Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 14:40
Heeft iemand nog tips voor een goede screenprotector die echt tot aan de randen van het scherm komt?
(en uiteraard gehard glas, geen folie).
Ik had goede gevonden op amazon.de maar die wordt niet meer verkocht en kan het merk ook niet meer achterhalen. Ik vind alleen maar troep helaas en durf eigenlijk niet meer te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
Ik ben op zoek naar een originele Oneplus 3 flip case.
Heb zelf net de OP6T gekocht en mijn vriendin gaat mijn "oude" OP3 gebruiken. Nu is die nog heel netjes behalve de flipcase ziet er een beetje gebruikt uit na +- 2/3 jaar.

Iemand enig idee waar ik die nog vandaag kan halen? Heb gekeken in de pricewatch maar daar zijn er geen meer. Ook wat gegoogled natuurlijk voor de bekende webshops maar helaas. Ook via de chat van Oneplus kom ik niet veel verder.

Daarom mijn vraag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:22

WCA

lauranvh schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:42:
Ik ben op zoek naar een originele Oneplus 3 flip case.
Heb zelf net de OP6T gekocht en mijn vriendin gaat mijn "oude" OP3 gebruiken. Nu is die nog heel netjes behalve de flipcase ziet er een beetje gebruikt uit na +- 2/3 jaar.

Iemand enig idee waar ik die nog vandaag kan halen? Heb gekeken in de pricewatch maar daar zijn er geen meer. Ook wat gegoogled natuurlijk voor de bekende webshops maar helaas. Ook via de chat van Oneplus kom ik niet veel verder.

Daarom mijn vraag hier.
De originele wordt waarschijnlijk niet meer gemaakt, maar er is genoeg goed 3rd party spul lijkt me.

Bijvoorbeeld: https://www.oneplus-shop.nl/nl/model/oneplus-3-3t/hoesjes/

[ Voor 5% gewijzigd door WCA op 09-11-2018 10:44 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 10:35

MeltedForest

Lenny-t

Iemand nog tips voor een goede screenprotector voor de OP3 anno 2019?
Ik heb verschillende van AliExpress gehaald maar die brokkelen bij het minste af, of passen net niet lekker op het scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MeltedForest schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:47:
Iemand nog tips voor een goede screenprotector voor de OP3 anno 2019?
Ik heb verschillende van AliExpress gehaald maar die brokkelen bij het minste af, of passen net niet lekker op het scherm..
Ik doe het inmiddels al een tijdje zonder.
Gaat prima. Beetje opletten dat je je sleutels niet bij je tel in je zak steekt, maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:44

Laguna

Connaisseur

Jelte schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:59:
[...]
Ik doe het inmiddels al een tijdje zonder.
Gaat prima. Beetje opletten dat je je sleutels niet bij je tel in je zak steekt, maar verder?
Je weet dat sleutels geen krassen kunnen maken op je scherm?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Laguna schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:42:
[...]

Je weet dat sleutels geen krassen kunnen maken op je scherm?
Ik ga het niet proberen.

Waarvoor is een schermprotector dan wel nuttig voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Jelte schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:27:
[...]
Ik ga het niet proberen.

Waarvoor is een schermprotector dan wel nuttig voor?
Kan je gerust uitproberen, heeft simpelweg te maken met de MoH-schaal. Glas is harder dan staal en kan daardoor niet door staal bekrast worden.

Enige waar je last van kan hebben zijn zandkorrels, die kunnen namelijk uit kwarts bestaan en die zijn weer harder dan jouw scherm en zorgen dus voor krassen op je scherm.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Bij gebrek aan een waardige opvolger van m'n OP3 zou ik graag m'n Nillkin Frosted Shield vervangen voor de Nillkin Synthetic Fiber (Carbon) case (even een iets andere look), maar deze is helaas nergens meer te vinden. Heeft er iemand nog een idee of heeft iemand er misschien nog één liggen?

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1JdwYKVXXXXa9XpXXq6xXFXXXB/Voor-oneplus-3-3-t-nillkin-carbon-synthetische-fiber-beschermhoes-ingebouwde-ijzer-shell-ultra-dunne.jpg_640x640.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_me_
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:21
Heeft iemand misschien nog een Dash Charger met kabel over voor mijn 3T? Mijn lader en kabel zijn helaas gestolen... Ik kan een nieuwe kopen maar hergebruik lijkt mij beter! :)
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen