Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Hoe wat waar welk land? Moet ik een VPN'etje opzetten?Ome Ernst schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:09:
Ik zit hem nu te kijken, maar de nummerborden in Chinese Food for Thought zijn alvast weer episch
Ik zie in Netflix alleen untitled f1 project en kan verder alleen aan lijst toevoegen doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Oekol op 15-02-2019 08:19 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hij moet nog uitkomen..."binnenkort" dusLeoon. schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:13:
[...]
Hoe wat waar welk land? Moet ik een VPN'etje opzetten?
Ik zie in Netflix alleen untitled f1 project en kan verder alleen aan lijst toevoegen doen.

F1 test schema (F1TV)
Dan mogen ze wel heel snel F1 TV beschikbaar maken hier. Wat voor maandag zou gaan gebeuren ...kevlar01 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:37:
[...]
Hij moet nog uitkomen..."binnenkort" dus
[Afbeelding]
F1 test schema (F1TV)
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
https://racingnews365.nl/...-van-zestien-maanden-werk
[ Voor 12% gewijzigd door Lensent op 15-02-2019 08:49 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Oops....Verkeerde topic.... Moest in Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9...Leoon. schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:13:
[...]
Hoe wat waar welk land? Moet ik een VPN'etje opzetten?
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Ik was verbaasd dat ze hier al in 2017 mee bezig waren.Spotmatic schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:53:
Dat zal heus wel voor meer renstallen gelden. Je bent dom als je aan gedurende het seizoen niemand aan het werk zet voor de auto van het volgende seizoen. Zeker toen bekend werd dat de nieuwe voorvleugels er zouden komen.
Wordt via de F1 TV Pro ook de Barcelona test live uitgezonden? Ik checkte zojuist de F1 TV Pro site en stond op het punt om een account aan te maken. Echter: ik krijg telkens eerst een popup dat 'F1 TV Pro' niet in mijn country available is, ondanks de eerdere aankondigingen en de bevestiging op de officiele site (klik).robbinonline schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:45:
[...]
Dan mogen ze wel heel snel F1 TV beschikbaar maken hier. Wat voor maandag zou gaan gebeuren ...
Iemand die weet hoe dit werkt?
Je post lijkt me wel beter in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? thuis te horen.
Jack of all trades, master of none
Dan ga ik nu maar snel mijn fiets reparerenKingDijk schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:28:
Ferrari om 10:45 straks: https://singleseater.ferrari.com/en/ (Volgens mij is dit de link die naar de reveal stream leidt.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Wat een verschrikkelijk font, die '2019'kevlar01 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:41:
Nog maar een smartphone wallpapertje
[Afbeelding]
Hmmm....die kop kan ook chagerijnig kijken als die auto niet doet wat ie moet doen... Dan vergaat het lachen 'm echt wel. Zeker wanneer de Red Bull Honda voorop kan meerijden.Mektheb schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:45:
Sociaal media van Renault krijgt denk ik door Ric een flinke boost met ze happy face.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Het moet niet het jaartal voorstellen, maar de startplekken op de grid. 20 / 19
Testing, one, two ...
PSN: xMaurice93
Of de ranking onder de drivershardware-lover schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:21:
[...]

https://www.racefans.net/...-new-ferrari-sf90-leaked/
Ferrari al gelekt?
[ Voor 36% gewijzigd door kevlar01 op 15-02-2019 10:26 ]
Ik denk dat in de basis elk team er zolang over doet, maar veel regelveranderingen worden pas in de loop van het seizoen ervoor bekend gemaakt, dus zo heel veel ontwikkeling kan je niet doen aan de auto. Natuurlijk wel aan de andere onderdelen zoals windtunnels en simulatoren.Maurice079 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:22:
Ik zag dat het hierboven ook al even was benoemd, maar ik zag inderdaad gisteren in 'The Inside Line' dat Mercedes al in december 2017 is begonnen met de ontwikkeling van de W10. Weet iemand wat de ontwikkelingscyclus van de andere teams is? Zou dit vergelijkbaar zijn?
Hij heeft natuurlijk ook in de post-season test gereden, maar woensdag gaat hij in de auto zitten, om de simulator te vergelijken met de echte wereld en dus de simulator te verbeteren.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Niet om het één of ander maar die livery zou best gaaf zijn.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Voorvleugel is wel erg Sauber-esk van de shakedown. dus zou kunnen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ziet er inderdaad wel gaaf uit, maar ik geloof niets van de grijze Mission Winnow logo's. Die hebben rood/wit als basiskleuren (iets waar FER ook al jaren mee rijdt).Gekkenhuis schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:27:
[...]
Het zwart is iets waar de fans al jaren om roepen en ik zou het ook echt toejuichen, maar persoonlijk snap ik niet waarom ze Mission Winnow logo's ook in het zwart zouden doen. Dat hele "merk" is toch in het leven geroepen om op slinkse wijze weer Philip Morris/Marlboro reclame op de auto's te krijgen, en rood/wit is toch het belangrijkste beeldmerk daarvan.Gekkenhuis schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:27:
[...]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Misschien heeft dat wel te maken met het mogelijk verbod van Volksgezondheid van Australië.walteij schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:28:
[...]
Ziet er inderdaad wel gaaf uit, maar ik geloof niets van de grijze Mission Winnow logo's. Die hebben rood/wit als basiskleuren (iets waar FER ook al jaren mee rijdt).
Het logo zou te veel lijken op Marlboro logo.
De livery lijkt wel een matte lak te hebben. Ook wel slim van ze om de Marlboro sponsoring van wit op rood naar grijs op rood te veranderen.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Het was toch al bekend dat ze matte lak zouden gaan gebruiken? Als er daadwerkelijk Marlboro sponsoring op zit zal de 'Rosso corsa' rood ook nog een paar tinten donkerder zijn en vervangen door 'Marlboro rood', zoals een paar jaar geledenLasmibalsingh schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:30:
[...]
De livery lijkt wel een matte lak te hebben. Ook wel slim van ze om de Marlboro sponsoring van wit op rood naar grijs op rood te veranderen.
Overigens niet de eerste keer dus dat er dergelijke praktijken plaats vinden om toch reclame te maken terwijl het eigenlijk niet mag.
[ Voor 21% gewijzigd door Chiron op 15-02-2019 10:37 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Godver, verslik ik me even. Dank je.hardware-lover schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:21:
[...]

Ontgaat me even waarom dat slim is. Care to explain?Lasmibalsingh schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:30:
[...]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
https://www.autosport.com...sponsorship-investigationLeoon. schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:34:
[...]
Ontgaat me even waarom dat slim is. Care to explain?
Stream waar de aankondiging van Ferrarri te volgen is. Voor zover dat nog niet 100x gepost is boven mij.
En we zijn live!!
[ Voor 27% gewijzigd door Jasphur op 15-02-2019 10:46 ]
I served in a company of heroes.
Echt heel irritant.Jasphur schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:47:
Aaaargh. gaat het echt gedubt worden?!

Oh hey wacht! Een engels sprekende vrouw
edit: Die chick ken ik
[ Voor 31% gewijzigd door Oekol op 15-02-2019 10:48 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja Vicky! Top dame in de autojournalistiek.Leoon. schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:47:
Na-synchronisatie.. ugh![]()
Oh hey wacht! Een engels sprekende vrouw
edit:
Ennnn toen begon deze vent te praten
[ Voor 43% gewijzigd door KingDijk op 15-02-2019 10:51 ]
"When you grow up your heart dies"
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
#duurtlang...sjaool schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:50:
Aargh... laat deze man alsjeblieft niet te lang aan het woord... Zzzz...

-
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Vettel en LeClerc niet in racepakken..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Inderdaad wie is er dood daarRivanov schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:53:
Lijkt wel een kerkdienst.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
(in vorm van diahria)
Dus zo spreek je het uit
[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2019 10:54 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 22% gewijzigd door jeanj op 15-02-2019 10:54 ]
Everything is better with Bluetooth
Was vorig jaar ook niet, waren vettel en raikonen in pak (als me geheugen me niet in de steek laat).Ari Gold schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:52:
*gaat even koffie halen.
Vind de pakken wel netjes.Ari Gold schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:52:
*gaat even koffie halen.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Denk dat dat de hele reden is voor de overdreven articulatie.Pierre schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:54:
Hij spreekt tenminste Engels dat is al weer heel wat.
Waarschijnlijk de feedback gekregen dat hij goed moet articuleren, omdat het anders niet te verstaan is.
Die man doet z'n best. Duurt alleen lang
Jup.Martin0 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:54:
[...]
Was vorig jaar ook niet, waren vettel en raikonen in pak (als me geheugen me niet in de steek laat).

Mijn boefje is liev!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Deze keer brengt Ferrari haar kampioenschap ambities al aan het begin van het seizoen naar het graf. Hoeven ze dat niet meer na de zomerstop te doen.Rivanov schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:53:
Lijkt wel een kerkdienst.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Filmpje is imho niet eens zo slecht
En hierom drink ik dus geen koffie tijdens dit soort events, anders hadden mijn schermen nu vol koffiespetters gezeten...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:57:
[...]
Deze keer brengt Ferrari haar kampioenschap ambities al aan het begin van het seizoen naar het graf. Hoeven ze dat niet meer na de zomerstop te doen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik ben niet persé Ferrari fan maar kreeg kippenvel bij het filmpje, zeer mooi gemaakt met mooi geluid er achter, de trots spat er vanaf! Erg tof gedaan deze presentatie en de opbouw van langzaam naar beter
Edit: Wel jammer dat die Italianen zo slecht Engels spreken

[ Voor 8% gewijzigd door p0st op 15-02-2019 11:01 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Archiefbeelden zijn altijd nice.p0st schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:00:
[...]
Ik ben niet persé Ferrari fan maar kreeg kippenvel bij het filmpje, zeer mooi gemaakt met mooi geluid er achter, de trots spat er vanaf! Erg tof gedaan deze presentatie en de opbouw van langzaam naar beter
[ Voor 82% gewijzigd door Ari Gold op 15-02-2019 11:02 ]
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Dat kan he, rechts zit een knopjeBasvanS schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:01:
Ik heb de hele tijd de neiging om verder te spoelen...
edit: Wie heeft er gekeken?
[ Voor 7% gewijzigd door albino71 op 15-02-2019 11:03 ]
Super irritant om 2 stemmen te horen die niet synchroon lopen
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Viel me wel op, weinig Schumacher, slechts maar 2x gespot. Toch jammer, die gast heeft een enorm aandeel van overwinningen bij Ferrari.p0st schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:00:
[...]
Edit: Wel jammer dat die Italianen zo slecht Engels spreken
Maar een teambaas die amper engels spreekt, hopelijk eindigt Ferrari niet vaak op podium.
Lekkere sound effect die harder dan de stemmen is.
Irriteer me er eerder aan dat ze constant overgaan in het italiaans, snap dat het een italiaans team is maar hou je presentatie gewoon in het engels zodat iedereen het kan verstaan en je die verdomde tolk niet nodig hebt.crzyhiphopazn schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:02:
Kanes die vertaler moet zn kop dicht houden en beter gewoon vertaling tikken dan hoor ik tenminste nog zijn eigen stem.
Super irritant om 2 stemmen te horen die niet synchroon lopen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja. Dat zeg je goed Jasphur! Gewoon nog een tof filmpje.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire