Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Switch] Pokémon Legends: Arceus Topic

Pagina: 1
Acties:

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19:04

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[Switch] Pokémon Legends: Arceus Topic

Ontwikkelaar: Game Freak
Platforms: Nintendo Switch
Release-datum: 28-01-2022
Officiële website

Pokémon Legends: Arceus speelt zich af in de Sinnoh-regio , net als Brilliant Diamond en Shining Pearl .
Het speelt zich echter af " heel, heel lang geleden, toen de Sinnoh-regio nog slechts een uitgestrekte wildernis was ." Er is geen Pokémon League en Pokémon Trainer is geen gevestigd beroep. De landschappen en omgevingen kunnen ook ruwer zijn dan u zich herinnert van Diamond en Pearl .

De bekende steden van de Sinnoh-regio bestaan ​​nog niet, maar er is een dorp dat als uitvalsbasis zal dienen. Dit dorp, dat nog geen naam heeft gekregen, is gesticht door mensen die vanuit andere landen naar Sinnoh reisden. Het wordt beschreven als een welvarend dorp en de inwoners proberen meer over het land te weten te komen. Bovendien laat de onthullende trailer enkele ruïnes zien, wat aangeeft dat er misschien nog meer oude geheimen in het verleden van Sinnoh zijn. Je moet wilde Pokémon uit lang vervlogen tijden van de regio Sinnoh vangen en bestuderen, zodat je de eerste Pokédex van de regio kunt maken en voltooien.

Pokémons vangen

Om in het spel Pokémon Legends: Arceus Pokémon te vangen, kun je ze observeren om hun gedrag te leren kennen. Vervolgens sluip je voorzichtig dichterbij, breng je je Poké Ball in stelling en vuur je hem af!

Je kunt ook je partner-Pokémon laten vechten met wilde Pokémon die je wilt vangen. Gooi dan gewoon de Poké Ball die je partner-Pokémon vasthoudt, in de buurt van een wilde Pokémon. Je betreedt dan naadloos een gevecht en laat je Pokémon vechten door uit aanvallen te kiezen die hij kent.

Pokéballs Of Yore

De pokéballs in deze tijd zijn gemaakt van hout en werkend met een of andere vorm van stoommachine.
In de trailer zelf is stoom te zien die van de bovenkant van de Pokéballs komen zodra een Pokémon is gevangen.

Een avontuur in het Sinnoh van weleer

Je hebt de vrijheid om een ​​uitgestrekt, natuurlijk landschap te verkennen met volledige controle over de camera. De gebruikelijke gecultiveerde routes zijn verdwenen, al is in de trailer een lang zandpad zichtbaar.

Net als bij eerdere games in de serie, is de gameplay gericht op het vangen van Pokémon in het wild, ze trainen en vechten. Pokémon zwerven vrij rond over de bovenwereld en spelers kunnen in realtime richten en Pokéballs naar ze gooien! Een lege Pokéball activeert een vangpoging als hij in de buurt van een wilde Pokémon landt.

Als je een Pokéball gooit met een van de Pokémon die je al hebt gevangen, springt deze eruit en wordt er een gevecht ontketend. De korte gevechtsbeelden die we tot nu toe hebben gezien, lijken erg op eerdere games, maar met een soepelere overgang en een actievere camera. Het is onduidelijk of je tegen andere mensen vecht, maar we zien een volledig arsenaal van zes Pokémon in het gezelschap van de speler tijdens de trailer.

Stealth-mechanica zal ook een grote rol spelen in Pokémon Legends: Arceus . Spelers kunnen hurken om wilde Pokémon te besluipen en zich zelfs in hoog gras verstoppen. Er is ook een nieuwe mogelijkheid om te duiken en te rollen, misschien om snel uit het zicht te duiken.

Ontmoeting met je eerste partner-Pokémon

Als je aan je avontuur begint om de eerste Pokédex van de regio te creëren, kun je Rowlet, Cyndaquil of Oshawott als partner kiezen. Deze drie Pokémon arriveerden met een Pokémon Professor, die ze tegenkwam tijdens onderzoeksexcursies naar verschillende regio's.

RowletEen Pokémon uit de regio Alola. Het gebruikt fotosynthese om overdag energie op te slaan, terwijl het 's nachts actief wordt. Zwijgend glijdt en nadert hij zijn doelen. Voordat ze het zelfs maar merken, begint het hen met venijnige trappen te bekogelen.
Cyndaquil Een Pokémon uit de Johto-regio. Het is timide en krult zich altijd op in een bal. Als hij verrast is, flakkeren de vlammen op zijn rug sterker. Wanneer het wordt aangevallen, gebruikt het zijn vlammen om zichzelf te beschermen.
OshawottEen Pokémon uit de Unova-regio. Met de scalchop op zijn buik blokkeert hij de aanvallen van tegenstanders en neemt dan onmiddellijk wraak door te hakken. De scalchop kan ook worden gebruikt om harde bessen open te breken.

Starters in het wild?

Hier is nog niet veel over bekend gemaakt maar als ik de onderstaande screenshot mag geloven dan kunnen we straks ook starters in het wild vangen

Arceus

Er is nog niets, tot er uit het niets een ei verschijnt. Uit dit ei komt de Pokémon Arceus daarna kwam alles uit de ruimte. Voor hem is er niets en na hem komt alles. Er is nog geen omgeving voor Arceus om zich in te bewegen en de tijd gaat ook niet verder omdat die simpelweg nog niet bestaat. Alles staat stil. Arceus maakt uit zichzelf Dialga en Palkia. Ook schept hij het Lake Trio. Dialga creërt de tijd, waarna dingen ouder worden. Palkia creërt de ruimte waarin men zich kan voortbewegen en waarin vormen bestaan. Samen maken ze de materie. Arceus gebruikt 1000 armen om hiermee het universum te maken. Uxie creërt kennis, Mesprit creërt emotie en Azelf creërt wil. Samen vormen deze elementen de geest die zich vanaf nu in alle levende wezens zou nestelen.

Video's

Trailer

Screenshots

Hope to see you there...

Mede-auteurs gezocht, bij intresse stuur een pb :).
Design made by: G_Dragon
^ Naar boven ^

[Voor 243% gewijzigd door G_Dragon op 27-05-2021 08:27]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:46

Gynnad

* * *

Ik ben benieuwd wanneer er meer bekend gaat worden, is dit de open world Pokémon waar we eigenlijk al op hoopte bij Pokémon Sword/Shield? En hoe groot gaat de wereld zijn, hopelijk een grote zoals het ook is bij Zelda BotW.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gynnad schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 20:36:
Ik ben benieuwd wanneer er meer bekend gaat worden, is dit de open world Pokémon waar we eigenlijk al op hoopte bij Pokémon Sword/Shield? En hoe groot gaat de wereld zijn, hopelijk een grote zoals het ook is bij Zelda BotW.
Ik hoop dat je naar alle regio's kan, een grote wereldmap door alle generaties heen _/-\o_ aangezien Arceus de maker van alle legendarys is en het perfect zou passen in een groot verhaal door alle generaties heen :D

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:01
Misschien interessant om de leaks te bespreken die enkele uren voor de direct zijn boven water gekomen:

• Drie nieuwe manieren voor je character om met de omgeving om te gaan: een voorwaartse koprol, jezelf verstoppen, en Pokémon vangen.
  • Drie nieuwe acties om met Pokémon samen te werken in het spel: snellere beweging door op Pokémon te rijden, bergen beklimmen, en zweven/vliegen met Pokémon.
  • Bij Pokémon battles ga je niet meer naar een apart veld, deze gebeuren in de wereld zelf. Je gebruikt nog steeds een attack command input, maar de battles gaan een ATB-systeem volgen i.p.v. strict turn-based te zijn
  • Je karakter kan aangevallen worden door wilde Pokémon als je geen eigen Pokémon bovenhaalt tijdens een battle. Bij een bepaald aantal schade eindigt het gevecht.

G_Dragon schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 20:46:
[...]

Ik hoop dat je naar alle regio's kan, een grote wereldmap door alle generaties heen _/-\o_ aangezien Arceus de maker van alle legendarys is en het perfect zou passen in een groot verhaal door alle generaties heen :D
Ik wil de party pooper niet zijn, maar gezien dit spel al begin 2022 hoort uit te komen zou ik er echt niet van uitgaan dat er meer dan Sinnoh in het spel gaat zitten of je gaat alleen maar teleurgesteld zijn. Als Arceus het goed doet, zou het natuurlijk kunnen dat ze meer van deze games zullen produceren, maar ik ga er voorlopig van uit dat dit een spinoff is, eventueel een experiment voor de volgende mainline game.

Edit: mijn fout, technisch gezien ziet GameFreak het als een main game.

Ik denk persoonlijk dat ze bij GameFreak beseffen dat hun ontwikkeltijden steeds langer worden en dat ze beperkt zijn door het personeel. Games zoals Pokémon Legends zie ik als een manier om meer ervaring op te doen, meer risico te lopen en tegelijkertijd een slag om de arm te hebben als de verkopen tegenvallen en de impact op mainline Pokémon dus te beperken.

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:26

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik hoop dat dit een een gave open-wereld pokemon game gaat zijn, maar ben vooralsnog terughoudend. Als ik de screenshots/videos nu zie van de game dan heb ik een beetje hetzelfde gevoel als ik had bijv. bij Breath of the Wild. Namelijk een wereld die veel te leeg is.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17:33
Eigenlijk had deze Pokémon game allang moeten bestaan en is het te idioot voor woorden dat ze 25 jaar de formule van Red, Green en Blue zijn blijven volgen. Het concept is goed, maar het filmpje was nog niet heel overtuigend qua graphics en vooral framerate. Zeker als de graphics ogen alsof ze uit de Gamecube generatie komen dan mag je wel verwachten dat het spel niet onder de 30 FPS dipt. Maar wie weet wordt dit nog opgelost.

Kan iemand me overigens de keuze voor Cyndaquil als starter uitleggen?
Oshawott wordt een samurai otter.
Rowlet wordt een boogschutter.
Cyndaquil wordt een ???

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20-06 11:37
ErikT738 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 08:20:
Eigenlijk had deze Pokémon game allang moeten bestaan en is het te idioot voor woorden dat ze 25 jaar de formule van Red, Green en Blue zijn blijven volgen. Het concept is goed, maar het filmpje was nog niet heel overtuigend qua graphics en vooral framerate. Zeker als de graphics ogen alsof ze uit de Gamecube generatie komen dan mag je wel verwachten dat het spel niet onder de 30 FPS dipt. Maar wie weet wordt dit nog opgelost.
Never change a winning team :) Elke nieuwe main story game verkoopt meer exemplaren dan de vorige generatie, dus er was weinig incentive om te veranderen.

Ik ben erg benieuwd naar deze game.

Read the code, write the code, be the code!

• JackAvery
Ik denk dat je nog eens je Gamecube games moet starten voor je zo'n statements maakt ;p Maar ja, ze hebben nog tijd om er aan te werken. Ik verwacht echter niet te veel upgrades zolang GameFreak geen hulp krijgt. Wat ik wel apprecieer is hoe ze de ukiyo-e stijl proberen te imiteren in de graphics.
Cyndaquil wordt een ???
Typhlosion heeft mits wat fantasie wel iets weg van een daimyô (een landheer) of een warrior monk oid. Zou ook een referentie kunnen zijn naar de vulkanen in Japan of naar het gebruik van haakbussen/handkannonnen.

Wat ik me eerder afvraag is of dat het feit dat dit een singleplayer game is, de verkopen van dit spel gaat beïnvloeden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17:33
wackmaniac schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:59:
[...]

Never change a winning team :) Elke nieuwe main story game verkoopt meer exemplaren dan de vorige generatie, dus er was weinig incentive om te veranderen.

Ik ben erg benieuwd naar deze game.
Kan je nagaan hoeveel ze verkocht hadden als ze wel toffe nieuwe features hadden toegevoegd! :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 16:29
Denk niet dat het singleplayer only is dat dat veel invloed gaat hebben op bijvoorbeeld verkoopcijfers. Heel veel mensen spelen Pokemon puur voor de singleplayer, niet zozeer voor wat er online allemaal gebeurt.
concept is in ieder geval interessant, dat zeker wel :)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Akaendra schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:23:
Denk niet dat het singleplayer only is dat dat veel invloed gaat hebben op bijvoorbeeld verkoopcijfers. Heel veel mensen spelen Pokemon puur voor de singleplayer, niet zozeer voor wat er online allemaal gebeurt.
concept is in ieder geval interessant, dat zeker wel :)
Ik hoop echt dat ze voor een Single Player only gaan, maar ben inderdaad bang dat dit niet het geval gaat zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
G_Dragon schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:29:
[...]

Ik hoop echt dat ze voor een Single Player only gaan, maar ben inderdaad bang dat dit niet het geval gaat zijn.
Legends is singleplayer, als we Serebii.net mogen geloven. 100% zeker lijken ze daar ook niet, maar gewoonlijk hebben ze het daar wel bij het juiste eind. Op de Japanse website van Legends staat duidelijk "1 player", maar op de websites van Nintendo staat 'to be determined'.

[Voor 17% gewijzigd door JackAvery op 01-03-2021 13:16]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
JackAvery schreef op maandag 1 maart 2021 @ 13:12:
[...]

Legends is singleplayer, als we Serebii.net mogen geloven. 100% zeker lijken ze daar ook niet, maar gewoonlijk hebben ze het daar wel bij het juiste eind. Op de Japanse website van Legends staat duidelijk "1 player", maar op de websites van Nintendo staat 'to be determined'.
You just made my day _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17:34
Cyndaquil wordt een ???
JackAvery schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:14:
[...]

Typhlosion heeft mits wat fantasie wel iets weg van een daimyô (een landheer) of een warrior monk oid. Zou ook een referentie kunnen zijn naar de vulkanen in Japan of naar het gebruik van haakbussen/handkannonnen.
In de Pokémon presents gaven ze aan dat de starters Pokémon zijn die zijn meegenomen van buiten de Sinnoh regio, dus ik zou het niet per sé aan de Japanse cultuur koppelen.

Kwam ook deze grap er over tegen.
https://twitter.com/DO9Bessa/status/1365592797353500672

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 18:12
Komen toch veel Pokemon spellen uit voor de Switch, erg leuk

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online
Voor mij zou het m'n allereerste worden. Ik heb geen idee waar te beginnen. Let's Go, Sword/Shield, Arceus of Brilliant Diamond/Shining Pearl

Lijkt me op zich een leuke franchise. Had Let's Go Eevee op m'n lijstje staan, maar niet aan toegekomen om te kopen.

Wat me vooral leuk lijkt, is het verzamelen en evolueren. Ook voor m'n 7-jarige dochter. Een grote hoeveelheid monstertjes en een niet al te stijle leercurve zouden ideaal zijn. Bonus voor mooie muziek, mooie graphics en veel dingen om te ontdekken.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jorgen schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 03:07:
Voor mij zou het m'n allereerste worden. Ik heb geen idee waar te beginnen. Let's Go, Sword/Shield, Arceus of Brilliant Diamond/Shining Pearl

Lijkt me op zich een leuke franchise. Had Let's Go Eevee op m'n lijstje staan, maar niet aan toegekomen om telefoonnummers kopen.

Wat me vooral leuk lijkt, is het verzamelen en evolueren. Ook voor m'n 7-jarige dochter. Een grote hoeveelheid monstertjes en een niet al te stijle leercurve zouden ideaal zijn. Bonus voor mooie muziek, mooie graphics en veel dingen om te ontdekken.
Persoonlijk raad ik eerder Let's Go aan dan Sword en Shield, maar beide games zijn leuk om te spelen.
Dus als je ze beide kan krijgen zou ik ze beide gaan spelen :)

• Jorgen
  • Nu online
G_Dragon schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:58:
[...]

Persoonlijk raad ik eerder Let's Go aan dan Sword en Shield, maar beide games zijn leuk om te spelen.
Dus als je ze beide kan krijgen zou ik ze beide gaan spelen :)
Dank voor je reactie. Ik heb een beperkt budget, dus het wordt er sowieso maar 1. We hebben ook geen haast, dus als het de moeite waard is om te wachten op 1 vd 2 nieuwe, is dat ook geen enkel probleem.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JackAvery
Jorgen schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 03:07:

Lijkt me op zich een leuke franchise. Had Let's Go Eevee op m'n lijstje staan, maar niet aan toegekomen om te kopen.

Let's Go: dit is een remake van het originele spel met aangepaste (lees versimpelde) game mechanics. Pokémon vangen gebeurt door via motion controls pokéballs naar Pokémon te gooien, maar er komt geen gevecht aan te pas zoals in de andere games. Leuk als je nostalgie hebt of een simpelere Pokémon game wilt die je samen met je dochter wilt spelen... met de opmerking dat geen enkele Pokémon game echt moeilijk is.
Sword/Shield: de huidige "main" game. Mix van zeer lineaire storyline en stukken wereld die wat opener zijn. Als je van plan bent om online multiplayer te spelen, is dit waar je eigenlijk moet zijn. Deze bevat een hoop meer Pokémon dan Let's Go.
Arceus: dit wordt een iets experimentelere game. Expliciet open world. Pokémon vangen en battles gaan anders werken dan in de standaard Pokémon games, maar als je nog nooit een Pokémon game gespeeld hebt, maakt dat misschien niet uit ;p
Diamond/Pearl: dit worden min of meer 1 op 1 remakes van de originele games. Vermoedelijk ook de 'moeilijkste' van de vier games - en opnieuw, dit is heel relatief.

Qua muziek zijn de games die nu al uit zijn allebei best goed. Graphics is persoonlijk maar ik vind het allemaal geen lelijke games. Gezien het je eerste game is, zou ik gewoon wat impressies opdoen op YouTube ofzo en dan zelf je instinct wat volgen... maar stel gerust vragen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jorgen schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:00:
[...]

Dank voor je reactie. Ik heb een beperkt budget, dus het wordt er sowieso maar 1. We hebben ook geen haast, dus als het de moeite waard is om te wachten op 1 vd 2 nieuwe, is dat ook geen enkel probleem.
Geen dank :), hier mijn uitgebreide uitleg.

Pokemon Lets go:
Bij de release was ik helemaal tegen deze game vanwege de grote Pokemon GO setting, maar uiteindelijk ben ik hem wel gaan spelen omdat ik toch te nieuwsgierig werd en al snel ontdekte dat ik het mis had. Heb me 100+ uren vermaakt met deze game, het is gewoon heerlijk om red,blue,yellow opnieuw te kunnen beleven in HD en het speelt heerlijk weg.

Pokemon Sword and Shield:
Ik heb op release dag de Steelcase van Pokemon Sword in huis mogen ontvangen en vond het verhaal en de gyms erg tegenvallen, je merkt in mijn mening dat de focus meer op online, dens en de wild area's ligt. Maar dit hoeft geen slecht ding te zijn als je er zelf wel van houdt en er vrede mee hebt, ik speel het spel ondanks het tegenvallend verhaal zelf nog af en toe nog wel en heb uiteindelijk ook de Expansion Pass gehaald waarmee ik me ook prima heb vermaakt. Zoals ik al zei, ik speel het nu af en toe nog voor de ontspanning.

De nieuwe Pokemon Games:
Ik vind het geweldig dat ze bij Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl weer terug gaan naar top view waardoor het echt weer van ouds voelt. Verder ben ik nooit fan geweest van de Diamond en Pearl games op de DS maar wel gespeeld en wil ook de remake zeker gaan spelen, want het is Pokemon :).

En dan komen ze eindelijk na al die jaren met een open world Pokemon game, de natte droom van elke Pokemon fan :9~, iets wat al veel eerder had moeten gebeuren maar nooit ontwikkeld is. Ik hoop daarom ook dat ze met Pokemon Legends: Arceus een pareltje gaan neerzetten en het nu niet gaan verpesten, dit is een gouden kans die ze niet mogen/kunnen verpesten O-)

In beide games kan je makkelijk 100+ uren kwijt en heb je bij beide game veel plezier.
Daarom dat ik ze beide kan aanraden :)

Ik heb nog even gekeken in Vraag & Aanbod voor je:

Pokemon Sword

Pokemon Let's Go

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online
Wow, super reacties van allebei! @G_Dragon en @JackAvery nogmaals dank voor deze fijne uitleg. Zo te horen zou Go me dan meer trekken dan Shield en Arceus meer dan Brilliant. Tegelijkertijd heb ik meer met de tekenstijl van Brilliant tov Arceus

Ik begrijp dat je in elke game verzamelen kunt; zijn daar nog veel verschillen in? Of zou ik echt zeer belangrijke /interessante pokemon missen bij 1 vd 4?

[Voor 20% gewijzigd door Jorgen op 30-03-2021 14:32]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jorgen schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:27:
Wow, super reacties van allebei! @G_Dragon en @JackAvery nogmaals dank voor deze fijne uitleg. Zo te horen zou Go me dan meer trekken dan Shield en Arceus meer dan Brilliant. Tegelijkertijd heb ik meer met de tekenstijl van Brilliant tov Arceus

Ik begrijp dat je in elke game verzamelen kunt; zijn daar nog veel verschillen in? Of zou ik echt zeer belangrijke /interessante pokemon missen bij 1 vd 4?
Lets Go
  • Pokemon Lets Go beschikt over een Pokedex met alle 151 Pokemons, die natuurlijk wel per versie exclusives hebben en Mew kan je alleen krijgen via een pokeball plus. En via Pokemon Home kan je nog een special pokemon krijgen die plek 152,153 opvult. Zie link
Pokémon Let's Go, Pikachu! | Pokémon Let's Go, Eevee! Version Exclusives: Zie Link

Sword And Shield
  • Pokemon Sword And Shield beschikt de Pokedex over 400 Pokemons Zie link
  • The Isle of Armor Pokédex bestaat uit 211 Pokemons. Zie Link
  • The The Crown Tundra PokéDex bestaat uit 210 Pokemons Zie Link
  • Other Available Pokémon: Zie link
Pokémon Sword | Pokémon Shield Version Exclusives: Zie Link

Heb je hier wat aan? :)

[Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 30-03-2021 14:49]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online
Geweldig @G_Dragon!

Die "alle 151" bij Let's Go zijn dan de originele? (omdat Sword/Shield er veel meer heeft)

Hoe meer hoe leuker denk ik 😁

[Voor 15% gewijzigd door Jorgen op 30-03-2021 15:21]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jorgen schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:20:
Geweldig @G_Dragon!

Die "alle 151" bij Let's Go zijn dan de originele?

Hoe meer hoe leuker denk ik 😁
Ja die 151 zijn alle Gen 1 Pokemons :)
Nummer 152 = Meltan
Nummer 153 = Melmetal

Deze is als enige extra toegevoegd, maar ik heb er zelf niet veel problemen mee.
Aangezien het een sterke Pokemon is.

• Jorgen
  • Nu online
G_Dragon schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:22:
[...]

Ja die 151 zijn alle Gen 1 Pokemons :)
Nummer 152 = Meltan
Nummer 153 = Melmetal

Deze is als enige extra toegevoegd, maar ik heb er zelf niet veel problemen mee.
Aangezien het een sterke Pokemon is.
Is voor de fans toch ook heel vervelend als je exclusives hebt. Niet iedereen gaat 2 x dezelfde game kopen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jorgen schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:17:
[...]

Is voor de fans toch ook heel vervelend als je exclusives hebt. Niet iedereen gaat 2 x dezelfde game kopen
Nee klopt, maar zo werkt het al vanaf dag 1 bij Pokemom games. Dat maakt het voltooien van de Pokedex in Sword en Shield niet onmogelijk, mij is het ook gelukt :p

• Jorgen
  • Nu online
G_Dragon schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:38:
[...]

Nee klopt, maar zo werkt het al vanaf dag 1 bij Pokemom games. Dat maakt het voltooien van de Pokedex in Sword en Shield niet onmogelijk, mij is het ook gelukt :p

[Afbeelding]
Met 1 game ipv 2 begrijp ik

Heb net nog wat filmpjes gezien. Let's Go lijkt me de makkelijkste instap. Arceus mogelijk het leukste in totaal. Ik ga de komende tijd eens kijken of ik wellicht een game van iemand lenen kan

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• JackAvery
Release datum staat plots op Twitter: 28 januari!

Een grotere versie van de boxart vind je hier.

[Voor 27% gewijzigd door JackAvery op 26-05-2021 15:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16:34
Dat is mooi vroeg in het jaar :) Had hem later verwacht, ook vrij kort na Brilliant Diamond &Shining Pearl.

[Voor 31% gewijzigd door Caayn op 26-05-2021 15:38]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 18:12
Caayn schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:37:
Dat is mooi vroeg in het jaar :) Had hem later verwacht, ook vrij kort na Brilliant Diamond &Shining Pearl.
Ja voor die tijd heb ik Diamond nog niet uitgespeeld denk ik.
Wel zin in beide games :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True