Toon posts:

[Switch] Pokémon Legends: Arceus Topic

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste
Acties:

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-02 19:18
Sir_Lion schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:01:
[...]

Dat gaat dus niet, want je hebt de seal verbroken.
Ja? Zijn games uitgezonderd van de Wet koop op afstand als deze geseald zijn?

PS4 PSN: Dazzler2120

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:26
Dazzler2120 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:02:
[...]

Ja? Zijn games uitgezonderd van de Wet koop op afstand als deze geseald zijn?
Uiteraard zijn ze uitgezonderd van WKOA.

Dus dan is 2e hands verkoop de enige optie.

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:02:
[...]

Dit dus.. O-)
Anders was het een optie geweest haha

EDIT: Heb jij al een update gehad?
Nee. Verwacht pas donderdag de melding dat die verzonden is.
Geen melding dat ze wachten op voorraad.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Sir_Lion schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:04:
[...]

Nee. Verwacht pas donderdag de melding dat die verzonden is.
Geen melding dat ze wachten op voorraad.
Klopt die melding heb ik er ook niet bij staan, die werd mij verteld over de chat.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:08
Als je de steelcase graag wil hebben én graag eerder wil spelen kun je ook de game gewoon bij AllYourGames bestellen voor €52,99. Waarschijnlijk ben je hem op Marktplaats zo voor €42 a €45,- kwijt. Paar euro verlies maar dan hoef je niet te wachten én heb je de steelcase.

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-02 22:25
Ik vind het toch best verrassend hoeveel werk er tóch nog in deze game gestopt lijkt en hoe leuk de gameplay me lijkt. Het is alsof ze zichzelf met de trailers tot nu toe in de vingers sneden, want die zagen er over het algemeen ongelofelijk slecht uit. Maar ik keek her en der wat live Twitch-streams en het ziet er niet alleen stukken beter uit dan in voorgaande trailers (vooral de eerste paar, yeesh), het zag er ook gewoon best heel interessant uit.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 31-01 12:48
Timothy3000 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 12:15:
Als je de steelcase graag wil hebben én graag eerder wil spelen kun je ook de game gewoon bij AllYourGames bestellen voor €52,99. Waarschijnlijk ben je hem op Marktplaats zo voor €42 a €45,- kwijt. Paar euro verlies maar dan hoef je niet te wachten én heb je de steelcase.
Ik heb ook bij AllyourGames besteld (voor 52,95 ;) ) maar wist niet dat het de steelcase betreft en zie het ook nergens op de pagina van van Legends: Arceus. Weet je zeker dat het de steelcase is? Zou ik heel leuk vinden :)

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:44
de Foarsitter schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:47:
[...]

Ik heb ook bij AllyourGames besteld (voor 52,95 ;) ) maar wist niet dat het de steelcase betreft en zie het ook nergens op de pagina van van Legends: Arceus. Weet je zeker dat het de steelcase is? Zou ik heel leuk vinden :)
Nee in Nederland is geen steelcase te verkrijgen helaas.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro.

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-01 09:12
Ambling_Alp schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:14:
Ik vind het toch best verrassend hoeveel werk er tóch nog in deze game gestopt lijkt en hoe leuk de gameplay me lijkt. Het is alsof ze zichzelf met de trailers tot nu toe in de vingers sneden, want die zagen er over het algemeen ongelofelijk slecht uit. Maar ik keek her en der wat live Twitch-streams en het ziet er niet alleen stukken beter uit dan in voorgaande trailers (vooral de eerste paar, yeesh), het zag er ook gewoon best heel interessant uit.
Ik heb een 3tal uur gespeeld en heb het spel nu neergelegd. Pre-order is nu gebeurd en ik wil vrijdag niet teveel inhalen. Wat ik heb gemerkt, is dat veel trailers zich voor een groot stuk hebben beperkt tot de eerste zone van het spel. Er komen enkele flitsen van latere zones in voor, maar veel meer dan dat niet. In essentie vind ik de trailers er ook best saai uitzien, maar de catching mechanics kan je moeilijk interessant laten lijken in een trailer. Pas als je het spel zelf hebt gespeeld kan je voor jezelf uitmaken of het de moeite waard is of niet.

Ik was heel enorm sceptisch tegenover dit spel en ging niet pre-orderen. Het leek me een enorme Monster Hunter clone van pokemon, maar dan zonder de dynamische gevechten zoals je die hebt in MH. Mijn gedacht rond die stelling is niet veranderd, maar de catching mechanics brengen wat meer dynamiek dan ik had verwacht. Verder wil ik ook dit type spel steunen, aangezien ik hoop dat ze dit ook gaan integreren in de main line. Pas dan hebben we een echte next-gen pokemon.

BNet tag: whodares#1162

• Timothy3000
de Foarsitter schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:47:
[...]

Nee, mijn comment was specifiek gericht naar @G_Dragon. Wat ik bedoelde was dat hij de game bij de goedkoopste webwinkel (AYG) kon bestellen en deze vervolgens dan zonder moeite met maar een paar euro verlies kon verkopen als zijn Franse steelcase binnenkomt. Op die manier kan hij vrijdag gewoon beginnen, hoeft hij de steelcase niet te cancelen en kost het hem maar een paar euro meer. :)

Die steelcase van Fnac is imo te mooi om te cancelen :)

[Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 25-01-2022 15:21]

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:19
Fijn om te zien dat er een goede vibe op het web hangt rondom deze game.Ik denk dat deze game morgen dan ook prima reviews gaat krijgen.

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-02 11:46
jori040 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:48:
Fijn om te zien dat er een goede vibe op het web hangt rondom deze game.Ik denk dat deze game morgen dan ook prima reviews gaat krijgen.
Ik had dit dus echt compleet niet verwacht. Ze kondigde twee games aan waaronder BDSP en Arceus.
Arceus een compleet nieuwe game en komt ''binnenkort'' al uit. Ik had verwacht dat het een half bakken game zou zijn.

Nu kunnen de reviews alsnog wel tegenvallen, maar de mensen die hem spelen zijn dus aangenaam verrast.

Nog een teken dat ze er zelf vertrouwen in hebben is dat de reviews vandaag openbaar mogen.
Een game die voor de releasedate de reviews naar buiten laat komen is over het algemeen een goed teken.

• Dazzler2120
Dubrillion schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 08:03:
[...]

Ik had dit dus echt compleet niet verwacht. Ze kondigde twee games aan waaronder BDSP en Arceus.
Arceus een compleet nieuwe game en komt ''binnenkort'' al uit. Ik had verwacht dat het een half bakken game zou zijn.

Nu kunnen de reviews alsnog wel tegenvallen, maar de mensen die hem spelen zijn dus aangenaam verrast.

Nog een teken dat ze er zelf vertrouwen in hebben is dat de reviews vandaag openbaar mogen.
Een game die voor de releasedate de reviews naar buiten laat komen is over het algemeen een goed teken.
Gamefreak was niet de developer van BDSP, de remake hebben ze uitbesteed aan ILCA, daardoor had Gamefreak meer ruimte om aan PLA te werken lijkt me.

• jori040
Dazzler2120 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 08:07:
[...]

Gamefreak was niet de developer van BDSP, de remake hebben ze uitbesteed aan ILCA, daardoor had Gamefreak meer ruimte om aan PLA te werken lijkt me.
Er gaan zelfs geruchten dat een deel van de studio aan Gen9 werkt en die dit jaar nog moet uitkomen.Dat er gewerk word aan Gen9 dat geloof ik maar of we die nog gaan zien op het huidige Switch platform betwijfel ik.

Is er bij deze game trouwens en DLC plan dat klaar ligt ?

• Dubrillion
Zijn er al winkels die de game versturen?

• G_Dragon
  • Nu online
Dubrillion schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:23:
Geen idee, Fnac heeft nog niks verstuurd :P

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• alexhooven
Winkels nog niet gezien. Op Reddit wel mensen die werken in winkels en de games afgelopen weekend al via eBay aanboden

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro.

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
jori040 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 08:17:
[...]

Er gaan zelfs geruchten dat een deel van de studio aan Gen9 werkt en die dit jaar nog moet uitkomen.Dat er gewerk word aan Gen9 dat geloof ik maar of we die nog gaan zien op het huidige Switch platform betwijfel ik.

Is er bij deze game trouwens en DLC plan dat klaar ligt ?
Jah inderdaad. Ben meer aan het wachten op gen 9 eigenlijk en wetende dat GF dus hun team, dat al klein is, nog eens in tweeën moet verdelen, mmmm. Wist wel niet dat gen 9 ook nog dit jaar ging uitkomen? Take your time...! :P

• jori040
RangedNeedles schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:49:
[...]

Jah inderdaad. Ben meer aan het wachten op gen 9 eigenlijk en wetende dat GF dus hun team, dat al klein is, nog eens in tweeën moet verdelen, mmmm. Wist wel niet dat gen 9 ook nog dit jaar ging uitkomen? Take your time...! :P
Ik zit zelf meer te wachten opdeze game dan Gen9 want ik vind veranderingen in de gameplay/concept nu belangrijker dan nieuwe beestjes.

• G_Dragon
  • Nu online

• jori040
Ja top :)
Dat hij op technische gebied wat steekjes laat vallen tja die zag ik wel aankomen.

• Dubrillion
Ik stoor me daar persoonlijk nooit heel erg aan.
Ik wil immersie in een game, spanning, mee gezogen worden met setting, lore en verhaal.

Ik ben begonnen aan Dragon Quest op de PC en omdat het op de Switch makkelijk gamen is hem hier opnieuw gekocht en daar wel uitgespeeld. Ging prima op 720p en me kostelijk vermaakt!

• jori040
Dubrillion schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:27:
Ik stoor me daar persoonlijk nooit heel erg aan.
Ik wil immersie in een game, spanning, mee gezogen worden met setting, lore en verhaal.

Ik ben begonnen aan Dragon Quest op de PC en omdat het op de Switch makkelijk gamen is hem hier opnieuw gekocht en daar wel uitgespeeld. Ging prima op 720p en me kostelijk vermaakt!
Bij een RPG ben ik meestal ook niet bezig met de framerate.Bv een game als Bayonetta die wil je wel strak in 60 spelen.

Tip:Als je een RPG mannetje bent ga Shin Megami Tensei V spelen.Deze niche game heeft hier geen[snap ik] topic ;)

[Voor 9% gewijzigd door jori040 op 26-01-2022 21:48]

• Dubrillion
De game is nu te koop bij instant-gaming.
Vind ik zelf een fijne site. Nu met een paar euro korting omdat de game nieuw is natuurlijk. Maar soms ook met flinke prijs dalingen.

Ik heb hem in ieder geval aangeschaft en ga zo de code redeemen en pre-loaden. Op naar Vrijdag!

• alexhooven
Is er een tweakers discord channel met slowchat voor Pokémon/Arceus?

• G_Dragon
  • Nu online

[Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 26-01-2022 21:01]

• G_Dragon
  • Nu online
alexhooven schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 19:05:
Is er een tweakers discord channel met slowchat voor Pokémon/Arceus?
Als je er een hebt gevonden let me know

• doobieters
  • Laatst online: 31-01 16:57
GameResource

• G_Dragon
  • Nu online
@Sir_Lion

Die van mij is verzonden *O*

• Sir_Lion
Told you :P

Meestal dus pas de dag ervoor verzonden :P

• Dazzler2120
Nice! Bij mij is toch altijd de hoop dat bij een online bestelling je het spel te vroeg geleverd krijgt, maar helaas.
Bol.com komt gewoon netjes morgen langs :+

Hoelang is de levertijd vanuit FNAC?

• Sir_Lion
Dazzler2120 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:52:
Nice! Bij mij is toch altijd de hoop dat bij een online bestelling je het spel te vroeg geleverd krijgt, maar helaas.
Bol.com komt gewoon netjes morgen langs :+

Hoelang is de levertijd vanuit FNAC?
Vorige keer was 1 dag :P Maar wel laat op de dag.

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-01 20:59
Mijne van GameResource kan elk moment door de brievenbus komen 🥳

• Timothy3000
Kijk er naar uit jullie ervaringen te lezen! :D

• alexhooven
Ik download laatste tijd de meeste games via de eshop. Geen gedoe met kaartjes wisselen wanneer ik een game wil spelen of wanneer ik m’n switch meeneem.

• G_Dragon
  • Nu online
alexhooven schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:59:
Ik download laatste tijd de meeste games via de eshop. Geen gedoe met kaartjes wisselen wanneer ik een game wil spelen of wanneer ik m’n switch meeneem.
Enige nadeel is wel dat je intern geheugen een stuk sneller vol is O-)

• G_Dragon
  • Nu online
Waar is trouwens de review van Tweakers over Pokémon Legends Of Arceus? :P

• edsco
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 03-02 21:28
Nergens in nederland of omstreken nog een mooie preorder bonus te vinden he. had graag de steelbook gewild

• Dubrillion
edsco schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:04:
Nergens in nederland of omstreken nog een mooie preorder bonus te vinden he. had graag de steelbook gewild
30 stuks Heavy Balls heb ik gekregen na het redeemen van de code in de Eshop ;)

• G_Dragon
  • Nu online
edsco schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:04:
Snap je volkomen want ik heb echt het geluk gehad dat @Sir_Lion mij tipte over de steelcase vorig jaar want ik ging ook echt elke website af voor een mooie pre-order bonus, deze zijn in NL helaas wederom erg triest als je naar andere landen kijkt.

spoiler:
Ik zag gisteren in een review trouwens nog dat je nu vanaf de eerste encounter al ziet wanneer een aanval 'Super effective' / 'effective' / 'not effective' is zonder dat je de Pokémon hebt gevangen, persoonlijk vind ik dit erg jammer want zoek het liever zelf uit.

• edsco
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 03-02 21:28
Heel triest ja. Dan maar ergens goedkoop bestellen. Thanks!

• G_Dragon
  • Nu online
edsco schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:13:
Heel triest ja. Dan maar ergens goedkoop bestellen. Thanks!
Geen probleem :) het forum is er om elkaar te helpen..

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:54

tuinïnen

Eventus stultorum magister

G_Dragon schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:05:
[...]

Enige nadeel is wel dat je intern geheugen een stuk sneller vol is O-)
En als tweedehands denk ik ook lastiger (of onmogelijk) te verkopen?

PV Output |

• Dazzler2120
tuinïnen schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:24:
[...]

En als tweedehands denk ik ook lastiger (of onmogelijk) te verkopen?
Tenzij je je switch iedere keer meeverkoopt is het onmogelijk om digitaal door te verkopen :+

• Tweepers
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-08-2022
Cartridge is leuk voor de verzameling (ik heb nog alle GBA en (3)DS cartridges) en als je ze niet verzamelt kun je ze inderdaad nog doorverkopen. Vaak betaal je dan uiteindelijk maar een tientje voor een nieuwe game. Ruilen gebeurt ook veel.

Als iemand een fysieke winkel kent in regio Amsterdam die vandaag street date breekt of vanavond al verkoop start, dan houd ik mij aanbevolen.

• jori040

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-02 17:10
Ik mis de goede oude tijd toen GameMania vaak de verkoop al 1-2 dagen eerder begon nadat de Intertoys en Bart Smit zich niet aan de verkoopdatums hielden. Ondertussen verkopen sommige Amerikaanse zaken ze al een week voor release.

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:54

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Geduld is een schone zaak :)

Probeer deze week zoveel mogelijk te werken zodat ik volgende week wat meer tijd heb ^^

Reviews zien er wel goed uit, lijkt links en rechts toch wel wat uitdaging in te zitten meer dan dat we gewend zijn de afgelopen jaren (al was dat niet lastig). En deze uitdaging is in de tijd van datamining en wanneer alles is voorgekauwd op internet natuurlijk niet makkelijk in een game te stoppen.

PV Output |

• jori040
Linkje3 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:53:
Ik mis de goede oude tijd toen GameMania vaak de verkoop al 1-2 dagen eerder begon nadat de Intertoys en Bart Smit zich niet aan de verkoopdatums hielden. Ondertussen verkopen sommige Amerikaanse zaken ze al een week voor release.
Bij Replay[bestaat niet meer] hier in eindhoven had ik vaak de games op dinsdag al.Door weer en wind je game halen die dag ja dat had wel iets. ;)

• G_Dragon
  • Nu online
Even serieus, ik ben het zo oneens met Nu.nl. Die noemen de game de leukste én lelijkste Pokémon-game in jaren 8)7

• Dazzler2120
Laten we nu.nl vooral niet gaan zien als pinnacle voor game reviews :p
maar algemene concensus is wel dat het grafisch teleurstellend uitziet... Ik ben benieuwd in ieder geval.
De Switch of Switchgames speel ik sws niet voor het grafische, daar heb ik mijn pc voor...

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 13:54
G_Dragon schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:12:
Even serieus, ik ben het zo oneens met Nu.nl. Die noemen de game de leukste én lelijkste Pokémon-game in jaren 8)7
Ik schrok daar wel van. Youtube gameplay valt mij mee.
Hoe is het echt ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• G_Dragon
  • Nu online
Mars18 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:25:
[...]

Ik schrok daar wel van. Youtube gameplay valt mij mee.
Hoe is het echt ;)
Vergeleken met de trailers is de game een stuk mooier in de streams/youtube filmpjes die gelekt zijn, zelf ben ik dik tevreden met hoe het eruit ziet. Vooral als je erover na denkt hoe de vorige games eruit zagen is dit een grote stap vooruit, voor mij zelfs een droom die uitkomt. Want ik hoop al meer dan 20 jaar op een open world Pokémon game.... O-)

• Timothy3000
G_Dragon schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:12:
Volgens mij is de consensus van elke review dat de game er grafisch niet uit ziet maar wel fantastisch leuk is. Daar staat nu.nl niet alleen in.

• G_Dragon
  • Nu online
Weer een stap verder *O* @Sir_Lion

• G_Dragon
  • Nu online
Timothy3000 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:32:
[...]

Volgens mij is de consensus van elke review dat de game er grafisch niet uit ziet maar wel fantastisch leuk is. Daar staat nu.nl niet alleen in.
Ja daar heb je een punt, wel jammer dat ze daar zo bovenop zitten.

• jori040
Van wat ik op Youtube zie kan ik me voor nu het meest hier in vinden: https://pu.nl/artikelen/r...ote-geslaagde-experiment/

• Zironako
  • Laatst online: 02-02 18:27
Voor degene die hem digitaal gaan kopen: als je hem in de Australische e-shop koopt, kun je als het goed is over 20min spelen.

• Timothy3000
G_Dragon schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:38:
[...]

Ja daar heb je een punt, wel jammer dat ze daar zo bovenop zitten.
Ik snap het wel want de Switch is tot veel meer in staat dan wat Game Freak hier aflevert. Het lijkt grafisch zo matig te zijn dat ze het moeilijk niet kunnen noemen. :P

Maar goed, gameplay staat voorop, en het is wel te gek dat die gewoon enorm leuk blijkt te zijn.

[Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 27-01-2022 13:41]

• Timothy3000
Moet er meteen aan toevoegen dat die gameplay beelden er wel een stuk beter uitzien dan alles wat in die trailers was. Valt me alleszins nog mee.

• Sir_Lion
Idem. Mijne is ook onderweg!

• G_Dragon
  • Nu online
Sir_Lion schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:58:
[...]

Idem. Mijne is ook onderweg!
Denk je dat morgen haalbaar is? :9

• Dazzler2120
Was net een stream aan het kijken van Pimpnite
Spel ziet er naar mijn mening prima uit. Kan niet wachten!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 29-01 19:00
Wanneer kan je spelen als je em in de de eshop koopt?

• alexhooven
wauturr schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:46:
Wanneer kan je spelen als je em in de de eshop koopt?
Ik begreep om 00:00.

• Ik ben dus Luke
  • Laatst online: 03-02 00:01
God-ver. Ik heb bij Allyourgames Elden Ring en Legends Arceus een maand of wat tegelijkertijd besteld. En nu dus geen verzendbevestiging. De enige reden die ik kan bedenken, is dat ze pas verzenden als alles compleet is (zonder verder bericht van mijn kant)? Hopelijk heb ik hem dan zaterdag alsnog, maar ik ben hier zuur om. Niet te zuinig. :')

• Dubrillion
Net even het eerste uurtje gespeeld.
Eerste indruk is goed. Al heb ik wel alleen nog maar tutorials gezien! :)

• G_Dragon
  • Nu online
De game is vanmorgen vertrokken vanuit Amsterdam dus het gaat best snel als je bedenkt dat de game gisteren om 15:35 Lokale tijd pas verwerkt is in het sorteercentrum in Frankrijk :o

• Dazzler2120
De logistieke wereld is een heel bijzondere & efficiënte wereld ;)

Hier wordt het ergens tussen 8.00 en 18.00 uur bezorgd. Misschien maar beter ook als het later op de dag binnen komt, moet nog werk gedaan krijgen :+

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-01 10:28
Gisterenavond gedownload en zo na werk maar eens uitproberen. Jammer dat je niet door simpelweg van regio te switchen, eerder kunt spelen zoals op de xbox.

• jori040
Ik ben dus Luke schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:54:
God-ver. Ik heb bij Allyourgames Elden Ring en Legends Arceus een maand of wat tegelijkertijd besteld. En nu dus geen verzendbevestiging. De enige reden die ik kan bedenken, is dat ze pas verzenden als alles compleet is (zonder verder bericht van mijn kant)? Hopelijk heb ik hem dan zaterdag alsnog, maar ik ben hier zuur om. Niet te zuinig. :')
Als je hun nummer belt kunnen ze je vast meer info geven.

[ Allyourgames - 040 218 0030]

• G_Dragon
  • Nu online
Dazzler2120 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:28:
De logistieke wereld is een heel bijzondere & efficiënte wereld ;)

Hier wordt het ergens tussen 8.00 en 18.00 uur bezorgd. Misschien maar beter ook als het later op de dag binnen komt, moet nog werk gedaan krijgen :+
Zeg dat zeker! :)
Ik heb helaas dit weekend amper tijd om te spelen, hebben Zaterdag en Zondag een volle agenda.
Maar hoop toch om Zaterdagochtend een gaatje te kunnen vinden om even te kunnen spelen :o

• Ik ben dus Luke
  • Laatst online: 03-02 00:01
jori040 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:35:
[...]

Als je hun nummer belt kunnen ze je vast meer info geven.

[ Allyourgames - 040 218 0030]
Heb al ff gemaild inderdaad. Dat kan ik dan niet laten. Ach ja, best case: is gewoon verzonden, maar de bestelling staat pas op verzonden als ook Elden Ring eruit gaat. Worst case? Vandaag verzonden. Het is allemaal zeer klein bier, maar dit is de eerste game sinds tijden die me weer echt laat uitkijken ernaar, haha.

• Zironako
Na gisteren nu 9 uur op de teller staan. Heel langzaam begin, maar zeker een stap in de goede richting deze game. Het speelt allemaal wel heel lekker en vooral de gevechten die nu in de wereld zelf plaatsvinden zijn heel nice. De wereld is wel wat "leeg", maar de graphics zijn niet zo lelijk als iedereen aangeeft. Het is zeker geen mooie game, maar het is het valt allemaal wel mee. Dit is als Pokémon-fan toch wel een hele lekkere game. Ik hoop dat de volgende mainline game deze mechanics ook zal krijgen.

• Timothy3000
9u? Poeh, dan heb je behoorlijk doorgespeeld. :o :D
Ik ben dus Luke schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:39:
[...]

Heb al ff gemaild inderdaad. Dat kan ik dan niet laten. Ach ja, best case: is gewoon verzonden, maar de bestelling staat pas op verzonden als ook Elden Ring eruit gaat. Worst case? Vandaag verzonden. Het is allemaal zeer klein bier, maar dit is de eerste game sinds tijden die me weer echt laat uitkijken ernaar, haha.
Als je een Media Markt in de buurt heb zou ik daar langsgaan. Kost de game maar €49,95, kan je die van AYG terugsturen.

[Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 28-01-2022 09:31]

• Sir_Lion
Ik heb hem binnen hoor! Zo straks na werk maar eens opstarten :P

• G_Dragon
  • Nu online
Sir_Lion schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:29:
Ik heb hem binnen hoor! Zo straks na werk maar eens opstarten :P
Wow dat is snel! :)
Die van mij is sinds 10:18 nog op reis met de koerier :9

• Zironako
Timothy3000 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:31:
9u? Poeh, dan heb je behoorlijk doorgespeeld. :o :D

[...]

Als je een Media Markt in de buurt heb zou ik daar langsgaan. Kost de game maar €49,95, kan je die van AYG terugsturen.
Was een dag vrij en had niks te doen :+ Het is ook best verslavend als je eenmaal bezig bent.

[Voor 7% gewijzigd door Zironako op 28-01-2022 11:49]

• Sir_Lion
Even een klein halfuurtje in mijn pauze gespeeld...

OMGAWD! Krijg echt de rillingen!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 13:54
Grafisch helemaal prima in de hand held.
Leuk spel!

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• G_Dragon
  • Nu online
@Sir_Lion Die van mij is ook afgeleverd, maar ik ben nog op mijn werk tot half 5 :P

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Gelukkig was een vriend van mij zo aardig om hem te halen voor mij aangezien ik nog een paar dagen moet wachten voordat ik weer mijn huis uit mag. Ben nu bezig met de intro het ziet er echt niet lelijk uit. Ja de graphics zijn wennen en nee het is geen ps5 kwaliteit. Maar daarvoor heb ik ook geen switch.

• jori040
Nu een paar uurtjes in zitten en WAUW! wat een fijne Pokémon Game!!! :)

Heel het catch/combat systeem is in deze het beste wat de serie te bieden heeft.En visueel gezien vind ik het zelfs een mooie Pokémon game.

Ik hoopte destijds dat Sword & Shied dit zou zijn.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
jori040 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 14:49:
Nu een paar uurtjes in zitten en WAUW! wat een fijne Pokémon Game!!! :)

Heel het catch/combat systeem is het beste wat de serie te bieden heeft.En visueel gezien vind ik het zelfs een mooie Pokémon game.

Ik hoopte destijds dat Sword & Shied dit zou zijn.
Wat ik vooral als echt leuk ervaar, is het gevoel dat je nu echt een "trainer" bent. Je ziet een pokemon die valt je aan en dan gooi jij je eigen pokémon om een battle te starten.

Je kan ook midden in het gevecht staan dan raakt te aanval van de Pokémon jouw ook haha

• jori040
rwbk schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 14:51:
[...]

Wat ik vooral als echt leuk ervaar, is het gevoel dat je nu echt een "trainer" bent. Je ziet een pokemon die valt je aan en dan gooi jij je eigen pokémon om een battle te starten.

Je kan ook midden in het gevecht staan dan raakt te aanval van de Pokémon jouw ook haha
Ja voelt dynamischer dan ooit.Ik ga hier veel plezier aan hebben.

• Silversin
  • Laatst online: 01:40
Ben een Pokemon veteraan. Alles gespeeld sinds gen 1. Kreeg wel wat franchise fatigue sinds Sun / Moon, maar dit speelt toch wel echt lekker. Aangenaam verrast :o

• G_Dragon
  • Nu online
*O*

• Timothy3000
Ha, wat leuk om te lezen dat hij toch vandaag binnengekomen is! Veel plezier ermee!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:14
Game is binnen. 2 keer. Mijn zoontje wil hem uiteraard spelen. Maar die is morgenavond pas hier. Ik kreeg de instructie in te wachten zodat we samen konden beginnen
Hij ligt dus hier op tafel en kan nog niet starten.

Kinderen....je krijgt er zoveel voor terug.....

• Sir_Lion
jaydenjarno schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:55:
Game is binnen. 2 keer. Mijn zoontje wil hem uiteraard spelen. Maar die is morgenavond pas hier. Ik kreeg de instructie in te wachten zodat we samen konden beginnen
Hij ligt dus hier op tafel en kan nog niet starten.

Kinderen....je krijgt er zoveel voor terug.....
Wat belet je om op een ander account te starten en daarop de game alvast voorverkennen?

• Dazzler2120

Wat je dus niet wilt zien op een dag als vandaag...

• Timothy3000
Sir_Lion schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:01:
[...]

Wat belet je om op een ander account te starten en daarop de game alvast voorverkennen?
Is toch veel leuker om samen te doen? :)

• G_Dragon
  • Nu online
Dazzler2120 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:04:
[Afbeelding]

Wat je dus niet wilt zien op een dag als vandaag...
Jemig PostNL weet er ook elke keer wel weer een potje van te maken, hoevaak ik wel niet bij bol.com cadeaubonnen heb gekregen omdat de Zondag bezorging niet goed ging! Sterkte met dit slechte nieuws :o

• Dazzler2120
G_Dragon schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:20:
[...]

Jemig PostNL weet er ook elke keer wel weer een potje van te maken, hoevaak ik wel niet bij bol.com cadeaubonnen heb gekregen omdat de Zondag bezorging niet goed ging! Sterkte met dit slechte nieuws :o
Op zich is het niet zo erg, moet nog genoeg studeren voor een toets thermodynamica volgende week :+
Spel kwam eigenlijk een weekje te vroeg uit voor mij :X

• G_Dragon
  • Nu online
Dazzler2120 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:32:
[...]

Op zich is het niet zo erg, moet nog genoeg studeren voor een toets thermodynamica volgende week :+
Spel kwam eigenlijk een weekje te vroeg uit voor mij :X
Haha dan werkt dit dus alleen maar in je voordeel, kan je mooi nog even leren voordat je hem hebt :9

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod W&M

Seal with it!

Paar uur gespeeld en bevalt mij hier tot nu toe wel. Net even wat anders dan de klassieke games door het wat andere verhaal, doel en tijd waarin het spel zich afspeelt. Nieuwe battle style is ook wel verfrissend :)

Select * from fish

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:30
Ik heb er nu iets meer dan een uurtje in zitten en het bevalt me meer dan prima! De hele opzet (redelijk open, maar ook weer niet totaal, zoek het maar uit) spreekt me enorm aan.

• G_Dragon
  • Nu online
Wat een prachtig spel! Inmiddels bijna 3 sterren behaald en 4 uurtjes lopen spelen, echt dit is een droom die uitkomt. Eindelijk een openen wereld Pokémon game met allerlei Quest :)

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee