[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.065 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
demo31051987 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:01:
[...]

Die mogen nu niet meer rijden in de F1. Om in de F1 te rijden, moet je minimaal 40 punten hebben gehaald in de afdelopen 3 jaar. Dit is ingegaan in 2015.
Heel erg dank, weer wat geleerd.
De info is niet makkelijk te zoeken op i-net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

Die mogen nu niet meer rijden in de F1. Om in de F1 te rijden, moet je minimaal 40 punten hebben gehaald in de afdelopen 3 jaar. Dit is ingegaan in 2015.
Zolang ze hun super licentie verlengen mogen ze gewoon F1 rijden, anders mocht Ocon nu ook niet meer instappen bijv ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 22:51

d0s

sssst

Prima dat de stewards dat vinden. Ik zie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:44
YakuzA schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:19:
[...]

Zolang ze hun super licentie verlengen mogen ze gewoon F1 rijden, anders mocht Ocon nu ook niet meer instappen bijv ;)
Oh is dat zo? Ocon had sowieso wel gemogen omdat hij in de afgelopen 3 jaar genoeg F1-races gereden heeft. Ik dacht dat er ook eisen waren aan het verlengen van de licentie. Maar ik kan hier niets over vinden, dus ik ga er dan maar vanuit dat jij gelijk hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

demo31051987 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:26:
[...]

Oh is dat zo? Ocon had sowieso wel gemogen omdat hij in de afgelopen 3 jaar genoeg F1-races gereden heeft. Ik dacht dat er ook eisen waren aan het verlengen van de licentie. Maar ik kan hier niets over vinden, dus ik ga er dan maar vanuit dat jij gelijk hebt :)
Er is idd wel een officiele burocratische limiet qua tijd, maar over het algemeen geeft de FIA dan gewoon dispensatie voor ex-F1 coureurs die er officieel niet aan voldoen. (Kubica)

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Kubica heeft natuurlijk de afgelopen jaren wel enkele honderden kilometers in een F1 auto gereden, als test / development driver.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:51

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Hmmmm, 2015, wat zou daar de reden van geweest kunnen zijn 🤔😜 🤡

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:12

Edd

demo31051987 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:26:
[...]

Staat in Appendix L ;)
https://www.fia.com/file/82451/download/12831

Een Di Resta en Buemi bijvoorbeeld, die nog gelieerd zijn aan Williams/RBR, zullen dan waarschijnlijk ook via de teams hun Super Licentie laten verlengen.
hardware-lover schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:57:
[...]

Hmmmm, 2015, wat zou daar de reden van geweest kunnen zijn 🤔😜 🤡
Niet alleen 40 punten..
Ook 18 jaar of ouder, voor 80% in 2 seizoenen met open wielen hebben voltooid en in het bezit zijn van een geldig rijbewijs.. Allemaal door 1 snotneus ;)

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-10 15:47

basvn

Breezand - NHN

Edd schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 16:08:

Niet alleen 40 punten..
Ook 18 jaar of ouder, voor 80% in 2 seizoenen met open wielen hebben voltooid en in het bezit zijn van een geldig rijbewijs.. Allemaal door 1 snotneus ;)
Gelukkig bakt die der ook helemaal niks van :+ en zelfs in zn middenveld auto heeft hij goede resultaten neer kunnen zetten 2x4e worden in je 1e seizoen

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/67539173_2724559004306204_429594242537488384_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_oc=AQm3A7y5lPGcChO6QkyXgYdzOwUBIOoHUPiEJrbjNinlLerPUwXC79GOlbk9kcjgzrQ&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=009381c83bb13f18d704776e5ea1212d&oe=5DDC880A

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:14
Misschien al eens gepost, maar kwam hem net tegen op Reddit: de gezichten bij de stemmen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qSqSYvexzn48UZaKfuQ6N2su/full.jpg

Linkje voor groter formaat

[ Voor 4% gewijzigd door Aardappelbakker op 02-08-2019 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 00:30

mark-k

AKA markkNL

Is die Dominic de "oh shut up" meneer? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Voor Pierre Hamelin had ik zo'n ansjovis uit SpongeBob verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-10 23:22
Aardappelbakker schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:53:
Misschien al eens gepost, maar kwam hem net tegen op Reddit: de gezichten bij de stemmen :)

[Afbeelding]

Ze klinken bijna allemaal hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Aardappel schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:17:
[...]

Ze klinken bijna allemaal hetzelfde
Die wat voor mij echt eruit springen zijn die van Albon, die altijd zo snel, bijna onverstaanbaar, praat, en die van Leclerc die ik bijna als een kind vind praten / stem klinkt als van een kind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

RobertMe schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:20:
[...]

Die wat voor mij echt eruit springen zijn die van Albon, die altijd zo snel, bijna onverstaanbaar, praat, en die van Leclerc die ik bijna als een kind vind praten / stem klinkt als van een kind.
Pierre, de engineering van Albon vind ik ook helemaal niks nee..

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Aardappelbakker schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:53:

[Afbeelding]

Karel Loos? Is dat een Nederlander? Indien zo: geinig om die eens voor een Ziggomictofoon te trekken misschien?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:18

Destruction

(ex-)Automonteur

ATS schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:36:
[...]

Karel Loos? Is dat een Nederlander? Indien zo: geinig om die eens voor een Ziggomictofoon te trekken misschien?
Als ik z'n naam door Google gooi lijkt het daar wel op.

Maar veel teams staan interviews met engineers niet toe, Plooij heeft een aantal keren geprobeerd een interview met de engineer van Verstappen te krijgen, maar bijvoorbeeld RedBull is zo'n team dat dat niet toelaat.

Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:01

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ATS schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:36:
[...]

Belg. Verstaan we dus toch niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
Geldschieter wil Andrain Newey naar Williams halen en Verstappen en Hamilton contracten voor 2021..... Pffffff, ik geloof er geen z*k van.

[ Voor 11% gewijzigd door xippie op 03-08-2019 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
xippie schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:08:
Geldschieter wil Andrain Newey naar Williams halen en Verstappen en Hamilton contracten voor 2021..... Pffffff
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
Kwam ergens in mijn Twitter feed.
Maar dat gaat nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
xippie schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:09:
[...]

Kwan ergens in mijn Twitter feed.
Maar dat gaat nooit gebeuren.
Dat denk ik ook niet. Tenzij Williams natuurlijk uiteindelijk weer terug komt op het niveau van begin jaren 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
demo31051987 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:11:
[...]

Dat denk ik ook niet. Tenzij Williams natuurlijk uiteindelijk weer terug komt op het niveau van begin jaren 90.
Ik mag hopen dat ze echt weer eens mee gaan doen. 50 jaar geschiedenis. Mogen we eigenlijk niet verloren laten gaan.

Ik kan de tweet niet meer vinden, zeer waarschijnlijk gewist. Of te wel: Nep nieuws.

[ Voor 11% gewijzigd door xippie op 03-08-2019 12:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Destruction schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:40:
[...]

Als ik z'n naam door Google gooi lijkt het daar wel op.

Maar veel teams staan interviews met engineers niet toe, Plooij heeft een aantal keren geprobeerd een interview met de engineer van Verstappen te krijgen, maar bijvoorbeeld RedBull is zo'n team dat dat niet toelaat.
Terecht, ik zou ook elk "interview" met Plooij afwijzen

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
tdw schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 13:17:
[...]

Terecht, ik zou ook elk "interview" met Plooij afwijzen
Jack's interviews vind ik omhoog gegaan qua kwaliteit, inhoud, enz. de laatste tijd. Ook in de topics zie je minder geklaag. :P Maar gelukkig houdt hij ook dat element vast dat hem anders lijkt te maken dan de rest. Wat nog wel beter kan is het weglaten van dat (soms indirect) ophemelen van Max.
En mooi dat Olav zich binnen de lijntjes weet te praten van pitboxen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Geldschieter wil Andrain Newey naar Williams halen en Verstappen en Hamilton contracten voor 2021..... Pffffff, ik geloof er geen z*k van.
In elk geval ambitieus...

Verder volstrekt kansloos natuurlijk.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
ATS schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 13:34:
[...]

In elk geval ambitieus...

Verder volstrekt kansloos natuurlijk.
De desbetreffende tweet is ook al weer verwijderd. Maar ik geloof er helemaal niets van, maar mocht toch gebeuren???? Ik zou het Williams gunnen na 50 jaar presentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Andrain is het neefje van? :p

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn oom en zijn andere neven en nichten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2019 15:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Nu we het toch over familie hebben. De dochter van Daniil Kvyat heet Penelope. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
Hmmmz, volgens onbevestigde berichten zou Bernie Ecclestone Williams willen overnemen of sponsoren en mega geld willen uitgeven om Hamilton en Verstappen daar te willen laten rijden in 2021.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 12:31
Blijft leuk... :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 22:14
Domme vraag/oplossing misschien:
zou het de race niet spannender en uitdagender maken als de blauwe vlagen zouden verdwijnen? Als je voorop rijdt kom je vanzelf weer achterblijvers tegen waar je ook tegen moet strijden. De koploper moet zo ook nog zijn best blijven doen qua inhalen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 12:13
Goofyduck384 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:31:
zou het de race niet spannender en uitdagender maken als de blauwe vlagen zouden verdwijnen? Als je voorop rijdt kom je vanzelf weer achterblijvers tegen waar je ook tegen moet strijden. De koploper moet zo ook nog zijn best blijven doen qua inhalen e.d.
Is zeker geen domme vraag hoor, verschillende mensen rondom de F1 (met name Crofty, SKY F1), roepen er al jaren om. Maar de punten en argumenten tegen zo'n verandering wegen vaak wel wat zwaarder naar mijn mening. Op sommige banen heb je nu al een delta van ruim 1,5 seconde nodig om je voorligger in te halen. Als iemand met een ronde achterstand dan net heeft gepit en op verse banden rijdt, kom je er dus gewoon nooit voorbij.

Misschien iets om na de invoer van de nieuwe regelgeving over na te denken, als tegen die tijd het volgen en inhalen echt sterk verbeterd is.

kimi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Nee, dat is geen goed idee.

1. Formule 1 gaat om wie het snelste 305KM kan rijden, en dat is toevallig in een rondje omdat dat minder plek in neemt. Maak je een circuit van 305KM lang heb je dus geen last van achterblijvers, dus waarom zou dat dan wel moeten als je in rondjes rijdt?
2. Misschien nog wel belangrijker als het vorige punt. Formule 1 zit vol met belangen en bevriende teams. En elke keer als er controversiële stemmingen zijn zie je dat "klanten" teams hetzelfde stemmen als het fabrieksteam en hetzelfde bij andere gelieerde teams. Dus Toro Rosso stemt hetzelfde als Red Bull. Racing Point stemt hetzelfde als Mercedes, Haas en Alfa Romeo hetzelfde als Ferrari. En dan heb je nog de onafhankelijkere McLaren, Renault en Williams. Ga je blauwe vlaggen afschaffen krijg je dus hetzelfde. De Toro Rossos laten de Red Bulls makkelijk langs, maar verdedigen tegen de Ferrari's en Mercedessen etc.
Zie ook ene zekere Ocon. Vorig jaar Monaco gaat die uitkomen tunnel bijna op de rem staan om Hamilton langs te laten nadat Hamilton zijn pitstop heeft gemaakt. En dit was in principe een gevecht om een positie (omdat Hamilton door de pitstop was terug gevallen). Fast forward naar naar Brazilië hetzelfde jaar en daar gaat hij als achterblijver ineens proberen Verstappen in te halen in een poging zichzelf van een ronde achterstand te ontdoen. Oftewel: Mercedes coureurs behandelde hij heel anders dan bv Verstappen. Door blauwe vlaggen af te schaffen krijg je dus ineens hele rare gevechten. Een Williams die een Ferrari ophoud terwijl die Williams een ronde achterstand heeft. Maar als het een Mercedes is mag die ineens wel makkelijk langs.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:19
Dan hebben Mercedes en Ferrari allebei 4 auto's die als een complete blokkade van de gehele breedte van de baan kunnen fungeren terwijl Renault en Honda maar 2 auto's hebben voor een blokkade. Bovendien is McLaren sneller dan Renault, dus Renault heeft dan effectief 0 muurtjes op de baan.

Het lijkt me ook niet echt de sport aantrekkelijker maken. Ik bedoel, zie je liever (reductio ad absurdum) STR in het middenveld strijden en meehelpen aan de ontwikkeling van de aerodynamica en motoren of liever zich laten afzakken zodat ze kunnen proberen een Mercedes tot stilstand te dwingen zodat een Red Bull die makkelijker kan aanvallen? In extreme gevallen kan je dan zelfs teams krijgen die zich kwalificeren binnen de 107% en in de race rondes op 500% van de pole-tijd gaan rijden zodat ze vaker anderen kunnen hinderen.

Ik denk dat je beter bananenschildispensers en schildpadkanonnen kunt gaan ontwikkelen om extra spanning te introduceren dan vriendjespolitiek uitvergroten ;)

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12

Martinspire

Awesomeness

Ik vind dat dit lange interview ook wel hier hoort omdat het niet alleen over Hongarije gaat: [YouTube: Met Max Verstappen door de straten van Hongarije | GP Hongarije | Formule 1]

Veel info over simracen (Sainz is ook pasgeleden begonnen!)

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 03-08-2019 21:18 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
RobertMe schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 21:08:
[...]

1. Formule 1 gaat om wie het snelste 305KM kan rijden, en dat is toevallig in een rondje omdat dat minder plek in neemt. Maak je een circuit van 305KM lang heb je dus geen last van achterblijvers, dus waarom zou dat dan wel moeten als je in rondjes rijdt?
Een beetje vreemde manier van denken. Je kwalificeert jezelf met laptijden. Men rijdt lap records. Een race eindigt na een bepaalde tijd of een aantal laps.

Niemand zegt na 2 uur tijd "jongens, we stoppen op 300km deze keer. Ja da's halverwege het circuit maar het gaat om de afstand, niet de laps.

Alles draait om laps.

Verder wel mee eens :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Blue-eagle schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 21:22:
Een beetje vreemde manier van denken. Je kwalificeert jezelf met laptijden. Men rijdt lap records. Een race eindigt na een bepaalde tijd of een aantal laps.
Zo vreemd is het niet als het lijkt.
De 305km dicteert namelijk het aantal laps dat op een circuit tijdens een GP gereden moet worden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 17:22
Adriaan Newey. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

xippie schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:19:
Hmmmz, volgens onbevestigde berichten zou Bernie Ecclestone Williams willen overnemen of sponsoren en mega geld willen uitgeven om Hamilton en Verstappen daar te willen laten rijden in 2021.
Heb je weer iets gevonden in het riool dat twitter heet? :+

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:17

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Haha, ik heb iets dergelijks ook wel eens gefantaseerd. Hamilton die het bij Mercedes voor gezien houdt en met geld terug gaat naar Williams.
Of Hamilton als gedschieter voor een nieuw team (22 auto's op de grid, ook meer kans voor jonge coureurs) en Paul Stoddart als teambaas.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Maasluip schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 08:03:
[...]

Haha, ik heb iets dergelijks ook wel eens gefantaseerd. Hamilton die het bij Mercedes voor gezien houdt en met geld terug gaat naar Williams.
Of Hamilton als gedschieter voor een nieuw team (22 auto's op de grid, ook meer kans voor jonge coureurs) en Paul Stoddart als teambaas.
Dan mag 'ie wel opschieten, binnenkort kost een team oprichten geen 20 miljoen die je later ook nog eens terugkrijgt maar 200 miljoen die je niet terugkrijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Aardappel schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 10:00:
[...]

Dan mag 'ie wel opschieten, binnenkort kost een team oprichten geen 20 miljoen die je later ook nog eens terugkrijgt maar 200 miljoen die je niet terugkrijgt.
En dat vind ik eigenlijk een zeer slechte zaak. Je hebt nu al weinig gegadigen die mee willen doen met de F1. Met die verandering zorg je ervoor dat er al helemaal niemand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Sir_Lion schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 10:02:
[...]

En dat vind ik eigenlijk een zeer slechte zaak. Je hebt nu al weinig gegadigen die mee willen doen met de F1. Met die verandering zorg je ervoor dat er al helemaal niemand komt.
Ik vind 20 auto's eigenlijk wel prima, 22 ook, 16 zoals jaren geleden is wat weinig.
Maar hoeveel voegt een team als williams nog toe? Rijdt standaard laatste op 2 a 3 seconden van de kop. Vervangen voor een ander team heb ik geen moeite mee als de nieuwe eigenaar het team een boost kan geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

Aardappel schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 10:18:
[Maar hoeveel voegt een team als williams nog toe?
Historie en nostalgie. Mensen lijken ook te vergeten dat tot een paar jaar geleden ze toch nog met de subtop meededen.
Pas sinds Lowe naar binnen was gehaald, ging het downhill.
Nu hij de deur is gewezen, lijken ze dingen langzaamaan toch weer op de rit te krijgen.

-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
[...]
Maar hoeveel voegt een team als williams nog toe? Rijdt standaard laatste op 2 a 3 seconden van de kop.
Ik weet niet hoe lang je al F1 volgt? Maar als je dit vraagt, begrijp je er imho niet veel van. 3 jaar geleden reden ze p1 en p2 na de 1e bocht op Silverstone.

Dat ze nu zo achter de feiten aan lopen geeft o.a. weer wat voor technische (en geldslurpende) sport de F1 is. Slecht beleid en verkeerde keuzes zetten je gewoon achteraan de grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 03:35
Valt het mij nu alleen op of is het vertrekken van Kimmi bij Ferrari een stuk minder botsauto gedoe bij de starts dit hele seizoen

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Volgens Rosberg rijdt Ocon volgend jaar bij Mercedes.

https://twitter.com/Vette.../1157625940433940480?s=19

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Dat gaat lachen worden.. :|
Ik ben nog steeds van mening dat Ocon straks in Formule E zit (in het team wat MERC begint komend seizoen)

[ Voor 16% gewijzigd door basvn op 04-08-2019 10:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 23:55
basvn schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 10:59:
[...]

Dat gaat lachen worden.. :|
Ik ben nog steeds van mening dat Ocon straks in Formule E zit (in het team wat MERC begint komend seizoen)
Dan zou ie dus nog steeds voor Mercedes rijden. Niet in de F1, maar toch...

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 03:35

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 01-10 20:59
Ik zit te lezen over Ocon/Bottas in stoeltje Mercedes volgend jaar, maar ben toch een beetje verbaasd.

Er is dus twijfel over welke van de 2 recht heeft op het stoeltje, daarmee geef je dus aan dat je niet 1 van de 2 zoveel beter vindt dan de ander. Als je dan ook bang bent dat de rijder die je nu hebt teveel inside informatie weet en voor een ander team aantrekkelijk is. Dan is de keuze toch makkelijk? Houdt Bottas en zorg voor waardige opvolgers(Russel). :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Ik zou Bottas houden. Ocon gaat gegarandeerd gezeik opleveren zeker als ie mee zou kunnen komen met Lewis.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
RobertMe schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 21:08:
[...]

2. Misschien nog wel belangrijker als het vorige punt. Formule 1 zit vol met belangen en bevriende teams. En elke keer als er controversiële stemmingen zijn zie je dat "klanten" teams hetzelfde stemmen als het fabrieksteam en hetzelfde bij andere gelieerde teams. Dus Toro Rosso stemt hetzelfde als Red Bull. Racing Point stemt hetzelfde als Mercedes, Haas en Alfa Romeo hetzelfde als Ferrari. En dan heb je nog de onafhankelijkere McLaren, Renault en Williams. Ga je blauwe vlaggen afschaffen krijg je dus hetzelfde. De Toro Rossos laten de Red Bulls makkelijk langs, maar verdedigen tegen de Ferrari's en Mercedessen etc.
Zie ook ene zekere Ocon. Vorig jaar Monaco gaat die uitkomen tunnel bijna op de rem staan om Hamilton langs te laten nadat Hamilton zijn pitstop heeft gemaakt. En dit was in principe een gevecht om een positie (omdat Hamilton door de pitstop was terug gevallen). Fast forward naar naar Brazilië hetzelfde jaar en daar gaat hij als achterblijver ineens proberen Verstappen in te halen in een poging zichzelf van een ronde achterstand te ontdoen. Oftewel: Mercedes coureurs behandelde hij heel anders dan bv Verstappen. Door blauwe vlaggen af te schaffen krijg je dus ineens hele rare gevechten. Een Williams die een Ferrari ophoud terwijl die Williams een ronde achterstand heeft. Maar als het een Mercedes is mag die ineens wel makkelijk langs.
Bij Indy Car lijkt het anders prima te werken en daar heb je die teambelangen ook.
Pas geleden het einde van een race gezien waar er 4 auto's tussen de nr 1 en 2 reden met nog een rondje of 5 te gaan, De nr 1 was veel langzamer dan iedereen achter zich aangezien z'n banden op waren, maar deed alles om die achterliggers als buffer achter zich te houden. De nr 2 moest zich er juist tussendoor proberen te wurmen, waarbij die achterliggers ook nog elkaar probeerden in te halen.
Ik heb niet heel vaak intensere rondjes racen gezien, was echt prachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
Edd schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 10:40:
[...]

Pas sinds Lowe naar binnen was gehaald, ging het downhill.
Nu hij de deur is gewezen, lijken ze dingen langzaamaan toch weer op de rit te krijgen.
Wat een onzin. Lowe is pas sinds halverwege vorig jaar daar aan het werk.
Die heeft geen invloed meer gehad op de auto van 2018.

Het was daarvoor al downhill. meer dan sinds lowe er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

demonic schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 12:49:
[...]

Wat een onzin. Lowe is pas sinds halverwege vorig jaar daar aan het werk.
Die heeft geen invloed meer gehad op de auto van 2018.

Het was daarvoor al downhill. meer dan sinds lowe er is.
Lowe was in dienst sinds Maart 2017.
Williams eindigde in 2017 nog op P5 in het kampioenschap en in 2018 op de laatste P10.

Dus zo'n onzin vind ik het niet, maar ik weet dat het geen populaire mening is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:31
Denk dat Rosberg gelijk heeft.
Mercedes die aan lange termijn planning gaat doen.

Bottas gaat ook geen jaren meer mee.
Ocon om te rijpen en druk te zetten op Lewis kan geen kwaad. Kijk maar naar Ferrari en hoe Charles Leclerc daar aan het rijpen is.
Daarnaast hebben we nog Russel in de wachtkamer zitten.

De enige andere optie zou Max Verstappen in de toekomst zijn maar die zit voor nu prima bij Red Bull.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

klik voor video, of op de link naar volledig filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
StealthyPeanut schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 10:44:
[...]

Ik weet niet hoe lang je al F1 volgt? Maar als je dit vraagt, begrijp je er imho niet veel van. 3 jaar geleden reden ze p1 en p2 na de 1e bocht op Silverstone.

Dat ze nu zo achter de feiten aan lopen geeft o.a. weer wat voor technische (en geldslurpende) sport de F1 is. Slecht beleid en verkeerde keuzes zetten je gewoon achteraan de grid.
Sinds 96/97 ongeveer.
Ik weet dat ze ook goed zijn geweest, net als andere teams die er niet meer zijn.
Historie is leuk maar je koopt er zo weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunriseBGN
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-09 21:42
Mel33 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 10:57:
Valt het mij nu alleen op of is het vertrekken van Kimmi bij Ferrari een stuk minder botsauto gedoe bij de starts dit hele seizoen
Gasly i.p.v. Ricciardo scheelt een stuk. Er is een coureur minder die in de eerste ronde probeert om naar de podiumplekken te rijden..

Vorig jaar was er op dit moment een titelstrijd gaande tussen Hamilton en Vettel, terwijl daarachter Ricciardo, Raikkonen, Bottas en Verstappen dicht bij elkaar voor de derde plek in het kampioenschap. Van de eerste elf races werden er vier gewonnen door Ferrari (Vettel), vier door Mercedes (Hamtilon) en drie door Red Bull. De twee topcoureurs zonder zege, Raikkonen en Bottas, behaalden zeven tweede plekken.

Dit jaar ging het tot nu toe tussen teamgenoten Hamiton & Bottas om het kampioenschap. Dat scheelt qua bumpercargehalte. De eerste acht races en in totaal negen van de elf zijn gewonnen door Mercedes, uiteraard twee door Verstappen. Ferrari bwoah.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
[...]

Ik vind 20 auto's eigenlijk wel prima, 22 ook, 16 zoals jaren geleden is wat weinig.
Maar hoeveel voegt een team als williams nog toe? Rijdt standaard laatste op 2 a 3 seconden van de kop. Vervangen voor een ander team heb ik geen moeite mee als de nieuwe eigenaar het team een boost kan geven.
En dat is juist precies het probleem. Als straks Williams ermee stopt en zeg Haas door de RE problemen, dan zit je al op die 16 rijders. Krijg je daar die 200m pay-up erbij, dan krijg je het niet meer aangevuld tot 20 rijders.

Alleen al daarom vind ik het een slechte keuze om dit door te voeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Help!!!! schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 12:32:
^
Ik zou Bottas houden. Ocon gaat gegarandeerd gezeik opleveren zeker als ie mee zou kunnen komen met Lewis.
En daarom lijkt Ocon me op dat aspect wel best. >:)
Aan de andere kant, Ocon die verdwijnt of genoegen moet nemen met een middenveld team, lijkt me ook wenselijk. Zo geweldig is hij niet. Ik zie meer in Russel die het waardeloze Williams uit moet.

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-08-2019 14:10 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Sir_Lion schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:58:
[...]
En dat is juist precies het probleem. Als straks Williams ermee stopt en zeg Haas door de RE problemen, dan zit je al op die 16 rijders. Krijg je daar die 200m pay-up erbij, dan krijg je het niet meer aangevuld tot 20 rijders.

Alleen al daarom vind ik het een slechte keuze om dit door te voeren.
Tsja. Als je voor 1eu Williams F1 licentie kan kopen of voor 200M een licentie van de FIA.
Welke van de 2 zou je dan nemen? ;)

Deze regel is puur gericht op dat de F1 licenties van de huidige teams meer waard worden.

(Financieel gezien kunnen ze dan dus ook de F1 licentie twv 200M op de balans zetten)

[ Voor 13% gewijzigd door YakuzA op 04-08-2019 14:19 ]

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Geen idee of iemand deze al geposted had, maar er zitten hier echt grappige momenten tussen. Zeker nummer 4!!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:56

mphilipp

Romanes eunt domus

Edd schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 12:59:
[...]
Williams eindigde in 2017 nog op P5 in het kampioenschap en in 2018 op de laatste P10.

Voor mij heeft het weinig met populaire mening te maken, maar ik denk niet dat het veel met Lowe te maken heeft gehad. Tenminste...het was niet dankzij Lowe, maar ondanks zijn komst. Het was al klote, en Lowe is niet in staat gebleken het tij te keren. Ik heb het toen al eerder gezegd, maar het is opmerkelijk dat Williams met een groot budget niets klaarspeelt. Die teloorgang was al eerder ingezet en Lowe heeft de auto niet ontworpen. Wat ik denk dat het probleem is/was, is dat men teveel in eilandjes werkte, en dingen nog teveel deed op de manier toen ze nog kampioen waren. Tel daarbij op een (misplaatste) loyaliteit jegens mensen die er al lang werken, en die misschien niet op hun plaats zijn, en je hebt een Titanic die je niet zo snel omkeert.
Overigens is het niet zo heel moeilijk om in dit super high tech tijdperk met zeer complexe aero de plank mis te slaan. Zelfs Ferrari en Red Bull kunnen dit. Alleen hebben zij dan weer de mensen en middelen om zich daar in een paar maanden weer uit te werken. Bij Williams hebben ze alleen maar een groter gat gegraven. Maar wie weet gaat het nu weer een beetje de goede kant op. Anders moeten ze maar failliet gaan, en iemand anders de kans geven om met de boedel iets goeds op te zetten.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Overigens demonstreerde Hamilton vandaag wel weer waarom hij - los van Mercedes power - zoveel keer kampioen geworden is. En hoewel hij steeds weer aan de radio hangt om info of om duidelijk te maken dat ie er niet meer in gelooft (tenzij dat codetaal is voor 'mag ik mode 12 inschakelen?'), blijft ie als een dolle racen. En ja, natuurlijk heeft ie een vette motor achterin, maar hij maakt geen fouten en houdt het koppie erbij. Vettel was al 3x gespind onder deze druk. Hamilton hééft op een of andere manier een goede tegenstander nodig om full power bij 'm te unlocken. Daarom begint ie het seizoen de laatste paar jaar ook altijd wat matig (matig is een relatieve term natuurlijk). Hij blijft wel podiums scoren, maar zijn teammaat win eea, pakt een paar poles. Maar net als iedereen lijkt te denken dat ie niet meer zo machtig is, pakt ie zijn houten hamer en begint klappen uit te delen.

Want hij blééf gewoon gaan, die rondjes eruit persen, achterstand inlopen. In een Williams had ie uiteraard niet kunnen winnen, maar Bottas heeft dezelfde auto en die staat nu zelfs bijna achter Max. Dus het heeft zeer zeker ook met rijderskwaliteiten te maken.

Ik denk ook wel dat ie precies weet hoeveel marge hij nog heeft, maar gewoon een beetje wacht tot zijn tegenstander (in eigen team of van een ander) denkt dat ie er is, en dán ineens toeslaan. Dan komt de klap harder aan. Psychologisch gezien dan. Gelukkig maak je Max niet zo snel gek, maar bij Rosberg lukte het wel degelijk. Daarom stopte ie meteen toen ie kampioen werd.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Oei:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBJm-SzWwAAUAlp?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
WTF ? This for real ? Waar / wanneer vond deze conversatie plaats ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

mphilipp schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 22:46:
Het was al klote, en Lowe is niet in staat gebleken het tij te keren.
Ik weet het niet, maar 2018 zou ik bestempelen als het klote-jaar. Daar stonden ze in het WCC op P10.
De voorgaande jaren 2x P3 en 2x P5 in het WCC Dus in mijn optiek een goede middenmoot at worst.
Wat ik denk dat het probleem is/was, is dat men teveel in eilandjes werkte, en dingen nog teveel deed op de manier toen ze nog kampioen waren.
Wat ik denk dat Lowe geprobeerd heeft: de manier van werken bij Mercedes introduceren bij Williams.
Iets zegt mij dat de eigenwijze brit de duitse geoliede machine niet accepteert.
mphilipp schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 23:01:
Want hij blééf gewoon gaan, die rondjes eruit persen, achterstand inlopen. In een Williams had ie uiteraard niet kunnen winnen, maar Bottas heeft dezelfde auto en die staat nu zelfs bijna achter Max.
Bottas wilde te graag bij de start en kwam daardoor in de problemen. De beuk die hij van Leclerc kreeg hielp daar niet bij.
Wel viel het mij tegen dat hij daarna niet echt meer goed naar voren is gekomen.
Hoezo alleen bij Red Bull? Bij Ferrari is ook nog een plekje vrij :+
Maar VET zegt het wel goed. Als Alonso bij Red Bull wil gaan rijden, zal Honda op hun achterste poten gaan staan. Wanneer Alonso in de Indy Car stapt zal het team waar hij dat doet met Chevrolet moeten rijden of zij moeten bereid zijn over te stappen van motorleverancier. Zo diep zit het bij Honda.
LockeJohn schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 23:35:
[...]

Tijdens de persco na de race is dit naar voren gekomen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBLtdKQXUAE_dba?format=png&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBLtwqwXkAATqqa?format=png&name=large

[ Voor 33% gewijzigd door basvn op 05-08-2019 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Vraag mij op basis van afgelopen races wel af of Helmut al spijt heeft van het laten gaan van Sainz. Heeft afgelopen races IMO gewoon goed gereden en zou het zeker beter doen dan Gasly.

En problemen lijken er nu ook niet echt te zijn. Alhoewel het volgens mij voornamelijk Senior was die de "ruzie" maakte? En misschien dat Toro Rosso daar ook van geleerd heeft. Om zeker niet invloedrijke ouders / ouders met eigen race historie week in week uit in de pitbox te plaatsen. Zowel bij Renault als nu bij McLaren kan ik mij in ieder geval niet herinneren om Sainz Senior vaak gezien te hebben terwijl Junior wel blijft presteren.

Alhoewel de huidige prestaties van Sainz natuurlijk weer niet perse iets zeggen over hoe het zou gaan als hij bij Red Bull naast Verstappen zat. Misschien was er dan wel weer veel meer strijdt / haat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Edd schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 23:51:
[...]
Ik weet het niet, maar 2018 zou ik bestempelen als het klote-jaar. Daar stonden ze in het WCC op P10.
De voorgaande jaren 2x P3 en 2x P5 in het WCC Dus in mijn optiek een goede middenmoot at worst.
Klote is misschien een groot woord, maar de gang naar beneden hadden ze al gevonden zeg maar... 3, 5, 10 is naar beneden toch?
Wat ik denk dat Lowe geprobeerd heeft: de manier van werken bij Mercedes introduceren bij Williams. Iets zegt mij dat de eigenwijze brit de duitse geoliede machine niet accepteert.
Komt op hetzelfde neer. Ondanks Lowe, niet dankzij. Hij probeerde orde op zaken te stellen, maar dat accepteerde men niet. Hoe het precies zit, zullen we misschien nooit weten, maar dat het iets te maken heeft met eigenwijsheid en het beschermen van wat ze hebben, gekoppeld aan 'we doen het zo bij Williams'.
Bottas wilde te graag bij de start en kwam daardoor in de problemen. De beuk die hij van Leclerc kreeg hielp daar niet bij. Wel viel het mij tegen dat hij daarna niet echt meer goed naar voren is gekomen.
Dat dus. Hij kan niet dat beetje extra uit die machine persen zoals Lewis dat kan. Het is niet zo erg als Gasly natuurlijk, maar toch. Het ontbreekt een beetje aan pit.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
mphilipp schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 23:01:
Vettel was al 3x gespind onder deze druk. Hamilton hééft op een of andere manier een goede tegenstander nodig om full power bij 'm te unlocken. Daarom begint ie het seizoen de laatste paar jaar ook altijd wat matig (matig is een relatieve term natuurlijk). Hij blijft wel podiums scoren, maar zijn teammaat win eea, pakt een paar poles. Maar net als iedereen lijkt te denken dat ie niet meer zo machtig is, pakt ie zijn houten hamer en begint klappen uit te delen.
Het afschilderen van Vettel als een enorme prutser is natuurlijk heel makkelijk maar de beste man zit wel in een iets andere positie dan Hamilton. Toen Hamilton naar Mercedes kwam was het weliswaar nog geen constructeur welke de wereldtitels aaneen reeg zoals nu maar was het al wel een geoliede machine waar men dat extra beetje nodig had om dat wel te kunnen gaan doen... ik ben er echter van overtuigd dat het ook een andere coureur zoals een Vettel had kunnen zijn bij Mercedes die uiteindelijk hetzelfde klaar had kunnen spelen.

Vettel is met 4 wereldtitels op zak alles behalve een amateur, de man heeft alleen de pech dat ie bij Ferrari zit. Dat Schumacher en consorten (Ross Brawn, Jean Todt, Rory Byrne en Bridgestone als banden leverancier aan hun zijde) het ooit op de rit hebben weten te krijgen bij Ferrari mag achteraf beschouwd worden als een godswonder.

Als je Hamilton nu in de Ferrari zet met de huidige mensen aan de pitmuur zal het ook gedaan zijn met de aangesloten overwinningen en het "gemak" waarmee hij nu rond rijdt.

Je kunt van Vettel wat dat betreft niet verwachten dat hij het in zijn eentje doet, van RBR wat zijn zaken organisatorisch op orde heeft naar Ferrari... good luck with it.
Want hij blééf gewoon gaan, die rondjes eruit persen, achterstand inlopen. In een Williams had ie uiteraard niet kunnen winnen, maar Bottas heeft dezelfde auto en die staat nu zelfs bijna achter Max. Dus het heeft zeer zeker ook met rijderskwaliteiten te maken.
Vorige week wilde Hamilton de auto nog gewoon aan de kant zetten omdat meneer tot 2 keer toe z'n eigen race compleet verkl**tt* en het allemaal niet meer zag zitten ;)

Wat betreft Bottas, het begint er op te lijken dat het hem op begint te breken dat hij iedere keer weer aan het lijntje wordt gehouden wat betreft zijn contract. De enige die onvoorwaardelijke steun heeft binnen Mercedes is Hamilton en bij een Ocon zal het straks niet anders zijn als nu het geval is bij Bottas mocht hij volgend jaar in gaan stappen.

Ik zou als ik Bottas was het spelletje van ene heer Wolff ook wel een beetje zat worden. Iedere week schoothondje Ocon mee de garage in nemen en zorgen dat hij in beeld komt om de druk nog een beetje op te voeren, de zaakwaarnemer van Ocon welke al aan het verkondigen is dat de deal alleen nog getekend hoeft te worden e.d. Bottas doet gemiddeld genomen precies wat men van hem verwacht (en dat is netjes in de buurt van Hamilton finishen) bij Mercedes en nog vind hen het daar nodig om aan de stoelpoten te gaan zitten zagen. Ze willen bij Mercedes helemaal geen 2 rijders die vechten om het kampioenschap, geeft allemaal veel teveel gedoe ;)
Ik denk ook wel dat ie precies weet hoeveel marge hij nog heeft, maar gewoon een beetje wacht tot zijn tegenstander (in eigen team of van een ander) denkt dat ie er is, en dán ineens toeslaan. Dan komt de klap harder aan. Psychologisch gezien dan. Gelukkig maak je Max niet zo snel gek, maar bij Rosberg lukte het wel degelijk. Daarom stopte ie meteen toen ie kampioen werd.
Rosberg had naast een portie geluk ook de mazzel dat het hem lukte om bij Hamilton het bloed onder de nagels vandaan te trekken. Rosberg wist dat ie het als rijder af ging leggen tegen een Hamilton en hij wist ook donders goed dat als ie in zijn kampioenschapsjaar het niet waar zou maken die kans waarschijnlijk nooit meer zou komen. Dat is stopte was een hele verstandige keuze want Rosberg wist ook dat het jaar erop Mercedes niet meer toe ging staan dat het kwartje nog een keer die kant op zou vallen, die fout hebben ze één keer gemaakt en dat zou niet zomaar een tweede keer gebeuren.

Daarnaast heeft Hamilton gister gewoon dikke vette mazzel gehad met de strategische mensen van Mercedes die door hadden dat de enige optie een extra stop was. Naar achter toe had Hamilton niets te vrezen (als er een Ferrari op 20s had gezeten was die stop NOOIT gemaakt) en naar voren niets te verliezen. Het moment dat Hamilton naar buiten reed en paarse sectoren begon te noteren wist men bij RBR dat stoppen hoe dan ook geen optie meer was.

Wat dat betreft heeft Hamilton de overwinning te danken aan de mensen achter de laptops die alles door rekenen want op gelijkwaardige banden was ie er niet voorbij gekomen. En het trucje met verse banden + een compound zachter een groot gat dicht rijden hebben er meer gedaan in het verleden.

Hamilton is ongelofelijk snel en goed maar daar hebben we er gelukkig meer van in de Formule 1 en langzaam aan zal bij Hamilton ook het besef ook door dringen dat als hij de records van Schumacher nog wil evenaren hij op zal moeten schieten. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door R2D2 op 05-08-2019 08:22 ]

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Edd schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 12:59:

Ik denk zelf dat de keuze voor Claire, in plaats van haar broer Jonathan, en vervolgens het slechte management er veel meer debet aan zijn dan Paddy Lowe. Die moest toen werken in een situatie
die door haar is gecreerd. Lowe is niet heilig, maar heeft wel meer laten zien in de motorsport dan
haar.

Bron.
Post race persconferentie Hongarije.

[ Voor 21% gewijzigd door Ome Ernst op 05-08-2019 11:38 ]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

R2D2 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:16:
[...]
Vorige week wilde Hamilton de auto nog gewoon aan de kant zetten omdat meneer tot 2 keer toe z'n eigen race compleet verkl**tt* en het allemaal niet meer zag zitten ;)
Klopt, maar hij was toen ook behoorlijk ziek. Ik denk dat veel mensen al eerder waren afgehaakt. Spinnen in de regen is geen schande; Max deed het ook. Het is een beetje een loterij hoe je terecht komt. Een heel klein beetje snelheid meer en je rost je vleugel eraf. Voorlopig heeft zijn team met die poepstop het meest verkloot. En ja, dat ie verkeerd de pits in reed was een gevolg van hoe ie eraf zeilde. Heel veel opties had ie niet, behalve nog een rondje rijden met een vleugel op half zeven.

Maar goed, dat was dus een van de zeldzame races waar het helemaal niet goed ging. Een van de weinigen. Vettel heeft er meer van in kortere tijd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
RobertMe schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 07:39:
Vraag mij op basis van afgelopen races wel af of Helmut al spijt heeft van het laten gaan van Sainz. Heeft afgelopen races IMO gewoon goed gereden en zou het zeker beter doen dan Gasly.

En problemen lijken er nu ook niet echt te zijn. Alhoewel het volgens mij voornamelijk Senior was die de "ruzie" maakte? En misschien dat Toro Rosso daar ook van geleerd heeft. Om zeker niet invloedrijke ouders / ouders met eigen race historie week in week uit in de pitbox te plaatsen. Zowel bij Renault als nu bij McLaren kan ik mij in ieder geval niet herinneren om Sainz Senior vaak gezien te hebben terwijl Junior wel blijft presteren.

Alhoewel de huidige prestaties van Sainz natuurlijk weer niet perse iets zeggen over hoe het zou gaan als hij bij Red Bull naast Verstappen zat. Misschien was er dan wel weer veel meer strijdt / haat.
Klopt ze waren gewoon echt van overtuigd dat RIC niet weg zou gaan omdat die niet naar MERC of FER kon.... Daarom lieten ze hem gaan anders nooit natuurlijk. Misschien hadden ze die keuze pas moeten maken nadat RIC getekend had

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:14
[...]

Jazeker. Check de laatste 6 a 7 minuten: https://www.ziggosport.nl...-de-gp-van-hongarije.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12

Martinspire

Awesomeness

mphilipp schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 07:56:
[...]

Komt op hetzelfde neer. Ondanks Lowe, niet dankzij. Hij probeerde orde op zaken te stellen, maar dat accepteerde men niet. Hoe het precies zit, zullen we misschien nooit weten, maar dat het iets te maken heeft met eigenwijsheid en het beschermen van wat ze hebben, gekoppeld aan 'we doen het zo bij Williams'.
Ik denk eerder dat wat Lowe wilde teveel geld ging kosten, dan dat het echt om poppetjes ging. Of dat bepaalde mensen juist beschermd moesten worden met meer salaris om te zorgen dat de concurrentie ze niet wegkaapt.

En wellicht wilde ie het team verkopen aan Mercedes of meer inkopen van andere teams (zoals de versnellingsbak).

Hij is natuurlijk gewend om te werken in een team wat overal geld voor kon uitgeven en dus ook 10 verschillende concepten kon uitwerken en testen in de windtunnel. Williams kan dat gewoon niet, waardoor je ook wat minder makkelijk uit de problemen komt. Ik verwacht niet dat Williams een hele andere denkwijze en structuur hanteert dan andere teams, maar eerder dat ze een verkeerd ontwerp hadden waar ze niet de middelen voor hadden om de problemen op te lossen.

De problemen rond de testdagen vanwege late productie van onderdelen, speekt eigenlijk voor zich. Groot probleem ontdekt maar te weinig tijd/mankracht/geld om het op tijd op te lossen

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 05-08-2019 10:08 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
LockeJohn schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:45:
[...]

Klopt ze waren gewoon echt van overtuigd dat RIC niet weg zou gaan omdat die niet naar MERC of FER kon.... Daarom lieten ze hem gaan anders nooit natuurlijk. Misschien hadden ze die keuze pas moeten maken nadat RIC getekend had
Mogelijk. Maar Sainz was in 2018 al weg als ik mij niet vergis? In 2017 aan Renault verhuurt, in 2018 al in dienst van Renault. Uiteraard wist Red Bull toen al dat eind 2018 het contract van Ricciardo af ging lopen, maar ze konden toen niet weten of Ricciarco zou blijven of dat voor 2018 een ander team de aansluiting zou vinden waar die zijn heil kon zoeken, of toch een zitje vrij kwam bij Mercedes of Ferrari , of Abiteboul hem wist te strikken.

Als ze bij het vrijgeven van Sainz gegokt hebben dat Ricciardo zou blijven was dat dus al ruim voor de "jaajaa, ik teken bij jullie bij" => "of nee, toch niet".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
mphilipp schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:31:
[...]

Klopt, maar hij was toen ook behoorlijk ziek. Ik denk dat veel mensen al eerder waren afgehaakt. Spinnen in de regen is geen schande; Max deed het ook.
Dus als Max het doet is het geen schande? En tot 2 keer toe op praktisch dezelfde plek (als ik me niet vergis, de race echt volgen is wat lastig als je op de tribune zit :P ) je auto verliezen?

Hamilton heeft ook genoeg domme fouten gemaakt in zijn carrière, stoppen bij de verkeerde pitcrew, ingang pitstraat hem in de grindbak parkeren e.d. En ja die zijn allemaal een poosje geleden maar wel toen de man onder druk stond (in het jaar dat Rosberg kampioen werd was Hamilton ook niet foutloos) net als nu het geval is bij Vettel.

Lewis heeft het wat dat betreft bijzonder goed voor elkaar bij Mercedes, niemand die hem op de kop pikt, een teammaat die gemiddeld genomen goed genoeg is om anderen in de weg te kunnen rijden en ook nog eens een bijzonder snelle wagen onder je kont hebt die vrijwel nooit de geest geeft.

Ik ben benieuwd hoe hij zal presteren in de omstandigheden waarin Vettel verkeerd bij Ferrari, waar de boel al jaren niet op zijn plek lijkt te willen vallen, je er een "snotneus" bij krijgt die ook nog eens verrekte snel is en je inmiddels zelf ook wel door hebt dat die wereldtitel met Ferrari toch wel een verrekte lastige opgave gaat zijn zo niet onmogelijk met de wispelturigheid van die Italianen.

Hamilton is momenteel de beste coureur op de grid, maakt weinig fouten en doet wat hij moet doen. Het wordt hem echter ook wel gemakkelijk gemaakt om de beste te zijn met de huidige auto. Ik ben wel benieuwd wat voor Hamilton we te zien krijgen als hij een seizoen lang moet vechten met Ferrari's en RBR's en hij iedere race risico's moet nemen om uberhaupt in de positie te komen om het kampioenschap binnen te halen.

Ik denk dat Hamilton dan net zulke "domme fouten" gaat maken zoals men nu vind dat Vettel ze maakt. Vooraan je rondjes rijden is wat dat betreft "makkelijk", week in week uit moeten vechten voor P3 waar in theorie 4 gegadigden voor zijn een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

R2D2 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:28:
[...]

Ik ben benieuwd hoe hij zal presteren in de omstandigheden waarin Vettel verkeerd bij Ferrari, waar de boel al jaren niet op zijn plek lijkt te willen vallen, je er een "snotneus" bij krijgt die ook nog eens verrekte snel is en je inmiddels zelf ook wel door hebt dat die wereldtitel met Ferrari toch wel een verrekte lastige opgave gaat zijn zo niet onmogelijk met de wispelturigheid van die Italianen.
Poeh, zeg maar gerust onmogelijk. Als je ziet hoe Leclerc en Vettel allebei zelf de tactische lijnen uit moeten zetten bij Ferrari van achter het stuur... Echt bizar. Bij Mercedes en RBR ondersteunt de pitmuur de coureurs veel beter.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:05
In de resultaten van de kwalificatie duels zitten ook wel enkele pijnlijke resultaten:
- Hamilton 7 - Bottas 5
- Vettel 6 - Leclerc 6
- Verstappen 11 - Gasly 1
- Ricciardo 8 - Hülkenberg 4
- Magnussen 7 - Grosjean 5
- Norris 8 - Sainz 4
- Pérez 12 - Stroll 0
- Räikkönen 8 - Giovinazzi 4
- Kvyat 6 - Albon 5
- Russell 12 - Kubica 0

Verstappen,Pérez en Russell zijn flink de baas over hun teamgenoot tijdens de kwalificaties.. :o

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Gynnad schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:28:
In de resultaten van de kwalificatie duels zitten ook wel enkele pijnlijke resultaten:
- Hamilton 7 - Bottas 5
- Vettel 6 - Leclerc 6
- Ricciardo 8 - Hülkenberg 4
- Magnussen 7 - Grosjean 5
- Norris 8 - Sainz 4
- Pérez 12 - Stroll 0
- Räikkönen 8 - Giovinazzi 4
- Kvyat 6 - Albon 5
- Russell 12 - Kubica 0

Verstappen,Pérez en Russell zijn flink de baas over hun teamgenoot tijdens de kwalificaties.. :o
en alle 3 verbaasd me dat helemaal niks..
dan heb je RIC, NOR en RAI, die wel 8-4 hebben, maar dat is meestal echt maar duizendsten wat dat scheelt. dat is bij bovenstaande 3 niet zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:28:
En dan heeft Gasly die ene punt ook nog te danken aan de crash van Kevin Magnussen in Q2 bij de GP van Canada waardoor Max zijn ronde moest afbreken... anders was het gewoon 12-0 geweest.

[ Voor 5% gewijzigd door warp op 05-08-2019 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Bansheeben schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:25:
[...]

Poeh, zeg maar gerust onmogelijk. Als je ziet hoe Leclerc en Vettel allebei zelf de tactische lijnen uit moeten zetten bij Ferrari van achter het stuur... Echt bizar. Bij Mercedes en RBR ondersteunt de pitmuur de coureurs veel beter.
Inderdaad onmogelijk in zijn huidige vorm, ze hebben vorig jaar Arrivabene weliswaar omgeruild voor Binotto maar uiteindelijk is het bij die Italianen altijd een beetje klooien in de marge als het aankomt op het gevecht langs de baan, ze lijken het gewoonweg niet een seizoen lang vol te kunnen houden en daar zijn de rijders iedere keer de dupe van.

Zelfs toen ze met Schumacher de titels binnen harkten (iets wat al een eeuwigheid niet meer was gebeurd) was er een Italiaan (Montezemolo) die dacht, "laten we weer eens even chaos creëren want dit gaat al veel te lang goed" om vervolgens de man die 5 wereldtitels achtereen binnen sleept te vervangen voor Raikonen en ook nog een sleutelfiguur in de successen van Ferrari, Jean Todt the vervangen door Domenicali.

Vettel gaat uiteindelijk de dupe zijn van het gekonkel binnen Ferrari en ik hoop dat ie vertrekt en ergens nog een beetje eerherstel gaat vinden voor zijn pensioen, Leclerc zal zolang hij bij Ferrari in zijn huidige vorm zit nooit een titel gaan pakken.

Wat dat betreft kun je van Mercedes zeggen wat je wil maar ze hebben alles maar dan ook echt alles op de rit, een goede eerste en redelijke tweede coureur, een goede wagen, een organisatie waar iedereen netjes binnen de lijntjes piest en als er dan een keer een beetje gedonder in de tent is zoals met Rosberg vs Hamilton een paar jaar terug lost dat zich vanzelf op...

Wat dat betreft doet Mercedes het enige juiste, geschiedenis schrijven met Hamilton met zo min mogelijk gedoe buiten het racen om.

Gelukkig is niets voor eeuwig, ook Hamilton wordt ouder, Toto is al te vaak genoemd om wat bij Liberty Media te gaan doen, James Allisson en Aldo Costa zijn misschien ook wel weer eens aan iets nieuws toe en ik zie een Ocon bij lange na niet het kunstje van Hamilton na doen.

[ Voor 3% gewijzigd door R2D2 op 05-08-2019 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

R2D2 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:07:
[...]

Inderdaad onmogelijk in zijn huidige vorm, ze hebben vorig jaar Arrivabene weliswaar omgeruild voor Binotto maar uiteindelijk is het bij die Italianen altijd een beetje klooien in de marge als het aankomt op het gevecht langs de baan, ze lijken het gewoonweg niet een seizoen lang vol te kunnen houden en daar zijn de rijders iedere keer de dupe van.

Zelfs toen ze met Schumacher de titels binnen harkten (iets wat al een eeuwigheid niet meer was gebeurd) was er een Italiaan (Montezemolo) die dacht, "laten we weer eens even chaos creëren want dit gaat al veel te lang goed" om vervolgens de man die 5 wereldtitels achtereen binnen sleept te vervangen voor Raikonen en ook nog een sleutelfiguur in de successen van Ferrari, Jean Todt the vervangen door Domenicali.

Vettel gaat uiteindelijk de dupe zijn van het gekonkel binnen Ferrari en ik hoop dat ie vertrekt en ergens nog een beetje eerherstel gaat vinden voor zijn pensioen, Leclerc zal zolang hij bij Ferrari in zijn huidige vorm zit nooit een titel gaan pakken.

Wat dat betreft kun je van Mercedes zeggen wat je wil maar ze hebben alles maar dan ook echt alles op de rit, een goede eerste en redelijke tweede coureur, een goede wagen, een organisatie waar iedereen netjes binnen de lijntjes piest en als er dan een keer een beetje gedonder in de tent is zoals met Rosberg vs Hamilton een paar jaar terug lost dat zich vanzelf op...

Wat dat betreft doet Mercedes het enige juiste, geschiedenis schrijven met Hamilton met zo min mogelijk gedoe buiten het racen om.

Gelukkig is niets voor eeuwig, ook Hamilton wordt ouder, Toto is al te vaak genoemd om wat bij Liberty Media te gaan doen, James Allisson en Aldo Costa zijn misschien ook wel weer eens aan iets nieuws toe en ik zie een Ocon bij lange na niet het kunstje van Hamilton na doen.
Èn RBR komt er nu toch wel echt aan. Volgend jaar™ verwacht ik toch echt wel dat ze stevig op de deur gaan kloppen bij Mercedes.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

R2D2 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:28:
[...]
Dus als Max het doet is het geen schande?
Nee, die conclusie trek ik niet. Ik stel gewoon dat het bij dergelijke omstandigheden niet zo is dat je een totale prutser bent als je een keer spint. Je rijdt immers op de limiet. Wij van de zijlijn roepende zijn vaak wat harder als de gevolgen van een spin voor een coureur erger uitpakken. Als Max of Lewis spint en gewoon weer door kan rijden, is het nooit zo'n probleem. Maar als ie de muur in jankt, is het vaak ineens een loser. Terwijl hij feitelijk niets anders doet als Lewis of Max, maar dan een paar km/u sneller of op een iets andere plek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

mphilipp schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:24:
[...]

Nee, die conclusie trek ik niet. Ik stel gewoon dat het bij dergelijke omstandigheden niet zo is dat je een totale prutser bent als je een keer spint. Je rijdt immers op de limiet. Wij van de zijlijn roepende zijn vaak wat harder als de gevolgen van een spin voor een coureur erger uitpakken. Als Max of Lewis spint en gewoon weer door kan rijden, is het nooit zo'n probleem. Maar als ie de muur in jankt, is het vaak ineens een loser. Terwijl hij feitelijk niets anders doet als Lewis of Max, maar dan een paar km/u sneller of op een iets andere plek.
Ik denk dat dat soort overdreven commentaren dan vaak ook eerder een soort reactie zijn op de fans van *insert driver* die de man in kwestie verafgoden. Hamilton werd min of meer aanbeden als regengod, omdat hij vaak in de regen won. Daarin gingen sommigen zover dat ze begonnen te stellen dat hij niet kon verliezen in de regen. Daarmee worden dan weer extreem negatieve reacties uitgelokt wanneer blijkt dat ook Lewis een foutje kan maken als het wegdek nat is. Een beetje het aloude verhaal van dat alles online altijd extreem gepolariseerd moet zijn :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Bansheeben schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:16:
[...]

Èn RBR komt er nu toch wel echt aan. Volgend jaar™ verwacht ik toch echt wel dat ze stevig op de deur gaan kloppen bij Mercedes.
Als ze dat willen dan moeten ze Gasly nu alvast droppen, met een betere rijder die meer punten kan pakken, kan die alvast wennen aan het team.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-09 21:10
Bensimpel schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:46:
[...]

Als ze dat willen dan moeten ze Gasly nu alvast droppen, met een betere rijder die meer punten kan pakken, kan die alvast wennen aan het team.
Dan moet Marko tijdens de zomerstop even op bezoek bij Hulkenberg. of Alonso >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 01-10 14:36
ppbruins schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:52:
[...]

Dan moet Marko tijdens de zomerstop even op bezoek bij Hulkenberg. of Alonso >:)
To be fair, haal alonso niet, die kerel maakt teams kapot. Ik heb veel respect voor de kerel omdat hij echt een goed potje kan sturen maar hij is echt giftig voor elk team waar hij rijd. Daarnaast gaat Honda dit niet toelaten.
Hulkenberg zie ik ook niet komen.
Als er een verandering komt is het hoogstwaarschijn kvyat die doorschuift.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:53
^^ die wil ik alle twee niet in een RB zien, dan zou ik kijken naar Sainz, Norris of Albon of Kvyat.
Die lijken allemaal beter te presteren dan Gasly

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

loewie1984 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:57:
^^ die wil ik alle twee niet in een RB zien, dan zou ik kijken naar Sainz, Norris of Albon of Kvyat.
Die lijken allemaal beter te presteren dan Gasly
Sainz en Norris hebben beide contract voor volgend jaar, dus zou het ALB of KVY moeten worden.

Toch denk ik dat HULK er mooi bij zou passen

Pagina: 1 ... 103 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire