https://powershellisfun.com
Ik wacht daar nog even mee.Alekz87 schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:55:
denk dat ik maar meteen een back-cover mee bestel!
Ga wel een Car charger mee bestellen.
Vond ik eerst veel te duur gezien die 30eu is.
Maar toen kwam ik er achter dat de 30eu je een charger en dash kabel oplevert

Alleen de kabel is al 15eu, dus dan is het weer te overzien.
Ik neem de curved protector ook mee, hoesje wel via aliexpress of ebay
[ Voor 66% gewijzigd door timmie1 op 28-11-2016 00:58 ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Die heb ik er ook gelijk bij, super voor in de autoMetalMarty schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:58:
[...]
Ik wacht daar nog even mee.
Ga wel een Car charger mee bestellen.
Vond ik eerst veel te duur gezien die 30eu is.
Maar toen kwam ik er achter dat de 30eu je een charger en dash kabel oplevert![]()
Alleen de kabel is al 15eu, dus dan is het weer te overzien.
morge!timmie1 schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:58:
Jullie ook hier?
Ik neem de curved protector ook mee, hoesje wel via aliexpress of ebay
[ Voor 94% gewijzigd door Alekz87 op 28-11-2016 00:59 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
FIFA Benelux Administrator
Wordt 29e verzonden!
Edit:
Gunmetal 64GB + Car charger
[ Voor 24% gewijzigd door MetalMarty op 28-11-2016 01:02 ]
zelfde hier! Heb free shipping gekozen. Moet hier op 6 dec. zijn. Dankje sinterklaas
[ Voor 19% gewijzigd door Alekz87 op 28-11-2016 01:03 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Payment processed successfully!
We will dispatch your order before Nov 29, 2016.
[ Voor 11% gewijzigd door Tags NL op 28-11-2016 01:04 ]
Me 2, instant refresh en binnen 10 seconden had ik mijn bestelling geplaatst :")rwetzels schreef op maandag 28 november 2016 @ 01:02:
zo, de 128 gb besteld. nu naar bed.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Bij my order staat onderin Tax: €0,00Bart-k schreef op maandag 28 november 2016 @ 01:05:
Heb hem ook besteld, ging mooi soepel. Staat de BTW nou wel of niet op de factuur? Weet iemand dit.
Bij mij 5 december?!JTCK schreef op maandag 28 november 2016 @ 01:05:
Ohja 6 december geeft ie aan inderdaad, top!
[203] There was a problem with your card. Please try again with a different one.
Unpaid orders are held for 3 hours from the time of creation.:" dit in scherm krijgen? Staat nu pending payment.
payment method: PayPal
Wel 29 november shipping en 6 december delivery
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
nee hier pakte hij hem direct in 1 keercrimedevil schreef op maandag 28 november 2016 @ 01:06:
Meer mensen die na bestellen: "Uh oh… there was an error with your payment.
\[203] There was a problem with your card. Please try again with a different one.
Unpaid orders are held for 3 hours from the time of creation.:" dit in scherm krijgen? Staat nu pending payment.
Bij mijn shipping method staat er wel Priority Paket, dus zal wel foutje zijnTh1x4nG schreef op maandag 28 november 2016 @ 01:07:
128 GB gun metal en ook 6 december delivery. Bijbetalen voor priority zag ik niet zitten.
Ik heb overigens "Standard Shipping" gekozen. Maar in mijn order staat dat ik Priority shipping heb. Hebben anderen dit ook?
Ik zie alleen de verzenddatum niet de bezorgdatum. Waar staat dit?
CheckRienkK schreef op maandag 28 november 2016 @ 01:03:
[...]
Me 2, instant refresh en binnen 10 seconden had ik mijn bestelling geplaatst :")
Steam: CatBearCow
ja ik heb hetzelfde staan.MetalMarty schreef op maandag 28 november 2016 @ 01:08:
Wauw. order time 28 Nov 00:00:23 GMT. 23 seconden heeft het geduurd om de order te plaatsen.
Ik heb overigens "Standard Shipping" gekozen. Maar in mijn order staat dat ik Priority shipping heb. Hebben anderen dit ook?
Ik zie alleen de verzenddatum niet de bezorgdatum. Waar staat dit?
Bij My orders op de website staat estimated delivery Dec, 6
Vind het verschil met minder dan 10% van de prijs wel redelijk, en aangezien het niet uit te breiden is... Kan er enkel spijt van krijgen als ik 64 neem en die blijkt dan vol te staan, andersom lijkt me minder waarschijnlijk.timmie1 schreef op maandag 28 november 2016 @ 01:08:
Waarom hebben zoveel mensen hier 128GB, als ik vragen mag? Zo snel zit je toch niet aan die 64GB?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik heb de 64gb want ik kom toch al toe met 16gb.
Ik sla alles toch op op dropbox, dus zal daar niet zoveel problemen mee hebben.
Nu even in de douche en dan slapen
Offline Spotify playlists, Sygic maps, etc. nemen ook redelijk wat ruimte in beslag.CDA441 schreef op maandag 28 november 2016 @ 01:10:
Mensen die graag foto's nemen kopen de 128gb versie
Ik heb de 64gb want ik kom toch al toe met 16gb.
Ik sla alles toch op op dropbox, dus zal daar niet zoveel problemen mee hebben.
Nu even in de douche en dan slapen(en hopelijk volgende week dinsdag spelen met de nieuwe telefoon
)
Ah ja zie het nu.Alekz87 schreef op maandag 28 november 2016 @ 01:10:
[...]
ja ik heb hetzelfde staan.
Bij My orders op de website staat estimated delivery Dec, 6
Nov 29 dispatch en Dec 06 delivery.
Ben benieuwd wanneer die aan komt.
Zie het nu ook staan, jammer... Nja is niet anders.
Tijdens orderen stond er estimated delivery 1dec, bij priority shipping, nu staat er 6dec in mijn account... Hoop dat hij er sneller is.
Bevestigingsmail is ondertussen binnen, 11min na de Paypal bevestiging.RutgerFR schreef op maandag 28 november 2016 @ 01:15:
Ik ontvang maar geen bevestigingsmail van mijn order (128 gb). Zie de order wel terug in mijn account en heb betalingsbewijs van PayPal. Meer mensen die geen bevestiging van Oneplus per e-mail hebben?
[ Voor 52% gewijzigd door BiG-GuY op 28-11-2016 01:18 ]
Bij mij duurde het wel een paar minuten voor ik mijn bevestiging kreeg iig. (ik heb wel met mastercard betaald overigens)RutgerFR schreef op maandag 28 november 2016 @ 01:15:
Ik ontvang maar geen bevestigingsmail van mijn order (128 gb). Zie de order wel terug in mijn account en heb betalingsbewijs van PayPal. Meer mensen die geen bevestiging van Oneplus per e-mail hebben?
[ Voor 5% gewijzigd door MetalMarty op 28-11-2016 01:17 ]
En normaal kan dat wel ja @timmie1, zou nogal vreemd zijn als dat niet kan
[ Voor 27% gewijzigd door CDA441 op 28-11-2016 01:53 ]
Payment received en bij Estimated delivery zie ik staan Dec 6. 2016
Maar krijg ik nog een mail binnen zodat ik het pakket kan volgen of is het pakket per post verstuurd ?

Ook hier is hij besteld...Gunmetal 64Gb ....Ook priority gekozen en toch ook pas op de 6e binnen
Estimated dispatch date: 1 December.
Estimated deliver date: 7 December.
Shit, 7 december vertrek voor 3 dagen naar Berlijn.
Nee, alle kosten zijn al verwerkt in je order.hansvanochten schreef op maandag 28 november 2016 @ 06:33:
Moeten er trouwens ook douane kosten betaald worden?
Heb evenwel nog geen bevestigingsmail gehad, hopelijk is dit geen probleem?
EDIT: in de spam zat de bevestigingsmail
[ Voor 13% gewijzigd door FloR_ op 28-11-2016 08:34 ]
Ben benieuwd naar het verschil in prestaties tussen mijn huidige HTC one a9 en met name in geheugengebruik en het actief houden van browser tabs.
Van 16GB naar 128GB opslag is ook geen straf, aangezien het gebruik van SD-kaartjes ook zeer matig is bij de a9.
Na openen beperkt houdbaar
<Zinloze tekst hier>
Ikzelf heb de standard verzending gekozen: dispatch op 29/11 -> levering voorzien voor 6/12.wari42 schreef op maandag 28 november 2016 @ 03:45:
YES!!! ......Gelukt....
Ook hier is hij besteld...Gunmetal 64Gb ....Ook priority gekozen en toch ook pas op de 6e binnen....Das wel makkelijk geld verdienen zo... tis maar €10 maar toch, een beetje raar is het wel
In mijn orderbevestiging op mail staat Shipping Method: Priority PAKET ?
Verwijderd
Dispatch: 1 december
Levering: 8 december
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Ik heb hetzelfde, heb er wel priority shipping bij genomen.Bartjeuhz schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:31:
01.00u besteld, 128GB gunmetal. Dispatch op 29 nov en levering op 6 december
Hopelijk komen ze de 1-3 dagen na.
zelfde hier. het zal mij ook benieuwennielsn schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:34:
[...]
Ik heb hetzelfde, heb er wel priority shipping bij genomen.
Hopelijk komen ze de 1-3 dagen na.
Nee. Tot nu toe worden de OnePlus 3 telefoons pas in twee landen bij providers verkocht, als ik me niet vergis in Finland en Engeland. Ze hebben dit toen groots aangekondigd en over Nederland is nog niet gesproken. Ik verwacht dus dat het nog wel even duurt voordat dat hier gebeurd.IceDann schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:35:
Zou die nou ook worden verkocht bij bijvoorbeeld een Phonehouse?
Zie er overigens ook weinig voordelen aan. De toestelprijs wordt hoger of de winst voor OnePlus wordt lager, want de retailer wil ook wat opstrijken.
Logistieke kost wordt wel kleiner, financiële afhandeling dan ook voor de retailer. Nadelen, maar ook voordelen dus.rens-br schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:38:
[...]
Nee. Tot nu toe worden de OnePlus 3 telefoons pas in twee landen bij providers verkocht, Finland en Engeland. Ze hebben dit toen groots aangekondigd en over Nederland is nog niet gesproken. Ik verwacht dus dat het nog wel even duurt voordat dat hier gebeurd.
Zie er overigens ook weinig voordelen aan. De toestelprijs wordt hoger of de winst voor OnePlus wordt lager, want de retailer wil ook wat opstrijken.
Dus dan moet ik maar accepteren dat ik niet gelijk besteld had en dus de telefoon mag ontvangen de 29ste van decemberrens-br schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:38:
[...]
Nee. Tot nu toe worden de OnePlus 3 telefoons pas in twee landen bij providers verkocht, Finland en Engeland. Ze hebben dit toen groots aangekondigd en over Nederland is nog niet gesproken. Ik verwacht dus dat het nog wel even duurt voordat dat hier gebeurd.

Verwijderd
Ik zit nu zo enrom te twijfelen of ik de gunmetal toch maar ga bestellen (met leverdatum 29 december) (had de keuze voor gunmetal eindelijk geaakt omdat ik dan veel sneller mn 3t zou hebben, maar ik vind de softgold mooier)
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2016 09:45 ]
Het is ook een aardige manier om een cult te creëren rondom een merk natuurlijk. En je beperkt productie-overschotten. De kleine voordelen van 'de kleintjes' (tov Samsungs van deze wereld, die gewoon vooraan in de rij staan bij producenten)
Hier op processing, vannacht half 3 besteld. 64gb versie.timmie1 schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:36:
Heeft iemand hier al een andere status dan "pending shipment"?
In de VS zijn ze al een paar weken leverbaar. De eerste rush is dus al geweest.wiebevb schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:42:
In Europa gaat ze er wel veel sneller doorheen dan in de VS
De eerste twee dagen was de 64 GB gunmetal beschikbaar voor immediate shipping.OverSoft schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:03:
[...]
In de VS zijn ze al een paar weken leverbaar. De eerste rush is dus al geweest.
Als dat er zo staat, is het onbekend. Als ik het had geweten, had ik het wel neergezet. Gewoon even OnePlus op social media in de gaten houden.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:38:
Ik zie dat niet staan? Het enige dat ik lees is dat hij "niet lang daarna" zal volgen. Wat is niet lang daarna dan? Uren? Een dag? Een paar dagen?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Verwijderd
Excuus, ten eerste had ik even niet bedacht dat de topicstart altijd up to date is en dus bij ieder nieuws wordt aangepast. En ten tweede had ik niet door dat jij ook dé topicstarter bent in dit gevalAnonymoussaurus schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:25:
[...]
Als dat er zo staat, is het onbekend. Als ik het had geweten, had ik het wel neergezet. Gewoon even OnePlus op social media in de gaten houden.
Ik ga het zeker in de gaten houden en tot nu ben ik er niet uit wat wijsheid is: heb intussen nog steeds niets besteld, maar ben wel slechts 1 klik verwijderd van een bestelling..
Totdat de 4 weken is veranderd in 8 weken.. of zelfs out of stock..
Ik heb de levertijd gewoon een paar dagen zien zijn vanochtend. Stom stom stom!
Vreemd... Ik heb 5 over 1 besteld, nu nog steeds pending...B-Art schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:44:
[...]
Hier op processing, vannacht half 3 besteld. 64gb versie.
Gewoon geduld hebben. Er is toch niets dat je kunt doen om het sneller te laten gaan.timmie1 schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:39:
[...]
Vreemd... Ik heb 5 over 1 besteld, nu nog steeds pending...

_██_
(ಠ_ృ)
besteld:timmie1 schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:39:
[...]
Vreemd... Ik heb 5 over 1 besteld, nu nog steeds pending...
en de status processing...Nov 28, 2016 00:05:32 AM
Verwachte leverdatum 6 december...
Het lijkt toch echt op het kunstmatig in stand houden van de hype.
Deze zal dan wel net voor kerstmis 'toevallig' beschikbaar komen.
Zo'n Soft Gold moet je toch ook niet willen.spacer schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:14:
Ik snap helemaal niets van de moeilijke beschikbaarheid van die soft gold editie.
Het lijkt toch echt op het kunstmatig in stand houden van de hype.
Deze zal dan wel net voor kerstmis 'toevallig' beschikbaar komen.

Verwijderd
Heb je de softgold al in het echt gezien bij de 3 dan?crimedevil schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:15:
[...]
Zo'n Soft Gold moet je toch ook niet willen.Het oogt echt super goedkoop.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem