iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Zit na 23 uur pas in het begin van Crimson Mirelands.. en eigenlijk nog niet klaar in Osidian fieldlands … wil eigenlijk niets uitzoeken buiten de game om behalve dit topic dan. En die half lege pokedex pagina’s kan ik ook niet accepteren 🤪Mars18 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:26:
Na 30 uur heb ik het laatste gebied vrijgespeeld.
Hoe krijg ik de vogel om mee te vliegen?
Ik ga weer verder .. moet nog wat Geodudes uit ore deposits trekken..
Zoiets heb ik ook, ik zit zelfs nog in het eerste gebied met bijna 30 uur spelen en mijn team zit op level 48. Ik ben zo lekker zen de research van Pokémon naar level 10 aan het brengen, podcasts op en toen ik op het punt stond om naar het tweede gebied te gaan kwamen mijn Pokémon op een level waar ik veel Alpha Pokémon in Obsidian Fieldlands aankon en vangen. En zo ben ik al weer flink wat uren verder. Ik vind het zo'n leuke en verslavende Pokémon game!tuinïnen schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 08:54:
[...]
Zit na 23 uur pas in het begin van Crimson Mirelands.. en eigenlijk nog niet klaar in Osidian fieldlands … wil eigenlijk niets uitzoeken buiten de game om behalve dit topic dan. En die half lege pokedex pagina’s kan ik ook niet accepteren 🤪
![]() | ![]() | ![]() |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jij hebt er behoorlijk wat uren in voor het derde gebied! Lekker manG_Dragon schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:49:
Zit alweer bijna op 40 uur, 6 sterren en net het 3e gebied klaarwat een heerlijke grote game, gaan we nog veel meer uren in kwijtraken.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Ja ik heb nu meedere shinys door outbreakes.de Foarsitter schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:21:
Komen jullie shinies tegen? Ik zie op twitter behoorlijk wat shinies maar ben zelf alleen maar de statische shiny pontya tegengekomen.
[...]
Jij hebt er behoorlijk wat uren in voor het derde gebied! Lekker man
- 1x Magikarp
- 2x Chimchar
- 1x Golbat
- 1x Luxray
Ja klopt ik speel het spel graag lekker rustig aan, vind het niks als je binnen 30 uur al door de story heen bent.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik ben in de 40 uur die ik er nu in heb zitten 1 shiny tegen gekomen niet zijnde die Ponyta (Eevee in een distortion). Op internet zijn wel de kansen te vinden, normaal zal je voor de meeste Pokémon zal je op 1/4096 of 1/2048 zitten (base en lvl 10 onderzoek), outbreaks hebben een veel hogere kans.de Foarsitter schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:21:
Komen jullie shinies tegen? Ik zie op twitter behoorlijk wat shinies maar ben zelf alleen maar de statische shiny pontya tegengekomen.
Ik heb een aantal shines gevangen:de Foarsitter schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:21:
[...]
Jij hebt er behoorlijk wat uren in voor het derde gebied! Lekker man
- 2 keer shiny Bidoof, tijdens een outbreak
- 1 keer een Chimchar, tijdens een outbreak
- 1 keer een Cleffa, tijdens het roamen
- 1 keer een Rufflet, tijdens het roamen
PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989
Inmiddels ook de game helemaal gecleared, pokedex compleet. Dat perfecten laat ik maar voor wat het is, teveel grindwerk en het voegt m.i helemaal niets toe behalve dan een extra roll voor een shiny, maar outbreaks geven toch al zo'n goede kans dat ik dat echt niet de moeite waard vind
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Luxio (full odds)
Luxray (outbreak)
Drapion (outbreak)
Stantler (full odds)
Ponyta (scripted)
Luxray heb ik gisteren de pokedex entry compleet voor gekregen maar ben vooral eerst nog aan het werken aan alles op research level 10 krijgen voor de shiny charm. Geen idee of ik voor alle pokemon voor 100% complete dex entries ga, het is een hoop werk maar aan de andere kant kan het hard gaan als je gewoon wat rond rent en regelmatig de pokedex checkt wat je nog moet doen met de pokemon die je tegenkomt.
Heb hier wel al 5 dagen op rij rond 18:00 uur een space-timedistortion
200 fish found!

Haha deze struggle is wel real. Ik heb nu zo'n 8 uur gespeeld, maar ik wil per sé alle requests in Obsidian Fieldlands afronden voordat ik naar Crimson Mirelands ga, terwijl de storyline me wel al die richting op stuurt. Ik voel een laaaaange grind aan komentuinïnen schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 08:54:
[...]
Zit na 23 uur pas in het begin van Crimson Mirelands.. en eigenlijk nog niet klaar in Osidian fieldlands … wil eigenlijk niets uitzoeken buiten de game om behalve dit topic dan. En die half lege pokedex pagina’s kan ik ook niet accepteren 🤪

200 fish found!
Ik miste ook een paar wisps. Best een intensief klusje.Alekz87 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:44:
Ik heb alle requests gedaan op het vinden van alle paarse wisps na. Toch mis is een aantal cijfers in de lijst. Alle gebieden nagelopen, maar nergens een requests meer te vinden. Hoort dit? Als main quests moet ik alleen nog de Pokédex vullen.
Miste er op een gegeven moment 3. Toen maar een locatie map via internet gebruikt.
Ik had dat ook, bleek de fotograaf nog wat requests te hebben, maar die kwamen pas tevoorschijn nadat je een keer een foto hebt gemaakt bij hem.Alekz87 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:44:
Ik heb alle requests gedaan op het vinden van alle paarse wisps na. Toch mis is een aantal cijfers in de lijst. Alle gebieden nagelopen, maar nergens een requests meer te vinden. Hoort dit? Als main quests moet ik alleen nog de Pokédex vullen.
Ik heb het uiteindelijk ook met een kaart van internet gedaan, ze zijn alleen goed zichtbaar tijdens de nacht, maar de nachten zijn/voelen zo kort dat je nauwelijks echt kan zoeken. En overdag is kansloos, zelfs als je weet waar de wisp is, als je er niet direct naast staat zie je hem niet...Leoavoro schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:04:
[...]
Ik miste ook een paar wisps. Best een intensief klusje.
Miste er op een gegeven moment 3. Toen maar een locatie map via internet gebruikt.
![]() | ![]() |
Iemand die een Cranidos over heeft en wilt traden?
Edit: vanavond toch gevangen! Woohoo
[ Voor 14% gewijzigd door Opgeduveld op 23-02-2022 22:21 ]
Gebruik ingame het password: ARCEUSADVENTURE
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zal arceus naast de main games, zoals de zojuist aangekondigde blijven bestaan? Of “vervangt” scarlet/violet eind 2022 legends arceus. Zolang er DLC komt is arceus speelbaar. Maar op een gegeven moment is er niks meer te doen.JackAvery schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:26:
Content update vandaag:
Trailer
Het lijkt er trouwens ook op dat Gen 9 wat inspiratie uit Arceus haalt. Lijkt me alleen maar positief.
Edit, ok die thumbnail is wel een grote spoiler. Ik zet even een link ipv een embed.
De patch van gisteren zou dat op moeten lossen, geen idee alleen wat er gebeurd als je er al tegenaan bent gelopen.Zeehond schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:00:
https://www.thegamer.com/...esselia-glitch-softblock/ Hopelijk brengen ze hier snel genoeg een update voor uit, heb ook cresselia als eerste gevangen. Echter staat dat in de game niet zo geregisteerd en heb daarbij ook de plate niet ontvangen. Met andere woorden, kan de opdracht om de plates te verzamelen niet voltooien
Edit:
[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 28-02-2022 09:49 ]
Bedankt, die update had ik nog niet gezien. Ik ga het vanavond meteen testen, fingers crossed.Transportman schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:19:
[...]
De patch van gisteren zou dat op moeten lossen, geen idee alleen wat er gebeurd als je er al tegenaan bent gelopen.
200 fish found!
200 fish found!
Maar ik kan hem niet invoeren merk ik..iemand tips
Is de O niet eigenlijk een cijfer 0? Ik heb hem zelf nog niet ingevoerd, maar bij NintendoLife lijkt het een 0 te zijn.jaydenjarno schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 21:01:
Er is een nieuwe code THX4YOURHELP
Maar ik kan hem niet invoeren merk ik..iemand tips
Even aanvulling, zelf heb ik hem vandaag succesvol ingevuld als THX4Y0URHELP, met cijfer 0.
[ Voor 12% gewijzigd door Transportman op 05-03-2022 16:30 . Reden: Aanvulling omdat ik het zelf heb kunnen testen ]
Niet echt een hele speciale giveaway, 1 Pokémon die als je ver genoeg bent met gemak zelf kan vangen, en 20 feather balls is ook niet zo bijzonder omdat je al snel zelf er veel meer en betere kan craften/kopen. Enige waar die feather balls misschien handig voor zijn, is om te mikken op vliegende Pokémon voordat je met de betere ballen gaat gooien die meer kosten maar ook flink betere kans om te vangen hebben. Want dat mikken is soms nog wel een dingetje heb ik gemerkt, de ballen hebben maar een beperkt bereik waar ze daadwerkelijk werken ondanks dat ze verder vliegen, dan raak je de Pokémon wel, maar gebeurd er niets (net als met een Pokémon die jou aan gaat vallen), met feather balls ben je dan niet veel resources aan het verspillen.Extigo schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 18:11:
Je kan via de website van Game Mania een code ontvangen voor ee Hisuian Growlithe en 20 featherballs. Zie https://www.gamemania.nl/...ributie-hisuian-growlithe
Koste mij maar 27 pogingen om die vliegende magnezone te vangenTransportman schreef op zondag 6 maart 2022 @ 22:52:
[...]
Niet echt een hele speciale giveaway, 1 Pokémon die als je ver genoeg bent met gemak zelf kan vangen, en 20 feather balls is ook niet zo bijzonder omdat je al snel zelf er veel meer en betere kan craften/kopen. Enige waar die feather balls misschien handig voor zijn, is om te mikken op vliegende Pokémon voordat je met de betere ballen gaat gooien die meer kosten maar ook flink betere kans om te vangen hebben. Want dat mikken is soms nog wel een dingetje heb ik gemerkt, de ballen hebben maar een beperkt bereik waar ze daadwerkelijk werken ondanks dat ze verder vliegen, dan raak je de Pokémon wel, maar gebeurd er niets (net als met een Pokémon die jou aan gaat vallen), met feather balls ben je dan niet veel resources aan het verspillen.
200 fish found!
De 95 uur zijn wel voorbij gevlogen, rond de 40 uur had ik de credits, rond de 70-80 uur alle Pokémon en toen kwam Daybreak waar ook nog iets van 15-20 uur in is gaan zitten.
Dank u
Ving wel een shiny ponyta, was mijn 1e shiny in deze game
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zit op 80 uur speeltijd en heb net 3 van de 5 gebieden in de Pokédex compleet.
Misschien heb ik er nog wel een voor je, zal als ik eraan denk vanavond even kijken.de Foarsitter schreef op donderdag 28 april 2022 @ 23:59:
Nice! Ik moet alleen nog weavile en kan dan ook
Thanks maar het is gelukt! Hele goede game, bijna 90 uren gespeeld en heb het nu dan eindelijk uit.G_Dragon schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:10:
[...]
Misschien heb ik er nog wel een voor je, zal als ik eraan denk vanavond even kijken.
Dex is al compleet, alle quests gedaan en nu dus veel mass mass outbreaks doen om alle dex quests te voltooien.
Nog steeds veel plezier in het spel
Hoe kan je makkelijk zien welk gebied je al compleet hebt of wie je nog mist?G_Dragon schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:59:
Ik ben de laatste week ook weer een beetje aan het spelen, kon er een tijdje niet inkomen.
Zit op 80 uur speeltijd en heb net 3 van de 5 gebieden in de Pokédex compleet.
De Pokedex is ook opgedeeld in regio. Dus daar kun je kijken wat je per gebied mist.JanW schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:40:
[...]
Hoe kan je makkelijk zien welk gebied je al compleet hebt of wie je nog mist?
Zoals @Sir_Lion al aangeeft, maar zie deze foto die ik van Google heb afgehaald. Zo'n rode icoon geeft aan dat je de Pokédex in dat gebied compleet hebt..JanW schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:40:
[...]
Hoe kan je makkelijk zien welk gebied je al compleet hebt of wie je nog mist?
Ik zie dat je jarig bent? Nog gefeliciteerd @JanW
![]() |
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 01-05-2022 00:06 ]
Nog? Vandaag is de dagG_Dragon schreef op zondag 1 mei 2022 @ 00:05:
[...]
Zoals @Sir_Lion al aangeeft, maar zie deze foto die ik van Google heb afgehaald. Zo'n rode icoon geeft aan dat je de Pokédex in dat gebied compleet hebt..
Ik zie dat je jarig bent? Nog gefeliciteerd @JanW
[Afbeelding]
Dankje, die had ik niet gezien. Binnenkort de game uitspelen en dan aan de slag met die dex.
Oh dan komt de verwarring doordat ik het na 00:00 poste, maak er een mooie dag van :)!JanW schreef op zondag 1 mei 2022 @ 07:49:
[...]
Nog? Vandaag is de dag
Dankje, die had ik niet gezien. Binnenkort de game uitspelen en dan aan de slag met die dex.
Gisteravond alle 3 weten te krijgen.
- bot1 (Darkrai): 40404040 - Suarez
- bot2 (Darkrai): 50505050 - Suarez
- bot3 (Shaymin): 60606060 - Suarez
- bot4 (Shaymin): 70707070 - suarez
- bot5 (Arceus): 80808080 - Suarez
- bot6 (Arceus): 90909090 - Suarez
[ Voor 41% gewijzigd door G_Dragon op 31-05-2022 08:26 ]
Werkt niet. Trading partner haakt telkens afG_Dragon schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 08:24:
Hebben jullie deze al binnengehaald?
Gisteravond alle 3 weten te krijgen.
[YouTube: Get Shiny Arceus, Shaymin & Darkrai NOW in Pokemon Legends Arceus!]
[...]
Edit; blijven proberen. Je wordt soms gekoppeld aan andere “mensen”
[ Voor 8% gewijzigd door Alekz87 op 31-05-2022 14:46 ]
Haha let je wel op dat je Suarez krijgt?
Ik heb Darkrai, shaymin en arceus gisteravond gehaald via deze manier op mijn eigen account en die van mijn vriendin
Edit:
Kijk @Alekz87
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Edit:
En nu net mijn 2e shiny Shaymin
EDIT:
Dit topic is niet echt actief meer, zijn mensen opgehouden met spelen van de game?
[ Voor 75% gewijzigd door G_Dragon op 01-06-2022 10:45 ]
De game heeft voor mij 0 replay waarde. Ik hunt geen shinys. Ik doe de story en daarna vang ik alles en dan houdt t zo’n beetje op. Heb alle missies en sidequests gedaan. Pokémon “trainen” naar 100 voelt zinloos. Er zijn geen battles. Ik wacht op violet nuG_Dragon schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:40:
[...]
Haha let je wel op dat je Suarez krijgt?
Ik heb Darkrai, shaymin en arceus gisteravond gehaald via deze manier op mijn eigen account en die van mijn vriendin
Edit:
Kijk @Alekz87
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Edit:
En nu net mijn 2e shiny Shaymin
EDIT:
Dit topic is niet echt actief meer, zijn mensen opgehouden met spelen van de game?
Ondertussen gaan we door met verzamelen
![]() | ![]() | ![]() |
Ben al sinds de release aan het farmen voor geld en toen ik vanavond alles verkocht was het twee keer zoveel als ik had verwacht..
![]() | ![]() | ![]() |
Geen idee om heel eerlijk te zijn..Alekz87 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 22:00:
Komt er ooit nog dlc?
Level 10 heb ik niet. Maar persoonlijk vind ik dat een vage grindfest. X-aantal keer bepaalde aanvallen doen etc. Zie daar de lol niet van in. Had meer gehoopt op DLC met online battles ofzo. Ik kan nu niks met m’n level 100 Pokémon.G_Dragon schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 08:21:
@Alekz87 Ben je al uitgespeeld dan met Arceus?Want na 110 uur speeluren moet ik nog steeds een aantal sidequests halen en de Pokédex research level 10 zien te krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 12-06-2022 15:14 ]
Ik vermoed dat laatste.Alekz87 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 14:46:
Ik had gehoopt op nog een DLC. Wellicht morgen tijdens de Pokémon direct? Of zal die puur over violet/scarlet gaan?
Zelf heb ik deze nog niet gespeeld maar heb ik nu wel een paar Marktplaats biedingen gedaan omdat het me stiekem toch wel leuk lijkt.
Ja ondanks dat ik verre van het "uitspelen" van PLA, hoop ik nog wel op meer content als ik daar eenmaal aan kom.. een nieuwe regio met wat oude maar vooral nieuwe Pokemon lijkt me zeker geen verkeerde zet voor zo'n populair spel.Alekz87 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 14:46:
Ik had gehoopt op nog een DLC. Wellicht morgen tijdens de Pokémon direct? Of zal die puur over violet/scarlet gaan?
Ze hebben nog wel meer Pokemon aankondigingen waarschijnlijk. Of DLC voor Arceus, weet ik niet, maar ik verwacht sowieso updates voor Pokemon GO en Pokemon Unite. En Scarlet/Violet natuurlijk. Maar ik sluit ook niet uit dat er nog een iets anders nieuws wordt aangekondigd. Nieuwe Pokken Tournament of een nieuwe kleine Pokemon game.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dus beginnen in Kanto, dan naar Jotho, dan Hoenn, etc. etc. Desnoods word dat in meerdere delen opgeknipt
Dit is al jaren een grote wens van mij!Tux3.14 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 18:08:
Ik hoop eigenlijk stiekem nog steeds op een Pokemon Game wat eigenlijk ook de serie in grote lijnen volgt.
Dus beginnen in Kanto, dan naar Jotho, dan Hoenn, etc. etc. Desnoods word dat in meerdere delen opgeknipt
1 grote Pokémon mmorpg is de wens van iedereen. Trainer, 6 Pokémon bij je, en dan 1 grote open wereld.Tux3.14 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 18:08:
Ik hoop eigenlijk stiekem nog steeds op een Pokemon Game wat eigenlijk ook de serie in grote lijnen volgt.
Ik denk een wens van velen. Zou nou niemand bij Nintendo denken, laten we dat is gaan maken?
Gaat geheid enorm cashen.
Een MMO hoeft van mij dan niet perse. Of eerlijk gezegd liever hoop ik dan op een open wereld RPG, gewoon offlineAlekz87 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:09:
[...]
1 grote Pokémon mmorpg is de wens van iedereen. Trainer, 6 Pokémon bij je, en dan 1 grote open wereld.
Shiny hunten en Alpha dex (en combi) zijn echte tijd sinks.Alekz87 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:46:
Vond legends wel echt een enorm toffe game. Heb m helaas veels te snel uitgespeeld. En replay waarde is nogal klein vind ik. Geen idee wat ik moet doen nu ik alles gevangen heb.
Ook de Pokedex echt 100% krijgen met alle tasks op perfect.
Ik ben geen completionist (is dat een woord?). Ik doe de story en alle sidequests en dat is het dan vaak wel. Vroeger kon je Pokémon trainen en dan battelen, maar dat heeft hier geen zinSir_Lion schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:47:
[...]
Shiny hunten en Alpha dex (en combi) zijn echte tijd sinks.
Ook de Pokedex echt 100% krijgen met alle tasks op perfect.
Heeft het overigens zin om de Alpha Pokémon te trainen? Ik heb nu een Alpha Scyther gevangen maar ik heb niet het idee dat deze veel sterker is dan mijn normale Scyther. Ja, hij is tien levels hoger en dat zie je in de stats, maar dat komt vanzelf goed.
Dat lijkt mij ook wel tof. En dan bijvoorbeeld tijdreizen een deel gaat uitmaken van de storyline. Ik zou het vet vinden om tussen historisch en hedendaags Kanto en Johto te reizen. Dan kan Celebi ook een onderdeel van het verhaal zijn.Slicey schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 11:04:
Helaas geen nieuws over DLC voor Legends Arceus anagekondigd gister.. Alleen nieuws over S/V.. nu maar hopen dat ze in de toekomst gewoon een series maken van Pokemon Legends.. De volgende Pokemon Legends Mew? pretty please Nintendo
Moet zeggen dat ik de eerste 2 uur er wel echt even in moest komen. Het begon nog al langdradig met een hele bak aan teksten en het rondlopen door de kale omgevingen werd ik ook niet heel vrolijk van. Had zelfs bijna de neiging om het daar maar bij te laten en niet verder te spelen.
Maar moet zeggen dat het spel me daarna wel te pakken had en toen er wel een uur of 50 in gestoken
Must have imo voor de Switch.
Ik wil echt wel een Pokemon Legends: Celebi spel.Readdy schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 08:48:
[...]
Dat lijkt mij ook wel tof. En dan bijvoorbeeld tijdreizen een deel gaat uitmaken van de storyline. Ik zou het vet vinden om tussen historisch en hedendaags Kanto en Johto te reizen. Dan kan Celebi ook een onderdeel van het verhaal zijn.
Johto leent zich als regio ook wel goed voor een historische setting door de oude gebouwen en ruïnes.Sir_Lion schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:47:
[...]
Ik wil echt wel een Pokemon Legends: Celebi spel.
Hopelijk gaat Gamefreak hier meer mee doen en krijgen we opvolgers hiervan, gebaseerd op andere generaties, bijvoorbeeld generatie 6. De hele opzet was een enorme verfrissing t.o.v. de gebruikelijke Pokémongames.
Zou graag een PL:Celebi willen. Lijkt mij perfect voor qua lore.
:strip_exif()/f/image/U16TDTQQ5REFFbfxYmZ4f8Hn.jpg?f=fotoalbum_large)
Pokémon Legends: Arceus was released on this day in 2022! 🥳
— Pokémon (@Pokemon) 28 januari 2024
Embark on an adventure in the Hisui region–a long-gone era of Sinnoh! Survey, catch, and research wild Pokémon to complete the region’s first Pokédex. pic.twitter.com/c6hxANvDau
[ Voor 68% gewijzigd door G_Dragon op 29-01-2024 08:55 ]
Helemaal met je eens! Want het was een prachtig spel die in zijn geheel compleet was en ook erg goed liep, ondanks ik de gevechten tegen andere trainers wel miste. Ben ik nu wel van mening dat het niet bij dit spel had gepast achteraf, want Legends: Arceus was gewoon precies zoals hij had moeten zijn.JanW schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:04:
Blijft jammer dat deze game geen DLC of andere uitbreiding heeft mogen ontvangen. De game zelf vond ik voor 't eerst sinds lange tijd weer een fatsoenlijke Pokémon game die me echt dat gevoel van avontuur en ontdekking gaf. De nieuwe violet en scarlet vind ik persoonlijk nogal inspiratieloos overkomen. Palworld spreekt me niet aan vanwege het shooter en survival aspect. Hopelijk komt er hier ooit een mooi vervolg op.
Heb Legends: Arceus helemaal 100% uitgespeeld en zou het zo weer doen!
Ik heb nog veel te gaan, zal het binnenkort weer eens spelenG_Dragon schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:08:
[...]
Helemaal met je eens! Want het was een prachtig spel die in zijn geheel compleet was en ook erg goed liep, ondanks ik de gevechten tegen andere trainers wel miste. Ben ik nu wel van mening dat het niet bij dit spel had gepast achteraf, want Legends: Arceus was gewoon precies zoals hij had moeten zijn.
Heb Legends: Arceus helemaal 100% uitgespeeld en zou het zo weer doen!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hier gewoon weer afgestoft en gisteren opnieuw begonnen.Mars18 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:46:
[...]
Ik heb nog veel te gaan, zal het binnenkort weer eens spelen
Ik zag mijn zoon (7) het spelen en 'een shiny' tegenkomen in het wild. En toen dacht ik weer; Violet, Sword, Go etc. heel leuk en aardig maar dit is toch het echte werk zo in de open wereld, Palworld is toch niet hetzelfde. Nu maar eens mijn tanden erin zetten om Arceus te completen.
Overigens mij ook prima vermaakt met het kijken hoe hij de shiny ging vangen. Hij was er totaal niet op voorbereid, had geen pokeballen meer en geen pokemon die zwak genoeg was om mee te vechten. Dus terug naar het tentenkamp en toen weer terug om de pokemon weer te vinden. Ik was ondertussen bang dat hij het beest zou doden maar gelukkig ging dat deel goed. Besluipen daar was lastig met veel andere pokemons eromheen. Het kon met enige afleiding met besjes maar wilde het hem laten ervaren.
Ergens hoop ik dit jaar nog wel een bekendmaking te zien dat er een nieuwe Pokemon Legends gaat komen. Volgens mij was Arceus toch wel succesvol en met een nog wat betere uitvoering of meer online features kan je nog een betere game neerzetten.
[ Voor 44% gewijzigd door tuinïnen op 05-02-2024 12:21 ]
Moet heel erg wennen
Ik liet Arceus (en alle andere Pokémon spellen) vorig weekend aan een maat van me zien, want hij twijfelde erover om een Nintendo Switch te gaan kopen. Maar moest inderdaad ook wel even weer inkomen hoe het nou allemaal weer werkteMars18 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:59:
Ik heb de laatste weken veel Scarlet gespeeld, en gisteravond weer Arceus opgestart, heel lang niet gespeeld, maar wat een moeilijk spel om te begrijpen wat je moet doen, het wisselen van gebieden is erg omslachtig.
Moet heel erg wennen
Vind het nog steeds wel een geweldig idee en hoop dat dit niet de laatste zal zijn in deze setting, dit hoop ik ook van Pokémon Scarlet & Violet want die vrijheid en open wereld + verhaallijn waren heel sterk. Helaas was alleen de afwerking slecht (framedrops)!
Mocht je nog Pokémons moeten ruilen in Legends: Arceus, laat het gerust weten
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 06-12-2024 09:09 ]
Pokémon Legends Z-A is natuurlijk aangekondigd. Dus de laatste in deze setting is 't niet. Wel een compleet andere wereld an Arceus, met een levende stad. Waar Arceus nogal een lege wereld was.G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:09:
[...]
Ik liet Arceus (en alle andere Pokémon spellen) vorig weekend aan een maat van me zien, want hij twijfelde erover om een Nintendo Switch te gaan kopen. Maar moest inderdaad ook wel even weer inkomen hoe het nou allemaal weer werkte![]()
Vind het nog steeds wel een geweldig idee en hoop dat dit niet de laatste zal zijn in deze setting, dit hoop ik ook van Pokémon Scarlet & Violet want die vrijheid en open wereld + verhaallijn waren heel sterk. Helaas was alleen de afwerking slecht (framedrops)!
Ja klopt helemaal, daar had ik even niet aan gedacht toen ik mijn bericht plaatste! Ben ontzettend benieuwd wat ze daarvan gaan maken, maar ik zou een Legends: Mew, Celebi of Rayquaza ook gaaf vinden.JanW schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:23:
[...]
Pokémon Legends Z-A is natuurlijk aangekondigd. Dus de laatste in deze setting is 't niet. Wel een compleet andere wereld an Arceus, met een levende stad. Waar Arceus nogal een lege wereld was.
Ik kan dat niet meer. Ik heb toevallig gisteren m'n spel verkochtG_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:09:
Heb het spel niet uitgespeeld en vond eigenlijk niet de moeite waard om er ook mee verder te gaan. En aangezien ie toch alleen stof lag te happen, heb ik hem maar van de hand gedaan.
Snap heel goed dat je hem dan verkocht hebtZeror schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:04:
[...]
Ik kan dat niet meer. Ik heb toevallig gisteren m'n spel verkocht![]()
Heb het spel niet uitgespeeld en vond eigenlijk niet de moeite waard om er ook mee verder te gaan. En aangezien ie toch alleen stof lag te happen, heb ik hem maar van de hand gedaan.
Wel jammer want het was wel een erg vermakelijk spel.
Gelukkig houdt Pokémon en Mario vaak wel zijn waarde
Het kon mij niet lang genoeg boeien. Vond zones vooral saai en veel van hetzelfde. En elke zone deed je ook steeds vrijwel hetzelfde. En ik hoop van harte dat de nieuwe op dat vlak een stuk beter gaat zijn.G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:07:
Wel jammer want het was wel een erg vermakelijk spel.
Ja ik hoop ook dat de nieuwe een flinke verbetering gaat worden, Pokémon Scarlet & Violet waren al een flinke stap vooruit op de framerate na. Dus ik hoop dat ze ergens een middenweg zullen gaan vinden!Zeror schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:20:
[...]
Het kon mij niet lang genoeg boeien. Vond zones vooral saai en veel van hetzelfde. En elke zone deed je ook steeds vrijwel hetzelfde. En ik hoop van harte dat de nieuwe op dat vlak een stuk beter gaat zijn.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.