Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Mede-auteur:
  • Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus is maandagmiddag 23 mei begonnen met het verkopen van vr-brillen voor de aankondiging van de OnePlus 3-smartphone, die vermoedelijk in juni zal plaatsvinden. De vr-bril kost in de Benelux 6,90 euro, de kosten voor de verzending.

Van de vr-bril, de OnePlus Loop VR, heeft de fabrikant er naar eigen zeggen 30.000 en er zijn op moment van schrijven nog exemplaren beschikbaar. De vr-bril is nodig voor het evenement van de aankondiging van de OnePlus 3, die net als het evenement voor de OnePlus 2 alleen in vr zal plaatsvinden.

Vorig jaar deelde de fabrikant vooraf kartonnen vr-brillen uit voor het evenement. Het is onbekend welke toestellen compatibel zijn met de Loop VR. Het ligt voor de hand dat in elk geval de eigen toestellen van de fabrikant in de houder zullen passen. OnePlus vermeldt dat 'de meeste 5-6"-telefoons' passen.

OnePlus levert de brillen vanaf 6 juni, waardoor de aankondiging logischerwijs niet voor die datum kan plaatsvinden. Vermoedelijk presenteert de fabrikant zijn vierde smartphone ergens in de weken erna. Vorige week verscheen er een afbeelding online van het toestel.

Aangezien [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie nogal vol liep met bestelinformatie over de VR, heb ik een apart topic aangemaakt. Ook als de bril straks binnenkomt, kan dit gemeld worden in dit topic.

Terug naar Inhoudsopgave

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/SkEu03KTnGz6FFNfOEmCOBu9/full.jpg

KleurWit + Zwart
Afmetingen188 x 120 x 100 mm
Gewicht366 g
Release Datum6 juni

Carl Pei heeft bevestigd dat de OnePlus One zeker in de headset past:
Is Loop VR compatible with the One? Of course!
Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Sinds dat Virtual Reality Headsets bekender zijn geworden, worden er natuurlijk ook steeds meer games voor gemaakt die speciaal gemaakt zijn voor VR-headsets. Maar dat is niet het enigste, want er zijn ook talloze video's te vinden die je in VR kan kijken. In dit hoofdstuk gaat het over welke games en filmpjes je kan kijken in VR.

VR Roller Coaster

Met maar liefst 5 miljoen downloads staat VR Roller Coaster aan kop. In deze game kan je in achtbanen zitten.

Beschrijving van de game:

"Ervaar het echte gevoel van deze 3D achtbaan en een spannende omgeving met je mobiele telefoon en virtual reality headset voor Google Cardboard of een mobile virtual reality headset.
Maak je klaar voor onbeperkte Virtual Reality, aangedreven door Wearality. Met de hoogste Field of View in VR, 150 graden".

Insidious VR

Insidious VR is een horror spel wat zich afspeelt in een soort spookhuis. Ik zelf heb dit spel ook een keer gespeeld, en het ziet er erg mooi en gedetailleerd uit. Het is af en toe best spannend, maar niet echt eng naar mijn mening. Alhoewel ik af en toe wel een beetje schrok.

Beschrijving van de game:

"Confronteer de terreur van Insidious als nooit tevoren in Insidious Hoofdstuk 3: In de Verdere. Elise Rainier (actrice Lin Shaye) fungeert als uw gids voor de verschrikkingen van het leven na de dood, zoals je navigeert door de donkerste uithoeken in deze huiveringwekkende VR ervaring."

Fulldive VR - Virtual Reality

Met Fulldive VR kun je verschillende games en filmpjes bekijken in VR.

Features:
  • YouTube: Stream all YouTube videos in VR
  • 3D YouTube: Stream 3D YouTube videos in VR
  • 360 YouTube: Stream 360 YouTube videos in VR
  • VR Video Player (2D/3D Player): Play all videos on your phone like in a movie theater
  • VR Browser : Browse anything on the internet in VR
  • VR Camera : Take pictures and video in VR
  • VR Photo Gallery : Store and access your pictures and videos in VR
  • VR 360 Photo Gallery : Store and access your 360 photos
  • VR Market : Access all VR applications on your phone
Beschrijving van de applicatie:

"Fulldive is een virtual reality (VR) navigatie-platform. Met Fulldive kunt u bladeren en bekijken van een nieuwe generatie van media, zoals het bekijken van 3D en 360 foto's en video's, en ook surfen op het internet op een geheel nieuwe invalshoek als nooit tevoren."

Benieuwd welke games en applicaties er nog meer zijn in VR? Klik dan hier.

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenDoor
V1.0.024-05-2016Topic aangemaaktrens-br
V1.1.024-5-2016, 19:30Ik heb het hoofdstuk "Games" toegevoegd. Tenslotte nog 2 links toegevoegd aan "Nieuws en links".AnonymousWP

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 77% gewijzigd door Anonymoussaurus op 25-05-2016 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.net/attachments/img-20160603-wa0005-jpg.438159/
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SLKAp2Q.jpg

Bron: https://forums.oneplus.ne...-the-hype-is-real.448391/
Does it have buttons?
I don't see any buttons
If there are any, they're incredibly well hidden....
Hier nog een:
Mine has shipped and i am from germany...
However i have no clue on how to use this thing as it has no button and is not compatible with cardboard
Opmerkelijk...

[ Voor 3% gewijzigd door P1nGu1n op 03-06-2016 10:50 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online
Hij heeft geen buttons... |:(

Iemand heeft het gesprek met de support op het OnePlus forum geplaatst: https://forums.oneplus.ne...8391/page-2#post-14898906

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
P1nGu1n schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:08:
Hij heeft geen buttons... |:(

Iemand heeft het gesprek met de support op het OnePlus forum geplaatst: https://forums.oneplus.ne...8391/page-2#post-14898906
Dat schiet lekker op. Hoe bedien je het apparaat dan?

offtopic:
Heb je berichten even naar dit topic verplaatst, omdat het meer over Ervaringen gaat dan over Levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online
rens-br schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:13:
[...]

Dat schiet lekker op. Hoe bedien je het apparaat dan?
Dat vraag ik me dus ook af. Ik had deze eigenlijk willen inzetten als luxe 'cardboard' (mooie paradox), maar als hij niet eenvoudig te bedienen is zou dat heel jammer zijn.

Volgens de support op de foto zou er wat staan in de handleiding, ik blijf die thread even volgen vandaag.
offtopic:
Heb je berichten even naar dit topic verplaatst, omdat het meer over Ervaringen gaat dan over Levertijden
offtopic:
Ah ja inderdaad, dat topic bestaat ook nog natuurlijk. Houden we dat mooi gescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
P1nGu1n schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:20:
[...]
Volgens de support op de foto zou er wat staan in de handleiding, ik blijf die thread even volgen vandaag.
Ben heel benieuwd dan. Hou je ons op de hoogte van eventuele veranderingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online
rens-br schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:22:
[...]

Ben heel benieuwd dan. Hou je ons op de hoogte van eventuele veranderingen?
Uiteraard, doe ik al een paar dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
P1nGu1n schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:25:
[...]
Uiteraard, doe ik al een paar dagen ;)
Dat klopt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online
Beste afbeeldingen tot nu toe:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S8pj4W8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xNbpfMa.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Js0Sn6R.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H9PkF4l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9OWtaAu.jpg

Bron: https://forums.oneplus.ne...25/page-171#post-14896328

Originele bron heb ik niet kunnen achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
P1nGu1n schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:49:
Beste afbeeldingen tot nu toe:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bron: https://forums.oneplus.ne...25/page-171#post-14896328

Originele bron heb ik niet kunnen achterhalen.
De bril ziet er in ieder geval goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online
Ik begrijp hem niet helemaal, maar er zou iets mogelijk zijn qua bediening...
got mine this morning , had a quick go, no buttons, there's a red target you can point at on screen buttons hold for a second and it press's it . No need for a button, small issue I have at the moment is double vision. You can adjust the lenses left and right but there doesn't appear to be enough adjustment for my eyes. I know when opo cardboard arrived people were posting various QR codes to improve usage, here's hoping someone more tech savy than me can get some on here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 18:28

Vos

AFCA

Ik krijg dat ding niet goed ingesteld, zie nog veel 'dubbel'. In de handleiding verwijzen ze naar ANTVR app. Start ik deze app zegt ie: it needs Android 4.4.4.

Iemand tips m.b.t. configureren? Bij de Cardboard app kan je wisselen van bril, maar dit moet d.m.v. een QR code :? En die staat niet op de bril.

Heb een OnePlus One overigens :).

Argh nu al beter, moet hem er wel nauwkeurig in plaatsen ;).

Alleen ik mis ook knoppen...al moet je bij sommige apps gewoon een tijdje focussen op iets om iets te bevestigen zeg maar.

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 07-06-2016 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Vos schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:47:
Alleen ik mis ook knoppen...al moet je bij sommige apps gewoon een tijdje focussen op iets om iets te bevestigen zeg maar.
Wat voor apps ben je aan het uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 18:28

Vos

AFCA

rens-br schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:09:
[...]

Wat voor apps ben je aan het uitproberen?
O.a. Cardboard app van Google. Daar moet je dus op een knop drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 20:16
Ben ik de enige die hem niet bepaald comfortabel vind zitten? Qua uiterlijk is hij best vet, maar rondom mijn neus drukt het plastic toch behoorlijk. Best balen, want ik moet hem tijdens het bewegen eigenlijk vast houden omdat het anders te veel gaat hangen, wat weer voor drukt zorgt.

Misschien handig om te vermelden dat ik een vrij groot hoofd heb. Of het is mijn neus. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 07-06-2016 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-05 15:20

Louw Post

Cerenas

Danny.G schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:08:
Ben ik de enige die hem niet bepaald comfortabel vind zitten? Qua uiterlijk is hij best vet, maar rondom mijn neus drukt het plastic toch behoorlijk. Best balen, want ik moet hem tijdens het bewegen eigenlijk vast houden omdat het anders te veel gaat hangen, wat weer voor drukt zorgt.

Misschien handig om te vermelden dat ik een vrij groot hoofd heb. Of het is mijn neus. :P
Ik heb precies hetzelfde, maar ik heb ook een redelijk grote neus denk ik haha :+

Voor nu heb ik alleen mijn Lumia 950XL beschikbaar helaas en die past er maar net in.

[ Voor 7% gewijzigd door Louw Post op 07-06-2016 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Louw Post schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:24:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, maar ik heb ook een redelijk grote neus denk ik haha :+

Voor nu heb ik alleen mijn Lumia 950XL beschikbaar helaas en die past er maar net in.
Balen zeg. Er is niet heel logisch over nagedacht. Gewoon puur plastic op de plek van de neus is niet heel fijn. Kan hem zo echt niet lang gebruiken, tenzij ik hem vasthoud, alleen ik wilde hem ook gaan gebruiken voor Trinus VR; gamen op PC. Dat wordt lastig zo.

Mijn OnePlus One zit ook vrij krapjes haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-05 20:35
ik heb een 360 graden filmpje aangezet en erin gedaan, alleen het is niet echt helder, eerder vaag/wazig, volgensmij hoort ie zo niet te zijn, iemand die weet wat t probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-05 15:20

Louw Post

Cerenas

tomas123 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:30:
ik heb een 360 graden filmpje aangezet en erin gedaan, alleen het is niet echt helder, eerder vaag/wazig, volgensmij hoort ie zo niet te zijn, iemand die weet wat t probleem is?
Afstand naar de lensen is dan niet goed, probeer hem eens op je gezicht te drukken of juist iets verder weg te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-06 17:49

DarkSide

theres no place like ::1

helaas nog shipment pending bij mij. Had gehoopt er al mee te kunnen spelen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-05 20:35
Louw Post schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:31:
[...]

Afstand naar de lensen is dan niet goed, probeer hem eens op je gezicht te drukken of juist iets verder weg te houden.
wordt er niet echt beter van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 22:00
Ik heb m ook ontvangen, maar snap er niks van :')
In de cardboard app hebben ze het over een knop die ik in moet drukken, maar kan geen knop vinden en de knoppen van de telefoon zijn onbereikbaar...
Hoe bedien ik m zonder de telefoon in handen te hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-05 19:34
http://www.hypergridbusiness.com/faq/vr-headset-qr-codes/

Moet je dat ook niet doen?

Bij gebrek aan knop dan maar dit besteld

https://www.amazon.de/Blu...ung-Controller-Selbstauslöser-Smartphone/dp/B01D4JLFYS

[ Voor 45% gewijzigd door anessie op 07-06-2016 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdude99
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:30
Ossi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:42:
Ik heb m ook ontvangen, maar snap er niks van :')
In de cardboard app hebben ze het over een knop die ik in moet drukken, maar kan geen knop vinden en de knoppen van de telefoon zijn onbereikbaar...
Hoe bedien ik m zonder de telefoon in handen te hebben?
Ik heb hem nog niet binnen, maar volgens andere forums en reviews lijkt die knop te ontbreken... Ik vond het al vreemd dat ik hem niet zag op de productpagina.
Eigenlijk wel stom, misschien mag ik niet klagen voor die 6,90 maar toch... is toch 1 van de belangrijkere dingen.

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Dutchdude99 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:44:
[...]

Ik heb hem nog niet binnen, maar volgens andere forums en reviews lijkt die knop te ontbreken... Ik vond het al vreemd dat ik hem niet zag op de productpagina.
Eigenlijk wel stom, misschien mag ik niet klagen voor die 6,90 maar toch... is toch 1 van de belangrijkere dingen.
Dat is wel ff een :') momentje...
Maar hoe bedien ik m dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdude99
Ossi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:50:
[...]

Dat is wel ff een :') momentje...
Maar hoe bedien ik m dan? :o
Sommige mensen hebben het over een magneet, die je ongeveer bij de audiojack moet houden. Geen idee of dat echt werkt, maar je kan het proberen?

"Well,the magnet is not attached to the Loop headset. But,you can hold it in your hand and use near your headphone jack where the phone's magnometer is placed. I haven't found an appropriate placed to mount magnet in loop VR."
https://forums.oneplus.ne...8841/page-4#post-14914740
edit:
Of een controller, of een draadloze muis met een OTG kabeltje... Niet de handigste manier, maar toch.

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchdude99 op 07-06-2016 19:00 ]

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Magneetje lijkt te werken idd, richting de achterkant van de telefoon houden, in de buurt van de koptelefoon ingang.
Mijn beeld loopt alleen de hele tijd naar links weg, dus ik moet letterlijk rondjes draaien op de bank om het beeld bij te houden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 15:43

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Klinkt alsof we allemaal 7 euro in de prullenbak hebben gegooid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:08:

Drommels. Met mijn grote neus ga ik het dan ook nog moeilijk krijgen :P :'(.

Hoe moet je er überhaupt gebruik van maken dan??? Zonder meuk erbij te bestellen, of te klooien met je telefoon naast je headset te houden. Wat een tegenvaller zeg O-).

[ Voor 13% gewijzigd door Anonymoussaurus op 08-06-2016 11:25 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Anonymoussaurus schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:22:
[...]

Drommels. Met mijn grote neus ga ik het dan ook nog moeilijk krijgen :P :'(.

Hoe moet je er überhaupt gebruik van maken dan??? Zonder meuk erbij te bestellen, of te klooien met je telefoon naast je headset te houden. Wat een tegenvaller zeg O-).
Het is inderdaad een tegenvaller, maar dan eerder het ontwerp zelf. Echter heb ik het idee dat heel veel 'goedkope' VR headsets er last van hebben, aangezien de neus-sectie volgens mij vaak van plastic is en niet gemaakt is voor elke neus. Ik voel ook een ware plastic rand omdat ik een vrij spitse neus heb. Het plastic drukt dus wat tegen het midden van mijn neus. Dit ben ik overigens al eerder tegengekomen als klacht.

De ervaring daarentegen was wel erg tof! Ja, je zag pixels, maar als je er niet op let is het echt héél erg vet. :) Ik heb wat gekloot gisteren met een oude sok om niet zo'n pijn te hebben. Ik heb de sok dus als het ware tussen mijn neus en het plastic gedeelte in gedaan, waardoor ik én geen pijn krijg en de headset wordt iets meer recht gedrukt. Ik heb namelijk het probleem dat de headset een beetje verticaal schuin zit op mijn hoofd (door het ontwerp), waardoor de lenzen niet goed staan in vergelijking met mijn ogen. En dat resulteert weer in slecht beeld, of te wel: onscherp.

Je moet er wat voor over hebben, een sok ertussen voelt wat raar en hoort natuurlijk niet. Misschien binnenkort een andere Chinese variant bestellen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Luca op 08-06-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online
Danny.G schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:14:
[...]

Het is inderdaad een tegenvaller, maar dan eerder het ontwerp zelf. Echter heb ik het idee dat heel veel 'goedkope' VR headsets er last van hebben, aangezien de neus-sectie volgens mij vaak van plastic is en niet gemaakt is voor elke neus. Ik voel ook een ware plastic rand omdat ik een vrij spitse neus heb. Het plastic drukt dus wat tegen het midden van mijn neus. Dit ben ik overigens al eerder tegengekomen als klacht.
Dit heb ik ook. Als ik hem wat omhoog schuif heb ik er geen last meer van.
De ervaring daarentegen was wel erg tof! Ja, je zag pixels, maar als je er niet op let is het echt héél erg vet. :) Ik heb wat gekloot gisteren met een oude sok om niet zo'n pijn te hebben. Ik heb de sok dus als het ware tussen mijn neus en het plastic gedeelte in gedaan, waardoor ik én geen pijn krijg en de headset wordt iets meer recht gedrukt. Ik heb namelijk het probleem dat de headset een beetje verticaal schuin zit op mijn hoofd (door het ontwerp), waardoor de lenzen niet goed staan in vergelijking met mijn ogen. En dat resulteert weer in slecht beeld, of te wel: onscherp.
Ik merkte wel dat ik behoorlijk vermoeide ogen had na het gebruik. Komt denk ik ook omdat het beeld bij mij niet perfect was. Het midden was scherp, de zijkanten een tikje onscherp. Welke QR heb jij gebruikt voor je Loop VR? Ik heb er diverse geprobeerd, heel veel verschil zag ik niet.

Verder is het een mooi ding. Hij is van goede kwaliteit en voelt solide aan. Met een magneet (die ik nog had van een cardboard) kan ik 'klikken'. Met hardcase om mijn OnePlus One past hij, maar erin gaat wel wat stroef. 1080p is eigenlijk net te weinig, maar als je eenmaal in de 'beleving' zit, heb je dat niet meer door.

Iemand tips voor leuke apps/games? Welke QR gebruiken jullie, en hoe scherp is het beeld? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
P1nGu1n schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:14:
[...]

Dit heb ik ook. Als ik hem wat omhoog schuif heb ik er geen last meer van.

[...]

Ik merkte wel dat ik behoorlijk vermoeide ogen had na het gebruik. Komt denk ik ook omdat het beeld bij mij niet perfect was. Het midden was scherp, de zijkanten een tikje onscherp. Welke QR heb jij gebruikt voor je Loop VR? Ik heb er diverse geprobeerd, heel veel verschil zag ik niet.

Verder is het een mooi ding. Hij is van goede kwaliteit en voelt solide aan. Met een magneet (die ik nog had van een cardboard) kan ik 'klikken'. Met hardcase om mijn OnePlus One past hij, maar erin gaat wel wat stroef. 1080p is eigenlijk net te weinig, maar als je eenmaal in de 'beleving' zit, heb je dat niet meer door.

Iemand tips voor leuke apps/games? Welke QR gebruiken jullie, en hoe scherp is het beeld? :)
Klopt, ik heb hetzelfde! Ik heb als het goed is, heb ik de 2e QR code uit dit topic gebruikt. :)

Heb nog niet echt andere games getest, behalve de rollercoaster VR app. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb nog niet eens een verzendbevestiging gehad ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi

Ik ben begonnen met een achtbaan app, kolere daar werd ik raar van in mijn hoofd :o
Merk dat het magneetje maar erg moeizaam werkt, misschien maar zo'n sterkte magneet uit een hdd gebruiken :X

Heb verder nog niet echt apps gebruikt, vriendin werd onrustig omdat ik alleen maar aandacht had voor de headset :X

Ik heb opgezocht waarom bij mij het beeld wegloopt, dat komt schijnbaar door de sensoren die je opnieuw moet kalibreren. Heb hiervoor de app GPS Status gebruikt, wat aangeraden werd in een oneplusone topic over de headset. Het heeft wel iets geholpen, maar nog niet genoeg. Dus dat moet ik sowieso ook nog even goed uitvogelen.

Wat betreft de kwaliteit van de lensjes... die is toch wel erg slecht. Flinke kleurschifting als je maar iets buiten het centrum kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
...
Ooit onze topic-start gelezen? ;)

Ik heb daar expres ruim op tijd het volgende hoofdstuk voor gemaakt: http://gathering.tweakers...ert_message/1693389#games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-05 21:10
Dutchdude99 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:56:
[...]

Sommige mensen hebben het over een magneet, die je ongeveer bij de audiojack moet houden. Geen idee of dat echt werkt, maar je kan het proberen?

"Well,the magnet is not attached to the Loop headset. But,you can hold it in your hand and use near your headphone jack where the phone's magnometer is placed. I haven't found an appropriate placed to mount magnet in loop VR."
https://forums.oneplus.ne...8841/page-4#post-14914740
edit:
Of een controller, of een draadloze muis met een OTG kabeltje... Niet de handigste manier, maar toch.
Bluetooth muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online
Ossi schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:18:
[...]

Ik heb opgezocht waarom bij mij het beeld wegloopt, dat komt schijnbaar door de sensoren die je opnieuw moet kalibreren. Heb hiervoor de app GPS Status gebruikt, wat aangeraden werd in een oneplusone topic over de headset.
Kijk, dat zijn nuttige tips!
Wat betreft de kwaliteit van de lensjes... die is toch wel erg slecht. Flinke kleurschifting als je maar iets buiten het centrum kijkt.
Precies dat heb ik, ik dacht dat het aan de instellingen lag (QR dus) en het daarmee kon verbeteren, maar dat komt dus door de lenzen?
Anonymoussaurus schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:09:
[...]

...
Ooit onze topic-start gelezen? ;)

Ik heb daar expres ruim op tijd het volgende hoofdstuk voor gemaakt: http://gathering.tweakers...ert_message/1693389#games
Ik dacht het wel... maar blijkbaar niet :X Misschien in de war geweest met het levertijden topic? Geen idee, excuus in ieder geval, TS kan ik wel wat mee :)
Hoeft niet. Bedrade of draadloze muis (met ontvanger) kan je met een USB-OTG adapter aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-05 16:14

basdej

OutSystems Consultant

Jackson6 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:10:
Ik heb nog niet eens een verzendbevestiging gehad ofzo...
Same, contact gehad met support maar die kunnen zoals gewoonlijk helemaal NIETS voor mij betekenen....

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
P1nGu1n schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:22:
[...]

Kijk, dat zijn nuttige tips!

[...]

Precies dat heb ik, ik dacht dat het aan de instellingen lag (QR dus) en het daarmee kon verbeteren, maar dat komt dus door de lenzen?
You're welcome :)
Wat betreft de kleurschifting, dat zijn typische eigenschappen van lenzen. En hoe goedkoper de lenzen, hoe erger het wordt ;)
Of het in de Oneplus VR kit glazen of plastic lenzen zijn, dat weet ik niet, nog niet genoeg naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-05 21:10
P1nGu1n schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:22:

Hoeft niet. Bedrade of draadloze muis (met ontvanger) kan je met een USB-OTG adapter aansluiten.
Dus is een bluetooth muis handiger, geen gedoe met adapters en draadjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Nou, net thuis, foto's gemaakt. Nu de VR headset uitproberen.

Netjes de manual gelezen. Alles werkt prima. Maar:

In de handleiding staat dat je de ANTVR app moet downloaden. En bij de app "Google Cardboard" lijkt het alsof ik die app moet downloaden. Welke of wat moet ik nu downloaden om dingen te finetunen? :P

Net even een YouTube filmpje geprobeerd. Werkt oké. Maar het is zo onscherp als wat. Kan ik dat ook met één van de 2 bovenstaande apps doen? Of is dat niet aan te passen?

Ik heb trouwens dit hele topic weer overnieuw gelezen :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 23:27

swv

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:02:
Nou, net thuis, foto's gemaakt. Nu de VR headset uitproberen.

Netjes de manual gelezen. Alles werkt prima. Maar:

In de handleiding staat dat je de ANTVR app moet downloaden. En bij de app "Google Cardboard" lijkt het alsof ik die app moet downloaden. Welke of wat moet ik nu downloaden om dingen te finetunen? :P

Net even een YouTube filmpje geprobeerd. Werkt oké. Maar het is zo onscherp als wat. Kan ik dat ook met één van de 2 bovenstaande apps doen? Of is dat niet aan te passen?

Ik heb trouwens dit hele topic weer overnieuw gelezen :P.
Je kunt voor veel (cardboard)apps QR profielen instellen om zo scherp beeld te krijgen. Beetje jammer dat je de Loop zelf niet kunt aanpassen wat dat betreft. Het testen wat de goede instellingen, apps en profielen zijn heeft mij nu misselijkheid opgeleverd...

Probeer deze eens in een cardboard app:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/d0oLBCKydgX8nIGvj36Zc0cO/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
sww89 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:08:
Je kunt voor veel (cardboard)apps QR profielen instellen om zo scherp beeld te krijgen. Beetje jammer dat je de Loop zelf niet kunt aanpassen wat dat betreft. Het testen wat de goede instellingen, apps en profielen zijn heeft mij nu misselijkheid opgeleverd...

Probeer deze eens in een cardboard app:
[afbeelding]
Dankje. Maar nu moet ik op die vos klikken. Maar dat kan dus niet. Wat werkt wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdude99
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:16:
[...]

Dankje. Maar nu moet ik op die vos klikken. Maar dat kan dus niet. Wat werkt wel?
Ik heb hem net binnen. Ik heb een magneetje en als ik dat in de buurt van m'n camera houd (Nexus 5), dan selecteert hij iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Ja de Google Cardboard app heeft inderdaad input nodig. Maar aangezien er geen knoppen op de Loop zitten moet je iets creatiefs als magneten bedenken. Zelf nog niet geprobeerd overigens. Enfin, als je een andere third party cardboard app gebruikt dan heb je onder de witte scheidingslijn een tandwieltje waarmee je met de telefooncamera een ander profiel kunt laden middels de QR code. Ik heb een Nimbus gamecontroller waarmee ik op mijn iPhone 6s Plus sommige apps kan bedienen. Andere apps zoals met bijvoorbeeld 360 graden films moet ik van te voren opstarten en dan heel snel mijn iPhone in de Loop proppen. Het is behelpen. Ik ga ook nog het een en ander testen met twee Android telefoons.

Ik moet zeggen dat ik de ervaring heel vet vind en het smaakt naar meer, maar dat ik nu al merk dat ik snel toch iets van kwaliteit in huis moet halen wil ik niet snel tegen misselijkheid en dergelijke oplopen. Ik vind trouwens de pixels die ik zie op 5.5" 1080p wel meevallen. Ik had echt erger verwacht. Maar ik snap ook wel dat een 1440P of 2160p display wenselijker is uiteindelijk. Jammer dat de OnePlus 3 daar niet in tegemoet komt dan.

Voor een weggevertje* een prima VR bril dus. Tips van anderen blijven ook hier welkom :)

*Excl verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelChocomel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-05-2023
sww89 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:26:
Ja de Google Cardboard app heeft inderdaad input nodig. Maar aangezien er geen knoppen op de Loop zitten moet je iets creatiefs als magneten bedenken. Zelf nog niet geprobeerd overigens. Enfin, als je een andere third party cardboard app gebruikt dan heb je onder de witte scheidingslijn een tandwieltje waarmee je met de telefooncamera een ander profiel kunt laden middels de QR code. Ik heb een Nimbus gamecontroller waarmee ik op mijn iPhone 6s Plus sommige apps kan bedienen. Andere apps zoals met bijvoorbeeld 360 graden films moet ik van te voren opstarten en dan heel snel mijn iPhone in de Loop proppen. Het is behelpen. Ik ga ook nog het een en ander testen met twee Android telefoons.

Ik moet zeggen dat ik de ervaring heel vet vind en het smaakt naar meer, maar dat ik nu al merk dat ik snel toch iets van kwaliteit in huis moet halen wil ik niet snel tegen misselijkheid en dergelijke oplopen. Ik vind trouwens de pixels die ik zie op 5.5" 1080p wel meevallen. Ik had echt erger verwacht. Maar ik snap ook wel dat een 1440P of 2160p display wenselijker is uiteindelijk. Jammer dat de OnePlus 3 daar niet in tegemoet komt dan.

Voor een weggevertje* een prima VR bril dus. Tips van anderen blijven ook hier welkom :)

*Excl verzendkosten.
De resolutie vind ik prima met mijn LG G3 (5,5" 1440p). Erger me vooral aan de compressie bij de 360 filmpjes op YouTube. Verder wel een vette ervaring inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik ben net even aan de slag geweest met de VR bril, en ben er achter gekomen hoe ik het een en ander handig kan bedienen.

Ik vind 1080p geen minpunt. Het gaat meer om de waas/onscherpte. Ik weet niet of het dan aan die glazen ligt, of aan bepaalde settings.

Waar ik achter ben gekomen, is dat ik in principe geen fysieke knop of iets dergelijks nodig heb :D.

In de topic-start heb ik een hoofdstuk aangemaakt genaamd "games". In dit hoofdstuk is er ook een app die "Fulldive VR" heet. Ik heb deze applicatie gedownload en geprobeerd. Het was eerst even hannesen, totdat ik in de instellingen keek van de app en de optie "autoclick" vond. Na circa 2 seconden naar een optie te kijken wordt er door de app dus software matig 'geklikt'.

Echt een handige app. Een all-in-1 VR app, en is maar 24MB.

Overigens ben ik al bezig met een review over de OnePlus Loop VR Headset :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 10-06-2016 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

iemand met een OPO deze al kunnen bedienen met een magneetje?
heb de bril nu binnen heb een klein magneetje, maar kan die niet bedienen.
Waar ik hem ook hou, kan er niets mee "indrukken"

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online
DarkSide schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:17:
iemand met een OPO deze al kunnen bedienen met een magneetje?
heb de bril nu binnen heb een klein magneetje, maar kan die niet bedienen.
Waar ik hem ook hou, kan er niets mee "indrukken"
Ja, werkt goed op mijn OPO. Houd de magneet in de buurt van je hoofdtelefoonuitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-05 17:34
krijg em zojuist binnen. gelijk even uitproberen natuurlijk. en inderdaad, het eerste wat ik mis een een knop voor bediening. heb een OPO en begrijp dat een magneetje (huis/tuin/keuken magneetje?) me gaat helpen.

verder zit ie niet heel erg prettig op de neus, behoorlijk pijnlijk eigenlijk :D

maar, zojuist mn eerste VR experience gehad met Androids Dream, en dat is dan wel weer heel erg vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

P1nGu1n schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:19:
[...]

Ja, werkt goed op mijn OPO. Houd de magneet in de buurt van je hoofdtelefoonuitgang.
dan is waarschijnlijk mij magneetje niet sterk genoeg.
Eens kijken of ik wat sterkers kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-05 19:34
Blijkt weer een VR bril te zijn voor kleine neusjes.

Ik heb het comfort aan mijn neus enorm verhoogd door er een PU-schuim oordopje tussen te plakken.

Papieren plakband past net tussen de twee lenzen.

Mooi hebbeding voor 7 euro wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Hoe gaan jullie om dan met het wazige gedoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Net binnen, eerst indruk:
+ Voor 7 euro is het heel wat!
- Mijn arme neus! Paar minuten opgehad en nu al een flinke afdruk (en een beetje pijn). Snap niet dat er daar geen schuimlaag zit. Is minstens even erg als mijn Google Cardboard.
- Kantelt elke keer iets naar voren/beneden toe waardoor alles uit focus raakt. Als ik 'em met m'n hand "recht" houd dan is alles wel scherp. Weet niet hoe ik dit moet fixen, maar goed.
- Magneetknopje mist inderdaad, eens kijken of mijn MX Master via BT wat kan doen. EDIT: werkt! d:)b
+ Mijn gigantische One Max (5.9") past er net in.
- oneplusnet/loopvr (volgens de handleiding) is dood
- QR-link voor AntVR is ook dood, maar zo te zien wel los beschikbaar in de Play Store. Recensies zijn niet lovend.

Nogmaals, voor 7 euro best een leuk ding, maar ik kan 'em niet langer dan 2/3 minuten ophouden. Jammer.

[ Voor 23% gewijzigd door S_Chief op 11-06-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online
S_Chief schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 14:49:
- Kantelt elke keer iets naar voren/beneden toe waardoor alles uit focus raakt. Als ik 'em met m'n hand "recht" houd dan is alles wel scherp. Weet niet hoe ik dit moet fixen, maar goed.
Hoofdband afstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Is helaas niet genoeg. Denk dat ik wat bij m'n neus moet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-06 21:13
Zojuist mijn microsoft sculp bt muis verbonden met men nexus 5. Nu kan ik ook klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdude99
Ik vind het wel geinig, kan me zeker vinden in het wazige beeld en pijn aan m'n neus maar voor die 7 euro ziet hij er prachtig uit!
M'n batterij gaat trouwens wel mega snel leeg, ik denk dat ik de launch niet eens in 1 keer kan kijken zonder op te laden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-04 08:17
Ik heb m'n Loop vandaag binnengekregen. Leuk ding, VR is best grappig en voor alleen verzendkosten is het een goeie deal. Helaas kan ik 'm niet op hebben met de band, omdat het direct hard op m'n neus drukt.

Nou heb ik geen kleine neus, maar groot wil ik' m ook niet noemen. Een gemiste kans. Nu hou ik de headset maar met m'n handen voor m'n gezicht en dat werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Gisterenavond toch ff tijd gehad om ermee te spelen en moet zeggen dat het best grappig is. Maar kan me niet voorstellen dat dit die nieuwe rage gaat worden.

Buiten het feit om dat de bril echt niet lekker zit (hetzelfde probleem met de neus), krijg ik er na een paar minuten gewoon hoofdpijn van en werd er een beetje misselijk van.

Verder is het wel geinig, maar zie nog weinig toegevoegde waarde van VR in tegenstelling tot normaal op mijn scherm kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 13-06-2016 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:34
Iemand die er wel een heeft, maar hem niet gebruikt? Ik zou hem graag van je overnemen.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-05 19:42
Ik heb allemaal witte vingerafdrukken op het gedeelte tussen de lenzen en waar je de telefoon inschuift. Iemand anders dit ook gehad?

Net contact gehad met oneplus chat, blijkbaar had ik een test model, bij de one plus 3 zou dit zeker niet gebeuren.

[ Voor 30% gewijzigd door masterjorie op 14-06-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
masterjorie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:54:
Net contact gehad met oneplus chat, blijkbaar had ik een test model, bij de one plus 3 zou dit zeker niet gebeuren.
Hoe bedoelen ze: Bij de OnePlus 3 zou dit zeker niet gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-05 19:42
rens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:30:
[...]

Hoe bedoelen ze: Bij de OnePlus 3 zou dit zeker niet gebeuren?
Ik denk dat ze bedoelen dat er van de 1+3 geen testmodellen naar consumenten verstuurd zullen worden, Echter op het moment dat ik ook maar 1+3 zei, reageerde diegene meteen heel terughoudend met enkel de mededeling dat het een geweldig toestel wordt en dat vanavond tijdens de launch alles zal worden uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
masterjorie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:37:
[...]
Echter op het moment dat ik ook maar 1+3 zei, reageerde diegene meteen heel terughoudend met enkel de mededeling dat het een geweldig toestel wordt en dat vanavond tijdens de launch alles zal worden uitgelegd.
Je zou haast zeggen dat je bij de OP3 een gratis VR bril krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
Weet iemand hoe ik die OnePlus 3 Launch The Loop app kan installeren?
Ik krijg "Your device isn't compatible with this version" op al mijn telefoons.
Erg frustrerend terwijl ik hier wel een Loop VR bril heb liggen.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-03 06:55
Hoe bevalt de headset en is deze nu alsnog (betaald) te bestellen? Of weten jullie goede andere alternatieve. zie hem niet op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Simontjee schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:02:
Hoe bevalt de headset en is deze nu alsnog (betaald) te bestellen? Of weten jullie goede andere alternatieve. zie hem niet op de site.
Was een tijdelijke actie, staan er wel veel op marktplaats.
Kan je niet veel over deze headset vertellen (aangezien ik hem niet gehad heb/krijg), maar zijn veel alternatieven, niet voor dezelfde prijs, aangezien dat alleen verzendkosten was, maar wel die ook beter zouden moeten zijn. Ben mijzelf ook aan het verdiepen in alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-03 06:55
Kid_Stevie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:41:
[...]

Was een tijdelijke actie, staan er wel veel op marktplaats.
Kan je niet veel over deze headset vertellen (aangezien ik hem niet gehad heb/krijg), maar zijn veel alternatieven, niet voor dezelfde prijs, aangezien dat alleen verzendkosten was, maar wel die ook beter zouden moeten zijn. Ben mijzelf ook aan het verdiepen in alternatieven.
Oke jammer, had verwacht dat hij na de launch ook te koop zou zijn. Dan wist ik tenminste zeker dat de telefoon er in zou passen. Even verdiepen in de alternatieven dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Ik heb er al eerder naar gehint, maar is die VR bril van Albert Heijn niet iets? Kost je de kop niet (€7).

Wil je luxere brillen met meer instelmogelijkheden en bijvoorbeeld een controller dan kom je in deze categorie lijkt mij (inmiddels oud artikel):
reviews: Virtual reality voor een prikkie: vijf brillen tussen 20 en 69 euro ...

Echt die Loop VR is niet zo heel bijzonder kan ik uit ervaring vertellen dus zet die maar uit je hoofd. Het is dat kopers van de Loop VR zich blind hebben gestaard op 'bril gratis maar wel verzendkosten', want ik zou er echt geen geld aan uitgeven vanwege het slechte comfort en het ontbreken van knoppen als grootste minpunten gevolgd door de slechte lenzen. Dan zal de AH bril wat dat betreft niet beter zijn voor ironisch genoeg datzelfde geld. Maar goed je kan met de Loop VR en andere goedkope brillen prima het VR concept ontdekken en dat is het enige voordeel. Je krijgt waar je voor betaalt dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-06 09:24

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Kun je de VR headset nou ook gebruiken voor alle dingen die je met VR wilt doen met de OP3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
michelsoe12 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:29:
Kun je de VR headset nou ook gebruiken voor alle dingen die je met VR wilt doen met de OP3?
Ik heb geen idee wat 'alle dingen' zijn, maar het is gewoon een normale VR bril. Dus je kan er dus gewoon alle VR apps op draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-06 09:24

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

rens-br schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:05:
[...]

Ik heb geen idee wat 'alle dingen' zijn, maar het is gewoon een normale VR bril. Dus je kan er dus gewoon alle VR apps op draaien.
Sorry, een beetje wAzige Omschrijving van mij ja 😜. maar het antwoord is duidelijk, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelChocomel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-05-2023
Iemand al een manier gevonden om hem wat comfortabeler bij de neus te maken? Ik zou de mijne veel meer gebruiken als ik daar geen last van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:18
ja he bij je neus, pfff doet gewoon pijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Heeft iemand ook al gemerkt dat de Oneplus 3 zelf er eigenlijk alleen met best wat moeite in past? Ik durf 'em niet helemaal door te drukken iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-06 21:13
S_Chief schreef op zondag 26 juni 2016 @ 17:58:
Heeft iemand ook al gemerkt dat de Oneplus 3 zelf er eigenlijk alleen met best wat moeite in past? Ik durf 'em niet helemaal door te drukken iig..
Valt bij mij wel mee. Wel wat stroef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Mja, misschien komt het door de Sandstone case.
Pagina: 1