[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.065 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:40

backupdevice

No Risk , Full Push

sanderb schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 02:39:
[...]

Sure...hij is weggegaan bij RBR omdat hij niet langer tegen het nieuwe talent Max wilde rijden (die beter behandeld zou worden).... en dan zou hij het wel tegen een Leclerc op durven nemen?

Nee.. RIC is een hele goede coureur. En ik denk dat hij gelijk had: Als hij de status van eerste rijder bij een fabrieksteam wil, dan is Renault de enige keuze.
Dat dat fabrieksteam niet meer van zijn plek komt...tsja..

Ik denk dat GAS de komende weken niet van zijn vakantie kan genieten. Die mag de simulator in. En waar Max en Lando lekker rondjes rijden in iRacing, mag Pierre zich 4 keer in de rondte werken om die auto echt te leren begrijpen.
Hij kan echt wel een beetje sturen. Er gaat iets falikant mis waardoor hij niet met die auto kan rijden zoals hij het wil. Dan is het ofwel de auto aanpassen (lukte niet) of je rijstijl aanpassen. Succes.
Fabriek is 2 weken verplicht dicht , dus geen acces tot de simulator

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
sanderb schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 02:39:
[...]

Nee.. RIC is een hele goede coureur. En ik denk dat hij gelijk had: Als hij de status van eerste rijder bij een fabrieksteam wil, dan is Renault de enige keuze.
Dat dat fabrieksteam niet meer van zijn plek komt...tsja..
Laten we ook niet vergeten dat RIC ondertussen 30 jaar is en niet meer wordt aangetrokken met het oog op de toekomst, zoals een LEC, NOR, SAI, OCO of VER. Daarmee zijn dus de 1e stoeltjes voor de topteams al gevuld de komende 15 jaar.

Daarnaast heeft RS echt grof geld voor hem neergelegd. Dat kwam RIC erg lekker uit natuurlijk. Op je 30e nog 2 jaar meerijden in het middenveld in een sport die je leuk vindt en nog even jouw pensioen kan verdubbelen ook.

En welk team zou dit salaris kunnen en willen matchen voor een RIC? Dat zijn er maar heeel erg weinig denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-08-2019 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:24
StealthyPeanut schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 07:01:
[...]

Laten we ook niet vergeten dat RIC ondertussen 30 jaar is en niet meer wordt aangetrokken met het oog op de toekomst, zoals een LEC, NOR, SAI, OCO of VER. Daarmee zijn dus de 1e stoeltjes voor de topteams al gevuld de komende 15 jaar.

Daarnaast heeft RS echt grof geld voor hem neergelegd. Dat kwam RIC erg lekker uit natuurlijk. Op je 30e nog 2 jaar meerijden in het middenveld in een sport die je leuk vindt en nog even jouw pensioen kan verdubbelen ook.

En welk team zou dit salaris kunnen en willen matchen voor een RIC? Dat zijn er maar heeel erg weinig denk ik.
Toch kun je je afvragen of RIC nu zoveel minder krijgt. Andere teams werken waarschijnlijk weer met bonussen (Red Bull in ieder geval wel). Basis salaris is dan wel flink lager, maar als je genoeg punten binnen sprokkeld en nog wat podiums meepakt kom je misschien ook zo in de buurt van die 20 miljoen over 2 jaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Edd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:03:
[...]

Kan hij racen? Dat zeker. Maar in mijn optiek heeft hij deze overwinning ook gehad door in de juiste auto voor het circuit te zitten. De Mercedes van dit jaar is nog beter geworden op de langzame circuits en ze hebben hiervoor ingeboet op de snellere. Ik ben dan ook benieuwd hoe de verhoudingen liggen in Monza.
Inderdaad de race van zondag was gewoon de strategie die goed uit pakte en niets meer of minder dan dat. Als we die paar bochten dat ze naast elkaar reden al gaan bestempelen als "epische gevechten" en "echt racen" hebben we echt met z'n alleen een geheugen wat niet verder reikt dan de start van het seizoen.

Hamilton was gewoon sneller dan Verstappen afgelopen zondag en dankzij de mensen die de strategische beslissingen nemen kreeg hij de mogelijkheid er voorbij te steken. Was die call niet gemaakt omdat er nog een Ferrari achter had gereden en had Hamilton ook op z'n harde banden door gemoeten was hij waarschijnlijk afgehaakt en hadden we ze op seconden van elkaar over de streep zien gaan.

Persoonlijk vind ik het strategische racen net zo mooi als een gevecht op de baan, daarom zou wat mij betreft het tanken ook wel weer terug mogen komen. Het zorgde toch altijd voor een bepaalde onvoorspelbaarheid tijdens een race.

Monza mag Vettel glorieus winnen wat mij betreft en Vettel zal die overwinning ook wel eens nodig gaan hebben dit seizoen om die Italianen een beetje rustig te houden.
Ik heb wel een idee waarom die naam door je hoofd spookt. Button heeft gewoon nog nauwe banden met Honda. Maar ik denk niet dat hij het gaat worden.. Hij is nu al 39 en dat wordt denk ik toch iets te oud..
En dan net als Schumacher (die het ook ooit probeerde om na een paar jaar afwezigheid terug te komen) lekker om de oren gereden te worden? Bleef het als Schumacher fan toch altijd een beetje pijnlijk vinden wat betreft zijn prestaties bij Mercedes. Toen de man de F1 verliet zat hij in mijn hoofd als "de grootste kampioen en beste coureur ooit". In zijn tijd bij Mercedes werd pijnlijk duidelijk dat zelfs Schumacher niet het eeuwige racebloed had en het af moest leggen tegen een Rosberg... een coureur die ik net als een Button, Webber, Barrichello e.d. best hoog heb zitten maar wat ik nou niet echt uitgesproken wereldkampioenschap materiaal vind (ondanks dat 2 ervan wel een wereldtitel hebben :+).

Ik geloof echt dat Gasly nog een jaartje blijft. Verstappen had vorig jaar ook een rukstart van het seizoen en Gasly gaat nooit het niveau van Verstappen halen maar heeft genoeg "talent" om een fatsoenlijke tweede rijder te zijn.

Het komt er nu alleen even niet uit bij hem en ja dat is heel vervelend voor Verstappen die gebaat zou zijn bij een rijder die flink punten weg snoept bij de concurrentie. Een andere rijder ga je nu niet zomaar even ergens anders weg halen of je moet in de vijver willen gaan vissen van coureurs die al weer even uit de F1 zijn zoals bijvoorbeeld een Wehrlein maar ook dat gaat een gok zijn zonder garanties.

Sleutel tot een eventuele wissel gaat liggen bij Mercedes, gaan ze Bottas er nu uitschoppen en Ocon in de auto zetten? Ik denk van niet maar mocht dat wel het geval zijn zal er nog wel het één en ander gaan schuiven en dan is het maar de vraag of zo'n coureur bij RBR wil rijden waar alles op Max ingezet wordt.

Want 1 ding mag duidelijk zijn als je bij RBR in gaat stappen, dr Helmut wil 1 ding en dat is zijn oogappeltje de jongste wereldkampioen maken en dus moet je als coureur niet gaan denken dat daar meer te halen is dan de kruimels die overblijven.

Aan het einde van het seizoen konden er nog wel eens de nodige stoeltjes vrij gaan komen zoals bijvoorbeeld bij Haas, Williams (Kubica gaat echt niet meer terug komen), Raikonen die misschien wel denkt.. het is leuk geweest, en als Ocon niet in de Mercedes gezet gaat worden zie ik het zo maar gebeuren dat Hulkenberg gewipt gaat worden bij Renault en ze Ocon alsnog halen.

De grootste wijzigingen qua rijders zullen pas het jaar er op komen als de contacten van veel "toprijders" afgelopen zijn en er ook een aantal coureurs tegen hun houdbaarheidsdatum aan zitten.
RobertMe schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 07:36:
[...]

Toch kun je je afvragen of RIC nu zoveel minder krijgt. Andere teams werken waarschijnlijk weer met bonussen (Red Bull in ieder geval wel). Basis salaris is dan wel flink lager, maar als je genoeg punten binnen sprokkeld en nog wat podiums meepakt kom je misschien ook zo in de buurt van die 20 miljoen over 2 jaar.
Moet je alleen wel een auto hebben die het doet en dat was bij de RBR met de Renault achterin vorig jaar nou best vaak niet het geval en dit jaar was het maar de vraag of die Honda een beetje heel zou blijven... garanties tot uitrijden garage ;)

Ik snap Ricciardo wel, kampioen gaat ie niet meer worden met RBR aangezien men daar een project heeft lopen met Verstappen. Dat plus de onzekerheid van de Honda motor en ik snap heel goed waarom hij voor de grote zak met geld koos.

[ Voor 9% gewijzigd door R2D2 op 06-08-2019 08:05 ]

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-09 21:10
R2D2 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 08:02:
[...]
Ik geloof echt dat Gasly nog een jaartje blijft. Verstappen had vorig jaar ook een rukstart van het seizoen en Gasly gaat nooit het niveau van Verstappen halen maar heeft genoeg "talent" om een fatsoenlijke tweede rijder te zijn.
Dat vraag ik me af want Horner is nu ook negatief over Gasly in de pers en voorheen beschermde hij hem altijd.

2020: Gasly exit. Hulk naar Red Bull en Ocon naar Renault. Bottas mag nog 1 jaartje blijven.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Hulkenberg naar Red Bull zou ik alleen maar toejuichen. Zolang Hulkenberg kan accepteren dat hij als 2e rijder wordt aangetrokken en genoegen punten bij elkaar sprokkelt voor het WCC met hier en daar een podium, dan heeft hij het sportief gezien beter voor elkaar dan Ricciardo.

Sportoverwinningen wegen uiteindelijk zwaarder dan je jaarsalaris. Niemand maakt mij wijs dat Alonso nog voor z'n lol in die zeepkist rondreed bij McLaren :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:20
ppbruins schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:05:
[...]

Dat vraag ik me af want Horner is nu ook negatief over Gasly in de pers en voorheen beschermde hij hem altijd.

2020: Gasly exit. Hulk naar Red Bull en Ocon naar Renault. Bottas mag nog 1 jaartje blijven.
Precies mijn gedachte! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 13:06
Mij bekruipt het gevoel dat GAS na de vakantie niet terug hoeft te komen bij RBR. Wie ze in het stoeltje gaan zetten weet ik niet maar ik denk dat zijn kansen op zijn.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:28
Schumacher naar RB, hoe episch zou dat zijn. Vroeger de vaders nu de kinderen.
deze post is sarcastisch trouwens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Sup4rdurt schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:16:
Mij bekruipt het gevoel dat GAS na de vakantie niet terug hoeft te komen bij RBR. Wie ze in het stoeltje gaan zetten weet ik niet maar ik denk dat zijn kansen op zijn.
Ik denk dat ze niet nog een keer tijdens het seizoen gaan wisselen. Je krijgt Max Verstappen als teamgenoot die naar horen zeggen meer uit de auto haalt dan mogelijk is.

Daniel Ricciardo is om meerdere redenen weggegaan bij Red Bull Racing en een van de redenen was dat Max steeds sterker werd (in zowel de kwalificaties als wel de races). Voordat zijn eigen doodsvonnis werd getekend door Max, koos hij eieren voor zijn geld en ging hij aan de slag bij Renault.

De vraag is ook, wie durft er halverwege het seizoen in te stappen en wil Max Verstappen als teamgenoot hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:28

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

ppbruins schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:05:
[...]

+ dat Hulk en Verstappen ook een leuk duo zijn die het goed met elkaar kunnen vinden. Met name voor Redbull moet uitstraling en charisma ook van waarde zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
Volgens mij heeft RIC 30 miljoen redenen per jaar om bij Renault te blijven :+
Bij RBR gaat hij dat echt niet krijgen en hij wordt overduidelijk 2e rijder, dat is iets wat hij volgens mij niet wil.

VET bij RBR zie ik alleen werken als hij de rol van 2e rijder wil accepteren. Ik geloof niet dat VET VER kan bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
TheBrut3 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:28:
Volgens mij heeft RIC 30 miljoen redenen per jaar om bij Renault te blijven :+
Bij RBR gaat hij dat echt niet krijgen en hij wordt overduidelijk 2e rijder, dat is iets wat hij volgens mij niet wil.
Geen enkele purebred racer wil dat, als je ze het eerlijk vraagt. Daarom racen ze en spelen ze geen voetbal. 1 winnaar vs 11. Of je bent beter dan iedereen (ipv 'alleen maar' beter dan de andere helft) of het hoeft niet. ;)
TheBrut3 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:28:

VET bij RBR zie ik alleen werken als hij de rol van 2e rijder wil accepteren. Ik geloof niet dat VET VER kan bijhouden.
VET heeft het nog een beetje te hoog in zijn bol (en hij mag dat tot op zekere hoogte, hij is x-voudig wereldkampioen en kan best een partijtje aan een stuur draaien) om akkoord te gaan met een 2nd driver positie. 'Equal status' waarschijnlijk wel maar nog voor het seizoen 1/3de door is is er al duidelijk een bias zichtbaar en ik denk niet dat die (zoals je al aangeeft) in Seb's voordeel zou gaan spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Tokkes op 06-08-2019 09:35 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Arjantje72 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:18:
Schumacher naar RB, hoe episch zou dat zijn. Vroeger de vaders nu de kinderen.
deze post is sarcastisch trouwens :)
Zou leuk zijn, maar gaat niet gebeuren..
Schumacher is Ferrari-junior, dus die zien we straks in de Alfa stappen om daarna door te stromen naar Ferrari naast Leclerc.

Ik ben alleen wel benieuwd hoe dat zal gaan, want in de junior-klassen blinkt hij nu nog niet echt uit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Hulkenberg zou ik leuk vinden als 2de rijder naast Verstappen, maar ik vermoed dat RBR een coureur wil hebben die iets meer heeft laten zien. Volgens mij is het Hulkenberg sentiment sowieso wat breder gedragen onder de Nederlanders (aangezien hij Nederlands kan).
Bottas lijkt me een steeds logischere keuze. Veel ervaring, kan goed als tweede coureur rijden en pakt flink wat punten voor het constructeurkampioenschap. Vraag me wel af of Mercedes hem zo makkelijk laat gaan. Geen idee wat ze met Ocon willen doen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:47

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/4j4c2m6t6se31.png

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Ik dacht dat Rich Energy verleden tijd was...

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:36

Pathogen

Shoop Da Whoop

PcDealer schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:08:
[...]

Ik dacht dat Rich Energy verleden tijd was...
Haas gaat die naam echt nergens weghalen totdat alles 100% juridisch dichtgetimmerd is.

Voor de rest van de soap:

[F1] Rich Energy / Lightning Volt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Batiatus schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:56:
Geen idee wat ze met Ocon willen doen.
Als we de originele quote van Toto pakken 'getting him ready for the 2020 seat'. Dat is dus of bij een ander team, of gewoon als vervanging.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RC car racing met Ferrari. Wie had dit gedacht onder Arrivabene?

https://streamable.com/iu2mm

Vettel is ook heel erg veranderd als het om blauwe vlaggen gaat. :P

https://streamable.com/w9skf

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/l3z36k2wcne31.png

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23-09 14:00
SinergyX schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:15:
[...]

Als we de originele quote van Toto pakken 'getting him ready for the 2020 seat'. Dat is dus of bij een ander team, of gewoon als vervanging.
Waarom zouden ze Bottas vervangen door Ocon? Daar krijgen ze alleen maar gedonder mee. Het probleem van Mercedes is dat ze geen zusterteam hebben als Alfa Romeo of Toro Rosso om daar de junior coureurs neer te zetten. Als er een budget cap komt kunnen ze met het extra geld en mensen prima een nieuw team opzetten. Hebben we meteen een extra team op de grid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

uıʇɹɐɯ uoʇsɐ :+

(foto van de auto had van mij andersom mogen staan)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fo0
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 12-01-2023

fo0

basvn schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:18:
[...]

uıʇɹɐɯ uoʇsɐ :+

(foto van de auto had van mij andersom mogen staan)
Het gaat natuurlijk om Honda; niet om die automerk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:16:
RC car racing met Ferrari. Wie had dit gedacht onder Arrivabene?
[Streamable]
https://streamable.com/iu2mm

Vettel is ook heel erg veranderd als het om blauwe vlaggen gaat. :P
[Streamable: Vettel - Blue Flags - Hungary 2019]
https://streamable.com/w9skf

[Afbeelding]
Aw geen upskirt :(.

* Illegal_Alien is weer lekker onvolwassen...

[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 06-08-2019 10:24 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

:+
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/z47dkxxf7te31.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=69106214fa35059b842f0485a06e9d00fb6f074c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:42
Dat icoontje voor de batterij, is dat nieuw? Ik ken het nog wel van de tijd dat KERS geïntroduceerd werd, maar sinds de het hybride tijdperk heb ik het icoontje niet meer gezien tijdens de onboard beelden met telemtrie...

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 19:54
alesandro_46 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:19:
[...]

Dat icoontje voor de batterij, is dat nieuw? Ik ken het nog wel van de tijd dat KERS geïntroduceerd werd, maar sinds de het hybride tijdperk heb ik het icoontje niet meer gezien tijdens de onboard beelden met telemtrie...
Volgens mij geeft het hier de leeftijd van de banden aan, maar ik kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

alesandro_46 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:19:
[...]

Dit is een screenshot uit dit filmpje : YouTube: 2019 Hungarian Grand Prix Timelapse
en daar is F1 tm F1.9 op gemaakt

vandaar ook de :+

(icoontje is banden levensduur)

[ Voor 3% gewijzigd door basvn op 06-08-2019 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
demo31051987 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:22:
[...]

Volgens mij geeft het hier de leeftijd van de banden aan, maar ik kan het mis hebben.
Aah, inderdaad, je hebt gelijk!
basvn schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:22:
[...]

Dit is een screenshot uit dit filmpje : YouTube: 2019 Hungarian Grand Prix Timelapse

Bron van de screenshot was duidelijk. :) Ik zag het kleine icoontje en moest toen aan de "KERS batterij" denken. Maar is inderdaad de levensduur van de bandjes. (y)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Klopt niet? Staat in dat Verstappen op hard is gefinished? Terwijl die die nieuwe softs had voor fastest lap.

En was de race niet 70 ronden? Hockenheim is 66 of 67 of zoiets en Hungaroging meen ik 70

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

RobertMe schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:30:
[...]

Klopt niet? Staat in dat Verstappen op hard is gefinished? Terwijl die die nieuwe softs had voor fastest lap.

En was de race niet 70 ronden? Hockenheim is 66 of 67 of zoiets en Hungaroging meen ik 70
was net voor de finish, toen HAM, max nog niet voorbij was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:06

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hmm, waar is Grosjean gebleven? Toch niet Magnussen geraakt en van de tabel gevallen? :+

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Die was uitgevallen.
RobertMe schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:30:
Het is gemeten op de S/F lijn op het moment dat HAM VER inhaalde. VER is daarna gelijk de pits in gegaan.

[ Voor 50% gewijzigd door TheBrut3 op 06-08-2019 15:07 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBSerepXoAAXzp3?format=png&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Het is maar goed dat die Renault 1000+ pk levert! :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:04

Bloodclot

Jawier!

MikeyMan schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:22:
[...]

Het is maar goed dat die Renault 1000+ pk levert! :+
*totaal (2 auto's)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ferrari zou Formula 1.2 moeten zijn zodat Gasly ingedeeld kan worden als Formula 1.25. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:33:
[...]

Ferrari zou Formula 1.2 moeten zijn zodat Gasly ingedeeld kan worden als Formula 1.25. :P
Als Gasly F1.25 is valt Sainz ook onder F1.2 op dit moment :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:33:
[...]

mwa is 1 minuut achter de nr1 eindigen F1.2 waardig? :+

Maar ben het verder wel met je eens :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

@basvn @Pathogen Kennen jullie dit nu echt niet? :P
https://www.reddit.com/r/formula1point25/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

ja tuurlijk wel! maar ben niet van mening dat Ferrari op F1.2 hoorde afgelopen weekend :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

basvn schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:39:
[...]

ja tuurlijk wel! maar ben niet van mening dat Ferrari op F1.2 hoorde afgelopen weekend :X
Hamilton en Verstappen waren gewoon Formule 0.1. ;)
Eigenlijk bijzonder dat ze allebei echt er vol voor gingen. Niks het tempo aangeven en rondjes rijden. Nee, allebei vol gas. Dat zie je eigenlijk nooit. :o

Hoe de rest van het veld ook totaal gedeclasseerd werd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
4 auto's rijden met Renault motor!
250pk per auto klopt ongeveer wel, stiekem ligt er gewoon een Renault Clio RS motor in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:23

sjaool

Every life should have 9 cats

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:41:
[...]

Hamilton en Verstappen waren gewon Formule 0.1. ;)
Eigenlijk bijzonder dat ze allebei echt er vol voor gingen. Niks het tempo aangeven en rondjes rijden. Nee, allebei vol gas. Dat zie je eigenlijk nooit. :o

Hoe de rest van het veld ook totaal gedeclasseerd werd.
Je zou je bijna gaan afvragen wat er gebeurd zou zijn als Max dat had gedaan. Ikzelf vrees dat hij Hamilton dan heel snel om de oren had gekregen. Ze moesten dus wel voluit gaan. Het is gewoon jammer dat de andere coureur van de topteams niet in de buurt bleven qua tijden want dan had de race er waarschijnlijk heel anders uitgezien en had Max misschien gewoon P1 gehad. Maar goed as is verbrande turf. Waar ik nog het meeste blij mee ben, was de start van Max. Die ging gewoon goed. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Nee, er is zóveel schijt op het Internet, als ik dat allemaal moet gaan lezen kom ik nooit meer aan mijn werk toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 19:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

sjaool schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:50:
[...]

Je zou je bijna gaan afvragen wat er gebeurd zou zijn als Max dat had gedaan. Ikzelf vrees dat hij Hamilton dan heel snel om de oren had gekregen. Ze moesten dus wel voluit gaan. Het is gewoon jammer dat de andere coureur van de topteams niet in de buurt bleven qua tijden want dan had de race er waarschijnlijk heel anders uitgezien en had Max misschien gewoon P1 gehad. Maar goed as is verbrande turf. Waar ik nog het meeste blij mee ben, was de start van Max. Die ging gewoon goed. :P
Als ie hamilton er voorbij had gelaten tijdens zn inhaalpoging had ie zelf misschien nog wel de sterkste kaarten in handen gehad. Maarja, das nu te laat. Wordt wel erg tactisch ook zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tja? Met een RB15 had ie er misschien wel langs kunnen komen? 8)
Maar dan had ie daar hoogstwaarschijnlijk helemaal niet gezeten :)

Ricciardo: FIA warning "not enough" for Magnussen in Hungary

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

MikeyMan schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:26:
[...]

Als ie hamilton er voorbij had gelaten tijdens zn inhaalpoging had ie zelf misschien nog wel de sterkste kaarten in handen gehad. Maarja, das nu te laat. Wordt wel erg tactisch ook zo :)
Dat is onderdeel van het spel. Red Bull had waarschijnlijk in alle modellen geen schijn van kans op de overwinning. Daarom zie je Max bij het inhalen in de laatste ronden eigenlijk ook totaal niet verdedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
MikeyMan schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:26:
[...]

Mercedes was gewoon sneller. Heeft Horner na de race ook meteen aangegeven waarom ze niet Verstappen gepit hadden. Dan zou die achter Hamilton zijn gekomen en op basis van de vorige stint, hoe snel Hamilton Verstappen bij kwam na de eerste ronde pitstops, continu in de versnellingsbak rijden, etc, wisten ze dat ze op snelheid kansloos waren en Hamilton zo voor kon blijven.

Dus ja: als Hamilton zijn inhaalactie in bocht 4 succesvol was had Red Bull Verstappen misschien ook gepit, maar waarschijnlijk was Verstappen ook dan niet bij Hamilton gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:12

mphilipp

Romanes eunt domus

Hmmm...klinkt dit ominous of niet:
Asked at what point Red Bull may have to do something if Gasly does not improve, Horner said: "Our intention is to leave him in the car until the end of the year.

"But we desperately need to see him realising more of the potential of the car."
Horner over Pierre Gasly tegen Autosport.com

Zeggen dat het je intentie is, is wat anders dan zeggen dat ie in de auto blijft tot het eind van het seizoen. Ik zelf zou denken dat ze niet nog een keer zo'n mid-season swap zouden doen, maar ik vind dit dan weer zo gereserveerd klinken...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
mphilipp schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:12:
Hmmm...klinkt dit ominous of niet:

[...]

Horner over Pierre Gasly tegen Autosport.com

Zeggen dat het je intentie is, is wat anders dan zeggen dat ie in de auto blijft tot het eind van het seizoen. Ik zelf zou denken dat ze niet nog een keer zo'n mid-season swap zouden doen, maar ik vind dit dan weer zo gereserveerd klinken...
Als Gasly elke race ergens in het middenveld eindigt kan ik me indenken dat ze hem nog vervangen. Wordt hij vanaf nu elke race 6e / laatste van de top 3 teams zullen ze het wel goed vinden, denk ik zo.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Photo break:

Summer break BBQ met bijhorende corporate presentatie.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBSti4AVUAIgYUz?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBOFYhWWwAAXqzq?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBRs6nSWwAAi7aV?format=jpg&name=large
Meer

Het team van NOR
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBR_Z9vWwAAZle9?format=jpg&name=large

De Alpine A350 van Mauro Bianchi in Zandvoort 1968
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBNa8jUXkAED9-o?format=jpg&name=smallAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBNa8jNX4AAOjkD?format=jpg&name=small

Overig
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBSFap1WkAEkust?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBSMfGKWsAAgHZ7?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBNBfMHWkAA7NQP?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBJhUTvXYAE-yn6?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBShiA4XsAERMLE?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBJlecMWwAEnb7Q?format=jpg&name=medium

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Jasphur schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:31:

De Alpine A350 van Mauro Bianchi in Zandvoort 1968
[Afbeelding]
Ja, grootvader van :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 20:06
basvn schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:22:
[...]

Dat filmpje doet me meer hieraan denken :+
YouTube: De Kamelenrace Abcouderfeestweek 2013

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBTIKr3XYAAPbpp?format=png&name=large

[ Voor 47% gewijzigd door basvn op 06-08-2019 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:24
Ook hier is te zien dat het een leuk tweede deel van het seizoen kan worden.
Je ziet toch dat er steeds meer kleur richting P1 kruipt.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En Doornbos zijn analyse. :)

[YouTube: 'Twee snelste mannen op de baan hebben de show gestolen' | Column Robert Doornbos | Formule 1 2019]

Ik bedacht me net ook iets. Zou Doornbos niet stiekem heel erg blij zijn met Gasly bij RBR? Potentieel is Doornbos namelijk niet meer de meest teleurstellende coureur die ooit voor RBR heeft gereden. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 18:55:

Ik bedacht me net ook iets. Zou Doornbos niet stiekem heel erg blij zijn met Gasly bij RBR? Potentieel is Doornbos namelijk niet meer de meest teleurstellende coureur die ooit voor RBR heeft gereden. :+
Auw.. :$

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Als je vanuit de cockpit van Vettel de actie tussen Bottas en Leclerc bekijkt, hoe kunnen ze dan geconcludeerd hebben dat Bottas tegen Leclerc aanreed? Ik weet wel dat ze de beelden vanuit de helikopter hebben gebruikt, maar vanuit het oogpunt van Vettel lijkt Leclerc toch echt flink naar links te bewegen, duidelijk meer dan Bottas naar rechts?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

hardware-lover schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:21:
[...]

Als je vanuit de cockpit van Vettel de actie tussen Bottas en Leclerc bekijkt, hoe kunnen ze dan geconcludeerd hebben dat Bottas tegen Leclerc aanreed? Ik weet wel dat ze de beelden vanuit de helikopter hebben gebruikt, maar vanuit het oogpunt van Vettel lijkt Leclerc toch echt flink naar links te bewegen, duidelijk meer dan Bottas naar rechts?
Als je die vanuit Sainz bekijkt zie je wel bottas vanaf de zijlijn naar het midden toe bewegen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

YakuzA schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 21:22:
[...]
Als je die vanuit Sainz bekijkt zie je wel bottas vanaf de zijlijn naar het midden toe bewegen.
Een halve meter naar rechts en Leclerc anderhalve meter naar links? Niet buiten beschouwing laten dat het daar ook nog enigszins naar rechts gaat alvorens de linkerbocht.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:21:
[...]

Wie lag er voor? Was er een autobreedte naast deze auto over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

hardware-lover schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 21:43:
[...]

Een halve meter naar rechts en Leclerc anderhalve meter naar links? Niet buiten beschouwing laten dat het daar ook nog enigszins naar rechts gaat alvorens de linkerbocht.
De conclusie was dat bottas _ook_ naar recht bewoog toch? Niet dat bottas de touche veroorzaakte voor zover ik me het herinner.

/edit het ligt idd wat genuanceerder, kan niet wachten tot ze dat heli shot laten zien :)
https://www.motorsport.co...erc-hungarian-gp/4508639/

[ Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 06-08-2019 21:48 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

YakuzA schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 21:45:
[...]
De conclusie was dat bottas _ook_ naar recht bewoog toch? Niet dat bottas de touche veroorzaakte voor zover ik me het herinner.
Zoals ik schreef hebben ze de beelden vanuit de helikopter gebruikt om het contact te kunnen beoordelen, maar om het contact nu alleen bij Bottas neer te leggen?

@ANdrode, het was meer de pas afsnijden, de bocht was er nog niet.

Maar de wenkbrauwen zijn elders ook al over het incident gefronst zie ik, zoals hier;
https://forums.autosport....ision-hungary-2019-split/

Afijn, water under.....

Edit: dat helikopter shot is later nog in beeld geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 06-08-2019 21:53 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

offtopic:
excuus als deze al gepost was.

:)

[ Voor 12% gewijzigd door dawg op 07-08-2019 04:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

was hij, maar volgens mij in t racetopic :)
klein detail : dit was gefilmd voor de GP van hongarije. dus nog voor max zijn 1e Pole.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
basvn schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 06:57:
[...]

was hij, maar volgens mij in t racetopic :)
klein detail : dit was gefilmd voor de GP van hongarije. dus nog voor max zijn 1e Pole.
https://en.hondaracingf1....n_Mid_Season_CatchUp.html
Gefilmd in Silverstone dus ook nog voor de overwinning in Hockenheim :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappelbakker
Je ziet een totaal andere Max dan bij Olav en al helemaal een andere Max dan bij Jack. Fijn om dit eens te zien, tof interview! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Godsamme; wat rijdt Ver toch een topseizoen zeg dit jaar. Eigenlijk gewoon zo goed als foutloos (in de race) met een bizar hoog tempo.

Ik kan geen enkele fout of zwak moment in de race bedenken dit jaar. Spin in Duitsland als enige, maar daar speelden veel meer factoren mee.

Of heb ik met mijn oranje bril op geslapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
StealthyPeanut schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:54:
[...]

Godsamme; wat rijdt Ver toch een topseizoen zeg dit jaar. Eigenlijk gewoon zo goed als foutloos (in de race).

Ik kan geen enkele fout of zwak moment in de race bedenken dit jaar. Spin in Duitsland als enige, maar daar speelden veel meer factoren mee.

Oranje bril of niet, maar je hebt wel gelijk. Sinds Monaco vorig jaar is Max al onzettend strak aan het rijden en het lijkt alleen maar nog beter te worden :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppbruins
Aardappelbakker schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:04:
[...]

Oranje bril of niet, maar je hebt wel gelijk. Sinds Monaco vorig jaar is Max al onzettend strak aan het rijden en het lijkt alleen maar nog beter te worden :9~
Monaco 2018 FP3 was een Wake Up Call voor Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Godsamme; wat rijdt Ver toch een topseizoen zeg dit jaar. Eigenlijk gewoon zo goed als foutloos (in de race) met een bizar hoog tempo.

Nou, Max heeft tijdens de trainingen wel zijn auto gesloopt in Oostenrijk door een windvlaag. :P
Verder heeft hij voor zover ik weet niet eens gebruik hoeven te maken van de run offs in Baku. Dan ben je best goed bezig. Het enige tijdens de race was de pitstop in Monaco. Daar kan je misschien nog wat zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:47:
[...]
Het enige tijdens de race was de pitstop in Monaco. Daar kan je misschien nog wat zeggen.
Maar dat was de schuld van Bottas die had net als Grosjean op de rem moeten trappen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

sjaool schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:50:
[...]

Maar dat was de schuld van Bottas die had net als Grosjean op de rem moeten trappen. :+
Het was niemand zijn schuld. Die pitsstraat is niet recht en als je wegrijd en in die kleine spiegels kijkt, dan zal je de baan niet zien. Je kijkt toch al niet omdat het team moet kijken en je laten gaan wanneer het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 10:53
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 18:55:
En Doornbos zijn analyse. :)

[YouTube: 'Twee snelste mannen op de baan hebben de show gestolen' | Column Robert Doornbos | Formule 1 2019]

Ik kan me het eigenlijk niet meer goed herinneren, maar was Doornbos zo teleurstellend dan? De auto was toen hij er reed ook echt nog 3x niks.
[...]

Het enige tijdens de race was de pitstop in Monaco. Daar kan je misschien nog wat zeggen.
Taak van de coureur in de pits is wegrijden zodra je groen licht krijgt van het team, het is de taak van het team om voor een safe release te zorgen. Vind niet dat je dit Max heel zwaar aan kan rekenen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

XyritZz schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:56:
[...]

Ik kan me het eigenlijk niet meer goed herinneren, maar was Doornbos zo teleurstellend dan? De auto was toen hij er reed ook echt nog 3x niks.
Ik vaar gewoon mee op Doornbos zijn carrière onnodig gechargeerd affakkelen. :P
Hij was ook niet erg goed, anders had hij wel langer in de Formule 1 gereden. Ik doel er meer op dat hij drie races voor RBR heeft gereden en toen was het al klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
DaniëlWW2 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:00:
[...]

Hij was ook niet erg goed, anders had hij wel langer in de Formule 1 gereden. Ik doel er meer op dat hij drie races voor RBR heeft gereden en toen was het al klaar.
Hij heeft het niet onverdienstelijk gedaan in de ChampCars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 10:53
DaniëlWW2 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:00:
[...]

Klopt, Doornbos zelf beweert hoog en laag dat hij het slachtoffer is geworden van de switch naar Renault omdat Flavio daar een flinke vinger in de pap had en "zijn" coureur Webber bij Red Bull naar binnen heeft gepusht. Geen idee of het waar is, maar ik kan me best voorstellen dat dit soort politiek geneuzel en geschuif met coureurs bij de sport hoort. Als je ziet hoe smerig het spelletje tussen Verstappen en Sainz gespeeld werd bij Toro Rosso....

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:26
[...]

Zeker geen oranje bril. Hij is vooral verstandiger geworden. Hij werd overal (ook hier) bejubeld voor de senna-gedachte "If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver". Gelukkig is hij daar grotendeels van afgestapt.
Hij is nog altijd dezelfde killer maar hij kiest zijn momenten beter uit. Hij is nog altijd even snel en weet zeer veel uit de auto te halen maar vermijd nu iets meer grote risico's.
Hij kon bijvoorbeeld veel harder verdedigd hebben tegen Hamilton toen die passeerde. En misschien ging hij dat twee jaar geleden wel gedaan hebben. Nu dacht hij na en paste zijn tactiek aan.

Vind over het algemeen dat er de laatste wedstrijden door iedereen met veel meer respect voor elkaar wordt gereden, op een paar uitzonderingen na. Er wordt ruimte gelaten bij inhaalacties en niet zomaar de deur dichtgooien.
Verstappen-Leclerc in Silverstone vond ik mooi voorbeeld hiervan.

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Aardappelbakker schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:54:
[...]

Je ziet een totaal andere Max dan bij Olav en al helemaal een andere Max dan bij Jack. Fijn om dit eens te zien, tof interview! :)
Viel mij ook op. Komt denk ik ook doordat de interviewer wat minder popi jopie doet, betere (open) vragen en meer rust in het interview brengt.

Olav en Jack gedragen zich imo wat teveel alsof ze samen met Max geknikkerd hebben. Iets meer afstand zou denk ik beter zijn.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
Kenhas schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:33:
[...]

Zeker geen oranje bril. Hij is vooral verstandiger geworden. Hij werd overal (ook hier) bejubeld voor de senna-gedachte "If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver". Gelukkig is hij daar grotendeels van afgestapt.
Hij is nog altijd dezelfde killer maar hij kiest zijn momenten beter uit. Hij is nog altijd even snel en weet zeer veel uit de auto te halen maar vermijd nu iets meer grote risico's.
Hij kon bijvoorbeeld veel harder verdedigd hebben tegen Hamilton toen die passeerde. En misschien ging hij dat twee jaar geleden wel gedaan hebben. Nu dacht hij na en paste zijn tactiek aan.

Vind over het algemeen dat er de laatste wedstrijden door iedereen met veel meer respect voor elkaar wordt gereden, op een paar uitzonderingen na. Er wordt ruimte gelaten bij inhaalacties en niet zomaar de deur dichtgooien.
Verstappen-Leclerc in Silverstone vond ik mooi voorbeeld hiervan.
Hij moet ook wel, want hij is de enige die de echte punten binnenhaalt voor RBR in het WCC. Beter 18 punten mee naar de fabriek nemen dan voorvleugel eraf of erger... Als RBR deze ontwikkeling weet door te zetten en begin 2020 meteen met een goede tot perfecte auto aan de start verschijnt, dan zal Max maximaal profiteren van zijn manier van rijden die hij de afgelopen jaren heeft ontwikkeld.

Hij heeft wat mij betreft die Senna-gedachte nog steeds, maar inderdaad wel alleen op de momenten en plekken waar het dan ook echt kan en in 9 van de 10 gevallen is het ook direct een geslaagde inhaalactie.

Met het laatste punt ben ik het ook zeker met je eens! Heb het gevoel dat er door Max, Leclerc en de stewards in Oostenrijk een statement is afgegeven aan de sport. En dat is maar goed ook, want de F1 heeft het harde racen hard nodig. Heb ook oprecht het idee dat er niet meer meteen vanalles under investigation is en links en rechts 5 seconde straffen je om de oren vliegen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Help!!!! schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:42:
[...]

Viel mij ook op. Komt denk ik ook doordat de interviewer wat minder popi jopie doet, betere (open) vragen en meer rust in het interview brengt.

Olav en Jack gedragen zich imo wat teveel alsof ze samen met Max geknikkerd hebben. Iets meer afstand zou denk ik beter zijn.
Dit stoort mij wel enorm. Het ligt er zo dik bovenop dat zij ook Nederlander zijn en Max al langer kennen. Zeker Jack. Ook wel jammer, want in heel veel interviews die hij heeft met rijders gaat het vaak ook over Max of NL en niet over de rijder of weekend/sessie/race zelf.

Nou kan Jack sowieso niet interviewen, maar zou dat goed kunnen maken met een stukje professionaliteit. Ook dat heeft hij niet.

Als je ziet en hoort wat voor antwoorden en connectie een Will Buxton (en bijvoorbeeld gasten van Sky) heeft met de rijders en mensen in de paddock, is dat echt een wereld van verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
Help!!!! schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:42:
[...]

Ik heb überhaupt nog nooit een (goede) vraag van Jack en Olav gehoord . Ze verkondigen altijd hun mening, en herhalen soms een gerucht, en hopen dat de ander daar dan iets zinnigs op zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Over Gasley:

https://www.formula1.com/...u2kULODRFUwe7MTIVbCY.html

De grip is de oorzaak van zijn slechte resultaat in Hongarije.

Rest moet bekend worden door analyse.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Humor :D
“For sure, Max had decent pace [as well], but then we just lost massively from FP3 and just struggled with the grip a lot. So at the moment, I think we just need to sit down with the guys and work all together to find out what went wrong and then come back stronger for Spa.”

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:02

Vuvuzela

My spire is forming

ThomasG schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:00:
[...]
Ik heb überhaupt nog nooit een (goede) vraag van Jack en Olav gehoord . Ze verkondigen altijd hun mening, en herhalen soms een gerucht, en hopen dat de ander daar dan iets zinnigs op zegt.
Het zegt ook wel wat dat in het beste interview ooit van Jack hij zelf geen woord zegt.
https://streamable.com/7ayv

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppbruins
Gasly scheert zijn hoofd kaal, laat zijn baard staan en komt terug als Gasly 2.0 in Spa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
ppbruins schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:00:
[...]

Gasly scheert zijn hoofd kaal, laat zijn baard staan en komt terug als Gasly 2.0 in Spa.
GastlyGasly komt terug als HaunterGasly 2.0 :+
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/6af950ab5ead0a14b0e7563412a24361/tenor.gif?itemid=6036069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

[...]

Spin in Duitsland als enige, maar daar speelden veel meer factoren mee.
Hij deed mid-race gewoon al een donut, omdat hij wist dat hij ging winnen. :+

Maar ben het verder met je eens, hij rijdt al ruim een volledig jaar zo goed als foutloos.
Hij heeft zelf nog wat pech gehad (pitstop Monaco, getorpedeerd in Silverstone). Kan niet wachten op de 2e seizoenshelft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 14:36
kevlar01 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:30:
[...]

Hij deed mid-race gewoon al een donut, omdat hij wist dat hij ging winnen. :+

Maar ben het verder met je eens, hij rijdt al ruim een volledig jaar zo goed als foutloos.
Hij heeft zelf nog wat pech gehad (pitstop Monaco, getorpedeerd in Silverstone). Kan niet wachten op de 2e seizoenshelft.
Ja en zelfs toen hij getorpedeerd werd geen DNF waardoor hij inmiddels een jaar lang geen DNF heeft gehad.

Twitch

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:32
Max gaat als nummer 1 de zomerstop in: https://www.formula1.com/...Kt3lLrs3j1jKXf4M3mCp.html

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 19:54
ppbruins schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:36:
[...]
Monaco 2018 FP3 was een Wake Up Call voor Max.
In hindsight is dat echt de ommekeer in z'n carrière geweest inderdaad. Je merkt dat z'n collega's nu ook heel anders met hem omgaan dan vorig jaar.
[...]
Nou, Max heeft tijdens de trainingen wel zijn auto gesloopt in Oostenrijk door een windvlaag. :P
Wat mij betreft hoort dit er gewoon bij. Ook de toppers weten pas waar de absolute grens is als ze hem gepasseerd zijn. Het is alle groten overkomen, ook later in hun carrière. Het is de enige manier om de snelheid te vinden en te behouden die nodig is om races te winnen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
alexbl69 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:08:
[...]

In hindsight is dat echt de ommekeer in z'n carrière geweest inderdaad. Je merkt dat z'n collega's nu ook heel anders met hem omgaan dan vorig jaar.

[...]

Wat mij betreft hoort dit er gewoon bij. Ook de toppers weten pas waar de absolute grens is als ze hem gepasseerd zijn. Het is alle groten overkomen, ook later in hun carrière. Het is de enige manier om de snelheid te vinden en te behouden die nodig is om races te winnen.
Als je nooit een fout maakt, betekend het dat je nooit op de limiet rijdt. Als je constant op de limiet rijdt, ga je er - hetzij door externe factoren, hetzij omdat je zelf iets te ver ging - wel eens over heen.

Dit betekend overigens niet dat coureurs die een fout maken op de limiet reden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 14:36
Dan had hij zijn totaal in 1 race met 2.5 punt laten vallen, dat was niet mogelijk geweest, zelfs niet als hij 0 punten had gehad.

Twitch

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Wat een geweldige kerel, zo kende ik hem helemaal niet (en zie het eerst zo'n soort filmpje (van Mercedes)). Behoorlijk mondig en uitstekend uitgelegd en ook top van Mercedes dat ze dit zo naar buiten brengen en op deze manier delen. Erg goede betrokkenheid richting de community als je het mij vraagt. Iets wat RBR natuurlijk op haar eigen manier ook uitstekend doet, maar van Mercedes wist ik dit nog niet!
Pagina: 1 ... 105 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire