Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Toon posts:

[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 151 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.117.338 views

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 18-01 23:26
Luckeh schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:30:
[...]

Al met al was het een prima seizoen. RB kwam wat laat op gang, net als Ferrari. Dus de leukste races voor de teams voorin zaten dus voornamelijk wel in de 2e seizoenshelft.

De Franse GP was echter wel niet om aan te zien. De regie maakte er een potje van; en het circuit is ook ruk. Hopelijk volgend seizoen wat hemelwater erbij of iets anders waardoor het veld een beetje door elkaar gemixed wordt.
Een seizoen als ieder ander. Aan het begin doet Ferrari het leuk maar die raken gedurende het seizoen steeds verder achter. Aan het einde heeft RBR eindelijk de slag te pakken maar is er niets meer te winnen. En Mercedes doet het gewoon het hele jaar goed.

enige verschil is dat Ferarri dit jaar tussendoor even vals speelde.

alles kan off-topic

• Snowhite0901
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17-01 11:50
basvn schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:44:
eensch of oneens?
[Afbeelding]

Volgens F1HotOrNot
Ik snap niet dat Australië positief staat. Kan me herinneren dat na die race iedereen zei dat het een saai seizoen zou worden. Uiteindelijk was het na een stroef begin echt wel een topseizoen.

• ThomasG
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 11:21
Snowhite0901 schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:38:
[...]

Ik snap niet dat Australië positief staat. Kan me herinneren dat na die race iedereen zei dat het een saai seizoen zou worden. Uiteindelijk was het na een stroef begin echt wel een topseizoen.
Uhm, ik ben bang dat jij je dat verkeerd herinnerd. Er waren in het begin van het seizoen meer inhaal acties dat de seizoenen daarvoor. Ook zat het middenveld veel dichter bij elkaar. Mensen zeiden eerder dan het een leuker seizoen zou worden dan een saai seizoen; totdat er 4-5 races geweest waren en duidelijk was dat Lewis WDC zou worden.

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 17-01 19:00
basvn schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:44:
eensch of oneens?
[Afbeelding]

Volgens F1HotOrNot
Veel Nederlandse stemmers? De top 3 zijn Max zijn 3 overwinningen :+

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 18-01 15:35
TheBrut3 schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:02:
[...]

Waren ook wel races waar wat in gebeurde :)
zelfde als de nr4 (silverstone)

Maar denk dat die kans best wel groot is van veel NL stemmers

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Of er zijn gewoon heel veel mensen die Max kunnen waarderen. In Brazilië waren ze bij het podium Verstappen aan het juichen. Er zijn ook heel veel landen zonder coureur, waar mensen wel kijken. Reddit is denk ik een zeer slechte graadmeter voor een coureur haar populariteit. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:18
[...]

Naja dan had België een stuk lager gestaan. Nee ik denk dat dit een prima algemeen beeld is. En wat @DaniëlWW2 zegt, Reddit (maar ook de topics hier ;) ) zijn zeer slechte graadmeters.

Norris: Esports will produce new F1 drivers in future
I don’t think they can go straight from Esports to Formula 1, they would have to still do some steps: F3, F2 and so on. But I think there’s already been some drivers who have proved that having skills on the simulator can translate very well onto the actual race track.
Ik ben het wel met hem eens, ik denk dat simracing het nieuwe karten is.

DoeEensGek wijzigde deze reactie 25-11-2019 20:10 (41%)

• Leviathius
  • Laatst online: 11:04
GAS gaat een Reddit AMA (Ask me Anything) doen: https://www.reddit.com/r/...gasly_f1_driver_for_toro/

YouTube: MotorcycleGeek

• nachtnet
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12:40
Leesvoer:
Fast & Fearless - Meet the Women making the strategic decisions in F1 +15m

Goed leesvoer, niet omdat het vrouwen zijn in de sport, maar vooral omdat deze 4 vrouwen wel echt heel erg goed zijn in hun vak. (@Pyrone89 Daarom doen ze dit werk, niet omdat er een vrouwen quotum zou zijn. Nee ze zijn echt de besten in hun vak.)

edit:
opmaak en toelichtingen toegevoegd.

nachtnet wijzigde deze reactie 26-11-2019 10:18 (67%)

nachtnet zonder hoofdletter

• Pyrone89
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 01-12-2019
Korte samenvatting
-Wees vrouw
-Ga naar Cambridge
-Behaal een MSc in Engineering
-Begin als Simulation engineer
-Binnen paar jaar zit je op strategy plek

• DaWin
  • Laatst online: 11:39

DaWin

beep boop

Pyrone89 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 01:37:
[...]

Korte samenvatting
-Wees vrouw
-...
Echt waar? Is dat nou nodig?

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18-01 17:44
Het is jammer dat er geen interviews gegeven mogen worden met het personeel van een team.
Dat zouden best wel interessante gesprekken kunnen opleveren.

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 07:09
Pyrone89 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 01:37:
[...]

Korte samenvatting
-Wees vrouw
-Ga naar Cambridge
-Behaal een MSc in Engineering
-Begin als Simulation engineer
-Binnen paar jaar zit je op strategy plek
Of wees een man in joggingbroek hangend op de bank die naar z'n televisiescherm schreeuwt. 9 van de 10 calls kan ik vanuit m'n uber relaxte positie ook maken.

• Ankona
TakeAway schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 08:38:
Het is jammer dat er geen interviews gegeven mogen worden met het personeel van een team.
Dat zouden best wel interessante gesprekken kunnen opleveren.
Je kan niet iedereen media training geven en vaak is de enige reden dat die personen interessant zijn het feit dat ze over geclassificeerde informatie beschikken.

alles kan off-topic

• Poltergeist
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17-01 22:36
DaWin schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 08:22:
[...]

Echt waar? Is dat nou nodig?
Ooh, gaan we die discussie echt doen? Als ik op de link klik is het eerste wat ik zie: "Meet the women making the strategic decisions in Formula One.". Als je geen vrouw zou zijn, zou je niet in dit artikel staan...

>:)

• DaWin

DaWin

beep boop

Poltergeist schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:51:
[...]

Ooh, gaan we die discussie echt doen? Als ik op de link klik is het eerste wat ik zie: "Meet the women making the strategic decisions in Formula One.". Als je geen vrouw zou zijn, zou je niet in dit artikel staan...

>:)
Als je wilt :)
Er is nog veel te winnen in het vrouwvriendelijk maken in de cultuur rond F1 / racerij, kijk bijv. naar Mol's opmerking "data meisje" . Dit artikel is een stap in de goede richting, en als er meteen zo'n opmerking overheen komt is het wel duidelijk dat er nog een hoop werk aan de winkel is.

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 07:09
DaWin schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:18:
[...]

Er is nog veel te winnen in het vrouwvriendelijk maken in de cultuur rond F1 / racerij, kijk bijv. naar Mol's opmerking "data meisje" . Dit artikel is een stap in de goede richting, en als er meteen zo'n opmerking overheen komt is het wel duidelijk dat er nog een hoop werk aan de winkel is.
Maar je helpt de discussie ook niet door met een luizenkam door elke zin te gaan. Als het beledigend opgeschreven is ben ik het met je eens dat er tegenspraak mag komen (als er bijvoorbeeld had gestaan “-wees een wijf” maar zoals het nu staat is het een samenvatting van het artikel imho en kun je inderdaad op elke slak zout leggen maar ook gewoon relaxer zijn

• Matizovic
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 03-01 14:22
[...]

Ik snap op zich wel wat je bedoelt. Echter: als de strategist een jonge man was geweest en Mol had gezegd 'data-jongen'. Was het dan ook beledigend geweest?

Dat het goed is om zaken vrouwvriendelijk te maken ben ik het alleen maar mee eens hoor, maar soms begrijp ik niet zo goed waar bepaalde verontwaardiging vandaan komt :)

• demo31051987
  • Laatst online: 17-01 11:31

demo31051987

a.k.a. Extigo

[...]

Olav Mol heeft duidelijk aangegeven dat hij geen idee had wie deze dame was. Hij kreeg info dat ze op de data-afdeling werkte maar had verder geen naam o.i.d. doorgekregen. Dat doen ze bij RBR dus niet, terwijl ze dat bij Mercedes altijd wel doen.

Bron: F1 aan tafel podcast over de GP van Brazilie

Steam

• DaWin

DaWin

beep boop

Holkers schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:26:
[...]

Maar je helpt de discussie ook niet door met een luizenkam door elke zin te gaan. Als het beledigend opgeschreven is ben ik het met je eens dat er tegenspraak mag komen (als er bijvoorbeeld had gestaan “-wees een wijf” maar zoals het nu staat is het een samenvatting van het artikel imho en kun je inderdaad op elke slak zout leggen maar ook gewoon relaxer zijn
Zout leggen mag de gemeente doen as het glad is. Mijn bedoeling is vooral dat we (ik ook) soms wat bewuster om kunnen gaan met hoe we dingen verwoorden, niet om aan te wijzen wie er vrouwonvriendelijk is want daar hebben we niets aan.
Matizovic schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:34:
[...]

Ik snap op zich wel wat je bedoelt. Echter: als de strategist een jonge man was geweest en Mol had gezegd 'data-jongen'. Was het dan ook beledigend geweest?

Dat het goed is om zaken vrouwvriendelijk te maken ben ik het alleen maar mee eens hoor, maar soms begrijp ik niet zo goed waar bepaalde verontwaardiging vandaan komt :)
Als ik (als man) in die functie daar zou staan en ik werd weggezet als data jongen zou ik dat wel vervelend hebben gevonden ja. Als je zo hard werkt en verantwoordelijkheid hebt voor strategische beslissingen wil je wel serieus genomen worden.
demo31051987 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:38:
[...]

Olav Mol heeft duidelijk aangegeven dat hij geen idee had wie deze dame was. Hij kreeg info dat ze op de data-afdeling werkte maar had verder geen naam o.i.d. doorgekregen. Dat doen ze bij RBR dus niet, terwijl ze dat bij Mercedes altijd wel doen.

Ah, die had ik niet meegekregen, dat maakt het al wat minder erg.

We zijn een beetje off topic gegaan hiermee, dus ik hou het er even bij. Ik vind het trouwens niet dat de reacties heel erg en naar zijn, maar we kunnen altijd beter proberen.

• ThomasG
demo31051987 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:38:
[...]

Aan de andere kant, deze dame is de James Vowles van Red Bull. Dus een beetje raar dat Olav Mol, maar ook de commentatoren bij Sky, niet wisten wie ze was. Ze zit al ruim 10 jaar bij RBR.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bernie being Bernie. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• demo31051987

demo31051987

a.k.a. Extigo

ThomasG schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:18:
[...]
Aan de andere kant, deze dame is de James Vowles van Red Bull. Dus een beetje raar dat Olav Mol, maar ook de commentatoren bij Sky, niet wisten wie ze was. Ze zit al ruim 10 jaar bij RBR.
Dat ben ik helemaal met je eens.

Steam

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ThomasG schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:18:
[...]
Tsjah, hoe vaak is ze 'in beeld' geweest?

• ThomasG
MikeyMan schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:23:
[...]

Ze zit geregeld op de pit muur, dus met enige regelmaat.

• pro_6or
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18-01 22:18

pro_6or

amateur_60r

MikeyMan schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:23:
[...]

Waarom is Vowles vaker "in the picture".

Ik ben iig blij dat Max haar en het team vertrouwd. De calls (zeker in Brazilie) waren spot on en niet makkelijk. Natuurlijk moest Max het ook nog waarmaken, en dat deed hij gelukkig weergaloos maar het luistert sowieso fijner weg dan Lewis die steeds maar zit te second guessen.

een treffende spreuk

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Kan die PC discussie alsjeblieft even ergens anders. Wordt een beetje moe van dat geneuzel omdat iemand een keer datameisje heeft gezegd of whatever.
Ik betwijfel of Bernie nou zo'n fijne vent was en weet de achtergrond niet in hoeverre de geadresseerde dit inderdaad 'verdient' maar brief is wel hilarische FU brief. _/-\o_

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@Help!!!! Volgens mij gaat de discussie daar al lang niet meer (alleen) over...

Mijn punt was, James vowles e.v.a. staan geregeld met naam en toenaam in beeld. Had deze naam ook nog nooit langs zien komen. Dus op zich niet gek dat meer mensen haar niet kennen.

MikeyMan wijzigde deze reactie 26-11-2019 12:10 (11%)

• Melantrix
  • Laatst online: 09:22
MikeyMan schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:04:

Mijn punt was, James vowles e.v.a. staan geregeld met naam en toenaam in beeld. Had deze naam ook nog nooit langs zien komen.
Daarnaast helpen een regelmatige "..., Its james" en de bijbehorende memes natuurlijk ook wel mee aan zijn bekendheid. De betreffende dame is volgens mij weinig tot nooit in beeld geweest dus zo raar is het niet.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Matizovic schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:34:

Ik verhoog, wat als zij als bijnaam bij RBR 'datagirl' heeft (soort van superheld naampje), was het dan nog een probleem? Of zijn bv alle topfunctionarissen ook meteen beledigd als ze 'hoge pief' worden genoemd?

Vowles 'this is james' is een statement bij Merc geworden, ik heb bij RBR nog nooit een vrouw op de boordradio gehoord, daar zit meteen het grote verschil dat de 1 simpelweg bekender is dan de ander, dus automatisch meer in beeld komt (plus Merc vaker podiums heeft).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• RobertMe
  • Laatst online: 11:43
MikeyMan schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:04:

Mijn punt was, James vowles e.v.a. staan geregeld met naam en toenaam in beeld. Had deze naam ook nog nooit langs zien komen.
Ik heb dan ook nog nooit "Max/Daniel/Pierre/Alex this is Hanna" gehoord.

Dit komt ook door de andere manier van opereren binnen Mercedes. Iedereen zit op zijn eigen eilandje en neemt de verantwoordelijkheid voor zijn werk. Daardoor ook dat James Vowles vaker op de boordradio te horen is. Daarentegen zag je bij Red Bull Brazilië dat er wat meer laagjes zijn. Hanna Schmitz bedenkt dan wel de strategie, maar zij heeft die "move" bij de SC eerst voorgelegd bij Horner (die dat "uiteraard" goedkeurt, maar het blijft een soort van gok), en legt het daarna bij GP voor. Daar waar een Toto zich tijdens de race een stuk minder met de race bemoeid. En zie bv ook Abu Dhabi 2016. Hamilton die langzaam gaat rijden om Rosberg naar achteren te drukken. Nadat eerst Bonno een aantal keren vraagt om sneller te rijden komt vervolgens Paddy Low op de boordradio, ook daar dus geen Toto te bekennen.

• SnowDude
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18-01 10:27
ThomasG schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:24:
[...]
Ze zit geregeld op de pit muur, dus met enige regelmaat.
Volgens mij zit ze er pas een par GP's, en zeker niet al het hele seizoen

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Pyrone89
Holkers schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:26:
[...]

Mooi he,

Mensen hebben dus zelf een beeld in hun hoofd dat ze op anderen projecteren. Zal niet ontkennen dat het stiekem een test was. Want wat ik deed was feitelijk een samenvatting van het artikel zonder waarde-oordeel. Dat mensen er vervolgens zelf van maken dat de vrouwen beschermd moeten worden zit dus in hun eigen hoofd.

Daarbij is het wel zo dat ik dit soort artikelen juist behoorlijk aanmatigend vind. Niet perse dit artikel maar in heel veel van dit soort artikelen (o.a. van allerlei consultancy clubjes) gaat het om het promoten van een bepaald geslacht of ethniciteit en waarom ze feitelijk voorgetrokken moeten worden. Veel racistischer/discriminerender wordt het eigenlijk niet. Maar ja, zolang het maar mannen / bepaalde ethniciteiten zijn die slachtoffer zijn is het niet erg toch?

Vraagje: krijgen we nu ook een artikel over hoe het is als gekleurd persoon in de F1, als gehandicapt persoon etc? Of gaan ze gewoon artikelen maken die zeggen: Meet 4 Top Strategy Engineers?

Pyrone89 wijzigde deze reactie 26-11-2019 12:26 (35%)

• ThomasG
SnowDude schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:17:
[...]

Ja, dat klopt. Maar van journalisten en commentatoren die er op hameren hoe belangrijk het voor ze is om op locatie aanwezig te zijn, zou je toch wel mogen verwachten dat ze weten wie het is. Want zeker de tweede helft van het seizoen is ze toch wel te zien geweest.

• Pyrone89
[...]

Zit al minstens een jaar of 2 daar als ik in mijn geheugen graaf qua pitbeelden

• garriej
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16-01 20:39

garriej

Ik las ondertieten.

Pyrone89 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:21:
[...]

Mooi he,

Mensen hebben dus zelf een beeld in hun hoofd dat ze op anderen projecteren. Zal niet ontkennen dat het stiekem een test was. Want wat ik deed was feitelijk een samenvatting van het artikel zonder waarde-oordeel. Dat mensen er vervolgens zelf van maken dat de vrouwen beschermd moeten worden zit dus in hun eigen hoofd.

Daarbij is het wel zo dat ik dit soort artikelen juist behoorlijk aanmatigend vind. Niet perse dit artikel maar in heel veel van dit soort artikelen (o.a. van allerlei consultancy clubjes) gaat het om het promoten van een bepaald geslacht of ethniciteit en waarom ze feitelijk voorgetrokken moeten worden. Veel racistischer/discriminerender wordt het eigenlijk niet. Maar ja, zolang het maar mannen / bepaalde ethniciteiten zijn die slachtoffer zijn is het niet erg toch?

Vraagje: krijgen we nu ook een artikel over hoe het is als gekleurd persoon in de F1, als gehandicapt persoon etc? Of gaan ze gewoon artikelen maken die zeggen: Meet 4 Top Strategy Engineers?
Dat gaat best prima, hij heeft inmiddels 6 wereldtitels :+

Het is natuurlijk wel zo dat de F1 voornamelijk een mannen wereld is. Dan is het toch prima om daar een stuk over te schrijven.. Je ziet dit wel vaker, laatst bij editieNL een volledig vrouwelijke autogarage. Vrouwelijke ITers heb ik ook wel is het eea over gezien. Of laatst ook een item op TV over een vrouw in een echte mannen wereld(ik meen dat het de bouw was)

iRacing Profile | Youtube

• Pyrone89
garriej schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:37:
[...]

Dat gaat best prima, hij heeft inmiddels 6 wereldtitels :+

Het is natuurlijk wel zo dat de F1 voornamelijk een mannen wereld is. Dan is het toch prima om daar een stuk over te schrijven.. Je ziet dit wel vaker, laatst bij editieNL een volledig vrouwelijke autogarage. Vrouwelijke ITers heb ik ook wel is het eea over gezien. Of laatst ook een item op TV over een vrouw in een echte mannen wereld(ik meen dat het de bouw was)
Ik wacht nog steeds op het vervolg. Mannen in een vrouwenwereld. Ohh wacht, die hebben dat soort promotie-achtige onzin blijkbaar niet nodig (topkappers, koks, mode-designers etc.)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Pyrone89 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:13:
[...]

Ik wacht nog steeds op het vervolg. Mannen in een vrouwenwereld. Ohh wacht, die hebben dat soort promotie-achtige onzin blijkbaar niet nodig (topkappers, koks, mode-designers etc.)
"mannen in een vrouwenwereld" hit 1 op google:
https://www.ad.nl/dordrec...s-vrouwenwereld~aaadddcf/

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Pyrone89 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:13:
[...]

Off-topic; ict team hier is 60% vrouw

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
"Hannah has been with us in the strategy team for several years,” said Horner. “She took maternity leave last year and then returned to work after her maternity leave on a full-time basis."

Aldus Horner (Christian, male)..

hardware-lover wijzigde deze reactie 26-11-2019 14:46 (6%)
Reden: als het nu nog niet duidelijk is?

A smile a day.... [The end is there]

• demo31051987

demo31051987

a.k.a. Extigo

Ik neem het nog even met een korreltje zout gezien de bron, maar:
https://www.gpupdate.net/...ook-in-2021-actief-in-f1/

Nu ook bevestigd door RBR zelf:

En ook Toro Rosso:

demo31051987 wijzigde deze reactie 27-11-2019 10:04 (39%)

Steam

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 11:20
Zowel Torro Rosso als Red Bull Racing hebben het bevestigd op Facebook, dus het is zeker waar.

• basvn
demo31051987 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:01:
Ik neem het nog even met een korreltje zout gezien de bron, maar:
https://www.gpupdate.net/...ook-in-2021-actief-in-f1/

Nu ook bevestigd door RBR zelf:
[Twitter]

En ook Toro Rosso:
[Twitter]
Mooi!
Sowieso dat Honda in F1 blijft (was nog een beetje de vraag)
en dat ze er in geloven!

2020 WDC *O* *O* *O*

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• nachtnet

Verdeling van de uitslagen van dit seizoen.

• warp
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Edit: Had niet gezien dat @demo31051987 zijn post geupdatet had.

warp wijzigde deze reactie 27-11-2019 10:13 (31%)

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 12:30
warp schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:11:
[Twitter]

Edit: Had niet gezien dat @demo31051987 zijn post geupdatet had.
Is dat niet een beetje kort, dus tot 2021, een jaar langer ?

Eind 2020 komt RB met een zak geld bij Max voor contract verlenging, beetje lullig als ze eind 2021 zonder PU zitten.....

(ik vind Formule E helemaal niets, dat gejank van voornamelijk de gear box, is een beetje F2 op een Madurodam circuit)

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Siebeh
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16-01 14:22
https://www.gpblog.com/nl...een-in-de-formule-1-.html

Als Max volgend jaar kampioen wordt, dan blijft hij gewoon bij RB!

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

loekf2 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:43:
[...]

Is dat niet een beetje kort, dus tot 2021, een jaar langer ?

Eind 2020 komt RB met een zak geld bij Max voor contract verlenging, beetje lullig als ze eind 2021 zonder PU zitten.....

(ik vind Formule E helemaal niets, dat gejank van voornamelijk de gear box, is een beetje F2 op een Madurodam circuit)
Bedrijven zullen niet meteen voor jaren gaan vastleggen, de relatie tussen RBR en Honda is nog pril :)
Maar desalniettemin goed nieuws d:)b

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Help!!!! schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:58:
Kan die PC discussie alsjeblieft even ergens anders. Wordt een beetje moe van dat geneuzel omdat iemand een keer datameisje heeft gezegd of whatever.

[...]

Ik betwijfel of Bernie nou zo'n fijne vent was en weet de achtergrond niet in hoeverre de geadresseerde dit inderdaad 'verdient' maar brief is wel hilarische FU brief. _/-\o_
Bernie was een eersteklas zak als het om onderhandelingen ging. Maar hij heeft naar verluid ook vele miljoenen, zo niet meer uitgegeven aan goede doelen en schijnt op persoonlijk vlak een vriendelijke man te zijn. Het is zeker een karakter. :P

• Wok
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18-01 21:19

Wok

Dakloos...

loekf2 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:43:
[...]

[..]
Gerucht gaat dat Mercedes na 2020 niet meer als team actief gaat zijn in de F1, maar alleen nog motoren zal leveren. Geen ondenkbare gedachte, gezien ze reeds een motorendeal hebben gesloten met McLaren voor 2021 e.v.

In Memoriam: Tijn Kolsteren (2010-2017) :'(
LAK door Tijn - Doneer aan Stichting Semmy!
D90 | 18-105/3.5-5.6 VR | 30/1.4 | 70-200/2.8

• B.O.C.K
  • Nu online

B.O.C.K

Beh...

@Wok Dat is een vermoeden van Eccelstone. Als hij vermoedt dat Lewis morgen een natte scheet laat is dit ook nieuws :+
Toto had begin oktober in een interview al gezegd dat hij Mercedes sowieso als motorleverancier ziet in 2021 (daarom zouden ze McLaren ook geadviseerd hebben om te investeren in een windtunnel). Hij ziet dit niet zeker als fabrieksteam, maar wenst dit wel.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 02:43

sjaool

Every life should have 9 cats

Wok schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:18:
[...]

Gerucht gaat dat Mercedes na 2020 niet meer als team actief gaat zijn in de F1, maar alleen nog motoren zal leveren. Geen ondenkbare gedachte, gezien ze reeds een motorendeal hebben gesloten met McLaren voor 2021 e.v.
De enige reden dat McLaren met Mercedes gaat rijden is volgens mij de belabberde situatie waarin teams worden gebracht als ze een samenwerking beginnen met Renault. ;)

"When you grow up your heart dies"

• Edd
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 01:46
sjaool schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:35:
[...]

De enige reden dat McLaren met Mercedes gaat rijden is volgens mij de belabberde situatie waarin teams worden gebracht als ze een samenwerking beginnen met Renault. ;)
En dat de Mercedes-motoren goedkoper zijn dan die van Renault ;)

-

• RobertMe
  • Laatst online: 11:43
[...]

Waarom rijdt Red Bull dan niet met Mercedes motoren? :P

De motor leverancier moet natuurlijk ook willen leveren. Dat Mercedes dus weer de samenwerking met een (van oudsher) topteam aangaat is dus wel apart, omdat ze daarmee een concurrent erbij krijgen. En wat nog frapanter is is dat Mercedes vrijwillig aan 4 teams gaat leveren (Mercedes, Williams, McLaren en waarschijnlijk ook gewoon Racing Point). Of ze moeten al weten niet aan Racing Point te hoeven leveren, of ze trekken er zelf de stekker uit. Dan zouden het wel maar drie teams blijven.

• ThomasG
[...]

McLaren heeft jaren lang met Mercedes motoren gereden (1995-2014), maar is weg gegaan omdat (Ron Dennis vond dat) ze geen wereldkampioen kunnen als hun motorfabrikant een eigen team heeft. En dat klopt ook wel, want Mercedes gaf toen andere motoren aan de klanten teams dan die ze zelf gebruikte (wat nu niet meer mag). Daarom was McLaren weer naar Honda gegaan. Echter zitten ze nu opgescheept met het Renault van Abiteboul, en Ron Dennis is weg, dus willen ze weer terug naar Mercedes. En als Mercedes na 2020 inderdaad weg gaat willen ze waarschijnlijk McLaren weer terug, omdat ze daar jaren lang goed mee samengewerkt hebben.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 01:02

Martinspire

Awesomeness

Verstappen neemt trouwens na deze race afscheid van Exact als persoonlijke sponsor. CarNext gaat het stokje overnemen, zoals laatst al geïntroduceerd werd.

Hier een soort afscheidstweet (inclusief filmpje):

Edit: verkeerde bedrijf 8)7

Martinspire wijzigde deze reactie 27-11-2019 15:20 (25%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• Pyrone89
Martinspire schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:56:
Verstappen neemt trouwens na deze race afscheid van Exact als persoonlijke sponsor. CarWow gaat het stokje overnemen, zoals laatst al geïntroduceerd werd.

[Twitter]

CarWow komt uit Engeland trouwens en heeft daar 1 miljoen gebruikers. In Nederland zijn ze ook actief als auto-doorverkoop. Mijn vader heeft daar toevallig laatst zijn auto aan verkocht.
Bedoel je niet CarNext van het Nederlandse Leaseplan?

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 12:30
[...]

Dat wordt beetje sneu voor F1 dan, omdat er een (top) chassis bouwer dreigt te verdwijnen.

Mercedes en BMW zitten ook in Formule-E. VW/Audio/Skoda wil zowiezo niet meer in (fossiele) motor sport.

Ik kijk al uit naar Hongqi F1 Racing or Emirates Racing ;-)

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• redwing
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 09:18
Als Honda dan ook gaat stoppen wordt Renault toch nog een keer de snelste (mits ze de finish halen ;) )

[removed]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Pyrone89 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:12:
[...]
Bedoel je niet CarNext van het Nederlandse Leaseplan?
Precies..

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 02:43

sjaool

Every life should have 9 cats

Martinspire schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:56:
Verstappen neemt trouwens na deze race afscheid van Exact als persoonlijke sponsor. CarWow gaat het stokje overnemen, zoals laatst al geïntroduceerd werd.

[Twitter]

CarWow komt uit Engeland trouwens en heeft daar 1 miljoen gebruikers. In Nederland zijn ze ook actief als auto-doorverkoop. Mijn vader heeft daar toevallig laatst zijn auto aan verkocht.
Daar zullen een heleboel mensen blij mee zijn want waarschijnlijk geen zeer harde reclame van Exact meer voor de race en vrije trainingen. :P

"When you grow up your heart dies"

• basvn
sjaool schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:50:
[...]

Daar zullen een heleboel mensen blij mee zijn want waarschijnlijk geen zeer harde reclame van Exact meer voor de race en vrije trainingen. :P
Exact viel de laatste tijd wel weer mee.. was nu een andere die extreem hard stond

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ja ik bedoelde CarNext idd...
sjaool schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:50:
[...]

CarNext kan anders ook gewoon adverteren. Al denk ik dat ze in Nederland gewoon Leaseplan zullen gebruiken.

Martinspire wijzigde deze reactie 27-11-2019 15:24 (3%)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En Barrichello is de volgende. :)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

basvn schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:15:
[...]

Exact viel de laatste tijd wel weer mee.. was nu een andere die extreem hard stond
PME LEGEND? of DE VERSTAPPEN STORE? :+

• basvn

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18-01 19:54
Verandert er in 2021 nog iets aan de motoren, of zijn die regels niet aangepast?

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

pilskes schreef op woensdag 27 november 2019 @ 20:52:
Verandert er in 2021 nog iets aan de motoren, of zijn die regels niet aangepast?
Verandert niks.

• Ankona
Ze zullen nog wel iets krachtiger worden.

alles kan off-topic

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nee, en ik denk dat we daar blij mee moeten zijn. Mercedes lijkt wel redelijk uitontwikkeld. Ferrari was aan het valsspelen geslagen, Renault lijkt langzaam enige mate van competentie te tonen en Honda is goed bezig. Honda zou nog wel eens het meeste te winnen kunnen hebben omdat hun ontwerp uit 2017, het meest recent is. ;)

Verder maak ik me eigenlijk al zorgen dat een team in 2021 zo stupide dominant gaat zijn dat de budgetcap gaat voorkomen dat andere teams dat gat in de jaren erna in kunnen lopen. Horner heeft daar ook gewoon gelijk over. Die budgetcap had je per 2020 of per 2022 moeten invoeren. Niet tegelijkertijd met de aerodynamische reglementen. Dat is gewoon stupide.

Maar de kanshebbers zijn eigenlijk de huidige top 4. McLaren heeft alleen de middelen of het personeel denk ik nog het niet om echt op gelijk niveau mee te doen met de andere drie. Ze gaan het zeker proberen, maar of het lukt, ik weet het echt niet. Ferrari kan je nooit weten of ze zichzelf, alweer, in de voet zullen schieten met hun eindeloze politieke gekronkel. Mercedes lijkt ergens aan het einde van hun dominantie te komen. De barsten beginnen wel met hun pitstops, steeds meer strategische fouten, de PU is niet perfect meer en de ontwikkeling dit seizoen was ook teleurstellend. Oke, dat zal mede te maken hebben gehad met de eerste races, maar toch. Het vertrek van Aldo Costa zal ze niet helpen Aan de andere kant hebben ze hebben zo enorm veel toptalent uit de Formule 1 opgekocht de afgelopen jaren.

RBR is nog steeds een aerodynamisch monster die alweer laten zien dat ze de beste auto kunnen bouwen, maar of ze werkelijk op kunnen bieden tegen wat Mercedes en Ferrari ertegenaan zullen gooien aan middelen, geen idee. Verder is Newey nu bijna dertig jaar bezig geweest met rake-angles, diffusers, complexe geometrie etc. Je kan er een aardig argument maken dat in het 2009-2019 tijdperk, Newey met RBR de beste auto heeft geproduceerd in: 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2016, 2018 en tot op zekere hoogte nu in 2019 weer. Het is nogal een track record. Het wordt alleen allemaal versimpeld en radicaal veranderd, veel meer dan in de periode 2009-2019 is gebeurd en ik heb werkelijk geen flauw idee in hoeverre RBR hier alsnog een verschil kan maken.

Het laatste dat we nodig hebben is dat weer een team een dominante motor heeft. :/

• demonic
  • Laatst online: 01:51
DaniëlWW2 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:17:
[...]

Bernie was een eersteklas zak als het om onderhandelingen ging. Maar hij heeft naar verluid ook vele miljoenen, zo niet meer uitgegeven aan goede doelen en schijnt op persoonlijk vlak een vriendelijke man te zijn. Het is zeker een karakter. :P
Het interview met Martin Brundle vond ik erg interessant inderdaad.

https://www.skysports.com...at-with-bernie-ecclestone

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hoewel we nog één race te gaan hebben...

• Pyrone89
DaniëlWW2 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:17:
[...]

Nee, en ik denk dat we daar blij mee moeten zijn. Mercedes lijkt wel redelijk uitontwikkeld. Ferrari was aan het valsspelen geslagen, Renault lijkt langzaam enige mate van competentie te tonen en Honda is goed bezig. Honda zou nog wel eens het meeste te winnen kunnen hebben omdat hun ontwerp uit 2017, het meest recent is. ;)

Verder maak ik me eigenlijk al zorgen dat een team in 2021 zo stupide dominant gaat zijn dat de budgetcap gaat voorkomen dat andere teams dat gat in de jaren erna in kunnen lopen. Horner heeft daar ook gewoon gelijk over. Die budgetcap had je per 2020 of per 2022 moeten invoeren. Niet tegelijkertijd met de aerodynamische reglementen. Dat is gewoon stupide.

Maar de kanshebbers zijn eigenlijk de huidige top 4. McLaren heeft alleen de middelen of het personeel denk ik nog het niet om echt op gelijk niveau mee te doen met de andere drie. Ze gaan het zeker proberen, maar of het lukt, ik weet het echt niet. Ferrari kan je nooit weten of ze zichzelf, alweer, in de voet zullen schieten met hun eindeloze politieke gekronkel. Mercedes lijkt ergens aan het einde van hun dominantie te komen. De barsten beginnen wel met hun pitstops, steeds meer strategische fouten, de PU is niet perfect meer en de ontwikkeling dit seizoen was ook teleurstellend. Oke, dat zal mede te maken hebben gehad met de eerste races, maar toch. Het vertrek van Aldo Costa zal ze niet helpen Aan de andere kant hebben ze hebben zo enorm veel toptalent uit de Formule 1 opgekocht de afgelopen jaren.

RBR is nog steeds een aerodynamisch monster die alweer laten zien dat ze de beste auto kunnen bouwen, maar of ze werkelijk op kunnen bieden tegen wat Mercedes en Ferrari ertegenaan zullen gooien aan middelen, geen idee. Verder is Newey nu bijna dertig jaar bezig geweest met rake-angles, diffusers, complexe geometrie etc. Je kan er een aardig argument maken dat in het 2009-2019 tijdperk, Newey met RBR de beste auto heeft geproduceerd in: 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2016, 2018 en tot op zekere hoogte nu in 2019 weer. Het is nogal een track record. Het wordt alleen allemaal versimpeld en radicaal veranderd, veel meer dan in de periode 2009-2019 is gebeurd en ik heb werkelijk geen flauw idee in hoeverre RBR hier alsnog een verschil kan maken.

Het laatste dat we nodig hebben is dat weer een team een dominante motor heeft. :/
Zolang het Max is met een dominante auto vind ik het prima.

Kan hij de statistiekverschillen met Lewis corrigeren die zijn ontstaan door de Merc dominantie.

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09:39
Pyrone89 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:02:
[...]

Zolang het Max is met een dominante auto vind ik het prima.

Kan hij de statistiekverschillen met Lewis corrigeren die zijn ontstaan door de Merc dominantie.
Tja, als we standaard altijd Max op 1 zien dat wordt ook saai hoor...

Gamertag: Finraziel42

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18-01 18:07
basvn schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:15:
[...]

PME LEGEND!!!!

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• TheBrut3
  • Laatst online: 17-01 19:00
Ik hoop voor RBR en Max dat Newey de 2021 wagen nog doet, gezien hij tegen die tijd ook teambaas is bij de stroomautootjes.

• Pyrone89
Finraziel schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:19:
[...]

Tja, als we standaard altijd Max op 1 zien dat wordt ook saai hoor...
Neehoor, gaan we voor P2 Albon aanmoedigen :o

Acties:
  • +5Henk 'm!
  • Pinned

• basvn

• melcon
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17-01 07:44
[...]

1+1=2

Acties:
  • +9Henk 'm!
  • Pinned

• basvn
in ander nieuws!
Vettel is weer vader geworden!

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Pierre

Zucht

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• basvn
Pierre schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:33:
[...]

Die heeft een hele grote zak met geld meegenomen, hopelijk voor hem kan hij ipv laatste een na laatste rijden.
Ik hoop het niet.
Russel schat ik veel hoger in dan Latifi.
Russel heeft F2 in een jaar gewonnen. met 7 overwinningen.
Latifi in 4! jaar tijd maar 6 overwinningen.

Maarja, hij zal een hoop geld meenemen, en dat kan Williams volgens mij wel gebruiken.

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Kan me niet voorstellen dat 'team Brackley' (Tyrrell, BAR, Honda, Brawn, Mercedes) er ook mee stopt. Hypermoderne faciliteit, waar als ik het goed begreep recent nog in geinvesteerd is. Dit vooruitlopend op de budget caps.

• Wok
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18-01 21:19

Wok

Dakloos...

@MikeyMan De namen van Roger Penske en Dmitri Mazepin (inderdaad, vader van...) zingen rond als overnamekandidaten voor 'team Brackley'. Eerstgenoemde ontkent echter dat ie overname overweegt, maar ja, tegenwoordig is niks meer zeker in de F1... ;)

Een overname door Mazepin is trouwens ook niet heel onlogisch, aangezien zoonlief al onderdeel is van het Mercedes juniorenprogramma, dus een Stroll 2.0 zou zomaar in de maak kunnen zijn.

Zo, dat zijn wel weer even genoeg speculaasjes voor vandaag... :P

Wok wijzigde deze reactie 28-11-2019 09:30 (34%)

In Memoriam: Tijn Kolsteren (2010-2017) :'(
LAK door Tijn - Doneer aan Stichting Semmy!
D90 | 18-105/3.5-5.6 VR | 30/1.4 | 70-200/2.8

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wok schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:27:
@MikeyMan De namen van Roger Penske en Dmitri Mazepin (inderdaad, vader van...) zingen rond als overnamekandidaten voor 'team Brackley'. Eerstgenoemde ontkent echter dat ie overname overweegt, maar ja, tegenwoordig is niks meer zeker in de F1... ;)

Een overname door Mazepin is trouwens ook niet heel onlogisch, aangezien zoonlief al onderdeel is van het Mercedes juniorenprogramma, dus een Stroll 2.0 zou zomaar in de maak kunnen zijn.

3.0 dan toch? We hebben Latifi ook al in de maag gesplitst gekregen ;)

• basvn
Wok schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:27:

Mazepin heeft toevallig vorig jaar ook een aantal keer getest in een MERC auto :+
Maar ik denk dat Mercedes nog wel even blijft hoor. betere marketing dan dit is er niet, alles winnen en een lading 1-2´s halen

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 08:44

AzzKickah

06-CENSORED

Bottas gaat scheiden :?
https://twitter.com/Valtt...tatus/1199999133773369348

Hoe lang zijn die getrouwd..? Ik meen me de trouwfoto's nog te herinneren van niet zo heel lang geleden? Of zit ik dan mis?

• SpeedQber
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 18-01 14:08
AzzKickah schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:37:

Hoe lang zijn die getrouwd..? Ik meen me de trouwfoto's nog te herinneren van niet zo heel lang geleden? Of zit ik dan mis?
Hij stond bij z'n vrouw steeds op de 2e plek :+

• demo31051987

demo31051987

a.k.a. Extigo

https://www.gptoday.net/n...t-huwelijksbootje-gestapt
12 september 2016, dus iets langer als 3 jaar getrouwd

Steam

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 12:34

pinda powerrr

Slow down...

Dan weten we nu ook waarom hij volgend seizoen alle tijd heeft om vol voor het kampioenschap te gaan :X

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• basvn

Dat is meer shocking dan Latifi naar Williams ja..
Kl*te voor hem.. hoop dat het niet te veel in zn kop gaat zitten

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ben (een beetje) benieuwd of het komt omdat ie van haar moest stoppen of dat ze kinderen wilde (en dat niet lukte of niet mocht). Heb haar ook al een tijdje niet in de pits gezien. Als ze het naar buiten hadden gebracht toen ie net zijn contract verlengd had, was het wel vrij duidelijk geweest :+

• ppbruins
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 17-01 13:27

Hij was vast te soft voor haar >:)

• hoevenpe
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 12:05

• PM_Petrol
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18-01 21:20
On 11 September 2016, Bottas married his long-time girlfriend, Emilia Pikkarainen, a fellow Finn and an Olympic swimmer whom he had been dating since 2010. The couple were married at St. John's Church, Helsinki

|| Xiaomi Mi 9T Pro 64 GB Black ||

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dit is um... (voor F1 2019)

• nachtnet
Wie heeft ooit bedacht dat daar een 'Leuk' muziekje onder moet? :X :r

Pagina: 1 ... 151 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True