[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.066 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:14
Aardappelbakker schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:48:
[...]

Die regel is geweest, in het jaar 2008 in ieder geval.

[...]

Volgens mij begon het idee voor de regel ergens in 2007 te ontstaan en is in 2008 ook nog een keer veranderd. Want kan me ook nog iets herinneren dat je wel mocht pitten, maar de pit exit tijdelijk gesloten was en je dus moest wachten tot hij groen werd. Wat overigens ook een leuke situatie met zich meebracht in Canada 2008.

Kan zo snel de juiste regels niet vinden die toen golden, maar denk niet dat we terug moeten naar zo'n situatie. Lekker zo laten wat mij betreft! :)

[...]

[Afbeelding]

Bron: Reddit
In 2010 ook nog (Schumacher in Valencia, 2010). Maar daar is het licht op rood omdat de safety car met het treintje aan komt rijden. Ik weet niet of die regel nu nog steeds zo is, lijkt me van wel. Anders kan iemand die een pitstop heeft gedaan ritsen tussen het treintje achter de safety car (= +1 lap) en daarna mag hij het hele treintje weer inhalen om zich van de +1 lap te ontdoen..

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 00:30

mark-k

AKA markkNL

Maurice079 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:16:
Ik verblijf momenteel in het Hilton Wembley-hotel. Hilton is uiteraard de sponsor van McLaren en bij de receptie is een aardige dummy te zien.
Lijkt een oudere versie te zijn denk ik? Gezien de zeer smalle achtervleugel. Zie hieronder :)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zie hier dat al dat gezeik over de halo allemaal overdreven was, inmiddels herkent men de oude modellen eerder aan de acthervleugel dan aan het missen van de halo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 23:25

oZy

StealthyPeanut schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:35:
Wat me wel opvalt en ik persoonlijk erg jammer vind: Olav is met tijden heel erg arrogant. Viel me echt op een paar keer en ik ben blij dat hij te gast was en niet elke keer langskomt (denk ik?).

[...]

Ligt het dan aan mij? Ik vind dit echt uit de hoogte van Olav en totaal onnodig. We weten dat jij alles al hebt meegemaakt in je leven Olav en jouw verhalen zijn af en toe best interessant, maar als die jonge gasten enthousiast zijn over het geluid van de F1 2004 Ferrari, waarom moet je het dan zo bagatelliseren?
Haha idd, het meest cringy vond ik dat in de eerste paar keren dat hij aanschoof hij zich tijdens de voorstelronde introduceerde als "Olav Mol zelf" terwijl de rest even kort naam en functie/achtergrond zegt. Ik gok dat er weinig kwaads achter zit maar hij is erg fel. Hij weigert bijv. ook vragen van luisteraars te beantwoorden als ze niet hun volledige voor én achternaam in hun twitter account hebben staan omdat dat "altijd" trollen zijn. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 16:13

sjaool

Every life should have 9 cats

ThomasG schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:50:
[...]
Of gewoon een omgekeerde regel invoeren: de pitstraat is altijd dicht, behalve onder een Safety Car :+
En dan lootjes trekken wie zijn wagen in de muur mag parkeren om de SC te veroorzaken zeker? :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:11

DataGhost

iPL dev

Maurice079 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:16:
Ik verblijf momenteel in het Hilton Wembley-hotel. Hilton is uiteraard de sponsor van McLaren en bij de receptie is een aardige dummy te zien.
Lijkt een oudere versie te zijn denk ik? Gezien de zeer smalle achtervleugel. Zie hieronder :)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Aan de voorvleugel en de halo kan je ook al zien dat het een oudere versie is :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Iemand nog trek in de debrief van Mercedes?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
oZy schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 12:27:
[...]

Haha idd, het meest cringy vond ik dat in de eerste paar keren dat hij aanschoof hij zich tijdens de voorstelronde introduceerde als "Olav Mol zelf" terwijl de rest even kort naam en functie/achtergrond zegt. Ik gok dat er weinig kwaads achter zit maar hij is erg fel. Hij weigert bijv. ook vragen van luisteraars te beantwoorden als ze niet hun volledige voor én achternaam in hun twitter account hebben staan omdat dat "altijd" trollen zijn. :F
Jack Plooij is trouwens net zo. Een paar jaar geleden was er een event op Zandvoort wat volgens mij voor een speciale doelgroep was. Jack Plooij liep daar toevallig in de pitstraat, want bekend dit, dat, zus, zo. Er was daar toevallig een cameraploeg aanwezig, die hem een paar vragen wilde stellen. Maar het meisje dat de interviews deed wist niet wie hij was, dus haar eerste vraag was iets in de zin van wie hij was. In plaats van daar gewoon normaal antwoord op te geven, begon hij met: "Als je niet weet wie ik ben, wat doe je hier dan?! Ik die al jaren de Formule 1, etc. etc." en weigerde vervolgens het interview.

Edit: het was tijdens het Winter Endurance Kamipenschap van de DNRT in 2017. Het fragment:
https://www.dumpert.nl/me...ent_jack_plooij_niet.html

[ Voor 7% gewijzigd door ThomasG op 31-07-2019 12:54 . Reden: Correctie en fragment toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 16:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:08
basvn schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:38:
[...]
Ze zijn pas in 2018 samen gegaan met Hilfinger.. daarvoor was het met Hugo Boss. dus dat denk ik niet
Dat je dit soort dingen weet.... _/-\o_

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-10 16:30

basvn

Breezand - NHN

alexbl69 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:33:
[...]

Dat je dit soort dingen weet.... _/-\o_
nee :+ Kwam die foto op Reddit tegen, en heb daar gevraagd of ze wat meer wisten over deze foto..
was foto uit 2018 (heb ik er ook bij gezet)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Mr. Steiner 🧑👨👱🧔👴, a short view ☀️😎 back to the past. Thirty years 3️⃣0️⃣ ago, Niki Lauda 🇦🇹👴🏁🏎️3️⃣🏆 told us: “Take a trained monkey 🍌🐒, place him into the cockpit 💺☸️ and he is able to drive the car 🏎️🏎️🏎️.” Thirty years 3️⃣0️⃣ later, Sebastian 🇩🇪👱🏁🏎️4️⃣🏆 told us: “I had to start 🔑 my car 🏎️ like a computer 🖥️💻⌨️🖱️🖨️💽💾💿📀. It’s very complicated ❓🤔❓.” And Nico Rosberg 🇩🇪👱🏁🏎️1️⃣🏆 said, err, he pressed during the race 🏁🏎️, I don’t remember 😕 what race 🏁🏎️, the wrong ✖️ button 🔘😱 on the wheel ☸️. Question ❓❔❓❔ for your drivers 👱👨. Is Formula 1 1️⃣🏆🍾 driving today too complicated for Kevin and Romain 🤷‍♀️🤷‍♂️ with 20 2️⃣0️⃣ and more ➕ buttons 🔘🔘🔘 on the wheel ☸️, are you too much under effort 😰😥😰😥, under pressure 🏋️🏋️‍♀️? What are your wishes 🙏🙌🙏 for the future, concerning technical program, errrm, during the race 🏁🏎️? Less ➖ buttons 🔘, more? Or less ➖ and more ➕communication with your engineers. 🏎️📣🗣️💬🗯️📈📉📊📋➡️👩‍💻👨‍💻👩‍💻👨‍💻🛠️🔧

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Werkt wat beter voor de luie mensen onder ons :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-10 19:32

Spotmatic

Ken sent me

poor Leno schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:13:
En even over die strontmazzel van Hamilton weer :N

Afgezien van de strafpunten en de verschrikkelijke pitstop: Als een ander een spin/crash maakt, is het ver weg aan de andere kant van de baan... Als Hamilton het overkomt, kan ie zo in 1x doorfluiten de pits in :F
En dan heeft ie de langste, klungeligste pitstop ooit, tóch weer als 4/5 de baan op..

En hij spint weer tegen t einde aan, en kan lachend doorrijden. Botas op exact hetzelfde punt, en die knalt alle kanten op...

Wat een geluk heeft die gast toch vaak.
Zo kun je denken, maar ik zie het anders. Hij was juist enorm aan het klungelen waardoor hij tijdens de SC crashte (!) waarmee hij dus eigenlijk een soort overbetaalde Grosjean is. :p

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 11:03

Darkasantion

Just keep swimming!

DaMarcus schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:43:
Mr. Steiner 🧑👨👱🧔👴, a short view ☀️😎 back to the past. Thirty years 3️⃣0️⃣ ago, Niki Lauda 🇦🇹👴🏁🏎️3️⃣🏆 told us: “Take a trained monkey 🍌🐒, place him into the cockpit 💺☸️ and he is able to drive the car 🏎️🏎️🏎️.” Thirty years 3️⃣0️⃣ later, Sebastian 🇩🇪👱🏁🏎️4️⃣🏆 told us: “I had to start 🔑 my car 🏎️ like a computer 🖥️💻⌨️🖱️🖨️💽💾💿📀. It’s very complicated ❓🤔❓.” And Nico Rosberg 🇩🇪👱🏁🏎️1️⃣🏆 said, err, he pressed during the race 🏁🏎️, I don’t remember 😕 what race 🏁🏎️, the wrong ✖️ button 🔘😱 on the wheel ☸️. Question ❓❔❓❔ for your drivers 👱👨. Is Formula 1 1️⃣🏆🍾 driving today too complicated for Kevin and Romain 🤷‍♀️🤷‍♂️ with 20 2️⃣0️⃣ and more ➕ buttons 🔘🔘🔘 on the wheel ☸️, are you too much under effort 😰😥😰😥, under pressure 🏋️🏋️‍♀️? What are your wishes 🙏🙌🙏 for the future, concerning technical program, errrm, during the race 🏁🏎️? Less ➖ buttons 🔘, more? Or less ➖ and more ➕communication with your engineers. 🏎️📣🗣️💬🗯️📈📉📊📋➡️👩‍💻👨‍💻👩‍💻👨‍💻🛠️🔧
Sorry maar die grap is nu wel leuk geweest, te vaak gehoord/gedraaid.
Vraag liever aan Gunther wat ie aan zijn "Wankers" gaat doen :+

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 03-10 16:14
DaMarcus schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:43:
ARGH!! ik lees dit zelfs met het accent erbij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Illegal_Alien schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:44:
[...]

[Twitter]

Werkt wat beter voor de luie mensen onder ons :P
hmm.. 1e tweet hadden ze alweer gedeleted.. vandaar dat embed het niet deed :|
.
.

In ander nieuws : Hoe vettel het plan heeft uitgewerkt
[Instagram: Let's just say a lot of preparation went into the German GP. 🤪 . #f1 #formula1 #f1memes #f1humour #f1jokes #f1funny #sebastianvettel #germangp #f1cartoon #f1comics #racingjokes #f12019 #thelollipopman #lollipopman]

[ Voor 7% gewijzigd door basvn op 31-07-2019 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Spotmatic schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:44:
[...]

Zo kun je denken, maar ik zie het anders. Hij was juist enorm aan het klungelen waardoor hij tijdens de SC crashte (!) waarmee hij dus eigenlijk een soort overbetaalde Grosjean is. :p
Louis Hamilton :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

Opvallend, Mario Illien zou weer samen met Honda aan het werk zijn en mogelijk daardoor gaat het nu zo lekker met Honda. Nadat ze dus in januari uit elkaar waren (tenminste dat is het laatste nieuws wat ik erover kan vinden). Ted Kravitz meldt het in zijn laatste race notebook...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Powerranking van F1.com is weer online

Met een verrassende nr 1
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/POWER_RANKINGS/Power-Rankings-2019/Germany-2019/1%20VER%20GER.jpg.transform/9col/image.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Roses are red,
Mercedes is gone
Max Verstappen number 1.

o.i.d. ? :p

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ThomasG
Illegal_Alien schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:56:
Roses are red,
Mercedes is gone
Max Verstappen number 1.

Of zoals Toto Wolff hem zegt:

Roses are red,
Violets are blue.
Ferrari is faster,
Mercedes 1-2.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:18

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Roses are red,
Mercedes is gone
Max Verstappen number 1.

Mercedes in the wall,
We like that all,
We wear orange glasses,
So we awe as Verstappen gasses!

(kan zo richting @dutchspeakwords :))

[ Voor 6% gewijzigd door pjottum op 31-07-2019 15:05 . Reden: spiekwords ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 15:43
Nou, het is een gerucht: https://grandprix33.nl/ge...eert-terug-naar-red-bull/

Persoonlijk denk ik niet dat Max nu zo goed zal passen bij Ferrari. Team orders en dat soort fratsen, het lijkt me sterk. En dan heb ik het nog niet eens over LeClerc....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:16
De_Bastaard schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 15:26:

Persoonlijk denk ik niet dat Max nu zo goed zal passen bij Ferrari. Team orders en dat soort fratsen, het lijkt me sterk. En dan heb ik het nog niet eens over LeClerc....
Sorry, ik heb maar een woord nodig voor een reactie op dit artikel:

CLICKBAIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021

Eens maar ze zouden wel Vettel kunnen halen om Gasly te vervangen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 03-10 15:43
demo31051987 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 15:27:
[...]

Sorry, ik heb maar een woord nodig voor een reactie op dit artikel:

CLICKBAIT!
Haha, zoals met vrij veel van die shitposts van grandprix33.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Max heeft net alles om hem heen gebouwd + invloed op Honda deal (?), om daarna over te stappen naar chaos? En Vettel terug zou kunnen, maar past volgens mij niet in het Red Bull straatje + dat ze al een eventuele stoelendans kunnen doen met Torro en een zekere Torpedo.

Anders Vettel naar Torro of naar Alfa (Ouwe lullen team :P)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Ik dacht dat de komkommertijd volgende week pas begon en niet nu al :')

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

DaMarcus schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 15:39:
Ik dacht dat de komkommertijd volgende week pas begon en niet nu al :')
Als we het dan toch over komkommertijd hebben :+

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/nz2fmu9zzmd31.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=501d8df966d21e0b0eaaf24aee561882832334e7
ja, Magnussen heeft een contract voor 2020. met evt verlening voor 2021

[ Voor 8% gewijzigd door basvn op 31-07-2019 15:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Snelle blik; Ik mis een donkergrijs streepje van HAM naar Ferrari. HAM heeft namelijk aangegeven dat hij nog wel eens in die rode wagens wil rijden, als VET weg zou gaan is dit het moment daarvoor.
En een donkergrijs streepje van HUL naar exit, al zou ik het daar niet mee eens zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 03-10 10:58
Het streepje bij Gasly naar red bull kan ook weg. Daar was Marko toch wel duidelijk in. Dit jaar blijft hij nog zitten. Maar daarmee gaf hij al aan dat volgend Gasly jaar niet in een red bull rijdt.

Ik zie ook niet zo snel Hamilton en Max in 1 team. Ferrari wil Max dolgraag, dus of Hamilton wel naar Ferrari zo gaan betwijfel ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

50/50, wel of niet..

dus :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThomasG
shoombak schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 16:31:
[...]

50/50, wel of niet..

dus :)
Dus jij bent er zo een :+ Bij alle loterijen 50% kans op de hoofdprijs: Of je wint hem, of je wint hem niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

DoeEensGek schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 16:28:
Het streepje bij Gasly naar red bull kan ook weg. Daar was Marko toch wel duidelijk in. Dit jaar blijft hij nog zitten. Maar daarmee gaf hij al aan dat volgend Gasly jaar niet in een red bull rijdt.

Ik zie ook niet zo snel Hamilton en Max in 1 team. Ferrari wil Max dolgraag, dus of Hamilton wel naar Ferrari zo gaan betwijfel ik.
Heb je daar een bron van? De enige uitspraak die ik ken is "Gasly zal niet dit jaar nog vervangen worden". Dat betekent niet dat hij dat volgend jaar wordt. Als hij na de zomerstop de sterren van de hemel rijdt (of in elk geval n beetje fatsoenlijk gaat presteren en wat podiums pakt) kan hij best blijven zitten.

Hoewel ik persoonlijk liever HUL ofzo in die auto zou hebben, kan die ook eindelijk eens een podium halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
KVY gaat naar RBR als ze VET niet kunnen krijgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Roses are red,
Mercedes is gone
Max Verstappen number 1.

Wat is het 'weer' wisselvallig. Zo'n maand geleden zou het allemaal niks/zijn worden RBR en VER en moest hij maar snel over naar Ferrari of bet nog Mercedes. Het opportunisme is wel opvallend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LockeJohn schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 15:27:
[...]

Eens maar ze zouden wel Vettel kunnen halen om Gasly te vervangen
RBR is volgens mij niet zo gecharmeerd van oud en belegen aan trekken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33

Lijkt mij ook idd niet ... Sterker nog hij moet t op dit moment niet een willen .... Lekker bij RB blijven ... Geen stress... Loopt als een geoliede machine daar. Bij Ferrari is t alleen maar chaos

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Volgensmij is ie binnen paar weken compleet gefrustreerd bij Ferrari. Vind hem in deze fase van zijn carriere eigenlijk alleen bij Mercedes en RBR passen.

Ferrari alleen als ze alles naar eigen hand kunnen zetten maar dat lijkt me erg lastig om te realiseren.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 18:17
dave1972 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 17:48:
[...]

Lijkt mij ook idd niet ... Sterker nog hij moet t op dit moment niet een willen .... Lekker bij RB blijven ... Geen stress... Loopt als een geoliede machine daar. Bij Ferrari is t alleen maar chaos
Eens, lijkt er wel op alsof ze bij Ferrari vele zaken niet op orde hebben. Chaos is een mooi woord ervoor. Talloze foute calls met strategie, ik snap het niet. Het is uitgegroeid tot een ware meme. Verstappen en Norris maakten er nog een grap over tijdens hun laatste 24h Spa race.

‘Pit for inters’

‘Thats a Ferrari strategy’ antwoordde Norris lachend.

Daarnaast denk ik dat Mercedes enkel olie op het vuur zou gooien tussen Hamilton en Max. Alles wijst erop dat RBR nu volop om Max draait. Hopelijk behoud hij dat, het wordt hem in ieder geval wel makkelijk gemaakt met Gasly als tweede coureur. Je kan het geeneens een rivalry meer noemen. Lekker blijven nu de Japanse bloedhonden eindelijk victorie hebben geproeft. Als je alles bij elkaar op telt zou het zomaar een prachtige sleutel tot succes kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:33

Edd

Vanwaar die ommezwaai? Want een paar weken geleden was er geen plaats voor hem in 2020:
Ferrari-teambaas Binotto sluit overstap Verstappen voor 2020 uit

Daarnaast gaan de geruchten dat Todt sr druk probeert uit te oefenen bij Ferrari om Todt jr meer macht te geven, zodat ze Leclerc eerste rijder te maken en een team om hem heen kunnen bouwen.
Ze zijn dan bij Ferrari een beetje chaotisch, maar ze zullen toch wel weten dat Leclerc en Verstappen in 1 team voor heibel gaat zorgen? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat 1 van de 2 zich als tweede rijder wil gaan laten behandelen.

-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:44
3 of 4 weken geleden waren de geruchten dat Max bij RBR weg zou willen, of zou moeten etc.
Twee GP's gewonnen en Max blijft er tot aan zijn pensioen _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Aardappel op 31-07-2019 18:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:30
dindr schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:07:
[...]

‘Pit for inters’

‘Thats a Ferrari strategy’ antwoordde Verstappen erop.

Daarnaast denk ik dat Mercedes enkel olie op het vuur zou gooien tussen Hamilton en Max. Alles wijst erop dat RBR nu volop om Max draait. Hopelijk behoud hij dat, het wordt hem in ieder geval wel makkelijk gemaakt met Gasly als tweede coureur. Je kan het geeneens een rivalry meer noemen. Lekker blijven nu de Japanse bloedhonden eindelijk victorie hebben geproeft. Als je alles bij elkaar op telt zou het zomaar een prachtige sleutel tot succes kunnen worden.
Net andersom geloof ik, Norris zei "thats a Ferrari strat" Ik hoop eigenlijk ook dat hij of bij RB blijft of naar Merc gaat. Ferrari moet eerst zijn zaakjes maar eens goed in orde krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
Edd schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:11:
[...]

Vanwaar die ommezwaai? Want een paar weken geleden was er geen plaats voor hem in 2020:
Ferrari-teambaas Binotto sluit overstap Verstappen voor 2020 uit

Daarnaast gaan de geruchten dat Todt sr druk probeert uit te oefenen bij Ferrari om Todt jr meer macht te geven, zodat ze Leclerc eerste rijder te maken en een team om hem heen kunnen bouwen.
Ze zijn dan bij Ferrari een beetje chaotisch, maar ze zullen toch wel weten dat Leclerc en Verstappen in 1 team voor heibel gaat zorgen? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat 1 van de 2 zich als tweede rijder wil gaan laten behandelen.
Bij Ferrari zouden ze Verstappen maar al te graag inlijven. Denk dat ze zelfs Leclerc ervoor zouden laten lopen.

Verstappen is dit jaar uitgegroeid tot een droom-kandidaat; snel (zo niet de snelste) en nog belangrijker: bijkans foutloos. Zo'n beetje gelijk aan Schumacher toen die naar Ferrari ging. Daarnaast is hij pas 21 jaar met al 4 jaar ervaring.

Maar hij gaat het (hopelijk) niet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
Robsel_NL schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:12:
[...]

Net andersom geloof ik, Norris zei "thats a Ferrari strat" Ik hoop eigenlijk ook dat hij of bij RB blijft of naar Merc gaat. Ferrari moet eerst zijn zaakjes maar eens goed in orde krijgen.
Helemaal gelijk, andersom inderdaad, net terug gekeken. Anyway, heel het internet staat vol met memes, de coureurs zelf dollen erover. Dat zegt wel genoeg denk ik over de staat van Ferrari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
basvn schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:55:
Powerranking van F1.com is weer online

Met een verrassende nr 1
[Afbeelding]
Albon op #7 ook netjes.

Ik had Gasly meer gegund maar van mij mogen ze na de zomerstop Albon wel in die auto zetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

alexbl69 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:16:
[...]
Verstappen is dit jaar uitgegroeid tot een droom-kandidaat; snel (zo niet de snelste) en nog belangrijker: bijkans foutloos. Zo'n beetje gelijk aan Schumacher toen die naar Ferrari ging. Daarnaast is hij pas 21 jaar met al 4 jaar ervaring.
Ja, dit kan niet genoeg benadrukt worden: Max rijdt al 20 races aaneengesloten in de punten waarbij hij nooit lager dan 5e is geëindigd. Dat geldt voor niemand, zelfs niet voor Hamilton (want die werd 9e in Duitsland). En in de laatste 3 races heeft niemand zoveel punten gepakt als Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ArcticWolf schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:19:
[...]
Albon op #7 ook netjes.

Ik had Gasly meer gegund maar van mij mogen ze na de zomerstop Albon wel in die auto zetten.
Nope. Die heeft niet het noodzakelijke killer instinct, veel te lief ;)

"I didn't want to overtake him [Hamilton] but I was kind of caught in a position where I had to try it," said Albon.

https://www.autosport.com...-in-forced-hamilton-fight

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
mark-k schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 17:03:
[...]

Heb je daar een bron van? De enige uitspraak die ik ken is "Gasly zal niet dit jaar nog vervangen worden". Dat betekent niet dat hij dat volgend jaar wordt. Als hij na de zomerstop de sterren van de hemel rijdt (of in elk geval n beetje fatsoenlijk gaat presteren en wat podiums pakt) kan hij best blijven zitten.

Hoewel ik persoonlijk liever HUL ofzo in die auto zou hebben, kan die ook eindelijk eens een podium halen.
Je moet echt tussen de regels door lezen. Hij geefteen duidelijk statement dat dit jaar geen stoeltjes dans plaats zal vinden. Hij heeft eerder al duidelijk aangegeven dat Gasly ondermaats presteert. Tuurlijk als die jongen nu 5x wint, waait de wind heel anders, maar reëel gezien gaat dat niet gebeuren. Hij wil ook geen wissel nu doen om vervolgens na dit seizoen nog eens te wisselen (Vettel naar rbr).
"This year we will not change anything," Marko told Motorsport.com. "We will finish the season with the same line-ups that we have now.
Hij zegt hier dat er dit jaar geen verandering plaats vindt... Maar nog belangrijker hij ontkent niet dat die daarna plaats gaat vinden! Daar zit het hem in. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

DoeEensGek schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:34:
[...]

Je moet echt tussen de regels door lezen. Hij geefteen duidelijk statement dat dit jaar geen stoeltjes dans plaats zal vinden. Hij heeft eerder al duidelijk aangegeven dat Gasly ondermaats presteert. Tuurlijk als die jongen nu 5x wint, waait de wind heel anders, maar reëel gezien gaat dat niet gebeuren. Hij wil ook geen wissel nu doen om vervolgens na dit seizoen nog eens te wisselen (Vettel naar rbr).

[...]
Hij zegt hier dat er dit jaar geen verandering plaats vindt... Maar nog belangrijker hij ontkent niet dat die daarna plaats gaat vinden! Daar zit het hem in. ;)
Dus als iemand iets niet ontkent dan moet het wel waar zijn? Wat een onzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 20:25
beany schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 19:59:
[...]

Volgens mij maken de teams gebruik van Meteo France?
Ik hoop dat ze volgend jaar op Zandvoort massaal de Buienradar app openhebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Bartske schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 20:07:
[...]
Ik hoop dat ze volgend jaar op Zandvoort massaal de Buienradar app openhebben :+
Ik hoop eerder op een westerstorm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
mark-k schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:58:
[...]

Zo gaat dat in de Formule 1, vooral bij Will Buxton (werkt voor de FOM). Die verzint hele verhalen op basis van wat iemand niet zegt.

[ Voor 3% gewijzigd door ThomasG op 31-07-2019 20:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Spotmatic schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 20:14:
[...]

Of zeevlam mocht het windstil zijn (6)
Iig kan er zo vlak aan de kust genoeg onverwachts gebeuren, itt een behoorlijk stabiel landklimaat in Hongarije.

[ Voor 22% gewijzigd door PalingDrone op 31-07-2019 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
mark-k schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:58:
[...]

Normaal gesproken zou iemand op zo'n vraag reageren met dat er een contract is tot jaar x, en er geen reden is om daar vanaf te zien. Nu laat Helmut gewoon een deur wagenwijd openstaan. Niet gelijk afdoen als onzin. ;) Het is een optelsom, en dan vallen zulke zinnen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Spotmatic schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 20:14:
[...]

Al dat duinzand in de filtertjes. :9

Een natte kwalificatie is reëel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:57

rammes

koekebakker 1e klas

een natte kwali zie ik liever niet, dat is te veel roulette

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Kan zo 1, 2, 3 niet vinden voor hoeveel jaar Gasly een contract heeft, maar dat lijkt me ook niet zo relevant.

Het is duidelijk dat hij ondermaats presteert. Iedereen ziet dat en Marko geeft dat ook aan.

Het is ook duidelijk dat als hij zo blijft rijden als hij nu doet Red Bull na dit seizoen niet verder met hem zal gaan. Dat hebben ze nog nooit gedaan met een coureur die niet presteert.

Het enige waar Marko antwoord op heeft gegeven is de vraag of Gasly gedurende dit jaar vervangen zal worden. Het antwoord daarop is een duidelijk nee. Er is hem niks gevraagd over volgend jaar en dus heeft hij er ook geen antwoord op (hoeven) geven.

Er zal bij de F1-pers wel een ongeschreven regel zijn dat je alleen direct relevante vragen mag stellen en niet mag blijven vissen. Zou verklaren waarom er geen vervolgvraag is gekomen of Gasly er volgend jaar nog wel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 07:20
rammes schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 20:47:
een natte kwali zie ik liever niet, dat is te veel roulette
Een roulette qua kwalificatie vind ik eigenlijk niet eens een probleem. Geeft een spectaculairdere kwalificatie en tijdens de race settled de boel zich toch wel weer. Met als voordeel dat er een aantal coureurs zullen zijn die meer hun best moeten doen om op de juiste plek terecht te komen en dus een wat leukere race.

Liever een roulette in de kwalificatie en daardoor wat meer een race omdat iedereen weer zijn plekje op moet zoeken dan een roulette tijdens de race waarbij de laatste serie pitstops de einduitslag bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Spotmatic schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:29:
[...]

Ja, dit kan niet genoeg benadrukt worden: Max rijdt al 20 races aaneengesloten in de punten waarbij hij nooit lager dan 5e is geëindigd. Dat geldt voor niemand, zelfs niet voor Hamilton (want die werd 9e in Duitsland). En in de laatste 3 races heeft niemand zoveel punten gepakt als Max.
Max rijdt het afgelopen jaar uitstekend maar overdrijven is ook een kunst. 1 off-day zegt niet zo veel, 4 dagen geleden geleden voldeed Hamilton daar nog gewoon aan, en Bottas ook trouwens (hoewel de vorige keer dat ik Vettel op een vergelijkbare manier verdedigde kwam hij met die actie op Silverstone). En ook Max kan pech hebben, Silverstone had denk ik met een beetje minder geluk zo een DNF kunnen zijn.

[ Voor 1% gewijzigd door Krankenhausen op 31-07-2019 21:47 . Reden: Spelling/grammatica ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
Krankenhausen schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 21:08:
[...]

Max rijdt uitstekend het afgelopen jaar maar overdrijven is ook een kunst. 1 off-day zegt niet zo veel, 4 dagen geleden geleden voldeed Hamilton daar nog gewoon aan, en Bottas ook trouwens (hoewel de vorige keer dat ik Vettel op n vergelijkbare manier verdedigde kwam hij met die actie op Silverstone). En ook Max kan pech hebben, Silverstone had denk ik met een beetje minder geluk zo een DNF kunnen zijn.
Klopt, maar dat zou buiten zijn schuld zijn.

Z'n enige niet zo slimme actie in de afgelopen 12 maanden vond ik met Ocon in Brazilië. Dat was echt te voorkomen geweest. Maar ook daar heeft hij van geleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:14

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
hardware-lover schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:31:
[...]

Nope. Die heeft niet het noodzakelijke killer instinct, veel te lief ;)

"I didn't want to overtake him [Hamilton] but I was kind of caught in a position where I had to try it," said Albon.

https://www.autosport.com...-in-forced-hamilton-fight
Mwja, daarin had z'n engineer hem moeten helpen denk ik, denk dat menig coureur gaat twijfelen als ze Hamilton tegen komen :p . Wat nog niet is kan nog komen, vind het knap wat hij laat zien dit jaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:54

Destruction

(ex-)Automonteur

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 17:24:
[...]

Wat is het 'weer' wisselvallig. Zo'n maand geleden zou het allemaal niks/zijn worden RBR en VER en moest hij maar snel over naar Ferrari of bet nog Mercedes. Het opportunisme is wel opvallend
IMO zit Verstappen prima bij RBR, het gaat daar nu goed en ik heb de indruk dat het team hier en daar nog wel wat coaching geeft ("keep you head down mate" en dat soort dingen), denk dat dat in elk geval voor nu nog heel goed is voor 'm.

De andere kant is dat mensen nu beginnen te roepen dat-ie dit jaar nog WDC wordt omdat de achterstand "maar" 63 punten is en RBR vanaf Monza op gelijk niveau zou zitten met Mercedes 8)7 Ja, 63 punten in 10 races, in theorie kan het.. Maar die kans is wel heel erg klein, dan moet Hamilton/Mercedes dit jaar nog een paar miskleunen begaan hoor.. Bottas kan-ie mogelijk wel voorbij, maar HAM inhalen voor het WK? Nah.

Daarentegen, als het 'm zou lukken is-ie natuurlijk God in Japan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Destruction op 31-07-2019 22:31 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vanaf het moment dat Verstappen steeds vanaf startplek 1 gaat vertrekken en alle races op zijn naam gaat schrijven, is het voor mij einde oefening ben ik bang. Waar moet ik dan nog het plezier uit gaan halen?
Laat hem nog maar even de underdog blijven, en de races een wat meer onvoorspelbaar karakter blijven geven de komende ....., durf het eigenlijk niet te schrijven ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBreaker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 23:56
^^
"keep you head down mate"
Dat is natuurlijk vanwege die lucht inlaat boven zijn hoofd ;) .

You may enlighten me!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hoe vaak is dit al voorbij gekomen? Lekker geluid zit er in de Honda.. Vergeleken met de andere motoren. Wel irritant hoe hard het geluid de radio is.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
Destruction schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 22:30:
[...]

IMO zit Verstappen prima bij RBR, het gaat daar nu goed en ik heb de indruk dat het team hier en daar nog wel wat coaching geeft ("keep you head down mate" en dat soort dingen), denk dat dat in elk geval voor nu nog heel goed is voor 'm.

De andere kant is dat mensen nu beginnen te roepen dat-ie dit jaar nog WDC wordt omdat de achterstand "maar" 63 punten is en RBR vanaf Monza op gelijk niveau zou zitten met Mercedes 8)7 Ja, 63 punten in 10 races, in theorie kan het.. Maar die kans is wel heel erg klein, dan moet Hamilton/Mercedes dit jaar nog een paar miskleunen begaan hoor.. Bottas kan-ie mogelijk wel voorbij, maar HAM inhalen voor het WK? Nah.

Daarentegen, als het 'm zou lukken is-ie natuurlijk God in Japan :P
Hoe kleiner VER het verschil kan maken, hoe groter de druk op HAM volgend seizoen. RBR wist niet goed hoe de Honda motor zou uitpakken dus hebben dit seizoen een compromis auto (voornamelijk qua downforce in de bochten). Als ze volgend seizoen de zaakjes beter op orde hebben, gaat het nog leuk worden en moet HAM werken voor z'n geld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:48

Killjoy

Klingon lawn products

PalingDrone schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 20:35:
[...]

Of zeevlam mocht het windstil zijn (6)
Iig kan er zo vlak aan de kust genoeg onverwachts gebeuren, itt een behoorlijk stabiel landklimaat in Hongarije.
Met zeevlam loop je het risico dat de zaak wordt stilgelegd. Bij slecht zicht kunnen de helikopters niet vliegen.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:11

DataGhost

iPL dev

sanderb schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:10:
HAM laat dit echt niet meer lopen.
Dat dachten we vorig jaar over Vettel ook, en zijn seizoen is na die crash vanuit de lead, op Hockenheim, en daardoor buiten de punten eindigend, compleet bergafwaarts gegaan. Nu is Hamilton gecrasht vanuit de lead, op Hockenheim, en uit de punten geeindigd (als Alfa hun software op orde had).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DataGhost schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:13:
[...]

Dat dachten we vorig jaar over Vettel ook, en zijn seizoen is na die crash vanuit de lead, op Hockenheim, en daardoor buiten de punten eindigend, compleet bergafwaarts gegaan. Nu is Hamilton gecrasht vanuit de lead, op Hockenheim, en uit de punten geeindigd (als Alfa hun software op orde had).
Als ham komend weekend nog ziek is en weer een booboo heeft zal ik het misschien ook gaan geloven.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dindr
ThomasG schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 22:42:
[...]
Hoe kleiner VER het verschil kan maken, hoe groter de druk op HAM volgend seizoen. RBR wist niet goed hoe de Honda motor zou uitpakken dus hebben dit seizoen een compromis auto (voornamelijk qua downforce in de bochten). Als ze volgend seizoen de zaakjes beter op orde hebben, gaat het nog leuk worden en moet HAM werken voor z'n geld.
HAM werkt al keihard voor zijn geld, evenals Mercedes.

Net zoals Honda en RBR niet stil zitten om de gloriejaren van beide kanten (Honda als leverancier en RBR als team) nieuw leven in te blazen zal Mercedes ook niet stil zitten.

Zij hebben met Hamilton de perfecte kaart in hand om de geschiedenisboeken in te duiken als worksteam die Schumacher en Ferrari als grootmacht in de F1 van de troon te stoten. Ze zijn zo dichtbij, een strijd zal het worden.

Juist om die reden zie ik een eventuele switch met een coureur die dat kan dwarsbomen niet gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Luxicon schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 22:41:
Hoe vaak is dit al voorbij gekomen? Lekker geluid zit er in de Honda.. Vergeleken met de andere motoren. Wel irritant hoe hard het geluid de radio is.

[Streamable: verstappen germany race onboard SC restart LAP 46]
Scherp hoe max al aangeeft dat ze op stroll moeten letten, die is op slicks wat hem uiteindelijk een 4e plek opleverde.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
Humma Kavula schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:32:
[...]

Scherp hoe max al aangeeft dat ze op stroll moeten letten, die is op slicks wat hem uiteindelijk een 4e plek opleverde.
Klopt en nam zelfs even P1 over van Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
[...]

Stroll is dan ook een goede regen rijder.
Max en Hamilton ook.
Welke andere coureurs ook?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:53

Wok

Dakloos...

[...]

Meh... Vorig jaar was er tot en met Hockenheim ook daadwerkelijk nog een strijd gaande om de titel met Ferrari lichtelijk 'on the upper hand'. Dit jaar is Mercedes heer en meester. Oostenrijk was een zeperd, maar in Silverstone namen ze meteen revanche met wéér een 1-2. Hockenheim was een zeldzame blamage (van het kaliber Barcelona 2016), maar ook daar zullen ze wel weer sportieve revanche voor nemen...

Dus nee... ik geloof niet in een negatieve kentering voor Mercedes... die hebben hun zaken veel te goed voor elkaar. De totale dominantie van de eerste races zijn ze wel kwijt, maar zowel Lewis voor het WDC als Mercedes voor het WCC zitten in een zetel. De strijd die er ècht toe doet dit jaar, is die van VER vs BOT/LEC/VET voor P2 WDC en die van RBR vs FER voor P2 WCC, waarbij ik VER goede kans geeft om P2 te pakken, maar voor RBR gaat het niet gebeuren, want Gasly... :/

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
dindr schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:32:
[...]

HAM werkt al keihard voor zijn geld, evenals Mercedes.

Net zoals Honda en RBR niet stil zitten om de gloriejaren van beide kanten (Honda als leverancier en RBR als team) nieuw leven in te blazen zal Mercedes ook niet stil zitten.

Zij hebben met Hamilton de perfecte kaart in hand om de geschiedenisboeken in te duiken als worksteam die Schumacher en Ferrari als grootmacht in de F1 van de troon te stoten. Ze zijn zo dichtbij, een strijd zal het worden.

Juist om die reden zie ik een eventuele switch met een coureur die dat kan dwarsbomen niet gebeuren.
Wie heeft het over een switch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

xippie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:38:
[...]

Stroll is dan ook een goede regen rijder.
Max en Hamilton ook.
Welke andere coureurs ook?
Vettel valt ook eigenlijk nooit tegen (bezwijkt eerder onder druk dan onder lastige weeromstandigheden). Verder doet Sainz het ook niet verkeerd en blijkbaar gaat Kvyat ook wel lekker. Hulkenberg vocht zich ook prima naar voren (tot ie uitviel). Ik vond verder Magnussen wel stoer dat ie 2x als eerste over ging op slicks (samen met Kvyat kwam ie in de pits aan het eind).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

How about no? :P
Ik zie Verstappen zijn carrière niet weggooien door naar die puinzooi van een "team" te gaan. Hij zat ze nota bene uit te lachen tijdens die livestream met Norris.

Leuk dat Ferrari met RBR wil praten over Verstappen. RBR gaat zeer duidelijk maken dat Verstappen een contract heeft en dat was het. Die gaan Verstappen niet laten gaan en ze zouden helemaal gestoord zijn als ze Verstappen inruilen voor Vettel. Niks mis met Vettel als hij in een fatsoenlijke auto en een fatsoenlijk team zit, maar Verstappen is de toekomst, Vettel niet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Laatst online: 29-09 21:03
[...]

Valt mee, net ervoor gaf zijn zijn engineer dat Stroll gepit had voor slicks. Zit alleen niet in dit filmpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBreaker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 23:56
DaniëlWW2 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 00:47:
[...]

How about no? :P
Ik zie Verstappen zijn carrière niet weggooien door naar die puinzooi van een "team" te gaan. Hij zat ze nota bene uit te lachen tijdens die livestream met Norris.

Leuk dat Ferrari met RBR wil praten over Verstappen. RBR gaat zeer duidelijk maken dat Verstappen een contract heeft en dat was het. Die gaan Verstappen niet laten gaan en ze zouden helemaal gestoord zijn als ze Verstappen inruilen voor Vettel. Niks mis met Vettel als hij in een fatsoenlijke auto en een fatsoenlijk team zit, maar Verstappen is de toekomst, Vettel niet.
Op 4 juli was dit nog een headline:

https://www.gptoday.net/n...illen-max-verstappen-niet

Denk dat het meer verzinsels zijn dan dat er enige kern van waarheid inzit.

You may enlighten me!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EA3IByuXkAU8pIs?format=png&name=large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

Ik heb wel vaker stukjes van die Dieter Renchken zitten lezen maar meer dan een suggestief verhaal is het ook deze keer niet. Wat moeten ze bij Ferrari met Verstappen als ze Leclerc hebben (ik vind het niet zo'n hele beste coureur maar daar denken de Italianen echt anders over :+ )? Leclerc is de "golden boy" van Ferrari net als Verstappen dat is bij dr Marko. Je wil daar als Verstappen zijnde ook helemaal niet zitten op dit moment want ondanks dat Ferrari beschikt over een sterk rijders duo hebben ze nog 0 overwinningen dit jaar en staan ze beide achter Verstappen in het kampioenschap.

Denken dat wanneer je daar naartoe gaat je wel even een "Schumacher'tje" kunt doen lijkt makkelijker dan het is, dat dachten Alonso en Vettel waarschijnlijk ook toen ze die kant op gingen en er is daar echt wel wat meer nodig dan alleen maar een goede coureur zijn. Schumacher deed het met een heel team en had al wat wereldtitels op zak toen ie die kant op ging... iets meer autoriteit dat een Leclerc of Verstappen zeg maar ;)

Verstappen en management zijn denk ik wel zo slim om nu even lekker te blijven zitten waar ze zitten. Ze kunnen nu weinig fout doen en staan er mooi op, met een auto die minder is dan die van de andere 2 topteams toch lekker wat overwinningen pakken, lekker mee draaien in het kampioenschap, een teamgenoot die je niet in de weg zit, een motoren fabrikant die het licht heeft gezien e.d.

Nee dan lekker blijven zitten en maar eens kijken wat er eind 2020 aan komt waaien, je moet namelijk nog maar zien wat er gaat gebeuren met de grote wijzigingen in het reglement en de "contracten van de grote jongens" en misschien is er wel een fabrikant die zegt, we gaan lekker groen doen en we kappen met de F1 en gaat FE rijden...

Nee die rode bolides uit Maranello moet je lekker met een boogje omheen op dit moment, de laatste titel is inmiddels al weer 12 jaar geleden en het was destijds organisatorisch nog een erfenis van Schumacher die het jaar ervoor de helm aan de wilgen hing.

Daarna hebben we een aantal wereldkampioenen gezien die daar ook wel dachten te kunnen gaan slagen maar ook die zijn ook niet succesvol geweest dus waarom zou je daar als 21 jarige willen gaan zitten tenzij je je carrière om zeep wil helpen in die Italiaanse slangenkuil ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
ThomasG schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:52:
[...]
Wie heeft het over een switch?!
Jij niet, meer een reactie op alle geruchten hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Misschien dat Verstappen in 2021 naar Ferrari verhuist, maar volgend jaar nog echt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10 16:09
Verstappen zal nog veel langer bij RBR blijven hoor. Het team vormt nu om hem heen, volgend jaar zal de eerste serieuze poging zijn naar het WDC. Uiteraard is het in 2021 weer opnieuw beginnen, maar met een stabiel gemotiveerd team is de kans gewoon weer groot dat je meedoet voor de titel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Dat dachten we vorig jaar over Vettel ook
Dat heb ik vorig jaar over VET niet gedacht hoor. Zo ver stond hij niet voor, HAM staat echt een straatlengte voor. Het zou mooi zijn als RBR VER nog voorbij BOT kan krijgen. Verder is het jammer dat ze GAS hebben, anders hadden ze nu dichter bij Ferrari gestaan of misschien zelfs er voor. Hoe dichter RBR bij Ferrari komt, hoe zenuwachtiger ze daar worden, geschiedenis heeft ons geleerd dat ze daar absoluut niet mee om kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
TheBrut3 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 08:55:
[...]

Dat heb ik vorig jaar over VET niet gedacht hoor. Zo ver stond hij niet voor, HAM staat echt een straatlengte voor. Het zou mooi zijn als RBR VER nog voorbij BOT kan krijgen. Verder is het jammer dat ze GAS hebben, anders hadden ze nu dichter bij Ferrari gestaan of misschien zelfs er voor. Hoe dichter RBR bij Ferrari komt, hoe zenuwachtiger ze daar worden, geschiedenis heeft ons geleerd dat ze daar absoluut niet mee om kunnen gaan.
Ben benieuwd hoe zenuwachtig Mercedes wordt bij weer een nagenoeg puntloze race. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Verstappen: ’Volgend jaar wereldkampioen moet zeker lukken’
telegraaf..

„Dit jaar is Mercedes nog te dominant”, zegt de 21-jarige Limburger in een interview met het magazine Auto Bild Motorsport.„Volgend jaar moet het zeker kunnen. Red Bull maakt goede vooruitgang met de motor van Honda. Hoewel je nooit 100 procent zeker bent”, zegt Verstappen. „Maar Mercedes weet ook niet of ze volgend jaar weer zo kunnen domineren.”

verder ook geen bron, of wanneer/waar hij dit gezegd heeft.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
ArcticWolf schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:03:
Ben benieuwd hoe zenuwachtig Mercedes wordt bij weer een nagenoeg puntloze race. >:)
Niet, dan staan ze nog zo'n 100 punten voor als Ferrari een 1-2 haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 00:23
Ik zou het al knap vinden als hij dit seizoen Bottas te grazen weet te nemen en vice wereldkampioen wordt.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:12
Zahariac schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 08:50:
[...]

Helaas hebben ze nu nog niet echt veel aan die pole zolang die Honda niet lekker van z'n plek komt.
Maar ze weten waar het door komt ;) Dus fixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

asing schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:08:
Ik zou het al knap vinden als hij dit seizoen Bottas te grazen weet te nemen en vice wereldkampioen wordt.
Was Max in Silverstone niet door Vettel van achteren geramd, dan had hij qua punten nog veel dichter op Bottas gezeten. Wat mij betreft is P2 dit jaar een zekerheidje.

[ Voor 8% gewijzigd door Spotmatic op 01-08-2019 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 16:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Spotmatic schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:10:
[...]

Was Max in Silverstone niet door Vettel van achteren geramd, dan had hij qua punten nog veel dichter op Bottas gezeten. Wat mij betreft is P2 dit jaar een zekerheidje.
In Silverstone had Max (viruteel) P2 in handen maar werd toen getorpedeerd door Vettel.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

sjaool schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:14:
[...]

In Silverstone had Max (viruteel) P2 in handen maar werd toen getorpedeerd door Vettel.
Nou ja, daar moest ie eerst nog wel voor naar Bottas toerijden en hem inhalen op de baan. ;) Zo'n zekerheidje was dat nog niet

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

naitsoezn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:15:
[...]

Nou ja, daar moest ie eerst nog wel voor naar Bottas toerijden en hem inhalen op de baan. ;) Zo'n zekerheidje was dat nog niet
Bottas moest sowieso nog een pitstop maken naar andere banden :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
basvn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:04:
„Dit jaar is Mercedes nog te dominant”, zegt de 21-jarige Limburger in een interview met het magazine Auto Bild Motorsport.„Volgend jaar moet het zeker kunnen. Red Bull maakt goede vooruitgang met de motor van Honda. Hoewel je nooit 100 procent zeker bent”, zegt Verstappen. „Maar Mercedes weet ook niet of ze volgend jaar weer zo kunnen domineren.”
Het probleem is dat RBR, net als VER de afgelopen races, al 2 jaar op rij een poepstart heeft gemaakt qua auto. Daarna ontwikkelen ze zichzelf wel weer terug in de strijd, maar als ze nou eens gewoon vanaf het begin een goede wagen neerzetten, dan begint VER niet met 100 punten achterstand.
Pagina: 1 ... 100 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire