Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dekra is sinds begin dit seizoen geen sponsor meer: https://twitter.com/HulkH...tatus/1084866069720907776YakuzA schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:55:
[...]
Dekra?
Verder heeft Williams wel genoeg geld om iemand te kiezen die geen paydriver is
29 oktober
Press release - Formula 1® teams and drivers bring racing spectacle to LA for F1 Hollywood Festival #F1 #f1festival @danielricciardo @ValtteriBottas @Max33Verstappen pic.twitter.com/SZ916WJ7nM
— F1 Media (@F1Media) 19 september 2019
[ Voor 6% gewijzigd door yorkick op 19-09-2019 15:13 ]
GRO stem: “Mate, seriously?” /GRO stembasvn schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:01:
WOW
[Twitter]
hulk naar Sauber/alfa dan? of terug naar Williams
Dat durf ik toch aan te twijfelen. Williams F1 maakt toch serieus verlies. Williams in zijn geheel is misschien nog gezond (hoewel ik denk dat de diepe zakken de laatste jaren een stuk minder diep geworden zijn) maar denk toch dat ze toch op zijn minst één pay driver nodig hebben.YakuzA schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:55:
[...]
Dekra?
Verder heeft Williams wel genoeg geld om iemand te kiezen die geen paydriver is
Dacht ergens gelezen te hebben dat ze nog een spaarpotje hebben van een 30 miljoen pond. Maar ze maakten vorig jaar iets van een 20 miljoen verlies.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
https://www.formula1.com/...lKJXiJoV7HV39IM6msB3.html
Wel goed voor de publiciteit in de VS.

yorkick schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:11:
Hollywood showtje starring Bottas, Ricciardo en Verstappen:
29 oktober
[Twitter]
De andere afdeling/tak van Williams maakt dikke winst, lijkt mij dus meer dat Williams f1 een bij zaak om het zo even tezeggen.Kenhas schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:07:
[...]
Dat durf ik toch aan te twijfelen. Williams F1 maakt toch serieus verlies. Williams in zijn geheel is misschien nog gezond (hoewel ik denk dat de diepe zakken de laatste jaren een stuk minder diep geworden zijn) maar denk toch dat ze toch op zijn minst één pay driver nodig hebben.
Dacht ergens gelezen te hebben dat ze nog een spaarpotje hebben van een 30 miljoen pond. Maar ze maakten vorig jaar iets van een 20 miljoen verlies.
no ferrari?yorkick schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:30:
Wat meer details over het Hollywood event:
Wel goed voor de publiciteit in de VS.![]()
[Afbeelding]
[...]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dan moet je het volgende maar eens lezendevil-strike schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:03:
[...]
De andere afdeling/tak van Williams maakt dikke winst, lijkt mij dus meer dat Williams f1 een bij zaak om het zo even tezeggen.
Omzet van F1 gezakt met1/4de (door minder prijzengeld) waardoor er een verlies is van 16,8 miljoen (voor taxen/belastingen) terwijl "de andere afdeling" een winst maakt van 2,5 miljoen (voor taxen/belastingen).Unsurprisingly, as it contended with dwindling prize money and less sponsorship income, the Formula One operation's revenue fell to £46.3m from January to June 30, a shortfall of £14.4m compared to the same period in 2018, while EBITDA went from a £0.2m profit last year to a massive loss of £16.8m for the first six months of 2019.
However, Williams Advanced Engineering increased its revenue from £21.5m to £30.9m in 2019, and generated EBITDA of £2.5m
Kan zijn dat ik het verkeerd lees maar zo rooskleurig ziet het er toch niet uit. Dacht dat er vorig seizoen al sprake was van een eventuele overname/B-team van Mercedes.
Je kan niet zeggen dat ze hun best niet doen om volk warm te maken voor de F1. Of het succesvol zal zijn, weet ik toch niet. Daarvoor maken de auto's toch net iets te weinig lawaai. Amerikanen zijn brullende motoren gewoon. Het is tekenend dat, op Francorchamps, de Porsche Cup meer lawaai maakte dan de F1.yorkick schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:30:
Wat meer details over het Hollywood event:
Wel goed voor de publiciteit in de VS.![]()
[Afbeelding]
[...]
DJ and donuts from 17h00, zou dit dan de banden-variant zijn of de deeg-variant. Met die amerikanen weet je nooit
Voor de rest weet ik niet wat te denken van Hulkenberg. Goede middenmotor die ooit de stempel van grote belofte kreeg maar nooit echt heeft kunnen waarmaken. Zou het ergens jammer vinden om hem te zien vertrekken maar aan de andere kant zie ik toch wel graag een nieuwe jonge wolf verschijnen. Sedert "de jeugd" meer haar intrede gedaan heeft (te beginnen met Verstappen maar ook Leclerc,Norris,...), vind ik het precies wel aangenamer om kijken.
[ Voor 4% gewijzigd door Kenhas op 19-09-2019 18:48 ]
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
De auto op de poster is een Ferrari
PSN
De ultieme F1 bromance en Robottas dus.yorkick schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:11:
Hollywood showtje starring Bottas, Ricciardo en Verstappen:
29 oktober
[Twitter]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
En hoe gaan ze zich dan houden aan het motorencontract tot 2025 met Williams?Chiron schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:11:
[...]
Ik denk dat de kans zomaar levensgroot is dat ze ermee ophouden na 2020, de toko te koop zetten en verder gaan in Formule E. Kan Lewis naar Ferrari.
Kan natuurlijk ook zijn dat ze alleen stoppen met het team maar Mercedes High Performance Power Trains wel gewoon motoren voor de F1 blijft ontwikkelen. Want voordat Mercedes in 2010 weer instapte hebben ze ook heeeel lang geen team gehad. Maar ze leverden wel aan McLaren wat toen gewoon McLaren Mercedes werd genoemd. Hetzelfde als nu dus bv Red Bull Honda en daarvoor McLaren Honda. Denk wel dat het nu ook in de volksmond meer McLaren is en minder zoals de jaren ervoor McLaren Honda of McLaren Mercedes.Pyrone89 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:09:
[...]
En hoe gaan ze zich dan houden aan het motorencontract tot 2025 met Williams?
De man is tegenwoordig F1-onwaardig en ik verdenk hem stiekem er van hevig gesponsord te worden door de carbon fiber koepelverenigingStealthyPeanut schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:10:
We hebben het altijd wel over Maldonado, maar Grosjean kan er ook wat van inderdaad als je het op een rijtje ziet :+:
YouTube: F1 Crash Compilation - Spécial Romain Grosjean
https://www.gids.tv/video...g-gp-van-groot-brittannie
https://www.skysports.com...752/grosjeans-crazy-crash
YouTube: 2018 Spanish Grand Prix: Lap 1 Crash From All The Angles
YouTube: 2012 Belgium SPA crash - Grosjean - Hamilton - Alonso - Kobayashi -...
YouTube: F1 2018 Baku GP - Grosjeans CRASH Safety Car HD
YouTube: Crash Romain Grosjean - Russia - Sochi
https://www.volkskrant.nl...-en-een-racewagen~p100349
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
[ Voor 3% gewijzigd door DeKaerften op 20-09-2019 09:35 ]
Saaiste silly season sinds jaren...
PSN: DutchTrickle PVoutput
Fors meer kijkers voor eerste seizoenshelft Formule 1
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 20-09-2019 10:14 ]
Formaliteit, maar nog niet bevestigd.metallicattim schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:26:
Waarom een ? bij Stroll? Die bevestiging is maar formaliteit....
Netjes hoor, gemiddeld 1mil aan kijkers per wedstrijd. Ziggo doet t ook gewoon prima wat dat betreft.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
best behoorlijk aantal, maar voor de gehele wereld, is het best minimaal toch?Quad schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:21:
[...]
Netjes hoor, gemiddeld 1mil aan kijkers per wedstrijd. Ziggo doet t ook gewoon prima wat dat betreft.
Als je Liberty moet geloven is Nederland anders een markt waar ze wel rekening mee houden. Het is niet voor niets dat er volgend jaar weer op Zandvoort gereden gaat worden. 1 miljoen kijkers voor een Formule 1 race is niet verkeerd. Na voetbal (en schaatsen?) toch een sport om rekening mee te houden.himlims_ schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:32:
[...]
best behoorlijk aantal, maar voor de gehele wereld, is het best minimaal toch?
"When you grow up your heart dies"
Ik zie Hulkenberg Gasly nog wel vervangen bij Torro Rosso, zou best een aardige team zijn voor Hulkenberg
Klopt. En daar bovenop dus nog 200k kijkers via Select. Ik weet niet hoe het hier zit in het topic, maar ik ken er toch al wel een paar die daar een abonnement hebben puur voor racing. Vind 200k ook wat laag trouwens, maar goed.sjaool schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:45:
[...]
Als je Liberty moet geloven is Nederland anders een markt waar ze wel rekening mee houden. Het is niet voor niets dat er volgend jaar weer op Zandvoort gereden gaat worden. 1 miljoen kijkers voor een Formule 1 race is niet verkeerd. Na voetbal (en schaatsen?) toch een sport om rekening mee te houden.
Verder zijn kijkersaantallen de afgelopen tijd wel wat aan het terugkomen. Begin van het jaar was het door de saaie races minder geworden, maar het lijkt me logisch dat de laatste paar races wel wat in de lift zit.
Wow. @ZBrownCEO just told us he talked to @HulkHulkenberg about racing for @McLarenIndy in 2020, but that Nico sadly didn’t want to race ovals. What a shame.
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 20 september 2019
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
[ Voor 10% gewijzigd door Willem30 op 20-09-2019 14:35 ]
Horner: Gasly maakt het seizoen af bij Red BullWillem30 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:35:
Hulk niet naar Red Bull: https://www.gpupdate.net/...ie-voor-red-bull-in-2020/
Plus nog de kijkers die direct via F1TV Pro kijken.Martinspire schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:06:
[...]
Klopt. En daar bovenop dus nog 200k kijkers via Select. Ik weet niet hoe het hier zit in het topic, maar ik ken er toch al wel een paar die daar een abonnement hebben puur voor racing. Vind 200k ook wat laag trouwens, maar goed.
Verder zijn kijkersaantallen de afgelopen tijd wel wat aan het terugkomen. Begin van het jaar was het door de saaie races minder geworden, maar het lijkt me logisch dat de laatste paar races wel wat in de lift zit.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik eigenlijk niet, ook al zou Hulk dat misschien wel zelf willen. Blijft een opleidingspoule natuurlijk voor RB. Al kan ik me wel voorstellen dat Kvyat z'n conclusies heeft getrokken, of gaat trekken als/zodra Albon wordt bevestigd voor 2020. Oprecht zie ik hem niet in dat zitje, al heeft dat weinig te maken met zijn kwaliteiten. It's time to move on for him I believe. Red Bull is gewoon een afgesloten hoofdstuk, hij was dit jaar ook alleen maar de meetlat voor Albon en Marko.MuVo schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:02:
[...]
Ik zie Hulkenberg Gasly nog wel vervangen bij Torro Rosso, zou best een aardige team zijn voor Hulkenberg.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
500ste GP voor Olaf Mol bij een GP.
Bijna de helft van alle F1 races ooit
Eerst even geproefd, en toen bedacht dat het leuk was om hem vast te leggenbasvn schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:34:
[Afbeelding]
Zal hij leuk vinden als diabetespatiëntbasvn schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:34:
[Afbeelding]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Ze zijn echt weer leuk bezig bij RBR! (max-daniel)
Albon is een slimme gast, die dit ook gewoon goed kan! bij Gasly kwam het er denk niet van?
[ Voor 38% gewijzigd door basvn op 20-09-2019 19:54 ]
Hahaha, schreeuwen van kippenvoeten...nep Thai.basvn schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 19:50:
[YouTube: Alex Albon and Max Verstappen's Mystery Box Challenge]
Ze zijn echt weer leuk bezig bij RBR! (max-daniel)
Albon is een slimme gast, die dit ook gewoon goed kan! bij Gasly kwam het er denk niet van?
Hij is dan ook geboren in LondenSaturnus schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:32:
[...]
Hahaha, schreeuwen van kippenvoeten...nep Thai.
-
NL is volgens mij ook eenigste land waar de kijkers aantallen groeien, alle andere landen om ons heel verliesen al jaren kijkers.himlims_ schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:32:
[...]
best behoorlijk aantal, maar voor de gehele wereld, is het best minimaal toch?
Denk dat het dus exit HUL is
Alleen Williams? Heb ik iets gemist? In de interviews van gisteren wordt nog elke keer gevraagd naar Williams en Alfa Romeo. Bij die laatste lijkt in ieder geval GIO nog niet vast te liggen en zeker te zijn van zitje. Hij laat best veel punten liggen en die punten kan Alfa best nodig hebben voor wat prijzengeld. En of Kimi een contract heeft voor volgend jaar weet ik eigenlijk ook niet.LockeJohn schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 22:24:
HUL kan alleen nog naar Williams dus, maar daar hebben ze liever iemand die wat geld mee neemt
Denk dat het dus exit HUL is
Overigens zou ik het wel een rare keuze vinden als GIO out is bij Alfa. Dan vermoed ik ook dat die meteen helemaal out is. Want het is een Ferrari Junior die nu dus bij een Ferrari "junior" team rijdt. Als hij plaats moet maken voor een "oude rot" betekend dat dus dat hij 1. niet goed genoeg is voor Ferrari, en 2. zeker gezien het gebrek aan beschikbare zitjes die waarschijnlijk helemaal klaar is. Of zoals Ocon een jaar op de bank mag plaatsnemen.
[ Voor 19% gewijzigd door TinusTegengas op 21-09-2019 08:27 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Kimi heeft idd al een contract. Het 2e stoeltje bij alfa is gereserveerd voor een Ferrari rijder, dus tenzij Ferrari Hulk aanwijst als hun rijder komt hij niet in dat stoeltje.RobertMe schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 23:08:
[...]
Alleen Williams? Heb ik iets gemist? In de interviews van gisteren wordt nog elke keer gevraagd naar Williams en Alfa Romeo. Bij die laatste lijkt in ieder geval GIO nog niet vast te liggen en zeker te zijn van zitje. Hij laat best veel punten liggen en die punten kan Alfa best nodig hebben voor wat prijzengeld. En of Kimi een contract heeft voor volgend jaar weet ik eigenlijk ook niet.
Overigens zou ik het wel een rare keuze vinden als GIO out is bij Alfa. Dan vermoed ik ook dat die meteen helemaal out is. Want het is een Ferrari Junior die nu dus bij een Ferrari "junior" team rijdt. Als hij plaats moet maken voor een "oude rot" betekend dat dus dat hij 1. niet goed genoeg is voor Ferrari, en 2. zeker gezien het gebrek aan beschikbare zitjes die waarschijnlijk helemaal klaar is. Of zoals Ocon een jaar op de bank mag plaatsnemen.
PSN
Ik zie best wel gebeuren dat dat ferrari stoeltje volgend jaar vergeven word aan de Hulk.YakuzA schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 10:10:
[...]
Kimi heeft idd al een contract. Het 2e stoeltje bij alfa is gereserveerd voor een Ferrari rijder, dus tenzij Ferrari Hulk aanwijst als hun rijder komt hij niet in dat stoeltje.
en volgend jaar aan Schumacher (als hij het goed doet in F2 dan) geeft hulk een jaar de ruimte, en is goed voor de ontwikkeling bij Alfa. (2 ervaren rijders)
En hij heeft met gereden in F2 met Fred vassuer als team boss..pjlgt schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:16:
HUL heeft natuurlijk ook al eens een seizoen bij Sauber, voorloper van Alfa, gereden. Wellicht dat dat nog wat deuren voor hem opent daar. Of juist helemaal niet.
https://www.crash.net/f1/...t-between-albon-and-gasly
Dat was ergens wel te verwachten. Of het verstandig is. Ergens betwijfel ik namelijk of Albon wel het niveau gaat halen dat gewenst is. Misschien beter dan Gasly, maar niet het niveau naast Verstappen.DoeEensGek schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 14:19:
Kyvat zal niet bij Red Bull rijden volgend jaar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk dat ze iemand willen hebben die het Verstappen niet moeilijk zal maken, maar het eventueel wel moeilijk kan maken voor een Ferrari en Mercedes. Verder willen ze wel iemand hebben die eventueel de kar kan trekken mocht Verstappen vertrekken. Het probleem is dat deze persoon Ricciardo heet en hij is vertrokken.DoeEensGek schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 17:28:
Maar wat wil RBR eigenlijk hebben? 2 coureurs die aan elkaar gewaagd zijn? Of 1 uitblinker en 1 meerijder? Ik denk als Albon 3e tot 5e rijdt en Max daarvoor strijd om overwinningen, RBR het prima vindt.
Dat ze dit jaar niet zouden presteren wist iedereen. Iets met een overgangsjaar naar Honda. Dat Verstappen met geluk twee races heeft gewonnen is ook precies dat, geluk.Paulus07 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:41:
Max zullen ze denk enkel komend jaar nog hebben en dan zal RBR op zoek moeten naar een nieuwe 1e rijder. Ze presteren niet en blijven het 3e team. Daar zal een Max nu denk ook wel een beetje klaar mee zijn.
En bij een Ferrari zie ik het ook niks worden voor Verstappen. 1. Die hebben überhaupt Leclerc, en 2. Ferrari staat al veel langer 'droog' qua successen. Daarnaast lijkt Ferrari nog steeds een semi wespennest te zijn waar je waarschijnlijk liever niet wilt rijden.
Enige optie is dan Mercedes, maar kunnen die het nog zo lang 'vol houden'? Of een 'outsider' (McLaren? Renault?) maar dat zal dan sowieso een gok zijn.
Toevoeging:
Is Red Bull dan perfect? Nee, verre van. Maar er zijn ook geen reële opties waarbij je van tevoren wel weet dat ze beter zijn. Switcht ie naar Ferrari en daar gaat weer eens alles mis dan roept iedereen weer dat hij bij Red Bull had moeten blijven.
[ Voor 12% gewijzigd door RobertMe op 21-09-2019 18:47 ]
Ja, zeker dat Ricciardo de persoon is die de rol vervulde zoals hun dat wilde... Maar ook de volgende Ricciardo zal zijn heil ergens anders gaan zoeken. Ik zie namelijk niemand die rol willen hebben als je zo goed bent dat je ook zelf kan winnen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 17:43:
[...]
Ik denk dat ze iemand willen hebben die het Verstappen niet moeilijk zal maken, maar het eventueel wel moeilijk kan maken voor een Ferrari en Mercedes. Verder willen ze wel iemand hebben die eventueel de kar kan trekken mocht Verstappen vertrekken. Het probleem is dat deze persoon Ricciardo heet en hij is vertrokken.
Daarbij is er inderdaad ondanks alles gewoon de kans dat Max volgend jaar niet voor RBR rijdt. In sport weet je het maar nooit. En zijn contracten niet veel waard.

Wat een domme beslissing. Ja je kunt bij je eigen stal blijven, maar pak in ieder geval iemand die het verdient om daar te rijden? Ik vond Albon vandaag ook gewoon tegenvallen. Ja hij zit in de top 6 maar daar is dan ook alles mee gezegd. Gat is nog steeds groot, maar nu duikt er geen McLaren of Renault in.DoeEensGek schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 14:19:
Kyvat zal niet bij Red Bull rijden volgend jaar.
Verder vond ik de kwalificatie vandaag eigenlijk niks aan. De runs tot aan het eind zijn eigenlijk niet belangrijk en de volgorde is ook nikszeggend. Eventjes ineens 0,8 seconden eraf rijden met een laatste run, waar slaat dat op. Ook anderen zijn ineens een seconde sneller. Daar klopt toch niks van?
Verschil tussen Q1 en Q3 is zowat 5 seconden sneller. Dat is toch idioot veel? Dat ligt dan toch helemaal niet aan de rijders maar aan de banden of turboboosts van de motoren?
Gewoon een loterij om te zien wie uiteindelijk het snelste rondje rijdt en daarom vond ik er echt weinig aan. De afgelopen paar keer ook al weinig plezier gehad. Beetje een flashback naar vroeger waar Toyota een auto kon maken die prima pole kon rijden maar vervolgens in de race ook nergens was. We gaan het zien morgen, maar ik verwacht weinig spectakel. In ieder geval heb ik nu al een aantal kwalificaties half op mijn telefoon zitten kijken omdat er gewoon weinig gebeurd (2 runs met daarbuiten weinig nutteloze shots) en de tijden die wel in beeld komen er meestal niet toe doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 21-09-2019 21:57 ]
Racefans.netBenjamin Durand, the former managing director of SMP Racing and BR Engineering and a co-founder of Panthera, told RaceFans in an exclusive interview the team has secured support from Asian backers to enter the series in 2021.
As revealed last month Panthera has already established a temporary factory in the UK, where the majority of their rivals are based. But Durand (pictured right with co-founder Michael Orts) said their long-term plan is to establish an Asian base.
.
.
.
Zou mooi zijn! weer 22 auto´s op de grid!
Hoop dat ze dan ook het prijzengeld naar 11 teams brengen. Anders zijn ze net zo snel weer verdwenen.basvn schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 21:55:
Interview: Panthera on their plans to enter a new F1 team in 2021
[...]
Racefans.net
Zou mooi zijn! weer 22 auto´s op de grid!
PSN
Dat een nieuw team dan weer net zo snel verdwenen is hoeft niet. Zie Haas, die doen nog steeds mee. Maar het erbij komen van Haas, en daarmee buiten de boot vallen van een team voor het prijzengeld, heeft dan weer wel Manor over de afgrond geduwd. Wat volgens mij ook wel weer een raar verhaal was, aangezien anderen voor een schijntje het team hadden kunnen kopen incl. F1 licentie etc. Terwijl het oprichten van een nieuw team, incl. het kopen van de licentie, gigantisch veel duurder is. Zie bv ook Brawn die voor het symbolische bedrag van 1 pond het Honda F1 team had gekocht.YakuzA schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 22:44:
[...]
Hoop dat ze dan ook het prijzengeld naar 11 teams brengen. Anders zijn ze net zo snel weer verdwenen.
Ricciardo maakte het Verstappen toch best lastig?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 17:43:
[...]
Ik denk dat ze iemand willen hebben die het Verstappen niet moeilijk zal maken, maar het eventueel wel moeilijk kan maken voor een Ferrari en Mercedes. Verder willen ze wel iemand hebben die eventueel de kar kan trekken mocht Verstappen vertrekken. Het probleem is dat deze persoon Ricciardo heet en hij is vertrokken.
De simpelste oplossing is een zak geld neerleggen bij McLaren en Sainz als tweede rijder halen.
[Vimeo: Hulkenberg Ninja Warrior]
Op 1:42 kon ik hem alleen maar horen denken "I'm hanging like a cow"
FtfySunriseBGN schreef op zondag 22 september 2019 @ 00:02:
[...]
Ricciardo maakte het Verstappen toch best lastig?
De simpelste oplossing is een zak geld neerleggen bij McLaren en SainzNorris als tweede rijder halen.
PSN
De "topteams" rijden in Q1 een lap waarmee ze wel doorkunnen, maar niks hoeven open te schroeven (aka besparen van de motoren).Martinspire schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 21:49:
[...]
Verschil tussen Q1 en Q3 is zowat 5 seconden sneller. Dat is toch idioot veel? Dat ligt dan toch helemaal niet aan de rijders maar aan de banden of turboboosts van de motoren?
En daardoor rijden ze maar net iets sneller dan de afvallers van Q1 want waarom zou je al alles op alles zetten als dat er nog niet tot doet?
letterlijk zegt hij dus dat Kvyat de enige is die confirmed is.DoeEensGek schreef op zondag 22 september 2019 @ 12:24:
[Streamable: marko]
https://streamable.com/yr7jp
Het interview met Helmut waarin hij wordt gevraagd over volgend jaar.
PSN
Marko: Then it is between Gasly and AlbonYakuzA schreef op zondag 22 september 2019 @ 13:01:
[...]
letterlijk zegt hij dus dat Kvyat de enige is die confirmed is.
Zij: For the Red Bull seat?
Marko: Yes
Volgens mij wel.
Toch liegt ie niet als het gaat om een Toro Rosso stoeltje, gezien ze eens expliciet Aston Martin Red Bull Racing Team moeten vragen ipv Red Bull. Het zijn allemaal rijders van Red Bull die rijden bij de Red Bull teams...DoeEensGek schreef op zondag 22 september 2019 @ 13:08:
[...]
Marko: Then it is between Gasly and Albon
Zij: For the Red Bull seat?
Marko: Yes
Volgens mij wel.

dus waarschijnlijk is t droog
nu ook regen in Singapore.
Signatures zijn voor boomers.
Je kunt beter de streamable embedden
Ik vind die Kees (in deze onderstaande werkt het niet omdat hij niet in de studio zit) normaal erg informatief. Hij heeft nog wel wat historie die soms leuke inzichten heeft. Kijk een van de vorige voor een beter beeld van Kees.
FreeReef.nl
Staat vaak wel in het race topic.World Citizen schreef op maandag 23 september 2019 @ 19:25:
Ik zie hier eigenlijk nooit de filmpjes van Kees en Allard.
Ik vind die Kees (in deze onderstaande werkt het niet omdat hij niet in de studio zit) normaal erg informatief. Hij heeft nog wel wat historie die soms leuke inzichten heeft. Kijk een van de vorige voor een beter beeld van Kees.
[YouTube: Hoe lang gaat dit nog goed bij Ferrari? | SLIPSTREAM]
Deze man weet er overigens ook een hoop vanaf. (Motor?) Techneut geweest in de f1 geloof ik.
Kees van der Grint? Werkte bij Bridgestone, in het Schumi tijdperk voor Bridgestone bij Ferrari.MikeyMan schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:22:
[...]
Staat vaak wel in het race topic.
Deze man weet er overigens ook een hoop vanaf. (Motor?) Techneut geweest in de f1 geloof ik.
Nee die gast in het filmpje van deze week...RobertMe schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:33:
[...]
Kees van der Grint? Werkte bij Bridgestone, in het Schumi tijdperk voor Bridgestone bij Ferrari.
Edit: Ernest Knoors dus. In de F1 verantwoordelijk geweest voor de ferrari klanten motoren. Daarna DTM teambaas voor BMW.
[ Voor 18% gewijzigd door MikeyMan op 23-09-2019 20:39 ]
Teambaas BMW fabrieksteam in de GT endurance dacht ik.MikeyMan schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:35:
[...]
Nee die gast in het filmpje van deze week...
Edit: Ernest Knoors dus. In de F1 verantwoordelijk geweest voor de ferrari klanten motoren. Daarna DTM teambaas voor BMW.
PSN
Lol.Maasluip schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:05:
Wie soept daar even Gio's kop in, met een thug life zonnebril?

De 500e GP van Mol, mooi om Olav zijn eerste commentaar in de F1 te horen.
https://streamable.com/54yno
[Streamable: https://streamable.com/phh1t]
https://streamable.com/phh1t
^^10minuten
Doe mij Albon maar. Gasly stond elke week stijf van de stress, die is nu minder sinds ie weer in de TR zit. Albon lijkt er veel beter mee om te kunnen gaan en doet gewoon z’n ding.Martinspire schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:07:
[...]
Toch liegt ie niet als het gaat om een Toro Rosso stoeltje, gezien ze eens expliciet Aston Martin Red Bull Racing Team moeten vragen ipv Red Bull. Het zijn allemaal rijders van Red Bull die rijden bij de Red Bull teams...
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Als Gasly niet naar Red Bull kan, wat doet ie nog in dat stoeltje dan? Ook Kvyat moeten ze eruit gooien als ze hem niet meer in de Red Bull willen hebben. Ga eens talent aan je koppelen. Nyck de Vries was beschikbaar en zo nog wel wat rookies. Wellicht niet het talent wat ze zoeken, maar mensen die je al hebt afgewezen vast blijven houden vind ik ook onnodig.loekf2 schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:23:
[...]
Doe mij Albon maar. Gasly stond elke week stijf van de stress, die is nu minder sinds ie weer in de TR zit. Albon lijkt er veel beter mee om te kunnen gaan en doet gewoon z’n ding.
Nee, Red Bull is momenteel slecht bezig wbt talent. Geen nieuwe talenten aan zich vastbinden en niemand eruit durven gooien.
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Die worden meestal in het race-topic gepost. In het begin werd er nog een beetje schaapachtig om gelachen, twee oudere mannen die over F1 praten. Maar nu wordt er toch serieus rekening gehouden met Allard en Kees.World Citizen schreef op maandag 23 september 2019 @ 19:25:
Ik zie hier eigenlijk nooit de filmpjes van Kees en Allard.
[YouTube: Hoe lang gaat dit nog goed bij Ferrari? | SLIPSTREAM]
Ik zal het nog een keer een kans geven. volg veel qua F1, maar vond t nog niet speciaal genoeg om me er op te abonneren.sjaool schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:40:
[...]
Die worden meestal in het race-topic gepost. In het begin werd er nog een beetje schaapachtig om gelachen, twee oudere mannen die over F1 praten. Maar nu wordt er toch serieus rekening gehouden met Allard en Kees.
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire