Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online
Mede-auteur:
  • rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 24-03 20:11

rens-br

OnePlus gaat zijn nieuwe smartphone OnePlus 3T voorzien van een Snapdragon 821-soc en een 16-megapixelfrontcamera. Er komt een variant met 128GB opslagruimte en de accucapaciteit is met 3400mAh groter dan bij de OnePlus 3.

De OnePlus 3T heeft net als zijn voorganger een 5,5"-oledscherm met een resolutie van 1920x1080 pixels. Er gingen geruchten dat OnePlus voor een hogere resolutie of mogelijk zelfs een lcd zou kiezen, maar dat blijkt niet het geval te zijn.

Hoewel de behuizing hetzelfde formaat heeft en net zoveel weegt, heeft de OnePlus 3T een accucapaciteit die 400mAh hoger is. Net als de OnePlus 3 ondersteunt de smartphone de Dash Charge-snellaadtechniek van de fabrikant. Het toestel komt in twee kleuren op de markt: een donkergrijze variant met zwarte voorkant en een goudkleurig model met witte voorkant.

Zoals OnePlus en Qualcomm eerder bekendmaakten, krijgt de OnePlus 3T de Snapdragon 821-soc. Twee cores draaien op 2,35GHz en de andere twee cores hebben een snelheid van 1,6GHz. Net als bij de OnePlus 3 is er 6GB aan lpddr4-geheugen aanwezig. Naast een versie met 64GB opslagruimte, komt er een 3T met 128GB flashopslag. In beide gevallen is het ufs 2.0-flashgeheugen.

OnePlus geeft de 3T een nieuwe frontcamera, met een resolutie van 16 megapixel. Dat is een verdubbeling ten opzichte van de OnePlus 3. De fabrikant gebruikt een Samsung 3P8SP-sensor, met pixels van 1µm. Aan de achterkant is de camera ongewijzigd, het betreft een IMX 298-chip van Sony met pixels van 1,12µm en een f/2.0-lens. Wel zegt OnePlus dat de elektronische beeldstabilisatie, die gebruikt wordt tijdens het filmen, verbeterd is.

Het toestel draait op Oxygen OS, dat is gebaseerd op Android 6.0. OnePlus beloofde eerder dat er voor het einde van het jaar een update naar Android 7.0 Nougat komt voor de OnePlus 3; vermoedelijk komt die ook naar de nieuwe 3T.

De 64GB-variant wordt verkocht voor 439 euro. De 128GB-variant is verkrijgbaar voor 479 euro.

Dit topic is uitsluitend bedoeld voor het bespreken van de levertijden en prijzen van de OnePlus 3T.

Terug naar Inhoudsopgave

Software
Besturingssysteem: Android
Versie besturingssysteem: 6.0.1
Softwareschil: OxygenOS
Scherm eigenschappen
Schermdiagonaal: 5,5" (inch)
Resolutie: 1920x1080
ppi: 401
Invoermethode: touchscreen
Schermtype: AMOLED
Multitouch: ja
Touchscreentechniek: capacitief
Coverglass: Gorilla Glass 4
Hardware
Processor: Qualcomm Snapdragon 821
nm procedé: 14nm
Aantal kernen (cores): 4
Processorsnelheid: 2 cores @2,35GHz. 2 cores @1,6GHz
GPU (grafische chip): Adreno 530
Snelheid grafische chip: 624MHz
Geheugengrootte (RAM): 6GB LPDDR4
Opslagcapaciteit: 64GB/128GB (UFS 2.0)
Aantal SIMs: dual
Simkaart 1: nano
Simkaart 2: nano
Camera
Cameraresolutie achterkant: 16MP (MegaPixel)
Sensor: Sony IMX 298 sensor
Camera autofocus: ja
Aantal led flitsers: 1 (achterkant)
Maximaal ondersteunde videoresolutie: 4096x2160 (Cinema 4K)
Stabilisatie: optische stabilisatie en elektronische stabilisatie
Diafragma: f/2.0
Cameraresolutie voorkant: 16MP (MegaPixel)
Sensor: Samsung 3P8SP-sesor
Camera autofocus: PDAF
Aantal led flitsers: geen
Maximaal ondersteunde videoresolutie: 1080p
Stabilisatie: geen
Diafragma: f/2.0
Draadloze communicaties
Ondersteunde mobiele netwerken: 2G - edge, 2G - gprs, 3G - hsdpa, 3G - umts, 4G - LTE
Frequentiebereik van de telefoon: 800MHz, 850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz , 2100MHz , 2600MHz
Verbindingen Wi-Fi: 802.11a, 802.11ac, 802.11b, 802.11g, 802.11n
5GHz ondersteuning: ja
Bluetooth-versie: Bluetooth 4.2
NFC: ja
Connectoren buitenkant: 3.5mm audiojack, USB 2.0 (type C)
GPS: ja

De OnePlus 3T zal de volgende frequenties ondersteunen:
NetwerktechniekBandenFrequentie
GSM/EDGE-850, 900, 1800, 1900 MHz
WCDMA1, 2, 4, 5, 7, 82100, 1900, 1700, 850, 900 MHz
FDD-LTE1, 3, 5, 7, 8, 202100, 1800, 850, 2600, 900, 800 Mhz
TDD-LTE38, 40, 412600, 2300, 2500 MHz

Daarmee werkt de OnePlus 3T perfect op alle Nederlandse en Belgische netwerken.
Functies
Functies: Vingerafdrukscanner, bewegingssensor, trilfunctie, Hall-sensor,
versnellingsmeter, gyroscoop, naderingssensor, omgevingslichtsensor, elektronisch kompas
Accu eigenschappen
Accucapaciteit (in mAh): 3400
Accu type: Li-Polymer (https://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-polymeer-accu)
Accu verwisselbaar: nee
Draadloos opladen: nee
Snelladen: ja (Dash-Charge)
Meegeleverde accessoires
Accessoires:
  • 1x OnePlus 3T
  • 1x screenprotector
  • 1x Dash Charge Type-C-kabel
  • 1x Dash Charge-adapter
  • 1x uitwerpmechanisme voor simkaarthouder
  • 1x snelstartgids
Uiterlijke kenmerken
Model: bar
Gewicht: 158 gram
Lengte: 152,7mm
Breedte: 74,7mm
Hoogte / Diepte (oftewel, de dikte van de telefoon): 7,35
Kleuren: zwart/grijs en goud
Prijs
Prijzen: 64GB-variant = 439 euro. 128GB = 479 euro

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

De OnePlus 3T is te kopen voor ¤439 voor de 64GB-variant. De 128GB-variant kost 479 euro.

Dit is inclusief verzendkosten, importheffing en BTW. Tijdens het bestellen of achteraf komen er dus geen kosten meer bij.

De OnePlus 3T is te koop op de website van OnePlus en is daar af te rekenen met PayPal en Creditcard.

Terug naar Inhoudsopgave

Leverbaarheid
De OnePlus 3T Graphite is verkrijgbaar vanaf 28 november (op het moment van schrijven), de gouden versie zal niet lang daarna volgen. Op deze site kun je de huidige voorraden zien van OnePlus producten.
Verzendmethoden & verzendtijd
Er zijn 2 verzendmethoden beschikbaar:
  • Standaard: gratis (verzendtijd max. 7 dagen)
  • Priority: ¤16,49 (verzendtijd max. 4 dagen)
Er zit in de praktijk geen verschil in verzendtijd tussen standaard en priority verzending, dus standaard verzending is aan te raden.
Track & trace
Er zijn twee manieren om de verzending van je pakket te volgen:
  • Wanneer je pakket verzonden is krijg je een mail met daarin een Track & Trace code, je kan deze code invoeren op de DHL website om de status van je verzending te bekijken.
  • Het kan zijn dat je pakket verzonden is, maar je nog geen T&T code hebt ontvangen, dan kan je bij DHL je ordernummer invullen om te kijken of je pakket al verzonden is. Vul in het veld Shipper´s Reference je ordernummer in. Dit ordernummer staat in de e-mail.
    Let op: dit is niet het nummer dat met OPS begint!
Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar
AnonymousWP of rens-br.

VersieDatumAanpassingenDoor
V1.0.028-10-2016, 16:00Topic aangemaaktAnonymousWP
V1.0.121-11-2016, 21:57Er zijn vandaag reviews verschenen over de OnePlus 3T. Die heb ik toegevoegd aan Nieuws en linksAnonymousWP
V1.0.223-11-2016, 16:46Nieuwe reviews toegevoegd aan Nieuws en linksAnonymousWP
V1.0.327-11-2016, 23:15Een foutje in de tekst opgelost, en aan Nieuws en links en Verzending & Levertijd de website van "jugger naut" toegevoegdAnonymousWP
V1.0.417-12-2016, 20:51Nieuwe reviews toegevoegd aan Nieuws en links.AnonymousWP

Terug naar Inhoudsopgave

rens-br wijzigde deze reactie 12-01-2017 15:09 (131%)

Mijn reviews: http://tweakers.net/productreview/user/590416/

• Jeroen-B
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 20-03 19:29
Hmmm ik ben nog aan het bedenken of ik mijn nieuwe oneplus 3 die ik vorige week ontvangen heb ga houden of niet. 40 euro is wel te doen. De grotere accu en wat zuinigere/snellere SoC zijn wel nice. Het gaat me vooral om de support vanuit oneplus en de community... Dat die zo lang mogelijk blijft is me meer waard.

• FloR_
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14-02 14:33
Ik heb nu mijn OP3 een week in gebruik. Retourneren is dus nog mogelijk. Wat zouden jullie doen?

Wel geen idee of retourneren vlot gaat?

• crimedevil
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 28-02 00:24
quote:
FloR_ schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:29:
Ik heb nu mijn OP3 een week in gebruik. Retourneren is dus nog mogelijk. Wat zouden jullie doen?

Zit met hetzelfde dilemma. Denk dat ik hem wel ga retourneren. Heb het verzoek in elk geval ingediend en wacht nu op de verdere verzendinfo.

• Twoto123
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 22-03 12:41

Twoto123

dit is mijn profiel

Voor 40 euro heb je ook een mooie power bank. De soc is niet merkbaar sneller en de front camera boeit mij niet. Ik denk dat ik mijn order gewoon laat staan.

Het heeft mij echter wel aan het denken gezet :/

Twoto123

• BasRB
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 18-03 00:27
quote:
FloR_ schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:29:

Ik zal mooi die OP3 houden. Anders zit je weer met een boel gedoe, wachten, geld bijleggen, en weer wachten. Bovendien is de accuduur van de gewone OP3 goed zat. verder ga je nergens verschil in merken.

• BlacKstaR-
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:34
Als je toestel nog kan wisselen zou ik het gewoon doen. De verkoopwaarde van de OP3 is door het nieuwere model gedaald. Als je in de toekomst gaat upgraden en je gaat je OP3T verkopen is hij meer waard ondanks de kleine investering van 40 euro die er tegen over staat. Grotere accu, plus snellere SoC. Vooral die extra 400 mAh is lekker meegenomen. Ik heb zelf de OP3 goede telefoon, gekocht rond launch periode. Maar als ik hem voor 40 kon upgraden had ik dat zeker gedaan.

• Jellabie
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 08:10

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Ligt het nu aan mij, of gebruik oneplus vanaf nu retailers?

Ik wou even kijken of ik hem nog kon bestellen, zie ik dit:

Maar België staat er niet tussen.

De Nederbelg !

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 24-03 19:58
Ik ken de Oneplus als een toestel welke met irritante invites werkte en lange wachttijden. (Van hebben horen zeggen). Nu weet ik dat het invite-systeen er niet meer is, maar als ik dit toestel graag wil moet ik dan mn wekker zetten op 28 november? Grote kans dat deze uitverkocht zal zijn op de dag van release? Zo ja, nog tips?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, Samsung Note 4, Oneplus 3T

• crimedevil
  • Laatst online: 28-02 00:24
quote:
alexhooven schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 23:39:
Ik ken de Oneplus als een toestel welke met irritante invites werkte en lange wachttijden. (Van hebben horen zeggen). Nu weet ik dat het invite-systeen er niet meer is, maar als ik dit toestel graag wil moet ik dan mn wekker zetten op 28 november? Grote kans dat deze uitverkocht zal zijn op de dag van release? Zo ja, nog tips?
Denk dat ze deze keer niet de fout maken, door snel uitverkocht te zijn. Verwacht dat ze een flinke oplage gemaakt hebben.
quote:
alexhooven schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 23:39:
Dat is moeilijk in te schatten. Bovendien weten we niet of de OnePlus 3T populairder zal worden dan de OnePlus 3. Ik verwacht niet dat ze binnen 1 dag uitverkocht zullen zijn.

• Jellabie
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 08:10

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Bestellen gaat niet meer via oneplus zelf?

De Nederbelg !

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 24-03 16:22
Ik krijg mijn OnePlus 3 vandaag binnen, en ga hem gewoon houden. Het verschil in specs is mij de 10% extra in prijs niet waard. SD820 vs SD821 ga je in de praktijk waarschijnlijk niet merken, frontcamera gebruik ik nooit en dankzij Dash Charge is de grootte van de accu eigenlijk een stuk minder belangrijk geworden.

• Jack O10
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 23-03 08:03
quote:
Jellabie schreef op woensdag 16 november 2016 @ 06:52:

[afbeelding]
Ik zag enkel pop-up stores in Londen en Helsinki op de site.

• rens-br
quote:
Jellabie schreef op woensdag 16 november 2016 @ 06:52:

[afbeelding]
Je zit nu op de global website. Als je naar de Nederlandse website gaat kan je wel gewoon direct bestellen.

• dreezz
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19-03 20:11
quote:
MeltedForest schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:32:
Ik krijg mijn OnePlus 3 vandaag binnen, en ga hem gewoon houden. Het verschil in specs is mij de 10% extra in prijs niet waard. SD820 vs SD821 ga je in de praktijk waarschijnlijk niet merken, frontcamera gebruik ik nooit en dankzij Dash Charge is de grootte van de accu eigenlijk een stuk minder belangrijk geworden.
Ik kan de mijne tot de 25e terugsturen...
Ben er nog niet helemaal uit, maar denk ook dat het me de moeite niet waard is.
het enige dat knaagt is dat ik het gevoel heb dat ik niet de beste versie heb gekregen.
en als ik nu opnieuw mocht kiezen zou ik waarschijnlijk het nieuwe kleurtje nemen.

kortom: ik twijfel nog even door ;-)

Acer i7 M7720+dell 2407 / Dropad A8 tablet

• hendrickbert
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 24-03 14:32
Persoonlijk ben ik niet zo blij met deze aankondiging, ik krijg vandaag mijn 1+3 binnen. Eergisteren had ik nog het gevoel dat ik de beste telefoon van dat moment had gekocht.

Nu heb ik het idee dat ik het afgeschreven zusje van een betere telefoon binnen krijg. Nu de 3t er is zal de support weer afnemen de tweedehands prijs is ook weer gedaald. De 40¤ voor een marginale update zie ik niet ook zitten.
Misschien als hij vanavond op de mat ligt is alles weer helemaal zonneschijn.

hendrickbert wijzigde deze reactie 16-11-2016 10:49 (11%)

• Jeroen-B
  • Laatst online: 20-03 19:29
quote:
dreezz schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:02:
[...]

Ik kan de mijne tot de 25e terugsturen...
Ben er nog niet helemaal uit, maar denk ook dat het me de moeite niet waard is.
het enige dat knaagt is dat ik het gevoel heb dat ik niet de beste versie heb gekregen.
en als ik nu opnieuw mocht kiezen zou ik waarschijnlijk het nieuwe kleurtje nemen.

kortom: ik twijfel nog even door ;-)
Ik heb nog tot de 22e. Opzich ben ik wel tevreden met de op3 en zie ik niet echt een hele grote rede om de 3t te nemen. Ik zit ook zeker niet te wachten om weer ~4 weken te moeten wachten. Enige wat interesant is is de mogelijk langere accuduur door de mogelijk zuinigere soc en grotere batterij. Mijn voornaamste probleem is de software. Wat gaat daar in godsnaam mee gebeuren. Ze zeggen nu wel dat de op3 dezelfde support gaat ontvangen maar als later gaat blijken dat de op3 minder dan de 3t gaat ontvangen en ook behoorlijk langzamer is, dan ben ik niet zo happy meer. Alles wat ze zeggen neem ik maar met een korrel zout, aangezien ze zeggen 1 phone per jaar te maken en daar uiteindelijk schijt aan hebben. Ook ben ik een beetje bang dat de support vanuit devs minder gaat worden voor roms etc..

• nielsn
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 24-03 18:47
Ik snap eigenlijk niet zo waarom OnePlus geen pre-orders aanneemt wat volgens mij alleen maar voordelen heeft. De drie belangrijkste lijken mij:
  • Rente op de aanbetalingen;
  • Beter inzicht op de interesse van het toestel en opties zodat ze hierop kunnen inspelen;
  • Tevreden nieuwe klanten (Wanneer je een pre-order op het toestel neemt heb je het idee dat je het toestel als eerste krijgt en hoef je niet 's nachts op te blijven om het toestel proberen te bestellen)

• rens-br
quote:
nielsn schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:56:
Ik snap eigenlijk niet zo waarom OnePlus geen pre-orders aanneemt wat volgens mij alleen maar voordelen heeft.
Een hele belangrijke reden voor het niet aannemen van pre-orders. Je zult alle pre-orders moeten verschepen. Stel ze zijn nu bezig met het maken van 1 miljoen telefoons en er plaatsen 5 miljoen mensen een pre-order. Dan krijg 1/5 hun telefoon meteen en die andere 4 miljoen mensen moet gaan zitten wachten.

Dit levert frustratie op en uiteindelijk alleen maar negatieve publiciteit op.

• nielsn
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 24-03 18:47
quote:
rens-br schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:17:
[...]

Een hele belangrijke reden voor het niet aannemen van pre-orders. Je zult alle pre-orders moeten verschepen. Stel ze zijn nu bezig met het maken van 1 miljoen telefoons en er plaatsen 5 miljoen mensen een pre-order. Dan krijg 1/5 hun telefoon meteen en die andere 4 miljoen mensen moet gaan zitten wachten.

Dit levert frustratie op en uiteindelijk alleen maar negatieve publiciteit op.
Wanneer je openheid geeft in het aantal pre-orders en productie is dit ook opgelost, maar dat zullen ze wel niet willen om andere redenen.

nielsn wijzigde deze reactie 16-11-2016 10:26 (0%)
Reden: typo

• rens-br
quote:
nielsn schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:20:
[...]
Wanneer je openheid geeft in het aantal pre-orders en productie is dit ook opgelos, maar dat zullen ze wel niet willen om andere redenen.
Dat is ook weer zo inderdaad.

• dreezz
quote:
Jeroen-B schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:55:
[...]

Ik heb nog tot de 22e. Opzich ben ik wel tevreden met de op3 en zie ik niet echt een hele grote rede om de 3t te nemen. Ik zit ook zeker niet te wachten om weer ~4 weken te moeten wachten. Enige wat interesant is is de mogelijk langere accuduur door de mogelijk zuinigere soc en grotere batterij. Mijn voornaamste probleem is de software. Wat gaat daar in godsnaam mee gebeuren. Ze zeggen nu wel dat de op3 dezelfde support gaat ontvangen maar als later gaat blijken dat de op3 minder dan de 3t gaat ontvangen en ook behoorlijk langzamer is, dan ben ik niet zo happy meer. Alles wat ze zeggen neem ik maar met een korrel zout, aangezien ze zeggen 1 phone per jaar te maken en daar uiteindelijk schijt aan hebben. Ook ben ik een beetje bang dat de support vanuit devs minder gaat worden voor roms etc..
de toestellen zijn behoorlijk gelijk, dus ik denk dat de support qua updates wel OK zal zijn. dat hebben ze tijdens de launch ook toegezegd, al denk ik dan inderdaad... wat is dat waard?
qua custom roms lijkt het me ook geen probleem. ik denk niet dat veel/alle dev's de overstap maken, bovendien had ik een OP1 en daar werden ook nog voldoende nieuwe roms voor gemaakt (pure nexus 7.0 _/-\o_ ).

de neiging de 3 te houden is groter geworden, heb net zelfs de glass protector er op geplaatst...
weer een stapje verder naar berusting :+

• FloR_
Hier toch zware twijfels: ik kan tot 22/11 beslissen of ik mijn op3 terug stuur.

Het is vooral de zwaardere batterij die mij doet twijfelen.

• Twoto123
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 22-03 12:41

Twoto123

dit is mijn profiel

quote:
FloR_ schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:47:
Hier toch zware twijfels: ik kan tot 22/11 beslissen of ik mijn op3 terug stuur.

Het is vooral de zwaardere batterij die mij doet twijfelen.
Voor die 40 euro extra kan je ook al een 20.000mha power bank kopen, daar kan je meer mee.

Twoto123

• rens-br
quote:
Waarom zou je het toestel daar bestellen? Zodat de retailer die extra 50 dollar in zijn zak kan stoppen?
quote:
rens-br schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:15:
Waarom zou je het toestel daar bestellen? Zodat de retailer die extra 50 dollar in zijn zak kan stoppen?
Geen idee. Voor verdwaalde mensen die zich makkelijk laten oplichten? >:)

De reden waarom ik de link plaatst was meer van: just saying. Als het voor 22:00 bestellen, en de volgende dag in huis is, is het nog steeds geen 50 euro waard. Dus Oppormart zit gewoon op te lichten :p.

• Rebunted
  • Registratie: september 2006
  • Niet online
Ik heb vandaag de OnePlus3 binnengekregen. Ik laat hem mooi ongeopend in de doos en heb het verzoek ingediend om hem te retourneren.

Ik ga straks voor de 128GB versie.

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 00:30
Het valt me op dat er best veel mensen net een OnePlus 3 binnengekregen hebben en (wat mij betreft logisch) besluiten te upgraden naar 3T. Maar waarom dan toch een OnePlus 3 kopen, terwijl al een tijdje verhalen waren dat er een nieuw model zou komen.

FIFA Benelux Administrator

quote:
MyUtd4Life schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:15:
Het valt me op dat er best veel mensen net een OnePlus 3 binnengekregen hebben en (wat mij betreft logisch) besluiten te upgraden naar 3T. Maar waarom dan toch een OnePlus 3 kopen, terwijl al een tijdje verhalen waren dat er een nieuw model zou komen.
Omdat ze nog niet wisten of het de moeit waard zou worden misschien, of dat ze nog niet wisten wat de meerprijs zou worden, en natuurlijk wat de exacte specificaties zouden worden :).

• rens-br
quote:
MyUtd4Life schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:15:
Het waren nog geruchten. Er waren ook geruchten dat het toestel pas te koop was eind december. Als je nu een nieuwe telefoon nodig hebt, zou ik ook niet gaan wachten tot eind december.

• FloR_
quote:
Rebunted schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:40:
Ik heb vandaag de OnePlus3 binnengekregen. Ik laat hem mooi ongeopend in de doos en heb het verzoek ingediend om hem te retourneren.

Ik ga straks voor de 128GB versie.
Voor alle duidelijkheid: ik heb mijn op3 al een week in gebruik. Indien reeds gebruikt, mag je toch ook je toestel terugsturen binnen de 15 dagen?

• rens-br
quote:
FloR_ schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:54:
Voor alle duidelijkheid: ik heb mijn op3 al een week in gebruik. Indien reeds gebruikt, mag je toch ook je toestel terugsturen binnen de 15 dagen?
Ja. Dat mag gewoon. Voor die 15 dagen return policy hoeft het toestel niet ongebruikt in een doos te zitten. Eventuele beschadigingen / software matige aanpassingen mogen ze echter wel in rekening brengen.

• Rebunted
  • Niet online
quote:
FloR_ schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:54:
[...]

Zoals gezegd mag je hem wel gebruiken, maar ik heb geen zin om een telefoon te installeren (apps / data overzetten) die ik maar een paar dagen gebruik :)

• Jack O10
Vandaag opgehaald door UPS, stonden opeens voor de deur. Je hoeft zelf niets uit te printen, dus het gaat tot nu toe vlekkeloos.

• FloR_
quote:
Jack O10 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:18:
Vandaag opgehaald door UPS, stonden opeens voor de deur. Je hoeft zelf niets uit te printen, dus het gaat tot nu toe vlekkeloos.
Hoe moet je hem verpakken? Of doet DHL dat allemaal voor jou?

• FloR_
quote:
Rebunted schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:37:
[...]

Zoals gezegd mag je hem wel gebruiken, maar ik heb geen zin om een telefoon te installeren (apps / data overzetten) die ik maar een paar dagen gebruik :)
Ik zou in jouw geval hem ook niet openen. Toen ik hem ontving, begonnen de geruchten pas op te steken...

• Jack O10
quote:
FloR_ schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:29:
[...]

Hoe moet je hem verpakken? Of doet DHL dat allemaal voor jou?
Nee, heb hem in de originele envelop en plastic omhulsel gestopt. Zij plakken het label erop.

• FloR_
quote:
Jack O10 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:56:
[...]

Nee, heb hem in de originele envelop en plastic omhulsel gestopt. Zij plakken het label erop.
De originele enveloppe heb ik niet meer, plastic beschermer heb ik gelukkig nog bewaard :)

• Jack O10
Heeft iemand een idee hoe laat de verkoop begint op de 28e? Carl Pei gaf aan dat er bij grote vraag naar de 3T mensen langer moeten wachten als ze later bestellen. Voel er alleen weinig voor om tot 00:00 te wachten die dag ervoor...
quote:
Jack O10 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:51:
Heeft iemand een idee hoe laat de verkoop begint op de 28e? Carl Pei gaf aan dat er bij grote vraag naar de 3T mensen langer moeten wachten als ze later bestellen. Voel er alleen weinig voor om tot 00:00 te wachten die dag ervoor...
Nee, dit weten wij (helaas) niet. Zal denk ik niet binnen 1 dag uitverkocht zijn.

• B-Art
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22-03 08:52
quote:
Jack O10 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:18:
Heb jij hem ook gestuurd naar Arato services?
Ik had ook aangevraagd tot terugsturen en kreeg deze mail:

Thank you for your patience.
Arvato is the OnePlus Authorized Service Center and will handle your device with service and care. At this time, we are contacting you with regard to the Return Material Authorization for your device which you filed with OnePlus.

In order to proceed with the RMA, please follow the shipping instructions below:

1. Download and print the attached documents.

2. Pack the device carefully into your own carton. Ensure that the device is protected during transport and put some filling material in the package.

3. Place the delivery note in the package.

4. Attach the freight label onto the package.

5. UPS will attempt to pick up the device within the next 2 business days. In case you are not available, the driver leaves a notification and you can arrange a second pick-up with UPS by dialing the UPS service number listed on the notification

Instead of pick-up, you have also the option to bring your parcel to a UPS drop off point at your own convenience. Please find the closest partner by clicking on the following UPS-link: UPS drop off locations.

Please do not reply to this email, if you have any questions, please contact OnePlus Support.

Best regards,
Your OnePlus Service Team

• Jack O10
quote:
B-Art schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:47:
[...]

Heb jij hem ook gestuurd naar Arato services?
Ik had ook aangevraagd tot terugsturen en kreeg deze mail:

Thank you for your patience.
Arvato is the OnePlus Authorized Service Center and will handle your device with service and care. At this time, we are contacting you with regard to the Return Material Authorization for your device which you filed with OnePlus.

In order to proceed with the RMA, please follow the shipping instructions below:

1. Download and print the attached documents.

2. Pack the device carefully into your own carton. Ensure that the device is protected during transport and put some filling material in the package.

3. Place the delivery note in the package.

4. Attach the freight label onto the package.

5. UPS will attempt to pick up the device within the next 2 business days. In case you are not available, the driver leaves a notification and you can arrange a second pick-up with UPS by dialing the UPS service number listed on the notification

Instead of pick-up, you have also the option to bring your parcel to a UPS drop off point at your own convenience. Please find the closest partner by clicking on the following UPS-link: UPS drop off locations.

Please do not reply to this email, if you have any questions, please contact OnePlus Support.

Best regards,
Your OnePlus Service Team
Ja klopt, alleen ik kreeg geen label. Die plakte UPS zelf erop bij de deur. Gaat richting Polen zag ik.

• timmie1
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23-03 18:28
De screenprotector die ze erbij leveren, is die van plastic of glas? En is die van goede kwaliteit?

Is het ook nodig om in de nacht van release te bestellen om er eentje te bemachtigen? Of werkt het meestal niet zo met Oneplus?

............

• Rebunted
  • Niet online
quote:
timmie1 schreef op zondag 20 november 2016 @ 17:56:
De screenprotector die ze erbij leveren, is die van plastic of glas? En is die van goede kwaliteit?

Is het ook nodig om in de nacht van release te bestellen om er eentje te bemachtigen? Of werkt het meestal niet zo met Oneplus?
Wat daarbij ook nog interessant is of ze uitgaan van de Europese tijd (UTC +1 momenteel) of van de Chinese tijd (UTC +8). In het laatste geval zouden wij hem de dag ervoor al om 17:00 uur al kunnen bestellen ;)

• Chilly_Willy
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 14-03 14:33
quote:
timmie1 schreef op zondag 20 november 2016 @ 17:56:

De screenprotector is plastic en ruk. Ik heb veel screenprotectors getest en de enige waarbij ik redelijk positief over ben is de curved OP3 protector van OnePlus zelf. Enige nadeel is dat hij aan de zijkanten net iets van het scherm afsnoept.

Coďtus ergo sum

De tijd en alles over het bestellen etc is bekend. Er is hier een post over gemaakt.

Questions Answered! Ordering the OnePlus 3T
quote:
Sales will open on oneplus.net for North America on November 22 (12:01 AM PDT / 3:01 AM EDT) and for Europe on November 28 (12:01 AM GMT/ 1:01 AM CET). Below is a breakdown of how you can order the OnePlus 3T online, as well as answers to some commonly asked questions.

Stock Availability

128 GB – Gunmetal
Available in a limited quantity when sales open. Users will have the option to sign up for restock notifications.

64 GB – Gunmetal
Available on sales day. Users will have the option to place an order even when the warehouse is out of stock. You should find the estimated delivery time and arrival date of your phone on the product page when you place your order.

64 GB – Soft Gold
Available in late December, in a limited quantity. Users will have the option to sign up for restock notifications.

AnonymousWP wijzigde deze reactie 21-11-2016 15:59 (65%)

• Rebunted
  • Niet online
quote:
AnonymousWP schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:50:
De tijd en alles over het bestellen etc is bekend. Er is hier een post over gemaakt.

Questions Answered! Ordering the OnePlus 3T

[...]
Dus bij ons op 28 november 01:01 uur.

• FloR_
Zojuist RMA gevraagd voor mijn OP3. Heb hem nu net geen 14 dagen ontvangen. Ik ga toch liever voor de T.

Benieuwd hoe de return gaat verlopen.

• B-Art
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22-03 08:52
Heb hem vandaag ook afgeleverd bij ups pick-up point. Laat de T maar komen :)

• Jack O10
Ik vind die tijd best wel vervelend, ik ga niet tot 1 uur wakker blijven op zondag. Maar goed, we gaan het zien volgende week.

• dreezz
de mijne is sinds vandaag ook onderweg naar OP!

die tijd is ruk inderdaad, zeker omdat ik maandag om 5:30 op moet... maar ja, toch maar even de wekker op kwart voor 1, hopen dat ik daarna nog kan slapen ;-)

• timmie1
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23-03 18:28
quote:
Rebunted schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:35:
[...]

Dus bij ons op 28 november 01:01 uur.
Zul je zien dat rond die tijd hun website platgaat en de voorraad al op is voordat je de pagina opnieuw geladen hebt. :P

............

• Bart-k
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09-03 00:50
If you order as earlier as possible on 28th, we will able to dispatch first batch of European orders within next day. Along with the sales ongoing, the lead-time (before order dispatch) may become longer, based on stock level & allocation progress between factory-warehouse. We will display Estimated Time of Dispatch (ETD) and Estimated Time of Arrival (ETA) during your shopping process.
permalinkembedoorspronkelijke

• vinno86
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21-03 12:39
Mensen met ervaring van eerdere launches?

Als ik maandag rond 6 uur sochtends bestel maak ik dan nog een kans?

Neem aan dat deze release minder storm loopt dan de orginele OP3..

• Th0m14
  • Laatst online: 02-03 23:43

Thom

quote:
vinno86 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:18:
Mensen met ervaring van eerdere launches?

Als ik maandag rond 6 uur sochtends bestel maak ik dan nog een kans?

Neem aan dat deze release minder storm loopt dan de orginele OP3..
Haha, maak je maar niet druk hoor. Ik denk dat je dat met gemak red. Ik weet natuurlijk niet hoeveel ze in stock hebben. Maar met de OnePlus 3, hadden ze er 2 miljoen in stock, en was dat in 1 ŕ 2 maanden uitverkocht (inclusief het bijvullen denk ik).
quote:
Dankje! Staat genoteerd om toegevoegd te worden aan de topic-start.

• Greymane
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 15-03 12:46
Vormfoutje in de tekst, mocht men het willen aanpassen:

De OnePlus 3T heeft net als zijn voorganger een 5,5"-oledscherm met een resolutie van 1920x1080 pixels. Er gingen geruchten dat OnePlus voor een hogere resolutie of mogelijk zelfs een lcd zou kiezen, maar dat blijkt het niet geval te zijn.
quote:
WvanGeest schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:19:
Vormfoutje in de tekst, mocht men het willen aanpassen:

De OnePlus 3T heeft net als zijn voorganger een 5,5"-oledscherm met een resolutie van 1920x1080 pixels. Er gingen geruchten dat OnePlus voor een hogere resolutie of mogelijk zelfs een lcd zou kiezen, maar dat blijkt het niet geval te zijn.
Dat is door mij gekopieerd van het Tweakers artikel. Is dus een foutje geweest van de redactie :p. Bij de volgende iteratie zal ik dat oplossen. Bedankt :).

• 33S
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 15-02 21:27
Kan ik 21% btw recupereren als ik deze als bedrijfsgsm aanvraag?
Zou interessant zijn aangezien ik net budget kreeg

• shinchan03
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 01:13
@33S het wordt niet door Oneplus uitgesplitst op de factuur. Ik weet niet of ze dit op verzoek wel zouden willen doen.

• jugger naut
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 24-03 17:09
Ik heb een site gemaakt waar je de voorraad kan zien per shop. Ik ga dit weekend ook alle andere producten toevoegen en alles wat overzichtelijker maken.

https://www.oneplusstock.net/

Je kan ook zien dat er op dit moment een sale gaande is van maar liefst 1¤ korting op de OP2 en OPX :')

• Rebunted
  • Niet online
quote:
jugger naut schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:26:
Ik heb een site gemaakt waar je de voorraad kan zien per shop. Ik ga dit weekend ook alle andere producten toevoegen en alles wat overzichtelijker maken.

Je kan ook zien dat er op dit moment een sale gaande is van maar liefst 1¤ korting op de OP2 en OPX :')
De site doet het niet.

• jugger naut
quote:
Nu wel :+

• basdej
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22:55

basdej

Student

quote:
jugger naut schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:26:

1% korting... 8)7

Dan kan oneplus beter niet meedoen aan black friday... Ik meen dat het concept is om juist te stunten met kortingen :X

Hoi.

Zoals jullie dus al weten, heeft jugger naut werk en moeite gestoken in het bouwen van een website om handig de voorraden te zien. Scheelt heel veel werk en moeite. Een erg goede actie van jugger naut naar mijn mening. Nogmaals mijn complimenten jugger naut!

De website zal ik bij de volgende iteratie toevoegen aan de topic-start, alsmede aan de andere topics die van toepassing zijn.

• NielsB97
  • Laatst online: 18-01 19:29
Ik wil de nieuwe One Plus 3T gaan bestellen, vroeg me alleen nog een aantal dingen af.

1. Hoelaat is de telefoon te bestellen in Nederland?
2. Wat is de gemiddelde levertijd als je de telefoon op release dag koopt?
3. Kan er op de website van Oneplus betaalt worden met iDeal of alleen met PayPal?

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:19
Zitten we er klaar voor mensen? Vanaf 01:00 uur is het zover.

outlandos wijzigde deze reactie 27-11-2016 21:17 (3%)

• Rebunted
  • Niet online
quote:
Handige & mooie website!

• MyUtd4Life
quote:
outlandos schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:16:
Zitten we er klaar voor mensen? Vanaf 01:00 uur is het zover.
Ik neem het risico (op uitverkocht) en probeer morgenochtend vroeg nog 64GB model te bestellen. Welke versie wil je zelf hebben?

• john_nuts
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 21-03 01:07
quote:
MyUtd4Life schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:26:
[...]

Ik neem het risico (op uitverkocht) en probeer morgenochtend vroeg nog 64GB model te bestellen. Welke versie wil je zelf hebben?
Jazeker :P
Ik ga voor de 128 gb versie.

• JTCK
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 24-03 09:25
Ik ga zeker opblijven om te bestellen, alleen twijfel ik nog tussen de 64gb en de 128gb. Ben altijd 32gb gewend maar dat werd soms erg krap met vele foto's en filmpjes.
Wat zijn jullie overwegingen om voor 128gb te gaan tov 64gb voor toch weer 40 euro erbij?

• alexhooven
quote:
MyUtd4Life schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:26:
[...]

64gb is genoeg voor mij. Gooi alles in de cloud over het algemeen. Soft gold is niet te bestellen toch? Gun-metal it is!

• MetalMarty
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-03 00:50
Ik ga voor de 64GB Gun-metal! :)

Iemand enig idee wat de verwachte levertijd ongeveer zal zijn als er besteld wordt als ze nog op stock zijn?

• CDA441
  • Laatst online: 14-03 21:05
quote:
JTCK schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:39:
Ik ga zeker opblijven om te bestellen, alleen twijfel ik nog tussen de 64gb en de 128gb. Ben altijd 32gb gewend maar dat werd soms erg krap met vele foto's en filmpjes.
Wat zijn jullie overwegingen om voor 128gb te gaan tov 64gb voor toch weer 40 euro erbij?
Ik ga ook opblijven :) Geen zin in wachttijden....
Ik zou de 64GB nemen omdat ik zelf maar 16GB heb op m'n huidige Galaxy S5.
Alles staat toch op de cloud, en films kijk ik toch niet op mijn gsm maar op mijn tablet :) (hooray for micro sd slots :))
Als je bereid bent om die 40¤ voor een extra 64GB uit te geven, dan zou je dat toch doen?
Overigens, een upgrade van 32gb naar 64 is ook wel een redelijk grote stap :P

Zal overigens mijn eerste Onleplus zijn, en hopelijk niet de laatste ;)

cda441.wordpress.com

• BasRB
quote:
MetalMarty schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:05:
Ik ga voor de 64GB Gun-metal! :)

Iemand enig idee wat de verwachte levertijd ongeveer zal zijn als er besteld wordt als ze nog op stock zijn?
Met een beetje geluk vrijdag.

• CDA441
quote:
BasRB schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:31:
[...]

Ik hoop dat ze in BE ook binnen de 7 dagen kunnen leveren, gelukkig zijn de meeste mensen uit op de soft gold 128gb versie :')

cda441.wordpress.com

• MetalMarty
quote:
BasRB schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:31:
[...]

Zo snel!
Ik dacht dat het wel week of 3 zou duren.
Dat was laatst iig levertijd van de OP3.

• BasRB
Bij de OP3 release was de bezorgtijd super. Wie net na de release bestelde kreeg de telefoon binnen een week in huis. Daarna ging het met de bezorgtijd alleen maar bergafwaarts.
Ik zie allerlei vragen voorbij komen over de levertijd en de beschikbaarheid van de gouden versie...

In welk topic denken jullie dat jullie zitten? :p

Staat allemaal in de topic-start.

• Ventasus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 24-03 08:54
vraagje, heeft iemand hem al kunnen bestellen?

• CDA441
De deuren openen pas om 01:00 :')

cda441.wordpress.com

• RienkK
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23-03 18:08
quote:
JTCK schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:39:
64GB, voornamelijk omdat ik me de afgelopen 3 jaar prima kon redden met 16GB op mijn nexus 5. Nu heb ik niet het idee dat ik ineens 4x zoveel ruimte nodig heb & af en toe is de foto's (welke bij mij altijd de meeste ruimte innemen) naar de computer overzetten kan ook geen kwaad.

& scheelt natuurlijk toch 40 euro...

Ik blijf ook zeker op vannacht om hem te bestellen, helaas wel morgen gewoon 2 toetsen maar ach 8)7

• MyUtd4Life
Ik kan het toch niet laten....toch nog maar uurtje wachten en hopelijk zo snel mogelijk bestellen :9

• jugger naut
Zodra hij uitkomt wordt hij binnen 2 dagen verzonden, maar dit gaat natuurlijk oplopen. Dit zie je dan ook gewoon op de site van Oneplus

• gbw_
  • Laatst online: 21-03 12:05
Ik ga ook de poging doen om mijn ogen nog een uur open te houden.

Zal ook voor de 64GB variant gaan. Voorheen op de OPO voldoende aan gehad en mijn huidige telefoon heeft 32GB die ik ook niet vol krijg..

• Em24
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 24-12-2016
quote:
AnonymousWP schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:02:
Ik zie allerlei vragen voorbij komen over de levertijd en de beschikbaarheid van de gouden versie...

In welk topic denken jullie dat jullie zitten? :p

Staat allemaal in de topic-start.
Ik zie dat niet staan? Het enige dat ik lees is dat hij "niet lang daarna" zal volgen. Wat is niet lang daarna dan? Uren? Een dag? Een paar dagen?

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

quote:
Em24 schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:38:
[...]

Ik zie dat niet staan? Het enige dat ik lees is dat hij "niet lang daarna" zal volgen. Wat is niet lang daarna dan? Uren? Een dag? Een paar dagen?
Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij werd er in de aankondiging gezegd dat de soft gold later in december zou komen.

We nominate you to find out and report back.

• alexhooven
Hij is bestelbaar maar out of stock :P

• MetalMarty
quote:
alexhooven schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:51:
Hij is bestelbaar maar out of stock :P
Dat is bij mij al de hele avond :9

• alexhooven
quote:
MetalMarty schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:52:
[...]

ow nee dat zie ik pas echt net. ben al 15 minuten aan het refreshen

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

quote:
MetalMarty schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:52:
[...]

Idem

We nominate you to find out and report back.

• MetalMarty
quote:
alexhooven schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:53:
[...]

ow nee dat zie ik pas echt net. ben al 15 minuten aan het refreshen
Oh vreemd. Ik heb om 12u nog maar een reminder laten sturen als die op stock is :P

MetalMarty wijzigde deze reactie 28-11-2016 00:54 (14%)

• GiveMeThoseTags
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 22:43

GiveMeThoseTags

Harmful or Harmless?

Rustig jongens, nog vijf minuten :P

Battlelog Harm Veenstra aka GiveMeThoseTags *klik*

• alexhooven
quote:
ik wil bestellen en naar bed :+

• CDA441
Ik sta al te springen van spanning :')

cda441.wordpress.com

• MetalMarty
quote:
alexhooven schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:54:
[...]

ik wil bestellen en naar bed :+
Ik lig zelfs al in bed.
Order en dan gelijk plat : :+

• alexhooven
denk dat ik maar meteen een back-cover mee bestel!

• CDA441
quote:
alexhooven schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:55:
denk dat ik maar meteen een back-cover mee bestel!
Ik vind ze te duur voor wat ze zijn, en ga maar liever bij ali kopen :')

cda441.wordpress.com

Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*