[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.065 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 16:52

scorpie

Supra Addict

Jackson6 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:13:
Snap alleen die camo shizzle in die teasers niet zo, dat zie je nergens terug.
Onderkant vd auto, zodat je de contouren niet goed kunt volgen als zo'n Merc wordt opgetakeld >:)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wel mooi om te zien dat niemand het meer over halo's heeft, was dus gewoon een kwestie van wennen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 18:22

p0st

Dutch Reefer

Tommiiee schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:07:
Dit is echt by far de vetste auto van de afgelopen paar jaar imo. Straalt klasse uit en ziet eruit als een echte kampioensauto.
Exactly my thoughts! Prachtige lijnen erin verwerkt, Halo redelijk mooi in het design meegenomen en hele toffe afwerking. Perfecte voorbeeld van een bestaand concept verfijnen!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:11

basvn

Breezand - NHN

Jackson6 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:18:
Wel mooi om te zien dat niemand het meer over halo's heeft, was dus gewoon een kwestie van wennen :P
Het is zoals het is :)
Vorig jaar was het nieuw, dit jaar is het al een jaar zo. inderdaad kwestie van wennen.
Een f1 auto zonder halo is gelijk ''kaal''

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Razorbite schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:13:
[...]

Kunnen we nog niets over zeggen. Kijk maar tijdens de testdagen..
Op de render lijkt het mij meer richting de 1.9 van de RB14 dan de 1.2 van de W09. Of de stance van de render overeenkomt met de werkelijkheid is een tweede.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Wel mooi om te zien dat de focus hier zo op Renault komt te liggen. Terwijl Red Bull aan het eind van het seizoen volledig vertrouwen had in Honda en dat ze rondjes zou rijden om Mercedes en nu zich alvast maar indekken voor de motor problemen. Dat was vorig seizoen ondenkbaar dat ze penalties zouden moeten accepteren vanwege de slechte motor. Maar dit seizoen is het normaal. :X
En dat terwijl Honda nu ook al ruim 3 jaar bezig is en hun zaken dus ook nog niet op orde hebben.

Ik kijk erg uit naar de eerste race.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Jackson6 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:18:
Nou als we het dan toch over die halo moeten hebben, he... Dan vind ik dat Mercedes het prachtig heeft verwerkt met die zwarte schaduwrand. Als je daar op in zet en het echt onderdeel maakt van je livery, kan je er een prachtige sleek look mee maken. Ik heb het iee dat de auto ook langer lijkt erdoor, wat het nog stoerder en sportiever maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:22

Oekol

waka waka hey hey

Stoelpoot schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:14:
[...]

Ha, as if. Dat gaat gewoon een klassieke RBR Black Blue worden, en ik verwacht zelfs de alternatieve black / blue camo tot aan Australië.
Fixed it. Je weet dat de RB kleur blauw is right? :Y

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
FirePuma142 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:19:
[...]

Op de render lijkt het mij meer richting de 1.9 van de RB14 dan de 1.2 van de W09. Of de stance van de render overeenkomt met de werkelijkheid is een tweede.
Mwah.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/me321qgm8bg21.png

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-09 20:29
Leoon. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:21:
[...]

Fixed it. Je weet dat de RB kleur blauw wit is right? :Y
Fixed it. Je weet dat de RB kleur wit is right? :Y :+

PSN: McMillan0984

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Die zag ik net ook, hij lijkt juist minder rake te hebben dan vorig jaar. Interessant!

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Leoon. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:21:
[...]

Fixed it. Je weet dat de RB kleur blauw is right? :Y
Op de auto is het altijd zwart, toch? Of is het zo donkerblauw dat m'n ogen het verschil niet zien?
Clavat schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:22:
[...]

Nou, ik hoop het! Blauw / wit / rood zou, om veel redenen, een prachtige combinatie zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Stoelpoot op 13-02-2019 11:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Enige wat Hamilton wellicht graag ziet, is geen witte overal meer ivm zijn zweetreet :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzR0dL4WwAA2msY.jpg

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Is er al iets meer bekend over de tijd wanneer RBR launched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-09 21:01

vhal

ಠ_ಠ

De lichtere grijskleur staat hem goed. Ik ben benieuwd of deze Mercedes wederom een lange wielbasis heeft.
Het feit dat hij al een shakedown achter de rug heeft gehad zegt ws. ook wel genoeg...

Ik vind het een geslaagd ontwerp voor zover ik daar wat over kan zeggen :P

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-09 21:12
@Jimmy J. Ziet er prima uit, hopelijk is hij niet te snel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
Badgeboards zijn al absurd complex op dit ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Wat een prachtauto, de achterkant lijkt ontzettend slank, of ligt dat aan mij?.
Nieuwe livery ziet er toch ook wel flitsend uit zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Interessant dat ze werken met nieuwe neus, andere bargeboards en de achterkant (diffuser) lijkt ook anders als ik het zo zie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aGvxfjMoRdXIl67ihB5KKuMe/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Stoelpoot schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:58:
[...]
Sinds de Bulls zijn begonnen intensiever samen te werken tussen beide teams (dankzij Haas die dat openbrak) is dat nog niet eens een ondenkbare positie. STR zou dit seizoen opeens veel sterker kunnen staan nu ze mogelijk tweedehands kennis en parts van Newey krijgen. En dat is in het middenveld op z'n minst interessant.
Euhm, dankzij Haas???

Dankzij de TR waarmee Vettel zijn eerste race won bedoel je, waarna zo'n close partnership niet meer mocht :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:44
Beduidend smallere sidepods, die wel iets dieper in het bodywork zitten, dus qua oppervlak niet veel minder vergeleken met de W09. Airbox bovenop ook smaller, meer vierkant. En, lastig om te zien, kortere wielbasis plus wat meer rake (niet zo debiel veel als Renault en RBR laten zien, maar de W09 stond wel redelijk vlak op z’n pootjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Hij is prachtig, tot nu toe de mooiste wagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:07
Afbeeldingslocatie: https://static.turbosquid.com/Preview/001289/953/ZP/_D.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzRtMZnXcAAo-C8.jpg

Opvallende verschillen bij de sidepods toch wel. Voor de rest in de basis dezelfde auto.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
michaeltjeh1 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:25:
Is er al iets meer bekend over de tijd wanneer RBR launched?
3 uur? Misschien.
YakuzA schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:26:
[...]

Euhm, dankzij Haas???

Dankzij de TR waarmee Vettel zijn eerste race won bedoel je, waarna zo'n close partnership niet meer mocht :P
Ja, dankzij Haas. Die heeft de markt voor part-sharing en hand-me-downs weer open gebroken waardoor STR/RBR nu voor dezelfde aanpak heeft gekozen in plaats van conservatief blijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
DaniëlWW2 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:08:
[...]
STR die voor P4 gaat weet ik ook nog niet. Het is ook niet het rijkste team en ik schat de kansen van Haas denk ik hoger in. Is er ook nog de totale wildcard die Sauber heet. Die waren goed bezig en Kimi kan ook wel wat. ;)
Ik doelde niet zozeer STR voor P4 maar meer Renault die denkt te kunnen gaan battlen met RBR. Maar stiekem hebben ze bij RBR een hoop onderdelen doorgeschoven (wat heet, gewoon een halve auto) en de STR is aan de achterkant identiek aan de RBR, plus de STR heeft er een identieke Honda motor in liggen. Een beetje een subtiele middelvinger van Marko richting Renault :9 Daarom vind ik het persoonlijk interessanter hoe STR het ten opzichte van afgelopen seizoen (en RBR) gaat doen dan wat Renault uitvreet...

Sauber ben ik ook heeel erg benieuwd naar, Kimi zal bij de deal ook vast wel hebben bedongen dat Ferrari eea. heeft meegegeven in de koffer, en omgekeerd zal Ferrari ook best blij zijn met een extra 'testteam'. Sowieso benieuwd naar het 'unieke ontwerp' waarover ze berichtten.

Het 'middenveld' gaat in ieder geval erg interessant worden komend seizoen :Y)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Maverick schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:27:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Opvallende verschillen bij de sidepods toch wel. Voor de rest in de basis dezelfde auto.
Die spiegels zijn trouwens ook heel anders geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Jackson6 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:30:
[...]

Die spiegels zijn trouwens ook heel anders geplaatst.
Nieuwe regels!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:09
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzR0dfqXgAA_z3g.jpg

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dannx1986
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-08 11:53
W09
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a5/Bottas_Mercedes_W09_Testing_Barcelona.jpg/1200px-Bottas_Mercedes_W09_Testing_Barcelona.jpg

W10
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzR0dL4WwAA2msY.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Derby schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:20:
Wel mooi om te zien dat de focus hier zo op Renault komt te liggen. Terwijl Red Bull aan het eind van het seizoen volledig vertrouwen had in Honda en dat ze rondjes zou rijden om Mercedes en nu zich alvast maar indekken voor de motor problemen. Dat was vorig seizoen ondenkbaar dat ze penalties zouden moeten accepteren vanwege de slechte motor. Maar dit seizoen is het normaal. :X
En dat terwijl Honda nu ook al ruim 3 jaar bezig is en hun zaken dus ook nog niet op orde hebben.

Ik kijk erg uit naar de eerste race.
Tja, Ferrari had toch ook drie seizoenen nodig om hun PU op orde te krijgen? Renault lukte het na vijf seizoenen nog steeds niet. Verder wat maken gridstraffen nu werkelijk uit? Wat uitmaakt is uitvallen tijdens de race en gewoon vermogen missen. De PU wisselen en achteraan starten maakt voor een RB echt niks uit. Ze halen toch doodleuk het hele middenveld in en pakken dan P5/P6. In het geval van Verstappen zit er nog wel eens wat meer in.

Ik maak me meer zorgen over Gasly zijn toekomst dan over gridstraffen voor Honda. Ik zie RBR toch niet echt meedoen voor het kampioenschap dit seizoen. Gasly daarentegen lijkt al helemaal klaar te worden gemaakt om onder de bus gegooid te worden door Marko. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Raar dat de sidepod opening weer zo groot is geworden.
De W09 stak idd uit het veld omdat het eigenlijk de enige was met de sidepod over de volledige breedte van de vloer. Die breedte hebben ze nu iets minder gemaakt.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Jackson6 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:13:
[...]

Komkommertijd is bijna voorbij zal ik maar zeggen...
Boerenkool/stamppot-tijd zal je bedoelen.

Komkommers zijn zomerstop.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 30-09 21:27
Die ziet er echt strak uit op de baan. Wow. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boppo84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 18:07
YakuzA schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:34:
[...]

De W09 stak idd uit het veld omdat het eigenlijk de enige was met de sidepod over de volledige breedte van de vloer. Die breedte hebben ze nu iets minder gemaakt.
Ik denk dat ze vooral de opening van de sidepod aangepast hebben aan de nieuwe voorvleugel. Zonder al die tierlantijnen aan de zijkant, zal veel meer dichter lucht langs de auto stromen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:33:
[...]

Tja, Ferrari had toch ook drie seizoenen nodig om hun PU op orde te krijgen? Renault lukte het na vijf seizoenen nog steeds niet. Verder wat maken gridstraffen nu werkelijk uit? Wat uitmaakt is uitvallen tijdens de race en gewoon vermogen missen. De PU wisselen en achteraan starten maakt voor een RB echt niks uit. Ze halen toch doodleuk het hele middenveld in en pakken dan P5/P6. In het geval van Verstappen zit er nog wel eens wat meer in.

Ik maak me meer zorgen over Gasly zijn toekomst dan over gridstraffen voor Honda. Ik zie RBR toch niet echt meedoen voor het kampioenschap dit seizoen. Gasly daarentegen lijkt al helemaal klaar te worden gemaakt om onder de bus gegooid te worden door Marko. :P
Waan van de dag zullen we maar zeggen. Vorig seizoen was dit topic radioactief als Red bull aangaf dat ze de motor gingen vervangen omdat ze het niet vertrouwde. Schuld van Renault, nu is er een andere motor leverancier en zijn gridstraffen opeens geen probleem. Waan van de dag. En we moeten nog maar zien hoe betrouwbaar die Honda's zullen zijn. Ik geloof dat STR in de laatste races ook niet zo denderend presteerde op het motor vlak.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:58
Damn. Dat ding ziet er alleen al snel uit haha. :9~

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:20
Maurice079 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:38:
Damn. Dat ding ziet er alleen al snel uit haha. :9~
Ik ook, maar ben het niet :*) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 09:53

TrekDr0p

QR niet scannen

Ik moet zeggen MER heeft zijn livery goed verpakt.
Ben benieuwd naar de Carb en andere technische mensen die hun analyse hier straks over gaan geven :)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Laatst online: 20-07 21:50

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Waarom rijden ze op full wets? Is die baan zo nat? Gewoon 8 graden en droog in Silverstone :?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:43
Erg geslaagde auto, stuk mooier dan de auto van vorig jaar wat mij betreft!
Zeker vanaf de zijkant met de lichtere kleur grijs en de donkere shark fin/ engine cover is top.
Hoop alleen dat ie niet te snel is :p

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 18:33

Jelte,89

Woodworking

Cheesy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:42:
Waarom rijden ze op full wets? Is die baan zo nat? Gewoon 8 graden en droog in Silverstone :?
Paste mooier bij de auto denk ik... en ik denk ook niet dat ze 300+ gaan rijden,

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Film/testbanden :)

Zijn totaal niet representatief vergeleken normale banden

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 29-09 09:33
Dit zijn speciale filmbanden welke ze alleen mogen gebruiken tijdens filmdagen, er zijn ook oranje filmbanden welke slicks zijn(volgens mij).

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Derby schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:38:
[...]

Waan van de dag zullen we maar zeggen. Vorig seizoen was dit topic radioactief als Red bull aangaf dat ze de motor gingen vervangen omdat ze het niet vertrouwde. Schuld van Renault, nu is er een andere motor leverancier en zijn gridstraffen opeens geen probleem. Waan van de dag. En we moeten nog maar zien hoe betrouwbaar die Honda's zullen zijn. Ik geloof dat STR in de laatste races ook niet zo denderend presteerde op het motor vlak.
Van mij zal je het niet gehoord hebben. Ik ging er al vanuit dat er gridstraffen genomen gingen worden. Het zal wel, kan me weinig schelen. Wij krijgen spektakel als Max achteraan start. ;)

Verder wanneer kon RBR wisselen omdat ze het niet vertrouwde? Dat gebeurde dus helemaal niet want het was juist RBR die ook klaagde dat ze nieuwe onderdelen wenste en niks kregen, waarna poef gebeurde voor Ricciardo aangezien hij in 2018 de lul was. Onderdelen wisselen is gewoon beter voor een topteam dan uitvallen. Dat konden ze niet doen met Renault, maar met Honda gaan ze het gewoon doen.
YakuzA schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:34:
[...]

De "warpdrive" zal wel om wat koeling vragen. ;)
Serieus, wie denkt er nu dat Mercedes niet alles op alles heeft gezet om dit seizoen een betere PU te hebben dan Ferrari? Beetje extra koeling door wat grotere sidepods en de WO10 warped gewoon weer over de baan. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Echt, dat geluid krijg ik spontaan een glimlach van op m'n gezicht. Zo heerlijk om te horen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Derby schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:20:
Wel mooi om te zien dat de focus hier zo op Renault komt te liggen. Terwijl Red Bull aan het eind van het seizoen volledig vertrouwen had in Honda en dat ze rondjes zou rijden om Mercedes en nu zich alvast maar indekken voor de motor problemen.
Wanneer hebben ze bij RB gezegd dat ze verwachten dat de Honda dit jaar rondjes om Mercedes zou rijden?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 14:09

Arfman

Drome!

JvS schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:45:
[...]

Wanneer hebben ze bij RB gezegd dat ze verwachten dat de Honda dit jaar rondjes om Mercedes zou rijden?
Nooit. Correct me if I'm wrong maar RBR is vanaf het allereerste begin erg voorzichtig geweest om te vergelijken met de Ferrari/Mercedes PU.

Renault daarentegen ... >:)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Jelte,89 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:43:
[...]

Paste mooier bij de auto denk ik... en ik denk ook niet dat ze 300+ gaan rijden,
Dat, en het blijft Engeland natuurlijk....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dannx1986
  • Laatst online: 14-08 11:53
Stoelpoot schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:45:
[...]

Echt, dat geluid krijg ik spontaan een glimlach van op m'n gezicht. Zo heerlijk om te horen <3
Een glimlach kreeg ik altijd toen het nog V8's waren :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Stoelpoot schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:23:
[...]

Op de auto is het altijd zwart, toch? Of is het zo donkerblauw dat m'n ogen het verschil niet zien?
Het is inderdaad donkerblauw dat je ogen haast het verschil niet zien (in het echt zie je het wel een stuk beter hoor). Geen idee of je het laatst gelezen had hier in het topic maar ik ben zo'n 2 weken geleden in de fabriek geweest van RB in milton keynes. Iemand die mee was had de vraag of het nou blauw of zwart was. Het was toch écht blauw _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Oekol op 13-02-2019 11:51 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
Derby schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:38:
[...]

Waan van de dag zullen we maar zeggen. Vorig seizoen was dit topic radioactief als Red bull aangaf dat ze de motor gingen vervangen omdat ze het niet vertrouwde. Schuld van Renault, nu is er een andere motor leverancier en zijn gridstraffen opeens geen probleem.
RBR icm Honda is bekend dat ze zullen gaan wisselen, dat weten ze, en die verwachting is er nu dus.

Bij Renault werd alleen maar gezegd dat ze een top motor leverde, die makkelijk mee kon doen met de top.
Als je die dan ook nog is regelmatig moet wisselen omdat die niet betrouwbaar is EN dan ook nog is niet de performance haalt...
Wat verwacht je dan?

Als Renault open was tegen RBR en gezegd had, onze motor is nog niet geweldig, en we zijn aan het werk. Dat had een betere verwachting geschept dan dat Renault nu iedere keer zei dat RBR aan het huilen is, en niet moet zueren om nieuwe onderdelen wat de motor is betrouwbaar. diezelfde race >> *poef* weg motor... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Leoon. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:50:
[...]

Het is inderdaad donkerblauw dat je ogen haast het verschil niet zien (in het echt zie je het wel een stuk beter hoor). Geen idee of je het laatst gelezen had hier in het topic maar ik ben zo'n 2 weken geleden in de fabriek geweest van RB in milton keynes. Iemand die mee was had de vraag of het nou blauw of zwart was. Het was toch écht blauw _/-\o_
Ik heb het topic niet zo heel actief gevolgd tijdens 't off season, dus heb ik idd niet gezien :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Waarom is iedereen hier zo sceptisch over Renault, terwijl Honda bijna de hemel in geprezen wordt? Ik heb nergens anders gelezen dat de Honda qua vermogen beter was dan de Renault aan het einde van 2018, maar hier wordt het gewoon als feit neergezet. Bovendien hebben de TR's vorig jaar veel meer grid penalty's gepakt dan de Renault motoren. Ik hoop dat Renault het dit jaar goed gaat doen en het zou mij helemaal tof lijken als ze beter presteren dan RBR.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Martin0 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:43:
[...]

Dit zijn speciale filmbanden welke ze alleen mogen gebruiken tijdens filmdagen, er zijn ook oranje filmbanden welke slicks zijn(volgens mij).
I know dat het filmbanden zijn, maar het is me vooral een raadsel waarom ze dan niet voor slicks kiezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dannx1986 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:50:
[...]

Een glimlach kreeg ik altijd toen het nog V8's waren :O
Kijk een weekendje Formule E "de toekomst van F1" en zelfs een V6 is muziek in de oren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-09 15:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Knul schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:53:
Waarom is iedereen hier zo sceptisch over Renault, terwijl Honda bijna de hemel in geprezen wordt? Ik heb nergens anders gelezen dat de Honda qua vermogen beter was dan de Renault aan het einde van 2018, maar hier wordt het gewoon als feit neergezet. Bovendien hebben de TR's vorig jaar veel meer grid penalty's gepakt dan de Renault motoren. Ik hoop dat Renault het dit jaar goed gaat doen en het zou mij helemaal tof lijken als ze beter presteren dan RBR.
Dat wordt twee posts boven je uitgelegd:
demonic in "[F1] Seizoen 2019 - Deel 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Baan is toch nog een beetje damp... zullen daarom wel op wets rijden. En zou zonde zijn als ze de hagelnieuwe auto meteen in de prak rijden door op slicks rond te hobbelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Stoelpoot schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:52:
[...]

Ik heb het topic niet zo heel actief gevolgd tijdens 't off season, dus heb ik idd niet gezien :/
De post is 'gepinned', dus rechts bovenin op dat pinnetje drukk en dan staat hij op 1 van de twee pagina's, kan niet missen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:09
DaniëlWW2 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:33:
[...]

Tja, Ferrari had toch ook drie seizoenen nodig om hun PU op orde te krijgen? Renault lukte het na vijf seizoenen nog steeds niet.
Ferrari kreeg na het rampjaar 2014 door bemiddeling van Bernie Ecclestone hulp van Mercedes met de ontwikkeling van hun V6-H power unit. Grotendeels om het merk Ferrari (en daarmee indirect F1) te beschermen tegen slechte resultaten en deels ook omdat Ferrari weinig tot geen ervaring had met hybride motoren. Wat je goed kon zien was dat in 2015 al Ferrari het gat behoorlijk had gedicht vergeleken met Renault en Honda. Sinds 2016 is er een verwaarloosbaar verschil m.b.t. tot paardenkrachten tussen FER en MER en gaat het meer om het complete pakket (chassis+power unit+innovatie in de ontwikkeling van onderdelen).

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Dat Schwarzenegger accent blijft wel grappig.. "It's alaaiiivv"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
kevlar01 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:56:
[...]

Baan is toch nog een beetje damp... zullen daarom wel op wets rijden. En zou zonde zijn als ze de hagelnieuwe auto meteen in de prak rijden door op slicks rond te hobbelen.
Dat verklaart inderdaad wat meer.
Kent u deze nog :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 30-09 18:58
De nachtmerrie van Verstappen ziet er toch wel mooi uit! Klinkt ook lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

DoeEensGek schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:03:
[...]

De nachtmerrie van Verstappen ziet er toch wel mooi uit! Klinkt ook lekker.
Wordt nog wel zijn droom als Hamilton opa is.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Knul
  • Nu online
Onderbuikgevoelens. Honda roept ook al jaren dat ze Renault voorbij zijn, maar daar zie je op het circuit ook maar bar weinig van. We gaan het dit seizoen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Knul schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:04:
[...]

Onderbuikgevoelens. Honda roept ook al jaren dat ze Renault voorbij zijn, maar daar zie je op het circuit ook maar bar weinig van. We gaan het dit seizoen zien :)
Heeft er ook mee te maken dat STR een probleem had met de updates die ze uitbrachten of dat ze heel lang geen updates uitgebracht hadden, en daardoor liepen ze ongeveer 3 maanden achter op renault kwa aero.

Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

En de motor van Honda is het enige wat "schreeuwt"... Kan Abiteboel nog wat van leren.

[ Voor 23% gewijzigd door JB op 13-02-2019 12:08 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Leoon. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:56:
[...]

De post is 'gepinned', dus rechts bovenin op dat pinnetje drukk en dan staat hij op 1 van de twee pagina's, kan niet missen :)
Oh ja, dat bestaat natuurlijk :+ Wat ongelooflijk gaaf zeg. Ik zal maar eens kijken of ik daar m'n vader mee naartoe kan nemen. Ook uit eigenbelang natuurlijk. Als ik het mag vragen, in welke richting moet ik denken qua prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

[...]

Tuurlijk.
Zelfde geldt dus voor de Mercedes motor(2018) van Williams daar zag je ook geen verbetering in komen.
Die auto ging steeds langzamer rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

[...]

Ok, mee eens dat je niet vanuit onderbuikgevoelens maar vanuit feiten moet praten. Als jij nou eens alle keren dat Honde de afgelopen twee jaar claims deed opzoekt die niet uitgekomen zijn, doe ik dat voor Renault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

Ik zie vooral een gebrek aan grote sponsoren op die Mercedes. Vraag me af waarom dat is. Geen groot Mercedes logo snap ik ook niet echt trouwens.

Hij ziet er op zich wel mooi uit, maar je kunt er nog weinig over zeggen nu

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Martinspire schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:09:
Ik zie vooral een gebrek aan grote sponsoren op die Mercedes. Vraag me af waarom dat is. Geen groot Mercedes logo snap ik ook niet echt trouwens.

Weg-gesjoemeld :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:23

Gezien de jaarcijfers hoef je je daar geen zorgen over te maken. :+ Ik vind de livery erg goed gelukt.

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 13-02-2019 12:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martin0
Uh is dat niet een ander duits automerk?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Martin0 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:11:
[...]

Uh is dat niet een ander duits automerk?
Doen ze allemaal :P Mercedes klaarblijkelijk beter tot nu toe :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Stoelpoot schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:07:
[...]

Oh ja, dat bestaat natuurlijk :+ Wat ongelooflijk gaaf zeg. Ik zal maar eens kijken of ik daar m'n vader mee naartoe kan nemen. Ook uit eigenbelang natuurlijk. Als ik het mag vragen, in welke richting moet ik denken qua prijs?
~ tussen de 700/800 euro dacht ik incl vliegtickets en 1 overnachting. Wel heel prijzig zeg maar d:)b

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:21

Spotmatic

Ken sent me

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzR_-x4X4AE52ej.jpg:large

VER en GAS zijn in ieder geval op Silverstone gearriveerd. Aangenomen dat ze beide een Aston Martin hebben. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Leoon. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:12:
[...]

~ tussen de 700/800 euro dacht ik incl vliegtickets en 1 overnachting. Wel heel prijzig zeg maar d:)b
Dat zal inderdaad niet iets zijn om even heen en weer voor te gaan... Dan maar pushen naar een volledige vakantie Engeland volgend jaar. Willen we toch al een tijd naartoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Geen van beide hebben ze nodig denk ik. Betere reclame dan alles winnen kun je je volgens mij niet wensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:14

sjaool

Every life should have 9 cats

Clavat schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:22:
[...]

Red Bull wordt gewoon blauw met een grijs/witte striping over de neus en de zijkant. :P

De kleding van dit jaar geeft al een beetje een hint in die richting net als de ice karts trouwens. Maar ik kan het natuurlijk ook totaal mis hebben.

Ze bereiden zich alvast voor op de budget cap dan hebben ze met het budget dat ze nu al hebben geen sponsors meer nodig. :P

[ Voor 57% gewijzigd door sjaool op 13-02-2019 12:18 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Spotmatic schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:13:
[Afbeelding]

VER en GAS zijn in ieder geval op Silverstone gearriveerd. Aangenomen dat ze beide een Aston Martin hebben. ;)
Aangezien de vrachtwagens altijd de kleur van de livery hebben, zal deze wel hetzelfde blijven dus? :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Laatst online: 09:20

Soggney

Zeekomkommer

Lijkt me wel, hoewel ik dat grijze accent op die vrachtwagens me niet kan herinneren van vorig jaar. (het is natuurlijk ook wel een detail dat je niet zomaar onthoudt)
edit: @RBH Dank je om dat op te zoeken.
Het lijkt er dus op dat er meer Austin Martin grijs in de livery komt dan het Honda wit.
Maar nog een aantal uren en we weten het zeker

[ Voor 35% gewijzigd door Soggney op 13-02-2019 12:29 . Reden: vraag beantwoord eronder ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-09 16:51

RBH

Soggney schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:23:
Lijkt me wel, hoewel ik dat grijze accent op die vrachtwagens me niet kan herinneren van vorig jaar. (het is natuurlijk ook wel een detail dat je niet zomaar onthoudt)
Een jaar geleden werd deze foto door RBR getweet. Ze lijken 99% op elkaar. Alleen een grijs vlak is anders eigenlijk.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DWZF0t6XkAAg21z.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Spotmatic schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:13:
[Afbeelding]

Nice!
Zou ook gaaf zijn als ze van Honda een NSX ofzo zouden krijgen.
Voor Max in passend oranje:
Afbeeldingslocatie: https://files.insidercarnews.com/files/2018/08/04-2019-Acura-NSX.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razorbite
RBH schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:28:
[...]

Een jaar geleden werd deze foto door RBR getweet. Ze lijken 99% op elkaar. Alleen een grijs vlak is anders eigenlijk.

[Afbeelding]
Zouden de motoren van die Trucks het wel blijven doen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

RBH schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:28:
[...]

[Afbeelding]
Twee weken geleden de vrachtwagens ook zien staan in Miton Keynes en die hadden nog gewoon deze branding.. Zou RB ook niet echt veranderd qua kleurensamenstelling? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Leoon. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:45:
[...]

Twee weken geleden de vrachtwagens ook zien staan in Miton Keynes en die hadden nog gewoon deze branding.. Zou RB ook niet echt veranderd qua kleurensamenstelling? -O-
Zou er niet op rekenen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 30-09 21:27
[...]

Tjaa, waarom zouden ze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o rey
  • Niet online
https://twitter.com/SkySportsF1/status/1095643619501981696

Nog wat bewegende beelden van de Mercedes en interview met Ocon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:04

Bloodclot

Jawier!

[...]

Als ze al een nieuwe kleurensamenstelling hadden, zouden ze het niet gaan verklappen om de trucks daarmee alvast te laten rijden ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Twitter van Red Bull post dit net:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzSIMyGXgAE0dCW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzSIMyGXgAE0dCW.jpg:large
WHAT?!

https://twitter.com/redbullracing/status/1095652235013439488

[ Voor 29% gewijzigd door basvn op 13-02-2019 12:56 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Lijkt me trouwens weer een testdagen livery... Het Red Bull logo gaat hoe dan ook aanwezig zijn met zijn normale kleuren dus geel/rood.

[ Voor 49% gewijzigd door Jackson6 op 13-02-2019 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walteij
  • Laatst online: 24-09 15:59

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:43
Mag van mij wel de definitieve livery zijn :D

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Pagina: 1 ... 25 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire