Grimmie187 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 17:24:
[...]
No offense en ook niet op de man bedoelt maar er is echt niemand op dit forum die op RBR haat? De enige die openlijk zijn haat voor McLaren, Renault en eigenlijk alles wat niet RBR is uitspreekt ben jij zelf..

Ik had na 4 jaar het vingertje van Vettel genoeg van RBR eigenlijk, netzoals ik nu blij ben dat Mercedes eindelijk een serieuze tegenstander heeft in de zin van, een 2e team dat hen kan bijhouden en inhalen.
Voor zover ik überhaupt chauvinistisch ben zou ik het natuurlijk mooi vinden als RBR ook serieus om de knikkers mee kan gaan doen. Niet zozeer om Verstappen als Nederlands Belg, maar netzoals hij in Spanje '16 de eerste Nederlander was die een race won, zou hij ook zomaar eens de eerste Nederlander kunnen worden die een WDC pakt in zijn carriere.
Ik ben benieuwd hoe de verhoudingen liggen, vooral dus VET vs. LEC en VER vs. GAS. Het lijkt voor de hand te liggen dat eerstgenoemden laatstgenoemden voor blijven, maar dat moet imo nog blijken. Het kan ook heel goed dat Leclerc voor hoofdpijn gaat zorgen bij Vettel, of dat Gasly het Verstappen erg lastig gaat maken. Maar buiten de topteams ook bijvoorbeeld RIC vs. HUL, Hulkenberg is zeker geen prutser, maar ik schat Ricciardo wel een paar tanden hoger in

Weet RIC die Renault verder naar voren te rijden? En kan HUL RIC onder druk zetten? En Kubica? Kan hij nog wat moois laten zien met de opgevoerde Deutz of wordt het kansloos achteraan rijden?
[
Voor 3% gewijzigd door
Destruction op 04-03-2019 17:55
]
Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.