Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Mede-auteur:
  • Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus is maandagmiddag 23 mei begonnen met het verkopen van VR-brillen voor de aankondiging van de OnePlus 3-smartphone, die vermoedelijk in juni zal plaatsvinden. De VR-bril kost in de Benelux 6,90 euro, de kosten voor de verzending.

Van de VR-bril, de OnePlus Loop VR, heeft de fabrikant er naar eigen zeggen 30.000 en er zijn op moment van schrijven nog exemplaren beschikbaar. De VR-bril is nodig voor het evenement van de aankondiging van de OnePlus 3, die net als het evenement voor de OnePlus 2 alleen in VR zal plaatsvinden.

Vorig jaar deelde de fabrikant vooraf kartonnen VR-brillen uit voor het evenement. Het is onbekend welke toestellen compatibel zijn met de Loop VR. Het ligt voor de hand dat in elk geval de eigen toestellen van de fabrikant in de houder zullen passen. OnePlus vermeldt dat 'de meeste 5-6"-telefoons' passen.

OnePlus levert de brillen vanaf 6 juni, waardoor de aankondiging logischerwijs niet voor die datum kan plaatsvinden. Vermoedelijk presenteert de fabrikant zijn vierde smartphone ergens in de weken erna. Vorige week verscheen er een afbeelding online van het toestel.

Aangezien [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie nogal vol liep met bestelinformatie over de VR, heb ik een apart topic aangemaakt. Ook als de bril straks binnenkomt, kan dit gemeld worden in dit topic.

Terug naar Inhoudsopgave

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/SkEu03KTnGz6FFNfOEmCOBu9/full.jpg

KleurWit + Zwart
Afmetingen188 x 120 x 100 mm
Gewicht366 g
Release Datum6 juni

Carl Pei heeft bevestigd dat de OnePlus One zeker in de headset past:
Is Loop VR compatible with the One? Of course!
Terug naar Inhoudsopgave

De Loop VR wordt verzonden vanaf 6 juni. Als deze verzonden wordt met standaard shipping is deze ongeveer één week onderweg, als de VR verzonden wordt met 'Priority Shipping' is de VR een aantal dagen in huis. De VR zal dus ergens tussen 8 en 14 juni geleverd worden.

Helaas is de VR uitverkocht, maar deze was gratis 'te koop', het enige wat afgerekend moest worden waren de verzendkosten van €6,90.

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenDoor
V1.0.024-05-2016Topic aangemaaktrens-br
V1.1.024-5-2016, 19:30Ik heb het hoofdstuk "Games" toegevoegd. Tenslotte nog 2 links toegevoegd aan "Nieuws en links".AnonymousWP
V1.2.025-5-2016, 09:00Hoofdstuk 'Games' verwijdert. Hoofdstuk "Levertijden & Prijzen" toegevoegd.AnonymousWP

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 73% gewijzigd door Anonymoussaurus op 26-05-2016 22:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 23:33
Verstandig dat hier een nieuw topic voor is (en misschien wel een dag te laat :p). Ben erg benieuwd naar deze Headset! Bij een cardboard zit een magneet die werkt als een soort van knop. Zit een soortgelijke button ook in deze Headset verwerkt? Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:44
Goed idee om het gescheiden te houden!

Mini aanvulling:
Vorig jaar deelde de fabrikant vooraf kartonnen vr-brillen uit voor het evenement. Het is onbekend welke toestellen compatibel zijn met de Loop VR. Het ligt voor de hand dat in elk geval de eigen toestellen van de fabrikant in de houder zullen passen. OnePlus vermeldt dat 'de meeste 5-6"-telefoons' passen.
Carl Pei heeft bevestigd dat de OPO er in ieder geval in past.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Edzeau schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:01:
Verstandig dat hier een nieuw topic voor is (en misschien wel een dag te laat :p).
Ben er ook bang voor! Maar ga aan een moderator vragen of die alle posts wil verplaatsen (als iemand daar aan wil beginnen :P)
Ben erg benieuwd naar deze Headset! Bij een cardboard zit een magneet die werkt als een soort van knop. Zit een soortgelijke button ook in deze Headset verwerkt? Iemand een idee?
Heb hier geen idee van. Ik ben nog bezig met een los topic aan te maken voor de Ervaringen & Discussie van de VR, ik ga er namelijk vanuit dat de VR ook gebruikt gaat worden na de aankondiging. En het topic staat inmiddels online: [OnePlus Loop VR headset] Ervaringen & Discussie.
P1nGu1n schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:05:
Goed idee om het gescheiden te houden!

Mini aanvulling:

[...]
Carl Pei heeft bevestigd dat de OPO er in ieder geval in past.
Bedankt voor de link. Heb dit toegevoegd aan de TS.
Pierre schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:56:
Was helaas te laat om er 1 te bestellen, had hem graag gehad :( gewoon voor de fun
Het kan goed zijn dat er een hoop op Marktplaats / V&A aangeboden worden na de launch van de OP3. Ik zelf heb er wel eentje besteld, maar heb nog geen idee wat ik ermee moet / ga doen na de Launch.

[ Voor 38% gewijzigd door rens-br op 24-05-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
jugger naut schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:32:
Ik hoop echt dat er alsnog een 5-inch model uitkomt..
Zelfde hier, of ineens een soort van X2 uit de hoge hoed met een 810 op 5inch :+ .

Edit: De Loop VR pagina is pleite inmiddels; https://oneplus.net/nl/oneplus-loop-vr
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UkhYxox.png

[ Voor 21% gewijzigd door mdrop op 24-05-2016 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-06 13:32
mdrop schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:39:
[...]
Zelfde hier, of ineens een soort van X2 uit de hoge hoed met een 810 op 5inch :+ .

Edit: De Loop VR pagina is pleite inmiddels; https://oneplus.net/nl/oneplus-loop-vr
[afbeelding]
De hele site light eruit, krijg dezelfde errors bij het bekijken van de storen

Maar inderdaad een X2 zou ook mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdude99
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-06 16:53
Als ze 6 juni verscheept worden, wanneer zouden ze dan bezorgd worden? Dagen, weken?
Ben sinds lange tijd niet meer zo enthousiast geweest 😄

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
mdrop schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:39:
[...]

[afbeelding]
Hier dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Werkt hier weer prima in ieder geval! Zullen misschien een storing hebben gehad o.i.d.
Dutchdude99 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:32:
Als ze 6 juni verscheept worden, wanneer zouden ze dan bezorgd worden? Dagen, weken?
Ben sinds lange tijd niet meer zo enthousiast geweest 😄
Over het algemeen waren mijn bestelde telefoons met standard shipping één week onderweg. Vanwege de hoeveelheid bestellingen, 30.000 stuks in één dag, kan ik me voorstellen dat het iets langer duurt. Dus kun je er voor de zekerheid 9 dagen van maken. Ik verwacht dat je de VR binnen hebt tussen 13 en 17 juni.

Heb je de VR besteld met priority dan zal die wat minder lang onderweg zijn.
Anoniem: 580360 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:48:
Vraag me eigenlijk af als er nog enige mogelijkheid is om die loop vr te bestellen? :p
ik ben bang van niet. Maar als je hem heel graag wilt hebben, kan je ook mijn Loop VR overkopen na de launch. Voor 100 euro doen we nergens moeilijk over :P.

[ Voor 46% gewijzigd door rens-br op 25-05-2016 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 580360

Vraag me eigenlijk af als er nog enige mogelijkheid is om die loop vr te bestellen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Wel raar. Ik heb mijn ING account gekoppeld met mijn PayPal account (toen ik de OnePlus 2 bestelde). Nu heb ik dit ook gedaan met die VR headset bestellen. Gek genoeg is het bedrag nog steeds niet bij m'n ING account afgeschreven. Duurt dit langer dan 3-4 dagen dan??? Bij m'n orders staat er gewoon "pending shipment".

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Anonymoussaurus schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:26:
Wel raar. Ik heb mijn ING account gekoppeld met mijn PayPal account (toen ik de OnePlus 2 bestelde). Nu heb ik dit ook gedaan met die VR headset bestellen. Gek genoeg is het bedrag nog steeds niet bij m'n ING account afgeschreven. Duurt dit langer dan 3-4 dagen dan??? Bij m'n orders staat er gewoon "pending shipment".
Ik heb hetzelfde gedaan. (Ook met ING) Het overboeken van PayPal duurt bij mij ook altijd erg lang. Meestal tussen de 5 en 7 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:32:
Ik heb hetzelfde gedaan. (Ook met ING) Het overboeken van PayPal duurt bij mij ook altijd erg lang. Meestal tussen de 5 en 7 dagen.
Aha, vandaar. Ty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-06 15:02

spacer

SAP nerd

Denk niet dat je via de officiële kanalen er nog aan kunt komen, enige kans lijkt me ebay o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:14

LankHoar

Langharig tuig

Oké je kunt blijkbaar weer bestellen. Initieel was ik te laat, en zag net dat ze weer in stock waren. Heb gelijk besteld en bestelling is afgerond. Ben benieuwd! :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 580360

rens-br schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:19:
[...]

Werkt hier weer prima in ieder geval! Zullen misschien een storing hebben gehad o.i.d.

[...]

Over het algemeen waren mijn bestelde telefoons met standard shipping één week onderweg. Vanwege de hoeveelheid bestellingen, 30.000 stuks in één dag, kan ik me voorstellen dat het iets langer duurt. Dus kun je er voor de zekerheid 9 dagen van maken. Ik verwacht dat je de VR binnen hebt tussen 13 en 17 juni.

Heb je de VR besteld met priority dan zal die wat minder lang onderweg zijn.

[...]

ik ben bang van niet. Maar als je hem heel graag wilt hebben, kan je ook mijn Loop VR overkopen na de launch. Voor 100 euro doen we nergens moeilijk over :P.
Goh, na de launch en 100 euro is het nu ook niet waar :p toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reddawn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-03 02:46
Er zijn weer een paar headsets te krijgen op de website.
Net eentje besteld.

https://oneplus.net/nl/oneplus-loop-vr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:40
Als je snel bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Laatst online: 16:49
En VR set 'binnen', tx @Reddawn !

[ Voor 3% gewijzigd door vandermark op 25-05-2016 10:31 ]

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fommas
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:30
Hij is weer verkrijgbaar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-06 10:31
Ook twee weten te bestellen, één voor mij en één voor m'n vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:50
Besteld! :) Thanks!

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-06 22:08
Super, dankjewel voor de hint! Heb er ook een besteld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan Klok
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-06 09:18
ik ook, tnx! (maandag, meerdere keren geprobeerd in meerdere browsers, nu in 1x goed gegaan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-06 12:06
Top! Meteen besteld nu. Alleen hij kost toch 6,99 Euro verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
En weer out of stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy
  • Laatst online: 19-01 02:17

Joboy

Ex-HWI Admin
Reddawn schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:28:
Er zijn weer een paar headsets te krijgen op de website.
Net eentje besteld.

https://oneplus.net/nl/oneplus-loop-vr
Gatver, weer gemist. Hebben jullie een scriptje lopen dat je 2 dagen na aankondiging nog aan het kijken bent? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Joboy schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:09:
[...]

Gatver, weer gemist. Hebben jullie een scriptje lopen dat je 2 dagen na aankondiging nog aan het kijken bent? :9
Ooooo ik ga jou blij maken joh! Check je DM

- edit -

Nu loopt mijn DM vol met vragen, maar ik had er slechts 1 extra besteld om 1 andere tweaker blij te maken (zonder er zelf winst op te maken)... Ik neem aan dat Joboy op dat aanbod in gaat, dus mij DM'n is zinloos.

[ Voor 29% gewijzigd door Chris.nl op 25-05-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:01

shinchan03

Niels

Chris.nl schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:15:
[...]

Ooooo ik ga jou blij maken joh! Check je DM

- edit -

Nu loopt mijn DM vol met vragen, maar ik had er slechts 1 extra besteld om 1 andere tweaker blij te maken (zonder er zelf winst op te maken)... Ik neem aan dat Joboy op dat aanbod in gaat, dus mij DM'n is zinloos.
Kun je meer mensen blij maken, of had je er toevallig gewoon één over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Haha... Het is echt wat ik schreef, ik had er bewust maar één extra besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:47
:P Hahah, ik blijf het gewoon proberen wanneer ik kan en zie wel. In het ergste geval kan ik het toestel wat later bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:01

shinchan03

Niels

@Chris.nl ik had de edit nog niet gezien, dat was meteen de antwoord op mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:19:
[...]
De gehele site was blijkbaar down op dat moment en gaf op iedere pagina die error. Inmiddels is alles weer beschikbaar idd, maar nog geen loop bemachtigd :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisivisi
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 25-11-2020
Ik wil dolgraag een OnePlus Loop VR Headset. Er waren er net een paar beschikbaar maar de order plaatsen lukte niet, dus ik heb de klantenservices benaderd. Er komen er nog meer:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/h1aapao.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YL493BH.png

[ Voor 100% gewijzigd door Chrisivisi op 25-05-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:52

swv

De Loop VR zou vóór 14 juni geleverd moeten worden om op tijd te zijn voor dit gerucht http://www.techtastic.nl/...i-officieel-aangekondigd/

Dus ik zou zeggen uiterlijk de 13e in huis = 6 juni verzendbericht + 1 week wachten op de pakketbezorger (bij standaard verzending).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
Voor welke Op is die vr headset? ;)

zometeen is hij alleen voor de op 1 en 2 omdat opx een ander formaat heeft en op3 een andere aansluiting

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
sww89 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:50:
De Loop VR zou vóór 14 juni geleverd moeten worden om op tijd te zijn voor dit gerucht http://www.techtastic.nl/...i-officieel-aangekondigd/

Dus ik zou zeggen uiterlijk de 13e in huis = 6 juni verzendbericht + 1 week wachten op de pakketbezorger (bij standaard verzending).
Dat zou natuurlijk goed kunnen, maar wordt wel aan de erg krappe kant! Eén dag niet thuis zijn en het pakketje missen = launch missen.

Ga het eens navragen bij de Chat. (Momenteel 23e in de wachtrij)

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 25-05-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisivisi
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 25-11-2020
Ik wil dolgraag een OnePlus Loop VR Headset. Er waren er net een paar beschikbaar maar de order plaatsen lukte niet, dus ik heb de klantenservices benaderd. Er komen er nog meer:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/h1aapao.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YL493BH.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

rens-br schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:41:
[...]

Dat zou natuurlijk goed kunnen, maar wordt wel aan de erg krappe kant! Eén dag niet thuis zijn en het pakketje missen = launch missen.

Ga het eens navragen bij de Chat. (Momenteel 23e in de wachtrij)
Dat is zeker krap. Echter mis je dan helaas pindakaas alleen de aankondiging in VR. Voor het uiteindelijke bestellen van de OnePlus 3 zal je de VR ongetwijfeld in handen hoofd hebben. Ben benieuwd of je verder komt met de chat. Je zal momenteel niet de eerste zijn die deze vraag gaat stellen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
sww89 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:58:
[...]
Ben benieuwd of je verder komt met de chat. Je zal momenteel niet de eerste zijn die deze vraag gaat stellen ;)
Waarschijnlijk niet nee. Maar het is bij deze wel bevestigd dat de aankondiging niet op 14 juni is. Mijn historie met de chat. Namen zijn verborgen vanwege privacy.
14:01:16 - User said : Hello Support.

14:01:59 - User said : I have a question about the date of the VR Loop evenement. I'm worried that my Loop VR isn't delivered in time for the event.

14:02:35 - Support said : Thank you for taking time contacting OnePlus Customer Support, I am happy to answer all your inqueries.

14:03:01 - Support said : Please be reminded the time frame: 2weeks delivery.

14:03:23 - Support said : If the order was placed successfully then no need to worry sicne it will be deliver to you on time.

14:04:38 - User said : My order was indeed placed succesfully. The Loop VR will be send to me on 6th of June. So the Loop event is on 20 June then?

14:05:54 - Support said : I apologize but I cannot confirm it yet since we are not allowed yet to disclose any informations. This is what I can only tell you, it will be ship to you on time.

14:06:42 - User said : Well ok. Thank you for confirming to me that my headset will be there on time.
Ze gaan uit van een levertijd van 2 weken en dan zou je uitkomen op een datum op of na 20 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Lees overal weer dat een agent de 14e aangeeft. Wordt gek.. Wil deze telefoon liever vandaag nog bestellen. :X

Deze VR lijkt mij ook erg leuk, hopelijk valt de prijs mee, een paar tientjes vind ik nog prima, maar meer liever niet.

Af-en-toe refresh ik de pagina, maar nog altijd out of stocked. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
HollowGamer schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:45:
Lees overal weer dat een agent de 14e aangeeft. Wordt gek.. Wil deze telefoon liever vandaag nog bestellen. :X

Deze VR lijkt mij ook erg leuk, hopelijk valt de prijs mee, een paar tientjes vind ik nog prima, maar meer liever niet.
Lees het bericht boven je. De klantenservice heeft net bevestigd dat het niet op de 14e is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:46:
[...]

Lees het bericht boven je. De klantenservice heeft net bevestigd dat het niet op de 14e is.
De klantenservice geeft bij iemand anders weer de 14de aan. :P
Als je zoekt op OPO3 bij Google en dan de afgelopen 24 uur, kom je deze ook overal tegen.. Wie gelijk heeft, only OP knows. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
HollowGamer schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:15:
[...]
De klantenservice geeft bij iemand anders weer de 14de aan. :P
Als je zoekt op OPO3 bij Google en dan de afgelopen 24 uur, kom je deze ook overal tegen.. Wie gelijk heeft, only OP knows. :P
Grote kans dat dat allemaal te herleiden valt naar één bron. 'Iemand' die met de klantenservice heeft gepraat. Zijn er eigen screenshots beschikbaar van het gesprek met de klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-06 13:32
rens-br schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:18:
[...]

Grote kans dat dat allemaal te herleiden valt naar één bron. 'Iemand' die met de klantenservice heeft gepraat. Zijn er eigen screenshots beschikbaar van het gesprek met de klantenservice?
https://androidworld.nl/n...us-3-14-juni-presentatie/

Maarja ik geloof niet meteen alles wat ik zie, ze kunnen daar net zo goed June 30th neerzetten en dan gaat iedereen het ook geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
jugger naut schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:21:
[...]

https://androidworld.nl/n...us-3-14-juni-presentatie/

Maarja ik geloof niet meteen alles wat ik zie, ze kunnen daar net zo goed June 30th neerzetten en dan gaat iedereen het ook geloven.
Klopt, alleen zie ik dit op meerdere sites. :P
Denk inderdaad ook pas einde juni, maar we moeten maar even afwachten.

Maar misschien is het beter om het in main topic te bespreken.. Omdat dit puur om de VR gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:47
Het is ook alweer aan de kant gezet door mensen die de support hebben gesproken.

Ze schijnen van een levertijd van 14 dagen uit te gaan (tops) voor de Loop VR headsets, bij een verzending op 6 Juni kun je dan niet al op de 14e de presentatie houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy

Joboy

Ex-HWI Admin
Komt er eigenlijk een speciale app uit voor de aankondiging? Ik kan er niet zo snel iets over terugvinden en heb geen idee hoe dit bij de vorige aankondigingen er aan toe ging...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mdrop
  • Niet online
Joboy schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:51:
Komt er eigenlijk een speciale app uit voor de aankondiging? Ik kan er niet zo snel iets over terugvinden en heb geen idee hoe dit bij de vorige aankondigingen er aan toe ging...
Toen was er idd een speciale App voor, verwacht deze dus ditmaal weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
HollowGamer schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:26:
Klopt, alleen zie ik dit op meerdere sites. :P
Dat zegt helaas vrij weinig. Het komt uiteindelijk allemaal vanaf 1 website/bron. De andere nieuwssites nemen het gewoon klakkeloos over natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Anonymoussaurus schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:05:
[...]

Dat zegt helaas vrij weinig. Het komt uiteindelijk allemaal vanaf 1 website/bron. De andere nieuwssites nemen het gewoon klakkeloos over natuurlijk.
alles wat niet komt van OnePlus zelf of van Oppo komt is niet 100% waar, en dus niet te zeggen dat het waar is.
en ja, bijna alle nieuwssites kopieren ieder klein gerucht en vertellen alsof het bevestigt is.

als de Op VR Loop voor veel 5" t/m 6" dan gaan ze wel uit van een bepaald vorm,
deze heeft helemaal geen aansluiting hij is dus alleen voor kijken en niet voor gamen zoals de htc vive en samsung gear

[ Voor 21% gewijzigd door Derekboy2000 op 25-05-2016 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy

Joboy

Ex-HWI Admin
Derekboy2000 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:46:
als de Op VR Loop voor veel 5" t/m 6" is dat moet het micro usb hebben(de meerderheid heeft dat nog) en niet type C waar door het niet voor op3 is.
of juist met type C en dus alleen voor alle nieuwe android en Op telefoons
Het heeft geen van beiden. Het is in feite gewoon een veredelde CardBoard.

Zie deze video voor de instructies om hem te gebruiken.
Geen idee of hij al in de startpost staat, anders deze link mss even toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Joboy schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:51:
[...]

Het heeft geen van beiden. Het is in feite gewoon een veredelde CardBoard.

Geen idee of hij al in de startpost staat, anders deze link mss even toevoegen :)
Ik had me bericht al aangepast, ik zag al op fotos dat hij niet zoals andere is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Joboy schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:51:
[...]
Bedankt voor de link. De video is inderdaad al opgenomen in de OP. Dezelfde video is namelijk ook op Youtube geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-06 22:39
Suicyder schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:28:
Het is ook alweer aan de kant gezet door mensen die de support hebben gesproken.

Ze schijnen van een levertijd van 14 dagen uit te gaan (tops) voor de Loop VR headsets, bij een verzending op 6 Juni kun je dan niet al op de 14e de presentatie houden.
Ze zouden het in theorie natuurlijk ook voor 6 juni kunnen verzenden, waarbij wel iedereen het voor 14 juni ontvangt. Maar dat de presentatie later dan 14 juni wordt gehouden lijkt mij het meest logische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
masterjorie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:57:
[...]
Ze zouden het in theorie natuurlijk ook voor 6 juni kunnen verzenden, waarbij wel iedereen het voor 14 juni ontvangt. Maar dat de presentatie later dan 14 juni wordt gehouden lijkt mij het meest logische.
Dat zou inderdaad ook nog kunnen. In dat geval is het een kwestie van de mailbox in de gaten houden voor de DHL T&T code. Mijn order staat in ieder geval nog steeds op 'Pending Shipment'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:49

Vickiieee

Kritische lezer.

Verdorie! Ik wil er ook een! :(

Sinds de launch zo ongeveer al een OPO in bezit, en destijds ook een 'gratis' OnePlus Cardboard weten te bemachtigen. Nu wil ik deze ook dondersgraag hebben, maar ik was te laat, en nu ook nadat er weer nieuwe 'stock' was..

Heb je een soort 'voorrecht' boven andere kopers om de OnePlus 3 te bestellen als je de Loop VR hebt besteld/gekocht, denken jullie?

Als de specs en de prijs kloppen die rondgaan op het internet, dan is het voor mij een instabuy :D

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Vickiieee schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:30:
Heb je een soort 'voorrecht' boven andere kopers om de OnePlus 3 te bestellen als je de Loop VR hebt besteld/gekocht, denken jullie?
Je hebt alleen 'voorrecht' / 'voorrang' wanneer je de VR launch bekijkt, je kan daarna meteen de OP3 bestellen. Maar dit kan bekeken worden met alle VR brillen en niet alleen de Loop VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

rens-br schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:33:
[...]

Je hebt alleen 'voorrecht' / 'voorrang' wanneer je de VR launch bekijkt, je kan daarna meteen de OP3 bestellen. Maar dit kan bekeken worden met alle VR brillen en niet alleen de Loop VR.
Ah, super! Zo'n vermoeden had ik ook al, ik kon mij niet voorstellen dat ze het met een 'voorrecht' zouden doen. Voelt ietwat oneerlijk.

En zoals Sww89 aan haalt, de specs lijken geleaked door de Chinese keuringsinstantie. De OP3 is dan 2 gram lichter dan mijn OPO, wat mooi is (dat hij dus niet zwaarder is). Ik vind het alleen jammer dat er tegenwoordig nooit meer een FM-radio functie in telefoons zit.. Maargoed, dat hij alle belangrijke 3G en 4G banden zal gaan ondersteunen is al super! :D

En qua kleuren lijken ze ook wat 'ideeën' opgedaan te hebben:
Kleur: Licht grijs, Zwart, Goud

rens-br schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:33:
[...]

Ook wel super dat ze nu ein-de-lijk van het invite-systeem afgestapt lijken te zijn. Scheelt veel gedoe en frustratie. (Ik weet nog goed hoeveel moeite ik destijds gedaan heb voor een OPO invite, en dat ik uiteindelijk domweg mazzel had dankzij een duitser die zijn invite op het forum weg gaf :D

Nu alleen nog zorgen dat ik bij de VR-launch kan zijn! :o

[ Voor 26% gewijzigd door Vickiieee op 26-05-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Vickiieee schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:37:
[...]
En zoals Sww89 aan haalt, de specs lijken geleaked door de Chinese keuringsinstantie. De OP3 is dan 2 gram lichter dan mijn OPO, wat mooi is (dat hij dus niet zwaarder is). Ik vind het alleen jammer dat er tegenwoordig nooit meer een FM-radio functie in telefoons zit.. Maargoed, dat hij alle belangrijke 3G en 4G banden zal gaan ondersteunen is al super! :D
Lijken? Wat bedoel je met lijken gelekt. De specs zijn gewoon gelekt door de Tenaa.

En qua kleuren lijken ze ook wat 'ideeën' opgedaan te hebben:
Ook wel super dat ze nu ein-de-lijk van het invite-systeem afgestapt lijken te zijn.
Ben hier nog maar niet zo zeker van hoor. Ik verwacht dat alle pre-orders worden geleverd en daarna overgestapt wordt op een invite-systeem. Wel zal het invite-systeem maar maximaal 2 maanden zijn verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

rens-br schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:46:
[...]

Lijken? Wat bedoel je met lijken gelekt. De specs zijn gewoon gelekt door de Tenaa.
Oke, ze zijn inderdaad gelekt. Maar ik bedoel ook dat het nog niet de volledige lijst is, hoewel het er wel steeds mooier en mooier uit ziet!
[...]

Ben hier nog maar niet zo zeker van hoor. Ik verwacht dat alle pre-orders worden geleverd en daarna overgestapt wordt op een invite systeem. Wel zal het invite-systeem maar maximaal 2 maanden zijn verwacht ik.
Een man mag hopen, toch? :P
Ik ga in ieder geval mijn best doen om bij de VR-launch aanwezig te zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Uuhm. Ja? Maar wat doet dat er toe :P Snap de opmerking niet helemaal.
Ik ga in ieder geval mijn best doen om bij de VR-launch aanwezig te zijn :).
Ik ook! Moet zo'n bril toch wel uit kunnen proberen natuurlijk! Hopelijk is het wel in de avonduren, want mijn baas zal het vast niet op prijs stellen als ik zo'n bril op doe achter mijn bureau :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-06 19:59
rens-br schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:13:
[...]

Uuhm. Ja? Maar wat doet dat er toe :P Snap de opmerking niet helemaal.

[...]

Ik ook! Moet zo'n bril toch wel uit kunnen proberen natuurlijk! Hopelijk is het wel in de avonduren, want mijn baas zal het vast niet op prijs stellen als ik zo'n bril op doe achter mijn bureau :P
:9~ de oneplus 2 launch was toch vroeg in de ochtend? 5 uur meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Als de bril gratis blijft en er blijft. Dan bestel ik hem wel gewoon samen met mijn op3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
tomas123 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:06:
[...]

:9~ de oneplus 2 launch was toch vroeg in de ochtend? 5 uur meen ik.
Dat zou zomaar kunnen. Het tweakers artikel over de aankondiging is in ieder geval om 6 uur in de ochtend geplaatst: nieuws: OnePlus presenteert OnePlus 2.
Derekboy2000 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:26:
Als de bril gratis blijft en er blijft. Dan bestel ik hem wel gewoon samen met mijn op3
Ik verwacht na de launch meer weinig met de bril te doen. Dus deze zal waarschijnlijk dan in de V&A verschijnen.

[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 27-05-2016 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
rens-br schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 07:54:
[...]

Ik verwacht na de launch meer weinig met de bril te doen. Dus deze zal waarschijnlijk dan in de Pricewatch verschijnen.
Whaha voor €2? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik denk dat hij "Vraag & Aanbod" bedoelt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Wil er dan toch minimaal wel mijn verzendkosten uithalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
rens-br schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:29:
[...]

Wil er dan toch minimaal wel mijn verzendkosten uithalen ;)
Dat is €6,95 in nederland Tenzij het word opgehaald.

Alleen als Op iets van een controller gaan uitbrengen die werkt met bijv bleutooth dan hebben ze een hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 12:04
Mocht er nog iemand 1 over hebben toevallig dan houdt ik mij aanbevolen (via PM)

D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Derekboy2000 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:55:
[...]
Dat is €6,95 in Nederland Tenzij het word opgehaald.
Plus de verzendkosten die ik al betaald heb aan OP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
Ik krijg net een mailtje van PayPal dat OnePlus een bedrag van €6,90 heeft teruggestort op mijn rekening. Kort daarna een mailtje van OnePlus zelf met:
Thank you for your order from OnePlus.
Bij één van mijn orders staat nu 'Closed'.. even navraag doen. Wellicht kunnen ze de bestellingen toch niet aan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Lunaticc schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:25:
Ik krijg net een mailtje van PayPal dat OnePlus een bedrag van €6,90 heeft teruggestort op mijn rekening. Kort daarna een mailtje van OnePlus zelf met:

[...]

Bij één van mijn orders staat nu 'Closed'.. even navraag doen. Wellicht kunnen ze de bestellingen toch niet aan? :(
Misschien is jouw order opnieuw ingevoerd? Ik hoop dat er niks is om je zorgen over te maken. Bij mij nog geen statusupdate te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
sww89 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:38:
[...]

Misschien is jouw order opnieuw ingevoerd? Ik hoop dat er niks is om je zorgen over te maken. Bij mij nog geen statusupdate te zien.
Zojuist contact gehad met OnePlus, ze gingen het uitzoeken. Ik krijg vandaag nog een update via e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvdT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 12:52

[...]

Kreeg net dezelfde mails. In principe was het één per persoon, ze zijn dus waarschijnlijk bij iedereen met meerdere orders alles aan het cancelen op één na. Op zich wel logisch gezien de vraag, maar wel jammer aangezien ik de tweede al aan iemand had beloofd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Komen ze ook laat mee dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online

[...]

Hmz.. Ik had er 2 besteld en heb ook één mailtje van terugbetaling gekregen. Nu heb ik er 1 op closed staan, en 1 op pending shipment. Kortom, waarschijnlijk heeft OnePlus die 2e order geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Lijkt inderdaad op te treden bij mensen met meerdere orders, hier ook 1 order geannuleerd. Ik had er 2 besteld; namelijk één extra voor een voor een collega.

Edit:
Lunaticc schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:44:
[...]

Zojuist contact gehad met OnePlus, ze gingen het uitzoeken. Ik krijg vandaag nog een update via e-mail.
Via de chat vertelde een medewerker mij net dat inderdaad alles wordt geannuleerd op één order na, want vanwege een beperkte voorraad mag je er maar één per account bestellen.

[ Voor 57% gewijzigd door P1nGu1n op 31-05-2016 13:24 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
P1nGu1n schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:08:
Via de chat vertelde een medewerker mij net dat inderdaad alles wordt geannuleerd op één order na, want vanwege een beperkte voorraad mag je er maar één per account bestellen.
Wel erg vervelend, maar wel zo eerlijk lijkt me. Zou dit betekenen dat over een aantal uur de bril weer te bestellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:41
rens-br schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:29:
[...]

Wel erg vervelend, maar wel zo eerlijk lijkt me. Zou dit betekenen dat over een aantal uur de bril weer te bestellen is?
Zou zo maar kunnen. Ik heb er totaal 2 besteld op 2 verschillende accounts, ben benieuwd of daar ook 1 van wordt geannuleerd.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Erkel schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:31:
[...]

Zou zo maar kunnen. Ik heb er totaal 2 besteld op 2 verschillende accounts, ben benieuwd of daar ook 1 van wordt geannuleerd.
Zoals de medewerker het mij vertelde niet denk ik het niet, deze zei expliciet 'per account'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Erkel schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:31:
[...]
Lijkt me gek als ze dat door hebben en dat was ook niet de regel. Het was één bestelling op één account. Gaan beide orders wel naar hetzelfde naam en adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
rens-br schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:32:
[...]

Lijkt me gek als ze dat door hebben en dat was ook niet de regel. Het was één bestelling op één account. Gaan beide orders wel naar hetzelfde naam en adres?
Nee heb voor de zekerheid maar mn werk adres en mn huis adres gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Erkel schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:33:
[...]

Nee heb voor de zekerheid maar mn werk adres en mn huis adres gebruikt.
Maar betaald vanaf dezelfde paypall account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Chris.nl schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:38:
[...]

Maar betaald vanaf dezelfde paypall account?
Dat dan weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ach... Waarschijnlijk doen ze de check per OnePlus account, dus kom je er wel mee weg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-04 14:25
Volledig terecht al zeg ik het zelf.

Ik begrijp de gedachte "ik bestel er een meer voor mn collega" volledig, maar helaas zijn er ook te veel die denken, mooi die knal ik mooi eens even in de verkoop en daar door grijpen heel veel anderen mis.
Goede zet van OnePlus!

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Steeldunes schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:43:
Volledig terecht al zeg ik het zelf.

Ik begrijp de gedachte "ik bestel er een meer voor mn collega" volledig, maar helaas zijn er ook te veel die denken, mooi die knal ik mooi eens even in de verkoop en daar door grijpen heel veel anderen mis.
Goede zet van OnePlus!
Ben ik het wel mee eens, maar mn vriendin wil er graag ook een dus vandaar 2 besteld. Kijk wel of ik ze allebei krijg of niet. Snap trouwens niet wat het probleem is, er staan zat van die dingen op chinese sites als dx.com, kost niet heel veel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Erkel schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:50:
[...]
Ben ik het wel mee eens, maar mn vriendin wil er graag ook een dus vandaar 2 besteld. Kijk wel of ik ze allebei krijg of niet. Snap trouwens niet wat het probleem is, er staan zat van die dingen op chinese sites als dx.com, kost niet heel veel meer...
OnePlus zal geen liefdadigheidsinstelling zijn (ze zijn gratis en dat kost dus geld) en wil waarschijnlijk met max. één per account voorkomen dat mensen die dingen kopen en daarna voor (veel) geld verkopen op eBay o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
rens-br schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:00:
[...]

OnePlus zal geen liefdadigheidsinstelling zijn (ze zijn gratis en dat kost dus geld) en wil waarschijnlijk met max. één per account voorkomen dat mensen die dingen kopen en daarna voor (veel) geld verkopen op eBay o.i.d.
Ze kosten geen geld, ze maken er nog winst op, de aanschafkosten van zo'n setje zullen echt niet hoger liggen dan 6,90. Zeker niet als je er 30.000 besteld.

[ Voor 12% gewijzigd door Erkel op 31-05-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Erkel schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:14:
[...]
Ze kosten geen geld, ze maken er nog winst op, de aanschafkosten van zo'n setje zullen echt niet hoger liggen dan 6,90. Zeker niet als je er 30.000 besteld.
Nee, maar de verzendkosten van DHL worldwide kost wel zoiets. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joboy

Joboy

Ex-HWI Admin
Hmm, betekend dit dat er weer een hele hoop gaan vrijkomen binnenkort? (maw: moet ik de pagina weer in het oog houden :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Het is vanuit mijn oogpunt best lullig om er meerdere te bestellen. Daardoor kunnen andere mensen er geen bestellen. Maar goed. Misschien kan OnePlus nu andere mensen blij maken :). Ik gun het iedereen namelijk hoor, daar niet van.

[ Voor 12% gewijzigd door Anonymoussaurus op 31-05-2016 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-06 00:11
https://forums.oneplus.ne...rder-got-canceled.448172/

Hier hetzelfde, collega raakte niet door checkout, ik had voor hem een exemplaar extra besteld omdat het me wel lukte, dat is nu closed&refunded. Helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door anessie op 31-05-2016 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Om 5:00 vannacht ook nog een mail ontvangen over de annulering. Als ze dat nou meteen hadden gedaan, had ze wat werk pp de helpdesk gescheeld..
Dear OnePlus customer,

Thanks for your interest in the OnePlus 3 and the Loop VR launch. Due to limited stock, each OnePlus account is only allowed to purchase one VR headset and we have therefore cancelled your additional VR headset orders. We apologize for any confusion this has caused. We have issued a refund for the shipping fee and it will take 2-3 days to reflect in your account.

Thank you for your understanding.
OnePlus Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-06 13:36
Wanneer worden de Loop's verzonden?

Mochten er invite codes bij zitten dan zal ik mijne hier posten. Ga de OP3 niet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
trix0r schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:13:
Wanneer worden de Loop's verzonden?

Mochten er invite codes bij zitten dan zal ik mijne hier posten. Ga de OP3 niet bestellen.
Er zijn geen invites: https://forums.oneplus.ne...alk-about-invites.448254/

Ze beginnen 6 juni met verzenden: https://oneplus.net/oneplus-loop-vr

[ Voor 9% gewijzigd door P1nGu1n op 01-06-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-06 13:36
During the first two hours of the launch, our new flagship device will be available exclusively in the Loop, which doubles as the world’s first global VR shopping experience. Open sales for the OnePlus 3 will begin on OnePlus.net at 3:00 PM Eastern Time. Start preparing to join the experience today and download the app now!
Hoe dan, als er geen code bij zit? Een VR app kan je prima bekijken zonder VR bril.

[ Voor 12% gewijzigd door Montaner op 01-06-2016 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

GmR

Ze zijn blijkbaar vandaag al begonnen, ik kreeg zojuist een email met de tekst
High five! Your order has been shipped.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
In dit topic alleen levertijden bespreken. Ervaringen mogen besproken worden in: [OnePlus Loop VR headset] Ervaringen & Discussie