Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Mede-auteur:
  • Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001305665.jpeg

OnePlus heeft zijn vierde smartphone aangekondigd. De OnePlus 3 heeft een 5,5"-oledscherm met fhd-resolutie, is voorzien van een Qualcomm Snapdragon 820-soc, 6GB lpddr4-geheugen en maakt gebruik van 64GB ufs 2.0-opslagruimte.

De OnePlus 3 heeft een metalen behuizing, gemaakt uit één stuk aluminium. Niet langer gebruikt de fabrikant de kenmerkende sandstone-structuur, zoals bij de OnePlus One en OP2. Het nieuwe model is 7,35mm dik en weegt 158 gram. In de behuizing zit een accu met een capaciteit van 3000mAh. Aan de voorzijde is een vingerafdrukscanner geïntegreerd, die doet ook dienst als home-knop. Het toestel maakt gebruik van hardwareknoppen voor navigatie in Android en heeft een rgb-notificatieled. Aan de linkerkant zit een alert slider, waarmee de smartphone op stil of in de prioriteitstand gezet kan worden.

Net als de OnePlus X heeft de OnePlus 3 een oledscherm met een resolutie van 1920x1080 pixels. Het scherm is met 5,5" echter iets groter. In de eerste twee OnePlus-toestellen zat een 5,5"-ips-lcd. Het toestel draait op OxygenOS, een aangepaste versie van Android Marshmallow.

De Qualcomm Snapdragon 820-soc heeft vier Kryo-cores, waarvan er twee werken op een snelheid van 2,2GHz en twee op 1,6GHz. De processor wordt aangevuld door de Adreno 530-gpu en bijgestaan door 6GB lpddr4-werkgeheugen. Er is 64GB opslagruimte aan boord en OnePlus is overgestapt op het snelle ufs 2.0-geheugen, dat ook in high-end-smartphones van bijvoorbeeld Samsung te vinden is.

De 16-megapixelcamera met f/2.0-lens aan de achterkant steekt iets uit de behuizing. OnePlus gebruikt de Sony IMX298, een 1/2.8"-sensor met pixels van 1,12μm. Deze sensor wordt ook gebruikt door Xiaomi in veel smartphones en door Huawei in de Mate 8. De pixels zijn iets kleiner dan die van high-end Android-smartphones zoals de HTC 10, LG G5 en Samsung Galaxy S7. De pixelgrootte is vergelijkbaar met die van de iPhone 6s.

OnePlus heeft de camera voorzien van optische beeldstabilisatie en elektronische stabilisatie tijdens het filmen. Voor autofocus maakt de camera gebruik van fasedetectie. De camera kan foto's vastleggen in raw-formaat en er kan gefilmd worden in 4k-resolutie met 30fps. Ook is er een slowmotion-functie voor 720p-beelden met 120fps. De frontcamera maakt gebruik van een Sony IMX179-sensor met 8-megapixelresolutie en pixels van 1,4μm. Deze camera filmt in 1080p-resolutie met 30fps en elektronische stabilisatie.

Het toestel heeft een usb-c-poort, maar maakt gebruik van usb 2.0-snelheid. De poort ondersteunt snelladen met een techniek die OnePlus Dash Charge noemt. Volgens de fabrikant is de 3000mAh-accu in dertig minuten tot 63 procent opgeladen.

In Europa verkoopt OnePlus een model dat ondersteuning heeft voor alle 4g-netwerken, de maximale downloadsnelheid van het lte-cat6-modem is 300Mbit/s en uploaden kan met 50Mbit/s. Er passen twee sims in de smartphone. Het toestel heeft bluetooth 4.2, ondersteunt wifi-ac en is uitgerust met nfc.

Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van de Accessoires van de OnePlus 3 en OnePlus 3T. Voor Ervaringen & Discussie is een los topic: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie of [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.

Op deze site kun je de huidige voorraden zien van OnePlus producten

Terug naar Inhoudsopgave

Zoals we van OnePlus gewend zijn, zijn er voor de OnePlus 3(T) ook weer heel veel accessoires beschikbaar. Die zijn te koop op hun eigen website. Zo verkopen ze een Powerbank, screen protector, hoesjes, koptelefoon en opladers. Aangezien de OnePlus 3(T) alleen online verkocht wordt, zal het aanbod in fysieke winkels beperkt zijn.

De OnePlus 3(T) wordt standaard geleverd met de volgende accessoires:
OnePlus 3(T) shop

Zoals hierboven al genoemd biedt OnePlus een heleboel accessoires aan, deze zijn te koop in hun online shop. Boven de 100 euro zijn de verzendkosten gratis en daaronder kosten die €6,99.

Andere online shops

Voor andere accessoires zul je voornamelijk de china shops af moeten gaan. Je kan bijvoorbeeld terecht bij eBay, Aliexpress of Banggood.

Terug naar Inhoudsopgave

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001305665.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/KkZNkDjleqlpHzTFYWwwD03T/full.png

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenDoor
V1.0.014-06-2016Topic aangemaaktrens-br
V1.1.015-06-2016Het hoofdstuk Specificaties aangepast. Zowel het uiterlijk als informatie is verandert.AnonymousWP
V2.0.0116-06-2016Het hoofdstuk accessoires toegevoegdrens-br
V2.0.120-11-2016, 19:20Omdat de OnePlus 3 niet meer verkocht wordt, heb ik daarop het topic op aangepast, en het artikel van Tweakers toegevoegd aan Nieuws en links.AnonymousWP
V2.1.021-11-2016, 17:00Hoofdstuk specificaties verwijderd en topic gereed gemaakt voor de OnePlus 3Trens-br
V2.1.127-11-2016, 23:23Aan Nieuws en links de website van "jugger naut" toegevoegdAnonymousWP
V2.1.229-11-2016, 19:30Aan Afbeeldingen de afbeelding van de OnePlus 3T toegevoegd sinds bekend is dat de accessoires van de OnePlus 3 ook gebruikt kunnen worden voor de OnePlus 3TAnonymousWP

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 255% gewijzigd door Anonymoussaurus op 29-11-2016 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Iemand al een leuke wallet case gespot waar meer dan één (meer bepaald drie) kaarten in kunnen? Twee toegangsbadges die mogen blijven steken en één die ik er sowieso toch moet uithalen als de treinbegeleider langskomt. Die van Oneplus zelf zagen er leuk uit maar hadden maar één kaartslot.

[ Voor 8% gewijzigd door Erycius op 14-06-2016 23:32 ]

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-06 21:09
Hier zijn diverse leuke skins te vinden om je OnePlus 3 mee te bekleden.
https://dbrand.com/shop/oneplus-3-skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Laatst online: 15-06 21:09
De Tempered Glass screenprotectors zijn al uitverkocht!
Ik wilde er net nog 2 bestellen, maar tijdens het betaalproces worden ze uit je winkelmandje verwijderd.
Melding: Dit product is helaas tijdelijk uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-06 00:11
slabetje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:53:
Verzending vanaf 1 juli 2016, alvast een preorder gedaan.

Benieuwd hoe snel er 3rd party chargers en cables komen voor OP3. -> Niet dus: https://www.reddit.com/r/...a_oneplus_3dition/d494fdd
It's a proprietary spec. The cable has an MCU that communicates with both the adapter and phone to check for compatibility before charging at Dash Charge speeds.
Toch ook wel een investering als je wil voorzien zijn van een extra lader en/of autolader. Je MOET de kabel van Oneplus én de "Dash"charger gebruiken om de voordelen te hebben.

Ik verwacht nog een Oneplus powerbank te zien met Dash Charge, zal ook wel wat kosten.

[ Voor 90% gewijzigd door anessie op 15-06-2016 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:38

BPP

slabetje schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 01:21:
De Tempered Glass screenprotectors zijn al uitverkocht!
Ik wilde er net nog 2 bestellen, maar tijdens het betaalproces worden ze uit je winkelmandje verwijderd.
Melding: Dit product is helaas tijdelijk uitverkocht.
Heb er net via eBay een paar gekocht uit China. Geen idee of ze echt voor de 3 zijn, maar het risico ligt laag. :P

http://www.ebay.com/itm/322131452093

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:36
Hier kan je al een Sandstone backcover kopen in de kleuren blauw of zwart. Ze zijn er wel snel bij.

https://m.aliexpress.com/item/32679198235.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:15
BPP schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 03:54:
[...]

Heb er net via eBay een paar gekocht uit China. Geen idee of ze echt voor de 3 zijn, maar het risico ligt laag. :P

http://www.ebay.com/itm/322131452093
Die is zonder oleofhobic coating, dat is niks.
Ik wil er eigenlijk één van Nillkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:49
coob schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 07:01:
[...]

Deze misschien? Heeft wel coating

http://m.ebay.com/itm/New...-/331865139492?nav=SEARCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
[...]

Wat is er zo bijzonder aan die coating dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
shameete schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 07:14:
[...]

Wat is er zo bijzonder aan die coating dan?
Pakt veel minder stof en vettigheid op. Scheelt echt veel. Heb laatst op de Nexus 5 van de vrouw een glaasje zonder coating geplakt. Gewoon om te proberen maar dat was dus echt niks.
Sowieso plakken die hele goedkope vaak niet zo mooi en laten op de hoeken vrij snel los.
Op mijn opo een Nillkin geplaatst en die is kwalitatief echt een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bawske
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-05 17:01
Ik had het hier al eens gevraagd, maar het is daar toch wat off-topic, dus hier nog eens:

Heeft iemand ervaring of goeie reviews van de otterbox cases?
In hoeverre beschermt dat echt tegen vallen?
Dat het iets lomper is maakt mij niet zo veel uit.
Ik vermoed dat de camera daarmee ook niet meer uitsteekt, dus dat je de gsm dan mooi vlak kan leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik probeer hem te bestellen, maar begrijp niet goed wat er in die optionele bundels zit.
Bijvoorbeeld de Dash charge type C. Is dit een lader om snel op te laden?
En zo ja, zit dit er standaard niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Iemand al een premium merk glazen screenprotector gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-06 18:23
MauriX schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:10:
Ik probeer hem te bestellen, maar begrijp niet goed wat er in die optionele bundels zit.
Bijvoorbeeld de Dash charge type C. Is dit een lader om snel op te laden?
En zo ja, zit dit er standaard niet bij?
Jawel, maar een extra bij bestellen kan ook :)
Er is trouwens een nieuw topic geopend

[OnePlus 3] Het grote Accessoires topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Inmiddels zijn de eerste doorzichtige cases op Ebay gevonden! Heb een soft en hardcase besteld. Benieuwd wat fijner aan gaat voelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:59

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik vond het een beetje jammer dat de cases niet te bestellen waren aan het begin van de avond en dat na 21:00 alles vrijwel was uitverkocht. Ik denk dat ik toch wel een case + screen protector wil op mijn telefoon. Iemand toevallig ervaring met de protector cases van OnePlus? Comments onder een youtube filmpje zijn niet zo heel erg lovend (veel barsten/cracks in de cases). Ben zelf ook geen fan van skins.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-06 22:04

Nutellaah

Bits N Sites

Ik heb er ook 2 besteld met telkens een cover.
Helaas de Essential bundle niet kunnen bestellen... Iemand idee waar je die screen protector (glass) nog kan kopen?

Deze ochtend moest ik nog betalen (08:10) en was de shipment date 25 juni.
Net besteld (10:00) en de shipment date is opgeschoven naar 30 juni 2016.

[ Voor 31% gewijzigd door Nutellaah op 15-06-2016 10:12 ]

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-06 21:29
Ik vind het ook erg jammer dat de cases in het begin niet direct te bestellen waren. Toen ik het later wilde doen kwam delivery al uit in half juli. Nu ga ik nog proberen of ik nog iets toegevoegd kan krijgen aan mijn bestelling door contact op te nemen met de service.

Overigens komt Spigen dit jaar ook weer met cases voor OnePlus, ditmaal wel meer dan 2. _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Droid op 15-06-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Droid schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:15:
Ik vind het ook erg jammer dat de cases in het begin niet direct te bestellen waren. Toen ik het later wilde doen kwam delivery al uit in half juli. Nu ga ik nog proberen of ik nog iets toegevoegd kan krijgen aan mijn bestelling door contact op te nemen met de service.

Overigens komt Spigen dit jaar ook weer met cases voor OnePlus, ditmaal wel meer dan 2. _/-\o_
Ik heb support ook nog een tweet gestuurd hierover, omdat ik vervolgens verzendkosten moest betalen omdat ik onder de 100 euro uitkom. Wat me ook opviel is dat de prijzen niet kloppen van de bundels.

Op deze en deze pagina kost de essentials bundle €29,62 (in dit geval de sandstone), maar als je doorklikt is de bundle ineens €41,30

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
FREAKJAM schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:23:
[...]

Ik heb support ook nog een tweet gestuurd hierover, omdat ik vervolgens verzendkosten moest betalen omdat ik onder de 100 euro uitkom. Wat me ook opviel is dat de prijzen niet kloppen van de bundels.

Op deze en deze pagina kost de essentials bundle €29,62 (in dit geval de sandstone), maar als je doorklikt is de bundle ineens €41,30
Net dus met de support gebeld, ze konden geen case meer toevoegen aan mijn bestelling. Wel konden ze de bestelling annuleren en dan kan ik de OP3 opnieuw bestellen met de case en dan zou ik m alsnog de 24e krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Nutellaah schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:11:
Ik heb er ook 2 besteld met telkens een cover.
Helaas de Essential bundle niet kunnen bestellen... Iemand idee waar je die screen protector (glass) nog kan kopen?

Deze ochtend moest ik nog betalen (08:10) en was de shipment date 25 juni.
Net besteld (10:00) en de shipment date is opgeschoven naar 30 juni 2016.
Volgens de specs (klik op ín de verpakking) zit er een screenprotector in de doos.https://oneplus.net/nl/3/specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Droid schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:30:
[...]

Net dus met de support gebeld, ze konden geen case meer toevoegen aan mijn bestelling. Wel konden ze de bestelling annuleren en dan kan ik de OP3 opnieuw bestellen met de case en dan zou ik m alsnog de 24e krijgen.
Is mij te omslachtig. Ik wacht wel gewoon, komen vast nog genoeg cases/covers op de markt.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

MauriX schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:40:
[...]

Volgens de specs (klik op ín de verpakking) zit er een screenprotector in de doos.https://oneplus.net/nl/3/specs
Ow thx!! Wist ik dus niet.
Ik heb net de support gebeld omdat ik wel de Essential Bundle apart kon bestellen zonder dat je een OP3 besteld.
Ze zeiden met dat ik de bestelling moest annuleren en vannacht om 12:01 moest bestellen omdat er dan weer heel wat productie-artikelen vrijkomen in de database en alles weer "in stock" zal staan.

Voorlopig laat ik het dus zijn wat het is en bestel ik later wel meer glass protectors.
Trouwens, 12 euro voor zo'n cover is wel vrij duur?

i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
FREAKJAM schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:41:
[...]

Is mij te omslachtig. Ik wacht wel gewoon, komen vast nog genoeg cases/covers op de markt.
Uiteindelijk krijg ik een mail dat annuleren toch niet mogelijk is. Die support van OnePlus toch... 8)7
Wordt nu ook maar wachten op andere cases al had ik wel graag zo'n sandstone gehad.

Heeft iemand al iets fatsoenlijks van cases kunnen vinden?
Nutellaah schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:02:
[...]

Ow thx!! Wist ik dus niet.
Ik heb net de support gebeld omdat ik wel de Essential Bundle apart kon bestellen zonder dat je een OP3 besteld.
Ze zeiden met dat ik de bestelling moest annuleren en vannacht om 12:01 moest bestellen omdat er dan weer heel wat productie-artikelen vrijkomen in de database en alles weer "in stock" zal staan.

Voorlopig laat ik het dus zijn wat het is en bestel ik later wel meer glass protectors.
Trouwens, 12 euro voor zo'n cover is wel vrij duur?
Screenprotector staat op de site gewoon 'In stock'

[ Voor 41% gewijzigd door Droid op 15-06-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cajus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-04 08:08
om3ega schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:49:
Hopelijk komt er ook snel een brodit houder van, net als van de Oneplus One en Oneplus Two .. want dat ga ik wel missen in de auto...
Laten we het hopen. Heb gisteravond een mailtje gestuurd aan Brodit of er een actieve houder voor de OP3 in de planning staat. Zojuist het volgende antwoord gekregen:
At the moment we have not planned holders for this model. This might be subject to change depending in demand. What we could offer today is an adjustable holder where you set the width to fit with your phone. You can find a complete listing of available variations here.
Als meer mensen bij Brodit informeren zou dit kunnen helpen om de demand wat te verhogen :)

Computer games don't affect kids: I mean, if Pac-Man would have affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, eating magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Droid schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:38:
[...]

Uiteindelijk krijg ik een mail dat annuleren toch niet mogelijk is. Die support van OnePlus toch... 8)7
Wordt nu ook maar wachten op andere cases al had ik wel graag zo'n sandstone gehad.

[...]

Otterbox heeft ze inmiddels zelf ook online staan. Meer links op XDA te vinden.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Droid schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:38:
[...]

[...]

Inderdaad, je kan hem apart bestellen, maar dan is hij duurder dan bij de Essential bundle + dat je nog extra verzendkosten moet betalen omdat je onder de 100 euro zit.
Als je hem wil toevoegen bij de bestelling van een OP3 dan krijg je de melding dat hij "Out of stock" is.

Gelukkig zag ik daarnet dat er standaard één in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenVermeulen
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-06 23:26
Droid schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:15:

Je kon wel cases bestellen als je naar beneden scrollde op de pagina van je bestelling kon je een case toevoegen aan je winkelmandje. Ik heb er één besteld samen met mijn OnePlus 3. Ik kan wel niet met zekerheid zeggen dat alle cases beschikbaar waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
RubenVermeulen schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:52:
[...]

Je kon wel cases bestellen als je naar beneden scrollde op de pagina van je bestelling kon je een case toevoegen aan je winkelmandje. Ik heb er één besteld samen met mijn OnePlus 3. Ik kan wel niet met zekerheid zeggen dat alle cases beschikbaar waren.
Ze stonden er bij mij om 18:30 onderaan nog niet bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenVermeulen
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-06 23:26
Droid schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:54:
[...]

Ze stonden er bij mij om 18:30 onderaan nog niet bij..
Ik heb hem besteld rond 19u34 dus dat kan wel het probleem geweest zijn. Ik wist ook pas van de cases door een reactie van op het forum.

Wel vervelend voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Hoe zit het met kabeltjes en opladers zonder dat dash charge? Ik moet nu nieuwe USB type-c kabels hebben maar ik kan nergens iets van specs vinden. Hoeveel A mag de kabel/oplader zijn of regelt een telefoon dit zelf dat hij niet meer vraagt dan nodig?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Bananenspin schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:01:
Hoe zit het met kabeltjes en opladers zonder dat dash charge? Ik moet nu nieuwe USB type-c kabels hebben maar ik kan nergens iets van specs vinden. Hoeveel A mag de kabel/oplader zijn of regelt een telefoon dit zelf dat hij niet meer vraagt dan nodig?
Gewoon een goede kabel nemen van een bekend merk die aan de USB C specificaties voldoet.
Ik zou zoiets nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Maar wanneer is het de juiste specificatie? Je hebt kabels van 2.4A of 3A bijvoorbeeld.
En Blitzwolf zijn goede kabels toch als ik het begreep?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323326

ik ben opzoek naar een cover voor de achterkant met een extra batterij die net over de lens valt (zoals bijvoorbeeld het geval bij de OPO en de OP2. Iemand enig idee of zoiets bestaat voor welke telefoon dan ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:44
Bananenspin schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:19:
Maar wanneer is het de juiste specificatie? Je hebt kabels van 2.4A of 3A bijvoorbeeld.
En Blitzwolf zijn goede kabels toch als ik het begreep?
Een telefoon regelt inderdaad zelf zijn stroomsterkte. BlitzWolf zijn prima kabels, het ze zelf ook (reversible micro-USB versie) en ze zijn van zeer goede kwaliteit

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
nou, de screenprotector lijkt weer op vooraad,, maar als je dan besteld geeft ie aan uitverkocht.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06 20:17

LordKnox

Opperbaas.

slabetje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:53:
Kun je die dbrands makkelijk swappen? Dat je wisselt tussen skins bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:55

ulTimaS

Mayhaps

iamjustin schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:46:
[...]

Kun je die dbrands makkelijk swappen? Dat je wisselt tussen skins bijvoorbeeld?
Het zijn gewoon stickers volgens mij, en ik neem aan dat de stickers het plak vermogen verliesen zodra deze er af worden gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Iemand enig idee wat voor aansluiting die dash charger heeft? Normale USB-A aansluiting?
Zoals reguliere opladers ook hebben?

Ik zoek ook een 3.0 A type-c kabel van 2 meter die op die Dash Charger block past.
Is dat wel te verkrijgen zo lang? Kan alleen kabels vinden van 1 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:23

DarkSide

theres no place like ::1

Als je de kabel op de dashcharger wilt aansluiten zou ik gewoon een OP kabel kopen.
Die hebben ook er iig een van 1.5m.
Tenzij je niet gebruik wilt maken van de Dash functie dan kan je gewoon je eigen kabels gebruiken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
staan genoeg glass tempred screenprotectors op aliexpress

http://www.aliexpress.com...tor-Case/32532124107.html

deze lijkt mij ook goed, zit ook coating op ...

[ Voor 63% gewijzigd door Aggressor op 15-06-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-05 11:28
Net deze case besteld:
http://www.aliexpress.com...fb-4e5b-b3f3-1a391748aa38

Ben benieuwd of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
DarkSide schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:14:
Als je de kabel op de dashcharger wilt aansluiten zou ik gewoon een OP kabel kopen.
Die hebben ook er iig een van 1.5m.
Tenzij je niet gebruik wilt maken van de Dash functie dan kan je gewoon je eigen kabels gebruiken.
Er is maar 1 kabel van OnePlus die dashcharge compatible is en dat is de kabel die je bij de OP3 krijgt en die verkrijgbaar is in combinatie met de dashcharger. De platte kabels van OnePlus zijn gewoon "normale" kabels.

edit: dashcharge kabel is ook los te verkrijgen

[ Voor 4% gewijzigd door Droid op 15-06-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Droid schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:18:
[...]

Er is maar 1 kabel van OnePlus die dashcharge compatible is en dat is de kabel die je bij de OP3 krijgt en die verkrijgbaar is in combinatie met de dashcharger. De platte kabels van OnePlus zijn gewoon "normale" kabels.
Dus alle so called 'high speed charge' usb-c 3.0 kabels zullen nooit dezelfde werking hebbel als Oneplus' eigen kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
wel slechte service van oneplus. niet echt klantvriendelijk

Als je de telefoon besteld met extra accessoires, kregen mensen vaak de foutmeling "invalid key value"
Bleek dus dat je de accessoires uit je winkelmandje moest halen . (terwijl ze wel op voorraad zijn)

En als je nu nog wat wilt hebben .. moet je weer verzendkosten betalen .. en orders kunnen ze niet samenvoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
MauriX schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:21:
[...]

Dus alle so called 'high speed charge' usb-c 3.0 kabels zullen nooit dezelfde werking hebbel als Oneplus' eigen kabels?
Volgens OnePlus zelf niet nee las ik op reddit. De chargers en kabels zijn uitgerust met speciale chips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Droid schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:23:
[...]

Volgens OnePlus zelf niet nee las ik op reddit. De chargers en kabels zijn uitgerust met speciale chips.
Gewoon even wachten denk ik en je kan ze goedkoop kopen die kabels. Voor Oppo VOOC kun je ze ook kopen voor 5 dollar, helaas werken die niet met de Oneplus alleen omdat het microusb is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:23

DarkSide

theres no place like ::1

Droid schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:18:
[...]

edit: dashcharge kabel is ook los te verkrijgen
Das natuurlijk waar. Niet direct aangedacht/
Ze hebben wel een losse dashcharge kabel voor 14,95. Met een mooi dash logo er op.
Zie alleen niet hoe groot die is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:29
Net deze duo pack usb type-c adapters besteld: http://nl.aliexpress.com/...5-Xiaomi/32677071778.html

Afbeeldingslocatie: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1wMvqKXXXXXcbaXXXq6xXFXXX0/Tronsmart-Type-C-Male-to-Micro-B-Female-Adapter-for-Google-6P-5X-LG-G5-Xiaomi.jpg

Kan ik tenminste mijn kabels houden, die ook nog door andere apparaten worden gebruikt :)

[ Voor 25% gewijzigd door Kodess op 15-06-2016 14:16 ]

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ozrly cases en accessoires. Geen ervaring verder met het merk.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

FREAKJAM schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:18:
Ozrly cases en accessoires. Geen ervaring verder met het merk.
Zeer mooi, zou er meteen één besteld hebben, maar ze zijn helaas (nog) niet verkrijgbaar.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:57

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

MauriX schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:40:
[...]

Is gewoon zo'n plastic folietje zoals op de meeste nieuwe telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessper
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-02 09:40
Bij Cruzerlite hebben zo ook al een case. Deze.
Op mijn One heb ik nu ook deze case zitten, dus dan kan ik fijn verder met die trend.

Ben bij de bestelling van de telefoon vergeten een case mee te bestellen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:57

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ben zelf voor deze gegaan, gebruik cases bijna alleen voor uitgaan, dus dan is een beetje "bumper" idee wel fijn ipv hard plastic ;) http://nl.aliexpress.com/...us-Three/32675654065.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
ocn schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:38:
Is gewoon zo'n plastic folietje zoals op de meeste nieuwe telefoons...
Hoe kom je daar nou bij? Het is gewoon een echte screenprotector hoor. Zoals je hem ook in de winkel koopt, los, zo'n screenprotector.
Het is dus geen folietje wat je er af moet halen.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-05 11:28
ocn schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:50:
[...]

Ben zelf voor deze gegaan, gebruik cases bijna alleen voor uitgaan, dus dan is een beetje "bumper" idee wel fijn ipv hard plastic ;) http://nl.aliexpress.com/...us-Three/32675654065.html
Had die ook gezien en erover getwijfeld, maar mijn ervaring is dat dergelijke TPU cases na verloop van tijd verkleuren en er lelijk uit gaan zien. Hopelijk is dat met die harde case wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Geprobeerd via Ebay een case te bestellen. Heb mijn bankrekening aan mijn PayPal gekoppeld heb ik alsnog een CC nodig om bij Ebay te kunnen betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Droid schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:25:
Geprobeerd via Ebay een case te bestellen. Heb mijn bankrekening aan mijn PayPal gekoppeld heb ik alsnog een CC nodig om bij Ebay te kunnen betalen :(
Ik bestel altijd zonder problemen met PayPal zonder creditcard op eBay. Is je bankrekening al geverifieerd? Anders even via iDeal geld op je PayPal rekening zetten om daarmee te betalen.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
P1nGu1n schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:28:
[...]

Ik bestel altijd zonder problemen met PayPal zonder creditcard op eBay. Is je bankrekening al geverifieerd? Anders even via iDeal geld op je PayPal rekening zetten om daarmee te betalen.
Die is inderdaad al geverifieerd ja. Ik ga het nu eens met dat opwaarderen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
[...]

Er staat toch letterlijk bij dat deze een coating heeft?
3.Tempered Glass film has oleophobic nano coating and HD optical transmittance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Gines schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:52:
[...]

Er staat toch letterlijk bij dat deze een coating heeft?

[...]
Staat niet bij de plaatjes en ga er maar niet van uit voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
coob schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:35:
[...]

Je betaalt toch met PayPal, als het niet met coating is, dien je maar een claim in.
Ik heb het in ieder geval besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Gines schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:07:
[...]

Je betaalt toch met PayPal, als het niet met coating is, dien je maar een claim in.
Ik heb het in ieder geval besteld.
Je zult je er sowieso geen bult aan vallen voor dat geld.
En ik heb nog niet echt een alternatief gevonden.

-edit-
Deze misschien? Al heb ik voor dat geld liever een Nillkin.

[ Voor 25% gewijzigd door coob op 15-06-2016 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Hoop dat de Essentials weer snel op voorraad zijn, wil toch graag een cover meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
S_Chief schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:06:
Hoop dat de Essentials weer snel op voorraad zijn, wil toch graag een cover meepakken.
En nu in ene € 34,12 ipv € 22,xx. Nog altijd uitverkocht maar ik denk dat ze daarmee zitten te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Laatst online: 15-06 22:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ziet er wel aardig uit, alleen jammer dat deze niet de hele randen beschermt... stel je laat hem vallen en hij komt verkeerd terecht :(
de otterbox case gaat helemaal om de telefoon heen ....

en weet iemand of ook een screenprotectors voor de lens zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik vind persoonlijke deze erg mooi. Heb deze ook gehad voor mijn Moto X (2014). Ze maken de boel wat minder glad waardoor ik het beter vast kan houden.

http://www.cruzerlite.com...hree-oneplus-3?device=361

Ik heb er dan ook meteen twee besteld voor mijn One 3... Hele goede kwaliteit.

[ Voor 13% gewijzigd door Zephrex op 15-06-2016 21:04 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 761513

Screen protector weer available - 1 minuut geleden besteld ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:32
Ik heb contact gehad met diztronic of ze een case gingen aanbieden, helaas, de plannen zijn er nog nieteens :(. Ik was enorm blij met hun case voor mijn Oneplus One :)
Hello,

We are currently unsure if we will be making a case for the OnePlus 3. The OnePlus 2 was not a huge seller for us, so we are a bit apprehensive right now. However, we're also receiving many requests for a OP3 case so... we will have to see =)

Thank you,
Diztronic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Zo heb de OP aangepast en wat accessoires die standaard verkocht worden op de OnePlus website toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Laatst online: 11:29
Apricot hoes besteld.. wel rete lange levertijden als je geen verdubbeling van prijs wilt voor snelle shipping..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 12:25
Cajus schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:41:
[...]

Laten we het hopen. Heb gisteravond een mailtje gestuurd aan Brodit of er een actieve houder voor de OP3 in de planning staat. Zojuist het volgende antwoord gekregen:

[...]

Als meer mensen bij Brodit informeren zou dit kunnen helpen om de demand wat te verhogen :)
Dank je voor het antwoord.
Ik heb ook een mailtje gestuurd naar Brodit met deze vraag. Ik zal waarschijnlijk wel het zelfde antwoord krijgen , maar je hebt gelijk.. Als niemand het vraagt komt het er zeker niet. De brodit houders zijn wel prijzig maar werken zo fantastisch goed. Past altijd perfect.

Edit :

Antwoord gekregen :
At the moment we have not yet decided whether we will produce holders or not for the new OnePlus 3. What we can offer today is an adjustable holder where you set the width to fit with your phone. Compare the measurements on our web with the specifications of your phone to find the best match. You can find a complete listing of passive and active holders here.
Ze zijn er nog niet over uit.. blijkbaar moeten er nog wat meer mensen met de vraag komen :)

[ Voor 32% gewijzigd door om3ega op 16-06-2016 09:55 . Reden: Antwoord van Brodit toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik wacht toch nog even tot er een mooie TPU case is. Omdat de camera teveel uitsteekt wil ik hem eigenlijk plat op zijn scherm leggen wanneer ik hem bijvoorbeeld op de tafel leg, maar door de TPU case (de randjes) heb ik toch wat bescherming. Hopelijk snel meer TPU cases op de markt :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
PetrCech_3 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:48:
Inmiddels zijn de eerste doorzichtige cases op Ebay gevonden! Heb een soft en hardcase besteld. Benieuwd wat fijner aan gaat voelen!
heb hier ook wel interesse in, zou je een linkje willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Toch besloten de OP3 te gaan kopen. Nu een case uitkiezen, ik wil gewoon één van de officiële cases.

Afbeeldingslocatie: https://content.oneplus.net/media/catalog/product/cache/15/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/_/1_8_7.png

Ik twijfel echter heel erg over de kleur. Op de renders na, heb ik geen foto's/video's kunnen vinden waarop je ook goed kan zien hoe het aan de voorkant staat. Alleen dit filmpje, maar hier zie je het niet van dichtbij genoeg :N

Iemand goede foto's of video's kunnen vinden om mij te helpen bij mijn keuze? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
shameete schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:43:
[...]

heb hier ook wel interesse in, zou je een linkje willen delen?
Klik

Filter staat op New Listed, Buy Now en Free International Shipping. De keuze is reuze! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

P1nGu1n schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:54:
Toch besloten de OP3 te gaan kopen. Nu een case uitkiezen, ik wil gewoon één van de officiële cases.

[afbeelding]

Ik twijfel echter heel erg over de kleur. Op de renders na, heb ik geen foto's/video's kunnen vinden waarop je ook goed kan zien hoe het aan de voorkant staat. Alleen dit filmpje, maar hier zie je het niet van dichtbij genoeg :N

Iemand goede foto's of video's kunnen vinden om mij te helpen bij mijn keuze? :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Thanks voor het filmpje. Dit is de OP2, en alhoewel de kleuren hetzelfde zijn, 'staat' het anders als case dan backplate, daarom zocht ik echt OP3 materiaal. Ja ik ben moeilijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ja, ik weet dat het de cases voor de OP2 zijn, maar ik ga er vanuit dat het vrijwel dezelfde kleuren zijn/waren, vandaar. MKBHD laat de cases ook heel erg kort in zijn review video zien, maar helaas niet op het moment dat deze op de telefoon zit.

Had je deze ook al gezien? Ik zoek zelf ook nog een mooie TPU case, maar vind deze toch nog wel redelijk prijzig en ik wil ook graag weten hoe de "randjes" zitten.

[ Voor 32% gewijzigd door FREAKJAM op 16-06-2016 11:22 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cajus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-04 08:08
om3ega schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:28:
[...]

Dank je voor het antwoord.
Ik heb ook een mailtje gestuurd naar Brodit met deze vraag. Ik zal waarschijnlijk wel het zelfde antwoord krijgen , maar je hebt gelijk.. Als niemand het vraagt komt het er zeker niet. De brodit houders zijn wel prijzig maar werken zo fantastisch goed. Past altijd perfect.

Edit :

Antwoord gekregen :

[...]

Ze zijn er nog niet over uit.. blijkbaar moeten er nog wat meer mensen met de vraag komen :)
Inderdaad prima, maar duur spul. Heb intussen nog wat meer informatie vanuit Brodit. De aanpasbare houder 527620 past om de OP3 qua maat. Echter heeft deze een micro-USB connector. Heb bij Brodit nagevraagd of er ook een USB Type C variant komt/bestaat. Hierop kwam al heel snel onderstaand antwoord:
From what I’ve been told we will launch the same size holder as 527620 but with the Type C cable instead. They are currently working on them in development department. I hope they will be launched on the web within the next week or so.
Voor diegene die dus niet kunnen wachten (zoals ikzelf) op de 'officiële' Brodit OP3 houder zou dit een goed alternatief kunnen zijn.

Computer games don't affect kids: I mean, if Pac-Man would have affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, eating magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikevankan
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-06 12:01
P1nGu1n schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:54:

[afbeelding]

YouTube: OnePlus 3 Hands on Impressions with Camera Samples
Alstu hier zijn de hoesjes goed te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Thanks! Inmiddels nog een goede gevonden, vanaf 3:14 voor de geïnteresseerden. ;)

Edit: en nog eentje vanaf 1:55

[ Voor 23% gewijzigd door P1nGu1n op 16-06-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_K_
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-06 10:02
Ik heb het toestel ook besteld en ik heb direct ook wat extra usb type c kabels besteld.

Maar nu lees ik ergens dat sommige kabels je toestel of pc kunnen beschadigen. Weet iemand of deze kabels gaan werken voor de one+3?
https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01C416TKW?pc_redir=T1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
M_K_ schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:41:
Ik heb het toestel ook besteld en ik heb direct ook wat extra usb type c kabels besteld.

Maar nu lees ik ergens dat sommige kabels je toestel of pc kunnen beschadigen. Weet iemand of deze kabels gaan werken voor de one+3?
https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01C416TKW?pc_redir=T1
Toevallig vandaag uitgelegd in Ervaringen & Discussie:
P1nGu1n schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:44:
Sowieso is de kans klein dat je er je apparaat mee sloopt, dit is vooral gevaarlijk voor adapters. Daarnaast geldt het niet voor de OP3. Het gaat alleen maar op voor apparaten die USB type-C 3.1 ondersteunen in combinatie met niet-USB-C naar USB type-C kabels. Die foutieve kabels missen een weerstand waardoor een apparaat meer stroom kan trekken dan een adapter kan leveren, dit kan je adapter beschadigen.

Meer info: nieuws: Google: sommige usb-c-kabels van derden zijn gevaarlijk bij opladen l...
Edit:In deze spreadsheet kan je alle geteste kabels vinden door Benson Leung (de Google engineer)

[ Voor 7% gewijzigd door P1nGu1n op 16-06-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-06 13:15
Voor de mensen die (zoals ik) op zoek zijn naar een dunne clear case voor hun OP3, hier een linkje naar Oppomart. Voor deze prijs heb ik er gelijk 2 besteld.

http://www.oppomart.com/o...n-case-for-oneplus-3.html

Overigens is de mijne vandaag verzonden. Ben benieuwd wanneer 'ie er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-06 11:51
revolised schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:58:
Voor de mensen die (zoals ik) op zoek zijn naar een dunne clear case voor hun OP3, hier een linkje naar Oppomart. Voor deze prijs heb ik er gelijk 2 besteld.

http://www.oppomart.com/o...n-case-for-oneplus-3.html

Overigens is de mijne vandaag verzonden. Ben benieuwd wanneer 'ie er is...
Die website is nou niet bepaald populair bij de reviewsites. Nu is het natuurlijk maar een klein bedrag, maar toch..

Ik verwacht de OP3 zaterdag en anders begin volgende week :D Ben erg benieuwd! De accuduur is blijkbaar niet zo heel slecht, anders werd het wel vaker benoemd in de reviews. De camera lijkt me prima, slechter dan m'n Nexus 5 wordt het toch niet :P

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• P1nGu1n
Even moeten zoeken, maar voor iedere soort een mooi filmpje gevonden! :*)
  • Sandstone: klik (2:38)
  • Karbon: klik (3:46)
  • Bamboo: klik (11:23) en klik (10:56)
  • Rosewood: klik (1:49)
  • Black Apricot: klik (2:22)
  • Complete vergelijking: klik (3:14) en klik (1:55)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Kon het niet laten. Zojuist de Sandstone en Rosewood (voor de vrouw) besteld. Helaas nog wel even wachten op de levering. Toch wel jammer dat de cases niet direct beschikbaar waren toen ik de telefoons besteld had, scheelt toch weer 7 euro verzendkosten.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_K_
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-06 10:02
P1nGu1n schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:44:
[...]

Toevallig vandaag uitgelegd in Ervaringen & Discussie:

[...]

Edit:In deze spreadsheet kan je alle geteste kabels vinden door Benson Leung (de Google engineer)
Het gaat hier dus wel om usb A>C kabels. Maar zolang het toestel geen 3.1 ondersteund moet het geen probleem zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door M_K_ op 16-06-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-06 13:15
Ottie93 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:03:
[...]

Die website is nou niet bepaald populair bij de reviewsites. Nu is het natuurlijk maar een klein bedrag, maar toch..

Ik verwacht de OP3 zaterdag en anders begin volgende week :D Ben erg benieuwd! De accuduur is blijkbaar niet zo heel slecht, anders werd het wel vaker benoemd in de reviews. De camera lijkt me prima, slechter dan m'n Nexus 5 wordt het toch niet :P
Ach... ik heb nu 8 euro aan ze betaald. Zag overigens wel dat mijn adres niet helemaal goed stond. Ben in hetzelfde gebouw verhuisd, dus een ramp is het niet als het op mijn oude adres geleverd wordt, maar toch maar een mailtje richting oppomart gestuurd. Binnen 10 minuten antwoord met een bevestiging dat ze het adres hebben aangepast. Tot nu toe dus zeer tevreden met oppomart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
M_K_ schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:48:
[...]

Het gaat hier dus wel om usb A>C kabels. Maar zolang het toestel geen 3.1 ondersteund moet het geen probleem zijn?
Inderdaad, dit zullen meestal USB type-A naar type-C kabels zijn. Correct, deze manier van sneller opladen is alleen opgenomen in de USB 3.1 standaard. OnePlus heeft zijn eigen manier van snel-laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:50
Weet iemand wat van het Otterbox merk?

Ik heb er nog nooit wat van gehoord, maar heb er ééntje besteld omdat een rubberen hoes om mijn telefoon (die een klein beetje uitpuilt aan de voorkant) mijn telefoon 4 jaar in prima conditie heeft gehouden ondanks vele valpartijen. Ik vind het altijd debiel veel geld voor een stukje rubber met kleur, maar ja, het blijft volgens mij altijd een beetje afzetterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Iemand ervaring met DBrand skins? Heb toch de neiging om er eentje te gaan bestellen.
Ik vraag me namelijk af of ze ook compatible zijn met een case erom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Droid schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:53:
Iemand ervaring met DBrand skins? Heb toch de neiging om er eentje te gaan bestellen.
Ik vraag me namelijk af of ze ook compatible zijn met een case erom.
Ik heb er over nagedacht, maar een skin beschermd alleen tegen krassen (het is vinyl), waar een case ook bescherming biedt tegen vallen. Dat vinyl is zo dun dat dat wel onder een case moet passen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
P1nGu1n schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:56:
[...]

Ik heb er over nagedacht, maar een skin beschermd alleen tegen krassen (het is vinyl), waar een case ook bescherming biedt tegen vallen. Dat vinyl is zo dun dat dat wel onder een case moet passen lijkt me.
Ik heb t er toch maar op gegokt voor die 15 euro. Matte black back, matte black boven/onderkant en dan een carbon logo. Reviews voor andere devices met dbrand waren in ieder geval positief.
En geweldig hoe hun communicatie is :+
"The robots at dbrand have created an account for you. You're welcome."

Ik hoop ook dat Spigen snel met nieuwe cases komt. Via de Facebookchat geven ze aan binnen 2-3 weken maar ze zijn zo onduidelijk dat ik nu niet weet of dat pre-order is of dat hun stock er dan is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-06 23:00
Ik hoop op een case met qi wireless charging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
coob schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:35:
[...]

Ik had het besteld en een bericht gestuurd of het echt met coating was. Heeft hij mijn bestelling geannuleerd en gezegd dat het zonder coating was. Je had dus toch gelijk.

Hoe kan je dan zien of iets gecoat is of niet?
Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen