Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 21:08

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

LOTG schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:50:
Op game mania is het 40 + 20 + 20 vs 80. Even duur.
Ah, daar is ie dan ook meteen een van de goedkoopste. Helaas zit er geen GM meer bij mij in de buurt.
Lijkt mij dat het onder de streep het zelfde is. Zou zelfs zo kunnen zijn dat er in de grote doos 3 losse dozen zit.
Over het algemeen is meestal de complete set altijd iets beter geprijsd dan de losse. Ik denk dat ik voor de losse sets ga, is ook leuker als cadeau voor de kids om telkens een losse kit te geven dan ik een keer alles.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Emmavdv
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 16-11 08:17
De tetris event is net begonnen, het lijkt wel of er allemaal pro's zijn ontwaakt. Waar ik eerst meestal wel in de top 20 terecht kwam moet ik nu moeite doen voor de top 50. :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20:32
Emmavdv schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:13:
De tetris event is net begonnen, het lijkt wel of er allemaal pro's zijn ontwaakt. Waar ik eerst meestal wel in de top 20 terecht kwam moet ik nu moeite doen voor de top 50. :p
Ik heb sinds kort Nintendo Online en dus Tetris 99. Ik snap Tetris zelf uiteraard wel (op de GameBoy al verslaafd), maar dat "aanvallen" van andere spelers gaat me nog even te snel. Ik heb het ook pas 4 potjes gespeeld, maar vooralsnog gaat het beter als ik alleen op het spelen van Tetris let :-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 21:24
Vanavond kort m'n twee neefjes kennis laten maken met VR filmpjes op de Switch. Ik had moeite om de Switch weer af te pakken. 🤔

Eerste negatieve review-tweet over Labo VR die ik kon vinden:

Maar het lijkt erop dat het lenzensysteem misschien niet gebouwd is voor screenprotectors:

RayNbow wijzigde deze reactie 13-04-2019 08:29 (52%)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• JK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 00:29
LOTG schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:54:
Voor het geval iemand het hier nog niet gezien had, Amazon DE heeft een leuke aanbieding op games lopen:

5 games voor 150 euro
5 games voor 100 euro

De games in de lijst fluctueert een beetje, waarom weet ik niet helemaal. Soms staat een game er niet meer tussen en komt hij later weer terug.
Gister al gekeken, maar was toen te laat voor een combi met Yoshi, maar als ik dan bedenk wat ik wil hebben en wat ik moet kopen, kan ik beter 2e hands kijken voor wat ik zoek. Enige waar ik echt interesse in heb zijn Zelda en Yoshi en heb voor beiden geen bloedspoed. Maar heb je nog geen spellen, dan is dit wel een mooie manier om je verzameling snel uit te breiden voor weinig. Duitse doosjes moet je dan voor lief nemen, maar de prijs is natuurlijk erg scherp.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 00:11
Nu net bij Intertoys voor 38 euro Mario Tennis meegenomen. Had gehoopt op Mario Party, maar goed, komt wel weer.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• RayNbow
YouTube video's kun je bekijken met Labo VR:

Ik heb er zelf wel een paar kanttekeningen bij:
  • De YouTube app heeft zelf geen VR-modus. De UI is dus alleen te gebruiken wanneer de Switch niet in de VR-houder zit.
  • Ik heb het gevoel dat ik iets meer moeite moet doen om goed te focussen om een stereoscopisch effect te kunnen waarnemen.

• janine26
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 09-11 21:20
Arunia schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:15:
Nu net bij Intertoys voor 38 euro Mario Tennis meegenomen. Had gehoopt op Mario Party, maar goed, komt wel weer.
Welk intertoys filiaal was dit als ik vragen mag?

• Arunia
@janine26 uiteraard mag dat. We waren vandaag in Vlaardingen. Dus die in het centrum daar. Ze hadden er nog iets van 5 staan zo rond 14 a 15 uur.
Ging 30 procent van 54 euro af.

• janine26
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 09-11 21:20
Arunia schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:18:
@janine26 uiteraard mag dat. We waren vandaag in Vlaardingen. Dus die in het centrum daar. Ze hadden er nog iets van 5 staan zo rond 14 a 15 uur.
Ging 30 procent van 54 euro af.
Super dank je! Ik ga morgen even hier in de buurt kijken hoop eigenlijk op Mario Odyssey voor zo'n prijsje te vinden, maar die zullen ook snel weg zijn

• Arunia
@janine26 Mario odyssey twijfel ik of ze hem daar hadden eigenlijk. Maar ja, die zit niet in mijn gedachten omdat ik hem al heb. :)

• RayNbow
RayNbow schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:29:
[...]

Dat zou hij wel op papier moeten hebben. Een patent (zie hieronder) en de specs sheet melden dat de Switch zelf zulke sensoren zou moeten hebben.
[Afbeelding]

En als we Toy-Con Garage mogen geloven (heb 't zelf nog niet geunlockt, dus kan het niet zelf testen) heeft de Switch zelf ook sensoren:
[Afbeelding]
Een follow-up: de Labo software laat zelf zien waar de sensoren zich bevinden:

• ebk71
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 00:36
Ik heb dit weekend een switch mogen lenen. Ze hadden blijkbaar geen gebruiker gekoppeld aan een account. Dus ik heb een account aangemaakt en een een gebruiker. Heel handig heb ik bij opschonen eerst de gebruiker verwijderd. Nu las ik dat ik eerst de gebruiker had moeten ontkoppelen van de switch en daarna pas verwijderen. Maar het gekke is dat in mijn account ik de switch niet gekoppeld zie staan. Kan dat?
Of betekent dat de switch wel gekoppeld is met een ander account waarvan de gebruiker ook niet op de switch aanwezig is?
Ohja er staat nu sw versie 7 op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RayNbow
@ebk71:
To unlink a single Nintendo Account from a Nintendo Switch console, delete the associated user account.

• ebk71
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 00:36
Dankje. Dat had ik dus al gedaan. Zat ik blijkbaar op een verouderde uitleg.

• AyeAyeCaptain!
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

AyeAyeCaptain!

Ooooooooooooh

Mijn Nintendo switch heb ik al een tijdje niet gebruikt (1 jaar), hij doet het nog wel alleen is dat niet schadelijk voor de accu als ik hem een langere tijd niet gebruik?

Het afgelopen jaar nogal druk gehad met anders zaken en denk dat ik de aankomende tijd nog steeds weinig game tijd heb.

Retro Sale 2019!
PSP 1000 + 6.60 pro c2 (256GB)
PSVita + Henkaku Enso (128GB)
Old 3DS + Luma3DS (Boot9strap) (160GB)
Nintendo Switch 3.0.1 original firmware

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
AyeAyeCaptain! schreef op zondag 14 april 2019 @ 21:42:
Mijn Nintendo switch heb ik al een tijdje niet gebruikt (1 jaar), hij doet het nog wel alleen is dat niet schadelijk voor de accu als ik hem een langere tijd niet gebruik?

Het afgelopen jaar nogal druk gehad met anders zaken en denk dat ik de aankomende tijd nog steeds weinig game tijd heb.
Het is wel degelijk schadelijk voor accu's als ze langere tijd leeg zijn. Dus als je je switch in standby hebt opgeruimd dan was hij na 2-3 week zo goed als leeg. Alle tijd daarna zal zeker niet goed zijn geweest voor je accu.

Maar als je hem netjes uit zet dan heb je wat meer ademruimte. Ik denk niet dat een volledig opgeladen Switch na een jaar al volledig ontladen is (uit persoonlijke testen met enkele maanden) dus dan zit je wel goed :)

Voor mezelf heb ik in mn agenda een jaarlijks terugkerende afspraak om accu's op te laden van dingen die ik wil bewaren maar niet dagelijks gebruik (denk aan (3)DS, Wii U). (het is zelfs beter om accu's tot 50% op te laden als je ze langere tijd wil bewaren, maar dat vind ik teveel werk).

• AyeAyeCaptain!
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

AyeAyeCaptain!

Ooooooooooooh

BlackMage schreef op zondag 14 april 2019 @ 21:55:
[...]

Het is wel degelijk schadelijk voor accu's als ze langere tijd leeg zijn. Dus als je je switch in standby hebt opgeruimd dan was hij na 2-3 week zo goed als leeg. Alle tijd daarna zal zeker niet goed zijn geweest voor je accu.

Maar als je hem netjes uit zet dan heb je wat meer ademruimte. Ik denk niet dat een volledig opgeladen Switch na een jaar al volledig ontladen is (uit persoonlijke testen met enkele maanden) dus dan zit je wel goed :)

Voor mezelf heb ik in mn agenda een jaarlijks terugkerende afspraak om accu's op te laden van dingen die ik wil bewaren maar niet dagelijks gebruik (denk aan (3)DS, Wii U). (het is zelfs beter om accu's tot 50% op te laden als je ze langere tijd wil bewaren, maar dat vind ik teveel werk).
Heb em gelijk maar in de oplader gedaan.

Wat me trouwens wel opviel van de 3DS. Deze had ik toen in 2012 aangeschaft, een keer opgeladen en terug gestopt in het doosje.

in 2017 weer uit het doosje gehaald en er zat echt nog voldoende accu in!

had wel verwacht dat ie op zou zijn.

Retro Sale 2019!
PSP 1000 + 6.60 pro c2 (256GB)
PSVita + Henkaku Enso (128GB)
Old 3DS + Luma3DS (Boot9strap) (160GB)
Nintendo Switch 3.0.1 original firmware

• JK
De accu van de 3DS blijft waanzinnig lang vol, als je 'm niet gebruikt. Ik hoop dat dit voor de Switch niet anders is.

• Arunia
De accu van de 3DS blijft ook best lang vol wanneer je hem dichtklapt terwijl hij aan staat. Geen jaren, maar verbaas me er soms wel over.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 18:24
Vandaag deze ontvangen https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.76d94c4djxXLAc van het merk Ugreen.

Mijn dochter was te laks altijd om de Switch zodra uit de dock in een case te doen. Nu na twee jaar haar hier constant op aangesproken te hebben kwam ik bij toeval bovenstaande 1,5 week geleden tegen.

Fijne bescherming en Ugreen kwaliteit :). Kan dus gewoon blijven zitten op de Switch en past gewoon in de dock.

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 19:37
Kunnen we vandaag nog iets verwachten wat Animal Crossing betreft of hebben ze Tom Nook enkel van stal gehaald om te kwallen?

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-11 14:30
Ze zijn met een nieuwe lego star wars bezig, wel geinig vind ik zelf. Maar hoop dat we alle sagas op de Switch krijgen.

Beetje een vreemde eend in de bijt dat die er nog niet zijn op de switch.

-

Nog steeds geen mortal kombal beelden, die gaan we pas zien als de game te koop is denk ik. Echt heel veel zin in, maar vertrouwen is wel weg. Moet ook nog online goed speelbaar zijn. Ff afwachten nog.

• OmeNile
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 16-10 23:54
Nu een weekje de Skull & Co GripCase in bezit. Kon maar niet wennen aan de L en R knoppen. Volgens velen een kwestie van oefenen en 'inslijten', maar was er inmiddels zo flauw van dat ik aan beide kanten de hoeken eraf geknipt heb. Speelt zoveel fijner nu.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RayNbow
Nieuwe firmware:

Zelda VR preview:

RayNbow wijzigde deze reactie 16-04-2019 06:49 (31%)

• Nivali
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-11 15:57
Hoe is de extra grip hierbij? Normaal krijg ik vrij snel last van mijn handen bij het spelen in handheld mode. Normaal gesproken altijd tevreden over ugreen dus dit is wellicht een goedkope oplossing.

• Emmavdv
Ik vind het in de firmware update wel interessant dat je save files over kunt zetten. Dat betekend dus dat Nintendo er vanuit gaat dat je een nieuwe Switch koopt, zonder dat de oude kapot is. Dat wakkert verwachtingen voor een revisie wel lekker aan.

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Emmavdv schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:01:
Ik vind het in de firmware update wel interessant dat je save files over kunt zetten. Dat betekend dus dat Nintendo er vanuit gaat dat je een nieuwe Switch koopt, zonder dat de oude kapot is. Dat wakkert verwachtingen voor een revisie wel lekker aan.
Het is al mogelijk om hele profielen over te zetten/verplaatsen. Nintendo hoopt dus dat je een nieuwe switch gaat kopen, zonder de huidige te vervangen. Zou dat betekenen dat er een switch lite komt zonder docking, en een switch pro zonder mobiel te zijn?

Er over nadenkend zou de zoom optie kunnen betekenen dat de "switch lite" een kleiner scherm heeft dan de huidige switch.

Magic wijzigde deze reactie 16-04-2019 08:45 (10%)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:04
Emmavdv schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:01:
Het past alleszins in hun strategie: eerst één Switch in een gezin, daarna één per persoon ;)

Reggie is gisteren met pensioen vertrokken, en heeft nu eindelijk een Twitter account aangemaakt - die nu al 277.000 followers heeft. Voor de fans: https://twitter.com/Reggie

JackAvery wijzigde deze reactie 16-04-2019 08:35 (15%)

• beezjeh
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 18:24
Nivali schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 07:49:
[...]

Hoe is de extra grip hierbij? Normaal krijg ik vrij snel last van mijn handen bij het spelen in handheld mode. Normaal gesproken altijd tevreden over ugreen dus dit is wellicht een goedkope oplossing.
Ik speel er zelf niet mee maar de Switch ligt op zich wel lekker in de handen...

• PRoCx
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 05-11 12:38
Merk dat de joycon's na een paar maanden wat makkelijk los lijken te komen van de zijkant. Daarmee bedoel ik dat je zonder het knopje in te drukken vrij eenvoudig de joycons er al uit kan duwen.

Iemand hier meer ervaring mee? Moet ik dit als normaal zien of moet ik even langs de winkel hiermee?

• Emmavdv
PRoCx schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:50:
Merk dat de joycon's na een paar maanden wat makkelijk los lijken te komen van de zijkant. Daarmee bedoel ik dat je zonder het knopje in te drukken vrij eenvoudig de joycons er al uit kan duwen.

Iemand hier meer ervaring mee? Moet ik dit als normaal zien of moet ik even langs de winkel hiermee?
Ik denk niet dat dat normaal is. Mijn switch van de release heeft hier geen last van, en ik heb best vaak de joy-cons er op en er af geklikt. Ik merk wel dat ze wat losser gaan zitten als in dat ik ze van voor naar achteren kan bewegen, maar er af halen is echt niet mogelijk zonder het knopje in te drukken.

Je zou even kunnen kijken, aan de achterkant van de joycon, tussen de rails, zie je het haakje waarmee het vast hoort te blijven zitten in de switch (in dezelfde kleur als de kleur van de joy-con). Je zou even kunnen kijken of die er afgesleten uit ziet.

• Euler212
  • Niet online

Ik heb een keertje de schroeven in de rails licht aangedraaid. Daarmee zitten de JoyCons iets steviger in de rail zelf. Misschien helpt die ook met het loslaten.

• JK
JackAvery schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:30:
[...]

Reggie is gisteren met pensioen vertrokken, en heeft nu eindelijk een Twitter account aangemaakt - die nu al 277.000 followers heeft. Voor de fans: https://twitter.com/Reggie
En zijn opvolger is Doug Bowser. :o

• PRoCx
Emmavdv schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:54:
[...]

Ik denk niet dat dat normaal is. Mijn switch van de release heeft hier geen last van, en ik heb best vaak de joy-cons er op en er af geklikt. Ik merk wel dat ze wat losser gaan zitten als in dat ik ze van voor naar achteren kan bewegen, maar er af halen is echt niet mogelijk zonder het knopje in te drukken.

Je zou even kunnen kijken, aan de achterkant van de joycon, tussen de rails, zie je het haakje waarmee het vast hoort te blijven zitten in de switch (in dezelfde kleur als de kleur van de joy-con). Je zou even kunnen kijken of die er afgesleten uit ziet.
Ik ga er vanavond even naar kijken dan. Dank voor de tip. Mocht dit niet werken ga ik rustig even langs de winkel ter controle :)

• PRoCx
Euler212 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:55:
[...]

Ik heb een keertje de schroeven in de rails licht aangedraaid. Daarmee zitten de JoyCons iets steviger in de rail zelf. Misschien helpt die ook met het loslaten.
Ze kunnen ook wel een beetje naar voor/achter bewegen. Kreeg net al de tip voor aandraaien, dus zal het gaan proberen. Gebruik hem best veel in handheld mode, maar verwacht niet dat het zo snel brak wordt

• Lecros
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14-11 08:11
Goed nieuws dat er eindelijk meer mogelijkheden toegevoegd worden om door je games heen te sorteren. Als er nu nog folders zouden komen net als op de 3DS zou het helemaal mooi zijn.

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb dit weekend men 3DS nog eens bovengehaald en terug helemaal verslingerd aan Rythm Heaven. Ook men oude Wario Ware touched DS cardridge gevonden en nog wat zitten spelen. Was vergeten hoe fantastisch ik deze games vind.

Weet iemand of er plannen zijn om deze games op de Switch uit te brengen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Militia Pilot
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 00:13
boe2 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:36:
Heb dit weekend men 3DS nog eens bovengehaald en terug helemaal verslingerd aan Rythm Heaven. Ook men oude Wario Ware touched DS cardridge gevonden en nog wat zitten spelen. Was vergeten hoe fantastisch ik deze games vind.

Weet iemand of er plannen zijn om deze games op de Switch uit te brengen?
Ohh, wat ik niet zou willen uitgeven voor een Kid Icarus: Uprising remaster O+

• JackAvery
Marvel Ultimate Alliance 3 heeft net een datum gekregen:

• RayNbow
Militia Pilot schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 14:00:
[...]

Ohh, wat ik niet zou willen uitgeven voor een Kid Icarus: Uprising remaster O+
Vraag me alleen af hoe je de touchscreen controls goed kunt vertalen naar de Switch... Gyro-aiming?

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP PowerMod / Moderator Witgoed

Plons!

Ik heb hier zelf geen last van, maar heb je niet per ongeluk regelmatig de polsbandjes verkeerd gekoppeld? Ik begreep namelijk wel dat dit het probleem zou kunnen veroorzaken wat jij omschrijft.

Dark theme custom css select * from Fish;

• Militia Pilot
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 00:13
RayNbow schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:55:
[...]

Vraag me alleen af hoe je de touchscreen controls goed kunt vertalen naar de Switch... Gyro-aiming?
Misschien met de anologe stick, de controls hoeven van mij niet precies hetzelfde te zijn hoor. :P

• RayNbow
Militia Pilot schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:34:
[...]

Misschien met de anologe stick
Daarmee ga je 't niet redden op Intensity 9.0... :p

• pelt
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15-11 16:04

Dit was bij mijn linker joycon ook zo. Ik heb een ander setje joycons en daar speelde dat niet. Met andere woorden: het lag aan de joycon. Teruggebracht naar de MediaMarkt waar hij nu ligt ter reparatie.

• JackAvery
Korte gameplay trailer van Grid Autosport's Switch versie :o Benieuwd hoe hij speelt zonder analog triggers, maar verder lijkt het degelijk. Het spel staat nog steeds gepland voor deze zomer.

• Comp_Lex
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 00:18
JackAvery schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:41:
Korte gameplay trailer van Grid Autosport's Switch versie :o Benieuwd hoe hij speelt zonder analog triggers, maar verder lijkt het degelijk. Het spel staat nog steeds gepland voor deze zomer.

[YouTube: GRID Autosport for Nintendo Switch – Freedom of Control]
En hopelijk is het dan *niet* zo (en dat geldt ook voor andere games die later dit jaar uitkomen) dat het niet helemaal lekker loopt op de huidige Switch en dat je perse een Switch Pro moet kopen om een betere spelervaring te hebben.

• Katmi
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 04:37
Comp_Lex schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:16:
[...]

En hopelijk is het dan *niet* zo (en dat geldt ook voor andere games die later dit jaar uitkomen) dat het niet helemaal lekker loopt op de huidige Switch en dat je perse een Switch Pro moet kopen om een betere spelervaring te hebben.
Zal toch voor een deel the nature of the beast zijn vrees ik, als er een Switch ''Pro'' komt zal het altijd beter draaien omdat je meer onder de motorkap hebt zitten, zie bv naar ps4 en ps4 Pro.

Zolang dat devs, en zeker voor exclusives, dezelfde effort steken in de ''gewone'' versie van het spel dan loopt dat normaal gezien even smooth, zie bv naar ps4 exclusives waar er geen haar zit tussen de base versie van het spel en de Pro versie, buiten 4k resolutie en links of rechts 1 texture meer in een hoop stenen of schaduw.

Nuja wait and see maar een pro switch is hier day 1 aankoop, niet dat ik issues heb met de performance van het huidige ding, maar het LCD scherm is echt van subpar kwaliteit ( en nee ik spreek niet over de resolutie )

Verder fixen ze liefst ook de kwaliteit van de behuizing, ik ga met mijn switch om zoals met een baby en heb een barst in 1 van die plastic stukjes boven aan de ''vent''
Een smartphone van 99 euro is steviger gebouwd dan dit ding.

• Flamesz
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 01:43
Mensen wijzen regelmatig naar de ps4 en ps4 pro. Maar Nintendo heeft het zelf ook al eens gedaan met de 3DS en de new 3DS, en daar was het op een handvol games na helemaal geen probleem toch?

• RayNbow
Smash update:

• Terpstars
  • Laatst online: 15-11 09:45
Wow, wat een vette update! Joker heeft echt wel zieke moves!
En die stagebuilder, gaaf! Die voorbeeldlevels vond ik er al tof uit zien. Zullen vast hele mooie pareltjes uit voortkomen.

Terpstars wijzigde deze reactie 17-04-2019 08:29 (16%)

• PRoCx
Zeehond schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:11:
[...]

Ik heb hier zelf geen last van, maar heb je niet per ongeluk regelmatig de polsbandjes verkeerd gekoppeld? Ik begreep namelijk wel dat dit het probleem zou kunnen veroorzaken wat jij omschrijft.
Vrijwel niet gebruikt. Wel 1-2x gebeurd dat ie verkeerd om zat, maar als dat het al sloopt dan is dat een huge ass tegenvaller

• PRoCx
pelt schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:35:
[...]

Dit was bij mijn linker joycon ook zo. Ik heb een ander setje joycons en daar speelde dat niet. Met andere woorden: het lag aan de joycon. Teruggebracht naar de MediaMarkt waar hij nu ligt ter reparatie.
Goed om te weten. Terugbrengen is dus zeker een optie

• Cyrax0508
  • Laatst online: 20:32
Sinds een week of twee toch maar weer een Switch aangeschaft. Ik mis de Nintendo games toch teveel.

Ik ben nu met een inhaalslag bezig qua games die ik heb gemist na de verkoop (mei 2018) van mijn eerste Switch. Ik heb ondertussen:

Yoshi’s Crafted World
Donkey Kong Tropical Freeze
Mario Party
New Super Mario Bros Deluxe
Mario & Rabbids Kingdom Battle
Mario Tennis Aces
Super Mario Odyssey (voor de tweede keer)
Stardew Valley
Tetris99

Een aardig lijstje zo, en bij de GameMania een Smash Bros. Ultimate Pro controller gekocht en een extra setje Joy-cons voor Mario Party. Ik had ook Smash Bros. gekocht maar dat is gewoon niet mijn ding. Maar omdat men zo lyrisch is over de game toch gehaald. Maar zoals ik in vroegere tijden ook niets had met die serie, heb ik dat nu nog niet.

Verder is het fantastisch om weer een Switch te hebben en kijk ik het meeste uit naar Zelda Links Awakening en vooral Luigi’s Mansion 3. Maar die komen nog lang niet verwacht ik dus ik heb mezelf alvast goed verwend om genoeg games te kunnen spelen tot die tijd

• ASNNetworks
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 15-11 21:04
Tip: Sandisk A1 400GB is nu in de aanbieding bij Amazon.de voor €59.

https://www.amazon.de/San...rte-Adapter/dp/B074RNRM2B

Ik heb deze ook voor de Switch (destijds 3x zo duur) en werkt perfect.

ASNNetworks wijzigde deze reactie 17-04-2019 18:11 (21%)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• JackAvery
Picross fans opgelet, dit is net aangekondigd en komt volgende week uit!

Comp_Lex schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:16:
Is dat niet net de natuur van het beestje? Veel poorts die "net goed genoeg" zijn op de huidige Switch, zouden in theorie profiteren van een Pro console. Ik zou me er in ieder geval geen zorgen over maken, developers willen altijd graag de hele installed base aanspreken ;)

Die Smash update ziet er fijn uit. De Season Pass komt er echter niet in tot er meer info over de andere fighters komt.

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 23:28
ASNNetworks schreef op woensdag 17 april 2019 @ 18:10:

Lol nu heb ik 5 games, een kaartje, maar m'n switch moet ik nog aanschaffen.

• RayNbow
R.I.P. mijn backlog... 😭

• WenJam
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 01-10 13:38
Rocket League gekocht (is in de aanbieding via de Nintendo-shop) en de eerste indruk is positief.
Het schijnt zo te zijn dat de Switch versie de minste is qua graphics, maar het ziet er naar mijn mening prima uit (gespeeld op tv, nog niet geprobeerd in de handheld mode).
Alleen sommige letters in het menu zijn zoooo klein dat ik ze niet zo goed kan lezen (zit nog geen twee meter van de tv vandaan en de tv is niet aan de kleine kant).
Online nog niet kunnen spelen maar dat komt binnenkort wel een keer.

• RayNbow
Boxboy!+Boxgirl! demo is beschikbaar in de US eShop.

De uitdagingen in de demo zijn trouwens wel gemakkelijk. Voor wereld 1-7 moet je minder dan 36 blokken gebruiken voor de hoogste waardering:

Ik had er slechts 14 nodig:

Edit:
Demo nu ook in de EU eShop

RayNbow wijzigde deze reactie 18-04-2019 10:40 (16%)

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 16-11 16:12

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Vandaag komt Cuphead ook uit :D

Vanavond eens proberen en uit frustratie mogelijk mijn switch slopen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• JackAvery
@Touchdomex , een video op YouTube heeft het publicatie-embargo blijkbaar gebroken, maar ze suggereren dat het alvast goed zit met de framerate. Digital Foundry zal vandaag of morgen vast wel een video klaar hebben staan.

De geruchten over minstens één Switch-revisie blijven aanhouden, denk dat we tussen nu en E3 wel iets zullen horen:
nieuws: Gerucht: kleinere en goedkopere Switch komt in najaar en heeft ook do...

Gisteren was er trouwens een leak op een Chinees forum van wat zogezegd de buitenkant van een Switch mini zou zijn. Zeer waarschijnlijk een fake, maar leuk om te zien :P
Edit: een prentje ervan voor de ramptoeristen.

JackAvery wijzigde deze reactie 18-04-2019 09:53 (5%)

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 16-11 16:12

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

JackAvery schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:37:
@Touchdomex , een video op YouTube heeft het publicatie-embargo blijkbaar gebroken, maar ze suggereren dat het alvast goed zit met de framerate. Digital Foundry zal vandaag of morgen vast wel een video klaar hebben staan.
Ik zou daar ook eigenlijk niet over twijfelen. Het heeft gedraaid op mijn laptop daarnaast is de engine is volgens mij unity en de graphics zijn volgens mij grafisch niet intens.

Constant 60FPS zou ik minimaal verwachten :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:02

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

JackAvery schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:37:
De geruchten over minstens één Switch-revisie blijven aanhouden
En geruchten over ps5/xb2 komen ook, en dan nog stadia.......vind het altijd wel tof :)
We gaan wel zien wat er uiteindelijk van overblijft.

Vwb cuphead.....dat was een van de games die me overhaalde om toch ook een xb erbij te nemen, maar heb em nog steeds niet |:(

Ik heb op zich erg goede herinneringen aan leker contra op mijn ds spelen op vakantie, dus cuphead is dan wel een mooi opvolger......aan de andere kant is het ook wel een game die ik verwacht vaker te willen spelen en daarvoor dan toch liever op xb dan op switch gezien de switch meestal meegaat met mijn kids in het weekend en ik dan juist tijd heb om te gamen omdat de kids er niet zijn :+

Wat dat betreft hoop ik idd op een nieuwe switch zodat ik die dan kan kopen en de 'oude' dan aan de kids geven.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Katmi
Wel jammer als het zou kloppen dat een Switch Pro uitgesteld is, wou er toch eentje halen zo net voor Pokémon sword and shield dus dan maar eens zien wat die goedkopere variant gaat zijn en dan maar kiezen tussen ofwel die ofwel de huidige switch, anders zit ik nog minstens een jaar zonder :P

Over Cuphead, die video is al een paar uur upgeload bij DigitalFoundry en is rock solid 60 fps zowel docked als handheld, maarja met de grafische stijl had ik ook niet minder verwacht, het is geen hellblade of Wolfenstein.

Over die leaked achterzijde : 99% zeker fake, vandaag is er een rumour gekomen dat de switch mini nog steeds docked kan worden en als deze ''achterzijde'' echt zou zijn dan zie je dat er uitsparingen zijn voor joycons die ''vast'' zouden zitten aan het systeem, er lijkt ook geen kickstand te zijn en er staat nog steeds dezelfde 001 product code op als op de huidige Switch dus lijkt eerder een case te zijn voor de huidige switch.

Ergens zou het wel cool geweest zijn als dit een limited coloured edition was voor bv Pokémon Sword, het zou passen door de kleur :P en dan een andere voor Pokémon Shield, maar denk niet dat ze ooit de volledige switch een andere kleur gaan geven.

• JackAvery
Gezien ik me herinner dat er mensen zitten te wachten op MK11 gameplay... Nintendo postte deze trailer die toch een klein beetje handheld footage bevat:

Katmi schreef op donderdag 18 april 2019 @ 19:53:
Wel jammer als het zou kloppen dat een Switch Pro uitgesteld is, wou er toch eentje halen zo net voor Pokémon sword and shield dus dan maar eens zien wat die goedkopere variant gaat zijn en dan maar kiezen tussen ofwel die ofwel de huidige switch, anders zit ik nog minstens een jaar zonder :P
Iets wat niet aangekondigd is, kan niet uitgesteld worden ;) Maar ja, je huidige redenering is sowieso niks mis mee. Kopen wat je nodig hebt eenmaal dat er een game is die je echt wilt spelen.

• Katmi
JackAvery schreef op donderdag 18 april 2019 @ 20:00:
Iets wat niet aangekondigd is, kan niet uitgesteld worden ;) Maar ja, je huidige redenering is sowieso niks mis mee. Kopen wat je nodig hebt eenmaal dat er een game is die je echt wilt spelen.
Dat is ook weer waar maar kom we weten allemaal nu wel dat ie eraan komt in 1 of andere vorm :P
Nuja zal ook duurder zijn dan de huidige switch dus dat is ook weer een trade-off.

Ik wil al ff een Switch ook voor lekker chill wat indies of iets als cuphead of hollow knight in bed te spelen maar de grote over de streep trekker voor mij is toch een volwaardige Pokémon game ( sorry Let's Go lovers :P ) dus ja veel langer dan Sword and Shield wil ik niet wachten dus de prijs bekijken voor een ''Switch Mini'' en wat er nu uiteindelijk ontbreekt en dan kiezen tussen die of de huidige Switch.

De gebrekkige bouwkwaliteit en eventueel barsten nemen we er dan maar bij, tenzij de switch mini me aanspreekt qua features en deze gebreken heeft opgelost :P

• Turfschipper
Thanks Jack! En moet zeggen, ziet er prima uit mortal kombat. Zeker op handheld lijkt me.

Maar wacht toch nog ff af. Wil player reviews zien op youtube.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OmeNile
Vanavond Cuphead aangeschaft. Wat een heerlijk spel is dat. Mooie graphics en uitdagende gameplay. Vind het vooral leuk dat de 'boss-fights' nooit exact hetzelfde zijn. Niet dom een choreografie instuderen, maar continu reageren op de omgeving. Stukje bij beetje verder komen en uiteindelijk met een voldaan gevoel de boss verslaan.

Geen idee hoe vaak ik inmiddels dood ben gegaan. Ben de tel kwijtgeraakt. :)

• RayNbow
ASNNetworks schreef op woensdag 17 april 2019 @ 18:10:

Hmm, misschien wel interessant. Kwam gisteren erachter dat m'n Switch Smash 3.0 update niet kon downloaden omdat m'n 256 GB kaartje vol zat. :X

* RayNbow heeft in de tussentijd maar wat oude demo's weggegooid.

• Daniel.
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 01:14
Cyrax0508 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:18:
Sinds een week of twee toch maar weer een Switch aangeschaft. Ik mis de Nintendo games toch teveel.

Ik ben nu met een inhaalslag bezig qua games die ik heb gemist na de verkoop (mei 2018) van mijn eerste Switch. Ik heb ondertussen:

Yoshi’s Crafted World
Donkey Kong Tropical Freeze
Mario Party
New Super Mario Bros Deluxe
Mario & Rabbids Kingdom Battle
Mario Tennis Aces
Super Mario Odyssey (voor de tweede keer)
Stardew Valley
Tetris99

Een aardig lijstje zo, en bij de GameMania een Smash Bros. Ultimate Pro controller gekocht en een extra setje Joy-cons voor Mario Party. Ik had ook Smash Bros. gekocht maar dat is gewoon niet mijn ding. Maar omdat men zo lyrisch is over de game toch gehaald. Maar zoals ik in vroegere tijden ook niets had met die serie, heb ik dat nu nog niet.

Verder is het fantastisch om weer een Switch te hebben en kijk ik het meeste uit naar Zelda Links Awakening en vooral Luigi’s Mansion 3. Maar die komen nog lang niet verwacht ik dus ik heb mezelf alvast goed verwend om genoeg games te kunnen spelen tot die tijd
Je hebt behoorlijk zitten door gamen, daar ben je wel even mee bezig. :)

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Mirr0r
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 14:46
Het wordt toch tijd om een pro controller te halen denk ik. Ze zijn alleen zo prijzig :(

Acties:
  • +2Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 01-10 13:38
Mirr0r schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:56:
Het wordt toch tijd om een pro controller te halen denk ik. Ze zijn alleen zo prijzig :(
Maar zeker het geld waard!!!

Zou niet meer zonder willen spelen (waar mogelijk).

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:02

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

WenJam schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:22:
[...]

Maar zeker het geld waard!!!

Zou niet meer zonder willen spelen (waar mogelijk).
En zeer regelmatig in de aanbieding. 55ish is beter te doen dan de normale prijs van......70-80 ofzo? (weet het niet eens :+ )

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Katmi
Als Amiibo functie je geen hol boeit zijn er goedkopere alternatieven voor een bijna deftige 1:1 Pro controller voor 1/3de van de prijs, ga er niet over uitwijden maar BeatEmUps heeft er een video over gemaakt een paar dagen terug.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15-11 15:59

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

boe2 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:57:
Dragon's Dogma komt over twee weken blijkbaar naar de switch.
Heb een 100-tal uren in de PC versie zitten, enkel gestopt omdat mijn savegame gebugged was waardoor ik opnieuw moest beginnen ipv verder te doen in new game+.
Nu kriebelt het toch om hem voor de switch opnieuw te kopen. Als hij 60 fps kan halen zie ik het wel zitten om hem in de zetel opnieuw te spelen :D
Eindelijk, een medestander! Ik heb t al een aantal keer hier aangekaart, maar niemand wil van DD horen ;)
Kotaku is in ieder geval enthousiast over DD voor de Switch :)

Hetzelfde geldt voor Monster Hunter overigens ;)

Thrace Grumble wijzigde deze reactie 20-04-2019 07:16 (25%)

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• NoTimeRemains
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01:52
Mochten er nog twijfelaars zijn, Cuphead draait heerlijk smooth op de Switch. Kijk uit dat je je Joycons er niet vanaf breekt.

• Duinday
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 17:56
OmeNile schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 00:43:
Vanavond Cuphead aangeschaft. Wat een heerlijk spel is dat. Mooie graphics en uitdagende gameplay. Vind het vooral leuk dat de 'boss-fights' nooit exact hetzelfde zijn. Niet dom een choreografie instuderen, maar continu reageren op de omgeving. Stukje bij beetje verder komen en uiteindelijk met een voldaan gevoel de boss verslaan.

Geen idee hoe vaak ik inmiddels dood ben gegaan. Ben de tel kwijtgeraakt. :)
Ik ben ontzettend fan van de art style en wil daarom de developers steunen. Echter trekt de gameplay mij niet over de streep. Hoewel ik Bloodborne prima trek, lijkt me deze game me toch net iets te hardcore.

• Turfschipper
Youtube staat ineens vol met mortal kombat beelden. Docked en handheld. En het ziet er super uit!

Lijkt ook soepel te spelen. Nu hopen op een goede netcode. Maar must have for mij!

Yes!

• RayNbow
Puyo Puyo eSportsChampions komt naar het westen:

Gelekte trailer:

In ander nieuws, het is nu mogelijk om gold coins te ontvangen voor de Labo VR card.

RayNbow wijzigde deze reactie 22-04-2019 16:02 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Leuke 'review' van de Switch versie van Dragons Dogma (kleine spoiler: het is een "Buy"):

Thrace Grumble wijzigde deze reactie 23-04-2019 09:40 (105%)

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• maxxie85
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 15-11 20:57
Ik heb dit weekend Hellblade Senua's Sacrifice gekocht in de e-shop. En ik moet zeggen dat ik positief ben verrast over de kwaliteit in handheld modus.

Ik zal wel toegeven dat er tussen cut-scenes er een micro-stotter tussen zit. Maar daar heb ik persoonlijk niet zo veel last van. Ik vind het maar mooi dat ik dat spel op mijn Switch kan spelen.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

maxxie85 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 11:12:
Ik heb dit weekend Hellblade Senua's Sacrifice gekocht in de e-shop. En ik moet zeggen dat ik positief ben verrast over de kwaliteit in handheld modus.

Ik zal wel toegeven dat er tussen cut-scenes er een micro-stotter tussen zit. Maar daar heb ik persoonlijk niet zo veel last van. Ik vind het maar mooi dat ik dat spel op mijn Switch kan spelen.
Die stotter is waarschijnlijk omdat de cut-scenes een video zijn, en dan op de game-engine overgeschakeld wordt. Bij b.v. de PS4 worden de cut-scenes met de game-engine gerendered, en zijn dus geen video. ;)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• OmeNile
Nivali schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 07:49:
[...]

Ik heb deze grip n.a.v. de post van @beezjeh ook besteld en vandaag al ontvangen. Ik bezit reeds een Skull & Co. GripCase en kan ze daarom mooi vergelijken.

De Skull & Co. heeft in mijn ogen één groot nadeel en een kleine tekortkoming. Het grote nadeel: De triggers en L + R buttons zijn bedekt met rubber. Ik vond dat persoonlijk heel vervelend spelen. De triggers gingen nog wel, maar de L en R knoppen vereisten een andere manier van indrukken en zelfs dan ging het nog zo'n 25% van de tijd niet goed. Het indrukken werd dan niet geregistreerd. Ik vond het zo irritant dat ik na een week besloten heb om de hoeken van de case af te knippen. Sindsdien speelt het super. Nadeel is wel dat de Switch nu wat losser in de case zit. Ik zou hem zo niet uit durven lenen. Er is een kleine kans dat de Switch eruit valt als je deze op de kop houdt.

De kleine tekortkoming is dat er geen uitsparing in de Skull & Co. zit voor de standaard. De Switch kan dus niet neergezet worden.

De Ugreen bestaat, in tegenstelling tot de Skull & Co, niet helemaal uit rubber (siliconen). Het middenstuk is van vrij hard plastic, de grips zijn van een zachter materiaal. Grappig genoeg heeft de case bijna exact dezelfde vorm als mijn Skull & Co. waar nu de hoeken afgeknipt zijn. De triggers en L + R buttons zijn dus niet bedekt.

De uitsparingen voor de aansluitingen, ventilatieroosters, e.d. zijn vrijwel identiek en zijn bij beide cases dik in orde. De Ugreen heeft wel een uitsparing voor de standaard.

De Ugreen is imo grotendeels hoe de Skull en Co. had moeten zijn. De onbedekte triggers en L + R knoppen werker veel beter dan de met rubber bedekte versie. Dat er bij de Skull & Co. geen uitsparing is voor de standaard is een onnodige tekortkoming. Er zijn echter 2 maars. Doordat de Ugreen van harder plastic is, is de Switch lastiger uit de case te halen. (Voordeel daarvan is wel dat de Switch er stevig in blijft zitten en er niet uit kan vallen zoals bij mijn 'verknipte' Skull & Co.)

De tweede maar, en dit is een grote maar: De grips van de Ugreen zijn veeeel te klein. De Skull & Co. wordt geleverd met 3 setjes grips. Bij de Ugreen zitten ze eraan vast. De grips zijn naar mijn mening voor kinderhanden. Ik heb geen grote handen (wel lange vingers) en vind de grips amper van toegevoegde waarde. Het speelt iets beter dan zonder grip, maar het ligt mijlenver achter op het comfort van de Skull & Co.

Samengevat. Voor €7,50 voegt de Ugreen wel degelijk iets toe en zal het niet snel een miskoop zijn. Maar hier blijft de aangepaste Skull & Co ( met de 'dikke' grips) om de Switch zitten. Zou de Ugreen met betere grips komen dan zou het een no-brainer zijn. De Skull en Co. zou de 3x zo hoge prijs (voor ons Nederlanders) naar mijn mening dan niet waard zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Euler212
  • Niet online
OmeNile schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:25:
[...]

De grips zijn naar mijn mening voor kinderhanden.
Deze al eens geprobeerd? Ding is enorm maar een gigantisch verschil met spelen:

https://www.satisfye.com/products/switch-grip-pro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
Tot mijn grote verbazing komt de Doraemon Story of Seasons crossover game ook naar het westen :O

Shakedown Hawaii heeft een releasedatum gekregen: 7 mei (overview trailer). En niet vergeten dat overmorgen Steamworld Quest uitkomt!

Overmorgen mogen we de jaarcijfers van Nintendo verwachten, benieuwd of er nog verrassingen tevoorschijn komen...

Bloomberg heeft nu ook een budget Switch vermeld in een financieel artikel over Nintendo. De relevante passage:
Growth in the current period will get a boost from the launch of a new, cheaper version of the Switch, according to two people familiar with the matter who requested anonymity to discuss private plans. The new device will likely be launched by the end of June, according to one of the people. The existing Switch will receive a modest upgrade this year, though a more powerful version is not in the works, the people said.

Nintendo has yet to acknowledge the new hardware, but will likely include it in its guidance, leading to a lot of guesswork and reverse-engineering of the figures, analysts said.

JackAvery wijzigde deze reactie 24-04-2019 08:13 (70%)
Reden: Bloomberg artikel toegevoegd

• Valderrama
  • Laatst online: 18:06
Zag gisteren de Starlink Battle for Atlas starterpack voor €20 liggen bij de Intertoys. Kon ik het pakket niet voor laten liggen voor mijn zoontje. Het spel an zich zou gewoon voldoende fun moeten bieden. Zag ook dat al die add-on toys behoorlijk afgeprijsd zijn, maar weet niet of we daaraan moeten beginnen. Digitaal aanschaffen ben ik minder fan van... we zullen zien.

• Clavat
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 16-11 15:17
Valderrama schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:44:
Zag gisteren de Starlink Battle for Atlas starterpack voor €20 liggen bij de Intertoys. Kon ik het pakket niet voor laten liggen voor mijn zoontje. Het spel an zich zou gewoon voldoende fun moeten bieden. Zag ook dat al die add-on toys behoorlijk afgeprijsd zijn, maar weet niet of we daaraan moeten beginnen. Digitaal aanschaffen ben ik minder fan van... we zullen zien.
Die toys zijn echt wel leuk en bied wel een leuke dimensie aan de game.
Ik zou het er echt niet voor laten

PSN: McMillan0984

• Arunia
@Valderrama Ik heb al die toys, maar moet eerlijk zijn dat ik het meeste met Fox McCloud, Arwing en basis vuur/ijs wapens speel. Heb overigens ook de lagere prijs er voor betaald en een deel gekregen (ben 38, maar vond de schepen wel leuk en uiteindelijk wil ik ze wellicht neer gaan zetten. Daarnaast heeft mijn vrouw ook haar eigen spel zodat ze zelf dan ook de schepen e.d. kan gebruiken).

Is het nodig? Niet perse. De schepen zijn je levens. De piloten hebben extra skills, maar moet zeggen dat ik ze regelmatig vergeet te gebruiken en de wapens. Het is even wennen wat alles doet.

Er is een starlink topic trouwens.

Arunia wijzigde deze reactie 24-04-2019 13:52 (8%)

• SeenD
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16-11 13:31
https://twitter.com/RetroCR/status/1120676511508393984
Shakedown Hawaii komt 7 mei. Lijkt me wel een interessante game.

Gameplay van de beta van een tijdje geleden.

Ik heb echt te veel spellen gekocht de laatste tijd. Het begint op mn steamverzameling te lijken... :X

SeenD wijzigde deze reactie 24-04-2019 14:43 (27%)

Something something

• Valderrama
Nu dat die add-on wapens maar €3 per stuk zijn en de schepen €7,50 denk ik toch dat ik er gewoon een aantal mee neem binnenkort. :)

• JackAvery
Good news everyone, Super Mario Maker 2 heeft een datum:

De limited edition van SMM2 zal een capacatieve pen bevatten. In Japan wordt deze gratis bij de eerste print-run geleverd. Daar wordt overigens ook een versie uitgebracht (voor ~8 euro meer) waarin 12 maanden Nintendo Switch Online inbegrepen zijn, wat min of meer impliceert dat het abonnement nodig zal zijn voor sommige functies...

Even updaten: Pre-orders voor SMM2 krijgen de pen. De limited editie (ook in Europa) bevat het spel en 12 maanden NSO.

@Arunia hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van die Arwing (als figurine)? 20 euro is best verleidelijk.

JackAvery wijzigde deze reactie 25-04-2019 10:51 (51%)

• Clavat
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 16-11 15:17
JackAvery schreef op donderdag 25 april 2019 @ 07:40:
[Afbeelding]
[Twitter]

@Arunia hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van die Arwing (als figurine)? 20 euro is best verleidelijk.
De kwaliteit is zeer goed en stevig.
Daar heb ik niets op of aan te merken.

PSN: McMillan0984

• Valderrama
De starterkit voor de Xbox One ligt overigens voor €12,50(!).... wat ik me afvraag, is het schip/piloot/wapens wat je daarbij krijgt volledig compatibel met de Switch versie? Zo ja, dan is het goedkoper om die starterkit te kopen puur voor de add-ons alleen dan het kopen van de add-ons los.

• Arunia
@JackAvery stevig. Op basis van dat ik 1 van de piloten de zoldertrap af heb laten vallen en die onbeschadigd is. Het schip zelf ga ik niet proberen, maar alles is wel vrij stevig.

@Valderrama alles is compatible. 12,50 is niet duur en zoek zelf het starterschip ook nog om compleet te maken. Andersom kun je starfox en Arwing niet op de Xbox of ps4 gebruiken.

• RayNbow
JackAvery schreef op donderdag 25 april 2019 @ 07:40:
[Afbeelding]
[Twitter]

De limited edition van SMM2 zal een capacatieve pen bevatten. In Japan wordt deze gratis bij de eerste print-run geleverd. Daar wordt overigens ook een versie uitgebracht (voor ~8 euro meer) waarin 12 maanden Nintendo Switch Online inbegrepen zijn, wat min of meer impliceert dat het abonnement nodig zal zijn voor sommige functies...
Stylus is ook te krijgen als je 'm via de eShop preordert:

• JackAvery
Nintendo's jaarresultaten zijn vandaag publiek gemaakt, Enkele highlights:

Sinds launch zijn er nu wereldwijd 34.74 miljoen Switches verscheept, waarvan 16.95 miljoen consoles dit fiscale jaar. Totale software sales komen neer op 187.52 miljoen exemplaren, attach ratio is 5.4 games per Switch eigenaar. Omzet is met 13.7% gestegen tot 1200 miljard Yen (€ 9.6 miljard), operating profit is met 40.6% gestegen naar € 2 miljard. De winst is 25 miljard yen (€ 200 miljoen) hoger dan voorspeld. Het dividend is 640 yen per aandeel, hoger dan verwacht.

Bron grafiek: @ZhugeEX (Daniel Ahmad), oranje = voorspelling voor het lopende FY.

Individuele software sales updates (lifetime):
  • MK8D: 16.69 miljoen, waarvan meer dan 7.7 miljoen dit fiscale jaar
  • Super Mario Odyssey: 14.44m
  • SSBU: 13.81m, goed op weg om SSB WiiU+3DS in te halen.
  • Zelda BOTW: 12.77m
  • Pokemon Let's Go: 10.63m
  • Splatoon 2: 8.7m
  • Super Mario Party: 6.4m
  • New SMBD: 3.31m
Andere titels die meer dan een miljoen exemplaren hebben verkocht dit fiscale jaar zijn: Mario Tennis Aces (2.64m), DKC: Tropical Freeze (2.25m!), Kirby (2.56m), Captain Toad, Octopath Traveler (1.17m), Yoshi (1.11m op drie dagen tijd) en de Labo Variety Kit.

Best indrukwekkend hoe de 2017 titels zoals Zelda en Mario Kart blijven verkopen als een trein. Zelda heeft tussen januari en eind maart weer een miljoen meer op de teller, bijvoorbeeld. Mario Kart 8 Deluxe is momenteel de derde best-verkochte MK titel ooit... en als je de Switch en WiiU sales combineert, staat enkel MK Wii nog hoger. Super Mario Odyssey heeft Galaxy ingehaald en is nu de best-verkochte 3D Mario game.

Digitale sales zijn bijna verdubbeld (95.4%) naar 118.8 miljard Yen. Het aandeel van digitale sales in software verkopen is gestegen van 17.3% naar 24.8% dit fiscale jaar.

In het FY2020 verwacht men 18 miljoen Switches te verkopen. Voorlopig staan Luigi's Mansion 3 en Animal Crossing nog steeds ingepland in 2019, voor de nieuwsgierigen.

Morgen vindt de Q&A voor shareholders plaats, mogelijk nog wat meer details dan.

JackAvery wijzigde deze reactie 25-04-2019 11:02 (34%)

• DevWouter
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 16-11 11:21
JackAvery schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:12:
Sinds launch zijn er nu wereldwijd 34.74 miljoen Switches verscheept, waarvan 16.95 miljoen consoles dit fiscale jaar.
[...]

In het FY2020 verwacht men 18 miljoen Switches te verkopen.
Dat is bijna een verdubbeling. Als die voorspelling van 18 miljoen realistisch is dan passeert het in FY2020 de XBox One en de SNES als meeste verkochte game console.

We doen niet grappig over grappen, grappen maken is bloedserieus werk

• JackAvery
DevWouter schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:08:
[...]

Dat is bijna een verdubbeling. Als die voorspelling van 18 miljoen realistisch is dan passeert het in FY2020 de XBox One en de SNES als meeste verkochte game console.
NS verkoopt momenteel aan ongeveer hetzelfde tempo als de PS4 deed. Voor mij is de vraag eerder of dit op lange termijn ook gaat kloppen (en we dus bvb. de Wii inhalen) of dat Switch gaat afvlakken. Nintendo's voorspelling voor het huidige fiscale jaar lijkt me eerder conservatief, gezien we Mario Maker, Pokemon én Animal Crossing krijgen in 2019. Ook is de langetermijnsimpact van de launch in China een vraagteken

Bron: @ZhugeEX

JackAvery wijzigde deze reactie 25-04-2019 11:01 (14%)

• Marcopano
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 14-11 14:11
Euler212 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:08:
[...]

Deze al eens geprobeerd? Ding is enorm maar een gigantisch verschil met spelen:

https://www.satisfye.com/products/switch-grip-pro
Hier ook een +1 voor de Satisfye, mijn ali grip is gelijk de prullenbak in gegaan nadat ik deze gekocht had
Pagina: 1 2 3 ... 38 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True