Ik heb wel vaker stukjes van die Dieter Renchken zitten lezen maar meer dan een suggestief verhaal is het ook deze keer niet. Wat moeten ze bij Ferrari met Verstappen als ze Leclerc hebben (ik vind het niet zo'n hele beste coureur maar daar denken de Italianen echt anders over

)? Leclerc is de "golden boy" van Ferrari net als Verstappen dat is bij dr Marko. Je wil daar als Verstappen zijnde ook helemaal niet zitten op dit moment want ondanks dat Ferrari beschikt over een sterk rijders duo hebben ze nog 0 overwinningen dit jaar en staan ze beide achter Verstappen in het kampioenschap.
Denken dat wanneer je daar naartoe gaat je wel even een "Schumacher'tje" kunt doen lijkt makkelijker dan het is, dat dachten Alonso en Vettel waarschijnlijk ook toen ze die kant op gingen en er is daar echt wel wat meer nodig dan alleen maar een goede coureur zijn. Schumacher deed het met een heel team en had al wat wereldtitels op zak toen ie die kant op ging... iets meer autoriteit dat een Leclerc of Verstappen zeg maar
Verstappen en management zijn denk ik wel zo slim om nu even lekker te blijven zitten waar ze zitten. Ze kunnen nu weinig fout doen en staan er mooi op, met een auto die minder is dan die van de andere 2 topteams toch lekker wat overwinningen pakken, lekker mee draaien in het kampioenschap, een teamgenoot die je niet in de weg zit, een motoren fabrikant die het licht heeft gezien e.d.
Nee dan lekker blijven zitten en maar eens kijken wat er eind 2020 aan komt waaien, je moet namelijk nog maar zien wat er gaat gebeuren met de grote wijzigingen in het reglement en de "contracten van de grote jongens" en misschien is er wel een fabrikant die zegt, we gaan lekker groen doen en we kappen met de F1 en gaat FE rijden...
Nee die rode bolides uit Maranello moet je lekker met een boogje omheen op dit moment, de laatste titel is inmiddels al weer 12 jaar geleden en het was destijds organisatorisch nog een erfenis van Schumacher die het jaar ervoor de helm aan de wilgen hing.
Daarna hebben we een aantal wereldkampioenen gezien die daar ook wel dachten te kunnen gaan slagen maar ook die zijn ook niet succesvol geweest dus waarom zou je daar als 21 jarige willen gaan zitten tenzij je je carrière om zeep wil helpen in die Italiaanse slangenkuil