Even NSFW tag erbij.Leoon. schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:33:
* Ari Gold in de Red Bull fabriek in Milton Keynes
Super vet wel!
[ Voor 5% gewijzigd door Ari Gold op 01-02-2019 09:50 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Even NSFW tag erbij.Leoon. schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:33:
* Ari Gold in de Red Bull fabriek in Milton Keynes
[ Voor 5% gewijzigd door Ari Gold op 01-02-2019 09:50 ]
https://www.sauberf1team....ts-as-alfa-romeo-racing-2'Sauber and Alfa Romeo to keep fighting for ambitious results as Alfa Romeo Racing']
[ Voor 54% gewijzigd door Oekol op 01-02-2019 10:42 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Klinkt als een vrachtwagen.nachtnet schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 21:58:
De Ferrari doet het ook. De motor dan
https://formula1.ferrari.com/en/engine-sound-2019/
[YouTube: Scuderia Ferrari Fire It Up]
Klinkt eigenlijk nergens naar die opstart video's..
[ Voor 0% gewijzigd door Tylocke op 01-02-2019 11:34 . Reden: Typo ]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Maar als dat straks eenmaal loopt, denk ik dat die ook in het voorveld spelenTylocke schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:26:
STR twijfel ik over. Denk dat ze voornamelijk als beta testers voor RBR gaan rijden.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dat deden ze al met haas ook, volgens mij.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:48:
Dit zet ook wel de deur wagenwijd open voor een RBR-STR 2019 constructie waarbij zoveel mogelijk toegestane onderdelen van Ferrari overgedragen zullen worden naar het dochterteam Alfa Romeo.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Beetje jammer is het wel, maar de naam Alfa Romeo is in de historie van de racerij echt een hele hele hele grote.roda_djavulen schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:33:
jammer van de Sauber naam..
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
[ Voor 32% gewijzigd door Vuvuzela op 01-02-2019 11:58 ]
I served in a company of heroes.
Tot op zeker hoogte wel, al zag je wel bijvoorbeeld qua ophanging dat er verschillen waren.
[ Voor 46% gewijzigd door Lasmibalsingh op 01-02-2019 12:01 . Reden: Ik dacht eerst dat je het over Sauber had i.p.v. Haas ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
https://www.motorsport.co...-f1-rookies-rise/4331502/Lando Norris is part of the new breed of Formula 1 driver schooled by sim technology, Jack Benyon spent a day with the McLaren ace to find out what makes him tick
From the outside, Lando Norris's Guildford flat looks more 'suburban normality' than 'Formula 1 driver's mansion'. But inside it's a world of simulators that look like they've been lifted from the flightdeck of a spaceship, piloted by a young man who feasts on Weetabix, and salad cream on pizza.
There's never a dull moment in the life of Lando Norris. Raised in Glastonbury near Bristol, Norris shot to fame earlier this year when it was announced that he would join McLaren for the 2019 F1 season, having just turned 19.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 32% gewijzigd door kevlar01 op 01-02-2019 12:56 ]
Dat commentaar van Murray Walker over Senna in Monaco "nothing can stop him now" 3 bochten verder stond hij stilkevlar01 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:49:
https://streamable.com/6nndy
Top 10: Times the race leader crashed on their own
Vaak in Monaco... Nr 1. is geen verrassing, maar zal geen spoiler geven.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die laatstekevlar01 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:49:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
veel Monaco.. maar ook heel erg duidelijk hoe de Wall of Champions aan zn naam gekomen is.kevlar01 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:49:
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Coulthard in Australië was wel de lompste. Misschien een tie met Nr.1...kevlar01 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:49:
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Zeker weten! Zat vanmorgen het boek van de factory guide nog eens door te bladeren en daar staan ook nog vette foto's en info in. Wie weet als ik zin heb die ook eens posten hier.mphilipp schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 13:20:
[...]
Coulthard in Australië was wel de lompste. Misschien een tie met Nr.1...
@Leoon. Super zo'n bezoek aan RBR. Ik denk wel dat ik weet hoe je je voelde. Ongeveer net zoals ik me voelde bij mijn bezoek een de lanceerbasis Baikonour in Kazachstan. Holy Ground zeg maar. Of mijn eerste keer op Le Mans. Magisch!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik weet precies hoe hij zich voeldemphilipp schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 13:20:
[...]
@Leoon. Super zo'n bezoek aan RBR. Ik denk wel dat ik weet hoe je je voelde. Ongeveer net zoals ik me voelde bij mijn bezoek een de lanceerbasis Baikonour in Kazachstan. Holy Ground zeg maar. Of mijn eerste keer op Le Mans. Magisch!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Alfa is er gewoon mee gestopt in 1985. Benetton kwam in 1986 voort uit Toleman: Wikipedia: Benetton FormulaBlauweFles schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 16:03:
[...]
Werd Alfa > Benetton?
Dus Schumacher heeft al zijn titels gewonnen in een auto met Ferrari DNA?
Sauber en Williams was soms ook lastig te zien hoor dit jaar..MikeyMan schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 16:15:
Ja prima te pruimen, maar hoop toch niet dat er zoveel rood op komt, ivm herkenbaarheid.
Pathogen schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 16:11:
@kevlar01 die livery vind ik nog best te pruimen eigenlijk
Ik vind de kleur rood echt foeilelijk! Ik snap het ook nietMikeyMan schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 16:15:
Ja prima te pruimen, maar hoop toch niet dat er zoveel rood op komt, ivm herkenbaarheid.
Die was ook zo donker ja. Nu heb ik niet de kans gehad om door een paddock te lopenroda_djavulen schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 16:24:
@asing Dat is toch ook het rood wat afgelopen jaar achterop de saubers zat?
Sauber, RB en Williams moeten er nog een ei over leggen.February 11: Toro Rosso launch
February 12: Renault launch
February 13: Mercedes launch
February 13: Racing Point launch – note: this will be a livery launch, car launch date TBC
February 14: McLaren launch
February 15: Ferrari launch
February 18: Sauber launch
[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 01-02-2019 19:21 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Tja, ik heb wel wat gemompel gezien dat RBR misschien pas in Barcelona hun auto laat zien.YakuzA schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:18:
De laatste lijst met launch dates.
[...]
Sauber, RB en Williams moeten er nog een ei over leggen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wie?YakuzA schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:18:
De laatste lijst met launch dates.
[...]
Sauber, RB en Williams moeten er nog een ei over leggen.
Als sponsor van Tyrrell was kledingmerk Benetton al in 1983 actief in F1:pjlgt schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 16:06:
[...]
Alfa is er gewoon mee gestopt in 1985. Benetton kwam in 1986 voort uit Toleman: Wikipedia: Benetton Formula
Historisch gezien klopt het wel.asing schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 16:23:
[...]
[...]
Ik vind de kleur rood echt foeilelijk! Ik snap het ook niet.. Alfa Romeo heeft een waanzinnig mooie kleur rood die alleen op de Quadrifoglio modellen leverbaar is. Wel tegen meerprijs
.De naam van de kleur is zelfs Competizione Rosso.
[Afbeelding]
Dus als je een statement wilt maken met de kleur rood, pak dan die.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Je maakt een klein foutje. Duitsland heeft/had een andere race kleur. De racewagens van Mercedes hadden wel een likje verf gekregen. Ik kan alleen niet vinden welke kleur dat was. De auto was te zwaar voor de race, dus stripten ze alle verf eraf, waardoor het aluminium bodywork zichtbaar werd. Vervolgens waren ze zo dominant dat ze zo ongeveer alles wonnen. Daar komt de naam silberpfeile vandaan, verzonnen door de kranten.Chiron schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 10:06:
[...]
Historisch gezien klopt het wel.
Italie -> rood
Duitsland -> zilver
Frankrijk -> blauw
Engeland -> groen
Japan -> wit
Dit zal altijd wel ergens in terugkomen in een of andere vorm.
Iemand heeft dat al netjes uitgezocht:asing schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 10:44:
[...]
Je maakt een klein foutje. Duitsland heeft/had een andere race kleur. De racewagens van Mercedes hadden wel een likje verf gekregen. Ik kan alleen niet vinden welke kleur dat was. De auto was te zwaar voor de race, dus stripten ze alle verf eraf, waardoor het aluminium bodywork zichtbaar werd. Vervolgens waren ze zo dominant dat ze zo ongeveer alles wonnen. Daar komt de naam silberpfeile vandaan, verzonnen door de kranten.
Daarna waren ze allemaal zilver. Dat is net zoiets als dat Alfa Romeo altijd een klavertje op de auto heeft, ter nagedachtenis aan de coureur die nooit iets won tot dat klavertje op de auto kwam.
Nou vooruit, oorspronkelijk was het inderdaad wit, maar als sinds 1930 is het zilver.asing schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 10:44:
[...]
Je maakt een klein foutje. Duitsland heeft/had een andere race kleur. De racewagens van Mercedes hadden wel een likje verf gekregen. Ik kan alleen niet vinden welke kleur dat was. De auto was te zwaar voor de race, dus stripten ze alle verf eraf, waardoor het aluminium bodywork zichtbaar werd. Vervolgens waren ze zo dominant dat ze zo ongeveer alles wonnen. Daar komt de naam silberpfeile vandaan, verzonnen door de kranten.
Daarna waren ze allemaal zilver. Dat is net zoiets als dat Alfa Romeo altijd een klavertje op de auto heeft, ter nagedachtenis aan de coureur die nooit iets won tot dat klavertje op de auto kwam.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Van Williams hoeven we dus niks bijzonders te verwachten.
Niet meer dan een middelmatige wagen die precies in het midden van de regeltjes uitkomt en nergens de randen opzoekt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 18:32:
[...]
Van Williams hoeven we dus niks bijzonders te verwachten.
Testing, one, two ...
Waar heb je dat vandaan dan..? Ben ik wel benieuwd naarChiron schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 17:03:
Ook leuk weetje, de tint rood van Ferrari is altijd uniek en geen enkel jaar hetzelfde.
Ik gok een Italiaanse vrouwennaamkevlar01 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:06:
Wil iemand gokken op de nieuwe naam voor Vettel’s auto? Hier de voorgangers:
2018 | Ferrari SF71H | Loria
2017 | Ferrari SF70-H | Gina
2016 | Ferrari SF16- H | Margherita
2015 | Ferrari SF15-T | Eva
2014 | Red Bull RB10 | Suzie
2013 | Red Bull RB9 | Hungry Heidi
2012 | Red Bull RB8 | Abbey
2011 | Red Bull RB7 | Kinky Kylie
2010 | Red Bull RB6 | Luscious Liz, Randy Mandy
2009 | Red Bull RB5 | Kate, Kate’s Dirty Sister
2008 | Toro Rosso STR3 | Julie
Testing, one, two ...
Máriakevlar01 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:06:
Giulia, dan hè. Maar dat zou meer een naam voor Giovinazzi's auto zijn.Verwijderd schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:32:
Abraham xD...
De namen worden steeds braver sinds die bij Ferrari zit...
Julia dan maar?
Of la puttanescahardware-lover schreef op zondag 3 februari 2019 @ 13:02:
Misschien moet Vettel zich eens wat harder opstellen wil ie nog eens kampioen worden.![]()
2019: la mia cagna
Wel duidelijk wie, wie is!
[ Voor 86% gewijzigd door Arfman op 03-02-2019 19:47 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 64% gewijzigd door Ari Gold op 03-02-2019 23:11 ]
Beetje offtopic maar wel een leuk verhaal! https://www.autoblog.nl/n...eos-klavertje-vier-102609[b]asing in "[F1] Seizoen 2019 - Deel 1"
Ik hoop van harte dat ze een beetje aan elkaar gewaagd zijn. Maar ik vrees een beetje dat onze piet vanaf de eerste training gruwelijke om zijn oren wordt gereden.DJTimo schreef op maandag 4 februari 2019 @ 07:16:
Leuk stukje van Will Buxton op f1.com over Max, Pierre en Honda.
Nou, vooruit dan maarkevlar01 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:06:
Is dit een enorm raar perspectief of reed men in 1983 met asymmetrische achterkanten?U123456 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 09:36:
[...]
Als sponsor van Tyrrell was kledingmerk Benetton al in 1983 actief in F1:
[Afbeelding]
Achtervleugel in V vorm naar achteren gericht. Ziet er inderdaad vreemd uit op deze foto.Pathogen schreef op maandag 4 februari 2019 @ 09:10:
[...]
Is dit een enorm raar perspectief of reed men in 1983 met asymmetrische achterkanten?
Op zich is het een kans en een bedreiging.Ari Gold schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:10:
Wel vet als Haas voor zwart/goud gaat.
[ Voor 7% gewijzigd door Ome Ernst op 04-02-2019 09:33 ]
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Verwijderd
De aankondiging van de aankondig bedoel je?Verwijderd schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:10:
En daar is de aankondiging van de nieuwe RB!
https://twitter.com/redbullracing/status/1092348827661672449
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
7 feb | Haas F1 |
11 feb | Renault F1 |
12 feb | Toro Rosso |
13 feb | Mercedes AMG |
13 feb | Racing Point F1 |
13 feb | Red Bull Racing |
14 feb | McLaren F1 |
15 feb | Scuderia Ferrari |
18 feb | Alfa Romeo F1 |
Ik dacht echt, die gaan de 15de de RB15 onthullen...Verwijderd schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:10:
Verwijderd schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:10:
Ik moet het met een McLaren doenPathogen schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:21:
Damn, het wordt écht een feestje op mijn verjaardag! Ik krijg nu al een nieuwe RBR, RPF1 en Mercedes
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Hm, nou, als "mindere god" zou ik met elke F1 auto blij zijn
Zo te zien hebben ze ook een stand-in gebruikt om zo min mogelijk prijs te geven. Voorvleugel niet op de volle breedte, achtervleugel te smal voor de huidige regs.Cheesy schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:22:
[...]
[Afbeelding]
Stagiar mocht zich ook uitleven om écht zwart te painten
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Daar staat de Rb14 ook gewoon, week geleden nog op de foto gezet dus het zou knullig zijn als hij het niet goed zwart gemaakt hadCheesy schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:22:
[...]
[Afbeelding]
Stagiar mocht zich ook uitleven om écht zwart te painten
Jupz, goed gespot,jpiwf schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:28:
[...]
Zo te zien hebben ze ook een stand-in gebruikt om zo min mogelijk prijs te geven. Voorvleugel niet op de volle breedte, achtervleugel te smal voor de huidige regs.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Yup. Het lijkt de RB12 te zijn gezien de voorvleugel terwijl de rest van de auto de 2009-2016 regels lijkt te volgen.jpiwf schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:28:
[...]
Zo te zien hebben ze ook een stand-in gebruikt om zo min mogelijk prijs te geven. Voorvleugel niet op de volle breedte, achtervleugel te smal voor de huidige regs.
Past ook weer in de lijn met Honda -> Japan -> WitOverdrive97 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:11:
[...]
https://www.gpblog.com/nl...rre-gasly-voor-2019-.html
Mogelijk een zeer witte helm voor VER?
De helm op de voorgrond is het design van Gasly volgens mij. Dat zou dan inderdaad kunnen betekenen dat de witte helm van Max is omdat er bovenop ook het MV leeuw logo te herkennen is in het rood.basvn schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:09:
[...]
Wel duidelijk wie, wie is!
(er van uit gaande dat die van Pierre wit is)
[ Voor 8% gewijzigd door Lasmibalsingh op 04-02-2019 10:45 ]
Ik blijf twijfels houden, is Rich Energy wel echt, of ploft dat straks als een zeepbel uit elkaar?Ari Gold schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:10:
Wel vet als Haas voor zwart/goud gaat.
7 feb zijn ze aan de beurt.
[Afbeelding]
Argument dat Max niet geschikt zou zijn om Honda | japan op de juiste toon te benaderen, geloof ik niet. Ja, VER heeft in 2018 duidelijk laten horen dat de Franse motor achterin de rb14 prut was, maar dat was/leek onderdeel van rbr politiek (en de bijhorende vechtscheiding.)DJTimo schreef op maandag 4 februari 2019 @ 07:16:
Leuk stukje van Will Buxton op f1.com over Max, Pierre en Honda.
Ik negeer het onderhand gewoon en wacht rustig totdat Verstappen, Gasly compleet afmaakt. De relatie tussen de Verstappen's en Honda is ook niet iets dat komende maand pas gaat beginnen.nachtnet schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:54:
[...]
Argument dat Max niet geschikt zou zijn om Honda | japan op de juiste toon te benaderen, geloof ik niet. Ja, VER heeft in 2018 duidelijk laten horen dat de Franse motor achterin de rb14 prut was, maar dat was/leek onderdeel van rbr politiek (en de bijhorende vechtscheiding.)
Als pierre zo goed was, hadden ze hem in 2017 niet in Japan geparkeerd.
De ‘Jumbo Racedagen, driven by Max Verstappen’ komen terug voor een zinderende vierde editie. Jumbo Supermarkten, Circuit Zandvoort, Red Bull Nederland en Verstappen Management slaan opnieuw de handen ineen en organiseren op zaterdag 18 en zondag 19 mei wederom het grootste familie race-evenement van Nederland.
Online voorverkoop start 5 februari
Met ingang van de Ticket Tuesday op 5 februari om 10.33 uur, kunnen racefans profiteren van de speciale voorverkoop korting op de populaire en gelimiteerde F1-Paddockkaarten en Tribunekaarten voor de Jumbo Racedagen op 18 en 19 mei 2019. Tickets zijn te bestellen via www.circuitzandvoort.nl.
Bij de start van de voorverkoop komen zowel F1-Paddockkaarten beschikbaar, als ook gelimiteerde kaarten met een gereserveerde zitplaats op de overdekte hoofdtribune, inclusief toegang tot de Formule 1-paddock. Op www.circuitzandvoort.nl is een overzicht te vinden van alle beschikbare kaarten en de bijbehorende voorverkoop prijzen. Voor alle beschikbare voorverkoop-categorieën geldt op=op.
Dus we denken niet meer na en gooien het gewoon op het bordje van het modje?EDIT, Modereren indien ongepast / niet gewenst
[ Voor 126% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-02-2019 11:17 ]
DaniëlWW2 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:01:
[...]
De relatie tussen de Verstappen's en Honda is ook niet iets dat komende maand pas gaat beginnen.
Dat bedoel ik dus ja.
Mooi shot zeg, dat je zelfs goed zijn ogen kunt zien in de helm
Buxton verliest al mn respect.. Hij windt er geen doekjes meer om dat hij geen fan is van Max. En hij is toevallig beste vriendjes met Ocon.nachtnet schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:54:
[...]
Argument dat Max niet geschikt zou zijn om Honda | japan op de juiste toon te benaderen, geloof ik niet. Ja, VER heeft in 2018 duidelijk laten horen dat de Franse motor achterin de rb14 prut was, maar dat was/leek onderdeel van rbr politiek (en de bijhorende vechtscheiding.)
Als pierre zo goed was, hadden ze hem in 2017 niet in Japan geparkeerd.
I served in a company of heroes.
Ik ben meer benieuwd hoe de battle Ricciardo / Verstappen gaat zijn.Vuvuzela schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:41:
[...]
Buxton verliest al mn respect.. Hij windt er geen doekjes meer om dat hij geen fan is van Max. En hij is toevallig beste vriendjes met Ocon.
Zelfs de RB leiding verwacht niet dat Gasly meteen gewaagd is aan Max. De teambattle bij RB lijkt me persoonlijk juist de minst spannende dit jaar. Wel benieuwd naar Gasly maar verwacht echt niet dat hij zich snel met Max zal kunnen meten.
En dat Honda communicatie verhaal vind ik ook irrelevant. Dat gaat echt geen rol spelen. Max hoeft na een training echt niet persoonlijk de fabriek in Japan te bellen om z'n ervaringen uit te leggen
https://willthef1journo.w.../19/taking-it-to-the-max/Vuvuzela schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:41:
[...]
Buxton verliest al mn respect.. Hij windt er geen doekjes meer om dat hij geen fan is van Max. En hij is toevallig beste vriendjes met Ocon.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq