Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
Mede-auteur:
  • AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online

AnonymousWP

OnePlus heeft zijn vierde smartphone aangekondigd. De OnePlus 3 heeft een 5,5"-oledscherm met fhd-resolutie, is voorzien van een Qualcomm Snapdragon 820-soc, 6GB lpddr4-geheugen en maakt gebruik van 64GB ufs 2.0-opslagruimte.

De OnePlus 3 heeft een metalen behuizing, gemaakt uit één stuk aluminium. Niet langer gebruikt de fabrikant de kenmerkende sandstone-structuur, zoals bij de OnePlus One en OP2. Het nieuwe model is 7,35mm dik en weegt 158 gram. In de behuizing zit een accu met een capaciteit van 3000mAh. Aan de voorzijde is een vingerafdrukscanner geïntegreerd, die doet ook dienst als home-knop. Het toestel maakt gebruik van hardwareknoppen voor navigatie in Android en heeft een rgb-notificatieled. Aan de linkerkant zit een alert slider, waarmee de smartphone op stil of in de prioriteitstand gezet kan worden.

Net als de OnePlus X heeft de OnePlus 3 een oledscherm met een resolutie van 1920x1080 pixels. Het scherm is met 5,5" echter iets groter. In de eerste twee OnePlus-toestellen zat een 5,5"-ips-lcd. Het toestel draait op OxygenOS, een aangepaste versie van Android Marshmallow.

De Qualcomm Snapdragon 820-soc heeft vier Kryo-cores, waarvan er twee werken op een snelheid van 2,2GHz en twee op 1,6GHz. De processor wordt aangevuld door de Adreno 530-gpu en bijgestaan door 6GB lpddr4-werkgeheugen. Er is 64GB opslagruimte aan boord en OnePlus is overgestapt op het snelle ufs 2.0-geheugen, dat ook in high-end-smartphones van bijvoorbeeld Samsung te vinden is.

De 16-megapixelcamera met f/2.0-lens aan de achterkant steekt iets uit de behuizing. OnePlus gebruikt de Sony IMX298, een 1/2.8"-sensor met pixels van 1,12μm. Deze sensor wordt ook gebruikt door Xiaomi in veel smartphones en door Huawei in de Mate 8. De pixels zijn iets kleiner dan die van high-end Android-smartphones zoals de HTC 10, LG G5 en Samsung Galaxy S7. De pixelgrootte is vergelijkbaar met die van de iPhone 6s.

OnePlus heeft de camera voorzien van optische beeldstabilisatie en elektronische stabilisatie tijdens het filmen. Voor autofocus maakt de camera gebruik van fasedetectie. De camera kan foto's vastleggen in raw-formaat en er kan gefilmd worden in 4k-resolutie met 30fps. Ook is er een slowmotion-functie voor 720p-beelden met 120fps. De frontcamera maakt gebruik van een Sony IMX179-sensor met 8-megapixelresolutie en pixels van 1,4μm. Deze camera filmt in 1080p-resolutie met 30fps en elektronische stabilisatie.

Het toestel heeft een usb-c-poort, maar maakt gebruik van usb 2.0-snelheid. De poort ondersteunt snelladen met een techniek die OnePlus Dash Charge noemt. Volgens de fabrikant is de 3000mAh-accu in dertig minuten tot 63 procent opgeladen.

In Europa verkoopt OnePlus een model dat ondersteuning heeft voor alle 4g-netwerken, de maximale downloadsnelheid van het lte-cat6-modem is 300Mbit/s en uploaden kan met 50Mbit/s. Er passen twee sims in de smartphone. Het toestel heeft bluetooth 4.2, ondersteunt wifi-ac en is uitgerust met nfc.

Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van de Accessoires van de OnePlus 3 en OnePlus 3T. Voor Ervaringen & Discussie is een los topic: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie of [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.

Op deze site kun je de huidige voorraden zien van OnePlus producten

Terug naar Inhoudsopgave

Zoals we van OnePlus gewend zijn, zijn er voor de OnePlus 3(T) ook weer heel veel accessoires beschikbaar. Die zijn te koop op hun eigen website. Zo verkopen ze een Powerbank, screen protector, hoesjes, koptelefoon en opladers. Aangezien de OnePlus 3(T) alleen online verkocht wordt, zal het aanbod in fysieke winkels beperkt zijn.

De OnePlus 3(T) wordt standaard geleverd met de volgende accessoires:
OnePlus 3(T) shop

Zoals hierboven al genoemd biedt OnePlus een heleboel accessoires aan, deze zijn te koop in hun online shop. Boven de 100 euro zijn de verzendkosten gratis en daaronder kosten die €6,99.

Andere online shops

Voor andere accessoires zul je voornamelijk de china shops af moeten gaan. Je kan bijvoorbeeld terecht bij eBay, Aliexpress of Banggood.

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenDoor
V1.0.014-06-2016Topic aangemaaktrens-br
V1.1.015-06-2016Het hoofdstuk Specificaties aangepast. Zowel het uiterlijk als informatie is verandert.AnonymousWP
V2.0.0116-06-2016Het hoofdstuk accessoires toegevoegdrens-br
V2.0.120-11-2016, 19:20Omdat de OnePlus 3 niet meer verkocht wordt, heb ik daarop het topic op aangepast, en het artikel van Tweakers toegevoegd aan Nieuws en links.AnonymousWP
V2.1.021-11-2016, 17:00Hoofdstuk specificaties verwijderd en topic gereed gemaakt voor de OnePlus 3Trens-br
V2.1.127-11-2016, 23:23Aan Nieuws en links de website van "jugger naut" toegevoegdAnonymousWP
V2.1.229-11-2016, 19:30Aan Afbeeldingen de afbeelding van de OnePlus 3T toegevoegd sinds bekend is dat de accessoires van de OnePlus 3 ook gebruikt kunnen worden voor de OnePlus 3TAnonymousWP

Terug naar Inhoudsopgave

AnonymousWP wijzigde deze reactie 29-11-2016 19:30 (255%)

• Kodess
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 09:06
Net deze duo pack usb type-c adapters besteld: http://nl.aliexpress.com/...5-Xiaomi/32677071778.html

Kan ik tenminste mijn kabels houden, die ook nog door andere apparaten worden gebruikt :)

Kodess wijzigde deze reactie 15-06-2016 14:16 (25%)

• P1nGu1n
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 07:43
Toch besloten de OP3 te gaan kopen. Nu een case uitkiezen, ik wil gewoon één van de officiële cases.

Ik twijfel echter heel erg over de kleur. Op de renders na, heb ik geen foto's/video's kunnen vinden waarop je ook goed kan zien hoe het aan de voorkant staat. Alleen dit filmpje, maar hier zie je het niet van dichtbij genoeg :N

Iemand goede foto's of video's kunnen vinden om mij te helpen bij mijn keuze? :)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• coob
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19-05 20:27
quote:
Gines schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:18:
[...]

Ik had het besteld en een bericht gestuurd of het echt met coating was. Heeft hij mijn bestelling geannuleerd en gezegd dat het zonder coating was. Je had dus toch gelijk.

Hoe kan je dan zien of iets gecoat is of niet?
Dan staat er duidelijk een plaatje bij dat er een coating op zit.
Zoiets;

Deze bv.

coob wijzigde deze reactie 16-06-2016 17:35 (13%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• coob
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19-05 20:27
quote:
rens-br schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:58:
[...]

Kun je ook wat foto's posten van de case met de OP3 erin?
Jawel.
Geschoten met de opo.

• ulTimaS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-05 00:53

ulTimaS

Mayhaps

quote:
l3art schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 08:59:
Nu de OP3 binnen is, ook meteen maar wat accessoires besteld.
- dbrand skin (was nu nog in de aanbieding), met deze samenstelling (zonder de camera cover).
- Screenprotector die helemaal over het scherm gaat.
- El cheapo cover om het geheel mooi te houden.

Waarom een cover als ik ook al de dbrand skin heb? Gevoelsmatig is hij dan toch wat beter beschermd tegen stoten/vallen dan alleen de dbrand skin.
een dbrand skin is ook niet meer dan voor de sier. Ik zit zelf nog te twijfelen om een dbrand skin te halen, het ziet er wel tof uit maar ik ben bang dat het na een tijdje los gaat raken.

De skin van leer lijkt me wel wat:

ulTimaS wijzigde deze reactie 25-06-2016 10:59 (4%)

Intel Core i5 2500K | Sapphire R9 280 3GB OC | OCZ Vertex 3 Max IOPS 120GB | Prolimatech Megahalem Rev B. | Fractal Design Define R3 | MSI P67A-GD65 | XFX 650W XXX Edition | Corsair Vengeance 8GB | Samsung Spinpoint F3 1TB (3x)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 18-05 14:42
Dbrand skin is binnen :)

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
quote:
AnonymousWP schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:18:
[...]

Ik denk dat ik dan gewoon deze neem. De Sandstone variant. Ik gebruik dan m'n toekomstige Dash-kabel gewoon denk ik.

Moet prima kunnen werken.
Ja joh, en een normale USB-C kabel loop je ooit wel tegen 't lijf bij de action ofzo.

'k Heb zelf trouwens gisteren een USB-C OTG kabel getest, even wat foto's / video's wegschrijven tijdens vakantie is geen enkel probleem. Ook een hebbedingetje hoor.

Maar dat heeft niets met opladers te maken :+

• Edotje
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17-04 21:59
Heeft iemand al een full body case gezien voor de Oneplus 3?

zoiets:

Dit merk (tudia) heeft die cover alleen nog voor de OnePlus 2.

Voorlopig gaat tudia de full body nog niet produceren voor de 3

• JDizzle
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 17-05 13:18
quote:
Prulleman schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:12:
[...]

welke protector heb je, tot hoever gaat ie tot de randen, heb je misschien een foto?
Screen Protector is van Oneplus zelf. Mits je hem goed plaatst heb je aan beide zijdes van het scherm nog zo'n 2-3mm over wat niet gedekt word door de Screen Protector.

Excuus voor de matige foto, was even snel geschoten.

Persoonlijk vind ik het niet hinderlijk dat hij niet het volledige scherm bedekt..
Zeker met die Otterbox Case eromheen heb ik het idee dat het in z'n geheel wel goed
beschermd is :) .

• M-slayer
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 18-05 23:18
Hmm net mijn rosewood binnengekregen. Oneplus loge is tever naar links geprint en iets scheef.

https://tweakers.net/ext/f/Q0luYMq0bhitwGzkvokUQkhU/thumb.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Hoewel ik nog met 1 oog richting Diztronic kijk (vanaf 15 juli zouden die met een TPU case moeten komen), heeft TUDIA volgens mij ook een top TPU case op de markt gezet.

Ik kwam hem tegen op Ebay, alleen nogal duur qua verzendkosten op dit moment.

Zo'n opstaande lip / bescherming van de glasplaat, in combinatie met een screenprotector die wellicht niet de randen beschermd lijkt me best goed uit te kunnen pakken.

- edit -

Zie hier het resultaat.

Chris.nl wijzigde deze reactie 09-07-2016 16:45 (17%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 06:50
Mijn dbrand skin is ook binnen. Ziet er mooi uit. Even op de foto klikken voor een groter beeld. Rood komt in het echt wel iets anders uit dan op de foto.
https://tweakers.net/ext/f/5dS8Zehfw9cRybhyqD1zI9dq/thumb.jpg

hsst wijzigde deze reactie 02-07-2016 08:50 (20%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19-05 12:38

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

DBrand Skin applied :P.

Ging niet 100% lekker, die hoekjes zijn nog verdomd lastig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P1nGu1n
Deze week de officiële tempered glass screen protector van OnePlus geïnstalleerd, en ik kan iedereen aanbevelen deze NIET te kopen. Dat hij niet heel het scherm bedekt, is niet zo erg. Wat echter onacceptabel is, is dat op de randen de subpixels uitvergroot worden. Hierdoor zie je dus aan beide kanten een groen/roze lijn, die van kleur verandert bij het bewegen van je telefoon. Deze lijn is continu zichtbaar, nadrukkelijk aanwezig en uitermate storend.

Een afbeelding demonstreert het het best...

Vandaag ter vervanging van deze screen protector, de volledig dekkende van Orzly besteld bij Amazon.de. Goede ervaringen met dit merk.

Wel zeer tevreden ben ik over mijn Rosewood case. Past perfect, voelt lekker aan en het belangrijkste, prachtig patroon.

Afbeeldingen geschoten met mijn OPO

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tim1981
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 16:12
quote:
tim1981 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 22:42:
Ik zie dat er nu ook Nillkin Matte Shield Hard Back Case Cover verkrijgbaar is voor de Oneplus 3. Hier heb ik goede ervaring mee icm met mijn Nexus 4, deze gebruik ik met alle tevredenheid al meer dan drie jaar.
Ik heb hem dus ook gekocht voor mijn nog te ontvangen Oneplus 3.

Voor de geïnteresseerden:

Ebay link

Aliexpress link
Ik heb hem gisteren binnengekregen. Hij past erg goed, als je hem op z'n kop legt raakt het scherm de ondergrond niet door de opstaande randen. Ook steekt de camera aan de achterkant niet uit, deze ligt nog ongeveer een millimeter verzonken.
Het enige minpuntje kan zijn, is dat de randjes van de case die om de uitsparing voor de notificatie-, volume- en aan/uit schakelaar zitten er redelijk strak tegen aanzitten. Voor mij heeft dit geen nadelige gevolgen qua werking. Ik ben er blij mee.

Ook heb ik een Nillkin High Clear View Crystal Thin Screen Protectors Film For OnePlus 3(A3000) binnengekregen. Deze is een paar millimeter breder dan de originele screenprotector die standaard op de OP3 zit. Echter alleen aan de randen, met name aan de zijkanten, zit er nog 'wat lucht' onder. Ik kijk nog even of dat de komende dagen nog goed gaat komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
quote:
P1nGu1n schreef op zondag 03 juli 2016 @ 00:28:

Vandaag ter vervanging van deze screen protector, de volledig dekkende van Orzly besteld bij Amazon.de. Goede ervaringen met dit merk.
Ik zie dat ze ook een bumper case maken (pre-order) die vind ik ook nog wel het overwegen waard :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
quote:
Aggressor schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:53:
o
[...]

oke laat het dan maar weten :)
Ik zei dat hierom, hierom en voor de dubbelcheck hierom. Orzly screenprotector kleeft alleen onder de zwarte randen, het heldere deel ligt / zweeft los bovenop het scherm. Ieder zal daar een eigen idee / mate van tevredenheid bij hebben, maar zulke screenprotectors hebben dus niet mijn voorkeur.

Deze Nillkin screenprotector is helaas ook niet perfect, hij is iets breder dan de originele, maar daar staat tegenover dat hij net niet goed hecht langs de aflopende randen. Deze heb ik er nu 2 dagen op zitten.

http://1chris.nl/OP3/nk.jpg

Het glasplaatje voelt prettig aan de vingers en wordt niet zo snel vies als het originele stukje plastic. In het gebruik heb ik qua zicht en vingertopgevoel geen last van de randen. Vooralsnog denk ik meer tevreden te zijn met bovenstaand resultaat dan dat ik zou zijn met de Orzly protector. Wel hoop ik dat er een betere glazen screenprotector op de markt komt.
quote:
Mits er niet nadrukkelijk bij staat dat ze alleen voor laden zijn, dan kan je er ook bestandsoverdracht via de pc mee doen.

Chris.nl wijzigde deze reactie 04-07-2016 12:32 (45%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 10-05 22:52
Zojuist binnen

Cosmo_nl wijzigde deze reactie 05-07-2016 19:12 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
USB-C kabels en adapters zijn al veel langsgekomen, hier nog een optie... Deze adapter voor zo'n €3,50.

'k Heb um getest, hij werkt naast het opladen ook voor dataoverdracht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:17
Zojuist mijn Dbrand skin (back, logo en camera) binnen gekregen. Toepassen van de skin ging redelijk goed, alleen de hoeken zijn
lastig om perfect te krijgen. Ik heb er mijn Orzly case omheen gedaan en nou ziet het er goed uit én heeft mn
OP3 nog wat extra bescherming ;)

Voorkant zonder skin

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik ben dik tevreden met deze Tudia TPU case. Zit strak om het toestel, uitsparingen zijn netjes afgewerkt, voelt goed in de hand (niet van dat glibber TPU) en hij beschermd volgens mij vrij goed tegen valschade. Matzwart TPU heeft mijn voorkeur, dat vind ik dan weer mooi.

Hier een Tudia cases review gevonden.

Chris.nl wijzigde deze reactie 11-07-2016 23:08 (11%)

• Hoiz
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18-05 01:47
quote:
Hoiz schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:46:
Vandaag deze mogen ontvangen. Ten minste ik denk dat het deze is want ik heb 2 silocone cases besteld. Sneller aangekomen dan de case van Oneplus zelf..

Ik moet zeggen, dit is denk ik de beste case voor welke telefoon ik ooit ook heb gehad. Hij sluit echt naadloos aan en de telefoon voelt nog steeds exact net zo fijn in de hand. Hij is bijna niet zichtbaar.
Nog bijpassende foto's:

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online

l3art

Moderator Mobile
quote:
svdhorst schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:50:
Zojuist mijn Dbrand skin (back, logo en camera) binnen gekregen. Toepassen van de skin ging redelijk goed, alleen de hoeken zijn
lastig om perfect te krijgen. Ik heb er mijn Orzly case omheen gedaan en nou ziet het er goed uit én heeft mn
OP3 nog wat extra bescherming ;)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Voorkant zonder skin

[afbeelding]
LOL, ook hier mn dbrand skin binnen gekregen. Die hoekjes zijn idd nasty, maar zeker in zo'n doorzichtige cover zie je er weinig van dat de hoekjes misschien net niet helemaal top zijn.

Twijfel nog of ik het witte aan de onder en bovenkant houd of dat in voor een volledig houten achterkant ga.

Te koop AKG Y50BT koptelefoon en een Feiyu Tech G4S gimbal

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Ik had mijn dbrand skin dus blijkbaar zaterdag ook gekregen, kwam ik vanmorgen achter. Het opplakken was wel een werkje en de boven en onderkant zijn toch wel het lastigst. Ik ben niet zo heel content met de hoekjes ook al heb ik ze redelijk secuur aangebracht. Misschien komt dit ook wel omdat het wit is en dit dan meer opvalt, ik ben er nog niet over uit om deze op den duur er weer af te halen.

Grip is ietsjes beter, maar het maakt geen wereld van verschil.

ulTimaS wijzigde deze reactie 11-07-2016 17:52 (5%)

Intel Core i5 2500K | Sapphire R9 280 3GB OC | OCZ Vertex 3 Max IOPS 120GB | Prolimatech Megahalem Rev B. | Fractal Design Define R3 | MSI P67A-GD65 | XFX 650W XXX Edition | Corsair Vengeance 8GB | Samsung Spinpoint F3 1TB (3x)

• Droid
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 22:35
quote:
Hiechel schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:21:
[...]

Niet terug gestuurd? Ik ga dan nog even doorsturen, ze willen een halve refund doen :|
Nope niet teruggestuurd, mag de protector gewoon houden.
quote:
Chris.nl schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:49:
[...]

Ik heb um ook zojuist thuisgestuurd gekregen, direct een full refund geëist en gezegd dat ik escaleer wanneer ze hier niet mee akkoord gaan. Oppomart trekt aan het korste eind, zelfs op de doos spreekt de afbeelding van 3D gekromd glas tegen wat er als product in zit :')

- edit - die paar euro maakt me eigenlijk weinig uit, 't is een principekwestie. Je moet verkopen wat je verkoopt en niet een inferieur product opsturen.
Ik wilde toevallig vandaag de kwestie escaleren maar net voordat ik dat wilde doen zag ik dat ik een refund had.
quote:
Jay_Snake schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:14:
[...]

Bij mij gingen ze niet zo ver, ze bleven de helft bieden. Escalatie naar Paypal doorgezet. Daar krijg ik nu bericht van dat ik het het volledige bedrag vergoed moet krijgen, maar ik moet het wel terugsturen en ik ben verantwoordelijk voor de kosten. Ze willen dat ik het verstuur met online volginformatie. Nou volgens mij ben ik dan zelf pakweg 20 euro kwijt als ik het zo eens snel zie (Post en DHL bekeken). Dat is verdomme meer dan de aanschafkosten...Iemand een idee hoe dat goedkoper kan? Anders kan ik het er net zo goed bij laten zitten, dat "scheelt" het weer 10 euro.
Retourkosten kun je via PayPal vergoed krijgen. Raar dat jij m wel moet terugsturen dan, maar dat kan ook zijn omdat ik nog niet geëscaleerd had.

http://i63.tinypic.com/1zpme80.png

edit:
Dus als tip naar alle anderen die de protector hebben gekocht: Escaleer niet als het niet nodig is, als je escaleert zal PayPal altijd zeggen dat je het product moet terugsturen. Wacht rustig af bij het geschil en als reactie uitblijft gewoon even een mailtje sturen. Dan is de kans volgensmij groter dat je het product niet hoeft terug te sturen en een full refund krijgt. Als je gewoon helemaal geen gehoor krijgt uiteraard escaleren. PayPal vergoedt retourkosten binnen 5 dagen. Retourkostenvergoeding

Droid wijzigde deze reactie 12-07-2016 13:37 (13%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• carnage6
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 18-05 21:05
quote:
FlowDesign schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:02:
[...]

Ik heb zojuist een Nillkin 9h+ pro erop geplakt maar dat valt me vies tegen. Net als anderen hier gemeld hebben blijft er links en rechts lucht onder. Hier zal op korte termijn stof tussen gaan zitten en ik vind het er nu al gaar uitzien. Ontevreden dus :(

Edit:
Heb een dispute geopend op aliexpress, ben benieuwd.
Ik heb er 2 besteld en vandaag ontvangen, het is echt rommel :(
Zie afbeelding hieronder, zeker 2mm aan beide zijden welke gewoon niet aansluiten! Ook na een beetje aandrukken blijft deze gewoon niet plakken. Lijkt wel alsof de protector gewoon breder had moeten zijn en dat het ronde nu nog op het platte gedeelte van het scherm zit.
Op de doos staat duidelijk dat deze voor de oneplus 3 is, heb deze middels Ali besteld in de officiële nillkin Ali shop.
Ik ga mijn geld terug vragen, hier heb ik niets aan, straks krassen omdat er stof en andere rommel onder komt, nee bedankt !

OP3 nillkin H+ pro

• FlowDesign
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01-05 08:51
quote:
carnage6 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:07:
[...]

Ik heb er 2 besteld en vandaag ontvangen, het is echt rommel :(
Zie afbeelding hieronder, zeker 2mm aan beide zijden welke gewoon niet aansluiten! Ook na een beetje aandrukken blijft deze gewoon niet plakken. Lijkt wel alsof de protector gewoon breder had moeten zijn en dat het ronde nu nog op het platte gedeelte van het scherm zit.
Op de doos staat duidelijk dat deze voor de oneplus 3 is, heb deze middels Ali besteld in de officiële nillkin Ali shop.
Ik ga mijn geld terug vragen, hier heb ik niets aan, straks krassen omdat er stof en andere rommel onder komt, nee bedankt !

[afbeelding]
Die pipo waar ik het van gekocht heb op Ali stuurde me dit plaatje... ja dit komt van de officële Nillkin website :(

Als ik dit van tevoren had gezien had ik die troep dus niet besteld.
De verkoper probeert zich hier nu achter te verschuilen en vraagt of ik het dispute wil sluiten, maar ik blijf erbij dat ik dit geen "normal situation" vind. Gewoon een slecht product.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 31-10-2018
Hier ook iemand met een slechte Nillkin protector, heeft iemand al geprobeerd zijn geld terug te vragen? En zoja, is dat gelukt?

Ik verwacht dat Nillkin dit nog wel recht gaat trekken in een van de volgende batches trouwens. De feel en vingerafdrukgevoeligheid van het plaatje zijn wel van de kwaliteit die ik gewend ben, zeer goed dus.

EDIT: bij nader inzien zie ik dat mijn post niet echt origineel is, excuus!

DaLucovic wijzigde deze reactie 13-07-2016 20:08 (8%)

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

• Shanquish
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
Hier vandaag deze binnen gehad.http://www.ebay.com/itm/391477429084?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Ik moet zeggen, prima pasvorm, geen speling en de hoekjes zijn ook netjes afgewerkt, dat wil bij andere chinese zut nog wel eens mankeren.

ook nog een screenprotector binnen gekregen, maar die is scheef uitgesneden 8)7
oftewel als ik 'm recht zou plakken dan valt ie óf half over de camera heen, óf een stukje over de fingerprint button. maar sowieso zit ie half op de licht/nabijheidsensor. |:(

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15-05 16:38
Zo juist ook mijn Orzly Screenprotector ontvangen. Het ziet er echt goed uit, hij beschermt zoals eerder al is gezegd het gehele scherm. Ik heb een Tudia Merge Case, om dat passend te krijgen was even wat gedoe. Elke keer als ik de case er op zette, ging de onderkant van de screen protector omhoog. Tudia heeft dat eigenlijk net iets te klein/smal gemaakt, de telefoon gaat er ook al zonder screen protector wat lastig in vind ik. Maar uiteindelijk is het gelukt door de onderkant van de case wat omhoog te "wippen" met mijn nagels, zodat het glas er gewoon onder blijft en nu is het een perfect fit.

Een tweetal foto's:
Home button + onderkant:

En de bovenkant van het scherm en de case

Jay_Snake wijzigde deze reactie 15-07-2016 10:20 (3%)

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Ik heb twee hoesjes mogen ontvangen van aliexpress. De eerste is van Nillkin en is een leren flipcover van €9,-. De kwaliteit is goed en de OP3 past er goed in (met dbrand skin). Het scherm gaat aan als je hem open flipt en uit wanneer hij weer dicht gaat.
edit: De cover heeft ook volume up/down icoontjes aan de zijkant van de cover zitten die precies aansluiten op de volumeknoppen van de OP3.

De tweede flipcover is van een onbekend merk en was ook maar €5,-. De kwaliteit is ook een stuk minder dan de Nillkin en maakt gebruik van een siliconen cover waar een flip cover om heen is geplakt (om het maar even grof te zeggen). Het uit/aan gaan van het scherm wanneer de flipcover open en dicht gaat werkt niet bij deze cover. Wat deze cover wel anders maakt dan de Nillkin is dat hij gebruikt kan worden als stand. Pasvorm is goed en past tevens ook met dbrand skin.

Ik heb even geen tweede camera bij de hand dus geen foto's van de OP3 in de covers helaas. Als er vraag naar is dan kan ik ze vanavond maken.

edit: Overigens gebruik ik het hoesje alleen als hij wat extra protectie nodig heeft, bij normaal gebruik is hij naakt+dbrand skin.

ulTimaS wijzigde deze reactie 20-07-2016 14:07 (9%)

• Koen87
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 08:59
quote:
retspan schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:40:
[...]

Bedoel je de Karbon of wellicht Sandstone? Gaat dat echt goed? O.a. hier en hier valt te lezen en zien dat ook de Oneplus cases te strak op het Orzly glas zitten, wat vooral met (licht) indukken tot het optillen hiervan of beschadigingen hieraan zorgt..
Ik heb het dan over de Karbon versie. Geen idee hoe ik bij Kevlar kom, volgens mij op Alibaba gezien...
Hij past bij mij naar mijn inziens gewoon perfect. De overgang van het glas naar het hoesje is "naadloos" en het glas blijft er iets onder. Zie ook de foto's.

• Quacka
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 15:13
quote:
Quacka schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:35:
Iemand ervaring met een houder voor op je fiets?

Enige die zeker past volgens de specs zou deze zijn:
https://www.123bestdeal.n...stendige-hoes#information

Iemand ervaring mee / betere oplossing?
Besteld, maar valt vies tegen.

Dit is de verbinding tussen houder en hoesje. Met beetje schudden al los, laatstaan op hobbelige weg.
edit:
Probleem opgelost: Je moet vol kracht zetten op de houder en dan hoor je wel een klik. Veel verder dus als dat ik verwachtte. Nu durf ik het wel aan, dit weekend maar eens proberen.
Btw: snelle reactie van 123bestdeal op mijn mail: mag gezegd worden!

Quacka wijzigde deze reactie 22-07-2016 17:46 (19%)

Cookies beheren? Gebruik Ghostery

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

quote:
Twixie schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 14:40:
[...]

Die Qin ziet er me wel perfect uit om een flipcover te hebben zonder dat de afmetingen (van de toch al forse OP3) al te veel toenemen. Het lijkt alsof de klep echt scharniert, terwijl de officiële flip cover gewoon het kunstleer als scharnier heeft, waardoor je sowieso daar al enkele millimeters toevoegt aan de breedte en die ook niet zo lekker sluit.
Sluit die QIN lekker, al dan niet via magneten ?
Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar het scharnier is gewoon een verlenging van de flap (het leer) zeg maar en loopt over op de achterkant. Hij sluit goed aan en ik vind dat hij niet veel dikte/breedte toevoegt aan de telefoon. Aangezien hij alleen in het midden aansluit heb je ook geen kromming van het hoesje bij de hoekjes. Dit heeft de officiele wel en de andere hoesje in mijn post ook.

Het hoesje maakt volgens mij wel gebruik van een magneet om het scherm aan en uit te zetten, maar wordt volgens mij niet per se gebruikt om het bij elkaar te houden. Het hoesje blijft gewoon goed dicht als je je daar zorgen over maakt :P. De plaatjes op ali komen 100% overeen met wat je krijgt.

Ik ontving het hoesje overigens al binnen 9 dagen na bestelling.

edit: foto's

ulTimaS wijzigde deze reactie 23-07-2016 15:33 (8%)

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22:57
quote:
ulTimaS schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:03:
[...]
Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar het scharnier is gewoon een verlening van de flap (het leer) zeg maar en loopt over op de achterkant.
My mistake. Ik keek naar deze foto, en daarop lijkt het alsof de klep eigenlijk los is van de achterkant en met een staafje of zo vasthangt. Maar nu besef ik dat dat dat wit lijntje geen spleet is tussen cover en achterkant maar gewoon het metaal van het toestel :).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19-05 17:13
DInsdag heb ik de IMAK Case binnen gekregen. Ik moet zeggen dat ik het erg mooi en strak vind passen. De OnePlus 3 blijft zo ook zijn eigen stijl en uiterlijk houden zonder dat deze verborgen wordt achter een andere kleur case.

Aan de voorzijde Tempered Glass 0.26mm HD Ultra Thin 2.5D Arc 9H

lekzzz wijzigde deze reactie 29-07-2016 18:07 (11%)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ OnePlus Two 64GB / OnePlus3 64GB / Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB

• Koen87
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 08:59
Ik heb vandaag de Yootech Tempered Glass binnengekregen.
Gezien mijn Orzly tempered glass gesneuveld was, door de uitstekende randen, heb ik gezocht naar 1 die dat niet doet.
Uiteindelijk bij deze Yootech uitgekomen en ben er, op 1 punt na, goed tevreden over.

Hij is net wat kleiner dan de Orzly, past dus ook beter in je hoesje (ik heb de Karbon).
Daarnaast heeft hij in de felle zon geen last van die puntjes die je dan erg goed ziet.
Wat mij wel stoort is de "Olievlek" die bij deze toch wat beter zichtbaar is. Misschien gaat deze nog weg? hij is weg :-)
Een verschil met de Orzly is dat er bijvoorbeeld wel een uitsparing is gemaakt voor de Front camera.

Hieronder een paar afbeeldingen die de 2 vergelijken.

Koen87 wijzigde deze reactie 04-08-2016 22:05 (4%)
Reden: Olievlek weg

• JunkO
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10-05 19:06
quote:
janvanduschoten schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:23:
[...]

Getver, dat is nu weer zo'n ding dat ik graag wil hebben omdat het kan... Gewoon erg leuk en heeft een groot "hebben" gehalte :p
Inderdaad :')

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• Twixie
quote:
Twixie schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:28:
Vanmorgen belt de postbode echter aan... Aan het formaat te zien, dacht ik dat het de officiele flip case ging zijn. Totdat ik de chinese tekens op de envelop zag. Blijkt het inderdaad mijn Qin te zijn die al aangekomen is, en dus toch nog sneller hier is dan de officiele case (die ik dus welliswaar wel 5 dagen later pas besteld heb).
En een dag later is dan de officiële flip case toegekomen. Tijd voor een snelle vergelijking (EDIT: of toch niet zo snel :)).
* De 1+ case is iets steviger/dikker dan de Qin.
* Alhoewel geen van beide echt leer is, straalt de 1+ case wel meer kwaliteit uit. Ook is de 1+ case rondom gestikt, terwijl de Qin enkel verlijmd is.
* Het kunststof frame waarin de telefoon zit, zit bij de 1+ case volledig van binnen. Aan de achterkant is dus niets ervan te zien, ook omdat het namaakleer mooi over het frame heen komt. Bij de Qin zijn het frame en de achterkant één geheel. Als je de achterkant bekijkt, zie je dus namaakleer, maar de rand is puur kunststof. Dit heeft als nadeel dat als je de telefoon neerlegt op bvb een houten oppervlak je wel hoort dat je iets hard neerlegt omdat het meestal een kunststof hoek is die eerst contact maakt met de tafel. Bij de 1+ case is het het namaakleer dat contact maakt, wat toch iets aangenamer/geruststellender klinkt.
* Bij de Qin loopt het frame aan de rechterkant helemaal door (met een uitsparing voor de power knop). Bij de 1+ case heb je enkel de 2 hoeken en is de hele rechterkant bloot. De voor- en achterkant komen echter ver genoeg voorbij de telefoon dat de zijkant toch nog ietwat beschermd is. EDIT: eigenlijk wel een nadeel aan de Qin: doordat het frame doorloopt rechts, heb je ook een rand aan de hele kant die wel wat in de weg zit als je vanaf/naar de rand wil gaan swipen.
* Bij de Qin loopt het scharnierend gedeelte niet helemaal van onder tot boven. Dit komt omdat het frame dus deel uitmaakt van de achterkant, en de scharnier daarom pas begint waar de hoek stopt. Bij de 1+ case zitten de hoeken van het frame binnenin waardoor het scharnieren gedeelte dus gewoon van onder tot boven loopt (of anders uitgedrukt, voorkant, scharnier en achterkant vormen 1 grote lap).
* De Qin heeft op de linkerkant (scharnier dus) imprints voor volume up en down. Zo kan je gemakkelijk het volume bedienen terwijl de case dicht is.
* De Qin heeft een lelijk koper-achtig logo op de voorkant. Op die plaats zit bij de 1+ hun eigen logo geïmprint.
* De binnenflap van de Qin bestaat uit een laagje zachte stof (vergelijkbaar met de binnenkant van Apple smartcovers en -cases), bij de 1+ is dat gewoon het namaakleer van de buitenkant. Nadeel van de stof van de Qin is dat stofjes er gemakkelijk blijven aan vastkleven.
* De opening voor de telefoonspeaker (vooraan boven) is bij de Qin beschermd door een roostertje, net zoals de telefoon zelf dat heeft. Bij de 1+ is dat gewoon een opening.
* De camera-opening is iets verschillend, waarbij de 1+ gewoon een afgeronde rechthoek heeft, terwijl bij de Qin onder de lens de opening verkleint aangezien je daar enkel een opening nodig hebt voor de flitser. Ik vind het bij de 1+ echter wel beter uitkomen door de simpeler vorm. Bij bieden lijkt de opening overigens afgeboord te zijn door een dun laagje kunststof.
* De 1+ case is grijs, de Qin zwart. Maar dat was uiteraard een persoonlijke keuze :). Het grijs bevalt me wel eigenlijk.
* Bij beide gaat het telefoonscherm aan/uit als je de flap opent/sluit. Dat is eigenlijk best fijn want zo krijg je wel direct je lockscreen mét notificaties te zien als je je flap opent. Zonder flap is een van de nadelen van de telefoon dat hij zo snel unlockt met fingerprint dat je dus gewoon van scherm uit direct op je homescreen terecht komt. Er is wel een software-matig nadeel: de gestures (V voor zaklamp, O voor camera...) zijn niet meer bruikbaar. Die werken immers enkel wanneer het scherm uit is. Je zou dus nadat je de flap opent nog eens op de power knop moeten drukken om het scherm terug uit te doen en dan de gesture doen, wat nogal belachelijk is. Voor de camera is dat niet echt een probleem omdat je op het lockscreen sowieso wel een knop hebt voor de camera. Ook kan je de buttons programmeren om bij dubbel-klik of hold, de camera te openen. Helaas is dit er voor de zaklamp of muziekbediening niet. Ik hoop echter dat bij een software update de gestures ook op het lockscreen gaan gesupporteerd zijn.

Op dit moment heeft de 1+ case duidelijk de voorkeur. Maar ja, die kostte me dan ook 3x zoveel als de Qin. De Qin kost een goede €8 (AliExpress), de 1+ case kost er €20 (maar ook nog eens €7 verzendkost tenzij je voor €100 bestelt). Ook heb ik nog geen ervaring met dagelijks gebruik e.d. dus over een week of zo zal ik daar ook wel wat meer over kunnen vertellen.

Sowieso bieden beide cases wel veel waar voor je geld. Maar de 1+ case is wel een no-brainer wanneer je interesse hebt in een flip case en de telefoon koopt bij 1+. Voor €20 krijg je in onze regionen met moeite een 3rd party case die kwalitatief nog niet eens in de buurt komt. (Om nog maar te zwijgen wat Apple dan voor hun heel simpele cases durft vragen).

Hier wat externe foto's van de cases.

OnePlus

Nillkin Qin

Twixie wijzigde deze reactie 05-08-2016 14:04 (3%)

• Twixie
quote:
wwwhizz schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:37:
Kun je wat eigen foto's posten? Ben wel benieuwd naar de 1+ case.
Ok, bij deze. Foto's zijn wel genomen met een Nexus 4, vandaar de matige kwaliteit. Ze doen het hoesje eigenlijk wel niet veel recht aan, in vergelijking met die marketing plaatjes hierboven :).

Twixie wijzigde deze reactie 05-08-2016 15:12 (201%)

• anessie
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18-05 20:21
Deze shop levert vlot en de kwaliteit is best wel degelijk, heb de frosted gold & transparant case en heel tevreden van.

http://www.aliexpress.com...s-3/719317_509081050.html

anessie wijzigde deze reactie 19-08-2016 03:17 (27%)

• bribrab
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 29-04 11:57
Zojuist deze screenprotector besteld.Had nog geen recensies en er staat ook geen merk bij, maar hey: iemand moet de eerste zijn hè.

Heb ook de Orzly besteld, maar die is pas dinsdag of woensdag binnen. Ik kan dus goed vergelijken en zal even laten weten hoe ze zich tot elkaar verhouden.

• Resinman
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 08:28
quote:
Edotje schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:20:
Heeft iemand al een full body case gezien voor de Oneplus 3?

zoiets:

[afbeelding]

Dit merk (tudia) heeft die cover alleen nog voor de OnePlus 2.

Voorlopig gaat tudia de full body nog niet produceren voor de 3
Deze komt eraan. Voor mijn outdoor activiteiten ben ik op zoek naar een case die de telefoon in zijn geheel beschermd. Nu kwam ik de TUDIA Ultra Tough OMNIX [Heavy Duty] Hybrid [Full-body] Protective Case with Front Cover and Built-in Screen Protector / Impact Resistant Bumpers Cover for OnePlus 3 tegen (behoorlijk lange naam :))

Volgens mij momenteel alleen te koop via Amazon. Op hun eigen website staat hij ook echter kan ik hem daar niet bestellen. Ik hoop dat hij binnenkort bij meerdere winkels leverbaar is.

• Chris.nl
  • Niet online
quote:
mcDavid schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:44:
Wellicht dat een USB3-verlengkabel ook zou werken. Maar je zult wel een aardig goeie kwaliteit kabel moeten gebruiken dan. Verlengsnoer in het stopcontact is inderdaad een veel logischer keus.
Net getest, een USB3 verlengkabel werkt!!

- edit -

:') Nope een USB3 verlengkabel werkt toch niet goed met dash.
Het blauwe lampje gaat wel branden en ik krijg de melding dat ie "dash laadt" maar effectief krijgt ie niet zoveel ampère als zonder USB3 verlengkabel.

Chris.nl wijzigde deze reactie 21-09-2016 12:41 (30%)

• Chris.nl
  • Niet online
Nog even terugkomend op mijn bericht van gisteren, ik heb het nagemeten en hoewel Dash lijkt te werken, krijgt de OP3 met een USB3 verlengkabel lang niet zoveel stroom als zonder.

Samenvatting, Dash charge werkt dus toch niet met een USB3 kabel :')

• P1nGu1n
quote:
rens-br schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:45:
[...]

Het is alleen wel jammer dat die geen reversible USB-A connector heeft, kan ook geen kabel vinden die dat wel heeft.
True. Reversible USB Type-A is voor mij niet belangrijk, die zit toch altijd in de adapter. USB Type-C is gelukkig van zichzelf al reversible (dat was bij micro-USB altijd irritant, daar had ik een reversible kabel voor).

Past altijd pas na 3 keer... _O-

P1nGu1n wijzigde deze reactie 28-09-2016 11:51 (10%)

• Mr.Viper
  • Laatst online: 22:04

Mr.Viper

Tja... iets met Vipers

Over Reversible USB A gesproken, ik heb laatst deze gekocht via eBay.

http://www.ebay.nl/itm/Bl...m:ms9GEyPOa6FKIUbkE5gDmQg

I.p.v. 3 keer probeer je het nu nog maar 2 keer ;)

|| System Specs ||

• Danny.G
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 09:25
Guys, is iemand toevallig bekend met de silicone case van de iPhones?

Deze voelt heel fijn aan, een soort soft touch. Iemand een idee waar ik een dergelijke case in het grijs of zwart kan vinden die niet al te prijzig is?

Heb zelf al gezocht, maar het zijn vooral veel transparante cases of sandstone hard covers.

In dit soort gevallen vind ik het jammer dat ik niet werkzaam ben in deze branche zodat ik ze kon laten produceren. :P Snap ook niet dat OnePlus zoiets zelf niet heeft.

Danny.G wijzigde deze reactie 16-10-2016 20:20 (15%)

Zo nu en dan schrijf ik reviews, waarvan ik opmerkelijke of onbekendere producten alleen op mijn Tweakblog plaats.

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Nu online
quote:
l3art schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:34:
Iemand al een geschikte sportarmband gevonden?
Had er zelf eentje besteld van Mobiparts, de Comfort Fit Sport Armband. Ik had gezien het formaat die voor de galaxy S7 edge genomen. Past goed, scherm werkt nog, maar helaas zit de koptelefoon uitgang aan de verkeerde kant... Nu in dubio of ik hem ga houden en zelf een gaatje er nog in maken of terug sturen. Zit hard te denken aan het eerste aangezien een ander goed alternatief er nog niet lijkt te zijn...
Ik was hier een tijdje geleden ook naar op zoek, maar heb helaas niks gevonden voor mijn OP3. Ik had het probleem dat een sensor werd geblokkeerd, waardoor het scherm niet te bedienen was. Gelukkig kun je de "broekzak-modus" nu uitzetten, dus van dit euvel ben ik af. Toch ben ik nog niet helemaal content met mijn huidige armband, dus mocht je iets hebben gevonden, ik ben erg benieuwd!
quote:
rhos schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:47:
ik heb de Nillkin Synthetic fiber Series protective case for Oneplus 3 (A3000 A3003 A3005) mooi en subtiel. en erg licht. heb de oneplus nog niet maar ik ben al wel fan van deze case. ziet er gewoon solide en simpel uit.
Die ziet er inderdaad erg netjes uit! Ik ben zelf wel erg benieuwd naar de grip van deze cover, dus zodra je de telefoon binnen hebt, hoor ik graag je bevindingen! Ook las ik dat deze cover aangetrokken kan worden door een magneet (zodat je deze kan gebruiken met een car mount). Was je van plan dit te gaan gebruiken?

Edit - Afbeelding gevonden:

Edzeau wijzigde deze reactie 27-10-2016 03:06 (27%)

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• Jellabie
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 06:31

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

quote:
Koen87 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:35:
[...]

Is dat de originele eerste protector, waarbij hij niet het gehele scherm dekt? of de verbeterde nieuwe versie?
De nieuwe versie, deze pakt heel het scherm, zelfs geen opstaande kantjes, wel ben je links en rechts een heel klein beetje van het scherm kwijt:

(Incl vettige plek :+ )

De Nederbelg !

• Jellabie
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 06:31

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

quote:
Koen87 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:06:
[...]

Nu ben ik ook benieuwd hoe deze op je telefoon eruit ziet :+

De Nederbelg !

• Li1quid
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17-05 14:42
Iemand die deze officiële case heeft besteld?

Voelt het aan als hout? Of eerder plastiek? Glad?

Thx!

• CDA441
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 11-05 19:52
Vandaag ook de cover binnengekregen van mofi (niet mophie)
Link naar Ali

Mijn eerste indruk was erg goed. Mooi verpakt, en had zelfs een eigen kartonnen doosje (dus niet zomaar in plastic verpakt).
Kreeg er ook wat extra spulletjes bij, maar die heb ik ook maar in de prullenmand gemikt.

Piccies:

De knopjes zijn nu wat moeilijker in te drukken, wat wel fijn is, de slider is wel nog bloot, maar zit in een putje.
De case komt over de curve van het scherm, maar is ook wel op te lossen door een screenprotector erop te plakken (alle foto's zijn met screenprotector).
De camera bulge is ook geen probleem meer. Die raakt nu de tafel niet meer door een halve millimeter case extra toe te voegen rond de camera bump.

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• CDA441
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 11-05 19:52
quote:
Potato42 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:23:

Bij deze wel.

Maar ik denk niet dat het echt is.
Is een origineel, alleen anders verpakt.(sorry voor portrait)

Links origineel, rechts "nep"

Links "nep", rechts origineel

Links "nep", rechts origineel

Als je het mij vraagt is het dezelfde kwaliteit.

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• Atomsk
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19-05 00:36
Gisteren Nillkin PLUS III kabel binnen. Geen DASH charge natuurlijk, maar met een normale snellader haalde ik er 1,47A mee, wat hetzelfde was als met de originele kabel. Misschien kan het nog wat hoger, maar m'n 3T was al 60% vol.

_██_
(ಠ_ృ)

• Danny.G
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 09:25
Kreeg net een email binnen van OnePlus. Een nieuwe lederen case. Prijs is €29,95 :) Beschikbaar in 2017.

OnePlus 3(T) leather case

Danny.G wijzigde deze reactie 26-12-2016 12:06 (3%)

Zo nu en dan schrijf ik reviews, waarvan ik opmerkelijke of onbekendere producten alleen op mijn Tweakblog plaats.

• Eraser127
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 19-05 11:22

Eraser127

Dordrecht

Heeft er iemand al ervaring met een andere headset icm de 3T? Ik probeer net m'n Samsung Galaxy S Plus headset en die werkt wel, maar de control-knop doet volume harder ipv een gesprek aannemen of muziekspeler op play/pauze. Zou ik daar zo'n adapter voor nodig hebben? (of natuurlijk de eigen headset).

Ik heb nog een Galaxy S4 headset en die werkt wel. Probleem opgelost.

Eraser127 wijzigde deze reactie 31-12-2016 09:51 (49%)

My Discogs

• PjotrStroganov
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-05 20:20
Onlangs binnen gekregen.

USB micro naar USB C adapter.

Werkt naar behoren. De adapter sluit goed aan op bestaande micro stekkers. Opladen en dataoverdracht gaat probleemloos. Met het apje Ampere (niet de meest nauwkeurige methode) kwam ik qua laadsnelheid uit op +/- 1000mA. Dit geldt zowel voor de 2A ipad lader als de Anker usb lader die ik had liggen.

Mofi flipcover

Flipcover die ik voor onder de 9 dollar heb gekocht. Mijn lage verwachtingen van deze goedkope cover zijn ruim overtroffen. De telefoon past perfect in de flexibele transparante case aan de binnenkant. Alle uitsparingen zitten waar ze moeten zitten en geven genoeg ruimte voor stekkers etc. Het scherm gaat automatisch aan en uit met het openen en sluiten van de cover. Echter, er zit geen magneet in die de cover op het scherm houdt. Dit zou een issue kunnen zijn als de cover tijdens een val open gaat. Het materiaal voelt verder duurzaam en en boezemd vertrouwen in. Zeer tevreden.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• Knud
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15-05 20:30

Knud

Sandvich

quote:
Esumontere schreef op zondag 22 januari 2017 @ 09:18:
Ik gebruik mijn 3T momenteel 'naakt', met een vinyl coversticker van dbrand. Ik moet zeggen dat het fantastisch bevalt! De sticker geeft meer grip dan de metalen case, en hij is lekker dun. Hij past echt perfect en is simpel aan te brengen zonder bubbels.

Ik gebruik er wel een (plastic) screen protector bij.

Zie hier!
Kan ik beamen voor de OP3.
Zeker het grote vlak is makkelijk genoeg aan te brengen. Boven/onder (achterkant) zijn wat lastiger, maar als je de tutorial video volgt, is het prima te doen met een schitterend resultaat :)

(matige foto kwaliteit.. kon natuurlijk niet mn OP3 gebruiken :+ )

Intel I7-5820K | MSI Krait X99 | Crucial 16GB | EVGA GTX670 FTW Sig2 SLI | Samsung 850 250GB & 840 EVO 1TB | ATCS 840 | CM V850 || Audio set: Denon PMA-510AE + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers || Nog nodig: degelijk audio kaart

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 09:15
Die moet je dan dezelfde skin geven. De antennestrepen op de achterkant worden vrij gelaten geloof ik.

• Zoepertje
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 15-01 22:13
Hallo allemaal. Ik heb zelf mijn oneplus 3 nog niet zo lang.
Bij aanschaf heb ik er de bamboo case bijgekocht en wat goedkope zaken via amazon.de
Daarbij heb ik dit hoesje op de kop getikt. Leek mij wel leuk om hier te delen....

https://www.amazon.de/kwm...ords=oneplus+3+h%C3%BClle
Een kurk hoesje voor een kleine 9 euro! ik moet zeggen dat het hoesje erg goed aanvoelt en goed aansluit op het toestel. De knoppen aan de zijkant liggen er wel wat diep in.
Vooral de hoeveelheid grip die het hoesje geeft in vergelijk met de Bamboo case van Oneplus is beter en het ziet er na mijn mening wel grappig uit 8)7

• Esumontere
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 08:55

Esumontere

Ik spreek nooit de waarheid.

Ik heb vandaag de tweede helft van mijn dbrand skin ontvangen, met het onderstaande resultaat. Ik vind het bijzonder geslaagd!

Computers zijn saai. Een flipperkast bouwen is veel gaver!!

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Zijn er hier ook mensen met een Spigen Neo Hybrid? Ik ben benieuwd of de opening voor de 3,5mm plug groot genoeg is voor een wat dikkere stekker. Heb zelf deze:

Edit: laat maar. Lees toch te veel tegenvallende reviews online. Dan maar doorzoeken naar een andere leuke case. Ben de Sandstone cover nu wel zat.

S_Chief wijzigde deze reactie 12-02-2017 01:14 (24%)

You save everyone, but who saves you?

• scaniafan
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 02-03-2017
Goedemiddag allemaal,

Ik heb sinds vrijdagavond een OnePlus 3T met een rosewood case (dacht, eens wat anders dan een carbon / sandstone). Nu valt het me net op dat op de hoeken van de case (onderaan en bovenaan) de "houtlaag" al begint af te slijten, zie onderstaande foto's.

Ik heb mijn telefoon eigenlijk altijd in m'n broekzak zitten of op een nachtkastje, geen bijzondere dingen naar mijn mening.

Het lijkt mij wel ontzettend snel -O- . Zijn er meer mensen met deze ervaring?

• JamesB009
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 09-05 11:48

JamesB009

Sjimmeh!!

quote:
Bennemans360 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 07:52:
[...]

Ik ga hem vanavond bestellen. Wou gisteren avond bestellen maar door verkeerde gegevens was het billing adres enzo ook ineens verkeerd bij het aanmaken van die order. Die bleef dan nog actief durende 3 uur. Dus dan dacht ik maar gewoon te wachten zodat er toch geen problemen van komen door in onbetaald order!
Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring met de flip cover. (Ook even highlight naar: @Suicyder )
Ik heb via eBay een flip cover besteld, welke opzich prima bevalt.
Alleen ik vind het "scharnier" wat strak staan, waardoor als ik de telefoon op de rug leg het hoesje heel iets omhoog blijft staan, is dit ook zo bij de officiële flip case?

Zie foto's voor voorbeeld:
OP3T flip case open
OP3T flip case dicht

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

quote:
Laudit schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 07:17:
Welke glazen protector heb jij dan en wat zijn jouw ervaringen hiermee?

Zelf overweeg ik Clear Plex wat je aan kunt laten brengen bij de Media Markt. Iemand ervaring mee?
Ik heb mijn OnePlus 3 nog maar een week en daarbij heb ik ook glazen screen-protectors gekregen. Veel kan ik er dus nog niet over zeggen, sorry. 2 zijn er van Nillkin, dus ik denk dat dat wel goed zit. Dit is overigens de eerste keer dat ik glazen screen-protectors heb. :p

Zie hier welke glazen screen-protectors ik heb:

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 08:13

Nakebod

Nope.

quote:
Drossie schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 20:43:
[...]

Over welke heb je het precies? Een voor de ventilatieroosters? Ik zoek eentje voor een ventilatierooster.

Ik vind enkele verschillende types van Baseus, vandaar mijn vraag...
De ventilatieroosterhouder (Scrabble anyone? :P) die ik nu nog gebruik:

Magneet is sterk genoeg, telefoon is er nog nooit afgevallen. Het is eerder dat mijn ventilatieroosters niet omhoog blijven staan als ik de telefoon eraan hang. Daardoor hangt de telefoon wat naar beneden.

Hij komt van aliexpress, en als omschrijving: "360 Degree Univeral Magnetic Support Cell Phone Car Dash Holder Stand Mount for mobile phones"
Het irritante ... De link in mijn order history geeft een 404, en kan geen andere verkoper vinden van deze.

Maar persoonlijk, en gezien ik inmiddels 3 houders heb :+ zou ik iets meer uitgeven en de Baseus nemen (Al dan niet met plakkertje ipv ventilatierooster), die voelt een stuk steviger aan, en een sterkere magneet.

Blog items | Last song played: The Last Internationale - I'll Be Alright

• Salamanderr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 31-03 17:50
quote:
Matuna schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:07:
[...]

Heb je ervaring met de meest rechts van de 3? Zit te kijken naar deze: link bol.com
Heb zelf een Spigen Neo Hybrid case maar had geen succes met de orzly v2..
Ik zou deze niet nemen. Ik heb deze ook gehad. Deze screenprotector plakt niet goed om de randen, toestel was grondig schoongemaakt.

http://postimg.org/image/i2avp0hcl

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Sahi_NL schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:04:
Een die perfect zit en niet spiegelt in regenboog kleuren.
Dat heb ik nog nooit gezien. Ik heb deze:

Geen idee welke er nu op zit though. Misschien dat @Chris.nl dat weet (, want ik heb zijn OnePlus 3 overgenomen).

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
Hij komt niet eens in de buurt van de rand. Ze moeten niet zo breed zijn als de af fabriek versie. Die zit een mm los aan alle kanten. Maar dit is gewoon teveel. Bijna een halve cm te klein.
https://tweakers.net/ext/f/QDnNcjUhOr1WY9LDBiJ15TAd/thumb.jpg

Iig, ik vind van wel.

Arunia wijzigde deze reactie 07-06-2017 17:19 (31%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

quote:
l3art schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 06:51:
Dat laatste is puur natuurkunde. P= V x I Als V dus groter wordt dan moet I wel kleiner worden.
V is volgens mij afhankelijk van hoeveel je toestel trekt.
Heb zelf net de dunne zilveren besteld en die komt hopelijk binnen twee weken binnen. Heb ook de eerste generatie van 10400 mAh. Of er veel verschil in zit weet ik niet, want ik heb meer gekeken wat naar handzaam is voor op een festival. Vandaar dat ik nog de 10.000 mAh er bij besteld heb. Al al laadt die mijn telefoon maar 1x op, dan nog is dat genoeg voor op een festival.
Maar wanneer gebruik je dan een ander voltage en wat is 'goed'?

Ik ben er trouwens tóch over na aan het denken om hem via Banggood te bestellen, en dan hem te laten registreren. Zorgt dit voor verkorte levertijd?

Ik vind het ook raar dat ik geen express shipping kan gebruiken op dat product. Hier het product: https://www.banggood.com/...932.html?rmmds=mywishlist

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:27

Laguna

Connaisseur

Bij gebrek aan een waardige opvolger van m'n OP3 zou ik graag m'n Nillkin Frosted Shield vervangen voor de Nillkin Synthetic Fiber (Carbon) case (even een iets andere look), maar deze is helaas nergens meer te vinden. Heeft er iemand nog een idee of heeft iemand er misschien nog één liggen?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True