[Switch] Pokémon Legends: Arceus Topic

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:51
Alekz87 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 14:46:
Ik had gehoopt op nog een DLC. Wellicht morgen tijdens de Pokémon direct? Of zal die puur over violet/scarlet gaan?
Ik vermoed dat laatste.

Zelf heb ik deze nog niet gespeeld maar heb ik nu wel een paar Marktplaats biedingen gedaan omdat het me stiekem toch wel leuk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:32
Alekz87 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 14:46:
Ik had gehoopt op nog een DLC. Wellicht morgen tijdens de Pokémon direct? Of zal die puur over violet/scarlet gaan?
Ja ondanks dat ik verre van het "uitspelen" van PLA, hoop ik nog wel op meer content als ik daar eenmaal aan kom.. een nieuwe regio met wat oude maar vooral nieuwe Pokemon lijkt me zeker geen verkeerde zet voor zo'n populair spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ze hebben nog wel meer Pokemon aankondigingen waarschijnlijk. Of DLC voor Arceus, weet ik niet, maar ik verwacht sowieso updates voor Pokemon GO en Pokemon Unite. En Scarlet/Violet natuurlijk. Maar ik sluit ook niet uit dat er nog een iets anders nieuws wordt aangekondigd. Nieuwe Pokken Tournament of een nieuwe kleine Pokemon game.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik hoop eigenlijk stiekem nog steeds op een Pokemon Game wat eigenlijk ook de serie in grote lijnen volgt.
Dus beginnen in Kanto, dan naar Jotho, dan Hoenn, etc. etc. Desnoods word dat in meerdere delen opgeknipt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:52

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Tux3.14 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 18:08:
Ik hoop eigenlijk stiekem nog steeds op een Pokemon Game wat eigenlijk ook de serie in grote lijnen volgt.
Dus beginnen in Kanto, dan naar Jotho, dan Hoenn, etc. etc. Desnoods word dat in meerdere delen opgeknipt :P
Dit is al jaren een grote wens van mij! _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
Tux3.14 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 18:08:
1 grote Pokémon mmorpg is de wens van iedereen. Trainer, 6 Pokémon bij je, en dan 1 grote open wereld.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:35:
[...]

Dit is al jaren een grote wens van mij! _/-\o_
Ik denk een wens van velen. Zou nou niemand bij Nintendo denken, laten we dat is gaan maken?
Gaat geheid enorm cashen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Alekz87 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:09:
[...]

1 grote Pokémon mmorpg is de wens van iedereen. Trainer, 6 Pokémon bij je, en dan 1 grote open wereld.
Een MMO hoeft van mij dan niet perse. Of eerlijk gezegd liever hoop ik dan op een open wereld RPG, gewoon offline :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:32
Helaas geen nieuws over DLC voor Legends Arceus anagekondigd gister.. Alleen nieuws over S/V.. nu maar hopen dat ze in de toekomst gewoon een series maken van Pokemon Legends.. De volgende Pokemon Legends Mew? pretty please Nintendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Vond legends wel echt een enorm toffe game. Heb m helaas veels te snel uitgespeeld. En replay waarde is nogal klein vind ik. Geen idee wat ik moet doen nu ik alles gevangen heb.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:53
Alekz87 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:46:
Vond legends wel echt een enorm toffe game. Heb m helaas veels te snel uitgespeeld. En replay waarde is nogal klein vind ik. Geen idee wat ik moet doen nu ik alles gevangen heb.
Shiny hunten en Alpha dex (en combi) zijn echte tijd sinks.
Ook de Pokedex echt 100% krijgen met alle tasks op perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Sir_Lion schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:47:
[...]

Shiny hunten en Alpha dex (en combi) zijn echte tijd sinks.
Ook de Pokedex echt 100% krijgen met alle tasks op perfect.
Ik ben geen completionist (is dat een woord?). Ik doe de story en alle sidequests en dat is het dan vaak wel. Vroeger kon je Pokémon trainen en dan battelen, maar dat heeft hier geen zin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Ik ben nu een klein weekje begonnen en heb het behoorlijk naar mijn zin! Het is haast niet te geloven dat het er op lijkt dat Scarlet/Violet zo veel verbeteringen uit Arceus terug gaat draaien. Vooral de daadwerkelijk interessante setting ga ik missen, mocht ik S/V überhaupt gaan kopen.

Heeft het overigens zin om de Alpha Pokémon te trainen? Ik heb nu een Alpha Scyther gevangen maar ik heb niet het idee dat deze veel sterker is dan mijn normale Scyther. Ja, hij is tien levels hoger en dat zie je in de stats, maar dat komt vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Readdy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 20:02
Slicey schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 11:04:
Helaas geen nieuws over DLC voor Legends Arceus anagekondigd gister.. Alleen nieuws over S/V.. nu maar hopen dat ze in de toekomst gewoon een series maken van Pokemon Legends.. De volgende Pokemon Legends Mew? pretty please Nintendo
Dat lijkt mij ook wel tof. En dan bijvoorbeeld tijdreizen een deel gaat uitmaken van de storyline. Ik zou het vet vinden om tussen historisch en hedendaags Kanto en Johto te reizen. Dan kan Celebi ook een onderdeel van het verhaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Ik heb Arceus ook uitgespeeld. Al heb ik niet alle Pokemon gevangen en alle side quests gedaan.
Moet zeggen dat ik de eerste 2 uur er wel echt even in moest komen. Het begon nog al langdradig met een hele bak aan teksten en het rondlopen door de kale omgevingen werd ik ook niet heel vrolijk van. Had zelfs bijna de neiging om het daar maar bij te laten en niet verder te spelen.
Maar moet zeggen dat het spel me daarna wel te pakken had en toen er wel een uur of 50 in gestoken :)
Must have imo voor de Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Readdy schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 08:48:
[...]

Dat lijkt mij ook wel tof. En dan bijvoorbeeld tijdreizen een deel gaat uitmaken van de storyline. Ik zou het vet vinden om tussen historisch en hedendaags Kanto en Johto te reizen. Dan kan Celebi ook een onderdeel van het verhaal zijn.
Ik wil echt wel een Pokemon Legends: Celebi spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Sir_Lion schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:47:
[...]

Ik wil echt wel een Pokemon Legends: Celebi spel.
Johto leent zich als regio ook wel goed voor een historische setting door de oude gebouwen en ruïnes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:01
9 maanden nadat het spel uit is, heb ik het grotendeels uitgespeeld. Moest alleen nog Arceus (en Darkrai, maar dat is optioneel) vangen, had de rest al lvl 10 in de Pokédex. Nu ook de 10e ster binnen. Toch blijft het soms leuk om het spel even op te starten en wat willekeurige dingen te gaan vangen. Vervolgens stuur ik die naar Pokémon Home, dan blijven ze toch een soort van bij me :p

Hopelijk gaat Gamefreak hier meer mee doen en krijgen we opvolgers hiervan, gebaseerd op andere generaties, bijvoorbeeld generatie 6. De hele opzet was een enorme verfrissing t.o.v. de gebruikelijke Pokémongames.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m6ly2LiO7eCWHbFxK2WYjXGglFo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lOzV6D2TssP9hacq7jSXy8T2.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Hopelijk betekend dat nieuwe versies van Pokemon Legends.

Zou graag een PL:Celebi willen. Lijkt mij perfect voor qua lore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:57

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Denk dat ik niets geks zeg als Arceus beter is geland dan Violet/Scarlet. Hopen inderdaad een vervolg op Arceus / grote DLC / uitbreiding waar wat liefde en tijd in is gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JCK4_o__Pqdg2Z25ybVUsDJbXZQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CumKHLoXsqNVKKAjHkMQ6Bj2.png?f=fotoalbum_large

Let op nog een paar dagen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iVO4xbQusiPCHOuljOHTIF5K114=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U16TDTQQ5REFFbfxYmZ4f8Hn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door G_Dragon op 29-01-2024 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Blijft jammer dat deze game geen DLC of andere uitbreiding heeft mogen ontvangen. De game zelf vond ik voor 't eerst sinds lange tijd weer een fatsoenlijke Pokémon game die me echt dat gevoel van avontuur en ontdekking gaf. De nieuwe violet en scarlet vind ik persoonlijk nogal inspiratieloos overkomen. Palworld spreekt me niet aan vanwege het shooter en survival aspect. Hopelijk komt er hier ooit een mooi vervolg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
JanW schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:04:
Blijft jammer dat deze game geen DLC of andere uitbreiding heeft mogen ontvangen. De game zelf vond ik voor 't eerst sinds lange tijd weer een fatsoenlijke Pokémon game die me echt dat gevoel van avontuur en ontdekking gaf. De nieuwe violet en scarlet vind ik persoonlijk nogal inspiratieloos overkomen. Palworld spreekt me niet aan vanwege het shooter en survival aspect. Hopelijk komt er hier ooit een mooi vervolg op.
Helemaal met je eens! Want het was een prachtig spel die in zijn geheel compleet was en ook erg goed liep, ondanks ik de gevechten tegen andere trainers wel miste. Ben ik nu wel van mening dat het niet bij dit spel had gepast achteraf, want Legends: Arceus was gewoon precies zoals hij had moeten zijn.

Heb Legends: Arceus helemaal 100% uitgespeeld en zou het zo weer doen! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
G_Dragon schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:08:
[...]

Helemaal met je eens! Want het was een prachtig spel die in zijn geheel compleet was en ook erg goed liep, ondanks ik de gevechten tegen andere trainers wel miste. Ben ik nu wel van mening dat het niet bij dit spel had gepast achteraf, want Legends: Arceus was gewoon precies zoals hij had moeten zijn.

Heb Legends: Arceus helemaal 100% uitgespeeld en zou het zo weer doen! _/-\o_
Ik heb nog veel te gaan, zal het binnenkort weer eens spelen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:57

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Mars18 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:46:
[...]

Ik heb nog veel te gaan, zal het binnenkort weer eens spelen :)
Hier gewoon weer afgestoft en gisteren opnieuw begonnen.

Ik zag mijn zoon (7) het spelen en 'een shiny' tegenkomen in het wild. En toen dacht ik weer; Violet, Sword, Go etc. heel leuk en aardig maar dit is toch het echte werk zo in de open wereld, Palworld is toch niet hetzelfde. Nu maar eens mijn tanden erin zetten om Arceus te completen.

Overigens mij ook prima vermaakt met het kijken hoe hij de shiny ging vangen. Hij was er totaal niet op voorbereid, had geen pokeballen meer en geen pokemon die zwak genoeg was om mee te vechten. Dus terug naar het tentenkamp en toen weer terug om de pokemon weer te vinden. Ik was ondertussen bang dat hij het beest zou doden maar gelukkig ging dat deel goed. Besluipen daar was lastig met veel andere pokemons eromheen. Het kon met enige afleiding met besjes maar wilde het hem laten ervaren.

Ergens hoop ik dit jaar nog wel een bekendmaking te zien dat er een nieuwe Pokemon Legends gaat komen. Volgens mij was Arceus toch wel succesvol en met een nog wat betere uitvoering of meer online features kan je nog een betere game neerzetten.

[ Voor 44% gewijzigd door tuinïnen op 05-02-2024 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik heb de laatste weken veel Scarlet gespeeld, en gisteravond weer Arceus opgestart, heel lang niet gespeeld, maar wat een moeilijk spel om te begrijpen wat je moet doen, het wisselen van gebieden is erg omslachtig.

Moet heel erg wennen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mars18 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:59:
Ik heb de laatste weken veel Scarlet gespeeld, en gisteravond weer Arceus opgestart, heel lang niet gespeeld, maar wat een moeilijk spel om te begrijpen wat je moet doen, het wisselen van gebieden is erg omslachtig.

Moet heel erg wennen
Ik liet Arceus (en alle andere Pokémon spellen) vorig weekend aan een maat van me zien, want hij twijfelde erover om een Nintendo Switch te gaan kopen. Maar moest inderdaad ook wel even weer inkomen hoe het nou allemaal weer werkte :D

Vind het nog steeds wel een geweldig idee en hoop dat dit niet de laatste zal zijn in deze setting, dit hoop ik ook van Pokémon Scarlet & Violet want die vrijheid en open wereld + verhaallijn waren heel sterk. Helaas was alleen de afwerking slecht (framedrops)!

Mocht je nog Pokémons moeten ruilen in Legends: Arceus, laat het gerust weten d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 06-12-2024 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:09:
[...]

Ik liet Arceus (en alle andere Pokémon spellen) vorig weekend aan een maat van me zien, want hij twijfelde erover om een Nintendo Switch te gaan kopen. Maar moest inderdaad ook wel even weer inkomen hoe het nou allemaal weer werkte :D

Vind het nog steeds wel een geweldig idee en hoop dat dit niet de laatste zal zijn in deze setting, dit hoop ik ook van Pokémon Scarlet & Violet want die vrijheid en open wereld + verhaallijn waren heel sterk. Helaas was alleen de afwerking slecht (framedrops)!

Mocht je nog Pokémons moeten ruilen in Legends: Arceus, laat het gerust weten d:)b
Pokémon Legends Z-A is natuurlijk aangekondigd. Dus de laatste in deze setting is 't niet. Wel een compleet andere wereld an Arceus, met een levende stad. Waar Arceus nogal een lege wereld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
JanW schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:23:
[...]

Pokémon Legends Z-A is natuurlijk aangekondigd. Dus de laatste in deze setting is 't niet. Wel een compleet andere wereld an Arceus, met een levende stad. Waar Arceus nogal een lege wereld was.
Ja klopt helemaal, daar had ik even niet aan gedacht toen ik mijn bericht plaatste! Ben ontzettend benieuwd wat ze daarvan gaan maken, maar ik zou een Legends: Mew, Celebi of Rayquaza ook gaaf vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:09:
Ik kan dat niet meer. Ik heb toevallig gisteren m'n spel verkocht :+

Heb het spel niet uitgespeeld en vond eigenlijk niet de moeite waard om er ook mee verder te gaan. En aangezien ie toch alleen stof lag te happen, heb ik hem maar van de hand gedaan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zeror schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:04:
[...]

Ik kan dat niet meer. Ik heb toevallig gisteren m'n spel verkocht :+

Heb het spel niet uitgespeeld en vond eigenlijk niet de moeite waard om er ook mee verder te gaan. En aangezien ie toch alleen stof lag te happen, heb ik hem maar van de hand gedaan.
Snap heel goed dat je hem dan verkocht hebt :)
Wel jammer want het was wel een erg vermakelijk spel.
Gelukkig houdt Pokémon en Mario vaak wel zijn waarde :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:07:
Wel jammer want het was wel een erg vermakelijk spel.
Het kon mij niet lang genoeg boeien. Vond zones vooral saai en veel van hetzelfde. En elke zone deed je ook steeds vrijwel hetzelfde. En ik hoop van harte dat de nieuwe op dat vlak een stuk beter gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zeror schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:20:
[...]

Het kon mij niet lang genoeg boeien. Vond zones vooral saai en veel van hetzelfde. En elke zone deed je ook steeds vrijwel hetzelfde. En ik hoop van harte dat de nieuwe op dat vlak een stuk beter gaat zijn.
Ja ik hoop ook dat de nieuwe een flinke verbetering gaat worden, Pokémon Scarlet & Violet waren al een flinke stap vooruit op de framerate na. Dus ik hoop dat ze ergens een middenweg zullen gaan vinden! :D

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.