Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 21:17
Yargo schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:33:
YouTube: OnePlus 3 Tempered Glass Installation - Like a Boss !

Hoe waardeloos is dat? Originele tempered glass is ook kleiner dan het scherm? Ben eens benieuwd of mn cheap ass protector groter gaat zijn :-D.
ik vraag me hardop af of deze volledig dekt
http://www.oppomart.com/n...tector-for-oneplus-3.html

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:06
ziet er niet naar uit.. ik heb er volgens mij 2 hier voorbij zien komen die mee "curven" met de 2.5d rand..
volgens mij gaat het nooit mooi worden als ie helemaal plat is, en als ie meer curved, moet ie behoorlijk precies gemaakt worden..

Ik ben benieuwd of we binnenkort mooie glaasjes gaan zien

Strava

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 20:59
Dbrand skin is binnen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xzwouxd.jpg?1

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gujhVuj.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Nice, ziet er strak uit. Heb je trouwens alleen een back skin gekcoht? en wat zat er allemaal bij? en hoe lang duurde het van bestelling tot aankomst?

[ Voor 6% gewijzigd door ulTimaS op 28-06-2016 17:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:08
http://www.banggood.com/B...ype-C-Male-p-1015832.html Kabeltjes zojuist binnen gekregen, mooie kwaliteit van de kabels. Stevig, laden goed op, passen prima in de telefoon! Beide auto's voorzien met laadkabels, op naar de vakantie dan maar! :D

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evanraalte
ulTimaS schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:05:
[...]

Nice, ziet er strak uit. Heb je trouwens alleen een back skin gekcoht? en wat zat er allemaal bij? en hoe lang duurde het van bestelling tot aankomst?
Alleen backskin besteld, maar er zaten 2 skins bij (full en full behalve de boven- en onderrand). Overigens afgelopen woensdag verzonden. Ook nog een camera stukje besteld tegen krasjes btw (1 dollar extra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Als ik de OnePlus 3 ga bestellen, wil ik er eigenlijk meteen die powerbank bij van OnePlus. Maar ja. Ik verwacht dat OnePlus wellicht ook gaat komen met een Dash-Charge powerbank :9~. Wat denken jullie?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanibanani
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-09 21:16
Die van jou ziet er erg mooi uit. Ik heb vandaag mijn titanium Black met rood oneplus logo binnen gekregen. Vond het trouwens best wel lastig om hem goed te bevestigen en nog ben ik niet helemaal tevreden over de hoekjes.

https://s31.postimg.org/5xmdz9f7v/image.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Kanibanani op 28-06-2016 21:50 . Reden: Foto toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 21:17
http://nillkin.org/smartp...kin-oneplus-3-a3000-h-pro

Ik zoek een fullskin screen protector.. maar durf het bij deze er ook niet op te gokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Ga er maar vanuit dat die ook niet fullscreen is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Zojuist mijn OP3 met Bepak Tempered Glass screen protector besteld bij Oppomart. Ik zal hier een update posten!

In the meantime: wat is een betaalbare VR headset voor de OP3? Met headband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Yargo schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:33:
YouTube: OnePlus 3 Tempered Glass Installation - Like a Boss !

Hoe waardeloos is dat? Originele tempered glass is ook kleiner dan het scherm? Ben eens benieuwd of mn cheap ass protector groter gaat zijn :-D.
Mijn 2 dollar tempered glass van ebay is binnen en is zeker een halve centimeter te klein :/
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:16:
Als ik de OnePlus 3 ga bestellen, wil ik er eigenlijk meteen die powerbank bij van OnePlus. Maar ja. Ik verwacht dat OnePlus wellicht ook gaat komen met een Dash-Charge powerbank :9~. Wat denken jullie?
Kan niet anders al vrees ik voor de prijs vanwege de technologie.

Ze moeten trouwens gewoon de kleur aanpassen van http://www.oppo.com/en/accessory-vooc-power-bank

[ Voor 34% gewijzigd door anessie op 29-06-2016 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:34

Nox

Noxiuz

Ik heb allemaal 2.x A spul besteld. Dash charger gaat gewoon in de tas. Meestal is het normale/vlotte laden prima. Als ik slaap mag 'ie er best 4 uur over doen om helemaal vol te raken. In de auto idem, is het alleen om alles een beetje op peil te houden. Op de bank idem, half uurtje aan de lader is dan 30-35% en da's voldoende voor een avondje tv kijken hoop ik :+

Heb op Banggood een setje Blitzwolf kabels besteld en een Xiaomi car charger (3.6A). Laatste was nu 8 euro met couponcode. Dit is het setje:

http://www.banggood.com/O...Phone-iPad-p-1016040.html

http://www.banggood.com/B...-Connector-p-1026317.html
Handig want in nood ga je natuurlijk voorlopig enkel micro-USB laders kunnen lenen...

http://www.banggood.com/B...ype-C-Male-p-1015832.html
Kabeltje, want liever goede kwaliteit voor 5,63 dan kutkwaliteit voor 1,50 die je 5x moet vervangen en de ergernis en geduld is het mij eigenlijk niet waard. Heb er ook een van 2 meter.

Alleen moet je een gare frikandel met 3 wielen rijden om de car charger compatible te maken:

Features:
8. Suitable for almost car.

Enige wat ik nu nog moet hebben is:

Een telefoonhouder voor de auto (hangt af van de polarisatie van mijn zonnebril of ik een landscape of portraid maak/koop).
Hoesje voor max protection die er eenvoudig op/af gehaald kan worden. De otterbox ziet er mooi uit maar de rode is niet leverbaar atm en kan hem niet bijbestellen helaas.
http://www.ebay.com/itm/222164636696 €26 met gratis zakje! :D
Screen protector. Moet ik nog even naar kijken, zat voorbij gekomen :) Misschien voldoet de meegeleverde wel.

Ik zag wel iets van VOOC voorbij komen, doet 4A bij 5v, is dat sort-of compatible met de OP3?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Houder gebruik ik nog steeds mijn Kenu Airframe, zat goed op de OPO, zit goed op de OP3.

Niet eens de "+" versie voor phablets maar de gewone. Heb je een dikke case dan past alleen de "plus".
NoxiuZ schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 02:11:
Ik zag wel iets van VOOC voorbij komen, doet 4A bij 5v, is dat sort-of compatible met de OP3?
De OPPO VOOC car charger werkt inderdaad met een Oneplus kabel om Dash Charging te doen. Zie xda.

http://forum.xda-develope...p?p=67515690&postcount=42

[ Voor 107% gewijzigd door anessie op 29-06-2016 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

anessie schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 02:19:
Houder gebruik ik nog steeds mijn Kenu Airframe, zat goed op de OPO, zit goed op de OP3.

Niet eens de "+" versie voor phablets maar de gewone.
Ik heb nu voor de nexus een custom made houder, zelf gemaakt van alu met magneet voor het gemak. Werkt fan-fucking-tasties maar de OP3 gaat waarschijnlijk niet opgepakt worden door de magneet van de houder... Dus ik moet even uitvogelen hoe ik dat ga doen. Als het hoesje een daily wordt kan ik daar een dun stukje metaal achter doen maar ik vrees dat het hoesje alleen voor bij het klussen gebruikt gaat worden.

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 19:23
janvanduschoten schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:08:
[...]

Ah, ik ook al :) Vind ik persoonlijk de mooiste.
Ik heb alleen geen bevestiging via de mail gehad van Nillkin, alleen van Paypal dat het is betaald. Heb jij dat wel?
hij is zojuist per post verzonden, zal nog wel even duren voordat die hier is ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:16:
Bij DashCharge wordt het warmtebeheer door de lader geregeld/overgenomen. Zo'n blokje in het stopcontact mag warm worden, voor een powerbankaccu zou dat dodelijk kunnen zijn. Ik denk niet dat we zo'n powerbank gaan zien. Hopelijk zit ik er naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
anessie schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 00:38:
Kan niet anders al vrees ik voor de prijs vanwege de technologie.

Ze moeten trouwens gewoon de kleur aanpassen van http://www.oppo.com/en/accessory-vooc-power-bank
Ik heb allemaal 2.x A spul besteld. Dash charger gaat gewoon in de tas. Meestal is het normale/vlotte laden prima. Als ik slaap mag 'ie er best 4 uur over doen om helemaal vol te raken. In de auto idem, is het alleen om alles een beetje op peil te houden. Op de bank idem, half uurtje aan de lader is dan 30-35% en da's voldoende voor een avondje tv kijken hoop ik :+
Chris.nl schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:11:
Bij DashCharge wordt het warmtebeheer door de lader geregeld/overgenomen. Zo'n blokje in het stopcontact mag warm worden, voor een powerbankaccu zou dat dodelijk kunnen zijn. Ik denk niet dat we zo'n powerbank gaan zien. Hopelijk zit ik er naast.
Hmm oke. Het handigste is dus gewoon om voor de 'normale' powerbank te gaan. Toch? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:27:
[...]

[...]

[...]

Hmm oke. Het handigste is dus gewoon om voor de 'normale' powerbank te gaan. Toch? :*)
Uit mijn normale powerbank trekt ie met een alternatieve USB C kabel zo'n 1400mAh (getest met de app Ampere). Ik heb er niet met de stopwatch naast gezeten naar durf te gokken dat ie in zo'n 2.5uur van 0 naar 100% gaat. Dat lijkt me goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:44:
Uit mijn normale powerbank trekt ie met een alternatieve USB C kabel zo'n 1400mAh (getest met de app Ampere). Ik heb er niet met de stopwatch naast gezeten naar durf te gokken dat ie in zo'n 2.5uur van 0 naar 100% gaat. Dat lijkt me goed genoeg.
Bedankt voor je vergelijking. Klinkt goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Ik ben nog aan het twijfelen of ik een OP3 ga kopen. Mijn Nexus 4 is inmiddels wel redelijk aan vervanging toe, vaak traag etc. Ik vraag me af of er nog meerwaarde is aan die 'tempered glass' screenprotector, tov wat er standaard op zit. Heb bij mijn Nexus 4 altijd van die cheape plasticjes erop gehad en dat was prima, maar werd wel na een aantal maanden een beetje lelijk en moest dan vervangen worden (geen probleem als je er 3 voor n euro hebt uit China). Iemand hier ervaring met beide protectors van Oneplus? Vraag me vooral af of die tempered protector niet te dik is en dan storend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Anonymoussaurus schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:27:
[...]

[...]

[...]

Jep. Neem er gewoon eentje die 2.4A doet, goede kabels en dan zit je op 'as close as you can get'.

Een powerbank is immers ook mobiel. Het snelladen is fijn als je maar korte tijd op vaste prik kan zitten (i.e. een restaurant, starbucks, trein, 's morgens als je wakker wordt en vergeten bent te laden en in een kwartiertje weg moet enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
mark-k schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:05:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik een OP3 ga kopen. Mijn Nexus 4 is inmiddels wel redelijk aan vervanging toe, vaak traag etc. Ik vraag me af of er nog meerwaarde is aan die 'tempered glass' screenprotector, tov wat er standaard op zit. Heb bij mijn Nexus 4 altijd van die cheape plasticjes erop gehad en dat was prima, maar werd wel na een aantal maanden een beetje lelijk en moest dan vervangen worden (geen probleem als je er 3 voor n euro hebt uit China). Iemand hier ervaring met beide protectors van Oneplus? Vraag me vooral af of die tempered protector niet te dik is en dan storend wordt.
Wat mij betreft worden onze berichten verplaatst naar het accessoires topic, maar de origine glazen screenprotector van OnePlus schijnt net zo klein te zijn als de standaard.

Ik heb voor 7 en 10 euro elders twee glaasjes gekocht om die te checken, die zouden ook iets groter moeten zijn, wat tof is mits ie goed blijft kleven tot (en hopelijk met) de curve van het scherm. Wanneer ik die thuis heb, zal ik foto's posten.

Ik vind een glasplaat veel prettiger aan de vingertoppen dan de standaard protector, kan leven met een bepaalde rand. Zie hier foto's van m'n OPX met glas. Dat is natuurlijk een ander toestel maar met vergelijkbare 2.5D rand.

Op XDA staan al afbeeldingen van een alternatieve glazen screenprotector voor de OP3.

[ Voor 25% gewijzigd door Chris.nl op 30-06-2016 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Chris.nl schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:48:
[...]

Wat mij betreft worden onze berichten verplaatst naar het accessoires topic, maar de origine glazen screenprotector van OnePlus schijnt net zo klein te zijn als de standaard.

[video] Ik heb voor 7 en 10 euro elders twee glaasjes gekocht om die te checken, die zouden ook iets groter moeten zijn, wat tof is mits ie goed blijft kleven tot (en hopelijk met) de curve van het scherm. Wanneer ik die thuis heb, zal ik foto's posten.

Ik vind een glasplaat veel prettiger aan de vingertoppen dan de standaard protector, kan leven met een bepaalde rand. Zie hier foto's van m'n OPX met glas. Dat is natuurlijk een ander toestel maar met vergelijkbare 2.5D rand.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ah ja dat ziet er op zich wel netjes uit. Maar wordt die rand niet wat dik?

In accessoires posten was misschien handiger geweest ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
mark-k schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:55:
Ah ja dat ziet er op zich wel netjes uit. Maar wordt die rand niet wat dik?
Die rand heb je niet nodig, touchscreen zit 98% onder de glasplaat. In 't gebruik hoef je die rand niet te voelen. De screenprotector zelf heeft ook een 2.5D rand, overgang gaat redelijk smooth dus het is geen stofvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
NoxiuZ schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:22:
Jep. Neem er gewoon eentje die 2.4A doet, goede kabels en dan zit je op 'as close as you can get'.

Een powerbank is immers ook mobiel. Het snelladen is fijn als je maar korte tijd op vaste prik kan zitten (i.e. een restaurant, starbucks, trein, 's morgens als je wakker wordt en vergeten bent te laden en in een kwartiertje weg moet enz.)
Ik denk dat ik dan gewoon deze neem. De Sandstone variant. Ik gebruik dan m'n toekomstige Dash-kabel gewoon denk ik.

Moet prima kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:18:
[...]

Ik denk dat ik dan gewoon deze neem. De Sandstone variant. Ik gebruik dan m'n toekomstige Dash-kabel gewoon denk ik.

Ja joh, en een normale USB-C kabel loop je ooit wel tegen 't lijf bij de action ofzo.

'k Heb zelf trouwens gisteren een USB-C OTG kabel getest, even wat foto's / video's wegschrijven tijdens vakantie is geen enkel probleem. Ook een hebbedingetje hoor.

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/OP3/a.jpg

Maar dat heeft niets met opladers te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:31:
Ja joh, en een normale usb C kabel loop je ooit wel tegen 't lijf bij de action ofzo.
Maar hmm.. was daar niet iets mee? Dat het iets kon beschadigen ofzo? Sorry, ik verdiep me niet zo veel in accessoires :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:35:
[...]

Maar hmm.. was daar niet iets mee? Dat het iets kon beschadigen ofzo? Sorry, ik verdiep me niet zo veel in accessoires :p.
Met een normale usb kabel werkt alleen Dash niet dat is alles, maakt dus al helemaal niets uit als de lader ook geen dash heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 29-06-2016 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:36:
Met een normale usb kabel werkt alleen Dash niet dat is alles, maakt dus al helemaal niets uit als de lader ook geen dash heeft.
Nee ik bedoel dat die kabels van de Action (USB-C) van lage kwaliteit zijn, en dat je dan ook schade aan andere componenten kunt aanbrengen. Weet je dat toevallig? Geen ervaring met Action USB-C kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:41:
[...]

Nee ik bedoel dat die kabels van de Action (USB-C) van lage kwaliteit zijn, en dat je dan ook schade aan andere componenten kunt aanbrengen. Weet je dat toevallig? Geen ervaring met Action USB-C kabels.
O, geen idee van. Ik bestel de mijne gewoon op allekabels.nl. Ik zei maar wat toen ik 'action ofzo' schreef, bedoelde daar meer mee dat ze goed verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-08 08:39
[...]

Er is een spreadsheet gemaakt met geteste kabels maar deze is volgens mij niet zo heel erg actueel meer.
Benson Leung van Google heeft er een hoop getest en schrijft op zijn G+ pagina ook over de risico's (leesvoer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
mevaka schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:17:
Er is een spreadsheet gemaakt met geteste kabels maar deze is volgens mij niet zo heel erg actueel meer.
Benson Leung van Google heeft er een hoop getest en schrijft op zijn G+ pagina ook over de risico's (leesvoer).
Ja klopt, maar daar staan die Action kabels niet bij hè :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
[...]

Uiteraard wil je goede kabels, maar het issue dat Benson Leung aan de kaart bracht, gaat niet op voor de OP3

Edit: post van mij opgezocht
P1nGu1n schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:44:
Sowieso is de kans klein dat je er je apparaat mee sloopt, dit is vooral gevaarlijk voor adapters. Daarnaast geldt het niet voor de OP3. Het gaat alleen maar op voor apparaten die USB type-C 3.1 ondersteunen in combinatie met niet-USB-C naar USB type-C kabels. Die foutieve kabels missen een weerstand waardoor een apparaat meer stroom kan trekken dan een adapter kan leveren, dit kan je adapter beschadigen.

Meer info: nieuws: Google: sommige usb-c-kabels van derden zijn gevaarlijk bij opladen l...

[ Voor 49% gewijzigd door P1nGu1n op 29-06-2016 15:21 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Anonymoussaurus schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:18:
[...]

Koop er ff een USB C kabel bij, dan hoef je de charger en dash-kabel niet te scheiden van elkaar, raak je ze nooit kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edotje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-04 11:00
Heeft iemand al een full body case gezien voor de Oneplus 3?

zoiets:

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/xfpuuavbqsiet.1440006188.1280.1280.jpg

Dit merk (tudia) heeft die cover alleen nog voor de OnePlus 2.

Voorlopig gaat tudia de full body nog niet produceren voor de 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Wanneer had je hem precies besteld?
Heb die van mij de 25ste besteld, zou de 27ste verstuurd worden, maar staat nog altijd op preparing. Wellicht vanwege de drukte i.v.m. de korting die ze gaven, maar daarom wel benieuwd naar wanneer jij die van jou had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
22e is de mijne verzonden. Heb jij concrete besteld dan? (die was geloof ik in de aanbieding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
NoxiuZ schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:45:
Koop er ff een USB C kabel bij, dan hoef je de charger en dash-kabel niet te scheiden van elkaar, raak je ze nooit kwijt.
En dan gewoon mijn al bestaande oplader gebruiken bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Anonymoussaurus schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:08:
[...]

En dan gewoon mijn al bestaande oplader gebruiken bedoel je?
Jep, mijn dash-charger en kabel gaan in de tas en komen niet los van elkaar. Als ik de kabel en charger los ga koppelen ben ik ze in no-time kwijt, moet je even snel opladen in een restaurant blijkt je kabeltje weer in de autolader te zitten enz enz. En gewoon niet uitlenen dat ding. :/

Die Powerbanks leveren en nemen max 2A dus koop daar gewoon voor 5 euro een kabeltje en een lader voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
NoxiuZ schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:23:
Jep, mijn dash-charger en kabel gaan in de tas en komen niet los van elkaar. Als ik de kabel en charger los ga koppelen ben ik ze in no-time kwijt, moet je even snel opladen in een restaurant blijkt je kabeltje weer in de autolader te zitten enz enz. En gewoon niet uitlenen dat ding. :/

Die Powerbanks leveren en nemen max 2A dus koop daar gewoon voor 5 euro een kabeltje en een lader voor.
Thanks :). Zie ook hier: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Vraagje over bescherming van de OP3: Ik zit enorm te twijfelen tussen een sandstone cover van OP zelf, of het aanbrengen van een Dbrand of Slickwraps "cover".

Waarom nodig?
- Tegen krasjes
- Tegen eventueel valschade
- Betere grip van het toestel

Waarom twijfel ik?
De sandstone cover lijkt mij persoonlijk qua grip erg fijn. Echter vind ik 'm relatief gezien duur. Ik heb eerder van dit soort plastic covers gehad, waarvan al vrij snel een hoekje afbrak. Ik vraag me vooral af hoe de kwaliteit van deze covers zijn.

Dbrand/Slickwraps zien er echt enorm goed uit! Het feit dat je zoveel mogelijkheden hebt maakt het idee super mooi. Ik vraag me alleen wel af in hoeverre dit het toestel zou beschermen tegen eventueel vallen, en in hoeverre deze grip heeft. Ook ken ik beide merken niet, zit er nog een groot verschil tussen beide merken? En hoe lang gaat zo'n sticker/cover precies mee, heb je geen last van loslatende hoekjes? Ook ga ik er van uit dat de cameralens alsnog uit zal steken zodra je deze op je achterkant plakt, is het niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
Edzeau schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:00:
Vraagje over bescherming van de OP3: Ik zit enorm te twijfelen tussen een sandstone cover van OP zelf, of het aanbrengen van een Dbrand of Slickwraps "cover".

Waarom nodig?
- Tegen krasjes
- Tegen eventueel valschade
- Betere grip van het toestel

Waarom twijfel ik?
De sandstone cover lijkt mij persoonlijk qua grip erg fijn. Echter vind ik 'm relatief gezien duur. Ik heb eerder van dit soort plastic covers gehad, waarvan al vrij snel een hoekje afbrak. Ik vraag me vooral af hoe de kwaliteit van deze covers zijn.

Dbrand/Slickwraps zien er echt enorm goed uit! Het feit dat je zoveel mogelijkheden hebt maakt het idee super mooi. Ik vraag me alleen wel af in hoeverre dit het toestel zou beschermen tegen eventueel vallen, en in hoeverre deze grip heeft. Ook ken ik beide merken niet, zit er nog een groot verschil tussen beide merken? En hoe lang gaat zo'n sticker/cover precies mee, heb je geen last van loslatende hoekjes? Ook ga ik er van uit dat de cameralens alsnog uit zal steken zodra je deze op je achterkant plakt, is het niet?
Ik heb zelf de orginele sandstone cover en ik moet zeggen dat die behoorlijk premium aanvoelt, ik ga er vanuit dat ie hiermee een redelijke val makkelijker zal overleven, maar je loopt nog wel het risico op krasjes boven en onder (+ krasjes door bv zand tussen de cover en je telefoon).
Dus voor vallen een cover, en voor krassen is een sticker beter.

De duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen, maar het lijkt redelijk flexibel plastic, minder hard dan de goedkope "shell" achtige covers.

Je kan het niet echt vergelijken, het is meer wat voor soort bescherming/looks je zoekt..

(die foto's een aantal posts terug van die houten dbrand waren wel erg mooi!!)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
  • Laatst online: 18-07 10:08
Zelf vond ik de de covers van OnePlus ook wel redelijk prijzig... Daarom maar ff AliExpress afgezocht en deze cover besteld:
http://www.aliexpress.com...nePlus-3/32686119300.html

Voor dit geld valt er moeilijk een buil aan te vallen, maar ik ben desondanks wel erg benieuwd naar de kwaliteit, of misschien wel juist het gebrek daaraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
evanraalte schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:52:
22e is de mijne verzonden. Heb jij concrete besteld dan? (die was geloof ik in de aanbieding)
Nee, maar de 30% korting was op alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Heb op Banggood een setje Blitzwolf kabels besteld en een Xiaomi car charger (3.6A). Laatste was nu 8 euro met couponcode. Dit is het setje:

http://www.banggood.com/O...Phone-iPad-p-1016040.html

http://www.banggood.com/B...-Connector-p-1026317.html
Handig want in nood ga je natuurlijk voorlopig enkel micro-USB laders kunnen lenen...

http://www.banggood.com/B...ype-C-Male-p-1015832.html
Kabeltje, want liever goede kwaliteit voor 5,63 dan kutkwaliteit voor 1,50 die je 5x moet vervangen en de ergernis en geduld is het mij eigenlijk niet waard. Heb er ook een van 2 meter.

Alleen moet je een gare frikandel met 3 wielen rijden om de car charger compatible te maken:

Features:
8. Suitable for almost car.

Enige wat ik nu nog moet hebben is:

Een telefoonhouder voor de auto (hangt af van de polarisatie van mijn zonnebril of ik een landscape of portraid maak/koop).
Hoesje voor max protection die er eenvoudig op/af gehaald kan worden. De otterbox ziet er mooi uit maar de rode is niet leverbaar atm en kan hem niet bijbestellen helaas.
http://www.ebay.com/itm/222164636696 €26 met gratis zakje! :D
Screen protector. Moet ik nog even naar kijken, zat voorbij gekomen :) Misschien voldoet de meegeleverde wel.

Hier staat de originele car-charger: http://nl.aliexpress.com/...e=true&isOrig=true#extend

twijfel nog erg of ik 'm daar bestel, er staat overal wel origineel maar ben er toch huiverig voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

shameete schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:48:
[...]

Hier staat de originele car-charger: http://nl.aliexpress.com/...e=true&isOrig=true#extend

twijfel nog erg of ik 'm daar bestel, er staat overal wel origineel maar ben er toch huiverig voor...
4x de prijs van een ander die 2 usb aansluitingen heeft. Ik heb er dan ook 2 nodig voor een powerbank, werktelefoon of zaklamp oid op te laden. Je kan gewoon met paypal betalen, blijkt ie niet origineel en kom je er met ali niet uit kan je nog een dispute starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Hoe is de kwaliteit van die oortjes die je erbij kan kopen als je een cover koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Is dat via de dbrand site besteld? Is dat de Mahogny skin ?

Druk voortaan op 'Edit' om iets toe te voegen aan je post, dubbelposten wordt niet op prijs gesteld.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 30-06-2016 07:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Dennis_86 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:09:
[...]

hij is zojuist per post verzonden, zal nog wel even duren voordat die hier is ben ik bang
Heb de "Nillkin Amazing H+ Pro tempered glass protector" en "Super Frosted Shield Matte cover(black)" gisteren besteld en is vanacht al op de post gegaan. Nu inderdaad maar afwachten hoe lang het duurt voordat het hier in Nederland aankomt. Soms zit het mee hoef je maar een week te wachten, maar vaker duurt het een paar weken. Nou ja, ik wacht rustig af.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online
NoxiuZ schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:12:
[...]

4x de prijs van een ander die 2 usb aansluitingen heeft. Ik heb er dan ook 2 nodig voor een powerbank, werktelefoon of zaklamp oid op te laden. Je kan gewoon met paypal betalen, blijkt ie niet origineel en kom je er met ali niet uit kan je nog een dispute starten.
Bij AliExpress kan je niet met PayPal betalen (wel iDeal en creditcard). Ze bieden daar hun eigen kopersbescherming aan, vergelijkbaar met die van PayPal. Die heb ik zelf nog nooit gebruikt dus weet niet of die net zo goed is.
Redinox schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:09:
[...]

Soms zit het mee hoef je maar een week te wachten, maar vaker duurt het een paar weken. Nou ja, ik wacht rustig af.
De meeste bestellingen het afgelopen jaar waren in 1.5 week binnen, maximaal 2 weken. Maar 1 bestelling deed er 2.5 week over. Deze week zelfs een record gehaald: 5 dagen (zondag besteld, vrijdag ontvangen) :P

[ Voor 6% gewijzigd door P1nGu1n op 30-06-2016 10:22 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

P1nGu1n schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:21:
[...]

Bij AliExpress kan je niet met PayPal betalen (wel iDeal en creditcard). Ze bieden daar hun eigen kopersbescherming aan, vergelijkbaar met die van PayPal. Die heb ik zelf nog nooit gebruikt dus weet niet of die net zo goed is.
Creditcard heb je vaak ook een kopersbescherming. Je kent de advertenties toch? Besteld maar pakketje niet aangekomen of beschadigd of whatever? Krijg je je centen terug :+
[...]

De meeste bestellingen het afgelopen jaar waren in 1.5 week binnen, maximaal 2 weken. Maar 1 bestelling deed er 2.5 week over. Deze week zelfs een record gehaald: 5 dagen (zondag besteld, vrijdag ontvangen) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online
NoxiuZ schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:26:
[...]
Creditcard heb je vaak ook een kopersbescherming. Je kent de advertenties toch? Besteld maar pakketje niet aangekomen of beschadigd of whatever? Krijg je je centen terug :+
Ja dat is ook nog zo, niet eens aan gedacht, betaal nooit met CC :P Dan ben je dubbel beschermd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

P1nGu1n schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:28:
[...]

Ja dat is ook nog zo, niet eens aan gedacht, betaal nooit met CC :P Dan ben je dubbel beschermd haha
Ik heb mijn OP3 ook met de CC betaald. Via paypal, maargoed. Weet iemand de voorwaarden van een rabocard? Is je telefoon daadwerkelijk 180 dagen beschermd tegen valschade?

Enkel weet ik dat er 25k limiet per levensduur vd kaart erop zit of 10k per jaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDizzle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 22:20
Gisteren mijn Otterbox case & Tempered Glass Screen Protector ontvangen.
De case voelt erg stevig aan, en de Screen Protector was eenvoudig aan te brengen dmv de bijgeleverde "tools". Zeker geen spijt van deze aankopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
JDizzle schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:09:
Gisteren mijn Otterbox case & Tempered Glass Screen Protector ontvangen.
De case voelt erg stevig aan, en de Screen Protector was eenvoudig aan te brengen dmv de bijgeleverde "tools". Zeker geen spijt van deze aankopen!
welke protector heb je, tot hoever gaat ie tot de randen, heb je misschien een foto?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 19:23
Edotje schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:20:
Heeft iemand al een full body case gezien voor de Oneplus 3?

zoiets:

[afbeelding]

Dit merk (tudia) heeft die cover alleen nog voor de OnePlus 2.

Voorlopig gaat tudia de full body nog niet produceren voor de 3
Denk dat dit de enige is die ze er voor gaan maken ?

http://www.oneplus-shop.n...case-grijs-oneplus-3.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDizzle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 22:20
Prulleman schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:12:
[...]

welke protector heb je, tot hoever gaat ie tot de randen, heb je misschien een foto?
Screen Protector is van Oneplus zelf. Mits je hem goed plaatst heb je aan beide zijdes van het scherm nog zo'n 2-3mm over wat niet gedekt word door de Screen Protector.

Excuus voor de matige foto, was even snel geschoten.
Afbeeldingslocatie: https://hostr.co/file/KIh09aDJNw8q/tmp_11396-IMG-20160630-WA00012119077692.jpg

Persoonlijk vind ik het niet hinderlijk dat hij niet het volledige scherm bedekt..
Zeker met die Otterbox Case eromheen heb ik het idee dat het in z'n geheel wel goed
beschermd is :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 12:03
Hmm net mijn rosewood binnengekregen. Oneplus loge is tever naar links geprint en iets scheef.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Q0luYMq0bhitwGzkvokUQkhU/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ik was er uit. Ik zou de OP3 kopen. Ik gooi dat ding in mijn mandje. Sandstone cover er bij. Check out. Is die sandstone cover niet meer leverbaar. Nooo!

Nu twijfel ik of ik de OP3 direct ga aanschaffen, of weer wacht tot die covers leverbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:03
heeft iemand al een protector binnen die het hele scherm bedekt?
en kan je dan nog een case erom gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Iedereen enorm bedankt voor alle tips hier qua accessoires! Zojuist even flink wezen shoppen. :)Voor dat geld is het prima te proberen. Ook komt er nog een autohouder binnen, hopen dat dit ook als gegoten zit. :) Nu nog op zoek naar een niet te dure extra oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar OppoMart heeft de pagina van de Bepak screenprotector aangepast, zie: http://www.oppomart.com/t...tector-for-oneplus-3.html

Het lijkt erop dat je dus iets anders krijgt dan wat ze eerst online hadden staan. Zie ook iemand op XDA: http://forum.xda-develope...?p=67526711&postcount=108

Mag toch hopen dat als de protector hier binnen komt (had hem namelijk besteld, leek perfect) en het is inderdaad niet dat wat ze eerst online hadden staan dat ik m'n geld terug krijg van PayPal..

edit, misschien nog handig om toe te lichten: eerst stond er een afbeelding bij (en tekst geloof ik) van een protector die het hele scherm omvatte (inclusief een ronding aan de uiteindes). Nu is het net zo'n goedkope protector geworden die niet eens het hele zichtbare deel van het scherm omvat (zoals die je er in het begin op kreeg). Waardeloos dus, en zeker niet het Oppomart geld waard..

[ Voor 25% gewijzigd door RaptorRVL op 01-07-2016 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Liever een originele, oppo of nillkin screenprotector dan onderstaande Orzly. Maar ieder zijn voorkeur.

[YouTube: https://youtu.be/qf4G5pp9oqk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
RaptorRVL schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 03:08:
Ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar OppoMart heeft de pagina van de Bepak screenprotector aangepast, zie: http://www.oppomart.com/t...tector-for-oneplus-3.html

Het lijkt erop dat je dus iets anders krijgt dan wat ze eerst online hadden staan. Zie ook iemand op XDA: http://forum.xda-develope...?p=67526711&postcount=108

Mag toch hopen dat als de protector hier binnen komt (had hem namelijk besteld, leek perfect) en het is inderdaad niet dat wat ze eerst online hadden staan dat ik m'n geld terug krijg van PayPal..

edit, misschien nog handig om toe te lichten: eerst stond er een afbeelding bij (en tekst geloof ik) van een protector die het hele scherm omvatte (inclusief een ronding aan de uiteindes). Nu is het net zo'n goedkope protector geworden die niet eens het hele zichtbare deel van het scherm omvat (zoals die je er in het begin op kreeg). Waardeloos dus, en zeker niet het Oppomart geld waard..
Wat slecht! Denk dat het inderdaad geld claimen gaat worden bij PayPal oid. Ben benieuwd wat ik binnen krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:48

Louw Post

Cerenas

Vraag me af of die Dash charger voor in de auto snel weer op voorraad komt, is wel zo handig voor een road trip en je dan ook navigatie van je telefoon nodig hebt.

Heb nu zo'n goedkope autolader van de Action, maar die lijkt nauwelijks uit te maken. :+

Edit: Had OnePlus via Twitter nog gevraagd of ze die Dash car charger ook icm de go big or go home bundle kunnen leveren in plaats van de gewone lader, maar helaas. ;(

[ Voor 25% gewijzigd door Louw Post op 01-07-2016 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReinTheMan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 00:06
Louw Post schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:43:
Vraag me af of die Dash charger voor in de auto snel weer op voorraad komt, is wel zo handig voor een road trip en je dan ook navigatie van je telefoon nodig hebt.

Heb nu zo'n goedkope autolader van de Action, maar die lijkt nauwelijks uit te maken. :+

Edit: Had OnePlus via Twitter nog gevraagd of ze die Dash car charger ook icm de go big or go home bundle kunnen leveren in plaats van de gewone lader, maar helaas. ;(
Je kan volgens mij ook de car Charger van de oppo kopen, deze is dacht ik gelijk aan die van oneplus.

Bijvoorbeeld hier:OPPO Original VOOC Car Fast Charger 3.4-5V 3.5A White V101 USB Cable For OPPO Find7, N3, R5, R7, R7 Plus, R7s, R9,R9 Plus phone
http://s.aliexpress.com/aENfARr6

Misschien ook wel nog goedkoper te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online

Oppomart staat er niet om bekend heel betrouwbaar te zijn, dit bevestigt het, ik zou er in ver vandaan blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:16
Ik heb de volgende accessoires besteld via AliExpress:
  • USB kabels van 2 meter lang. Rood. €2,98
  • Transparant TPU hoesje. €4,90
  • Foute wallet case. Zwart. €3,49
Het kost de hele wereld niet, dus we zien wel wat het is...

'n Trotsen Tukker op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

MeXter schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:35:
Ik heb de volgende accessoires besteld via AliExpress:
  • USB kabels van 2 meter lang. Rood. €2,98
  • Transparant TPU hoesje. €4,90
  • Foute wallet case. Zwart. €3,49
Het kost de hele wereld niet, dus we zien wel wat het is...
uhm, is dat leren hoesje niet voor de OnePlus 2? Niet goed gelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orbit_ph
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:59
Ik zie net bij Brodit een mededeling dat er nu een Active adjustable holders with USB Type C op de website verschenen is.

http://brodit.se/newsDetails.html?id=160701

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Heeft iemand nog een tip voor een universele ventilator rooster houder? Zou eigenlijk wel deze willen : http://www.kenu.com/#/products/airframe

die gaat tot 3" breed, dat zou net kunnen met de OP3 (74.7 mm =2.94") maar misschien dat de cover dan net teveel is..

de grote zou ook kunnen, maar er moet ook een N5 in..

ook vind ik em vrij prijzig, en een goeie ebay cloon is zeker ook een optie.

Iemand met ervaringen?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 11-09 21:09
Prulleman schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:52:
Heeft iemand nog een tip voor een universele ventilator rooster houder? Zou eigenlijk wel deze willen : http://www.kenu.com/#/products/airframe

die gaat tot 3" breed, dat zou net kunnen met de OP3 (74.7 mm =2.94") maar misschien dat de cover dan net teveel is..

Iemand met ervaringen?
Ik heb op dit moment een on-ding van dealextreme of banggood ofzo. Ben nog op zoek naar een betere. Denk dat ik bij mijn volgende Amazon-bestelling deze meeneem:
https://www.amazon.de/dp/...O0L&coliid=I346KZPK0TJDE0

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
:>

Verdorie, die heb ik dus ook besteld...
Nu krijgen we dus zo'n half glaasje voor 8 dollar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
l3art schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 07:43:
[...]

Wat slecht! Denk dat het inderdaad geld claimen gaat worden bij PayPal oid. Ben benieuwd wat ik binnen krijg
Volgens die XDA post krijg je een no-name protector. Waardeloos dus.. Tot nu toe is Oppomart ook niet echt klantvriendelijk in de mails.
Ze zeggen dat ik het pakketje maar moet weigeren en dan krijg ik een refund. Ze moeten het maar omdraaien: zij geven geld terug, en dan weiger ik wel. En anders toch maar PayPal klacht aanmaken.. meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Chris.nl schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 03:23:
Liever een originele, oppo of nillkin screenprotector dan onderstaande Orzly. Maar ieder zijn voorkeur.

[video]
Enig idee of deze protector ook alleen de lijm onder het zwarte deel heeft, of over het complete glas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online

Iemand met ervaringen?
Ik heb de Kenu Airframe+, de grotere broer van de normale Airframe. Deze is voor telefoons tussen de 5 en 6 inch en daar zit de OP3 perfect in. Zeer tevreden over, hang heel stevig in het rooster en ook mijn telefoon wordt er goed tussen geklemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mevaka
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-08 08:39
Droid schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:56:
[...]

Enig idee of deze protector ook alleen de lijm onder het zwarte deel heeft, of over het complete glas?
Je kunt zien aan de kleine puntjes onder het oplichtende display dat hier geen lijm zit, dit zit dus alleen op de randen onder het zwarte gedeelte. Dit is precies zoals bij curved glass protectors voor S7 edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Ik hoop dat dit bericht je genoeg informatie geeft :).

https://forums.oneplus.ne.../page-13608#post-15000809

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
P1nGu1n schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:59:
[...]

Ik heb de Kenu Airframe+, de grotere broer van de normale Airframe. Deze is voor telefoons tussen de 5 en 6 inch en daar zit de OP3 perfect in. Zeer tevreden over, hang heel stevig in het rooster en ook mijn telefoon wordt er goed tussen geklemd.
thanks, misschien toch maar wat geld eraan uitgeven.. omdat ie universeel is, qua telefoon en auto kan je er een behoorlijke tijd mee doen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Zekers, bedankt!

Maar even kijken of ik dan toch maar voor die van OPPO ga, als die toch hetzelfde is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Louw Post schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:11:
Zekers, bedankt!

Maar even kijken of ik dan toch maar voor die van OPPO ga, als die toch hetzelfde is. :)
Zie ook hier: http://www.oppo.com/en/accessory-vooc-car-charger

Persoonlijk vind ik die van OnePlus mooier. Hij zou evensnel op moeten laden, aangezien het beide 3.5A is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Droid schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:56:
[...]

Lees hier het antwoord. Ik zou um sowieso niet halen, ook omdat ie geen volledige kleeflaag heeft, 1 onopgemerkte zandkorrel eronder en ze vernaggelt je scherm wellicht sneller dan zonder protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:15:
[...]

Zie ook hier: http://www.oppo.com/en/accessory-vooc-car-charger

Persoonlijk vind ik die van OnePlus mooier. Hij zou evensnel op moeten laden, aangezien het beide 3.5A is.
Dank! Mee eens inderdaad, ik vind dat rode wel wat hebben. Helaas heb ik hem nodig in augustus, dus dan heb ik weinig keus. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ah, een vooc/dash-charge powerbank bestaat dus toch. Veel te duur voor maar 6000mAh wat mij betreft en volgens mij heeft die geen USB-C maar microUSB. Dus nog kansloos, maar mooi dat er ééntje bestaat, dat biedt perspectief.

[ Voor 28% gewijzigd door Chris.nl op 01-07-2016 14:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
volgens mij heeft nog niemand gezegd dat VOOC en DASH zomaar uitwisselbaar zijn.. technisch zouden ze gelijk aan elkaar moeten zijn, maar zie graag praktijkresultaat :P

psht: shameete in "[OnePlus 3] Het grote Accessoires topic" ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Shanquish op 01-07-2016 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Hoewel ik nog met 1 oog richting Diztronic kijk (vanaf 15 juli zouden die met een TPU case moeten komen), heeft TUDIA volgens mij ook een top TPU case op de markt gezet.

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/OP3/_57JPG.jpg

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/OP3/_57%201JPG.jpg

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/OP3/rsz__57_2.jpg

Ik kwam hem tegen op Ebay, alleen nogal duur qua verzendkosten op dit moment.

Zo'n opstaande lip / bescherming van de glasplaat, in combinatie met een screenprotector die wellicht niet de randen beschermd lijkt me best goed uit te kunnen pakken.

- edit -

Zie hier het resultaat.

[ Voor 17% gewijzigd door Chris.nl op 09-07-2016 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
shameete schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:40:
volgens mij heeft nog niemand gezegd dat VOOC en DASH zomaar uitwisselbaar zijn.. technisch zouden ze gelijk aan elkaar moeten zijn, maar zie graag praktijkresultaat :P
psht: shameete in "[OnePlus 3] Het grote Accessoires topic" ;)
Hmm. Ik ben altijd een beetje wantrouwend om accessoires te bestellen via Chineze websites.

Zoals:

Werkt het wel?
Is het precies hetzelfde als van de originele shop?
Als het werkt, werkt het precies hetzelfde als de originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:58:
[...]

Hmm. Ik ben altijd een beetje wantrouwend om accessoires te bestellen via Chineze websites.

Zoals:

Werkt het wel?
Is het precies hetzelfde als van de originele shop?
Als het werkt, werkt het precies hetzelfde als de originele?
En terrecht! Een nep Dash-charger zou je OP3 goed kunnen verprutsen. Dan liever normaal laden, of afwachten tot de officiële beschikbaar komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:03:
En terrecht! Een nep Dash-charger zou je OP3 goed kunnen verprutsen. Dan liever normaal laden, of afwachten tot de officiële beschikbaar komt.
Kijk. Een hoesje, case of protector wil ik best overwegen via zo'n Chineze website. Maar electronica niet. Zoals powerbanks ofzo. Die gok durf ik niet te nemen. Liever via OnePlus zelf :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:21
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:14:
[...]

Kijk. Een hoesje, case of protector wil ik best overwegen via zo'n Chineze website. Maar electronica niet. Zoals powerbanks ofzo. Die gok durf ik niet te nemen. Liever via OnePlus zelf :).
Ja, want gelukkig is OnePlus niet "zo'n Chineze website". 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
voorstad schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:43:
Ja, want gelukkig is OnePlus niet "zo'n Chineze website". 8)
Je snapt wat ik bedoel (hoop ik).

Als je die dingen bij OnePlus koopt, weet je zeker dat het compatible is en werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
RaptorRVL schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:14:
[...]

Volgens die XDA post krijg je een no-name protector. Waardeloos dus.. Tot nu toe is Oppomart ook niet echt klantvriendelijk in de mails.
Ze zeggen dat ik het pakketje maar moet weigeren en dan krijg ik een refund. Ze moeten het maar omdraaien: zij geven geld terug, en dan weiger ik wel. En anders toch maar PayPal klacht aanmaken.. meh
Ik weiger niks, ik doe of mn neus bloed, en als het idd niet de protector is die ze toen aanboden op de website neem ik contact op met ze.

Heeft iemand toevallig nog een screenshot genomen van de website zoals die toen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
l3art schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:52:
[...]

Ik weiger niks, ik doe of mn neus bloed, en als het idd niet de protector is die ze toen aanboden op de website neem ik contact op met ze.

Heeft iemand toevallig nog een screenshot genomen van de website zoals die toen was?
Als je via PayPal achteraf de discussie aangaat, lijkt "You changed the productdescription after my purchase" me een winnend argument. Los van het feit dat je dit kan aantonen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Chris.nl schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:55:
[...]

Als je via PayPal achteraf de discussie aangaat, lijkt "You changed the productdescription after my purchase" me een winnend argument. Los van het feit dat je dit kan aantonen of niet.
Ik heb m ook besteld, zodra die binnen is zullen ze dus direct een claim krijgen van mij.
En het lijkt me als er meerdere mensen claimen dat ze snel genoeg zullen toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41

Iemand met ervaringen?
Ik heb zo iets gekocht in MM. Was een €12 dacht ik, m'n OPO paste perfect dus ik hoop m'n OP3 ook...

Heb al een pak posts gezien van mensen die usb C kabels besteld hebben maar zijn er al aangekomen? Werken ze goed met een gewone lader?

[ Voor 9% gewijzigd door superiscch op 01-07-2016 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
superiscch schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:59:
[...]

Ik heb zo iets gekocht in MM. Was een €12 dacht ik, m'n OPO paste perfect dus ik hoop m'n OP3 ook...

Heb al een pak posts gezien van mensen die usb C kabels besteld hebben maar zijn er al aangekomen? Werken ze goed met een gewone lader?
Welke USB-C kabels bedoel je? Specifiek Oneplus of niet? Ik heb sinds gisteren twee Anker PowerLine USB 3.0 -> USB-C kabels binnen (0,9m en 1,8m). Bouwkwaliteit is erg goed en ze werken prima. De korte gaat in de auto, de lange is voor thuis. Meegeleverde Dash kabel blijft thuis liggen als ik haast heb (wat bijna niet voorkomt :+ ).

[ Voor 11% gewijzigd door S_Chief op 01-07-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
superiscch schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:59:
[...]

Een alternatieve USB-C kabel werkt prima, ook met de stock/dash lader, alleen dan heb je geen dash-charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41
Chris.nl schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:27:
[...]

Een alternatieve USB-C kabel werkt prima, ook met de stock/dash lader, alleen dan heb je geen dash-charge.
S_Chief schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:13:
[...]

Welke USB-C kabels bedoel je? Specifiek Oneplus of niet? Ik heb sinds gisteren twee Anker PowerLine USB 3.0 -> USB-C kabels binnen (0,9m en 1,8m). Bouwkwaliteit is erg goed en ze werken prima. De korte gaat in de auto, de lange is voor thuis. Meegeleverde Dash kabel blijft thuis liggen als ik haast heb (wat bijna niet voorkomt :+ ).
Bedankt voor de info. Ga straks eens amazon.de bekijken voor de anker kabels. Ik heb nog een 2de OPO lader liggen, dus heb enkel kabel nodig voor op 't werk.

En nog een car charger bedenk ik me net. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Ik ben op zoek naar een pouch voor de OnePlus 3. Voor dit toestel kan ik nog niet echt een geschikte vinden, welk mainstream toestel kan ik het beste gebruiken om een pouch met vergelijkbare afmetingen te vinden?
Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen