[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.061 views

Onderwerpen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 22:57
Sup4rdurt schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:16:
Mij bekruipt het gevoel dat GAS na de vakantie niet terug hoeft te komen bij RBR. Wie ze in het stoeltje gaan zetten weet ik niet maar ik denk dat zijn kansen op zijn.
:*)

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-09 18:22
WTH, didn't see that coming. Had ook echt Kvyat verwacht eigenlijk.
Ik hoop dat Albon het redt. Sympathieke gozer die op zich oké rijdt.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
Same here. Ik wist voor 99% dat ze 'm gingen vervangen. Kon echt niet meer.

oh snap. double post. excuus

[ Voor 10% gewijzigd door nadroJ op 12-08-2019 12:33 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik had eerlijk gezegd liever kvyat gezien. Veel meer ervaring en doet het erg goed dit seizoen. Albon komt bij mij nog over als een "jongetje".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:27
Waarom Kvyat dan niet eigenlijk..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
nadroJ schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:32:
WTH, didn't see that coming. Had ook echt Kvyat verwacht eigenlijk.
Ik hoop dat Albon het redt. Sympathieke gozer die op zich oké rijdt.
Dat was ook mijn reactie: waarom Albon en niet Kvyat.

Kvyat staat 9de, Albon 15de.

[ Voor 4% gewijzigd door ShellGhost op 12-08-2019 12:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 16:16
Ik denk dat het puur om nationaliteit gaat, niet om rijderskunst. Als Honda een Aziaat achter het stuur kan zetten geeft dat direct een enorme positieve impuls in heel Azië, goede PR voor Honda in de regio. Als ze een Rus achter het stuurtje zetten zal het niemand in Azië iets boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleujelle
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
ShellGhost schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:35:
[...]

Wellicht heeft Kvyat zelf aangegeven er niet op te zitten wachten om naast Max te rijden? Hij zit prima nu bij TR...

En zo zie je maar, alles wat Horner / Marko zegt moet je met een enorme korrel zout nemen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:41

pinda powerrr

Slow down...

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:19

Fab1Man

Live life to the fullest

Kvyat is natuurlijk om bepaalde redenen destijds gewisseld met Max (eerste winst in Barcelona toen de Mercedessen samen gingen grasmaaien) en terug naar Torro Rosso gegaan. Daarna mocht ie niet eens meer terugkomen, dus denk dat dat nog voor een deel meespeelt. Anderzijds wil Red Bull graag met de jongere garde records breken/halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:33
Divak schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:35:
Ik denk dat het puur om nationaliteit gaat, niet om rijderskunst. Als Honda een Aziaat achter het stuur kan zetten geeft dat direct een enorme positieve impuls in heel Azië, goede PR voor Honda in de regio. Als ze een Rus achter het stuurtje zetten zal het niemand in Azië iets boeien.
Mwa ik weet niet of die uitspraak helemaal opgaat.
Rusland ligt voor een groot gedeelte zelf ook in azie.

Twitch

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:59
Zou me niets verbazen als KVY zelf nee heeft gezegd, is net papa geworden, net terug in de F1, die zit wel even prima bij STR

Ik hoop dat Albon met de druk om kan gaan, want halverwege het seizoen switchen brengt nogal wat teweeg

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
wontcachme schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:28:
Of zal Gasly zelfd gevraagd hebben hierom? Of hij vervangen kon worden omdat het hem wellicht teveel wordt op dit moment.
Gasly was gewoon niet snel genoeg. Dat is als coureur het ergste dat er is, je kunt dat namelijk niet "repareren". Als je bij wijze van spreken af en toe crashed omdat je onder druk staat is dat te redden. Als je gewoonweg te langzaam bent is daar helaas weinig aan te doen. Ze hebben bij RBR van alles geprobeerd om hem sneller te krijgen: Max zijn setup en zijn stoelpositie geprobeerd, de auto van Gasly een aantal keer volledig uit elkaar gehaald en gecontroleerd en vervangen, etc. etc. en nog steeds was de snelheid er niet. Dan blijft er een constante factor over: Gasly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
FabianGTI schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:37:
Zou me niets verbazen als KVY zelf nee heeft gezegd, is net papa geworden, net terug in de F1, die zit wel even prima bij STR

Ik hoop dat Albon met de druk om kan gaan, want halverwege het seizoen switchen brengt nogal wat teweeg
Die hoeft nog niks te presteren bij RB. Pas vanaf volgend seizoen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 19:46

scorpie

Supra Addict

Ben benieuwd wat hij klaar kan spelen met de nieuwe Honda motor die ze vanaf België achterin hebben liggen! :9

Ik had het eigenlijk Kvyat meer gegund, zou een mooie, positieve wending in de (zijn) F1 soap zijn wat mij betreft.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nadroJ
Daar gaat Albon z'n vakantie. Die gaat helemaal tureluurs worden in de simulator.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

ShellGhost schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:35:
[...]

Kvyat staat 9de, Albon 15de.
Dat is praktisch volledig te wijten aan de derde plaats van Kvyat, wat een gelukje was. Niet echt representief dus.

Daarnaast denk ik dat ze juist willen kijken hoe Albon het doet. Van Kvyat weten ze al dat het een redelijke keuze is. Voor 2020 kunnen ze dus een goede vergelijking maken tussen Kvyat en Albon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Aparte keuze om nu al Albon in te brengen halverwege het seizoen terwijl Hemult nog aangaf dat dit absoluut niet zou gebeuren. Heeft wellicht Gasly eieren voor zijn geld gekozen en laten ze Albon nu al in het ritme komen voor volgend jaar ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
scorpie schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:39:
Ben benieuwd wat hij klaar kan spelen met de nieuwe Honda motor die ze vanaf België achterin hebben liggen! :9

Ik had het eigenlijk Kvyat meer gegund, zou een mooie, positieve wending in de (zijn) F1 soap zijn wat mij betreft.
Volgens mij komt de upgrade van de honda motor pas in monza.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 16:16
Martin0 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:36:
[...]

Tja, Rusland ligt voor 80% in Azië maar er woont maar 20% van de bevolking. En 20% van 150 miljoen is niets vergeleken met de miljarden in de rest van Azië.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:37
Die Albon is ook gewoon 1.86 zeg. Ze moeten eerst de auto nog wat oprekken denk ik, dat is best lang voor zowel een F1 coureur als een Thai.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:33
Martin0 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:36:
[...]

Mwa ik weet niet of die uitspraak helemaal opgaat.
Daar wordt net zo pootje mee gelicht als met Max. Alexander is half Thais en half Brits en geboren in Londen. Voor zijn race carrière rijdt hij onder Thaise vlag. Max is half Nederlands en half Belg, geboren in België en rijdt onder Nederlandse vlag.

Dus het is maar net hoe Thais je Alexander wil maken. :9

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martin0
Breezers schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:40:
Aparte keuze om nu al Albon in te brengen halverwege het seizoen terwijl Hemult nog aangaf dat dit absoluut niet zou gebeuren. Heeft wellicht Gasly eieren voor zijn geld gekozen en laten ze Albon nu al in het ritme komen voor volgend jaar ?
Alles wat Marko zegt moet je met een potje zout nemen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 07:59
TheBrut3 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:41:
Die Albon is ook gewoon 1.86 zeg. Ze moeten eerst de auto nog wat oprekken denk ik, dat is best lang voor zowel een F1 coureur als een Thai.
Max is zelf ook 1.81, zou die 5cm zoveel uit maken :)?

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ari Gold schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:34:
Waarom Kvyat dan niet eigenlijk..?
Mischien om Gasly autolessen te geven? Kyvat is de meest ervaren in Torro Rosso, Mischien dat als Gasly in 2020 helemaal weg gaat. Dan zullen ze toch weer een rookie moeten opleiden. Kan Kyvat dan goed doen lijkt me?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ShellGhost
Martin0 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:42:
[...]

Alles wat Marko zegt moet je met een potje zout nemen.
Het is net als in het voetbal. Zodra de directie van een club in de media meldt dat ze voor 100% achter een trainer staan, kan je er vergif op innemen dat die trainer binnen een maand op straat staat. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.van.M
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11
ShellGhost schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:38:
[...]

Die hoeft nog niks te presteren bij RB. Pas vanaf volgend seizoen.
Niet helemaal waar, want iedereen gaat hem nu direct vergelijken met Gasly, dus hij moet het minimaal net zo goed doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 14:19
Ben eigenlijk nog niet echt onder de indruk geweest van Albon, wel een gedurfde zet. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Wat ik wel heel opvallend vind is de communicatie van RB: gaat echt heel gericht over 'we zoeken iemand naar Max, we kijken wie het beste past naast Max.' Ze moeten VER natuurlijk ook het idee geven, je bent onze absolute nummer 1.

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:57
Stoksbrood schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:43:
[...]

zou die 5cm zoveel uit maken :)?
Gevaarlijk dit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
TheBrut3 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:41:
Dan zagen ze gewoon de bodem uit het stoeltje, dat hebben ze bij Sauber al eens gedaan voor ik geloof Kubica. En zoveel kleiner is de Red Bull niet vergeleken met de Toro Rosso, dus het zal wel passen. Max is immers 1.81m.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kleintjopie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-03-2022
Onverwachte maar tactische zet van RBR. Mocht blijken dat Albon het in de RB goed doet (P6 of hoger) dan heeft hij de mogelijkheid om het komende half jaar zich te ontwikkelen en de auto te leren kennen. Wat RBR voor volgend jaar weer een voordeel heeft van twee coureurs die bekent zijn met de werkwijze van de wagen.

Mocht blijken dat Albon ook geen waardige teamgenoot van Max is en kan worden geeft het RBR de kans om een andere coureur in te kopen (Bottas, Vettel, Hulk?) En verliezen ze eigenlijk maar één jaar. In vergelijking met Gasly het jaar uit laten rijden volgend jaar Albon en dan 2021 een externe coureur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:52

basvn

Breezand - NHN

kleintjopie schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:45:
Onverwachte maar tactische zet van RBR. Mocht blijken dat Albon het in de RB goed doet (P6 of hoger)
Continue P6 (of hoger als er een uitvaller is in top3 teams) is voldoende.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:37

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Wow wat een move. Had het niet verwacht, maar na de laatste race was het wel een teken aan de wand.

Als je F1tvpro hebt luister dan eens terug naar de boordradio's van Max en Pierre tijdens de FP's, waar Max continu aan het communiceren is over hoe de auto voelt en wat niet goed gaat, is het bij Pierre doodstil. Dan lever je als rijder ook geen input aan de ontwikkelaars van de auto. Dat zegt ook wel wat.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:24
Onverwacht maar logisch. Ik had gehoopt dat GAS het seizoen kon afmaken, maar blijkbaar kost dit RBR toch te veel geld. Dat RBR nog had gezegd dat hij veilig zat.. tja. Ik had het hem gegund.

Dit wordt nog een leuke. Aan het begin van volgend seizoen kan dan naast Max GAS, ALB of KVY zitten. Het zal de snelste zijn van die 3. Het zou me niet eens verbazen als KVY alsnog de partner van Max wordt.

[ Voor 35% gewijzigd door Nat-Water op 12-08-2019 12:48 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Ik ben benieuwd. Balen dat ik de race van Spa niet live kan volgen en moet terug kijken.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik vraag me echt af of het RBR wat zal gaan brengen, Gasly deed het niet best maar ik betwijfel of Albon het zoveel beter gaat doen. Leuk die paar acties in de achterhoede maar de gevechten zijn daar nou eenmaal wat makkelijker te beslissen dan aan de voorkant van het veld.

Ik was er zelf van overtuigd dat men deze "stunt" niet nog een keer zou herhalen omdat je dan wel heel zeker van je zaak moet zijn en je een carrière waar je als RBR zelf ook flink in hebt geïnvesteerd om zeep helpt (Kvyat is tenslotte ook alleen maar terug gekomen bij TR omdat ze gewoon echt door de talenten heen waren en niemand meer hadden met genoeg super licentie punten). Gasly weet u in ieder geval 1 ding en dat is dat zodra er een ander team aan komt kloppen hij meteen een krabbel moet gaan zetten, net als Kvyat zal hij nu ook wel begrijpen dat zodra er weer een nieuw talent beschikbaar komt één van die 2 het veld zal moeten ruimen en het dan echt einde carrière is.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
Het Gasly gunnen vind ik lastig. Je weet dat je bij RBR moet presteren met andere woorden, minstens P6 rijden. Dat lukt 'm gewoon niet. Ik vind het sneu voor 'm, maar terecht.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 19:46

scorpie

Supra Addict

Is het te vroeg voor grappen over Frankrijk?

Renault
Paul Ricard
Gasly

ik zie een patroon :+

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:52
Damn. Niet verwacht, had ze het seizoen wel af zien maken met Gasly. Maar waarom geen KVY?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:27

Martinspire

Awesomeness

Waarom verdient Albon dit? Sure hij doet het als rookie niet verkeerd, maar heeft nog niet geschitterd. Als je verder kijkt naar zijn CV, dan kun je niet anders concluderen dat het heel raar is dat ie uberhaupt in de Toro Rosso is gekomen en is het lastig om na te gaan of ie uberhaupt goed genoeg is voor een RBR stoeltje.

Hij heeft geen enkel rookie kampioenschap gewonnen, in karting ook geen hoge ogen gegooid volgens mij (in ieder geval niet na te gaan op de wiki, maar de keren winst zijn op 1 hand te tellen) en er is op youtube ook geen memorabele race te vinden. Hij had ook nog bijna P3 verloren van Nyck de Vries in F2 vorig jaar, waardoor ie volgens mij punten tekort zou komen voor een licentie.

Als je kijkt wat ie nu heeft gepresteerd, dan kun je toch niet anders concluderen dan dat Kvyat het gewoon beter doet dan hem? En zelfs Verstappen heeft meer races in de Toro Rosso gereden voor ie naar het hoofdteam ging, en daarvan riepen we al dat het te snel ging. Kvyat heeft zelfs langer in Toro Rosso gezeten...

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk dat ie de kans krijgt, maar zie in hem nog echt geen WDC materiaal en zelfs als 2e rijder niet. Zo betrouwbaar is ie nog lang niet...

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 12-08-2019 12:53 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:13
Tsja, een move die er aan zat te komen maar voor mij lood om oud ijzer, Albon gaat nu niet ineens de GP van Spa winnen ;) of beter zijn dan Gasly. Dit zie ik meer als bescherming van Gasly die zoveel druk had. Albon zal die druk niet hebben want bij elke mispeer gaan ze zeggen "halverwege ingestapt, weinig ervaring, ruwe diamant" etc.

Ik zie Gasly volgend jaar in de Haas stappen ipv Grosjean. Die is wel klaar bij RB, next!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 28-09 20:18
Even een hypothese; wellicht was Marko echt van plan om Gasly nog te laten zitten tot het einde van het seizoen maar misschien dat Gasly zelf de handdoek in de ring heeft gegooid. Hij stond zodanig onder druk en in de picture dat hij wellicht eieren voor zijn geld heeft gekocht. Nu kan hij redelijk veilig zijn rondjes bij TR blijven rijden en aan zijn zelfvertrouwen werken. De afgelopen maanden zijn hem duidelijk niet in zijn koude kleren gaan zitten. Laten we eerlijk zijn; is Albon nou echt veel sneller dan Gasly? We gaan het meemaken... Gotta love silly season :p

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

scorpie schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:51:
Is het te vroeg voor grappen over Frankrijk?

Renault
Paul Ricard
Gasly

ik zie een patroon :+
Wellicht als Hulkenberg vertrekt bij Renault, kan Gasly aanschuiven naast Ricciardo ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:03

Vuvuzela

My spire is forming

Het was duidelijk dat Gasly volgend jaar niet in de RB zou zitten. Op deze manier weten ze of Albon het wel zou kunnen.. En slechter dan Gasly kan Albon het niet gaan doen. win-win

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nadroJ
Spa 1-2 RBR confirmed :+

[ Voor 6% gewijzigd door nadroJ op 12-08-2019 12:55 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Chiron schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:46:
Wow wat een move. Had het niet verwacht, maar na de laatste race was het wel een teken aan de wand.

Als je F1tvpro hebt luister dan eens terug naar de boordradio's van Max en Pierre tijdens de FP's, waar Max continu aan het communiceren is over hoe de auto voelt en wat niet goed gaat, is het bij Pierre doodstil. Dan lever je als rijder ook geen input aan de ontwikkelaars van de auto. Dat zegt ook wel wat.
En hoe is de boordradio van albon geweest?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

renzo4000 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:52:
Even een hypothese; wellicht was Marko echt van plan om Gasly nog te laten zitten tot het einde van het seizoen maar misschien dat Gasly zelf de handdoek in de ring heeft gegooid. Hij stond zodanig onder druk en in de picture dat hij wellicht eieren voor zijn geld heeft gekocht. Nu kan hij redelijk veilig zijn rondjes bij TR blijven rijden en aan zijn zelfvertrouwen werken. De afgelopen maanden zijn hem duidelijk niet in zijn koude kleren gaan zitten. Laten we eerlijk zijn; is Albon nou echt veel sneller dan Gasly? We gaan het meemaken... Gotta love silly season :p
Chiron schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:46:

Denk dat deze wel samen te combineren zijn tot het verhaal.

en dan samen met : KVY die niet wilt, want net een kleine, en vind het wel best.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 18:56

Pierre

Van nature lui!

Of Max wordt om zijn oren gereden door Albon (wat ik niet geloof trouwens) maar we gaan het wel zien dus.

Zou die ook naar GoT hebben zitten krijgen toen hij het nieuws hoorde.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

renzo4000 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:52:
Dat GAS aan de bak moest bij de hoofdmacht was natuurlijk ook maar een noodgreep na het redelijk onverwachte vertrek van RIC. Helaas voor GAS heeft dat niet goed uitgepakt, en is hij door het ijs gezakt, net zoals KVY destijds, die was ook nog te onervaren. Ik vraag me af of KVY idd niet gewoon geweigerd heeft (en of ze er uberhaupt wat over hebben te zeggen :+) of dat ze uit de simdata kunnen zien dat Albon sneller is. Naast Max op het podium zie ik niet gebeuren, maar consequent P4-5 wel, en dat betekent kostbare punten schrapen. Slechter dan GAS gaat ie het waarschijnlijk niet doen...

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/mgikhwkr6pblu.57.29.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://www.verstappen.nl/picture/2010/Lonato/WSK_Euro_r2_04.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door basvn op 12-08-2019 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Zouden de Thaise aandeelhouders van Red Bull erop aangedrongen hebben om Albon in de RB te zetten?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 17:11
Niet verwacht, maar dat er met Gasly snel iets moest gebeuren was wel duidelijk.

Sainz heeft dus een 5e 6e plaats in het kampioenschap voor het grijpen.

[ Voor 3% gewijzigd door DJTimo op 12-08-2019 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

DJTimo schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:58:
Niet verwacht, maar dat er met Gasly snel iets moest gebeuren was wel duidelijk.

Sainz heeft dus een 5e plaats in het kampioenschap voor het grijpen.
Die heeft ie nu zeker dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunriseBGN
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-09 21:42
Dat wordt gezellig bij Toro Rosso.
Gasly en Kvyat krijgen vandaag beide de bevestiging dat de kans op rijden voor prijzen in F1 voorbij is.

Maar vanuit Red Bull gezien goed dat men de move maakt, het kon niet meer. Ben benieuwd wat Albon gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
KVY zal wel afgevallen zijn ivm oud zeer met Max, of hij heeft zelf bedankt natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:29
Er zit nu 42 punten tussen SAI en ALB, met nog 9 races te gaan. Als ALB echt een stuk beter gaat rijden dan GAS is het nog wel mogelijk dat hij SAI in gaat halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nadroJ
Tja, Ricciardo had gewoon moeten blijven man.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Mogelijk dat ze bij TR ook niet twee jonge rijders, waarvan 1 echte rookie, in de auto wilden hebben. Dat lijkt me voor dat team ook niet gunstig namelijk gezien de strijd in het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

NitroX infinity schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:58:
Zouden de Thaise aandeelhouders van Red Bull erop aangedrongen hebben om Albon in de RB te zetten?
Wist niet dat ze die hadden?

Edit: inderdaad ja: Wikipedia: Red Bull
51% van thaise zakenman

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 12-08-2019 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11-2023
Red bull is afgeleid van een energy drank uit Thailand.

[ Voor 9% gewijzigd door Lodo op 12-08-2019 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 28-09 17:11
BernardV schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:02:
[...]

Er zit nu 42 punten tussen SAI en ALB, met nog 9 races te gaan. Als ALB echt een stuk beter gaat rijden dan GAS is het nog wel mogelijk dat hij SAI in gaat halen.
Mocht ALB inderdaad SAI nog voorbij gaan in het kampioenschap heeft hij zich bewezen en zal hij in 2020 ook bij RBR rijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:33
Red Bull is een energiedrank en marketingconcern, opgericht in 1987 door de Thaise ondernemer Chaloe Yoovidhya en de Oostenrijker Dietrich Mateschitz, voormalig werknemer van Unilever. Het bedrijf heeft een licentie op het Thaise drankje Krating daeng (Engels: Red Bull). In 1987 lanceerde het bedrijf de drank tijdens de Grand Prix van Monaco.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Red_Bull_%28drank%29

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 18:56

Pierre

Van nature lui!

NitroX infinity schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:58:
Deze komt uit Thailand Chaleo Yoovidhy schat hemeltje rijk dus die zal wel een dikke vinger in de pap hebben.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Op Wikipedia word wat over Thais gezegd en ik meen te hebben gehoord tijdens één van de gp's dat ze een meerderheidsbelang hebben (51% ofzo). Maar ik kan het me verkeerd herinneren.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:29
Martinspire schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:04:
[...]

Wist niet dat ze die hadden?

Edit: inderdaad ja: Wikipedia: Red Bull
51% van thaise zakenman
Wikipedia: Chaleo Yoovidhya

//EDIT: WOW! Dat gaat snel hierboven :D

[ Voor 5% gewijzigd door BernardV op 12-08-2019 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik snap niet dat ze Albon en niet Kvyat gepromoveerd hebben.
Kvyat weet nu in iedergeval zeker dat ie weg moet wezen. Dit kan gewoon niet motiverend zijn. Beter presteren dan je teamgenoot en toch niet de promotie krijgen.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

MikeyMan schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:55:
[...]

En hoe is de boordradio van albon geweest?
Niet gechecked. Maar dat GAS niet constructief bijdraagt aan de ontwikkeling van de wagen is geen goede zaak.

En het is ook maar een van de dingen die niet goed gingen.

Als je in Q2 al op softs moet om Q3 te halen omdat je niet snel genoeg bent op de mediums en de rest wel, dan beperkt dat je ook behoorlijk in je strategische mogelijkheden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

BernardV schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:02:
[...]

Sainz rijdt consistent in de F1.5. 42 punten is een hoop om in te halen voor een nieuwe rijder.

Mogelijk, maar acht de kans niet zo supergroot. Als Albon Sainz voorbij gaat, dan weten we dat ie het gewoon goed heeft gedaan aan het einde van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 12:13
Apache4u schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:07:
Ik snap niet dat ze Albon en niet Kvyat gepromoveerd hebben.
Kvyat weet nu in iedergeval zeker dat ie weg moet wezen. Dit kan gewoon niet motiverend zijn. Beter presteren dan je teamgenoot en toch niet de promotie krijgen.
Ik snap niet waarom iedereen hier dacht dat Kvyat gepromoveerd zou worden. Buitenlandse media spraken al vaker over Albon, Kvyat zit nu gewoon goed op zijn plek bij TR. Hij kan daar een mooi meetpunt worden voor nieuwe instromende coureurs.
RBR moet nu gewoon risico nemen, ze hebben weinig andere opties. Daarnaast kan Albon nu gewoon veel leren, en zich aanpassen naar het team (wat nu in een goede flow zit). Kvyat kent al veel mensen en zal veel meer zijn eigen mening meebrengen wat juist de orde weer kan verstoren.

kimi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:52:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk dat ie de kans krijgt, maar zie in hem nog echt geen WDC materiaal en zelfs als 2e rijder niet. Zo betrouwbaar is ie nog lang niet...
Heel simpel, ze verliezen nu teveel.

Je komt op een Monty Hall probleem, je blijft of je switch, je weet wat je hebt aan Gasly (niets), grotere kans om dan maar te switchen :P

Maar Albon heeft wel al aantal keer laten zien dat hij iets kan wat Gasly blijkbaar niet kan.. inhalen. Het maatk niet uit of het WDC of tweede rijder materiaal is, enige goal voor hem is simpel 'best of the rest' te worden, of dit nu op een rondje of 10 sec achter max, ze moeten punten veiligstellen.

Gasly was al zeker dat hij geen 2020 materiaal zou worden, beter nu vast kijken wat Albon kan doen, om volgend jaar nog Kvyat te overwegen (want ze weten wat hij kan), of extern te gaan zoeken. Je hoeft ook niet verder te kijken wat Albon heeft gedaan, enkel te kijken naar het principe dat het amper slechter kan zijn dan Gasly nu doet.

(plus dat hij in 2018 4x is uitgevallen in F2, dat scheelt behoorlijk als het gaat om een titelstrijd)

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 12-08-2019 13:23 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Zou wat zijn als Albon nu in Spa wint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
basvn schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:56:
KVY die niet wilt, want net een kleine, en vind het wel best.
Dit inderdaad. Kan niet anders.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:44
Mijn twee cent: Ze weten al hoe Kvyat kan presteren in een topteam en nu weten ze het ook van Gasly. Komend halfjaar geven ze Albon een kans om zich te bewijzen en als dat niet gebeurt, zien we volgend jaar Kvyat naast Max rijden. Dat is een beetje hoe ik de tekst van Red Bull interpreteer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tleilaxu schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:12:
Zou wat zijn als Albon nu in Spa wint :D
Podium en hij heeft al meer dan Gasly :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hmm... op Autoblog lees ik in de comments dat KVY een clausule in zijn contract zou hebben waardoor hij het eerste jaar niet naar RB mag??
Volgens mij is het met name die clausule. Kvyat is natuurlijk nog altijd een serieuze concurrent. Ik meende het in AutoSport gelezen te hebben dat hij sowieso één seizoen niet naar Red Bul ‘mag’ gaan. Zeker niet omdat ze bij Ferrari juist de gok hadden genomen om een jongere coureur in te zetten. Ben ondertussen aan het zoeken :-D
https://www.autoblog.nl/n...oot-max-verstappen-128887

Voor F1 nieuws neem ik ze nooit serieus, maar dit vond ik wel opmerkelijk. Iemand die hier meer over gehoord heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Saturnus schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:13:
[...]

Volgens de mythe word je ook een tiende per kind langzamer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:23
zo groot zijn de verschillen volgens mij niet, allebei qua uitslag een positieve uitschieter gehad in Duitsland, terwijl Kvyat al wel wat jaren meer ervaring heeft en nooit onomstreden is geweest; in die zin geen verrassende keuze eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

SinergyX schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:10:
[...]

Heel simpel, ze verliezen nu teveel.

Je komt op een Monty Hall probleem, je blijft of je switch, je weet wat je hebt aan Gasly (niets), grotere kans om dan maar te switchen :P

Maar Albon heeft wel al aantal keer laten zien dat hij iets kan wat Gasly blijkbaar niet kan.. inhalen. Het maatk niet uit of het WDC of tweede rijder materiaal is, enige goal voor hem is simpel 'best of the rest' te worden, of dit nu op een rondje of 10 sec achter max, ze moeten punten veiligstellen.

Gasly was al zeker dat hij geen 2020 materiaal zou worden, beter nu vast kijken wat Albon kan doen, om volgend jaar nog Kvyat te overwegen (want ze weten wat hij kan), of extern te gaan zoeken. Je hoeft ook niet verder te kijken wat Albon heeft gedaan, enkel te kijken naar het principe dat het amper slechter kan zijn dan Gasly nu doet.
Mja dat inhalen gaat prima in de Toro Rosso, maar gaat dat in de RBR ook? Ik snap dat ze meer willen en met een gebroken Gasly weinig kunnen, maar halen ze nu niet hetzelfde probleem op de hals voor de 2e helft? Want de kans dat Albon Verstappen kan bijhouden is klein, dus wat gaat dat doen met zijn zelfvertrouwen? Heeft ie genoeg mensen om zich heen om hem te helpen (zoals niet het geval was bij Gasly)? Voor het kampioenschap was Kvyat de betere keuze geweest. Ik denk niet dat die bedankt heeft om zich te richten op zijn kleine, maar vraag me wel af wat die nou eigenlijk wil. Proberen ze hem volgend seizoen te verkopen aan een ander team? Is dat contract wellicht al binnen? Clausule zoals hierboven klinkt interessant maar lijkt me wel raar.

Nu we weten dat waarschijnlijk die Thaise zakenman erachter zit, is Albon dan de duurste paydriver? :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
Martinspire schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:23:
[...]

Nu we weten dat waarschijnlijk die Thaise zakenman erachter zit, is Albon dan de duurste paydriver? :X
Nee, dat is Stroll :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Maar Red Bull financiert 2 teams, Stroll maar 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:48

Edd

Mja dat inhalen gaat prima in de Toro Rosso, maar gaat dat in de RBR ook?
Dat gaat prima in de RB. Vraag maar aan Max... Oostenrijk en Engeland bijvoorbeeld? ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het was geen optie om Gasly langer te laten rijden in RBR. Je kan altijd even de tijd nodig hebben om te wennen aan de auto en die naar wens af te laten stellen. Maar als dat na een aantal races niet verbeterd en je verdorie aan in de middenmoot blijft hangen en bijvoorbeeld MC Laren niet voorbijkomt, terwijl Max voorin rijdt... dat is onacceptabel. Inhalen moet je gewoon kunnen als je in een RBR rijdt, als je dat nog moet leren. :N

Nu is de grote vraag of Albon het heel veel beter gaat doen, maar niks doen was geen optie. Dat Kvyat niet gekozen wordt verbaasd mij ook wel een beetje. Of hij heeft zijn kans al in het verleden gehad, of hij wou het zelf niet. Albon laat zo'n kans natuurlijk niet schieten als hij hiervoor wordt benaderd.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:03

Vuvuzela

My spire is forming

Onzin. Hoe weten we dat? Ja hij is half Thais.. maar RB bepaalt zelf gewoon wie waar rijdt. Albon was al in karts een onwijs talent.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Om eerlijk te zijn, zoals ik de text van RBR interpreteer is dit meer om te kijken welke opties er zijn voor 2020.
Als Albon het niveau ook niet weet te halen dan kunnen ze voor 2020 het gaan wagen met of een externe coureur of met kvyat.

Twitch

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 07:54

JB

Cédric roelt!

Martin0 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:28:
Om eerlijk te zijn, zoals ik de text van RBR interpreteer is dit meer om te kijken welke opties er zijn voor 2020.
Als Albon het niveau ook niet weet te halen dan kunnen ze voor 2020 het gaan wagen met of een externe coureur of met kvyat.
Hulkenberg! *O*

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Mja dat inhalen gaat prima in de Toro Rosso, maar gaat dat in de RBR ook? Ik snap dat ze meer willen en met een gebroken Gasly weinig kunnen, maar halen ze nu niet hetzelfde probleem op de hals voor de 2e helft? Want de kans dat Albon Verstappen kan bijhouden is klein, dus wat gaat dat doen met zijn zelfvertrouwen? Heeft ie genoeg mensen om zich heen om hem te helpen (zoals niet het geval was bij Gasly)? Voor het kampioenschap was Kvyat de betere keuze geweest. Ik denk niet dat die bedankt heeft om zich te richten op zijn kleine, maar vraag me wel af wat die nou eigenlijk wil. Proberen ze hem volgend seizoen te verkopen aan een ander team? Is dat contract wellicht al binnen? Clausule zoals hierboven klinkt interessant maar lijkt me wel raar.

Als Albon niveau Gasly wordt, is het het seizoen uitrijden, de slechtste eruit en iets nieuws erin gooien.

Het is geen kwestie van 'hij is beter', of 'kvyat had gemoeten', het is kwestie van 'iets moet gedaan worden'.

Maar Gasly staat toch 6e in WDC? Ja, met bijna grotere achterstand op Ferrari dan Max naar Ham heeft.

Niemand snapte in 2016 Barcelona de keuze van Kvyat voor Max, tot de race zelf kwam. Eerst maar kijken wat hij doet, dan pas zien of het slim was of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
SinergyX schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:29:
Niemand snapte in 2016 Barcelona de keuze van Kvyat voor Max, tot de race zelf kwam. Eerst maar kijken wat hij doet, dan pas zien of het slim was of niet.
Muah niemand... denk dat de meningen daarover - ook buiten NL - wel verdeeld over zijn hoor.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Laatst online: 24-09 09:56
Eerder die teamgenoot van 'm die sinds dat ie voor die gele stokbroden rijdt telkens zwaar gefrustreerd uitstapt.

Ik denk het overigens niet. Maar ik acht de kans altijd nog groter dan de Hulk die naar RBR gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:29:
[...]

De Kyvat fans and haters van Max snapte het niet nee, de rest wel.

Lol, SkyF1, de titel "Ruthless Red Bull axe Gasly for Albon" https://www.skysports.com...ly-and-promote-alex-albon

Wat is er nou precies Ruthless aan.. Gasly heeft echt genoeg tijd en support gehad.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2019 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 07:54

JB

Cédric roelt!

Peekster schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:35:
[...]

Eerder die teamgenoot van 'm die sinds dat ie voor die gele stokbroden rijdt telkens zwaar gefrustreerd uitstapt.

Ik denk het overigens niet. Maar ik acht de kans altijd nog groter dan de Hulk die naar RBR gaat.
RIC terug? Meh dat lijkt me sterk ivm zelf vertrekken bij RBR

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het zat eraan te komen, maar Albon? :o
Ik hoop dat hij het aankan, want anders zijn er dit seizoen, twee carrières vernietigd. Die van Gasly is nu redelijk voorbij.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:30
Heb even niet alle berichten doorgelezen, maar ik denk dat Kvyat gewoon al half afgeschreven is. Zelfs als die goed zou presteren, dan zou dat zijn marktwaarde niet enorm veel verhogen en de echte toekomst lijkt hij sowieso niet te zijn. Albon lijkt het nu goed te doen en ik denk dat dit gewoon een halve gok is.

Als het goed uitpakt, dan is de transferwaarde van Albon ineens een stuk hoger en weten ze dat ze een goede 2e man in huis hebben (of 1e als hij zelfs sneller zou zijn dan Max, maar daar ga ik even niet vanuit). Pakt het niet goed uit, dan heeft RB eigenlijk niemand meer en weten ze dat ze verder moeten zoeken (en waarschijnlijk een coureur van een ander team moeten aantrekken).

Bovenstaande zal vast al allemaal gezegd zijn, maar ik vind het eigenlijk niet eens zo'n gekke stap van RB. Had eigenlijk echter niet verwacht dat ze Gasly echt zouden wippen in de summerbreak. Op basis van z'n prestaties lijkt het me echter wel vrij terecht, want wat hij heeft laten zien dit jaar is wel heel erg matig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

JB schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:42:
[...]

RIC terug? Meh dat lijkt me sterk ivm zelf vertrekken bij RBR
Lijkt me uitstekend voor de onderhandelingspositie...

Als RB er zeker van kan zijn dat Ricciardo netjes doet wat ie moet doen, is dit allemaal water under the bridge.
Schat hem hoger in dan een Hulkenberg of alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:44:
[...]

Lijkt me uitstekend voor de onderhandelingspositie...

Als RB er zeker van kan zijn dat Ricciardo netjes doet wat ie moet doen, is dit allemaal water under the bridge.
Schat hem hoger in dan een Hulkenberg of alternatieven.
Betwijfel ook of RIC uberhaupt terug wilt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:54
Waarom zou RIC tweede viool willen spelen bij RBR? Zo zit hij volgens mij niet in elkaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zie het nieuws nu net pas...
Uiteraard zijn we hier dan alweer een paar pagina's verder ;)

Albon is nog zo jong, die mag mislukken en dan is het voor niemand schadelijk. Als Kvyat weer door het ijs zakt is het klaar met hem. Misschien is dat de reden...

Goed nieuws, volgens mij is hij een groot talent. Hopelijk mag hij zonder al te veel druk verder rijpen en ondertussen de broodnodige punten pakken. Als hij blijft drijven, dan is dat mooi voor de toekomst van F1.

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

autje schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:47:
Waarom zou RIC tweede viool willen spelen bij RBR? Zo zit hij volgens mij niet in elkaar.
Want zevende worden in een Renault is een stuk beter dan voor podia strijden in een Red Bull?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:13:
[...]

Jullie doen nu net alsof rijder bij STR i.t.t. RBR zijn vergelijkbaar is met een 32-urige werkweek waar je tussendoor even je kind van de opvang kan halen als hij zich niet goed voelt.
Het is nog steeds F1. Dus dat lijkt me sterk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:57:
[...]

Want zevende worden in een Renault is een stuk beter dan voor podia strijden in een Red Bull?
Met kans om daarmee 1e coureur te worden binnen een team? Denk het wel. Hij hoopt dat Renault gewoon betere tijden krijgt binnen nu en 3 jaar. Als Hulkenberg weg gaat en er een jonge coureur bijkomt, is de kans zeker aanwezig dat hij 1e coureur word voor Renault. Wat bij RBR onmogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:03

bakvis

Tweakers.Nerd

MikeyMan schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:57:
[...]

Als hij al 7e kan worden in die franse zeepkist....

Mijn Specs

Pagina: 1 ... 109 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire