Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17:24

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ruudox schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 17:43:
Hopen dat ze snel met snes games komen :) zitten naar mijn mening veel meer leuke games tussen
Eens maar de nes heeft ook echt wel heel goede en leuke games, maar hier word ik iig niet vrolijk van.
Oh well hoop voor mijn verjaardag smash te krijgen dus dan zal ik ook wel nso nemen (en hier maandelijks echt klagen :P )

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 20:02
Hmm, Tetris 99 GameBoy theme als je 100 punten verdient in een aankomend event:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:42
Dat thema is wel cool. Dat wordt veel Tetris spelen volgend weekend. :)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:16
RayNbow schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:49:
Hmm, Tetris 99 GameBoy theme als je 100 punten verdient in een aankomend event:
[Twitter]
[Afbeelding]
Tetris 99 krijgt ook een betaalde singleplayer DLC trouwens, voor 10 euro krijg je Marathon mode en een mode waarin je tegen 98 AI kan spelen.

Er is een nieuwe sale in de eShop, lijken toch een aantal betere indietitels afgeprijsd te zijn. Enige aanraders?

JackAvery wijzigde deze reactie 10-05-2019 10:25 (9%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13-06 23:44
https://www.nintendolife....n_130_switch_games_europe Lijstje met sale items

Ik kan van de lijst de volgende aanraden:
Steamworld Dig, Dig 2 en Heist.
Celeste (helemaal top)
Machinarium
Xeodrifter
Super meat boy
Guacamelee 2
Wizard of legend
Limbo (als je die nog nooit ergens anders hebt gespeeld)
Darkest Dungeon
Tricky Towers (NLse game)

Iemand anders nog aanraders voor de sale?

Something something

• ZuidJ
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 17-06 00:28
Cobb schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:12:
Grrr linker joystick gaat vanzelf aan de wandel. Nu zie ik dat dit een vaak voorkomend probleem is door vuil wat makkelijk onder de joystick kruipt. Ik heb hem opnieuw gecalibreerd maar dat mocht helaas niet baten....
Iemand ervaringen hiermee en eventuele garantie afhandeling?
Ik heb hetzelfde, gebeurt niet constant maar af en toe als ik speel met de joycons. Tevens zit er meer ruimte tussen mijn switch en joycon aan de rechterkant dan aan de linkerkant waardoor hij soms niet lekker vast houdt. Ook zit er beetje speling in. Met al deze klachten half jaar geleden ingeleverd bij de Intertoys die mijn switch vervolgens naar Nintendo heeft gestuurd. Uiteindelijk na 2 weken teruggekregen met de melding dat het ‘binnen de norm’ viel. Met andere woorden een beetje kapot moet kunnen, aparte gang van zaken.

Hebben hier trouwens nog mensen mortal kombat 11 voor de switch gehaald en zo ja; is het wat?

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-06 09:31
SeenD schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:28:

Celeste (helemaal top)
Machinarium
Xeodrifter
Super meat boy
Guacamelee 2
Wizard of legend
Darkest Dungeon

Hoe moeilijk is Celeste? Heb tijd om af en toe game te pakken en te spelen, maar niet om levels uren lang te analyseren voordat ik een paar meter verder ben. Is dit dan wel iets voor mij?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:22

Touchdomex

Plunder with Thunder.

alexhooven schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:03:
[...]

Hoe moeilijk is Celeste? Heb tijd om af en toe game te pakken en te spelen, maar niet om levels uren lang te analyseren voordat ik een paar meter verder ben. Is dit dan wel iets voor mij?
Hoe ben je bijvoorbeeld met Super Meat Boy of andere van dit soort hele precies spelende platformers?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• harley
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 22:11
Iemand ervaring met de switch versie van Minecraft (niet de story mode maar 'gewone')
Mijn zoontje speelt hem best wel op de wiiu maar wil hem nu graag op de switch (nu in de sale voor 19,99)

Is het vergelijkbare of zijn er nog dingen waar je rekening mee moet houden?

Een digitale aankoop werkt wel op alle accounts op 1 systeem toch ?

harley wijzigde deze reactie 11-05-2019 20:49 (11%)

...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13-06 23:44
alexhooven schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:03:
[...]

Ja het zijn allemaal vrij korte stukjes die je elke keer kan doen. Maar het is wel heel uitdagend. Je bent niet uren bezig met een veld. Dus wat dat betreft kan het wel.

Something something

• Daniel.
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23:17
harley schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 18:32:
Iemand ervaring met de switch versie van Minecraft (niet de story mode maar 'gewone')
Mijn zoontje speelt hem best wel op de wiiu maar wil hem nu graag op de switch (nu in de sale voor 19,99)

Is het vergelijkbare of zijn er nog dingen waar je rekening mee moet houden?

Een digitale aankoop werkt wel op alle accounts op 1 systeem toch ?
Werkt prima heb hem op cartridge versie. Ik zou het niet weten waar je rekening mee moet houden. Werkt gewoon prima en digitale aankoop werkt op alle accounts.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21:40

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Celeste (helemaal top)
Machinarium
Xeodrifter
Super meat boy
Guacamelee 2
Wizard of legend
Darkest Dungeon

Steamworld dig 2 vorige week gekocht. Fijn had ik dit maar geweten

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 18:48

Celeste (helemaal top)
Machinarium
Xeodrifter
Super meat boy
Guacamelee 2
Wizard of legend
Darkest Dungeon

Hier toevallig Bastion gekocht ook echt een top spel

Ruudox wijzigde deze reactie 12-05-2019 08:48 (55%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Zelf interesse in wonderboy (50% korting naar 10 euro) en fast rmx (hoewel die maar 6 euro korting heeft, van 20 naar 14, dus 30% als mijn reken skills me niet in de steek laten), verder getracht even door de lijst te gaan maar. Er zitten zoveel goede games in dat het bijna niet te doen is om alles hier neer te zetten.

Misschien nog een honorable mention. En dat is horizon chase turbo. Van 20 naar 12 euro/40% discount.
Disclaimer: ik speel deze op ps4, maar er van uitgaande dat dit gewoon een ook een goede versie is (en het is een indie game die de switch prima aan zou moeten kunnen...denk dat als je echt zou willen dat het zelfs naar ps2/cube en de org xb gepoort zou kunnen worden) , is dit werkelijk waar een fantastische arcade race game waar je uren plezier uit haalt (als je van het genre houdt).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 12-06 21:59
Heb Pang! Adventures gehaald in de sale. Old school arcade game, maar eerlijk gezegd haf ik misschien wel liever de arcade versie.

Maar is een vermakelijke game.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
Sagat schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 07:50:
[...]

Eens maar de nes heeft ook echt wel heel goede en leuke games, maar hier word ik iig niet vrolijk van.
Welke NES games zou je nog graag willen zien dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:19:
[...]

spoiler:

Nah, met Sonic Mania, Sega Ages Puyo Puyo, Puyo Puyo Tetris en Puyo Puyo Champions zijn er nu wel genoeg opties om Puyo Puyo te spelen. :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Zeror schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:19:
[...]

Kijk nes games zijn leuk voor erbij, maar tot nu toe zijn er naar mijn mening weinig echte klappers geweest
zie
https://www.digitaltrends.com/gaming/best-nes-games-ever/5/
en kijk wat er tot nu toe als maandelijkse nes games geweest is.
Wat er de laatste 2 maandjes bijgekomen is
Vind ik het tegenvallend. Maar als de volgende lijst al beschikbaar is idd, dan moet ik toegeven dat ik dat best netjes vind, al hoewewel je daar dan over weer kan klagen dat het veel de usual suspects zijn :P

https://www.nintendo.com/switch/online-service/nes/

Persoonlijk was ik onder de indruk dat de games roteerden maar wellicht is dat ook iets wat inmiddels aangepast is of zelfs een gedateerd gerucht betrof......(is het duidelijk dat ik zelf nog geen nso heb? :$ )

En toch even wiki bekeken.....ik zie idd dus dat er best een aardige lijst games is inmiddels waar je dus inderdaad toegang toe hebt en houdt zolang je nes online hebt. .
Feit blijft dat het nes games zijn, maar zoals gezegd zit er best nog wel wat leuks tussen er vanuit gaande dat je dus die hele rits beschikbaar krijgt, als het net zo werkt als met gwg en plus en je dus de games per maand moet kopen dan is het al een iets mindere deal.

Deze maand vind ik persoonlijk nog steeds matig, kan me ook zo voorstellen dat games als megaman,rygar en metal gear wellicht nog wat uitdagingen hebben qua rechten.....

Ik kan me ook nog steeds niet zo goed de doelgroep voorstellen, de echte retrofans zullen deze games allang (iig gespeeld) hebben, en voor de nieuwere/jongere games zullen de nes games wellicht helemaal weinig tot geen appeal hebben.

Zoals gezegd, hopelijk binnenkort smash en dan zal ik iig een maandje nso proberen...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 17-06 14:21
Ook handig voor hier, maar ik kwam er achter een week geleden achter dat je een jaar lang gratis NSO kunt krijgen bij Twitch Prime en laat dat nou ook net bij de Amazon Prime zitten.

Dus voor zo'n 50 euro per jaar heb je Amazon Prime (dus ook de (matige) streaming dienst), Twitch Prime EN NSO!
Op zich geen slechte deal. Hopelijk wordt dit volgend jaar ook gewoon weer verlengd.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeror
Mega Man zullen ze niet uitbrengen in NSO vanwege de Mega Man Legacy Collection die beschikbaar is op de Switch. Een paar Disney games erbij zou ook leuk zijn, maar aangezien daar een Disney Afternoon Collection van bestaat (alleen nog niet op de Switch), verwacht ik dat we die games ook niet gaan zien in NSO. Metal Gear zou opzich nog wel kunnen.

Ik zou blij zijn met games als Batman, Paperboy, TMNT, Solstice, Power Blade, Wizards & Warriors, Fester's Quest, BattleToads en nog wat van dat soort games.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiwazz
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:06
Tijdens deze aanbiedings ronde al Guacamelee 2, Steamworld Dig en the Messenger gekocht :+ .

Nikon D610 - Nikkor 18-35mm f3.5-4.5 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 15-06 20:01
Zijn er mensen die V Rally hebben aangeschaft? En wat zijn de bevindingen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexhooven
Tiwazz schreef op maandag 13 mei 2019 @ 16:19:
Tijdens deze aanbiedings ronde al Guacamelee 2, Steamworld Dig en the Messenger gekocht :+ .
Nice. Ik kon Celeste nu echt niet meer laten liggen. Leuke game! Frustrerend soms.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ik heb (voor de pc gamers onders ons) van die steam sale momenten voor wonderboy
do i need it? no
do i want it YES
(insert spongebob meme, zie zo ongeveer elk steam sale topic van de laatste jaren :P )

Een spel wat ik wil en dan met 50% korting.......*sigh*

Mijn rationele verantwoording is maar dat ik binnenkort al een hoop geld *moet* gaan uitgeven aan smash.
En de backlog van 100miljoenmiljard andere games

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexhooven
Sagat schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:15:
Ik heb (voor de pc gamers onders ons) van die steam sale momenten voor wonderboy
do i need it? no
do i want it YES
(insert spongebob meme, zie zo ongeveer elk steam sale topic van de laatste jaren :P )

Een spel wat ik wil en dan met 50% korting.......*sigh*

Mijn rationele verantwoording is maar dat ik binnenkort al een hoop geld *moet* gaan uitgeven aan smash.
En de backlog van 100miljoenmiljard andere games
Ik vind het wel jammer dat switch games zo duur zijn tov de steam versie. Dit weerhoud mij soms een game te kopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackAvery
Blijkbaar hier nog niet gepost dus: het magainze Game Informer heeft deze maand een hoop exclusieve coverage van Marvel Ultimate Alliance 3. Ze hebben onder andere zeven minuten gameplay op hun YT kanaal gezet:

alexhooven schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:38:
[...]

Ik vind het wel jammer dat switch games zo duur zijn tov de steam versie. Dit weerhoud mij soms een game te kopen.
Steam sales zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, al zijn PC sales natuurlijk nog steeds agressiever dan op de eShop. Wel grappig dat je dit net zegt als antwoord op een spel dat gelijk geprijsd is tussen eShop en Steam :-)

Hier nog niks gekocht, moet eens tijd vinden om door de eShop te gaan. Steamworld Heist en Celeste zijn bvb al verleidelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

JackAvery schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:45:
Blijkbaar hier nog niet gepost dus: het magainze Game Informer heeft deze maand een hoop exclusieve coverage van Marvel Ultimate Alliance 3. Ze hebben onder andere zeven minuten gameplay op hun YT kanaal gezet:

[YouTube: New, Exclusive Gameplay Of Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order]

[...]

Steam sales zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, al zijn PC sales natuurlijk nog steeds agressiever dan op de eShop. Wel grappig dat je dit net zegt als antwoord op een spel dat gelijk geprijsd is tussen eShop en Steam :-)

Hier nog niks gekocht, moet eens tijd vinden om door de eShop te gaan. Steamworld Heist en Celeste zijn bvb al verleidelijk.
Thank you! ik had idd even de steam prijs opgezocht en hetzeflde opgemerkt!
Steam games gingen 'vroegah' idd vaak met 75% korting, maar zou me verbazen dat dat voor deze game zal gelden (ga hem en monsterboy wel op mijn wishlist zetten, just in case :D )

Wat dat betreft is playstation momenteel het platform met de beste 'formele' sales, maar helemaal eens op wazig key sites kan je spul vaak wel extreem goedkoop vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackAvery
@Sagat , hier staat monsterboy ook op de wishlist, maar sowieso op Switch. Ik merk dat ik indiegames bijna niet meer op PC speel, zelfs als ik ze heb. Als het spel gewoon in de backlog gaat blijven kan ik het net zo goed niet kopen.

De eShop kortingen voor third-party games zijn trouwens algemeen ook heel redelijk vind ik, maar goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

JackAvery schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:01:
@Sagat , hier staat monsterboy ook op de wishlist, maar sowieso op Switch. Ik merk dat ik indiegames bijna niet meer op PC speel, zelfs als ik ze heb. Als het spel gewoon in de backlog gaat blijven kan ik het net zo goed niet kopen.

De eShop kortingen voor third-party games zijn trouwens algemeen ook heel redelijk vind ik, maar goed.
Mijn grootste switch probleem is dat ik kids heb ;) in het weekend heb ik vaak wel wat tijd om te gamen, want kids zijn dan bij opa en oma, maar dan nemen ze vaak de switch mee :P

Maar op zich eens, nu moet ik zeggen dat nintendo voorheen wel vaak wat karig was met sales (wii u tijdperk), maar vooral de huidge vind ik er goed. Kan het alleen maar toejuichen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-06 12:33
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik van MUA3 moet vinden. Ik heb de originele op de X360 gespeeld en dat was zeker wel een vermakelijk game maar toen waren de game mechanics al redelijk dated in mijn ogen. Kijk ik nu naar bovenstaande trailer dan zie ik eigenlijk meer van hetzelfde. Ik ben wat dat betreft wel benieuwd naar de metacritic score van deze game straks.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JackAvery

Leuk! En het betekent meer tijd in de E3 direct voor andere games :P
Remmetje schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:29:
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik van MUA3 moet vinden. Ik heb de originele op de X360 gespeeld en dat was zeker wel een vermakelijk game maar toen waren de game mechanics al redelijk dated in mijn ogen. Kijk ik nu naar bovenstaande trailer dan zie ik eigenlijk meer van hetzelfde. Ik ben wat dat betreft wel benieuwd naar de metacritic score van deze game straks.
Ik heb MAU nooit gespeeld en kan op de mechanics dus niks zeggen, mij lijkt het vooral een entertainende lichte game om coop op de bank te spelen. Metacritic score maakt mij niet zoveel uit, reviewscores in de games media zijn sowieso niet erg relevant.

JackAvery wijzigde deze reactie 14-05-2019 16:12 (63%)

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:22
Balen, ik dacht dat Grip in de aanbieding was. Of ik heb hem gemist. Gisteren zag ik iig nog korting. Of zou het de Engelse site zijn geweest.

Volgens Digital life zou het wel zo moeten zijn.

Arunia wijzigde deze reactie 15-05-2019 08:49 (15%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 12-06 22:32
JackAvery schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 16:04:
[Afbeelding]
[Twitter]

Leuk! En het betekent meer tijd in de E3 direct voor andere games :P

[...]

Ik heb MAU nooit gespeeld en kan op de mechanics dus niks zeggen, mij lijkt het vooral een entertainende lichte game om coop op de bank te spelen. Metacritic score maakt mij niet zoveel uit, reviewscores in de games media zijn sowieso niet erg relevant.
12 uur s'nachts? Had dat nou echt niet op een iets normalere tijd gekund? :(

• Linkje3
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22:28
Kaasje123 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:30:
[...]
12 uur s'nachts? Had dat nou echt niet op een iets normalere tijd gekund? :(
Het wordt wereldwijd gestreamd, dus dan zijn er altijd tijdzones die het op een vervelender tijdstip te zien krijgen. Gelukkig is het niet om 03.00 uur hier (Game of Thrones, Sony E3 persconferenties de afgelopen jaren :( ).

• RayNbow
Ik heb morgen vrij, dus die tijd is prima voor me. :+

• Zeror
Heb vandaag de TaoTronics Bluetooth Audio Receiver/Transmitter binnengekregen. Paar weken terug een bluetooth koptelefoon gekocht. Nu kan ik ook draadloos luisteren op de Switch. * Zeror is happy.

Zit er wel aan te denken om een stukje klittenband op het standaard en op de receiver te plakken, zodat het geen loshangend ding meer is.

Zeror wijzigde deze reactie 15-05-2019 22:39 (25%)

• Tiwazz
Mario Maker 2 ziet er leuk uit, deel één nooit gespeeld ondanks ik een Wii U had en een 3DS heb maar deze maar is in de gaten houden..

Nikon D610 - Nikkor 18-35mm f3.5-4.5 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot

• RayNbow
Wat gameplay-footage van AI: The Somnium Files:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 12-06 17:47
Arunia schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:47:
Balen, ik dacht dat Grip in de aanbieding was. Of ik heb hem gemist. Gisteren zag ik iig nog korting. Of zou het de Engelse site zijn geweest.

Volgens Digital life zou het wel zo moeten zijn.
Alleen de Digital Deluxe is in de aanbieding zo te zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:22

Touchdomex

Plunder with Thunder.

Tiwazz schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 00:18:
Mario Maker 2 ziet er leuk uit, deel één nooit gespeeld ondanks ik een Wii U had en een 3DS heb maar deze maar is in de gaten houden..
Nou ja simpel gezegd het moet wel echt je ding zijn en ik weet dat het niet voor mij een ding is. Daarom op de 3DS en op de WiiU overgeslagen. Heel bewust.

Ik weet dit echt ook niet mijn ding is dus zelfs als het een succes wordt is het niet iets wat ik haal voor de Switch :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Arunia
@Mizgala28 Vreemd genoeg komt die versie niet voor op de site. Wel het losse spel met de DLC, maar een digital deluxe is niet te vinden. Vreemd?

Via .com wel, maar als je dan inlogt krijg je een foutmelding. Dat klopt dan ook wel met mijn vermoeden dat die er voor ons niet is.

Misschien maar via de Switch zelf proberen. Kijken of die dan op komt.

Anders is die zonder DLC fysiek 8 euro duurder.
Wonderboy gaat er waarschijnlijk wel komen. Weer eens iets van een platformer.

Arunia wijzigde deze reactie 16-05-2019 08:38 (57%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeror
Game Mania heeft een leuke deal vandaag: Dark Souls voor de Switch voor maar 24,98 euro ipv 39,98.

• KoensSocialL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13-06 21:44
Nog mensen die dit hebben gezien tijdens de presentatie? (screenshot van twitter)

K.W.

• JackAvery
Tijdens de Mario Maker direct heeft men ook een kortingsdeal aangekondigd voor NSO abonnees. Als abonnee kan je twee vouchers samen kopen voor €99, deze kan je inruilen voor twee first-party games. Dit klinkt in de eerste plaats misschien niet zo interessant, maar het is toch een korting van vaak 20% op titels die net uit zijn of nog moeten releasen. Als je vooral digitaal koopt, misschien dus het bekijken waard.

Voor de voucheraankoop krijg je ook 495 gouden munten. Als je dan ook nog eens een plek vind met korting op bvb eShop credit...

Lijst van games die momenteel meedoen
Astral Chain
Fire Emblem Three Houses
Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order
Super Mario Maker 2
Yoshi's Crafted World™
New Super Mario Bros.™ U Deluxe
Fitness Boxing
Super Smash Bros.™ Ultimate
Pokémon: Let's Go, Eevee!
Pokémon: Let's Go, Pikachu!
The World Ends With You® -Final Remix-
Super Mario Party™
Go Vacation™
Octopath Traveler™
Mario Tennis™ Aces
Sushi Striker™: The Way of Sushido
Hyrule Warriors: Definitive Edition
Donkey Kong Country™: Tropical Freeze
Kirby™ Star Allies
Bayonetta™ 2
Dragon Quest Builders™
Xenoblade Chronicles™ 2
Super Mario Odyssey™
Fire Emblem Warriors™
Pokkén Tournament™ DX
Splatoon™ 2
ARMS™
Mario Kart™ 8 Deluxe
1-2-Switch™
The Legend of Zelda™: Breath of the Wild

• Casio Ridder
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 16-05 15:51
Heel vet de nieuwe Mario Maker trailer, Ik ga hem meteen pre-orderen!

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Meeste van die games kan je toch goedkoper tweedehands vinden. 50 euro vind ik nu niet bepaald een goede deal.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• L23
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 21:25
boe2 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:36:
Meeste van die games kan je toch goedkoper tweedehands vinden. 50 euro vind ik nu niet bepaald een goede deal.
Gaat hier om digitale games. Fysiek is weer een ander verhaal.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20:01
Het is je reinste nonsens dat digitale games van nieuwe grote releases zo duur zijn. Echt belachelijk en voor de consument weinig interessant. Ik snap niet waarom iemand tijdens de release van een grote game als Mario Maker 2 digitaal voor een hogere prijs dan fysiek gaat kopen. Echt niet. Er zitten geen kosten meer bij voor distributie, voor het maken van cartridges, doosjes enz.enz. En toch durven ze gewoon voor een game als bijvoorbeeld Smash Bros een bizar bedrag te vragen, vaak hoger dan die van een fysiek exemplaar.

Ik heb ook wel het e.e.a. aan digitale games op mijn Switch maar die koop ik altijd in een aanbieding. Zo heb ik Odyssey laatst voor € 40,00 gekocht in die aanbieding. Dat is nou leuk. Maar ik ga niet hetzelfde (en al zeker niet meer) betalen voor een digitale versie als voor een fysieke versie. Fysiek heeft voor mij ook een verzamelwaarde en uiteraard (zeker m.b.t. Nintendo games) een doorverkoop waarde.

Het gemak van geen cartridge te hoeven wisselen weegt wat mij betreft niet op tegen de waarde van een fysiek exemplaar. Deze zogenaamde "actie" heeft voor mij geen enkele meerwaarde. Voor € 55,00 (en soms nog goedkoper) heb ik een fysiek exemplaar van een van die grote first party games. Dan kan ik die game als ik er klaar mee ben en hem niet voor mijn verzameling wil houden, gerust verkopen voor € 35,00 tot € 40,00. Heb ik voor een kleine € 15,00 tot € 20,00 een hele hoop plezier gehad.

Cyrax0508 wijzigde deze reactie 16-05-2019 12:31 (8%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• L23
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 21:25
Cyrax0508 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:29:
Het gemak van geen cartridge te hoeven wisselen weegt wat mij betreft niet op tegen de waarde van een fysiek exemplaar. Deze zogenaamde "actie" heeft voor mij geen enkele meerwaarde. Voor € 55,00 (en soms nog goedkoper) heb ik een fysiek exemplaar van een van die grote first party games. Dan kan ik die game als ik er klaar mee ben en hem niet voor mijn verzameling wil houden, gerust verkopen voor € 35,00 tot € 40,00. Heb ik voor een kleine € 15,00 tot € 20,00 een hele hoop plezier gehad.
Dan koop je je games toch gewoon fysiek? Ik koop zelf mijn games ook fysiek, maar om andere redenen. Maar voor mensen die digitaal games kopen, wat ook zijn voordelen heeft, is dit gewoon een mooie actie. Ieder zijn ding.

• Linkje3
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22:28
Het is zelfs goedkoper dan dat je de games fysiek koopt bij de GameMania of Intertoys. maar ja, als je het internet gaat afstruinen op de beste deals, kun je inderdaad nog meer besparen. Maar ik vind het i.i.g. een goede deal.

• Cyrax0508
L23 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:48:
[...]

Dan koop je je games toch gewoon fysiek? Ik koop zelf mijn games ook fysiek, maar om andere redenen. Maar voor mensen die digitaal games kopen, wat ook zijn voordelen heeft, is dit gewoon een mooie actie. Ieder zijn ding.
Uiteraard, ieder zijn ding. Daarom zeg ik ook expliciet dat het voor mij geen enkele meerwaarde heeft om duurdere of voor hetzelfde bedrag mijn games digitaal te kopen. Neemt niet weg dat ik simpelweg niet begrijp dat mensen voor 70,00 euro Smash Bros gaan kopen in de Eshop. Ook al moeten ze dat verder natuurlijk helemaal zelf weten, ik vind het apart.

Cyrax0508 wijzigde deze reactie 16-05-2019 14:02 (6%)

• Kaasje123

Het gemak van geen cartridge te hoeven wisselen weegt wat mij betreft niet op tegen de waarde van een fysiek exemplaar.
Oke dat is jouw mening. Ik ben een andere toegedaan en heb zojuist met volle tevredenheid een digitaal exemplaar gereserveerd. :)

• Cyrax0508
Kaasje123 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:05:
[...]

Oke dat is jouw mening. Ik ben een andere toegedaan en heb zojuist met volle tevredenheid een digitaal exemplaar gereserveerd. :)
Helemaal goed uiteraard. Van welke game :)

• Kaasje123
Cyrax0508 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:14:
[...]

Helemaal goed uiteraard. Van welke game :)
Mario Maker 2 uiteraard :P

• Cyrax0508
Aaah, top. Ik heb hem fysiek, met een leuk hebbedingetje erbij ;)

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Cyrax0508 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:15:
Aaah, top. Ik heb hem fysiek, met een leuk hebbedingetje erbij ;)
Waar precies met wat erbij? :*)

• Cyrax0508
Die stylus

• Kaasje123
Ik heb een code gekregen met mijn digitale aanschaf om hem vanaf 11 juni te kunnen bestellen in de webshop van nintendo. En ook een code voor een jaar verlenging van nintendo Online. Ik heb er 69 euro voor betaald in totaal. VInd ik best schappelijk. Games van nintendo zelf zijn vaak toch al vol geprijsd in winkels.

• Cyrax0508
Kaasje123 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:37:
[...]

Ik heb een code gekregen met mijn digitale aanschaf om hem vanaf 11 juni te kunnen bestellen in de webshop van nintendo. En ook een code voor een jaar verlenging van nintendo Online. Ik heb er 69 euro voor betaald in totaal. VInd ik best schappelijk. Games van nintendo zelf zijn vaak toch al vol geprijsd in winkels.
Dat is de prijs die je ook betaald voor een fysieke versie in de winkel, inclusief stylus (niet meer te krijgen nu geloof ik) en een jaar abonnement Nintendo Online. Ik weet eigenlijk niet of je bij een pre-order van Mario Maker 2 in de webshop van Nintendo ook die stylus krijgt?

Is verder een prima prijs hoor, en ik ben blij dat je er tevreden mee bent. Daar gaat het uiteindelijk om, dat je zelf tevreden bent.

• JackAvery
@Cyrax0508 , bij de digitale pre-order van de limited editie krijg je inderdaad de stylus. Zoals Kaasje al uitlegt, dit komt in de vorm van een voucher die je in de Nintendo Store kan inwisselen, die de stylus dan bezorgen.

Overigens ben ik zelf ook iemand die zoveel mogelijk fysiek probeer te kopen. Wilt niet zeggen dat de korting voor NSO abonnees niet goed is als je digitaal prefereert :) Zie je het bvb als minstens 20% korting op launch titles, dan kom je toch heel dicht bij de prijzen die je via internationale webshops kan krijgen.

In ander nieuws, in Japan heeft de Switch deze week de PS4 ingehaald wat betreft hardware sales.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Heb het al vaker gezegd, maar helemaal omdat het een handheld betreft, vind ik digitaal erg fijn, ik wil nog super mario u en smash, dus vind het absoluut interessant! Ga dit zeker even checken.

enige wat ik me dan afvraag, is het ook voor nieuwe leden of uitsluitend als soort van reward programma voor bestaande leden? * Sagat gaat is googlen

edit:
zo lang je maar lid bent kan je dit doen :)
(week trial telt niet al lid)

Sagat wijzigde deze reactie 16-05-2019 17:10 (39%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tiwazz
Het is je reinste nonsens dat digitale games van nieuwe grote releases zo duur zijn. Echt belachelijk en voor de consument weinig interessant. Ik snap niet waarom iemand tijdens de release van een grote game als Mario Maker 2 digitaal voor een hogere prijs dan fysiek gaat kopen. Echt niet. Er zitten geen kosten meer bij voor distributie, voor het maken van cartridges, doosjes enz.enz. En toch durven ze gewoon voor een game als bijvoorbeeld Smash Bros een bizar bedrag te vragen, vaak hoger dan die van een fysiek exemplaar.

Ik heb ook wel het e.e.a. aan digitale games op mijn Switch maar die koop ik altijd in een aanbieding. Zo heb ik Odyssey laatst voor € 40,00 gekocht in die aanbieding. Dat is nou leuk. Maar ik ga niet hetzelfde (en al zeker niet meer) betalen voor een digitale versie als voor een fysieke versie. Fysiek heeft voor mij ook een verzamelwaarde en uiteraard (zeker m.b.t. Nintendo games) een doorverkoop waarde.

Helemaal mee eens, mijn theorie waarom dit is omdat het anders een oneerlijke concurrentie is naar de retailers toe. Als het voor retailers niet interessant is om te verkopen verlies je een hoop aanwezigheid in het oog van de "normale" mens. Om niet te concurreren met hun eigen klanten houden ze de prijzen hoger. Los daarvan is het natuurlijk makkelijk cashen. Of dit daadwerkelijk zo is, geen idee :+ .

Persoonlijk prefereer ik digitaal, heb een paar spellen fysiek en merk dat ik ze soms niet speel puur omdat op dat moment de cartridge er niet in zit. Ik ben dat ook blij met sales en helemaal als je dat combineert met (misschien niet netjes) kopen in een andere store zoals Zuid-Afrika, kan soms flink schelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
In Japan heeft het magazine Famitsu een heel uitgebreid stuk gepubliceerd over de nieuwe Fire Emblem. Fansite Selene's Forest heeft de info vertaald. Nieuwsgierigen kunnen daar meer lezen over o.a. de skill en crest systemen, en over hoe bataljonnen en Gambits (speciale aanvallen voor karakters die ondersteund worden door een bataljon) gaan werken. Ook legt Famitsu uit hoe het school systeem gaat werken (Fire Emblem meets Persona).

Al bij al lijkt het dat er een hoop character customisation gaat zitten in Three Houses, begin er nu toch naar uit te kijken.

Er is overigens ook een redelijk grote leak geweest op Reddit met een hoop verhaal spoilers etc. De leaker lijkt legit bronnen te hebben, dus ik zou voor de zekerheid aanraden om er weg te blijven als je enigzins verrast wilt worden.

Edit: Luigi's Mansion 3 heeft een rating gekregen in Zuid-Korea. Release dichterbij dan we denken?

JackAvery wijzigde deze reactie 17-05-2019 11:10 (22%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 16-06 14:27
Op Amazon.de 5 games voor 150 euro, voor de mensen die interesse hebben :

https://www.amazon.de/gp/...0TJ2FCRMK81E&tag=fok04-21

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rickstrein3737
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 16:03
WenJam schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:48:

Ik vind hem dit keer niet zo bijzonder Go Vacation, Xenoblade Chronicles 2 en Pokémon: Let´s Go, Evoli zaten vorige keer in de 5 games voor 100 euro aanbieding.

rickstrein3737 wijzigde deze reactie 17-05-2019 13:31 (0%)
Reden: typo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyrax0508
Jammer dat ik er bij de aanbiedingen zelden echt 5 games bij zitten die ik wil hebben. De games die ik vet vind, heb ik bijna allemaal al.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 03:19
Bij mij is het kiezen welke af moet vallen.

Zit eigenlijk nog op zo'n aanbieding met Kirby en Captain Toad te wachten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 20:12
als iemand misschien de deal samen zou willen doen sta ik daar ook wel voor open hoor!

Sorry maar ik ga hier streng op modereren, op tweakers/got staan we absoluut geen samenkoop acties toe.

Sagat wijzigde deze reactie 17-05-2019 15:32 (42%)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

rickstrein3737 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:30:
[...]

Ik vind hem dit keer niet zo bijzonder Go Vacation, Xenoblade Chronicles 2 en Pokémon: Let´s Go, Evoli zaten vorige keer in de 5 games voor 100 euro aanbieding.
pokemon was idd een 'goedkope' game, en ook de enige die ik niet voor mezelf heb gekocht (zoon is bijna jarig, maar denk dat ik voor de zekerheid smash ook maar inpak dan :P ), al hoewel ik verwacht ook deze nog wel is te zullen spelen, net zo goed als de andere games ook voor mijn kids zijn.
Maar dus gekocht
- smash
- mario u deluxe
- yoshi
- dk
- pokemon pikachu

Ter vergelijk even gekeken op bol, de actuale prijs was daar afgerond 278 euro voor dit setje, ik was nu 145 kwijt, dat vind ik toch een leuke korting. Enige nadeel is dat ik er dus 5 fysieke games bij heb :+ maar goed mijn carry case heeft daar ruimte voor.

Hiermee ga ik nu wonderboy toch echt skippen, want ik ook wel weer jammer vind, maar die komt ooit vast nog wel is voorbij voor minder dan 10 euro (5 is mijn 'buy now' prijs, en het zal dan wel ps4 of pc worden, maar dat vind ik best.

Sagat wijzigde deze reactie 17-05-2019 15:39 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 03:19
@Sagat hier hetzelfde rijtje, alleen arms ipv pokemon

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyrax0508
Sagat schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:38:
[...]

pokemon was idd een 'goedkope' game, en ook de enige die ik niet voor mezelf heb gekocht (zoon is bijna jarig, maar denk dat ik voor de zekerheid smash ook maar inpak dan :P ), al hoewel ik verwacht ook deze nog wel is te zullen spelen, net zo goed als de andere games ook voor mijn kids zijn.
Maar dus gekocht
- smash
- mario u deluxe
- yoshi
- dk
- pokemon pikachu

Ter vergelijk even gekeken op bol, de actuale prijs was daar afgerond 278 euro voor dit setje, ik was nu 145 kwijt, dat vind ik toch een leuke korting. Enige nadeel is dat ik er dus 5 fysieke games bij heb :+ maar goed mijn carry case heeft daar ruimte voor.

Hiermee ga ik nu wonderboy toch echt skippen, want ik ook wel weer jammer vind, maar die komt ooit vast nog wel is voorbij voor minder dan 10 euro (5 is mijn 'buy now' prijs, en het zal dan wel ps4 of pc worden, maar dat vind ik best.
Welke Wonderboy zou je in eerste instantie aanschaffen? Die in de aanbieding is of de nieuwste=

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
WenJam schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:48:

Topdeal.
Smash en Zelda had ik al. Maar opnieuw besteld om mijn switch mee te kunnen verkopen zodra de switch pro versie er inderdaad is. Neem ik Smash LE en mijn huidige Zelda mee.

Verder DKTF, SMBUD en Mario Party. Ik merk steeds vaker dat de switch nu het vaakst aangeslingerd wordt met mensen over de vloer. Voor een potje mario kart, smash. Straks dus mario party en zowel DKTF/SMBUD vallen ook multi te doen met een side char niet?

Beetje zoals met de wii back in the days :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16:22

Ed_L

Edmin

Ik Henk 'm!

Zo. Vandaag heeft de Big Ben screen protector mijn Switch gered. Dochterlief had hem in de auto laten liggen en moeders zet er een kinderzitje op. Dikme scheur in het scherm en dochterlief in paniek. Gelukkig bleek uiteindelijk alleen de screen protector op twee plekken gescheurd / gebarsten. Die heeft zijn geld dus opgeleverd :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
@Cyrax0508 ik heb zelf de oudste digitaal voor 10 euro gekocht en mee begonnen. Erg leun spel. Geen idee hoe deel twee is.

Ben nu bezig met tetris 99 voor het thema. Maar dat is nog best rottig. Beste wat ik gehaald heb ik 11 en 13e plek. Maar mijn vrouw wil hem ook nog. Die is niet zo goed.

Waarschijnlijk toch gebruik maken van die actie van Amazon.de.
Mario bros u deluxe, Yoshi, Mario Party, Pokken en Arms.
Eerste twee specifiek voor mij, MP voor ons allen hier en de laatste twee specifiek voor mijn vrouw.

Arunia wijzigde deze reactie 19-05-2019 11:48 (27%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16:14

Tsjipmanz

Het maakt MIJ niks uit...

Ik heb sinds gisteren een Switch met 3 fysieke spellen. Nu zie ik op de verpakking van Super Mario Odyssey een label "Nederlandstalig" staan, maar ik speel zelf liever in het Engels. Betekent deze aanduiding dat het spel óók Nederlandstalig is, of dat het alléén Nederlandstalig is? In het laatste geval kan ik m misschien dan nog omruilen voor een Engelse versie.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • +1Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 00:17

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Tsjipmanz schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:50:
Ik heb sinds gisteren een Switch met 3 fysieke spellen. Nu zie ik op de verpakking van Super Mario Odyssey een label "Nederlandstalig" staan, maar ik speel zelf liever in het Engels. Betekent deze aanduiding dat het spel óók Nederlandstalig is, of dat het alléén Nederlandstalig is? In het laatste geval kan ik m misschien dan nog omruilen voor een Engelse versie.
Zeker de AAA titels kun je in vrijwel elke taal spelen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
@Tsjipmanz Onder andere NL talig. Dus alle andere talen staan er ook in. Vaak aan de hand van de systeemtaal. Vind dat zelf overigens vervelend omdat ik het spel Paw Patrol voor mijn dochter mijn systeem daarvoor naar NL moet zetten terwijl ik zelf liever alles Engels speel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16:14

Tsjipmanz

Het maakt MIJ niks uit...

Bedankt voor jullie snelle reactie!

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackAvery
@Tsjipmanz ze hebben hier al de juiste antwoorden gegeven. Meestal heeft een Switch game één SKU met alle talen voor Europa of zelfs één wereldwijde SKU, al zijn er uitzonderingen. Als je ooit twijfelt, kan je altijd op de Nintendo website of de eShop de ondersteunde talen van het spel nakijken.

Team Sonic Racing releast overmorgen. GameXplain heeft een vergelijking van de Switch en de PS4 Pro versie online gezet. Op de framerate na (Switch is de enige console waarbij de game op 30 FPS speelt) lijkt het een heel competente port.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17-06 06:18

Mauz1978

Console War Veteran

Ed_L schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 20:47:
Zo. Vandaag heeft de Big Ben screen protector mijn Switch gered. Dochterlief had hem in de auto laten liggen en moeders zet er een kinderzitje op. Dikme scheur in het scherm en dochterlief in paniek. Gelukkig bleek uiteindelijk alleen de screen protector op twee plekken gescheurd / gebarsten. Die heeft zijn geld dus opgeleverd :)
Je hebt ‘m zojuist aan mij verkocht, meneer! :)

http://dscomics.nl Stem op mij! Via http://stripglossy.nl/dennis-spaans/

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16:22

Ed_L

Edmin

Ik Henk 'm!

Mauz1978 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 12:26:
[...]

Je hebt ‘m zojuist aan mij verkocht, meneer! :)
Heb hem zelf direct ook weer besteld :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19:48
Ik zoek even wat tips voor een nieuwe AAA titel voor volgende week in het vliegtuig naar Bangkok, en voor ook daar en op de terugweg :)
Ik zat zelf aan Yoshi te denken, is dat DE game?

Taking suggestions! (en dank :))

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16-06 18:32
sderooij schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:26:
Ik zoek even wat tips voor een nieuwe AAA titel voor volgende week in het vliegtuig naar Bangkok, en voor ook daar en op de terugweg :)

Dat is denk heel persoonlijk. Ik heb in het vliegtuig afgelopen week Kirby gespeeld terwijl mijn vriendin gek is van Final Fantasy. Yoshi is ook zeker aan te raden, redelijk makkelijk, maar vermakelijk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror

Nintendo kijkt ook naar de mogelijkheden voor cloudgaming bij Microsoft.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Cyrax0508
sderooij schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:26:

Yoshi is vet. Niet moeilijk, wel heel chill. Echte Nintendo vibe! Wordt wel pittiger op het einde. Ook als je alle collectibles wil hebben duurt het wel even.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19:48
Cyrax0508 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 00:15:
[...]

Yoshi is vet. Niet moeilijk, wel heel chill. Echte Nintendo vibe! Wordt wel pittiger op het einde. Ook als je alle collectibles wil hebben duurt het wel even.
Heb het spel besteld (bij een mede tweaker!) :)

Dank je nog.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 14-06 09:52
Joosie200 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 09:32:
[...]

Topdeal.
Smash en Zelda had ik al. Maar opnieuw besteld om mijn switch mee te kunnen verkopen zodra de switch pro versie er inderdaad is. Neem ik Smash LE en mijn huidige Zelda mee.

Verder DKTF, SMBUD en Mario Party. Ik merk steeds vaker dat de switch nu het vaakst aangeslingerd wordt met mensen over de vloer. Voor een potje mario kart, smash. Straks dus mario party en zowel DKTF/SMBUD vallen ook multi te doen met een side char niet?

Beetje zoals met de wii back in the days :+
Smash zit toch niet bij deze deal?

i5 4690K, 16 GB DDR, Gigabyte GTX 970, 512GB SSD | HTC Vive | Macbook Air 2013

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 00:17

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

DeadKennedy schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:12:
[...]

Smash zit toch niet bij deze deal?
Die deals wisselen vaak van games naar gelang de voorraad. Daarom is er snel bij zijn vaak wel het meest gunstig al kan het dan zijn dat niet alle spellen er tussen staan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 14-06 09:52
psychoclown schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:40:
[...]

Die deals wisselen vaak van games naar gelang de voorraad. Daarom is er snel bij zijn vaak wel het meest gunstig al kan het dan zijn dat niet alle spellen er tussen staan.
Ik zie het!
Eerst zat Smash er volgens mij wel bij, toen ineens niet meer (en gaf hij aan dat er nog maar 6 op voorraad waren). Nu Smash uitverkocht is, zit het wél weer bij de aanbieding (leverbaar over een maand). Nu dus wel besteld, €29 per spel is wel erg nice! (Smash, Zelda, Fifa, Mario Party, Pokémon)

DeadKennedy wijzigde deze reactie 20-05-2019 17:13 (8%)

i5 4690K, 16 GB DDR, Gigabyte GTX 970, 512GB SSD | HTC Vive | Macbook Air 2013

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeror
Nintendo Labo Director Insights

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 17-06 13:18
JackAvery schreef op zondag 19 mei 2019 @ 12:19:
@Tsjipmanz Team Sonic Racing releast overmorgen. GameXplain heeft een vergelijking van de Switch en de PS4 Pro versie online gezet. Op de framerate na (Switch is de enige console waarbij de game op 30 FPS speelt) lijkt het een heel competente port.
Had em als cadeautje aan mijn zoon willen geven die onderhand wel klaar is met Mario Kart.
De 30fps is echter wel een gamebreaker, heb wat streams bekeken maar het speelt niet fijn, erg jammer :(

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackAvery
Dhrax schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:10:
[...]

Had em als cadeautje aan mijn zoon willen geven die onderhand wel klaar is met Mario Kart.
De 30fps is echter wel een gamebreaker, heb wat streams bekeken maar het speelt niet fijn, erg jammer :(
Ik denk dat voor casual spelers 30fps net zo goed een leuk spel oplevert, maar je ziet het verschil zeker wel in vlotheid ja :) Wat me wel opviel in een andere video is dat de Switch versie stabiel op 30 FPS blijft, terwijl de PS4 af en toe dipt naar 45-50 FPS. Ik zou de Switch versie wss niet halen als ik vooral 4-player mode zou spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 17-06 13:18
JackAvery schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:25:
[...]

Ik denk dat voor casual spelers 30fps net zo goed een leuk spel oplevert, maar je ziet het verschil zeker wel in vlotheid ja :) Wat me wel opviel in een andere video is dat de Switch versie stabiel op 30 FPS blijft, terwijl de PS4 af en toe dipt naar 45-50 FPS. Ik zou de Switch versie wss niet halen als ik vooral 4-player mode zou spelen.
Mijn zoon zal het ook weinig uitmaken maar omdat we geregeld samen racen vind ik een soepele ervaring wel belangrijk. Mario Kart bijvoorbeeld, is ook met 3 of 4 spelers te spelen en draait dan ook op 30fps i.p.v. 60fps bij 1 of 2 spelers. Het verschil is echt huge.

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JackAvery
Voor de fans van vertical shooters: de eerste port van een Cave shooter komt o.a. naar Switch. Porting studio M2 heeft namelijk ESP Ra.De uit 1998 aangekondigd voor een Japanse release dit najaar.

@Dhrax, de 4 speler modus van Team Sonic Racing op PS4 en Pro draait trouwens ook tussen de 20-30 FPS. 2 spelers op de PS4 pro draait ergens tussen de 30 en 60 FPS. Digital Foundry heeft nog geen analyse van de Switch versie, maar de PS4 data vind je hier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dfrenner
  • Laatst online: 21:27
Ik snap even niet hoe het met de switch en meerdere accounts werkt.

Ik heb een switch en mijn account heb ik een CC aan gekoppeld en dat nintendo online gebeuren gekocht, voor het hele gezin.

Ik heb voor alle gezinsleden een account aangemaakt, inclusief een neefje met ook een eigen switch. Het idee was dat ze dan samen konden mario karten. Tot zo ver gaat het goed...

Vraag 1: Maar met Fifa 19 (beide hebben deze fysiek gekocht), kunnen de kinderen met geen mogelijkheid online spelen... Ik heb de rechten volgens mij goed gezet. Hoe kunnen de kinderen nu FiFa met elkaar spelen?

Vraag 2: Nu kwam er een aanbieding van minecraft langs en deze heb ik op "mijn" switch gekocht en gedownload uit de e-store. Hoe werkt dat nu met het neefje dat ook gezinslid is? Kan hij dat nu ook downloaden spelen?

dfrenner wijzigde deze reactie 21-05-2019 16:58 (5%)

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
PDP heeft een nieuwe serie wired controllers uitgebracht met als bijzondere toevoeging een headphone aansluiting. Volgens WulffDen is het een prima dingetje :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackAvery
dfrenner schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 16:09:
Ik snap even niet hoe het met de switch en meerdere accounts werkt.

Ik heb een switch en mijn account heb ik een CC aan gekoppeld en dat nintendo online gebeuren gekocht, voor het hele gezin.
Begrijp ik het goed en heb je een familie-abonnement aangemaakt?
Ik heb voor alle gezinsleden een account aangemaakt, inclusief een neefje met ook een eigen switch. Het idee was dat ze dan samen konden mario karten. Tot zo ver gaat het goed...

Vraag 1: Maar met Fifa 19 (beide hebben deze fysiek gekocht), kunnen de kinderen met geen mogelijkheid online spelen... Ik heb de rechten volgens mij goed gezet. Hoe kunnen de kinderen nu FiFa met elkaar spelen?
Indien je inderdaad een familie-abo aangemaakt hebt: heb je alle accounts in het abonnement toegevoegd via "my nintendo" en heb je op alle accounts de verificatie-email ontvangen en geopend binnen de 24 uur na toevoegen?
Vraag 2: Nu kwam er een aanbieding van minecraft langs en deze heb ik op "mijn" switch gekocht en gedownload uit de e-store. Hoe werkt dat nu met het neefje dat ook gezinslid is? Kan hij dat nu ook downloaden spelen?
Bedoel je dat je je neefje jouw game wilt laten spelen op een tweede console?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dfrenner
  • Laatst online: 21:27
JackAvery schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 18:56:
[...]

Begrijp ik het goed en heb je een familie-abonnement aangemaakt?

[...]

Indien je inderdaad een familie-abo aangemaakt hebt: heb je alle accounts in het abonnement toegevoegd via "my nintendo" en heb je op alle accounts de verificatie-email ontvangen en geopend binnen de 24 uur na toevoegen?

[...]

Bedoel je dat je je neefje jouw game wilt laten spelen op een tweede console?
Ja ik heb een familie abbo.
Accounts zijn geaccepteerd door mij (idd per mail).

Maar het zijn wel “kinder” accounts.

Het neefje heeft inderdaad een andere console, maar zijn account is wel lid van het family abbo, zijn switch (nog) niet.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackAvery
dfrenner schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:07:
[...]

Maar het zijn wel “kinder” accounts.
Zou niet uit moeten maken.
Het neefje heeft inderdaad een andere console, maar zijn account is wel lid van het family abbo, zijn switch (nog) niet.
Bedoel je dat de account van je neefje op jouw Switch staat en niet op die van hem? Waarschijnlijk weet je dit al, maar om een spel online te spelen, moet je het openen met een account die in je online abo toegevoegd hebt. Dus je neefje's account moet vanzelfsprekend ook op zijn eigen Switch staan.

Als je dat gedaan hebt, niet zeker wat je fout doet. Best eens controleren of overal het abo actief is.

Wat Minecraft en sharen tussen twee consoles betreft: gezien jij Minecraft bezit, ga je je eigen account ook op de Switch van je neefje moeten toevoegen en daar Minecraft downloaden met je account. Hij kan dan Minecraft spelen zolang er niemand op jouw Switch mee bezig is. Meer uitleg hier en een diagrammetje hier.

JackAvery wijzigde deze reactie 21-05-2019 19:42 (3%)

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True