Omdat het een terugkerend iets is in F1 topics, toen RIC bij RBR zat, nu bij Renault en ook al bij GAS. Heul toevallig worden deze mannen beduidend meer 'belachelijk gemaakt' of bekritiseerd dan andere coureurs. Ik hoef hier echt niet te lezen dat de Renault Captur geen gave auto is hoor. Ik ben het er 1000% mee eens, maar ik hoef het hier niet te lezen. Als je het over relevantie hebt, zal ik daar op gaan letten.
Waarom ben je zo gepikeerd omdat 'Max er bij wordt gehaald'? Voelt een beetje als schoolpleintalk.
Grimmie187 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:17:
[...]
Ik denk niet dat een discussie hierover erg zinvol is eigenlijk. Natuurlijk mag iedereen er van alles van vinden maar uiteindelijk is de familie niemand iets verplicht. Dit is nou eenmaal hun keuze en die hebben we maar te respecteren (of niet in het geval van Bild aasgieren)..
De Schumi case wordt bijna een filosofische discussie en daarmee inderdaad totaal niet zinvol. Het enige wat vast te stellen is dat de familie zelf bepaalt wat wel of niet naar buiten mag treden. En daarmee zou het ook klaar moeten zijn.
Maar ja, dat schept inderdaad wel wat ruis. Ook al is Schumi misschien wel de beste ooit, zonder alle fans, media aandacht en de daarbij horende Duitse Marken heb je daar ook niet zo veel aan. Het klinkt echt heel plat en gevoelloos, maar het leven dat je lijdt (en de behandeling die je je nu kunt veroorloven) heb je daar ook wel een klein beetje aan te danken.
Dat betekent niet per definitie dat je dan maar alles moet delen, maar maakt het wel begrijpelijk dat heel veel mensen benieuwd zijn naar hoe het met je gaat en daarom ook mensen gaan speculeren en vreemde nieuwsberichten in de rondte gaan.
[
Voor 67% gewijzigd door
Franco10 op 13-09-2019 12:01
]