Ja? Zijn games uitgezonderd van de Wet koop op afstand als deze geseald zijn?Sir_Lion schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:01:
[...]
Dat gaat dus niet, want je hebt de seal verbroken.
PS4 PSN: Dazzler2120
Ja? Zijn games uitgezonderd van de Wet koop op afstand als deze geseald zijn?Sir_Lion schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:01:
[...]
Dat gaat dus niet, want je hebt de seal verbroken.
Uiteraard zijn ze uitgezonderd van WKOA.Dazzler2120 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:02:
[...]
Ja? Zijn games uitgezonderd van de Wet koop op afstand als deze geseald zijn?
Nee. Verwacht pas donderdag de melding dat die verzonden is.G_Dragon schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:02:
[...]
Dit dus..![]()
Anders was het een optie geweest haha
EDIT: Heb jij al een update gehad?
Klopt die melding heb ik er ook niet bij staan, die werd mij verteld over de chat.Sir_Lion schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:04:
[...]
Nee. Verwacht pas donderdag de melding dat die verzonden is.
Geen melding dat ze wachten op voorraad.
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Ik heb ook bij AllyourGames besteld (voor 52,95Timothy3000 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 12:15:
Als je de steelcase graag wil hebben én graag eerder wil spelen kun je ook de game gewoon bij AllYourGames bestellen voor €52,99. Waarschijnlijk ben je hem op Marktplaats zo voor €42 a €45,- kwijt. Paar euro verlies maar dan hoef je niet te wachten én heb je de steelcase.
Nee in Nederland is geen steelcase te verkrijgen helaas.de Foarsitter schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:47:
[...]
Ik heb ook bij AllyourGames besteld (voor 52,95) maar wist niet dat het de steelcase betreft en zie het ook nergens op de pagina van van Legends: Arceus. Weet je zeker dat het de steelcase is? Zou ik heel leuk vinden
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro.
Ik heb een 3tal uur gespeeld en heb het spel nu neergelegd. Pre-order is nu gebeurd en ik wil vrijdag niet teveel inhalen. Wat ik heb gemerkt, is dat veel trailers zich voor een groot stuk hebben beperkt tot de eerste zone van het spel. Er komen enkele flitsen van latere zones in voor, maar veel meer dan dat niet. In essentie vind ik de trailers er ook best saai uitzien, maar de catching mechanics kan je moeilijk interessant laten lijken in een trailer. Pas als je het spel zelf hebt gespeeld kan je voor jezelf uitmaken of het de moeite waard is of niet.Ambling_Alp schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:14:
Ik vind het toch best verrassend hoeveel werk er tóch nog in deze game gestopt lijkt en hoe leuk de gameplay me lijkt. Het is alsof ze zichzelf met de trailers tot nu toe in de vingers sneden, want die zagen er over het algemeen ongelofelijk slecht uit. Maar ik keek her en der wat live Twitch-streams en het ziet er niet alleen stukken beter uit dan in voorgaande trailers (vooral de eerste paar, yeesh), het zag er ook gewoon best heel interessant uit.
BNet tag: whodares#1162
Nee, mijn comment was specifiek gericht naar @G_Dragon. Wat ik bedoelde was dat hij de game bij de goedkoopste webwinkel (AYG) kon bestellen en deze vervolgens dan zonder moeite met maar een paar euro verlies kon verkopen als zijn Franse steelcase binnenkomt. Op die manier kan hij vrijdag gewoon beginnen, hoeft hij de steelcase niet te cancelen en kost het hem maar een paar euro meer.de Foarsitter schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:47:
[...]
Ik heb ook bij AllyourGames besteld (voor 52,95) maar wist niet dat het de steelcase betreft en zie het ook nergens op de pagina van van Legends: Arceus. Weet je zeker dat het de steelcase is? Zou ik heel leuk vinden
[Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 25-01-2022 15:21]
Ik had dit dus echt compleet niet verwacht. Ze kondigde twee games aan waaronder BDSP en Arceus.jori040 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:48:
Fijn om te zien dat er een goede vibe op het web hangt rondom deze game.Ik denk dat deze game morgen dan ook prima reviews gaat krijgen.
Gamefreak was niet de developer van BDSP, de remake hebben ze uitbesteed aan ILCA, daardoor had Gamefreak meer ruimte om aan PLA te werken lijkt me.Dubrillion schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 08:03:
[...]
Ik had dit dus echt compleet niet verwacht. Ze kondigde twee games aan waaronder BDSP en Arceus.
Arceus een compleet nieuwe game en komt ''binnenkort'' al uit. Ik had verwacht dat het een half bakken game zou zijn.
Nu kunnen de reviews alsnog wel tegenvallen, maar de mensen die hem spelen zijn dus aangenaam verrast.
Nog een teken dat ze er zelf vertrouwen in hebben is dat de reviews vandaag openbaar mogen.
Een game die voor de releasedate de reviews naar buiten laat komen is over het algemeen een goed teken.
Er gaan zelfs geruchten dat een deel van de studio aan Gen9 werkt en die dit jaar nog moet uitkomen.Dat er gewerk word aan Gen9 dat geloof ik maar of we die nog gaan zien op het huidige Switch platform betwijfel ik.Dazzler2120 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 08:07:
[...]
Gamefreak was niet de developer van BDSP, de remake hebben ze uitbesteed aan ILCA, daardoor had Gamefreak meer ruimte om aan PLA te werken lijkt me.
Geen idee, Fnac heeft nog niks verstuurdDubrillion schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:23:
Zijn er al winkels die de game versturen?
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Winkels nog niet gezien. Op Reddit wel mensen die werken in winkels en de games afgelopen weekend al via eBay aanbodenDubrillion schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:23:
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro.
Jah inderdaad. Ben meer aan het wachten op gen 9 eigenlijk en wetende dat GF dus hun team, dat al klein is, nog eens in tweeën moet verdelen, mmmm. Wist wel niet dat gen 9 ook nog dit jaar ging uitkomen? Take your time...!jori040 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 08:17:
[...]
Er gaan zelfs geruchten dat een deel van de studio aan Gen9 werkt en die dit jaar nog moet uitkomen.Dat er gewerk word aan Gen9 dat geloof ik maar of we die nog gaan zien op het huidige Switch platform betwijfel ik.
Is er bij deze game trouwens en DLC plan dat klaar ligt ?
Ik zit zelf meer te wachten opdeze game dan Gen9 want ik vind veranderingen in de gameplay/concept nu belangrijker dan nieuwe beestjes.RangedNeedles schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:49:
[...]
Jah inderdaad. Ben meer aan het wachten op gen 9 eigenlijk en wetende dat GF dus hun team, dat al klein is, nog eens in tweeën moet verdelen, mmmm. Wist wel niet dat gen 9 ook nog dit jaar ging uitkomen? Take your time...!
Zo wat een scores!!
Bij een RPG ben ik meestal ook niet bezig met de framerate.Bv een game als Bayonetta die wil je wel strak in 60 spelen.Dubrillion schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:27:
Ik stoor me daar persoonlijk nooit heel erg aan.
Ik wil immersie in een game, spanning, mee gezogen worden met setting, lore en verhaal.
Ik ben begonnen aan Dragon Quest op de PC en omdat het op de Switch makkelijk gamen is hem hier opnieuw gekocht en daar wel uitgespeeld. Ging prima op 720p en me kostelijk vermaakt!
[Voor 9% gewijzigd door jori040 op 26-01-2022 21:48]
[Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 26-01-2022 21:01]
Als je er een hebt gevonden let me knowalexhooven schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 19:05:
Is er een tweakers discord channel met slowchat voor Pokémon/Arceus?
GameResourceDubrillion schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:23:
Told youG_Dragon schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:37:
@Sir_Lion
[Afbeelding]
Die van mij is verzonden
Vorige keer was 1 dagDazzler2120 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:52:
Nice! Bij mij is toch altijd de hoop dat bij een online bestelling je het spel te vroeg geleverd krijgt, maar helaas.
Bol.com komt gewoon netjes morgen langs
Hoelang is de levertijd vanuit FNAC?
Enige nadeel is wel dat je intern geheugen een stuk sneller vol isalexhooven schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:59:
Ik download laatste tijd de meeste games via de eshop. Geen gedoe met kaartjes wisselen wanneer ik een game wil spelen of wanneer ik m’n switch meeneem.
30 stuks Heavy Balls heb ik gekregen na het redeemen van de code in de Eshopedsco schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:04:
Nergens in nederland of omstreken nog een mooie preorder bonus te vinden he. had graag de steelbook gewild
Snap je volkomen want ik heb echt het geluk gehad dat @Sir_Lion mij tipte over de steelcase vorig jaar want ik ging ook echt elke website af voor een mooie pre-order bonus, deze zijn in NL helaas wederom erg triest als je naar andere landen kijkt.edsco schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:04:
Nergens in nederland of omstreken nog een mooie preorder bonus te vinden he. had graag de steelbook gewild
Geen probleemedsco schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:13:
Heel triest ja. Dan maar ergens goedkoop bestellen. Thanks!
En als tweedehands denk ik ook lastiger (of onmogelijk) te verkopen?G_Dragon schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:05:
[...]
Enige nadeel is wel dat je intern geheugen een stuk sneller vol is
Tenzij je je switch iedere keer meeverkoopt is het onmogelijk om digitaal door te verkopentuinïnen schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:24:
[...]
En als tweedehands denk ik ook lastiger (of onmogelijk) te verkopen?
Bij Replay[bestaat niet meer] hier in eindhoven had ik vaak de games op dinsdag al.Door weer en wind je game halen die dag ja dat had wel iets.Linkje3 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:53:
Ik mis de goede oude tijd toen GameMania vaak de verkoop al 1-2 dagen eerder begon nadat de Intertoys en Bart Smit zich niet aan de verkoopdatums hielden. Ondertussen verkopen sommige Amerikaanse zaken ze al een week voor release.
Ik schrok daar wel van. Youtube gameplay valt mij mee.G_Dragon schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:12:
Even serieus, ik ben het zo oneens met Nu.nl. Die noemen de game de leukste én lelijkste Pokémon-game in jaren
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vergeleken met de trailers is de game een stuk mooier in de streams/youtube filmpjes die gelekt zijn, zelf ben ik dik tevreden met hoe het eruit ziet. Vooral als je erover na denkt hoe de vorige games eruit zagen is dit een grote stap vooruit, voor mij zelfs een droom die uitkomt. Want ik hoop al meer dan 20 jaar op een open world Pokémon game....Mars18 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:25:
[...]
Ik schrok daar wel van. Youtube gameplay valt mij mee.
Hoe is het echt
Volgens mij is de consensus van elke review dat de game er grafisch niet uit ziet maar wel fantastisch leuk is. Daar staat nu.nl niet alleen in.G_Dragon schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:12:
Even serieus, ik ben het zo oneens met Nu.nl. Die noemen de game de leukste én lelijkste Pokémon-game in jaren
Ja daar heb je een punt, wel jammer dat ze daar zo bovenop zitten.Timothy3000 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:32:
[...]
Volgens mij is de consensus van elke review dat de game er grafisch niet uit ziet maar wel fantastisch leuk is. Daar staat nu.nl niet alleen in.
Ik snap het wel want de Switch is tot veel meer in staat dan wat Game Freak hier aflevert. Het lijkt grafisch zo matig te zijn dat ze het moeilijk niet kunnen noemen.G_Dragon schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:38:
[...]
Ja daar heb je een punt, wel jammer dat ze daar zo bovenop zitten.
[Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 27-01-2022 13:41]
Denk je dat morgen haalbaar is?
Ik begreep om 00:00.wauturr schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:46:
Wanneer kan je spelen als je em in de de eshop koopt?
Als je hun nummer belt kunnen ze je vast meer info geven.Ik ben dus Luke schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:54:
God-ver. Ik heb bij Allyourgames Elden Ring en Legends Arceus een maand of wat tegelijkertijd besteld. En nu dus geen verzendbevestiging. De enige reden die ik kan bedenken, is dat ze pas verzenden als alles compleet is (zonder verder bericht van mijn kant)? Hopelijk heb ik hem dan zaterdag alsnog, maar ik ben hier zuur om. Niet te zuinig.
Zeg dat zeker!Dazzler2120 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:28:
De logistieke wereld is een heel bijzondere & efficiënte wereld
Hier wordt het ergens tussen 8.00 en 18.00 uur bezorgd. Misschien maar beter ook als het later op de dag binnen komt, moet nog werk gedaan krijgen
Heb al ff gemaild inderdaad. Dat kan ik dan niet laten. Ach ja, best case: is gewoon verzonden, maar de bestelling staat pas op verzonden als ook Elden Ring eruit gaat. Worst case? Vandaag verzonden. Het is allemaal zeer klein bier, maar dit is de eerste game sinds tijden die me weer echt laat uitkijken ernaar, haha.jori040 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:35:
[...]
Als je hun nummer belt kunnen ze je vast meer info geven.
[ Allyourgames - 040 218 0030]
Als je een Media Markt in de buurt heb zou ik daar langsgaan. Kost de game maar €49,95, kan je die van AYG terugsturen.Ik ben dus Luke schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:39:
[...]
Heb al ff gemaild inderdaad. Dat kan ik dan niet laten. Ach ja, best case: is gewoon verzonden, maar de bestelling staat pas op verzonden als ook Elden Ring eruit gaat. Worst case? Vandaag verzonden. Het is allemaal zeer klein bier, maar dit is de eerste game sinds tijden die me weer echt laat uitkijken ernaar, haha.
[Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 28-01-2022 09:31]
Wow dat is snel!Sir_Lion schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:29:
Ik heb hem binnen hoor! Zo straks na werk maar eens opstarten
Was een dag vrij en had niks te doenTimothy3000 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:31:
9u? Poeh, dan heb je behoorlijk doorgespeeld.![]()
[...]
Als je een Media Markt in de buurt heb zou ik daar langsgaan. Kost de game maar €49,95, kan je die van AYG terugsturen.
[Voor 7% gewijzigd door Zironako op 28-01-2022 11:49]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wat ik vooral als echt leuk ervaar, is het gevoel dat je nu echt een "trainer" bent. Je ziet een pokemon die valt je aan en dan gooi jij je eigen pokémon om een battle te starten.jori040 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 14:49:
Nu een paar uurtjes in zitten en WAUW! wat een fijne Pokémon Game!!!![]()
Heel het catch/combat systeem is het beste wat de serie te bieden heeft.En visueel gezien vind ik het zelfs een mooie Pokémon game.
Ik hoopte destijds dat Sword & Shied dit zou zijn.
Ja voelt dynamischer dan ooit.Ik ga hier veel plezier aan hebben.rwbk schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 14:51:
[...]
Wat ik vooral als echt leuk ervaar, is het gevoel dat je nu echt een "trainer" bent. Je ziet een pokemon die valt je aan en dan gooi jij je eigen pokémon om een battle te starten.
Je kan ook midden in het gevecht staan dan raakt te aanval van de Pokémon jouw ook haha
Wat belet je om op een ander account te starten en daarop de game alvast voorverkennen?jaydenjarno schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:55:
Game is binnen. 2 keer. Mijn zoontje wil hem uiteraard spelen. Maar die is morgenavond pas hier. Ik kreeg de instructie in te wachten zodat we samen konden beginnen
Hij ligt dus hier op tafel en kan nog niet starten.
Kinderen....je krijgt er zoveel voor terug.....
Is toch veel leuker om samen te doen?Sir_Lion schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:01:
[...]
Wat belet je om op een ander account te starten en daarop de game alvast voorverkennen?
Jemig PostNL weet er ook elke keer wel weer een potje van te maken, hoevaak ik wel niet bij bol.com cadeaubonnen heb gekregen omdat de Zondag bezorging niet goed ging! Sterkte met dit slechte nieuwsDazzler2120 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:04:
[Afbeelding]
Wat je dus niet wilt zien op een dag als vandaag...
Op zich is het niet zo erg, moet nog genoeg studeren voor een toets thermodynamica volgende weekG_Dragon schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:20:
[...]
Jemig PostNL weet er ook elke keer wel weer een potje van te maken, hoevaak ik wel niet bij bol.com cadeaubonnen heb gekregen omdat de Zondag bezorging niet goed ging! Sterkte met dit slechte nieuws
Haha dan werkt dit dus alleen maar in je voordeel, kan je mooi nog even leren voordat je hem hebtDazzler2120 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:32:
[...]
Op zich is het niet zo erg, moet nog genoeg studeren voor een toets thermodynamica volgende week![]()
Spel kwam eigenlijk een weekje te vroeg uit voor mij
Select * from fish
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details