Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:28
De Persona game voor Switch waar al een tijdje over gespeculeerd wordt, is eindelijk boven water gekomen. Maar....

Het is een musou / Warriors game. Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers​, Aparte keuze. Er zijn geen verdere details beschikbaar. Trailertje

Voor de Fire Emblem fans: Famitsu heeft zes pagina's met info over de nieuwe game Three Houses gepubliceerd. Hierin staan een aantal screenshots, introducties tot de speelbare personages en facties, en introducties tot sommige van de gameplay mechanismes, bvb het level/class systeem. Onder andere het time rewind mechanisme van Fire Emblem Echoes keert terug.

Ik ga niet te veel hier copy/pasten en heb geen tijd om zelf het artikel te gaan vertalen, maar een samenvatting vind je in dit thread op ResetERA.

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20:33
Marcopano schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:55:
[...]

Hier ook een +1 voor de Satisfye, mijn ali grip is gelijk de prullenbak in gegaan nadat ik deze gekocht had
Net ook eentje besteld... ze waren nu voor 19,99 USD te koop. 26 EUR thuis verzonden laat zich nog doen... ;)

• Katmi
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 20:41
JackAvery schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:12:
Best indrukwekkend hoe de 2017 titels zoals Zelda en Mario Kart blijven verkopen als een trein.
Natuurlijk ook een neveneffect dat beide games featured zijn in zowat elke '' what games to buy on your switch '' video op YouTube of in elk antwoord terug komen als iemand vraagt '' ik ga een switch kopen wat zijn goede games voor erbij ''
Dat blijft natuurlijk de sale van die games boosten bij bijna elke nieuwe Switch eigenaar die erbij komt.

Koop je beide niet dan ben al ''stuck'' met bv andere Mario games, splatoon 2 of de Pokémon Let's go versies, anders ga je al richting third party games en indies.
Dusja echt niet zo een schokkend feitje dat beide blijven verkopen, Zelda is zowat de grootste sandbox rpg beschikbaar op de Switch en Mario kart is toegankelijk voor ''noobs'' online en zowat de enige deftige ''race'' game.

• JackAvery
Katmi schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:56:
[...]

Natuurlijk ook een neveneffect dat beide games featured zijn in zowat elke '' what games to buy on your switch '' video op YouTube of in elk antwoord terug komen als iemand vraagt '' ik ga een switch kopen wat zijn goede games voor erbij ''
Dat blijft natuurlijk de sale van die games boosten bij bijna elke nieuwe Switch eigenaar die erbij komt.

Koop je beide niet dan ben al ''stuck'' met bv andere Mario games, splatoon 2 of de Pokémon Let's go versies, anders ga je al richting third party games en indies.
Dusja echt niet zo een schokkend feitje dat beide blijven verkopen, Zelda is zowat de grootste sandbox rpg beschikbaar op de Switch en Mario kart is toegankelijk voor ''noobs'' online en zowat de enige deftige ''race'' game.
Je hebt een punt hoor maar minimaliseer je nu niet een beetje de uitzonderlijkheid hiervan? Dat Mario Kart bvb goed verkoopt is niet zo gek (multiplayer, party game met lange houdbaarheid, al hadden weinig mensen zien aankomen dat een port zo goed ging verkopen), maar singleplayer games zoals Zelda en Mario Odyssey hebben meestal een bepaalde levensduur. Ze hebben weinig of geen DLC om verkopen te blijven stimuleren, geen "games-as-a-service" elementen... De aandacht blijven kunnen trekken van nieuwe spelers twee jaar na datum in een industrie waar elke week wel iets nieuws uitkomt is echt niet zo vanzelfsprekend. Ik zie God of War of Horizon Zero Dawn niet meer in top 10 saleslijsten verschijnen bvb, en ook Zelda is geen franchise die gewoonlijk > 10 miljoen exemplaren verkoopt.

• Katmi
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 20:41
De Wii U was een redelijke geflopte console, dus dat zoveel Switch eigenaars opens een port van een kart game kopen verbaasd me idd niet zoveel nee.

Er zijn nu al meer Switch owners dan dat er ooit Wii U owners waren + zoals aangehaald de ''chille'' nature van het spel + online racing in een ''goofy'' manier slaat gewoon aan, en zeker op een console a la Switch die ook nog handheld is.

Een bepaalde levensduur maakt overigens niet uit, als iemand het koopt maar hij is het beu na 1 dag dan telt het ook als een game sale voor Nintendo want de winkel heeft het verkocht.
Ik doelde gewoon op het feit dat zowat elke '' what games to buy for your switch '' video op YouTube wel Zelda of Mario Oddysee vermeld als must have games, dus dat laat gewoon het momentum van die games voort gaan, ook voor wie pas binnen 3 maanden een Switch koopt maar wel die video heeft gezien over welke games hij zou moeten kopen.

Je voorbeeld van God of War is valid maar slaat ook een beetje langs wal, op PS4 bv heb je veeeeeel meer van die scripted single person action games, of RPG's, of games in een similar setting dan GoW dan dat je bv op de Switch hebt, als je Zelda bv niet koopt welk soortgelijk spel heb je dan op de Switch wat ongeveer even ''groot'' is ?

Wil je een massive sandbox RPG die easy 50+ uren van je tijd opzuigt op de Switch moet je gewoon Zelda kopen, punt.
Dus je laat potentiele kopers weinig keuze, als je op ps4 iets a la GoW wil hebben kan ik je ook zo 20 soortgelijke games aanraden op die console :P

• Mauz1978
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 09:53

Mauz1978

Console War Veteran

[...]

Hier ook een +1 voor de Satisfye, mijn ali grip is gelijk de prullenbak in gegaan nadat ik deze gekocht had
Goeie tip. Ik heb m meteen besteld. Ik ben erg benieuwd :)

http://dscomics.nl Stem op mij! Via http://stripglossy.nl/dennis-spaans/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 21:46
Meer Visual Novels met een Engelse vertaling:
The newly announced The Fruit, Labyrinth, and Eden of Grisaia Full Package will launch for Switch this fall in Japan for 7,200 yen at retail and 6,800 yen via download with both English and Japanese text support, the game’s newly launched teaser website reveals.

The collection will include The Fruit of Grisaia, The Labyrinth of Grisaia, and The Eden of Grisaia, as well as the Prologue, Short Short Scenario, the After Story, The Leisure of Grisaia, The Afterglow of Grisaia, and The Melody of Grisaia.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-06 09:06
RayNbow schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 07:26:
Meer Visual Novels met een Engelse vertaling:

[...]
Goede VN voor op de Switch, heb de PC versie vorig jaar uitgespeeld dus voor de VN fans zeker de moeite waard.

• Emmavdv
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 20-06 07:17
Wat kan ik me voorstellen bij zoiets? Is het gewoon een soort prentenboek op je spelcomputer? Ik heb me erg vermaakt met ace attorney, maar dat is natuurlijk ook nog best wel interactief en je moet ook nadenken :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RayNbow
Emmavdv schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:25:
Wat kan ik me voorstellen bij zoiets? Is het gewoon een soort prentenboek op je spelcomputer? Ik heb me erg vermaakt met ace attorney, maar dat is natuurlijk ook nog best wel interactief en je moet ook nadenken :p
Nu ken ik Grisaia niet, dus kan ik over die specifieke titel weinig zeggen.

Iets als planetarian is puur een ingesproken prentenboek (wel een aanrader als je 10 piek over hebt voor een 2-3 uur lange ervaring).

Momenteel ben ik bezig met Steins;Gate Elite en daarin krijg je zo nu en dan een email/SMS binnen op je telefoon. Je kunt dan kiezen uit een paar mogelijke reacties of dat je het bericht negeert. De keuzes zouden invloed moet hebben op welk einde je krijgt. Na het verkrijgen van het eerste einde zou je meer inzicht moeten hebben verkregen om vervolgens het spel opnieuw (meerdere keren) te spelen om andere eindes te zien. VNs hebben vaak een skip-knop om reeds gelezen tekst over te slaan, zodat je snel naar keuzemomenten of nieuwe gebeurtenissen kunt skippen.

Mocht je trouwens een DS of 3DS hebben, dan raad ik Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors (afgekort tot 999) aan. Dit spel bestaat uit een Visual Novel gedeelte met een aantal keuzemomenten en tussendoor escape-room-achtige puzzels.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:26
@RayNbow 999 heb ik me echt ontzettend mee vermaakt. Moet nog alle eindes doen. Volgens mij is daar nog een 2e deel van gekomen. Dacht dat die Zero Hour oid heette. Maar die is er ook voor de andere consoles geloof ik.

Zero Escape heet de reeks.
Wikipedia: Zero Escape

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• RayNbow
@Arunia Ik heb alle eindes van 999 gezien en ben toen doorgegaan met Virtue's Last Reward (VLR). Daarna was het wachten totdat Zero Time Dilemma werd aangekondigd en gereleased.

Als deze games opnieuw zouden worden uitgebracht voor de Switch, dan zou ik ze mogelijk opnieuw spelen, ook al lijdt de re-release van 999 (onderdeel van de Nonary Games; beschikbaar voor Steam, Vita, PS4) een beetje door het missen van een tweede scherm.

Curly komt naar Umihara Kawase:

(leek oorspronkelijk een 1 april grap te zijn, maar blijkbaar niet)

RayNbow wijzigde deze reactie 26-04-2019 10:45 (25%)

• Lecros
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 16:27
Arunia schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:09:
@RayNbow 999 heb ik me echt ontzettend mee vermaakt. Moet nog alle eindes doen. Volgens mij is daar nog een 2e deel van gekomen. Dacht dat die Zero Hour oid heette. Maar die is er ook voor de andere consoles geloof ik.

Zero Escape heet de reeks.
Wikipedia: Zero Escape
Virtue's last reward was het vervolg voor de 3ds

• The GUI
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 24-06 08:27

The GUI

Sorry computer says no...

Heb gisteren toch de knoop doorgehakt en een Switch gehaald. Ik zat al een paar maanden te dubben, maar was de geruchten beu. Ik wilde gamen! Gelijk Mario gehaald want die was nog net in de sale in de eShop. Zit alweer een paar uur in nu (de laatste Mario die ik heb gespeeld was Mario64).

Wat ik wel al gelijk merk is dat ik last krijg van mijn rechterduim (na 2 uur spelen). Ik heb op aanraden van een vriend nog even gewacht met het halen van een grip, maar ik denk dat dit wel nodig is voor handheld gamen. Mijn handen vallen, volgens mijn vriendin, onder de noemer 'kolenschoppen'. Ik had de volgende grips al gespot:

- Satisfye
- Skull&Co
- Orzly Comfort Grip
- De GoPlay (ziet er niet comfortabel uit)

Wat zijn jullie ervaringen?

Asus P8Z68-V/GEN3 | i7 2700k @ 4,5 Ghz | 16GB DDR3-1600 | GTX 1070 Ti | 840 EVO 250GB | 850 EVO 250GB | Crucial MX500 1TB | WD Blue 1TB

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Euler212
  • Registratie: juni 2014
  • Niet online
The GUI schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:13:
Heb gisteren toch de knoop doorgehakt en een Switch gehaald. Ik zat al een paar maanden te dubben, maar was de geruchten beu. Ik wilde gamen! Gelijk Mario gehaald want die was nog net in de sale in de eShop. Zit alweer een paar uur in nu (de laatste Mario die ik heb gespeeld was Mario64).

Wat ik wel al gelijk merk is dat ik last krijg van mijn rechterduim (na 2 uur spelen). Ik heb op aanraden van een vriend nog even gewacht met het halen van een grip, maar ik denk dat dit wel nodig is voor handheld gamen. Mijn handen vallen, volgens mijn vriendin, onder de noemer 'kolenschoppen'. Ik had de volgende grips al gespot:

- Satisfye
- Skull&Co
- Orzly Comfort Grip
- De GoPlay (ziet er niet comfortabel uit)

Wat zijn jullie ervaringen?
Skull&Co lees ik wisselende reacties over, met name door het rubber over de shoulder buttons.

Ik zelf heb de Satisfye en kan me geen betere grip wensen. Ding is ideaal voor mijn kolenschoppen, je rechterhand off-angle helpt meer dan je zou verwachten en levering ging ook prima. Hij is wel gruwelijk lomp, als je hem veel wil meenemen neemt het toch wel wat ruimte in beslag in je tas, al zou je voor de case van Satisfye kunnen gaan als je een gruwelijk lompe case wil waar je gruwelijk lompe grip in kan.

Ik denk dat je betreft comfort in ieder geval niks beters gaat vinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Euler212 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:20:
[...]

Skull&Co lees ik wisselende reacties over, met name door het rubber over de shoulder buttons.
De skull&co heeft ook diverse productieproblemen, voornamelijk veroorzaakt door slijtende mallen en fouten van personeel bij het verwijderen uit de mal. die problemen weerhouden mij er ook van om er een te kopen, ik wacht liever op een 2e revisie.

Ze hebben wel netjes "workarounds" op kickstarter gezet om de meestvoorkomende problemen zelf op te lossen:
https://www.kickstarter.c...for-nintend/posts/2081653

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The GUI
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 24-06 08:27

The GUI

Sorry computer says no...

[...]

Ik zelf heb de Satisfye en kan me geen betere grip wensen. Ding is ideaal voor mijn kolenschoppen, je rechterhand off-angle helpt meer dan je zou verwachten en levering ging ook prima. Hij is wel gruwelijk lomp, als je hem veel wil meenemen neemt het toch wel wat ruimte in beslag in je tas, al zou je voor de case van Satisfye kunnen gaan als je een gruwelijk lompe case wil waar je gruwelijk lompe grip in kan.

Bedankt voor de overtuigende reactie! Ik ben niet van het rubber, dus Skull&Co valt dan af. Ik heb gelijk de Satisfye maar besteld. Voor onderweg doe ik dan wel zonder (is max. 1 uur per keer dus goed te doen).
Magic schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:24:
[...]

De skull&co heeft ook diverse productieproblemen, voornamelijk veroorzaakt door slijtende mallen en fouten van personeel bij het verwijderen uit de mal. die problemen weerhouden mij er ook van om er een te kopen, ik wacht liever op een 2e revisie.

Ze hebben wel netjes "workarounds" op kickstarter gezet om de meestvoorkomende problemen zelf op te lossen:
https://www.kickstarter.c...for-nintend/posts/2081653
Hmm goed om te weten. Ik zal hem in het oog houden. Wellicht dat het dan mijn 'travel grip' wordt.

Asus P8Z68-V/GEN3 | i7 2700k @ 4,5 Ghz | 16GB DDR3-1600 | GTX 1070 Ti | 840 EVO 250GB | 850 EVO 250GB | Crucial MX500 1TB | WD Blue 1TB

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22:06
Ik ben echt reuze tevreden over mijn Skull&Co. Heb bij de eerste versie nog met een stanley de schouderknoppen los gemaakt (was op aanraden van het bedrijf zelf). Bij de tweede versie heb ik hier helemaal geen last van gehad.

De meegeleverde case is heel relax. Lomp, maar niet té. Biedt lekker veel ruimte voor accessoires. De grips zijn ook zeer ergonomisch.

Als je de case er niet continu op en af haalt dan is het rubber geen enkel probleem. Past prima met de case in de Switch Dock.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• OmeNile
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
Seroczynski schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:33:
Als je de case er niet continu op en af haalt dan is het rubber geen enkel probleem. Past prima met de case in de Switch Dock.
Bij mij past de Switch amper in de dock met de Skull&Co. Moet hem er echt in drukken. Gaat redelijk stroef. En regelmatig verliest hij het contact met de connector. Nu moet ik wel toegeven dat mijn dock een ietsiepietsie krom is. Aan de bovenzijde is 'ie een halve millimeter smaller dan onderaan. Met het blote oog zie je het niet, maar het is meetbaar.

• Marcopano
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 15:53
Ik gebruik dus de Satisfye, echt top dat die rechter grip onder een andere hoek staat.

Maar ik heb dus ook die dock ombouw van AE met de originele internals;
https://nl.aliexpress.com...ger-Base/32902311867.html

En daar past de switch prima op met grip

• Comp_Lex
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:24
[...]

Ik heb juist het omgekeerde. Ik heb geen kolenschoppen. Ik heb kleine handen met dunne vingers en dan is een gewone grip van bijvoorbeeld Bigben juist het beste. Ik kan dan ook nog gewoon bij de knoppen komen. Ik ben bang dat ik met een Satisfye grip er niet meer goed bij kan vanwege die extra hoek.

Comp_Lex wijzigde deze reactie 26-04-2019 19:00 (0%)
Reden: Beetje veel juist

• Squ1zZy
  • Registratie: april 2011
  • Niet online

"Security should be baked in, not sprayed on!"

• jaybrown
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 22:04
[...]

Thanks! Ook maar direct besteld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DigitalExcorcist
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17-06 11:23
FF 12: The Zodiac Age ziet er echt top uit op de Switch! Kon m vandaag voor 4 tientjes oppikken in Frankrijk.... was ook al uitgekomen, 4 dagen voor de NL launch.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Toch maar Darksiders gekocht een paar dagen terug, en nu koningsdag voorbij is voor mij kan ik er eindelijk even mee aan de slag. Draait erg soepel en een fijne game verder. Vooral vanwege nostalgie gekocht, de beste game ooit is het zeker niet maar wel het overwegen waard als je van Zelda achtige puzzels houdt en ondertussen alles neermaaien houdt!

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• RayNbow
De laatste update voor Zelda brengt blijkbaar ook een verbetering voor laadtijden door de CPU tijdelijk over te klokken. Voorbeeld van de snelheidswinst:
The one thing I know looking at the speedrunning discord is that entering shrines on the Great Plateau is now 1 second faster than Wii U when it was 4 seconds slower before. So a 5 seconds improvement there.

• Valderrama
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20:22
Zijn er eigenlijk Dock alternatieven op de markt die niet €70/€80 kosten?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 09:26
Valderrama schreef op zondag 28 april 2019 @ 11:13:
Zijn er eigenlijk Dock alternatieven op de markt die niet €70/€80 kosten?
Ik ben erg tevreden over de Jumpgate, gekocht via Kickstarter en nu ook los te koop.
https://www.kickstarter.c...-for-switch-and-smart-dev

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18:18
Zit je niet nog steeds met het 3rd party dock 'probleem'? Dat er kans is dat Nintendo de ondersteuning stopzet ofzo.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• Kasparov
Elke update testen ze hem weer. Er zijn nog nooit problemen geweest.

• Zeror
En waar kun je deze los kopen dan? Op hun site zie ik hem niet staan...

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 15:51
Mijn verbinding van de joy-con valt steeds weg. Ik zie dat het een bekend probleem is. Nooit last van gehad want ik speelde altijd met de pro controller. Nu ik samen met mijn dochter Mario Kart speel valt het op. Iemand die weet hoelang Nintendo hier iets aan wil/kan doen? Switch is 2 jaar oud denk ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RayNbow
Jorgen schreef op zondag 28 april 2019 @ 17:09:
Iemand die weet hoelang Nintendo hier iets aan wil/kan doen?
Fabrieksgarantie is 1 jaar. Voor wettelijke garantie moet je bij de verkoper zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22:35
Mocht de winkel failliet zijn (Intertoys), dan wil Nintendo hem heus wel repareren, alleen niet gratis.

• Kasparov
Zeror schreef op zondag 28 april 2019 @ 16:47:
En waar kun je deze los kopen dan? Op hun site zie ik hem niet staan...
Sorry, had dat al wel verwacht.
Blijkbaar verkopen ze hem nu via Indigogo en zijn ze daar aan het leveren. Ik zie er nog wel een bestel knop.
https://www.indiegogo.com...-switch-smart-device--2#/

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Zeror
Overigens nog niet voorbijgekomen hier, volgens mij.

Je kunt Mario Tennis Aces 7 dagen gratis proberen, samen met 7 dagen gratis Nintendo Online. Actie is tot komend weekend.

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 15:51
hcQd schreef op zondag 28 april 2019 @ 17:47:
Mocht de winkel failliet zijn (Intertoys), dan wil Nintendo hem heus wel repareren, alleen niet gratis.
Wel Intertoys inderdaad, maar bij een franchisenemer.

• MaDLiVe
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23-06 20:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Was een beetje aan het inlezen over de switch oc mogelijkheden die nintendo heeft geintroduceerd met FW8.0/.1. Flinke frequentie ophogingen voor de cpu richting de 1.75ghz (van 1ghz) en de gpu ligt ook een stukje hoger. Uiteraard alleen maar voor bepaalde games en alleen tijdens bepaalde fases (loading). Users van niet gemodde switches hebben er verder ook geen controle over. Maar mooi om te lezen dat er nog meer rauwe power in de switch zit (wat ook niet zo gek is als je kijkt naar de nvidia shield).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• DigitalExcorcist
FF12:The Zodiac Age staat op een 32Gb cartridge. Die game is echt een RPG-hemel voor Switch bezitters. Mocht je twijfelen: niet doen. Het spel is echt heel tof.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harley
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 22:17
Ff goed navragen als je MArio Maker 2 wilt pre-orderen.
1 winkel geeft aan dat zij sowieso de stylus niet gaan meeleveren en de andere geeft ook aan dat zij die versie niet kunnen leveren maar daarvoor in de plaats wel exclusief de (duurdere) steelcase versie leveren.

Je kunt er dus niet zomaar vanuit gaan dat je de stylus erbij gaat krijgen als je pre-ordered.
Wel weer erg jammer van de onduidelijkheid op deze manier :(

...

• Cyrax0508
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23-06 20:30
Bij Gamemania staat het er expliciet bij. Daar dus in de pre-order gedaan.

• Arunia
Net MM2 geprordered bij GM ook voor de stylus. Als ik het dan doe, dan iig op deze manier. :P
Verder kun je wel goedkoper krijgen, maar zonder de stylus er bij. Vind het allemaal prima. Goed vermaakt met MM1, dus wie weet en portable is toch ook wel fijn eigenlijk.

• RayNbow
* RayNbow preordert SMM2 gewoon digitaal... :p

• Motaro
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 20-06 20:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Heeft iemand ervaaring met 3rd party dock en dat nu wel veilig is om gebruiken ? Zoek een waar mijn switch op past en toch mijn case op kan laten

Heb dezen case https://m.ebay.nl/itm/173...0f0ffd59762&ul_noapp=true

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• maxxie85
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 12:17
Motaro schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:08:
Heeft iemand ervaaring met 3rd party dock en dat nu wel veilig is om gebruiken ? Zoek een waar mijn switch op past en toch mijn case op kan laten

Heb dezen case https://m.ebay.nl/itm/173...0f0ffd59762&ul_noapp=true
Dit is vrij net besrpoken
Kasparov schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:25:
[...]

Ik ben erg tevreden over de Jumpgate, gekocht via Kickstarter en nu ook los te koop.
https://www.kickstarter.c...-for-switch-and-smart-dev
Ik heb zelf ook een Jumpgate en deze werkt erg goed bij mij. Veilig blijft een risicotje bij alle. Ik heb in iedergeval gezien dat Skull & Co hun onderzoek hebben gedaan naar het energievebruik en daarop de Core Drive gemaakt.

• Marcopano
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 15:53
ik wilde het risico niet nemen, en heb daarom alleen die andere ombouw voor de originele internals gekocht.
Deze werkte overigens niet met een Skull & co kloon, wel met de Satisfye

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
Kleine update mbt de release van Slay The Spire:
Nintendo Switch: We're hard at work on the Nintendo Switch port for Slay the Spire. We've hit some unexpected bugs in the porting process that has unfortunately made it difficult to guarantee a simultaneous launch across platforms (although we are trying). While we are very close, we want to hold off on promising a launch date for Switch until we are 100% confident about its release date.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 24-06 16:48
DigitalExcorcist schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 12:08:
FF12:The Zodiac Age staat op een 32Gb cartridge. Die game is echt een RPG-hemel voor Switch bezitters. Mocht je twijfelen: niet doen. Het spel is echt heel tof.
Ben nu nog middenin FFX. Daarna wellicht nog FFX-2 doen en dan pas FF12, maar moet zeggen dat het uiterlijk van FFX 12 me veeeeel minder doet dan FFX.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sidjoesz
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 24-06 21:59
Ben nu in Azië en heb zojuist I am Setsuna en Phoenix Wright Ace Attorney gekocht. Nog meer tips voor spellen die niet fysiek in Europa uit zijn gekomen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: april 2009
  • Nu online
sidjoesz schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 17:09:
Ben nu in Azië en heb zojuist I am Setsuna en Phoenix Wright Ace Attorney gekocht. Nog meer tips voor spellen die niet fysiek in Europa uit zijn gekomen?
Stardew valley

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21:02
Pestpokke, heb ik weer. Misschien zoek op de verkeerde zoektermen maar zal vast vaker voorkomen: op het extra setje controllers neon groen en roze van amazon.fr zit op de L knop een soort gietfout. Te irritant om niet terug te sturen. Gekke is dat ik op de blauwe controller op de L ook zoiets zie maar dat stoort niet want pietepeuterig klein.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 24-06 20:11
Automachef - Announcement Trailer

Q3 2019
Ziet er leuk uit.

• Zeror
Ziet er tof uit. Als ie niet te duur wordt, heb ik opzich wel interesse.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RayNbow
Releasedate Bloodstained bekend: 25 juni voor Switch.

• Zeror
Dat is best wel kut. Dilemma nu. Mario Maker 2 of Bloodstained spelen.
* Zeror heeft een first world problem..... :P

• RayNbow
Zeror schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 18:27:
Dilemma nu. Mario Maker 2 of Bloodstained spelen.
Bloodstained CotM spelen. :p

• JackAvery
Mooie upgrade! Maar benieuwd hoe de uiteindelijke performance zal zijn...

• Zeror
RayNbow schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 19:40:
[...]

Bloodstained CotM spelen. :p
Heb ik al uitgespeeld :9

• RayNbow
JackAvery schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:04:
[...]

Mooie upgrade! Maar benieuwd hoe de uiteindelijke performance zal zijn...
30fps voor de Switch versie. 720p handheld. 720p en hoger voor docked.
Zeror schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:14:
[...]

Heb ik al uitgespeeld :9
Dan kan ik je niet helpen. :p

• JackAvery
RayNbow schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:22:
[...]

30fps voor de Switch versie. 720p handheld. 720p en hoger voor docked.
Wist ik, mijn punt was eerder of ze het ook waar gaan maken :) een solide 30 FPS zou acceptabel zijn iig. Het feit dat de Switch editie één week later uitkomt vind ik geen goed teken, maar hopelijk ben ik verkeerd.

JackAvery wijzigde deze reactie 02-05-2019 20:49 (15%)

• RayNbow
JackAvery schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:47:
[...]

Wist ik, mijn punt was eerder of ze het ook waar gaan maken :) een solide 30 FPS zou acceptabel zijn iig. Het feit dat de Switch editie één week later uitkomt vind ik geen goed teken, maar hopelijk ben ik verkeerd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:59

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Zeror schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 14:50:
[...]

Ziet er tof uit. Als ie niet te duur wordt, heb ik opzich wel interesse.
disclaimer, ik ben van nature niet bepaald de meest energieke persoon die er is maar......automatiserings oplossingen voor de voedse industriel bekenken........als game?! Ik game juist om te onspannen na werk, niet om nog een extra baan erbij te doen :P

In de trailer zie je natuurlijk geen gameplay, dus misschien maakt dat het wel leuk, en op zich vond zou je met wat fantasie kunnen zeggen dat rts strategy games (iig gedeeltelijk) ok min of meer ook neerkomen op zo snel en optimaal mogelijk je produktie op peil houden........maar kweenie, denk dat dit niet voor mij is.

Maar hou je jullie ervaringen straks zeker in de gaten :)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Euler212
  • Registratie: juni 2014
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:35:
[...]

disclaimer, ik ben van nature niet bepaald de meest energieke persoon die er is maar......automatiserings oplossingen voor de voedse industriel bekenken........als game?! Ik game juist om te onspannen na werk, niet om nog een extra baan erbij te doen :P

In de trailer zie je natuurlijk geen gameplay, dus misschien maakt dat het wel leuk, en op zich vond zou je met wat fantasie kunnen zeggen dat rts strategy games (iig gedeeltelijk) ok min of meer ook neerkomen op zo snel en optimaal mogelijk je produktie op peil houden........maar kweenie, denk dat dit niet voor mij is.

Dit ziet er uit als de kindvriendelijke versie van Factorio, wat een geniaal spel is. Je hebt niet echt het probleem dat er iets "snel" moet gebeuren, maar wel zo optimaal mogelijk. Dus het is op een manier ontspannend en heel fijn als je eindelijke een grote bottleneck opgelost hebt, maar er is geen incentive om het zo snel mogelijk te doen allemaal (op wat speed-running achievements na). Factorio was voor mij in ieder geval een groot succes.

Deze kloon ziet er minder diepgaand uit, maar waarschijnlijk wel een stuk toegankelijker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Euler212 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:45:
[...]

Dit ziet er uit als de kindvriendelijke versie van Factorio, wat een geniaal spel is. Je hebt niet echt het probleem dat er iets "snel" moet gebeuren, maar wel zo optimaal mogelijk. Dus het is op een manier ontspannend en heel fijn als je eindelijke een grote bottleneck opgelost hebt, maar er is geen incentive om het zo snel mogelijk te doen allemaal (op wat speed-running achievements na). Factorio was voor mij in ieder geval een groot succes.

Deze kloon ziet er minder diepgaand uit, maar waarschijnlijk wel een stuk toegankelijker.
Mja...
Hoe kijk jij aan tegen shmups (r-type/ikaruga) en fighting games? Wsl zal jij hier minder interesse in hebben? Sowieso dit type game lijkt mij echt een pc gamer dingetje, maar waarschijnlijk ben ik teveel in hokjes aan denken.

Het schreeuwt voor mijn persoon iig om een demo. (Ik kon me ook nooit voorstellen waarom een guitar hero leuk zou zijn, maar toen ik dat eenmaal speelde was ik heel snel om, kan hiermee exact hetzelfde zijn uiteraard)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
Sagat schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:35:
[...]

Ik zie in de trailer dat je op een basale manier een stukje moet programmeren. Dat gedeelte vind ik interessant juist vanwege mijn baan. Ik begeleid mensen met autisme binnen de wereld van webdevelopment. Dit zou een leuk uitstapje zijn om eens op een andere manier te programmeren. Dus ben vooral erg benieuwd hoe uitgebreid de mogelijkheden daarvan zijn. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22-06 01:30
Ik weet het niet. Ik heb hem even op de Xbox of Playstation gespeeld (gratis bij een andere FF game) maar het was toch heel anders dan ik verwacht had. Ik begreep de hype in elk geval niet.

Maar ik ben wel een RPG fan. Xenoblade 2 (en 1 en X) met veel plezier gespeeld. Andere FF games ook. Al jaren eigenlijk. Vroeger Chrono Trigger en alle Golden Sun games.

Nu nog steeds aan het wachten tot Amazon mij eindelijk de laatste twee games van de actie stuurt: Tales of Vesperia en Bayonetta.

Vervelen doe ik mij voorlopig toch niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
Redout, een racer die normaal in de launchperiode in 2017 ging uitkomen, is toch nog boven water geraakt en komt 14 mei uit. Switch gameplay trailer:

LOTG schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:39:
[...]

Ik weet het niet. Ik heb hem even op de Xbox of Playstation gespeeld (gratis bij een andere FF game) maar het was toch heel anders dan ik verwacht had. Ik begreep de hype in elk geval niet.

Maar ik ben wel een RPG fan. Xenoblade 2 (en 1 en X) met veel plezier gespeeld. Andere FF games ook. Al jaren eigenlijk. Vroeger Chrono Trigger en alle Golden Sun games.
Grappig genoeg is FF XII waarschijnlijk de FF game die het dichtste aansluit bij de gameplay van Xenoblade. Ik vind het zelf een erg goede game (gespeeld op PS2 wel), maar het verhaal moet je ding zijn. Het is eerder een politiek-geïnspireerde, serieuzere FF. Zelf zou ik zeggen dat deze beter is dan 10, maar 10 is misschien wat meer mainstream/toegankelijker.

Wat die Automachef betreft: ik heb de indruk dat het eerder een automatisatie puzzlegame gaat zijn met recepten, een beetje zoals Overcooked meets SpaceChem. Factorio is een paar (duizend) stappen te ver om de vergelijking te maken :P

JackAvery wijzigde deze reactie 03-05-2019 12:09 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DigitalExcorcist
LOTG schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:39:
[...]

Nu nog steeds aan het wachten tot Amazon mij eindelijk de laatste twee games van de actie stuurt: Tales of Vesperia en Bayonetta.

Vervelen doe ik mij voorlopig toch niet.
Vesperia is leuk maar voelt veel meer gedateerd aan dan FF12... de muziek is minder, grafisch haalt ie het echt niet, animatie is traaaaag en verhaal kabbelt heel kalmpjes voort. Ik vermaak me ermee maar ik leg het heel makkelijk naast me neer om even wat anders te gaan doen.

Men noemt FF12 wel de “Final Fantasy Star Wars” en dat lijkt ook wel te kloppen. M’n vrouw heeft m voorlopig nog geclaimed dus ik heb alleen de eerste 4 uur gespeeld maar wat ik van haar hoor klopt dat ook wel. De karakters, de setting, de atmosfeer ademt Star Wars.

DigitalExcorcist wijzigde deze reactie 03-05-2019 12:14 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-06 09:06
16gb cartridge, het spel is 12,6gb totaal omdat ze de Switch versie enorm hebben verkleind tegenover de PS4 en PC versie (logisch, Switch heeft geen high quality textures nodig om maar 1 ding te noemen)

Verder klopt het wel dat het spel goed is, 1 van de betere FF games naar mijn mening.

Mizgala28 wijzigde deze reactie 03-05-2019 12:37 (9%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
Shakedown Hawaii gameplay van de final/review build vind je hieronder. Nog een game die we al een tijdje verwachten... Ziet er leuk uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07:21
JackAvery schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:06:
Redout, een racer die normaal in de launchperiode in 2017 ging uitkomen, is toch nog boven water geraakt en komt 14 mei uit. Switch gameplay trailer:

[YouTube: Redout - Switch Gameplay Trailer]
Redout, heb die voor de pc zeker een aanrader voor de Wipeout/F-zero liefhebber.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackAvery
Ik weet niet of mensen de Nintendo newsletter lezen, maar in de mail van een paar dagen terug hinten ze dat Cadence of Hyrule mogelijk deze maand uitkomt. Benieuwd of we nog nieuws krijgen over dit en andere games (zoals SMM2) in de vorm van een mini-direct... E3 komt steeds dichterbij dus misschien blijft het gewoon stil tot dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21:17

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

JackAvery schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:18:
Shakedown Hawaii gameplay van de final/review build vind je hieronder. Nog een game die we al een tijdje verwachten... Ziet er leuk uit.
[YouTube: Shakedown: Hawaii for Nintendo Switch: 20 Minutes of Gameplay (Direct-Feed Switch Footage)]
Ziet er zeker leuk uit! Laatst begon ik een beetje te twijfelen of het wel een game is die ik echt veel zal spelen maar de muziek en nostalgie voor GTA 2 maken het voor mij toch een zeer interessante game! Volgens mij kun je er ook genoeg uren in stoppen!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20:46
Aangezien ik binnenkort een reis ga maken waar ik meer dan 16 uur in het vliegtuig zit, ben ik momenteel aan het kijken of ik wellicht toch weer een switch aanschaf. In het vliegtuig zit regelmatig een USB oplaadpunt. Is het mogelijk de switch hiermee op te laden of te gebruiken zodat het geen batterij kost via dit oplaadpunt? Wellicht dat er al iemand hier is met die ervaring?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

EHA1337 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:12:
Aangezien ik binnenkort een reis ga maken waar ik meer dan 16 uur in het vliegtuig zit, ben ik momenteel aan het kijken of ik wellicht toch weer een switch aanschaf. In het vliegtuig zit regelmatig een USB oplaadpunt. Is het mogelijk de switch hiermee op te laden of te gebruiken zodat het geen batterij kost via dit oplaadpunt? Wellicht dat er al iemand hier is met die ervaring?
Mijn ervaring is dat die usb poorten bij lange na niet de "aanbevolen" 2.4 ampere halen om je switch te kunnen gebruiken zonder dat hij leeg loopt.

Hij zal in dat geval tijdens het uit staan mogelijk zeer langzaam opladen, en tijdens het spelen wat langzamer leeg lopen. Verstandiger is om een redelijke powerbank mee te nemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 19:16
EHA1337 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:12:
Of kiezen voor een GPD XD+ is een android handheld zoals een NDS. Alleen niet zo krachtig als de switch maar via android kan je wel veel emulators (NES, SNES, PSP, paar Gamecube/Wii) of android spellen spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Nu online
571Pro schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:30:
[...]

Of kiezen voor een GPD XD+ is een android handheld zoals een NDS. Alleen niet zo krachtig als de switch maar via android kan je wel veel emulators (NES, SNES, PSP, paar Gamecube/Wii) of android spellen spelen.
Vloeken in de kerk.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harley
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 22:17
[...]

Dan kun je ( voor de NES en SNES) games beter je NDS een handje helpen.

...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackAvery
Nou dit had ik niet zien aankomen... een nieuwe port aangekondigd:

Niet eens de HD collectie :p
[...]

Hoe lost dat het batterijprobleem op dan? :+

JackAvery wijzigde deze reactie 06-05-2019 17:55 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 19:16
JackAvery schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:55:
Nou dit had ik niet zien aankomen... een nieuwe port aangekondigd:

[Twitter]
Niet eens de HD collectie :p

[...]

Hoe lost dat het batterijprobleem op dan? :+
Voor te reizen vind ik persoonlijk een GPD XD+ handiger. Met een formaat van een NDS (opklapbaar scherm) en rapper op te laden, ook tijdens het spelen.
Een NSX meenemen met alle hebben en houden is wat te omslachtig in mijn ogen, persoonlijk reis ik liefst zo licht mogelijk en speel ik geen spelletjes op de GSM kwestie die altijd ter beschikking te hebben in geval van nood.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:30
Morgen komt shakedown Hawaï uit voor €20. Echt een aanrader! Is hier een apart topic voor?

alexhooven wijzigde deze reactie 06-05-2019 22:20 (19%)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 14:36
Grrr linker joystick gaat vanzelf aan de wandel. Nu zie ik dat dit een vaak voorkomend probleem is door vuil wat makkelijk onder de joystick kruipt. Ik heb hem opnieuw gecalibreerd maar dat mocht helaas niet baten....
Iemand ervaringen hiermee en eventuele garantie afhandeling?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
@alexhooven Als jij hem aan maakt wel. :P Volgens mij is er nog geen topic over voor zover ik heb kunnen vinden, maar dat is snel te vinden denk ik?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16-06 12:01
Cobb schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:12:
Grrr linker joystick gaat vanzelf aan de wandel. Nu zie ik dat dit een vaak voorkomend probleem is door vuil wat makkelijk onder de joystick kruipt. Ik heb hem opnieuw gecalibreerd maar dat mocht helaas niet baten....
Iemand ervaringen hiermee en eventuele garantie afhandeling?
Ik heb hetzelfde gehad, contact opgenomen met de verkopende partij (bol) en daar heb ik krediet van 80 euro kregen om een nieuw setje te kopen en de oude mocht ik gewoon houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 14:36
Hmmm mijn console komt bij Gamemania vandaan. Zal ze een berichtbsturen.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
@Cobb , ik heb zelf geen ervaring met het probleem, maar ik heb gelezen dat voor redelijk wat mensen wat WD40 Electronic Contact Cleaner de stick drift een tijd kan verhelpen, mocht garantie niet baten/niet meer geldig zijn. Ik zou inderdaad eerst bij GM polsen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Bintzak schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 18:28:
[...]

Redout, heb die voor de pc zeker een aanrader voor de Wipeout/F-zero liefhebber.
Voor mij de hamvraag, beter/leuker dan fast rmx?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexhooven
Arunia schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:42:
@alexhooven Als jij hem aan maakt wel. :P Volgens mij is er nog geen topic over voor zover ik heb kunnen vinden, maar dat is snel te vinden denk ik?
Hij is nog altijd niet te downloaden in de eshop. Gek want er staat echt 7 mei bij. Doet nintendo dit express? om servers niet te overbelasten? staged rollout ze maar?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

alexhooven schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:34:
[...]

Hij is nog altijd niet te downloaden in de eshop. Gek want er staat echt 7 mei bij. Doet nintendo dit express? om servers niet te overbelasten? staged rollout ze maar?
volgens mij zijn altijd alle games bij release pas om 15:00 beschikbaar. op de AAA titels na dan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murm3l
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 20-06 08:32
Kan iemand mij een beetje deftige doch niet al te dure headset aanraden waarmee mijn zoontje met zijn vriendjes kan communiceren als hij Fortnite speelt? De OP vermeldt enkel bluetooth headsets maar ik zou liever iets zonder batterijen zien, die zowel docked als undocked gebruikt kan worden. Ik vraag het hier, omdat van alle headsets bij ons in huis enkel apple oortjes blijken te werken (om te kunnen praten, horen is nooit een probleem).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Murm3l schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:54:
Kan iemand mij een beetje deftige doch niet al te dure headset aanraden waarmee mijn zoontje met zijn vriendjes kan communiceren als hij Fortnite speelt? De OP vermeldt enkel bluetooth headsets maar ik zou liever iets zonder batterijen zien, die zowel docked als undocked gebruikt kan worden. Ik vraag het hier, omdat van alle headsets bij ons in huis enkel apple oortjes blijken te werken (om te kunnen praten, horen is nooit een probleem).
Niet al te duur is natuurlijk relatief, maar dit is een vraag die kennelijk vaker gesteld wordt, zie:
https://www.coolblue.nl/g...-sound/3-5-mm-aansluiting ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murm3l
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 20-06 08:32
Magic schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:58:
[...]

Niet al te duur is natuurlijk relatief, maar dit is een vraag die kennelijk vaker gesteld wordt, zie:
https://www.coolblue.nl/g...-sound/3-5-mm-aansluiting ;)
Ik bedoelde geen 150 euro ofzo..

Ik had die pagina ook al es bekeken maar omdat het een 3.5mm aansluiting heeft en een mic wil niet altijd zeggen dat het werkt met de Switch (geen idee waarom). Ik vroeg me dus af of er hier mensen goeie ervaringen hebben met een bepaald merk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Murm3l schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:14:
[...]

Ik bedoelde geen 150 euro ofzo..

Ik had die pagina ook al es bekeken maar omdat het een 3.5mm aansluiting heeft en een mic wil niet altijd zeggen dat het werkt met de Switch (geen idee waarom). Ik vroeg me dus af of er hier mensen goeie ervaringen hebben met een bepaald merk.
Switch is inderdaad verwarrend mbt microfoons. Niet elk spel ondersteund dit namelijk, daardoor komt al behoorlijk wat verwarring. Daarnaast heb je soms bij gaming headsets een losse mic en audio jack. En als iemand dan daar een adapter voor bij aliexpress besteld, weet je nog niet veel of het werkt of niet.

Aangezien ze bij coolblue zelf al aangeven dat het moet werken op de switch, met fortnite hoef je zelf alleen maar even te controleren dat hij niet via USB werkt.

En werkt het dan onverhoopt nog niet, dan kan ie gratis weer terug.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 24-06 15:34
Ik heb ook een losse headset en mic voor gebruik met de switch, heb deze adapter gekocht bij aliexpress (ugreen, prima merk).

https://nl.aliexpress.com...-42e1-85a0-1d1349cace38-1

werkt met mijn setup in ieder geval erg goed!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexhooven
Magic schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:46:
[...]

volgens mij zijn altijd alle games bij release pas om 15:00 beschikbaar. op de AAA titels na dan
2 andere titels werden wel al vanmorgen uitgebracht. Voor zover ik weet geen AAA. Nja we zien wel. Ben vandaag vrij, vandaar. Altijd vervelend om dan te moeten wachten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07:21
Sagat schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:01:
[...]

Voor mij de hamvraag, beter/leuker dan fast rmx?
Heb beide spellen en geniet van zowel fast RMX als Redout. Beide spellen vindt ik directer sturen dan Wipeout.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• OmeNile
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
Magic schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:46:
[...]

Toen ik laatst Cuphead had gepreordered werd deze pas 's avonds om 19:00 uur vrijgegeven.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JackAvery
Just in: Nintendo's E3 presentatie gaat door op 11 juni om 18:00 CEST. Net zoals de vorige jaren mogen we ook drie dagen lang Treehouse streams verwachten. De presentatie zal enkel op software focussen en voornamelijk op de line-up van de rest van het jaar.

In tegenstelling tot de vorige jaren wordt er (nog) geen specifieke focus op één game gelegd.

En gezien het nog niet gepost is hier: de NES Online games voor deze maand zijn...

(zie ook de frontpage, die de video mist)

JackAvery wijzigde deze reactie 09-05-2019 14:31 (56%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19:17
Hopen dat ze snel met snes games komen :) zitten naar mijn mening veel meer leuke games tussen
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 KPN

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True