.
[ Voor 98% gewijzigd door sderooij op 08-08-2025 17:16 ]
[ Voor 98% gewijzigd door sderooij op 08-08-2025 17:16 ]
[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 15-08-2025 07:05 ]
[ Voor 72% gewijzigd door JackAvery op 20-08-2025 08:38 ]
Nee, laatste keer dat iemand hier gemeld had dat ze op voorraad waren was in oktober vorig jaar: L23 in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"sderooij schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 12:40:
pff ben al maaaanden aan het wachten tot de snes nso controllers weer is beschikbaar komen. Voor een verjaardag van iemand wil ik die graag aanschaffen
iemand die recentelijk nog tegengekomen?
Hail to the king baby!
blijft bizar hoe weinig die op vorrraad komen jaurk_forever schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 15:56:
[...]
Nee, laatste keer dat iemand hier gemeld had dat ze op voorraad waren was in oktober vorig jaar: L23 in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"
Ze komen echt heel weinig op voorraad
Ach, volgend jaar is ie weer jarigsderooij schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 12:40:
pff ben al maaaanden aan het wachten tot de snes nso controllers weer is beschikbaar komen. Voor een verjaardag van iemand wil ik die graag aanschaffen
Ik heb recent de N64 controller gekocht (2 weken terug ofzo) en wilde toen ook een SNES controller maar toen waren ze ook niet beschikbaar. Zit er ook op te azen maar lijkt er inderdaad op dat ze zeer weinig geproduceerd worden. Heel vaag ook want de vraag is best hoog, dus zou verwachten dat er best wat aan te verdienen valtsderooij schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 12:40:
iemand die recentelijk nog tegengekomen?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die diploma heb ik alleen bij Pokémon Red behaald. Bij Gold had ik geen zin meer om die Raikou, Suicune, en Entei te vangen. Hoe veel uur heb je hierover gedaan?G_Dragon schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 20:32:
Dat was is eindelijk Pokémon Violet + alle uitbreidingen helemaal 100%!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Rond de 78 uurL23 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:22:
[...]
Die diploma heb ik alleen bij Pokémon Red behaald. Bij Gold had ik geen zin meer om die Raikou, Suicune, en Entei te vangen. Hoe veel uur heb je hierover gedaan?
[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 30-08-2025 21:30 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Denk dat dat nog wel eens tegen kan vallen. De Switch 2 heeft nog niet genoeg spellen die mij intereseren, dus voorlopig wacht ik daar nog ff mee. Ken eigenlijk best wat mensen waarvoor dit geldKnielen schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:11:
Ik denk eigenlijk dat de mensen die op dit forum zitten wel de redelijk fanatieke gamers zijn en dus ook een 2 hebben, maar kan er natuurlijk naast zitten.
Beste manier van crossposten weet ik niet, maar je wordt gewaardeerd hiervoor @JackAveryJackAvery schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:04:
Kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die het Switch 2 topic niet volgen omdat ze op dit moment nog geen interesse in de console hebben.
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
⚙️ New “Target FPS” option available on Nintendo Switch (only)!
— Dotemu (@Dotemu) 11 september 2025
⚠️ This option is set by default to 30FPS, we recommand Switch 2 players to change to 60FPS for an improved gaming experience!
👉Available under: Options > Video > Target FPS pic.twitter.com/O6hzKYq8oK
The wait is over! 🎉
— refint/games (@refintg) 11 september 2025
Ys vs Trails in the Sky: Alternative Saga launches digitally on 10.10.2025! ⚔️
Heroes from Ys and Trails collide in fast-paced battles with story, action, and fantasy like never before.
Cast present in the trailer:
Michel de lap Haven - @blythemelin… pic.twitter.com/fEHbzF1vlj
[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 12-09-2025 12:23 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq