Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07:52
Mede-auteur:
  • AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online

AnonymousWP

OnePlus heeft zijn vierde smartphone aangekondigd. De OnePlus 3 heeft een 5,5"-oledscherm met fhd-resolutie, is voorzien van een Qualcomm Snapdragon 820-soc, 6GB lpddr4-geheugen en maakt gebruik van 64GB ufs 2.0-opslagruimte.

De OnePlus 3 heeft een metalen behuizing, gemaakt uit één stuk aluminium. Niet langer gebruikt de fabrikant de kenmerkende sandstone-structuur, zoals bij de OnePlus One en OP2. Het nieuwe model is 7,35mm dik en weegt 158 gram. In de behuizing zit een accu met een capaciteit van 3000mAh. Aan de voorzijde is een vingerafdrukscanner geïntegreerd, die doet ook dienst als home-knop. Het toestel maakt gebruik van hardwareknoppen voor navigatie in Android en heeft een rgb-notificatieled. Aan de linkerkant zit een alert slider, waarmee de smartphone op stil of in de prioriteitstand gezet kan worden.

Net als de OnePlus X heeft de OnePlus 3 een oledscherm met een resolutie van 1920x1080 pixels. Het scherm is met 5,5" echter iets groter. In de eerste twee OnePlus-toestellen zat een 5,5"-ips-lcd. Het toestel draait op OxygenOS, een aangepaste versie van Android Marshmallow.

De Qualcomm Snapdragon 820-soc heeft vier Kryo-cores, waarvan er twee werken op een snelheid van 2,2GHz en twee op 1,6GHz. De processor wordt aangevuld door de Adreno 530-gpu en bijgestaan door 6GB lpddr4-werkgeheugen. Er is 64GB opslagruimte aan boord en OnePlus is overgestapt op het snelle ufs 2.0-geheugen, dat ook in high-end-smartphones van bijvoorbeeld Samsung te vinden is.

De 16-megapixelcamera met f/2.0-lens aan de achterkant steekt iets uit de behuizing. OnePlus gebruikt de Sony IMX298, een 1/2.8"-sensor met pixels van 1,12μm. Deze sensor wordt ook gebruikt door Xiaomi in veel smartphones en door Huawei in de Mate 8. De pixels zijn iets kleiner dan die van high-end Android-smartphones zoals de HTC 10, LG G5 en Samsung Galaxy S7. De pixelgrootte is vergelijkbaar met die van de iPhone 6s.

OnePlus heeft de camera voorzien van optische beeldstabilisatie en elektronische stabilisatie tijdens het filmen. Voor autofocus maakt de camera gebruik van fasedetectie. De camera kan foto's vastleggen in raw-formaat en er kan gefilmd worden in 4k-resolutie met 30fps. Ook is er een slowmotion-functie voor 720p-beelden met 120fps. De frontcamera maakt gebruik van een Sony IMX179-sensor met 8-megapixelresolutie en pixels van 1,4μm. Deze camera filmt in 1080p-resolutie met 30fps en elektronische stabilisatie.

Het toestel heeft een usb-c-poort, maar maakt gebruik van usb 2.0-snelheid. De poort ondersteunt snelladen met een techniek die OnePlus Dash Charge noemt. Volgens de fabrikant is de 3000mAh-accu in dertig minuten tot 63 procent opgeladen.

In Europa verkoopt OnePlus een model dat ondersteuning heeft voor alle 4g-netwerken, de maximale downloadsnelheid van het lte-cat6-modem is 300Mbit/s en uploaden kan met 50Mbit/s. Er passen twee sims in de smartphone. Het toestel heeft bluetooth 4.2, ondersteunt wifi-ac en is uitgerust met nfc.

Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van de Accessoires van de OnePlus 3 en OnePlus 3T. Voor Ervaringen & Discussie is een los topic: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie of [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.

Op deze site kun je de huidige voorraden zien van OnePlus producten

Terug naar Inhoudsopgave

Zoals we van OnePlus gewend zijn, zijn er voor de OnePlus 3(T) ook weer heel veel accessoires beschikbaar. Die zijn te koop op hun eigen website. Zo verkopen ze een Powerbank, screen protector, hoesjes, koptelefoon en opladers. Aangezien de OnePlus 3(T) alleen online verkocht wordt, zal het aanbod in fysieke winkels beperkt zijn.

De OnePlus 3(T) wordt standaard geleverd met de volgende accessoires:
OnePlus 3(T) shop

Zoals hierboven al genoemd biedt OnePlus een heleboel accessoires aan, deze zijn te koop in hun online shop. Boven de 100 euro zijn de verzendkosten gratis en daaronder kosten die €6,99.

Andere online shops

Voor andere accessoires zul je voornamelijk de china shops af moeten gaan. Je kan bijvoorbeeld terecht bij eBay, Aliexpress of Banggood.

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenDoor
V1.0.014-06-2016Topic aangemaaktrens-br
V1.1.015-06-2016Het hoofdstuk Specificaties aangepast. Zowel het uiterlijk als informatie is verandert.AnonymousWP
V2.0.0116-06-2016Het hoofdstuk accessoires toegevoegdrens-br
V2.0.120-11-2016, 19:20Omdat de OnePlus 3 niet meer verkocht wordt, heb ik daarop het topic op aangepast, en het artikel van Tweakers toegevoegd aan Nieuws en links.AnonymousWP
V2.1.021-11-2016, 17:00Hoofdstuk specificaties verwijderd en topic gereed gemaakt voor de OnePlus 3Trens-br
V2.1.127-11-2016, 23:23Aan Nieuws en links de website van "jugger naut" toegevoegdAnonymousWP
V2.1.229-11-2016, 19:30Aan Afbeeldingen de afbeelding van de OnePlus 3T toegevoegd sinds bekend is dat de accessoires van de OnePlus 3 ook gebruikt kunnen worden voor de OnePlus 3TAnonymousWP

Terug naar Inhoudsopgave

AnonymousWP wijzigde deze reactie 29-11-2016 19:30 (255%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16-10 09:07

Erycius

I came on Eileen.

Iemand al een leuke wallet case gespot waar meer dan één (meer bepaald drie) kaarten in kunnen? Twee toegangsbadges die mogen blijven steken en één die ik er sowieso toch moet uithalen als de treinbegeleider langskomt. Die van Oneplus zelf zagen er leuk uit maar hadden maar één kaartslot.

Erycius wijzigde deze reactie 14-06-2016 23:32 (8%)

Lid van de Pynnock Ridders Horst -- Mijn beperkte kennis van de Griekse mythologie is altijd al mijn achillesknie geweest.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 18-10 13:02
Hier zijn diverse leuke skins te vinden om je OnePlus 3 mee te bekleden.
https://dbrand.com/shop/oneplus-3-skins

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 15:37
Hier kan je al een Sandstone backcover kopen in de kleuren blauw of zwart. Ze zijn er wel snel bij.

https://m.aliexpress.com/item/32679198235.html

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

quote:
Droid schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:18:
[...]

Er is maar 1 kabel van OnePlus die dashcharge compatible is en dat is de kabel die je bij de OP3 krijgt en die verkrijgbaar is in combinatie met de dashcharger. De platte kabels van OnePlus zijn gewoon "normale" kabels.

edit: dashcharge kabel is ook los te verkrijgen
Das natuurlijk waar. Niet direct aangedacht/
Ze hebben wel een losse dashcharge kabel voor 14,95. Met een mooi dash logo er op.
Zie alleen niet hoe groot die is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07:52
Zo heb de OP aangepast en wat accessoires die standaard verkocht worden op de OnePlus website toegevoegd.

• mikevankan
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 14:45
quote:
P1nGu1n schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:54:
Toch besloten de OP3 te gaan kopen. Nu een case uitkiezen, ik wil gewoon één van de officiële cases.

[afbeelding]

Ik twijfel echter heel erg over de kleur. Op de renders na, heb ik geen foto's/video's kunnen vinden waarop je ook goed kan zien hoe het aan de voorkant staat. Alleen dit filmpje, maar hier zie je het niet van dichtbij genoeg :N

Iemand goede foto's of video's kunnen vinden om mij te helpen bij mijn keuze? :)
YouTube: OnePlus 3 Hands on Impressions with Camera Samples
Alstu hier zijn de hoesjes goed te zien.

• P1nGu1n
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19:49
quote:
Thanks! Inmiddels nog een goede gevonden, vanaf 3:14 voor de geïnteresseerden. ;)

Edit: en nog eentje vanaf 1:55

P1nGu1n wijzigde deze reactie 16-06-2016 11:56 (23%)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• P1nGu1n
Even moeten zoeken, maar voor iedere soort een mooi filmpje gevonden! :*)
  • Sandstone: klik (2:38)
  • Karbon: klik (3:46)
  • Bamboo: klik (11:23) en klik (10:56)
  • Rosewood: klik (1:49)
  • Black Apricot: klik (2:22)
  • Complete vergelijking: klik (3:14) en klik (1:55)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18-10 17:41
quote:
Droid schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:08:
[...]

Ik heb t er toch maar op gegokt voor die 15 euro. Matte black back, matte black boven/onderkant en dan een carbon logo. Reviews voor andere devices met dbrand waren in ieder geval positief.
Ik zou die order snel veranderen, even een mailtje naar dbrand Support <robots@dbrand.com> en men past het wel aan.

Je krijgt namelijk 2 backs voor die 9.9$, een full back en een mid-back, dus als je top/bottom al zwart hebt van de full back ook kan je beter mixen met een kleurtje. Tenzij je dat graag dubbel hebt of toch liever die lijnen wil zien. Vergelijk het met dit: YouTube: dbrand for iPhone 6 double back
quote:
https://dbrand.com/shop/oneplus-3-skins
Oh, and the kicker? When you order a back skin, we include a full coverage back piece along with the middle-only back piece at no additional cost.
Daarom dat er op die pagina ook 2x de achterkant staat.

Is dbrand actually run by Robots?
011110010110010101110011

anessie wijzigde deze reactie 17-06-2016 03:54 (29%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bramdroid
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09-06 20:08
Ben zo juist een beetje los gegaan op Ali:
>:)

Hoesje:
http://s.aliexpress.com/mANzIV3i
(from AliExpress Android)

Houder voor in de auto met QI draadloos laden inclusief adapter voor telefoon:

Wireless Receiver Qi Car Phone Charger Holder Air Vent Cradle Bracket Mount For Meizu M3 Mini Xiaomi Redmi Note 2 3 Pro Mi4c Mi5
http://s.aliexpress.com/j26rIfMv

Bescherm dingetje voor cameralens:
For Oneplus One Plus/2 Two/3 Three A3000/X Back Transparent Camera Lens Screen Protector Guard Cover Protective Tempered Glass
http://s.aliexpress.com/3QVziuUf

Terwijl ik eigenlijk alleen maar op zoek was naar zoiets :
Creative Silicone Phone Stand Holder Cradle Flexible Desktop Hanger Bracket For Xiaomi Redmi Note 2 3 Mi5 Pro Meizu M3 Elephone
http://s.aliexpress.com/6FfMvYjA

Benieuwd wat eerder aankomt. De OP3 of dit voorpretpakket :9 ....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P1nGu1n
quote:
Gines schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:32:
Dus deze zal max. 2.1A toelaten zonder Dash Charge?
En heeft de Dash Charge cable een usb C naar usb A type of kan je de kabel niet in een gewone lader steken?

Sorry voor de vragen, maar heb nog nooit een usb C type kabel gezien.
Ik vermoed het. Ja, een Dash Charge kabel is USB type-A naar USB type-C, die kan gewoon in een reguliere adapter.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 19:59
Topie meteen besteld

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-10 09:11

MagicTempest

Fly pig!

quote:
Psygon schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:58:
Ik heb deze siliconen case besteld en ook nog de originele Sandstone die nog binnen moet komen, voor t geld kan je deze niet laten liggen :*) http://nl.aliexpress.com/...a9-46f3-b0dd-d025e6c94b3f
Ik heb hem ook maar even besteld. Vind de telefoon zelf heel erg glad, dus een dergelijke cover kan wel helpen. Ik hoop alleen dat hij de telefoon niet heel lelijk maakt, want ik vind het wel een prachtig toestel. O+

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18-10 16:12
quote:
coob schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:41:
Is de glazen screenprotector van oneplus zelf net zo smal als de standaard film die op scherm zit?
Die is namelijk veel te smal.
Op dit moment is (bij mij weten) de enige screenprotector die rekening houdt met het 2.5D glas deze van Oppomart: http://www.oppomart.com/t...tector-for-oneplus-3.html

Gisteren was hij alleen als pre-order te bestellen, maar nu in stock!

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • +2Henk 'm!

• coob
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 18-10 21:19
Uiteraard.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 24-06 15:32
Iemand al een Sandstone-achtige case voor wènag kunnen spotten op ebay of aliexpress?

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 19:32
Heeft OnePlus nog ergens uitspraken gedaan over het uitverkocht zijn van veel accessoires? Ik wil eigenlijk wachten met kopen vd telefoon tot ik gelijk die Car charger erbij kan krijgen. Zonde van de extra bezorgkosten anders. Als dat betekent dat ik nog weken moet wachten, heb ik daar natuurlijk ook niet veel zin in.

• P1nGu1n
Mocht iemand een dbrand skin willen, tot morgen 30% korting op alles ;)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• P1nGu1n
quote:
Wierdo_NL schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 01:09:
Waarom zou je nog een screenprotector op je gorilla glass 4 scherm plakken?
Dat spul is toch krasvast?
Nee, het is krasvaster dan regulier glas, maar en kunnen gewoon krassen op komen. Gorilla Glass 4 heeft een hardheid van 6H. Bijvoorbeeld zand is 7H en maakt gewoon krassen op je scherm.

Daarnaast, hoe hoger de hardheid, hoe sneller iets breekt. Kijk maar naar plastic, plastic is 'zacht' en krast snel, maar buigt in plaats van dat het breekt. Gorilla Glass is dus krasbestendiger, maar zal niet meebuigen maar breken. Zo'n tempered glass screen protector kan ook de klap op je scherm opvangen, zodat die breekt en niet je scherm. Heb ik ook een keer gehad met mijn OPO, toen hij buiten op de tegels viel: screenprotector gebarsten, scherm heel.

P1nGu1n wijzigde deze reactie 24-06-2016 08:58 (21%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• coob
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 18-10 21:19
quote:
rens-br schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:58:
[...]

Kun je ook wat foto's posten van de case met de OP3 erin?
Jawel.
Geschoten met de opo.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ravi400
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 07-10 21:13
quote:
AnonymousWP schreef op maandag 27 juni 2016 @ 20:12:
Waarom is de Car Dash-Charger niet meer te verkrijgen? Verwachten jullie dat hij gewoon out-of-stock is?
In augustus is het er weer
https://forums.oneplus.ne.../page-13608#post-15000809

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ravi400
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 07-10 21:13
quote:
Jorgen schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:19:
[...]

Zou je de inhoud van de betreffende posts hier willen quoten? Ik ben geen lid van dat forum en waarschijnlijk / misschien meer mensen met mij.
Hi!
Dash Charge Car Charger will be available on early August, as we have to make slight modification on USB port color.
TGSP still TBC.

Als reactie op

Could you give us a heads up , When will the Car dash charger and op3 tgsp be in stock again?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 10-10 00:17
Dbrand skin is binnen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 09:22
http://www.banggood.com/B...ype-C-Male-p-1015832.html Kabeltjes zojuist binnen gekregen, mooie kwaliteit van de kabels. Stevig, laden goed op, passen prima in de telefoon! Beide auto's voorzien met laadkabels, op naar de vakantie dan maar! :D

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • +2Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 10-10 00:17
quote:
ulTimaS schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:05:
[...]

Nice, ziet er strak uit. Heb je trouwens alleen een back skin gekcoht? en wat zat er allemaal bij? en hoe lang duurde het van bestelling tot aankomst?
Alleen backskin besteld, maar er zaten 2 skins bij (full en full behalve de boven- en onderrand). Overigens afgelopen woensdag verzonden. Ook nog een camera stukje besteld tegen krasjes btw (1 dollar extra)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P1nGu1n
quote:
AnonymousWP schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:41:
[...]

Nee ik bedoel dat die kabels van de Action (USB-C) van lage kwaliteit zijn, en dat je dan ook schade aan andere componenten kunt aanbrengen. Weet je dat toevallig? Geen ervaring met Action USB-C kabels.
Uiteraard wil je goede kabels, maar het issue dat Benson Leung aan de kaart bracht, gaat niet op voor de OP3

Edit: post van mij opgezocht
quote:
P1nGu1n schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:44:
Sowieso is de kans klein dat je er je apparaat mee sloopt, dit is vooral gevaarlijk voor adapters. Daarnaast geldt het niet voor de OP3. Het gaat alleen maar op voor apparaten die USB type-C 3.1 ondersteunen in combinatie met niet-USB-C naar USB type-C kabels. Die foutieve kabels missen een weerstand waardoor een apparaat meer stroom kan trekken dan een adapter kan leveren, dit kan je adapter beschadigen.

Meer info: nieuws: Google: sommige usb-c-kabels van derden zijn gevaarlijk bij opladen l...

P1nGu1n wijzigde deze reactie 29-06-2016 15:21 (49%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16:43

Nox

Noxiuz

quote:
AnonymousWP schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:08:
[...]

En dan gewoon mijn al bestaande oplader gebruiken bedoel je?
Jep, mijn dash-charger en kabel gaan in de tas en komen niet los van elkaar. Als ik de kabel en charger los ga koppelen ben ik ze in no-time kwijt, moet je even snel opladen in een restaurant blijkt je kabeltje weer in de autolader te zitten enz enz. En gewoon niet uitlenen dat ding. :/

Die Powerbanks leveren en nemen max 2A dus koop daar gewoon voor 5 euro een kabeltje en een lader voor.

Overlever van KampeerMeet 4.1
Give me your corks!!11
All your Acer belongs to /dev/null

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 20:17

Prulleman

a.k.a Nilz

quote:
Edzeau schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:00:
Vraagje over bescherming van de OP3: Ik zit enorm te twijfelen tussen een sandstone cover van OP zelf, of het aanbrengen van een Dbrand of Slickwraps "cover".

Waarom nodig?
- Tegen krasjes
- Tegen eventueel valschade
- Betere grip van het toestel

Waarom twijfel ik?
De sandstone cover lijkt mij persoonlijk qua grip erg fijn. Echter vind ik 'm relatief gezien duur. Ik heb eerder van dit soort plastic covers gehad, waarvan al vrij snel een hoekje afbrak. Ik vraag me vooral af hoe de kwaliteit van deze covers zijn.

Dbrand/Slickwraps zien er echt enorm goed uit! Het feit dat je zoveel mogelijkheden hebt maakt het idee super mooi. Ik vraag me alleen wel af in hoeverre dit het toestel zou beschermen tegen eventueel vallen, en in hoeverre deze grip heeft. Ook ken ik beide merken niet, zit er nog een groot verschil tussen beide merken? En hoe lang gaat zo'n sticker/cover precies mee, heb je geen last van loslatende hoekjes? Ook ga ik er van uit dat de cameralens alsnog uit zal steken zodra je deze op je achterkant plakt, is het niet?
Ik heb zelf de orginele sandstone cover en ik moet zeggen dat die behoorlijk premium aanvoelt, ik ga er vanuit dat ie hiermee een redelijke val makkelijker zal overleven, maar je loopt nog wel het risico op krasjes boven en onder (+ krasjes door bv zand tussen de cover en je telefoon).
Dus voor vallen een cover, en voor krassen is een sticker beter.

De duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen, maar het lijkt redelijk flexibel plastic, minder hard dan de goedkope "shell" achtige covers.

Je kan het niet echt vergelijken, het is meer wat voor soort bescherming/looks je zoekt..

(die foto's een aantal posts terug van die houten dbrand waren wel erg mooi!!)

• Redinox
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 27-09 15:43
quote:
Dennis_86 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:09:
[...]

hij is zojuist per post verzonden, zal nog wel even duren voordat die hier is ben ik bang
Heb de "Nillkin Amazing H+ Pro tempered glass protector" en "Super Frosted Shield Matte cover(black)" gisteren besteld en is vanacht al op de post gegaan. Nu inderdaad maar afwachten hoe lang het duurt voordat het hier in Nederland aankomt. Soms zit het mee hoef je maar een week te wachten, maar vaker duurt het een paar weken. Nou ja, ik wacht rustig af.

D3 Profile

• JDizzle
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 01-10 23:46
quote:
Prulleman schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:12:
[...]

welke protector heb je, tot hoever gaat ie tot de randen, heb je misschien een foto?
Screen Protector is van Oneplus zelf. Mits je hem goed plaatst heb je aan beide zijdes van het scherm nog zo'n 2-3mm over wat niet gedekt word door de Screen Protector.

Excuus voor de matige foto, was even snel geschoten.

Persoonlijk vind ik het niet hinderlijk dat hij niet het volledige scherm bedekt..
Zeker met die Otterbox Case eromheen heb ik het idee dat het in z'n geheel wel goed
beschermd is :) .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ReinTheMan
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17-10 06:47
quote:
Cerenas schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:43:
Vraag me af of die Dash charger voor in de auto snel weer op voorraad komt, is wel zo handig voor een road trip en je dan ook navigatie van je telefoon nodig hebt.

Heb nu zo'n goedkope autolader van de Action, maar die lijkt nauwelijks uit te maken. :+

Edit: Had OnePlus via Twitter nog gevraagd of ze die Dash car charger ook icm de go big or go home bundle kunnen leveren in plaats van de gewone lader, maar helaas. ;(
Je kan volgens mij ook de car Charger van de oppo kopen, deze is dacht ik gelijk aan die van oneplus.

Bijvoorbeeld hier:OPPO Original VOOC Car Fast Charger 3.4-5V 3.5A White V101 USB Cable For OPPO Find7, N3, R5, R7, R7 Plus, R7s, R9,R9 Plus phone
http://s.aliexpress.com/aENfARr6

Misschien ook wel nog goedkoper te vinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P1nGu1n
quote:
Prulleman schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:52:
Heeft iemand nog een tip voor een universele ventilator rooster houder? Zou eigenlijk wel deze willen : http://www.kenu.com/#/products/airframe

die gaat tot 3" breed, dat zou net kunnen met de OP3 (74.7 mm =2.94") maar misschien dat de cover dan net teveel is..

de grote zou ook kunnen, maar er moet ook een N5 in..

ook vind ik em vrij prijzig, en een goeie ebay cloon is zeker ook een optie.

Iemand met ervaringen?
Ik heb de Kenu Airframe+, de grotere broer van de normale Airframe. Deze is voor telefoons tussen de 5 en 6 inch en daar zit de OP3 perfect in. Zeer tevreden over, hang heel stevig in het rooster en ook mijn telefoon wordt er goed tussen geklemd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mevaka
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 16-10 17:11
quote:
Droid schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:56:
[...]

Enig idee of deze protector ook alleen de lijm onder het zwarte deel heeft, of over het complete glas?
Je kunt zien aan de kleine puntjes onder het oplichtende display dat hier geen lijm zit, dit zit dus alleen op de randen onder het zwarte gedeelte. Dit is precies zoals bij curved glass protectors voor S7 edge.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
quote:
Droid schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:56:
[...]

Enig idee of deze protector ook alleen de lijm onder het zwarte deel heeft, of over het complete glas?
Lees hier het antwoord. Ik zou um sowieso niet halen, ook omdat ie geen volledige kleeflaag heeft, 1 onopgemerkte zandkorrel eronder en ze vernaggelt je scherm wellicht sneller dan zonder protector.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
volgens mij heeft nog niemand gezegd dat VOOC en DASH zomaar uitwisselbaar zijn.. technisch zouden ze gelijk aan elkaar moeten zijn, maar zie graag praktijkresultaat :P
quote:
Cerenas schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:43:
Vraag me af of die Dash charger voor in de auto snel weer op voorraad komt, is wel zo handig voor een road trip en je dan ook navigatie van je telefoon nodig hebt.

Heb nu zo'n goedkope autolader van de Action, maar die lijkt nauwelijks uit te maken. :+

Edit: Had OnePlus via Twitter nog gevraagd of ze die Dash car charger ook icm de go big or go home bundle kunnen leveren in plaats van de gewone lader, maar helaas. ;(
psht: shameete in "[OnePlus 3] Het grote Accessoires topic" ;)

Shanquish wijzigde deze reactie 01-07-2016 13:43 (12%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
shameete schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:40:
volgens mij heeft nog niemand gezegd dat VOOC en DASH zomaar uitwisselbaar zijn.. technisch zouden ze gelijk aan elkaar moeten zijn, maar zie graag praktijkresultaat :P
Hmm. Ik ben altijd een beetje wantrouwend om accessoires te bestellen via Chineze websites.

Zoals:

Werkt het wel?
Is het precies hetzelfde als van de originele shop?
Als het werkt, werkt het precies hetzelfde als de originele?

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
Chris.nl schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:03:
En terrecht! Een nep Dash-charger zou je OP3 goed kunnen verprutsen. Dan liever normaal laden, of afwachten tot de officiële beschikbaar komt.
Kijk. Een hoesje, case of protector wil ik best overwegen via zo'n Chineze website. Maar electronica niet. Zoals powerbanks ofzo. Die gok durf ik niet te nemen. Liever via OnePlus zelf :).

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

Acties:
  • +1Henk 'm!

• anessie
quote:
shameete schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:40:
[...]
VOOC = DASH C

Reeds getest op http://forum.xda-develope...ccessories-t3398938/page6

Koop gerust een (OPPO Find 7) VOOC charger voor je OP3.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 18-10 13:54
Mijn dbrand skin is ook binnen. Ziet er mooi uit. Even op de foto klikken voor een groter beeld. Rood komt in het echt wel iets anders uit dan op de foto.
https://tweakers.net/ext/f/5dS8Zehfw9cRybhyqD1zI9dq/thumb.jpg

hsst wijzigde deze reactie 02-07-2016 08:50 (20%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 19:27

l3art

Moderator Mobile
quote:
ulTimaS schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 10:45:
[...]

Helaas staat de mijne nog steeds op processing (25 jun. besteld). Ik heb zwart leer en wit leer boven en onder besteld. Ik hoop dat het leer wel meer grip gaat geven.
Same here... Heb ze gemaild maar ze hebben het extreem druk door de kortingen. Nog even geduld hebben dus.

Te koop Feiyu Tech G4S gimbal

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jimmypop1
  • Laatst online: 18-10 21:22
Mijn resultaat. De full skins voor de boven en onderkant, waren toch wat moeilijk, heb dan maar de simpele versie gepakt (dus juist de achterkant en niet boven en onder)

https://s31.postimg.org/wsdvqubyz/SANY0845.jpg

https://s31.postimg.org/qrua2a6cr/SANY0847.jpg

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 19:32
Een skin, is een sticker toch?

V.w.b de kwaliteit van kabels bij de Action, denk ik dat daar hetzelfde voor geldt als voor alle digtiale kabels: zolang die een beetje goed in elkaar zit (dus geen losse connectors en aders), maakt het geen fluit uit welke kabel je neemt. Het zijn alleen maar 1-en en 0-en die over komen, verder niks bijzonders.

Ik baseer dit op de informatie uit het zilveren kabels bij maanlicht topic en de discussie die daar ging over HDMI-kabels.

Wat is er trouwens echt anders bij een USB OTG kabel, t.o.v. een normale USB kabel met precies dezelfde stekkers?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P1nGu1n
quote:
Jorgen schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 13:03:
Een skin, is een sticker toch?
Correct
quote:
V.w.b de kwaliteit van kabels bij de Action, denk ik dat daar hetzelfde voor geldt als voor alle digtiale kabels: zolang die een beetje goed in elkaar zit (dus geen losse connectors en aders), maakt het geen fluit uit welke kabel je neemt. Het zijn alleen maar 1-en en 0-en die over komen, verder niks bijzonders.
En hier klopt dus absoluut niets van. De stroom die door een kabel loopt is gewoon analoog: geen nullen of enen. Slechte kabels kunnen dun zijn (lagere stroomsterkte) of een hoge weerstand hebben (lagere spanning), waardoor ze veel minder snel laden. Daarnaast kunnen slechte kabels sneller kabelbreuken hebben, of connectoren die stuk gaan.

Nee sorry, wat je zegt klopt echt niet. ;) Goede kabels kunnen goedkoop zijn, maar niet iedere goedkope kabel is goed. Een verschil in kwaliteit heeft direct invloed op de laadsnelheid en levensduur.
quote:
Wat is er trouwens echt anders bij een USB OTG kabel, t.o.v. een normale USB kabel met precies dezelfde stekkers?
Een 'normale' (definieer normaal?) USB-kabel is vaak van USB type-A male naar USB type-C male, waar een UST OTG kabel vaak van USB type-A female naar USB type-C male is. Verder is er niks speciaals aan, USB OTG kabels hebben gewoon andere aansluitingen.

P1nGu1n wijzigde deze reactie 02-07-2016 13:23 (5%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 16:08

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

DBrand Skin applied :P.

Ging niet 100% lekker, die hoekjes zijn nog verdomd lastig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16-10 21:50
quote:
Chris.nl schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 18:35:
[...]

Samsung Note 4 pouch werkt hier (tijdelijk) prima. OP3 past er net in (Note 4 is denk ik iets minder lang). Bij de lokale GMS-hoesjes-man gepast en gekocht.
Thanks! Als ik ze hier vergelijk: http://www.phonearena.com...-Note-5/phones/10017,9462 lijkt de Note alleen iets breder, dat ziet er wel goed uit. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• THWIT
  • Laatst online: 17-09 21:32

THWIT

Kansloos

quote:
Chris.nl schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 19:19:
[...]

Anders zijn er ook al genoeg pouches op Ebay te vinden.
Jep, of op AliExpress, voor wie lowbudget iets zoekt: http://nl.aliexpress.com/...earchText=Oneplus+3+pouch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

quote:
anessie schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 23:40:
[...]

VOOC = DASH C

Reeds getest op http://forum.xda-develope...ccessories-t3398938/page6

Koop gerust een (OPPO Find 7) VOOC charger voor je OP3.
Het werkt dus niet als Dash (hoewel het er wel staat), zie de nieuwe screenshots.
http://forum.xda-develope...ccessories-t3398938/page6

We nominate you to find out and report back.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tim1981
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 16:16
quote:
tim1981 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 22:42:
Ik zie dat er nu ook Nillkin Matte Shield Hard Back Case Cover verkrijgbaar is voor de Oneplus 3. Hier heb ik goede ervaring mee icm met mijn Nexus 4, deze gebruik ik met alle tevredenheid al meer dan drie jaar.
Ik heb hem dus ook gekocht voor mijn nog te ontvangen Oneplus 3.

Voor de geïnteresseerden:

Ebay link

Aliexpress link
Ik heb hem gisteren binnengekregen. Hij past erg goed, als je hem op z'n kop legt raakt het scherm de ondergrond niet door de opstaande randen. Ook steekt de camera aan de achterkant niet uit, deze ligt nog ongeveer een millimeter verzonken.
Het enige minpuntje kan zijn, is dat de randjes van de case die om de uitsparing voor de notificatie-, volume- en aan/uit schakelaar zitten er redelijk strak tegen aanzitten. Voor mij heeft dit geen nadelige gevolgen qua werking. Ik ben er blij mee.

Ook heb ik een Nillkin High Clear View Crystal Thin Screen Protectors Film For OnePlus 3(A3000) binnengekregen. Deze is een paar millimeter breder dan de originele screenprotector die standaard op de OP3 zit. Echter alleen aan de randen, met name aan de zijkanten, zit er nog 'wat lucht' onder. Ik kijk nog even of dat de komende dagen nog goed gaat komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18:48

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Hier een ouwe HTC car charger 1A gebruikt met Waze en Spotify aan, streamen naar de autoradio. De Op3 laadt gewoon nog op, langzaam maar zeker.

You've mistaken me for someone who really cares.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 19:42
quote:
fredgroes schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:21:
Misschien een stomme vraag maar kan ik iedere auto lader gebruiken met een originele oneplus kabel? Bv deze: http://www.allekabels.nl/...KGnk_n61s0CFeUV0wodAPsArw

Het gaat erom dat er iets stroom bijkomt tijdens het navigeren op lange stukken
Kan je aanraden om deze aan te schaffen: https://www.amazon.de/Ama...=car+charger+amazon+basic

Echt een hele goede car charger voor weinig! 4A opladen dus lekker snel laden! Qua kwaliteit echt goed...
quote:
l3art schreef op zondag 03 juli 2016 @ 09:53:
Ben toch maar met Oppomart gaan mailen na de berichten over de screenprotector. Heb ze al laten weten dat ze een PayPal claim kunnen verwachten als mijn screenprotector net zo is als op xda. Heb ook gelinkt naar een xda bericht met foto's. Opvallend is dat ze totaal niet ingaan op dat er nog helemaal geen bepak screenprotector is voor de op3 en dat ze dus een nep product verkopen. Ook gaan ze niet in op dat de afbeelding veranderd is (helaas niet de originele afbeelding terug kunnen vinden op het www). Benieuwd wat de reactie gaat zijn op mn laatste mail waarin ik ze dat allemaal nog maar eens heb uitgelegd.

Mijn advies voor nu in ieder geval, blijf weg van oppomart.
Oppomart is echt een dramawinkel, daarom bestel ik daar ook nooit wat. En hun smartphones zijn veel te duur dan bij alle andere. gewoon aliexpress.com gebruiken of soms Ebay voor ''snellere levering''

theduke1989 wijzigde deze reactie 03-07-2016 22:02 (40%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prulleman

Prulleman

a.k.a Nilz

quote:
theduke1989 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 22:00:
[...]

Kan je aanraden om deze aan te schaffen: https://www.amazon.de/Ama...=car+charger+amazon+basic

Echt een hele goede car charger voor weinig! 4A opladen dus lekker snel laden! Qua kwaliteit echt goed...

[...]

Oppomart is echt een dramawinkel, daarom bestel ik daar ook nooit wat. En hun smartphones zijn veel te duur dan bij alle andere. gewoon aliexpress.com gebruiken of soms Ebay voor ''snellere levering''
Geloof best dat het een goede lader is, maar 4A haal je echt alleen met Dash... via standaard spul is 1400-1500mA de max

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P1nGu1n
quote:
Geert1976 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:24:
Quick question:

Kan ik usb-C kabels van Anker via amazon.de gebruiken voor het opladen? Als ik daarmee het dash opladen (snel opladen) mee verlies vind ik dat persoonlijk geen probleem
Quick answer: ja ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• l3art

l3art

Moderator Mobile
quote:
Droid schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:23:
[...]

Weigeren kan sowieso niet aangezien het waarschijnlijk gewoon door de brievenbus gaat passen. Ik neem trouwens aan dat je ook met paypal hebt betaald? Die vergoeden namelijk eventuele retourkosten tot €30.

Ik twijfel nu ook of ik nog de orzly protector ga bestellen, weet alleen niet wat ik van alleen de lijm onder het zwarte moet denken, hoop dat de sensetivity dan nog goed is..
Van die 30 euro wist ik nog niet, maar hoe gaat dat in zijn werk dan? Moet oppomart dan aangeven dat de verzendkosten voor retourneren erbij terug gegeven moeten worden?

De reviews van de Orzly zijn wel postief op Amazon. Heb hem ook besteld en vandaag een bericht dat hij verstuurd is. Dus je kan ook nog even wachten tot ik hem binnen heb en dan laat ik je mijn ervaringen weten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 09:41
quote:
l3art schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:33:
[...]

Van die 30 euro wist ik nog niet, maar hoe gaat dat in zijn werk dan? Moet oppomart dan aangeven dat de verzendkosten voor retourneren erbij terug gegeven moeten worden?

De reviews van de Orzly zijn wel postief op Amazon. Heb hem ook besteld en vandaag een bericht dat hij verstuurd is. Dus je kan ook nog even wachten tot ik hem binnen heb en dan laat ik je mijn ervaringen weten.
Via deze link kun je de retourkosten indienen en krijg je binnen 5 werkdagen het geld terug. https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns

Dus als je het terug moet sturen gewoon via PostNL pakketzegel printen en een kopietje hiervan zend je als bijlage mee bij het formulier wat je moet indienen.

Ik ben benieuwd naar je bevindingen van de screenprotector. Heb nu zelf al de Orzly plastic protectors binnen maar deze coveren net zoveel als de standaard die erop zit..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 18-10 23:18
quote:
l3art schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:06:
[...]

Nee dat begrijp je goed. Maar dat is al heel anders dan dat het pakket maar geweigerd moet worden. Nu mag je eerst kijken, klopt het niet kan het terug en krijg je een refund. Dat ik die kosten van verzending dan niet voor mijn rekening ga nemen is weer een ander punt wat ik tegen die tijd met hun ga bespreken. De toon is in ieder geval een stukje milder dan ik in andere berichten gelezen heb.
Ik kreeg net dit terug nadat ik daar ook over begonnen was: hello,
yes, we can offer the return address for refund, including the shipping costs, please dont worry.

Du dat lijkt positief te zijn

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 07-10 17:33
Zojuist binnen

Cosmo_nl wijzigde deze reactie 05-07-2016 19:12 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12:24
quote:
Dennis_86 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:23:
[...]

Ik vind hem te glad, ben er nu extra voorzichtig mee want ben bang dat ik hem laat vallen. Denk dat het met een case ook minder problemen geeft met de dunne bezels waardoor je per ongeluk het scherm bij de randen aanraakt :)

Fijne vakantie alvast :)
Heb de mobiel al 2 maal laten stuiteren thuis, dus ben het toestel pas vanaf vandaag (nu ik de case heb) gaan gebruiken.
zonder case vind ik hem ook aardig glad. Zeker omdat het toestel wat groter is en lastig met één hand te bedienen valt neemt de val kans voor mij toe. Dit komt omdat ik hem dan tussendoor anders vastpak.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 18-10 07:46
quote:
Wenzel schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:38:
Is er nog verschil in dikte en gewicht tussen de Originele Carbon en Sandstone cases?
Kan nergens specs vinden.
Staat gewoon onder op hun pagina: https://oneplus.net/nl/oneplus-3-protective-case :)

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ri0ta
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20-05 11:01
quote:
Wenzel schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:38:
Is er nog verschil in dikte en gewicht tussen de Originele Carbon en Sandstone cases?
Kan nergens specs vinden.
Zie reactie van Cerenas:).

Hier nog een video met alle cases: YouTube: OnePlus 3 Cases Unboxing - Kevlar, Sandstone and more

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FRGert
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-10 15:18
Ik heb sinds maandag mijn OPT binnen gekregen tegelijkertijd met mijn Karbon hoesje :) en ben daar zeer tevreden mee. Alleen vroeg ik mij af welke screen protectors jullie hebben en welke jullie zouden aanbevelen.

Ik heb al wat zitten zoeken op eBay, maar daar heb je dus een breed scala aan screen protectors. Ook heb ik even zitten kijken op www.oneplus-shop.nl. Dus twijfel beetje over kwaliteit welke ik moet bestellen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18-09 08:47
quote:
FRGert schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:41:
Ik heb sinds maandag mijn OPT binnen gekregen tegelijkertijd met mijn Karbon hoesje :) en ben daar zeer tevreden mee. Alleen vroeg ik mij af welke screen protectors jullie hebben en welke jullie zouden aanbevelen.

Ik heb al wat zitten zoeken op eBay, maar daar heb je dus een breed scala aan screen protectors. Ook heb ik even zitten kijken op www.oneplus-shop.nl. Dus twijfel beetje over kwaliteit welke ik moet bestellen.
Ik twijfel nog of ik voor deze ga :

http://www.oneplus-shop.n...een-protector-oneplu.html

Acties:
  • +1Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 18:48

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

quote:
Dennis_86 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:23:
[...]

Ik vind hem te glad, ben er nu extra voorzichtig mee want ben bang dat ik hem laat vallen. Denk dat het met een case ook minder problemen geeft met de dunne bezels waardoor je per ongeluk het scherm bij de randen aanraakt :)

Fijne vakantie alvast :)

Ik had mazzel, is toch nog net op tijd gekomen. Mooie slim case, camera is net beschermd, ook een klein randje rondom het scherm zodat k hem nu probleemloos op elke kant plat kan leggen zonder dat het toestel beschadigd.De knoppen zitten wel wat dieper, iets lastiger dan het naakte toestel, maar ik gebruik ze ook niet zo vaak.

You've mistaken me for someone who really cares.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• l3art

l3art

Moderator Mobile
quote:
Prulleman schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:28:
heeft iemand een closeup gevonden van de orzly glass protector? ben erg beniewd hoe de randen er van dichtbij uitzien. Ik stoor me namelijk wel een beetje aan de standaard sticker..
Nog even geduld, krijg die van mij als het goed is morgen binnen.
quote:
FRGert schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:26:
[...]

Ja die kwam ik ook al tegen, maar beetje prijzig voor 1 protector. Wel zag ik in een filmpje dat andere Tweaker hierboven had gepost, dat hij wel aardig goed is. Dusja misschien toch maar even proberen.

Mocht je hem binnen hebben, laat even weten hoe hij bevalt. (Mocht je hem bestellen haha)
Kijk even op Amazon.de of Amazon.co.uk daar is hij een stuk goedkoper. Heb zelf 9 pond betaald inclusief verzendkosten.

l3art wijzigde deze reactie 08-07-2016 09:35 (42%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Droid
quote:
Jay_Snake schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:19:
[...]

Ik heb de mijne net binnen...inderdaad goedkoop spul. Op Ebay kan je dit voor 2 dollar krijgen. Ik ga zo een paypal claim starten.

Via oneplus shop net de Tudia Merge Case gehad. Die ziet er goed uit! Lekker stevig. Telefoon is nu wel beschermd tegen een stootje denk ik
Ik heb gisteren ook de protector van Oppomart binnen gekregen, direct een claim gestart en ze bieden me nu $3 ter compensatie. Die ga ik uiteraard niet accepteren aangezien ik gewoon het verkeerde product geleverd heb gekregen. Ik ga eens kijken hoe ver ik kom om een full refund te krijgen en het product te behouden. :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jay_Snake
quote:
Droid schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:35:
[...]

Ik heb gisteren ook de protector van Oppomart binnen gekregen, direct een claim gestart en ze bieden me nu $3 ter compensatie. Die ga ik uiteraard niet accepteren aangezien ik gewoon het verkeerde product geleverd heb gekregen. Ik ga eens kijken hoe ver ik kom om een full refund te krijgen en het product te behouden. :+
Oke, ik ben benieuwd. Heb net de claim gestart.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
USB-C kabels en adapters zijn al veel langsgekomen, hier nog een optie... Deze adapter voor zo'n €3,50.

'k Heb um getest, hij werkt naast het opladen ook voor dataoverdracht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pim1986
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 07:21
quote:
Edzeau schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:25:
[...]

Goed te horen! Welke heb je precies gekocht? 2.4 of 3 A? En wel of geen braided? Ik zie verschillende soorten staan, maar geen idee wat het verschil is.

Ik wil ook graag een extra (lange) kabel aanschaffen.
Ik heb een 2.4A braided kabel. Eerlijk gezegd geen verstand van de verschillen. Deze werkt in ieder geval prima via de USB van mijn auto en computer. Ik heb de versie van 1 meter (3,33ft).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18-10 22:47
quote:
coob schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:26:
Oppomart biedt me de helft van de aanschafkosten aan voor de screenprotector.
Ik heb gezegd dat ik het hele aankoopbedrag terug wil inclusief verzendkosten.
Een toen bleef het stil natuurlijk.

Heb al een geschil geopend bij PayPal.
Ik had dat ding ook al aangeschaft voor bleek dat het helemaal niet om een volledig dekkende protector ging, dus ik kan binnenkort ook een geschil openen zodra hij arriveert. Ik had ze al een mailtje gestuurd met de opmerking dat ze hem niet hoefden te versturen nu blijkt dat het helemaal geen full screen protector is en ze in de tussentijd de productomschrijving + plaatje hebben aangepast, maar ze hadden hem helaas al verzonden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
quote:
flippiej schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:45:
[...]

Ik had dat ding ook al aangeschaft voor bleek dat het helemaal niet om een volledig dekkende protector ging, dus ik kan binnenkort ook een geschil openen zodra hij arriveert. Ik had ze al een mailtje gestuurd met de opmerking dat ze hem niet hoefden te versturen nu blijkt dat het helemaal geen full screen protector is en ze in de tussentijd de productomschrijving + plaatje hebben aangepast, maar ze hadden hem helaas al verzonden.
Jep, zodra die van mij binnen is start ik ook direct een geschil. Aangezien Paypal uiteindelijk de knoop doorgehakt als je er samen niet uitkomt en ze inmiddels genoeg geschillen open hebben staan in deze kwestie, lijkt het me slechts een kwestie van tijd totdat ik m'n volledige aankoopbedrag terug heb. Simpelweg elk tegenbod anders dan "full refund" afslaan, blijven herhalen dat ze door misleiding een inferieur product hebben aangesmeerd.

- edit -

Kak, ik had m'n vorige post moeten aanpassen :')

Chris.nl wijzigde deze reactie 09-07-2016 12:53 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:16
Zojuist mijn Dbrand skin (back, logo en camera) binnen gekregen. Toepassen van de skin ging redelijk goed, alleen de hoeken zijn
lastig om perfect te krijgen. Ik heb er mijn Orzly case omheen gedaan en nou ziet het er goed uit én heeft mn
OP3 nog wat extra bescherming ;)

Voorkant zonder skin

Acties:
  • +1Henk 'm!

• danielschut
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 14-04 15:40
quote:
P1nGu1n schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 10:01:
[...]

Houd er wel rekening mee dat je hiermee Dash Charge functionaliteit verliest
Dat lijkt me logisch, maar een dock daar doe je meestal een telefoon in voor langere tijd dus geen probleeem.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik ben dik tevreden met deze Tudia TPU case. Zit strak om het toestel, uitsparingen zijn netjes afgewerkt, voelt goed in de hand (niet van dat glibber TPU) en hij beschermd volgens mij vrij goed tegen valschade. Matzwart TPU heeft mijn voorkeur, dat vind ik dan weer mooi.

Hier een Tudia cases review gevonden.

Chris.nl wijzigde deze reactie 11-07-2016 23:08 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17-10 23:33
quote:
Chris.nl schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:39:
:') haal die imei-sticker er toch af joh... Bewaar um in de verpakking oid.
er wakker van liggen hoe je telefoon eruit ziet :')

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P1nGu1n
quote:
Melvin44 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:55:
[...]

Bedankt voor je reactie ten eerste. Heb je nog garantie op die glazen bol? Maar zo bedoelde ik het ook niet haha ("ik weet hier niks van, zoeken jullie het maar voor mij uit").
Graag gedaan :) Zal je net zien, garantie 2 dagen verlopen... I know, het was een luchtig opstapje naar mijn vragen :Y)
quote:
Het liefst zou ik mijn telefoon helemaal naakt houden, maar dit komt de bescherming natuurlijk niet ten goede. Daarom ben ik dus op zoek naar een goede verhouding tussen de telefoon zo'n standaard mogelijk gevoel te geven, maar dan toch met een betere bescherming.

Zelf heb ik al even gezocht op "plastic vs tempered glass" en blijkbaar is tempered glass wel "far superior". Dan lijkt het mij een logische keuze om daar voor te kiezen.
Eens, tempered glass is superieur aan plastic. Plastic voelt stroef, je voelt en ziet dat er een extra laagje op je scherm zit. Tempered glass is veel steviger en het voelt als je echte scherm, maar wel een tikkie duurder. Ik heb momenteel de originele tempered glass erop zitten, daar ben ik absoluut niet tevreden over. Een Orzly Full screen protector is nu onderweg naar mij. Let er op dat de meeste screen protectors het scherm niet volledig bedekken.
quote:
Als case zou ik dan het liefst voor een case gaan zoals OP zelf aanbiedt op hun site of iets als een Dbrand skin zodat er geen krassen op de achterkant komen. Ik weet alleen niet of de verhouding tussen een dunne case en bescherming goed is als ik bijvoorbeeld de case van OP zelf neem.
Ik heb zelf de originele Rosewood case om mijn OP3, waar ik zeer tevreden mee ben: prachtig en dun, maar toch stevig en past perfect. Je kan ook gaan voor een Dbrand skin, met eventueel clear case er omheen, zoals die van Orzly of een naamloze uit China voor 1-2 euro.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Droid
Zojuist een full refund gekregen van Oppomart voor die screenprotector.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Droid
quote:
Jay_Snake schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:54:
[...]

Mooi dat het bij jou zo gelopen is. Ik vind dit opsturen naar China wel echt even zuur. Minimaal 24 euro extra neerleggen om 10 euro terug te krijgen...dat gaat er bij mij niet echt in. En het feut dat Paypal de vergoedkosten betaald...die kans acht ik vrij klein anders staat niet zo nadrukkelijk in de mail dat die kosten voor mezelf zijn. Vrees dat ik het er maar bij ga laten zitten :-(
Ik heb mijn OP3 retour moeten sturen via een PayPal claim, kreeg zo'n zelfde mail dat retourkosten voor eigen rekening zijn. Maar een paar dagen eerder toen ik met PayPal belde over die claim zeiden ze dat ik de retourkosten zo vergoed zou krijgen en die heb ik uiteindelijk ook zo terug gekregen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Honderdstelogin
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 16-07-2016
Voor de liefhebbers van flap-hoesjes a.k.a. flip covers, deze van Nillkin kost 7 euro bij Alieexpress. Was in n weekje binnen. Voldoet aan de eisen, voorlopig. Excuses voor snertfoto's.

http://imgur.com/3tFvjzI

http://imgur.com/wNWYywy

http://imgur.com/SsrmYH1

Honderdstelogin wijzigde deze reactie 12-07-2016 21:05 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• carnage6
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 15-10 11:12
quote:
FlowDesign schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:02:
[...]

Ik heb zojuist een Nillkin 9h+ pro erop geplakt maar dat valt me vies tegen. Net als anderen hier gemeld hebben blijft er links en rechts lucht onder. Hier zal op korte termijn stof tussen gaan zitten en ik vind het er nu al gaar uitzien. Ontevreden dus :(

Edit:
Heb een dispute geopend op aliexpress, ben benieuwd.
Ik heb er 2 besteld en vandaag ontvangen, het is echt rommel :(
Zie afbeelding hieronder, zeker 2mm aan beide zijden welke gewoon niet aansluiten! Ook na een beetje aandrukken blijft deze gewoon niet plakken. Lijkt wel alsof de protector gewoon breder had moeten zijn en dat het ronde nu nog op het platte gedeelte van het scherm zit.
Op de doos staat duidelijk dat deze voor de oneplus 3 is, heb deze middels Ali besteld in de officiële nillkin Ali shop.
Ik ga mijn geld terug vragen, hier heb ik niets aan, straks krassen omdat er stof en andere rommel onder komt, nee bedankt !

OP3 nillkin H+ pro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• carnage6
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 15-10 11:12
quote:
mb1234 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:07:
Nog meer mensen die deze case besteld hebben?

http://nl.aliexpress.com/...t&&scm=1007.12783.35057.0

Heb hem vorige maand al besteld, maar nog steeds niet binnen :(
Ja zelfde besteld, heb deze gisteren binnen gekregen :)

Moet zeggen past prima, en is van redelijke kwaliteit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 03-10 19:29
Hier ook iemand met een slechte Nillkin protector, heeft iemand al geprobeerd zijn geld terug te vragen? En zoja, is dat gelukt?

Ik verwacht dat Nillkin dit nog wel recht gaat trekken in een van de volgende batches trouwens. De feel en vingerafdrukgevoeligheid van het plaatje zijn wel van de kwaliteit die ik gewend ben, zeer goed dus.

EDIT: bij nader inzien zie ik dat mijn post niet echt origineel is, excuus!

DaLucovic wijzigde deze reactie 13-07-2016 20:08 (8%)

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

• Nefiorim
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 18-10 16:17
quote:
Dennis_86 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:42:
Weet iemand wanneer die Car Charger weer beschikbaar komt? Met al die pokemon van tegenwoordig is het makkelijk om hem in de auto op te laden. En weet iemand of deze net zo snel is als de normale Dash Charger of een stuk(je) langzamer?
Meen ergens een tweet oid gelezen te hebben waarin stond vanaf begin augustus.

XBO: Michaël#3318

• P1nGu1n
quote:
Prulleman schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:14:
[...]

zou je wat foto's kunnen posten van de randen van de protector?
Ik heb de mijne zelf nog niet binnen (al sinds de 4e onderweg via Amazon.de :()

Maar op Amazon staan al wel een aantal reviews, waaronder eentje met veel foto's!

Edit:
En op Amazon.co.uk ook, met name deze

P1nGu1n wijzigde deze reactie 14-07-2016 11:13 (23%)

• P1nGu1n
quote:
daroy schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:46:
Ik ben aan het kijken of ik de OnePlus 3 aan ga schaffen. Nu wil ik graag ook een USB kabel erbij kopen zodat ik hem op kantoor via de computer kan opladen. Klopt het dat de Dash Charge functionaliteit alleen werkt met de officiële adapter? Of kan ik dmv het kopen van de Dash Charge Type-C Cable (100cm) hem ook via de computer snel opladen?
Dash Charge werkt alleen wanneer zowel een Dash Charge adapter als Dash Charge USB Type-C kabel gebruikt worden. Met iedere andere adapter of kabel heb je geen Dash Charge.
quote:
Als dit niet het geval is, dan is de normale OnePlus Type-C Cable (100cm) kabel ook prima toch?
Iedere USB Type-C kabel werkt prima om hem 'normaal' op te laden.

• Shanquish
  • Niet online
quote:
Beltoni schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:20:
Als ik een OnePlus3 wil bestellen krijg ik de optie om er een StyleSwap Bundle bij te doen. Op zich vind ik zo'n hoesje geen slecht idee, alleen zit er ook een kabel bij.

- Dash Charge Type-C Cable (100cm)

Je krijgt dezelfde kabel ook bij het toestel zelf. Vraag me af wat de toegevoegde waarde is van deze kabel aangezien er geen adapter bij zit. Is het een extra kabel zodat je hem makkelijk aan een computer of powerbank kan koppelen zonder overal je oplader mee naartoe te slepen?
het is gewoon een USB kabel, dus ja.. je geeft zelf het antwoord al wat je ermee kan doen ;)

• Shanquish
  • Niet online
quote:
Drossie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:25:
[...]

Is je telefoon nog nooit gevallen als je door een put ofzo rijdt?
Ik zoek ook een goede carhouder en deze lijkt wel iets, maar ik heb geen vertrouwen in de sterkte van de magneet.
Nope, nog nooit, zit echt ontzettend vast.
Ook over kasseien rijden doet m niks, met zo'n klem viel die er nog wel eens met houder en al vanaf.. deze zit ook goed klem in het rooster (golf 7 in mijn geval )

• Shanquish
  • Niet online
quote:
l3art schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:04:
[...]

Een magneet en een telefoon, die combinatie vind ik niet heel geschikt klinken moet ik eerlijk zijn. Daarbij vind ik zo'n grote strip op je telefoon ook niet echt mooi. Persoonlijk zou ik eerder voor zoiets gaan: http://www.dx.com/p/benks...black-438686#.V4fv0fmzJcY

Zelf heb ik de originele KENU airframe. Zit ontzettend stevig, nog nooit uit het rooster gevallen of de telefoon uit de klem.
Dat mag je vinden, ik vind het ideaal.
Daarentegen vind ik die klemmen echt ondingen.
Ik stap nu in en druk me telefoon tegen de magneet en dan zit die vast.

Ieder z'n voorkeur. :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jay_Snake
Zo juist ook mijn Orzly Screenprotector ontvangen. Het ziet er echt goed uit, hij beschermt zoals eerder al is gezegd het gehele scherm. Ik heb een Tudia Merge Case, om dat passend te krijgen was even wat gedoe. Elke keer als ik de case er op zette, ging de onderkant van de screen protector omhoog. Tudia heeft dat eigenlijk net iets te klein/smal gemaakt, de telefoon gaat er ook al zonder screen protector wat lastig in vind ik. Maar uiteindelijk is het gelukt door de onderkant van de case wat omhoog te "wippen" met mijn nagels, zodat het glas er gewoon onder blijft en nu is het een perfect fit.

Een tweetal foto's:
Home button + onderkant:

En de bovenkant van het scherm en de case

Jay_Snake wijzigde deze reactie 15-07-2016 10:20 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jay_Snake
quote:
Drossie schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:00:
[...]

Top! Bedankt voor de foto's. Ik heb normaal volgende week dezelfde combinatie: Tudia case / Orzly protector?
Was de protector moeilijk aan te brengen? Ik heb nog nooit een tempered glass gebruikt.
Nee, die is echt heel simpel aan te brengen.. Kind kan de was doen. Alleen met de case ging het dus wat lastiger, dat zal je volgende week ook wel even merken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19:30
Nou, ik heb al m'n geld van Oppomart uiteindelijk terug gekregen. Kost wel wat mailtjes, maar dan heb je ook wat ;)

Nu maar afwachten tot er een mooie screenprotector uit komt die het hele scherm bedekt.. Of misschien hou ik het wel zo zonder protector met de Niklin case en een neoprene hoesje.

Die Orzly lijkt me wel wat, maar weet niet helemaal wat ik van die zwarte boven- en onderkant moet vinden (dat plakt toch?).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09:44
quote:
Pharetra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:07:
Zit er over na te denken om een OP3 te bestellen dit weekend. Wat is naar jullie mening de beste case/screenprotector combinatie? Heb voor mijn vorige telefoon tempered glass van Nillkin gekocht en daar was ik erg blij mee, maar ik zag dat die voor de OP3 wat tegenvalt.

Qua cases heb ik niet echt een voorkeur. Vond de Sandstone cover van Oneplus wel gaaf maar die is niet meer te verkrijgen en ik twijfel aan de bescherming die het biedt. Niet dat ik de telefoon in extreme toestanden ga gebruiken, maar ik ben gewoon een beetje onhandig 8)7
Qua screenprotectors komt Orzly er als één van de betere uit. Ik persoonlijk vind de Tudia Merge case erg mooi. De case krijgt ook veel positieve reviews op andere websites.

Hier een post over de combinatie van beide: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/47614771

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P1nGu1n
quote:
Cerenas schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:09:
[...]

Oh oké, dat wist ik dus niet. Kan inderdaad crappy spul zijn, komt bij de Action vandaan. :P Maar die Blitzwolf charger zal dan gewoon geven wat de telefoon max vraagt zonder Dash Charge en zal verder geen probleem vormen? (Al zou het rond de 2,1 zitten is het al wel prima lijkt me.)
Dan heb je aan die BlitzWolf sowieso een goede koop gedaan, dat is prima kwaliteit en ben je verlost van dat action spul :X :) Nee, dat zal geen problemen opleveren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prulleman

Prulleman

a.k.a Nilz

quote:
-MD- schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 15:36:
[...]

Gebruik je toevallig een originele OP3 cover en zit dat goed? Ik zit te twijfelen om dezelfde houder te bestellen en ben er nog niet uit of ik de USB-C variant (klik) neem (toch flink duurder maar mogelijk ook geschikt voor een volgend toestel)...
zo... da's inderdaad flink aan de prijs, en dan komt er nog een proclip of iets in die richting bij ... zit je al aan ongeveer 100 euro.

Heb het ooit lang geleden ook nog weleens gehad, een proclip in mijn 206 en eerst een actieve houder voor MDA compact en daarna een passieve houder voor een nokia E52 geloof ik erop geschroefd...
daarna maar op universeel spul overgegaan. Nu is deze ook redelijk universeel, maar ook wel echt duur..

ik heb zitten twijfelen voor een airframe, maar uiteindelijk om te testen eerst een clone van 1 euro bij de action gehaald. de positie op het rootster bevalt prima en heb een oude usb plug die 1.2A kan laden, dus ik doe het voorlopig zo, als de action houder afbreekt koop ik wellicht een airframe

• RaptorRVL
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19:30
quote:
-MD- schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 15:36:
[...]

Gebruik je toevallig een originele OP3 cover en zit dat goed? Ik zit te twijfelen om dezelfde houder te bestellen en ben er nog niet uit of ik de USB-C variant (klik) neem (toch flink duurder maar mogelijk ook geschikt voor een volgend toestel)...
Sorry voor late reactie, ik heb een Nillkin hardcase ding.
In de breedte zit het super goed, en het naar voren en naar achteren kantelen is zo goed als verdwenen.
Mocht je die met oplader nemen dan is dat kantelen natuurlijk ook automatisch opgelost :)

Ik heb niet voor een actieve gekozen omdat het erin pluggen van de stekker zo makkelijk en snel gaat (hoe om maakt met deze stekker ook niet meer uit, ideaal).
Heb eerder wel een actieve houder gehad en vond zelf dat het geld uiteindelijk niet waard (je moet namelijk nog steeds met beleid je telefoon erin doen, kan hem er niet achteloos in rammen :)).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 16-10 09:41

ulTimaS

Mayhaps

quote:
Twixie schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:27:
[...]

My mistake. Ik keek naar deze foto, en daarop lijkt het alsof de klep eigenlijk los is van de achterkant en met een staafje of zo vasthangt. Maar nu besef ik dat dat dat wit lijntje geen spleet is tussen cover en achterkant maar gewoon het metaal van het toestel :).

[afbeelding]
Ja die klopt niet inderdaad, het loop gewoon over op de achterkant Het is inderdaad het metaal van de telefoon zelf. Hier nog een filmpje over de flipcover YouTube: OnePlus X - Top 5 Cases! Laat maar, dit gaat over de oneplus x 8)7

ulTimaS wijzigde deze reactie 23-07-2016 15:31 (5%)

Intel Core i5 2500K | Sapphire R9 280 3GB OC | OCZ Vertex 3 Max IOPS 120GB | Prolimatech Megahalem Rev B. | Fractal Design Define R3 | MSI P67A-GD65 | XFX 650W XXX Edition | Corsair Vengeance 8GB | Samsung Spinpoint F3 1TB (3x)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 18-10 13:44
quote:
StecaGrid schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:28:
Hebben jullie enig ander of de dash charge kabel het ook gewoon Doetinchem ophalen een normale car charger. Ik heb een belkin car charger met 2.1 A.
Het gaat erom dat de telefoon oplaad. Ik hoef niet per ce de dash functie.
*offtopic* autocorrect? :+

Ik heb de Dash kabel al wel gebruikt op een normale oplader. Dat ging prima. Dus ik verwacht dat het op een autolader ook prima gaat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 16:51
Jep, gaat prima. Telefoon laadt prima op, zelfs tijdens navigeren / scherm on. Op gewone lader en op autolader gebruikt. Alleen natuurlijk minder snel :)

Cookies beheren? Gebruik Ghostery

Acties:
  • +1Henk 'm!

• anessie
quote:
lekzzz schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:51:
Ik heb via AliExpres deze tempered glass besteld. Ik moet zeggen dat hij goed plakt op het scherm e.d. Echter waar ik me aan stoor is de twee buttons onderin. Deze zijn verlicht maar worden niet goed door de protector door gelaten. Hierdoor kan je dus vaak niet terug uit het scherm e.d. Zijn er meer mensen met deze protector en herken je het probleem?
Heb als testje een tijdje terug de witte besteld. Je ziet plekken waar de lijm kleeft, verder geeft de witte rand ook de indruk dat je een deel van het scherm niet ziet, de randen aan de buitenkant stoorden me ook. Heb er een kwartiertje mee gedaan maar het trok op niets. De uitsparingen voor de buttons lijken toch groot genoeg om de button-leds weer te geven.

Zit momenteel met een "ok" Nilkin maar je hebt dan niet perfect contact aan de curved zijkantjes en boven/onder schermranden zijn bij een val geheel onbeschermd.

Het slaat wel tegen dat er nog steeds "ideale" tempered glass is.

anessie wijzigde deze reactie 26-07-2016 15:07 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 18-10 07:46
quote:
Wenzel schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:46:
[...]

Mooi!
Als je hem op zijn rug legt, is de camera bobbel helemaal weg?
En, hoelang heeft het geduurd voordat je de case thuis had?
Ik heb toevallig de witte versie van die case en de camera bobel is helemaal weg, steekt dus niet meer uit. De case heb ik zelf via de Nillkin website besteld en dat duurde een paar weekjes. :)

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 01:59
quote:
Wenzel schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:46:
[...]

Mooi!
Als je hem op zijn rug legt, is de camera bobbel helemaal weg?
En, hoelang heeft het geduurd voordat je de case thuis had?
Ja, bobbel is precies weg. Verzending was 2 weken en een dag.
Pagina: 1 2 3

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True