Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Open Bèta 27/18 is (derde Oreo bèta) is aangekondigd!

Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 27 for the OnePlus 3 and 18 for the OnePlus 3T

Changelog:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nNmnAYN5x8eePYPXhFx2zpvc/full.png

Bekende problemen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/z2ru3WLqxHXFvbgAdYWgUyBc/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qMrfJtj9n9OX1X5LqgYyBqjn/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/r2XrdgEJBEKzEDJQTzQiuvB7/full.png

Downloads: (full ZIP)Hier kun je feedback geven: https://goo.gl/forms/DxvW1zRJzX9rOYfK2

Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten.

spoiler:
Instructions for Rolling back to Android N builds:

If you want to revert back to the last Open Beta N build (OnePlus 3 Open beta 24 or OnePlus 3T Open Beta 15) you will need to flash the special build provided below. Because of the nature of downgrading from a major version, this will cause you to lose partial data.

Instructions and Info:
  1. The build will wipe app and cache data, but Internal Storage will be saved (ie: pictures and files)
  2. Users who revert their device back to the special build can still OTA update the device to Android O build at a later date.
  3. Steps to revert:
  4. [list=1]
  5. Download special build
  6. [/li]
  7. Copy to Internal storage
  8. [/li]
  9. Reboot to recovery Mode to install
  10. [/li]
  11. Choose “Install from Local”
  12. [/li]
  13. Choose the downloaded build to install
  14. [/li] [/list]
  15. Special builds for latest Android N Open Beta builds(S3 Link):
  16. OnePlus 3 OBT 24: http://oneplusroms.s3.ama...C9ggWaciPH4zT5CUyapN68%3D
  17. OnePlus 3T OBT 15: http://oneplusroms.s3.ama...%2FrVFqoPd2gh7EvwaoSeg%3D

spoiler:
Please note:
  1. If you have already flashed an Open Beta (you are currently running the latest Open Beta) you will receive this new build as an OTA.
  2. If you ARE NOT running open beta software and would like to, please refer to the flashing instructions and the full ROM found in the downloads page here: http://downloads.oneplus.net/
  3. Once you migrate to the Beta path, you will continue to receive Open Beta OTAs. You will NO LONGER receive the regular Official Stable OTAs.
  4. Moving back to the Official OTA path from the Beta path will require a full install and clean flash (FULL WIPE of all data and cache)

[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-11-2017 09:34 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Anonymoussaurus schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:20:

Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 27 for the OnePlus 3 and 18 for the OnePlus 3T

Changelog:

[afbeelding]

Bekende problemen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Downloads: (full ZIP)Hier kun je feedback geven: https://goo.gl/forms/DxvW1zRJzX9rOYfK2

Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten.

spoiler:
Instructions for Rolling back to Android N builds:

If you want to revert back to the last Open Beta N build (OnePlus 3 Open beta 24 or OnePlus 3T Open Beta 15) you will need to flash the special build provided below. Because of the nature of downgrading from a major version, this will cause you to lose partial data.

Instructions and Info:
  1. The build will wipe app and cache data, but Internal Storage will be saved (ie: pictures and files)
  2. Users who revert their device back to the special build can still OTA update the device to Android O build at a later date.
  3. Steps to revert:
  4. [list=1]
  5. Download special build
  6. [/li]
  7. Copy to Internal storage
  8. [/li]
  9. Reboot to recovery Mode to install
  10. [/li]
  11. Choose “Install from Local”
  12. [/li]
  13. Choose the downloaded build to install
  14. [/li] [/list]
  15. Special builds for latest Android N Open Beta builds(S3 Link):
  16. OnePlus 3 OBT 24: http://oneplusroms.s3.ama...C9ggWaciPH4zT5CUyapN68%3D
  17. OnePlus 3T OBT 15: http://oneplusroms.s3.ama...%2FrVFqoPd2gh7EvwaoSeg%3D

spoiler:
Please note:
  1. If you have already flashed an Open Beta (you are currently running the latest Open Beta) you will receive this new build as an OTA.
  2. If you ARE NOT running open beta software and would like to, please refer to the flashing instructions and the full ROM found in the downloads page here: http://downloads.oneplus.net/
  3. Once you migrate to the Beta path, you will continue to receive Open Beta OTAs. You will NO LONGER receive the regular Official Stable OTAs.
  4. Moving back to the Official OTA path from the Beta path will require a full install and clean flash (FULL WIPE of all data and cache)
3e beta.... Hoeveel nog voor de stable?

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:09

WCA

JAMF schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:55:
[...]

Laat me even in mijn glazen bol kijken :P

Even zonder gekheid, geduld is een schone zaak. Ik heb liever een paar extra beta's, en dan een goeie Oreo met weinig/geen bugs dan een gerushte update die vol met fouten zit.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
JAMF schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:55:
Geen idee. Aangezien begin december de OnePlus 5T Oreo als update krijgt (in bètavorm) verwacht ik eind november.

• JAMF

JAMF

Anonymoussaurus schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:53:
[...]

Geen idee. Aangezien begin december de OnePlus 5T Oreo als update krijgt (in bètavorm) verwacht ik eind november.
5T? Die moet toch nog uitkomen?
Zouden ze die echt op Nougat uitbrengen en dan pas updaten? Dus ook geen Treble op de 5T?

• Anonymoussaurus
  • Niet online
JAMF schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:25:
5T? Die moet toch nog uitkomen?
Zouden ze die echt op Nougat uitbrengen en dan pas updaten? Dus ook geen Treble op de 5T?
nieuws: OnePlus 5T met 6"-oledscherm gaat 499 euro kosten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Anonymoussaurus schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:20:

.....
Draai jezelf ook de Open Beta? Of kan iemand mij vertellen of deze redelijk stabiel draait?
Ik zit er namelijk sterk aan te denken om toch in het Open Beta programma te gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Koen87 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:07:
[...]

Draai jezelf ook de Open Beta? Of kan iemand mij vertellen of deze redelijk stabiel draait?
Ik zit er namelijk sterk aan te denken om toch in het Open Beta programma te gaan.
Hij draait redelijk stabiel, heb er zelf weinig problemen mee.
Af en toe wat problemen met de accuduur maar dat gaat sinds de een na laatste beta al een stuk beter.

Ik zou alleen nu niet meer in de het beta progamma stappen als je een 3 of 3T hebt, omdat het beta programma binnenkort wordt over gezet naar de 5/5T.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Koen87 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:07:
Nee, sorry :p. Ik denk dat het verstandig is om niet over te stappen, aangezien de bèta voor de 3 en 3T stoppen bij Oreo. Zit je net een paar weken (hooguit 2 maanden) op de bèta, kan je weer terug naar de stable ;).

Ik zie nu dat @mb1234 hetzelfde zei. Mee eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:21
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:52:
[...]

Nee, sorry :p. Ik denk dat het verstandig is om niet over te stappen, aangezien de bèta voor de 3 en 3T stoppen bij Oreo. Zit je net een paar weken (hooguit 2 maanden) op de bèta, kan je weer terug naar de stable ;).

Ik zie nu dat @mb1234 hetzelfde zei. Mee eens.
Mee eens, al vraag ik me af wanneer de Oreo stable dan precies gaat uitkomen voor de 3 en 3T. Qua hoe stabiel de beta momenteel draait zou ik denken dat het niet heel lang meer hoeft te duren, maar het lijkt me alsnog logischer dat de stable versies voor de 5 en 5T eerder gaan uitkomen dan voor de 3/3T aangezien het toch de vlaggenschip series zijn.
De 5 krijgt Oreo alleen pas als OTA begin 2018, dus de 3 en 3T komen dan nog later? Als dat zou kloppen heb je zonder de beta versie nog wel 1.5-2 maanden te wachten op Oreo die eigenlijk al stabiel in gebruik is nu.

Het komt er in mijn opzicht op neer of je zin hebt om te wachten op het label stable in januari, of dat je toch alvast Oreo wil draaien (met de verplichting tot clean flashen nu en na het verwijderen van de beta nadat de stable uit komt).

Bij grote Android updates is een clean flash altijd aan te raden, dus die zou je toch binnenkort moeten gaan doen in beide situaties. Alleen moet je er nog eentje doen bij voor de beta nu nog draaien ;)

Edit: Nog een positief puntje voor open beta 27/18, ik zie net dat Magisk 14.3 beta ook weer werkt op deze versie, dus root werkt weer volledig voor zowel SuperSU en Magisk :*)

[ Voor 7% gewijzigd door flippiej op 17-11-2017 11:31 . Reden: Magisk root werkt weer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
flippiej schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:23:
Mee eens, al vraag ik me af wanneer de Oreo stable dan precies gaat uitkomen voor de 3 en 3T. Qua hoe stabiel de beta momenteel draait zou ik denken dat het niet heel lang meer hoeft te duren, maar het lijkt me alsnog logischer dat de stable versies voor de 5 en 5T eerder gaan uitkomen dan voor de 3/3T aangezien het toch de vlaggenschip series zijn.
De 5 krijgt Oreo alleen pas als OTA begin 2018, dus de 3 en 3T komen dan nog later? Als dat zou kloppen heb je zonder de beta versie nog wel 1.5-2 maanden te wachten op Oreo die eigenlijk al stabiel in gebruik is nu.

Het komt er in mijn opzicht op neer of je zin hebt om te wachten op het label stable in januari, of dat je toch alvast Oreo wil draaien (met de verplichting tot clean flashen nu en na het verwijderen van de beta nadat de stable uit komt).

Bij grote Android updates is een clean flash altijd aan te raden, dus die zou je toch binnenkort moeten gaan doen in beide situaties. Alleen moet je er nog eentje doen bij voor de beta nu nog draaien ;)
Aangezien begin december de OnePlus 5T de Oreo bèta krijgt, lijkt het mij logisch dat eind november/begin december de stable klaar staat voor de 3 en 3T :). Ik kan je met 99% zekerheid zeggen dat de OnePlus 3 en 3T als eerst de Oreo stable zullen ontvangen.

Inderdaad, en dat is precies waar ik geen zin in heb :P. Kost altijd zo ontiegelijk veel werk om alles te finetunen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Bedankt voor de info en de wijze antwoorden. Ik laat de Beta dan maar even voor wat het is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:23
Ik heb per ongeluk een paar foto's verwijderd op mijn 3T.
Niet in de galerij, want die gaan naar de prullenbak. Maar in de fotoapp zelf.
Weet iemand of ze nog ergens zijn of heb ik gewoon pech gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Google Photo's gecontroleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Ja, dat heb ik gedaan, ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Wenzel schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:44:
Je zou is Recuva kunnen proberen om te kijken of het nog te recoveren is van jou interne geheugen. Anders geef ik je weinig kans.

Aan je PC hangen en Recuva je interne geheugen laten doorzoeken. Geen garantie op succes.
Als je na het verwijderen alweer foto's hebt gemaakt of berichten hebt binnen gekregen, wordt de kans alleen maar kleiner....

[ Voor 9% gewijzigd door Koen87 op 17-11-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07
Wenzel schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:44:
Waar vind ik de prullenbak dan precies? Ik heb gister per abuis een hele folder met foto's gedelete... Overigens is mijn toestel inmiddels al gefactory reset en onderweg naar z'n nieuwe baasje. Ik zit nu op mijn oude Moto X (tweede generatie) tot de OP5T arriveert. Maar mocht ik in het vervolg weer per ongeluk een hele map verwijderen uit de galerij, dan is het heel fijn om te weten hoe ik ze terug haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Koen87 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:03:
[...]

Je zou is Recuva kunnen proberen om te kijken of het nog te recoveren is van jou interne geheugen. Anders geef ik je weinig kans.

Aan je PC hangen en Recuva je interne geheugen laten doorzoeken. Geen garantie op succes.
Als je na het verwijderen alweer foto's hebt gemaakt of berichten hebt binnen gekregen, wordt de kans alleen maar kleiner....
Bedankt voor meedenken, maar ook Recuva ziet het niet meer. Ik heb daarna nog van alles gedaan, ook andere foto's gemaakt etc. Niks aan te doen, gewoon pech gehad en volgende keer NIET in app deleten 8)7 maar in Google foto. Dan zitten ze namelijk nog in prullenbak :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wenzel
outlandos schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:25:
[...]

Waar vind ik de prullenbak dan precies? Ik heb gister per abuis een hele folder met foto's gedelete... Overigens is mijn toestel inmiddels al gefactory reset en onderweg naar z'n nieuwe baasje. Ik zit nu op mijn oude Moto X (tweede generatie) tot de OP5T arriveert. Maar mocht ik in het vervolg weer per ongeluk een hele map verwijderen uit de galerij, dan is het heel fijn om te weten hoe ik ze terug haal.
In Google foto: linksboven menu en dan derde van boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07
Wenzel schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:36:
[...]

Bedankt voor meedenken, maar ook Recuva ziet het niet meer. Ik heb daarna nog van alles gedaan, ook andere foto's gemaakt etc. Niks aan te doen, gewoon pech gehad en volgende keer NIET in app deleten 8)7 maar in Google foto. Dan zitten ze namelijk nog in prullenbak :)
Maar ik had ze in de Gallerij app verwijderd, dat is iets anders dan Google Foto toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Dan heb je ook pech gehad.
Gebruik voortaan Google Foto app, dan kun je nog terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Is idd erg zuur. Beste oplossing is een cloudservice koppelen.

Zie net dat een van de beta's de FP heeft gehaald. Fijn dat OP de 3(T)-gebruikers niet is vergeten sinds de 5 (en nu de T, die toch wel erg mooi is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:22

Laguna

Connaisseur

Momenteel ervaar ik 3 issues met m'n OP3, hopelijk worden ze alle 3 verholpen met de komende update:
  • GPS issues, m'n locatie wordt regelmatig niet ververst en bij het navigeren dien je vaak apps opnieuw op te starten omdat je anders geen fix krijgt
  • soms accu drain zodra het toestel niet gebruikt wordt (al ga ik dit zelf nog onderzoeken middels WLD)
  • het maximaal volume van de speaker die je tegen je oor houdt lijkt sinds de laatste update niet meer toereikend, alleen is de vraag of dit door software komt of hardware, er zijn namelijk diverse meldingen hierover op het OP forum en bij sommige gebruikers zou het door stof komen maar bij andere gebruikers bleek dat niet de oorzaak en dus ook niet de oplossing (los van het feit dat het openmaken van je toestel om bij de speaker te komen niet zonder risico's is)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:43

ikt

Brumax schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:31:
[...]

Dit weekend ook de Rabo Wallet geïnstalleerd en geactiveerd, werkt uitstekend! Krijg je de error tijdens installatie of als je de app start?
Heb hetzelfde probleem. Dit is tijdens het opzetten/registreren en daarna opnieuw starten van de app. Opnieuw installeren helpt niet.

Ik zit trouwens op open beta 27, maar het gebeurde ook op OB26. Sinds OB27 geen root meer, maar foutcode is nog hetzelfde gebleven. Volgens mij kan het liggen aan SafetyNet?

Als dit lijstje wordt afgemaakt, kan het duidelijk worden waaraan dit kan liggen :)
  • Nougat Stable, locked BL, no root:
  • Nougat Stable, unlocked BL, no root:
  • Nougat Stable, unlocked BL, root:
  • Oreo Open Beta, unlocked BL, no root: Foutcode RG-01-74
  • Oreo Open Beta, unlocked BL, root: Foutcode RG-01-74

[ Voor 22% gewijzigd door ikt op 18-11-2017 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:21
Nougat Stable, unlocked BL, no root: Rabo wallet werkt probleemloos

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06
Officiele stable Oreo is uit voor OP3 en 3T.

https://forums.oneplus.ne...-oneplus-3-and-3t.684228/

[ Voor 53% gewijzigd door Alekz87 op 19-11-2017 09:10 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07 19:54
Wow, pakje sneller dan verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:32

Esumontere

Floep, banaan.

Party! Ik heb hem geïnstalleerd, zo even factory reset en dan aan de slag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 21:20
Iemand hem al kunnen krijgen voor de 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:45
Nice! Ik zit alleen nu op een custom rom (had die vervelende GPS bug op OOS). Hopelijk komt er snel iemand met een link zodat ik hem kan flashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geïnstalleerd. Werkt prima.

Gelijk parallelle geprobeerd met Whatsapp. Werkt opzich, maar ik krijg het niet voor elkaar om voor mijn profielfoto of achtergrond te een foto te kiezen. Terwijl ik wel toegang heb gegeven tot mijn bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Chris.nl schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 13:55:
Sorry, ik ben gestopt met de het bijhouden van een mirror... :+
Jammer!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tja, ik heb de OP3 al een tijd niet meer. Daarnaast denk ik dat niet veel mensen bewust willen downgraden of niet de laatst mogelijk beveiligingspatch willen draaien. Dit blijft nog wel een tijd online staan, maar ik voeg niets meer toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Chris.nl schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:22:
[...]

Tja, ik heb de OP3 al een tijd niet meer. Daarnaast denk ik dat niet veel mensen bewust willen downgraden of niet de laatst mogelijk beveiligingspatch willen draaien. Dit blijft nog wel een tijd online staan, maar ik voeg niets meer toe.
Ik vind het fijn om de nieuwste fulls van een betrouwbare plek te kunnen downloaden.
Ik was dus op zoek naar oos 5.0.0. en kwam zoals gewoonlijk weer bij jou uit.
Bedankt in ieder geval dat je het hostte en je moeite de afgelopen tijd _/-\o_

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
Hij staat ook al als OTA klaar als ik via Canada kijk. Zijn er al mensen met positieve/negatieve ervaringen? Of is het safe om te updaten?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

GroteBozewolf schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:23:
Hij staat ook al als OTA klaar als ik via Canada kijk. Zijn er al mensen met positieve/negatieve ervaringen? Of is het safe om te updaten?
Ik heb de OTA via Canada geïnstalleerd, draait als een zonnetje en geen enkel probleem vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrusk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-04-2023
Ik ben bezig met downloaden van de oreo , is1489 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:21
De apps draaien onder een werkprofiel volgens mij. Is volledig gescheiden van de rest.Maak vanuit de 2e whatsapp direct een foto.

Bestanden kun je via drive of dropbox naar jouw 2e profiel overzetten.

[ quote]Jeltel schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:57:
Geïnstalleerd. Werkt prima.

Gelijk parallelle geprobeerd met Whatsapp. Werkt opzich, maar ik krijg het niet voor elkaar om voor mijn profielfoto of achtergrond te een foto te kiezen. Terwijl ik wel toegang heb gegeven tot mijn bestanden.
[/quote]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:45
Link voor OP3 (heb zelf nog niet geverifieerd): http://otafsg.h2os.com/pa...1711160505_d8b688b464.zip

Ga hem nu flashen, hou jullie op de hoogte! ;)

[ Voor 11% gewijzigd door MitchellHearth op 19-11-2017 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
@royduin @ZUIVERE311 @Koen87
Het valt mij op dat sinds een tijdje dat ik weer agenda meldingen krijg van Google Agenda, weet niet of het toeval is of dat er misschien toch eindelijk een update is geweest waardoor het is opgelost. Bij jullie ook geen problemen meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
@xileS

Dat had ik ook al ondervonden en gepost op 3 november. Tot nu toe komt alles nog op tijd binnen en heb ik nog niks gemist, Het lijkt een update van google zelf te zijn, zelfde terug kunnen vinden bij Xiaomi mi A1 (stock android).
ZUIVERE311 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:25:
Sinds een paar dagen werkt de Google agenda opeens weer zoals het hoort, berichtjes komen op tijd binnen en nog niks gemist. Ik heb geen update of reset uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:10
OTA via canada, hoe poak ik dat in de praktijk aan? Land veranderen in Canada oid? (noob!)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

wowly schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:08:
OTA via canada, hoe poak ik dat in de praktijk aan? Land veranderen in Canada oid? (noob!)
• Download een vpn applicatie, zoals opera vpn of een ander
• verbind met duitsland of canada
• check voor updates bij de instellingen
• update gevonden? Disconnnect vpn
• download de update, installeer, profit :9.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Thanks!!! [ gaat nu meteen proberen]

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:39
wowly schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:08:
VPN applicatie installeren, zoals Opera VPN, vervolgens instellen op een server in Canada en dan zoeken naar updates. Bij vorige updates kon je daarna de VPN weer stoppen en kon je dan gewoon de update downloaden, wat dan sneller gaat omdat de VPN voor een langzamere verbinding zorgt.

Zelf kijk ik wel nog even de kat uit de boom. OxygenOS 4 toen wel vrij snel via VPN geïnstalleerd maar was ik niet helemaal tevreden over. Dus nu maar even afwachten tot hij automatisch wordt aangeboden in de hoop dat er dan sowieso geen issues zijn. (Waar OxygenOS 4 IIRC nog een aantal keren was teruggetrokken voordat die wereldwijd werd uitgerold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Met controleren op updates bedoelen jullie in " instellingen/updates/controleren op updates" ?
Want daar geeft ie bij mij nu aan dat mijn systeem up-to-date is en volgt er geen update.

EDIT: opnieuw opgestart, VPN verbonden en hupsakee daar gaat ie!
EDIT 2: je kunt idd opera vpn weer uitschakelen, dan gaat de download daarna een heeeel stuk sneller idd

[ Voor 32% gewijzigd door wowly op 19-11-2017 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

wowly schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:18:
Met controleren op updates bedoelen jullie in " instellingen/updates/controleren op updates" ?
Want daar geeft ie bij mij nu aan dat mijn systeem up-to-date is en volgt er geen update.

EDIT: opnieuw opgestart, VPN verbonden en hupsakee daar gaat ie!
Gewoon mijn stappen volgen :)

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 19-11-2017 13:24 ]

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
ZUIVERE311 schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:06:
@xileS

Dat had ik ook al ondervonden en gepost op 3 november. Tot nu toe komt alles nog op tijd binnen en heb ik nog niks gemist, Het lijkt een update van google zelf te zijn, zelfde terug kunnen vinden bij Xiaomi mi A1 (stock android).

[...]
Dat zag ik idd, maar dacht vraag het even na of het bij iedereen opgelost is, want ik had geen idee waar het aan lag. Dacht namelijk eerst dat het aan OP3 lag, heb er namelijk al best lang last van gehad.

Niet iedereen met een OP 3/3T had hier last van blijkbaar (of niet veel mensen gebruiken Google Agenda). Google Agenda was trouwens een voorbeeld dat meldingen niet binnen kwamen, want ik had dit ook geregeld met de Marktplaats en WeChat app. Geen idee of dat ondertussen ook opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

RobertMe schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:14:

Zelf kijk ik wel nog even de kat uit de boom. OxygenOS 4 toen wel vrij snel via VPN geïnstalleerd maar was ik niet helemaal tevreden over. Dus nu maar even afwachten tot hij automatisch wordt aangeboden in de hoop dat er dan sowieso geen issues zijn. (Waar OxygenOS 4 IIRC nog een aantal keren was teruggetrokken voordat die wereldwijd werd uitgerold)
Da's best knap. OOS4 heeft nooit bestaan, net als de oneplus 4. Bedoel je misschien OOS3.5?
oepsie :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:35
Waarom zo moeilijk doen,download gewoon de full rom via je telefoon.
Daarna via je update scherm op je telefoon voor lokale update kiezen,selecteer waar de rom staat en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Esumontere schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:34:
[...]

Da's best knap. OOS4 heeft nooit bestaan, net als de oneplus 4. Bedoel je misschien OOS3.5?
Of 3.0? In ieder geval de (eerste) update naar Android 7(.0). Die ia toen volgens mij sowieso een aantal keren terug getrokken waardoor de eerste echt wereldwijde release al een .4 of zo was IIRC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
djiedjee schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:34:
De apps draaien onder een werkprofiel volgens mij. Is volledig gescheiden van de rest.Maak vanuit de 2e whatsapp direct een foto.

[...]
Waar heb jij deze optie aan kunnen zetten?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
@GroteBozewolf
Laat maar. Ik ben er nu zelf pas mee aan het spelen.

Helaas is het erg beperkt. Ik gebruik al een tijdje de app island. Die maakt gebrui van dezelfde techniek, maar daar kun je ook andere apps clonen, waaronder gmail , dialer en drive

Ik snap niet waarom er bij de parallel apps maar een paar "ondersteund" zijn.
Ga nog even verder klooien, als dit alles is blijf ik lekker island gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
djiedjee schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:34:

[...]
huh? Nee. Ze draaien naar elkaar in hetzelfde profiel. Als ik ga bladeren vanuit de tweede Whatsapp zie ik ook gewoon de andere bestanden.

Maar om één of andere reden werkt het nu wel... Vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Ik heb een ticket aangemaakt bij Rabobank. Dit is de reactie:

Onlangs heeft u contact gehad met een collega inzake het installeren van de Rabo Wallet.U heeft aangegeven dat u tijdens het registreren de foutmelding: RG-0174 getoond krijgt.Bedankt voor uw interesse en spijtig om te moeten vernemen dat u deze ervaring heeft gehad. IU heeft door gegeven dat u hier een OnePlus met Android8.0 in gebruik wenst te nemen.

Volgens onze gegevens betreft dit een telefoon welke gebruik maakt van een Android versie welke een open bèta is.

https://androidworld.nl/n...ndroid-80-oreo-open-beta/

Uit onderzoek blijkt dat de NFC hier niet goed werkzaam mee is.
U zou de Android versie kunnen downgraden naar een “ondersteunde” versie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Damn, had ik écht niet verwacht. Ik verwachtte geen update in het weekend, dus heb de app ook helemaal niet geopend. Ik ging het topic lezen en zag heel veel reacties in dit topic en dacht ik al dat er iets speciaals zou zijn ofzo :p. Lekker snel in ieder geval! Ik wacht nog wel even tot de volgende update. Ik wil dan ook een data wipe doen.
MitchellHearth schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:10:
Nice! Ik zit alleen nu op een custom rom (had die vervelende GPS bug op OOS). Hopelijk komt er snel iemand met een link zodat ik hem kan flashen!
Ja daar had ik gisteren ook weer last van. Bloedirritant begint het te worden. Hopelijk bevat deze Oreo-update de fix voor GPS.
Esumontere schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:34:
Incorrect wat je daar zegt. OxygenOS 4(.x) heeft zeker wel bestaan. Waar denk je waar 4.5.1 onder valt? En 4.1.7? Dit waren de eerste 4.0 stables:

OxygenOS 4.0 (N) OTA for OnePlus 3
OxygenOS 4.0 (N) OTA for OnePlus 3T

3.5 was één van de eerste bèta's van de OnePlus 3: OxygenOS 3.5 Community Build for the OnePlus 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Anonymoussaurus schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:27:
[...]

Damn, had ik écht niet verwacht. Ik verwachtte geen update in het weekend, dus heb de app ook helemaal niet geopend. Ik ging het topic lezen en zag heel veel reacties in dit topic en dacht ik al dat er iets speciaals zou zijn ofzo :p. Lekker snel in ieder geval! Ik wacht nog wel even tot de volgende update. Ik wil dan ook een data wipe doen.

[...]

Ja daar had ik gisteren ook weer last van. Bloedirritant begint het te worden. Hopelijk bevat deze Oreo-update de fix voor GPS.

[...]

Incorrect wat je daar zegt. OxygenOS heeft zeker wel bestaan. Waar denk je waar 4.5.1 onder valt? En 4.1.7? Dit waren de eerste 4.0 stables:

OxygenOS 4.0 (N) OTA for OnePlus 3
OxygenOS 4.0 (N) OTA for OnePlus 3T

3.5 was één van de eerste bèta's van de OnePlus 3: OxygenOS 3.5 Community Build for the OnePlus 3
Oeps, je hebt gelijk :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Heeft iemand picture in picture werkend? Ik krijg het niet aan de gang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrones
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:49
@Jessed93
Na de update naar Android 8 lijkt het probleem met mijn speaker opgelost te zijn! (zonder reset)
Is dit bij jou ook?
Ik heb voor de rest geen andere mensen gevonden die het zelfde probleem hadden.

Ik vind de update naar Android 8 wel wat vreemde dingen hebben;
Zo krijg ik een melding van het Android systeem dat Pebble op de achter grond actief is (dit moet ook voor mijn horloge) deze melding krijg ik niet weg.
Een andere melding die ik niet weg krijg is ook van het Android-systeem over Snap Swipe App drawer dat deze app over andere apps wordt weergegeven.

Hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroteBozewolf
djiedjee schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:44:
Heeft iemand picture in picture werkend? Ik krijg het niet aan de gang...
Ja hoor, dat werkt prima hier. Enkel met Youtube (mobile page & app) niet, omdat je dan een Youtube Red account nodig hebt. Als je de Youtube site in desktop mode opent, dan werkt het daar ook.

Ik was op zoek naar de auto wi-fi enable feature van Oreo. Iemand die al gevonden?

[ Voor 10% gewijzigd door GroteBozewolf op 19-11-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:27:
[...]
Lekker snel in ieder geval! Ik wacht nog wel even tot de volgende update. Ik wil dan ook een data wipe doen.
Ik heb 'em juist erop geknald. Ben benieuwd hoe lang ik nog door kan gaan zonder een clean install te doen. :+ Vooralsnog gaat 'ie als een speer.
TheBrones schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:47:
Zo krijg ik een melding van het Android systeem dat Pebble op de achter grond actief is (dit moet ook voor mijn horloge) deze melding krijg ik niet weg.
Een andere melding die ik niet weg krijg is ook van het Android-systeem over Snap Swipe App drawer dat deze app over andere apps wordt weergegeven.
Heb ik ook. Twilight wordt over andere apps weergegeven (duh) en Whatsapp draait op de achtergrond (ook duh). :p Geen idee waarom het persistente notificaties zijn.

Daarnaast lijken de quick menu's ook verdwenen te zijn. Als ik op de Wifi toggle tik dan gaat 'ie gelijk uit en lang ingedrukt houden stuurt mij direct naar het instellingenmenu (zoals voorhen).

[ Voor 54% gewijzigd door S_Chief op 19-11-2017 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Desktop mode voor chrome was inderdaad de oplossing voor beeld in beel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07 19:54
@Jessed93
Na de update naar Android 8 lijkt het probleem met mijn speaker opgelost te zijn! (zonder reset)
Is dit bij jou ook?

Niet volledig. Speaker kraakt nog redelijk hard. Denk dat het hardwarematig is, ofwel zit er wat stof in. Er zijn ergere dingen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrones
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:49
@S_Chief
Blijkbaar is er meer bekend over de notificaties en ligt dit niet aan Oneplus maar aan Android zelf:
https://www.xda-developer...otification-android-oreo/

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Thx.

Die notificaties terwijl het scherm uit staat zijn nu ook debiel groot geworden. Ben niet slechtziend. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de update gedaan en bemerk dat de Google camera niet meer functioneert, wil na het starten direct weer afsluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:56

Ravefiend

Carpe diem!

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:10:
Ook de update gedaan en bemerk dat de Google camera niet meer functioneert, wil na het starten direct weer afsluiten.
Die doet het hier vooralsnog wel. Had deze al geinstalleerd voor de upgrade:

Arnova's 5.1.016_v1.1: GCam5.1.016-Arnova8G2-v1.1 (2017-11-17)
https://forum.xda-develop...-hdr-60fps-video-t3658552

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:08
@Jessed93
Is dit bij jou ook?

Is een Android 8 iets.
Google Play: Hide "running in the background" Notification

EDIT: Had je zelf ook al gevonden zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
hrmpf, stupid me heeft na de update een factory reset via recovery gedaan. En vanochtend toevallig net mijn gmail password veranderd, dus nu is mijn gmail 24 uur locked wat betreft gebruiken op android toestellen.

Blijkbaar een feature die al lang in android zit, maar dit is de eerste keer dat ik er per ongeluk tegenaan loop. Niet te omzeilenb blijkbaar, ook niet na inloggen op andere devices, dus das mooi kut. Een security feature die zonder workaround 24 uur een device onbruikbaar maakt. Ik ben in ieder geval not amused.

[ Voor 3% gewijzigd door Bundin op 19-11-2017 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ravefiend schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:15:
[...]

Die doet het hier vooralsnog wel. Had deze al geinstalleerd voor de upgrade:

Arnova's 5.1.016_v1.1: GCam5.1.016-Arnova8G2-v1.1 (2017-11-17)
https://forum.xda-develop...-hdr-60fps-video-t3658552
Ik had een iets oudere versie, deze doet het prima waarvoor dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Eindelijk kan ik weer bluetooth tetheren na de Oreo update! Blij dat het nu eindelijk gefixed is!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik ben nog niet helemaal blij met deze update.. Merk toch een bak aan kleine bugs (zal ik later wellicht uittypen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:44
Vind de batterij echt beter met de laatste Oreo Beta. De stable is zo veel minder qua battery

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Punkbuster schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:25:
Vind de batterij echt beter met de laatste Oreo Beta. De stable is zo veel minder qua battery
Ik ben absoluut geen Android kenner, maar komt dat niet omdat er na de update nog een hoop dingen op de achtergrond gebeuren? Denk dat je pas een echt oordeel daar over kunt geven na een aantal dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:58

Oekol

waka waka hey hey

@Anonymoussaurus het lijstje die jij mensen altijd aanraadt als er iets niet goed is of als er een update is geweest zou ik nu wel handig vinden in die topic start oid! Heb namelijk geen idee welke woorden ik moet intikken bij zoek venster om dat desbetreffende bericht te vinden. :D

Ga een proberen op 'cache legen', dat moet sowieso in 't lijstje staan

Iets gevonden in een oud topic. Is dit het volledige lijstje ?
Ook al het volgende geprobeerd?
Instellingen > "back-up maken en resetten" > uitzetten
Instellingen > locatie > bolletjes rechtsboven > scannen > Wi-Fi scannen en Bluetooth-scannen uitzetten
Instellingen > apps > Google Play Services > opslagruimte > ruimte beheren > "alle gegevens wissen" (dit wist geen persoonlijke data)
Instellingen > opslag & geheugen > opslag & USB > gegevens in het cachegeheugen > "ok"
Je thema op donker/zwart zetten
Recovery > "English" > Wipe data and cache > wipe cache > ok

[ Voor 45% gewijzigd door Oekol op 19-11-2017 19:51 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 23:43
Heb net de update geïnstalleerd. Op heden nog geen merkwaardigheden gehad.

Grappig hoe we steeds zo snel mogelijk de nieuwe update willen maar nu ik hem heb merk ik amper verschillen met de vorige softwareversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:58

Oekol

waka waka hey hey

whistleblazer schreef op zondag 19 november 2017 @ 20:17:
Heb net de update geïnstalleerd. Op heden nog geen merkwaardigheden gehad.

Grappig hoe we steeds zo snel mogelijk de nieuwe update willen maar nu ik hem heb merk ik amper verschillen met de vorige softwareversie.
Klopt wat mij tot nu toe is opgevallen:

- tekst in schermbeveiliging met klok iets kleiner of zo?
- in panorama modus is het drop down menu groter (was 2 versies geleden nog mooier, als je met je linker duim naar beneden deed kwam daar een menuutje idem voor rechts, nu gewoon 1 grote)
- drop down menu 6 icoontjes naast elkaar ipv 5
- trillen lijkt weer zachter gemaakt
- nieuwe emoticons icoontjes toegevoegd? (die melding kreeg ik ineens iig)
- meldingen tijdens standby op scherm stuk groter

Verder kan ik die nieuwe functies nog niet eens vinden joh :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:43

ikt

pvtonger schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:13:
Ik heb een ticket aangemaakt bij Rabobank. Dit is de reactie:

Onlangs heeft u contact gehad met een collega inzake het installeren van de Rabo Wallet.U heeft aangegeven dat u tijdens het registreren de foutmelding: RG-0174 getoond krijgt.Bedankt voor uw interesse en spijtig om te moeten vernemen dat u deze ervaring heeft gehad. IU heeft door gegeven dat u hier een OnePlus met Android8.0 in gebruik wenst te nemen.

Volgens onze gegevens betreft dit een telefoon welke gebruik maakt van een Android versie welke een open bèta is.

https://androidworld.nl/n...ndroid-80-oreo-open-beta/

Uit onderzoek blijkt dat de NFC hier niet goed werkzaam mee is.
U zou de Android versie kunnen downgraden naar een “ondersteunde” versie.
Ik kreeg precies hetzelfde antwoord.

Naja, nu maar eens zien of de stable Oreo dit wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Noot: Magisk 14 zorgt ervoor dat android niet boot. 14.3 beta werkt gelukkig wel (alhoewel ik geen fan ben van beta's draaien, maar toch, I love me some root)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Weird, probeer te downloaden (via Canada VPN), maar hij blijft op 0,0 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Sanction schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:19:
Start download op canada vpn, pauzeer download, deactiveer vpn, resume download :)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 23:43
Sanction schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:19:
VPN uitgeschakeld bij het downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Twijfel twijfel. Updaten of niet.
Eigenlijk komt de keuze neer op: GPS probleem behouden of de mogelijkheid om Xposed framework te draaien verliezen.
Ik heb Xposed alleen nodig voor App Locale, zodat mijn OS in het Engels kan staan, en een paar apps die geen eigen taalinstelling hebben in het Nederlands. Zover ik weet zijn daar geen andere methodes voor.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

Ik mis de mogelijkheid om vanuit de quick toggles in het notificatie centrum van wifi netwerk te wisselen dmv de dropdown. Is dit verwijderd? Zo ja, dan baal ik daar enorm van...

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
xileS schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:56:
@royduin @ZUIVERE311 @Koen87
Het valt mij op dat sinds een tijdje dat ik weer agenda meldingen krijg van Google Agenda, weet niet of het toeval is of dat er misschien toch eindelijk een update is geweest waardoor het is opgelost. Bij jullie ook geen problemen meer?
Shit, volgens mij te vroeg gejuicht. Heb een periodieke (maandelijks) agendapunt voor 20e staan met als meldingen:
Eén dag van tevoren om 7 p.m.
3 dagen van tevoren om 7 p.m

Afgelopen vrijdag heb ik een melding gezien, maar vandaag niet -.-

Heb de laatste update van OP nog niet geïnstalleerd trouwens. Misschien zo dadelijk thuis ook doen.

[ Voor 7% gewijzigd door xileS op 19-11-2017 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
whistleblazer schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:21:
[...]

VPN uitgeschakeld bij het downloaden?
Nee, nooit gedaan eigenlijk want niet nodig. Ga het nu proberen.

Edit: nu zegt hij dat het toestel up-to-date is. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Sanction op 19-11-2017 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
Sanction schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:49:
[...]

Heb je VPN wel aan tijdens update check? Dan de download starten (met VPN aan), download pauzeren, VPN uitzetten, en 'resume' ... Voila! O-)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
GreNade schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:42:
Ik mis de mogelijkheid om vanuit de quick toggles in het notificatie centrum van wifi netwerk te wisselen dmv de dropdown. Is dit verwijderd? Zo ja, dan baal ik daar enorm van...
Had het nog niet door, maar die functie gebruik ik super vaak. Waarom zou je handige opties weghalen.

WHY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Sanction schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:49:
[...]

1. Switch naar Canada of Duitsland
  2. Ga naar software update, klik op downloaden. Zodra de teller loopt:
  3. Terug naar VPN app en VPN uitschakelen
  4. Via task switcher terug naar software update en wachten totdat download is voltooid. Niet via het instellingenmenu gaan, want dan zegt 'ie weer dat er geen update is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:08
vreemd, ik wou de nieuwe Oreo update via TWRP flashen, maar dan krijg ik deze foutmelding:
This package is for "OnePlus 3" devices; this is a ""
Ik dacht dat er geen nieuwe TWRP voor Oreo nodig was?

EDIT: blijkbaar toch een nieuwere versie, zie https://forum.xda-developers.com/devdb/project/dl/?id=27225

EDIT2: 2 dingen die me nu opvallen:

- Patchlevel is van 1 september, Ik had verwacht dat dit net zoals 7.1.1 minimaal 1 oktober of 1 november zou zijn.
- Met Magisk 14.3 beta kom ik nu niet meer voorbij de safetynet check.
EDIT3: Na het compleet verwijderen van Magisk en weer opnieuw installeren werkt het weer.

[ Voor 53% gewijzigd door Lizard op 20-11-2017 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

streelder schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:05:
[...]

Had het nog niet door, maar die functie gebruik ik super vaak. Waarom zou je handige opties weghalen.

WHY
Nja, hopen dat het terug komt.

In ander nieuws, ik denk dat ik eindelijk mijn wakelock kwijt ben, vannacht een kleine 2 procent batterij gebruikt tijdens het slapen :)

Voor het idee: dat was altijd 25-40 procent bij mij.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 19:14
S_Chief schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:18:
[...]
  1. Switch naar Canada of Duitsland
  2. Ga naar software update, klik op downloaden. Zodra de teller loopt:
  3. Terug naar VPN app en VPN uitschakelen
  4. Via task switcher terug naar software update en wachten totdat download is voltooid. Niet via het instellingenmenu gaan, want dan zegt 'ie weer dat er geen update is.
Waarom tussentijds die VPN uitzetten? Ik heb de meeste updates incl deze via VPN gedownload, en die gewoon de hele tijd aan gelaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

Wekko306 schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:17:
[...]

Waarom tussentijds die VPN uitzetten? Ik heb de meeste updates incl deze via VPN gedownload, en die gewoon de hele tijd aan gelaten.
Omdat het buiten de VPN om (iig voor mij) minstens 10 keer zo snel downloadt? :P

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 19:14
GreNade schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:25:
[...]

Omdat het buiten de VPN om (iig voor mij) minstens 10 keer zo snel downloadt? :P
Ah ok, na lang wachten konden die paar minuten extra er ook nog wel bij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
Wat me tot nu toe opvalt aan Oreo:
* De auto-brightness staat iets donderder afgesteld.
* sommige icoontjes zijn nieuw, zijn nu in een rondje weergegeven.
* in het slide down menu direct keuze voor audio outoput,
* ghostery browser klapt regelmatig
* om het werkprofiel aan te zetten (bij gebruik van island) moet ik nu een pincode ingeven
* bij gebruik van nova-launcher verder niet zoveel verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:11
Iemand al nieuws over een eventuele GPS fix met Oreo?

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26
Wat mij zo snel op is gevallen is:
  • Paar nieuwe icoontjes
  • het logisch veranderde quick settingsmenu bij naar beneden slepen van het scherm
  • Loopt soepel, begon wat stroef, maar was allicht nog iets aan het afronden op de achtergrond
  • Camerafocus lijkt prima
  • Waze vrijwel een instant fix, 2-3 seconden (GPS dus)
  • De vibratie bij typen etc lijkt zachter, even wennen
Al met al, prima tot zover :D :+

@Joop_Klepzeiker
Zie hierboven, Waze welke mij in het verleden issues heeft opgeleverd, instant fix ondanks dat ik binnen zit. Maar dat is bij mijn situatie nu (resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst disclaimer van toepassing :+ )

[ Voor 30% gewijzigd door Suicyder op 20-11-2017 10:39 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 33 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie