Toon posts:

[Switch] Pokémon Legends: Arceus Topic

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste
Acties:

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:44

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro.

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-02 21:23

gameplay preview van ruim 13min

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 13:54
Ziet er gaaf uit, bijzondere manier van pokemons vangen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:46
Leek me best een toffe game, eigenlijk waar ik al tijden op wacht. Maar na het zien van de 13 min gameplay trailer ziet het er eigenlijk best wel saai uit 😅 pre-order cancelled, wa het de reviews eerst wel af

• alexhooven
Tripwire999 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 15:49:
Leek me best een toffe game, eigenlijk waar ik al tijden op wacht. Maar na het zien van de 13 min gameplay trailer ziet het er eigenlijk best wel saai uit 😅 pre-order cancelled, wa het de reviews eerst wel af
Ik ben juist meer hyped. Ziet er heerlijk uit! Soort baby van Zelda BoTW + Lets Go Pikachu meets Pokémon Sw/Sh *;

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:08
Vind de omgevingen er vooral wat leeg uitzien. Op een gegeven moment zegt die announcer dat de area filled is with Pokémon en er is er geen Pokémon te bekennen. :P

Erg benieuwd naar de reviews maar vooral de ervaringen van de mensen hier!

[Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 15-01-2022 09:40]

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:26
Timothy3000 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:38:
[...]

Vind de omgevingen er vooral wat leeg uitzien. Op een gegeven moment zegt die announcer dat de area filled is with Pokémon en er is er geen Pokémon te bekennen. :P

Erg benieuwd naar de reviews maar vooral de ervaringen van de mensen hier!
Heel veel spellen hebben grote lege omgevingen hoor.
Vergeet niet, dit wordt op een vrij kleine machine gedraaid. Het is geen PS4/5 of Xbox X die je mee kunt dragen en spelen.

Er is imo een onrealistische verwachting dat de Switch ook vrij goede graphics en invulling moet geven als sommige spellen op PS5 of Xbox X.

• Timothy3000
Ik verwacht geen PS5/Xbox kwaliteit, maar het is ook niet zo dat de Switch weinig aankan. O.a. Breath of the Wild, Xenoblade en The Witcher Switch hebben dat tegendeel toch wel bewezen vind ik. Al die drie games zien er erg mooi uit en hebben volle open werelden.

Ik hoop gewoon dat de game zelf straks wel rijkelijk bevolkt met dorpjes en Pokémon itt de trailer.

[Voor 108% gewijzigd door Timothy3000 op 15-01-2022 10:25]

• Sir_Lion
Timothy3000 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:20:
O.a. Breath of the Wild, Xenoblade en The Witcher Switch hebben dat tegendeel toch wel bewezen vind ik. Al die drie games zien er erg mooi uit en hebben volle open werelden.
I mean...

Je kunt ze zo cherry picken dat ze ook niet zo super geweldig zijn.

• Timothy3000
Ik hoop dat je gelijk krijgt en dat de trailer een wat verkeerde indruk geeft. Zou mooi zijn als de wereld van Arceus straks vergelijkbaar is met die van Xenoblade of BOTW. :)

[Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 15-01-2022 10:28]

• G_Dragon
  • Nu online
Waarom wederom weer alleen in Japan.. :o
Ze moeten echt stoppen met die exclusives per land, gewoon wereldwijd deze dingen aanbieden.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-02 16:10
Zou je dat niet kunnen kopen via PlayAsia of een andere site? Moet je wel wat importkosten betalen ben ik bang.

• G_Dragon
  • Nu online
Locolau schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:07:
Zou je dat niet kunnen kopen via PlayAsia of een andere site? Moet je wel wat importkosten betalen ben ik bang.
Ik heb deze bestel bij Fnac dankzij @Sir_Lion :)

[Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 17-01-2022 10:32]

• Sir_Lion
You're welcome :D

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:40
Locolau schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:07:
Denk dat deze meteen in een paar seconden wordt opgekocht door scalpers door de pokemon kaart. Ziet er wel heel vet uit, zou er zelf wel 1 willen hebben.

• alexhooven
Silversin schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:52:
[...]

Denk dat deze meteen in een paar seconden wordt opgekocht door scalpers door de pokemon kaart. Ziet er wel heel vet uit, zou er zelf wel 1 willen hebben.
Ajoh. Koop je toch de NFT van die kaart ;) is tegenwoordig net zo hip

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• alexhooven

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-02 11:46
Zo dat is een goede 9 dagen eerder dan de release date.
Dat is vroeg zat!

Ben ergens wel benieuwd naar bevindingen. Ik hoef geen spoilers, maar wel de beleving ervan

• Dubrillion
https://twitter.com/pory_.../1483667765336555520?s=21

Bovenstaand is een filmpje van een trainer battle.
''Let op! Spoilers''

Dit ziet er dan weer vernieuwend uit!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dubrillion schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:55:
https://twitter.com/pory_.../1483667765336555520?s=21

Bovenstaand is een filmpje van een trainer battle.
''Let op! Spoilers''

Dit ziet er dan weer vernieuwend uit!
... hoezo, vernieuwend? :? Het is nog altijd vechten zoals we dat al jaren kennen. Je kiest een move en gaan. Tegenstander doet hetzelfde, na jou weliswaar, en het begint weer van vooraf aan. Het enige "vernieuwende" dat ik zie, is dat je nu wat doelloos rond kan lopen tijdens het gevecht.

• Dubrillion
Dan is het toch vernieuwend?
Of dit voor jou voldoende is of niet is jou mening.

Ik vind het er grappig uit zien. I.p.v. al vanaf Pokemon Red & Blue je Pokemon schuin rechts achter zien kan je nu om de battle heen lopen.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 13:54
Zal er bij deze Pokemon ook een Strategy Guide verschijnen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 31-01 12:48
Mars18 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:26:
Zal er bij deze Pokemon ook een Strategy Guide verschijnen?
Ik ben zelf niet bekend met strategy guides, maar volgens mij worden deze al sinds de eerste generatie pokemon verkocht dus denk het wel. Makkelijk geld verdiend voor pokemon :p

• alexhooven
Ik ben sinds de leaks alleen maar meer hyped! Je kan Pokémon niet ineens totaaaaal veranderen. Dit is een goeie eerste stap

• G_Dragon
  • Nu online
alexhooven schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:02:
Ik ben sinds de leaks alleen maar meer hyped! Je kan Pokémon niet ineens totaaaaal veranderen. Dit is een goeie eerste stap
Hoe bedoel je met veranderen :)
Hopelijk zit er ook geen EXPSHARE in de game

[Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 19-01-2022 15:15]

• alexhooven

• alexhooven
Livestream voor de liefhebber:

https://trovo.live/reeeeeetardkun

• G_Dragon
  • Nu online
Screenshots in spoiler tag

spoiler:
Helaas zit Exp-share ook in deze game.............. |:(
Hoop echt dat je nu wel kan kiezen om het uit te zetten.

[Voor 142% gewijzigd door G_Dragon op 19-01-2022 23:02]

• alexhooven

• G_Dragon
  • Nu online
Hoe denk je er nu over na de leaked gameplay :) ?

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:46
G_Dragon schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:13:
[...]

Hoe denk je er nu over na de leaked gameplay :) ?
Nog niet veel gezien maar nog steeds niet enthousiast. Had er veel meer van verwachtm, snap ook niet dat de graphics zo slecht zijn in vergelijking met BOTW & The Witcher 3. Nogmaals wacht de reviews wel af. Geen idee of die game uberhaupt hier te koop komt in Bolivia :)

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb net even gespeeld maar ik neem aan dat er nog een day1 patch komt voor de graphics want het is wel erg matig hoor..

• RangedNeedles
  • Niet online
shoombak schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:25:
Ik heb net even gespeeld maar ik neem aan dat er nog een day1 patch komt voor de graphics want het is wel erg matig hoor..
Eerst pakken ze de glitches aan he! Als we nu iets geleerd hebben uit hoe ze BDSP hebben aangepakt... :P

• Dubrillion
Aan de graphics zelf gaan niet veel veranderen. Game draait op de engine van Sword en Shield.
De hele game is gebasseerd op die ''wild area's''

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-02 19:18
Weten we trouwens al wat de typings gaan zijn van de 3 final evolution starter Hisui Typhlosion, Hisui Samurott en Hisui Decidueye?
Ik heb vandaag besteld, ben er wel benieuwd naar en ben waarschijnlijk half februari ff weekje met vakantie, prima moment om een switch game te bestellen dus :+

PS4 PSN: Dazzler2120

• alexhooven
Hoe kom je er nu al aan als ik vragen mag

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:19
Op basis van Youtube filmpjes vind ik het er veel beter uitzien dan Sword en Shield.

• shoombak
  • Niet online
alexhooven schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 20:34:
[...]

Hoe kom je er nu al aan als ik vragen mag
Via de minder legale weg.

Ik heb inmiddels wat langer kunnen spelen, als 3D Pokemon is het aardig immersive, maar ik vraag me af of een random RPG er mee weg zou kunnen komen.

- de intro is traag en ronduit saai
- de 3d wereld bestaat uit een aantal hubs met laadschermen ertussen
- crafting :)
- clunky mechanics wat betreft het gooien van pokeballs icm positie speler / meerdere pokemon
- de graphics zijn echt heel matig, draw distance, pop-in en bijna geen variatie

• jori040
@shoombak
Is het in u ogen dan een mindere game dan Sword en Shield ?

Ik heb juist het idee dat het alles beter/frisser doet dan Sword en Shield.Visueel vind ik het er ook veel minder standaard uitzien dan de genoemde.

• Timothy3000
shoombak schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:07:
[...]

Via de minder legale weg.

Ik heb inmiddels wat langer kunnen spelen, als 3D Pokemon is het aardig immersive, maar ik vraag me af of een random RPG er mee weg zou kunnen komen.

- de intro is traag en ronduit saai
- de 3d wereld bestaat uit een aantal hubs met laadschermen ertussen
- crafting :)
- clunky mechanics wat betreft het gooien van pokeballs icm positie speler / meerdere pokemon
- de graphics zijn echt heel matig, draw distance, pop-in en bijna geen variatie
Is de game voor jou de volle pond waard? Kijk uit naar een nieuwe Pokémon game maar van alles wat ik tot nu toe heb gezien en gelezen klinkt het voor mij als een game die je beter over een paar maanden voor een paar tientjes van Marktplaats kan vissen.

[Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 21-01-2022 10:36]

• Dubrillion
Vanmorgen een PS5 opgehaald. Dus voor Arceus kan ik wel even wachten wat de reviews worden

• jori040
Japanse media positief: https://www.dailynintendo...r-pokemon-legends-arceus/

Mocht de game hier in het westen in reviews minder scoren dan Sword en Shield dan zou ik verbaasd zijn.

@shoombak
Wat zijn de dingen die voor jou wel postief zijn in deze nieuwe game ?

Phoe ga ik de komende weken voor deze game of eerst Dying Light 2 ;)

[Voor 10% gewijzigd door jori040 op 21-01-2022 18:23]

• shoombak
  • Niet online
Zoals ik eerder schreef is het als 3D Pokemon een prima game, maar juist door de graphics voelt het zoveel minder dan het had kunnen zijn. En dan bedoel ik voornamelijk de inspiratieloze kopieën van assets, achtergronden en omgevingen.
Ze hebben er nog meer RPG elementen als sidequests, crafting e.d. ingestopt, dus als Pokemon RPG zou ik het zeker aanraden, als diehard RPG blijft het vrij oppervlakkig.

De positieve zaken:

- Battles zien er prima uit
- extra laag in Battles door moves mastery

• G_Dragon
  • Nu online
Almost.. :)

• jori040
@shoombak
Dat klinkt al beter. ;)

Heb net op Twitch een stuk zitten kijken en moet zeggen dat ik het stukken beter dan Sword & Shield vind.Breath of the wild achtig stijltje met een UI die er beter/leuke dan ooit uiziet.

Hoe is de difficulty tov Sword & Shield ?

[Voor 9% gewijzigd door jori040 op 22-01-2022 12:12]

• Sir_Lion

• G_Dragon
  • Nu online
Oh meen je.. hopelijk gaat die van mij ook snel vooruit..

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 13:03:
[...]

Oh meen je.. hopelijk gaat die van mij ook snel vooruit..
Is al zo sinds november met de release van BDSP.

• jori040
Bizar dat er zoveel mensen zijn die de game nu al aan het spelen zijn.Van alles wat ik nu weet geeft de game wel een enorme goede indruk!

• G_Dragon
  • Nu online
jori040 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:51:
Bizar dat er zoveel mensen zijn die de game nu al aan het spelen zijn.Van alles wat ik nu weet geeft de game wel een enorme goede indruk!
Vooral dit inderdaad, hoe krijgen ze het voor elkaar..

• jori040
G_Dragon schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:55:
[...]

Uitgevers zitten nog in een soort van systeem dat vandaag de dag niet werkt.Ook Dying Light 2 komt pas 4 feb uit maar wordt ook al volop gespeeld.

• G_Dragon
  • Nu online
Ik kan deze video niet onder een spoilertag zetten want dan werkt de video niet zoals nu:

SPOILERS:

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-02 21:49
Uit vele gameplays te zien blijkt de wereld best leeg te zijn. Hebben ze dit expres gedaan zodat de game wat soepeler speelt als je de wereld aan het verkennen bent of waren ze gewoon lazy? Ik bedoel, een kleine paar villages ontwerpen, hier en daar wat NPC's of gebouwen, groep flying type Pokemon's die in de lucht langs vliegen en een Weather system ofzo en je hebt een levendiger wereldje. Voor de rest ziet het er wel echt slik en span uit.

[Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 22-01-2022 18:50]

• jori040
Lashrom schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:48:
Uit vele gameplays te zien blijkt de wereld best leeg te zijn. Hebben ze dit expres gedaan zodat de game wat soepeler speelt als je de wereld aan het verkennen bent of waren ze gewoon lazy? Ik bedoel, een kleine paar villages ontwerpen, hier en daar wat NPC's of gebouwen, groep flying type Pokemon's die in de lucht langs vliegen en een Weather system ofzo en je hebt een levendiger wereldje. Voor de rest ziet het er wel echt slik en span uit.
Switch is oude tech dus ik vermoed dat het niet beter kan dan dit.Een soepel draaiende game heeft meer prioriteit dan een gevulde wereld lijkt me.

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
G_Dragon schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:55:
[...]

Hoe dit in de praktijk werkt:
Games worden op dit moment soms weken op voorhand al geleverd in groothandels en/of winkels door de logistieke uitdagingen in de wereld momenteel. Meerdere kopieën gaan daarom te vroeg in handen van mensen komen die contacten hebben bij deze winkels. Je hebt er maar één nodig die beslist om een image te maken en dit op het net te zetten ;p

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Lashrom schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:48:
Dit heeft deels met technische beperkingen te maken, deels met budgettaire beperkingen. GameFreak zelf is geen erg grote ontwikkelaar (ze hebben 167 mensen op de payroll en dat is inclusief alle administratieve staff en management enzo) en het is niet alsof de volledige studio aan één game tegelijk werkt. Verder zijn de ontwikkeltijden die men voor Pokémon games aanhoudt vrij strikt omdat deze games meestal vast zitten aan een multimedia marketing campagne (release van anime, release van merchandise, ...).

Verder speelt het relatieve gebrek van ervaring van GameFreak met "HD-game" ontwikkeling hun mogelijk nog steeds parten. Ze hebben duidelijk meer expertise nodig (niet altijd gemakkelijk om te vinden overigens). Eigenlijk is het core ontwikkelteam van GF vrij klein. Daarom zie je dat voor een game zoals Sword/Shield de hoeveelheid werk die geoutsourced wordt echt enorm groot is (wat wel typisch is in de industrie, overigens).

Tenslotte is er ook nog een gewoonte bij GF om meestal relatief conservatief te zijn in de aanpassingen die ze doen in een nieuwe game in de serie. Arceus is al relatief experimenteel, dus er zal geen ontwikkeltijd/budget geweest zijn om echt vol in te zetten op deze game. GF werkt momenteel ook aan Gen 9.

[Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 22-01-2022 22:41]

• G_Dragon
  • Nu online
Mensen verwacht niet een grafisch hoogstandje op een Nintendo Switch, niks negatief over de console zelf maar er zijn zoals hier boven word uitgelegd grenzen met wat de Nintendo Switch aan kan.

Ik vond de laatste trailer juist erg pixelachtig en dat de game er slecht uit zag, tot ik de gelekte gameplay zelf zag en zeer tevreden was. Een stukje met een Haunter is me erg bij gebleven,

[Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 22-01-2022 22:46]

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:54

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Kijk eigenlijk best wel uit naar deze game. Heeft een bepaalde look en feel die mij niet loslaat. Wil er eigenlijk ook verder niets meer van zien of lezen om het echt te ervaren.

Tja voor de 4K 60fps in een volle wereld zit je bij de Switch al niet goed. Veel belangrijker is dat de gameplay staat als een huis. Ben benieuwd !

PV Output |

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
G_Dragon schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 22:46:
Mensen verwacht niet een grafisch hoogstandje op een Nintendo Switch, niks negatief over de console zelf maar er zijn zoals hier boven word uitgelegd grenzen met wat de Nintendo Switch aan kan.

Ik vond de laatste trailer juist erg pixelachtig en dat de game er slecht uit zag, tot ik de gelekte gameplay zelf zag en zeer tevreden was. Een stukje met een Haunter is me erg bij gebleven,
Games als The Witcher 3 draaien op de Switch.... en zien er fantastisch uit.. wat een argument..

Ik kijk uit naar Arceus, maar laten we wel wezen, het is grafisch een van de minste games op de Switch. Maar gameplay vind ik zelf toch belangrijker.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:52
Hoe hebben jullie deze uiteindelijk kunnen bestellen? Want ik kreeg elke keer de melding dat er "niet naar mijn Nederlandse adres verzonden wordt"?

• Panasonic LX100 • Nikon D5200 • Nikon D300 • Nikkor 17-55 f2.8 • Nikkor 35 f1.8 • Nikkor 50 f1.8 • Nikkor 85 f1.8 • • Sigma 10-20 f3.5 • Tamron 70-210 f4 • Tamron 90 f2.8 macro •

• Sir_Lion
sarlo schreef op zondag 23 januari 2022 @ 08:11:
[...]

Hoe hebben jullie deze uiteindelijk kunnen bestellen? Want ik kreeg elke keer de melding dat er "niet naar mijn Nederlandse adres verzonden wordt"?
Uh, gewoon normaal besteld. Werd gewoon verzonden naar NL. Heb op die manier ook de Steelcase ontvangen voor BDSP die ik ook daar had besteld (en voor goedkoper ook ;D ).

• jori040
Valt me op dat men nu veel meer klaagt over de visuele kwaliteit dan bij Sword & Shield.Puur visueel gezien vind ik dat een van de mindere Pokémon game.

Vinden jullie Sword & Shield mooier dan ?

• G_Dragon
  • Nu online
jori040 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:08:
Valt me op dat men nu veel meer klaagt over de visuele kwaliteit dan bij Sword & Shield.Puur visueel gezien vind ik dat een van de mindere Pokémon game.

Vinden jullie Sword & Shield mooier dan ?
Nee :) vind Pokémon Sword & Shield nog steeds de minst leuke Pokémon game die is uitgekomen, vooral door de vele online focus met die gigantamax.

• alexhooven
Sinds wanneer draait het bij Pokémon om de looks van de game? Deze is nog nooit geweldig geweest. Zelfs op de 3DS bleef de kwaliteit ver achter dan wat het apparaat aankon

Ik vind dit de mooiste van de serie tot nu toe. Wellicht met updates, DLC en geruchten een day1 patch gooien ze er nog wat bij?

[Voor 7% gewijzigd door alexhooven op 23-01-2022 09:24]

• jori040
alexhooven schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:23:
Sinds wanneer draait het bij Pokémon om de looks van de game? Deze is nog nooit geweldig geweest. Zelfs op de 3DS bleef de kwaliteit ver achter dan wat het apparaat aankon

Ik vind dit de mooiste van de serie tot nu toe. Wellicht met updates, DLC en geruchten een day1 patch gooien ze er nog wat bij?
Daarom valt mij op dat men bij deze er zo over valt.

• jori040
G_Dragon schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:14:
[...]

Nee :) vind Pokémon Sword & Shield nog steeds de minst leuke Pokémon game die is uitgekomen, vooral door de vele online focus met die gigantamax.
Ik ben ook niet zo van het online maar verder was het qua gameplay wel beter dan Let's Go[visueel wel mooi].

• G_Dragon
  • Nu online
jori040 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:34:
[...]

Ik ben ook niet zo van het online maar verder was het qua gameplay wel beter dan Let's Go[visueel wel mooi].
Vond juist let's go leuker en moeilijker :p

• jori040
G_Dragon schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:48:
[...]

Vond juist let's go leuker en moeilijker :p
Als ik de mensen die hem nu spelen mag geloven dan is deze moeilijker dan Sword & Shield :)

Weet jij trouwens wanneer de reviews online komen ?

[Voor 9% gewijzigd door jori040 op 23-01-2022 09:55]

• G_Dragon
  • Nu online
jori040 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:53:
[...]

Als ik de mensen die hem nu spelen mag geloven dan is deze moeilijker dan Sword & Shield :)

Weet jij trouwens wanneer de reviews online komen ?
Arceus is waarschijnlijk een heel stuk moeilijker, dit is voor mij echt een droom die uitkomt. Want heb altijd al een open world Pokémon game gewild sinds ik aan de series ben begonnen op de GameBoy :p

Nee dat durf ik niet te zeggen, gok zelf 1 of 2 dagen voor release?

• jori040
@G_Dragon
Ook ik ben daar erg blij mee!

• jori040
Ben super benieuwd hoe deze oogt in handheld-mode[Switch Oled]

• RangedNeedles
  • Niet online
alexhooven schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:23:

Betekent niet dat je niet kritisch mag zijn en je na x jaar wel een kleine upgrade mag verwachten. Toch? Vooral als de hardware niet per se de limiterende factor is (kijk naar BOTW). Anders hadden ze even goed de 8-bit pixelstijl kunnen houden als het "toch niet belangrijk" is. Had hen héél wat tijd en geld kunnen besparen ipv 800+ mons te liggen modelleren.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:40
Ik weet niet wat ik van deze game moet vinden...
Ben dol op de ouwe games, maar heb sword en shield en de let's go games nooit gespeeld omdat ik toen nog geen switch had. Eerlijk gezegd trekken die me ook niet zo erg, maar BDSP dan weer wel..

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Zal voor mij geen day 1 game worden, maar al het wel halen denk ik. Heb t swso te druk met de backlog :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

• alexhooven
RangedNeedles schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:00:
[...]

Betekent niet dat je niet kritisch mag zijn en je na x jaar wel een kleine upgrade mag verwachten. Toch? Vooral als de hardware niet per se de limiterende factor is (kijk naar BOTW). Anders hadden ze even goed de 8-bit pixelstijl kunnen houden als het "toch niet belangrijk" is. Had hen héél wat tijd en geld kunnen besparen ipv 800+ mons te liggen modelleren.
Het is al 200% beter dan alle voorgaande games. Dus geef ze het voordeel van de twijfel. Bij Zelda hebben ze dan ook al wat meer ervaring met dit soort games. Zie de Wii en Wii U. Voor Pokémon is dit de eerste. Ik steun dit “project” dan volledig in de hoop dat ze hiervan leren en het nog beter uitwerken. Maar goed, ik koop doorgaans Pokémon games blind op releasedatum.

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:30
G_Dragon schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:14:
[...]

Hoe bedoel je met veranderen :)
Hopelijk zit er ook geen EXPSHARE in de game
Zit er wel in

Raymundo!, Ryzen 5 1600x @ 4ghz, x370 Gaming pro carbon, 2x8GB DDR4 3200Mhz, Nvidia RTX2070 Super

• G_Dragon
  • Nu online
Ja klopt zag het op de streams, hopelijk heb je nu wel de keus om dit uit te zetten..

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:30
G_Dragon schreef op zondag 23 januari 2022 @ 21:11:
[...]

Ja klopt zag het op de streams, hopelijk heb je nu wel de keus om dit uit te zetten..
Heb het nog niet kunnen vinden waar je het uit kan zetten.
Verder is het wel een stuk lastiger imo dan de vorige Pokémon games, dat is dan wel weer goed gedaan.

Raymundo!, Ryzen 5 1600x @ 4ghz, x370 Gaming pro carbon, 2x8GB DDR4 3200Mhz, Nvidia RTX2070 Super

• jori040
Ah fuck dat gaat einde van de week geen Pokémon Legends: Arceus worden.Sinds vanmiddag loopt mijn Switch Oled in dock mode na 2 min vast. :'(

Gelukkig heb ik garantie maar of Intertoys mij morgen een nieuwe gaat geven zet ik in twijfel.Sowieso zie ik op hun side dat ze hier nu ook geen vooraad hebben.

En ja tuurlijk heb ik alles al geprobeerd om het te fixen.Beruchte code .. is het.

Pfff ben er ff ziek van.

[Voor 12% gewijzigd door jori040 op 23-01-2022 22:15]

• alexhooven
jori040 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 22:06:
Ah fuck dat gaat einde van de week geen Pokémon Legends: Arceus worden.Sinds vanmiddag loopt mijn Switch Oled in dock mode na 2 min vast. :'(

Gelukkig heb ik garantie maar of Intertoys mij morgen een nieuwe gaat geven zet ik in twijfel.Sowieso zie ik op hun side dat ze hier nu ook geen vooraad hebben.

En ja tuurlijk heb ik alles al geprobeerd om het te fixen.Beruchte code .. is het.

Pfff ben er ff ziek van.
En handheld?

• jori040
Dan niets aan de hand.

Ook als ik geen game speel houd binnen 2 min op en moet ik hem 12 sec resetten.
Hier op 2 schermen getest.

Foutcode:2162-0002

[Voor 3% gewijzigd door jori040 op 24-01-2022 08:39]

• jori040
jori040 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 07:57:
[...]

Dan niets aan de hand.

Ook als ik geen game speel houd binnen 2 min op en moet ik hem 12 sec resetten.
Hier op 2 schermen getest.

Foutcode:2162-0002
Heb van Intertoys een nieuwe gekregen :)

• Sir_Lion
jori040 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:57:
[...]

Dat is snel! Wel tof dat het goed geregeld is!

• G_Dragon
  • Nu online
jori040 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:57:
[...]

Netjes geregeld vanuit hun! :)

• jori040
Bij een ander filiaal hadden ze er nog eentje dus ik ben super blij dat we het zo hebben kunnen regelen.Lekker einde van de week toch die nieuwe Pokémon spelen. :)

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-02 21:49
Aan het aantals streamers te zien op Twitch zijn er al best veel die de game al hebben. Iedere streamer lijkt de game anders te spelen. Er zijn weinig die de main story proberen uit te spelen, maar die meer free roamen in het wereld om alle Pokémon's te vangen (duh!). De wereld doet mij direct denken aan de wild area van Pokemon Sword and Shield, waarbij het doel alleen het vangen of vechten is. Bij een standaard Pokémon game is het de gyms verslaan en uiteindelijk de Elite 4 met in de tussentijd een paar events tegen de slechterikken. Nu dat niet meer het geval is, heb je een soort doelloze game waarbij je alleen Pokémons hoeft te vangen om een Pokedex te creeëren.

Ik heb begrepen dat het een soort testgame is om met de free roaming wereld te gaan beginnen op de Switch. Het ziet er in mijn ogen allemaal best goed uit, alleen jammer dat het vechten tegen trainers of een paar events á la sidequests toch uit de game gehaald is. Wellicht dat zij dit gaan toevoegen door middel van toekomstige updates. Want het zou de open wereld meer beleving brengen als je overal NPC's tegenkomt en er side quests aan gehangen kan worden (soort van The Witcher idee).

Mijn exemplaar staat in ieder geval gereserveerd bij Gamemania (actie tegen inleveren van één game). Ben benieuwd!

• alexhooven
Lashrom schreef op maandag 24 januari 2022 @ 17:44:
Aan het aantals streamers te zien op Twitch zijn er al best veel die de game al hebben. Iedere streamer lijkt de game anders te spelen. Er zijn weinig die de main story proberen uit te spelen, maar die meer free roamen in het wereld om alle Pokémon's te vangen (duh!). De wereld doet mij direct denken aan de wild area van Pokemon Sword and Shield, waarbij het doel alleen het vangen of vechten is. Bij een standaard Pokémon game is het de gyms verslaan en uiteindelijk de Elite 4 met in de tussentijd een paar events tegen de slechterikken. Nu dat niet meer het geval is, heb je een soort doelloze game waarbij je alleen Pokémons hoeft te vangen om een Pokedex te creeëren.

Ik heb begrepen dat het een soort testgame is om met de free roaming wereld te gaan beginnen op de Switch. Het ziet er in mijn ogen allemaal best goed uit, alleen jammer dat het vechten tegen trainers of een paar events á la sidequests toch uit de game gehaald is. Wellicht dat zij dit gaan toevoegen door middel van toekomstige updates. Want het zou de open wereld meer beleving brengen als je overal NPC's tegenkomt en er side quests aan gehangen kan worden (soort van The Witcher idee).

Mijn exemplaar staat in ieder geval gereserveerd bij Gamemania (actie tegen inleveren van één game). Ben benieuwd!
Die gyms was eigenlijk maar het kleinste gedeelte van alle delen. Je rusht daar doorgaans zo doorheen om vervolgens de elite 4 te verslaan. En die farmde je dan voor Exp. De postgame met trainen en Pokémon verzamelen was waar je het voor deed.

• Timothy3000
Dat verschilt per speler lijkt me.

Ik zou een open wereld Pokemon RPG boordevol quests en sidequests zoals Lashrom beschrijft ook erg leuk vinden. Een Pokemon Persona of Dragon Quest achtige game zou me echt fantastisch lijken.

[Voor 60% gewijzigd door Timothy3000 op 24-01-2022 19:58]

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-02 16:10
Alle verschillende Pokemon vangen is toch al een best doel op zich. O:-)

• jori040
The review embargo for Pokemon Legends: Arceus is set for January 26th at 6:00 a.m. PDT.

• G_Dragon
  • Nu online
* G_Dragon zit in grote grote twijfel..

Bij Fnac (Frankrijk) is de game nog niet verzonden omdat ze zitten te wachten op nieuwe voorraad van de leverancier en daardoor amper zekerheid heb of de game Vrijdag wel binnen gaat komen, maar daar krijg ik wel de mooie steelcase. Twijfel om hem te annuleren en gewoon uit de winkel te halen of om te wachten..

• Dazzler2120
G_Dragon schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:50:

Bij Fnac (Frankrijk) is de game nog niet verzonden omdat ze zitten te wachten op nieuwe voorraad van de leverancier en daardoor amper zekerheid heb of de game Vrijdag wel binnen gaat komen, maar daar krijg ik wel de mooie steelcase. Twijfel om hem te annuleren en gewoon uit de winkel te halen of om te wachten..
Is het geen optie om een andere te bestellen, daarmee beginnen met spelen en zodra de steelcase binnen komt die terug te sturen? :+

• Sir_Lion
Dazzler2120 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:57:
[...]

Is het geen optie om een andere te bestellen, daarmee beginnen met spelen en zodra de steelcase binnen komt die terug te sturen? :+
Nee ivm franse versie.

• Dazzler2120
Is die save niet overdraagbaar tussen anderstalige versies?

• Sir_Lion
Dazzler2120 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:58:
[...]

Is die save niet overdraagbaar tussen anderstalige versies?
Ik doel op het doosje.

Tenzij je wilt dat hij de franse versie zonder steelcase moet terugsturen. Maar dat zal wss veel problemen opleveren.

• jori040
G_Dragon schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:50:

Oei dat is idd een beetje tricky.Als je echt vrijdag wil spelen dan zou ik hem hier in de winkel kopen of bij Bol bestellen ofzo.

• Dazzler2120
Sir_Lion schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:59:
[...]

Ik doel op het doosje.

Tenzij je wilt dat hij de franse versie zonder steelcase moet terugsturen. Maar dat zal wss veel problemen opleveren.
Nee, nu de nederlandse versie bestellen, die spelen tot de steelcase van FNAC binnen komt
daarna de Nederlandse versie terugsturen naar de Nederlandse winkel

• G_Dragon
  • Nu online
Dazzler2120 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:57:
[...]

De steelcase is overal uitverkocht dus wel zeldzaam :P dat maakt het niet makkelijker namelijk..

• Sir_Lion
Dazzler2120 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:00:
[...]

Nee, nu de nederlandse versie bestellen, die spelen tot de steelcase van FNAC binnen komt
daarna de Nederlandse versie terugsturen naar de Nederlandse winkel
Dat gaat dus niet, want je hebt de seal verbroken.

EDIT: enige optie die ik zie is dan 2e hands verkopen, maar daar maak je dus wel verlies op.

[Voor 12% gewijzigd door Sir_Lion op 25-01-2022 10:02]

• G_Dragon
  • Nu online
Sir_Lion schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:01:
[...]

Dat gaat dus niet, want je hebt de seal verbroken.
Dit dus.. O-)
Anders was het een optie geweest haha

EDIT: Heb jij al een update gehad?

[Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2022 10:02]

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee