Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:31
.

[ Voor 98% gewijzigd door sderooij op 08-08-2025 17:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:07

Inmiddels een paar uurtjes gespeeld op de Switch 2. Ideaal voor mensen die een cozy sim zoeken. Het leukste is het om partijen boeken te kopen, inventory goed te managen en dan de boekenplank in de winkel aan te vullen op basis van populaire genres per gebied. Je kunt iedere dag een plek kiezen waar je gaat verkopen. Heb je veel kinderboeken? Ga dan naar het strand. Er is ook één keer in de week een vlooienmarkt, waar je zelf ook kunt winkelen. Klanten in de winkel hebben soms een boekensuggestie nodig: kies dan een van de boeken die je aanbeveelt (op basis van de wens van de klant). Vaak is dit niet te moeilijk.

Een nadeel is dat er niet veel vaart in het spel zit. Je begint met een boekenkast met 40 boeken en het zou tof zijn als je snel kon upgraden naar grotere schappen of bijv. naar een fysieke winkel. Tot op heden nog niet gehad (maar weet wel dat het mogelijk is om in een later stadium te upgraden), maar dat gaat dus niet heel snel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dit vervolg op Dark Deity, een SRPG die hevig geïnspireerd is door de Fire Emblem games op GBA, komt uit op Switch op 4 september. Wie nieuwsgierig is kan de PC reviews eens bekijken.

Verder is er een nieuwe Cruis’n Blast Fast and Furious game aangekondigd (port van de Arcade versie uit 2022?) voor 24 oktober:

[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 15-08-2025 07:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En dan ook nog de vertaalde versie van de nieuwe Trails in the Skies trailer:

Zou deze graag oppikken. Maar er is nog geen enkele sprake van een Switch 2 versie, en in de toekomst double dippen zie ik dan ook weer niet zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik kan eindelijk beginnen met Shin Chan Shiro and the Coal Town. Vandaag de fysieke release binnen gekregen. Al moet ik de vorige game ook nog steeds uitspelen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tales of Xillia krijgt een remaster voor alle platformen:

Helaas geen sprake van een Switch 2 editie. Op Switch lijkt deze 1080p docked en 720p handheld te zijn, maar volledig aan 30 FPS, waar de battles op PS3 60 FPS waren…

Natuurlijk niet de enige aankondiging:

[ Voor 72% gewijzigd door JackAvery op 20-08-2025 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
pff ben al maaaanden aan het wachten tot de snes nso controllers weer is beschikbaar komen. Voor een verjaardag van iemand wil ik die graag aanschaffen :(

iemand die recentelijk nog tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:42
sderooij schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 12:40:
pff ben al maaaanden aan het wachten tot de snes nso controllers weer is beschikbaar komen. Voor een verjaardag van iemand wil ik die graag aanschaffen :(

Nee, laatste keer dat iemand hier gemeld had dat ze op voorraad waren was in oktober vorig jaar: L23 in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"
Ze komen echt heel weinig op voorraad :(

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
urk_forever schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 15:56:
[...]

Nee, laatste keer dat iemand hier gemeld had dat ze op voorraad waren was in oktober vorig jaar: L23 in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"
Ze komen echt heel weinig op voorraad :(
blijft bizar hoe weinig die op vorrraad komen ja :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ach, volgend jaar is ie weer jarig :P

Wel apart dat het steeds de enige NSO controller is die niet op voorraad is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 259tim
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:26

Ik heb recent de N64 controller gekocht (2 weken terug ofzo) en wilde toen ook een SNES controller maar toen waren ze ook niet beschikbaar. Zit er ook op te azen maar lijkt er inderdaad op dat ze zeer weinig geproduceerd worden. Heel vaag ook want de vraag is best hoog, dus zou verwachten dat er best wat aan te verdienen valt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er staat sinds recent een Switch 1 demo online van Trails in the Sky 1st Chapter. Het bevat de proloog van het spel (goed voor 5-10 uur), en je save game draagt voor zover ik weet over naar het volledige spel.

Ook heeft men vorige week eindelijk een Switch 2 upgrade hiervan aangekondigd. Deze zal één euro kosten :) Je kan dus gerust de Switch 1 versie oppikken met het idee deze later op Switch 2 eventueel in een hogere resolutie te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:25

JT

VETAK y0

Heeft iemand ervaring met de Anbernic RG P01? Ik kan er aan twee komen voor een leuke prijs, maar ik lees in een Nederlandse review dat de hoek linksonder niet volledig werkt waarmee je bijvoorbeeld je personage die kant op niet maximaal kan laten rennen. Ik kan echter niks van andere ervaringen hierover vinden, niemand die dat expliciet nog een keer heeft getest. Dus of het dan een net-niet exemplaar was of een structureel probleem weet ik dan niet.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:18

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Dat was is eindelijk Pokémon Violet + alle uitbreidingen helemaal 100%!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i6AJ4N3L9al7h1NsJIaPCLG4_r0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6TuAvwPTia3DgrCuc8VckAK1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V3HKzmuu0VvyOOGwTW2p8fIxurg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yOVTZJdpUrPtJprIvq7VdQ4z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9b56rNBS6ve0CHOSkiNJeCXPjNI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TyMdw35c81cquES3Xgti140m.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bJ4MkrAH5dWCw01A7laachphveM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4jLtJI8pVRjaVIppvGXTNS24.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 20:32:
Dat was is eindelijk Pokémon Violet + alle uitbreidingen helemaal 100%!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die diploma heb ik alleen bij Pokémon Red behaald. Bij Gold had ik geen zin meer om die Raikou, Suicune, en Entei te vangen. Hoe veel uur heb je hierover gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:18

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

L23 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:22:
[...]

Die diploma heb ik alleen bij Pokémon Red behaald. Bij Gold had ik geen zin meer om die Raikou, Suicune, en Entei te vangen. Hoe veel uur heb je hierover gedaan?
Rond de 78 uur :)
Oh ja Pokémon Red was toen ook een beste klus, heb daarna alles tot aan Ruby 100% gespeeld en heb inmiddels bijna elk Pokémon spel wat op de Nintendo Switch is 100%.

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 30-08-2025 21:30 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen een nieuwe game voor de N64 mature app. Was eerlijk gezegd vergeten dat deze game bestaat:

De Japanse GBA app krijgt dan weer Magical Vacation :

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In het Switch 2 topic heb ik wat info geplaatst over Octopath Traveler 0 die ook relevant is voor Switch 1 spelers - JackAvery in "[Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1"

Samenvatting: De Switch 1 versie gaat op 720p 30 fps mikken en heeft een veel beperktere oppervlakte in de feature waar je een dorp kan bouwen. Ook belangrijk: er is geen upgradepad tussen de Switch 1 en de Switch 2 versie - als je de verbeteringen op Switch 2 in de toekomst wilt, moet je dus het spel op Switch 2 kopen.

Overigens vraag ik me soms toch af wat de beste plek is om dit type cross-platform releases te bespreken. Kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die het Switch 2 topic niet volgen omdat ze op dit moment nog geen interesse in de console hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:10
Ik denk eigenlijk dat de mensen die op dit forum zitten wel de redelijk fanatieke gamers zijn en dus ook een 2 hebben, maar kan er natuurlijk naast zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Knielen schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:11:
Ik denk eigenlijk dat de mensen die op dit forum zitten wel de redelijk fanatieke gamers zijn en dus ook een 2 hebben, maar kan er natuurlijk naast zitten.
Denk dat dat nog wel eens tegen kan vallen. De Switch 2 heeft nog niet genoeg spellen die mij intereseren, dus voorlopig wacht ik daar nog ff mee. Ken eigenlijk best wat mensen waarvoor dit geld ;) . Heb in de tussentijd een Steam Deck aangeschaft voor meer handheld games waarmee ik op TV door kan.

Ik val dus precies in de beschrijving:
JackAvery schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:04:
Kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die het Switch 2 topic niet volgen omdat ze op dit moment nog geen interesse in de console hebben.
Beste manier van crossposten weet ik niet, maar je wordt gewaardeerd hiervoor @JackAvery

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ja ik wil gewoon vermijden dat ik het forum zit vol te spammen met cross-posts. Voorlopig probeer ik in dit topic te posten als het een game is waarbij niks speciaals voor Switch 2 gedaan wordt, of als het verschil een impact heeft op Switch 1 spelers...

Alleszins, Switch 2 gaat voor mijzelf zeker de goede kant uit en ik heb er voor de zekerheid gewoon een opgepikt rond launch. Maar er komt nog zoveel uit op Switch 1 dat ik me moeilijk kan voorstellen dat een nieuwe console prioritair is voor veel Switch 1 eigenaars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo, nog een paar nieuwtjes voordqt de Nintendo Direct van morgen start:

Ninja Gaiden Ragebound krijgt vandaag toch een 60 FPS patch op Switch:

Hetzelfde geldt voor die andere recente game in bijna hetzelfde genre, Shinobi: Art of Vengeance. SEGA belooft een update die de resolutie van de Switch versie zal verhogen.

Tenslotte heeft Ys vs. Trails in the Sky: Alternative Saga nu een release datum: de game komt digitaal uit op 10 oktober

Edit: de direct kan je overigens om 15u hier bekijken:

[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 12-09-2025 12:23 ]

Pagina: 1 ... 276 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic