wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Heuj!KingDijk schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:06:
Of hij komt zo omhoog, vanuit de grond, ik dacht een rechthoek te zien.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Hmm geen open spiegels meer, interesting!
En een vleugel a la Alfa Romeo!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Oranje?!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Geen donkerrood dus.
Is de belichting denk ik.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heeft Mercedes ookEdd schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:11:
Een van de weinige met een T-wing?

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Prachtige kleur.
[ Voor 11% gewijzigd door AequitasII op 15-02-2019 11:12 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als hij echt rood is, is die heel vet. Als die meer oranje rood achtig is niet
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
jammer.. zou hem wel goed hebben gestaanVuvuzela schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:47:
Hoop dat de echte wel zwarte velgen heeft..

I served in a company of heroes.
Gewoon een evolutie van concept, net zoals RBR. Die nieuwe reglementen zijn zo ook wel een flop zeg. Nieuwe voor en achtervleugel, lagere bargeboards en dat is het.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vaal rood
Mijn boefje is liev!
Meer druppel/vleugel-vorm?

Rood links en rechts van de pakken van de ferrari monteurs.. en dan het oranje rood van de auto. Say what
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Iets met belichting.Leoon. schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:17:
[Afbeelding]
Rood links en rechts van de pakken van de ferrari monteurs.. en dan het oranje rood van de auto. Say what
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Blijft toch een FIAT trekje he, pech jongensTrekDr0p schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:20:
Lijkt nu wel alsof ze de auto van vorig jaar in de zon hebben laten staan en de rode kleur vervaagd is
Dat wordt poetsen voor maandag!
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-02-2019 11:22 ]
#TeamLauda
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Lijkt wel alsof ze er zelf niet echt in geloven..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ze hebben ook de foto's van de RB15 gezienTrekDr0p schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:23:
Ik moet zeggen, de mannen op het podium straalde niet echt heel veel geluk uit.
1: Merc
2: RBR
3: Fer
Jimmy J. schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:26:
[...]
Ze hebben ook de foto's van de RB15 gezien
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ik ben bang dat als FER geen eerste word dit jaar dat het wel einde VET is.MonteurX schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:27:
Voorspelling na het zien van deze presentatie:
Als ze echt 3de worden dit jaar gaan er koppen rollen...
Inderdaad, geen winnaars uitstraling. Dan MaxTrekDr0p schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:23:
Ik moet zeggen, de mannen op het podium straalde niet echt heel veel geluk uit.
1. RBRMonteurX schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:27:
2. Merc
3. Alfa
4. Fer
5. Renault
6. STR
1/2: Merc/FerMonteurX schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:27:
3: RBR
Met name benieuwd hoe LEC zich gaat gedragen tov team en VETTrekDr0p schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:29:
[...]
Ik ben bang dat als FER geen eerste word dit jaar dat het wel einde VET is.
[ Voor 7% gewijzigd door JB op 15-02-2019 11:30 ]
Mijn boefje is liev!
Als ze in het begin van het seizoen min of meer gelijk op gaan en Vettel krijgt dezelfde breakdown na de zomerstop als de afgelopen 2 jaar, zal Leclerc zeker niet schuwen om Vettel voorbij proberen te striven lijkt mij.JB schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:30:
[...]
Met name benieuwd hoe LEC zich gaat gedragen tov team en VETBeiden hebben wat meer last van hun ego dan RAI
Leclerc is een racer en daarmee automatisch een alfa-mannetje. Dus hij zal altijd proberen iedereen, maar vooral zijn teamgenoot te verslaan.
Sommige alfa-mannetjes zijn wat aardiger (Ricciaro), anderen wat stiller (Raikkonen), weer wat anderen heel expressief (Hamilton), maar geloof me nou maar, alle F1 racers zijn gewoon alfa-mannetjes met de bijbehorende drang om te bewijzen.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Verwijderd
Lol what?kevlar01 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:30:
[...]
1. RBR
2. Merc
3. Alfa
4. Fer
5. Renault
6. STR
RBR op 1 is al niet waarschijnlijk, maar Alfa boven Ferrari?! Ik hoop dat je het over de looks heb
Niet zo miepen Daantje.. Straks staat dat "team" met de titel en moet jij nog maar hopen dat je blikje energiedrank niet om de race rokend langs de kant staat..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:21:
Wat een "team" zeg. Nu constant geforceerd de veren in elkaars achterste steken, alles is geweldig, best fans, beste sponsoren etc. Gaat het dadelijk weer mis, dan trekken ze de messen en moeten er weer koppen rollen. Leclerc en Vettel staan er ook echt bij of ze alsjeblieft van dat podium af mogen...
Bookmarked.Grimmie187 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:34:
[...]
Niet zo miepen Daantje.. Straks staat dat "team" met de titel en moet jij nog maar hopen dat je blikje energiedrank niet om de race rokend langs de kant staat..![]()
Kvyat is terug, die heeft F1 ervaring.
Kubica ook (al is het een tijd terug)
Norris en Russel hebben getest in FP1´s (en andere tests)
giovinazzi heeft 2 races gereden.
Alleen albon heeft gewoon 0 F1 ervaring..
En die gaat wel in een STR rijden, waarvan we hopen dat deze in het middenveld mee strijd..
Ik denk dat dit nog wel een puntje gaat worden, kijk maar naar hoe Stroll het eerste jaar bezig was met rare dingen..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nee is een gewaagde voorspellingVerwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:34:
[...]
Lol what?
RBR op 1 is al niet waarschijnlijk, maar Alfa boven Ferrari?! Ik hoop dat je het over de looks heb
De looks is overigens een vergelijkbare volgorde
Welk blikje?Grimmie187 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:34:
[...]
Niet zo miepen Daantje.. Straks staat dat "team" met de titel en moet jij nog maar hopen dat je blikje energiedrank niet om de race rokend langs de kant staat..![]()
Rich Energy,
Red Bull
of Monster?
Philip Morris says hi. Helaas niet net als Ducati MotoGP met weer wat meer scharlaken rood. En nog steeds geen volledig zwarte vleugels.Rivanov schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:11:
Vreemde kleur rood.
Vooral de achtergronden bij renders. Zo valt detail weg en ook de halo.HyperTrophy schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:19:
Wat wordt er dit jaar veel zwart gebruikt in de liveries
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
En gaan ze Max een "offer he can't refuse" doen. Mark my wordsTrekDr0p schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:29:
[...]
Binotto heeft de volledige crew van VET al omgeruild en die mogen het komende seizoen aan de wagen van LEC werken. Dat schijnt gebruikelijk te zijn bij Ferrari, dat de monteurs rouleren, maar het is wel een teken aan de wand.TrekDr0p schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:29:
[...]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
FTFYTakeAway schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:42:
[...]
En gaan ze Max Marko een "offer he can't refuse" doen. Mark my words
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Nee, VET vliegt eruit en bij VER leggen ze een paardekop in bed
Heb gehoord dat hij aspiraties had bij Juventus.vhal schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:53:
Waar is trouwens Arrivabene terecht gekomen of heeft niemand niks meer van hem vernomen na zijn ontslag
Volgens mij ging hij naar het management van Juventus.vhal schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:53:
Waar is trouwens Arrivabene terecht gekomen of heeft niemand niks meer van hem vernomen na zijn ontslag
Verwijderd
Ga ik in mee. Zelfde als vorig jaar nunmer 1 alleen Red Bull in de rol van Ferrari. Red Bull pakt volgend jaar met Honda de titel. Het is een overgangsjaar voor RB. 2de worden in constructeurs zou al top zijn.MonteurX schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:27:
Weinig rake, maar wel veel ruimte

[ Voor 19% gewijzigd door Aardappel op 15-02-2019 12:22 ]
Razorbite schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:13:
Bah FIA auto - kijken hoeveel races ze dit jaar weer illegaal mogen rijden.

I served in a company of heroes.
Ook de beste aap mist wel eens een tak!
Ik ook. Vind hem wat kaal...ala RBR13Vuvuzela schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:16:
Is het al maandag!? Erg benieuwd naar de echte auto's vooral bij de Ferrari heb ik het idee dat dit heel minimaal is wat ze laten zien.
[...]
Dus;
1. RBR
2. FER
3. MER
Ferarri omdat ze motorisch de sterkste zullen zijn, maar Vettel zou Vettel niet zijn als hij het gewoon weer verneukt dit jaar.
Mercedes; Te lang aan de top gestaan, en Hamilton wordt eigenlijk gewoon weer kampioen. Maar ik wil eens wat anders!
Dus eigenlijk wordt het 1 MER, 2 RBR, 3 FER
4) SportPesaRacingPointFormulaOneTeam
1. STR
2. RBR
3. ALF
4. MER
5. MCL
6. WIL
7. REN
8. HAA
9. FER
10. RPO
Here’s how we’re spending a sunny Friday at @Circuitcat_eng!
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 15 februari 2019
🏎🇺🇸☀️😎👍#Shakedown #VF19 #F1 pic.twitter.com/snAKHIKSZ7
-
De Ferrari is zoals altijd wel weer een mooie dame!
De Mission Winnow reclame is lelijk, logo vreselijk. En van mij mogen ze wel ingrijpen, als ze de band met Philip Morris kunnen aantonen.
Waiting on the world to change
Als Mission winnow geen tabaksproduct is van philips morris; waaorm zou het dan verboden moeten worden?pinda powerrr schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:49:
De Mission Winnow reclame is lelijk, logo vreselijk. En van mij mogen ze wel ingrijpen, als ze de band met Philip Morris kunnen aantonen.
Dat lijkt mij vooral het belangrijkste criterium.
Dat staat er toch ookAdlermann schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:53:
[...]
Als Mission winnow geen tabaksproduct is van philips morris; waaorm zou het dan verboden moeten worden?
Dat lijkt mij vooral het belangrijkste criterium.
Mijn boefje is liev!

Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire