Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Ik ben benieuwd of OnePlus nog met een 10.000 mAh powerbank komt die geschikt is voor Dash-Charging. Want is deze nou ook compatible met de OnePlus 3 enzo? Laad hij niet reten sloom op? Jammer dat hij alleen nog maar in het wit te verkrijgen is..

https://oneplus.net/nl/oneplus-power-bank

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:11:
Ik ben benieuwd of OnePlus nog met een 10.000 mAh powerbank komt die geschikt is voor Dash-Charging. Want is deze nou ook compatible met de OnePlus 3 enzo? Laad hij niet reten sloom op? Jammer dat hij alleen nog maar in het wit te verkrijgen is..

https://oneplus.net/nl/oneplus-power-bank
sja.. wat is rete sloom..? het een powerbank met 1x 2A of 2x 1A... met 2A moet je een eind kunnen komen.. dus pak een 2A adapter, een goeie kabel en kijk hoelang het duurt voor je OP3 is opgeladen, zolang zal het ook duren met powerbank.

(wellicht komen ze nog met een dash charger, maar de huidige werkt ook gewoon)

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 21-06-2016 20:19 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 18:29
Ik heb ook het liefst een dunne TPU cover rond mn smartphones daar deze volgens mij toch iets beter beschermen dan een hard case. Dit is echter mijn eerste smartphone met een unibody en ik ben heel erg bang dat er zich matte plekken gaan vormen op de achterkant door vuil dat tussen de cover en de unibody terecht komt. Ik heb dit al eerder gezien bij een iPhone en dit was echt ronduit lelijk! Daarom zit ik te denken om een dBrand eraan te hangen. Maar deze staan op Pre-Order. Iemand een gedacht hoe lang dit zou duren?

Tx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Yargo schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:33:
Ik heb ook het liefst een dunne TPU cover rond mn smartphones daar deze volgens mij toch iets beter beschermen dan een hard case. Dit is echter mijn eerste smartphone met een unibody en ik ben heel erg bang dat er zich matte plekken gaan vormen op de achterkant door vuil dat tussen de cover en de unibody terecht komt. Ik heb dit al eerder gezien bij een iPhone en dit was echt ronduit lelijk! Daarom zit ik te denken om een dBrand eraan te hangen. Maar deze staan op Pre-Order. Iemand een gedacht hoe lang dit zou duren?

Tx!
De Dbrands zouden volgensmij vanaf de 26e verscheept worden. Voorderest is er nog niets vergelijkbaars op de markt. Ik heb zelf met mijn OP2 gehad dat zich plekken gingen vormen op het aluminium door het gebruik van een case. Heb een dbrand skin besteld in combinatie met een clear case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:17
Ik zie dat Nillkin nu zelf een 9H Plus tempered glass screen protector te koop heeft staan en volgens mij is die net iets breder dan die van Oneplus zelf. Bovendien is de Plus variant slechts 0.2 mm dik :)

*Knip*. Inkoopacties zijn niet toegestaan op tweakers. Zie ook: SF Beleid

http://nillkin.org/smartp...kin-oneplus-3-a3000-h-pro

[ Voor 32% gewijzigd door rens-br op 22-06-2016 12:20 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Iemand al een Sandstone-achtige case voor wènag kunnen spotten op ebay of aliexpress?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gylol
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-05-2024
MauriX schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:58:
Iemand al een Sandstone-achtige case voor wènag kunnen spotten op ebay of aliexpress?
Bedoel je eentje zoals deze?

http://www.aliexpress.com...76-4c04-9979-48528c0145c3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Laatst online: 23:17
FlowDesign schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:03:
Ik zie dat Nillkin nu zelf een 9H Plus tempered glass screen protector te koop heeft staan en volgens mij is die net iets breder dan die van Oneplus zelf. Bovendien is de Plus variant slechts 0.2 mm dik :)

[mbr]*Knip*. Inkoopacties zijn niet toegestaan op tweakers. Zie ook: SF Beleid[/]

http://nillkin.org/smartp...kin-oneplus-3-a3000-h-pro
Ok, dan geen inkoopactie :P

Bovendien staan ze inmiddels nu wel op Aliexpress, net zo makkelijk :)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-08 18:10
http://static.webshopapp....-case-grijs-oneplus-3.jpg
Deze zien er goed uit! Tudia Merge Case voor de OP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:53

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Jessed93 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:12:
[...]

Ik heb zonet deze besteld:

http://www.aliexpress.com...ne-Phone/32685432836.html

Op de afbeeldingen is te zien dat de camera beschermd wordt.
Bij mij is hij binnen. De achterkant is matte, de zijkanten zijn glad. De zijkanten hebben aan de voorkant een beetje speling, had iets strakker gemogen. Alle openingen zitten op de juiste plekken. Voor het geld (99cent) een prima ding en beschermd de telefoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik ga zondag op vakantie en wil er toch wel graag een fatsoenlijke case/bumper omheen. Alles wat ik besteld heb komt van de andere kant van de wereld.

Iemand enig idee waar ik vandaag besteld, morgen in huis case/bumper kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatje
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Doe eens een fototje :)
ocn schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:28:
[...]

Bij mij is hij binnen. De achterkant is matte, de zijkanten zijn glad. De zijkanten hebben aan de voorkant een beetje speling, had iets strakker gemogen. Alle openingen zitten op de juiste plekken. Voor het geld (99cent) een prima ding en beschermd de telefoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
kthxbye schreef op maandag 20 juni 2016 @ 06:02:
Weet iemand of de officiele Tempered Glass screen protector al direct op je toestel bevestigd is als je die bij je OP3 bestelling voegt?

En, aangezien de Loop niet (meer) te verkrijgen is, wat zou een goede/goedkope VR headset met hoofdband zijn voor de OP3?

Dit wordt waarschijnlijk mijn nieuwe telefoon, eerste keer OnePlus! :)
Is niet bevestigd, je krijgt de protector als los pakketje.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr Double B op 23-06-2016 08:59 ]

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinTheMan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 00:06
De eerste screen protector die het hele scherm bedekt:
https://www.amazon.com/gp...psc=1&smid=A10DKVET0O3A33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 11:20
Dat ziet er netjes uit! Zoiets wil ik er op.

Alleen waarom zwart en niet transparant?

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:01

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Mijn covers zijn gister geleverd. Ik had ze vorige week, volgens mij een dag na de launch alsnog besteld. Covers werden geleverd vanuit .UK dacht ik, waar de telefoon nog werd verstuurd vanuit Polen.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-08 08:39
P1nGu1n schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:10:
[...]

Dat ziet er netjes uit! Zoiets wil ik er op.

Alleen waarom zwart en niet transparant?
Bij veel van deze full cover glass protectors zit het kleefmiddel/lijm achter de non-transparante delen, ofwel boven- en onderkant en een kleine strip aan de zijkanten.. Waarom niet de gehele protector kleeft is mij ook nog een vraag, je zag dit bij de S7 edge ook veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
mooi, nu wachten op een shop met free shipping, hier is het 20 euro naar NL...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoe goed voel je bij zo'n screenprotector de uitsparingen van knoppen, lenzen en microfoons? Maakt het dat niet heel vervelend om bijv. de vingerafdrukscanner, of de hardwareknoppen te gebruiken?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
mevaka schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:13:
[...]

Bij veel van deze full cover glass protectors zit het kleefmiddel/lijm achter de non-transparante delen, ofwel boven- en onderkant en een kleine strip aan de zijkanten.. Waarom niet de gehele protector kleeft is mij ook nog een vraag, je zag dit bij de S7 edge ook veel.
Een collega van mij heeft heeft zo'n ding op haar S7 Edge, ugly as f*ck dat ding. :-(

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-08 08:39
JunkO schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:57:
[...]

Een collega van mij heeft heeft zo'n ding op haar S7 Edge, ugly as f*ck dat ding. :-(
Haha ja die kans bestaat, wat je ziet is dat elke fabrikant zo snel mogelijk zo'n ding op de markt wil brengen. De prijs is op dat moment nog gigantisch hoog en de kwaliteit in vele gevallen dramatisch. Na verloop van tijd worden ze beter en dat zal ook wel moeten nu elke fabrikant met afgeronde schermen begint. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de Sandstone cover binnen gekregen, als je de OP3 op tafel legt raakt de camera de ondergrond niet dat is dus wel zo prettig. Zag zelf ook liever een iets dikkere telefoon met een grotere accu maar alsnog gaat hij bij mij zeker 1,5 dag mee zonder op te laden.

Genoeg grip met deze cover daar deed ik het voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heeft OnePlus nog ergens uitspraken gedaan over het uitverkocht zijn van veel accessoires? Ik wil eigenlijk wachten met kopen vd telefoon tot ik gelijk die Car charger erbij kan krijgen. Zonde van de extra bezorgkosten anders. Als dat betekent dat ik nog weken moet wachten, heb ik daar natuurlijk ook niet veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Die korte kabel irriteert mij nu al mateloos. :p Zowel op het bureau als naast m'n bed is zo'n ding veel te klein. Had eerst in gedachten om voor een micro-USB -> type C converter te gaan, maar bij nader inzien is dat misschien toch niet zo praktisch (weer een extra koppelstuk, en geen idee hoe veilig ze zijn). Denk dat ik maar een 2m Anker Powerline neem, 10 euro valt nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 00:07
Kan iemand my advies geven welke screen protector te bestellen?

Linkje 1
Linkje 2

Eventuele link 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
Nee hoor.
Deze was al gespot door Droid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Laatst online: 03-07 00:07
coob schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:43:
[...]

Nee hoor.
Deze was al gespot door Droid.
Die ziet er beter uit dan die van nilkin :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robzuur
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-08 12:43
ocn schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:28:
[...]

Ik zou hem ook wel eens willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
Weet iemand of de OP3 ook een headset met microfoon gebruikt kan worden om handsfree te bellen (dus via de headphone jack). Sorry, heb echt de ballen verstand van accessoires :)

EDIT: Over een paar maanden ga ik naar Japan voor 7 maanden. Weten jullie of de dashcharge dan nog werkt of dat je dan een andere adapter moet kopen (er komt 100V uit de stopcontacten daar ipv. van de 230 hier)? Kan nergens terugvinden of er een verschil zit in de adapters, meestal staat dat op de adapter zelf.

[ Voor 48% gewijzigd door simthadim op 23-06-2016 23:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Mocht iemand een dbrand skin willen, tot morgen 30% korting op alles ;)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
simthadim schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:10:
Weet iemand of de OP3 ook een headset met microfoon gebruikt kan worden om handsfree te bellen (dus via de headphone jack). Sorry, heb echt de ballen verstand van accessoires :)
Heb nog nooit een telefoon gezien die dat niet kan....

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 15:52
Waarom zou je nog een screenprotector op je gorilla glass 4 scherm plakken?
Dat spul is toch krasvast?
Mijn mobiel zit 60% van de tijd in mijn (voor de rest lege) broekzak.
30% aan de lader op het nachtkastje.
En 10% van de tijd misschien in gebruik of op tafel.

Maar wie weet mis ik iets?

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Wierdo_NL schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 01:09:
Mijn mobiel zit 60% van de tijd in mijn (voor de rest lege) broekzak.
30% aan de lader op het nachtkastje.
En 10% van de tijd misschien in gebruik of op tafel.

Maar wie weet mis ik iets?
Gorilla Glass is leuk krasvast tegen metaal e.d., maar toen mijn telefoon op een houten vloer viel zaten er toch wat krasjes op. Zand ? Krassen.

En toen ik mijn telefoon dronken op straat liet vallen zat ik, ondanks Gorilla Glass, toch met een gebroken scherm. Ik doe er dus mooi weer een screen protector op deze keer, die extra laag bescherming kan ik goed gebruiken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P1nGu1n
Wierdo_NL schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 01:09:
Nee, het is krasvaster dan regulier glas, maar en kunnen gewoon krassen op komen. Gorilla Glass 4 heeft een hardheid van 6H. Bijvoorbeeld zand is 7H en maakt gewoon krassen op je scherm.

Daarnaast, hoe hoger de hardheid, hoe sneller iets breekt. Kijk maar naar plastic, plastic is 'zacht' en krast snel, maar buigt in plaats van dat het breekt. Gorilla Glass is dus krasbestendiger, maar zal niet meebuigen maar breken. Zo'n tempered glass screen protector kan ook de klap op je scherm opvangen, zodat die breekt en niet je scherm. Heb ik ook een keer gehad met mijn OPO, toen hij buiten op de tegels viel: screenprotector gebarsten, scherm heel.

[ Voor 21% gewijzigd door P1nGu1n op 24-06-2016 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
Ik wil eigenlijk deze halen:
http://www.oneplus-shop.n...case-grijs-oneplus-3.html

Lijkt goed te beschermen en ziet er nog enigszins strak uit.
Ze hebben bij die winkel ook kabels en Tempered glass protectors, maar zijn die niet wat aan de dure kant?
http://www.oneplus-shop.n...-protector-oneplus-3.html
http://www.oneplus-shop.n...1m-zwart-oneplus-two.html

En werkt iedere usb type c kabel met dash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Simontjee schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:58:
Ze hebben bij die winkel ook kabels en Tempered glass protectors, maar zijn die niet wat aan de dure kant?
Ja dat is duurder, het is namelijk inclusief BTW, verzendkosten en dergelijke. Daar staat tegenover dat je dit wel de volgende dag binnen hebt en je hebt garantie, in tegenstelling tot spul uit China. Afweging die je zelf moet maken.
En werkt iedere usb type c kabel met dash?
Nee, alleen de originele van OnePlus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Kun je ook wat foto's posten van de case met de OP3 erin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coob
rens-br schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:58:
[...]

Kun je ook wat foto's posten van de case met de OP3 erin?
Jawel.
Geschoten met de opo.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/far237.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/34fnx9s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/33k5a2d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
Hoe lang duurde het voordat het in huis was?
Ik wil die tudia case bestellen maar dat duurt nog even aangezien het een pre-order is. Tot die tijd wil ik dan zo'n cheap hoesje gebruiken zodat i het toestel alvast kan gaan gebruiken. Zonder hoesje doe ik dat nog maar even niet (zelfkennis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Simontjee schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:35:
[...]

Hoe lang duurde het voordat het in huis was?
Ik wil die tudia case bestellen maar dat duurt nog even aangezien het een pre-order is. Tot die tijd wil ik dan zo'n cheap hoesje gebruiken zodat i het toestel alvast kan gaan gebruiken. Zonder hoesje doe ik dat nog maar even niet (zelfkennis)
14/6 besteld en 23/6 in huis .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 15:52
P1nGu1n schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:34:
[...]

Nee, het is krasvaster dan regulier glas, maar en kunnen gewoon krassen op komen. Gorilla Glass 4 heeft een hardheid van 6H. Bijvoorbeeld zand is 7H en maakt gewoon krassen op je scherm.

Daarnaast, hoe hoger de hardheid, hoe sneller iets breekt. Kijk maar naar plastic, plastic is 'zacht' en krast snel, maar buigt in plaats van dat het breekt. Gorilla Glass is dus krasbestendiger, maar zal niet meebuigen maar breken. Zo'n tempered glass screen protector kan ook de klap op je scherm opvangen, zodat die breekt en niet je scherm. Heb ik ook een keer gehad met mijn OPO, toen hij buiten op de tegels viel: screenprotector gebarsten, scherm heel.
Thnx voor de reacties. Goed om te weten.
De laatste jaren heb ik alleen cheap chinese (zopo) telefoons gehad, zonder en/of met screen plastic protector ding. Al met al nog geen krassen tot nu toe.

Maar gevallen is ie wel eens, dus misschien toch het overwegen waard om daarvoor een screenprotector.

Want sjonge jonge wat is de OP3 dun zeg. Super mooi, maar dun. Lastig oppakken :)
Een clear flexicase was al onderweg, dat scheelt misschien al.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Thanks. Raakt de camera nog het oppervlak als je hem op zijn ruggetje legt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
zAo schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:40:
[...]

Thanks. Raakt de camera nog het oppervlak als je hem op zijn ruggetje legt?
Nee, net niet.
Valt precies gelijk met de cover nu.
Net eronder eigenlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door coob op 24-06-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:32
Ik zie dat er nu ook Nillkin Matte Shield Hard Back Case Cover verkrijgbaar is voor de Oneplus 3. Hier heb ik goede ervaring mee icm met mijn Nexus 4, deze gebruik ik met alle tevredenheid al meer dan drie jaar.
Ik heb hem dus ook gekocht voor mijn nog te ontvangen Oneplus 3.

Voor de geïnteresseerden:

Ebay link

Aliexpress link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenVermeulen
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-09 21:50
tim1981 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 22:42:
Ik zie dat er nu ook Nillkin Matte Shield Hard Back Case Cover verkrijgbaar is voor de Oneplus 3. Hier heb ik goede ervaring mee icm met mijn Nexus 4, deze gebruik ik met alle tevredenheid al meer dan drie jaar.
Ik heb hem dus ook gekocht voor mijn nog te ontvangen Oneplus 3.

Voor de geïnteresseerden:

Ebay link

Aliexpress link
De foto's tonen toch een andere OnePlus smartphone dan de 3. De titel zegt dan weer OnePlus 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Nu de OP3 binnen is, ook meteen maar wat accessoires besteld.
- dbrand skin (was nu nog in de aanbieding), met deze samenstelling (zonder de camera cover).
- Screenprotector die helemaal over het scherm gaat.
- El cheapo cover om het geheel mooi te houden.

Waarom een cover als ik ook al de dbrand skin heb? Gevoelsmatig is hij dan toch wat beter beschermd tegen stoten/vallen dan alleen de dbrand skin.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

l3art schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 08:59:
- dbrand skin (was nu nog in de aanbieding), met deze samenstelling (zonder de camera cover).

Waarom een cover als ik ook al de dbrand skin heb? Gevoelsmatig is hij dan toch wat beter beschermd tegen stoten/vallen dan alleen de dbrand skin.
een dbrand skin is ook niet meer dan voor de sier. Ik zit zelf nog te twijfelen om een dbrand skin te halen, het ziet er wel tof uit maar ik ben bang dat het na een tijdje los gaat raken.

De skin van leer lijkt me wel wat:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QxngZZS.png

[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 25-06-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
ulTimaS schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:48:
[...]

een dbrand skin is ook niet meer dan voor de sier. Ik zit zelf nog te twijfelen om een dbrand skin te halen, het ziet er wel tof uit maar ik ben bang dat het na een tijdje los gaat raken.

[afbeelding]
Als je snel genoeg bent heb je het nog in de aanbieding. Prima om een keer te proberen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

l3art schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 11:45:
[...]

Als je snel genoeg bent heb je het nog in de aanbieding. Prima om een keer te proberen toch?
Ja das waar.. 30% korting is niet verkeerd natuurlijk. Ik kan het er altijd weer afhalen als het niet bevalt :P.

Ik had eerst een HTC One m7 en altijd skinless gebruikt. Ik vond het zonde om zo'n mooi design te verbergen (één van de eerste full alu-body phone). Nu zie je overal full alu-body, dus het is niet meer zo speciaal als eerst. De OP3 is ook wat gladder door de rounded edges itt de HTC en de grootte helpt daar natuurlijk ook niet bij. Ik denk dat de skin dus ook wat extra grip gaat geven.

[ Voor 37% gewijzigd door ulTimaS op 25-06-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Laatst online: 01-09 23:01
Krijg net mijn screenprotector binnen zit er een barst in ... ,maar een mailtje naar de verkoper gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 11:16
Ik heb gisteren de telefoon en de otterbox van OP site binnen gekregen ( linkje: https://oneplus.net/nl/otterbox-case-for-oneplus-3 , momenteel allemaal out of stock maar bij otterbox zelf nog wel te verkrijgen). Het hoesje is erg stevig en past perfect met alle perfecte uitsnijdingen en de knopjes makkelijk in te drukken.Ook de camera zit goed beveiligd dus geen krassen als he me op zijn achterkant legt !

Hou er wel rekening mee dat dit hoesje je telefoon erg dik maakt ( ongeveer 1cm ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

ulTimaS schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:48:
[...]

[afbeelding]
Het bescherm de achterkant toch wel met neerleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Vos schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 15:19:
[...]

Het bescherm de achterkant toch wel met neerleggen?
Voor krassen misschien, maar het aluminium krast sowieso niet heel erg snel (mijn HTC tenminste niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Nou, je hoeft maar iets hards te raken met de zijkant bv en je hebt een kras of putje in het aluminium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

coob schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 15:53:
Nou, je hoeft maar iets hards te raken met de zijkant bv en je hebt een kras of putje in het aluminium.
Ja, maar daar helpt een dbrand skin ook niet tegen. Misschien een beetje, maar je moet een dbrand skin niet gaan halen voor de protectie.

[ Voor 13% gewijzigd door ulTimaS op 25-06-2016 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
Wel raar dat er uitsparingen zijn in de TPU cover voor de vijsjes 8)7 :? 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 18:40
De OnePlus 3 Protective Cases zijn, op de rosewood na, uitverkocht op de oneplus website. Zijn er mensen die deze cases ergens anders hebben gekocht? Ik zie dat oppomart ze wel heeft alleen lees ik over deze winkel weer een minder positieve review op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 13:28
Resinman schreef op zondag 26 juni 2016 @ 14:16:
De OnePlus 3 Protective Cases zijn, op de rosewood na, uitverkocht op de oneplus website. Zijn er mensen die deze cases ergens anders hebben gekocht? Ik zie dat oppomart ze wel heeft alleen lees ik over deze winkel weer een minder positieve review op tweakers.
Ik vond 20 euro voor een Sandstone case betalen wat te gortig, dus heb ik via Aliexpress deze besteld: http://www.aliexpress.com...e-Plus-3/32679198235.html

Heb hem er nu twee dagen omheen zitten en hij past perfect.

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Zelf niet gekocht, maar op aliexpress zijn de originele ook te koop. Zal wel een tijdje duren voordat je ze hebt dus is misschien geen goeie optie.

http://www.aliexpress.com...23-4b6e-939c-b4a73427c3c7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
l3art schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 08:59:

Heb je de screenprotector er al op?
En hoe valt deze?
Kan er dan nog een hoesje omheen of?
En misschien wat fotos als dat lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de textuur op de dbrand.com "matte" skins?
Verbeterde grip?

Het liefst zou ik een sandstone textuur willen maar dat is er dus niet...

P.S. 35% korting op slickwraps.com (enkel vandaag)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2016 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die bamboo case vind ik wel nice maar is die glad of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Ik weet dat het een afschuwelijke keus is maar toch heb ik de One Plus flip cover genomen voor mijn rijbewijs en kan melden dat er 3 visitekaartjes, een opgevouwen briefje van 20 en een rijbewijs in past.
De achterzijde is dan direct hoger dan de camera uitstulping dus die is ook beschermd tegen krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Aggressor schreef op zondag 26 juni 2016 @ 14:41:
[...]

Heb je de screenprotector er al op?
En hoe valt deze?
Kan er dan nog een hoesje omheen of?
En misschien wat fotos als dat lukt?
Ik heb nog niks binnen. Hoesje zal ook wel even duren. Maar zodra alles binnen is zal ik het hier laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 11-09 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zojuist http://nillkin.org/smartp...lus-3-a3000-a3003-frosted besteld, ben benieuwd. Wilde eerst de originele Sandstone maar die is steeds uitverkocht dus eens kijken hoe goed deze is.

[ Voor 24% gewijzigd door janvanduschoten op 26-06-2016 22:03 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

30% korting bij dbrand is alweer afgelopen zie ik. Net op tijd besteld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
janvanduschoten schreef op zondag 26 juni 2016 @ 22:01:
Zojuist http://nillkin.org/smartp...lus-3-a3000-a3003-frosted besteld, ben benieuwd. Wilde eerst de originele Sandstone maar die is steeds uitverkocht dus eens kijken hoe goed deze is.
Die is waarschijnlijk prima, Nillkin maakt goeie producten. Ik heb er zelf ééntje besteld om te gebruiken totdat Diztronic met z'n TPU case komt. Via de mail hebben ze me laten weten dat de voorzichtige verwachting is dat ze hem 15 juli aanbieden. Hier mijn ervaring met de Diztronic case van de OPX. Bij de Nillkin case zal het toestel niet volledig beschermd zijn tegen een valpartij, bij de Diztronic cases is dit wel het geval.

Verder heb ik ook de Nilkin 0.2mm glazen screenprotector besteld. Ik kan haast niet wachten totdat ik die plastic screenprotector eraf kan halen om hem te vervangen voor een glasplaatje. Dat voelt tig keer beter aan de vingertoppen.

[ Voor 20% gewijzigd door Chris.nl op 27-06-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 13:39
Vraagje hier, ik heb bij aankoop van de OP3 ook de officiële flipcover gekocht. Ik vind het bizar dat er geen magneetje in de hoek verwerkt is. Hij klapt nu altijd een beetje open als je hem ergens legt en het scherm springt meteen aan :p, niet storend maar gewoon wat slordig. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 19:23
ik heb die toevallig vanochtend ook besteld in het zwart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 11-09 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dennis_86 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:55:
[...]

ik heb die toevallig vanochtend ook besteld in het zwart!
Ah, ik ook al :) Vind ik persoonlijk de mooiste.
Ik heb alleen geen bevestiging via de mail gehad van Nillkin, alleen van Paypal dat het is betaald. Heb jij dat wel?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
oZy schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:07:
Nieuwe OP3 eigenaar :w

Eerste acties: bootloader unlocked, sandstone hoesje er omheen (zonder is veel te glad voor mij)

Eerste impressie: wat istie snel! en maar iets groter dan mijn lumia 640, dat komt wel goed.

Ik twijfel nog om de screenprotector eraf te halen.. die vind ik te stroef, besmettelijk en storend (hij is kleiner dan het scherm :? ).
Klopt dat die standaard screenprotector geen prettige gebruikerservaring oplevert. Een glasplaat voelt beter aan de vingers. Ik heb zelf een glazen screenprotector besteld, (accessoires topic), die zal ook niet het hele scherm bedekken omdat er afgeronde kanten op zitten, maar dat voelt wel beter aan. Verder wacht ik op een goede Diztronic TPU case met opstaande lip zodat de glasplaat beschermd is bij een val.

Verder is het een persoonlijke keuze: Vertrouw je op het gorillaglas 4, wat bij pech kan breken. Of lever je iets in op de looks van het toestel maar kies je voor extra bescherming door een screenprotector (waarbij je nog steeds pech kan hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
janvanduschoten schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:08:
[...]

Ah, ik ook al :) Vind ik persoonlijk de mooiste.
Ik heb alleen geen bevestiging via de mail gehad van Nillkin, alleen van Paypal dat het is betaald. Heb jij dat wel?
Dit heb ik gehad, verder nog niets:
Order ID: 4938
Date Ordered: 27/06/2016

Your order has been updated to the following status:
Preparing for shipment

Please reply to this email if you have any questions.
Na een tijdje denk ik dat ik toch een Spigen Rugged Armor ga kopen, heb al contact met ze gehad en ze zouden deze ook gaan uitbrengen voor de OP3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim1986
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-08 18:19
Krijg als het goed is morgen of woensdag mijn OP3 binnen. Moet nog even kijken maar (zeer) waarschijnlijk is het toestel te groot om in een broekzak te stoppen tijdens het hardlopen. Heeft iemand al ervaring met een sportarmband/hardloopband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
Pim1986 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:17:
Krijg als het goed is morgen of woensdag mijn OP3 binnen. Moet nog even kijken maar (zeer) waarschijnlijk is het toestel te groot om in een broekzak te stoppen tijdens het hardlopen. Heeft iemand al ervaring met een sportarmband/hardloopband?
Ik draag skinny jeans van Diesel en daar passen ze makkelijk in.. voor fitness heb ik gewoon een broekje (geen ballenknijper :P ) van Nike waar deze makkelijk in past :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orbit_ph
  • Laatst online: 06:59
RaptorRVL schreef op zondag 19 juni 2016 @ 01:14:
Ik heb een aanpasbare houder van Brodit besteld (passive), de 356290. Voor 62-77mm breed en 6-10mm dik.
Hoe bevalt deze in combinatie met de OnePlus??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Chris.nl schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:28:
[...]
Die is waarschijnlijk prima, Nillkin maakt goeie producten. Ik heb er zelf ééntje besteld om te gebruiken totdat Diztronic met z'n TPU case komt. Via de mail hebben ze me laten weten dat de voorzichtige verwachting is dat ze hem 15 juli aanbieden. Hier mijn ervaring met de Diztronic case van de OPX. Bij de Nillkin case zal het toestel niet volledig beschermd zijn tegen een valpartij, bij de Diztronic cases is dit wel het geval.

Verder heb ik ook de Nilkin 0.2mm glazen screenprotector besteld. Ik kan haast niet wachten totdat ik die plastic screenprotector eraf kan halen om hem te vervangen voor een glasplaatje. Dat voelt tig keer beter aan de vingertoppen.
Dat glasplaatje, voelt dit niet dik aan?
Ik heb de Sandstone cover die er netjes omheen buigt aan de randen, zal dit nog passen met dat glasplaatje?

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Nutellaah schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:37:
[...]

Dat glasplaatje, voelt dit niet dik aan?
Ik heb de Sandstone cover die er netjes omheen buigt aan de randen, zal dit nog passen met dat glasplaatje?
Je voelt een randje, maar aangezien de touchscreen volledig bedekt wordt heb je weinig op dat randje te zoeken. Kwestie van wennen. Zodra ik hem binnen heb zal ik foto's posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

De cases zijn weer in stock, dus als je snel bent kan je er misschien nog één halen. https://oneplus.net/nl/oneplus-3-protective-case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
orbit_ph schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:31:
[...]

Hoe bevalt deze in combinatie met de OnePlus??
Ja sorry, niks meer laten horen! Vandaag toevallig ingebouwd en getest. Bevalt op zich goed, maar zit niet zo stevig als een houder die specifiek gebouwd is voor een telefoon. Tenzij je hem zo in stelt dat je de telefoon er vrij stevig in moet drukken, maar ik ben dan bang op krassen e.d. op termijn. Dus de telefoon zit er aan de zijkanten nu wel goed in maar kan nog wel iets naar voren en achteren kantelen, dat is dus iets minder (komt omdat de OP3 dus zo dun is).

Ik heb een case besteld voor de telefoon en denk dat het eea met een case veel beter zal passen. Is de telefoon iets dikker, kun je het wat steviger vast zetten en dan kan ie ook niet meer naar voren en achteren kantelen.

Dat kantelen is overigens ook makkelijk te voorkomen door bv een stukje schuimrubber te plakken op de houder wat de telefoon dan tegen houdt bv(als het ware iets naar voren duwt), zo heb ik dat nu opgelost en werkt dan prima. Zit verder wel stevig genoeg bij hobbels etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Chris.nl schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:45:
[...]

Je voelt een randje, maar aangezien de touchscreen volledig bedekt wordt heb je weinig op dat randje te zoeken. Kwestie van wennen. Zodra ik hem binnen heb zal ik foto's posten.
Ok, thx!

i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 18:40
birdie25 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 14:25:
[...]

Ik vond 20 euro voor een Sandstone case betalen wat te gortig, dus heb ik via Aliexpress deze besteld: http://www.aliexpress.com...e-Plus-3/32679198235.html

Heb hem er nu twee dagen omheen zitten en hij past perfect.
Ik heb zowel de Nillkin Super Frosted Shield Matte cover als de Pelosi Sandstone Skin Case Cover in bestelling staan. Bedankt voor de tips!
ulTimaS schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:59:
[...]

De cases zijn weer in stock, dus als je snel bent kan je er misschien nog één halen. https://oneplus.net/nl/oneplus-3-protective-case
Toevallig net gezien. Eens zien welke het gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polymorph
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-12-2022
Kijk ik er nu over, over is de dash auto lader echt niet meer te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
polymorph schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:02:
Kijk ik er nu over, over is de dash auto lader echt niet meer te bestellen?
Neem je toch gewoon deze: http://europe.oppostyle.com/vooc-car-charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Waarom is de Car Dash-Charger niet meer te verkrijgen? Verwachten jullie dat hij gewoon out-of-stock is?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravi400
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
Anonymoussaurus schreef op maandag 27 juni 2016 @ 20:12:
Waarom is de Car Dash-Charger niet meer te verkrijgen? Verwachten jullie dat hij gewoon out-of-stock is?
In augustus is het er weer
https://forums.oneplus.ne.../page-13608#post-15000809

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

ulTimaS schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:59:
[...]

Zie dat ze al weer op zijn. Auto-kabel staat ondertussen niet eens meer in de store... Vreemd.
Spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 27-06-2016 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zou je de inhoud van de betreffende posts hier willen quoten? Ik ben geen lid van dat forum en waarschijnlijk / misschien meer mensen met mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravi400
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
Jorgen schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:19:
[...]

Zou je de inhoud van de betreffende posts hier willen quoten? Ik ben geen lid van dat forum en waarschijnlijk / misschien meer mensen met mij.
Hi!
Dash Charge Car Charger will be available on early August, as we have to make slight modification on USB port color.
TGSP still TBC.

Als reactie op

Could you give us a heads up , When will the Car dash charger and op3 tgsp be in stock again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Lekker cryptisch, de kleur van de usb-poort moet anders... ? Tja.
En dan tgsp still tbc? Wat zou dat betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontainemelon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:32

Fontainemelon

Zuiderbuur

Jorgen schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:43:
Lekker cryptisch, de kleur van de usb-poort moet anders... ? Tja.
En dan tgsp still tbc? Wat zou dat betekenen.
Tempered Glass Screen Protector still To Be Considered, of iets in die aard. Met andere woorden, dat weten ze nog niet exact veronderstel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:17
Hier de otterbox tegelijk met de op3 binnen, alsmede flipcase.

Vind de otterbox tot nu toe erg fijn, bied veel bescherming en maakt hem stuk minder glad. Camera beschermt en scherm ook stukje.

Ben benieuwd of ik nog überhaupt toe kom aan de flipcase of dat ik die gewoon terug moet sturen.

Nu nog op zoek naar een knappe glazen Screen Protector. nillkin heeft een volledig dekkende toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Ik geraak er niet meer echt wijs uit...

Kan iemand mij een cover aanraden die de One Plus 3 goed beschermd, vb. bij een lichte val (heuphoogte), maar de cover mag mijn OP3 geen dikte geven van 1 cm.
Vb. nu heb ik de Sandstone cover + een glazen cover.
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Nutellaah schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:16:
Ik geraak er niet meer echt wijs uit...

Kan iemand mij een cover aanraden die de One Plus 3 goed beschermd, vb. bij een lichte val (heuphoogte), maar de cover mag mijn OP3 geen dikte geven van 1 cm.
Vb. nu heb ik de Sandstone cover + een glazen cover.
Iemand tips?
En wat is er mis met die combi? Ik heb ook de sandstone en misschien dat ik de plastic protector tzt vervang door een dekkend glaasje, maar dan wacht ik eerst op wat meer opties en reviews

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Prulleman schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:26:
[...]

En wat is er mis met die combi? Ik heb ook de sandstone en misschien dat ik de plastic protector tzt vervang door een dekkend glaasje, maar dan wacht ik eerst op wat meer opties en reviews
Ik heb het gevoel dat hij niet helemaal beschermd is. Deze ochtend hem laten vallen (jawel, ik heb een nieuwe OP3 en heb hem laten vallen, mijn vorige gsm nooit laten vallen).
Bovenaan is er een mini putje... Vandaar dat ik mijn voorzorgen wil nemen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
YouTube: OnePlus 3 Tempered Glass Installation - Like a Boss !

Hoe waardeloos is dat? Originele tempered glass is ook kleiner dan het scherm? Ben eens benieuwd of mn cheap ass protector groter gaat zijn :-D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
Ik heb het toestel direct met een flipcover besteld om die reden. Nee ik laat hem niet regelmatig stuiteren, maar het is met mijn vorige toestel wel gebeurd, dus toch even iets voorzichtiger.

Ja het geheel wordt grofweg 1 cm dik, daarentegen is hij wel afgeschermd voor/achter en alle hoeken. Bijkomend voordeel vind ik dat de camera nu niet meer uitsteekt. En omdat het een origineel hoesje is zit er ook netjes ruimte voor de speaker aan de voorkant en microfoon van de camera aan de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Fontainemelon schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 00:45:
[...]

Tempered Glass Screen Protector still To Be Considered, of iets in die aard. Met andere woorden, dat weten ze nog niet exact veronderstel ik.
Als ze er een tempered glass screen protector bij gaan leveren, dan wacht ik nog wel even tot het zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Jorgen schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:35:
[...]

Als ze er een tempered glass screen protector bij gaan leveren, dan wacht ik nog wel even tot het zover is.
Ik denk TBC = To Be Continued, oftewel wordt vervolgd = ze weten het niet niet.
Reken er maar niet op dat je die erbij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik dacht dat zelf ook in eerste instantie. Nou ja, ik wil eigenlijk toch nog wachten totdat ik gelijk de car charger erbij kan krijgen, mits dat niet te lang duurt. Tegen die tijd zijn de meeste kinderziekten er hopelijk ook wel uit en is er wellicht ook al bedacht of ze zo'n betere protector wel of niet erbij gaan doen.

Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen