3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Bensimpel
Positieve meneer
Aan de andere kant wel extra zielig voor Ricbasvn schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:59:
[...]
Dan heeft hij wel weer te piepen over wat anders..![]()
Ik hoop dat de STR echt sterk genoeg is om Renault te verslaan (op de baan en in de Q)
Daarnaast en Renault hun benchmark kwijt..
RBR haalde alles er uit, wat er uit te halen was! zelfs met andere brandstof

😆 - Denk ook eens om ;)
Niks mooier als er meer teams en rijders kunnen strijden voor het podium.
Vind ik niet, had hij maar bij RBR moeten blijvenBensimpel schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:12:
[...]
Aan de andere kant wel extra zielig voor Ric

Ikzelf wacht met conclusies trekken tot Q3 op Melbourne, er vanuitgaande dat RBR die gaat halen
[ Voor 14% gewijzigd door Jackson6 op 11-02-2019 13:22 ]
Dan moeten dus elke race die van McLaren ploffen, zijn beide gewoon mogelijkB-Real schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:20:
Abbiteboul gun ik elke sessie twee geplofte Renault motoren, maar Hulkenberg/Ricciardo en de F1 ansich gun ik het echt om te strijden voor het podium.
Niks mooier als er meer teams en rijders kunnen strijden voor het podium.
Er is nog geen leven op hun Youtube namelijk
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bensimpel
Positieve meneer
Of de Mercedessen hebben een of andere rare contructie fout waardoor ze vaker ploffen. (Lijkt me wel leuker voor het kampioenschap).mark-k schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:25:
[...]
Dan moeten dus elke race die van McLaren ploffen, zijn beide gewoon mogelijk
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat laatste. 14.30 NLse tijdJasphur schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:27:
STR is over 5 minuten toch? Of over 65 minuten?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
CET lijkt mij 14:30 uur hier in Nederland.Jasphur schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:27:
STR is over 5 minuten toch? Of over 65 minuten?
"When you grow up your heart dies"
Exactemento
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Denk meer dat hij voor een escape gekozen heeft. Geld is leuke bijkomstigheid voor hem natuurlijk, maar denk dat de factor dat hij niet van Max kon winnen een grotere rol speelde in zijn besluit.warp schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:26:
[...]
Mja zielig... hij heeft zelf voor het grote geld gekozen.
MAXGODD!!!!111!1!Tomcatter_31 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:34:
[...]
Denk meer dat hij voor een escape gekozen heeft. Geld is leuke bijkomstigheid voor hem natuurlijk, maar denk dat de factor dat hij niet van Max kon winnen een grotere rol speelde in zijn besluit.

(dit gaat over de STR14)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Good taste is for people who can’t afford sapphires
ALS STR Renault gaat verslaan kun je de donder er op zeggen dat Abbiteboul als een klein kind gilt dat die auto illegaal is en stiekem gewoon een RBR.Korras schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:55:
even een pak spekulaas opentrekken hoor..
stel, de Honda motor blijkt wel degelijk goed te zijn, en zelfs STR blijkt beter dan Renault.. Hoe gaat Abbiteboul zich dan weer uiten? nu loopt hij nog te roepen dat de Renault beter zal zijn, Red Bull een fout heeft gemaakt met Honda, etc.. hij zal niet z'n woorden terug nemen, maar ik verwacht wel dat er een raad van bestuur pittige vragen zal stellen aan hem dan.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Een stuk makkelijker uit te spreken denk ikFirePuma142 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:39:
Waarom is Verstappen eigenlijk de enige coureur die (nagenoeg) consequent met voornaam wordt aangeduid? Voor andere coureurs is het of de FIA-afkorting of de achternaam.
Bensimpel
Positieve meneer
Anders krijg je steeds versteppen, verschjeppen, verschteppen, verstappon enzo. Max/Mex is makkelijkerI-King schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:40:
[...]
Een stuk makkelijker uit te spreken denk ik
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat zou dan ook moeten gelden voor bijvoorbeeld Hulkenberg of Kvyat.I-King schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:40:
[...]
Een stuk makkelijker uit te spreken denk ik
Bensimpel
Positieve meneer
Je had voorheen ene meneer Nico Rossberg, Danil kan je ook verwarren met DanielFirePuma142 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:43:
[...]
Dat zou dan ook moeten gelden voor bijvoorbeeld Hulkenberg of Kvyat.
😆 - Denk ook eens om ;)
HUL, ROS, KVY, RIC, VER. Buiten dat, we noemden Verstappen sr. toch ook niet consequent Jos? Of Kramer Sven, of Herlings Jeffrey, Federer Roger, etc.Bensimpel schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:44:
[...]
Je had voorheen ene meneer Nico Rossberg, Danil kan je ook verwarren met Daniel
Waar kijken we naar?Razorbite schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:42:
[Afbeelding]
Dit maakt ook een hoop duidelijk..
Vreemd inderdaad. Dat Olav Mol het over "Max" heeft kan ik me voorstellen, hij kent hem ook echt persoonlijk, maar voor de gemiddelde fan hier zou het gewoon Verstappen of VER kunnen zijn. (of meneer VerstappenFirePuma142 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:47:
[...]
HUL, ROS, KVY, RIC, VER. Buiten dat, we noemden Verstappen sr. toch ook niet consequent Jos? Of Kramer Sven, of Herlings Jeffrey, Federer Roger, etc.
Naar de STR13 ?
Waarschijnlijk wilt hij die opstaande vleugels voor de bargeboards aantonen dat die er ook al in 2018 waren ?

SPY: If you think this is glamorous, you should see the shots of Pierre doing the dishes… #RBspy 🕵️♂️
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Wiens naam dan ook stelselmatig verkeerd wordt uitgesproken. Zelfs door zijn eigen baas. Horner heeft het steeds over Kieviejat. Zo zeg je dat niet.FirePuma142 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:43:
[...]
Dat zou dan ook moeten gelden voor bijvoorbeeld Hulkenberg of Kvyat.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Renault? Is dat een nieuwe speler?Gekkenhuis schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:58:
Weet niet of het bekend is maar de Renault reveal is morgen om 1230u.
Je spreekt het uit als torpedo.mphilipp schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:01:
[...]
Wiens naam dan ook stelselmatig verkeerd wordt uitgesproken. Zelfs door zijn eigen baas. Horner heeft het steeds over Kieviejat. Zo zeg je dat niet.
Bensimpel
Positieve meneer
Maar even weddenschapjes sluiten, Kvyat word voor 2020 nog vervangen door Ticktum?mphilipp schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:01:
[...]
Wiens naam dan ook stelselmatig verkeerd wordt uitgesproken. Zelfs door zijn eigen baas. Horner heeft het steeds over Kieviejat. Zo zeg je dat niet.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik acht de kans groter dat ze de stekker uit Toro Rosso trekkenBensimpel schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:05:
[...]
Maar even weddenschapjes sluiten, Kvyat word voor 2020 nog vervangen door Ticktum?
-
Moet ticktum eerst voldoende punten sprokkelen voor een superlicentie.Bensimpel schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:05:
[...]
Maar even weddenschapjes sluiten, Kvyat word voor 2020 nog vervangen door Ticktum?
Die weddenschap verlies je 100%. Ticktum gaat namelijk nooit genoeg punten halen voor een F1 licentie..Bensimpel schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:05:
[...]
Ik denk dat ze STR sowieso volgend jaar ook nog hebben, als ze Max de jongste kampioen ooit willen maken..Edd schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:07:
[...]
Ik acht de kans groter dat ze de stekker uit Toro Rosso trekken
Er zal nog wel het een en ander geofferd moeten worden bij die Honda, om het uiterste er uit te persen
Ook, maar volgens mijn KGB contacten is het gewoon zoals je het schrijft: Kviejat.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Als max de jongste kampioen wilt worden is dat volgens mij alleen dit jaar zeker mogelijk en volgend jaar alleen als hij al in okt/nov wereld kampioen is geworden.basvn schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:14:
[...]
Ik denk dat ze STR sowieso volgend jaar ook nog hebben, als ze Max de jongste kampioen ooit willen maken..
Er zal nog wel het een en ander geofferd moeten worden bij die Honda, om het uiterste er uit te persen
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

beetje jammer..
Ook geen verrassend nieuw kleurtje. Nu hopen dat hij een beetje snel gaat
Enigste nieuwe wat mij opviel was dat die vleugel naast de sidepod niet helemaal door leek te lopen en na 3/4 ophield/naar binnen boog.Jackson6 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:31:
Precies dezelfde dus, op naar de volgende launch.
Nou.. ben benieuwd.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Nou ja, de namen zijn anders...Jackson6 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:31:
Precies dezelfde dus, op naar de volgende launch.
mee eens, ik vind t een geslaagd kleurschema.Tosemime schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:35:
Niks nieuws, maar vind ik in dit geval niet erg, was afgelopen seizoen een van de mooiste liveries
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Ter vergelijk, de 2018:

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Maar ik zit al naar de details te kijken. Nou, STR haar eigen RB14B dit.
-High rake
-Aardig wat RB14 verpakking en contouren
-Bargeboards
-Intakes
-Ophanging
-Diffuser
Er zit ook eigen zaken en Mercedes en Ferrari tussen, maar heel erg veel inspiratie van de RB14.

Newey heeft weer een meesterwerk afgeleverd.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Volgens mij was het al bekend dat Torro de hele achterkant van RB zou over nemen, dus voor een groot gedeelte weten we nu ook hoe de RB15 er uit zietDaniëlWW2 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:39:
Wat verwachte jullie precies? Launches gaan gewoon zo.
-High rake
-Bargeboards
-Intakes
-Ophanging
-Diffuser
Er zit ook eigen zaken en Mercedes en Ferrari tussen, maar heel erg veel inspiratie van de RB14.
[Afbeelding]
www.scinus.com
De launch van Mercedes van vorig jaar was toch wel ietsjes anders. na de officiele launch, kwam er toch een uur live-youtube, met een 360 camera geloof ik. Hamilton erbij, een techneut aan het woord. Dát was een launch.DaniëlWW2 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:39:
Bensimpel
Positieve meneer
Die doen inderdaad meteen een hele shakedown.walteij schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:46:
[...]
De launch van Mercedes van vorig jaar was toch wel ietsjes anders. na de officiele launch, kwam er toch een uur live-youtube, met een 360 camera geloof ik. Hamilton erbij, een techneut aan het woord. Dát was een launch.
😆 - Denk ook eens om ;)
Mwa, ik verwachtte niet veel ik kijk eigenlijk alleen voor eventueel nieuwe liveries. Die wagens dat geloof ik wel, die paar cm verschil per onderdeel dat zie ik toch niet op tv..DaniëlWW2 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:39:
-High rake
-Bargeboards
-Intakes
-Ophanging
-Diffuser
[Afbeelding]
Twitter embedde is nog niet beschikbaar?
[ Voor 3% gewijzigd door MuVo op 11-02-2019 15:07 ]
Tussen de codesMuVo schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:58:
https://twitter.com/Scarb...tml%231094955103029784577
Twitter embedde is nog niet beschikbaar?
1
| [embed][/embed] |
Dan zie je de tweet wel maar niet de plaatjes.
Lijkt me niet direct. Ook het aantal turning vaines onder de voorvleugel is gelimiteerd tot (uit mijn hoofd) 2. Scabs heeft op het you tube uitgebreide uitleg hier over.Holkers schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:04:
Lijkt het zo of heeft TR de voorvleugel ‘omgedraaid’? Er zit een hoop onder de vleugel, wat lijkt alsof ze de items die nu verboden zijn bovenop er alsnog onderop hebben zitten. Zou een mooie vondst zijn
Tnx, maar lijkt het niet te doen. Maar de link is oom prima.TrekDr0p schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:05:
[...]
Tussen de codes
code:
1 [embed][/embed]
Dan zie je de tweet wel maar niet de plaatjes.
Over een krappe 40minuten is Williams aan de beurt, met als het goed is wel een nieuwe Livery!

Waar kunnen we het allemaal zien?!
Ik verwacht dat ze (a la Toro Rosso) plaatjes op Twitter dumpenJasphur schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:40:
Williams is een beetje stil op Twitter en Youtube
-

Williams kennende komt het per papieren post of telegram.Jasphur schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:40:
Williams is een beetje stil op Twitter en Youtube
Hebben ze hem stiekem van zn tattoo's beroofd?Rockabilly_1991 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:55:
Die Lewis is ook zo gewoon gebleven...
[Afbeelding]
I served in a company of heroes.
Foto is van 2015...Rockabilly_1991 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:55:
Die Lewis is ook zo gewoon gebleven...
[Afbeelding]
Revive the guild!
Misschien hadden ze ipv vleugel/neus, toch die financiële regels eerder moeten instellen.
https://www.reddit.com/r/.../?st=js0h1tat&sh=2c088688
Was dus al eerder bekend, maar dacht dat Rokit een kledingmerk was? Blijkbaar ook een telefoonbakker.
[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 11-02-2019 16:08 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sponsoren de Houston Rockets ook geloof ik, dus daar zit wel een serieuze investeerder achter hopelijk...Bosmonster schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:05:
[...]
https://rokitphones.com/
Een soort Rich Energy van mobiele telefoons.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
HahahaBosmonster schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:05:
[...]

Will be launching soon..Wom schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:07:
[...]
Sponsoren de Houston Rockets ook geloof ik, dus daar zit wel een serieuze investeerder achter hopelijk...
Net zo serieus als een Rich Energy?
Edit, zie je wel
http://www.rokbrands.com/
Hele zwik aan potentiele markten blijkbaar, bier, finance, film, muziek...
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 11-02-2019 16:11 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
We are proud to welcome our new title partner @rokitofficial and introduce #ROKiT Williams Racing! pic.twitter.com/1CA2TV2P2A
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 11 februari 2019
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
"Glasses free 3D screen" en Flip Phones, we gaan terug naar 2001!Bosmonster schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:05:
[...]

-
I served in a company of heroes.
Welcome to the world @rokitofficial Williams Racing! pic.twitter.com/7zUZEKk6Hn
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 11 februari 2019
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

En het filmpje begon zo veel belovend met het blauw!
[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 11-02-2019 16:12 ]
Wat is dit dan?
Na Fyre Festival docu te hebben gezien is alles in m'n ogen snel sketchy.

Flip Phones worden nog gewoon gemaakt, hoor. Niet voor Tweakers, maar voor ouderen of mensen die altijd bereikbaar willen zijn zonder altijd een oplader te hoeven hebben.Fuwor schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:10:
[...]
"Glasses free 3D screen" en Flip Phones, we gaan terug naar 2001!![]()
[ Voor 83% gewijzigd door basvn op 11-02-2019 16:12 ]
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire