[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.061 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ome Ernst schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 18:59:
[...]
Wij leven liever in het heden en de toekomst. :)
Gelukkig hebben we de foto's (en video's) nog ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:40

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 13:38

WhySoSerious

Be the change.

Jongens, dit zijn miljoenenbedrijven. Daar wordt niets op de gok gedaan, maar alles geanalyseerd. De data van Albon zijn manier van rijden is waarschijnlijk het meest overeen komen met die van Max, waar de auto op ontwikkeld is. Zodoende kunnen ze al een inschatting maken over de gap die Albon heeft toch Max en zo een verwachte positie in het constructeurs kampioenschap als doel stellen. Immers, punten = geld. Sure, achter de schermen spelen meer zaken, Gasly kan ook zelf gekozen hebben om terug te stappen (onwaarschijnlijk, maar mogelijk). Horner zei vorige week nog dat ze Gasly sowieso niet mid-season willen wisselen, dus dat zou dan wel met een bloedgang geregeld zijn.

Over 10 jaar weten we meer. Netflix zal smullen BTW. Als ze Max weer als villain wegzetten zullen ze het wel zo spinnen dat hij het in gang gezet heeft :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-09 23:16
YakuzA schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 19:12:
[...]

Je ziet de - (min) voor hockenheim en de + (plus) bij de andere 2? :)
Nee, daar las ik dus overheen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:36
Ik wou eerder vandaag zeggen dat we waarschijnlijk moesten wachten op het nieuws van Mercedes (Bottas of Ocon) voor Silly Season...

Niets bleek minder waar, het is dus RBR geworden met Gasly <> Albon switcheroo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:07

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Chiron schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 18:45:
Ik denk trouwens dat KVY van grote waarde is voor STR, en STR wil je ook niet leegtrekken en opzadelen met twee rookies. Daar zal intern ook nog wel het nodige aan zijn overlegd.
in grote lijnen is het 1 groot team.
STR blijft het ontwikkel team, en die kunnen dingen gaan proberen (zeker met die honda) om RBR te helpen.
Laatste 2 races er een ´proef´model van volgend jaar erin gooien, is voor hun geen probleem. dan maar een gridstraf.

Voor RBR zou dat veel meer pijn doen.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Ik verbaas mij erover dat mensen dit niet aan zagen komen. Het gaat Red Bull om twee dingen: dat het team kampioen, of dit jaar tweede, én dat er een rijder van hen kampioen wordt. In die volgorde.
Dit jaar dus tweede en volgend jaar kampioen.

Om dat te realiseren heb je twee rijders nodig die elke race zoveel mogelijk punten bij elkaar sprokkelen.

Verstappen doet dit bovenmaats en Gasley tot op heden ondermaats.

Om de doelen te bereiken moeten ze iets doen. Gasley aan laten modderen gaat niet bijdragen aan één of beiden doelen.

Ergo: Gasley vervangen door een ander om te kijken of die wel daar aan kan bijdragen is de meest logische keuze tijdens dit seizoen om zo volgend jaar een sterk duo te hebben.

Gasley laten zitten en dan volgend jaar maar zien of Albon het goed doet is een veel te groot risico.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Illegal_Alien schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:34:
Voorlopige (ingeschatte) lijst voor 2020: https://www.f1maximaal.nl...ender-zandvoort-vijfde-gp

Formule 1-kalender 2020 volgens Saward
15 maart: Australië
22 maart: Bahrein
05 april: Vietnam
19 april: China
03 mei: Nederland :)F
10 mei: Spanje
24 mei: Monaco
07 juni: Azerbeidzjan
14 juni: Canada
28 juni: Frankrijk
05 juli: Oostenrijk
19 juli: Groot-Brittannië
02 augustus: Hongarije
30 augustus: België :)B
06 september: Italië
20 september: Singapore
27 september: Rusland
11 oktober: Japan
25 oktober: Verenigde Staten
01 november: Mexico
15 november: Brazilië
29 november: Abu Dhabi
Waarom niet gewoon Nederland ipv Duitsland zetten, weekje eerder starten dan dit jaar en Hanoi voor of na China? Hoeven ze niet zo moeilijk te doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En wat moet ik daar precies aan veranderen? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 19:54:
[...]

En wat moet ik daar precies aan veranderen? :P
Als moderator wil je er vast wel naar kijken? :+
toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

basvn schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 19:55:
[...]

Als moderator wil je er vast wel naar kijken? :+
toch?
Kijken wil ik best doen. Ik kan er alleen helemaal niks aan veranderen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

WhySoSerious schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 19:18:
Over 10 jaar weten we meer. Netflix zal smullen BTW. Als ze Max weer als villain wegzetten zullen ze het wel zo spinnen dat hij het in gang gezet heeft :+
Als dit natuurlijk in Netflix komt, dit is wel vakantieperiode, misschien helemaal niets van te zien en alles achter de schermen (gok dat dingen van Haas ook niet altijd langskomen).
basvn schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 19:49:
Toch wel een mooi stukkie van Giedo!
Die wil ook even z'n 3 minuten van fame weer even laten rinkelen bij de mensen?

Dan hoor ik liever nog Palmer of zelfs Hartley dit zeggen.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 12-08-2019 20:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
En ik was nog bang dat hier rustig zou worden tijdens de break _O-

Thanks RB voor de vele voorspellingen die ik hier nu voorbij zie komen d:)b

Aan de ene kant verwacht natuurlijk, aan de andere kant ook weer niet. Puur door de woorden van RB zelf. Misschien naïef , maar ik hoop toch echt dat ik de woorden mag geloven die uit de stal van RB komen.

Daardoor denk ik eigenlijk ook dat dit een keuze is die hoofdzakelijk van Gasly zelf komt om nu al te switchen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
basvn schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 19:39:
[...]

in grote lijnen is het 1 groot team.
STR blijft het ontwikkel team, en die kunnen dingen gaan proberen (zeker met die honda) om RBR te helpen.
Laatste 2 races er een ´proef´model van volgend jaar erin gooien, is voor hun geen probleem. dan maar een gridstraf.

Voor RBR zou dat veel meer pijn doen.
Weet dit niet helemaal zeker. Als Red Bull bij wijze van spreken vanaf nu geen punten meer pakt zijn ze nog steeds 3e. Echter het midfield zit zo dicht bij elkaar dat een paar extra punten voor STR zomaar 2 plaatsen zou kunnen schelen. Dat is ook een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Raar bericht van Guido, kent hij Pierre heel goed ofzo ?
Hij gaat er vanuit dat Pierre z'n zelfvertrouwen kwijt is, rare veronderstelling, je bent professional. Dat Guido z'n vertrouwen afhangt aan het weertype wil niet zeggen dat dat voor andere mensen ook zo werkt. Pierre kan niemand "wrong proven" (excuses voor mijn engels) simpel weg omdat hij de realiteit niet kan veranderen.

Stel Pierre is presteert exceptioneel goed bij TR, dan nog heeft RBR de juiste call gemaakt op dit moment. In dat geval zal er waarschijnlijk iets zijn aan de RBR15 wat niet werkt bij zijn rijstijl en de auto van TR daar meer bij past.

Raar nietszeggend en tevens respectloos bericht van Guido hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
streamnl schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:04:
Aan de ene kant verwacht natuurlijk, aan de andere kant ook weer niet. Puur door de woorden van RB zelf. Misschien naïef , maar ik hoop toch echt dat ik de woorden mag geloven die uit de stal van RB komen.
Helaas naïef om de woorden te geloven. Zo gaat het altijd, ze zijn nooit open, eerlijk en transparant naar de buiten wereld toe. Ze zeggen gewoon glashard week 1, Gasly blijft het hele seizoen, week later is die weg. Tal van redenen om het zo te doen, zo gaat het helaas.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/12q7j2a2a1g31.png?width=960&height=434&crop=smart&auto=webp&s=d317393db3134bfb203873f9b3735da13db5db98
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/obLC7lS.jpg
.
.
Krankenhausen schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:05:
[...]

Weet dit niet helemaal zeker. Als Red Bull bij wijze van spreken vanaf nu geen punten meer pakt zijn ze nog steeds 3e. Echter het midfield zit zo dicht bij elkaar dat een paar extra punten voor STR zomaar 2 plaatsen zou kunnen schelen. Dat is ook een hoop geld.
Ja daar heb je wel een punt!
maar met een nieuwe motor, moet het ook wel te doen zijn om vanaf p19/20 terug te komen naar top10. (kijk naar albon in china met pitstop start)

nieuwe motor = meestal ook meer pk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

TheBrut3 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 19:42:
Waarom niet gewoon Nederland ipv Duitsland zetten, weekje eerder starten dan dit jaar en Hanoi voor of na China? Hoeven ze niet zo moeilijk te doen.
Ik ben ook benieuwd hoe ze het in 2024 gaan doen, tis nog even ver weg, maar dan vallen 4 en 5 mei op zaterdag en zondag.....

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:10

Spotmatic

Ken sent me

Long story short: als RBR (Marko, Horner) zegt dat er niks aan de hand is en dat je zitje niet ter discussie staat: be afraid, be very afraid. Dat werd vooraf al gezegd en het is nu 100% waar gebleken.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik zeg dat albon het heel goed gaat doen. Ik vertrouw redbull wel. Ik zeg niet dat albon een verstappen is. Maar sowieso wel beter dan gasly.

Als die slechter is, film ik dat ik drop eet. Ik haat drop.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:21

sjaool

Every life should have 9 cats

Albon is een Engelse Thai die bij Red Bull rijdt en Max is een Belgische Nederlander die bij Red Bull rijdt... ik zie een patroon... :+

Ik denk dat Albon het beter gaat doen dan Gasly puur omdat hij wel over een vrij belangrijke eigenschap beschikt, namelijk kunnen inhalen en race craft. Op zaterdag een wagen in de muur zetten en op zondag de sterren van de hemel rijden maakt ook wel indruk natuurlijk.

Het belangrijkste is wel dat hij consistent moet gaan presteren en punten bij Ferrari wegsnoepen.

Waar ik verder ook benieuwd naar ben is of hij zijn engineer meeneemt naar Red Bull... ik mag hopen van niet want die gast klonk altijd zo zenuwachtig op de radio.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bensimpel schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:25:
Ik zeg dat albon het heel goed gaat doen. Ik vertrouw redbull wel. Ik zeg niet dat albon een verstappen is. Maar sowieso wel beter dan gasly.

Quoted and bookmarked. :Y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Bron: https://www.reddit.com/r/...ed_bull_dropping_drivers/ :)

Anyhoe, mijn 2 Honda-pk's van de 114:

Logische zet van Red Bull Racing! :) . Want:

- 2e Stoeltje van 2020 even goed vastleggen, danwel op z'n minst testen
- Gasly was een schertsvertoning tov Verstappen
- RBR kan z'n coureurs vrij wisselen (Zie mei 2016, Verstappen TR >> Red Bull)
- Risicovrij, want Red Bull kan er alleen maar mee winnen, niet verliezen
- Bij terugkeer Toro Rosso is Kvyat opgebloeid en draait best lekker, waarom dan Gasly ook niet weer?

Letterlijke quote van Marko uit Mei 2016: "Wij willen de twee beste coureurs in de twee beste auto's". VER had zich toen op verschillende manieren al bewezen.

Albon schat ik persoonlijk minstens op het niveau van Leclerc in. Oa door zijn seizoen vorig jaar in F2: 3e plek net achter Norris, met een behoorlijk competitief veld (naast Norris ook Russel, De Vries, Sette Camara).

Hamvraag van velen: Waarom dan niet Kvyat? Meer ervaring, kortgeleden podium...etc

Omdat Marko die al een keer gedegradeerd heeft, en hij niet z'n trots op gaat eten en die toch weer gaat promoten. Daarnaast heb ik het idee dat Kvyat zich prima op z'n plek voelt bij Toro Rosso. Minder druk, goed en leuk team, kan podiums danwel dikke punten pakken als het mee zit. Verder is Albon de enige van de 4 Red Bull coureurs die nog niet in een RBR heeft gereden: tijd om daar wat aan te doen! :)

Er zijn er een paar die het hier zeer moeilijk mee gaan krijgen, en dan bedoel ik niet Gasly, want die had het al maanden geleden aan kunnen zien komen: ik bedoel Ferrari. Daar gaat P2 in het WCC kampioenschap. Laatste win voor hun was COTA vorig seizoen door Kimi. Yikes!

Ik ben heel benieuwd hoe Albon het gaat doen. Mijn verwachting: veel beter dan Gasly 8)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

DaniëlWW2 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 18:34:
Weer een Slipstream.
Een review van de eerste seizoenshelft met de rookies, Haas, RBR en Verstappen, Ferrari, Mercedes, Mclaren etc. En ze liepen naar buiten en toen kwam Gasly en Albon. :P
[YouTube: Terugblik eerste Formule 1-seizoenshelft 2019! | SLIPSTREAM]
Ik viel in de eerste 30 s al in slaaaaaaaaappp

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:41

Edd

sjaool schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:26:
Albon is een Engelse Thai die bij Red Bull rijdt en Max is een Belgische Nederlander die bij Red Bull rijdt... ik zie een patroon... :+
Oh.. Is dat het?
Ik dacht dat startnummers 23 en 33 marketingtechnisch iets beter was dan nr 10 en 33 :+

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 11:21

sjaool

Every life should have 9 cats

Edd schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:30:
[...]

Oh.. Is dat het?
Ik dacht dat startnummers 23 en 33 marketingtechnisch iets beter was dan nr 10 en 33 :+
Het is natuurlijk wel zo dat het nummer 3 het goed doet bij Red Bull. 2x3 > 33 daarbij is het dus al overduidelijk dat hij in dienst gaat rijden van Max. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-09 17:12
De wissel van Gasly en Albon is een volstrekt zinnige wissel.

Optie 1 Niets doen en Gasly het seizoen uit laten rijden. De kans op verbetering is minimaal en Red Bull wordt vanwege Max derde in het klassement en maar vanuit 1 rijder input over wat de auto echt kan.

Optie 2 Wissel Kvyat en Gasly. Er bestaat een kans dat er een zwaar gevecht tussen Red Bull en Ferrari uitbreekt om de 2e plaats. Uitkomst acht ik ondanks de uitstekende prestaties van Max toch nog enigszins in het voordeel van Ferrari. Toro Rosso zakt verder in het klassement weg, mist de ervaring van Kvyat.

Optie 3 Wissel Albon en Gasly. Niets te verliezen en Albon gaat gegarandeerd nog een paar keer uitvallen vanwege fouten, bandenmanagement problemen etc. Bij vlagen in ieder geval minimaal top 6 of hogere einduitslag. Mag fouten maken natuurlijk maar in eider geval wordt het duidelijk of de Red Bull echt een diva is. In de slechtste situatie zelfde uitslagen als Gasly.

Al met al is optie 3 de beste poging waard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LockeJohn
Remy schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:27:
[...]

Hamvraag van velen: Waarom dan niet Kvyat? Meer ervaring, kortgeleden podium...etc

Omdat Marko die al een keer gedegradeerd heeft, en hij niet z'n trots op gaat eten en die toch weer gaat promoten. Daarnaast heb ik het idee dat Kvyat zich prima op z'n plek voelt bij Toro Rosso. Minder druk, goed en leuk team, kan podiums danwel dikke punten pakken als het mee zit. Verder is Albon de enige van de 4 Red Bull coureurs die nog niet in een RBR heeft gereden: tijd om daar wat aan te doen! :)
Zie ik anders. Marko zal vast trots hebben maar is niet achterlijk. RIC is weg en daardoor zou KVY best de 2de rijder kunnen zijn van de 4.

Echter heb je nu een goede mogelijkheid om eens te zien wat ALB ervan bakt, hij lijkt talentvol te zijn en zou best een uit kunnen groeien tot top coureur. Mooie testcase.
Zet nu KVY erin en je leert niet zoveel nieuws, minder dan wanneer je nu ALB neemt.

Valt ALB door de mand dan zullen ze zeker KVY overwegen als ze niemand van buitenaf kunnen krijgen. Trots of niet daarvoor ga je niet 10 tallen miljoenen weggooien. Daarnaast is het niet om te schamen om iemand te degraderen, verder te laten ontwikkelen, en dan weer te promoveren. Niets mis mee. Destijds een goede call en kan nu wederom een goede call zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy

Remy

LockeJohn schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:37:
[...]

Zie ik anders. Marko zal vast trots hebben maar is niet achterlijk. RIC is weg en daardoor zou KVY best de 2de rijder kunnen zijn van de 4.
Sure, zo kan je het ook zien :)
Echter heb je nu een goede mogelijkheid om eens te zien wat ALB ervan bakt, hij lijkt talentvol te zijn en zou best een uit kunnen groeien tot top coureur. Mooie testcase.
Zet nu KVY erin en je leert niet zoveel nieuws, minder dan wanneer je nu ALB neemt.
Precies. Dat is de hoofdreden: wat kan Albon nu echt in een goede wagen?
Valt ALB door de mand dan zullen ze zeker KVY overwegen als ze niemand van buitenaf kunnen krijgen. Trots of niet daarvoor ga je niet 10 tallen miljoenen weggooien. Daarnaast is het niet om te schamen om iemand te degraderen, verder te laten ontwikkelen, en dan weer te promoveren. Niets mis mee. Destijds een goede call en kan nu wederom een goede call zijn.
Er zijn wat teams die lopen te piepen (Renault) mbt de B-teams van anderen (Alfa Romeo > Ferrari bijvoorbeeld), maar Red Bull Racing heeft het eigenlijk contractueel gezien het beste voor elkaar. 2 teams, 4 coureurs. Ga maar presteren heren! Zie ook https://twitter.com/remybergsma/status/1160984830013779970 :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:08

ricardo246

Life's what you make it!

WhatsappHack schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 17:13:
Jammer jongens! Maar prachtig gevecht :) En die f-ing Gasly... Als die nou gewoon kon rijden en misschien zelfs 20 secs achter Lewis reed dan had Mercedes nooit die pitstop kunnen wagen. Oh well.
[ookeenquote] Gasly is voor niemand een bedreiging, behalve voor zichzelf. Exit na de zomer....[/ookeenquote]

Cross post uit het laatste race topic.
Heb ik iets gewonnen? 8) 8) :+

[ Voor 3% gewijzigd door ricardo246 op 12-08-2019 21:14 ]

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:56

mphilipp

Romanes eunt domus

SinergyX schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:02:
[...]
Die wil ook even z'n 3 minuten van fame weer even laten rinkelen bij de mensen?
Ach...voorlopig heeft ie het verder geschopt als wij. Wij kunnen er alleen maar over lullen... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 17:43

World Citizen

FreeReef.nl

Ik baal een beetje van mijzelf. Want het maakt me niet meer uit wie er naast Max zit... zolang hij hem maar verslaat.

Het maakt me kennelijk niet uit wie het is... gevoelsmatig moet hij zichzelf bewijzen, waar ik nooit denk dat Max dat zou moeten.

Daar is echter een uitzondering op. Hamilton... en in zeker zin nog steeds Vet (kijkend over meerdere jaren). Als ik Max zie strijden met die 2 sta ik het hoogst te springen voor de TV.

Ik vind het ondertussen leuker als hij ingehaald word, dan dat hij iemand inhaalt.

En dat staat los van de oranje bril ...Ik wil gewoon "titanen" zien strijden zonder dat iemand overwegend beter is.

Ik geloof Ham niet vaak, maar krijg toch wel echt het gevoel dat hij de laatste race leuk vond en hem een beetje motiveert door te gaan. Ik ben geen fan van hem als persoon... maar geloof wel echt dat hij persoonlijk ondertussen hunkert naar echt racen.

Het boeit me letterlijk geen enkele zout wie er naast Max rijd... als hij maar Ver het vuur aan de schenen legt.

En dat is eigenlijk jammer. Ik vind het jammer dat we niet iemand voor de hand liggend hebben voor het 2e zitje naast Max. Ik vind het jammer dat Gasly en nu ook Albon zich moeten bewijzen in mijn ogen.

Ik mis Ric.... :'(

FreeReef.nl

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bensimpel schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:25:

Ik doe mee, maar dan met een XL portie spare ribs. Bah wat vind ik dat goor :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mphilipp schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:11:
[...]

Ach...voorlopig heeft ie het verder geschopt als wij. Wij kunnen er alleen maar over lullen... :+
Dat heeft 50% van de maatschappij even breed genomen, dan nog hoef je niet alles wat die 'ver-trappers' vertellen maar als evangelies aan te horen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 17:24
Tomcatter_31 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:25:
[...]

Niet helemaal. Ze wisten dat Gasly nog niet klaar was voor RB, dat hij nog moest groeien. Door vertrek van Ric moesten ze iets en zetten ze hem toch in de auto. En nu idd blijkt dat hij er nog niet klaar voor was, wordt hij er weer uit gekegeld. Niet heel erg netjes van RB...
Groeien bij een topteam, daar is geen tijd voor.

[ Voor 8% gewijzigd door Xfile op 12-08-2019 21:29 ]

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Laatst online: 28-09 17:24
mphilipp schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:11:
[...]

Het ligt er maar net aan wat je met "verder geschopt" bedoelt.
In een baan, gezin, leven?

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Xfile schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:36:
[...]

Ik denk iedereen met een rijbewijs die denkt dat hij F1 coureur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ome Ernst schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:18:
[...]
[...]

Ik ben ook benieuwd hoe ze het in 2024 gaan doen, tis nog even ver weg, maar dan vallen 4 en 5 mei op zaterdag en zondag.....
Dit is de kalender van 2020 en niet die van 2024 ;)

Niet alle data liggen zo vast als die van Canada, Australië en abu dhabi.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Remy

Remy

Sir_Lion schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 19:21:
Ik wou eerder vandaag zeggen dat we waarschijnlijk moesten wachten op het nieuws van Mercedes (Bottas of Ocon) voor Silly Season...
Even tussendoor, Bottas heeft op een enkele mishap na, al best een goed seizoen. Een paar wins, aardig wat podiums...goeie 'number 2' voor Mercedes. Sterker nog: dit is zijn beste seizoen ooit in F1. Hij heeft in de eerste helft van het seizoen zijn stoeltje bij Merc wel verdiend. Tweede helft: we gaan het zien. En Ocon ook.
Niets bleek minder waar, het is dus RBR geworden met Gasly <> Albon switcheroo.
Ik vraag me nog steeds af waarom zo veel mensen zo verbaasd zijn. Het is echt pikachu_surprised.gif. Kom op, Gasly heeft een derde van de punten van Verstappen in dezelfde auto. Dat kan gewoon niet.

Check anders het verschil, intra-team:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/wbs1cdel60g31.png
Link indien no hotlinking allowed: https://i.redd.it/wbs1cdel60g31.png

Verschil HAM <> BOT = 33%. Dat is redelijk, met een 5-time WDC vs iemand die ' best goed' is.

Het verschil VER <> GAS = 187%. Het kunnen natuurlijk zo veel factoren zijn. De wagen, de motor, de banden. Maar feiten zijn feiten. GAS heeft z'n kans gekregen, en genoeg races om het te laten zien: heeft het niet voor elkaar gekregen.

Hij wist het van tevoren: you're out als je in een behoorlijk aantal races niet op z'n minst de helft van het aantal punten van je teamgenoot binnen hebt gehaald. Ja, je teamgenoot is freakin' Max Verstappen, maar kom op: er zijn genoeg talenten in het veld die veel hebben bereikt, die nog niet zo heel oud zijn. Ik kan er zo vier (!!) noemen: Russel, Leclerc, Albon, Norris.

Albon is binnen handbereik, sterker nog: het is 1 opdracht: rij die auto dik in de punten en je zit goed.

Albon: ok tnx. Let's rolllll 8)

edit:
xippie schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 22:02:
[...]

Ik denk iedereen met een rijbewijs die denkt dat hij F1 coureur is.
Dat is het lastige van F1. Als je ze bezig ziet met de onboards, en de analyses, en na de race, lijkt het zo 'makkelijk'. Maar het lijkt zo makkelijk omdat ze zo goed zijn. Ik gok dat er wereldwijd hooguit een paar honderd man (!!) goed genoeg is om een F1-auto te rijden. Waarvan 20 nu een stoeltje hebben, en nog een paar test danwel development coureur zijn.

Zelfs al ben je de allertraagste coureur van het veld (Sorry Kubica, O+ love) dan nog ben je beter dan 99,99999% van de wereld. Het is een combi van talent, kennis en pure race eagerness.

Het makkelijkste om dat door te hebben: vergelijk onboards van Stroll, Gasly met bv Verstappen en Hamilton. De eerste twee zijn aan het overdriven. De laatste twee doen minimale correcties -indien nodig-. Dit is omdat ze de auto perfect aanvoelen, weten wat er gebeurt op welk moment dan ook.

Een normaal mens is veel te traag, veel te voorzichtig, veel te beperkt. Het reactievermogen van deze gasten is ongehoord, allemaal. Zet wie dan ook van dit forum in een F1-auto, en we laten hem allemaal afslaan. Krijgen hem niet eens op 100km/u. Case in point: Richard Hammond (die toch echt wel in snelle wagens heeft gereden) in een F1 auto.

TL;DR: Albon upgraded naar RBR. Hij zal echt wel goed zijn, anders hadden ze dit niet gedaan.Gewoon gaaaan voor die P2 in de WCC!

[ Voor 29% gewijzigd door Remy op 12-08-2019 22:47 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

SinergyX schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:25:
[...]
Dat heeft 50% van de maatschappij even breed genomen, dan nog hoef je niet alles wat die 'ver-trappers' vertellen maar als evangelies aan te horen :P
Ik luister ook helemaal niet naar 'm. Maar hij heeft het wel geschopt tot coureur in de F1. En wij kunnen er voorlopig alleen nog maar van dromen om in een actuele F1 bolide te zitten.

Ik heb het niet over zijn prestaties in de sport of over hoe hij het beteikt heeft, maar gewoon het feit dát ie het bereikt heeft. Dat is al meer dan wij gepresteerd hebben. Tenminste...ik heb geen baan waar er maar 22 van in de hele wereld zijn.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Xfile schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:36:
[...]
Take a wild guess... Je kunt wel geringschattend over hem doen, maar hij heeft wel deel uitgemaakt van dat wereldje waar wij om de ene week over zitten te kwijlen en niet over uitgepraat raken.

Kies dus maar wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

YakuzA schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 22:35:
Dit is de kalender van 2020 en niet die van 2024 ;)
Ome Ernst schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 18:59:
Wij leven liever in het heden en de toekomst. :)
:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mphilipp schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 22:43:
[...]

Ik luister ook helemaal niet naar 'm. Maar hij heeft het wel geschopt tot coureur in de F1. En wij kunnen er voorlopig alleen nog maar van dromen om in een actuele F1 bolide te zitten.

Ik heb het niet over zijn prestaties in de sport of over hoe hij het beteikt heeft, maar gewoon het feit dát ie het bereikt heeft. Dat is al meer dan wij gepresteerd hebben. Tenminste...ik heb geen baan waar er maar 22 van in de hele wereld zijn.
Nogmaals, dat ik de kans niet heb gekregen of geen rijke pappa heb, maakt hem geen kloot meer of minder dan mij. Net als die krullebol bij Ziggo of die blije kabouter bij VI, het zijn mensen die blijkbaar genoeg kunnen lullen om blijkbaar wat mensen te kunnen entertainen.

Dan luister ik nog 10x liever naar een Rosberg, Palmer, of de ex-F1 jongens van Sky, dat er aanzienlijk meer zijn dan een Doornbos/Garde bij elkaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 13:38

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-09 23:16
Remy schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 22:40:
[...]
Even tussendoor, Bottas heeft op een enkele mishap na, al best een goed seizoen. Een paar wins, aardig wat podiums...goeie 'number 2' voor Mercedes. Sterker nog: dit is zijn beste seizoen ooit in F1. Hij heeft in de eerste helft van het seizoen zijn stoeltje bij Merc wel verdiend. Tweede helft: we gaan het zien. En Ocon ook.
[...]

Ik vraag me nog steeds af waarom zo veel mensen zo verbaasd zijn. Het is echt pikachu_surprised.gif. Kom op, Gasly heeft een derde van de punten van Verstappen in dezelfde auto. Dat kan gewoon niet.

[Afbeelding]

Zelfs al ben je de allertraagste coureur van het veld (Sorry Kubica, O+ love) dan nog ben je beter dan 99,99999% van de wereld. Het is een combi van talent, kennis en pure race eagerness.
Kubica zou dat lijstje wiskundig gezien aan moeten voeren ;) ∞%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LockeJohn
Ben er wel van overtuigd dat het Hongarije debacle de druppel was voor RBR
Wanneer Pierre een beetje mee zou komen had VER de race gewonnen omdat HAM die undercut niet had kunnen doen. We zullen zien hoe kostbaar die punten zijn aan het einde van het seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Remy schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 22:40:

[Afbeelding]
Staat Alfa Romeo tóch ergens bovenaan :> <3

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 13-08-2019 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

wie had dit gedacht begin van het jaar!
Gasly die niet goed genoeg presteert (de gasly waarvan sommige zeiden, die gaat max wel even om de oren rijden)
en een Albon die naar RBR gaat, na net 12 races in een F1 auto. met verder 0.0 ervaring daarin.

EDIT : niet we, een paar van ons

[ Voor 8% gewijzigd door basvn op 13-08-2019 09:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Was er serieus iemand die dacht dat Gasly Max om de oren ging rijden? :?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

@Bosmonster
TommyGun schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:53:
[...]

Als ik de 'voorspellingen' lees gaat Max gehakt maken van Gasly, maar ik ben daar niet zo zeker van. Ik verwacht dat Max een zware dobber gaat krijgen aan Gasly.
Destruction schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:54:
[...]

Dit dus. Iedereen gaat er zomaar even vanuit dat Max wel even Gasly in z'n tas gaat stoppen, ik moet het eerst nog maar 's zien.
Maar kwam ook deze tegen :+
DaniëlWW2 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:36:
[...]

Maak je maar geen zorgen over Daniil. Als Max Gasly werkelijk helemaal afmaakt, en dat kan zomaar gebeuren, dan zie ik Daniil wel eens terugkomen bij RBR. :') :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Twee man zou ik niet "we" noemen, eerder "enkele". ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 08:23
Spotmatic schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:23:
Long story short: als RBR (Marko, Horner) zegt dat er niks aan de hand is en dat je zitje niet ter discussie staat: be afraid, be very afraid. Dat werd vooraf al gezegd en het is nu 100% waar gebleken.
Ik snap dit nooit zo goed. Wat moet de teamleiding anders zeggen als er geruchten zijn? Dit doemt ook altijd op bij voetbalclubs ed, maar als er in de pers wat roert dan moet je daar als leiding op reageren als er directe vragen over worden gesteld. Je kan het nooit goed doen volgens mij.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:07
basvn schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:22:
wie had dit gedacht begin van het jaar!
Gasly die niet goed genoeg presteert (de gasly waarvan we zeiden, die gaat max wel even om de oren rijden)
en een Albon die naar RBR gaat, na net 12 races in een F1 auto. met verder 0.0 ervaring daarin.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LFEaVlX.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik denk dat ze Albon inderdaad testen bij RB omdat Kvyat veel meer punten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 00:30

mark-k

AKA markkNL

PcDealer schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:10:
Ik denk dat ze Albon inderdaad testen bij RB omdat Kvyat veel meer punten heeft.
Kvyat heeft daar ook totaal geen zin in denk ik, die wil gewoon zonder stress en druk zn rondjes rijden. Je ziet ook dat hij nu nog geen echt lompe dingen gedaan heeft, waar hij normaal toch wel al wat crashes zou hebben gemaakt. Gewoon relaxed racen, wat puntjes pakken en verder weer veilig thuis komen bij zn kindje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Wat hebben de punten er mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacEnny
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09 22:39
Aardappel schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:22:
[...]

Kubica zou dat lijstje wiskundig gezien aan moeten voeren ;) ∞%
Ligt er aan hoe je het bekijkt, Kubica heeft ∞% meer punten dan Russel, maar Russel heeft 100% minder punten dan Kubica.
Dus als Giovinazzi ergens een puntje kan kwijt raken zou dit lijstje er een stuk gunstiger voor hem uit zien ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Bosmonster schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:22:
[...]

Wat hebben de punten er mee te maken?
Ik zou het logisch vinden als degene die bij Torro Rosso naar Red Bull doorschuift diegene is die de meeste punten binnen harkt.

[ Voor 2% gewijzigd door PcDealer op 13-08-2019 11:02 . Reden: grammaticaal verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

MacEnny schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:31:
Ligt er aan hoe je het bekijkt, Kubica heeft ∞% meer punten dan Russel, maar Russel heeft 100% minder punten dan Kubica.
Dus als Giovinazzi ergens een puntje kan kwijt raken zou dit lijstje er een stuk gunstiger voor hem uit zien ;)
Ik zet hem bij deze weg. Russell is Giovinazzi voorbij in de WK stand aan het einde van het seizoen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Buiten die uitschieter van Kvyat (3e plek) is het verschil in punten helemaal niet zo groot.
https://www.racing-statis...daniil-kvyat/seasons/2019
In de kwalificatie doet Albon het zelfs ietsjes beter. Als je dat afzet tegen 5 jaar ervaring tegen over 0 jaar ervaring dan is voor mij Albon ook een betere optie. Samen met zijn Thaise roots (Red Bull sponsor) lijkt me dit voor RBR een makkelijke keus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

PcDealer schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:32:
[...]

Ik zou het logisch vinden als degene bij Torro Rosso naar Red Bull doorschuift die de meeste punten binnen harkt.
Maar nu zeg je het tegenovergestelde van eerst?

Daarnaast is de enige reden dat Kvyat meer punten heeft, een mazzel derde plek in Duitsland. Het is geen consistent betere rijder momenteel. Ze zijn aan elkaar gewaagd terwijl Albon net begonnen is en Kvyat al een paar jaar ervaring heeft.

Dus vrij simpel: Albon heeft meer groeipotentie dan Kvyat. Kvyat is de veilige keus mocht ook Albon mislukken.

edit: ^^ Wat Shaggie_NB ook zegt tegelijkertijd dus :P

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 13-08-2019 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
MacEnny schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:31:
[...]

Beide zijn fout. Het is niet 100%, en al helemaal niet ∞%. 100% zou betekenen dat Kubica 2 keer zoveel punten heeft als Russell, en dat is niet zo. 0 + 100% is immers nog steeds 0; en de helft van 1 is niet 5. Het is ook niet oneindig. Rekenen met positieve getallen en oneindig is positief oneindig; negatieve getallen en oneindig is negatief oneindig. Nul en oneindig is echter ongedefinieerd. Net zoals je niet kunt delen door nul, kun je er niet op deze manier mee rekenen.

Het enige wat je er over zou kunnen zeggen is dat van alle punten dat Williams behaald heeft, 100% daarvan door Kubica gehaald is. Maar dat komt niet overeen met de rest van de tabel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 00:30

mark-k

AKA markkNL

ThomasG schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:43:
[...]
Beide zijn fout. Het is niet 100%, en al helemaal niet ∞%. 100% zou betekenen dat Kubica 2 keer zoveel punten heeft als Russell, en dat is niet zo. 0 + 100% is immers nog steeds 0; en de helft van 1 is niet 5. Het is ook niet oneindig. Rekenen met positieve getallen en oneindig is positief oneindig; negatieve getallen en oneindig is negatief oneindig. Nul en oneindig is echter ongedefinieerd. Net zoals je niet kunt delen door nul, kun je er niet op deze manier mee rekenen.

Het enige wat je er over zou kunnen zeggen is dat van alle punten dat Williams behaald heeft, 100% daarvan door Kubica gehaald is. Maar dat komt niet overeen met de rest van de tabel :+
Maar de limiet ervan gaat wel naar oneindig. Hoe je het ook wilt draaien, kub hoort bovenaan dat lijstje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 10:23
ThomasG schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:43:
[...]

Zoals gezegd gaat de limiet idd naar oneindig en je bekijkt het vanaf de verkeerde kant, hij zei 100% minder dan Kubica en dat is wel degelijk correct. Dat je tegelijkertijd niet kan zeggen dat Kubica 100% punten meer heeft dan Russel doet daar niets aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Snowdog schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:52:
[...]

Zoals gezegd gaat de limiet idd naar oneindig en je bekijkt het vanaf de verkeerde kant, hij zei 100% minder dan Kubica en dat is wel degelijk correct. Dat je tegelijkertijd niet kan zeggen dat Kubica 100% punten meer heeft dan Russel doet daar niets aan af.
Als je het bekijkt als 100% minder dan Kubica, dan klopt dat. Maar dan klopt de rest van de tabel niet. dan zou overal 100% moeten staan. Giovinazzi heeft immers niet 3000% minder punten dan Räikkönen; maar ook (bijna) 100% minder. Dus zou overal 100% moeten staan. Ofwel: de redenatie van 100% minder punten is op zichzelf niet fout, maar past niet bij de tabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 10:23
ThomasG schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:56:
[...]
Als je het bekijkt als 100% minder dan Kubica, dan klopt dat. Maar dan klopt de rest van de tabel niet. dan zou overal 100% moeten staan. Giovinazzi heeft immers niet 3000% minder punten dan Räikkönen; maar ook 100% minder. Dus zou overal 100% moeten staan. Ofwel: de redenatie van 100% minder punten is op zichzelf niet fout, maar past niet bij de tabel.
Dat klopt, ik reageer alleen op wat er verder stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

basvn schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:36:
@Bosmonster

[...]

[...]

[...]
Told ya. :+
Maar afmaken verwachte ik eigenlijk al. Dit ware bloedbad had ik misschien ook weer niet verwacht. Ik dacht eerder aan 0,4 a 0,5s per ronde. :P

[ Voor 26% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-08-2019 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 10:52

TommyGun

Stik er maar in!

@Bosmonster

[...]

[...]

[...]
I stand corrected.

Albon gaat het wel doen denk ik :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

TommyGun schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:07:
[...]

I stand corrected.

Albon gaat het wel doen denk ik :P
Weet je zeker dat je deze voorspelling wil doen? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 10:52

TommyGun

Stik er maar in!

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:09:
[...]

Weet je zeker dat je deze voorspelling wil doen? ;)
Ja

of misschien toch niet :+

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Toch is het in zekere zin wel een beetje een luxe probleem voor RBR. Stel dat ook Albon compleet naar huis gereden wordt door Max en wellicht volgend jaar ook kvyat, wie wil er dan nog naast Verstappen plaatsnemen in dat stoeltje?

Ik geloof ook echt niet dat Gasly heel slecht is. Vorig jaar was hij toch echt (zeker ook in de kwali) een stuk sneller dan Hartley. En dan kun je zeggen dat Hartley echt een prutser is, maar hij is wel een Le Mans winnaar en dus gewoon serieus snel normaal gesproken.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.van.M
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:09
Bosmonster schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:27:
Was er serieus iemand die dacht dat Gasly Max om de oren ging rijden? :?
Je weet het nooit. Niemand had ook verwacht dat Verstappen het gevecht met Hamilton aan kon gaan.

Het probleem voor RBR is dat als Albon het niveau van Gasly niet ontstijgt dat ze dan 3 'beschadigde' rijders hebben. Ze zullen dan haast wel extern iemand moeten aantrekken

[ Voor 23% gewijzigd door R.van.M op 13-08-2019 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bansheeben schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:15:
Toch is het in zekere zin wel een beetje een luxe probleem voor RBR. Stel dat ook Albon compleet naar huis gereden wordt door Max en wellicht volgend jaar ook kvyat, wie wil er dan nog naast Verstappen plaatsnemen in dat stoeltje?
Max de grote collega killer. RIC die vlucht, Kvyat die gedegradeerd is, nu GAS met een trauma..ALB is next.
Maar ja, met het VER geweld naast je, sneeuw je al snel onder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

R.van.M schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:16:
[...]

Het probleem voor RBR is dat als Albon het niveau van Gasly niet ontstijgt dat ze dan 3 'beschadigde' rijders hebben. Ze zullen dan haast wel extern iemand moeten aantrekken
Tja het is wel topsport natuurlijk. Da's nou eenmaal keihard. Maar het is wel een probleem wanneer Max iedere upcoming coureur met 6-7 tiende aan zijn broek naar huis rijdt in de kwali. De meeste gevestigde goede coureurs zullen zich ongetwijfeld niet willen schikken in een #2 rol. Wellicht dan Hülkenberg, maar die wordt ook al verslagen door Ricciardo in de kwali. Dus wat blijft er dan over voor RBR? Talentjes er tegenaan gooien tot je er doorheen bent? Want daar heeft Verstappen zelf ook niets aan.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bansheeben schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:15:

Ik geloof ook echt niet dat Gasly heel slecht is. Vorig jaar was hij toch echt (zeker ook in de kwali) een stuk sneller dan Hartley. En dan kun je zeggen dat Hartley echt een prutser is, maar hij is wel een Le Mans winnaar en dus gewoon serieus snel normaal gesproken.
Ik had Gasly nooit hoog zitten. Matige carrière voor de Formule 1, veel twijfel of hij klaar was voor Formule 1 waardoor het ook steeds langer duurde voordat hij mocht instappen, paar gelukkige races gehad waar hij in een hoge positie kwam en hier kon blijven en een teamgenoot die het niveau van de Formule 1 absoluut niet aankon. Gasly kwam bij Toro Rosso al vaak over als iemand die op de absolute limiet moest rijden. Toen moest hij het opnemen tegen een Verstappen die sinds Monaco 2018, helemaal ontketend is. Hij zit nu nota bene in zijn vijfde seizoen en hij is 21. Hij heeft de ervaring van iemand die zijn piek normaal gesproken nadert, en combineert dit met de leeftijd en reflexen van een 21 jarige.

Gasly zijn enige kans was om binnen 0,3s per ronde te rijden en langzaam naar de 0,2s toe te kruipen. Het Ricciardo niveau dus. Hij kwam niet eens in de buurt en dan is deze sport gewoon keihard. Het is ook niet Marko of Mateschitz alleen die je eruit zullen schoppen. Bij Mercedes of Ferrari schoppen ze je er ook uit. Het verschil daar is dat ze zeer terughoudend zijn met wie ze in de auto zetten waardoor dit soort situaties zich niet voordoen.

Albon lijkt in ieder geval relatief snel zich te kunnen aanpassen aan de auto. Het lijkt alleen ook geen uitzonderlijk talent, talent ja, potentie voor een No.2, maar zeer onervaren. Hij heeft alleen maar een half seizoen Formule 1 ervaring en nu gaat hij voor de leeuwen gegooid worden. Voor hem is te hopen dat hij begint met ongeveer 0,3s achterstand en het dan licht kan reduceren. Anders zijn er dit seizoen, twee carrières vernietigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bansheeben schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:25:
[...]

Tja het is wel topsport natuurlijk. Da's nou eenmaal keihard. Maar het is wel een probleem wanneer Max iedere upcoming coureur met 6-7 tiende aan zijn broek naar huis rijdt in de kwali. De meeste gevestigde goede coureurs zullen zich ongetwijfeld niet willen schikken in een #2 rol. Wellicht dan Hülkenberg, maar die wordt ook al verslagen door Ricciardo in de kwali. Dus wat blijft er dan over voor RBR? Talentjes er tegenaan gooien tot je er doorheen bent? Want daar heeft Verstappen zelf ook niets aan.
Max heeft al diverse keren aangegeven geen 'push' nodig te hebben van z'n collega, hij rijd altijd 'max effort'. Met Ric kon hij soms nog wat dingen vergelijken, als die iets sneller was in Q of training, maar Gasly komt nooit nergens in de buurt van Max.

Dit is puur voor het team, Hongarije had compleet anders gelopen als Gasly gewoon 90% niveau max had gereden en een complete cover was voor Ham z'n latere pits. Dan hoef je echt geen 2 sec achter max te rijden, zolang hij in die 15-20sec gat had gezeten was het een andere race geworden.

Misschien is Bottas toch de beste 2020 optie voor RBR, die weet al jaren in zo'n rol te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:22:
[...]

Max de grote collega killer. RIC die vlucht, Kvyat die gedegradeerd is, nu GAS met een trauma..ALB is next.
Maar ja, met het VER geweld naast je, sneeuw je al snel onder.
Nou ja, ik probeer er wel enigszins neutraal naar te kijken. Maar het is nu eenmaal zo dat Max in effectief 1 seizoen (of meer binnen 6 races vorig jaar eigenlijk) van een compromisloos Senna achtig talent met alle flaws die daarbij komen kijken, geëvolueerd is naar een allround fantastische coureur die simpelweg geen fouten maakt. Vorig jaar volgde ik de eerste paar races met spanning omdat je wist dat Max snel, maar ook ietwat wispelturig was. Dit jaar is er gewoon geen controverse en weet ie alsnog de mooiste acties eruit te slepen. Er is zeg maar een constante die als een rode draad sinds Monaco vorig jaar door alle races loopt en dat is dat Max gewoon altijd een goede race rijdt (en dan laat ik naar mijn idee mijn oranje bril gewoon op tafel liggen). Dus dan ga je je inderdaad wel afvragen wie er dan nog van nut kan zijn voor Verstappen om 'm die ene sector nog wat op te laten poetsen. Ik denk dat zelfs Lewis moeite zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

SinergyX schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:33:
[...]

Max heeft al diverse keren aangegeven geen 'push' nodig te hebben van z'n collega, hij rijd altijd 'max effort'. Met Ric kon hij soms nog wat dingen vergelijken, als die iets sneller was in Q of training, maar Gasly komt nooit nergens in de buurt van Max.

Dit is puur voor het team, Hongarije had compleet anders gelopen als Gasly gewoon 90% niveau max had gereden en een complete cover was voor Ham z'n latere pits. Dan hoef je echt geen 2 sec achter max te rijden, zolang hij in die 15-20sec gat had gezeten was het een andere race geworden.

Misschien is Bottas toch de beste 2020 optie voor RBR, die weet al jaren in zo'n rol te rijden.
Kan zijn dat Max het niet nodig heeft, maar voor de ontwikkeling van de auto lijkt het me op zich wel prettig om 2x zoveel feedback te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:29:
[...]

Ik had Gasly nooit hoog zitten. Matige carrière voor de Formule 1, veel twijfel of hij klaar was voor Formule 1 waardoor het ook steeds langer duurde voordat hij mocht instappen, paar gelukkige races gehad waar hij in een hoge positie kwam en hier kon blijven en een teamgenoot die het niveau van de Formule 1 absoluut niet aankon. Gasly kwam bij Toro Rosso al vaak over als iemand die op de absolute limiet moest rijden. Toen moest hij het opnemen tegen een Verstappen die sinds Monaco 2018, helemaal ontketend is. Hij zit nu nota bene in zijn vijfde seizoen en hij is 21. Hij heeft de ervaring van iemand die zijn piek normaal gesproken nadert, en combineert dit met de leeftijd en reflexen van een 21 jarige.

Gasly zijn enige kans was om binnen 0,3s per ronde te rijden en langzaam naar de 0,2s toe te kruipen. Het Ricciardo niveau dus. Hij kwam niet eens in de buurt en dan is deze sport gewoon keihard. Het is ook niet Marko of Mateschitz alleen die je eruit zullen schoppen. Bij Mercedes of Ferrari schoppen ze je er ook uit. Het verschil daar is dat ze zeer terughoudend zijn met wie ze in de auto zetten waardoor dit soort situaties zich niet voordoen.

Albon lijkt in ieder geval relatief snel zich te kunnen aanpassen aan de auto. Het lijkt alleen ook geen uitzonderlijk talent, talent ja, potentie voor een No.2, maar zeer onervaren. Hij heeft alleen maar een half seizoen Formule 1 ervaring en nu gaat hij voor de leeuwen gegooid worden. Voor hem is te hopen dat hij begint met ongeveer 0,3s achterstand en het dan licht kan reduceren. Anders zijn er dit seizoen, twee carrières vernietigd...
Wat dat betreft wel een mooie nieuwe benchmark voor Gasly in de vorm van Kvyat. We gaan zien hoe dat uit pakt. Op Silverstone heeft ie naar mijn idee toch wel laten zien dat hij in een goed afgestelde auto snel kan zijn. Het is niet zozeer dat hij niet snel is, maar hij is simpelweg niet compleet genoeg. Hij kan niet èn goed kwalificeren èn een goede race rijden èn als een malle die auto helpen door ontwikkelen/afstellen. Dat lijkt Max wel allemaal zeer goed te kunnen en daarom lijkt Gasly dan slecht. Maar ik moet het nog zien of Daniil ook de vloer met 'm aan veegt.
SinergyX schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:33:
[...]

Natuurlijk, dat staat buiten kijf. Verstappen kan prima zichzelf pushen zonder daar een externe factor voor nodig te hebben. Maar dat betekent niet dat hij niet iets zou kunnen leren van een teamgenoot die net een iets andere lijn rijdt in een sector en daar een tiende extra uit sleept (ookal is die teamgenoot dan 3 tiende langzamer over de rest van het circuit). Maar die extra motivatie/leer momentjes heeft hij nu niet. Wat dat betreft was Ricc/Ver een vrij ideaal duo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Bosmonster schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:41:
[...]

Maar nu zeg je het tegenovergestelde van eerst?
Niet, maar Shaggie_NB in "[F1] Seizoen 2019 - Deel 1" heeft gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
mark-k schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:21:
[...]

Kvyat heeft daar ook totaal geen zin in denk ik, die wil gewoon zonder stress en druk zn rondjes rijden. Je ziet ook dat hij nu nog geen echt lompe dingen gedaan heeft, waar hij normaal toch wel al wat crashes zou hebben gemaakt. Gewoon relaxed racen, wat puntjes pakken en verder weer veilig thuis komen bij zn kindje.
Sorry maar dat is toch gewoon de grootste onzin die er is. Mensen in de formule 1 zitten niet voor niets in de 'koningsklasse' van de motorsport. Er is niemand, maar dan ook geen enkele rijder die even gewoon zonder stress zijn rondjes wil rijden. Als dat wel zo is dan zal het team zo snel mogelijk een ander moeten zoeken.
Kvyat doet geen lompe dingen, omdat hij net als Max wat ouder en verstandiger is geworden. Waarom wordt Max geroemd dat hij geen fouten maakt, maar bij iemand als Kvyat het doet vindt men dat hij rustig en relaxed rijdt? 8)7 Ik ben geen fan van Kvyat maar hij doet het dit seizoen toch wel goed.

Kvyat zit goed bij Toro Rosso, hij heeft zijn kans gehad bij RBR en de resultaten waren niet zoals men gehoopt had. Daarbij kwam dat Max veelbelovend was en dat ze al een erg goede rijder hadden aan Riccardo. Je ziet tegenwoordig steeds meer teams kiezen voor de jonge rijders, mede door Max Verstappen. Albon maar ook Lando doen het heel goed. Ik vindt het dus niet zo vreemd dat men Albon de kans wil geven om te laten zien wat die kan in een nog betere auto.

Daarbij is er bij Gasly iets wat je altijd hoorde terugkomen en dat was dat hij erg veel problemen had om de auto goed af te stellen. Max heeft dit ook wel in de vrije trainingen en probeert veel verschillende instellingen, maar hij en de monteurs weten exact waar ze mee bezig zijn.
Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat de rijstijl van Gasly gewoon niet tot zijn recht komt in de RB15. Ook andere top coureurs kunnen het erg moeilijk hebben in de RB15. Heel erg benieuwd wat Albon gaat doen, maar ik ga er van uit dat het team meer problemen hebben met Gasly dan puur de resultaten. Anders zou men er nooit voor kiezen om halverwege het seizoen van rijder te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 11:44
Andyk125 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:15:
[...]
Kvyat zit goed bij Toro Rosso, hij heeft zijn kans gehad bij RBR en de resultaten waren niet zoals men gehoopt had. [...]
Ik vind dit echt onzin. In 2015 is Kvyat boven Ricciardo geëindigd in het kampioenschap en in de eerste vier races van 2016 was het ook niet slecht. Een DNS in Australie kun je hem niet kwalijk nemen en die 15e plaats in Rusland is lang niet zo gek als je weet dat Ricciardo ook maar 11e werd.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ThomasG
NitroX infinity schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:38:
[...]

Ik vind dit echt onzin. In 2015 is Kvyat boven Ricciardo geëindigd in het kampioenschap en in de eerste vier races van 2016 was het ook niet slecht. Een DNS in Australie kun je hem niet kwalijk nemen en die 15e plaats in Rusland is lang niet zo gek als je weet dat Ricciardo ook maar 11e werd.
Kvyat staat nu weer boven Ricciardo _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Ik ben wel echt bij dat RB nog wat extra nieuws tijdens deze saaie weken de ether op gooit :)

Jammer voor GAS, mooi voor ALB.
Snap RBR ook wel, gratis een andere coureur testen of hij het wel aan kan.

Zo niet dan zien we volgend jaar GAS bij REN rijden en rijdt er naast ALB bij STR een Japanner mee.
En dan mag KVY nog een jaartje of 2 2de viool spelen naast VER :+

Kan hij HAM/VET/LEC/OCO eraf rijden als VER vooraan rijdt. :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

De 3 torpedo's op Vettel die je weglaat hebben hem iig niet geholpen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 11:44
YakuzA schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:39:
[...]

De 3 torpedo's op Vettel die je weglaat hebben hem iig niet geholpen.
Wanneer was die ene ook al weer? Die twee in Rusland kan ik me herinneren.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
[...]

Met 3 punten verschil stond Kvyat boven Riccardo in 2015. Ik zeg ook nergens dat Kvyat slecht is, maar vergeet de crashes en domme fouten niet en wat dat alleen al kost. Riccardo was veel constanter en daarnaast wereldwijd ook veel populairder. Voor het merk Red Bull was Riccardo blijkbaar interessanter.

Daarnaast weet je ook niet wat er binnen een team allemaal gebeurd, ze hebben in ieder geval gekozen voor Riccardo en niet voor Kvyat en dat was met een reden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 22:42

The_Scarabial

MTB for life!

Volgensmij heeft Red Bull dit al lang zo gepland, halverwege seizoen Gasly voor Albon wisselen (bij tegenvallende resultaten van Gasly)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:31

Destruction

(ex-)Automonteur

@Bosmonster

[...]

[...]

[...]
Ho ho, dat ik niet mee ging in de verhalen dat Max wel even Gasly ging verslaan betekend niet dat ik dacht dat Gasly Max zou verslaan. Een beetje nuance is hier wel op zijn plaats.

We hebben gezien dat Gasly Verstappen totaal geen weerstand kon bieden, fair enough. Maar mensen zitten hier teveel met een oranje bril imo en dat was vooral toen wel heel duidelijk aanwezig.

[ Voor 23% gewijzigd door Destruction op 13-08-2019 14:00 ]

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:55
Xfile schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:28:
[...]

Groeien bij een topteam, daar is geen tijd voor.
Dan moeten ze in dat topteam niet een groentje in de auto zetten waarvan ze wisten dat hij er nog niet klaar voor was. Nu hebben ze mogelijk zijn loopbaan om zeep geholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Tomcatter_31 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:03:
[...]

Dan moeten ze in dat topteam niet een groentje in de auto zetten waarvan ze wisten dat hij er nog niet klaar voor was. Nu hebben ze mogelijk zijn loopbaan om zeep geholpen...
En boeit het individuele belang van een sporter voor het team management? Welkom in de topsport, daar is het ieder voor zich.

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Tomcatter_31 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:03:
[...]

Dat heeft ie zelf gedaan, door als een natte krant te rijden.
Afbeeldingslocatie: https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F11%2F65%2F9a%2F11659a0846242489eb00799a4ff32d83.jpg&f=1
Denk dat MAX hem hier ook al de uitgang aanwijst. :P

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:55
Ankona schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:05:
[...]

En boeit het individuele belang van een sporter voor het team management? Welkom in de topsport, daar is het ieder voor zich.
Hoeveel geld steekt Red Bull in het junior programma? Lijkt me ook niet heel erg in het belang van het team om $$$ te investeren in iemand om die na 6 maanden eruit te kegelen omdat je hem zelf te vroeg in die auto hebt gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Andyk125 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:54:
[...]
Daarnaast weet je ook niet wat er binnen een team allemaal gebeurd, ze hebben in ieder geval gekozen voor Riccardo en niet voor Kvyat en dat was met een reden.
Ik denk dat toen iemand plaats moest maken omdat Verstappen in de RBR moest komen.
Nu is de situatie anders, er moet iemand naar RBR omdat Gasly uit de RBR moet. Dan is het keuze proces toch iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

NitroX infinity schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:53:
[...]
Wanneer was die ene ook al weer? Die twee in Rusland kan ik me herinneren.
China verwacht ik. Ineens opduikend aan de binnenzijde, waar Vettel van schrok en spontaan tegen zijn teammaat aanreed. Daar was eigenlijk helemaal niets mis mee, maar daar kwam wel de eerste "torpedo" opmerking langs (door Vettel). Kvyat werd overigens 3e in die race, Vettel nog 2e.

In Rusland reed ie daarna tegen de achterzijde van Vettel, maar het 2e contact was ook deels de schuld van Vettel zelf, die ging van zijn gas af. Red Bull greep het incident met beide handen aan als excuus om de swap uit te kunnen voeren.

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 111 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire