[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.065 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:31

Edd

basvn schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:58:
[...]

Sainz en Norris hebben beide contract voor volgend jaar, dus zou het ALB of KVY moeten worden.

Toch denk ik dat HULK er mooi bij zou passen
Voor Albon vrees ik toch dat het nog even te vroeg is en we dan een herhaling van dit jaar krijgen.
Kvyat kan, maar ik denk dat Marko dat niet wil ivm de historie (eerst eruit gekicked worden en daarna weer terughalen).

Hulk zou ik mooi vinden, maar maakt toch ook wel weer wat fouten.

Ik zou het nu echt even niet durven zeggen wie er volgend jaar in de RBR komt. Misschien halen ze Buemi wel weer terug uit de FE, omdat hij het daar misschien wel gezien heeft.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 14:36
Edd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:06:
[...]

Voor Albon vrees ik toch dat het nog even te vroeg is en we dan een herhaling van dit jaar krijgen.
Kvyat kan, maar ik denk dat Marko dat niet wil ivm de historie (eerst eruit gekicked worden en daarna weer terughalen).

Ik zou het nu echt even niet durven zeggen wie er volgend jaar in de RBR komt. Misschien halen ze Buemi wel weer terug uit de FE, omdat hij het daar misschien wel gezien heeft.
UG dat zou ik zo vervelend vinden, Buemi is echt een vervelende vent.
Heb ik liever dat Kvyat doorstroomt, en om eerlijk te zijn zie ik Marko daar niet al te moeiliijk over doen als het echt veel meer punten op gaat leveren.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Martin0 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:56:
To be fair, haal alonso niet, die kerel maakt teams kapot.
Daar zijn die teams dan altijd nog zelf bij... want die laten het zelf gebeuren. ;)

Maar goed, ik zie hem ook niet instappen bij Red Bull, aangezien Horner en Marko al meerdere malen hebben aangegeven geen interesse in hem te hebben. Dit nog even los van het verhaal wat Honda ervan zou vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
[...]

Albon kan alsnog, maar dan moeten ze hem er in Spa al in zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
[knip]

Dat vooral doen ja, die Buemi is een prettig figuur :+ Als er iemand nogal wat noten op zijn zang heeft dan is hij het wel. Maar Vergne begint ook al spatjes te krijgen. Dat haantjes gedrag zal wel met de behaalde resultaten meekomen verwacht ik ;)

@Edd, dat ze Gasly behouden voor de rest van dit seizoen is idd al meerdere keren door teamleiding Red Bull bevestigd en ik ga er vanuit dat dit ook het geval gaat zijn. Helaas komt de discussie Gasly keer op keer terug omdat ie dat eigenlijk zelf over zich afroept en het zal de rest van het seizoen ook wel terug blijven komen ben ik bang als ie zo blijft presteren. Ik ben benieuwd wat Red Bull uit de hoge hoed gaat toveren, maar laat het aub geen "rijpe" ex F1 rijder zijn maar een jongeling in opkomst die het nu al redelijk doet. Kvyat voor volgend jaar doorschuiven lijkt me het meest logisch, maar ik kan zijn niveau moeilijk inschatten op dit moment (ongeacht zijn 3e plek vorig weekeinde).

[ Voor 38% gewijzigd door hardware-lover op 05-08-2019 14:45 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:47

basvn

Breezand - NHN

KVY en ALB zijn beide onverwacht (terug) in F1. (omdat RBR stoeltjes moest vullen)
die hebben weinig te zeggen over waar ze komen. daarom verwacht ik een ''buitenstaander'' in t stoeltje van GAS.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Martin0 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:09:
UG dat zou ik zo vervelend vinden, Buemi is echt een vervelende vent.
hardware-lover schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:13:
Dat vooral doen ja, die Buemi is een prettig figuur :+
Hij is nu eenmaal nog onderdeel van het RB-team en de mogelijkheid bestaat dan ook nog steeds dat ze hem terughalen.
Vergne zullen we niet terugzien bij RB. Iets met wrok ;)
ArcticWolf schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:12:
[...]

Albon kan alsnog, maar dan moeten ze hem er in Spa al in zetten.
Dit is Albon's eerste seizoen in de F1... Zoals @basvn al aangeeft is hij ook al eens uit het RB programma geschopt, om daarna terug te halen als stoelvulling bij TR. Hij doet het leuk, maar ik vermoed dat hij niet beter dan Gasly zal presteren in de RB15.
.
Ik verwacht niet dat Gasly er dit jaar uitgetrapt gaat worden.

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Bensimpel schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:46:
[...]

Als ze dat willen dan moeten ze Gasly nu alvast droppen, met een betere rijder die meer punten kan pakken, kan die alvast wennen aan het team.
Eens zoveel races nog daar pak je echt veel ervaring mee
gewoon doen. Gasly heeft zn kansen gehad , Max is zwaargewicht dat zeker maar achter een McLaren finishen terwijl je teammaat P2 pakt is onacceptabel. Waar wachten ze nog op ?

Edit: Probleem is dat ze nu niet overduidelijk iemand hebben zoals vorige keer wel het geval was met KVY en VER. Max presteerde enorm goed bij TR en was er echt klaar voor. Wie zouden ze nu moeten brengen ? KVY ? Die heeft veel ervaring maar wordt ook outperformed door Albon regelmatig en Albon heeft zn 1ste seizoen.... Lastige situatie. Daarom denk ik dat ze geen keus hebben om Gasly te laten zitten. Wat ze volgend jaar gaan doen is een interessante discussie

[ Voor 31% gewijzigd door LockeJohn op 05-08-2019 14:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:36

Pathogen

Shoop Da Whoop

LockeJohn schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:51:
[...]

Eens zoveel races nog daar pak je echt veel ervaring mee
gewoon doen. Gasly heeft zn kansen gehad , Max is zwaargewicht dat zeker maar achter een McLaren finishen terwijl je teammaat P2 pakt is onacceptabel. Waar wachten ze nog op ?
Op een goede rijder. Het ontkennen dat nu gebeurt is gewoon een standaardverhaaltje, geen enkel stoeltje in de F1 is safe als je niet presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
Pathogen schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:57:
[...]

Op een goede rijder. Het ontkennen dat nu gebeurt is gewoon een standaardverhaaltje, geen enkel stoeltje in de F1 is safe als je niet presteert.
Klopt ben ik met je eens. Wie zal er volgend jaar zitten denk je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:10
Ik durf er haast geld op in te zetten dat Kvyat er terug in komt bij RB. Niet al na de zomerstop, ik denk dat ze op zoek zijn naar een nieuwe rijder bij STR en Gasly er uit ligt na dit seizoen.
Just my 2 cents. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik schat de kansen van KVY hoog in om GAS te vervangen na de zomerstop.

Hij zal snappen dat Max prio heeft en zich schikken in 2e rijder zijn, en het als kans zien om verder te komen.
Lukt het Max een keer niet, dan zal hij zijn kans mogen pakken.

De doelen zijn zeer helder te maken lijkt me en KVY van nu is een hele andere dan toen hij teruggezet werd naar STR.

Ik heb daar wel vertrouwen in en denk dat dat gaat gebeuren (ff mijn glazen bol checken.....ja, inderdaad :+)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-09 21:10
en wie moet KVY dan vervangen bij STR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

hardware-lover schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:13:
@Edd, dat ze Gasly behouden voor de rest van dit seizoen is idd al meerdere keren door teamleiding Red Bull bevestigd en ik ga er vanuit dat dit ook het geval gaat zijn. Helaas komt de discussie Gasly keer op keer terug omdat ie dat eigenlijk zelf over zich afroept en het zal de rest van het seizoen ook wel terug blijven komen ben ik bang als ie zo blijft presteren. Ik ben benieuwd wat Red Bull uit de hoge hoed gaat toveren, maar laat het aub geen "rijpe" ex F1 rijder zijn maar een jongeling in opkomst die het nu al redelijk doet. Kvyat voor volgend jaar doorschuiven lijkt me het meest logisch, maar ik kan zijn niveau moeilijk inschatten op dit moment (ongeacht zijn 3e plek vorig weekeinde).
Mijn voorkeur zou er ook naar uitgaan dat ze een jongeling in opkomst erin zetten. Echter zit die nu (naar mijn mening) niet echt in de pool.
Zoals ik al zei, doen Albon en Kvyat het leuk, maar is hun niveau wel lastig in te schatten. Misschien heeft Kvyat idd wat geleerd van zijn tijd in de simulator bij Ferrari, alleen hebben wij daar natuurlijk geen zicht op.
Ze doen het iig wel beter als teamgenoten dan de 2 Haas-coureurs ;)

Maar voor hetzelfde geld heeft Gasly na de zomerstop en een paar weken van bezinning het licht gezien en weet hij wel goede resultaten neer te zetten.

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@ppbruins GAS naast ALB en dan mag hij zich opnieuw bewijzen. Als ALB hem om de oren rijdt, weet je genoeg...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:54
albino71 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:58:
Ik schat de kansen van KVY hoog in om GAS te vervangen na de zomerstop.

Hij zal snappen dat Max prio heeft en zich schikken in 2e rijder zijn, en het als kans zien om verder te komen.
Lukt het Max een keer niet, dan zal hij zijn kans mogen pakken.

De doelen zijn zeer helder te maken lijkt me en KVY van nu is een hele andere dan toen hij teruggezet werd naar STR.

Ik heb daar wel vertrouwen in en denk dat dat gaat gebeuren (ff mijn glazen bol checken.....ja, inderdaad :+)
Nee, ik zie het niet gebeuren. Helmut Marko heeft al gezegd dat er geen wijzigingen gaan komen. Ik verwacht deze dan ook niet. En Kvyat nu weer promoveren is jezelf wel echt in slecht daglicht zetten nadat hij weggestuurd is bij datzelfde team en het zusterteam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:07
ppbruins schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:02:
en wie moet KVY dan vervangen bij STR?
Als er na de zomerstop KVY in RBR komt, dan gaat GAS naar STR.
Als KVY (of ALB) in 2020 naar RBR gaat, dan kan er iemand van de F2 naar STR. De Vries misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik denk dat de vraag is wat voor rijder ze willen hebben. Zoeken ze een Bottas-typje, dan zal Kvyat een prima optie zijn.
Maar RBR is er ook weer het team niet naar om op safe te spelen en een brave 2e rijder te zoeken. Altijd het randje opzoeken en het maximale uit alles halen, dat is waar ze voor staan naar mijn idee en dat belichaam je niet door een Kvyat neer te zetten.
Of het volgende jonge talent krijgt de doorstroomkans, óf een outsider die het niveau van Max al direct kan benaderen. Ik denk eerder het eerste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

demo31051987 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:05:
[...]

Nee, ik zie het niet gebeuren. Helmut Marko heeft al gezegd dat er geen wijzigingen gaan komen. Ik verwacht deze dan ook niet. En Kvyat nu weer promoveren is jezelf wel echt in slecht daglicht zetten nadat hij weggestuurd is bij datzelfde team en het zusterteam.
Dat Marko zegt dat er niets veranderd, is i.m.o. hetzelfde als de voetbalclub die zegt 100% achter de trainer te staan en die er de week daarna uitbonjouren.

GAS laten zitten is net zo goed een er groot risico. Wat mij betreft groter dan dit nog langer laten voortduren.
Ook voor GAS niet goed dit...

Ach de tijd zal het leren zullen we maar zeggen.

Te koop....

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:28
FunkyTrip schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:49:
[...]

Stel je voor dat Max in dezelfde auto als Hamilton mag rijden, dan is Hamilton nergens meer.
Nee hoor, die rijden dan redelijke dezelfde tijden. Valt me vaker op dat men Max enorm overschat en Lewis enorm onderschat. Beide zijn de top van de top en doen niet voor elkaar onder. Je zou ze beiden gelijk moeten waarderen qua skills en snelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Edd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:04:
[...]
Mijn voorkeur zou er ook naar uitgaan dat ze een jongeling in opkomst erin zetten. Echter zit die nu (naar mijn mening) niet echt in de pool.
[knip]
Die hoeft er nu ook nog niet te zijn, Verstappen kwam ook pas in die pool terecht in de 2e helft van 2014 ;)

Dus misschien zwemt er toch wat interessants rond waar Red Bull zijn haak in kan zetten, al is het misschien logischer om een swap binnen Red Bull <> Toro Rosso te doen voor het volgende seizoen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 19:54
albino71 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:07:
[...]

Dat Marko zegt dat er niets veranderd, is i.m.o. hetzelfde als de voetbalclub die zegt 100% achter de trainer te staan en die er de week daarna uitbonjouren.

GAS laten zitten is net zo goed een er groot risico. Wat mij betreft groter dan dit nog langer laten voortduren.
Ook voor GAS niet goed dit...

Ach de tijd zal het leren zullen we maar zeggen.
Waarom is het een te groot risico? Ja, ze halen te weinig punten, maar de 3e plek ik sowieso zeker. En ik denk niet dat Kvyat of Albon dit nog beter kan doen. De RB15 is gebouwd om Max heen en daar moet de tweede rijder het maar mee doen. Als ze daar niet mee overweg kunnen, dan is dat jammer.

Dat Kvyat het nu goed doet in de STR betekent niet dat hij het ook goed doet in de RBR. Bewijs is geleverd door Gasly zelf.

Maar inderdaad, tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Holkers schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:07:
[...]

Nee hoor, die rijden dan redelijke dezelfde tijden. Valt me vaker op dat men Max enorm overschat en Lewis enorm onderschat. Beide zijn de top van de top en doen niet voor elkaar onder. Je zou ze beiden gelijk moeten waarderen qua skills en snelheid.
Hamilton 34 is inmiddels. Dan is de aftakeling echt al begonnen. Het lichaam en de geest zijn dan anders dan wanneer je begin 20 bent. Ja op ervaring en talent is hij nog snel, maar Max heeft momenteel wel iets extra's door de combi jong en ervaren. Hij is natuurlijk belachelijk jong begonnen en heeft alleen maar race genen. Ik denk echt dat Max een tandje beter is in alle opzichten.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

demo31051987 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:11:
[...]

Waarom is het een te groot risico? Ja, ze halen te weinig punten, maar de 3e plek ik sowieso zeker. En ik denk niet dat Kvyat of Albon dit nog beter kan doen. De RB15 is gebouwd om Max heen en daar moet de tweede rijder het maar mee doen. Als ze daar niet mee overweg kunnen, dan is dat jammer.

Dat Kvyat het nu goed doet in de STR betekent niet dat hij het ook goed doet in de RBR. Bewijs is geleverd door Gasly zelf.

Maar inderdaad, tijd zal het leren.
Als je het na 11 races nog steeds niet kan bolwerken, maar zelfs achteruit lijkt te gaan, gaat dat in de volgende 10 ook niet meer verbeteren. Hij hoeft niet Max te verslaan, maar een halve seconde beter mag je wel verwachten.

Natuurlijk is KVY promoveren geen garantie, maar ik durf wel te beweren dat het met de combi RB15 en GAS niet goed gaat komen.

Dan speelt natuurlijk ook de vraag op of je hem volgend jaar nog in de RBR wil...
Ik denk het niet, dat besluit is waarschijnlijk al genomen.

Ga je dan wachten tot het einde van het jaar om een ander te proberen, of pak je er een uit je pool die je al wat langer kent en die uit een diep dal is gekropen?

Ik zou het wel weten...

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Zó goed was GAS nou ook weer niet in de STR... Als je de enorme hoeveelheid DNF's van vorig jaar niet meeneemt heeft ie slechts met 6-5 gewonnen in hogere finishposities tov Hartley, die toch ook geen hoogvlieger in de F1 leek te zijn (wel een goede ontwikkelingsrijder).

M.i. is GAS gepromoveerd bij gebrek aan beter, niet omdat hij the next best thing zou zijn, dus zodra RBR iets beters in dat stoeltje kan zetten zullen ze het écht niet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
[...]

Zoal @albino71 schrijft: Max zal denk ik net wat beter zijn. Niet veel, maar net een edge over iemand die 34 is en op alle fysieke vlakken aan het "aftakelen" is. Allemaal relatief natuurlijk, maar na je 31e nemen veel key-eigenschappen van jouw lichaam af; reactiesnelheid, reflexen, concentratievermogen etc.

De ervaring van Hamilton spreekt in zijn voordeel, maar Max heeft ondertussen ook 92 race weekenden meegemaakt en is pas 21 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CF230
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-07-2021
Zou Bottas geen optie zijn? Contract met Merc wordt waarschijnlijk niet verlengd. Houdt Max scherp in de kwali’s en is bewezen een ideale 2e man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik denk niet dat RBR een overduidelijke 2e viool neer wil zetten. Maar als ze met Bottas kennis van Mercedes binnen kunnen halen is dat weer wel een slimme truc.

Ik noem geen namen omdat ik ze simpelweg ook nog niet zie - anders was diegene er waarschijnlijk al geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
CF230 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:31:
Zou Bottas geen optie zijn? Contract met Merc wordt waarschijnlijk niet verlengd. Houdt Max scherp in de kwali’s en is bewezen een ideale 2e man...
Nee. Laat die dan afbouwen bij Williams. Als hij een ideale tweede man was, dan had hij gisteren niet zo extreem verdedigd ten opzichte van Ham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-10 14:24
Of KVY nu direct de goede persoon is weet ik niet. Hij is net vader geworden en ik heb wel eens begrepen dat coureurs dan toch voorzichtiger gaan rijden, al dan niet bewust.

Mocht BOT bij Mercedes vertrekken is hij wel een goede vervanger :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

^^ Even helemaal een gek idee, wat denken jullie van een van de vrouwelijke (Beitske uiteraard als Oranje chauvinistische NLer.) rijders uit de Formule W? (In Torro dan, RB lijkt me wat teveel.)*

* * Illegal_Alien prepares to be boarded by females now...

[ Voor 10% gewijzigd door Illegal_Alien op 05-08-2019 15:45 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ppbruins
albino71 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:14:
[...]

Hamilton 34 is inmiddels. Dan is de aftakeling echt al begonnen. Het lichaam en de geest zijn dan anders dan wanneer je begin 20 bent. Ja op ervaring en talent is hij nog snel, maar Max heeft momenteel wel iets extra's door de combi jong en ervaren. Hij is natuurlijk belachelijk jong begonnen en heeft alleen maar race genen. Ik denk echt dat Max een tandje beter is in alle opzichten.
Kimi is 40 en houdt GIO vaak ver achter zich, dus leeftijd zegt niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

StealthyPeanut schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:29:
[...]

Zoal @albino71 schrijft: Max zal denk ik net wat beter zijn. Niet veel, maar net een edge over iemand die 34 is en op alle fysieke vlakken aan het "aftakelen" is. Allemaal relatief natuurlijk, maar na je 31e nemen veel key-eigenschappen van jouw lichaam af; reactiesnelheid, reflexen, concentratievermogen etc.

De ervaring van Hamilton spreekt in zijn voordeel, maar Max heeft ondertussen ook 92 race weekenden meegemaakt en is pas 21 jaar.
Yep, 48 hier en de reflexen zijn minder dan toen ik 20 was. Ietsje maar hoor ;)

Nu zijn dit topatleten, stuk voor stuk, dus die manier van leven houdt je in alle opzichten in vorm, maar het is nu eenmaal zo dat het steeds iets minder wordt, zelfs voor Hamilton.
ppbruins schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:43:
[...]

Kimi is 40 en houdt GIO vaak ver achter zich, dus leeftijd zegt niet alles.
Kimi schijnt echt wel een natuurtalent te zijn, en dat wordt met ervaring samen een nog steeds goede combi. Maar hij is nu absoluut niet beter dan toen hij 25 was. Daarnaast vind ik GIO niet de allerbeste.

[ Voor 19% gewijzigd door albino71 op 05-08-2019 15:45 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
Illegal_Alien schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:42:
^^ Even helemaal een gek idee, wat denken jullie van een van de vrouwelijke rijders uit de Formule W? (In Torro dan, RB lijkt me wat teveel.)*

Dat zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
^^ Even helemaal een gek idee, wat denken jullie van een van de vrouwelijke rijders uit de Formule W? (In Torro dan, RB lijkt me wat teveel.)*

Ik vermoed dat er nog wel een paar jaar overheen gaat voordat een van de vrouwen goed genoeg is voor F1. Calderon kan alleen die toerist (RAG) in de F2 voorbij komen en die schat ik toch in als een van de betere vrouwelijke coureurs (met mijn beperkte kennis van het vrouwenensamble :+ ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

^^ Even helemaal een gek idee, wat denken jullie van een van de vrouwelijke (Beitske uiteraard als Oranje chauvinistische NLer.) rijders uit de Formule W? (In Torro dan, RB lijkt me wat teveel.)*

laat die eerst maar is mee rijden in de F2. (ze rijden nu F3 spec auto''s)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppbruins
albino71 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:44:
[...]

Kimi schijnt echt wel een natuurtalent te zijn, en dat wordt met ervaring samen een nog steeds goede combi. Maar hij is nu absoluut niet beter dan toen hij 25 was. Daarnaast vind ik GIO niet de allerbeste.
Niet sneller dan toen hij 25 was bedoel je, denk ik. GIO is veldvulling met hier en daar een uitschieter. Net als Gasly :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Batiatus schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:46:
[...]

Ik vermoed dat er nog wel een paar jaar overheen gaat voordat een van de vrouwen goed genoeg is voor F1. Calderon kan alleen die toerist (RAG) in de F2 voorbij komen en die schat ik toch in als een van de betere vrouwelijke coureurs (met mijn beperkte kennis van het vrouwenensamble :+ ).
Die is ook niet positief over de W series:

https://www.thedrive.com/...series-is-a-step-backward
Female F1 Test Driver Tatiana Calderon Says Women-Only W Series is a 'Step Backward'
The Alfa Romeo Sauber test driver offers her thoughts on the controversial series that is set to begin in 2019.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Alleen wat is zo'n bericht waard, als het is van voordat de W-series überhaupt begonnen waren?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
mphilipp schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:24:
[...]

Nee, die conclusie trek ik niet. Ik stel gewoon dat het bij dergelijke omstandigheden niet zo is dat je een totale prutser bent als je een keer spint. Je rijdt immers op de limiet. Wij van de zijlijn roepende zijn vaak wat harder als de gevolgen van een spin voor een coureur erger uitpakken. Als Max of Lewis spint en gewoon weer door kan rijden, is het nooit zo'n probleem. Maar als ie de muur in jankt, is het vaak ineens een loser. Terwijl hij feitelijk niets anders doet als Lewis of Max, maar dan een paar km/u sneller of op een iets andere plek.
Eens, je bent geen totale prutser maar als je 2 x jezelf vergaloppeert in dezelfde bocht binnen 1 race ;)

Toch dachten veel mensen daar wat anders over toen Vettel vorig jaar Duitsland op een uiterst lullige manier z'n auto het grind in reedt op Hockenheim en ook volgens dezelfde critici z'n kampioenschap verspeelde.

De zogenaamde regengoden gingen op een nat Hockenheim overigens allemaal wel een keer in de fout (Verstappen had als enige de mazzel er niets aan over te houden) en notabene een Vettel die vorig jaar nog compleet afgeserveerd werd rijd van plek 20 naar 2 in een race waar alles wel eens een keer zijn kant op valt.
Bensimpel schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:46:
[...]

Als ze dat willen dan moeten ze Gasly nu alvast droppen, met een betere rijder die meer punten kan pakken, kan die alvast wennen aan het team.
Gasly blijft gewoon zitten waar ie zit en zal volgend jaar ook gewoon voor RBR rijden ben ik bang. Die jongen is net als Leclerc ineens in het diepe geschopt na een jaartje rommelen in de achterhoede en dan moeilijk gaan lopen doen als ze een beetje tegenvallen.

Wie zou RBR moeten halen dan? Hulkenberg? Hele sympathieke vent en ik gun hem die plek maar die man heeft een record in handen waar echt geen enkele coureur trots op zou zijn en dan geloven we echt dat hij bij RBR wel even netjes iedere race op plek 2 achter verstappen gaat finishen en jongens als Hamilton, Bottas, Vettel en Leclerc om de oren rijdt? Gaat niet gebeuren.

Bij McLaren gaan ze niemand laten gaan, daar zijn ze net op de weg terug en hebben ze gewoon een rijders duo wat nog wel een tijdje mee kan in tegenstelling tot een Alonso en Vandoorne welke men eerder had rijden. Russell staat op de loonlijst van Mercedes dus dat kunnen ze ook vergeten. Vettel gaat ook niet weg bij Ferrari komend jaar want daar hebben ze ook geen alternatief om naast Leclerc te zetten.

En een Albon of Kvyat gaat het ook niet worden, ik geloof namelijk niet dat die beiden zoveel sneller en / of beter zullen presteren dan een Gasly op dit moment. Albon zou men kapot maken door hem nu al te promoveren naar Red Bull en Kvyat, alles leuk en aardig maar hij is niet in staat Albon compleet naar huis te rijden terwijl Kvyat al de nodige jaren ervaring in huis heeft. Prima coureur om een gat mee te vullen bij TR maar daar vooral lekker bij laten.

RBR moet Gasly gewoon een beetje uit de wind houden, zolang men geen echt alternatief heeft is het echt zinloos die jongen op de kop te blijven pikken en hem iedere week weer een stukje verder de grond in te boren. Voor Gasly is het inmiddels echt wel duidelijk dat ie weinig te "eisen heeft" bij RBR en zichzelf geen illusies hoeft te maken. Prima basis om nog een jaartje aan te blijven en Verstappen niet in de weg te gaan rijden ;)

En het Alonso scenario... laten we daar alsjeblieft niet aan beginnen zeg. Die man is na jaren gallen en de boel kleineren bij McLaren eindelijk weg en dan zou je hem als RBR binnen willen halen als "hulpje" om Max de jongste wereldkampioen ooit te maken? Degene die geloofd dat iemand met een ego als dat van Alonso zich daar voor gaat lenen moet echt met z'n plasje langs de dokter ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppbruins schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:53:
[...]

Niet sneller dan toen hij 25 was bedoel je, denk ik. GIO is veldvulling met hier en daar een uitschieter. Net als Gasly :D
Nah, dan kom ik op 16 van de 20 coureurs om het veld toch maar compleet te maken. Met zijn vieren racen is ook niet leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
Verwijderd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:04:
[...]

Nah, dan kom ik op 16 van de 20 coureurs om het veld toch maar compleet te maken. Met zijn vieren racen is ook niet leuk
Welke vier naast Ham en Ver :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
CF230 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:31:
Jij weet meer dan wij weten?

Ik heb niet het idee dat Ocon het beter gaat doen dan Bottas, want zo geweldig is Ocon nu ook weer niet. Ocon heeft nu een jaar niet gereden en zal ook eerst weer even aan de auto e.d. moeten wennen. Daarbij wordt de kans op onrust in het Mercedes team groter door Ocon's haantjesgedrag. Niet iets waar Mercedes en Hamilton op zitten te wachten lijkt me. Bottas daarentegen doet het best goed dit jaar. Haalt netjes WDC/WCC punten binnen en pakt af en toe een overwinning. En laat zich gedwee piepelen.

Maar goed, Bottas zou inderdaad best de ideale 2e rijder bij Red Bull kunnen zijn. Want dat is hij bij Mercedes ook. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
ppbruins schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:06:
[...]

Welke vier naast Ham en Ver :?
Leclerc en Vettel schaar ik daar ook nog wel onder. Ik verwacht trouwens ook dat Norris en Russel bizar snel zullen zijn als ze in een Mercedes rijden.

[ Voor 19% gewijzigd door StealthyPeanut op 05-08-2019 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:52

FunkyTrip

Funky vidi vici!

[...]

Ik weet het niet hoor. Hamilton moet werkelijk alle zeilen bij zetten om te kunnen winnen van Max terwijl hij in een volledig superieure auto rijdt. Geef je Max een paar pk-tjes en een party mode meer, dan redt Hamilton het niet meer. Gasly eindigt niet voor niets achter de Ferrari's en zelfs achter Sainz. Dat is de normale mode van de Red Bull. Misschien ietsje beter, dan Gasly voor elkaar krijgt op dit moment maar nog steeds mijlenver achter de Mercedessen (en de Ferrari's). Ik hoop dat Gasly gewipt wordt om te kijken of ik gelijk heb. Of dat we ooit Hamilton *en* Max in Mercedes mogen zien.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
StealthyPeanut schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:14:
[...]

Leclerc en Vettel schaar ik daar ook nog wel onder. Ik verwacht trouwens ook dat Norris en Russel bizar snel zullen zijn als ze in een Mercedes rijden.
Dat zijn er dan al meer dan vier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:11
Ik kan ook wel een paar rijders bedenken die een tweede kans verdienen F1 en naar mijn mening beter presteren dan GAS:
Als voorbeeld:
- Pascal Wehrlein
- Stoffel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
PeeGee schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:22:
Ik kan ook wel een paar rijders bedenken die een tweede kans verdienen F1 en naar mijn mening beter presteren dan GAS:
Als voorbeeld:
- Pascal Wehrlein
- Stoffel
Hoe heeft Stoffel het gedaan in de Formule-E?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Kunnen ze niet gewoon Maldonado een stoeltje bij RBR geven? :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

PeeGee schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:22:
Als voorbeeld:
- Pascal Wehrlein
- Stoffel
Ik zat net aan Stoffel te denken, wat jammer dat ie zich nooit echt heeft kunnen bewijzen in een degelijke auto.

Maar het is denk ik allemaal erg speculeren of een andere nieuweling het wel beter zal doen dan GAS in die auto naast Max. Dan kan je voor wat meer zekerheid kiezen en een coureur zoeken die zich al bewezen heeft maar die zijn er niet veel. Misschien HUL of BOT ofzo.
Of misschien komt GAS helemaal fris terug na de zomerstop en kan ie RBR nog overtuigen van zijn nut in het team (een keertje op het podium komen zal vast helpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:06
Ik hoop echt dat Gasly bij de volgende race elke sessie en in de race steevast en klap sneller is als Verstappen, dan is dat geneuzel dat Gasly nog dit seizoen z'n stoeltje kwijt raakt ook afgelopen.

Die jongen blijft gewoon in die auto zitten de rest van het seizoen. Wat er daarna gebeurt weet niemand, maar dat zien we vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:26

mphilipp

Romanes eunt domus

R2D2 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:02:
[...]
Toch dachten veel mensen daar wat anders over toen Vettel vorig jaar Duitsland op een uiterst lullige manier z'n auto het grind in reedt op Hockenheim en ook volgens dezelfde critici z'n kampioenschap verspeelde.
Ik denk hij zelf ook... :+
De zogenaamde regengoden gingen op een nat Hockenheim overigens allemaal wel een keer in de fout
Iedereen komt een keer aan de beurt denk ik. Daarom zeg ik ook dat het een loterij is. Schumacher heeft ook ooit een keer verkeerd gegokt in Monaco. Coulthard spinde een keer in de opwarmronde op een lullige manier. Iedere coureur heeft zijn lullige momenten. Maar als je als Vettel dergelijke momenten aan elkaar rijgt en ook nog eens een aantal keren om je oren gereden wordt door een snotneus, ga je er wel in geloven zeg maar...
Gasly blijft gewoon zitten waar ie zit
Dat denk ik ook. Hem vervangen is paniekvoetbal en zet nodeloos druk op de vervanger. Geen van beide opties zijn van het kaliber Verstappen die er ijskoud onder blijft. Kvyat nog een keer door het ijs laten zakken overleeft die arme knul niet.
...en zal volgend jaar ook gewoon voor RBR rijden ben ik bang.
Daar ben ik niet helemaal van overtuigd. Maar wie dan? Ik weet het ook niet. Ze hebben Kvyat niet voor niets naar STR gehaald. En ook Ferrari was blij met hem. Ik denk dat ie niet zo'n slechte optie zou zijn.
Wie zou RBR moeten halen dan? Hulkenberg?
Ik ben niet de baas bij RBR, maar ik geloof er niet zo in dat ze iemand van buitenaf direct in een Red Bull zetten. Dan is hun juniorprogramma helemaal waardeloos geworden. Het was al toxisch door Kvyat er zomaar uit te trappen. En ook andere coureurs die ze afgeserveerd hebben doet het programma geen goed. Ondanks verhalen dat Marko met de Hulk zou hebben gesproken of met Alonso denk ik niet dat dat de manier is hoe RBR aan coureurs komt. Maar goed, wie weet...nood breekt wet en ik ben zoals gezegd de baas niet.
En het Alonso scenario... laten we daar alsjeblieft niet aan beginnen zeg.
Ja, laten we het daarbij laten :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fo0
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 12-01-2023

fo0

Nyck ipv Bottas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:23

sjaool

Every life should have 9 cats

StealthyPeanut schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:14:
[...]

Snel zijn alleen is niet goed genoeg natuurlijk. Je moet ook over de nodige race craft beschikken. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Gooi Hulkenberg naar Verstappen en je hebt een leuke rijder erbij. Gasly mag weer terug naar GT2/GT3. Daar komt die meer tot zijn recht. Misschien een leuker rijder voor WTRC ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Help!!!! schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 12:32:
^
Ik zou Bottas houden. Ocon gaat gegarandeerd gezeik opleveren zeker als ie mee zou kunnen komen met Lewis.
Ik zou niet zo goed weten waarom ik dat niet zou willen.

Toto ? Ja, hem zou ik snappen.

Maar ik ben helemaal voor.

Ok, toch niet. Tis en blijft een achterbaks en genieperig mannentjemet dat valse lachje van hem
niet mijn coureur.

We houden het netjes.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002

World Citizen

FreeReef.nl

Dat is 1 op 1 vervangen. Ik vind Nyck en Bottas juist exact dezelfde rijders. Wel snel en op zich ook goed, maar veel te bedacht om WC te worden. Beide hebben ze ook een grote mond die door niemand echt serieus word genomen.

Nee.. Nyck naast Ham of naast Ver of naast Vet om juist als 2e viool te spelen zou nog kunnen... maar ik vind het zelfs al geen Raikonen.

Leuke gast verder hoor, maar volgens mij "vind hij veel te veel niet eerlijk"....

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:12
De enige reden dat Gasly er nog zit is dat RBR geen paniekvoetbal wil spelen. Dat gepiel met Kvyat heeft ze flink wat geloofwaardigheid gekost, dat willen ze niet nog een keer meemaken.

Daarnaast lijkt Albon me de iets 'logischer' kandidaat om Gasly op te volgen, maar als je die op dit moment in de RBR zet maken ze dezelfde fout weer; iemand te vroeg promoveren. Ze hebben die fout nu al bij Kvyat en bij Gasly gemaakt.

Gasly heeft het overduidelijk niet in zich, iets dat een extra jaartje bij TR waarschijnlijk wel duidelijk had gemaakt. Probleem is dat ook Albon eind dit jaar nog maar een jaar ervaring heeft en dus eigenlijk ook geen kandidaat is. Ik vermoed dat ze het met Kvyat niet meer aandurven, als die weer niet levert is RBR het lachertje van de grid.

Vermoed dat een 'tussenpaus' voor één of twee jaar dan ook de meest logische keuze is. Uiteraard iemand met ervaring, dus een Bottas (als hij weg wordt gestuurd bij Mercedes) zou zo maar kunnen. Of Kimi, vermoed dat die in een RBR wel eens voor verrassingen zou kunnen zorgen.

Wat er bij die persconferentie is gezegd over Gasly is niet heel erg chique van Lewis. Naar het waarom hij het gezegd heeft kunnen we alleen maar gissen. Een 'domme' denigrerende opmerking, of speelt er meer en probeert hij er een duwtje aan te geven. Het is wel duidelijk dat Gasly geen enkel respect geniet onder zijn collega's en dat is minimaal net zo killing als niet snel zijn.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ivysaur schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:03:
Gooi Hulkenberg naar Verstappen en je hebt een leuke rijder erbij. Gasly mag weer terug naar GT2/GT3. Daar komt die meer tot zijn recht. Misschien een leuker rijder voor WTRC ofzo.
Hulkenberg verliest van Ricciardo. Wat zou hij dan voor een verbetering zijn voor RB? Leuke gast maar gewoon niet snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk dat het niet zozeer de persoon an sich is, maar meer iemand die met die auto kan rijden. Ric kon gewoon goed met die auto rijden, gasly blijkbaar nog steeds niet. Honda heeft toch ook nog die 30 jarige gast? Die zou ergens een keer gaan testrijden.

RBR, Merc en Ferrari rijden allemaal met aanzienlijk verschillende stylen, het moet maar net je auto zijn om daar maximaal in te kunnen presteren, dat lijken Ham en Verstappen gewoon erg goed te doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:07
De Vries, rijdt momenteel P1 in de F2 Kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Hooguit als plekje in de STR. zodat er daarvan 1 kan doorschuiven.
maar zeker niet gelijk in de RBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Als je iemand wil die ongeveer net zo bij Verstappen blijft als Bottas bij Hamilton, dan zou RBR Bottas moeten inlijven als die zo snugger zijn om Ocon te laten racen. Heeft RBR het beter mogelijk voor elkaar (als Bottas wel met de auto om kan gaan) en doet Mercedes een RBR 2019. :P

Maar goed, de spoeling is dun en ik denk dat er nagenoeg geen andere rijders zijn die bij Verstappen in de buurt kunnen blijven dan de combi Hamilton/Bottas. Hulkenberg is te oud en presteert bij Renault nou ook niet echt. De TR rijders hebben het niveau niet en gaat net als Gasly ook kapot. Alonso moet je in zijn racegraf laten zitten, komt niets zinnigs meer van (al jaren niet). Of toch Kimi... ;)

Maar ik denk zelf dat Gasly gewoon het jaar af moet maken, mogelijk komt hij in de tweede helft na wat rust wel tot leven. Immers was Max in dezelfde periode vorig jaar ook een redelijk rijdende ramp en ging het na de zomerstop een stuk beter.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Sir_Lion schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:47:
[...]
De Vries, rijdt momenteel P1 in de F2 Kampioenschap.
Die Nyck? Dat kampioenschap volg ik ook al jaren op de voet, en ik weet dat ie nu op P1 in het kampioenschap staat, maar daar heeft ie dan wel al 3 seizoenen voor nodig gehad.

Nee, Nyck is geen F1 materiaal, tenminste niet in de zin dat ie er door zal worden opgepikt. Banden-management is in deze klasse nog veel belangrijker dan in de F2 (voorheen GP2), en op een of andere wijze krijgt ie dat nog steeds niet lekker onder de knie.

Nope, dat ie op P1 staat is meer het gevolg van de tegenstand dit jaar, of eerder door het gebrek aan.

Nyck zelf ziet zijn kansen voor de toekomst volgens mij ook elders liggen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
hardware-lover schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:52:
[...]

Die Nyck? Dat kampioenschap volg ik ook al jaren op de voet, en ik weet dat ie nu op P1 in het kampioenschap staat, maar daar heeft ie dan wel al 3 seizoenen voor nodig gehad.
Als er maar genoeg concurrenten die beter dan je zijn doorschuiven naar de F1 eindig je vanzelf wel een keer bovenaan in de F2 ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Wil gewoon een wat oudere knaap naast Verstappen hebben. Iemand met ervaring. Die met een goede auto in de Top 5 kan rijden en misschien hier en daar een podium meepakt. Maar vooral Verstappen niet in de weg zit. Dan kan Verstappen buiten om het racen ook wat ervaring meepikken van de meer ervaren rijder. Misschien Gasly als derde rijder houden kan die ook ervaring opdoen en dan een aantal seizoenen later wellicht weer als tweede rijder en daarna verkassen naar een subtop-auto. Hulkenberg vorige week in Duitsland laten zien dat die het kan. Moet alleen wel zijn koppie koel houden. In een betere auto zou die mooi Verstappen kunnen assisteren.

[ Voor 14% gewijzigd door Ivysaur op 05-08-2019 17:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ivysaur schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:56:
Wil gewoon een wat oudere knaap naast Verstappen hebben. Iemand met ervaring. Die met een goede auto in de Top 5 kan rijden en misschien hier en daar een podium meepakt. Maar vooral Verstappen niet in de weg zit. Dan kan Verstappen buiten om het racen ook wat ervaring meepikken van de meer ervaren rijder. Misschien Gasly als derde rijder houden kan die ook ervaring opdoen en dan een aantal seizoenen later wellicht weer als tweede rijder en daarna verkassen naar een subtop-auto. Hulkenberg vorige week in Duitsland laten zien dat die het kan. Moet alleen wel zijn koppie koel houden. In een betere auto zou die mooi Verstappen kunnen assisteren.
Raikkonen :p

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-09 22:20
FunkyTrip schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:49:
[...]

Stel je voor dat Max in dezelfde auto als Hamilton mag rijden, dan is Hamilton nergens meer. Max rijdt in een auto waar je gezien de andere rijder 4e-6e wordt telkens mee voor de eerste 2 plaatsen. Dat is ongekend.
Ik denk dat heel veel mensen (edit: hier) onderschatten hoe goed Hamilton kan zijn. Natuurlijk is het een kwal en krijg je af en toe kots in je mond van z'n interviews maar hij haalt net als Max (de laatste tijd) het uiterste uit z'n auto als de nood aan de man is. Ik denk dat er bijna geen marge in de mercedes meer zat tijdens die laatste inhaalrace op de mediums, en dus ook niet dat als Max in die auto had gereden er opeens nog .5s meer uit zou persen.

[ Voor 8% gewijzigd door Chefbierrr op 05-08-2019 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:27
toolkist schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:40:
[...]

Hulkenberg verliest van Ricciardo. Wat zou hij dan voor een verbetering zijn voor RB? Leuke gast maar gewoon niet snel genoeg.
In de kwalificatie wel maar tijdens de race zit Hulkenberg er vaak voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 14:33
mphilipp schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:51:
[...]
Ik ben niet de baas bij RBR, maar ik geloof er niet zo in dat ze iemand van buitenaf direct in een Red Bull zetten. Dan is hun juniorprogramma helemaal waardeloos geworden. Het was al toxisch door Kvyat er zomaar uit te trappen. En ook andere coureurs die ze afgeserveerd hebben doet het programma geen goed. Ondanks verhalen dat Marko met de Hulk zou hebben gesproken of met Alonso denk ik niet dat dat de manier is hoe RBR aan coureurs komt. Maar goed, wie weet...nood breekt wet en ik ben zoals gezegd de baas niet.
Alle juniorprogramma's zijn wat mij betreft ook waardeloos.. Althans...als je ze ziet als je eigen persoonlijke kweekvijver voor het grote team.
Als algemene kweekvijver voor de F1 als geheel is het fantastisch.

Een derde van de huidige grid heeft voor STR gereden. Minardi zou er trots op zijn.
En dat is ook meteen het punt. Vroeger had je de kleinere privateers waar jonge coureurs mochten laten zien meer waard te zijn. Maar die teams waren onafhankelijk van de grote teams.

Het is heeel lastig timen dat je "once in a generation" opgepikte talent precies lang genoeg kan rijpen in een junior team...dan doorstroomt naar het hoofdteam...om nog net een jaar of 2 naast de oude ervaren meester te zitten...

Wat mij betreft is er dan niets mis met een coureur van buitenaf aantrekken als de keten even verstoord is. (mede door dat once in a generation talen in de vorm van Max)

Ik ben voor HUL. Ik gun hem eindelijk dat podium. Hij is niet veel langzamer dan RIC, dus kan Max beter bijhouden zonder hem in de weg te zitten. Doet het leuk voor het merk Red Bull. Kan goed met Max overweg. (kleine pannekoek...lieverd... :o )

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 18:11

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Chefbierrr schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 18:04:
[...]

Ik denk dat heel veel mensen (edit: hier) onderschatten hoe goed Hamilton kan zijn. Natuurlijk is het een kwal en krijg je af en toe kots in je mond van z'n interviews maar hij haalt net als Max (de laatste tijd) het uiterste uit z'n auto als de nood aan de man is. Ik denk dat er bijna geen marge in de mercedes meer zat tijdens die laatste inhaalrace op de mediums, en dus ook niet dat als Max in die auto had gereden er opeens nog .5s meer uit zou persen.
Ik denk niet dat alleen hier mensen Hamilton onderwaarderen/ onderschatten.
Komt denk ik ook, omdat Mercedes de afgelopen jaren zo dominant was. Bij gebrek aan concurrentie lijkt het dat het allemaal zo makkelijk voor hem gaat. Ook het gebruik van de boordradio van Hamilton als hij op rozen vooraan rijdt, kan raar overkomen. Hamilton heeft nu eenmaal de gewoonte alles door te geven wat hij voelt en merkt aan de auto, ook al is er in feite niks aan de hand.
Maar Hamilton wordt niet 5 keer wereldkampioen met alleen een goede auto. Daar moet je een hele constante coureur voor zijn en op de juiste momenten de punten weten te pakken.
Afgelopen zondag heeft Hamilton laten zien dat hij echt wel racen kan.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 09:31

wontcachme

You catch me? No you wont

Geen idee of het haalbaar is, maar ik heb de hele tijd het gevoel dat RBR Button uit de hoge hoed gaat toveren voor een half of anderhalf jaar.

Geen idee waarom die naam door mijn hoofd spookt overigens....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Button zal niet terugkeren. Ik denk dat RB gewoon echt voor een nieuwe Webber/Coulthard gaat en dus een "niet-zeuren-oudere"-coureur pakt. Dan kom je automatisch op Hulkenberg uit. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
De mensen die Hamilton onderschatten zijn vaak degene die pas kijken sinds Max bij Red Bull terecht is gekomen. Die kennen alleen de Lewis die het makkelijk heeft in zijn Mercedes. Liefhebbers die sinds 2007 of daarvoor de sport volgen zullen Hamilton hoger inschatten.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

tweakduke schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 18:46:
Afgelopen zondag heeft Hamilton laten zien dat hij echt wel racen kan.
Kan hij racen? Dat zeker. Maar in mijn optiek heeft hij deze overwinning ook gehad door in de juiste auto voor het circuit te zitten. De Mercedes van dit jaar is nog beter geworden op de langzame circuits en ze hebben hiervoor ingeboet op de snellere. Ik ben dan ook benieuwd hoe de verhoudingen liggen in Monza.
wontcachme schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 18:56:
Geen idee of het haalbaar is, maar ik heb de hele tijd het gevoel dat RBR Button uit de hoge hoed gaat toveren voor een half of anderhalf jaar.

Geen idee waarom die naam door mijn hoofd spookt overigens....
Ik heb wel een idee waarom die naam door je hoofd spookt. Button heeft gewoon nog nauwe banden met Honda. Maar ik denk niet dat hij het gaat worden.. Hij is nu al 39 en dat wordt denk ik toch iets te oud..

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Raikkonen is 40 (of bijna 40), dus het zou wel kunnen. :P Behalve dat Button blij is dat 'ie van de F1 af is. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Bart-Willem op 05-08-2019 19:08 ]

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 01-10 10:40

backupdevice

No Risk , Full Push

Chefbierrr schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 18:04:
[...]

Onderschatten doe ik hem niet, maar... ik ben van mening dat hij pas gisteren op de limiet heeft moeten rijden sinds hij bij Mercedes zit. Dus zijn staat van dienst is impressive, maar imho niet gehaald door constant op de limiet te rijden. En als je dat niet hoeft, maak je ook minder fouten

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:28
backupdevice schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:23:
[...]

Onderschatten doe ik hem niet, maar... ik ben van mening dat hij pas gisteren op de limiet heeft moeten rijden sinds hij bij Mercedes zit. Dus zijn staat van dienst is impressive, maar imho niet gehaald door constant op de limiet te rijden. En als je dat niet hoeft, maak je ook minder fouten
2014 en 2016 hele jaar volle bak moeten rijden. 2017 en 2018 er echt voor moeten rijden, misschien dit jaar eindelijk wat meer rust de zomerstop in. Dat Verstappen 1 race met hem kan knokken (en dan nog eigenlijk niet, want Lewis was echt de hele race echt veel sneller) wil niet zeggen ‘dat hij pas op de limiet heeft moeten rijden sinds hij bij Mercedes is’, want dan doe je de rijders in al die andere jaren en races enorm tekort

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LockeJohn
Pathogen schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:24:
Zó goed was GAS nou ook weer niet in de STR... Als je de enorme hoeveelheid DNF's van vorig jaar niet meeneemt heeft ie slechts met 6-5 gewonnen in hogere finishposities tov Hartley, die toch ook geen hoogvlieger in de F1 leek te zijn (wel een goede ontwikkelingsrijder).

M.i. is GAS gepromoveerd bij gebrek aan beter, niet omdat hij the next best thing zou zijn, dus zodra RBR iets beters in dat stoeltje kan zetten zullen ze het écht niet laten.
Klopt helemaal ze moesten wat. Zou niet weten ze anders hadden moeten nemen.
Er is duidelijk een gebrek aan talent in de F1. Wat niet gek is voor deze sport.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik zie dat mensen hier de komende maand zonder Formule 1 races wel door zullen komen. :z :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@DaniëlWW2 Yep, en ik heb zin om de boel eens flink op te stoken hier, dus maak je borst maar nat :+

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 21:48

vhal

ಠ_ಠ

LockeJohn schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:39:
[...]

Klopt helemaal ze moesten wat. Zou niet weten ze anders hadden moeten nemen.
Er is duidelijk een gebrek aan talent in de F1. Wat niet gek is voor deze sport.
Misschien moeten ze eens kijken bij de Indycars. Daar rijden wel diverse heren rond die het best ok doen. Ik noem even snel Rossi als voorbeeld. Wellicht geen top maar allicht beter dan de huidige opties.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

vhal schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:27:
[...]

Misschien moeten ze eens kijken bij de Indycars. Daar rijden wel diverse heren rond die het best ok doen. Ik noem even snel Rossi als voorbeeld. Wellicht geen top maar allicht beter dan de huidige opties.
Rossi was ook geen daverend succes in de F1.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 21:48

vhal

ಠ_ಠ

YakuzA schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:31:
[...]
Rossi was ook geen daverend succes in de F1.
Klopt maar niet al je in een F1-equivalent van een zeepkist rijdt. Hij heeft best aardige dingen laten in die Manor Marussia, voor zover hij dat kon in 5 races. Maar wellicht is Indycar hem meer op het lijf geschreven.

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 22:17
Nyck de Vries is denk ik sowieso geen goede optie voor RBR, al was het maar omdat 2 Nederlanders voor het merk Red Bull niet interessant is.
Thailand/Rusland/Nederland/Frankrijk is redelijk verspreid over de wereld qua fanbase, 2 Nederlanders zou relatief een nadeel geven. Denk dat bij gelijke kwaliteiten van een coureur bij een RBR/TR nationaliteit wel een rolletje kan spelen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 01-10 10:40

backupdevice

No Risk , Full Push

Holkers schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:34:
[...]

2014 en 2016 hele jaar volle bak moeten rijden. 2017 en 2018 er echt voor moeten rijden, misschien dit jaar eindelijk wat meer rust de zomerstop in. Dat Verstappen 1 race met hem kan knokken (en dan nog eigenlijk niet, want Lewis was echt de hele race echt veel sneller) wil niet zeggen ‘dat hij pas op de limiet heeft moeten rijden sinds hij bij Mercedes is’, want dan doe je de rijders in al die andere jaren en races enorm tekort
Mwah, hij is zeer goed maar 2 van de 5 caps zijn imho zonder glans.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Ik blijf er dan toch bij dat Christian rond de tafel moet met Ricciardo. Gewoon uitpraten. Ric die toegeeft dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt en Christian die zegt dat hij hem nodig heeft.

Foutje kan, maar ze mogen deze kans niet laten lopen. Max en Dan hebben een leuke band, maar vechten wel hard op de baan. Tot aan het nijdige toe zullen ze elkaar drijven, maar als ze dan op Dinsdag ergens voor de camera staan... lach je je helemaal kapot.

Kom op RB... Kom op Dan... doe eens liev, en maak het beste team wat er is.

Want als ik eerlijk ben denk ik echt dat Dan en Max het beste team kan zijn. Sterkste rijders in het veld bij elkaar in de juiste auto.

Lec is wellicht in essentie beter dan Dan, maar als team is Dan en Max 10x beter dan Vet en Lec of Ham en Bot.

FreeReef.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd

Edd

@World Citizen Dan moet Ricciardo ook zelf wel willen, maar in mei heeft hij nog aangegeven geen spijt te hebben gehad van zijn overstap. Dus ik denk dat het er niet in zit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Edd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 21:27:
@World Citizen Dan moet Ricciardo ook zelf wel willen, maar in mei heeft hij nog aangegeven geen spijt te hebben gehad van zijn overstap. Dus ik denk dat het er niet in zit.
Ik twijfel toch. Ik hoor wat je zegt, en zie Ric ook met eigen woorden dit soort dingen voor de camera zeggen, maar ik weet het niet. Iets in me zegt dat Ric niet happy is, en eigenlijk de allerbeste en enigste keuze is om naar Christian te stappen die hij al jaren en jaren kent.

Ze zijn er allemaal bij gebaat als ze het doen. Ric weet dat hij bij RS niet WC word, en heeft niet veel kans dat elders te worden. Of McL moet iets geks doen komend jaar, en hij zoekt zijn heil daar.

WC worden is nu lastig voor Ric en dat weet hij. Maar meedoen en kans en naam maken bij RB is echt zijn beste keuze. En nogmaals... Chris, Max en het hele RB programma is er bij gebaat. Alle junioren ook weer een paar jaar rust.. want Ric wil nog wel 5 jaar.

FreeReef.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

RIC terug naar RBR gaat niet gebeuren. Hij kon en mocht blijven maar koos er zelf voor om naar Renault te gaan, terwijl hij infeite op het punt stond om een nieuw contract met RBR te ondertekenen. Hij had geen vertrouwen in het project met Honda en de manier waarop men het team rondom Verstappen wil bouwen (dat is vorig jaar al meermalen gezegd door o.a Helmut Marko) zal Ricciardo ook niet hebben gemotiveerd om erbij te blijven.

Niet veel realistischer, maar dan kunnen ze beter Hulkenberg weg trekken bij Renault. Geef 'm een zak geld en de opdracht zoveel mogelijk punten te scoren achter Verstappen, iedereen happy volgens mij.

Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:22
World Citizen schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 21:32:
Of McL moet iets geks doen komend jaar, en hij zoekt zijn heil daar.
Not gonna happen. Zowel Sainz als Norris hebben hun krabbel al gezet onder een contract voor volgend jaar.

En natuurlijk zegt Ricciardo dat hij geen spijt heeft. Wat moet hij dan zeggen? Dat Renault shit is en hij nu nog vaker langs de baan staat dan andere jaren? Want dan vermoed ik dat Renault hem ook zo langs de kant zet en heeft hij niks meer. Misschien dat hij op de achtergrond dus wel met iets anders bezig is, maar dat natuurlijk niet voor de bühne zegt. Hetzelfde als dat hij nooit heeft aangegeven met Renault te praten en het voor Red Bull ook als een verrassing kwam. Daarnaast heeft Ricciardo, op papier, een contract voor twee jaar. Dus tenzij dat wordt open gebroken kan die niet eens weg.

Overigens weet ik ook niet of het überhaupt zo slim is om Ricciardo terug te halen. Verstappen hoeft niet gepusht te worden door zijn teamgenoot, en Ricciardo wil zelf ook WDC worden. Als Red Bull een WCC winnende auto heeft ligt een Hamilton vs Rosberg scenario dus zo op de loer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Moet Hulk eerst ff de podium vloek verbreken voordat hij naar RB gaat ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 22:04:
Moet Hulk eerst ff de podium vloek verbreken voordat hij naar RB gaat ;)
Constant op 4e plek rijden is al flinke vooruitgang.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
VET -> RBR
RIC -> FER
GAS -> RS of exit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nhz
  • Laatst online: 01-10 11:39

Nhz

Paulus07 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 22:23:
VET -> RBR
RIC -> FER
GAS -> RS of exit
Geniaal. Max in een direct duel tegen Vettel, mooi man. Zet Alonso dan nog even in die 2e Mercedes en je hebt vuurwerk. :)

Groetjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Nhz schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 22:33:
[...]

Geniaal. Max in een direct duel tegen Vettel, mooi man. Zet Alonso dan nog even in die 2e Mercedes en je hebt vuurwerk. :)
Dus ehm..

HAM - ALO
VER - VET

Zullen we dan ook nog even LEC-OCO doen? :P Chaos bij Ferrari compleet :Y)

Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
RIC heeft toch gewoon een 2jarig contract of betalen ze hem zoveel om hem slechts 1 jaartje vast te leggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
Paulus07 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 22:23:
VET -> RBR
RIC -> FER
GAS -> RS of exit
Deze vind ik wel aardig. Vettel die zich nog even kan uitleven in z’n oude team, met beduidend meer punten voor RBR. Maakt pas plaats als er echt nieuw talent rijp is. Eventueel nog wat Ferrari kennis meenemen.
Dan toch plaats voor RIC bij Ferrari, die wil wel. Dan hebben ze ervaring en jeugd bij elkaar.
LockeJohn schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 00:36:
RIC heeft toch gewoon een 2jarig contract of betalen ze hem zoveel om hem slechts 1 jaartje vast te leggen ?
Kan me voorstellen dat Ric hier een clausule voor heeft laten opnemen. Bij plaats Fer of Mer kan ik weg.

[ Voor 26% gewijzigd door Tommy The Cat op 06-08-2019 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Laatst online: 01-10 14:33
Tommy The Cat schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 01:32:
[...]
Dan toch plaats voor RIC bij Ferrari, die wil wel. Dan hebben ze ervaring en jeugd bij elkaar.
Sure...hij is weggegaan bij RBR omdat hij niet langer tegen het nieuwe talent Max wilde rijden (die beter behandeld zou worden).... en dan zou hij het wel tegen een Leclerc op durven nemen?

Nee.. RIC is een hele goede coureur. En ik denk dat hij gelijk had: Als hij de status van eerste rijder bij een fabrieksteam wil, dan is Renault de enige keuze.
Dat dat fabrieksteam niet meer van zijn plek komt...tsja..

Ik denk dat GAS de komende weken niet van zijn vakantie kan genieten. Die mag de simulator in. En waar Max en Lando lekker rondjes rijden in iRacing, mag Pierre zich 4 keer in de rondte werken om die auto echt te leren begrijpen.
Hij kan echt wel een beetje sturen. Er gaat iets falikant mis waardoor hij niet met die auto kan rijden zoals hij het wil. Dan is het ofwel de auto aanpassen (lukte niet) of je rijstijl aanpassen. Succes.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Pagina: 1 ... 104 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire