Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 124 ... 128 Laatste
Acties:

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 11:58
Ankona schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:51:
[...]

Feitelijk zeggen ze alleen dat die transplantatie niet als bijwerking had dat hij zijn bewustzijn heeft verloren. Klinkt dus als slecht nieuws, wat is er dan wel misgegaan?
Ik heb het stukje nog 5 keer gelezen en 2 keer achterstevoren, maar waar haal jij die conclusie vandaan?

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wom schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:12:
[...]

Mocht dit waar zijn, belachelijk dat die persoon haar mond voorbij praat. Beroepsgeheim is er niet voor niks. En juist de familie hecht waarde aan Schumachers privacy. Ondanks dat hij een publiek persopn is hebben we geen reet te maken met zijn status van gezondheid. Laakbaar gedrag.
Zo zie je maar, media, clicks en omzet gaan altijd boven elke vorm van respect.

Ergste is, de rest neemt het inmiddels allemaal doodleuk over, slechts handjevol doet dit uit principe niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Illegal_Alien
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Als ik de Fok! Headlines links mag geloven, dan heeft Renault nu eindelijk toch wel officieel serieus echtwaar meer dan 1000 PK. :+

Illegal_Alien wijzigde deze reactie 11-09-2019 15:37 (10%)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Danielson
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online
Illegal_Alien schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:37:
Als ik de Fok! Headlines links mag geloven, dan heeft Renault nu eindelijk toch wel officieel serieus echtwaar meer dan 1000 PK. :+
Gaat gaat niet om beide wagens hé, maar per wagen! ;)

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Holkers schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:22:
[...]

Ik heb het stukje nog 5 keer gelezen en 2 keer achterstevoren, maar waar haal jij die conclusie vandaan?
Dit is een van de redenen dat ik het wel begrijp dat er zo lang een mediastilte is vanuit de familie van Schumacher.
Zodra er maar iets naar buiten komt, kan dit een eigen leven gaan leiden. Ook als je zelf een officieel statement naar buiten zou brengen.

Veel mensen lezen zo'n nieuwtje en gaan daarna binnen korte tijd over tot de orde van de dag. De familie zit uiteindelijk met negatieve publiciteit.

Ik begrijp wel dat hij miljoenen fans heeft (was geloof ik zelfs een tijdje de grootste of meest waardevolle sportman op aarde). Veel mensen vinden haast dat men het hen verschuldigd is om informatie te krijgen over zijn situatie, omdat hij een publiek figuur is. Ik denk altijd maar zo, stel dat het iemand is uit je eigen kring, zou je dat dan ook willen?

• ThomasG
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 14:23
Ander Renault nieuws: Max Verstappen is doelwit voor Esteban Ocon :+

• SnowDude
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

ThomasG schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:15:
[...]
Die banden waren gewoon gechecked. Net zoals ze nu voor iedere GP andere banden mee hebben, was dat toen ook zo. Alleen toen (was er voor de kijker) geen verschil te zien qua banden. Michelin had alleen (met opzet) zachtere banden meegenomen, omdat ze dachten dat die het wel aankonden en zo een voordeel zouden hebben ten opzichte van Bridgestone teams. Maar de banden konden het niet aan. De andere banden invliegen mocht niet, een chicane (enkel voor de Michelin teams) mocht ook niet. Er waren meerdere oplossingen, maar die mochten allemaal niet van de FIA.
Er was 1 oplossing die volledig binnen de regelementen vielen en dat was gewoon langzamer door die bocht voor de michelin teams maar dat wilden ze niet.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra

• MuVo
  • Registratie: februari 2008
  • Nu online

MuVo

🏁🏎🏎🏎🚥

Inderdaad, over oud nieuws gesproken :+

• demonic
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-09 21:16
SnowDude schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:44:
[...]

Er was 1 oplossing die volledig binnen de regelementen vielen en dat was gewoon langzamer door die bocht voor de michelin teams maar dat wilden ze niet.
Was het probleem hiermee niet, dat dit niet te controleren was. (als in teveel data) om te kijken of de auto's niet te hard gingen.

Hierdoor kon het voor sommige rijders dus lonen om harder te rijden, met alle risico's van dien.

• SnowDude
  • Nu online

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

demonic schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:57:
[...]

Was het probleem hiermee niet, dat dit niet te controleren was. (als in teveel data) om te kijken of de auto's niet te hard gingen.

Hierdoor kon het voor sommige rijders dus lonen om harder te rijden, met alle risico's van dien.
Dat is in mijn ogen een non argument, als de teams het zelf gevaarlijk vonden om te hard te rijden kondne ze gewoon een speed limiter aanzetten

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra

• Martin0
  • Laatst online: 14:32

Martin0

Live And Die By The Blade

Weet niet of het expres zo verwoord is maar die verwoording is nog al een beetje zuur.

|| LOL IGN: Barukkumun || X-box live: KillLikeaSir || Steam: Barukkumun ||

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Nu online
Nyck kunnen we doorstrepen voor een plekje in de F1 volgend jaar.
is net aangekondigd in de Formule E, in het Mercedes team.
(Hij gaat rijden met Stoffel)

Edit: als ik meer info heb, foto's ect. zal ik die hier ook plaatsen in deze reactie, om de rest van t topic niet te vervuilen

Edit1:

Illegal_Alien schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:35:
Zou je vanuit de Formule E nog "terug" kunnen naar F1? Voor mijn gevoel is het meer een Sorry geen plek/niet goed genoeg klasse. P.s.: Dit kan beter in het Formule E topic gok ik :P
Tot nu toe is er nog niemand terug gegaan naar Formule1. maar het zou altijd kunnen.
Gasly heeft wel 1x een race ingevallen.

en het gaat toch om het ''team'' Mercedes (Toto Wolff had ook een deel van de aankondiging) en om een oude F1 rijder. vandaar dat ik het ook hier heb geplaatst

basvn wijzigde deze reactie 11-09-2019 16:39 (112%)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

basvn schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:19:
Nyck kunnen we doorstrepen voor een plekje in de F1 volgend jaar.
is net aangekondigd in de Formule E, in het Mercedes team.
(Hij gaat rijden met Stoffel)
Denk dat we er niet moeten opkijken toch, dat hij geen plekje in F1 heeft?
Maar wel positief dat hij in een andere, steeds belangrijkere, klasse gaat rijden.

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• Illegal_Alien
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Zou je vanuit de Formule E nog "terug" kunnen naar F1? Voor mijn gevoel is het meer een Sorry geen plek/niet goed genoeg klasse. P.s.: Dit kan beter in het Formule E topic gok ik :P

Illegal_Alien wijzigde deze reactie 11-09-2019 16:36 (16%)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dat gaat dan interessant worden als Ocon weer eens blauwe vlaggen krijgt als Max eraan komt. })

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• basvn
  • Nu online
kwam net een site tegen waar ze alle penalty punten bijhouden per rijder & wanneer ze verlopen
https://f1statblog.co.uk/f1-penalty-points/

en waarom ze ze gekregen hebben

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Andyk125
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 11:02
basvn schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:50:
kwam net een site tegen waar ze alle penalty punten bijhouden per rijder & wanneer ze verlopen

Grappig dat bij Max de unsafe release staat, terwijl dit iets is wat men het team kan aanrekenen.

Iets waar Leclerc dus blijkbaar totaal geen straf voor heeft gekregen, omdat Grojean vol op de rem is gegaan en elkaar niet geraakt hebben. :/ En was een boete van $5000,- voldoende.....

Het wordt tijd dat de FIA en de formule 1 duidelijk is met straffen. De laatste race laat maar weer eens duidelijk het voorkeur zien voor Ferrari. Leclerc had gewoon duidelijk een straf verdient, als er ook maar een andere rijder of team was geweest die hetzelfde had gedaan dan had men wel een straf gekregen. De FIA zegt natuurlijk van niet, maar op deze manier kun je de sport niet meer serieus nemen.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

basvn schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:50:

Er zou ook nog zoiets als een reprimande overzicht moeten zijn? Bij een totaal van 3 per seizoen is het 10 plaatsen terug op de startgrid als ik mij niet vergis.

A smile a day....

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 14:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, als je iedereen elk race oprolt, en er is plek beschikbaar zal het vast kunnen. Maar denk dat de kans realistisch gezien niet zo heel groot is.

• mphilipp
  • Laatst online: 12-09 21:59
Als je goed bent, ben je goed, ongeacht de wagens waarmee ze rijden. Er lopen denk ik toch wel scouts rond die kijken of een bepaalde coureur positief opvalt tov de rest. Iemand die gewoon erg goed rijdt, racecraft toont en goed leert, etcm etc, dan zal er best iets mogelijk zijn.
Het feit dat de klasse niet echt op kan tegen F1, wil niet zeggen dat er niet een volgende Schumacher in kan zitten. Niet alle FE coureurs zijn F1 rejects, toch?

Поехали! - Mijn Spacenerd Tweakblog

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 13:25
Wel leuk, een Nederlandstalige combi bij Mercedes volgend jaar. :+

• Ryur
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 11:47
Misschien wel. Nyck is naast FE rijder ook nu Simrijder voor F1 team van Merc :)

En wie had die rol eerst: Esteban Ocon!

• basvn
  • Nu online
Maarten_E schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:29:
Wel leuk, een Nederlandstalige combi bij Mercedes volgend jaar. :+
Zitten wij voor bij RBR ook over te dromen :+

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 12:45

Vos

AFCA

Holkers schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:26:
Dat hij enige bewustheid heeft was volgens mij een publiek geheim. Jean Todt had ook al eens gezegd dat hij wel eens F1 races met hem keek. De conclusie die de Telegraaf er aan hangt dat z'n stamceltransplantatie ervoor gezorgd heeft dat hij bij bewustzijn is slaat nergens op
Dat samen F1 races kijken moest je niet al te letterlijk nemen schijnt.

• Wom
  • Laatst online: 14:26
mphilipp schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:26:
[...]

Als je goed bent, ben je goed, ongeacht de wagens waarmee ze rijden. Er lopen denk ik toch wel scouts rond die kijken of een bepaalde coureur positief opvalt tov de rest. Iemand die gewoon erg goed rijdt, racecraft toont en goed leert, etcm etc, dan zal er best iets mogelijk zijn.
Het feit dat de klasse niet echt op kan tegen F1, wil niet zeggen dat er niet een volgende Schumacher in kan zitten. Niet alle FE coureurs zijn F1 rejects, toch?
Bwah, je moet opboksen tegen de nieuwe talenten die zich elk jaar weer aandienen. Is ook beetje De Vries zijn probleem, teveel doorstroom vanuit F2 vorig jaar waardoor veel zitjes nu ook bezet zijn. Daarnaast geen dikke sponsoring zoals Latifi, dus dan wordt een plekje bij Williams hem ook niet.

Hij had vorig jaar het beter moeten doen, dan had hij een grotere kans op een stoeltje gehad. Nu kampioen worden is altijd goed, maar het veld is dit jaar zeker niet het niveau van vorig jaar.

Overigens is dit wel een goede optie voor De Vries, kan hij mooi WEC blijven rijden. Vanuit de FE naar F1 zie ik niet snel gebeuren. Ondanks de stijgende aandacht blijft het toch een beetje een botsauto klasse op dit moment. Dat zal in de toekomst vast verbeteren, maar het duurt nog even eer ze op volwaardige circuits rijden met rondetijden sneller dan de F3.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En Albon is de volgende mij Beyond the Grid. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• basvn
  • Nu online

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:16

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ben je Albon nu alweer vergeten? :)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

YakuzA schreef op woensdag 11 september 2019 @ 19:00:
[...]

Ben je Albon nu alweer vergeten? :)
Die heeft technisch nooit in FE gereden, voor het seizoen startte was hij al naar STR.

Dacht dat het maar maand of 3 was dat hij onder contract heeft gestaan en wat testdriving heeft gedaan, dus technisch kan het nog voor de Vries om op tijd terug naar de F1 te kunnen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• pinda powerrr
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

Ryur schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:33:
[...]

Misschien wel. Nyck is naast FE rijder ook nu Simrijder voor F1 team van Merc :)

En wie had die rol eerst: Esteban Ocon!
Dus volgend seizoen bij elke fout van Bottas een headshot + inzoomen op De Vries? >:)

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Kijkt er nog iemand naar de eerste Esports race?

YouTube: LIVE: F1 Esports Pro Series 2019 Event 1!

https://www.twitch.tv/formula1

Martinspire wijzigde deze reactie 11-09-2019 21:26 (9%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

@Bram1041 stuurde net het linkje. Overigens heeft Twitch veel betere videokwaliteit. Ik wil wel opperen om het volgende ook over te nemen in de reguliere F1:

Veel beter dan hoe het normaal allemaal in beeld is. Sowieso vind ik de overlay en GUI in F1 2019 een stuk mooier om te zien.

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Erg goed commentaar, bevalt me aardig
(ondanks de game ruk is :P)

• mphilipp
  • Laatst online: 12-09 21:59
Wom schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:04:
[...]
Bwah, je moet opboksen tegen de nieuwe talenten die zich elk jaar weer aandienen. Is ook beetje De Vries zijn probleem, teveel doorstroom vanuit F2 vorig jaar waardoor veel zitjes nu ook bezet zijn. Daarnaast geen dikke sponsoring zoals Latifi, dus dan wordt een plekje bij Williams hem ook niet.
Maar ik heb het niet over de Vries. Ik spreek gewoon in het algemeen. Als je in een of andere formule klasse op een bijzondere manier opvalt, dan let men op je. Types als Marko weten precies hoe ze de moeilijkheidsgraad van een bepaalde klasse moeten wegen. Is iemand in FE goed, kan ie ook zomaar toegevoegd worden aan de Junior pool. Dat wil nog niet zeggen dat ie in de F1 komt, maar hij kan zomaar een keer een test krijgen. Visser hebben ze ook gehad, maar die is blijkbaar niet genoeg opgevallen om in die pool te houden.

Поехали! - Mijn Spacenerd Tweakblog

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

SomerenV schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:14:
[...]

@Bram1041 stuurde net het linkje. Overigens heeft Twitch veel betere videokwaliteit. Ik wil wel opperen om het volgende ook over te nemen in de reguliere F1:

[Afbeelding]

Veel beter dan hoe het normaal allemaal in beeld is. Sowieso vind ik de overlay en GUI in F1 2019 een stuk mooier om te zien.
Mja klopt, deze is beter: https://www.twitch.tv/formula1 maar dan kun je niet nog terugspoelen ;)

Martinspire - PC, PS4, X1

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Nu online
Holkers schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:22:
[...]

Heel simpel. Er staat nergens dat er sprake is van verbetering, alleen van bewustzijn na de ingreep. Maar er was al bekend dat hij bij bewustzijn was (eerdere geruchten, net zo zeker dus als deze berichten.)

Kortom, de duiding dat er verbetering is is nergens op gebaseerd. De duiding dat het slechter gaat ook niet echt. Ik maak alleen op dat als iets geclaimd wordt wat niet beter is dan voorheen en dit als positief geduid wordt, er dus met tegenslag rekening gehouden werd.

Het is allemaal speculaas. Maar niet minder dan de claim dat er verbetering zou zijn wat nu overal in de media zo geroepen wordt.

alles kan off-topic

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:26:
[...]

Mja klopt, deze is beter: https://www.twitch.tv/formula1 maar dan kun je niet nog terugspoelen ;)
Oh die is een flink stuk beter :)

• pinda powerrr
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

404? Jij hebt die pagina wél gevonden? B)

• basvn
  • Nu online
die Ham lijkt wel een goede rijder, helaas zien we hem niet zoveel op tv..

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Gewoon 4 honda rijders in de top 10. De andere motorfabrikanten komen allemaal maar tot 2! Toch een aardige stap van 0 tot 4 in één jaar.

• EvilWhiteDragon
  • Laatst online: 11:45
basvn schreef op donderdag 12 september 2019 @ 08:59:
die Ham lijkt wel een goede rijder, helaas zien we hem niet zoveel op tv..
[Afbeelding]
Dat is toch diegene die altijd wat mag zeggen bij de interviews? :+

LinkedIn
BlackIntel

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14:07

sjaool

Every life should have 9 cats

Mooi voor Nyck de Vries dat hij in de Formule E terecht kan. Ik denk ook dat hij daar meer op zijn plaats is dan in de F1.

Even een kleine rant: "Formule E valt bij mij meer in de categorie "are we playing bumper cars or something / Mario Kart." :+ Dat komt waarschijnlijk ook door het feit dat ze op van die gekunstelde circuits rijden. Als ik er naar kijk vind ik er geen enkele snelheid en spanning in zitten. En dan dat gel...

sjaool wijzigde deze reactie 12-09-2019 09:51 (25%)

"When you grow up your heart dies"

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sjaool schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:50:
Mooi voor Nyck de Vries dat hij in de Formule E terecht kan. Ik denk ook dat hij daar meer op zijn plaats is dan in de F1.

Even een kleine rant: "Formule E valt bij mij meer in de categorie "are we playing bumper cars or something / Mario Kart." :+ Dat komt waarschijnlijk ook door het feit dat ze op van die gekunstelde circuits rijden. Als ik er naar kijk vind ik er geen enkele snelheid en spanning in zitten. En dan dat gel...
De rants over Formule-E hoeven echt niet. Het draagt helemaal niks bij aan de discussie hier.

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 12-09-2019 12:16 (39%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• basvn
  • Nu online

klik voor video

de 18'' banden worden getest door Renault (in een recente auto??) want Halo.
(er is een ''mule'' gemaakt, daar word in getest. maar ik nam aan dat dit een auto van 3+ jaar zou zijn)

• DeKaerften
  • Niet online
Het lijkt mij gewoon de RS.19:

• DataGhost
  • Registratie: augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Sowieso niet, kijk eens naar die voorvleugel joh. Die is van vorig jaar of eerder. Maar ik had wel in m'n achterhoofd zitten dat ze er een soort indy-vleugel e.d. op moesten hebben, dat is het duidelijk ook niet.

Workstation specs Server specs Laptop specs Linux op 5.5G 80GB iPod

• basvn
  • Nu online
DataGhost schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:29:
[...]

Sowieso niet, kijk eens naar die voorvleugel joh. Die is van vorig jaar of eerder. Maar ik had wel in m'n achterhoofd zitten dat ze er een soort indy-vleugel e.d. op moesten hebben, dat is het duidelijk ook niet.
Ze zullen met een schone setup rijden, om zoveel mogelijk data te vergaren.

+ teams die bandentesten, mogen NIET iets anders testen

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online
Mulecar is een wagen uit 2018 :)

Ziet er nog best cool uit trouwens, jammer dat er covers op komen -O-

Chiron wijzigde deze reactie 12-09-2019 11:33 (53%)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Jeltel
  • Niet online
himlims_ schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:05:
De rants over Formule-E hoeven echt niet. Het draagt helemaal niks bij aan de discussie hier.
Hou eens op met dat gezeur over Formule E. Het is niet een of-of. Je kunt ze allebei bekijken, of één van de twee. Kijk vooral wat je leuk vind en laat die andere serie lekker voor wat het is.
We hoeven niet elke keer te horen dat Formule E saai en klote is.

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 12-09-2019 12:16 (39%)

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14:39
Chiron schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:32:
Mulecar is een wagen uit 2018 :)

Ziet er nog best cool uit trouwens, jammer dat er covers op komen -O-
Covers over de wielen zoals op onderstaande foto? Je gaat je mooie 18" velgen toch niet verstoppen achter "wieldoppen". :X

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• Chiron
  • Nu online
alesandro_46 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:40:
[...]

Covers over de wielen zoals op onderstaande foto? Je gaat je mooie 18" velgen toch niet verstoppen achter "wieldoppen". :X
[Afbeelding]
Yep, zoals een aantal seizoenen geleden. TBV. het verminderen van 'dirty air'.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• alexbl69
  • Laatst online: 12:59
Chiron schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:41:
[...]
Yep, zoals een aantal seizoenen geleden. TBV. het verminderen van 'dirty air'.
Hmmm. Dan is het argument dat het esthetisch mooier direct niets meer waard 8)7.

Wat voor zin heeft dit dan nog? Doe dan wheel caps op de bestaande wielen.

iRacing Profiel

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

Jeltel schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:37:
[...]
We hoeven niet elke keer te horen dat Formule E saai en klote is.
Sterker nog; als je FE een beetje volgt weet je ook dat de races allesbehalve saai zijn!

OT: Is toch wel even wennen hoor, 18" wielen onder die Renault. Ik denk ook dat er een flink stuk vering wegvalt uit de band wat ze nu met schokbrekers/dempers etc. moeten gaan oplossen. Zulke banden monteren op een standaard RS18 zal wel lekker stuiteren!

CPU's en GPU's ontleed!

• demonic
alexbl69 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:52:
[...]

Hmmm. Dan is het argument dat het esthetisch mooier is direct niets meer waard 8)7.

We hebben niet 18" wielen met wieldoppen om dirty air te verminderen.
Dan hadden ze dat ook op de huidige kunnen doen inderdaad.

Nee we gaan naar de 18"omdat Pirelli heeft lopen zeuren dat er geen relevantie is naar de echte wereld.
(hoe dit vervolgens contract technisch allemaal is vergaan, is niet over om naar huis te schrijven.. :X )

18" omdat de bandenleverancier dat wilt, de wieldoppen omdat FOM(/FIA) de dirty air wil verminderen

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Luckeh schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:52:
[...]

Sterker nog; als je FE een beetje volgt weet je ook dat de races allesbehalve saai zijn!
Zat gisteren E-sport F1 te kijken, dat is nog leuker dan FE :/

• DataGhost
  • Registratie: augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Kan het gezeik over FE gewoon in het FE-topic ofzo?
[...]

Hmmm. Dan is het argument dat het esthetisch mooier is direct niets meer waard 8)7.

Zoals @demonic al aangeeft, relevantie naar de echte wereld. Ook wordt wielophanging veel belangrijker (ook zoals in de echte wereld) in plaats van dat de banden dat nu doen en je er geen controle over hebt.

Workstation specs Server specs Laptop specs Linux op 5.5G 80GB iPod

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14:07

sjaool

Every life should have 9 cats

DataGhost schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:57:

[...]
Het is nu niet of we het over Jack, Olav of voetbal hebben toch? :+

Maar goed, die wielkappen vond ik vorige keer ook al niet mooi en nu ze nog groter worden al helemaal niet. :|

"When you grow up your heart dies"

• Jeltel
  • Niet online
DataGhost schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:57:

[...]
Alsjeblieft niet, dan wordt het daar net zo negatief als hier.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En Ricciardo is echt flink aan het cashen. Incasseert ongeveer 13% van het Renault F1 team haar budget. Zelfs Hamilton heeft een lager percentage. Die krijgt iets van 10% van het Mercedes budget. :P

Ondertussen maakte Renault in 2018 verlies. Dat is dan Renault van de auto, niet de PU afdeling. Dat zal in 2018 ook niet best zijn geweest. :P
https://www.motorsport.co...ancial-loss-2018/4539113/

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 12-09-2019 12:22 (28%)

• DeKaerften
  • Niet online
Die $1 miljoen hebben ze iig vast bespaard...

• HeAdWaVe74
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 13:10
DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:19:
En Ricciardo is echt flink aan het cashen. Incasseert ongeveer 13% van het Renault F1 team haar budget. Zelfs Hamilton heeft een lager percentage. Die krijgt iets van 10% van het Mercedes budget. :P

[Twitter]

Ondertussen maakte Renault in 2018 verlies. Dat is dan Renault van de auto, niet de PU afdeling. Dat zal in 2018 ook niet best zijn geweest. :P
Prijzige fysioterapeut! is dat incl reiskosten !

iRacing Profiel

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[Twitter]

is nogal wat, zeker voor iemand zonder wereld kampioen te zijn (geweest)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• SnowDude
  • Nu online

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

HeAdWaVe74 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:29:
[...]

Prijzige fysioterapeut! is dat incl reiskosten !
Een ton voor een heel jaar inclusief travel? dat is helemaal niet veel. Zo iemand maakt al snel 60 vluchten per jaar + taxi's + hotels. Ik denk niet dat die therapeut heel veel boven modaal zal zitten.

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

En dat is nog alleen maar het Salaris van Renault. Dan heb je nog individuele sponsor endorsements die daar overheen komen. Daar zal ook nog wel een bak extra geld bij komen.

CPU's en GPU's ontleed!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar als het budget van merc 2x zoveel is, zit Hamilton er toch nog steeds beter bij? :P

• ThomasG
Hij is niet voor niets de Money badger :+

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SinergyX schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:53:
[...]

Maar als het budget van merc 2x zoveel is, zit Hamilton er toch nog steeds beter bij? :P
Hamilton krijgt naar verluid iets van $46 miljoen. Het verschil is dat Mercedes een budget van ongeveer $450 miljoen heeft en die winnen tenminste. ;)

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik vind vooral die "the provision of a Renault road car for personal use" een reden om bij Renault te rijden. Je zou godbetert toch bij Aston Martin - Red Bull moeten zitten met zo'n hok als een Vantage of een Rapide opgescheept zitten.

Nee, dan liever een Megane Station of een Kadjar. :D

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• basvn
  • Nu online
Doe mij deze dan maar! :9~ :9~

Twizy F1 uitvoering

• Wom
Je rijdt nog steeds voor lul, maar je kunt sneller wegvluchten? Dat idee? :+

• Umamiplayer
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 12-09 16:47
basvn schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:08:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Twizy F1 uitvoering
Wat is het nut van een Aeropackage als je Vmax ±100 km/h is?

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Umamiplayer schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:38:
[...]

Deze looks zorgen uiteraard wel voor een 1000 BHP increase :+

• ThomasG
[...]

Dan is hij zuiniger, en heb je dus meer range :+

• HeAdWaVe74
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 13:10
basvn schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:08:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Twizy F1 uitvoering
Wil er uberhaubt nog iemand in NL in een Renault rijden dan ?

* sorry, ik ben er weer ingetrapt * 8)7
[...]

verbruik

HeAdWaVe74 wijzigde deze reactie 12-09-2019 15:59 (16%)

iRacing Profiel

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Nu online
[...]

bagagerek

alles kan off-topic

• Wom
[...]

Hmmm. Dan is het argument dat het esthetisch mooier direct niets meer waard 8)7.

:| :/

• Umamiplayer
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 12-09 16:47
Dat wordt juist erger toch? De drag die je krijgt van zo een achterspoiler zal niet helpen het verbruik te verlagen, en de snelheid is te laag om de winst van downforce te krijgen.
Maar aan de andere kant, het is een Twizy. Hij ziet er in ieder geval stoerder uit dan zijn 'standaard' broertje

• DesireHD
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 19-09 16:45
Doe dan deze:

Maar zal wel enig gezeik met de lokale RDW's enzo zijn om hem streetlegal te krijgen :+
En levert bij lange na niet de 1000 pk die ze nu hebben O-)

DesireHD wijzigde deze reactie 12-09-2019 16:31 (14%)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DesireHD schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:29:
Doe dan deze:

[Afbeelding]

Maar zal wel enig gezeik met de lokale RDW's enzo zijn om hem streetlegal te krijgen :+
En levert bij lange na niet de 1000 pk die ze nu hebben O-)
Beetje wel bij de tijd blijven met de livery toch?

https://www.topgear.com/s...y_marco_van_overbeeke.jpg

Honda kan dat ook prima doen, er is al een Stream Mugen, RBR kleurtje erop, hele F1 op de MPV's :D

SinergyX wijzigde deze reactie 12-09-2019 16:47 (5%)

• Edd
  • Laatst online: 14:46
Maasluip schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:45:
Ik vind vooral die "the provision of a Renault road car for personal use" een reden om bij Renault te rijden. Je zou godbetert toch bij Aston Martin - Red Bull moeten zitten met zo'n hok als een Vantage of een Rapide opgescheept zitten.

Nee, dan liever een Megane Station of een Kadjar. :D
Moet het perse een Renault zijn? Of mag het ook een Infiniti zijn?
Want dan begrijp ik hem wel...

Infiniti Project Black S: Q60 met F1-technologie

Steam: Thndr,PSN: ThunderStore, Battle.Net: THNDR#2975

• BreadFan
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
Edd schreef op donderdag 12 september 2019 @ 17:01:
[...]

Moet het perse een Renault zijn? Of mag het ook een Infiniti zijn?
Want dan begrijp ik hem wel...
Maar het vakje van de waarde van de auto is korter dan het vakje van de waarde van de fysio.

1 digit minder zou impliceren dat de waarde <$100.000 is.

• ge-flopt
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 13:48
Ik vind die nieuwe banden niet eens zo lelijk. Een paar jaar geleden met Bridgestone zagen ze er lelijk uit:

• sanderb
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12:25
BreadFan schreef op donderdag 12 september 2019 @ 17:07:
[...]

Maar het vakje van de waarde van de auto is korter dan het vakje van de waarde van de fysio.

1 digit minder zou impliceren dat de waarde <$100.000 is.
Als je zoveel miljoen afgetikt krijgt zou ik eerder geëist hebben dat ik niet perse een Renault moest rijden...en al helemaal niet prive

Hamilton's snelste private owned auto is een Ferrari van 2.4 miljoen... Denk dat ie daar liever in rijdt dan in de snelste Mercedes ..and who wouldn't ?

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Patrick
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 12:26
ge-flopt schreef op donderdag 12 september 2019 @ 17:46:
Ik vind die nieuwe banden niet eens zo lelijk. Een paar jaar geleden met Bridgestone zagen ze er lelijk uit:
[Afbeelding]
Zijn toch gewoon Pirelli's? Zit zelfs nog een Pirelli sticker op de neus.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
sanderb schreef op donderdag 12 september 2019 @ 17:50:
[...]

Als je zoveel miljoen afgetikt krijgt zou ik eerder geëist hebben dat ik niet perse een Renault moest rijden...en al helemaal niet prive

Hamilton's snelste private owned auto is een Ferrari van 2.4 miljoen... Denk dat ie daar liever in rijdt dan in de snelste Mercedes ..and who wouldn't ?
Ik zou toch voor de Mercedes AMG Project One gaan :9~

• MikeyMan
  • Laatst online: 14:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dj-sannieboy schreef op donderdag 12 september 2019 @ 18:17:
[...]

Neem zomaar aan dat die tzt wel voor z'n deur verschijnt. Rosberg krijgt er ook één.

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
18 inch zorgt er ook voor dat de band minder vervorming heeft, hierdoor klopt de CFD data en die uit de windtunnel beter. Ze hoeven dus minder correcties/aannames te doen.

Te koop....

• U123456
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 11:47
Dan gaat de Franse politiek vast vragen stellen!
De Franse staat heeft namelijk nog steeds 15,01% aandeel in Renault:

• basvn
  • Nu online
Stoffel is morgenavond bij het F1café

• DJTimo
  • Nu online
basvn schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:50:
Stoffel is morgenavond bij het F1café
[Twitter]
Kon Ziggo Nyck de Vries zelf niet krijgen ofzo? Nu gaan ze alle vragen voor Nyck aan Stoffel stellen. :)

Anyway, duurt het lang hè, zo'n niet-double-header. :z
Stukje Jolyon Palmer analyse dan maar.

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Gamer Gasly wants to get more involved in sim racing

https://www.motorsport.co...m-racing-esports/4540370/

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• wickedm3n
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 06:25

wickedm3n

Always having fun!

Dj-sannieboy schreef op donderdag 12 september 2019 @ 18:17:
[...]

Of de pagani zonda die hij heeft. :P

In progress: VW kever

• Franco10
  • Laatst online: 12:47
Ik snap niet helemaal waarom hier berekeningen staan over een fysio?

Laat die RIC toch, man man. Steeds dat ranten over Max' (ex) teammaatjes.

OT: Die 18 inch wielen zien er verrassend goed uit. Snap wel dat Pirelli dat graag wil hebben, opent de deuren voor heel veel marketing en sales.

• alexbl69
  • Laatst online: 12:59
Laat hem dan eerst iRacing maar installeren :).

Brengt Verstappen en Norris ook geen windeieren. Levert leuke filmpjes op een ze zijn heel populair in de sim-community.

iRacing Profiel

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

alexbl69 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 07:49:
[...]

Laat hem dan eerst iRacing maar installeren :).

Brengt Verstappen en Norris ook geen windeieren. Levert leuke filmpjes op een ze zijn heel populair in de sim-community.
Wie was de derde die wel eens meedeed? Die had nog rookie licentie.

In interview met max/albon wilde max albon mee laten racen, maar er was volgens mij nog iemand die wel eens meereed met rookie licentie.

Maarja, denk dat hij niet zo populair zal zijn als hij met die 2 zal mee gaan rijden :P

• Bram1041
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:11
SinergyX schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:04:
[...]

Wie was de derde die wel eens meedeed? Die had nog rookie licentie.

In interview met max/albon wilde max albon mee laten racen, maar er was volgens mij nog iemand die wel eens meereed met rookie licentie.

Maarja, denk dat hij niet zo populair zal zijn als hij met die 2 zal mee gaan rijden :P
Was dat niet Sainz en ging dat niet overheerlijk mis? Tot groot genoegen van Max en Lando :+

• basvn
  • Nu online

• TrekDr0p
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13:54

TrekDr0p

Lazy arze

Nog even over het Schumi nieuws.
Ik heb wel een beetje het gevoel dat de familie dit zelf in stand houden door krampachtig vast te houden aan de absolute stilte.

Als ze nou gewoon hadden aangegeven dat hij voor een behandeling naar dat ziekenhuis gaat, dan is de magie er ook vanaf voor de sensatie zoekers.

Ze hebben alle recht om niet alle informatie te delen, en dat is ook helemaal niet nodig, maar helemaal niks melden helpt dit soort sensatie berichten alleen maar in de hand.

Klein beetje info is beter voor je eigen privacy dan helemaal geen info.

Maar ja. Nog 3 nachtjes slapen en dan race week :+

• demonic
TrekDr0p schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:24:
Nog even over het Schumi nieuws.
Ik heb wel een beetje het gevoel dat de familie dit zelf in stand houden door krampachtig vast te houden aan de absolute stilte.

Als ze nou gewoon hadden aangegeven dat hij voor een behandeling naar dat ziekenhuis gaat, dan is de magie er ook vanaf voor de sensatie zoekers.

Klein beetje info is beter voor je eigen privacy dan helemaal geen info.
Hoezo weten wij uberhaupt dat hij naar het ziekenhuis is gegaan?
Dat is toch al iets dat we helemaal niet horen/hoeven te weten?

Wie is daarmee gekomen? :?
Pagina: 1 ... 124 ... 128 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True