[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.063 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Destruction schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:29:
[...]

Mee eens, incl. pogingen om het circus naar een zwaar antiek circuit te halen...

[...]

Ik ben voormalig automonteur, ik heb helemaal geen F1 nodig om Renault te haten.

* Destruction is fan van de sport, niet van een specifiek team of coureur. Maar dus wel Renault hater, o.a omdat men constant beterschap beloofde en 0,0 leverde. Hell, als ze zelfs motoren met gebroken krukas afleveren op het circuit... Ben je dan een fabrikant die zichzelf serieus neemt? :/

Ik gok dat het in frankrijk wat moeilijker is om mensen te ontslaan ;) Jij of ik zou na het leveren van dat soort wanprestaties op staande voet worden ontslagen.

Anyway, ik heb er weer zin in. Ben o.a benieuwd naar VER vs. GAS, Kubica, VET vs. LEC :)
Ach, Renault heeft ook eenhoop wel goed gedaan :) Zeker in het verleden.

Ik vind de auto's tot nu te behoorlijk geslaagd. Zelfs de Williams is goed herkenbaar en best oké. Vaak is het niet alleen het team dat gaat over de livery maar heeft de sponsor ook een behoorlijke invloed die dingen kunnen goed of afkeuren. Hopelijk hebben ze het daar een beetje op orde dit jaar en kunnen ze in ieder geval in het middenveld meerijden. En hopelijk zit alles daar net weer iets dichter bij elkaar.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
jfeelders schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:39:
De ics-calendar uit de startpost is nog steeds niet online. Het afgelopen seizoen had ik een goede kalender incl. vrije trainingen en kwalificaties ergens vandaan. Hebben jullie al een goede complete ics-calendar ergens vandaan gehaald?

O, wacht: https://www.f1calendar.com/#!/timezone/Europe-Amsterdam is nu ook bijgewerkt...
Ik gebruik deze van SkySports. (deze is alleen nog niet geupdate voor 2019.. er vanuit gaande dat dat wel gebeurt.)
webcal://www.skysports.com/calendars/formula1/races?practice=false&qualifying=true&race=true

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 19:17
Jelmer93 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:33:
De telegraaf heeft zeker de stagair een artikel laten schrijven...

https://www.telegraaf.nl/...lide-verstappen-uitgelekt

Het gaat om deze foto: Klik linkje voor groot
[Afbeelding: RB15 fake]
Beetje f1 fan weet dat ze geen 2 verschillende liveries mogen gebruiken, maar dat is voor Telegraaf al teveel zoekwerk denk ik.

[ Voor 1% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-02-2019 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:22
devil-strike schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:42:
[...]

Beetje f1 fan weet dat ze geen 2 verschillende liveries mogen gebruiken, maar dat is voor [mbr] Telegraaf [/mbr] al teveel zoekwerk denk ik.
Daar ging het hier gisteren ook al over en toen heb ik nog een heel betoog erover geschreven. Het zou mij niks verbazen als FOM het wel toestaat. Voeren van de vlag gebeurd sowieso al. Ja, op deze fan drawing is de vlag wel erg groot, maar het is wel een vorm van driver identification (zoals FOM nu vereist met of groot de naam/afkorting of nog veel groter het nummer). Daarnaast is het een relatief kleine afwijking van de livery. De kenner zal het verschil zien/weten, de neutrale kijker ziet gewoon een geel/blauw/witte auto met strepen op de engine cover/sharkfin. Hetzelfde als dat een coureur altijd dezelfde helm moet hebben, en Vettel toch elke race een andere helm heeft. Zij het met kleine afwijkingen, maar dus wel altijd het wit met Duitse vlag. Of zoals RIC ook wel eens heeft gedaan met afwijkende honey badgers (achter) op de helm.

In deze fan drawing gaat het IMO dus om een relatief kleine afwijking die zorgt voor driver identification en geen "verwarring" kan veroorzaken in of het nu een auto van RBR is of een ander team. En dit is dus niet te vergelijken met die BAR van 1999 waarbij ze een witte en blauwe auto wouden hebben incl. compleet andere sponsoren.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Serieus, deze man zou komediant moeten worden. Echt niet te geloven. :P
"No figure - but it is substantial," he said, when asked by Motorsport.com about the scale of the power step made. "The furthest I will go is that it is the biggest we have ever done since the V6 introduction."

Abiteboul said that Renault engineers had built on the lessons of the C-spec that was raced by Red Bull last year, but the 2019 version was a new design.

"It is very much new, and it is just pushing further the concept that we introduced and tested successfully with Red Bull – the famous C-spec that we elected not to run," he said.

"But it is okay, because we had enough information and enough feedback by getting it on the Red Bull. It has really been pushed much further with this year's engine."
"Last year the progress in the championship was in general a success story, and I think it is fair to say that more progress in the championship will take a bit longer. That is very clear. We are humble and professional enough to know that.

"But I think it is important to have some glimpses or demonstrations that our ambitions are correct. I would like and I believe that in particular this can come from the engine side, where we have had in particular a very, very strong winter. So that will be typically a good season.

"On the chassis side, the Enstone side, we have the structure but it is going to take a bit of time before the structure can turn into a race winning car."
https://www.motorsport.co...step-2019-engine/4336211/

We hebben dus:
-PU is veel beter. Hoeveel kW? Geen antwoord wat altijd hoopgevend is en veel vertrouwen oproept.
-De C-spec was echt een succes hoor. Koste Verstappen maar een gegarandeerde pole en een kans in Singapore op die pole of om tenminste heel dichtbij "the best lap ever" te komen. Los daarvan de andere problemen.
-P4 in het WCC scoren omdat Haas het voor zichzelf verpeste naast Grosjean die nog even extra waardeloos bezig was en Force India in rook opging en haar punten verloor, is geen succesverhaal...
-Daarna volgt zowaar wat realisme, maar Renault, nederig en professioneel gaat dus echt niet meer op na het partijtje moddergooien van de afgelopen maanden.

En dit is dus waarom heel veel mensen problemen hebben met Renault F1. De Renault PU was zeker het probleem niet en was bijna net zo goed als een Mercedes of Ferrari. Daarna maandenlang was het allemaal geweldig, en nu krabbelt Abitaboul alweer langzaam terug op alle fronten.

Ergens wil ik ze gewoon zien falen. Niet omdat ik de coureurs haat, of het de honderden mensen die werken bij Renault F1 graag zie falen, maar puur omdat dit gewoon giftig is. De constante, eindeloze stroom aan onzin, de leugens, de verdraaiingen, de aanvallen en de wanprestaties zijn gewoon onwaardig voor een van de grootste autofabrikanten ter wereld. :N

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:30

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik vind de analyses van de 'nieuwe' Renault wel grappig. Vooral als dan later het bericht komt dat ie nog helemaal niet klaar is en dat ze in de fabriek even snel de oude auto hebben gepakt en er een nieuwe voor- en achtervleugel op hebben geplakt. De rest is een render waarvan we weten dat de meest interessante zaken weg zijn gelaten, dan wel zijn veranderd in iets saais.

En volgens mij geldt dat voor alles dat tot nu toe 'gepresenteerd' is. Het waren allemaal renders of oude nieuwe auto's. Dus de analyses kunnen ook de vuilbak in.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-09 22:15

pro_6or

amateur_60r

devil-strike schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:42:
[...]

Beetje f1 fan weet dat ze geen 2 verschillende liveries mogen gebruiken, maar dat is voor [mbr] Telegraaf [/mbr] al teveel zoekwerk denk ik.
Buiten dat het een redelijke groffe blunder was (of bedoelde aandachtstrekkerij) zou die andere vlag op de rugvin misschien nog net wel mogen, Mercedes deed vorig jaar iets soortgelijks met een geghoste Finse vlag voor lewi Hamiiltuonen en de union Jack voor Walter Bought-Ashe.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 18:49
mphilipp schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:53:
Ik vind de analyses van de 'nieuwe' Renault wel grappig. Vooral als dan later het bericht komt dat ie nog helemaal niet klaar is en dat ze in de fabriek even snel de oude auto hebben gepakt en er een nieuwe voor- en achtervleugel op hebben geplakt. De rest is een render waarvan we weten dat de meest interessante zaken weg zijn gelaten, dan wel zijn veranderd in iets saais.

En volgens mij geldt dat voor alles dat tot nu toe 'gepresenteerd' is. Het waren allemaal renders of oude nieuwe auto's. Dus de analyses kunnen ook de vuilbak in.
Jup, geen zinnig woord over te zeggen.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 18:49
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:45:

[...]

[...]

We hebben dus:
-PU is veel beter. Hoeveel kW? Geen antwoord wat altijd hoopgevend is en veel vertrouwen oproept.
-De C-spec was echt een succes hoor. Koste Verstappen maar een gegarandeerde pole en een kans in Singapore op die pole of om tenminste heel dichtbij "the best lap ever" te komen. Los daarvan de andere problemen.
-P4 in het WCC scoren omdat Haas het voor zichzelf verpeste naast Grosjean die nog even extra waardeloos bezig was en Force India in rook opging en haar punten verloor, is geen succesverhaal...
-Daarna volgt zowaar wat realisme, maar Renault, nederig en professioneel gaat dus echt niet meer op na het partijtje moddergooien van de afgelopen maanden.

En dit is dus waarom heel veel mensen problemen hebben met Renault F1. De Renault PU was zeker het probleem niet en was bijna net zo goed als een Mercedes of Ferrari. Daarna maandenlang was het allemaal geweldig, en nu krabbelt Abitaboul alweer langzaam terug op alle fronten.

Ergens wil ik ze gewoon zien falen. Niet omdat ik de coureurs haat, of het de honderden mensen die werken bij Renault F1 graag zie falen, maar puur omdat dit gewoon giftig is. De constante, eindeloze stroom aan onzin, de leugens, de verdraaiingen, de aanvallen en de wanprestaties zijn gewoon onwaardig voor een van de grootste autofabrikanten ter wereld. :N
Beetje goedkoop, want ik hoor Ferrari en Mercedes ook nooit praten over hoeveel PK's ze hebben toegevoegd met een nieuwe update. Daarnaast hebben ze zelf ook voldoende races weggeven en is P4 gewoon een flinke vooruitgang ten opzichte van voorgaande jaren. We kunnen ook een volledige compilatie maken van Honda en alle lachwekkende opmerkingen voor de start van 2017. Dit zijn nou eenmaal de gebruikelijke teksten voor de start van het seizoen en in Melbourne zullen zien wat ervan waar is geweest, in plaats van nu alvast af te rekenen door op iedere slak zout te leggen.

Bovendien presteerde Red Bull in 2018 prima met een Renault, dus zo slecht zal het allemaal niet zijn geweest. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Dat je teams graag ziet falen zegt al genoeg over je blindheid voor alles wat Max een negatief resultaat heeft bezorgd.

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 13-02-2019 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:55

Martinspire

Awesomeness

Ik denk dat Renault het op softwarevlak nog wel even af zal leggen ten opzichte van Mercedes en Honda. En ik denk dat dit de reden is dat die nieuwe motor er nog niet komt. Ik hoop alleen wel dat het gat naar de top dit jaar kleiner is zodat we ook nog een keer een podiumplek op eigen kracht zien gebeuren. De Renault van eind vorig jaar was op zich prima. Ik denk niet dat ze daar veel meer hadden kunnen doen. Het was alleen nog steeds de betrouwbaarheid (en met name de software) waar het fout mee ging. Dus op zich moet met oude motor starten prima kunnen als ze daar de bugs uit hebben.

Moet alleen het aero-pakket wel flink verbetert zijn en ik denk niet dat dit het geval gaat zijn.

En hoewel Abiteboul een rare baas lijkt te zijn, gun ik Hulkenberg en Ricciardo wel een beter resultaat. Dat gevecht moet ook niet worden bepaald door pech en uitvalbeurten

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 13-02-2019 00:39 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-09 14:34

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Nog niet voorbij zien komen maar:

Mclaren launch: (14/02/19) 13uur NL tijd (12:00 GMT) Live te volgen op de Mclaren channels. (bron: Instagram)

Iemand al de andere launchtijden (niet lunch maar LAUNCH >:) ) voor vandaag gezien?

EDIT:
Hoppa, Mercedes om 11uur NL tijd (10am GMT)

Mclaren is pas de 14de 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door SpeedfreakR op 13-02-2019 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
SpeedfreakR schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 07:34:
Nog niet voorbij zien komen maar:

Mclaren launch: 13uur NL tijd (12:00 GMT) Live te volgen op de Mclaren channels. (bron: Instagram)

Iemand al de andere launchtijden (niet lunch maar LAUNCH >:) ) voor vandaag gezien?
McLaren ook vandaag? Druk dagje dan, met Mercedes die de W10 gaat laten zien, RBR de RB15, Racing Point ook vanalles bekend gaat maken en dan ook nog McLaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik zie de Mclaren launch voor morgen in mijn agenda staan, dat is dan niet juist? Voor vandaag RB, Mercedes en Racing Point..

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Excuus! Mclaren is inderdaad voor de 14de!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-09 11:50
NotSoSteady schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 23:39:
[...]

Beetje goedkoop, want ik hoor Ferrari en Mercedes ook nooit praten over hoeveel PK's ze hebben toegevoegd met een nieuwe update. Daarnaast hebben ze zelf ook voldoende races weggeven en is P4 gewoon een flinke vooruitgang ten opzichte van voorgaande jaren. We kunnen ook een volledige compilatie maken van Honda en alle lachwekkende opmerkingen voor de start van 2017. Dit zijn nou eenmaal de gebruikelijke teksten voor de start van het seizoen en in Melbourne zullen zien wat ervan waar is geweest, in plaats van nu alvast af te rekenen door op iedere slak zout te leggen.

Bovendien presteerde Red Bull in 2018 prima met een Renault, dus zo slecht zal het allemaal niet zijn geweest. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Dat je teams graag ziet falen zegt al genoeg over je blindheid voor alles wat Max een negatief resultaat heeft bezorgd.
Precies dit, afgunst en blinde haat begint wel bizarre vormen aan te nemen hier. Je zou je als fan ook gewoon positief kunnen focussen op je eigen coureur/team? Dat gezeik op alles wat de prestaties van Max een strobreed in de weg zou kunnen leggen wordt best vermoeiend..

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Even wat meer moeite gedaan om de tijden te vinden.
13 February, start time TBC 10am GMT (11uur NL): Mercedes W10 shakedown (Silverstone, UK)
13 February, 3pm GMT (16uur NL): Racing Point (Toronto, Canada)
13 February, start time TBC: Red Bull Racing RB15 (online)
14 February, 12pm GMT (13uur NL): McLaren MCL34 (McLaren Technology Centre)
15 February, 9.45am GMT (10:45 NL): Ferrari (Maranello, Italy)
18 February, 7am GMT (8uur NL): Rich Energy Haas F1 Team VF-19 (Barcelona, Spain)
18 February, 7.20am GMT (8:20 NL): Alfa Romeo Racing C39 (Barcelona, Spain)

bron: https://www.theweek.co.uk...-live-stream-how-to-watch

Even red bull zoeken nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Benieuwd waar Stroll & co mee gaan komen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:24

Harrie

NederVlaming

Ik zie hier wel wat discussies voorbij komen over de liveries/kleurenschema's van de helmen, maar niks over het feit dat veel helmen nog niet goedgekeurd zijn?

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190213_04173184

Zal allemaal wel loslopen... Of is dit toch al voorbij gekomen? Kan me niet voorstellen dat het nieuwsblad dit oppikt, maar de echte f1 kenners nog niet gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Harrie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:06:
Ik zie hier wel wat discussies voorbij komen over de liveries/kleurenschema's van de helmen, maar niks over het feit dat veel helmen nog niet goedgekeurd zijn?

Zal allemaal wel loslopen... Of is dit toch al voorbij gekomen? Kan me niet voorstellen dat het nieuwsblad dit oppikt, maar de echte f1 kenners nog niet gezien hebben.
Komkommertijd is bijna voorbij zal ik maar zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 10:18
Harrie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:06:

Ik heb dit wel gelezen, maar vind de nieuwswaarde nogal laag. Ik verwacht dat de helmfabrikant netjes op tijd voor de race in Australië de helmen in orde krijgt. En ik las ook al dat het voor het testen in Barcelona geen probleem is om de helmen van vorig jaar te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
RB heeft toch ook een shakedown op Silverstone vandaag? Iemand de tijden van de shakedown en de presentatie al kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Danielson schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:27:
RB heeft toch ook een shakedown op Silverstone vandaag? Iemand de tijden van de shakedown en de presentatie al kunnen vinden?
Letterlijk een paar posts omhoog staat het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 10:18
Jackson6 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:51:
[...]

Letterlijk een paar posts omhoog staat het.
Daar sstaat het volgende:

TBC: To Be Confirmed.

Tijd is dus nog niet bekend, dus in mijn ogen een logische vraag. Ik kan er echter ook nog niets over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:32

Spotmatic

Ken sent me

Albert Fabrega denkt dat het om 14:00 uur is: https://twitter.com/Alber.../1095392755856171008?s=09

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Oeoeoeoeoeoe.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzOkJi7X0AY1lr1?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
demo31051987 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:54:
[...]

Daar sstaat het volgende:

TBC: To Be Confirmed.

Tijd is dus nog niet bekend, dus in mijn ogen een logische vraag. Ik kan er echter ook nog niets over vinden
Ik las Mercedes, excuus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 29-09 22:27
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eMYHJWa.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 07:54

JB

Cédric roelt!

Martinspire schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 00:39:

En hoewel Abiteboul een rare baas lijkt te zijn, gun ik Hulkenberg en Ricciardo wel een beter resultaat. Dat gevecht moet ook niet worden bepaald door pech en uitvalbeurten
Dit gun je de twee rijders zeker niet, beide echt toffe peren en eerlijke racers. Het is gewoon jammer dat ze bij zo'n ballentent (moeten) zitten ivm (te) weinig alternatieven. RIC heeft die keuze zelf gemaakt maar ook temeer omdat ie gewoon weet dat Max beter is en zijn gok op Mercedes en Ferrari destijds verkeerd uitpakte. Geen weg terug..

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 22-09 09:58
Lijken net kippenpootjes, die ik vroeger in Need for Speed en dat soort spellen altijd op de baan gooide om de tegenstanders op te houden :P >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:53

TrekDr0p

QR niet scannen

Pompi schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:28:
[...]

Lijken net kippenpootjeskraaienpoten, die ik vroeger in Need for Speed en dat soort spellen altijd op de baan gooide om de tegenstanders op te houden :P >:)
FTFY :)

Ik ben wel benieuwd naar de shakedown vandaag :)
Wel vet om weer een echte auto rond te zien gaan ipv al die statische nep onthulingen van de livery :)
Vanmiddag gok ik zo de eerste beelden al van de shakedown van Merceded

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 21:03
Pompi schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:28:
[...]

Lijken net kippenpootjes, die ik vroeger in Need for Speed en dat soort spellen altijd op de baan gooide om de tegenstanders op te houden :P >:)
Kraaienpoten of voetangels. Kippenpoten gaan bij mij op de BBQ ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 13:39
Hoe ik vanochtend wakker werd :D

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/studentunionsports.com/wp-content/uploads/2018/10/the-office-its-happening-gif-5.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 22-09 09:58
TrekDr0p schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:32:
[...]

FTFY :)

Ik ben wel benieuwd naar de shakedown vandaag :)
Wel vet om weer een echte auto rond te zien gaan ipv al die statische nep onthulingen van de livery :)
Vanmiddag gok ik zo de eerste beelden al van de shakedown van Merceded
Mea culpa, het is nog vroeg hé

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ari Gold
"Zoals iedereen verwachtte, hebben we gedurende deze winter een extreem agressief ontwikkelingsprogramma gedraaid", vertelde Williams. "Daarom hebben het besluit genomen om onze auto niet te laten rijden tijdens onze filmdag komend weekend. Zodoende kunnen we de tijd in de fabriek maximaliseren voordat we op 18 februari beginnen aan de eerste testdag."
https://www.f1today.net/n...ten-over-missen-testdagen

[ Voor 13% gewijzigd door Ari Gold op 13-02-2019 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Hopen dat dat betekent dat ze ook veel goeie dingen hebben kunnen neerzetten. Het zou jammer zijn als ze weer niet kunnen meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
Wat een commentaar weer he. Alleen een genius kan het bedenken. Er zijn ook teams die superagressief ontwikkelen, op tijd klaar zijn én een goede auto neerzetten.

Het missen van een shakedown heeft potentieel grote gevolgen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
RokIT heeft zeker niet betaald... >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:17

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Razorbite schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:33:
[...]

Wat een commentaar weer he. Alleen een genius kan het bedenken. Er zijn ook teams die superagressief ontwikkelen, op tijd klaar zijn én een goede auto neerzetten.

Het missen van een shakedown heeft potentieel grote gevolgen!
In het geval van Williams denk ik eerder dat het geld op is en ze besloten hebben om het beschikbare geld in de fabriek te steken om uberhaupt iets neer te kunnen zetten wat kan rijden, in plaats van een veredelde presentatie waar je minder aan hebt.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Renault had het dus ook al moeilijk. Dat zijn dus de kosten van achterlopen op de concurrentie, zo te zien. Andere teams hadden hier minder druk achter zitten, lijkt het. Ik hoop dat het te zien is op de baan :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 08:17

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:45:

[...]

[...]

We hebben dus:

Ik denk dat ze wat paardekrachtjes betreft wel degelijk stappen hebben gemaakt, eind afgelopen seizoen al. Maar die C-Spec was echt een biaatch om in te bouwen, zo erg dat ze het zelf niet in hun chassis kregen. En nu Red Bull als testteam wegzetten (die er uiteindelijk ook geen gat in zagen en liever door bleven rijden met de vorige spec).
"On the chassis side, the Enstone side, we have the structure but it is going to take a bit of time before the structure can turn into a race winning car."
Dit lees ik als 'het chassis is nog steeds crap', of 'we hebben nog steeds problemen om de C-spec fatsoenlijk en betrouwbaar in de wagen te krijgen'.
Zie ook bijvoorbeeld de enorme air intakes op hun zogenaamde 2019 wagen die gisteren gepresenteerd is, als dat daadwerkelijk overeen komt met wat er uiteindelijk op de baan gaat rijden.

In ieder geval zegt 'it is going to take a bit of time before the structure can turn into a race winning car' dat wat ze nu hebben nog shit is; Ze er nog lang niet zijn, misschien wel nooit gaan komen, en/of mogelijk pas op een circuit wat de wagen gunstig zal liggen op de racekalender.
Ik hoop oprecht wel voor RIC dat ze wel wat stappen vooruit hebben gezet ten opzichte van afgelopen seizoen, het zijn opzich ook echt geen prutsers in Enstone maar ik vrees dat ze helemaal de moeder gereden gaan worden door STR ipv waar ze eigenlijk op mikken, RBR.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Weet niet of dit al gemeld is, maar Andrew Benson van BBC heeft dit als gerucht gehoord over de Renault motor:
The grapevine suggests Renault have found 35kw (46bhp) gain in qualifying trim and 20kw (27bhp) in the race. If so, this would put them close to the level Mercedes and Ferrari were at in 2018, although no-one thinks the top two won't find more performance over the winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Nog een paar minuten, zal Mercedes met een camo op de proppen komen? Als we die teasers moeten geloven in ieder geval wel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic
  • Laatst online: 08:39

vectormatic

Warlock of the doorlock

Requiem19 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:53:
Weet niet of dit al gemeld is, maar Andrew Benson van BBC heeft dit als gerucht gehoord over de Renault motor:

[...]
Klinkt niet verkeerd.

Tuurlijk zullen Merc en Ferrari ook wat gevonden hebben, maar tegelijkertijd wordt verbetering op verbetering stapelen steeds moeilijker, dus Merc/Ferrari zullen zelf ook niet snel nog eens 20Kw gevonden hebben. Laat ze 10 Kw gevonden hebben, dan trekt Renault het gat dus wel kleiner.

Wat dat betreft ben ik meer benieuwd naar Honda..

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Word Mercedes ergens gestreamd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 20:45

Oekol

waka waka hey hey

Ik ben alles aan het F5-en als een malle. Insta, Twitter, Youtube, Website. Ik kan niks vinden tot nu toe..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-09 18:28
gestreamt geen idee mocht dit het geval zijn (officeel) verwacht ik hier zo een linkje https://twitter.com/MercedesAMGF1/with_replies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Chiron schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:48:
[...]

Ik denk dat ze wat paardekrachtjes betreft wel degelijk stappen hebben gemaakt, eind afgelopen seizoen al. Maar die C-Spec was echt een biaatch om in te bouwen, zo erg dat ze het zelf niet in hun chassis kregen. En nu Red Bull als testteam wegzetten (die er uiteindelijk ook geen gat in zagen en liever door bleven rijden met de vorige spec).

[...]

Dit lees ik als 'het chassis is nog steeds crap', of 'we hebben nog steeds problemen om de C-spec fatsoenlijk en betrouwbaar in de wagen te krijgen'.
Zie ook bijvoorbeeld de enorme air intakes op hun zogenaamde 2019 wagen die gisteren gepresenteerd is, als dat daadwerkelijk overeen komt met wat er uiteindelijk op de baan gaat rijden.

In ieder geval zegt 'it is going to take a bit of time before the structure can turn into a race winning car' dat wat ze nu hebben nog shit is; Ze er nog lang niet zijn, misschien wel nooit gaan komen, en/of mogelijk pas op een circuit wat de wagen gunstig zal liggen op de racekalender.
Ik hoop oprecht wel voor RIC dat ze wel wat stappen vooruit hebben gezet ten opzichte van afgelopen seizoen, het zijn opzich ook echt geen prutsers in Enstone maar ik vrees dat ze helemaal de moeder gereden gaan worden door STR ipv waar ze eigenlijk op mikken, RBR.
Sinds de Bulls zijn begonnen intensiever samen te werken tussen beide teams (dankzij Haas die dat openbrak) is dat nog niet eens een ondenkbare positie. STR zou dit seizoen opeens veel sterker kunnen staan nu ze mogelijk tweedehands kennis en parts van Newey krijgen. En dat is in het middenveld op z'n minst interessant.

Renault moet het nu langzaamaan echt gaan waarmaken, zeker met de bestaande kans dat Hulkenberg en Ricciardo niet veel verschillen en ze dus al die tijd met een Top-6 kaliber coureur hebben gereden. Dat zullen we in de loop van het jaar gaan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:38
Requiem19 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:53:

[...]
Ach ja, ze strooien maar lekker met informatie. Wat ze er echt aan hebben zien we in Melbourne wel. Mijn ervaring leert dat hoe specifieker de info is die naar buiten komt, hoe minder dat op de baan oplevert.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walteij
  • Laatst online: 24-09 15:59
Ja, het is 11:00u. Kom maar op met die auto!!!! :D

Deutsche pünktlichkeit, daar kan Renault nog wat van leren :+

[ Voor 40% gewijzigd door walteij op 13-02-2019 11:02 ]

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/CLw7j/d42988d042.png

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:11
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzRtMZnXcAAo-C8.jpg

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 06:50

Bestla

Kvinne

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzRtMZnXcAAo-C8.jpg:large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
Zelfde plaatjes incoming. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:32

Spotmatic

Ken sent me

Ik zie driedubbel. :p

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Prachtig ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-09 16:44
Is het nou gezichtsbedrog of zijn de voorwielen verder uit elkaar dan de achterwielen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Oke, niet wat we verwacht hadden?! Echt elke livery is gewoon hetzelfde pretty much

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Saaaaaai

[ Voor 97% gewijzigd door Jasphur op 13-02-2019 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Ligt het aan mij, of zit daar verrassend veel blauw in? :+ Het valt me positief mij wat betreft Silver Arrow-gehalte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Saaaaaii! Jammer.. had meer verwacht van mercedes met al die teasers van ze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:21

Vuvuzela

My spire is forming

faraga schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:01:
Is het nou gezichtsbedrog of zijn de voorwielen verder uit elkaar dan de achterwielen?
strek 1 arm, en hou je andere hand voor je gezicht, welke is groter?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Same but different?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23-09 10:27
Sterretjes op de rug van de Mercedes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 14:59
Mooi ding!!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Afbeeldingslocatie: https://mercedes-benz-archive.com/marsF1/scr/noCache/176275412v1tv3/1550052095296/M182603-F1-W10-EQ-Power-Shakedown-Silverstone.jpg

Afbeeldingslocatie: https://mercedes-benz-archive.com/marsF1/scr/noCache/176275387v1tv3/1550052138162/M182602-F1-W10-EQ-Power-Shakedown-Silverstone.jpg

Afbeeldingslocatie: https://mercedes-benz-archive.com/marsF1/scr/noCache/176275359v1tv3/1550052161499/M182601-F1-W10-EQ-Power-Shakedown-Silverstone.jpg

Afbeeldingslocatie: https://mercedes-benz-archive.com/marsF1/scr/noCache/176275421v1tv3/1550052221611/M182604-F1-W10-EQ-Power-Shakedown-Silverstone.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Humma Kavula op 13-02-2019 11:04 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-09 16:44
Vuvuzela schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:02:
[...]

strek 1 arm, en hou je andere hand voor je gezicht, welke is groter?
Duh, maar ik bedoel dat het ook daadwerkelijk lijkt alsof de achterwielen dichter bij elkaar zitten. Zal wel door de kortere ophanging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Nieuw sidepod design! Veel ronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:16

Damian

Insane Obtrusion

Die neus is wel sjiek hoor :)

[ Voor 94% gewijzigd door Damian op 13-02-2019 11:05 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Oké, vanaf de zijkant ziet ie er wel mooi uit. Zeker met die Mercedes icoontjes en witte nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.cdninstagram.com/vp/cb1743848324143ad8eb6bba776f91bb/5CE26903/t51.2885-15/e35/50924452_377536572798661_8245361233455426731_n.jpg?_nc_ht=scontent-ams3-1.cdninstagram.com

Dit is wel leuk gedaan

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk Williams, zo werk je correct met gradients :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Schitterende bolide! Misschien ligt het aan mij, maar dit ziet er in ieder geval razendsnel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04:08
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzRtMZnXcAAo-C8.jpg:large

[ Voor 7% gewijzigd door TheBrut3 op 13-02-2019 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Zeker vanaf de zijkant is er inderdaad, voor Merc-standaarden, gewaagd gewerkt. Ik vind 'm eerlijk gezegd erg mooi, misschien zelfs wel de mooiste tot nu toe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:05
Dit is echt by far de vetste auto van de afgelopen paar jaar imo. Straalt klasse uit en ziet eruit als een echte kampioensauto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:31

sjaool

Every life should have 9 cats

faraga schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:04:
[...]

Duh, maar ik bedoel dat het ook daadwerkelijk lijkt alsof de achterwielen dichter bij elkaar zitten. Zal wel door de kortere ophanging zijn.
Dat lijkt maar zo. Dat je het denkt komt puur door het perspectief. De foto is iets schuin van boven genomen. Hierdoor lijken de achterwielen dichter bij elkaar staan.

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 13-02-2019 11:08 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1JK6iW7LXHYwQtbDbJGY1xBK/full.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door itsme op 13-02-2019 11:09 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Volgens mij was het de nieuwe MGU-K die moeilijk was in te bouwen. De C-spec kon wel (relatief?) makkelijk worden ingebouwd. Alleen had deze teveel software issues waardoor je dus vaker die haperingen kreeg en ze hem ook niet op hoog gelegen circuits konden inzetten (Mexico en Brazilië dus). Dat Renault de C-spec zelf niet gebruikte was omdat Renault de betrouwbaarheid niet kon garanderen.
En McLaren en RBR gebruikten de MGU-K dan weer niet omdat die moeilijker was in te bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 10:31

Edd

Stoelpoot schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:07:
misschien zelfs wel de mooiste tot nu toe.
Zo moeilijk is dat niet :+

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Stoelpoot schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:39:
[...]

Renault had het dus ook al moeilijk. Dat zijn dus de kosten van achterlopen op de concurrentie, zo te zien. Andere teams hadden hier minder druk achter zitten, lijkt het. Ik hoop dat het te zien is op de baan :/
Zowel Williams als Renault hebben halverwege het 2018 seizoen, de ontwikkeling grotendeels gestaakt. ;)
Gaat lekker dus met die twee. Williams mist haar shakedown al en als er dan wat mis gaat maandag, dan gaan ze zomaar een of meerdere dagen verliezen omdat ze eerst de acute problemen moeten oplossen. Renault zit in de gevarenzone voor hun shakedown. Zaterdag zou die zijn wat al laat is aangezien alles op maandagochtend in Barcelona moet zijn. Een shakedown houden in Barcelona is ook risicovol omdat als er wat misgaat, je de auto niet zomaar terug kan krijgen naar Enstone voor aanpassingen. Die aanpassingen moeten ze dan in de pitbox doen.

Van de auto's waar we nu renders van hebben gezien, vielen de Williams en Renault ook al het meeste tegen. Haas lijkt haar zaakjes redelijk op orde te hebben en met vrijwel alles intern van Ferrari, zal het waarschijnlijk wel werken. STR lijkt ook wel een flinke stap te hebben gezet met veel meer RBT spul.
[...]

Ze zullen wel wat hebben gevonden, maar eind 2018 lagen ze al achter op Honda en het was niet een paar kW, nee eerder 20kW. Een grote stap zetten nu en dan komen ze misschien weer gelijk op waar Honda zat. Nu vermoed ik dat ze bij Honda massaal seppuku plegen als ze niks hebben gevonden de afgelopen maanden, dus Renault zal waarschijnlijk richting de 40kW moeten vinden om Honda zelfs maar bij te blijven.

Mercedes en Ferrari zie ik ook gewoon meer vermogen vinden waardoor er helemaal niks veranderd.
Die auto was gewoon de RS18 met andere vleugels. De RS19 renders laten al zien dat ze de intake van de RB14 hebben gekopieerd. De rest van het bodywork is verder zeker niet zo strak als de RB14, SF71 of WO9. Komt nog eens bij dat Renault als enige team juist veel van hun intercooler bovenop de PU plaatst. Hun auto's zouden juist erg smal moeten zijn omdat ze relatief hoog en topzwaar zijn. Nou nee dus.
Dat lees ik dus ook tussen de regeltjes door. De RS19 renders zijn in dat opzicht ook niet erg hoopgevend. Het is nog steeds een vrij "dikke" auto, enorme achtervleugel waardoor de diffuser waarschijnlijk verre van optimaal is en met de problemen die ze nu al hebben om de auto af te krijgen gaat het ook geweldig.

Natuurlijk zijn het geen prutsers in Enstone, maar ze missen gewoon budget om de stap naar een topteam echt te maken. Je kan niet op 1/3 of zelfs 50% minder budget even de topteams gaan inhalen en evenaren. Ricciardo weet ook echt wel waar hij aan begonnen is. Hij krijgt royaal betaald voor zijn vlucht en zelfdestructie van zijn carrière. Maak me meer zorgen over Hulkenberg die ik gewoon zijn podium eens gun. Het lijkt er alleen niet in te zitten.

STR die voor P4 gaat weet ik ook nog niet. Het is ook niet het rijkste team en ik schat de kansen van Haas denk ik hoger in. Is er ook nog de totale wildcard die Sauber heet. Die waren goed bezig en Kimi kan ook wel wat. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonteurX
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 14:39
Die barge boards!!! Wauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:15
Edd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:08:
[...]

Nou, die Haas is ook niet verkeerd hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never change a winning concept. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:52
Saaie livery maar wel slim de velgen zwart gecamoufleerd. Het sidepod-ontwerp is nog steeds hetzelfde gebleven zo te zien met de side impact crash structure boven de koelgaten.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

De reacties op de tweet van mercedes.. geniaal _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:09
Dat zilver/zwart staat niet verkeerd naast een witte RB15 :+

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Beetje meer rake wel toch, de Mercedes ten opzichte van vorig jaar?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
Ik vind hem prachtig!

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
FirePuma142 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:11:
Beetje meer rake wel toch, de Mercedes ten opzichte van vorig jaar?
Kunnen we nog niets over zeggen. Kijk maar tijdens de testdagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-09 19:46

scorpie

Supra Addict

Mooie machine, volgens mij hebben ze ook echt een hele mooie S-duct onder de neus gemaakt! (Zie website van mercedes, dan kun je blijkbaar wel inzoomen zodat je grotere plaatjes ziet..)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Snap alleen die camo shizzle in die teasers niet zo, dat zie je nergens terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 14:59
Jackson6 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:13:
Snap alleen die camo shizzle in die teasers niet zo, dat zie je nergens terug.
Marketing, aandacht trekken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Clavat schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:10:
Dat zilver/zwart staat niet verkeerd naast een witte RB15 :+
Ha, as if. Dat gaat gewoon een klassieke RBR Black worden, en ik verwacht zelfs de alternatieve black / blue camo tot aan Australië.
Edd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:08:
[...]

Het zwart / geel van Renault ben ik ook wel gecharmeerd van, en het bijna pure zwart van de Haas ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-09 22:15

pro_6or

amateur_60r

die cammo gaan ze vast mee rijden straks!

De sidepods (en overloop naar rear body) zijn een stuk kleiner, ik denk dat ze die uitlaat oplossing (zeer strak ingekrompen, dus echt gana gebruiken). Merc staat er vast weer goed voor.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpeedfreakR schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:10:
De reacties op de tweet van mercedes.. geniaal _O-
Wel de grootste mixed reacties tot heden, Williams was veelal negatief, Haas aardig positief, Renault geen reacties, Merc veel plus en min.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 24 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire