[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.093 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

De Vries belandt bij Williams, daar zetten ze wat Jumbo-sponsoring op de auto en krijgt de Williams weer de oldskool livery van eind jaren 80/begin jaren 90. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:12
themaxter schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:09:
Dat Marko het heeft over een coureur die heel veel sim werk doet momenteel vind ik toch wel weer een bijzonder verhaal, haalt hij toch weer een konijn uit de hoge hoed, die niemand verwacht?
Patricio O'Ward. Die hebben ze net ingelijfd, is meteen uit de 'IndyCar voor junioren' (/F2 van de IndyCar) gehaald, heeft in Oostenrijk F2 gereden en gaat volgens mij nu ook nog Super Formula in Japan rijden. Lijkt me niet dat ze daar nu zo snel mee gaan en hem niet in de sim zetten/als serieuze coureur voor de F1 zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:22
themaxter schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:09:
Dat Marko het heeft over een coureur die heel veel sim werk doet momenteel vind ik toch wel weer een bijzonder verhaal, haalt hij toch weer een konijn uit de hoge hoed, die niemand verwacht?
Atze Kerkhof :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

rik86 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:17:
Nyck de Vries; alleen 2 rijders uit hetzelfde land lijkt me sponsor-technisch niet optimaal.
Racing for Holland. :P

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
HarryDeCowboy schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:36:
RBR: VER / NOR - Gasly is exit F1. Gewogen en te licht bevonden. Norris is een goede kanshebber, ook omdat hij nog geen contract heeft voor volgend seizoen en zeer goed met Verstappen overweg kan, zal misschien niet snel schikken als 2e rijder maar heeft wel de snelheid om punten af te snoepen bij concurrenten. Bij gebrek aan rijders en een nee van Norris zal het toch Albon of Kvyat worden, waarbij Kvyat de beste papieren heeft om tijdelijk in de Red Bull te stappen.
Hoe zeker is het dat Norris geen optie of contract voor 2020 heeft?

Als team zou ik namelijk nooit een junior coureur in mijn team zijn debuut laten maken zonder dat hij een contract heeft waardoor hij niet drie jaar voor mij blijft rijden voor een van tevoren inzichtelijk bedrag. Natuurlijk met een prestatieclausule w.b.t. betaling.

Debut-plaatsen zijn schaars en risicovol. Talent is dat een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
ANdrode schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:54:
[...]

Hoe zeker is het dat Norris geen optie of contract voor 2020 heeft?

Als team zou ik namelijk nooit een junior coureur in mijn team zijn debuut laten maken zonder dat hij een contract heeft waardoor hij niet drie jaar voor mij blijft rijden voor een van tevoren inzichtelijk bedrag. Natuurlijk met een prestatieclausule w.b.t. betaling.

Debut-plaatsen zijn schaars en risicovol. Talent is dat een stuk minder.
heeft die zelf een aantal keer gezegd.
volgens mij in Frankrijk heeft die gezegd dat die wel meer wilt gaan verdienen volgend jaar en dat die een mooie onderhandelingspositie heeft. (volgens mij geld dat ook voor Carlos, maar dat weet ik niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:34:
[...]
Patricio O'Ward. Die hebben ze net ingelijfd, is meteen uit de 'IndyCar voor junioren' (/F2 van de IndyCar) gehaald, heeft in Oostenrijk F2 gereden en gaat volgens mij nu ook nog Super Formula in Japan rijden. Lijkt me niet dat ze daar nu zo snel mee gaan en hem niet in de sim zetten/als serieuze coureur voor de F1 zien.
Indy Lights, daar waar dit seizoen Rinus VK nu zijn rondjes draait? Mogelijk is het een talent maar die klasse is ook tamelijk mager v.w.b. het aantal deelnemers. Eens kijken of ie in de F2 snel zijn draai kan vinden maar een uitzonderlijk talent lijkt ie niet te zijn. Wel heeft ie een vlotte babbel (kwam langs in de laatste F1 PP) ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wil Norris na een seizoen bij McLaren wel naast Verstappen gaan zitten? :P
Als Verstappen je afmaakt, en die kans is zeer zeker aanwezig, dan is je carrière naar de knoppen. Ik denk dat er heel weinig coureurs zijn die werkelijk naast Verstappen in een team willen zitten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:03
DaniëlWW2 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:17:
Als Verstappen je afmaakt, en die kans is zeer zeker aanwezig, dan is je carrière naar de knoppen. Ik denk dat er heel weinig coureurs zijn die werkelijk naast Verstappen in een team willen zitten.
Denk je dat er echt geklaagd zou worden als Gasly consequent P5/P6 zou rijden dan?
Vergeet niet dat de RB15 gewoon niet de allerbeste auto is, echter strijden met het middenveld en in het middenveld niet de bovenliggende partij zijn is gewoon niet goed.
RB is op dit moment het 2e/3e team, dus afhankelijk van het circuit is P3-P6 realistisch. P9 met een ronde achterstand? Nee, niet echt.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:06
Yamotek schreef op maandag 8 juli 2019 @ 16:50:

Vergeet niet dat er maar 20 zitjes zijn voor F1, dit is gigantisch weinig vergeleken met voetbal waarbij één team al uit meer dan dat aantal bestaat. In de F1 komen is al een gigantische kans op zichzelf.
Dit dus.

Soms vraag ik me hardop af, hoeveel meer mensen op de wereld zo snel zouden zijn als Max en Ham als ze dezelfde middelen tot hun beschikking zouden hebben en dezelfde weg zouden bewandelen.

Iedereen met een bal en talent kan profvoetballer worden (overdreven natuurlijk). Hier is de concurrentie voor mijn gevoel ook veel groter dan in de racerij. 80% van dd jongetjes op de basisschool gaat op voetbal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maarten_E schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:21:
[...]

Denk je dat er echt geklaagd zou worden als Gasly consequent P5/P6 zou rijden dan?
Vergeet niet dat de RB15 gewoon niet de allerbeste auto is, echter strijden met het middenveld en in het middenveld niet de bovenliggende partij zijn is gewoon niet goed.
RB is op dit moment het 2e/3e team, dus afhankelijk van het circuit is P3-P6 realistisch. P9 met een ronde achterstand? Nee, niet echt.
Dit gaat niet om RBR, maar om de coureur. Denk je nu echt dat het goed is voor de carrière van een Norris als hij afgemaakt word door Verstappen? Die komt na zo'n jaar nooit meer in een topteam. Waarom denk je dat Ricciardo naar Renault ging? ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Natuurlijk is het een flip coin, als jij Verstappen kan bijbenen (zoals Daniel vaak kon), dan zit je goed, maar geval van Gasly.. niet zo. Als Gasly gewoon P5/6 continue pakt als 'best of the rest', is het prima, dat geld dan voor elke coureur (maar Daniel wilde dit gewoon niet).

Nu kan je zeggen dat een Rosberg, Bottas, Daniel of consorten (die naast een absolute topper reden) ook nooit meer hoog terecht komen, denk ik andersom dat de scope te klein is om daar echt conclusies uit te trekken.
StealthyPeanut schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:22:

Iedereen met een bal en talent kan profvoetballer worden (overdreven natuurlijk). Hier is de concurrentie voor mijn gevoel ook veel groter dan in de racerij. 80% van dd jongetjes op de basisschool gaat op voetbal.
Prof of topprof? Spelen voor Emmen of Dordrecht is technisch 'Prof', maar topniveau Ham/Ver zijn er ook maar bar weinig die dat ooit halen. Natuurlijk is F1 absoluut hoogste wat je zou kunnen halen, maar hoofdzakelijk Europa/Azie, als je de lijn naar bv USA doortrekt, is dat opeens Nascar en Indy, met hun gelijke baseball en basketball.

Gelijke kan je ook bijna zeggen, iedereen met een steenrijke pappa kan dat blijkbaar ook :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
DaniëlWW2 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:26:
[...]

Dit gaat niet om RBR, maar om de coureur. Denk je nu echt dat het goed is voor de carrière van een Norris als hij afgemaakt word door Verstappen? Die komt na zo'n jaar nooit meer in een topteam. Waarom denk je dat Ricciardo naar Renault ging? ;)
Denk oprecht dat Ricciardo eerder naar Renault ging vanwege een Honda die op dat moment zich nog niet had bewezen, en hij daar wel (weer) de onbetwiste nr. 1 is. En ik heb Ricciardo ook vorig jaar toch redelijk gelijkwaardig gevonden aan Verstappen, zaten beiden vaak genoeg op het vinketouw. Dat bij Daniel de pechduivel telkens toesloeg...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:01
[...]

Beetje makkelijk, er zijn wel meer redenen geweest voor RIC, en het is nou ook niet alsof hij echt keihard eraf is gereden. Ik zeg niet dat het een goede keuze is geweest, maar met je laatste paar comments zet je Verstappen wel neer als een of andere halfgod.

Norris is jong, nieuw in de F1, en kan zich echt nog wel eens heel sterk gaan ontwikkelen. Ik zie het nooit gebeuren dat McLaren hem laat gaan volgend jaar. Inmiddels wordt Verstappen ook gewoon beschermd bij RBR, zij die altijd zweerden dat ze hun coureurs met hetzelfde materiaal laten rijden ;) .

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryDeCowboy
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 02:32
[...]

Op zich een logische redenatie maar de kans om bij één van de 3 topteams te mogen racen zou geen enkele coureur weigeren, of je nu Maldonado, Norris of Kubica heet.
Als topsporter moet je zelfvertrouwen hebben en op zijn minst geloof in jezelf hebben dat je Verstappen kan verslaan, en zo niet om dan in ieder geval een serieuze poging te wagen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maarten_E schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:32:
[...]

Denk oprecht dat Ricciardo eerder naar Renault ging vanwege een Honda die op dat moment zich nog niet had bewezen, en hij daar wel (weer) de onbetwiste nr. 1 is. En ik heb Ricciardo ook vorig jaar toch redelijk gelijkwaardig gevonden aan Verstappen, zaten beiden vaak genoeg op het vinketouw. Dat bij Daniel de pechduivel telkens toesloeg...
Die Honda bewees zich meer dan de Renault in 2018. Daar weet Ricciardo ook echt alles van. :+
Verder was Verstappen ruim de winnaar in kwalificatie en ook zo 0,2s of meer sneller per ronde in de races. Ricciardo is gewoon verslagen.
yorkick schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:34:
[...]

Beetje makkelijk, er zijn wel meer redenen geweest voor RIC, en het is nou ook niet alsof hij echt keihard eraf is gereden. Ik zeg niet dat het een goede keuze is geweest, maar met je laatste paar comments zet je Verstappen wel neer als een of andere halfgod.

Norris is jong, nieuw in de F1, en kan zich echt nog wel eens heel sterk gaan ontwikkelen. Ik zie het nooit gebeuren dat McLaren hem laat gaan volgend jaar. Inmiddels wordt Verstappen ook gewoon beschermd bij RBR, zij die altijd zweerden dat ze hun coureurs met hetzelfde materiaal laten rijden ;) .
Ricciardo is een van de allerbeste coureurs die nu in de Formule 1 rondrijd. Dat hoor je me niet ontkennen. Maar zelfs hij kon Verstappen niet meer aan. Een rookie met een seizoen ervaring, ook een Norris, heeft weinig kans om niet afgemaakt te worden.

Ik maakte me rond Monaco vorig jaar ook wel zorgen of het nog wat ging worden, maar daarna was Verstappen eigenlijk angstaanjagend consistent en uitzonderlijk snel. Norris is iemand die zijn carrière ook gewoon plant voor langere tijd. Na een seizoen tegen Verstappen te moeten in dezelfde auto, is gewoon slechte planning. De schade die het kan opleveren aan de carrière is het niet waart. Beter eerst Sainz verslaan. De echte toppers komen wel in de beste auto's terecht. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@DaniëlWW2 Max is erg goed, maar stellen dat in hetzelfde team stappen met Max einde van je carrière is gaat me wel te ver. Er zijn genoeg voorbeelden van coureurs die naast een betere teamgenoot hebben gereden (soms meerdere seizoenen) en daarna nog bij een ander team hun carrière hebben kunnen voortzetten. Barrichello is er zo eentje die me meteen te binnen schiet.

Hulk naast Max zou zomaar kunnen, maar ook Norris lijkt me dat wel aan te kunnen (of ie dat zelf wil nu McLaren juist een beetje competitief begint te worden weet ik niet). Teams hebben redelijk goed inzicht in het presteren van coureurs en zullen ze ook niet zomaar afserveren als het wat tegenzit. (al daar zijn uiteraard weer uitzonderingen op geweest)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Wat een onzin. Verslagen worden door je teamgenoot is in het verleden zelden een reden geweest voor het einde van een carrière, behalve wanneer duidelijk was dat er ondergesprestreerd werd of wanneer er daarnaast ook nog andere redenen waren om afscheid te nemen van een coureur. Enkel het feit dat iemand van Verstappen zou verliezen is echt geen einde carrière. Nog buiten het feit dat ook wel is gebleken dat Verstappen niet onverslaanbaar is oid.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Daarom denk ik dat Hulkenberg de beste optie is voor Red Bull naast Verstappen: een duidelijke nummer 2, kan feedback geven en is een soort-van-Webber (zoals in het Vettel-tijdperk) naast Verstappen. Gasly presteert niet, en kan ook kennelijk geen auto goed afstellen of feedback geven, twee goede redenen om juist voor Hulkenberg te kiezen.

Norris gaat 'm niet worden, die is al lang McLaren-junior en bovendien heeft die een waterdicht contract voor komende jaren.

[ Voor 8% gewijzigd door Bart-Willem op 08-07-2019 21:25 ]

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:58

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Max heeft een teamgenoot nodig die hem enigszins bij kan houden en het team wel input kan geven over de auto. Nu is het team nog steeds bezig om Gasly input te geven over de auto tijdens de race. Het verschil met Max en Gasly is nu te groot. In dat opzicht was Ricciardo de ideale teamgenoot, alleen kan hij zich niet schikken om als 2e rijder te rijden.

Gasly zal dadelijk gewisseld worden. Absoluut geen garantie dat een andere rijder wel aan de verwachtingen kan voldoen, maar als er geen groei is bij Gasly is er geen reden om hem te houden.

Tweakers Discord

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bart-Willem schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:24:
[...]

Daarom denk ik dat Hulkenberg de beste optie is voor Red Bull naast Verstappen: een duidelijke nummer 2, kan feedback geven en is een soort-van-Webber (zoals in het Vettel-tijdperk) naast Verstappen. Gasly presteert niet, en kan ook kennelijk geen auto goed afstellen of feedback geven, twee goede redenen om juist voor Hulkenberg te kiezen.
Dat denk ik dus ook. :)
naitsoezn schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:23:
[...]

Wat een onzin. Verslagen worden door je teamgenoot is in het verleden zelden een reden geweest voor het einde van een carrière, behalve wanneer duidelijk was dat er ondergesprestreerd werd of wanneer er daarnaast ook nog andere redenen waren om afscheid te nemen van een coureur. Enkel het feit dat iemand van Verstappen zou verliezen is echt geen einde carrière. Nog buiten het feit dat ook wel is gebleken dat Verstappen niet onverslaanbaar is oid.
Je wordt niet meteen uit de Formule 1 getrapt nee, maar je gaat ook niks meer bereiken. Wie van de abslute toppers de afgelopen twintig jaar, is er nou echt grondig afgemaakt door een teamgenoot? Alonso, Hamilton, Vettel, Button, Schumacher of Kimi? Oke Kimi een beetje, maar Kimi is waarschijnlijk allang over zijn top.

Weet je wie wat kan vertellen om als rookie te worden afgemaakt worden door je teamgenoot waarna je carrière naar de knoppen gaat, Jos Verstappen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

DaniëlWW2 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:29
Wie van de abslute toppers de afgelopen twintig jaar, is er nou echt grondig afgemaakt door een teamgenoot?
Ongetwijfeld heb je op elk voorbeeld een weerwoord, maar recentelijk is een Rosberg nog wereldkampioen geworden, een Bottas nog overgestapt naar Mercedes, en een Vettel naar Ferrari. En dat zijn alleen maar recente voorbeelden, ga je verder terug dan weet ik zeker dat je andere voorbeelden kunt vinden. Nee, van je teamgenoot verliezen is geen einde carrière.
Weet je wie wat kan vertellen om als rookie te worden afgemaakt worden door je teamgenoot waarna je carrière naar de knoppen gaat, Jos Verstappen. ;)
Over het daadwerkelijke talent van Jos zijn de meningen inmiddels ook wat meer genuanceerd dan 'vroeger' ;), inclusief de mening van Jos zelf die precies kan vertellen waarom hij niet goed genoeg was vroeger :P

Edit: bovendien hebben veel van de coureurs die jij noemt jarenlang dezelfde teamgenoten gehad, dus die hadden ook geen carrière die direct voorbij was.

[ Voor 12% gewijzigd door naitsoezn op 08-07-2019 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 22:58

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
DaniëlWW2 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:29:
[...]

[...]

Je wordt niet meteen uit de Formule 1 getrapt nee, maar je gaat ook niks meer bereiken. Wie van de abslute toppers de afgelopen twintig jaar, is er nou echt grondig afgemaakt door een teamgenoot? Alonso, Hamilton, Vettel, Button, Schumacher of Kimi? Oke Kimi een beetje, maar Kimi is waarschijnlijk allang over zijn top.

Ah weet je deze nog ;)
[YouTube: The drama of Ferrari Austria 2002 + Press Conference]

Wie weet was Max nooit zo geworden, als Jos zijn carrière anders was gelopen. Maar goed dat is speculeren.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Bart-Willem schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:24:
[...]

Norris gaat 'm niet worden, die is al lang McLaren-junior en bovendien heeft die een waterdicht contract voor komende jaren.
Norris heeft alleen een contract voor dit jaar, als hij niks tekent is hij volgend jaar gewoon een free agent.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryDeCowboy
  • Laatst online: 07-10 02:32
YakuzA schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:55:
[...]

Norris heeft alleen een contract voor dit jaar, als hij niks tekent is hij volgend jaar gewoon een free agent.
Niet helemaal, er zijn wel degelijk opties van beide kanten ingebouwd in het contract, echter geen salaris, Norris eist nu gewoon 2,5 miljoen euro's van McLaren en anders gaat het over.

Dit is in ieder geval de consensus op de paddock, niet officieel bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:54

Spotmatic

Ken sent me

HarryDeCowboy schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:58:
[...]
Niet helemaal, er zijn wel degelijk opties van beide kanten ingebouwd in het contract, echter geen salaris, Norris eist nu gewoon 2,5 miljoen euro's van McLaren en anders gaat het over.

Dit is in ieder geval de consensus op de paddock, niet officieel bevestigd.
Is het niet al een beetje vroeg om zoveel geld te eisen? Volgens mij krijgt de Hulk al niet zoveel...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 16:26
Spotmatic schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:59:
[...]

Is het niet al een beetje vroeg om zoveel geld te eisen? Volgens mij krijgt de Hulk al niet zoveel...
Valt mee. HUL verdient €6.500.000,- aldus https://www.bosshunting.c...-driver-salaries-revealed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Je verwisseld zo maar even de AUS Dollar naar Euro's...? Is slechts €4.0480787,- :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:05
https://grandprix33.nl/mc...-stapt-over-naar-renault/

Ik weet niet wat de gast gebruikt die dit geschreven heeft maar daar moet goed spul zijn.

Williams en mclaren zouden van motor wisselen omdat Williams denkt dat de slechte prestaties aan merc zouden liggen. Ze zouden geen gebruik mogen maken van aanvullende onderdelen zoals gearbox. Volgens mij was dat puur hun eigen eigenwijsheid toch?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Snowhite0901 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:40:
Ze zouden geen gebruik mogen maken van aanvullende onderdelen zoals gearbox. Volgens mij was dat puur hun eigen eigenwijsheid toch?
Die heeft inderdaad goed spul gerookt. Vwb de aanvullende onderdelen, ik sluit niet uit dat het een centenkwestie was, te weinig geld ter beschikking en Williams in eerste instantie dacht dat als ze hun eigen spullen zouden gebruiken, het wel mee zou vallen. Wat was de rol van Paddy Lowe hierin, en wat wilde hij dat ze gingen doen, en wat wilde Claire ?

Vragen, vragen, vragen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:10

Destruction

(ex-)Automonteur

Maarten_E schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:21:
[...]

Dit dus. In de ideale wereld zou Gasly p2 moeten worden waar Max wint, p4 moeten pakken als Max p3 heeft, etc. Nou is de RB15 niet top en de motor mist ook nog wat vermogen, en hebben we allemaal wel gezien dat Verstappen volwassen (en hard) kan sturen en het maximale uit die wagen haalt. Imo zijn dat verzachtende omstandigheden voor Gasly, maar inderdaad... Als je op een ronde achterstand op p9 over de finish komt, waar je teamgenoot de race wint.. Dat is niet goed. Zeker niet als het niet de eerste race is waar je gewoonweg niet presteert.

Ik zie het niet gebeuren dat ze iemand van buiten het RB kamp halen, anders zou mij Hulkenberg wel een goede optie lijken inderdaad. Ik denk dat als hij een enigsinds competitieve auto krijgt hij nog mooie dingen kan laten zien, andere teams punten kan afpakken, etc. Je maakt dan inderdaad wel een nieuwe Vettel-Webber situatie bij RBR, maar het lijkt er een beetje op dat Marko sowieso die kant op wil, dus why not? Ik denk zelf dat ze Kvyat een 2e kans bij RBR gaan geven, misschien al wel na de zomerstop.

Om Oostenrijk er nog even bij te halen, VER vs. GAS.... Je bent Gasly, je weet dat je niet geweldig indruk maakt bij je team... Na de 1e (of 2e?) bocht rijdt je teamgenoot (die wél presteert) achter je.... En diezelfde teamgenoot haalt jou in diezelfde race 2 keer in.. Teh f*ck.

Ik zag ook al wat lijstjes voorbij komen, ik denk eigenlijk dat we volgend jaar Kubica niet meer terug zien. Misschien aan de pitwall, maar niet op de grid. Ik was erg blij voor 'm dat-ie weer de kans kreeg, maar dat sprookje is toch wel hard afgezakt naar een erg triest verhaal.. Of het door z'n letsel of lange afwezigheid komt, geen idee.. Maar meekomen lukt 'm niet meer. Gasly naar STR en Kvyat naar RBR. Renault schijnt een fransman te willen naast RIC, dus HUL gaat dat zitje kwijt raken. Ocon naar Renault zou me dan niets verbazen, zeker nu Toto al roept bereid te zijn de banden door te snijden als dit betekend dat Ocon weer een racezitje krijgt. Grosjean bij Haas, die combi is ook wel klaar lijkt me. MAG doet 't redelijk goed, maar is niet erg populair binnen het team. Als je teambaas over de boordradio meldt dat het tijd is dat je je muil houdt ben je best ver op de zenuwen van je team, dunkt me :+ Perez naar Haas dan? En wie nog meer?

Lang verhaal kort, ik denk dat er wel wat verschuivingen komen, en 1 of 2 rookies. Ik volg de opstapklassen niet zo, dus namen noemen mag iemand anders doen :P

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48

Martinspire

Awesomeness

Ik weet niet wat de gast gebruikt die dit geschreven heeft maar daar moet goed spul zijn.

Williams en mclaren zouden van motor wisselen omdat Williams denkt dat de slechte prestaties aan merc zouden liggen. Ze zouden geen gebruik mogen maken van aanvullende onderdelen zoals gearbox. Volgens mij was dat puur hun eigen eigenwijsheid toch?
Volgens mij was dit anders gewoon 1 van de geruchten afgelopen weekend. Plooij dit ook horen melden.
Ik weet niet wat er waar van is, maar als dit gaat gebeuren dan voorzie ik problemen voor Russell

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
D-Ed schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:20:
[...]

Je verwisseld zo maar even de AUS Dollar naar Euro's...? Is slechts €4.0480787,- :+
Zo 8)7 . Daar heb ik echt even helemaal overheen gekeken. Je hebt helemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:22:
Dit dus.

Soms vraag ik me hardop af, hoeveel meer mensen op de wereld zo snel zouden zijn als Max en Ham als ze dezelfde middelen tot hun beschikking zouden hebben en dezelfde weg zouden bewandelen.

Dat laatste is waar, maar slechts een enkeling daarvan haalt het niveau van een Ronaldo of Messi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

D-Ed schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:20:
[...]

40 miljoen euro is wel weer erg veel :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
DaniëlWW2 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:29:
[...]

[...]

Iemand die de status topper heeft krijgt een team en teamgenoot om zich heen dat in dienst staat van hem. Rosberg/Hamilton was misschien wel de laatste uitzondering, daarvoor moet je terug naar Prost/Senna.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

pinda powerrr schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:59:
[...]

Je zou eens een willekeurige Facebookpagina moeten lezen over F1 :X
Waarom zou ik mezelf dat aandoen? Überhaupt FB is al twijfelachtig, maar helemaal sportpagina's. Als ik me dan bedenk dat de meeste mensen op dat soort pagina's ook mogen stemmen wordt ik helemaal depressief.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:28
Allang 08:00 uur geweest.

[F1 2019] Race 10 GP van Groot Brittannië

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:53
Destruction schreef op maandag 8 juli 2019 @ 23:11:
[...]

Dit dus. In de ideale wereld zou Gasly p2 moeten worden waar Max wint, p4 moeten pakken als Max p3 heeft, etc. Nou is de RB15 niet top en de motor mist ook nog wat vermogen, en hebben we allemaal wel gezien dat Verstappen volwassen (en hard) kan sturen en het maximale uit die wagen haalt. Imo zijn dat verzachtende omstandigheden voor Gasly, maar inderdaad... Als je op een ronde achterstand op p9 over de finish komt, waar je teamgenoot de race wint.. Dat is niet goed. Zeker niet als het niet de eerste race is waar je gewoonweg niet presteert.

Ik zie het niet gebeuren dat ze iemand van buiten het RB kamp halen, anders zou mij Hulkenberg wel een goede optie lijken inderdaad. Ik denk dat als hij een enigsinds competitieve auto krijgt hij nog mooie dingen kan laten zien, andere teams punten kan afpakken, etc. Je maakt dan inderdaad wel een nieuwe Vettel-Webber situatie bij RBR, maar het lijkt er een beetje op dat Marko sowieso die kant op wil, dus why not? Ik denk zelf dat ze Kvyat een 2e kans bij RBR gaan geven, misschien al wel na de zomerstop.

Om Oostenrijk er nog even bij te halen, VER vs. GAS.... Je bent Gasly, je weet dat je niet geweldig indruk maakt bij je team... Na de 1e (of 2e?) bocht rijdt je teamgenoot (die wél presteert) achter je.... En diezelfde teamgenoot haalt jou in diezelfde race 2 keer in.. Teh f*ck.

Ik zag ook al wat lijstjes voorbij komen, ik denk eigenlijk dat we volgend jaar Kubica niet meer terug zien. Misschien aan de pitwall, maar niet op de grid. Ik was erg blij voor 'm dat-ie weer de kans kreeg, maar dat sprookje is toch wel hard afgezakt naar een erg triest verhaal.. Of het door z'n letsel of lange afwezigheid komt, geen idee.. Maar meekomen lukt 'm niet meer. Gasly naar STR en Kvyat naar RBR. Renault schijnt een fransman te willen naast RIC, dus HUL gaat dat zitje kwijt raken. Ocon naar Renault zou me dan niets verbazen, zeker nu Toto al roept bereid te zijn de banden door te snijden als dit betekend dat Ocon weer een racezitje krijgt. Grosjean bij Haas, die combi is ook wel klaar lijkt me. MAG doet 't redelijk goed, maar is niet erg populair binnen het team. Als je teambaas over de boordradio meldt dat het tijd is dat je je muil houdt ben je best ver op de zenuwen van je team, dunkt me :+ Perez naar Haas dan? En wie nog meer?

Lang verhaal kort, ik denk dat er wel wat verschuivingen komen, en 1 of 2 rookies. Ik volg de opstapklassen niet zo, dus namen noemen mag iemand anders doen :P
No offence, maar je wilt de helft van de rijders eruit trappen zonder echte gegronde reden. Sterker nog, komt op mij over als persoonlijke voorkeur. En je hebt geen idee wie die gaten dan moet gaan opvullen.

Dan stel ik voor dat we ze er allemaal uittrappen, goed voor de budgetten van de teams, en dan de dames uit de W-series erin. Wordt vast een leuk seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 17:06
warp schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 07:50:
[...]

Dat laatste is waar, maar slechts een enkeling daarvan haalt het niveau van een Ronaldo of Messi.
Helemaal mee eens. Ronaldo is een product van bizarre training en Messi een product van bizar talent.

Maar vandaar mijn vraag: is het niveau van een Verstappen en Hamilton wel zo hoog als we allemaal denken? Of is er nog een hoger niveau haalbaar als we het aantal mensen dat met autosport in aanraking komt vertienvoudigen?

[ Voor 8% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-07-2019 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
YakuzA schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 07:55:
[...]

40 miljoen euro is wel weer erg veel :+
Damn, ik had tóch eerder m’n nest in moeten duiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:56

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM

Ik denk dat het inderdaad gewoon een geldkwestie is, zoals zoveel dingen bij Williams draait het daar de laatste tijd helaas altijd op uit.

Over RBR en het al dan niet vervangen van Gasly en de mysterieuze sim coureur, het zou ook nog iemand uit het Honda kamp kunnen zijn, Matsushita bijvoorbeeld. Het is een bekend gegeven dat Honda heel erg graag een Japanse coureur in een F1 stoeltje ziet.

Die hoeft nog niet eens direct bij RBR in te stappen, maar kan ook bij STR aan de bak en dan schuiven ze Kvyat of Albon door.

En RBR is natuurlijk ook niet gek, je moet als zo'n groot team wel iemand 'achter de hand' hebben, voor het (mij onwaarschijnlijke) scenario dat Max toch naar Mercedes vertrekt.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Afbeeldingslocatie: https://www.foodandfunontherun.com/wp-content/uploads/2016/09/Race-Week.jpg

*O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:15

DataGhost

iPL dev

Jeetje, wat een throwback. Door dit plaatje kreeg ik het "neeeummm"-geluid in m'n hoofd en toen moest ik denken aan dat fiasco met de nieuwe F1 themesong begin dit jaar. Die heb ik al lang niet meer gehoord! :D of wordt die wel nog gebruikt maar wordt dat niet opgeslagen in m'n hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Aan de ene kant is dat wel zo maar aan de andere kant, als coureur wil je naar mijn mening ook uitgedaagd worden. Een Norris zie ik wel in staat om Max partij te bieden in de Red Bull.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

DataGhost schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:35:
[...]

Jeetje, wat een throwback. Door dit plaatje kreeg ik het "neeeummm"-geluid in m'n hoofd en toen moest ik denken aan dat fiasco met de nieuwe F1 themesong begin dit jaar. Die heb ik al lang niet meer gehoord! :D of wordt die wel nog gebruikt maar wordt dat niet opgeslagen in m'n hoofd?
Je bedoelt de themesong die ze nu al 1,5 jaar gebruiken?

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

YakuzA schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:57:
[...]

Je bedoelt de themesong die ze nu al 1,5 jaar gebruiken?
Nee, dat gedrocht van Chemical Brothers :P Voor en tijdens de eerste race gebruikten ze die wel (af en toe) maar ik kan me niet herinneren dat ik het bij andere races ook gehoord heb.

[ Voor 24% gewijzigd door DataGhost op 09-07-2019 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:50

Soggney

Zeekomkommer

DataGhost schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:02:
[...]

Nee, dat gedrocht van Chemical Brothers :P Voor en tijdens de eerste race gebruikten ze die wel (af en toe) maar ik kan me niet herinneren dat ik het bij andere races ook gehoord heb.
ik dacht eerder aan deze:

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Ja, ik in eerste instantie ook, maar toen ging m'n hoofd verder naar die stomme themesong :+ Die hadden ze ook gemarket als "NEEEUM".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
StealthyPeanut schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:28:
[...]

Helemaal mee eens. Ronaldo is een product van bizarre training en Messi een product van bizar talent.

Maar vandaar mijn vraag: is het niveau van een Verstappen en Hamilton wel zo hoog als we allemaal denken? Of is er nog een hoger niveau haalbaar als we het aantal mensen dat met autosport in aanraking komt vertienvoudigen?
Records zijn er om gebroken te worden.
Lange tijd dacht men dat het record van Fangio niet gebroken zou worden. Jaren later waren daar Prost en Senna die respectievelijk 4 en 3 titels binnen harkten, maar dus niet het record van Fangio verbraken.

Tot daar ineens die Duitser was en alle records aan diggelen reed. Die zouden wel even blijven staan. Klopt ook, vele records staan nog op naam van Schumacher maar Hamilton is hard bezig om ze te verbreken.

Of Verstappen dat ook kan is maar de vraag, hij heeft in elk geval zijn leeftijd mee en kan dus nog wel even mee in de F1. Daarnaast moet Hamilton ook nog "even" twee titels binnenhalen om op gelijke hoogte te komen met Schumacher.

Of het lukt of niet, vroeg of laat komt er een coureur die de records wederom verpulverd.

Kijk ook maar naar de MotoGP, de records van Rossi waren/zijn buitenaards maar Marquez is hard op weg om hier verandering in te brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Alleen ligt het bij coureurs wel voor een groot deel aan het materiaal dat ze tot hun beschikking hebben. Een Fangio die 4x WDC op rij wordt in 4 verschillende wagens vind ik heel wat indrukwekkender dan een Hamilton die dat 4x op rij doet in telkens dezelfde dominante wagen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 15:40
warp schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:19:
Alleen ligt het bij coureurs wel voor een groot deel aan het materiaal dat ze tot hun beschikking hebben. Een Fangio die 4x WDC op rij wordt in 4 verschillende wagens vind ik heel wat indrukwekkender dan een Hamilton die dat 4x op rij doet in telkens dezelfde dominante wagen...
Fangio reed ook in het beste materiaal. ;)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
SnowDude schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:28:
Fangio reed ook in het beste materiaal. ;)
Wel knap dat je op voorhand elk jaar naar de beste auto weet over te stappen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
warp schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:19:
Dat is inherent aan de sport uiteraard. Anders hadden sommige coureurs meer titels behaald en andere coureurs überhaupt geen titel.

In de tijd van Fangio was het misschien wel eenvoudiger om het beste materiaal tot je beschikking te hebben. Overstappen was makkelijker en de beste auto was, met genoeg geld, in principe ook gewoon te koop.

Hiermee komen we dan weer op de discussie van een tijdje terug dat records in de loop der jaren slecht vergelijkbaar zijn en dat de beste coureur daardoor door sommigen niet aan te wijzen is.
Het verbreken van records is wel meetbaar, maar of iemand daarmee de beste coureur is kunnen we lang over discussiëren :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:34

Crazy D

I think we should take a look.

In de tijd van Fangio moest je vooral niet dood gaan om kans te worden om kampioen te worden :X

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:10

Destruction

(ex-)Automonteur

B-Real schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:26:
[...]

No offence, maar je wilt de helft van de rijders eruit trappen zonder echte gegronde reden. Sterker nog, komt op mij over als persoonlijke voorkeur. En je hebt geen idee wie die gaten dan moet gaan opvullen.
No offence, maar ik heb niet de indruk dat je m'n post goed gelezen hebt. Maar mag ik concluderen dat jij Gasly zou behouden voor RBR? Dat Grosjean gewoon moet blijven, ookal vallen de prestaties tegen? En Kubica die niet meer kan meekomen ook maar door moet gaan?

Ik noem 3 rijders, hoe is dat de helft van 20?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 08:08

Pathogen

Shoop Da Whoop

RobertMe schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:46:
[...]

Die moet ik er dan toch even uit pakken. Je doet aardig wat bold statements, maar Kubica bij Williams blijven voor de publiciteit valt dan toch in de categorie "negatieve publiciteit is ook publiciteit". Het was een jubel verhaal dat hij weer terug kwam naar de F1. Maar nu die geen deuk in een pakje boter kan rijden lijkt mij duidelijk dat hij niet (meer) geschikt is voor de F1. Zijn rookie teamgenoot is hem (ruimschoots) de baas, dat zegt IMO ook wel iets.
Zeker :) ik claim dan ook niet dat ik er verstand van heb of over uitgebreide kennis beschik :P

Maar ik denk dat Williams best goede publiciteit en goodwill heeft gehaald uit het comeback verhaal van Kubica, in een periode dat er veel, zo niet alles, tegenzit bij het team.
Om hem dan nu de laan uit te sturen is misschien qua rijderskwaliteiten wel de beste optie, maar qua PR mogelijk best een dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:50
Pathogen schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:07:
[...]

Zeker :) ik claim dan ook niet dat ik er verstand van heb of over uitgebreide kennis beschik :P

Maar ik denk dat Williams best goede publiciteit en goodwill heeft gehaald uit het comeback verhaal van Kubica, in een periode dat er veel, zo niet alles, tegenzit bij het team.
Om hem dan nu de laan uit te sturen is misschien qua rijderskwaliteiten wel de beste optie, maar qua PR mogelijk best een dingetje.
Die troef-kaart van het "zielige" verhaal van Kubica is toch ondertussen wel gespeeld en klaar? Ondertussen wordt het gewoon zielig om hem nog langer in die wagen te laten zien, doet z'n naam en reputatie alleen maar slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

FabianNL schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:34:
[...]

Die troef-kaart van het "zielige" verhaal van Kubica is toch ondertussen wel gespeeld en klaar? Ondertussen wordt het gewoon zielig om hem nog langer in die wagen te laten zien, doet z'n naam en reputatie alleen maar slecht.
Precies. Straks halen ze insert oud wereldkampioen weer van stal om voor Williams te gaan rijden, dat is toch ook idioot :P

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 09-07-2019 14:44 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:39
DataGhost schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:58:
[...]

Precies. Straks halen ze insert oud wereldkampion weer van stal om voor Williams te gaan rijden, dat is toch ook idioot :P
Ik neem aan dat je op de hoogte bent van zijn huidige situatie? Je opmerking vind ik dan niet zo gepast.

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 09-07-2019 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Racierox schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:02:
[...]

Ik neem aan dat je op de hoogte bent van zijn huidige situatie? Je opmerking vind ik dan niet zo gepast.
Dat is precies wat ik bedoel. Misschien een beetje over the top, maar goed. Je schaadt gewoon een reputatie die in eerste instantie best goed was, en je wordt alleen maar herinnerd als die pannenkoek op 3 ronden achterstand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 20:55
Leuke F1 auto van Pirelli, maar helaas voldoet niet aan de 2019 regelementen ,vooral de neus.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:49

Edd

FabianNL schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:34:
[...]

Dat heeft hij toch volledig aan zichzelf te danken? Hij wilde weer in de F1 gaan rijden. Williams heeft hem hier een plek voor gegeven.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:47

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Er is altijd een hoger nivo haalbaar. De sport blijft toch niet zoals ie nu is? De sport is al gigantisch verschillend van hoe het in de jaren van Fangio was. Dus dat is totaal onvergelijkbaar. Over 20 jaar is de sport (als ie dan nog bestaat) wéér anders. De nadruk ligt dan weer op een ander vlak en is er weer plaats voor een ander (soort) talent. En de mens is dan ook weer anders. Wie weet zijn we dan sterker of slimmer en kan iemand daarom winnen.

Maar misschien komt er over 3 jaar al een manneke aanlopen die Max helemaal het snot voor de ogen rijdt. En natuurlijk speelt het materiaal ook mee. Nu heeft Mercedes de beste auto, dus de beste kansen om te winnen. Maar je moet het wél goed gebruiken. Mansell en Prost hadden met de Williams ook de meest geavanceerde auto op de grid. Was Prost nou zo goed, of was het de auto? Does it matter?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:41
Racierox schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:02:
[...]

Ben jij ervan op de hoogte dan? We moeten het alleen met via-via verhalen die af en toe naar buiten lijken te komen.

Maar wie of wat zou Kubica moeten vervangen bij Williams? Het team bungelt ver achteraan, iedereen die instapt doet strijd mee om net-niet laatste te worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase
  • Laatst online: 16:57

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

KeRsTmAnNeKe schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:52:
[...]

Ben jij ervan op de hoogte dan? We moeten het alleen met via-via verhalen die af en toe naar buiten lijken te komen.

[knip]
Niemand is op de hoogte, maar reken maar dat áls hij in staat zou zijn tot lopen of zelfs maar enigszins zonder zware medische hulp aanwezig zijn bij een race hij zéker in de pitbox van zijn zoon zou staan.
Ergo: Schumacher zal nooit meer racen. Dat lijkt me een vrij veilige aanname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 23:29
DataGhost schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:07:
[...]

Ja, ik in eerste instantie ook, maar toen ging m'n hoofd verder naar die stomme themesong :+ Die hadden ze ook gemarket als "NEEEUM".
Nee volgens mij hebben ze die helemaal laten vallen... En ik vond hem als een van de weinigen wel leuk dus zou me wel opvallen als hij nog ergens langs kwam :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:57
[...]

Allereerst ben ik van mening dat je het niveau van de rijders an sich als heel hoog moet erkennen. Over een rondje van pakweg 4 kilometer is het verschil tussen rijders (laat staan teamgenoten, vaak maar niet altijd) slechts een paar tienden van een seconde. Pak je telefoon er eens bij, ga naar de stopwatch en druk heel snel twee keer op het start (stop) knopje. Dat is ongeveer 0.15 tot 0.20 seconden. Dat voelt en is gewoon een heel klein verschil in tijd. Dat over een ronde van 4 kilometer is eigenlijk waanzinnig klein. Als we het hebben over dat Gasly 0.7 seconden langzamer is in kwalificatie dan Verstappen en daarmee 5 plekken verder op de grid staat ga je helemaal knipperen met je ogen.

Dat betekend dat de auto's en de coureurs heel erg dicht bij elkaar zitten, de onderlinge verschillen zijn vaak minimaal in kwalificatie (meer in de race, maar dat heeft meerdere factoren zoals banden, downforce etc,). Om dan meer uit je auto te persen dan je teamgenoot is heel lastig, maar kan je als coureur wel onderscheiden van de rest.

Kan een rijder dan een nog hoger niveau halen? In de basis wel, maar het grote nadeel van het bovenstaande is dat de rijders tegen de limiet van de wagen aan rijden en die speling is marginaal. Heb je een auto die niet op het maximale kan rijden om vervolgens te crashen, krijg je grotere verschillen, maar met de huidige regelgeving en soft/hardware is het enorm lastig om een niveau te halen boven wat Hamilton in de Mercedes en Verstappen in de RBR wagen doen. Zijn er anderen die nog 0.1 seconden uit die auto kunnen persen; vast, misschien ben jij dat wel, maar de kans dat je iedereen met een panna van het voetbal veld af speelt is vele malen groter dan je een top F1 coureur kán worden. 20 plekjes in wereld vs. 20 plekjes per team op welk niveau.

(tevens een relaas om mensen te doen beseffen wat de verschillen zijn en dat elke F1 coureur in het veld rondjes zouden rijden om de lezer, ook Kubica, ook Gasly)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Mooie analyse van Gary Anderson ('Ask Gary') over de 'situatie' rondom Gasly:
Some drivers come alive when they get into higher-performance cars and some struggle, and last year at Toro Rosso with his fourth place in Bahrain I thought he was on his way. He had four other decent points-scoring results, but that was the highlight of the season. Don't get me wrong though, they were great results and he thoroughly deserved them.

I think Red Bull reacted too quickly when it got the shock news that Daniel Ricciardo was packing his bags and on his way to Renault. The driver pool was a bit depleted at that time and Gasly was the best of its bunch, but as we've seen on many occasions Red Bull can make or break a driver's career with its decisions.
en:
This year, Red Bull is in a bit of a holding pattern. It is firmly stuck in that third spot behind Mercedes and Ferrari, and if it's in a potential winning position then Max Verstappen will be the man to achieve it. That means a quick decision on Gasly's future is not required.

Red Bull should give him a bit more time and try to help him through his problems. Next year is when it needs to make the right decision, because to challenge Mercedes or Ferrari on a regular basis a team needs two potential winners.
Ik denk dat ie gelijk heeft. Er is voor Red Bull momenteel geen noodzaak om hem te vervangen. Ze winnen er niets mee. Maar als ie zichzelf niet verbetert, gaat ie eruit voor 2020.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Voor de iiefhebbers:
https://www.formula1.com/...8Wft1j5Jniryn3CCKL8K.html

Zoiets past weer goed bij de commerciele kant die Liberty Global op wil gaan. Ik weet niet of dit nu zo goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
demo31051987 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:03:
Voor de iiefhebbers:

Zoiets past weer goed bij de commerciele kant die Liberty Global op wil gaan. Ik weet niet of dit nu zo goed is.
Mwah, Olav Mol deed zoiets met GP Radio eind jaren '90-00. Op een andere schaal natuurlijk, maar nieuw is het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:18

basvn

Breezand - NHN

Voor de iiefhebbers:

Toro Rosso doet dit ook elke race :*)

[Instagram: It’s the #BritishGP week! Time to send some songs our way, get commenting!👇⁣ ⁣ #F1 #ToroRosso #Honda #RedBull #Motorsport #Music]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Voor de iiefhebbers:

Niet boeien, sorry. Bijna net als fans die op reddit bij ellke SpaceX lancering een playlist in elkaar zetten. Daar ga je geen kijkers mee winnen.

Eerst eens stoppen met nutteloze regelementen wijzigingen. Team verspillen miljoenen aan nieuwe voorvleugels, conclusie ... inhalen is nog steeds bagger.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Torro Rosso Garage playlist op Spotify :F

beetje hoog Sky Radio / Radio 10 Gold gehalte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 06-10 15:40
mphilipp schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:03:

[...]

Ik denk dat ie gelijk heeft. Er is voor Red Bull momenteel geen noodzaak om hem te vervangen. Ze winnen er niets mee. Maar als ie zichzelf niet verbetert, gaat ie eruit voor 2020.
Ik denk dat hij geen gelijk heeft, ik denk namelijk dat een betere coureur meer kan bijdragen aan de ontwikkeling van de auto.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

SnowDude schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:47:
[...]

Ik denk dat hij geen gelijk heeft, ik denk namelijk dat een betere coureur meer kan bijdragen aan de ontwikkeling van de auto.
Dat, en alsof ze niet voor Ferrari zouden willen eindigen?
Het mislopen van punten door Gasly lijkt me toch best een 'dingetje'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

mphilipp schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:03:

[...]

en:

[...]

Ik vind het erg kort door de bocht. "Ze winnen er niets mee" is alleen maar geredeneerd vanuit de situatie dat je geen extra punten meer kunt pakken tov Ferrari, maar het verschil in het kampioenschap is momenteel helemaal niet onoverbrugbaar: 'maar' 59 punten, met nog 12 races te gaan. En er zijn genoeg scenario's door te rekenen waar een 2e rijder die kan concurreren met Ferrari (zoals Verstappen momenteel ook kan) nog zorgen om dit gat te overbruggen: Bijvoorbeeld als Mercedes 12x een 1-2 pakt, RBR 12x 3e+5e en Ferrari 12x 4e+6e, dan loopt RBR al 60 punten in (snelste rondes even niet meegerekend voor het gemak). Zou RBR nog een paar keer 1e of 2e kunnen worden (of zelfs een dubbel podium) dan gaat het nog veel harder met die achterstand op Ferrari goedmaken. Het zou lastig worden, maar "niets meer te winnen" vind ik wel erg kort door de bocht.

[ Voor 8% gewijzigd door naitsoezn op 09-07-2019 15:00 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 13:11
Ben ik de enige die doodmoe wordt van het in de hemel prijzen van Verstappen? En de berichten over hoe ze het gat gedicht hebben en hoe het vanaf nu fantastisch gaat.

Mercedes had overduidelijk een kut dag met oververhitting in Oostenrijk, Red Bull loopt het hele seizoen al achter en de stappen voorwaarts die ze maken zijn niet groot genoeg om het gat te dichten. Oostenrijk was een mazzeltje. De rest van het seizoen is RBR gewoon weer terug bij af en rijd Max 4e of 5e, tenzij het weer achterlijk warm wordt en Mercedes hun hitte probleem nog niet opgelost heeft.

Ik zet na de race vaak de tv al uit zodra we naar de studio terug gaan, het gaat dan alleen maar over "Oeh! Hij kijkt hier naar links, kijk eens hoe goed hij naar links kijkt!" en "Oh, heel knap hoe hij hier die bocht naar rechts pakt" :')

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 09-07-2019 17:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

FastFred schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 17:04:
Ben ik de enige die doodmoe wordt van het in de hemel prijzen van Verstappen? En de berichten over hoe ze het gat gedicht hebben en hoe het vanaf nu fantastisch gaat.
Als je het hebt over de studio, nee dat ben je niet en dat weet je ook wel. Wordt uitgebreid over geklaagd.

Als je het hebt over genieten van mooie races en goede prestaties. Dan ben je vast ook niet de enige die doodmoe wordt van mensen die daar enthousiast van worden, maar daar geniet ik zeker wel van en word daar zeker wel enthousiast van.

Het is een Nederlandse topcoureur die aggresief rijdt en waar begrijpelijk veel fans van zijn. Daar zuur over doen is nutteloos.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

naitsoezn schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:58:
[...]
Ik vind het erg kort door de bocht. "Ze winnen er niets mee" is alleen maar geredeneerd vanuit de situatie dat je geen extra punten meer kunt pakken tov Ferrari, maar het verschil in het kampioenschap is momenteel helemaal niet onoverbrugbaar: 'maar' 59 punten, met nog 12 races te gaan.
Misschien, maar dan ga je ervan uit dat je de hele tijd Ferrari voor kunt blijven. En dat terwijl weet dat er nog een gridpenalty aankomt.

En dan nog: wie ga je pakken? Ga je weer Kvyat mid-season overplaatsen en die knul wéér onder grote druk zetten? Dat lijkt me niet slim. Kvyat kan volgens mij best een rondje sturen en zou een betere kandidaat zijn dan Gasly, maar mid-season de boel opschudden is nergens goed voor. Bovendien, en dat heb ik vaker aangegeven, maak je ook je eigen junior programma erg onbetrouwbaar.

In dat opzicht heb je dus niet veel te winnen, en alles te verliezen. Niet qua kampioenschap, maar qua toekomst van je team en de aanvoer van vers bloed. Als je een dergelijke hijgerige managemencultuur blijft adopteren, wordt de sfeer er niet beter op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 13:11
JvS schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 17:21:
[...]

Als je het hebt over de studio, nee dat ben je niet en dat weet je ook wel. Wordt uitgebreid over geklaagd.

Als je het hebt over genieten van mooie races en goede prestaties. Dan ben je vast ook niet de enige die doodmoe wordt van mensen die daar enthousiast van worden, maar daar geniet ik zeker wel van en word daar zeker wel enthousiast van.

Het is een Nederlandse topcoureur die aggresief rijdt en waar begrijpelijk veel fans van zijn. Daar zuur over doen is nutteloos.
Bijna, sinds de overwinning in Oostenrijk wordt je doodgegooid met berichten waarin letterlijk gezegd wordt dat ze het gat met Mercedes gedicht hebben.
Dat hebben ze niet, Mercedes had gewoon een kut dag en Ferrari deed waar Ferrari goed in was. De overwinning was een mazzeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
FastFred schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 17:44:
[...]

Bijna, sinds de overwinning in Oostenrijk wordt je doodgegooid met berichten waarin letterlijk gezegd wordt dat ze het gat met Mercedes gedicht hebben.
Dat hebben ze niet, Mercedes had gewoon een kut dag en Ferrari deed waar Ferrari goed in was. De overwinning was een mazzeltje.
Dat is wel erg kort door de bocht. Ja Mercedes moest zijn motoren terugschroeven maar Red Bull had hun zaken zeer goed op orde. En Verstappen heeft een zeer sterke race gereden.

Red Bull is waarschijnlijk dichter bij Mercedes gekomen maar het gat zal zeker nog niet gedicht zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@FastFred Het komt natuurlijk allemaal voort uit het graag goed willen presteren van RBR omdat Max daar zit. Dat hele Renault / Honda verhaal maakt duidelijk hoe snel je van hero naar zero kan gaan voor de fans.
Dat hoort er allemaal wel een beetje bij denk ik.

Ook de dominantie van Mercedes helpt de fans niet om grote hoop te hebben op een WDC voor Max vandaar dat er dan weer veel fans anti-Mercedes zijn geworden. Ook al heb ik daar dan wat minder begrip voor lijkt dat er ook gewoon bij te horen.

Mede door de soms iets te enthousiaste Nederlandse media kan Max voor vele niks fout doen, en dat is waar ik soms wel wat moeite mee heb. Maar dat neemt niet weg dat ik ook graag wil dat Max goed presteert. Vorige race was bijvoorbeeld een mooi voorbeeld van hoe geweldig het kan zijn om een Nederlander zo naar de winst te zien rijden, alleen kan ik ook net zo genieten van een Hamilton als die zijn teamgenoot even op 20 seconden zet of een Stroll die een voor zijn doen geweldige race heeft op zijn thuisbaan. Ik volg de Formule 1 niet alleen voor Max.

Sommige zijn gewoon iets meer Verstappen fan dan Formule 1 fan, en dat kan allemaal best samengaan zolang Max maar gewoon kansen op het podium blijft houden :P

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Norris en Sainz blijven nog een jaartje langer fan van Oranje ;)

https://www.bbc.com/sport/formula1/48928467
Afbeeldingslocatie: https://e2.365dm.com/19/07/768x432/skysports-carlos-sainz-lando-norris_4708954.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door hardware-lover op 09-07-2019 19:35 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 23:29
Nou daar kunnen gelijk wat voorspellingen van mensen de vuilbak in :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
FastFred schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 17:44:
[...]

Feit blijft dat je er dan wel moet staan op zo een moment ... En dat deed hij *O*

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48

Martinspire

Awesomeness

Finraziel schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:50:
[...]

Nah, ze spelen gewoon "hard to get" ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
Finraziel schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:50:
[...]

Het heeft ook geen enkel nut om in 2020 nog van stoeltje te wisselen. In 2021 is iedere coureur contractvrij (want zo geregeld in het huidige Concorde Agreement), dan is het beter om nu te blijven bij je team en laten zien wat je waard bent :+

[ Voor 6% gewijzigd door ThomasG op 09-07-2019 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

hardware-lover schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:07:
Norris en Sainz blijven nog een jaartje langer fan van Oranje ;)
Voor Sainz geld het niet, want die heeft al genoeg ervaring, maar ik denk dat Norris er zeer goed aan doet om
nog even bij Mcl te blijven, en te groeien. Na 1 jaar naar een topteam is gewoon te snel voor velen. Volgend jaar zal de druk al wat hoger zijn voor hem, want alles is dan wat bekender, en de verwachtingen van iedereen zijn hoger, kijken hoe hij daar mee om zal gaan.

Maar wat hij tot nu toe heeft laten zien, chapeau !

En wat misschien ook mee speelt, dat hij wil proberen met Mcl weer aan de top te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ome Ernst schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:59:
[...]
Voor Sainz geld het niet, want die heeft al genoeg ervaring, maar ik denk dat Norris er zeer goed aan doet om
nog even bij Mcl te blijven, en te groeien. Na 1 jaar naar een topteam is gewoon te snel voor velen. Volgend jaar zal de druk al wat hoger zijn voor hem, want alles is dan wat bekender, en de verwachtingen van iedereen zijn hoger, kijken hoe hij daar mee om zal gaan.

Maar wat hij tot nu toe heeft laten zien, chapeau !

En wat misschien ook mee speelt, dat hij wil proberen met Mcl weer aan de top te komen.
Als ze er volgend jaar daadwerkelijk een Mercedes power-unit in gaan proppen dan zal dat zeker wel gaan helpen verwacht ik.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 23:47

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ThomasG schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:52:
[...]
Het heeft ook geen enkel nut om in 2020 nog van stoeltje te wisselen. In 2021 is iedere coureur contractvrij (want zo geregeld in het huidige Concorde Agreement), dan is het beter om nu te blijven bij je team en laten zien wat je waard bent :+
Zo geregeld in Concorde agreement? Volgens mij er een causaal verband, maar gewoon uit vrije wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 22:48

Wom

Goede zet van Mclaren om Norris te tekenen en goede zet van Sainz om ook bij te tekenen. Mclaren zit duidelijk in een goed momentum en Norris gaat steeds beter lijkt het.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nhz
  • Laatst online: 18:24

Nhz

FastFred schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 17:04:

Mercedes had overduidelijk een kut dag met oververhitting in Oostenrijk, Red Bull loopt het hele seizoen al achter en de stappen voorwaarts die ze maken zijn niet groot genoeg om het gat te dichten. Oostenrijk was een mazzeltje. De rest van het seizoen is RBR gewoon weer terug bij af en rijd Max 4e of 5e, tenzij het weer achterlijk warm wordt en Mercedes hun hitte probleem nog niet opgelost heeft.

Ik zet na de race vaak de tv al uit zodra we naar de studio terug gaan, het gaat dan alleen maar over "Oeh! Hij kijkt hier naar links, kijk eens hoe goed hij naar links kijkt!" en "Oh, heel knap hoe hij hier die bocht naar rechts pakt" :')
Nee je bent absoluut niet de enige. Aan de ene kant vind ik het fantastisch wat Max presteert en hoe hij de wereld van de F1 op zijn kop zet, maar aan de andere kant stoor ik me soms mateloos aan alles wat er daardoor bij komt kijken. Ik zal wel een aantal mensen tegen het zere been schoppen, maar ik heb soms het gevoel dat de F1 van een 'hbo-sport' aan het afglijden is naar een 'lagereschool-sport'. De enorme plaat en oranje bril die sommige mensen voor hun kop hebben helpt daar absoluut niet aan mee.

Groetjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nhz schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 23:21:
[...]

Nee je bent absoluut niet de enige. Aan de ene kant vind ik het fantastisch wat Max presteert en hoe hij de wereld van de F1 op zijn kop zet, maar aan de andere kant stoor ik me soms mateloos aan alles wat er daardoor bij komt kijken. Ik zal wel een aantal mensen tegen het zere been schoppen, maar ik heb soms het gevoel dat de F1 van een 'hbo-sport' aan het afglijden is naar een 'lagereschool-sport'. De enorme plaat en oranje bril die sommige mensen voor hun kop hebben helpt daar absoluut niet aan mee.
Wat sommige hier met max hebben, moest je eerder absoluut niet doen rond vrouwenvoetbal. Ergens, dat is sport. De 1 vind Van Gerwen geweldig, de ander een droplul. De 1 vond vrouwenvoetbal briljant, de ander noemt het 1ste amateur op z'n best.

In Nederland hebben we gewoon een ding om alles te dramatiseren, overdrijven of te romantiseren. Er gebeurd nu eenmaal niet zo bijzonder veel in kikkerlandje, dus individuele prestaties moet je flink uitvergroten.

Want of je het leuk vind of niet, die duizenden Nederlandse fans betekenen wel een flinke commerciele boost voor hem, Ziggo, merchandise en F1. Natuurlijk is dat scheef naar andere Nederlanders die net zo'n prestatie neerzetten (darts, motor, alle andere takken eigenlijk), net zo als die gele trui voor 1 of andere Nederlander mij absoluut niet boeit. Hele parade erbij, hele show, hele napraten.. beetje 'part of the show'. Voor Nederland heb je met Max weer iemand die op hoog niveau kan meedoen, blijkbaar is dan onze aard daar heel trots, heel oranje-brilletje, en heel gedetaileerd naar te kijken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
MikeyMan schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 22:59:
[...]

Zo geregeld in Concorde agreement? Volgens mij er een causaal verband, maar gewoon uit vrije wil.
Alle teams zijn akkoord gegaan met het agreement, en daarin staat onder andere dat alle contracten (ook die met de drivers) uiterlijk drie maanden na het verlopen van agreement worden vernietigd/ongeldig. Ze mogen wel doorgaan met een coureur, uit vrije wil, niet contractueel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/ad_img/1148646710232670210/T2230SgU?format=png&name=orig

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

top 4, na 9 races

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D_F3R2sXsAAAiuj?format=png&name=large

[ Voor 5% gewijzigd door basvn op 10-07-2019 07:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 23:47

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ThomasG schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 23:33:
[...]
Alle teams zijn akkoord gegaan met het agreement, en daarin staat onder andere dat alle contracten (ook die met de drivers) uiterlijk drie maanden na het verlopen van agreement worden vernietigd/ongeldig. Ze mogen wel doorgaan met een coureur, uit vrije wil, niet contractueel.
Heb je hier ook een bron van? Ik kan niks vinden namelijk.

Volgens mij wíl er niemand een contract zolang ze niet weten hoe de regels eruit zien. Dat is vziw de reden dat er niemand langer vast ligt dan 2020.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Het had vorig jaar zo spannend kunnen zijn tot Abu Dhabi, echt jammer van die Ferrari faalhazen.
Pagina: 1 ... 89 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire