Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 20:40
Gines schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:18:
[...]

Ik had het besteld en een bericht gestuurd of het echt met coating was. Heeft hij mijn bestelling geannuleerd en gezegd dat het zonder coating was. Je had dus toch gelijk.

Hoe kan je dan zien of iets gecoat is of niet?
Dan staat er duidelijk een plaatje bij dat er een coating op zit.
Zoiets;

Afbeeldingslocatie: https://cdn3.bigcommerce.com/s-n4lolan/products/321/images/3939/Main__87772.1440434644.560.850.jpg?c=2

Deze bv.

[ Voor 13% gewijzigd door coob op 16-06-2016 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-05 13:33
Grotbewoner schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:50:
Weet iemand wat van het Otterbox merk?

Ik heb er nog nooit wat van gehoord, maar heb er ééntje besteld omdat een rubberen hoes om mijn telefoon (die een klein beetje uitpuilt aan de voorkant) mijn telefoon 4 jaar in prima conditie heeft gehouden ondanks vele valpartijen. Ik vind het altijd debiel veel geld voor een stukje rubber met kleur, maar ja, het blijft volgens mij altijd een beetje afzetterij.
Is één van de meest verkochte merken in Amerika (die gooien schijnbaar veel met hun toestellen). Geeft een erg stevige bescherming, maakt je toestel hierdoor wel een stukje dikker. De variant die ze aanbieden lijkt om de Commuter serie. Deze beschermt voornamelijk de achter/zijkant en bestaat uit een rubberen(tpu) binnenhoes met kunststof buitenwerk.
Daarna komt de Defender die een ingebouwde screenprotector heeft.

Heb voor mijn HTC One een Commuter gehad en moet zeggen dat ik er erg tevreden mee was, zolang hij niet op je scherm dondert is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bawske
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-05 17:01
Kodess schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:15:
Net deze duo pack usb type-c adapters besteld: http://nl.aliexpress.com/...5-Xiaomi/32677071778.html

[afbeelding]

Kan ik tenminste mijn kabels houden, die ook nog door andere apparaten worden gebruikt :)
Zou dat een beetje kwaliteit zijn?
Ik heb gezien dat anker er ook heeft: https://www.amazon.de/Ank...ChromeBook/dp/B01AHKYIRS/

ik heb trouwens ook de otterbox bij besteld.
wat extra bescherming is imo wel interessant bij een toestel van 400 euro dat je sowieso wel eens laat vallen.
hopelijk is hij niet te lomp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:11
Bij google kan je momenteel ook wel deftige usbc kabels kopen zonder verzendkosten. Weet je ineens dat het kwaliteit is. Natuurlijk geen Dash Charge met normale kabels.

https://store.google.com/...usb_standard_a_plug_cable

Anker is wel een deftig merk ja.

[ Voor 17% gewijzigd door anessie op 16-06-2016 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
Bawske schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:08:
[...]

wat extra bescherming is imo wel interessant bij een toestel van 400 euro dat je sowieso wel eens laat vallen.
Ik weet dat dit het accessoire topic is, maar is de verzekering dan niet een betere optie :P
Dunner dan dat krijg je de bescherming niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:58
Bawske schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:08:
[...]

Zou dat een beetje kwaliteit zijn?
Ik heb gezien dat anker er ook heeft: https://www.amazon.de/Ank...ChromeBook/dp/B01AHKYIRS/

Die van Anker voldeden volgens mij niet aan de USB type-C spec.
De tronsmart adapters waren volgens mij goed bevonden door de meeste mensen.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
Droid schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:08:
[...]

Ik heb t er toch maar op gegokt voor die 15 euro. Matte black back, matte black boven/onderkant en dan een carbon logo. Reviews voor andere devices met dbrand waren in ieder geval positief.
Ik zou die order snel veranderen, even een mailtje naar dbrand Support <robots@dbrand.com> en men past het wel aan.

Je krijgt namelijk 2 backs voor die 9.9$, een full back en een mid-back, dus als je top/bottom al zwart hebt van de full back ook kan je beter mixen met een kleurtje. Tenzij je dat graag dubbel hebt of toch liever die lijnen wil zien. Vergelijk het met dit: YouTube: dbrand for iPhone 6 double back
https://dbrand.com/shop/oneplus-3-skins
Oh, and the kicker? When you order a back skin, we include a full coverage back piece along with the middle-only back piece at no additional cost.
Daarom dat er op die pagina ook 2x de achterkant staat.

Is dbrand actually run by Robots?
011110010110010101110011

[ Voor 29% gewijzigd door anessie op 17-06-2016 03:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-06 20:46
anessie schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 02:08:
[...]

Ik zou die order snel veranderen, even een mailtje naar dbrand Support <robots@dbrand.com> en men past het wel aan.

Je krijgt namelijk 2 backs voor die 9.9$, een full back en een mid-back, dus als je top/bottom al zwart hebt van de full back ook kan je beter mixen met een kleurtje. Tenzij je dat graag dubbel hebt of toch liever die lijnen wil zien. Vergelijk het met dit: YouTube: dbrand for iPhone 6 double back

[...]

Daarom dat er op die pagina ook 2x de achterkant staat.

Is dbrand actually run by Robots?
011110010110010101110011
toon volledige bericht
Ik wou inderdaad de lijnen zichtbaar maken. Maar in iedergeval bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ik bn ieder geval deze soft gel case besteld, bevalt me prima op mijn opo.
Nu nog een goede glazen screen protector en dan is ie rondom beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-03 06:55
Tijdens de launch geen case voor de Oneplus 3 besteld. Wil wel graag snel een case hebben. Otterbox of iets gelijkwaardig. Iemand een idee? Zie op de Otterbox website bi EU geen Nederland. Wellicht zijn er nog andere merken maar zie nog niet veel langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:52
Simontjee schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:02:
Tijdens de launch geen case voor de Oneplus 3 besteld. Wil wel graag snel een case hebben. Otterbox of iets gelijkwaardig. Iemand een idee? Zie op de Otterbox website bi EU geen Nederland. Wellicht zijn er nog andere merken maar zie nog niet veel langskomen.
Die Otterbox kan je ook bij OnePlus zelf bestellen

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bramdroid
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-05 20:59
Ben zo juist een beetje los gegaan op Ali:
>:)

Hoesje:
http://s.aliexpress.com/mANzIV3i
(from AliExpress Android)

Houder voor in de auto met QI draadloos laden inclusief adapter voor telefoon:

Wireless Receiver Qi Car Phone Charger Holder Air Vent Cradle Bracket Mount For Meizu M3 Mini Xiaomi Redmi Note 2 3 Pro Mi4c Mi5
http://s.aliexpress.com/j26rIfMv

Bescherm dingetje voor cameralens:
For Oneplus One Plus/2 Two/3 Three A3000/X Back Transparent Camera Lens Screen Protector Guard Cover Protective Tempered Glass
http://s.aliexpress.com/3QVziuUf

Terwijl ik eigenlijk alleen maar op zoek was naar zoiets :
Creative Silicone Phone Stand Holder Cradle Flexible Desktop Hanger Bracket For Xiaomi Redmi Note 2 3 Mi5 Pro Meizu M3 Elephone
http://s.aliexpress.com/6FfMvYjA

Benieuwd wat eerder aankomt. De OP3 of dit voorpretpakket :9 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:25
Werkt draadloos laden met de oneplus 3? Ik dacht van niet omdat hij een metalen buitenkant had ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Grotbewoner schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:37:
Werkt draadloos laden met de oneplus 3? Ik dacht van niet omdat hij een metalen buitenkant had ofzo.
Nee, niet ondersteund

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-06 11:26

Nutellaah

Bits N Sites

coob schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:31:
[...]

Dan staat er duidelijk een plaatje bij dat er een coating op zit.
Zoiets;

[afbeelding]

Deze bv.
Bij mijn bestelling zag ik dat er een screen protector bij zit, is dit vergelijkbaar met die Premium tempered glass?
Of heeft de OnePlus 3 standaard al iets van Tempered glass?

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Nutellaah schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:57:
[...]

Bij mijn bestelling zag ik dat er een screen protector bij zit, is dit vergelijkbaar met die Premium tempered glass?
Of heeft de OnePlus 3 standaard al iets van Tempered glass?
Standaard zit er een van plastic op, niet vergelijkbaar met tempered glass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-06-2024
http://nl.aliexpress.com/...107.html?isOrigTitle=true

Deze heeft volgens de verkoper wel coating, heb een bericht gestuurd en wordt bevestigd door haar.

En als het toch niet waar blijkt, dan maar een claim indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:12
Zojuist gekeken naar de Otterbox Cases voor de oneplus3, Vind ze erg mooi en wou er dan ook graag eentje. Bij Otterbox zelf betaal je 30 dollar aan verzend kosten ( kon geen optie vinden voor andere shipping, en ook coupons zoals OTTER10 gaven geen free shipping ). Bij Oneplus zelf betaal je 31 euro in totaal, hopelijk komt het hoesje een beetje te gelijk met de telefoon zelf binnen.

Andere mensen die ook een otterbox gekocht hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel037589
  • Laatst online: 19-03 12:43
Hoi allemaal!
Ik heb een OP3 besteld en komt snel binnen alleen...
Ik heb geen USB c kabels en dadelijk maar eentje van uit de doos..
Weten jullie redelijk goedkope kabels die kwalitatief voldoende zijn, hoeft geen fast charge te bezitten maar wel graag usb sync. Ik heb recentelijk artikels gelezen over dat verschillende USB c kabels je toestel kunnen beschadigen maar geldt dit ook bij de OP3 want die heeft USB c 1.0 en niet 3.1 zoals nexus etc..
Nog een vraagje? Heeft OP3 nanocoating of iets tegen waterproof.
Wel handig als je in Nederland woont met regen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 20:26

13art

Moderator Mobile
Droid schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:08:
[...]

Ik heb t er toch maar op gegokt voor die 15 euro. Matte black back, matte black boven/onderkant en dan een carbon logo. Reviews voor andere devices met dbrand waren in ieder geval positief.
En geweldig hoe hun communicatie is :+
"The robots at dbrand have created an account for you. You're welcome."

Ik hoop ook dat Spigen snel met nieuwe cases komt. Via de Facebookchat geven ze aan binnen 2-3 weken maar ze zijn zo onduidelijk dat ik nu niet weet of dat pre-order is of dat hun stock er dan is 8)7
Benieuwd naar je ervaring. Zit zelf ook te denken om er een dbrand op te gooien.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
l3art schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 21:26:
[...]

Benieuwd naar je ervaring. Zit zelf ook te denken om er een dbrand op te gooien.
Zodra ik de skin binnen heb zal ik uiteraard mijn ervaringen delen. Al denk ik dat er niet veel mis kan gaan aangezien dbrand voor andere devices goede reviews krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Droid schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 22:27:
[...]
Zodra ik de skin binnen heb zal ik uiteraard mijn ervaringen delen.
https://twitter.com/dbrandSkins/status/744003940719570944

#OnePlus3 Shipping Update: Estimated ship date has been moved from July 1st to this Wednesday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
anessie schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 05:56:
[...]

https://twitter.com/dbrandSkins/status/744003940719570944

#OnePlus3 Shipping Update: Estimated ship date has been moved from July 1st to this Wednesday.
Dat voorbeeld wat er bij zit ziet er ook wel erg gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Vraag me af of er wel screenprotectors komen die het hele scherm bedekken, en dan vooral de zijkanten.
Standaard folie van de op3 zit half op het scherm en ziet er niet uit. Durf hem er echter niet af te halen voor ik iets fatsoenlijks heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramdroid
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-05 20:59
Grotbewoner schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:37:
Vandaar de adapter die je achterop plakt, onder een hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:38
Gillded schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:12:
Zojuist gekeken naar de Otterbox Cases voor de oneplus3, Vind ze erg mooi en wou er dan ook graag eentje. Bij Otterbox zelf betaal je 30 dollar aan verzend kosten ( kon geen optie vinden voor andere shipping, en ook coupons zoals OTTER10 gaven geen free shipping ). Bij Oneplus zelf betaal je 31 euro in totaal, hopelijk komt het hoesje een beetje te gelijk met de telefoon zelf binnen.

Andere mensen die ook een otterbox gekocht hebben ?
jeps me :) afwachten

en heeft iemand van jullie ook de originele glass tempered screenprotector besteld?
en hoe is deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-06 20:48
Daniel037589 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 21:19:
Hoi allemaal!
Ik heb een OP3 besteld en komt snel binnen alleen...
Ik heb geen USB c kabels en dadelijk maar eentje van uit de doos..
Weten jullie redelijk goedkope kabels die kwalitatief voldoende zijn, hoeft geen fast charge te bezitten maar wel graag usb sync. Ik heb recentelijk artikels gelezen over dat verschillende USB c kabels je toestel kunnen beschadigen maar geldt dit ook bij de OP3 want die heeft USB c 1.0 en niet 3.1 zoals nexus etc..
Nog een vraagje? Heeft OP3 nanocoating of iets tegen waterproof.
Wel handig als je in Nederland woont met regen etc..
Zit met hetzelfde hier, ook aan het zoeken geweest naar USB C kabels, maar via Dx kom ik nu alleen maar kabeltjes tegen met een opzetstukje voorop.. Weet niet of dat zo verstandig zou zijn.. Iemand tips hiervoor welke kabels goed zijn (en niet te duur)? Bij OP zijn ze allemaal out of stock 8)7

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Zanzibar-1337 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:45:
[...]

Zit met hetzelfde hier, ook aan het zoeken geweest naar USB C kabels, maar via Dx kom ik nu alleen maar kabeltjes tegen met een opzetstukje voorop.. Weet niet of dat zo verstandig zou zijn.. Iemand tips hiervoor welke kabels goed zijn (en niet te duur)? Bij OP zijn ze allemaal out of stock 8)7
Die van BlitzWolf zijn van erg goede kwaliteit en niet duur.

Ik heb momenteel de micro USB variant, nog niet de USB type-C, maar de kwaliteit zal niet anders zijn

[ Voor 3% gewijzigd door P1nGu1n op 18-06-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
P1nGu1n schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:52:
[...]

Die van BlitzWolf zijn van erg goede kwaliteit en niet duur.

Ik heb momenteel de micro USB variant, nog niet de USB type-C, maar de kwaliteit zal niet anders zijn
Ziet er inderdaad prima uit, niet te duur. Maakt het nog uit welke kabel ik dan zou bestellen? Er is een 2.4a variant en een 3a variant. Wanneer ik de verhalen van OP mag geloven werkt de Dash Charging alleen maar met de spullen van OP zelf, dus zou het uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:14

zAo

GPLv2 Fanboy

Heeft iemand al ervaring met een silicon hoesje die er voor zorgt dat de camera het oppervlak niet raakt als je hem op zijn ruggetje legt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Zanzibar-1337 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:01:
[...]

Ziet er inderdaad prima uit, niet te duur. Maakt het nog uit welke kabel ik dan zou bestellen? Er is een 2.4a variant en een 3a variant. Wanneer ik de verhalen van OP mag geloven werkt de Dash Charging alleen maar met de spullen van OP zelf, dus zou het uitmaken?
Nee dat maakt niet uit. Als ik het goed zie is het verschil dat de 2.4A braided is (ingevlochten) en die andere niet. Ik zou zelf voor die braided gaan (heb ik nu ook), dat is tevens een nieuwer model dan die ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
P1nGu1n schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:07:
[...]

Nee dat maakt niet uit. Als ik het goed zie is het verschil dat de 2.4A braided is (ingevlochten) en die andere niet. Ik zou zelf voor die braided gaan (heb ik nu ook), dat is tevens een nieuwer model dan die ander.
Thanks! Ga ik er daar 3 van bestellen, je kan ze nooit genoeg hebben _/-\o_ Laat wel weten wanneer ik ze binnen heb hoe ze bevallen! Zie trouwens dat de andere USB 3.0 is, maar dan kan ik net zo goed de originele kabel gebruiken mocht ik wat willen overzetten. Zo'n ingevlochten kabel ziet er toch een stuk netter uit, zeker wanneer ik de rode variant bestel, houden we het toch bij de OP kleuren ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Zanzibar-1337 op 18-06-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-06 12:26
zAo schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:04:
Heeft iemand al ervaring met een silicon hoesje die er voor zorgt dat de camera het oppervlak niet raakt als je hem op zijn ruggetje legt?
Ik heb zonet deze besteld:

http://www.aliexpress.com...ne-Phone/32685432836.html

Op de afbeeldingen is te zien dat de camera beschermd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:12
zAo schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:04:
Enigste wat ik langs heb zien komen wat het apparaat nog een beetje dun laat is deze. Het is welliswaar geen hoesje, maar ziet er wel intresant uit voor die prijs. Voor het hoesje zelf ben ik voor de otterbox gegaan gezien de veel lovende reviews van hun andere cases op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
Jessed93 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:12:
[...]

Ik heb zonet deze besteld:

http://www.aliexpress.com...ne-Phone/32685432836.html

Op de afbeeldingen is te zien dat de camera beschermd wordt.
Voor €0,90 ook maar zo'n cover besteld, kan geen kwaad lijkt mij! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-06 12:26
Zanzibar-1337 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:19:
[...]

Voor €0,90 ook maar zo'n cover besteld, kan geen kwaad lijkt mij! Thanks
Dat is precies wat ik ook dacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:39
Ik heb gisteren ook de oneplus 3 gekocht en ben nu op zoek naar een hoesje. Ik kom van de samsung galaxy s3 af en die heb ik in een leren hoesje van Bugatti zitten (lijkt hier op, maar dan net wat hogere kwaliteit) en die beviel erg goed, dus ik zoek nu iets soortgelijks maar kan nog niet echt iets vinden.

Heeft iemand al zo'n hoesje kunnen vinden waar hij in zou passen?

Edit: heb al iets gevonden bij de lokale telefoonturk. Qua afmetingen komt vooral de Iphone 6(s) plus in de buurt dus die zijn ook geschikt voor ons

[ Voor 13% gewijzigd door flippiej op 18-06-2016 17:55 . Reden: antwoord op eigen vraag gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-sto
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-06 20:35
Zanzibar-1337 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:11:
[...]

Thanks! Ga ik er daar 3 van bestellen, je kan ze nooit genoeg hebben _/-\o_ Laat wel weten wanneer ik ze binnen heb hoe ze bevallen! Zie trouwens dat de andere USB 3.0 is, maar dan kan ik net zo goed de originele kabel gebruiken mocht ik wat willen overzetten. Zo'n ingevlochten kabel ziet er toch een stuk netter uit, zeker wanneer ik de rode variant bestel, houden we het toch bij de OP kleuren ;)
Same here, heb er 2 besteld, na even googlen nog een coupon code kunnen vinden van 6% :9
"affiliate6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
P1nGu1n schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:07:
[...]

Zou die van 3A niet sneller laden? Maar wat ik me afvraag, als je de dashcharger van OP zelf gebruikt icm een Blitzwolf kabel, of dat deze ook 2.4A of 3A zal toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Gines schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:20:
[...]

Zou die van 3A niet sneller laden? Maar wat ik me afvraag, als je de dashcharger van OP zelf gebruikt icm een Blitzwolf kabel, of dat deze ook 2.4A of 3A zal toelaten.
Nee dat is niet sneller, de OP3 ondersteunt geen QC. Nee, voor Dash Charge is zowel een speciale kabel als adapter nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
Dus deze zal max. 2.1A toelaten zonder Dash Charge?
En heeft de Dash Charge cable een usb C naar usb A type of kan je de kabel niet in een gewone lader steken?

Sorry voor de vragen, maar heb nog nooit een usb C type kabel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-06 22:16
Ik heb zojuist een Otterbox besteld. Direct bij Otterbox zelf, dan heb je 2 jaar garantie ipv 1. Hij kost hier 30 euro zonder verzendkosten. Hij wordt ook nog eens verzonden vanuit hun distributiecentrum in Nederland staat er.
Webshop uit Ierland maar verzenden gaat gewoon naar Nederland, dit is ook de site die je krijgt als je Nederland aanklikt.

http://www.otterbox.ie/en...se/77-53711.html?color=20

Je komt hier zelfs nog goedkoper uit dan bij Oneplus.

[ Voor 22% gewijzigd door jugger naut op 18-06-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
J-sto schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:09:
[...]

Same here, heb er 2 besteld, na even googlen nog een coupon code kunnen vinden van 6% :9
"affiliate6"
Ik kreeg bulk korting dacht ik, voor 5,12 per stuk even uit mijn hoofd. Kon verder geen codes gebruiken omdat er al korting op zat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Gines schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:32:
Dus deze zal max. 2.1A toelaten zonder Dash Charge?
En heeft de Dash Charge cable een usb C naar usb A type of kan je de kabel niet in een gewone lader steken?

Sorry voor de vragen, maar heb nog nooit een usb C type kabel gezien.
Ik vermoed het. Ja, een Dash Charge kabel is USB type-A naar USB type-C, die kan gewoon in een reguliere adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:25
jugger naut schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:35:
Ik heb zojuist een Otterbox besteld. Direct bij Otterbox zelf, dan heb je 2 jaar garantie ipv 1. Hij kost hier 30 euro zonder verzendkosten. Hij wordt ook nog eens verzonden vanuit hun distributiecentrum in Nederland staat er.
Webshop uit Ierland maar verzenden gaat gewoon naar Nederland, dit is ook de site die je krijgt als je Nederland aanklikt.

http://www.otterbox.ie/en...se/77-53711.html?color=20

Je komt hier zelfs nog goedkoper uit dan bij Oneplus.
Meh, 2 jaar garantie op een stuk rubber? Ik zie niet in hoe deze snel kapot zal gaan (en of je na een dusdanig explosieve gebeurtenis nog een telefoon over hebt om te beschermen).

Ik ben blij dat ik hem gewoon bij Oneplus met de telefoon heb besteld.

Ik zit dus een beetje rond te kijken op Aliexpress en ik zie ook eenberg screen protectorss. De standaard screen protector is nogal lelijk, dus ik zit te denken om er eentje te kopen. Ik vertrouw echter de Chinezen niet helemaal die voor bodemprijzen die dingen verkopen. Heeft iemand een idee welke screenprotector de moeite waard is?

[ Voor 22% gewijzigd door Grotbewoner op 18-06-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Sandstone is ook al uitverkocht. Als ik een OnePlus 3 ga bestellen, kan dat dus sowieso niet. Ach ja, hoef ik daar ook niet meer over te twijfelen :+. Of ik een Sandstone cover zou nemen of niet.

https://oneplus.net/nl/oneplus-3-protective-case

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
Via Aliexpress vindt je genoeg Sandstone covers voor een lagere prijs, tenzij je de originele wilt.
Ben nog aan het twijfelen of ik een Sandstone cover moet kopen of niet. Iemand die weet of Sandstone de lens beschermt door deze op "gelijke hoogte" te zetten met de lens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:29:
Sandstone is ook al uitverkocht. Als ik een OnePlus 3 ga bestellen, kan dat dus sowieso niet. Ach ja, hoef ik daar ook niet meer over te twijfelen :+. Of ik een Sandstone cover zou nemen of niet.
Reviews waren ook wel lovend over de Carbon case, redelijke grip en texture is voelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Deze screenprotector besteld http://www.oppomart.com/t...tector-for-oneplus-3.html geeft protectie voor complete scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Droid schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 18:43:
Deze screenprotector besteld http://www.oppomart.com/t...tector-for-oneplus-3.html geeft protectie voor complete scherm
Wil ik ook bestellen maar wat vul je in bij telefoonnr?
Blijft rood, wat ik ook invul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Vreemd, ik heb gewoon 0495XXXXXX ingevuld, zonder landcodes en geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Via de mobiel geprobeerd en toen ging het wel meteen. :?
Maar het is een preorder. Wanneer moet ie er zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:54
Cajus schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:20:
[...]

Inderdaad prima, maar duur spul. Heb intussen nog wat meer informatie vanuit Brodit. De aanpasbare houder 527620 past om de OP3 qua maat. Echter heeft deze een micro-USB connector. Heb bij Brodit nagevraagd of er ook een USB Type C variant komt/bestaat. Hierop kwam al heel snel onderstaand antwoord:

[...]

Voor diegene die dus niet kunnen wachten (zoals ikzelf) op de 'officiële' Brodit OP3 houder zou dit een goed alternatief kunnen zijn.
De Brodit houder van de Oneplus 2 kan ook de Oneplus 3 aan.. Hij zit er niet helemaal stevig in, maar hij past wel en het opladen werkt ook. Dus waarschijnlijk wel bruikbaar totdat de echte houder er is. Misschien als je oneplus 3 iets dikker is (middels de genoemde coating die ik hier ook ben tegengekomen) zit hij wat steviger in de cradle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 17:19
Ik heb een aanpasbare houder van Brodit besteld (passive), de 356290. Voor 62-77mm breed en 6-10mm dik. Moet dus passen.

Houder ziet er goed uit, zodra ik de telefoon heb (dinsdag) zal ik wel even laten weten hoe het past. Volgens mij moet het geen probleem vormen.
En met een beetje geluk kan m'n volgende telefoon er ook weer in. Hoef ik niet elke keer weer een nieuwe brodit houder te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-06 21:46
Wyhi schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:37:
Hoi,

Ik maak me zorgen over het feit dat als je de telefoon op zijn achterkant legt de camera vrijwel op de ondergrond ligt. Zal deze niet beschadigen?
Ik ga de volgende denk kopen: http://www.oppomart.com/o...n-case-for-oneplus-3.html

Lijkt me nice met zo'n klepje als standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Wert iemand of er ook een soort screenportector voor de camera is op de achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-06 06:20

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Aggressor schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:55:
Wert iemand of er ook een soort screenportector voor de camera is op de achterkant?
jazeker!

http://nl.aliexpress.com/...a1-4764-90c4-3f442208d02f

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
Topie meteen besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-05 14:53
Ik had mss beter een extra power charger besteld en toch een protective case, maar ik kan dat nu niet meer apart bestellen blijkbaar? :?

edit: toch wel blijkbaar onder accessoires :)

[ Voor 15% gewijzigd door Greg1983 op 19-06-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-05 12:55
Weet iemand of oortjes van andere merken werken op de one plus 3. Met werken bedoel ik het pauzeren van geluid of het harder en zachter zetten van het volume via de controls op de oortjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetrueman2
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-06 21:38
Luukth schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:07:
Weet iemand of oortjes van andere merken werken op de one plus 3. Met werken bedoel ik het pauzeren van geluid of het harder en zachter zetten van het volume via de controls op de oortjes.
Ja, dit werkt. Ben nu aan het luisteren met samsung oortjes die volume/optieknoppen hebben. :)

I can tell by your lack of interest that I was kidding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
thetrueman2 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:11:
[...]

Ja, dit werkt. Ben nu aan het luisteren met samsung oortjes die volume/optieknoppen hebben. :)
Welk type oortjes heb je? (naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetrueman2
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-06 21:38
Luukth schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:14:
[...]
Welk type oortjes heb je? (naam)
Oef, heb de verpakking al een tijd niet meer. Ik denk dat het deze zijn: pricewatch: Samsung Stereo Headset EO-EG900B (Zwart) (werden meegeleverd met mijn vorige telefoon). Aansluiting is standaard 3.5mm met bediening over GND.

I can tell by your lack of interest that I was kidding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
thetrueman2 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:22:
[...]

Oef, heb de verpakking al een tijd niet meer. Ik denk dat het deze zijn: pricewatch: Samsung Stereo Headset EO-EG900B (Zwart) (werden meegeleverd met mijn vorige telefoon). Aansluiting is standaard 3.5mm met bediening over GND.
aah oke bedankt. Dan zal ik kijken of ik nog oortjes heb die ook bediening over GND hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-06 21:46
True schreef op zondag 19 juni 2016 @ 13:21:
[...]

Dan heb je zo'n mooie dun telefoon en doe je er een hoesje om heen met ook nog weer een standaard? :?
Ja, misschien. Eigenlijk wil ik hem gewoon zonder hoesje gebruiken, maar weet niet hoe snel zo'n achterkant krasjes krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 19:23
Hoop dat Spigen snel met de nieuwe armor case komt, aangezien UAG deze telefoon links zal gaan laten liggen ben ik bang... Jaren lang tevreden gebruiker van UAG geweest namelijk!

Heb beiden op Facebook een berichtje gestuurd met de vraag of én wanneer ze er dan mee komen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70261

Ik heb deze siliconen case besteld en ook nog de originele Sandstone die nog binnen moet komen, voor t geld kan je deze niet laten liggen :*) http://nl.aliexpress.com/...a9-46f3-b0dd-d025e6c94b3f

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 70261 op 19-06-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
Anoniem: 70261 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:58:
Ik heb deze siliconen case besteld en ook nog de originele Sandstone die nog binnen moet komen, voor t geld kan je deze niet laten liggen :*) http://nl.aliexpress.com/...a9-46f3-b0dd-d025e6c94b3f
Heb ik ook een keer gedaan, hoesje voor mij huawei ascend p7 besteld voor 0.11 cent + verzendkosten. Maar die past dan niet om je telefoon heen. En na 1 week ziet hij al geel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Laatst online: 10-06 02:42

MagicTempest

Fly pig!

Anoniem: 70261 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:58:
Ik heb hem ook maar even besteld. Vind de telefoon zelf heel erg glad, dus een dergelijke cover kan wel helpen. Ik hoop alleen dat hij de telefoon niet heel lelijk maakt, want ik vind het wel een prachtig toestel. O+

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Sandstone is weer op voorraad bij OnePlus: https://oneplus.net/nl/oneplus-3

En dan is Karbon weer out-of-stock :P.

[ Voor 21% gewijzigd door Anonymoussaurus op 19-06-2016 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
Ik wil niet zo'n siliconen hoesje, ik laat m nogal eens vallen uit onhandigheid en dan wil ik een case die in de hoeken die extra stevigheid heeft.. ;-)

Spigen en UAG zijn toch een van de betere op dat gebied imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MagicTempest schreef op zondag 19 juni 2016 @ 16:39:
[...]

Ik heb hem ook maar even besteld. Vind de telefoon zelf heel erg glad, dus een dergelijke cover kan wel helpen. Ik hoop alleen dat hij de telefoon niet heel lelijk maakt, want ik vind het wel een prachtig toestel. O+
Juist met dit soort hoesjes blijft je telefoon er mooi uitzien omdat ze erg minimalistisch zijn. Dus de schoonheid van je telefoon blijft behouden. Wat wel een nadeel is is dat er zand oid in de randen kan komen waardoor op termijn je toestel ook wat beschadigd.

Heb zelf zo'n zelfde soort case om mn S6 zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:54

Oekol

waka waka hey hey

Anonymoussaurus schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:18:
Sandstone is weer op voorraad bij OnePlus: https://oneplus.net/nl/oneplus-3

En dan is Karbon weer out-of-stock :P.
Enig idee waarom de Sandstone 5 euro goedkoper is dan die andere cases? Is hij van mindere kwaliteit voor het laten vallen etc? :/

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Leoon. schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:34:
Enig idee waarom de Sandstone 5 euro goedkoper is dan die andere cases? Is hij van mindere kwaliteit voor het laten vallen etc? :/
Omdat hij het populairst is? En omdat velen hem al kennen?

Hij is zeker niet van mindere kwaliteit. Ik heb Sandstone standaard op m'n OnePlus 2. Is heel erg stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-01 04:26
Weet iemand of de officiele Tempered Glass screen protector al direct op je toestel bevestigd is als je die bij je OP3 bestelling voegt?

En, aangezien de Loop niet (meer) te verkrijgen is, wat zou een goede/goedkope VR headset met hoofdband zijn voor de OP3?

Dit wordt waarschijnlijk mijn nieuwe telefoon, eerste keer OnePlus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166897

kthxbye schreef op maandag 20 juni 2016 @ 06:02:
Weet iemand of de officiele Tempered Glass screen protector al direct op je toestel bevestigd is als je die bij je OP3 bestelling voegt?

En, aangezien de Loop niet (meer) te verkrijgen is, wat zou een goede/goedkope VR headset met hoofdband zijn voor de OP3?

Dit wordt waarschijnlijk mijn nieuwe telefoon, eerste keer OnePlus! :)
Nee, die zul je zelf moeten aanbrengen. Standaard zit er een plastic screen protector op.

Zijn er mensen die een aparte order voor accessoires hebben lopen bij OnePlus? Ik wacht op een Otterbox en tempered glass screenprotector. Verwacht dispatch was op 19-06, maar de order staat al enkele dagen op 'processing'.

Tip! Als je de Otterbox via Otterbox.ie besteld, krijg je 10% korting met de volgende code:

NEWSLETTER-10%OFF

De case kost dan inclusief verzenden: Euro 26,99.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 166897 op 20-06-2016 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Is de glazen screenprotector van oneplus zelf net zo smal als de standaard film die op scherm zit?
Die is namelijk veel te smal.

[ Voor 7% gewijzigd door coob op 20-06-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166897

coob schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:41:
Is de glazen screenprotector net zo smal als de standaard film die op scherm zit?
Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
Is de glazen screenprotector van oneplus zelf net zo smal als de standaard film die op scherm zit?
Ja zal even smal zijn, dit komt doordat het scherm rond afloopt (2.5D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:04
zonder protector zijn die 2.5D randen erg mooi, maar met is het een beetje jammer..
Als ie binnen komt zal ik de standaard protector er oplaten, maar ik weet niet hoelang ik dat vol hou :)

In ieder geval een mooie test of ik visueel een glazen protector aan kan (die ook te smal is ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Prulleman schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:21:
zonder protector zijn die 2.5D randen erg mooi, maar met is het een beetje jammer..
Als ie binnen komt zal ik de standaard protector er oplaten, maar ik weet niet hoelang ik dat vol hou :)

In ieder geval een mooie test of ik visueel een glazen protector aan kan (die ook te smal is ;)
Ik verwacht dat het me de eerste week stoort en daarna niet eens meer opvalt, heb ik eerder gehad met een pluisje onder een screenprotector. Ik had tempered glass er al bij besteld, dus ik zie het vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:04
vind het altijd lastig.. screen protectors, op mijn 2 tablets heb ik er geen, daar heb ik wel flip covers voor. Maar dat is ook geen garantie, daar kan ook zand tussen komen. En die worden natuurlijk actief door de kids gebruikt. Op beide zitten wel hele kleine krasjes, maar minder storend dan een slechte protector, een protector met losse hoekjes of een protector met vuil eronder.
Op mijn telefoons heb ik meestal hetzelfde, na 2 jaar 1 of 2 kleine (niet storende, zolang het licht er niet moeilijk opvalt) krasjes. Ik vermoed dat ik de OP3 uiteindelijk ook zonder ga gebruiken..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Vind het in het begin alleen zo zonde altijd.
Ik laat de standaard film voorlopig even zitten en heb de glazen protector besteld die een paar posts terug getipt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 02-06 14:07
Op dit moment is (bij mij weten) de enige screenprotector die rekening houdt met het 2.5D glas deze van Oppomart: http://www.oppomart.com/t...tector-for-oneplus-3.html

Gisteren was hij alleen als pre-order te bestellen, maar nu in stock!

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
JunkO schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:45:
[...]

Op dit moment is (bij mij weten) de enige screenprotector die rekening houdt met het 2.5D glas deze van Oppomart: http://www.oppomart.com/t...tector-for-oneplus-3.html

Gisteren was hij alleen als pre-order te bestellen, maar nu in stock!
Die had ik besteld idd.
Mooi dat ie nu op voorraad is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
coob schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:06:
[...]

Die had ik besteld idd.
Mooi dat ie nu op voorraad is!
Zou je kunnen laten weten hoe deze is? Met name de pasvorm en kwaliteit van het glas/coating.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• coob
Uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
Kan iemand mij misschien een hard case aanraden voor de oneplus 3. Ik heb video's gezien van cases die ze zelf bij oneplus verkopen. Maar die vond ik er niet super stevig uitzien. En zeker niet 25 euro waard. Ik ben op zoek naar een zwarte hard case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesseldoornbos
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-04-2024
Via Chinese vriendjes de volgende case beschikbaar, misschien samen iets organiseren om dit te produceren? MOQ 100 stuks.

https://www.mupload.nl/img/qsavuo2drlkia.jpg

https://www.mupload.nl/img/mn02l2npea9o8.jpg

https://www.mupload.nl/img/e5buzy3wn7vy5.jpg

https://www.mupload.nl/img/kel73zmllqzot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-sto
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-06 20:35
Ik weet niet wat voor prijs je in gedachten had maar ik heb recent deze case besteld (blauw oranje versie). hij is nog niet binnen dus ik kan je er nog niks over vertellen helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
Ik heb vandaag deze besteld: Orzly FlexiCase

Als het goed is wordt deze voor eind juni geleverd. Helaas nog geen Spigen cases beschikbaar, maar als het goed is komen die ook binnenkort uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-01 04:26
Iemand een idee voor een betaalbare VR headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCab
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 19:12
kthxbye schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 01:09:
Misschien een Oneplus Loop VR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
UAG (Urban Armor Gear) op mijn vraag of ze een (armored) case voor de OP3 gaan maken :
Hi Dennis, we hope you're having a wonderful day! Currently, we don't have any cases that are compatible with the OnePlus 3 device. Will we in the future? It's possible, but that'll be a decision that would need to be made by our design team after careful review. Rest assured, we plan on following up with them to see if they would consider developing cases for this device in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Laatst online: 19-05 21:29

LordKnox

Opperbaas.

YellowCab schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:16:
[...]

Misschien een Oneplus Loop VR?
Die is nergens meer te krijgen.
kthxbye schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 01:09:
Ik weet dat de AH tegenwoordig van die dino-brillen heeft. Die schijnen nog best goed te zijn voor de prijs (8 euro ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Helaas is de autokabel al uitverkocht. Ik wilde net even kijken wat mijn totale pakketje zou kosten (OP3 + autokabel), maar die blijkt er dus al niet meer te zijn. Hetzelfde geld voor de Sandstone en Karbon hoesjes. Hopen dat de autostekker binnenkort weer komt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-06 16:29
De kabels die oneplus levert, zijn 100 cm. Weet iemand of er usb-c kabels zijn die langer zijn en met dash charge werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Takkiedroid1970 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:08:
De kabels die oneplus levert, zijn 100 cm. Weet iemand of er usb-c kabels zijn die langer zijn en met dash charge werken?
Zijn er niet, alleen haar eigen kabels zijn Dash Charge compatible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Laatst online: 11-06 22:16
Zojuist de Otterbox ontvangen direct van Otterbox.ie. Verzonden uit nederland met UPS.

Ik ben zeer tevreden, voelt heel stevig aan, de achterkant is volledig plastic maar door de strepen erin is het niet glad en valt hij dus niet meer uit mijn handen zoals zonder case. Knoppen voelen echt alsof er geen case op zit, daar ben ik echt over te spreken.

De bescherming zit volgens mij wel goed omdat het Otterbox is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilex
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-05 22:00
Hoe leveren ze de go big go home bundel? Is dat in 1 doos of heeft elk ding een apart doosje en zo in 1 doos?
Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen