Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Pokémon Let's go pikachu eevee

Pagina: 1
Acties:

• Gravediggerxx
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Pokémon let's go pikachu eevee verdiend ook zeker wel een apart forumdeel.

Dit spel kan je spelen op de nintendo switch.

Release datum 16/11/18

Alle vragen en ervaringen kunnen we dan hier bespreken ipv bij het pokemon go forum.

Om te beginnen wil ik wel eens horen wat voor jullie de grootste reden is dat jullie het gaan spelen.

Voor mij is het een groot deel nostalgie. Mijn eerste pokemon spel was pokemon blauw op de game boy.
Mijn zus had pokemon geel en broer had pokemon rood. Ideaal om iedereen zijn eigen spel te geven zonder dat er ruzie was over wat nu het beste spel was :)
Ik was toen 7/8 jaar en fantaseerde dan hoe bangelijk het zou zijn dat als pokemon echt bestonden zoals normale dieren die je dan van alles kon laten doen.
Daarom dat ik dan ook pokemon go zo leuk vind omdat je ze eigenlijk zoals zoals je echte dieren buiten op verschillende plaatsen vind kan vinden en vangen.
In lets go is het leukste voor mij dat je dan ook de pokemmon kan zien rondlopen zoals normale dieren.
Ook dat je ineens kan zien dat een pokemon shiny is voor het aantikken is dan veel logischer en lijkt me geweldig.

Een grote klacht die ik vaak hoor is dat het te makkelijk lijkt. Waarmee vergelijken ze dit want als 8 jarig ventje vond ik het zeker ook niet moeilijk. Van juiste types gebruiken wist ik de details toen alvast niet en dat was toen ook niet nodig want ik trainde gewoon mijn pokemon een stuk hoger dan de gym leiders die ik moest verslaan.

Ik vraag me wel af ofdat de safari zone nu helemaal weg is want dat was toch een belangrijke plek om wat speciale pokemon te vinden. :? Dat was trouwens het moelijkste gedeelte wat ik me kan herinneren want was er eigenlijk wel een logica achter steentjes/ bait/ballen gooien 8)7

• Aschtra
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17-06 12:39
Dit kan prima in het pokemon topic.
Het grote Pokémon Topic - Deel Twee

Valt tevens onder RPG, niet adventure

[Voor 59% gewijzigd door Aschtra op 14-11-2018 18:11]

• Gravediggerxx
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Voor mij is pokemon een avontuur :P (je hebt wel gelijk dus een mod kan dit wel verplaatsen desnoods)

Ik heb liever hier een appart forumdeel voor om net tips/ uitleg over lets go te krijgen zonder te moeten zoeken tussen info van de andere games.

Anoniem: 337891

@Gravediggerxx Dit modje heeft het topic verplaatst.

De topicstart is nog niet voldoende om om te overtuigen dat er een apart topic voor dit spel (?) nodig is. Het is niet op te maken of het om een spel gaat. Ook is er niet te zien voor welke platforms het spel beschikbaar komt. En wanneer het uitkomt. En wat voor spel het is. Graag je topicstart aanvullen dus. De tijd zal leren of een apart topic voor dit spel nuttig is.

Voor tips and tricks over topicstart: Het algemeen beleid #quickstart

Edit: de titel van het topic is verwarrend. Als je een aanpassing wil graag een topic report aanmaken. Dat geldt ook als je hulp nodig hebt met keuzes qua inhoud.

Succes!

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 14-11-2018 18:42]

• Smuggler
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20:29

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Het leukste vind ik dat het nu mogelijkheden bied voor online toernooien en competities :).
Kan je je eindelijk echt vergelijken met elkaar :).
Er onstaan zelfs al toernooien :) zoals:
dit whatsapp bericht:
Pokemon Let's Go competitie:
Pokemon Let's Go pikachu/eevee zijn uit.
En deze bieden de mogelijkheid om met een nintendo online account tegen elkaar te battlen.
Nu ben ik wel eens benieuwd wie nu echt de beste trainer is!
Aangezien het online is kunnen we de competitie lekker groot maken :).
Kom ook in de competitie whatsappp channel en we maken er een leuke zondag van.
Ik ga ervoor zorgen dat zondag 25 November er een geweldige competitie staat voor iedereen.
dual elimination dus je moet sowieso 2x spelen.
Idee tot nu toe: max 256 deelnemers
rondes duren 20 minuten. en 16 ronden voor de finalisten. (bij 256 deelnemers) (je bent dus maximaal 5 uur bezig als je alles blijft winnen).
We beginnen om 12:00

Meer details en discussies zijn te vinden in de whatsapp groep, link mag gedeeld worden naar andere pokemon groepen.
Alleen joinen als je mee kan en wilt doen. dit in verband met de maximale grootte van de groep.
https://chat.whatsapp.com/Hd4JtOM5fdy0s8ZB2H6DpX
Game bevalt mij goed.
Als ze nu een combinatie maken van hoe je snorlax / motress / zapdos en articuno nu moet vangen, maar dan dat je ze niet helemaal moet verslaan. in combinatie met het gooien van de ballen. volgens mij heb je dan de ultieme pokemon ervaring te pakken :).

Gewoon sebastiaan

• tomvdburg
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16-10-2020
Hebben jullie ook problemen ondervonden met het verbinden van je telefoon met de Switch? Ik krijg het niet voor elkaar...

Telefoon opnieuw opgestart ( Samsung S8+ ) biedt geen uitkomst.

Switch opnieuw opstarten lijkt ook niet te werken...

• Zlysher
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22-04 18:55
tomvdburg schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:18:
Hebben jullie ook problemen ondervonden met het verbinden van je telefoon met de Switch? Ik krijg het niet voor elkaar...

Telefoon opnieuw opgestart ( Samsung S8+ ) biedt geen uitkomst.

Switch opnieuw opstarten lijkt ook niet te werken...
Heb je bluetooth aanstaan? Of heb je toevallig een Gotcha oid aan pokemon gekoppeld?

• Smuggler

Smuggler

haal de joycons eens los (vooral de linker)
Verwijder andere bluetooth apparaten zoals goplus en horloges.
Eerst verbinden via het menu, daarna verbinden via het park.

Gewoon sebastiaan

• tomvdburg
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16-10-2020
Smuggler schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:39:
haal de joycons eens los (vooral de linker)
Verwijder andere bluetooth apparaten zoals goplus en horloges.
Eerst verbinden via het menu, daarna verbinden via het park.
De verbinding verbreken tussen mijn telefoon en de horloge bedoel je dan gok ik ?

• Smuggler

Smuggler

Ik heb mijn hele bluethooth lijst leeggegooid. en daarna begon het pas te werken, maar dat kan toeval zijn.
Meeste telefoons werkt het gewoon direct. en de joycon loste de laatste problemen op.

Gewoon sebastiaan

• aljooge
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 23:51
Ik heb problemen met het veranderen van de controlers. Op de 1 of andere manier doen de knoppen het niet bij het controlerkeuze menu en kom je het menu ook niet meer uit.

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik kreeg dit weekend na het vangen van een Chansey even 22.000 XP.
Wist niet dat de combo zo hoog kon oplopen :)

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• G_Dragon

G_Dragon

Finally

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Hoeveel resets heeft het gekost? :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• G_Dragon

G_Dragon

Raem schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 07:50:
[...]

Hoeveel resets heeft het gekost? :P
Ik heb 2 maand lang elke dag 40 keer geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen, dus ergens rond de 2400 resets :o !

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
G_Dragon schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:12:
[...]

Ik heb 2 maand lang elke dag 40 keer geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen, dus ergens rond de 2400 resets :o !
Haha netjes. Ik heb het na 1 avond al opgegeven. :o

https://psnprofiles.com/RaemNL

• G_Dragon

G_Dragon

Raem schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:40:
[...]

Haha netjes. Ik heb het na 1 avond al opgegeven. :o
Het was de moeite waard! :)

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True