[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.077 views

Onderwerpen

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
Nog wat leuke feitjes over de nieuwe coureurs:
  • George Russell is de aanstaande schoonbroer van Nyck de Vries. Vooral leuk toen ze elkaar van de baan reden in Baku O-). Zal een gezellige ontbijttafel zijn geweest in ieder geval :+
  • Alexander Albon had vorig jaar niet eens een stoeltje in de Formule 2. Hij kreeg op het laatste moment een contract voor 1 race bij DAMS, wat later omgezet werd in een volledig seizoen
  • Lando Norris reed alles aan snot tot en met twee jaar geleden. Vorig jaar vond hij het erg moeilijk zijn draai te vinden in Formule 2, maar werd toch tweede in het kampioenschap. Kwam waarschijnlijk ook door het ontzettend sterke deelnemersveld
  • De volledige top 3 uit Formule 2 maakt zijn opwachting in het komend seizoen van de Formule 1, erg veelbelovend dus!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

mphilipp schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 22:21:
[...]

Mag hij al alleen reizen?
Je hebt deels een terecht punt. Want 2019 zal de jongste grid ooit hebben in F1. Zie ook https://www.grandprix247....ngest-ever-grid-for-2019/.

Coureurs + leeftijden:

No. Driver Age Entrant Engine
44 Lewis Hamilton 33 Mercedes AMG Motorsport Mercedes
77 Valtteri Bottas 29 Mercedes AMG Motorsport Mercedes
5 Sebastian Vettel 31 Scuderia Ferrari Ferrari
16 Charles Leclerc 21 Scuderia Ferrari Ferrari
33 Max Verstappen 21 Red Bull Racing Honda
10 Pierre Gasly 22 Red Bull Racing Honda
27 Nico Hulkenberg 31 Renault Sport Renault
3 Daniel Ricciardo 29 Renault Sport Renault
35 George Russell 20 Williams Racing Mercedes
40 Robert Kubica 33 Williams Racing Mercedes
55 Carlos Sainz 24 McLaren Renault
47 Lando Norris 19 McLaren Renault
18 Lance Stroll 20 Racing Point Mercedes
11 Sergio Perez 28 Racing Point Mercedes
26 Daniil Kvyat 24 Scuderia Toro Rosso Honda
TBC Alexander Albon 22 Scuderia Toro Rosso Honda
7 Kimi Raikkonen 39 Alfa Romeo Ferrari
36 Antonio Giovinazzi 24 Alfa Romeo Ferrari
20 Kevin Magnussen 26 Haas Ferrari
8 Romain Grosjean 32 Haas Ferrari

Gemiddelde leeftijd: 26,4 :o :o

Jonkies:

Gasly: 23
Albon: 22
Verstappen, Leclerc: 21
Russel, Stroll: 20
Norris: 19

Sainz Jr. is een 'oudje' met 24 :o

Verstappen heeft al vier volledige seizoenen achter de kiezen :o :o

Even voor het geval mensen dat even vergeten he :P

edit: Kimi Raikkonen is ~ 20 jaar ouder dan Norris (39 vs 19) - dat is bijna een generatie :9~ :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Remy op 09-03-2019 11:35 . Reden: GAS is 23, niet 22 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:57

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik krijg hier vast een ban voor, maar I don't care...Steeds als ik George Russel hoor (de naam) moet ik onwillekeurig aan Big John Russel denken. Waarom? Geen idee, zal wel iets met de gevorderde leeftijd te maken hebben. Voor wie net zo oud is als Georgie Porgie hier een stukje education:

(en het is nog een - Surinaamse - Nederlander ook... :X

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@mphilipp Doe dan deze! YouTube: Big John Russel - Bring it on home to me

Nog maar 6 dagen!

[ Voor 7% gewijzigd door albino71 op 08-03-2019 23:22 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Remy schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 22:08:
Jezus wat slecht :o Echt, 1996 Chem Bros was beter :/ (en ja, ik was een fan!) - Venting, sorry https://twitter.com/remybergsma/status/1104131377648336900 . Gelukkig blijft de huidige F1 theme song, die ik best goed vind! _o_ _o_

[YouTube: Formula 1 - New 2018 Official Theme Song - by Brian Tyler]
Helemaal mee eens. Ik vind het ook vooral niet passen bij F1.

Misschien moet F1 eens Noisia benaderen om iets voor ze in elkaar te flansen. Dat is wel episch en past wel.
Zal trouwens ook niet door iedereen gewaardeerd worden :)

Te koop....

Acties:
  • +36 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:17

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik ben op me werk creatief bezig geweest in word om een overzicht te maken van dit aankomend seizoen, heb hierin de basis opmaak van dit topic overgenomen en het verder uitgewerkt. Hopelijk is dit geen probleem?

Het eindresultaat is uiteindelijk een pdf bestand geworden die ik dan ook graag met jullie wil delen , ben benieuwd wat jullie er van vinden en wie ik er allemaal blij mee maak :).

https://drive.google.com/...E1iTkFn/view?usp=drivesdk

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:53

pinda powerrr

Slow down...

G_Dragon schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 00:05:
Ik ben op me werk creatief bezig geweest in word om een overzicht te maken van dit aankomend seizoen, heb hierin de basis opmaak van dit topic overgenomen en het verder uitgewerkt. Hopelijk is dit geen probleem?

Het eindresultaat is uiteindelijk een pdf bestand geworden die ik dan ook graag met jullie wil delen , ben benieuwd wat jullie er van vinden en wie ik er allemaal blij mee maak :).

Ik mis de slowchat :')

Jeetje wat een werk! Respect hoor! _/-\o_
Altijd handig een naslagwerk.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Siebeh schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:03:
Ai lastig....die Crash van Gasly heeft nog meer inpact..

Redbull mist mogelijk upgrade voor GP Australie
https://nl.motorsport.com...ade-gp-australie/4348927/
Op de Engelse motorsport.com kan ik heel dit bericht niet terug vinden, zal dus mogelijke meer Nederlands clickbait zijn dan echt een gevaar :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:59

sjaool

Every life should have 9 cats

@Remy Pierre Gasly is 23. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Cool. En met het correcte, mooie F1-logo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-10 19:54

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

YakuzA schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 07:45:
[...]

Op de Engelse motorsport.com kan ik heel dit bericht niet terug vinden, zal dus mogelijke meer Nederlands clickbait zijn dan echt een gevaar :)
Ze zullen er vast wel iets van merken, maar red bull is geen Williams. Die hebben echt wel genoeg onderdelen klaar.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
De rijders van RBR en TR waren in Tokyo voor een demo. Wie spot Max...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1MS0NbWkAAv7o-?format=jpg&name=medium

Donut video in de tweet.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1MmMfPWkAIRhid?format=jpg&name=medium

[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 09-03-2019 09:35 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 08:09
[...]

Kan een kern van waarheid in zitten, dus wat Dr. Marko roept. Ze konden de laatste twee dagen amper nieuwe aero onderdelen testen omdat de RB Fransman een foutje maakte. Kun je weer niet de correlatie met de windtunnel testen etc.

Misschien dat ze dan met 3 of 4 setjes van elke config komen naar Melbourne (= meer werk, vooral voor carbon delen). Of de laatste update (maar niet voldoende getest) alleen aan de #1 driver geven.

Mijn indruk is dat de RB15 zonder extra aero update en iets meer vermogen dan tijdens de laatste 4 testdagen nog steeds op plek 5 en 6 mag rondrijden, waarbij ik Gastly nog niet goed genoeg acht voor plek 5 of 6.

[ Voor 1% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-03-2019 11:06 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

loekf2 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:30:
[...]

Kan een kern van waarheid in zitten, dus wat Dr. Marko roept. Ze konden de laatste twee dagen amper nieuwe aero onderdelen testen omdat de RB Fransman een foutje maakte. Kun je weer niet de correlatie met de windtunnel testen etc.

Misschien dat ze dan met 3 of 4 setjes van elke config komen naar Melbourne (= meer werk, vooral voor carbon delen). Of de laatste update (maar niet voldoende getest) alleen aan de #1 driver geven.

Mijn indruk is dat de RB15 zonder extra aero update en iets meer vermogen dan tijdens de laatste 4 testdagen nog steeds op plek 5 en 6 mag rondrijden, waarbij ik Gastly nog niet goed genoeg acht voor plek 5 of 6.
Als de auto gewoon doet wat ie moet doen zullen de meeste huidige coureurs hem netjes in de top6 kunnen planten. Gasly kan best sturen dus dat moet goed komem. Of ie goed genoeg is om het verschil te maken moet blijken.
Ik gok zomaar dat het verschil tussen de top6 en de rest nog steeds redelijk fors is.

[ Voor 0% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-03-2019 11:06 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Het enige waar ik op hoop is dat er op de eerste 4 startrijen 4 Honda aangedreven auto’s staan en ze ons 2 weken lang voor de gek gehouden hebben.

Los van RB, Max en Str gun ik het Honda gewoon om het seizoen eindelijk eens te kunnen openen op een manier die zelfs in hun eigen stoutste dromen onhaalbaar leek. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:54

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:47

Oekol

waka waka hey hey

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:17
Max komt wel veel zelfverzekerder over op mij daar dan Pierre...
Pierre lijkt heel voorzichtig te doen, Max gooit die auto met alle gemak heen en weer. Hopelijk geen indicatie van Pierre zijn zelfvertrouwen na de testdagen, of anders dat hij dat voor de race volgende week wel uit zijn systeem krijgt.

edit: Max had zich wel even mogen scheren :+

[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 09-03-2019 10:12 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Leoon. schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:04:
[...]
De grap is denk ik toch wel dat deze demo auto's met renault motoren rijden op een Honda event :D
Net zoiets als de auto's op Le Mans (zoals vroegâh Peugeot) met reclame voor 'hun' brandstofleverancier, Elf ofzo, terwijl Shell de brandstofleverancier is voor het evenement...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Finraziel schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:08:
[...]
Pierre lijkt heel voorzichtig te doen, Max gooit die auto met alle gemak heen en weer. Hopelijk geen indicatie van Pierre zijn zelfvertrouwen na de testdagen, of anders dat hij dat voor de race volgende week wel uit zijn systeem krijgt.
Komt denk ik eerder omdat Pierre nog nooit in deze wagen gereden heeft. Max verstapte zich ook al eens in Rotterdam. Het zijn gewoon totaal andere auto's als waarin ie ooit gereden heeft, en je wil geen modderfiguur slaan door dat ding kapot te rijden.
Ik hoop dat hij zich niet gek laat maken door iedereen die nu los gaat omdat ie 2x de fout is in gegaan. Dat soort fouten moet je soms maken. Maar in de media en door de zogenaamde deskundigen op de forums wordt ie al meteen neergezet als prutser. Het helpt ook niet als Marko van die fijne uitspraken doet, waardoor die knul straks helemaal stijf in die auto zit. Ja, hij moet ermee om kunnen gaan, maar toch. Je kunt ook je best doen om iemand niet gek te maken denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Verandering in regels rondom de spiegels en de bargeboards gemist 8)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nibbz
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Remy schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 22:08:
[...]
Gelukkig blijft de huidige F1 theme song, die ik best goed vind! _o_ _o_

[YouTube: Formula 1 - New 2018 Official Theme Song - by Brian Tyler]
Heerlijke tune idd :). Live klinkt hij nog een stukkie beter :)

Tijdens het tussenstukje, mis ik alleen de stem van Olaf Mol :p

edit:
Is het al volgend weekend :( ?

[ Voor 9% gewijzigd door Nibbz op 09-03-2019 10:36 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Nibbz schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:31:
[...]

Heerlijke tune idd :). Live klinkt hij nog een stukkie beter :)

[YouTube: Formula 1 Theme Live in Concert by Brian Tyler]

Tijdens het tussenstukje, mis ik alleen de stem van Olaf Mol :p
Prima intro tune... ben ik de enige die wat “Pirates of the Carribean”-achtig vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:37:
[...]

Prima intro tune... ben ik de enige die wat “Pirates of the Carribean”-achtig vind?
Nee, maar die discussie is vorig jaar al uitgebreid gevoerd. :O

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:18

basvn

Breezand - NHN

Over een week weten we waar het veld staat!
Hebben we de 3 vrije trainingen en de Q al gehad, en zitten we in spanning te wachten tot het zondag 6.10 is(5.10 als je voorbeschouwing wilt zien)

Ik heb er zin in!!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ATS schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:38:
[...]

Nee, maar die discussie is vorig jaar al uitgebreid gevoerd. :O
Het zijn komkommerdagen nu, wat mij betreft trekken we die discussie opnieuw van de plank. ;)

Goed verhaal... het seizoen moest maar eens snel beginnen. Het geduld is goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:54
Finraziel schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:08:
[...]

edit: Max had zich wel even mogen scheren :+
Ja, die Gasly doet nu wel extra voorzichtig met Marko in de buurt. Ik kan me nog een van de eerste demo runs van Verstappen herinneren in Rotterdam, hij reed gelijk een voorvleugel kapot :').

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

mphilipp schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:10:
[...]

Net zoiets als de auto's op Le Mans (zoals vroegâh Peugeot) met reclame voor 'hun' brandstofleverancier, Elf ofzo, terwijl Shell de brandstofleverancier is voor het evenement...
Net zoals McLaren die al 2 jaar met Petrobras sponsoring rijden, maar nog steeds de Renault supplier gebruiken op dit moment.
En Williams daarvoor ook met petrobras sponsoring, maar met petronas benzine etc.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Nog een weekje

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

een weekje.? dan mis je vrije training 1, vrije training 2, vrije training 3, kwalificatie

dus nee nog 5 dagen 13 uur 33 min en 20 sec
----------------------------------------------------19sec
----------------------------------------------------18sec
----------------------------------------------------17sec
----------------------------------------------------16sec
----------------------------------------------------15sec
----------------------------------------------------14sec
----------------------------------------------------13sec
----------------------------------------------------12sec
----------------------------------------------------11sec
----------------------------------------------------10sec
----------------------------------------------------09sec
----------------------------------------------------08sec
----------------------------------------------------07sec
----------------------------------------------------06sec
----------------------------------------------------05sec
----------------------------------------------------04sec
----------------------------------------------------03sec
----------------------------------------------------02sec
----------------------------------------------------01sec
----------------------------------------------------00sec
--------------------------------------32 min en 59sec

[ Voor 146% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2019 12:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21

JB

Cédric roelt!

Interview Olav met Max op Ziggosport was wat pover niet :? De teaser gaf belangrijkste eigenlijk al weg bij Peptalk laatst en dat was ook in het interview het eerste waar het over ging.

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 09-03-2019 12:31 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
In het artikel wordt gelinkt naar een Duitse website al bron, daar staat o.a. het volgende te lezen.
...
Red Bull in Australien ohne Upgrade?
Besonders bitter, weil Red Bull nicht nur Streckenzeit verlor, sondern vor allem neue Teile. Verstappen konnte deshalb am letzten Testtag kaum mehr fahren. In der zweiten Testwoche brachten die Österreicher nach uns nach neue Teile. "Wir konnten die Teile dann im Gesamtpaket nicht testen, sondern nur in Einzelteilen. Sicher sind wir uns deshalb natürlich nicht [ob sie funktionieren]", so Marko.

Doch damit nicht genug: Noch ist unklar, ob Red Bull überhaupt alle neuen Teile für Australien fertig bekommt. "Das ist das Ziel und wir hoffen, dass wir das schaffen", gibt sich Marko bedeckt. Optimismus hört sich anders an. "Es ist schon eine Herausforderung für unsere Produktion, die Teile bis Melbourne fertigzustellen", bestätigt der Grazer.

Red Bull in Australia without upgrade?
Especially bitter, because Red Bull not only lost track time, but above all new parts. Verstappen could therefore hardly drive on the last day of the test. In the second week of testing, the Austrians brought us new parts. "We could not test the parts in the complete package, but only in individual parts, so of course we are not sure [if they work]," says Marko.

But that's not all: it is still unclear whether Red Bull will even get all the new parts ready for Australia. "That's the goal and we hope we can do it," says Marko. Optimism sounds different. "It is a challenge for our production to complete the parts to Melbourne," confirms the Grazer

@werphengel, dat beweert ie in datzelfde artikel ook nog steeds, hierboven staat enkel een selectie uit het interview m.b.t. de onderdelen.

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 09-03-2019 14:23 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Eerst hoog van de toren blazen dat de de RB met Honda motor helemaal top is en misschien wel kan strijden om een tweede plaats in het kampioenschap, om vervolgens te gaan kermen over niet beschikbare onderdelen. Komt ook een beetje amateuristisch over.

Klinkt alsof Dr Helmut opeens niet meer zo zeker is over de RB :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
Klinkt alsof Dr. Helmut lekker aan het sandbaggen is ;).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-09 10:13
Standaard sandbaggen. Begin vorig seizoen was RedBull dé te kloppen auto volgens Mercedes en Ferrari. Nu speelt Mercedes weer hetzelfde spelletje dat de wagen niet goed voelt of er nog veel winst geboekt moet worden. Dat zal allemaal wel meevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

hardware-lover schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 12:43:
[...]

In het artikel wordt gelinkt naar een Duitse website al bron, daar staat o.a. het volgende te lezen.
...
Red Bull in Australien ohne Upgrade?
Besonders bitter, weil Red Bull nicht nur Streckenzeit verlor, sondern vor allem neue Teile. Verstappen konnte deshalb am letzten Testtag kaum mehr fahren. In der zweiten Testwoche brachten die Österreicher nach uns nach neue Teile. "Wir konnten die Teile dann im Gesamtpaket nicht testen, sondern nur in Einzelteilen. Sicher sind wir uns deshalb natürlich nicht [ob sie funktionieren]", so Marko.

Doch damit nicht genug: Noch ist unklar, ob Red Bull überhaupt alle neuen Teile für Australien fertig bekommt. "Das ist das Ziel und wir hoffen, dass wir das schaffen", gibt sich Marko bedeckt. Optimismus hört sich anders an. "Es ist schon eine Herausforderung für unsere Produktion, die Teile bis Melbourne fertigzustellen", bestätigt der Grazer.

Red Bull in Australia without upgrade?
Especially bitter, because Red Bull not only lost track time, but above all new parts. Verstappen could therefore hardly drive on the last day of the test. In the second week of testing, the Austrians brought us new parts. "We could not test the parts in the complete package, but only in individual parts, so of course we are not sure [if they work]," says Marko.

But that's not all: it is still unclear whether Red Bull will even get all the new parts ready for Australia. "That's the goal and we hope we can do it," says Marko. Optimism sounds different. "It is a challenge for our production to complete the parts to Melbourne," confirms the Grazer

@werphengel, dat beweert ie in datzelfde artikel ook nog steeds, hierboven staat enkel een selectie uit het interview m.b.t. de onderdelen.
Ach ik gooi er wat korrels zout op iig.

https://www.gptoday.net/n...-australie-gewoon-op-rb15
Het lijkt echter goed te komen wat betreft de updates die Red Bull mee wil brengen naar Australië. Een woordvoerder van het team ontkende het verhaal van Marko tegenover GPToday.net en zegt dat de updates in Melbourne gewoon op de auto zullen zitten. "Red Bull Racing zit op de goede weg voor de race in Australië. De updates zitten daar gewoon op de auto."

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
Hou het nieuws even bij jongens: Red Bull heeft allang gezegd dat ze de nieuwe onderdelen in Melbourne hebben.

https://www.gptoday.net/n...-australie-gewoon-op-rb15

Lees als: in ieder geval Max heeft de onderdelen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Onderdelen of niet, mij boeit maar 1 ding.. kunnen ze meekomen :D

Lijkt me werkelijk geen mooier seizoen dan Ham, Vet en Ver vechten om de titel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 17:38

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Sluit Bottas niet uit 😜

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Net de jongens verteld dat het nog een week gaat duren... z’n blik spreekt boekdelen. :')

[ Voor 31% gewijzigd door Turbo-Puppy op 09-03-2019 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

werphengel schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:16:
Eerst hoog van de toren blazen dat de de RB met Honda motor helemaal top is en misschien wel kan strijden om een tweede plaats in het kampioenschap, om vervolgens te gaan kermen over niet beschikbare onderdelen. Komt ook een beetje amateuristisch over.

Klinkt alsof Dr Helmut opeens niet meer zo zeker is over de RB :?
Je haalt wat dingen door elkaar.
Het is een publiek geheim dat de onderdelen schaars zijn aan het begin van het seizoen. Als RBR 2 sets onderdelen had bij die tweede test, zijn die nu (deels) beide naar de kloten gereden. Daar reken je niet op. Bij Mercedes zou dat ook een probleem zijn. Je gaat niet 4 sets carbon bodywork en aero maken voor die test. Want stel dat je iets ontdekt dat je wilt veranderen, kan je die andere set wegkiepen. Daar is dat spul toch echt te kostbaar voor. En de fabriek is ook niet voor de kat z'n viool bezig.
Dus je rekent erop dat je misschien een paar kleine onderdelen zoals delen van voor- of achtervleugel moet maken voor de eerste race. Dat lukt nog wel. De designer mag even overwerken en dan kunnen ze aan de gang met de autoclaaf. Maar nu zijn er 2 auto's in de prak gereden, waarvan één ernstig. Dus ja, dat is dan een probleem. Dat is niet amateuristisch, maar zo gaan die dingen nu eenmaal. Just in time, en zeer weinig marge voor fouten. En dat geldt gewoon voor elk team. Voor de minder rijke teams is het vaak nog erger.

Maar het heeft niets te maken met de verwachtingen van de Honda temperen. En wie weet is Marko gewoon de boel een beetje aan het opstoken. Nu zijn de concurrenten misschien wel een beetje rustiger, en is de verrassing straks groter als ze op pole staan... :+
Wie weet. Ik hecht niet heel veel waarde aan al dat geneuzel in de pers. Volgens mij zeggen die lui ook veel dingen om de boel gek te maken. De pers smult ervan en de 'fans' hebben weer wat te speculeren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 22:53

Vuvuzela

My spire is forming

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:35:
Net de jongens verteld dat het nog een week gaat duren... z’n blik spreekt boekdelen
Knip
Meer een blik van.. "als je dit op internet zet dan.. kom ik je later niet bezoeken" :P

[ Voor 14% gewijzigd door Vuvuzela op 09-03-2019 20:53 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Denk dat de onderdelen sowieso op 1 auto zitten... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

MikeyMan schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:25:
[...]

Denk dat de onderdelen sowieso op 1 auto zitten... ;)
Die onderdelen zitten nog nergens op. Beide wagens zijn nog een mooi bouwpakket. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
SinergyX schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 15:36:
Onderdelen of niet, mij boeit maar 1 ding.. kunnen ze meekomen :D

Lijkt me werkelijk geen mooier seizoen dan Ham, Vet en Ver vechten om de titel.
Zolang Mercedes maar flink onder drukt komt te staan vind ik alles goed. Vorig jaar hadden ze al wat meer concurrentie van Ferrari, maar konden ze toch met gemak winnen omdat Ferrari fouten maakte. Het WDC, en in zekere zin Formule 1, wordt gewoon saai als je jaar na jaar Mercedes (en Hamilton) met zo'n gemak ziet winnen. Ik wil ze dit jaar zien zweten, en dat Hamilton er dit seizoen voor de verandering veel moeite voor moet doen mocht hij weer WDC worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:09

Edd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:35:
Net de jongens verteld dat het nog een week gaat duren... z’n blik spreekt boekdelen. :')

[Afbeelding]
Ik geloof er niks van... Waar is zijn RBR-outfit dan?? :+

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:04
Whaaaaaaaa kanniewachtuuuuuuuu!! Wordt gek.......

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch blij voor die 2 dat ze gewoon kunnen blijven racen, Hartley is natuurlijk al een WEC driver, maar vond het wel altijd grappige gast.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:48

AzzKickah

06-CENSORED

wowly schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 19:06:
Whaaaaaaaa kanniewachtuuuuuuuu!! Wordt gek.......
Nee, jij wordt zelf gek :P

:+

[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 10-03-2019 01:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
sjaool schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:39:
[...]

Die onderdelen zitten nog nergens op. Beide wagens zijn nog een mooi bouwpakket. ;)
Wordt een beetje moe van die click-baits. RB kan zich niet veroorloven om vanaf Melbourne achter de feiten aan te lopen.

Hoe gaat Australie logistiek in z'n werk trouwens ? Gaan de auto's en onderdelen al 1-2 weken van te voren op een boot in containers (zeg net na Barcelona) of gaat alles per vrachtvliegtuig ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

loekf2 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:54:
[...]

Wordt een beetje moe van die click-baits. RB kan zich niet veroorloven om vanaf Melbourne achter de feiten aan te lopen.

Hoe gaat Australie logistiek in z'n werk trouwens ? Gaan de auto's en onderdelen al 1-2 weken van te voren op een boot in containers (zeg net na Barcelona) of gaat alles per vrachtvliegtuig ?
Op youtube staat ergens een filmpje van Lotus “F1 around the globe” o.i.d. 20 minuten een blik in de keuken van de logistieke afdeling. Kon hem zo snel even niet vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

[...]

Pitwall & garage (heeft elk team er volgens mij 5/6 van) gaan per boot. Moment dat ze klaar zijn in Australië, gaan deze gelijk weer door naar de volgende.

De auto komt aan in zulke boxen
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTkTCtTio_eTG-5zArF1Y17KonoUEG_L-wVE3WFlPlujW-A8lK2

En daarnaast zullen er nog dingen last-minute ingevlogen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:00
Zoals @basvn zegt. Dingen die niet veranderen zoals de pitwall, pitbox, gereedschap, pitstop installatie, ... heeft elk team meerdere sets van en die gaan per boot. De set van in Australië zal dan bv/waarschijnlijk in gebruik zijn in China, Singapore, Japan etc. En dan ook nog één of twee sets voor Amerika etc. Grap is ook dat deze set die terug komt uit Abu Dhabi pas in december of januari terug komt bij het team terwijl de set die ze in Australië gebruiken dan alweer weg is.

De auto etc worden bij fly-away races geregeld door DHL en die zullen zorgen dat de auto's/onderdelen op tijd op het circuit zijn. Echter zullen de meeste teams, zeker bij de eerste race(s) ook nog wel wat privé vluchten inzetten waarbij de laatste onderdelen pas op zaterdag op het circuit aankomen.
Binnen Europa moeten de teams het transport zelf regelen waarvoor alle teams dus een hele vloot aan vrachtwagens hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Remy schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 22:35:

edit: Kimi Raikkonen is ~ 20 jaar ouder dan Norris (39 vs 19) - dat is bijna een generatie :9~ :9~
Dat is niet bijna een generatie, dat IS een generatie.

Nu Alonso gestopt is, is komend jaar Kimi de enige coureur die nog tegen Jos Verstappen gereden heeft in de F1.

Dus eigenlijk is het al meer dan een generatie ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

RobertMe schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:09:
[...]

Zoals @basvn zegt. Dingen die niet veranderen zoals de pitwall, pitbox, gereedschap, pitstop installatie, ... heeft elk team meerdere sets van en die gaan per boot. De set van in Australië zal dan bv/waarschijnlijk in gebruik zijn in China, Singapore, Japan etc. En dan ook nog één of twee sets voor Amerika etc. Grap is ook dat deze set die terug komt uit Abu Dhabi pas in december of januari terug komt bij het team terwijl de set die ze in Australië gebruiken dan alweer weg is.

De auto etc worden bij fly-away races geregeld door DHL en die zullen zorgen dat de auto's/onderdelen op tijd op het circuit zijn. Echter zullen de meeste teams, zeker bij de eerste race(s) ook nog wel wat privé vluchten inzetten waarbij de laatste onderdelen pas op zaterdag op het circuit aankomen.
Binnen Europa moeten de teams het transport zelf regelen waarvoor alle teams dus een hele vloot aan vrachtwagens hebben.
Natuurlijk moet ik dan even dit filmpje linken, legt alles mooi uit :*)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

vosss schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:12:
[...]
Nu Alonso gestopt is, is komend jaar Kimi de enige coureur die nog tegen Jos Verstappen gereden heeft in de F1.
Dus eigenlijk is het al meer dan een generatie ;)
Niet meer dan een generatie, precies één generatie. Hij rijdt nu tegen de zoon van Jos... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1SmNuVV4AAPEvU?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
basvn schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:20:
[...]

Hopelijk dit jaar weer zo´n filmpje in een RBR :*)
En dan LEC dit doet met een Ferarri :')
[YouTube: Timo Glock Australia Crash 2008]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

een 900 graden spin! LEC is alleen goed in 360´s

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/53464755_2085757664792728_3395230325331197952_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=1716e4f71eeebc180c8e679575bedfbe&oe=5D0F19AE
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/53596214_2085757524792742_4504013911325933568_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=21a59adcd267491c366a17436ece359f&oe=5D260F0D

Eerste spullen zijn aangekomen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Christian Fittipaldi. 5 jaar

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1TUAXGWkAAW3F-?format=jpg&name=900x900

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1N1tt7VYAAjgpR?format=jpg&name=large

[ Voor 28% gewijzigd door Jasphur op 10-03-2019 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik denk eerder dat het Gasly gaat zijn. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-10 12:21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd

Edd

Stiekem hoop ik dat we meer van deze Kimi gaan zien dit jaar... ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:10:
[...]

Ik denk eerder dat het Gasly gaat zijn. O-)
In de docu zitten ook een paar mooie verwerkt inclusief geluidseffecten en dramatische slow motion. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:53

Polycom

Poes van goud

Hoe laat is zondag de race (NL tijd)?

06:10 dus
Bedankt

[ Voor 23% gewijzigd door Polycom op 10-03-2019 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Polycom schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:15:
Want dat is nergens te vinden? :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Polycom schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:15:

06:10 dus
Bedankt
Sinds vorige week heeft de formule 1 zelf een website waar het op staat. Voor de Nederlanders die ook nog wat nieuws willen volgen is vrij recent F1today online gegaan. Die plaatsen ook af en toe een item. d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Turbo-Puppy schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:28:
[...]
Sinds vorige week heeft de formule 1 zelf een website waar het op staat. Voor de Nederlanders die ook nog wat nieuws willen volgen is vrij recent F1today online gegaan. Die plaatsen ook af en toe een item. d:)b
Of je kijkt in de TS waar alles netjes staat :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

YakuzA schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:33:
[...]

Of je kijkt in de TS waar alles netjes staat :+
Dat dacht jij heh...ware het niet dat de tablelayout op m’n ipad de tijden net buiten beeld zet. (9,7pro) probeer het zelf maar eens. ;) (chome->F12->ipad op een pc)

De tabel mag dus wel een paar pixels extra marge op rechts hebben van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10 18:57
Oef, dat ik vroeg. Ik dacht dat de race zelf om 07:10 begon, uitzending om 6 uur. :(
Wel lekker dat je dan een hele dag hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Turbo-Puppy schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:45:
[...]
Dat dacht jij heh...ware het niet dat de tablelayout op m’n ipad de tijden net buiten beeld zet. (9,7pro) probeer het zelf maar eens. ;) (chome->F12->ipad op een pc)

De tabel mag dus wel een paar pixels extra marge op rechts hebben van mij.
@Turbo-Puppy, beroert systeem dan als dat W10M geval van mij dat wel prima weer kan geven? 😏

Race starttijden staan zowel in het totaal circuit-overzicht en bij de afzonderlijke circuit info. Jij kan beiden niet fatsoenlijk zien?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeg laat
In vergelijking met de 1ste en 3de vrije training is het uitslapen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

hardware-lover schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:01:
[...]

@Turbo-Puppy, beroert systeem dan als dat W10M geval van mij dat wel prima weer kan geven? 😏

Race starttijden staan zowel in het totaal circuit-overzicht en bij de afzonderlijke circuit info. Jij kan beiden niet fatsoenlijk zien?
Ik heb op de eerste pagina alles net een tikkeltje buiten beeld staan. Ze staan bij de circuits zelf echter wel op een goed leesbare positie. Komt wel meer voor als er ergens een tabel staat opgenomen. We geven gewoon Apple de schuld... rotzooi! O-)

Maak me eerlijk gezegd meer zorgen over het functioneren van F1 pro aankomend weekend. Wilde het maar eens gaan proberen zonder Ziggo. Volgens mij voor hun ook voor het eerst dat al hun leden tegelijk de stream open gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:18

TrekDr0p

QR niet scannen

Turbo-Puppy schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:09:
[...]

Ik heb op de eerste pagina alles net een tikkeltje buiten beeld staan. Ze staan bij de circuits zelf echter wel op een goed leesbare positie. Komt wel meer voor als er ergens een tabel staat opgenomen. We geven gewoon Apple de schuld... rotzooi! O-)

Maak me eerlijk gezegd meer zorgen over het functioneren van F1 pro aankomend weekend. Wilde het maar eens gaan proberen zonder Ziggo. Volgens mij voor hun ook voor het eerst dat al hun leden tegelijk de stream open gooien.
Ik denk dat ze tijdens de eerste testweek ook wel een goede generale gehad.
Ik heb elke dag gekeken en geen hapering of iets gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10 18:57
TrekDr0p schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:20:
[...]

Ik denk dat ze tijdens de eerste testweek ook wel een goede generale gehad.
Ik heb elke dag gekeken en geen hapering of iets gehad.
Denk dat de kijkersverschil tussen de testweken & de race wel enorm zou zijn ;)

Veel hebben de testweken ook niet kunnen kijken door iets genaamd "werk". En dat heb je met de race dus niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-10 15:06
Turbo-Puppy schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:09:
[...]

Nou ja, tegelijk. Ik zit er sterk aan te denken om rustig uitteslapen. Oven aanzetten, croisantje en kopje koffie en lekker de race om een uurtje of 10:00 te bekijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:11
D-dark schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:30:
[...]

Nou ja, tegelijk. Ik zit er sterk aan te denken om rustig uitteslapen. Oven aanzetten, croisantje en kopje koffie en lekker de race om een uurtje of 10:00 te bekijken. ;)
truuk is dan wel om je smartphone niet aan te raken... :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

kijkje achter de schermen bij ric tijdens de test dagen in barcelona, :)

Hopenlijk gaan ze dit vaker doen!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
loekf2 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:30:
[...]

Kan een kern van waarheid in zitten, dus wat Dr. Marko roept. Ze konden de laatste twee dagen amper nieuwe aero onderdelen testen omdat de RB [mbr] Fransman [/mbr] een foutje maakte. Kun je weer niet de correlatie met de windtunnel testen etc.

Waarom nemen ze dan ook niet een paar reserve wagens mee? Je weet dat je de kans loopt dat er een in de kreukels gaat en je weinig test mogelijkheden hebt. Voor een team met de budgetten zoals RB die heeft is er toch geen reden om afhankelijk te zijn van een auto?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:11
Ankona schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:43:
[...]

Waarom nemen ze dan ook niet een paar reserve wagens mee? Je weet dat je de kans loopt dat er een in de kreukels gaat en je weinig test mogelijkheden hebt. Voor een team met de budgetten zoals RB die heeft is er toch geen reden om afhankelijk te zijn van een auto?
Omdat dat niet mag....

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-10 15:06
Ankona schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:43:
[...]

Tijd is de factor, de fabricage van een reserve frame en nieuwe onderdelen betekend dat je eerder moet gaan bouwen. Dat kan je beter besteden aan last minute ontwikkeling. Daarom heeft men vaak alleen de minimale hoeveelheid reserve onderdelen. Ook later in het seizoen zie je dit soort dingen. Genoeg voorbeelden van een nieuwe neus die gesloopt wordt en men naar de oude versie moet uitijkwen.

De bevindingen van het testen gebruik je dan voor de auto die je in Australie wil gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door D-dark op 10-03-2019 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Bensimpel schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:41:
kijkje achter de schermen bij ric tijdens de test dagen in barcelona, :)

[YouTube: Daniel Ricciardo: Access All Areas]

Hopenlijk gaan ze dit vaker doen!
Heel tof.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Schaamteloos van Reddit gejat. :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4OVcTz4l.jpg

Ik had deze nog nooit gezien. Wow, die auto was echt helemaal gesloopt. :o
(Alonso in Australië 2016)

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-03-2019 22:07 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

DaniëlWW2 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 22:07:
Schaamteloos van Reddit gejat. :P
[Afbeelding]

Ik had deze nog nooit gezien. Wow, die auto was echt helemaal gesloopt. :o
(Alonso in Australië 2016)
Ze wilden toch “size zero” ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Turbo-Puppy schreef op zondag 10 maart 2019 @ 22:22:
[...]

Ze wilden toch “size zero” ?
Het lijkt in de buurt te komen ja. Helaas is het een McLaren-Honda, waardoor die waarschijnlijk kapot is. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 15:07
RACEWEEK! *O*

spoiler:
god. eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ari Gold schreef op maandag 11 maart 2019 @ 00:03:
RACEWEEK! *O*

spoiler:
god. eindelijk.
Nu maar wachten tot het race-topic wordt geopend... O-)

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Edd schreef op maandag 11 maart 2019 @ 00:15:
[...]

Nu maar wachten tot het race-topic wordt geopend... O-)
Pffttt... na een week werken, dat wordt zwaar komend weekend:

17 Mar: Race 06:10 - 08:10
16 Mar: Q 07:00 - 08:00
16 Mar: FP3 04:00 - 05:00
15 Mar: FP2 06:00 - 07:30
15 Mar: FP1 02:00 - 03:30

alles op Ziggo 14 als ik de verhalen mag geloven

Heel benieuwd naar de (vooral) AMuS foto's van de RB15 in de pits op woensdag als de auto's al zijn opgebouwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 14:59
loekf2 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 00:32:
[...]

alles op Ziggo 14 als ik de verhalen mag geloven

Heel benieuwd naar de (vooral) AMuS foto's van de RB15 in de pits op woensdag als de auto's al zijn opgebouwd.
Volgens Ziggo kunnen de abbonees dit seizoen ook de vrije trainingen gratis bekijken:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/43c46495c94079fc5ac6cb6132edf991.png

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Jaaaa! Raceweek! @Ari Gold eindelijk, maar nog wel een paar dagen wachten tot de echte actie. Ik ga zelf alleen de race kijken. Missschien de Q in de herhaling wanneer ik wakker word.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yBNBl8ZGiOftNKl6ordIFq0G/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 11-03-2019 06:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

RACEWEEEK *O* *O* *O* *O* *O*

edit : was niet de eerste :X

[ Voor 32% gewijzigd door basvn op 11-03-2019 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:47

Oekol

waka waka hey hey

Jasphur schreef op maandag 11 maart 2019 @ 06:12:
Jaaaa! Raceweek! @Ari Gold eindelijk, maar nog wel een paar dagen wachten tot de echte actie. Ik ga zelf alleen de race kijken. Missschien de Q in de herhaling wanneer ik wakker word.

[Afbeelding]
Ik krijg last van m'n nek bij 't bekijken van die foto O-)

Race wordt spannend of ik dat redden ga. Vieren verjaardag zaterdag en we gaan sowieso de stad in. Dat wordt dus doorhalen en proberen niet te slapen

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ryur schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:48:
Oef, dat ik vroeg. Ik dacht dat de race zelf om 07:10 begon, uitzending om 6 uur. :(
Wel lekker dat je dan een hele dag hebt!
M'n jaarlijkse comment kan weer uit de kast;

Ik hou van deze tijden. Kan mij niet vroeg genoeg zijn. Nog heerlijk een hele zondag voor je.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 04-10 08:55
Yaksa schreef op maandag 11 maart 2019 @ 01:41:
[...]

Volgens Ziggo kunnen de abbonees dit seizoen ook de vrije trainingen gratis bekijken:
[Afbeelding]
Is dit definitief voor de rest van het seizoen? Dan kan ik eindelijk mijn extra sport pakket opzeggen! :w

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Rivanov schreef op maandag 11 maart 2019 @ 07:15:
[...]

M'n jaarlijkse comment kan weer uit de kast;

Ik hou van deze tijden. Kan mij niet vroeg genoeg zijn. Nog heerlijk een hele zondag voor je.
Het is sowieso een goed plan om rond 8 uur in de ochtend met champagne een overwinning te vieren van je landgenoot. :+

Ik ben optimistisch! oOo
Pagina: 1 ... 45 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire