Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heeft iemand een idee waar ik goedkoop een adapter voor in de auto kan komen?
Wil best de officiële kopen, dan heb ik ook een tweede kabel, helaas dan geen adapter - of zit deze er toch bij?

Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:12

WCA

HollowGamer schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:30:
Wil best de officiële kopen, dan heb ik ook een tweede kabel, helaas dan geen adapter - of zit deze er toch bij?

Bij de adapter zit een kabel ja :)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
GreNade schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:47:
[...]

Bij de adapter zit een kabel ja :)
Bedoel een losse (Dash) adapter. ;)
Dus dash-adapter + kabel + auto lader.

Gewoon dat ik 30 euro nogal flink een bedrag vind, aan de andere kant ben ik wel erg tevreden over de kwaliteit van OP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:30:

Ik heb de Dash Car Charger sinds een week binnen, en een paar dagen geleden voor het eerst gebruikt. Man, wat is daar heerlijk zeg. Ik ben er ook een uitgebreide review over aan het schrijven, en je krijgt er inderdaad een Dash kabel bij. Voor die 30 euro krijg je dus:
  • Snelladen in de auto (sneller dan welke andere techniek dan ook)
  • Extra laadkabel
  • Zeer strak uiterlijk
Is die 30 euro zeker waard. Ik heb hem voor 10 euro kunnen kopen, door de referral links.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:51
Ik heb een tijdje dit topic in de gaten gehouden en lees dat veel mensen geen goeie screenprotector hebben gevonden. Degene die er op zat is inmiddels een klein beetje aan het loslaten en de randen zijn dus een beetje smerig geworden.

Ik zit nu zelf te kijken naar https://www.telefoonglaas...r-glazen-screenprotector/ maar kan verder geen ervaringen vinden behalve degene op de website.

Hebben mensen ervaring met deze screenprotector of een idee voor een andere?

[ Voor 8% gewijzigd door Extigo op 06-09-2017 13:11 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-06 07:39
demo31051987 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:11:
Ik heb een tijdje dit topic in de gaten gehouden en lees dat veel mensen geen goeie screenprotector hebben gevonden. Degene die er op zat is inmiddels een klein beetje aan het loslaten en de randen zijn dus een beetje smerig geworden.

Ik zit nu zelf te kijken naar https://www.telefoonglaas...r-glazen-screenprotector/ maar kan verder geen ervaringen vinden behalve degene op de website.

Hebben mensen ervaring met deze screenprotector of een idee voor een andere?
Ik heb deze screenprotector er al sinds juni op zitten. Geen luchtbellen, stof oid onder de screenprotector. Van alle protectors die ik heb gebruikt past deze het beste.

https://www.amazon.co.uk/...age_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Ik gebruik deze icm de Spigen ruged armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 12:38
BlakeNL schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:34:
[...]

Ik heb deze screenprotector er al sinds juni op zitten. Geen luchtbellen, stof oid onder de screenprotector. Van alle protectors die ik heb gebruikt past deze het beste.

https://www.amazon.co.uk/...age_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Ik gebruik deze icm de Spigen ruged armor.
Hoe bevalt de Spigen ruged armor. Ik heb de Neo Hybrid maar bij mij is de kunstof omranding al geknapt. Dus ik twijfel nu welke hoes ik nu ga nemen.
Ik heb dezelfde screenprotector en die zit idd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-06 07:39
thespeed schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:57:
[...]

Hoe bevalt de Spigen ruged armor. Ik heb de Neo Hybrid maar bij mij is de kunstof omranding al geknapt. Dus ik twijfel nu welke hoes ik nu ga nemen.
Ik heb dezelfde screenprotector en die zit idd goed.
Sinds de dag dat ik de oneplus 3t heb (rond december) zit de armor er op. Nog steeds even strak ogend. Bevalt mij dus prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 12:38
BlakeNL schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:49:
[...]

Sinds de dag dat ik de oneplus 3t heb (rond december) zit de armor er op. Nog steeds even strak ogend. Bevalt mij dus prima!
Perfect.. ik heb hem nu ook besteld.
Vond de Neo hybrid ook altijd mooi maar de rand knapte mij te snel.
Verder ging de verf daar ook al helemaal vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
het is hier vast al eens voorbij gekomen, maar kan het niet zo snel vinden, dus:
De screenprotector die was meegeleverd met mijn OP3T heeft het begeven (haalde hem uit mijn zak en hij was er half af en er zat een vouw in).
Tot mijn verbazing vind ik op AliExpres alleen maar lelijke screenprocectors waar aan de bovenkant een hap uit het scherm is. Ik wil gewoon zo een die er standaard op zit. Ik hoef niet zo'n lelijk tempered glass geval waarvan de boven en onderkant zwart zijn (of een andere kleur). Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Liefst max €2 per stuk (incl. verzendkosten).

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
@miicker eBay? Toevallig wil ik de mijne (ook af fabriek) ook vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Heeft iemand hier nog een recente ervaring met een namaak sandstone case (of de TPU versie)? Heb nu meerdere cases gehad maar de originele sandstone case blijft het beste qua grip en vooral vorm (niet te dik). Mijne begint op de hoekjes te breken (wat zo'n beetje standaard lijkt) dus ik heb geen zin om weer 20 euro voor een nieuwe neer te leggen (als 'ie überhaupt nog in de store zou zijn).

Edit: heb de gok maar genomen en de 1e besteld. Zag hier nog wat oude berichten en het lijkt redelijk goed te zijn. :p

[ Voor 9% gewijzigd door S_Chief op 02-10-2017 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18-06 08:34
Laat even weten hoe die bevalt.

Ik heb ook de originele sandstone case besteld voor 20 euro.
Hij is her en der vaal geworden, en na een kleine val (40 cm) zijn er 2 stukjes af. Ben er niet 20-euro-tevreden over.
Dacht dat ik er goed aan deed een originele case te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-05 21:18
Iemand een idee om de gele vlekken van een doorzichtige tpu case af te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
Vandaag deze:
https://www.amazon.de/dp/...3044161_185740101_TE_item
geplakt. (Casebase Onplus 3 case (ook voor de 3T uiteraard).
Dat gaat echt super simpel en voor zover ik kan zien met het alcohol doekje, stof sticker om stofjes weg te halen is het me goed gelukt.
Ben er voor die prijs voor 2 echt erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:45
S_Chief schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:12:
Heeft iemand hier nog een recente ervaring met een namaak sandstone case (of de TPU versie)? Heb nu meerdere cases gehad maar de originele sandstone case blijft het beste qua grip en vooral vorm (niet te dik). Mijne begint op de hoekjes te breken (wat zo'n beetje standaard lijkt) dus ik heb geen zin om weer 20 euro voor een nieuwe neer te leggen (als 'ie überhaupt nog in de store zou zijn).

Edit: heb de gok maar genomen en de 1e besteld. Zag hier nog wat oude berichten en het lijkt redelijk goed te zijn. :p
Welke heb je gekozen en hoe bevalt hij? Originele sandstone van mij heeft het afgelopen week begeven. Er is zoveel keuze dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:05

Laguna

Connaisseur

Ik had m'n OP3 zowat een jaar lang zonder case gebruikt, totdat ie een keer naast m'n broekzak belandde en op de galerij viel, waarna het volledige scherm gebroken was. Sindsdien heb ik al diverse opties geprobeerd om vooral de grip te verbeteren:
  • Na het vervangen van het scherm door OnePlus hadden ze er een gratis officiële clear TPU case bij gedaan. Voordeel: ziet er in het begin strak uit en het toesteldesign blijft zichtbaar. Nadeel: na verloop van tijd trekken de oliën uit je hand in het TPU materiaal waardoor de case gelig wordt, oftewel lelijk. Tevens wordt er aan de bovenkant tussen de case en het toestel veel rommel verzameld, waaronder stof en zand, dat voor beschadigingen heeft gezorgd.
  • Bij m'n Nexus 5 was ik erg fan van dbrand skins, vervolgens de black dragon variant (meeste grip) voor de OP3 geprobeerd. Past zoals altijd bij dbrand perfect, maar ik ben geen fan van al die flaps met scherpe hoeken aan de zijkant, die hebben namelijk de neiging om op den duur los te laten. Daarom heb ik ook het liefst een skin die echt alleen de achterkant bedekt (zoals bij de Nexus 5), al is dat bij de OP3 geen optie omdat de zijkanten dan glad blijven en de dbrand skin verder geen enkele bescherming biedt voor het scherm bij vallen.
  • Vervolgens 2 nieuwe cases besteld: de Nillkin Frosted Shield en een Spigen Rugged Armor lookalike. De Nillkin is een hard case, past perfect en biedt de broodnodige grip en zowel de onderkant als bovenkant zijn redelijk open waardoor er daar zich geen rommel kan verzamelen, erg tevreden met deze case. De Spigen lookalike (TPU) gaat mogelijk nog terug, vergeleken met de Nillkin heeft die toch een aantal nadelen. De case is wat omvangrijker, de randen om het scherm zitten dichter op het scherm waardoor het eerder zal voorkomen dat de case in de weg zit bij het gebruik van het touchscreen. Daarnaast steken de knoppen redelijk uit, waardoor ze makkelijk te bedienen zijn, maar ook makkelijk per ongeluk getriggerd kunnen worden. Als laatste zal er, net als bij clear TPU case, rommel verzameld worden in het gedeelte aan de bovenkant. Het voordeel is wel dat deze zwart is en dus niet geel zal verkleuren.
  • Ook nog de officiële covers van OnePlus overwogen, met name de Sandstone variant. Maar die zijn niet meer te bestellen via OnePlus en tevens vind ik dat grote gat onder de camera lelijk bij gebruik van een zilvergrijze OP3.
Momenteel gebruik ik dus de Nillkin.

[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 30-10-2017 09:42 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

^^ ik mis de spigen neo hybrid nog in je lijstje. Die al geprobeerd?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

EWK schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:53:
^^ ik mis de spigen neo hybrid nog in je lijstje. Die al geprobeerd?
Nee, maar bewust niet gekozen vanwege een aantal negatieve ervaringen hier en de case zou weinig extra grip bieden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zelf gebruik in de Tudia Ultra tough Omnix

Geeft een hoop grip (De telefoon wordt er fors dikker door)
stof e.d. verzamelt zich vooral bij de homeknop.. dus eens in de zoveel tijd haal ik hem open om even het hoesje en telefoon schoon te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 16:26
vipinholland schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 10:08:
[...]

Ik heb zelf deze besteld

http://s.aliexpress.com/3Yz2uyEN

Werkt perfect. Word geleverd met sticker magneten die je op je telefoon kan plakken. Echter als je een hoesje gebruikt kan je hem ook tussen je telefoon en hoesje leggen.
Aangezien de OP3 van metaal is heb je die sticker magneet toch niet nodig?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

JunkO schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:55:
[...]

Aangezien de OP3 van metaal is heb je die sticker magneet toch niet nodig?
Bij de OP3 (en vele andere toestellen) wordt gebruik gemaakt van geanodiseerd aluminium, aluminium is van nature niet magnetisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
mschol schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:27:
Zelf gebruik in de Tudia Ultra tough Omnix

Geeft een hoop grip (De telefoon wordt er fors dikker door)
stof e.d. verzamelt zich vooral bij de homeknop.. dus eens in de zoveel tijd haal ik hem open om even het hoesje en telefoon schoon te maken
Wat ook helpt om stof in de kieren en gaten te voorkomen is met een stofzuiger even de broekzak stofvrij te maken. Wat er niet is, is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-06 21:49
Arunia schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:59:
Vandaag deze:
https://www.amazon.de/dp/...3044161_185740101_TE_item
geplakt. (Casebase Onplus 3 case (ook voor de 3T uiteraard).
Dat gaat echt super simpel en voor zover ik kan zien met het alcohol doekje, stof sticker om stofjes weg te halen is het me goed gelukt.
Ben er voor die prijs voor 2 echt erg blij mee.
Bevalt deze nog steeds goed? Valt deze goed over de randen, geen stofverzameling aan de zijkanten/onder het plaatje etc.
Laguna schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 00:05:
Ik had m'n OP3 zowat een jaar lang zonder case gebruikt, totdat ie een keer naast m'n broekzak belandde en op de galerij viel, waarna het volledige scherm gebroken was. Sindsdien heb ik al diverse opties geprobeerd om vooral de grip te verbeteren:

<knip>

• Vervolgens 2 nieuwe cases besteld: de Nillkin Frosted Shield en een Spigen Rugged Armor lookalike. De Nillkin is een hard case, past perfect en biedt de broodnodige grip en zowel de onderkant als bovenkant zijn redelijk open waardoor er daar zich geen rommel kan verzamelen, erg tevreden met deze case.

Momenteel gebruik ik dus de Nillkin.
Ik had ook eerst de officieel meegeleverde zachte case om mijn 3T.

Omdat ik wat anders wilde, daarna de Nilkin Frosted Shield besteld en ik ben hier erg tevreden over qua grip, looks en bescherming. Slechts één maar: de openheid aan de onder- en bovenkant maakt de telefoon daar kwetsbaar. Nog geen ervaring mee, maar als de telefoon verkeerd valt ;w ....

Ik heb recent deze besteld. De tijd zal leren of de Nilkin wordt vervangen door deze.

[ Voor 13% gewijzigd door Theone098 op 30-10-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Theone098 Ja en nee. Het lijkt alsof mijn scherm krom is, dus met drukken hoor je soms op bepaalde plekken klikken en daarnaast is de reactie niet altijd even goed hierdoor. Ik zie ook ergens in het midden een soort olievlekje zitten, maar krijg het er niet onderuit. Iets zegt me hierdoor ook dat mijn scherm krom is.

Stof langs de randen heb ik iig nog niet. Dus het hangt er ook niet overheen zeg maar.
Er zit wel 1 stofje rechtsonder richting het scherm. Wellicht dat dat de reden is van het niet lekker zitten, maar omhoog halen nu nog lijkt me niet echt meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
@Arunia: Helaas dus niet voor mij. Ik blijf verder zoeken.....

[ Voor 9% gewijzigd door Theone098 op 30-10-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-06 22:08

Zjemm

...

er is voor de 3(t) gewoon geen goede glass protector. als die dingen hebben een lijmrand inplaats van volledig op het scherm vast te zitten. na drie weken ofzo komt er troep tussen en na een tijdje plakt het gewoon steeds slechter, daarbij zit er lucht lussen die er voor zorgt dat je af en toe regenboog vlekken ziet.

misschien toch maar weer plastic erop plakken :(

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Inderdaad. Bij mij ook een olievlek in het midden. En slecht reageren. Misschien de tweede nog doen, maar dan op zoek naar een goede plastic protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
De MOFI is binnen...... Een mooie case die goed bij het 3T design past (zeker in het zwart bij mijn Midnight Black). Goede camerabescherming, er zit echt een verhoging in de case rondom de camera.

Nadelen: de randen liggen op dezelfde hoogte als het scherm en de case is iets gladder dan de Nillkin.
Edit: en vingerafdrukken zijn goed zichtbaar.

En de winnaar is: gezien de nadelen van de MOFI ga ik voor de Nillkin.

[ Voor 57% gewijzigd door Theone098 op 10-11-2017 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
Mijn originele OnePlus autolader is gisteren binnen gekomen en ik ben er erg content mee (ook al heb ook de Blitzwolf en die voldoet die prima 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18-06 08:34
Nu een extra oplader en kabel voor nog geen 18 euro op 'black fridday'

https://oneplus.net/nl/da..._term=link&utm_content=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:31
Aardappel schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:53:
Nu een extra oplader en kabel voor nog geen 18 euro op 'black fridday'

https://oneplus.net/nl/da..._term=link&utm_content=nl
+7 euro verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 22:03
Verkoopt de officiele store helemaal geen accessoires meer voor oudere modellen? Alles wat ik zie is 5 en 5T en niets anders.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
PjotrStroganov schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:45:
Verkoopt de officiele store helemaal geen accessoires meer voor oudere modellen? Alles wat ik zie is 5T en niets anders.
Correct. Wat had je willen kopen dan? Opladers zijn nog gewoon te koop, alleen de hoesjes niet, maar die kan je zo'n beetje overal kopen voor de helft van de prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Anonymoussaurus schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:48:
[...]

Correct. Wat had je willen kopen dan? Opladers zijn nog gewoon te koop, alleen de hoesjes niet, maar die kan je zo'n beetje overal kopen voor de helft van de prijs..
Aangezien ik referral punten heb gekregen, was ik wat rond aan het kijken voor een officieel hoesje voor een goede prijs. Maar voor oneplus is het blijkbaar uit het oog uit het hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
PjotrStroganov schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:50:
Aangezien ik referral punten heb gekregen, was ik wat rond aan het kijken voor een officieel hoesje voor een goede prijs. Maar voor oneplus is het blijkbaar uit het oog uit het hart.
Dan koop je toch iets anders dan een hoesje? Maakt geen drol verschil of je het hoesje nou bij OnePlus haalt of via bijvoorbeeld AliExpress. Garantie kennen ze bij AliExpress ook gewoon namelijk ;).

Vind je het ergens niet een beetje logisch dat ze hun productionresources moeten richten op hoesjes voor hun recentere toestellen? Bovendien weet OnePlus dat je de hoesjes op AliExpress kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Anonymoussaurus schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:53:
Maakt geen drol verschil of je het hoesje nou bij OnePlus haalt of via bijvoorbeeld AliExpress. Garantie kennen ze bij AliExpress ook gewoon namelijk ;).
Het enige verschil is dat je dan zo lastig die referral punten kan inzetten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:57:
Het enige verschil is dat je dan zo lastig die referral punten kan inzetten. :+
Nee hoor. Zo heb ik er een Dash Car Charger van gekocht, en OnePlus Bullets V2 :). Verder is een tas ook niet echt verkeerd, mocht je genoeg hebben. Je moet wel de oogkleppen afzetten als je per se hoesjes wilt hebben :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Ik had nog helemaal niet gekeken op ali. Dat zal ik nog zeker doen. Ding is, merken prijzen hun producten doorgaans af als er een nieuw model komt en een korting daar bovenop was wel leuk geweest. Andere accessoires heb ik niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-06 15:12
Anonymoussaurus schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:48:
[...]

De originele van OnePlus? Zie een hoop andere merken en chinese merkloos/namaak te koop, maar zou graag een originele Karbon kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Het Vosje schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:05:
De originele van OnePlus? Zie een hoop andere merken en chinese merkloos/namaak te koop, maar zou graag een originele Karbon kopen...
Heb je het nu over de shop van OnePlus of AliExpress? Waarom moet het per se eentje van OnePlus zelf zijn? Er zijn tal van namaak Karbon hoesjes te koop. Bij OnePlus zijn accessoires nou eenmaal wat aan de prijzige kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-06 15:12
Maakt mij niet veel uit waar ik 'm koop, maar vind die van OnePlus mooi qua styling (mooier dan de Nillkin carbon cover bijvoorbeeld) en dan weet je ook dat het qua kwaliteit goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Voor degene met een OnePlus 3/3T die nog twijfelen om de Dash Car Charger te kopen: ik heb een review gepubliceerd: productreview: OnePlus Dash Car Charger review door Anonymoussaurus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus wilt wat feedback hebben op zijn hoesjes: Week 212: We Get Sandstoned, Paper Walls, and Switch it Up
Last, but not least, I’ve got to help out the big cheese of our Community Team - @David Y. He needs your help to make our already-awesome wood cases even better. Share your thoughts on our Ebony and Rosewood cases in our survey.
Survey: https://goo.gl/forms/HVUmzzHjA7Rx9FHP2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347253

Ik heb een aantal reacties in dit topic gelezen en deze blogpost over USB Type-C. Voor fast charging is het dus van belang om een lader en kabel van Oppo of OnePlus te kopen zodat de batterij niet beschadigd raakt.

Ik heb nog redelijk wat oude laadblokjes liggen. Die kun je toch gewoon gebruiken met een willekeurige goedkope kabel, omdat het toch geen superchargers zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-06 22:55
Heeft iemand nog een goede tip voor een Oneplus 3 sandstone cover ergens te vinden?
Oneplus verkoopt ze zelf niet meer en ben op zoek naar een merk die goede sandstone covers verkoopt voor de Oneplus 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:14
Ik ben eigenlijk op zoek naar een vervanger van mijn flipcover, maar zag inderdaad ook dat OnePlus ze zelf niet meer verkoopt.
Lastig omdat het nou niet een standaard accessoiretoestel is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ninc schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:35:
Heeft iemand nog een goede tip voor een Oneplus 3 sandstone cover ergens te vinden?
Oneplus verkoopt ze zelf niet meer en ben op zoek naar een merk die goede sandstone covers verkoopt voor de Oneplus 3
Waarschijnlijk kan je vast wel iets vinden op Aliexpress. Zag wel genoeg "100% original" hoesjes voor de 5T. Of ze echt echt zijn, betwijfel ik. Ik ben al een tijdje over op de 5T en heb nog wel een gebruikte originele OP3 sandstone hoesje thuis liggen. Mocht je interesse hebben mag je mij een DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derootn
  • Laatst online: 21-11-2020
Theone098 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:54:
@Arunia: Helaas dus niet voor mij. Ik blijf verder zoeken.....
Heb je ondertussen ( of heeft iemand ) al een goede tempered glass gevonden eigenlijk?
Al 5x een orzly glass opgelegd, maar telkens heb ik ofwel het probleem van de olievlek, ofwel van losse randen waardoor er enorm veel stof onder komt te zitten. Gelukkig al enkele keren een nieuwe opgestuurd gekregen van orzly, maar een blijvende oplossing heb ik nog niet gevonden.
Wil toch graag eens een goede tempered glass kunnen leggen aangezien een 'gewoon velletje' geen optie is in combinatie met mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
Nope. Alle glasopties hebben dit probleem tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derootn
Theone098 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:48:
Welke heb jij er momenteel op liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
Een plastic protector, zat bij de hoes die ik hebt gekocht van nillkin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Laatst online: 04-05 21:18
Iemand ervaring met skins van Xtreme skins?
Vind de black Camo wel vet uit zien, maar vraag me af of dit wel fatsoenlijke grip biedt.
Of voelt dit net glad aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Weet iemand waar ik de Dash-charger kan kopen? Ik wil graag de originele, maar die lijkt uitverkocht. Bestaat er ook zoiets als een docking voor op mijn desktop? :)
benep schreef op maandag 9 april 2018 @ 18:50:
Iemand ervaring met skins van Xtreme skins?
Vind de black Camo wel vet uit zien, maar vraag me af of dit wel fatsoenlijke grip biedt.
Of voelt dit net glad aan?
Zijn dit stickers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoepertje
  • Laatst online: 31-05 14:52
Hallo Allemaal!
Na anderhalf jaar bevalt mijn OP3T nog steeds super. Wel merk ik dat de accu langzaam slechter wordt en ik wil deze in de toekomst een keer vervangen. Online zijn er genoeg accu's te koop van een tientje tot 30 euro. Heeft iemand enige ervaring waar een kwalitatief goede of een originele accu te krijgen is zodat de 3T nog even mee kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Zoepertje schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:24:
Heeft iemand enige ervaring waar een kwalitatief goede of een originele accu te krijgen is zodat de 3T nog even mee kan.
Als je nog garantie hebt kan je de accu gewoon door OnePlus laten vervangen door een nieuwe, volledig gratis en voor niets.

Ik heb dat één maand voor het afgelopen van de garantie van mijn OPO ook laten doen, was hem natuurlijk wel een weekje kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

rens-br schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:32:
[...]

Als je nog garantie hebt kan je de accu gewoon door OnePlus laten vervangen door een nieuwe, volledig gratis en voor niets.

Ik heb dat één maand voor het afgelopen van de garantie van mijn OPO ook laten doen, was hem natuurlijk wel een weekje kwijt.
En al zou het buiten garantie zijn, dan kost het volgens mij nog niet de hoofdprijs.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoepertje
  • Laatst online: 31-05 14:52
Ik snap het wel. Maar mijn batterij slijt gewoon normaal na anderhalf jaar en ik denk niet dat dat onder de garantie valt.
Ik wou gewoon ergens een goede batterij kopen en deze er een keer zelf in sleutelen.
Alleen vroeg ik mij af waar ik een goede originele batterij kan krijgen aangezien er veel chineze rotzooi te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Zoepertje schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:40:
Ik snap het wel. Maar mijn batterij slijt gewoon normaal na anderhalf jaar en ik denk niet dat dat onder de garantie valt.
Ik wou gewoon ergens een goede batterij kopen en deze er een keer zelf in sleutelen.
Alleen vroeg ik mij af waar ik een goede originele batterij kan krijgen aangezien er veel chineze rotzooi te koop is.
Wanneer de batterij user replaceable is moet deze 6 maanden garantie hebben. Wanneer deze vast zit in de telefoon zit er net zo lang garantie op als op de hele telefoon. Tenminste, dat is wat ik begrepen heb.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Ik heb de accu van mijn OPO door OnePlus laten vervangen na 23 maanden gebruik, viel binnen de garantie en was daarmee gratis. @GreNade heeft dan ook gelijk, wettelijk gezien zit het ook zo in elkaar.
Niet. OnePlus verkoopt geen originele accu's aan retailers.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 01-05-2018 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

rens-br schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:15:
[...]

Ik heb de accu van mijn OPO door OnePlus laten vervangen na 23 maanden gebruik, viel binnen de garantie en was daarmee gratis. @GreNade heeft dan ook gelijk, wettelijk gezien zit het ook zo in elkaar.

[...]

Niet. OnePlus verkoopt geen originele accu's aan retailers.
Oftewel, mocht je ergens wèl originele accus tegenkomen, dan zijn die waarschijnlijk tweedehands oid

Share and Enjoy!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:52
bestel gewoon bij hun.
https://www.oneplus.com/nl/support/pricing#/detail/6 kost je maar 7,- excl eventuele verzendkosten en reparatiekosten

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Theone098 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:48:
serieus nog steeds. 2 jaar terug liep ik ook tegen dat probleem aan :+
bij een hoesje zat toevallig ook een stuk glas en die heb ik nu 2 jaar erop zitten maar geen idee meer waar deze te bestellen is. Heb nu ook een nieuwe nodig - niemand suggesties?

[ Voor 3% gewijzigd door AOC op 16-05-2018 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:14
Stoeptegel5 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:53:
Weet iemand waar ik een legit OEM Oneplus3 accu kan scoren? Kan hem echt nergens vinden...
OnePlus vervangingsservice (hetzij tegen kosten) geeft je de meeste kans. OnePlus verkoopt geen losse accu's, dus wat je vind aan originele zal 2e hands zijn of nep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:43

sapphire

Die-hard pruts0r

Vandaag dacht ik even mijn 3T screenprotector er op te zetten (officiële).

Wat een meuk zeg! Ding komt niet eens tot de randen waardoor je een gekleurde lijn ziet lopen als de telefoon aanstaat en de randen blijven niet goed zitten waardoor het lijkt alsof deze loszitten. Laatste keer dat ik zulke dure troep bij OP koop met m'n telefoon 8)7

Iemand nog een aanrader voor één die wel het daadwerkelijke scherm bedekt en waarbij de randen ook mooi zitten?

Nilkin 9H ofzo ?

[ Voor 16% gewijzigd door sapphire op 30-06-2018 13:17 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
http://www.ibood.com/elec...ick-charge-30-bundel.html

Ik heb zojuist deze powerbank gekocht. Leek me een prima deal (zeker icm de accessoires).
Geen dash powerbank natuurlijk, maar in principe zou de OP (3) gewoon QC 3.0 moeten kunnen ondersteunen, en zo met deze powerbank laden met een ampere of 3, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

yannickie111 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:52:
http://www.ibood.com/elec...ick-charge-30-bundel.html

Ik heb zojuist deze powerbank gekocht. Leek me een prima deal (zeker icm de accessoires).
Geen dash powerbank natuurlijk, maar in principe zou de OP (3) gewoon QC 3.0 moeten kunnen ondersteunen, en zo met deze powerbank laden met een ampere of 3, toch?
Oneplus ondersteunt geen Qualcomm Quick Charge. Je zal laden met zo'n 2.1A op z'n best, bij 5v

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
GreNade schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:58:
[...]

Oneplus ondersteunt geen Qualcomm Quick Charge. Je zal laden met zo'n 2.1A op z'n best, bij 5v
Mmz, dank voor je reactie.
Alsnog een heel stuk beter dan wat mijn powerbank van een jaar of 8-10 geleden outpoept :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik ben opzoek naar een originele bookcover in de kleur beige/mokka voor de One Plus 3/T.
Helemaal nergens meer op het internet te vinden. Erg jammer dat ook One Plus geen accessoires voor oudere telefoons meer verkoopt.

Cogitationis poenam nemo patitur

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

sapphire schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 13:15:
Vandaag dacht ik even mijn 3T screenprotector er op te zetten (officiële).

Wat een meuk zeg! Ding komt niet eens tot de randen waardoor je een gekleurde lijn ziet lopen als de telefoon aanstaat en de randen blijven niet goed zitten waardoor het lijkt alsof deze loszitten. Laatste keer dat ik zulke dure troep bij OP koop met m'n telefoon 8)7

Iemand nog een aanrader voor één die wel het daadwerkelijke scherm bedekt en waarbij de randen ook mooi zitten?

Nilkin 9H ofzo ?
Heb je al eentje gevonden die wel goed past? Ik moet ook nog steeds een nieuwe kopen

• derootn
Iemand ervaring met deze?
Zo'n exemplaar heb ik nog niet geprobeerd.
https://www.telefoonglaas...1Tqg5rEAQYAyABEgLNiPD_BwE

Momenteel ligt er een orzly op maar de zijkanten zijn alweer losgekomen en er zit alweer veel stof onder de zijkanten en het ziet er echt niet meer uit.

Wat doen de werkmensen onder jullie dan? Zonder protector heb je meteen krassen op je scherm toch als deze in je broekzat zit tijdens het werken?

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:30
Ik weet niet of je dan ook sleutels in diezelfde broekzak hebt zitten, maar hier worden alle telefoons zonder protector gebruikt.

Als ik echt ga mierenneuken zie ik wel een micro-krasje, maar in vergelijking met de originele protector is het veel beter. Die kraste veel sneller. Zag er niet uit...
derootn schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:21:

Wat doen de werkmensen onder jullie dan? Zonder protector heb je meteen krassen op je scherm toch als deze in je broekzat zit tijdens het werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derootn
djiedjee schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:52:
Ik weet niet of je dan ook sleutels in diezelfde broekzak hebt zitten, maar hier worden alle telefoons zonder protector gebruikt.

Als ik echt ga mierenneuken zie ik wel een micro-krasje, maar in vergelijking met de originele protector is het veel beter. Die kraste veel sneller. Zag er niet uit...

[...]
Sleutels heb ik niet in dezelfde broekzak zitten. Maar zonder protector tijdens het werk voelt toch niet zo goed.. Vuiligheid in de broekzak of ergens tegen stoten.. Heb toch liever een protector op het scherm zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-06 22:19
Oké, ondanks de ingebrande oled heb ik besloten nog een jaartje met de op3 verder te gaan (wachten op OP7).

Om het jaartje te overbruggen, heeft iemand ervaring met het zelf vervangen van de batterij? Op eBay staan een hoop "genuine" batterijen. Natuurlijk weet ik dat deze nep zijn, maar de prestaties kunnen prima zijn. Concreet is mijn vraag, heeft iemand zijn batterij vervangen met deze Chinese "genuines" en wat is je ervaring rondom de prestaties.

Voorbeeld: https://m.ebay.com/itm/Or...wbeWmP0A&var=582831012282

[ Voor 11% gewijzigd door RobbieN op 16-09-2018 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
RobbieN schreef op zondag 16 september 2018 @ 23:46:
Oké, ondanks de ingebrande oled heb ik besloten nog een jaartje met de op3 verder te gaan (wachten op OP7).

Om het jaartje te overbruggen, heeft iemand ervaring met het zelf vervangen van de batterij? Op eBay staan een hoop "genuine" batterijen. Natuurlijk weet ik dat deze nep zijn, maar de prestaties kunnen prima zijn. Concreet is mijn vraag, heeft iemand zijn batterij vervangen met deze Chinese "genuines" en wat is je ervaring rondom de prestaties.

Ben ik ook heel erg benieuwd naar. Niet enkel naar de prestaties van de batterij, maar vooral de ervaringen met inbouwen.
De batterij is eigenlijk ook mijn enige puntje van vervanging van de OP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Zoek een guide op YouTube en je weet het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:52
Contacteer Oneplus eens? De batterij kost bij hen €7, ik neem aan dat de extra kosten ook niet overdreven zullen zijn.

En mocht je toestel nog in garantie zijn kun je sowieso een nieuwe verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:42
RobbieN schreef op zondag 16 september 2018 @ 23:46:

Ik ben meer bang om een neppe batterij te snelladen. Ik heb al neppe batterijen in een Sony telefoon gehad die na een paar maanden al bol stonden zonder snelladen.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
yannickie111 schreef op maandag 17 september 2018 @ 07:39:
[...]

Dat snap ik dat dat kan, en uiteraard al lang gedaan. Toch hoor ik liever positieve/negatieve ervaringen van echte medetweakers. De meest simpel-lijkende stappen in youtube tutorials zijn soms verdraaid lastig omdat je bijvoorbeeld net even wat meer kracht op een specifiek punt moet zetten.
Ik heb niet de batterij vervangen maar toevallig wel afgelopen vrijdag mijn telefoon uit elkaar gehaald en ook het moederbord eruit geschroefd, volgens mij zit de batterij dan ook al bijna los. Dat ging allemaal vrij makkelijk met het toolsetje van 1 euro wat ik van AliExpress had.

Wel was ik de eerste keer vergeten de SIM tray eruit te halen, iets wat niet in het filmpje verteld werd.

Ter info:
Het toolsetje: https://nl.aliexpress.com...-OnePlus/32891241026.html
Het filmpje wat ik volgde: https://www.youtube.com/watch?v=tyrw4iZq2Vc&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-06 11:25
yannickie111 schreef op zondag 16 september 2018 @ 23:55:
[...]

Ben ik ook heel erg benieuwd naar. Niet enkel naar de prestaties van de batterij, maar vooral de ervaringen met inbouwen.
De batterij is eigenlijk ook mijn enige puntje van vervanging van de OP3.
Ook ik heb de batterij er laatst bijna uit gehad om mijn USB C connector te vervangen.
Bij mij ging het scherm eruit halen iets lastiger dan de Youtube guides, maar als je ze goed volgt en gewoon wat meer kracht gebruikt gaat het uitstekend.
Het heeft mij een half uur gekost om de telefoon uit elkaar te halen, de connector te vervangen, te testen en alles weer in elkaar te zetten. De totale kosten lagen onder de €10,-
Daarnaast is deze reparatie alweer een maand of 2 geleden.

[ Voor 5% gewijzigd door Koen87 op 17-09-2018 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Koen87 schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:08:
[...]

Ook ik heb de batterij er laatst bijna uit gehad om mijn USB C connector te vervangen.
Bij mij ging het scherm eruit halen iets lastiger dan de Youtube guides, maar als je ze goed volgt en gewoon wat meer kracht gebruikt gaat het uitstekend.
Het heeft mij een half uur gekost om de telefoon uit elkaar te halen, de connector te vervangen, te testen en alles weer in elkaar te zetten. De totale kosten lagen onder de €10,-
Daarnaast is deze reparatie alweer een maand of 2 geleden.
Ik heb een nieuwe batterij besteld, ben benieuwd!
Misschien dat ik wel gewoon wacht tot de 6T uit is en dan ga klussen. Mocht het fout gaan kan ik alsnog overstappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
yannickie111 schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:48:
[...]

Ik heb een nieuwe batterij besteld, ben benieuwd!
Misschien dat ik wel gewoon wacht tot de 6T uit is en dan ga klussen. Mocht het fout gaan kan ik alsnog overstappen :+
Besteld bij OP, of een echte "genuine"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
Net een super goede chat experience gehad met OP. Batterij wordt vervangen voor 7 euro en mijn scherm voor 56 euro. Ga ik niet zelf voor kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
RobbieN schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:58:
[...]

Besteld bij OP, of een echte "genuine"?
Een echte 'genuine'.
Het schijnt inderdaad bij oneplus zelf niet duur te zijn, maar de chatexperience van mij van vandaag met oneplus leverde me geen optie tot het kopen van een batterij op. En ik ga mijn telefoon niet een week ofzo kwijt zijn.

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-06 21:54
RobbieN schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:39:
Net een super goede chat experience gehad met OP. Batterij wordt vervangen voor 7 euro en mijn scherm voor 56 euro. Ga ik niet zelf voor kloten.
Dus het vervangen van een batterij kost slechts 7€?
Hoelang ben je de telefoon kwijt dan?

• Eric1985
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:57
@Drossie dat is zonder de arbeidskosten en BTW. Anders kom je uit op circa 35 euro. Ze geven aan dat je je telefoon maximaal 10 werkdagen kwijt bent.

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-06 21:54
Eric1985 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:32:
@Drossie dat is zonder de arbeidskosten en BTW. Anders kom je uit op circa 35 euro. Ze geven aan dat je je telefoon maximaal 10 werkdagen kwijt bent.
Valt enorm goed mee! Het is het overwegen waard.

Ik heb de telefoon iets meer dan 2 jaar. Zou een nieuwe batterij veel verschil maken?

Mijn SOT wissel nogal. Nu heb ik een SOT van 53m en nog 56% batterij over.

• RobbieN
Labor is €18,50. Ik kreeg de indruk van de chat dat dit er al bij in zat. Kon het me eigenlijk al niet voorstellen. Maar nu staat ook in de mail 23% BTW. Totaal €97,20. Zet me wel aan het denken of ik niet beter de 6T kan kopen. Arrgghhhh... Keuzes, keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Dit topic weer eens nieuw leven inblazen tussen al het prachtige 6T geweld.
Ik denk er al een tijdje over na om de batterij van mijn OP3 te vervangen, Nu heb ik inmiddels een nieuwe gekocht via ebay, en wil ik hem gaan installeren.
Onder andere deze video legt het prima uit: YouTube: OnePlus 3 Battery Replacement Guide - RepairsUniverse
Het ziet er niet moeilijk uit.
Nu vraag ik me af of er hier mensen zijn met ervaring in het vervangen van de OP3 batterij, met eventuele tips enz waar ik op kan letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:57
Heeft iemand nog tips voor een goede screenprotector die echt tot aan de randen van het scherm komt?
(en uiteraard gehard glas, geen folie).
Ik had goede gevonden op amazon.de maar die wordt niet meer verkocht en kan het merk ook niet meer achterhalen. Ik vind alleen maar troep helaas en durf eigenlijk niet meer te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
Ik ben op zoek naar een originele Oneplus 3 flip case.
Heb zelf net de OP6T gekocht en mijn vriendin gaat mijn "oude" OP3 gebruiken. Nu is die nog heel netjes behalve de flipcase ziet er een beetje gebruikt uit na +- 2/3 jaar.

Iemand enig idee waar ik die nog vandaag kan halen? Heb gekeken in de pricewatch maar daar zijn er geen meer. Ook wat gegoogled natuurlijk voor de bekende webshops maar helaas. Ook via de chat van Oneplus kom ik niet veel verder.

Daarom mijn vraag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

lauranvh schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:42:
Ik ben op zoek naar een originele Oneplus 3 flip case.
Heb zelf net de OP6T gekocht en mijn vriendin gaat mijn "oude" OP3 gebruiken. Nu is die nog heel netjes behalve de flipcase ziet er een beetje gebruikt uit na +- 2/3 jaar.

Iemand enig idee waar ik die nog vandaag kan halen? Heb gekeken in de pricewatch maar daar zijn er geen meer. Ook wat gegoogled natuurlijk voor de bekende webshops maar helaas. Ook via de chat van Oneplus kom ik niet veel verder.

Daarom mijn vraag hier.
De originele wordt waarschijnlijk niet meer gemaakt, maar er is genoeg goed 3rd party spul lijkt me.

Bijvoorbeeld: https://www.oneplus-shop.nl/nl/model/oneplus-3-3t/hoesjes/

[ Voor 5% gewijzigd door WCA op 09-11-2018 10:44 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 08:52

MeltedForest

Lenny-t

Iemand nog tips voor een goede screenprotector voor de OP3 anno 2019?
Ik heb verschillende van AliExpress gehaald maar die brokkelen bij het minste af, of passen net niet lekker op het scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MeltedForest schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:47:
Iemand nog tips voor een goede screenprotector voor de OP3 anno 2019?
Ik heb verschillende van AliExpress gehaald maar die brokkelen bij het minste af, of passen net niet lekker op het scherm..
Ik doe het inmiddels al een tijdje zonder.
Gaat prima. Beetje opletten dat je je sleutels niet bij je tel in je zak steekt, maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Jelte schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:59:
[...]
Ik doe het inmiddels al een tijdje zonder.
Gaat prima. Beetje opletten dat je je sleutels niet bij je tel in je zak steekt, maar verder?
Je weet dat sleutels geen krassen kunnen maken op je scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Laguna schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:42:
[...]

Je weet dat sleutels geen krassen kunnen maken op je scherm?
Ik ga het niet proberen.

Waarvoor is een schermprotector dan wel nuttig voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Jelte schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:27:
[...]
Ik ga het niet proberen.

Waarvoor is een schermprotector dan wel nuttig voor?
Kan je gerust uitproberen, heeft simpelweg te maken met de MoH-schaal. Glas is harder dan staal en kan daardoor niet door staal bekrast worden.

Enige waar je last van kan hebben zijn zandkorrels, die kunnen namelijk uit kwarts bestaan en die zijn weer harder dan jouw scherm en zorgen dus voor krassen op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Bij gebrek aan een waardige opvolger van m'n OP3 zou ik graag m'n Nillkin Frosted Shield vervangen voor de Nillkin Synthetic Fiber (Carbon) case (even een iets andere look), maar deze is helaas nergens meer te vinden. Heeft er iemand nog een idee of heeft iemand er misschien nog één liggen?

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1JdwYKVXXXXa9XpXXq6xXFXXXB/Voor-oneplus-3-3-t-nillkin-carbon-synthetische-fiber-beschermhoes-ingebouwde-ijzer-shell-ultra-dunne.jpg_640x640.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_me_
  • Laatst online: 13:50
Heeft iemand misschien nog een Dash Charger met kabel over voor mijn 3T? Mijn lader en kabel zijn helaas gestolen... Ik kan een nieuwe kopen maar hergebruik lijkt mij beter! :)
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen