Ja als je bedenkt dat nederland per race meer kijkers heeft dan de grote landen om ons heen, hier gemiddeld 1,1miljoen, amerika 700.000, uk ook zoiets of zelfs minder.basvn schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 19:03:
[...]
Nederland en Nederlandsch publiek maakt ondertussen een groot deel uit van F1, dus snap het wel.
Er was vorige week ook een hoogtepunt filmpje van F1 dacht ik? daar was Olav ook 2x in te horen. en meerdere keren ´The Dutch Crowd´
Edit : na het filmpje ook gezien te hebben, het is na momenten van Max, dan is Olav ook erg enthousiast altijd! dat is voor de buitenlanders geweldig om te horen (spanje 2016)
En rond het midden hoor je meer buitenlandse talen behalve Engels
Mooie recap

Groetjes Bas
Fijn dat je dat erbij haalt.toolkist schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 20:31:
[...]
Dat overkomt ook Verstappen met Hamilton, dus wat dat voor waarde heeft? Heeft lang niet altijd met de coureur te maken.
Om de vergelijking dan compleet te maken:
Verstappen reed al tientallen ronden op een set hard banden en die waren al ver heen. Hamilton reed op vrij verse softs of mediums. Daardoor was het snelheidsverschil enorm.
Stroll & Kvyat hadden toen volgens mij zelfs in dezelfde ronde (tegen einde SC, dus zonder gepushed te hebben op die banden) de stop gemaakt. Beiden meen ik ook naar dezelfde compount.
Stroll & Kvyat op Hockenheim vergelijken met Verstappen & Hamilton op de Hungaroring is dus wel een heel erg scheve vergelijking.
Wat is je punt precies? Verstappen werd afgelopen race ook vrij eenvoudig ingehaald door onze grote vriend LEC. Dat hij dat uiteindelijk goedmaakt heeft ook meer met de lengte van de race te maken dan wat anders. Ik heb het idee dat de TR op dat moment (in de Kvyat vs Stroll battle) gewoon een stuk beter werkte. Net zoals LEC z'n auto dat deed in het begin van de afgelopen GP. Ik zie echt niet welk punt je probeert te maken hier.RobertMe schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:20:
[...]
Fijn dat je dat erbij haalt.
Om de vergelijking dan compleet te maken:
Verstappen reed al tientallen ronden op een set hard banden en die waren al ver heen. Hamilton reed op vrij verse softs of mediums. Daardoor was het snelheidsverschil enorm.
Stroll & Kvyat hadden toen volgens mij zelfs in dezelfde ronde (tegen einde SC, dus zonder gepushed te hebben op die banden) de stop gemaakt. Beiden meen ik ook naar dezelfde compount.
Stroll & Kvyat op Hockenheim vergelijken met Verstappen & Hamilton op de Hungaroring is dus wel een heel erg scheve vergelijking.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De man die het even slecht deed als Gasly, maar dan net wat later. Zeer apart. Nou zijn die rookies ook wel enigszins lastig te meten, maar ik zou Norris of Russell toch echt hoger inschatten.
Zeker, maar niet als supertalent. Ik ben persoonlijk eigenlijk benieuwder naar Russell. Lastig te meten omdat zijn enige tegenstander Kubica was, maar hij zou nog wel eens in de categorie VER/LEC kunnen vallen. Jammer dat hij in zo'n enorme brakke auto rijdt.Ankona schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:22:
Norris is de man die zich echt op de kaart gezet heeft.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
😆 - Denk ook eens om ;)
Mjah, Sainz ook verslagen door Max (in zn rookie year, naja was ook Sainz' rookie year maja hij by far more single seater experience) en de Hulk @ Renault. Ik weet het niet. Ik verwacht eigenlijk dat Russell echt een absolute topper is, die Norris ook wel zou verslaan (net als in F2). Maar goed, dat is gewoon enigszins gokken op dit moment.Maarten_E schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:37:
Voor mij toch echt Norris als rookie, heeft veel pech gehad (Spa, Frankrijk), anders had hij in de buurt gestaan van Sainz in het kampioenschap.
[Voor 6% gewijzigd door Snowdog op 06-12-2019 22:49]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Hmm. Altijd goed als Max iemand inhaalt natuurlijk, maar om deze nou als action of the year te nemen... Het gaat helemaal buiten de baan

Feit dat het hier voor velen praktisch op n open zender wordt uitgezonden (ik verwacht dat veel traditionele tv kijkers toch wel Ziggo hebben) zal ook wel helpen.devil-strike schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:10:
[...]
Ja als je bedenkt dat nederland per race meer kijkers heeft dan de grote landen om ons heen, hier gemiddeld 1,1miljoen, amerika 700.000, uk ook zoiets of zelfs minder.
Edit: Had verkeerde post gequote

[Voor 32% gewijzigd door Krankenhausen op 07-12-2019 02:50]
Ja, moet jij eens proberen om hem zo op de baan te houden, was echt een knap staaltje stuurmanskunst van Max.AzzKickah schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 01:47:
https://www.gpupdate.net/...ar-voor-silverstone-duel/
Hmm. Altijd goed als Max iemand inhaalt natuurlijk, maar om deze nou als action of the year te nemen... Het gaat helemaal buiten de baan
Dat zal idd meehelpen ja.Krankenhausen schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 02:48:
[...]
Feit dat het hier voor velen praktisch op n open zender wordt uitgezonden (ik verwacht dat veel traditionele tv kijkers toch wel Ziggo hebben) zal ook wel helpen.
Edit: Had verkeerde post gequote
Ik las een comment dat ze het te druk hadden heel het jaar en er dus geen tijd voor hadden. Ik denk eerlijk gezegd dat dat wel meevalt

Is wel vaker dat ze niet meedoen met dit soort spelletjes. Vinden zichzelf te goed. No way dat ze in geen van de 21 weekenden geen 10 minuten tijd konden maken. Denk niet dat het aan Bottas ligt overigens. Die deed ook gewoon met secret santa mee, zo zagen we laatst.
Maar we krijgen dus nog Alfa binnenkort. Ben benieuwd hoe goed Giovinazzi hierin is.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Maar ik vind dit het mooiste wat Max heeft laten zien, en deze race is ook mijn favoriete race mbt Max.
Je ziet het driften en hoort het ook heel goed, dus het is niet alleen de lijn maar ook de manier, je houdt de auto in een slip en het geeft jouw meer controle als er evt toch te veel water ligt, (ik weet niet goed uit te leggen maar ik ken het gevoel zelf ook, doordat je al een slip hebt, is er meer controle bij evt uitbreken van de achterkant, en je houdt de power erop, je houd de controle van 'sturen en banden-slip' door het gassen en sturen)(denk dat hij hem daarna, bij het uitbreken, ook hierom/door goed kon opvangen))
Dit gaf mij echt doorslag hoe top Max is, en zag Max als een klasserijder, iets wat anderen niet deden of nooit gedurfd hadden te doen

YouTube: Terugblik: SPECTACULAIRE REGENRACE MAX VERSTAPPEN | Samenvatting rac...
[Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 08-12-2019 11:27]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
I regret, nothing.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hamilton tegen zijn styliste: "Doe maar een pak"alesandro_46 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 23:16:
Hamilton heeft het pak van Doctor Evil geleend zie ik?
Yep, deze wordt ook nog regelmatig bekeken, maar gisteren heb ik Austria 2019 maar weer eens in zijn geheel bekekenMel33 schreef op zondag 8 december 2019 @ 11:10:
Ik weet niet of hier al in al die jaren over het driften buitenom Rosberg, van Max in de race van Brazilië 2016 hebben gehad.
Maar ik vind dit het mooiste wat Max heeft laten zien, en deze race is ook mijn favoriete race mbt Max.
Je ziet het driften en hoort het ook heel goed, dus het is niet alleen de lijn maar ook de manier, je houdt de auto in een slip en het geeft jouw meer controle als er evt toch te veel water ligt, (ik weet niet goed uit te leggen maar ik ken het gevoel zelf ook, doordat je al een slip hebt, is er meer controle bij evt uitbreken van de achterkant, en je houdt de power erop, je houd de controle van 'sturen en banden-slip' door het gassen en sturen)(denk dat hij hem daarna, bij het uitbreken, ook hierom/door goed kon opvangen))
Dit gaf mij echt doorslag hoe top Max is, en zag Max als een klasserijder, iets wat anderen niet deden of nooit gedurfd hadden te doen![]()
YouTube: Terugblik: SPECTACULAIRE REGENRACE MAX VERSTAPPEN | Samenvatting rac...

De "pareltjes" gaan hier nog regelmatig in de herhaling in dit "dode" gedeelte van het F1 gebeuren.
Testing, one, two ...
Hoe meer races er zijn in het jaar, hoe korter de winterstophardware-lover schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:26:
[...]
Yep, deze wordt ook nog regelmatig bekeken, maar gisteren heb ik Austria 2019 maar weer eens in zijn geheel bekeken
De "pareltjes" gaan hier nog regelmatig in de herhaling in dit "dode" gedeelte van het F1 gebeuren.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Marginaal, of eigenlijk, helemaal nietYakuzA schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:27:
[...]
Hoe meer races er zijn in het jaar, hoe korter de winterstop

Testing, one, two ...
Ik merk anders vrij sterk dat ik richting de tweede helft van het jaar eigenlijk het hele circus elk jaar wel weer beu begin te raken. In het begin van het jaar doe ik nog wel moeite om de races echt te volgen, met ook vrije trainingen, maar de laatste paar races heb ik echt nauwelijks interesse in gehad.YakuzA schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:27:
[...]
Hoe meer races er zijn in het jaar, hoe korter de winterstop
Een kalender met een race of 12 - 14 zou wat mij betreft ook meer dan prima zijn!
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Nou,hardware-lover schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:38:
[...]
Marginaal, of eigenlijk, helemaal niet![]()
[Afbeelding]
Abu Dhabi eruit, Rusland eruit, Azerbeijan eruit, Bahrein eruit, Frankrijk op een normaal circuit en vooruit, Maleisie weer terug.
ping 127.212.23.124
Well.....? However, there are plans by the Malaysian government to bring back the race as early as 2020 or 2021Holkers schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:38:
Te weinig lampen voor F1. Dit is voor WEC prima te doen maar voor de F1 willen ze meer lampen. Lijkt me ook geen poging om de F1 terug te krijgen maar meer om voor andere klassen interessanter te worden

Testing, one, two ...
Anders kijk nog even de races in Bahrein terug van de laatste 3 jaar. Dat is toch elke keer gewoon een prima race imo.pjottum schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:06:
[...]
Nou,
Abu Dhabi eruit, Rusland eruit, Azerbeijan eruit, Bahrein eruit, Frankrijk op een normaal circuit en vooruit, Maleisie weer terug.
Idem. Als ik echter deze reactie zie: krvabo in "[F1] Seizoen 2019 - Deel 1" (en degene daar direct achteraan), dan krijg ik een beetje het gevoel dat dit nét niet je meest favoriete vorm van sport is?Martinspire schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:47:
[...]
Anders kijk nog even de races in Bahrein terug van de laatste 3 jaar. Dat is toch elke keer gewoon een prima race imo.
Al is het wel zo dat een race, zoals bijvoorbeeld in Frankrijk, wel heel erg veel kapot kan maken. Daar was ik vooraf al bang voor, en dat is alleen maar bewaarheid geworden. Wat een drama

Testing, one, two ...
Nouja, dat geldt toch net zo goed voor Australie en Monaco bijvoorbeeld? Vrees (net als iedereen) dat Zandvoort ook eenzelfde lot zal hebben. Zou mooi zijn als ze die circuits zouden mijden (evt met uitzondering van Monaco, want Monaco), maja... geld enzo...hardware-lover schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:54:
[...]
Idem. Als ik echter deze reactie zie: krvabo in "[F1] Seizoen 2019 - Deel 1" (en degene daar direct achteraan), dan krijg ik een beetje het gevoel dat dit nét niet je meest favoriete vorm van sport is?
Al is het wel zo dat een race, zoals bijvoorbeeld in Frankrijk, wel heel erg veel kapot kan maken. Daar was ik vooraf al bang voor, en dat is alleen maar bewaarheid geworden. Wat een drama
Monaco (vond ik) een prima race dit jaar. Verstappen met een straf boven zijn hoofd en steeds maar zoeken naar een gaatje achter Hamilton. Ik kan er daarnaast geen enkele zo dramatisch bedenken zoals Frankrijk, die zoveel kritiek losmaakte onder de "fans"? Daar kwam voor velen de verlossende race van Oostenrijk achteraan. En dat niet alleen met een oranje bril bekeken, wereldwijd werd er door velen opgelucht adem gehaald. Vooral door de organisatoren en verslaggevers. Het was wel Verstappen die zoveel glans en spanning gaf aan die race, maar dat heeft ie (zonder te overdrijven), inmiddels aan veel andere races ook gedaan. D'r moeten er toch wel een paar blij zijn dat ie vanaf zijn 17e deze hoofdklasse op zijn kop ging zetten?Snowdog schreef op zondag 8 december 2019 @ 20:13:
[...]
Nouja, dat geldt toch net zo goed voor Australie en Monaco bijvoorbeeld? Vrees (net als iedereen) dat Zandvoort ook eenzelfde lot zal hebben. Zou mooi zijn als ze die circuits zouden mijden (evt met uitzondering van Monaco, want Monaco), maja... geld enzo...
Testing, one, two ...
Bij Frankrijk speelt dan ook veel meer, naast de saaie races:hardware-lover schreef op zondag 8 december 2019 @ 20:22:
[...]
Monaco (vond ik) een prima race dit jaar. Verstappen met een straf boven zijn hoofd en steeds maar zoeken naar een gaatje achter Hamilton. Ik kan er daarnaast geen enkele zo dramatisch bedenken zoals Frankrijk, die zoveel kritiek losmaakte onder de "fans"?
- Het circuit is saai
- De gigantische uitloopstroken maken het nog slechter
- Er is totaal geen sfeer
- Fans kunnen er niet komen/uren in de file

Testing, one, two ...
Day 2 of our 2021 #Fit4F1 18-inch tyre development test is currently underway at @ymcofficial circuit with @GeorgeRussell63 driving also today for @MercedesAMGF1
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) 9 december 2019
It’s a sunny day in Abu Dhabi, with 23 degrees. #F1testing @F1 pic.twitter.com/EVcZL4hIQY
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 09-12-2019 08:10]
Testing, one, two ...

Ziet er inderdaad best goed uit.
Speelt padel!
Van Reddit, iemand heeft er zilveren velgen op geshopt (kleur aangepast)
Van mij hadden ze dit al tien jaar terug mogen doen

Red Bull en Ferrari hadden eerder al getest, maar ook daar hoorde je eigenlijk weinig van.
Ik zie het trouwens al voor me dat rijders na het uitstappen hun kunstgebit in moeten doen voordat ze met de top 3 interviews beginnen

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020
Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart
Wat ik kan terugvinden gaat de remdiameter ook van 280 naar 330.Maasluip schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:38:
Mogen de remschijven nu ook groter worden? Dat zal niet veel uitmaken met remvermogen, maar wel met oververhitting.
Maakt met keramische schijven inderdaad weinig uit zo denk ik.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Toch een 40% grotere oppervlakte plus het aangrijppunt van de remklauw ligt wat verdere van het middelpunt van de schijf (grotere hefboomwerking zeg maar).MikeyMan schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:58:
[...]
Wat ik kan terugvinden gaat de remdiameter ook van 280 naar 330.
Maakt met keramische schijven inderdaad weinig uit zo denk ik.
Ik denk dat hierdoor de remweg nog wat korter wordt en daarmee mogelijk zelfs minder uitremacties gedaan worden?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Netjes zo, jammer dat ze die rare wieldoppen weer gaan introducerenkevlar01 schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:21:
[Afbeelding]
Van Reddit, iemand heeft er zilveren velgen op geshopt (kleur aangepast)

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
Je bent natuurlijk nog steeds afhankelijk dan van de grip van je banden (en hoe dicht je tegen die grens aan durft te gaan zitten).alesandro_46 schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:15:
[...]
Toch een 40% grotere oppervlakte plus het aangrijppunt van de remklauw ligt wat verdere van het middelpunt van de schijf (grotere hefboomwerking zeg maar).
Ik denk dat hierdoor de remweg nog wat korter wordt en daarmee mogelijk zelfs minder uitremacties gedaan worden?
Alsjeblieft niet. Dat ziet er niet uit.Snowhite0901 schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:15:
maar er kwamen toch van die lelijke "wieldoppen"op?
Yep.Snowhite0901 schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:15:
maar er kwamen toch van die lelijke "wieldoppen"op?
Om te voorkomen dat er alsnog een berg dirty air uit komt.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
lijkt met niet optimaal voor de koeling van de remmen....Chiron schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:24:
[...]
Yep.
Om te voorkomen dat er alsnog een berg dirty air uit komt.
[Afbeelding]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ja, daar zal je nooit kampioen mee worden.Snowhite0901 schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:36:
[...]
lijkt met niet optimaal voor de koeling van de remmen....
[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 93986 op 09-12-2019 11:42]
Neem maar van mij aan dat ze daar in de F1 wel over nagedacht hebben hoorSnowhite0901 schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:36:
[...]
lijkt met niet optimaal voor de koeling van de remmen....

Koeling komt vanuit de binnenkant waar de brakeducts zitten.
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
Jawel, want die doppen zijn voor iedere auto verplicht. Dan heeft iedereen hetzelfde nadeel: ofwel, effectief is het nadeel er niet.Anoniem: 93986 schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:42:
[...]
[...]
Ja, daar zal je nooit kampioen mee worden.
Ik denk dat @Anoniem: 93986 het sarcastisch bedoelde, aangezien de Brawn wel kampioen is geworden met die doppenThomasG schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:49:
[...]
Jawel, want die doppen zijn voor iedere auto verplicht. Dan heeft iedereen hetzelfde nadeel: ofwel, effectief is het nadeel er niet.

Maar ook toen golden die doppen voor iedereen...StealthyPeanut schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:50:
[...]
Ik denk dat @Anoniem: 93986 het sarcastisch bedoelde, aangezien de Brawn wel kampioen is geworden met die doppen.
I know. Sarcasme moet je niet al te serieus nemenThomasG schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:53:
[...]
Maar ook toen golden die doppen voor iedereen...

Banden zijn 675 mm in diameter.MikeyMan schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:08:
Had de banden wat platter verwacht nog. Ziet er best goed uit dit zo!
13"velgen hadden dus een wand dikte van 172,5 mm
18"velgen hebben dus een wand dikte van 109 mm
Gemiddelde auto band heeft een wand van 60mm als ik het me zo een beetje kan herinneren bij een 16" wiel, dus een 18"wiel zal bij een auto standaard denk ik 40mm zijn. Ligt natuurlijk ook aan de auto

Dus ze blijven wel een stuk dikker dan een gewone auto band. Misschien dat je ze daarom platter had verwacht

Ik vind ze er ook beter uitzien dan ik had verwacht omdat die rand toch nog redelijk dik is

Wada schorst Rusland. FIA steund anti-doping beleid, hierdoor is F1 een "major sporting event" en hierdoor bestaat de kans dus dat Kvyat volgend jaar de neutrale nationaliteit aan moet nemen.
Indien dit zo uit pakt word dit nog een leuke trivia vraag over xx jaar.
Player1s Twitch
Dat iedereen ze had maakte het nog geen verplichting.ThomasG schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:53:
[...]
Maar ook toen golden die doppen voor iedereen...
En ook misschien geen Sochi, want Rusland mag ook geen grote evenementen organiseren.Player1S schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:28:
Vond zowaar iets interessants op Reddit: klikkie doen
Wada schorst Rusland. FIA steund anti-doping beleid, hierdoor is F1 een "major sporting event" en hierdoor bestaat de kans dus dat Kvyat volgend jaar de neutrale nationaliteit aan moet nemen.
Zal toch wat zijn.
Schijnt ruimte te zijn voor uitzonderingen voor contracten die hiervoor afgesloten zijn dus Sochi zal helaas waarschijnlijk gewoon door gaan.TrekDr0p schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:30:
[...]
En ook misschien geen Sochi, want Rusland mag ook geen grote evenementen organiseren.
Zal toch wat zijn.
Player1s Twitch
Ik stem voor! Alhoewel Abu Dhabi nog best leuk is. Maar Rusland, Azerbeijan, Bahrein en Frankrijk zijn echt schijtbanen.. Ik heb ook nooit die hype om de stratencircuits begrepen. Dit zijn 9 van de 10 keer de meest saaie races.pjottum schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:06:
[...]
Nou,
Vooral Bahrein en Frankrijk zien er al zo kaal en saai uit..

Vond de opmerking van Olav Mol nog wel interessant om bij Frankrijk een kwartier voor de race (en kwalificatie) de sprinkler installatie even aan te gooien

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."
Pendaco schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:37:
[...]
Vooral Bahrein en Frankrijk zien er al zo kaal en saai uit..

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Er rijdt ook nog een Williams rond in de Martini kleuren, maar die valt niet op

Testing, one, two ...
Mag niet he!hardware-lover schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:49:
[...]
Er rijdt ook nog een Williams rond in de Martini kleuren, maar die valt niet op
Zo zag de Wililams er uit in 2018, tijdens de GP.

Testing, one, two ...
https://streamable.com/15kos
laatste filmpje van RIC en HULK

@hardware-lover natuurlijk

Ik bedoelde het vooral qua omgeving, en in het geval van Frankrijk gewoon een plak asfalt met wat gekleurde lijnen. Die lijnen hebben hetzelfde effect als online ads, op een gegeven moment zie je ze niet meer

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."
Eerder ditPendaco schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:18:
[...]
Ik bedoelde het vooral qua omgeving, en in het geval van Frankrijk gewoon een plak asfalt met wat gekleurde lijnen. Die lijnen hebben hetzelfde effect als online ads, op een gegeven moment zie je ze niet meer

Hahaha en dan dit idee, dat klopt wel ongeveer

https://nl.motorsport.com...reactie-wada-ban/4608580/Player1S schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:28:
Volgens motorsport.com geen zorgen om de Gran Prix zelf omdat de contracten al getekend zijn, zoals hierboven ook al genoemd werd.
Wel benieuwd of Kvyat nog onder de russische vlag mag blijven rijden. Volgens dit artikel zou het goed mogenlijk zijn dat hij als onafhankelijke atleet mee moet gaan doen.
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Testing, one, two ...
Het zou me verbazen, in de afgelopen 6 jaar is het Russische anti-doping buro ook geschorst geweest, waardoor de atleten aan de olympische spelen onder neutrale vlag moesten meedoen.Player1S schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:28:
Dat had toen ook geen effect voor F1.
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
https://www.planetf1.com/...e-matched-ferrari-engine/

In 2020Tomcat84 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 04:16:
Wanneer switchen we eigenlijk naar een seizoen 2020 topic?

No matter the age, never lose the Kramer inside
Stilstaand ziet er nog best gek uit. Rijdend daarin tegen valt het weer mee.basvn schreef op maandag 9 december 2019 @ 07:57:
omdat testdagen topic dicht is
[Twitter]
[Afbeelding]
Ik denk dat we Cyril nog wel meer gaan horen deze winter..

https://racingnews365.nl/...ide-kwalificatieregel/amp
-

Ik ben iig klaar voor seizoen 2020, nieuwe Amerikaanse president, nieuwe wereldkampioen, oude banden.
Ik kan niet wachten

Ff wennenAri Gold schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:59:
[...]
Stilstaand ziet er nog best gek uit. Rijdend daarin tegen valt het weer mee.
[Afbeelding]
In de hele wereld zijn grote velgen met platte banden de natte droom van iedere petrolhead ... en juist in de koningsklasse van de autosport rijden ze sinds jaar en dag met veredelde kruiwagenwielen rond.
Ho! we zijn nog niet klaar heTrekDr0p schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:18:
Seizoen 2018 was saaier dan dit jaar, maar toch hebben we een kleine 5000 posts minder gemaakt in dit topic
Ik ben iig klaar voor seizoen 2020, nieuwe Amerikaanse president, nieuwe wereldkampioen, oude banden.
Ik kan niet wachten

Denk dat er meer is gebeurd in de racetopics

Voor mij komt dat door de F1 auto's die veel lager zijn in vergelijking met een sedan.Joris748 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:24:
[...]
Ff wennen
In de hele wereld zijn grote velgen met platte banden de natte droom van iedere petrolhead ... en juist in de koningsklasse van de autosport rijden ze sinds jaar en dag met veredelde kruiwagenwielen rond.
Er was dit jaar dan ook een stuk minder controverse te bespreken aangaande Max natuurlijk.TrekDr0p schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:18:
Seizoen 2018 was saaier dan dit jaar, maar toch hebben we een kleine 5000 posts minder gemaakt in dit topic
Ik kan niet wachten

Ik moet hem hierin wel een beetje gelijk geven. Het is ook een stomme regel die eigenlijk niks toevoegt voor de meeste teams.Edd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:00:
[...]
Ik denk dat we Cyril nog wel meer gaan horen deze winter..
https://racingnews365.nl/...ide-kwalificatieregel/amp
[Voor 31% gewijzigd door sjaool op 10-12-2019 11:50]
"When you grow up your heart dies"
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire