Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:05
Er komt nog een mooie cellshaded Zelda-achtige game aan: Baldo

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 18:21
Zeror schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 23:12:

[YouTube: Baldo - New Gameplay Trailer]
die game ziet er heel leuk uit. komt zeker op mijn lijstje, alleen hopen dat de wereld niet zo groot is lt zelda BOTW.

• Tiwazz
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 12:11
JackAvery schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:05:
Voor de fans van vertical shooters: de eerste port van een Cave shooter komt o.a. naar Switch. Porting studio M2 heeft namelijk ESP Ra.De uit 1998 aangekondigd voor een Japanse release dit najaar.

[Afbeelding]

@Dhrax, de 4 speler modus van Team Sonic Racing op PS4 en Pro draait trouwens ook tussen de 20-30 FPS. 2 spelers op de PS4 pro draait ergens tussen de 30 en 60 FPS. Digital Foundry heeft nog geen analyse van de Switch versie, maar de PS4 data vind je hier.
Kijk, dat is nice! Dit is niet mijn favoriete game maar als er een begin is volgen er misschien wel meer!

Nikon D610 - Nikkor 18-35mm f3.5-4.5 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
Zeror schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 23:12:

[YouTube: Baldo - New Gameplay Trailer]
Wow, tof! Ben benieuwd!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:12
Gisteren is Team Sonic Racing uitgekomen. Aangezien ik helemaal weg ben van Sonic All-Star Racing Transformed keek ik helemaal uit naar de opvolger. Toen bekend werd gemaakt dat Team Racing geen Transforming meer heeft vond ik dat al een slechte start. Toch de goede hoop erin gehouden. Op basis van de trailers en andere gameplay videos leek het een soort downgrade te worden in vergelijking met zijn voorganger. Dit creerde teleurstelling maar toch wilde ik het niet opgeven.

Na wat twijvelen toch gisteren het spel gekocht voor de Switch aangezien ik nog 8 euro aan punten had dus uiteindelijk maar 32,- betaald. Het was al laat dus heb ik maar een halfuur kunnen spelen. Mijn conclusie tot zover:

Team Sonic Racing
+ Team mechanics is een leuke toevoeging.
+ Leuke tracks.
+ Nog betere graphics.
+ Leuke muziek.

- Geen transforming meer.
- Tracks minder leuk dan die van Sonic Racing Transformed.
- Voor mijn gevoel sturen de wagens minder goed dan in Transformed (ik ga dit later nogmaals dubbelchecken, heb Transformed al weer een tijdje niet gespeeld).
- Muziek minder goed dan Sonic Racing Transformed.
- Minder characters dan Sonic Racing Transformed.

In zijn geheel is Team Sonic Racing een zeer leuk race spel maar zijn voorganger is VEEL beter. Tot zover geef ik Team Sonic Racing een 7,5 en Transformed een 9.

• Zeror
Beetje offtopic hier, maargoed:
Voor belgen hier die naar de Mario Kart en Dr mario smartphonegames uitkeken is er helaas slecht nieuws:
De games komen niet naar België ivm de lootbox wetgeving.
https://www.hln.be/ihln/g...games-in-belgie~a7693291/

Zeror wijzigde deze reactie 22-05-2019 12:23 (12%)

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 18:44

Touchdomex

Plunder with Thunder.

Zeror schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 12:22:
Beetje offtopic hier, maargoed:
Voor belgen hier die naar de Mario Kart en Dr mario smartphonegames uitkeken is er helaas slecht nieuws:
De games komen niet naar België ivm de lootbox wetgeving.
https://www.hln.be/ihln/g...games-in-belgie~a7693291/
Leveren van die games zonder lootboxes is dus niet mogelijk.

* Touchdomex schrapt de games van zijn lijstje

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Daniel.
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 16:51
Sir_Hendro schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:03:
Gisteren is Team Sonic Racing uitgekomen. Aangezien ik helemaal weg ben van Sonic All-Star Racing Transformed keek ik helemaal uit naar de opvolger. Toen bekend werd gemaakt dat Team Racing geen Transforming meer heeft vond ik dat al een slechte start. Toch de goede hoop erin gehouden. Op basis van de trailers en andere gameplay videos leek het een soort downgrade te worden in vergelijking met zijn voorganger. Dit creerde teleurstelling maar toch wilde ik het niet opgeven.

Na wat twijvelen toch gisteren het spel gekocht voor de Switch aangezien ik nog 8 euro aan punten had dus uiteindelijk maar 32,- betaald. Het was al laat dus heb ik maar een halfuur kunnen spelen. Mijn conclusie tot zover:

Team Sonic Racing
+ Leuke tracks.
+ Nog betere graphics.
+ Leuke muziek.

- Voor mijn gevoel sturen de wagens minder goed dan in Transformed (ik ga dit later nogmaals dubbelchecken, heb Transformed al weer een tijdje niet gespeeld).

In zijn geheel is Team Sonic Racing een zeer leuk race spel maar zijn voorganger is VEEL beter. Tot zover geef ik Team Sonic Racing een 7 en Transformed een 9.
Zit er een beetje een leuke singeplayer in, dit lijkt mij ook wel wat.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:12
Daniel. schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:08:
[...]

Zit er een beetje een leuke singeplayer in, dit lijkt mij ook wel wat.
Qua single player ben ik nog in het begin maar je gaat zeg maar over een kaart zoals bij Sonic Racing Transformed met races erop. Sommige daarvan zijn enkele races andere zijn een collectie zoals een hele cup bij Mario Kart. Je moet dan door te winnnen met bepaalde condities zoals 1st place, team win extra sterren verzamelen. Om de paar levels (races) heb je een soort deur die gesloten is waar je pas verder kan als je genoeg sterren gewonnen hebt. Naast sterren unlock je hier ook upgrades en nieuwe characters die je bij zowel single players als multiplayer kan gebruiken. Wat dat betreft is het vrijwel hetzelfde gebleven in vergelijking met Sonic Racing Transformed.

• Zuurstok
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18:17

Zuurstok

Passionately curious

Touchdomex schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 12:57:
[...]

Leveren van die games zonder lootboxes is dus niet mogelijk.wordt dus niet rendabel geacht.

* Touchdomex schrapt de games van zijn lijstje
FTFY ;)

Het is enkelt en alleen Belgie. 196 erkende staten in de wereld, enkelt Belgie "eist" een andere versie. No shit dat Nintendo er geen heil in ziet om een speciale versie te maken (en onderhouden!) voor die 10 belgen die samen willen mariokarten.

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• avec_style
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:45
Ach, als Belgen die games toch willen spelen kunnen ze hem altijd nog van APK mirror halen.

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18-06 15:17
Zojuist bij Bol.com nog even een starlink battleship besteld voor 5,-! ( https://www.bol.com/nl/p/...erberus/9200000096821636/ )

Weet niet of iemand het spel speelt (is ook geen topper maar speelt verder wel geinig weg) maar voor dit prijsje kan je ze niet laten liggen als je Starlink al hebt.

Xbox ID - Neeedsz

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18:57
mfneed schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:02:
Zojuist bij Bol.com nog even een starlink battleship besteld voor 5,-! ( https://www.bol.com/nl/p/...erberus/9200000096821636/ )

Weet niet of iemand het spel speelt (is ook geen topper maar speelt verder wel geinig weg) maar voor dit prijsje kan je ze niet laten liggen als je Starlink al hebt.
Ik moet alleen nog de starter van de ps4/xbox
De rest van de schepen heb ik fysiek compleet
Dus ik moet nog ergens kijken waar Zenith kan scoren.

PSN: McMillan0984

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18-06 15:17
Clavat schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:07:
[...]

Ik moet alleen nog de starter van de ps4/xbox
De rest van de schepen heb ik fysiek compleet
Dus ik moet nog ergens kijken waar Zenith kan scoren.
Scheelt dat ze niet zo heel duur zijn, alleen de starterpacks natuurlijk wel... Denk dat je er niet onderuit komt om een x 2e hands te kijken..

Leuke collectie zo dan! Vind het schip van Star Fox heul goed gelukt! Staat nu als decor stuk in mn game room! Even in de gaten houden dat de andere schepen ook richting deze prijs komen, dan heb je een leuke collectie!

Xbox ID - Neeedsz

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
@Clavat Daar loop ik dus ook nog tegenaan. Wil eigenlijk Zenith en het Shredder wapen nog los hebben.
Laatst bij intertoys wel de Xbox One versie gezien voor 12,50. Maar gaat me dan toch nog even te ver.

Had nog ergens een 3D print model gezien voor standaarden van die schepen. Kun je het schip, 2 wapens en 1 piloot op kwijt. Erg leuk.

Arunia wijzigde deze reactie 22-05-2019 14:25 (24%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Clavat
@mfneed ik heb ze aan de muur hangen in formatie.
Dat vond ik wel leuk.
Kan ik ze pakken als ik ze nodig heb.

Ik heb gewoon een mailtje gewaagd naar ubisoft.
Eens kijken wat voor reactie daar op komt.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 10:47

Goner

What can I do you for ?

Zag net bij GameMania een remastered Assassin's Creed III liggen ; heeft iemand die al gespeeld ?? Zo ja, hoe ziet het eruit ?

Oh en ook Sniper Elite V2, maar daar heb ik nog nooit iets goeds over gehoord.

Goner wijzigde deze reactie 22-05-2019 15:55 (24%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Tiwazz
Zo Guacamelee 2 uitgespeeld voor de volle 100% net als eerder Guacamelee 1 een aanrader erg leuk. Net 12 uur over gedaan voor 100%

Nu ga ik beginnen aan the Messenger denk ik.

Nikon D610 - Nikkor 18-35mm f3.5-4.5 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17:37

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Voordeel is wel dat dit genre natuurlijk normaliter niet veel tekst bevat.....al hoewel ik laaste een retro shmup game speelde waarbij er idd veel 'geouwehoert' werd en ik er dus geen bal van snapte omdat het japans was :+

Ook raiden 5 heeft volgens mij best veel gesproken tekst......maar als e kijkt naar de klassiekers als r-type en gradius, daar zou ik het overleven als ie volledig japans was vermoed ik.

Maar hey als ze het erin kunnen patches, zou het idd fijn zijn ja.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• JoeZuCK
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18:51

JoeZuCK

_Fonz > all.

Die Balbo heeft meer weg van Ni No Kuni tbh. Lijkt me ook wat simpel in gameplay.

Kreeg zojuist van Fangamer een mailtje. Mijn fysieke versie van Hollow Knight voor de Switch is niet vertraagd. Voor het eind van deze maand wordt hij verscheept.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-06 09:06
Goner schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:54:
Zag net bij GameMania een remastered Assassin's Creed III liggen ; heeft iemand die al gespeeld ?? Zo ja, hoe ziet het eruit ?

Oh en ook Sniper Elite V2, maar daar heb ik nog nooit iets goeds over gehoord.
Ik denk dat een filmpje wat duidelijker is.

Voor zover ik het gehoord heb was Sniper Elite V2 een hele nette port op de Switch.

Mizgala28 wijzigde deze reactie 23-05-2019 08:43 (7%)

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 16:41
Sagat schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 08:18:
[...]

Voordeel is wel dat dit genre natuurlijk normaliter niet veel tekst bevat.....al hoewel ik laaste een retro shmup game speelde waarbij er idd veel 'geouwehoert' werd en ik er dus geen bal van snapte omdat het japans was :+
Petit Computer 4 SmileBASIC is echter een ontwikkelomgeving, waarbij Engels wel handig zou zijn. Nu is SmileBASIC zelf Engelstalig (het is immers een BASIC dialect), maar de UI van Petit Computer bevat best wel wat Japans:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

RayNbow schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 08:46:
[...]

Petit Computer 4 SmileBASIC is echter een ontwikkelomgeving, waarbij Engels wel handig zou zijn. Nu is SmileBASIC zelf Engelstalig (het is immers een BASIC dialect), maar de UI van Petit Computer bevat best wel wat Japans:

[YouTube: プチコン4初見プレイ![ゲーム実況][Switch]]
Goedemorgen 8)7
Ik zag een (wat basale zelfs) shmup en ging er vanuit dat het dus alleen dat was, een shmup game, even gemist dat het een ontwikkel omgeving is, zelfs ik kan me voorstellen dat een taal is die je kan begrijpen hierbij wel handig is :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
  • Laatst online: 18:26
Misschien herinneren jullie je Oninaki nog uit de Direct van februari. Square-Enix heeft dinsdag een trailer van het battle systeem gepost, anders dan ik had verwacht. Om een of andere reden ging ik er vanuit dat dit turnbased ging zijn... Ziet er degelijk uit in ieder geval, toch interessanter dan Setsuna/Lost Sphere.

Overigens is dit enkel een digitale release in het Westen. Japan krigjt een fysieke release, nog onbekend of bij deze ook Engels zal inbegrepen zijn zoals bij I Am Setsuna.

JackAvery wijzigde deze reactie 23-05-2019 09:16 (23%)

• JK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 19:02
Mizgala28 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 08:42:
[...]

Ik denk dat een filmpje wat duidelijker is.

[YouTube: Assassin's Creed III Remastered | Docked & Handheld | Frame Rate TEST on Switch]

Voor zover ik het gehoord heb was Sniper Elite V2 een hele nette port op de Switch.
Ik blijf 'm wel spelen op de PC. ;)

Ben wel benieuwd naar de Saint's Row 3 port, zo lang er geen GTA naar de Switch nog komt.

• Bintzak
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 25-06 07:21
Sir_Hendro schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:03:

Team Sonic Racing
+ Leuke tracks.
+ Nog betere graphics.
+ Leuke muziek.

In zijn geheel is Team Sonic Racing een zeer leuk race spel maar zijn voorganger is VEEL beter. Tot zover geef ik Team Sonic Racing een 7 en Transformed een 9.
Transformed was ook naar mijn mening beter dan Mario Kart8. Heb sonic racing gisteren gedownload dus ben benieuwd. Heb de switch versie gekozen omdat de kinderen gamen op de switch.

• Mizgala28
  • Laatst online: 19-06 09:06
JK schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:20:
[...]

Ik blijf 'm wel spelen op de PC. ;)

Ben wel benieuwd naar de Saint's Row 3 port, zo lang er geen GTA naar de Switch nog komt.
Men noemt Saints Row 3 nu al de meeste telleurstellende Switch port van het jaar, performance is slecht (maar dat was het ook al op de PS3 en Xbox360)

Qua Assassin's Creed had ik niet anders verwacht, Xbox One stotterde al dus dat was meteen een voorbode plus het valt mij sowieso op dat die games alleen goed op een PC kunnen draaien.

• L23
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 18:52
JoeZuCK schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 08:32:
Kreeg zojuist van Fangamer een mailtje. Mijn fysieke versie van Hollow Knight voor de Switch is niet vertraagd. Voor het eind van deze maand wordt hij verscheept.
Waarom zou het vertraagd zijn dan? Enkel de Europese release is vertraagd, Als je via Fangamer hebt besteld ontvang je de Amerikaanse versie. De collector's edition besteld?
Ik heb de standaard editie voor 32 euro besteld in Nederland, helaas een maandje langer wachten, kan nu wel een nieuwe game gebruiken...

• JackAvery
Analyse van de Resident Evil ports:
JK schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:20:
En de Digital Foundry analyse van de SR3 port vind je hier. Inderdaad nogal dodgy. Het spel heeft ondertussen een paar patches gekregen maar voor zover ik weet heeft dat weinig opgelost.

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

Sméagol

Master of Mayhem

Saint Row.. Ik heb wat videos zitten checken, maar het kan me echt niet boeien allemaal.
Petit Computer zou ik bijna een Japanse account voor aanmaken (tot nu toe heeft dus niks me zo ver weten te krijgen). Maar na dat geintje op de DSi al geflikt te hebben, wacht ik nu wel maar op een Engels-talige versie met bijbehorende documentatie. :P
Oninaki ziet er tot nu toe goed uit. Na 2 games overgeslagen te hebben die ik eigenlijk van plan was te kopen.. 3 x scheepsrecht? Ga deze waarschijnlijk wel importeren.

Over importeren gesproken, deze had ik nog niet gepost, maar speel ik al ruim een week:

http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/pictures/dragonsdogma.png

Spel bevalt me uitstekend verder.

Overigens ben ik bezig m'n kamer op te ruimen, hier wat andere Capcom games door de jaren heen:

http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/pictures/capcom_retro.png

Sméagol wijzigde deze reactie 23-05-2019 22:42 (16%)

Make lovecraft not warcraft. / Films 2019

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:25
Sinds gisteren ook een Switch in bezit met Mario Odyssey en South Park TFBW, daarnaast gelijk even op de eShop de steamworld games en Xeodrifter gehaald.

Vrouwlief had al ruim een jaar een Switch dus ik wist waar ik aan begon, daarnaast ook daarom de keuze voor Mario en South Park gezien Zelda BOTW, FF, Bayonetta al beschikbaar zijn.

Nu had ik nog wel 2 vragen eigenlijk, als eerste; ik heb nu een pakket met een case, screenprotector etc. alleen is dit geen "Tempered Glass". Waarom zou je precies voor Tempered glass willen gaan op een Switch? Ik begrijp wel dat die meer kunnen hebben maar volgens mij zal de gemiddelde Switch in een case zitten als deze vervoert wordt?

Daarnaast nog even de vraag mbt. online en cloud saves. Ik las dat Cloud Saves nog een X aantal dagen bewaart blijven, maar dit zijn niet de saves die je spellen gebruiken toch? Dit is alleen ter backup?=
Dus stel ik zou hier gebruik van maken en mijn online abbo verloopt, dan zijn de savegames nog wel beschikbaar want die staan ook lokaal? Of moet je dat ergens instellen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RayNbow
Nederlandhc schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:47:
Daarnaast nog even de vraag mbt. online en cloud saves. Ik las dat Cloud Saves nog een X aantal dagen bewaart blijven, maar dit zijn niet de saves die je spellen gebruiken toch? Dit is alleen ter backup?=
Dus stel ik zou hier gebruik van maken en mijn online abbo verloopt, dan zijn de savegames nog wel beschikbaar want die staan ook lokaal? Of moet je dat ergens instellen?
Cloud saves is alleen voor backupdoeleinden. Als je abonnement verloopt, dan wordt je backup na een bepaalde tijd verwijderd. Saves blijven altijd op je Switch staan (interne geheugen).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nederlandhc
RayNbow schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:34:
[...]

Cloud saves is alleen voor backupdoeleinden. Als je abonnement verloopt, dan wordt je backup na een bepaalde tijd verwijderd. Saves blijven altijd op je Switch staan (interne geheugen).
Ah oke dat had ik al verwacht maar stelt me toch gerust. Leek me ook vrij onlogisch dat je anders, als je een online abbo had genomen je er eigenlijk niet meer vanaf zou kunnen zonder je saves te verliezen.

Maar het is dus geen probleem, vanavond maar een family abbo opzetten dan O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 08:58
JackAvery schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:05:
Misschien herinneren jullie je Oninaki nog uit de Direct van februari. Square-Enix heeft dinsdag een trailer van het battle systeem gepost, anders dan ik had verwacht. Om een of andere reden ging ik er vanuit dat dit turnbased ging zijn... Ziet er degelijk uit in ieder geval, toch interessanter dan Setsuna/Lost Sphere.

[YouTube: ONINAKI – Daemon Trailer]

Overigens is dit enkel een digitale release in het Westen. Japan krigjt een fysieke release, nog onbekend of bij deze ook Engels zal inbegrepen zijn zoals bij I Am Setsuna.
Ziet er uit als Diablo, en dat is niet slecht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11:02

[...]
Nu had ik nog wel 2 vragen eigenlijk, als eerste; ik heb nu een pakket met een case, screenprotector etc. alleen is dit geen "Tempered Glass". Waarom zou je precies voor Tempered glass willen gaan op een Switch? Ik begrijp wel dat die meer kunnen hebben maar volgens mij zal de gemiddelde Switch in een case zitten als deze vervoert wordt?
[...]
Puur gevoel, en misschien krasgevoeligheid. Een glazen screenprotector voelt anders aan dan plastic, en doet meer denken aan wat je telefoon ook heeft. Daarnaast is glas veel minder krasgevoelig dan plastic, waardoor je protector langer mee kan gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackAvery
Goed nieuws! Slay the Spire release ligt vast op 6 juni. De prijs in de US wordt 24.99, verwacht dus hier ook iets in die richting.

Voor de fans van metroidvanias en liefhebbers van katten, dit is net aangekondigd. Release op 30 mei:

Proficiat met de tweede Switch :P Tempered glass vind ik persoonlijk veel fijner voelen, maar het beschermt je Switch ook een beetje bij vallen. Ook is het makkelijker te installeren dan de plastic protectors, vind ik toch. En tenslotte, zoals hierboven al gezegd, gaan de plastic screenprotectors sneller last hebben van zichtbare krassen.
Daarnaast nog even de vraag mbt. online en cloud saves. Ik las dat Cloud Saves nog een X aantal dagen bewaart blijven, [..]
Om Raynbow ff aan te vullen, de cloud saves blijven na afloop van je abo tot een half jaar lang bewaard.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 08:58
@Nederlandhc Zoals @Seal64 zegt is het inderdaad minder kras gevoelig. De hele reden dat je Switch een screenprotector nodig heeft is tegen het krassen. Vooral omdat het een touchscreen is.

De reden voor plastic is dat het niet zo snel barst, maar dan wel weer krast.

Tempered glass is dan weer beter bestand tegen barsten, en als het barst versplinterd het niet zoals normaal glas. Auto glas is het zelfde.

Maar barstel zal zelden voor komen gezien je protecter niet makkelijk een klap op de gevoelige zijkanten zal krijgen maar eerder vol op de voorkant waar ze goed tegen kunnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nederlandhc
JackAvery schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:51:

Proficiat met de tweede Switch :P Tempered glass vind ik persoonlijk veel fijner voelen, maar het beschermt je Switch ook een beetje bij vallen. Ook is het makkelijker te installeren dan de plastic protectors, vind ik toch. En tenslotte, zoals hierboven al gezegd, gaan de plastic screenprotectors sneller last hebben van zichtbare krassen.

Om Raynbow ff aan te vullen, de cloud saves blijven na afloop van je abo tot een half jaar lang bewaard.
Ik denk dat ik dan voor nu gewoon de "normale protector" erop doe en mocht deze aan het eind zijn een glass variant haal.

Dat de saves bewaard blijven wist ik, maar ik zat er meer mee dat mocht ik het abonnement niet verlengen of ik dan nog wel mijn saves heb. Wat dus zo is zoals ik het begrijp, en je dus niet vast zit aan je abonnement omdat je anders opnieuw kan beginnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

Sméagol

Master of Mayhem

Ik gok trouwens dat die Gato Roboto nog wel een physical release gaat krijgen.

Make lovecraft not warcraft. / Films 2019

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackAvery
Een Switch poort van Realm Royale is net aangekondigd en vanaf nu te spelen voor zij die een founders pack kopen. Vermoedelijk zal het net zoals bij Paladins na een tijdje ook toegankelijk worden voor F2P spelers

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nederlandhc
Wil ik net even South Park opstarten welke ik donderdag samen met Odyssey heb gekocht, hebben ze bij Nedgame per ongeluk Rollercoaster Tycoon in het hoesje gedaan... ( kan gebeuren natuurlijk)

Morgen maar even terug en het goede spelletje halen dan. Gelukkig bewaar ik altijd mn bonnetjes in de doosjes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 07:16
Kan iemand me accepten op de Discord? Zie nu nog niks. :p
Heb sinds enkele dagen ook een Switch. :)

Piaggio New Fly (2014) (Midnight Blue) te koop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 17:35

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Zorian schreef op zondag 26 mei 2019 @ 18:09:
Kan iemand me accepten op de Discord? Zie nu nog niks. :p
Heb sinds enkele dagen ook een Switch. :)
Check discord nog eens

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zorian
Ik zie enkel Introducties welke leeg is en waar ik niet mag posten, wat bedoel je?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Zorian schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:52:
[...]

Ik zie enkel Introducties welke leeg is en waar ik niet mag posten, wat bedoel je?
Oh gek, volgens mij kan je daar gewoon typen.. maar het gaat er meer om, dat kanaal is voor nieuwe leden en of je jezelf graag wilt voorstellen, ipv dat iedereen maar random joint en nooit wat zegt. :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zorian
AstralizeR schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:22:
[...]

Oh gek, volgens mij kan je daar gewoon typen.. maar het gaat er meer om, dat kanaal is voor nieuwe leden en of je jezelf graag wilt voorstellen, ipv dat iedereen maar random joint en nooit wat zegt. :P
Ah, dat was me niet duidelijk in een compleet leeg kanaal. :p Maar goed, ben afkomstig van de Tweakers discord en doorverwezen via Polopolo. Doe het wel hier aangezien daar niet kan. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ourplayground
  • Laatst online: 21-06 08:37

ourplayground

kersnaamgebrui

Op de switch van mijn zoon hebben de joycons soms een stray effect (de controller blijft maar het signaal "naar beneden" geven). Als ik dan de linker joycon los haal van de switch, configureer als losse controller zou je verwachten dat hij dan enkel naar rechts zou moeten strayen. Echter is er dan niks aan de hand. zet ik hem weer in de switch, dan blijft ie constant naar beneden gaan.
Nu wordt het interessant, koppel ik de rechter joycon los, dan is het effect van naar beneden gaan weg. Ik heb de rechter ook weer ingezet als losse controller, vervolgens weer aan de switch gehangen en nu is het effect helemaal weg.

Lang verhaal, met een aantal simpele vragen:

Is dit een bekend probleem?
Zo ja, weten jullie wat de oorzaak is?
Enige suggesties om dit te voorkomen in de toekomst?

Xbox live Gamertag: kersnaamgebrui

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

ourplayground schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:53:
...
Lang verhaal, met een aantal simpele vragen:

Is dit een bekend probleem?
Zo ja, weten jullie wat de oorzaak is?
Enige suggesties om dit te voorkomen in de toekomst?
Kort antwoord: heb je dit gecheckt 'De controller werkt niet goed' ?

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ourplayground
  • Laatst online: 21-06 08:37

ourplayground

kersnaamgebrui

Toevallig, daar was ik net mee bezig en heb denk ik 5 keer de kalibratie van de sticks door gelopen. Nu lijkt het weer goed te werken.

Blijkbaar is de rechter stick dus ook te gebruiken voor menu navigatie, dat had ik niet verwacht :)

Xbox live Gamertag: kersnaamgebrui

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 15:40
Morgen de release van Williams Pack 4 in Pinball FX3:

Met de nieuwe realistischere flipper physics

We hebben ook een Pinball Video Games topic

Pinball Video Games (FX3/TPA/SPA)

Xbox One S

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JK
Mizgala28 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:29:
[...]
Men noemt Saints Row 3 nu al de meeste telleurstellende Switch port van het jaar, performance is slecht (maar dat was het ook al op de PS3 en Xbox360)

Qua Assassin's Creed had ik niet anders verwacht, Xbox One stotterde al dus dat was meteen een voorbode plus het valt mij sowieso op dat die games alleen goed op een PC kunnen draaien.
JackAvery schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 18:46:

En de Digital Foundry analyse van de SR3 port vind je hier. Inderdaad nogal dodgy. Het spel heeft ondertussen een paar patches gekregen maar voor zover ik weet heeft dat weinig opgelost.
Jammer, dan laat ik ze mooi liggen en als ik ze wil spelen, speel ik ze wel weer op de PC.
Had er meer van verwacht. Gelukkig zijn er ook nog goede games te spelen op de Switch. :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JackAvery
Meer Pokemon nieuws soon:

Edit: er is de 29ste (om 3 in de ochtend) trouwens een live stream van een Pokémon 2019 Press Conference.... meer algemeen over allerlei punten gerelateerd aan de franchise.

JackAvery wijzigde deze reactie 27-05-2019 18:06 (35%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

JK schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:18:
[...]

[...]

Jammer, dan laat ik ze mooi liggen en als ik ze wil spelen, speel ik ze wel weer op de PC.
Had er meer van verwacht. Gelukkig zijn er ook nog goede games te spelen op de Switch. :)
Moet zeggen dat de switch me daarin niet tegenvalt, tuurlijk zijn er vaak wat downgrades bij ports, maar het resultaat is vaak nog steeds uitstekend speelbaar! SR3 is dus een van de uitzonderingen.

Maar goed, als je de keuze hebt dan zou ik idd ook gaan voor het platform waar een game het beste speelt (om je moet enorm graag mobiel spelen natuurlijk)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Clavat
Hoop dat er veel nieuws naar komt.
Tevens hoop ik ook dat deze de pokeball plus gaan ondersteunen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JK
Sagat schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:46:
[...]

Moet zeggen dat de switch me daarin niet tegenvalt, tuurlijk zijn er vaak wat downgrades bij ports, maar het resultaat is vaak nog steeds uitstekend speelbaar! SR3 is dus een van de uitzonderingen.

Maar goed, als je de keuze hebt dan zou ik idd ook gaan voor het platform waar een game het beste speelt (om je moet enorm graag mobiel spelen natuurlijk)
Staat meer in dock. Maar ik lees ook dat Mortal Kombat 11 niet alles is op de Switch, met name dat je internet moet hebben om alles te kunnen doen. Maar zodra de prijs laag genoeg is, koop ik 'm nog wel. Wellicht ook voor SR3, als er niet eerder een andere free roaming game is (nee, geen Lego City Undercover :+ ).

Maar voorlopig nog genoeg Nintendo AAA-games om te spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel.
Ik ga binnenkort op vakantie en daarom wil ik mijzelf weer een nieuwe game kado doen.

Stardew Valley, of iets anders :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Daniel. schreef op maandag 27 mei 2019 @ 16:18:
Ik ga binnenkort op vakantie en daarom wil ik mijzelf weer een nieuwe game kado doen.

Stardew Valley, of iets anders :)
Gefeliciteerd. En wat is je punt?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel.
JoeZuCK schreef op maandag 27 mei 2019 @ 17:54:
[...]

Dit zinnetje kost mij nu al teveel moeite. Die hieronder is niet teveel moeite.

Misschien zijn er nog andere aanraders.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Daniel. schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:48:
[...]

Dit zinnetje kost mij nu al teveel moeite. Die hieronder is niet teveel moeite.

Misschien zijn er nog andere aanraders.
Aha, het was een vraag en geen statement! Nou ik kan Hollow Knight aanbevelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel.
JoeZuCK schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:54:
[...]

Aha, het was een vraag en geen statement! Nou ik kan Hollow Knight aanbevelen.
Excuses voor mijn reactie.

Ik zoek nog een spel welke ook ideaal is. Maar kan hem niet in mijn steam lijst vinden. Zijn er nogal veel.
Dat vechtspel 2D met het kasteel waar je bij iedere keer dat je dood gaat weer een nieuwe char aangewezen krijgt met zijn eigen powers. Dat is ook ideaal en voor korte sessies.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 17:30
Daniel. schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:57:
[...]

Excuses voor mijn reactie.

Ik zoek nog een spel welke ook ideaal is. Maar kan hem niet in mijn steam lijst vinden. Zijn er nogal veel.
Dat vechtspel 2D met het kasteel waar je bij iedere keer dat je dood gaat weer een nieuwe char aangewezen krijgt met zijn eigen powers. Dat is ook ideaal en voor korte sessies.
Rogue Legacy?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
JoeZuCK schreef op maandag 27 mei 2019 @ 17:54:
[...]

@JoeZuCK Iets vriendelijker mag wel. ;)

@Daniel. Wat voor games ben je naar op zoek? En wat heb je al?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Daniel.
Zeror schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:17:
[...]

@JoeZuCK Iets vriendelijker mag wel. ;)

@Daniel. Wat voor games ben je naar op zoek? En wat heb je al?
Ik denk dat ik het hou bij Rogue legacy en stardew. Eigenlijk iets wat je even voor een halfuurtje opstart. Alhoewel ik weet met Stardew dat er zo een paar uurtje voorbij gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ook ik heb inmiddels alweer een tijdje een switch en volg dit topic dan ook passief. Echter nu zit ik enorm te twijfelen in de TS staat dat powerbanks niet ondersteunt worden vanuit een reactie van Nintendo.

Echter is er wel een "Anker PowerCore Speed 20100 PD Nintendo Switch Edition" powerbank die het officiële switch logo ook draagt. Heeft iemand hier ervaringen mee en mogen we er dan vanuit gaan dat deze powerbank wel ondersteunt wordt ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 15:40
ShadowBumble schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:21:
Ook ik heb inmiddels alweer een tijdje een switch en volg dit topic dan ook passief. Echter nu zit ik enorm te twijfelen in de TS staat dat powerbanks niet ondersteunt worden vanuit een reactie van Nintendo.

Echter is er wel een "Anker PowerCore Speed 20100 PD Nintendo Switch Edition" powerbank die het officiële switch logo ook draagt. Heeft iemand hier ervaringen mee en mogen we er dan vanuit gaan dat deze powerbank wel ondersteunt wordt ?
Heb zelf deze voor mijn switch en werkt uitstekend. Enige van belang is dat de powerbank powerdelivery (PD) ondersteund dacht ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Seal64
Nivali schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:27:
[...]

Heb zelf deze voor mijn switch en werkt uitstekend. Enige van belang is dat de powerbank powerdelivery (PD) ondersteund dacht ik.
Deze werkt inderdaad perfect, ik heb 'm ook al een tijdje in gebruik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nivali schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:27:
[...]

Seal64 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:31:
[...]

Deze werkt inderdaad perfect, ik heb 'm ook al een tijdje in gebruik.
Ah die is nog een "slag" groter :) Ik heb die dan ook maar besteld. Thanks voor de tip !

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Zeror
ShadowBumble schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:21:

Bericht in de TS is verouderd. Inmiddels zijn er wel Powerbanks die goed met de Switch werken.

Check deze pagina eens: https://switchchargers.com/power-bank-buying-guide/

Edit: ah, je hebt er al eentje besteld.

Edit 2: Powerbank info in de FAQ in de ts geupdate.

Zeror wijzigde deze reactie 28-05-2019 10:17 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tiwazz
Ik laad mijn Switch op mst deze powerbank, nooit problemen gehad en laad zelfs nog op tijdens het spelen van een potje Zelda als voorbeeld.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 18:44

Touchdomex

Plunder with Thunder.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeror
Begin volgend jaar komt er een nieuwe Pokemon dienst genaamd Pokemon Home. Deze feature moet de functie van Pokemon Bank op de 3DS gaan overnemen en je kunt er je pokemon vanaf Pokemon Bank, Pokemon Go, Pokemon Let's Go en de nieuwe Pokemon Sword/Shield naar toe sturen. Je kunt de Pokemon met Pokemon Sword/Shield er ook weer uit halen. :)

https://www.ign.com/artic...do-switch-and-smartphones

Zeror wijzigde deze reactie 29-05-2019 08:01 (13%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
Zeror schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:00:
Begin volgend jaar komt er een nieuwe Pokemon dienst genaamd Pokemon Home. Deze feature moet de functie van Pokemon Bank op de 3DS gaan overnemen en je kunt er je pokemon vanaf Pokemon Bank, Pokemon Go, Pokemon Let's Go en de nieuwe Pokemon Sword/Shield naar toe sturen. Je kunt de Pokemon met Pokemon Sword/Shield er ook weer uit halen. :)

https://www.ign.com/artic...do-switch-and-smartphones
Er is tijdens dezelfde persconferentie trouwens ook een Detective Pikachu game voor Switch aangekondigd. Lijkt een sequel te worden.

On a different note, er wordt redelijk gehard gehint over een poort van Serious Sam voor Switch door de developers.

JackAvery wijzigde deze reactie 29-05-2019 08:34 (12%)

• AstralizeR

AstralizeR

JackAvery schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:27:
[...]

Er is tijdens dezelfde persconferentie trouwens ook een Detective Pikachu game voor Switch aangekondigd. Lijkt een sequel te worden.

On a different note, er wordt redelijk gehard gehint over een poort van Serious Sam voor Switch door de developers.
Had er stiekem op gehoopt nadat de 'Serious Engine' naar de Switch werd geport, ik zeg ook geen nee tegen de remasters van deel 1 en 2 als er multiplayer bij zit (Er werd al gehint in februari)

SW-1682-5926-5204

• JackAvery
AstralizeR schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:48:
[...]

Had er stiekem op gehoopt nadat de 'Serious Engine' naar de Switch werd geport, ik zeg ook geen nee tegen de remasters van deel 1 en 2 als er multiplayer bij zit (Er werd al gehint in februari)
Ik herinner me dit, maar dacht dat veel mensen dit geïnterpreteerd hebben als een hint over The Talos Principle. Begin mei is ook al aangegeven door CroTeam dat die poort 'waarschijnlijk' zal gebeuren.

• Zeror
JackAvery schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:27:
[...]

Ohja, die was ik nog vergeten te vermelden. Daar zullen we in de Pokemon Direct en op de E3 wel meer van zien.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:34

ye-roon

knaak

met de recente "leak" dat cadence of hyrule waarschijnlijk vandaag of morgen geshadow dropped word. Hier de trailer in een 14min loop. CHOOOO CHOOOOOOOOOOO

YouTube: Cadence of Hyrule trailer - 14 min loop

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• jabberwock
  • Laatst online: 10:54

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Even een vraagje voor de mensen die FF VII hebben aangeschaft. Is in de Switch versie ook de Cloud Save functie van Square Enix aanwezig?

Ik vraag dat omdat ik FF ook heb op mijn Android Tablet. Het zou leuk zijn als die Savegames compatible zijn.
De Windows variant (niet de Steam variant) kon dat namelijk wel.

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17:30

Gynnad

* * *

ye-roon schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:46:
met de recente "leak" dat cadence of hyrule waarschijnlijk vandaag of morgen geshadow dropped word. Hier de trailer in een 14min loop. CHOOOO CHOOOOOOOOOOO

YouTube: Cadence of Hyrule trailer - 14 min loop
Ik ken deze game/reeks niet, maar ze gebruiken erg veel elementen uit de Legend of Zelda, hoe zit dit met de rechten of werken ze samen met het originele bedrijf dat de rechten heeft? Ben een echte Zelda liefhebber, dus het lijkt erop dat deze gehaald moet gaan worden, want de gameplay ziet er ontzettend tof uit! :D

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Arunia
  • Nu online
@Gynnad ze werken samen of iig uit licentie. Nintendo heeft hem geshowed tijdens een direct. Dus dat zit zeker wel goed.
Hij staat bij mij iig op het lijstje als die niet te duur is.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:34

ye-roon

knaak

@Gynnad het lijkt er op dat nintendo gewoon tegen de makers van Crypt of the Necrodancer gezegd hebben: Als we jullie nou een licentie op de zelda franchise geven, maken jullie dan een zelda versie van crypt? Obviously mag je alle muziek remixen. En dat ze: JA! gezegd hebben.

Het is een rythem game. Dus op de beat van de muziek moet je bewegen/schieten/spells casten/deur openen etc. Mis je een beat verlies je hartje. Word je geraakt door enemy, verlies je hartje etc

Waar necrodancer een roguelike is, lijkt deze game me meer een langer durend avontuur, waar waarschijnlijk wel een roguelike feature in zit. Maar misschien pas na de main adventure te starten. Ik kan het natuurlijk ook compleet mis hebben, maar de trailer geeft me bovenstaande gevoel.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Peter_Aragorn
  • Nu online
Arunia schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:44:
@Gynnad ze werken samen of iig uit licentie. Nintendo heeft hem geshowed tijdens een direct. Dus dat zit zeker wel goed.
Hij staat bij mij iig op het lijstje als die niet te duur is.
Is er al een prijs bekend dan?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RayNbow
Gynnad schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:28:
[...]

Ik ken deze game/reeks niet, maar ze gebruiken erg veel elementen uit de Legend of Zelda, hoe zit dit met de rechten of werken ze samen met het originele bedrijf dat de rechten heeft?
Brave Yourself Games had in eerste instantie met Nintendo contact opgenomen met als idee Zelda-themed DLC voor hun game. Nintendo toonde echter meer interesse dan dat en i.p.v. Zelda DLC voor een Crypt of the NecroDancer krijgen we nu dus een volledige game.

• Seal64
RayNbow schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:07:
[...]

Brave Yourself Games had in eerste instantie met Nintendo contact opgenomen met als idee Zelda-themed DLC voor hun game. Nintendo toonde echter meer interesse dan dat en i.p.v. Zelda DLC voor een Crypt of the NecroDancer krijgen we nu dus een volledige game.
Ik dacht al dat het sterk deed denken aan wat ze met Hyrule Warriors ook al hebben gedaan - een bestaande game, Zelda sausje er overheen en moet je kijken wat een succes HW geworden is...

Het lijkt er trouwens wel sterk op dat ze qua naamgeving erg voorzichtig zijn. Zowel HW als CoH verwijzen wel naar Hyrule, maar vermijden zorgvuldig enige connectie naar "The Legend of Zelda", dus ik denk dat ze die titel niet mogen gebruiken. Op die manier is wel direct duidelijk dat het geen "officiële" Zelda game is.

• RayNbow
Seal64 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:08:
[...]

Ik dacht al dat het sterk deed denken aan wat ze met Hyrule Warriors ook al hebben gedaan - een bestaande game, Zelda sausje er overheen en moet je kijken wat een succes HW geworden is...

Het lijkt er trouwens wel sterk op dat ze qua naamgeving erg voorzichtig zijn. Zowel HW als CoH verwijzen wel naar Hyrule, maar vermijden zorgvuldig enige connectie naar "The Legend of Zelda", dus ik denk dat ze die titel niet mogen gebruiken. Op die manier is wel direct duidelijk dat het geen "officiële" Zelda game is.
De volledige naam van CoH is Cadence of Hyrule – Crypt of the NecroDancer Featuring The Legend of Zelda. ;)

• avec_style
  • Laatst online: 17:45
Heeft er iemand hier ervaring met Hellblade: Senua's sacrifice?
De game lijkt mij leuk omdat het een intens verhaal zou moeten bevatten en ik ben momenteel op zoek naar een game met een 'immersive' verhaal.

Ik ben echter bang dat de game een soort van walking simulator is. Ik wil het liefst wel een game spelen dat aanvoelt als een echte game. Kan iemand zijn ervaringen met deze game delen?

• The GUI
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 00:07

The GUI

Sorry computer says no...

The GUI schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:25:
[...]

Bedankt voor de overtuigende reactie! Ik ben niet van het rubber, dus Skull&Co valt dan af. Ik heb gelijk de Satisfye maar besteld. Voor onderweg doe ik dan wel zonder (is max. 1 uur per keer dus goed te doen).

[...]

Hmm goed om te weten. Ik zal hem in het oog houden. Wellicht dat het dan mijn 'travel grip' wordt.
Om mezelf maar even te quoten.

Sinds 2 weken is de Satisfye grip binnen. Speelt heerlijk weg! Geen last meer van mijn rechterduim bij langere speelsesise. Ik kan hem iedereen dan ook aanraden. _/-\o_

Wel één aandachtspuntje: ik heb er gelijk 2 besteld (voor mij en een collega) en het pakketje kwam langs de douane. Mocht ik mooi €19 bijbetalen. €6 heffing en €13 administratiekosten. Stelletje....

Dus tip: koop er 1 tegelijkertijd :P

Asus P8Z68-V/GEN3 | i7 2700k @ 4,5 Ghz | 16GB DDR3-1600 | GTX 1070 Ti | 840 EVO 250GB | 850 EVO 250GB | Crucial MX500 1TB | WD Blue 1TB

• Dieken Taffert
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 19:01
Weet iemand wanneer Dragon's Dogma nu eens uit komt voor den Switch?

Naar Hellblade ben ik ook benieuwd, btw.

• Ruudox
dragons dogma is al weken uit voor de switch @Dieken Taffert

• RayNbow
Update:

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JackAvery
Morgen streamt Nintendo een nieuwe Indie World 'direct', de Japanse versie van Nindies presentaties (aankondiging). Voor ons gebeurt de presentatie om 10u 's ochtends. Deze Indie World zal focussen op games die nu en zeer binnenkort speelbaar zijn. Met wat geluk nieuwe footage van Cadence of Hyrule?

Verder krijgt Mario Tennis een nieuwe update in juni:

En Chucklefish heeft aangekondigd dat Timespinners door hen ook op Switch en Xbox zal gepubliceerd worden. Deze ziet eruit als een 2D actie/platformer game waarin je de tijd kan manipuleren, met een focus op verhaal. Release op 4 juni. Trailertje vind je hier!

JackAvery wijzigde deze reactie 30-05-2019 11:54 (22%)

• Dieken Taffert
Ruudox schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 09:29:
dragons dogma is al weken uit voor de switch @Dieken Taffert
Als download? Daar heb ik geen interesse in. Bij geen enkele webwinkel lijk ik 'm te kunnen bestellen...

• JackAvery
@Dieken Taffert als je een fysiek exemplaar wilt, zul je moeten importeren. Capcom houdt niet van Europa :) Voor zover ik weet heeft de Japanse versie Japanse stemmen en multi-lingual subs, de US release heeft Engelse stemmen en multi-lingual subs... maar kijk dat maar nog eens na voor de zekerheid.

• Ruudox
@Dieken Taffert inderdaad als download wist niet dat je perce fysiek wou hebben, zelf heb ik alles digitaal vandaar

• Dieken Taffert
@ Ruudox: had ik ook niet gezegd ;-)

Komt ie helemaal niet naar Europa? Oei, dat is wel een tegenvaller dan. Gelukkig werken US games wel op een Europese Switch.

• RayNbow

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
Dieken Taffert schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 13:08:
@ Ruudox: had ik ook niet gezegd ;-)

Komt ie helemaal niet naar Europa? Oei, dat is wel een tegenvaller dan. Gelukkig werken US games wel op een Europese Switch.
Ik heb de US versie bij Coolshop.nl besteld. Maar inderdaad... Capcom brengt alleen in de US fysieke versies uit. :(
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Bitcoin

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True