Hoe bedoel je? Zover ik weet moet bij Max ook VER op de auto staan, want volgens mij moet je de 3 letters gebruiken zoals ook in de tijdswaarneming enzo.Bensimpel schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:13:
Zou Gasly express gekozen zijn voor zijn naam?
MAX GAS
Ja maar die grap kan je niet echt netjes maken...TheBrut3 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:20:
[...]
Hoe bedoel je? Zover ik weet moet bij Max ook VER op de auto staan, want volgens mij moet je de 3 letters gebruiken zoals ook in de tijdswaarneming enzo.
Ik snap wat ze wilden, met dat blauw en dat witte, zoals de spray van een deodorant. Maar icmPathogen schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:40:
[...
Maar die Williams... Ik vind hem niet eens lelijk ofzo, ik vind hem gewoon nietszeggend, oersaai, gaapwaardig, identiteitsloos. Bij de Martini Williams hadden ze iig nog die karakteristieke streepjes, nu een karakterloos zacht overgangetje tussen wit en bijna babyblauw.
dat Rokit ziet het er niet uit.
Tja Martini. Dat is wel zonde inderdaad. Afgezien het feit dat het er gigantisch mooi uitziet, is het ook een
sponsor met een rijke motorsport historie, een waar niet veel anderen aan kunnen tippen.
"Gevraagd naar een reactie zei Williams waarnemend teambaas Claire Williams tegen Motorsport.com: “We hebben gesproken over een verlenging na 2018. Hoewel beide partijen graag met elkaar door zouden gaan, heeft de Bacardi Group ons laten weten dat zij de Formule 1 volledig gaan verlaten wanneer ons contract aan het einde van het jaar afloopt. Zij hebben veel merken en hun strategische prioriteiten veranderen.”
bron : https://nl.motorsport.com...liams-f1-1009396/2187351/
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Bensimpel
Positieve meneer
Heb nog koffie nodigTheBrut3 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:20:
[...]
Hoe bedoel je? Zover ik weet moet bij Max ook VER op de auto staan, want volgens mij moet je de 3 letters gebruiken zoals ook in de tijdswaarneming enzo.
VER GAS dan
😆 - Denk ook eens om ;)
Als je een paar posts naar boven gekeken had, had je kunnen lezen dat deze om 12:30 uur is.MuVo schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:36:
Hoe laat is vandaag de presentatie van Renault?

De livery van de door RB gesponsorde MotoGP motors en de Formule 1 wagens van RB zijn toch altijd hetzelfde?Ari Gold schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:15:
[...]
Lijkt me eerder beetje lichtgrijs en rood. Denk dat dit verder als een klein detail op de auto wordt verwerkt. Dunne strepen van voor naar achter?
Net zoals bij die ice karts. Zie de voorkant.
[Afbeelding]
Dus een blik op de MotoGP en je weet hoe de livery er uit komt te zien voor komend seizoen. Of wordt er dit seizoen geen motor meer gesteund door Red Bull in de MotoGP?
Daar had ik echt overheen gelezen terwijl ik het topic nog heb terug gelezendemo31051987 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:38:
[...]
Als je een paar posts naar boven gekeken had, had je kunnen lezen dat deze om 12:30 uur is.
nog 99 minuten en dan kunnen we die overrijpe bananen livery van Renault bewonderen
Zal ook niet veel verassends zijn, heb meer zin in morgenTrekDr0p schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:51:
nog 99 minuten en dan kunnen we die overrijpe bananen livery van Renault bewonderen
Duits != UitgesprokenJackson6 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:53:
[...]
Zal ook niet veel verassends zijn, heb meer zin in morgenHoop echt dat Mercedes nu eens wat anders doet dan die zilvere bak.
Mijn boefje is liev!
Hommage aan de Silver Arrows dus de kleur zal niet snel veranderen zolang ze dominerenJackson6 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:53:
[...]
Zal ook niet veel verassends zijn, heb meer zin in morgenHoop echt dat Mercedes nu eens wat anders doet dan die zilvere bak.
[ Voor 7% gewijzigd door dannx1986 op 12-02-2019 11:04 ]
Repsol is toch geen sponsor voor RBR ?Siebeh schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:40:
[...]
De livery van de door RB gesponsorde MotoGP motors en de Formule 1 wagens van RB zijn toch altijd hetzelfde?
Dus een blik op de MotoGP en je weet hoe de livery er uit komt te zien voor komend seizoen. Of wordt er dit seizoen geen motor meer gesteund door Red Bull in de MotoGP?
Sowieso heeft RBR een andere olieleverancier dus dat gaat hem niet worden.
Al zou een RBR met Repsol livery wel gaaf zijn.

As well as sharing our launch content with you from 11:30 onwards, we will be going LIVE on Facebook at 14:30 this afternoon for a post-launch chat with our drivers!
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) 12 februari 2019
Join us at: https://t.co/mukIIWJ8SC
(All UK times)
#RSspirit pic.twitter.com/jcrlSZ4KIq
Om 11:30 (12:30NL) gaan ze dus online wat plaatsen en om 14:30(15:30NL) gaan ze live op facebook met de rijders.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Topic bijgelezen, yuk williams.., mwahh Haas, okay torirosso.
Ik ga iig niet wachten op de renault, zie het vanavond wel.
Scheelt dat het nog maar 4 min duurt. Maar het zal idd niet zo interessant zijn als de 3luik van morgennachtnet schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:24:
Topic bijgelezen, yuk williams.., mwahh Haas, okay torirosso.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Blijft gek hoor om Ricciardo met zo'n Renault pakje te zien.
Ik dacht ook eerst.. huh wat ziet Sainz er raar uitMr.Whitewolf88 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:28:
Blijft gek hoor om Ricciardo met zo'n Renault pakje te zien.
Er gebeurt vooralsnog weinig... Die Renault klok loopt achter? Net als de motor
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
https://twitter.com/RenaultF1Team/status/1095284512626524160
Weinig te zien van de nieuwe auto. Lijkt meer op een recap van hun laatste paar seizoenen.
Weinig te zien van de nieuwe auto. Lijkt meer op een recap van hun laatste paar seizoenen.
[ Voor 43% gewijzigd door Extigo op 12-02-2019 12:35 ]
France Renault belofteSpotmatic schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:31:
Er gebeurt vooralsnog weinig... Die Renault klok loopt achter? Net als de motor

From strength to strength, building on the success of each year. From 9th, to 6th, to 4th. From new beginnings, to a new era. Here starts our 2019 season.
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) 12 februari 2019
#RSspirit pic.twitter.com/4Svm4LRtyf
Je ziet echt euhmmm.. niks

@nachtnet blijf maar weg tot vanavond
[ Voor 24% gewijzigd door TrekDr0p op 12-02-2019 12:35 ]
Verwijderd
op die surfplank gaan ze in elk geval harder als in 2018
paddel powerrrr
paddel powerrrr
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2019 12:36 ]
Werkelijk niets te zien in dat filmpje.
Renault trekt zich terug uit de F1 omdat ze geen fatsoenlijke motor kunnen bouwen?

[ Voor 77% gewijzigd door michaeltjeh1 op 12-02-2019 12:35 ]
D00d. You forgot the car reveal...
Nou nou nou. Gaan ze nu teasen tot de live stream?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
De motor is ermee gestopt, voordat deze in beeld wasmichaeltjeh1 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:35:
Uhh mis ik de auto of is dit het hele idee?
-
belachelijk filmpje - iedereen weet dat ze 2 seconden langzamer waren dan Mercedes. En toch een Mercedes inhaal actie laten zien. Als dat je hoogtepunt van 2018 was...
Verassing! Renault heeft dit jaar geen auto
Dat is alvast launch fail nr 1...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Renaultsport.com ligt er ook uit. Lekker dan
Volgens mij is die facebook stream pas vanaf 15:30, staat ook in het hokje van het plaatje.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Bedoelen ze hiermee dat ze tot 15:30 berichten gaan posten met content erin?As well as sharing our launch content with you from 11:30 onwards
Een soort puzzel met de nieuwe liveryTrekDr0p schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:40:
[...]
Bedoelen ze hiermee dat ze tot 15:30 berichten gaan posten met content erin?
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Aint nobody got time for that!TrekDr0p schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:40:
[...]
Bedoelen ze hiermee dat ze tot 15:30 berichten gaan posten met content erin?
LOL@RenaultF1Team is this your way of saying your not competing because you don’t have a car?
— Mercedes AMG F1 (@MercedesAMGF11) 12 februari 2019
Het lijken net de engine updates van afgelopen seizoen.. alles mondjesmaat en teleurstellend
Kijk zo pak je deze franse bullshit aan!
Wat een vreselijk team
Ze maken gewoon niet de fout door net als Haas al foto's online te zetten terwijl op het persevent de auto nog onder de doek staat.
I served in a company of heroes.
Bensimpel
Positieve meneer
Oh ze doen weer een ellenlange praatje houden zoals vorig jaar, hebben ze het niet geleerd ofzo??
😆 - Denk ook eens om ;)
De neus is in ieder geval geel. Dat zie je door het doek heen al.
Gezien je eerdere reacties zit de 'haat' op Renault je wel erg diep he?Razorbite schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:43:
[...]
Kijk zo pak je deze franse bullshit aan!
Wat een vreselijk team

Jammer overigens dat ze die presentaties niet live streamen.
Is niet het echte Mercedes Twitter account
Pff, wat een prutlaunch.Zeg dan niet dat je om 11:30 UK time een launch doet.
Het staat er toch echt mensen, 15:30 NL tijd en dan begint de post-launch chat pas zelfsAs well as sharing our launch content with you from 11:30 onwards, we will be going LIVE on Facebook at 14:30 this afternoon for a post-launch chat with our drivers!
Ik heb echt een grondige hekel aan mensen die liegen. En de teambaas van Renault is een beetje de Trump van het F1 wereldje. Zolang deze man er zit wordt het niets tussen mij en Renault. En ik denk dat meer mensen dat gevoel delen.Fuwor schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:45:
[...]
Gezien je eerdere reacties zit de 'haat' op Renault je wel erg diep he?![]()
Jammer overigens dat ze die presentaties niet live streamen.
Dat stuk snap ik wel. Het gaat me meer om dit stuk:metallicattim schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:47:
[...]
Het staat er toch echt mensen, 15:30 NL tijd en dan begint de post-launch chat pas zelfs
Share dan! Doe dan!As well as sharing our launch content with you from 11:30 onwards, we will be going LIVE on Facebook at 14:30 this afternoon for a post-launch chat with our drivers!
de launch is gewoon begonnen om 11:30. Alleen ben jij/dit topic er niet bij. De foto's komen later online..Pathogen schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:47:
Pff, wat een prutlaunch.Zeg dan niet dat je om 11:30 UK time een launch doet.
man man man
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Maakt het niet minder grappigTrekDr0p schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:46:
[...]
Is niet het echte Mercedes Twitter account
Mijn boefje is liev!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De Nederlandse vlag op de neus staat 90 graden gedraaid
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ligt het aan mij of heeft de nieuwe Renault EXTREEM veel rake?
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Dus je geeft een feestje, zet een uitnodiging met heeeeel duidelijk de tijd erop in de krant maar je nodigt de lezer niet uit.Vuvuzela schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:51:
[...]
de launch is gewoon begonnen om 11:30. Alleen ben jij/dit topic er niet bij. De foto's komen later online..
man man man
Nee, op de tijd dat het feestje start zet je een nietszeggend filmpje klaar, en je belooft meteen foto's te sturen maar dat vergeet je omdat het feestje te leuk is.
man man man
Serieus, wat een debiele beslissing anno 2019 om dit niet gewoon te streamen. Gezien de stortvloed aan reacties ben ik niet de enige die deze mening is toebedeeld.
zo! dat is de mooiste (tot nu toe)...
wel een flinke rake lijkt het
wel een flinke rake lijkt het
Ook een soort dubbele velg constructie zo te zien
Startte ie ook? Was vanmorgen weer goed koud...!
https://www.businessinsid...-starten-niet-kou-winter/
https://www.businessinsid...-starten-niet-kou-winter/
Mijn boefje is liev!
Wel een beest van een roll-hoop air-intake zit daarop zeg..
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
De bargeboard en overgang in de sidepod lijkt ook verdacht veel op de rb14
Ik snap wel dat ze de RB14 kopieren... Dan hebben ze iig weer een baseline van een auto die het wél goed deed met een Renault motor.
Volgens mij hebben ze RIC bij aankomst op een stoel getaped en hem 72 uur gewaterboard en ondervraagd over wat ie van de RB14 wistPathogen schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:57:
Ik snap wel dat ze de RB14 kopieren... Dan hebben ze iig weer een baseline van een auto die het wél goed deed met een Renault motor.

Loop je dus alleen een jaar achter met ontwikkelen..Pathogen schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:57:
Wat had je anders verwacht? Eerst zien dan geloven bij Renault. Roeptoeterende stokbroodvreters!pilskes schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:57:
En dan blijkt het dus vooral een livery launch te zijn..... pffff
Mijn boefje is liev!
En dan nóg een stuk dichterbij de top 3 dan dat ze anders zouden kunnen komen...Razorbite schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:59:
[...]
Loop je dus alleen een jaar achter met ontwikkelen..

Dat was stiekem 1 van de voorwaarden voor Daniel Ricciardo om van team over te stappen. Hij moet natuurlijk wel kunnen blijven duiken.Stoksbrood schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:54:
Dat is het bij allemaal toch?pilskes schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:57:
En dan blijkt het dus vooral een livery launch te zijn..... pffff
Mooiste auto/livery tot nu toe. (alhoewel de Toro Rosso ook niet gek was)
Kunnen we even 3 posts doen zonder de anti-renault stokbrood onzin?
Kunnen we even 3 posts doen zonder de anti-renault stokbrood onzin?
[ Voor 15% gewijzigd door Tleilaxu op 12-02-2019 13:03 ]
Echt absurd idd...Stoksbrood schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:54:
Staat wel stoer op de foto's, denk niet dat ze volgende week zo rond rijden.Stoksbrood schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:54:
Ik vind het een geslaagde livery. Voorspelbaar zwart/geel maar prima.
Extreem veel rake, maar ook extreem dikke airbox. Hebben ze de motor 40 cm hoger in dat ding gelegd om maar een smalle onderkant te hebben?
Een van de redenen die het ontwerp bepaalde van de RB14 is dat ze vantevoren rekening hebben gehouden met dat ze met een motor met minder vermogen dan de concurrentie moesten gaan rijden.. er moest gewoon gecompenseerd worden voor het lagere vermogen.
Als je die lijn doortrekt geven de ontwerpers van Renault dus meer weg over de 2019 PU dan wat Abiteboel tot nu toe roeptoeterde..
Als je die lijn doortrekt geven de ontwerpers van Renault dus meer weg over de 2019 PU dan wat Abiteboel tot nu toe roeptoeterde..
2018 model had dat blijkbaar vorig jaar ook.Stoksbrood schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:54:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Precies wat ik denk!Chiron schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:03:
Een van de redenen die het ontwerp bepaalde van de RB14 is dat ze vantevoren rekening hebben gehouden met dat ze met een motor met minder vermogen dan de concurrentie moesten gaan rijden.. er moest gewoon gecompenseerd worden voor het lagere vermogen.
Ik betwijfel ook of de Renault engineers in staat zijn de vloer te "sealen" en de diffuser te werken zoals RB dat doet. Zo niet, dan gaat het een pijnlijk jaar worden!
Het "rug"nummer
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Minder Renault reclame
En iets meer geel, achtervleugel en de strepen zijn wat dikker.
[ Voor 11% gewijzigd door TrekDr0p op 12-02-2019 13:11 ]
Hey, die Halo zou toch veranderen voor 2019?
Het gaat weer aardig richting 2010 met die bredere voor- en hogere achtervleugel? Het moest toch allemaal flitssender en sneller lijken dacht ik? Dan gaan ze nu, wat mij betreft, weer helemaal de verkeerde kant op.
Testing, one, two ...
Twitter gaat ook heerlijk

Mijn boefje is liev!
ultra low drag concept.Mr.Whitewolf88 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:36:
Verassing! Renault heeft dit jaar geen auto
een treffende spreuk
History repeats, Formule 1 regels in een notendop dit.hardware-lover schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:17:
Het gaat weer aardig richting 2010 met die bredere voor- en hogere achtervleugel? Het moest toch allemaal flitssender en sneller lijken dacht ik? Dan gaan ze nu, wat mij betreft, weer helemaal de verkeerde kant op.
@pilskes Zie best wel wat verschillen; sitepods, bargeboards, voor- en achter vleugel zijn behoorlijk anders.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire