Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Lijkt me wel dat men via .de/.uk (beide DHL warehouses die Oneplus gebruikt) verder gaat shippen ipv nog vanuit China te laten vertrekken. Op 36/48u kan dat allemaal in orde zijn. Wat balen kan zijn is dat je een DHL aflevering maandag mist en het dinsdag ergens op te halen valt, uren voor de launch
Misschien heb ik erover gelezen, maar er zit toch echt niks bij van code of documentatie bij die LOOPVR wat iemand met zn 3rd party VR set niet heeft? Ik heb hier nog wel zo'n Colorcross setje.
[ Voor 34% gewijzigd door anessie op 07-06-2016 17:08 ]
Met een bluetooth controller. Ik ben wel benieuwd naar het bestelproces dan van de OnePlus 3. Veel VR apps hebben een cursor in het midden van het scherm zodat je met je hoofd acties kunt uitvoeren op knoppen. Wordt nog leuk dan. Wie het snelste kan knikken heeft de OnePlus 3 als eerste in huisOssi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:50:
[...]
Dat is wel ff eenmomentje...
Maar hoe bedien ik m dan?
Veel plezier dan volgende week met uitproberenrens-br schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:44:
Zoals verwacht vandaag inderdaad ook bezorgd.
Ik heb ook vandaag pas een mailjte gehad, andere account is ie nog niet eens verzonden... Wel jammer dat ze er niet een tracking nummer bij doen...Suicyder schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:10:
Ik kreeg vannacht om 4:36 een mailtje 'High five! Your order has been shipped.' Ik zal wel een van de laatste mensen zijn, was ook laat met bestellen
[ Voor 7% gewijzigd door Erkel op 08-06-2016 11:54 ]
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
is everything cool?
Ik heb wel een code, helemaal onderin het mailtje (sku).Erkel schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:53:
[...]
Ik heb ook vandaag pas een mailjte gehad, andere account is ie nog niet eens verzonden... Wel jammer dat ze er niet een tracking nummer bij doen...
Deze voer ik in en dan krijg ik DHL, maar er is nog geen informatie beschikbaar. (mailtje om 8 uur vanochtend gekregen))
edit: oeps sorry, bedankt voor de info dat dit niks met verzenden te maken heeft

Uhm tsja dan is het afwachten....
[ Voor 13% gewijzigd door Dutchdude99 op 08-06-2016 15:37 ]
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
Die SKU staat ook in het bevestigingsmailtje van je order. Dus die klopt niet / is geen tracking nummer (bij mij iig niet.)Dutchdude99 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:19:
[...]
Ik heb wel een code, helemaal onderin het mailtje (sku).
Deze voer ik in en dan krijg ik DHL, maar er is nog geen informatie beschikbaar. (mailtje om 8 uur vanochtend gekregen)
[ Voor 3% gewijzigd door Erkel op 08-06-2016 15:24 ]
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Dutchdude99 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:19:
[...]
Ik heb wel een code, helemaal onderin het mailtje (sku).
Deze voer ik in en dan krijg ik DHL, maar er is nog geen informatie beschikbaar. (mailtje om 8 uur vanochtend gekregen)
SKU staat voor Stock Keeping Unit, een soort intern productnummer. Dat heeft niks te maken met de verzending.Erkel schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:22:
[...]
Die SKU staat ook in het bevestigingsmailtje van je order. Dus die klopt niet / is geen tracking nummer (bij mij iig niet.)
[ Voor 22% gewijzigd door P1nGu1n op 08-06-2016 15:32 . Reden: verkeerde quote ]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Edit: zojuist even ge-chat, en het komt er op neer, dat die van mij wat later is. Omdat ze het erg druk hebben met het leveren van die dingen. Hij zal binnenkort moeten komen.
Een beetje off-topic, maar, ik ben echt ten zeerste te spreken over de support van OnePlus. En dan met name de live-chat. Ze willen echt alles voor je doen om het opgelost te hebben. Erg tevreden
[ Voor 83% gewijzigd door Anonymoussaurus op 08-06-2016 20:42 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Nogal een onbeschoft antwoord
Hmm. Opvallend. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je het zegt hè. Bij mij waren ze juist erg aardig.jugger naut schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:03:
Vandaag nog steeds niet verzonden. Van Oneplus support te horen gekregen dat ik gewoon moet wachten en dat alles wel goed komt. Ik quote: "Be happy you got to order one in the first place, just be patient."
Nogal een onbeschoft antwoord
Anoniem: 166897
De order staat op dit moment trouwens nog steeds op 'Processing'.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 166897 op 08-06-2016 23:01 ]
Ik doe altijd erg mijn best om netjes te zijn. Ik heb de indruk dat de persoon dit niet slecht over wil laten komen, maar dit niet goed kan verwoorden aangezien de moedertaal van de mensen bij de Live Chat geen Engels is (vaak grammaticale fouten en woorden zoals coz i.p.v. because).Anonymoussaurus schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:37:
[...]
Hmm. Opvallend. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je het zegt hè. Bij mij waren ze juist erg aardig.
Raar. Nog nooit meegemaakt. Je treft het niet echtjugger naut schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:51:
Aangezien de moedertaal van de mensen bij de Live Chat geen Engels is (vaak grammaticale fouten en woorden zoals coz i.p.v. because).
Hoe kom je daar trouwens bij? Er werken mensen van over de hele wereld bij OnePlus.
Het kan zijn dat ik steeds de verkeerde tref, maar dat is mijn observatie uit ongeveer 10-15 chat sessies. Ik trek hieruit de conclusie dat de Live Chat support door een bedrijf wordt gedaan dat niet in een Engelstalig land staatAnonymoussaurus schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 00:14:
[...]
Raar. Nog nooit meegemaakt. Je treft het niet echt.
Hoe kom je daar trouwens bij? Er werken mensen van over de hele wereld bij OnePlus.
Ik hoop elke keer dat dat bij mij ook het geval is. Mijn order is ook nog processing en het evenement nadert al snelAnoniem: 166897 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:59:
Vanmiddag een SMS ontvangen van DHL met de melding dat het pakketje (afkomstig uit Polen) morgen zal worden afgeleverd.
De order staat op dit moment trouwens nog steeds op 'Processing'.
Hoop dat ik de launch wel kan meemaken. Ook geen zin om dinsdag om 1815 thuis te komen en dan nog de VR eerst te moeten ontdekken etc.
Had gehoopt er dit weekend al mee te kunnen spelen etc.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Mijn Loop staat ook nog op 'processing' dus ik vraag mij af wanneer ik 'm krijg.
Overigens ben ik dinsdag niet eens in de gelegenheid om te kijken denk ik...
En moet nog wachten. Normaal gaat dat allemaal veel sneller. De OPO en OPx waren eerder binnen.
Nog steeds processing......
We wachten rustig af. Geen zin om een ander VR setje te halen. Als hij op tijd is bestel ik meteen een OP3. En anders wel daarna. De OP3 komt er wel
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
is everything cool?
[ Voor 21% gewijzigd door Anonymoussaurus op 10-06-2016 14:06 ]
Dat is positief. Hopelijk krijg ik de mijne dan ook vandaag of morgen.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:04:
M'n pa stuurt zojuist een foto naar me toe, met het pakketje (de VR bril). Hyped. Staat nog steeds op "processing" trouwens
.
Burb sorry voor de typo's net ik ben een beetje misselijk
[ Voor 42% gewijzigd door swv op 10-06-2016 16:03 ]

Ik ben er klaar voor!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
De reply:
"We are still preparing it in our warehouse, don't worry it will be shipped before the presentation."
Hopelijk asap
En het pakje ligt hier al thuis naast me
Laat die DHL kerel morgen of maandag dus niet ontsnappen gasten!
[ Voor 29% gewijzigd door anessie op 10-06-2016 22:12 ]
Maar nu snap ik alleen niet hoe je je telefoon in moet stellen dus ik ga eens even op onderzoek uit
Order staat ook nog steeds op processing.
Nu maar even uitproberen!
[ Voor 10% gewijzigd door tomdg op 11-06-2016 12:12 ]
En status op site staat nog op processing.
Zoek nog naar een magneetje om hem mee te kunnen bedienen.

Zo.
Mijn HTC One Max (5.9"23 mei 2016 19:36:49
Processing
[ Voor 16% gewijzigd door S_Chief op 11-06-2016 12:44 ]
Mijne ook, nog steeds op processing.
Besteld op "23 mei 2016 20:19:03".
De mijne stond 8 juni op shipped out, kwam gisteren binnen.Arjan Klok schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 13:48:
Hmm die van mij staat al 3 dagen op "shipped out", maar nog niets gezien.. Ook geen track&trace code gehad..
Staat nu nog op shipped out en niet op complete.
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
Owkej, die van mij 9 juni. Heb zo'n gevoel dat ie vandaag niet meer binnen komt... Wordt spannend... HahaDutchdude99 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 13:55:
[...]
De mijne stond 8 juni op shipped out, kwam gisteren binnen.
Staat nu nog op shipped out en niet op complete.
Kreeg vandaag ook mijn mailtje. Maar heb mijn VR inmiddels al binnen.

Ik kreeg vandaag ook shipment mail, en ik had hem gister binnensww89 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 13:19:
Ik kreeg vanmorgen ook mijn mailtje. Ik denk dat ze de postduif later hebben weggestuurd dan de DHL meneer

T&T codes ontvang je ook niet bij de Loop VR. Ze kunnen wel getracked worden, maar OnePlus is vergeten de codes te verschaffen.Arjan Klok schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 13:48:
Ook geen track&trace code gehad..
Haha, ja zo, eerst bril dan mail, had ik het ook liever gehad.. maar helaas. Nu maar hopen dat hij vandaag binnen komt...Anonymoussaurus schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:09:
Ook ik kreeg vanochtend een mailtje dat ik mijn VR headset was verzonden. Terwijl ik hem vrijdag zelfs al binnen had!
[ Voor 7% gewijzigd door Lunaticc op 13-06-2016 19:13 ]
Fix'dASW1 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:55:
Je bent er morgen niet meer?
Had een toestel geregeld om de launch mee te kijken met de VR, gaat niet gebeuren dus...
hmmm dat is zuur...Suicyder schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:11:
Helaasch, Loop VR nog niet binnen, vandaag pas vlak voor/tijdens launch event weer thuis.
Had een toestel geregeld om de launch mee te kijken met de VR, gaat niet gebeuren dus...
ik heb wat dat aangaat 2 gelukjes, gelukje 1, tvrouwtje is vandaag vrij, dus mocht hij vandaag nog binnen komen.. gaat dat goed komen. Gelukje 2, een vriend van me heeft een andere VR-bril die ik vast wel ff mag lenen.... We wachten het af...
5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5
Maar ik zal niet zo snel iets kopen bij OnePlus, de support is en was om te huilen, zowel via chat, twitter of tickets.
Vreemd dat jij er zo'n slechte ervaring mee hebt. Ik heb juist hele goede ervaring met de support. Ze zijn snel en behulpzaam. Hoe komt het dat je er slechte ervaringen mee hebt?Kid_Stevie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:20:
Maar ik zal niet zo snel iets kopen bij OnePlus, de support is en was om te huilen, zowel via chat, twitter of tickets.
Kortaf antwoorden, het gesprek beëindigen terwijl ik nog een vraag aan het stellen ben, niet zoeken naar oplossingen, geen mogelijkheid om pakket nogmaals te versturen of in eerste instantie adres aan te passen, uit de chat support gegooid worden terwijl ik nog een vraag aan het stellen was, via twitter vraag stellen dia ik via persoonlijk bericht al had beantwoord, verkeerde pakketvervoerder noemen (zeiden dat het met Royal mail kwam, terwijl dit natuurlijk gewoon DHL was) en nog wat van zulke zaken.rens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:28:
[...]
Vreemd dat jij er zo'n slechte ervaring mee hebt. Ik heb juist hele goede ervaring met de support. Ze zijn snel en behulpzaam. Hoe komt het dat je er slechte ervaringen mee hebt?
Ze zijn over het algemeen wel vriendelijk en wil ook best geloven dat de mensen zelf wel iets willen proberen, maar mijn ervaringen zijn verre van goed.
Erg jammer dat te horen. Maar begrijp na je verhaal wel dat je dat een slechte ervaring vind.Kid_Stevie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:39:
[...]
Ze zijn over het algemeen wel vriendelijk en wil ook best geloven dat de mensen zelf wel iets willen proberen, maar mijn ervaringen zijn verre van goed.
Prachtig op tijd.
Voor wat ik gelezen heb heeft hij als nadeel dat er geen knoppen bij zitten en er zit ook geen controller bij.
5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

[ Voor 86% gewijzigd door Luukth op 21-06-2016 09:15 ]
Ik zou vooral voor een andere headset kijken, tenzij je hem gratis kan krijgen van iemand om het uit te proberen. Er zijn genoeg betere headsets, wel iets duurder dan alleen de verzendkosten van deze, maar is t wel waard.larry_flynt schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:56:
Is de VR headset nog ergens te verkrijgen? Ik heb gisteren mijn toestel binnen gekregen en wil graag ook eens VR gebruiken. Of is er een andere VR bril die ik kan gebruiken?
Zijn alle VR brillen te gebruiken? Want in niet elke bril zal deze telefoon passen neem ik aan.Kid_Stevie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:57:
[...]
Ik zou vooral voor een andere headset kijken, tenzij je hem gratis kan krijgen van iemand om het uit te proberen. Er zijn genoeg betere headsets, wel iets duurder dan alleen de verzendkosten van deze, maar is t wel waard.
Moet je even zoeken, bij de brillen staat vaak welk toestel er in kan of welk formaat geschikt is.larry_flynt schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:07:
[...]
Zijn alle VR brillen te gebruiken? Want in niet elke bril zal deze telefoon passen neem ik aan.
Als je telefoon er niet bij staat even kijken naar het formaat en vergelijken met toestellen die er wel bij staan. En er zijn op best veel plekken reviews te vinden.
Eventueel kan je mensen vragen welke vr headset mensen gebruiken met het toestel dat je hebt (bijvoorbeeld hier op tweakers of reddit (over je toestel of /r/GoogleCardboard/ etc).
In dit topic alleen levertijden bespreken. Ervaringen mogen besproken worden in: [OnePlus Loop VR headset] Ervaringen & Discussie