• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:53
In korte tijd toch alweer bijna vijf uur in dit spel gestopt.

Pluspunten/ punten die mij positief verassen:
1) Je kan het online spelen, de mario party expert mode vind online (althans net) best snel tegenstanders. En dat is toch net wat leuker/ intenser dan tegen bots. Uiteraard verslaat niks spelen tegen vrienden, maar heb jij vrienden die Mario Party willen spelen?
2) Leuk dat je zoals bij één van de oudere Mario Party games die ik mij kon herinneren weer veel kan vrijspelen/ unlocken, dat motiveert ook wel om vaker te spelen :)
3) In de mini games meer platform games (eindelijk!) platform peril komt voor de miljoenste keer terug maar ook diverse andere platform achtige games.
4) kiezen of je wel of niet wil spelen met motion controls, nice, ik zet het lekker uit zodat ik nu met de pro controller op de bank zit

Op het gebied van muziek ben ik benieuwd of ik nog wordt verrast, door nummer zoals hieronder:

Mario Party 2:
YouTube: [N64] Mario Party 2 OST: Western Land

Mario Party 3:
YouTube: Chilly Waters - Mario Party 3 Soundtack
Pagina: 1 ... 277 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic