😆 - Denk ook eens om ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hoog gehalte "when you use the gradient tool for the first time".

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Pssst.. Het is nog niet de 2019-auto, puur een livery revealHolkers schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:15:
Hoge side intakes, een enorme chaos aan bargeboards. Soort mix van Ferrari en Haas.
-
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Zowel de Haas als de STR was de 2019 auto. En deze ziet er ook uit als een 2019 auto.Edd schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:16:
[...]
Pssst.. Het is nog niet de 2019-auto, puur een livery reveal
Kan door de kleuren komen, maar die sidepods zijn toch echt wel anders. Die van 2018 zijn meer driehoekig, deze zijn meer ovaalEdd schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:16:
[...]
Pssst.. Het is nog niet de 2019-auto, puur een livery reveal

Haas was toch new wing old car?Bosmonster schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:18:
[...]
Zowel de Haas als de STR was de 2019 auto. En deze ziet er ook uit als een 2019 auto.
En STR was een render.
Ok STR was een render. Haas had wel veel meer Ferrari elementen toch? Was wel echt meer anders dan de front wing.Ari Gold schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:19:
[...]
Haas was toch new wing old car?
En STR was een render.
Oogt als de Rexona blauw kleur, al hebben die meerdere blauw-tinten, zit het wel erg tegen die kant aan.roda_djavulen schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:19:
welke kleur heeft die williams nu eigenlijk? Met al die blauwe lampen er boven..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 63% gewijzigd door Jackson6 op 11-02-2019 16:22 ]
Zwart/grijs met fel licht blauw zag er inderdaad veel belovend uit.Bosmonster schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:12:
Ow man, the year 2000 called, they want their gradients back
En het filmpje begon zo veel belovend met het blauw!
Deze gele banden vloeken een beetje. Hadden ze niet de witte eronder kunnen zetten?
Dan zou het er enigszins nog oke uit zien.
Vooral veel blauw en zwart met wat witroda_djavulen schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:19:
welke kleur heeft die williams nu eigenlijk? Met al die blauwe lampen er boven..
@Jasphur Ja met rond het rokit logo dan wit wat weer overloopt in blauw dan. Volgens dit plaatje dan toch
[ Voor 34% gewijzigd door roda_djavulen op 11-02-2019 16:24 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
What looks like standard 2019 #F1 practice, elongated Mirror mounts, high top sidepods with integrated vanes pic.twitter.com/00bCCFJtLG
— Craig Scarborough (@ScarbsTech) 11 februari 2019
Ik laat m'n mening over de livery nog even in het midden. Eerst maar eens kijken hoe het er met daglicht uit ziet.
[ Voor 19% gewijzigd door jpiwf op 11-02-2019 16:26 ]
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Vraag me vooral af of Rexona hier nou zo blij mee moet zijn. Ze gaan van redelijk opvallend naar zwart-op-blauw. Onder het ROKiT logo vallen ze al helemaal niet meer op nu.Jasphur schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:23:
[...]
Vooral veel blauw en zwart met wat wit
[Afbeelding]
Op Twitter wordt de livery flink afgekraakt in ieder geval.
Misschien betalen ze als sponsor wel minder dit seizoen (niet ondenkbaar gezien de prestaties in 2018).Bosmonster schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:26:
[...]
Vraag me vooral af of Rexona hier nou zo blij mee moet zijn. Ze gaan van redelijk opvallend naar zwart-op-blauw. Onder het ROKiT logo vallen ze al helemaal niet meer op nu.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Rexona krijgt waar ze voor betalen, zal echt geen verrassing zijn.Bosmonster schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:26:
[...]
Vraag me vooral af of Rexona hier nou zo blij mee moet zijn. Ze gaan van redelijk opvallend naar zwart-op-blauw. Onder het ROKiT logo vallen ze al helemaal niet meer op nu.
A couple of very wealthy racing enthusiasts are behind @WilliamsRacing partner ROKiT - John Paul DeJoria, of Patron tequila fame, and Jonathan Kendrick, who started his career in the seventies working for Goodyear's racing tyre division. ROK stands for 'Return of Kendrick'...
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 11 februari 2019
[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 11-02-2019 16:32 ]
1 van de eigenaren van ROK Brands.
Geschat vermogen: 3.5miljard.
Meh, doe je het beter dan een Rich Energy
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
maar nog steeds geen product op de markt..SinergyX schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:30:
John Paul DeJoria
1 van de eigenaren van ROK Brands.
Geschat vermogen: 3.5miljard.
Meh, doe je het beter dan een Rich Energy
Dus we hebben nu al 2 merken die gesponsord worden door ''lucht''
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
3... RB heeft een sponsor in cryptomuntenbasvn schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:31:
[...]
maar nog steeds geen product op de markt..
-
Natuurlijk, en dat is ook maar de vraag wat er in het seizoen allemaal kan gebeuren, mogelijke FI-2.0 scenario, als die gasten niet met geld over de brug komen als het nodig is.basvn schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:31:
[...]
maar nog steeds geen product op de markt..
Voor beide blijft mij gok dat het 'startups' die via de F1 merkbekendheid willen halen, daarmee hun 'revenue' willen creeren. Geval van Rich Energy, zonder backup, geval van ROKiT, met een gigantisch rijke eigenaar.
Ergens zal dit wel de toekomst zijn van sponsoring, geen gevestigde merken, maar startups/nieuwe die via F1 (of andere takken) bekendheid willen halen om daarmee hun kickstart te krijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 11-02-2019 16:34 ]
Die zijn gelukkig geen titelsponsor.. is maar een kleine logo

Er was volgens mij nog een team met crypto sponsoring, maar weet zo snel niet meer welke
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hulkenberg.basvn schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:35:
[...]
Die zijn gelukkig geen titelsponsor.. is maar een kleine logo
[Afbeelding]
Er was volgens mij nog een team met crypto sponsoring, maar weet zo snel niet meer welke
Hulkt een berg, kost een beetje!
Ook wel benieuwd naar hoe Racing Point en Alfa eruit gaan zien, van de rest kun je het toch wel redelijk zeker weten. Mercedes gaat niet opeens rondrijden in wat anders dan zilver, Ferrari zal rood zijn gok ik en Renault heeft iets met zwart-geel, wat inderdaad een mooie duidelijke kleurstelling is voor een obstakel op de weg
People as things, that’s where it starts.

RIP Williams. Wat een verschrikkelijk ontwerp.
[ Voor 26% gewijzigd door NotSoSteady op 11-02-2019 17:07 ]
We zullen het maar niet over de kwaliteit van je foto hebben.NotSoSteady schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:49:
[Afbeelding]
RIP Williams. Wat een verschrikkelijk ontwerp.
Helaas nu niet zo grappig meer als vanmiddag omdat de foto is aangepast.
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 11-02-2019 19:00 ]
"When you grow up your heart dies"
Waiting on the world to change
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Zo is die al een stuk mooierEdd schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:51:
Goed beeld van de render van de 2019 auto
[Afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik heb ook foto's nodig hoor, maar zie veel wel meteen. Ik ruil een extreem goed geheugen dan wel in voor zeer beperkte sociale vaardigheden. Kies maar.pinda powerrr schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:57:
Ik vind dat er hier we wat knappe koppen rondlopen. Gelijk bij de launch zien welke bargeboard anders is, hoe de flapjes staan. Ik moet echt even een "voor/na" foto hebben. Of ligt dat aan mij?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Exact het eerste wat ik dacht.Ari Gold schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:15:
[...]
Hoog gehalte "when you use the gradient tool for the first time".

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je bedoelt wat het al 2 jaar is?DaniëlWW2 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:24:
Maar Williams lijkt weer eens de Mercedes van vorig seizoen te hebben gekopieerd. Nog steeds lange wielbasis, beetje rake, veel Mercedes dingen erop. Kijken of deze poging tot kopiëren niet eindigt in een dramatisch stuk koolstofvezel op wielen.
De FW39 was niet zo slecht want die zat nog hoog in het middenveld. De FW40 daarentegen.
Van Williams hoef je ook geen wonderen te verwachten omdat ze gewoon budget missen. Top van het middenveld en alsnog op een ronde gezet worden is het hoogst haalbare.
Die rijden niet met een Renault blokBensimpel schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:27:
[...]
Of de Mercedessen hebben een of andere rare contructie fout waardoor ze vaker ploffen. (Lijkt me wel leuker voor het kampioenschap).
Dr. Marko had tijdens een AMuS interview de opmerking gemaakt dat het RB14 chassis naar STR zou gaan voor 2019, dat lijkt me nog wat meer dan alleen een achterkant?blade08 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:45:
[...]
Volgens mij was het al bekend dat Torro de hele achterkant van RB zou over nemen, dus voor een groot gedeelte weten we nu ook hoe de RB15 er uit ziet
Testing, one, two ...
Wat Marko zegt moet je ook niet altijd even serieus nemen. Verder zijn PU's dragende onderdelen van het chassis, waardoor ik betwijfel of je zomaar het RB14 chassis een op een kan doorgeven aan STR met een Honda.hardware-lover schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:53:
[...]
Dr. Marko had tijdens een AMuS interview de opmerking gemaakt dat het RB14 chassis naar STR zou gaan voor 2019, dat lijkt me nog wat meer dan alleen een achterkant?
Ongetwijfeld is er heel veel van RBT naar STR gegaan, maar een op een het chassis doorgeven denk ik niet.
Ik weet niet in hoeverre de regels nu zijn versoepeld, maar terug naar de tijd dat beide teams (buiten de krachtbron om), gebruik maakten van een en dezelfde fabricage-afdeling, zover zal het niet meer gaan komen nee.
Testing, one, two ...
Geen idee hoe m’n sociale vaardigheid is maar m’n geheugen mbt F1 auto’s is vaak wel goed. Uiteraard heb ik niet alle kleinste details juist maar de grote lijnen zijn vaak wel snel zichtbaar, ook na een periode van gebrek aan F1 in de media.DaniëlWW2 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:20:
[...]
Ik heb ook foto's nodig hoor, maar zie veel wel meteen. Ik ruil een extreem goed geheugen dan wel in voor zeer beperkte sociale vaardigheden. Kies maar.![]()
Normaal is het elk jaar wel feest als er een team wat ‘out of the box’ presenteert zoals Red Bull vorig jaar, maar gezien de reglement wijziging dit jaar gaat alle aandacht uit na de voorvleugel terwijl daar niet veel te zien in. Ben erg benieuwd hoe RB het gebrek aan grip door de nieuwe regels compenseren, hoe de blown axle opgelost gaan worden en of Mercedes het weer aandurft om een auto te ontwerpen die eigenlijk alleen werkt als het vooraan rijdt.
Ja, maar dat zegt niets over de rest van het ontwerp. Elke motorleverancier heeft een ander ontwerp en afmeting, waardoor de ophangpunten in het chassis wel hetzelfde zijn maar de motoren zijn niet 1-op-1 uit te wisselen (anders had RB dat vorig jaar waarschijnlijk wel gedaan)MikeyMan schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:17:
@DaniëlWW2 waren niet juist die ophangpunten gestandaardiseerd?
Edit: dan doel ik op de rest van de auto, qua vormgeving, aero, plaatsing koeling etc
[ Voor 8% gewijzigd door Holk op 11-02-2019 18:29 ]
Ze hebben Russel. Dussss, wie weet doen ze eens een keertje mee met de best of the restDaniëlWW2 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:24:
Maar Williams lijkt weer eens de Mercedes van vorig seizoen te hebben gekopieerd. Nog steeds lange wielbasis, beetje rake, veel Mercedes dingen erop. Kijken of deze poging tot kopiëren niet eindigt in een dramatisch stuk koolstofvezel op wielen.
Wat mij betreft mogen ze weer lekker achteraan rijden. Vergane glorie is het de laatste jaren.DaniëlWW2 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:24:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja maar, kijk nou. Ze zijn zo schattig.Pierre schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:31:
[...]
Wat mij betreft mogen ze weer lekker achteraan rijden. Vergane glorie is het de laatste jaren.
[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 11-02-2019 19:31 ]
Ik denk dus dat RBR niet bijzonder veel zal hoeven doen. De nieuwe reglementen zullen meer nadruk leggen op de diffuser en die van RBR was al uitstekend in 2018. Zeker na het zien van de STR14 verwacht ik gewoon een verbeterde en aangepaste RB14. Ik denk dat de sprong in vermogen belangrijker gaat zijn.Holkers schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:19:
Normaal is het elk jaar wel feest als er een team wat ‘out of the box’ presenteert zoals Red Bull vorig jaar, maar gezien de reglement wijziging dit jaar gaat alle aandacht uit na de voorvleugel terwijl daar niet veel te zien in. Ben erg benieuwd hoe RB het gebrek aan grip door de nieuwe regels compenseren, hoe de blown axle opgelost gaan worden en of Mercedes het weer aandurft om een auto te ontwerpen die eigenlijk alleen werkt als het vooraan rijdt.
Mercedes zie ik eigenlijk ook niet veranderen. Ze wonnen nog steeds en radicaal omgooien kan zomaar op een mislukking uitdraaien. Ik zie Mercedes niks veranderen in filosofie tot het punt dat ze ruim verslagen worden over de loop van een seizoen. Dan moeten ze namelijk wel.
De veranderingen hebben niet iets met grip te maken. Het is meer het outwash effect wat verminderd waardoor de wervelende luchtstromen van de voorwielen weer naar de auto terug komen.Holkers schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:19:
[...]
Geen idee hoe m’n sociale vaardigheid is maar m’n geheugen mbt F1 auto’s is vaak wel goed. Uiteraard heb ik niet alle kleinste details juist maar de grote lijnen zijn vaak wel snel zichtbaar, ook na een periode van gebrek aan F1 in de media.
Het weer een laminar flow van die lucht proberen te maken waarna je het weer kan gebruiken is de grote uitdaging.
De merc zal wat meer last hebben van het verbieden van de uitgebreide luchthappers bij de rem, en RB van de blown axle change.
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 11-02-2019 19:10 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik zit nog steeds op een RB15 met wit als basiskleur.
Hypehypehype.
[ Voor 5% gewijzigd door FirePuma142 op 11-02-2019 19:37 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
FirePuma142 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:36:
De Tweet bekijken van @redbullracing: https://twitter.com/redbu.../1095017262422081537?s=09
Ik zit nog steeds op een RB15 met wit als basiskleur.
Hypehypehype.

deze zijn ook wel vet. Maar geen idee of je onderdelen van auto's binnen een team een andere kleurstelling mag geven??
mijn signature is bewust leeg :-)
Gewoon op beide de NL vlag zettenpCOW schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:19:
[...]
[Afbeelding]
deze zijn ook wel vet. Maar geen idee of je onderdelen van auto's binnen een team een andere kleurstelling mag geven??
In any case. Jaren terug was er een team die twee compleet verschillende liveries voor beide auto's wou gebruiken, incl afwijkende sponsoren etc. Dat mocht toen niet (en die hebben toen met twee dezelfde auto's gereden waarvan 'de linkerkant' met livery A was en 'de rechterkant' met livery B ).
Maar in dit geval kun je ook stellen dat de verschillen niet heel groot zijn, en het geassocieerd kan worden met de coureur.
Daarnaast moet een coureur ook elke race 'dezelfde' helm hebben, maar ook daar wordt niet zo nauw naar gekeken. Zolang de kleurstelling en indeling maar grofweg gelijk is mag daarvan gewoon worden afgeweken. Overigens is die regel AFAIK ingesteld doordat Vettel elke race een compleet andere helm had en dus niet herkenbaar aan de helm. Maar hij is nu nog steeds degene die met enige regelmaat een andere helm heeft, alleen nu 'vrijwel hetzelfde'. Achterop heeft hij meen ik bv een plaatje staan en dat wisselt met enige regelmaat, en ook andere dingen willen nog wel eens veranderen. Maar de basis blijft het wit met Duitse vlag erin verwerkt en dat is 'goed genoeg'.
RobertMe schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:32:
[...]
Gewoon op beide de NL vlag zettenZoals deze ook al met de NL vlag op beide auto's is Op die vleugel boven bij de sidepots
In any case. Jaren terug was er een team die twee compleet verschillende liveries voor beide auto's wou gebruiken, incl afwijkende sponsoren etc. Dat mocht toen niet (en die hebben toen met twee dezelfde auto's gereden waarvan 'de linkerkant' met livery A was en 'de rechterkant' met livery B ).
Maar in dit geval kun je ook stellen dat de verschillen niet heel groot zijn, en het geassocieerd kan worden met de coureur.
Daarnaast moet een coureur ook elke race 'dezelfde' helm hebben, maar ook daar wordt niet zo nauw naar gekeken. Zolang de kleurstelling en indeling maar grofweg gelijk is mag daarvan gewoon worden afgeweken. Overigens is die regel AFAIK ingesteld doordat Vettel elke race een compleet andere helm had en dus niet herkenbaar aan de helm. Maar hij is nu nog steeds degene die met enige regelmaat een andere helm heeft, alleen nu 'vrijwel hetzelfde'. Achterop heeft hij meen ik bv een plaatje staan en dat wisselt met enige regelmaat, en ook andere dingen willen nog wel eens veranderen. Maar de basis blijft het wit met Duitse vlag erin verwerkt en dat is 'goed genoeg'.

Uieindelijke livery

[ Voor 3% gewijzigd door Turbo-Puppy op 11-02-2019 20:53 ]
Ha, wat gaaf. Nooit geweten.Turbo-Puppy schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:50:
[...]
[Afbeelding]
Uieindelijke livery
[Afbeelding]
Edit: Je had hem al ge-edit.
OT: TR ziet er top uit, was vorig jaar ook een van de mooiste op de grid, dus niks mis mee dat ze het niet veranderd hebben. Die Williams.. Tsja.

[ Voor 8% gewijzigd door RBH op 11-02-2019 21:07 ]
Jasphur schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:44:
[...]
Ja maar, kijk nou. Ze zijn zo schattig.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Zoals de foto hierboven laat zien was dat inderdaad BAT, British American Tobacco. Volgens mij wisten ze precies dat dat niet mocht, maar gebruikten/misbruikten ze het gedoe gewoon als extra media aandacht. Ze hebben in ieder geval de voorpagina's gekaapt en bij de eerste race hadden ze gegarandeerd de aandacht van de media.RobertMe schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:32:
[...]
Jaren terug was er een team die twee compleet verschillende liveries voor beide auto's wou gebruiken, incl afwijkende sponsoren etc. Dat mocht toen niet (en die hebben toen met twee dezelfde auto's gereden waarvan 'de linkerkant' met livery A was en 'de rechterkant' met livery B ).
Amerikanen en marketingtoeval bestaat niet.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Vanuit een andere plek dan het midden werd gezien als movable aërodynamica dus dat was verboden.Jasphur schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:20:
@YakuzA als vervanger voor de blown axle, komt waarschijnlijk de blown rim.
Die van merc was alleen toegestaan omdat die voor ‘koeling’ was.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ze zullen alleen niet de hoofdprijs betalen vermoed ik.Wom schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:47:
Wel fijn dat Williams toch nog een hoofdsponsor weet warm te maken. Wordt toch telkens wat lastiger gok ik zo.
Je ziet het bij veel sport clubs, sponsoren haken af en kleinere ( minder bekende ) kunnen er instappen voor een leuk bedrag ( zie ook betaald voetbal KK divisie even Sparta als voorbeeld nemende )
Staat op beide een NL vlagRobertMe schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:32:
[...]
Gewoon op beide de NL vlag zettenZoals deze ook al met de NL vlag op beide auto's is Op die vleugel boven bij de sidepots
...
[ Voor 4% gewijzigd door Bastie-88 op 12-02-2019 08:04 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Renaultpilskes schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:04:
Welke auto's staan er vandaag op het programma?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dat had ik al in de small staanBastie-88 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:03:
[...]
Staat op beide een NL vlag(Bij het Bargeboard)
Toevallig een idee hoe laat die is? Dat heb ik nog niet langs zien komen.
En is voor morgen al iets bekend van tijden van Mercedes, Red Bull en Racing Point?
En hoe zit dat nu met Mercedes en Red Bull? Beiden hebben morgen de shake down op Silverstone? Ik neem aan dat beide teams dan een ander deel van het circuit gebruiken en het ene team de F1 pitstraat gebruikt en het andere team de oude pitstraat (bij cops corner) gebruikt? Lijkt mij namelijk nogal sterk dat ze beiden de vrachtwagen in hetzelfde paddock, naast elkaar, parkeren
Neem even de Keuken Kampioen Divisie als voorbeeld, voorheen de Jupiler LeagueHeAdWaVe74 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 07:29:
[...]
Ze zullen alleen niet de hoofdprijs betalen vermoed ik.
Je ziet het bij veel sport clubs, sponsoren haken af en kleinere ( minder bekende ) kunnen er instappen voor een leuk bedrag ( zie ook betaald voetbal KK divisie even Sparta als voorbeeld nemende )
Maar die Williams... Ik vind hem niet eens lelijk ofzo, ik vind hem gewoon nietszeggend, oersaai, gaapwaardig, identiteitsloos. Bij de Martini Williams hadden ze iig nog die karakteristieke streepjes, nu een karakterloos zacht overgangetje tussen wit en bijna babyblauw.
RobertMe schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:20:
[...]
12:30 meende ik
En is voor morgen al iets bekend van tijden van Mercedes, Red Bull en Racing Point?
Nog niet bekend
RobertMe schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:20:
24 HOURS TO GO!
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) 11 februari 2019
Watch out for content on here from 11:30 (UK time) onwards tomorrow. We can’t wait!#RSspirit pic.twitter.com/OYgL1VHqWk
https://motorsport.tech/f...-str14-technical-analysis
Mja kijk dat ze met die kleuren moeten werken is prima, maar de gemiddelde fan-made livery ziet er beter uit dan dit. Die wazige overgangen moeten ze sowieso mee stoppen. Dat staat een F1 auto gewoon nietPathogen schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:40:
[...]
Neem even de Keuken Kampioen Divisie als voorbeeld, voorheen de Jupiler League
Maar die Williams... Ik vind hem niet eens lelijk ofzo, ik vind hem gewoon nietszeggend, oersaai, gaapwaardig, identiteitsloos. Bij de Martini Williams hadden ze iig nog die karakteristieke streepjes, nu een karakterloos zacht overgangetje tussen wit en bijna babyblauw.
Volgens mij zijn dit precies dezelfde kleuren als vorig jaar bij de aankondiging van RB14, dus betekent helaas niet perse dat er een nieuwe livery komt.
Ik denk ook dat RBR niet heel vernieuwend zal zijn, behalve dan misschien een camo-livery voor de tests. Je hebt inderdaad gelijk met het logo van vorig jaar:Malt007 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:01:
[...]
Volgens mij zijn dit precies dezelfde kleuren als vorig jaar bij de aankondiging van RB14, dus betekent helaas niet perse dat er een nieuwe livery komt.
https://racingnews365.nl/...esentatie-red-bull-bolide
Je weet ook verder de timeframe niet, als de deal pas een week ofzo geleden definitief was, ontwerp, zooitje printen, alles akkoord krijgen (wat ik raar vind bij Rexona), echt lelijk kan ik het niet noemen. Mogelijk dat ze nog wat kleine dingen aanpassen, vind de kleur-combi in ieder geval goed.Martinspire schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:55:
[...]
Mja kijk dat ze met die kleuren moeten werken is prima, maar de gemiddelde fan-made livery ziet er beter uit dan dit. Die wazige overgangen moeten ze sowieso mee stoppen. Dat staat een F1 auto gewoon niet
Video interview met Gasly.
In nieuwe Redbull kleding, MET wit&rood in de kraag.
Dit hadden ze andere jaren niet.
Ik denk dat de livery meer wit en rood is
Bensimpel
Positieve meneer
MAX GAS
Anyway, ben beniewd of Renault ook een Torro Rosso gaat doen
😆 - Denk ook eens om ;)
Lijkt me eerder beetje lichtgrijs en rood. Denk dat dit verder als een klein detail op de auto wordt verwerkt. Dunne strepen van voor naar achter?basvn schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:10:
PIERRE'S SEASON PREVIEW
Video interview met Gasly.
In nieuwe Redbull kleding, MET wit&rood in de kraag.
Dit hadden ze andere jaren niet.
Ik denk dat de livery meer wit en rood is
Net zoals bij die ice karts. Zie de voorkant.

Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire