[Switch] Pokémon: Let's Go, Pikachu! en Let's Go, Eevee!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Mede-auteur:
  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

[Switch] Pokémon: Let's Go, Pikachu! en Let's Go, Eevee!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IL33XR-Muh8jgOvGpP0g02P0RGg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nyBDJ57rf28b4LnoLyGacq5Z.png?f=user_large
Ontwikkelaar: Game Freak
Uitgever: Nintendo, The Pokémon Company
Platforms: Nintendo Switch
Release-datum: 16-11-2018
Zie ook: Officiële Website

Over het spel

Wat is Pokemon Let's Go?
De Pokemon Let's Go serie is de allereerste volwaardige pokemon game voor de Nintendo Switch. Je herleeft het originele verhaal en gaat, voor de veteranen onder ons, weer op pad om de eerste 151 pokemon te vangen. De game speelt zich dus af in de originele Kanto regio. Je reist met je Pikachu en Eevee aan je zijde en gaat de strijd aan met alle klassieke gyms en gymleiders.

Samen tegen trainers vechten
Goed nieuws voor iedereen met een broertje, zusje of een beste vriend(in), want je verkent in Pokemon Let's Go samen de wereld van Kanto. Met ieder een eigen joy con vang je samen pokemon en loop je los van elkaar (maar wel bij elkaar) door het hoge gras. Kom je een pokemon tegen? Dan werk je samen om deze te vangen.

Je eigen fysieke pokeball controller
Wat is een echte pokemon trainer zonder zijn eigen pokeball? Dat dacht nintendo ook: je speelt deze nieuwe pokemon game voor de Switch dus ook met een pokeball controller. Hiermee bestuur je jouw karakter, 'gooi' je de pokeball naar wilde pokemon en neem je jouw Pikachu of Eevee mee op reis.

Exclusieve Pokémon & Mew

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fRLvJOiYl3B9Yw5MGKsOLJ-uPbE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GeOpGTnEMan4s3gTgUvPa2oU.png?f=user_large

Console & accessoires

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/an41bKIQ3puXVsk6tJac47_u1PY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Vj4yAyFRyNP51pnAZGym5zDD.png?f=user_large

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7rIDpuhLsWpYoo_AtUq4MdJfmjY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7kbMoLD6552XS3MakHbx7J68.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zJHxQZlGeIHvs1lwnzSQY08-jRY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gXgWr4sUCWb4WM8qcS6OFHxA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tWCXsxYm8zbFFJMmhUyz-2YxhXM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2QwOFja3cdV2zOZV4XrdhTNE.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AlO9JDu0eRLwVPqspWJGhqQRhGc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b2VIn4K4vipwCkeYg3KAYSId.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bP_vnuA5Lt4vtFNBkL48BMsqAOI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5fa6elAxAe6xoLq4ReP8ASDv.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zjIqFL8_lTH4sJOYUbBkQ6XRMq0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UDzdiQxH1N6ndpMt0C6tXxxm.jpg?f=fotoalbum_tile

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8PDtJRyzUKklmKypGcG9lf9a9K4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/N1qrXNkvo6Q4eCxAMrDfTtza.png?f=user_large
'Voor de volledige Pokédex klik op de afbeelding'

Design made by: G_Dragon
^ Naar boven ^

[ Voor 91% gewijzigd door G_Dragon op 07-07-2023 12:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:52
Dit kan prima in het pokemon topic.
Het grote Pokémon Topic - Deel Twee

Valt tevens onder RPG, niet adventure

[ Voor 59% gewijzigd door Aschtra op 14-11-2018 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Laatst online: 18-09-2020
Voor mij is pokemon een avontuur :P (je hebt wel gelijk dus een mod kan dit wel verplaatsen desnoods)

Ik heb liever hier een appart forumdeel voor om net tips/ uitleg over lets go te krijgen zonder te moeten zoeken tussen info van de andere games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Gravediggerxx Dit modje heeft het topic verplaatst.

De topicstart is nog niet voldoende om om te overtuigen dat er een apart topic voor dit spel (?) nodig is. Het is niet op te maken of het om een spel gaat. Ook is er niet te zien voor welke platforms het spel beschikbaar komt. En wanneer het uitkomt. En wat voor spel het is. Graag je topicstart aanvullen dus. De tijd zal leren of een apart topic voor dit spel nuttig is.

Voor tips and tricks over topicstart: Het algemeen beleid #quickstart

Edit: de titel van het topic is verwarrend. Als je een aanpassing wil graag een topic report aanmaken. Dat geldt ook als je hulp nodig hebt met keuzes qua inhoud.

Succes!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2018 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:41

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Het leukste vind ik dat het nu mogelijkheden bied voor online toernooien en competities :).
Kan je je eindelijk echt vergelijken met elkaar :).
Er onstaan zelfs al toernooien :) zoals:
dit whatsapp bericht:
Pokemon Let's Go competitie:
Pokemon Let's Go pikachu/eevee zijn uit.
En deze bieden de mogelijkheid om met een nintendo online account tegen elkaar te battlen.
Nu ben ik wel eens benieuwd wie nu echt de beste trainer is!
Aangezien het online is kunnen we de competitie lekker groot maken :).
Kom ook in de competitie whatsappp channel en we maken er een leuke zondag van.
Ik ga ervoor zorgen dat zondag 25 November er een geweldige competitie staat voor iedereen.
dual elimination dus je moet sowieso 2x spelen.
Idee tot nu toe: max 256 deelnemers
rondes duren 20 minuten. en 16 ronden voor de finalisten. (bij 256 deelnemers) (je bent dus maximaal 5 uur bezig als je alles blijft winnen).
We beginnen om 12:00

Meer details en discussies zijn te vinden in de whatsapp groep, link mag gedeeld worden naar andere pokemon groepen.
Alleen joinen als je mee kan en wilt doen. dit in verband met de maximale grootte van de groep.
https://chat.whatsapp.com/Hd4JtOM5fdy0s8ZB2H6DpX
Game bevalt mij goed.
Als ze nu een combinatie maken van hoe je snorlax / motress / zapdos en articuno nu moet vangen, maar dan dat je ze niet helemaal moet verslaan. in combinatie met het gooien van de ballen. volgens mij heb je dan de ultieme pokemon ervaring te pakken :).

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Hebben jullie ook problemen ondervonden met het verbinden van je telefoon met de Switch? Ik krijg het niet voor elkaar...

Telefoon opnieuw opgestart ( Samsung S8+ ) biedt geen uitkomst.

Switch opnieuw opstarten lijkt ook niet te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
BootVluchteling schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:18:
Hebben jullie ook problemen ondervonden met het verbinden van je telefoon met de Switch? Ik krijg het niet voor elkaar...

Telefoon opnieuw opgestart ( Samsung S8+ ) biedt geen uitkomst.

Switch opnieuw opstarten lijkt ook niet te werken...
Heb je bluetooth aanstaan? Of heb je toevallig een Gotcha oid aan pokemon gekoppeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smuggler

Smuggler

haal de joycons eens los (vooral de linker)
Verwijder andere bluetooth apparaten zoals goplus en horloges.
Eerst verbinden via het menu, daarna verbinden via het park.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Smuggler schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:39:
haal de joycons eens los (vooral de linker)
Verwijder andere bluetooth apparaten zoals goplus en horloges.
Eerst verbinden via het menu, daarna verbinden via het park.
De verbinding verbreken tussen mijn telefoon en de horloge bedoel je dan gok ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler

Smuggler

Ik heb mijn hele bluethooth lijst leeggegooid. en daarna begon het pas te werken, maar dat kan toeval zijn.
Meeste telefoons werkt het gewoon direct. en de joycon loste de laatste problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18:14
Ik heb problemen met het veranderen van de controlers. Op de 1 of andere manier doen de knoppen het niet bij het controlerkeuze menu en kom je het menu ook niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik kreeg dit weekend na het vangen van een Chansey even 22.000 XP.
Wist niet dat de combo zo hoog kon oplopen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Finally

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nsEq9-wCXLNpb3AEyh6ja9VyvHE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hcGbU1XXVLrKgavBnZbd5W1z.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:33
Hoeveel resets heeft het gekost? :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Raem schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 07:50:
[...]

Hoeveel resets heeft het gekost? :P
Ik heb 2 maand lang elke dag 40 keer geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen, dus ergens rond de 2400 resets :o !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:33
G_Dragon schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:12:
[...]

Ik heb 2 maand lang elke dag 40 keer geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen, dus ergens rond de 2400 resets :o !
Haha netjes. Ik heb het na 1 avond al opgegeven. :o

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Raem schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:40:
[...]

Haha netjes. Ik heb het na 1 avond al opgegeven. :o
Het was de moeite waard! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Dit topic was geen groot succes als ik het aantal reacties bekijk, hebben weinig mensen die spel gespeeld of wat is er misgegaan? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Laatst online: 18:07

L23

G_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:25:
Dit topic was geen groot succes als ik het aantal reacties bekijk, hebben weinig mensen die spel gespeeld of wat is er misgegaan? :D
Pokemon Let's Go zit in de top 10 best verkochte Switch games. Denk wel dat een topic in 2022 met aanzienlijk meer Switch gebruikers al snel succesvoller is dan in 2018. Inmiddels zijn wel alweer bijna 4 Pokemon games verder en game topics zijn voornamelijk rond de release periode populair?

Zelf de game nooit gekocht, maar nu kunnen lenen van een vriend. Ben benieuwd. Verwacht dat ik het qua gameplay niet beter ga vinden dan Pokemon Red/Blue/Yellow. Maar wel tof om dat wereldje en de muziek in een remake te ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Heeft iemand de game nog geinstalleerd staan voor een touch trade? Wil mij Kadabra namelijk laten evolueren :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ik ben bij Pokémon Lets Go: Eevee nu bij Articuno, mijn eerste legendarische vogel die ik direct shiny wil hebben dus dat word resetten tot hij shiny spawnt. (@Sir_Lion)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33
G_Dragon schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 21:53:
Heeft iemand de game nog geinstalleerd staan voor een touch trade? Wil mij Kadabra namelijk laten evolueren :o
Ik ben toevallig eindelijk bezig met deze game (heb de game sinds launch), ben nog niet heel ver want ik speel echt in relax modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
DJ-Promo schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:07:
[...]

Ik ben toevallig eindelijk bezig met deze game (heb de game sinds launch), ben nog niet heel ver want ik speel echt in relax modus.
Oh wat toevallig, ik vind deze spellen zo ontspannen wegspelen jij?
Ik heb trouwens net het hoofdtopic even een update gegeven want daar was deze wel aan toe.
Mocht je nog Pokémon nodig zijn voor je spel, laat me het gerust weten want ik heb Let's Go Pikachu al uitgespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33
G_Dragon schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:32:
[...]

Oh wat toevallig, ik vind deze spellen zo ontspannen wegspelen jij?
Ik heb trouwens net het hoofdtopic even een update gegeven want daar was deze wel aan toe.
Mocht je nog Pokémon nodig zijn voor je spel, laat me het gerust weten want ik heb Let's Go Pikachu al uitgespeeld.
Ja is lekker na een drukke dag werken. Kunnen wel een keer mijn kadabra ruilen. Ander voordeel is dat ik pokemon blue/red/yellow vroeger kapot heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
DJ-Promo schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:34:
[...]

Ja is lekker na een drukke dag werken. Kunnen wel een keer mijn kadabra ruilen. Ander voordeel is dat ik pokemon blue/red/yellow vroeger kapot heb gespeeld.
Ja geen probleem ik wil gerust ruilen d:)b
Haha ja dat scheelt ook al een hele hoop, want dan ken je de wereld en alles uit je hoofd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Na 200 resets is het mij nog niet gelukt om Articuno shiny te krijgen, maar we blijven proberen :)

Pagina: 1