Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Er stond bij mij eerst ook nog 5dec, maar sinds een uur of negen vanochtend is dat 6dec geworden.Raar. Ik heb 1:05 besteld, nog steeds pending maar wel afleverdag 5 december.
Inderdaad, zie het nu ook. Verzending en ontvangst zijn allebei een dag opgeschovenMauritsvdb schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:25:
[...]
Er stond bij mij eerst ook nog 5dec, maar sinds een uur of negen vanochtend is dat 6dec geworden.
Dito, nadat de order op processing ging werd het 6 december. Maar goed is alsnog estimated, kan anders worden.Mauritsvdb schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:25:
[...]
Er stond bij mij eerst ook nog 5dec, maar sinds een uur of negen vanochtend is dat 6dec geworden.
Wel blij dat ik vannacht ff op ben gebleven trouwens... als ik nog anderhalve maand had moeten wachten was het misschien toch een andere telefoon geworden
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ja, bij een vriend. Was er echt niet weg van. Maar het blijft natuurlijk een persoonlijke voorkeur he.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:23:
[...]
Heb je de softgold al in het echt gezien bij de 3 dan?
Verwijderd
Vanochtend om een uurtje of 8:00 uur was de levertijd ook gewoon nog volgende week. Had 'm al in mn mandje - en zag zó de levertijd wijzigen in 4 weken. Heb 'm uiteindelijk nu net pas besteld.. Tochcypher21 schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:28:
[...]
Dito, nadat de order op processing ging werd het 6 december. Maar goed is alsnog estimated, kan anders worden.
Wel blij dat ik vannacht ff op ben gebleven trouwens... als ik nog anderhalve maand had moeten wachten was het misschien toch een andere telefoon geworden
Tja, mijn vriendin wil graag een soft goldcrimedevil schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:15:
[...]
Zo'n Soft Gold moet je toch ook niet willen.Het oogt echt super goedkoop.
Ikzelf kan nog wel even door met mijn OPO, in het voorjaar kijk ik naar de nieuwe modellen.
Als je nu gewoon je wekkertje had gezet om 01:00 had je m sowieso volgende week al binnen 😉PeacockSR4 schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:09:
Heb lang getwijfeld om een Oneplus 3 te kopen, ivm lange levertijden en geruchten over nieuw toestel heb ik toen besloten te wachten. Na de aankondiging van de 3T had ik besloten deze te gaan halen. Maar nu deze binnen no-time al weer 4 weken levertijd heeft wordt het toch een ander toestel. Ik vind 4 weken wachten op een aankoop echt té lang.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik was ook van plan om hem direct te halen, had er alleen gisteravond geen moment meer aan gedachtAlekz87 schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:13:
[...]
Als je nu gewoon je wekkertje had gezet om 01:00 had je m sowieso volgende week al binnen 😉
Je zou kunnen stellen dat als een toestel al een aantal maanden gemaakt wordt, het productieprocess mss nog verfijnd wordt. Anderzijds hebben ze voor dit toestel wel al ervaring opgebouwd met de OP3 natuurlijk...
Pending shipment zegt toch alleen dat hij in afwachting is van verzending? Daar is verder toch niets mis mee?halilg85 schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:10:
Bij nog steeds pending shipment.
Als het nou pending payment was, dan had je ff moeten gaan mailen.
Die kans heb je altijd, aangezien er altijd wel foutjes in het productieproces kunnen zitten of er zit een bug in die maar 1x in de 20.000 (ik noem maar iets) toestellen voorkomt. Verder kan het natuurlijk ook zijn dat er een bug / fout in zit die in bepaalde use cases zit, maar dat deze use case niet getest is.FloR_ schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:43:
Zou er voor de eerste kopers van de OP3T (bv. mensen die deze nacht gekocht hebben) meer kans dat je toestel kinderziektes heeft? Vraag mij dit altijd af.
Persoonlijk denk ik dat het wel mee zal vallen, aangezien de OP3 en OP3T niet veel van elkaar verschillen. Verder heeft OnePlus ook geen track record met betrekking tot hardware fouten door bijv. productie.
Daar buiten is ie al ongv een week tekoop in amerika en al binnen bij een grote groep mensen, als er dan veel problemen opgedoken waren zouden ze de productie wel stilgezet hebben.rens-br schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:06:
[...]
Die kans heb je altijd, aangezien er altijd wel foutjes in het productieproces kunnen zitten of er zit een bug in die maar 1x in de 20.000 (ik noem maar iets) toestellen voorkomt. Verder kan het natuurlijk ook zijn dat er een bug / fout in zit die in bepaalde use cases zit, maar dat deze use case niet getest is.
Persoonlijk denk ik dat het wel mee zal vallen, aangezien de OP3 en OP3T niet veel van elkaar verschillen. Verder heeft OnePlus ook geen track record met betrekking tot hardware fouten door bijv. productie.
Daar heb je inderdaad ook gelijk in!Skadrow schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:08:
Daar buiten is ie al ongv een week tekoop in amerika en al binnen bij een grote groep mensen,
https://www.reddit.com/r/...nes_to_eu_without_paying/
Ik zit in m'n master in de fiscaliteit maar heb er eigenlijk geen deftige uitleg voor.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik hou inderdaad de topic-start zo up-to-date mogelijk. Zo heb ik gisteravond nog even een wijziging gedaan aan de topic-start, voordat de verkoop startte. Positieve feedback op foutjes verbeteringen zijn ook altijd welkom (staat ook in de topic-start).Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:31:
Excuus, ten eerste had ik even niet bedacht dat de topicstart altijd up to date is en dus bij ieder nieuws wordt aangepast. En ten tweede had ik niet door dat jij ook dé topicstarter bent in dit geval
Ik ga het zeker in de gaten houden en tot nu ben ik er niet uit wat wijsheid is: heb intussen nog steeds niets besteld, maar ben wel slechts 1 klik verwijderd van een bestelling..
Totdat de 4 weken is veranderd in 8 weken.. of zelfs out of stock..
Ik heb de levertijd gewoon een paar dagen zien zijn vanochtend. Stom stom stom!
Die kosten zitten al inbegrepen bij die 439 euro.Th1x4nG schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:14:
Iemand een idee hoe dit precies zit eigenlijk?
https://www.reddit.com/r/...nes_to_eu_without_paying/
Ik zit in m'n master in de fiscaliteit maar heb er eigenlijk geen deftige uitleg voor.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Het probleem is dat OnePlus weigert om een factuur met BTW te produceren voor mensen die daarom vragen. Dit is vziw verplicht binnen de EU. Om die reden zijn er mensen die zich afvragen of de hele import van OnePlus spul vanuit Azie naar hun distributiecentrum in Polen wel netjes gebeurt.Anonymoussaurus schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:01:
Die kosten zitten al inbegrepen bij die 439 euro.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dat zou ik ook niet weten.Th1x4nG schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:12:
Ja, dat snap ik, m'n vraag is meer wat zij doen en hoe ze dat precies realiseren.
Dat vraag ik mij inderdaad ook af. Maar goed. Mij maakt het niet veel uit, zolang het maar niet ten koste gaat van ons (de consument). Tot nu toe is het alleen nog maar positief. Wat maakt het uit of het eerlijk gebeurt of niet?Rannasha schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:13:
Het probleem is dat OnePlus weigert om een factuur met BTW te produceren voor mensen die daarom vragen. Dit is vziw verplicht binnen de EU. Om die reden zijn er mensen die zich afvragen of de hele import van OnePlus spul vanuit Azie naar hun distributiecentrum in Polen wel netjes gebeurt.
Wait, what?Anonymoussaurus schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:15:
Wat maakt het uit of het eerlijk gebeurt of niet?
Als OnePlus geen BTW afdraagt, dan kunnen ze hun telefoons dus zo'n 20% goedkoper verkopen (afhankelijk van land, enz...) dankzij belastingfraude. Als de belastingdiensten dat door krijgen dan is het vrij snel afgelopen met OnePlus in Europa en mogelijk een forse boete die gevolgen heeft voor het bedrijf als geheel. Dat lijkt mij geen gunstige ontwikkeling, want ik hou liever ondersteuning op mijn OP3.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dan heb je in ieder geval wel een goedkopere telefoon, als het niet eerlijk gebeurt. Inderdaad een groot nadeel dat OnePlus wel op heten kolen loopt, mocht het waar zijn..Rannasha schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:20:
Wait, what?
Als OnePlus geen BTW afdraagt, dan kunnen ze hun telefoons dus zo'n 20% goedkoper verkopen (afhankelijk van land, enz...) dankzij belastingfraude. Als de belastingdiensten dat door krijgen dan is het vrij snel afgelopen met OnePlus in Europa en mogelijk een forse boete die gevolgen heeft voor het bedrijf als geheel. Dat lijkt mij geen gunstige ontwikkeling, want ik hou liever ondersteuning op mijn OP3.
Vanochtend om 7 uur dacht ik "ik bestel vanmiddag wel de levertijden veranderen toch niet zo snel.
Grootste fout van mijn leven geworden.
Dan maar 4 weken wachten.

Als dit de grootste fout van je leven is dan heb je niets te klagenjurriaan10 schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:55:
Ik baal wel nu.
Vanochtend om 7 uur dacht ik "ik bestel vanmiddag wel de levertijden veranderen toch niet zo snel.
Dan maar 4 weken wachten.![]()
I intend to live forever. So far, so good.
Ik dacht hetzelfdeIkWilbert schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:57:
[...]
Als dit de grootste fout van je leven is dan heb je niets te klagen
IkWilbert schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:57:
[...]
Als dit de grootste fout van je leven is dan heb je niets te klagen
Neen, alleen PayPal en credit card.jurriaan10 schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:10:
Nog een vraagje kan je met ideal betalen?
7:40 order geplaatst
16:00 status van "pending shipment" naar "processing"
est. dispatch 1 december
est. delivery 8 december.
Deze data waren ook al zo toen status nog "pending shipment" was.
Mocht dit niet het geval zijn, dan kan ik het nog altijd annuleren.
Hij kon voor mij de datum ongeveer 3 tot 5 uur na het bestellen met meer zekerheid vertellen.
[ Voor 14% gewijzigd door masterjorie op 28-11-2016 16:30 ]
15:46 "High five! Your order has been shipped. Please check the status of your package by checking your store account."
Nu is het aan DHL
We are shaping the future
Welke versie had je besteld?Alex) schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:33:
1:02: order geplaatst. Expected dispatch: 29 november, expected delivery 6 december.
15:46 "High five! Your order has been shipped. Please check the status of your package by checking your store account."
Nu is het aan DHL
Tenminste, dat meen ik hier eerder gelezen te hebben.
Ik heb overigens nog steeds pending staan.
[ Voor 13% gewijzigd door timmie1 op 28-11-2016 16:42 ]
Verwijderd
Ik wou em vorige week al bestellen tot ik erachter kwam dat het om de Amerikaanse release ging. Gisteravond stond mijn hoofd er helemaal niet naar om midden in mijn slaap wakker te worden, dus later op de ochtend besteld. Eind December it is.jurriaan10 schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:55:
Ik baal wel nu.
Dan maar 4 weken wachten.![]()
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Zoals in mijn berichtje te lezen is, is de kans groot dat hij nog wel eerder verstuurd wordt, via de livechat kan dit voor je opgezocht worden.PjotrStroganov schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:46:
[...]
Ik wou em vorige week al bestellen tot ik erachter kwam dat het om de Amerikaanse release ging. Gisteravond stond mijn hoofd er helemaal niet naar om midden in mijn slaap wakker te worden, dus later op de ochtend besteld. Eind December it is.
Ah, ik heb de 128GB Gunmetal besteld, ongeveer 30 sec voor jou (ordertime 00:01:30), maar nog geen shipment notification. Zou ook 29 december verstuurd worden.
Ik zie het wel.
Had jij prio shipment?
Nee, normale shipping.
64 GB was voor mijn gevoel wel genoeg, ik heb nu een Nexus 5 met 16 GB en die zit nog niet vol.
Ik fotografeer veel en ik ben veel in het buitenland (buiten de EU, dus dan heb ik geen roaming).
15:46:00 "High five! Your order has been shipped. Please check the status of your package by checking your store account."
Yay. Het opblijven en 23sec na de release mijn order geplaatst te hebben heeft zijn vruchten afgeworpen!
Edit: Gun Metal 64GB it is
[ Voor 4% gewijzigd door MetalMarty op 28-11-2016 17:01 ]
Heb je ook een track and trace gekeregen?Alex) schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:33:
1:02: order geplaatst. Expected dispatch: 29 november, expected delivery 6 december.
Nu is het aan DHL
Kan je het pakket volgen ?
Volgen kan vaak pas na 24 uur of via de Duitse DHL.Fantasio7 schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:12:
[...]
Heb je ook een track and trace gekeregen?
T&T heb ik gekregen, code werkt nog niet.Fantasio7 schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:12:
[...]
Heb je ook een track and trace gekeregen?
De verzending lijkt via DHL Duitsland te verlopen.
[ Voor 10% gewijzigd door Alex) op 28-11-2016 17:15 ]
Bedenk me net dat het waarschijnlijk komt doordat ik er ook nog een screen protector bij besteld heb. Kost natuurlijk ook wel een paar uur om die er bij in het doosje te doenAlex) schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:58:
Het zou kunnen dat ze de orders hebben opgesplitst en dat de ene medewerker wat sneller is met de afhandeling dan de andere
Van de live chat:timmie1 schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:24:
Yay, die van mij ook op `processing`. Wat betekent dat eigenlijk?
As I have checked it here in our system, it stated that the status of your order was processing and that means our warehouse was preparing your package to be shipped out soon. You may refer to the estimated date of the account and we are doing our best to have it dispatched as soon as possible.
Voorlopig niet. Enkel in de UK en Finland zijn de OnePlus 3T te verkrijgen in combinatie met een abonnement.VN1X schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:47:
Kan ik ook rekenen op dit toestel + abonnement hier in NL of nah?
Ze vertelde dat de telefoon binnen 3 werkdagen het magazijn verlaat, en dat de telefoon vervolgens binnen 7 werkdagen aankomen. De telefoon zou volgens deze medewerker dus binnen 2 weken op m'n deurmat moeten liggen als ik nu bestel.
Laten we hopen dat het klopt, ik ga er maar eentje bestellen. Heeft iemand hier ervaring met de betrouwbaarheid van de klantenservice van OnePlus?
Update: Ik vond dit verheel persoonlijk heel raar, daarom besloot ik om ook contact op te nemen met de Chat Support. Dit was ook de reactie hier
1
| I see. As of the moment, the shipping will takes 3-7 business days after it was being processed for 2 business days Dirk. |
[ Voor 20% gewijzigd door dirk789 op 28-11-2016 20:09 ]
Je kunt de 128gb nu al niet meer bestellen, alleen maar "Notify when available" kiezendirk789 schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:24:
Ik heb zojuist contact gehad met Oneplus via de telefoon. In dit gesprek lieten zij weten dat ze problemen hadden met hun systeem en dat de levertijd op de website niet klopt.
Ze vertelde dat de telefoon binnen 3 werkdagen het magazijn verlaat, en dat de telefoon vervolgens binnen 7 werkdagen aankomen. De telefoon zou volgens deze medewerker dus binnen 2 weken op m'n deurmat moeten liggen als ik nu bestel.
Laten we hopen dat het klopt, ik ga er maar eentje bestellen. Heeft iemand hier ervaring met de betrouwbaarheid van de klantenservice van OnePlus?
Nov 28, 2016 00:00:29 AM hierwilliamvdh schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:37:
Ik heb om 01:01:23 besteld en nog niet verzonden. Apart dat bestelling van iemand die 15 minuten later bestelde en ook nog eens accesoires erbij eerder is verstuurd
Bij mij ook nog niet, geduld is een schone zaak
FIFA Benelux Administrator
Verwijderd
hij is er weer!Exocet schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:29:
[...]
Je kunt de 128gb nu al niet meer bestellen, alleen maar "Notify when available" kiezen
LR AWD / Zwart / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 16/10 / RN 16/10 / VIN 27/11/ Ref https://ts.la/tychon34563
Edit: toch gelukt
[ Voor 18% gewijzigd door w0ndersp00n op 28-11-2016 20:27 ]
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
LR AWD / Zwart / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 16/10 / RN 16/10 / VIN 27/11/ Ref https://ts.la/tychon34563
Schijnbaar uit polen, vanaf daar worden ze naar de rest van europa gestuurd.abalone schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:59:
domme vraag misschien, maar waar komen die telefoons eigenlijk vandaan? Er zit een week tussen versturen en ontvangen, dus ze liggen niet echt in de buurt lijkt me. Maar het is dan weer te snel om ze uit China te laten komen.
blijven proberen, has ik ook een vijftal keren.Exocet schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:56:
Hier niet helaas, in het winkelmandje kunnen toevoegen, maar na checkout zegt ie dat weer "out of stock".
Nu een stap verder. Ik kan nu tot "Place order" , helaas nog niet helemaal.Pandorian schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:03:
[...]
blijven proberen, has ik ook een vijftal keren.
Je bent er bijna!
GeluktPandorian schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:09:
Zodadelijk sneller er doorheen gaan (alles is nu ingevuld) (zorg ook dat je accessoires reeds in je winkelmandje zitten).
Je bent er bijna!
Nu nog even geduld hebben voor ie er is ...
Heb dus net besteld, maar ik heb geen status "processing" gezien.OverSoft schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:23:
Overigens heb ik naast de 3T 128GB die ik vannacht om 1 over 1 heb besteld, net ook een OnePlus 2 besteld voor mijn vrouw. Die ging in tegenstelling tot mijn 3T direct naar "Pending shipment", mijn 3T staat nog op "Processing". Niet dat ik er heel veel haast bij heb, maar vind het wel apart.
Er staat nu bij mij 'Pending Shipment" en :
Dec 28, 2016 Estimated dispatch
Jan 3, 2017 Estimated delivery
De volgorde is als volgt:Exocet schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:26:
[...]
Heb dus net besteld, maar ik heb geen status "processing" gezien.
Er staat nu bij mij 'Pending Shipment" en :
Dec 28, 2016 Estimated dispatch
Jan 3, 2017 Estimated delivery
1. Pending Shipment: We are preparing the paperwork and product for shipment by the logistics company.
2. Processing: The logistics company is processing the shipment.
3. Complete: The tracking number is sent. The package is already on its way.
Er zit toch al een lader bij de telefoon, is dat nogmaals hetzelfde?
En wat is de use case voor 128GB? Sync je dan een backup van al je hele fotocollectie naar je toestel? 64GB lijkt mij nu genoeg, huidig toestel heeft 16GB.
Er zijn altijd mensen die een lader op meerdere plekken willen hebben liggen, bijvoorbeeld op werk, daarom de dash power bundle. Net zoals er mensen zijn die graag altijd alle foto's/filmpjes/muziek bij zich willen hebben (of heel veel grote applicaties) en daarom 128GB nodig hebben.M-ThijZ schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:38:
Wat is de meerwaarde van de Dash Power Bundle?
En wat is de use case voor 128GB? Sync je dan een backup van al je hele fotocollectie naar je toestel? 64GB lijkt mij nu genoeg, huidig toestel heeft 16GB.
Ik heb op mijn huidige telefoon (S6 edge 128GB) maar liefst 7GB vrij. Ik maak veel foto's (via telefoon en via Sony QX100), neem veel video's mee naar het buitenland (voor werk en vakantie) en wil vast voorbereid zijn op de levering van mijn Superbook (maakt van je foon een laptop).M-ThijZ schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:38:
Wat is de meerwaarde van de Dash Power Bundle?
Dus ja, 128GB is nuttig. Sterker nog, ik had hiervoor de Xiaomi Mi Mix 256GB besteld, maar doordat er nogal vreemde vragen van de leverancier kwamen (stonk naar identiteits fraude) heb ik die geannuleerd.
Ah that sucks...Anonymoussaurus schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:52:
[...]
Voorlopig niet. Enkel in de UK en Finland zijn de OnePlus 3T te verkrijgen in combinatie met een abonnement.
Kan ik misschien niet het beste anders een 2e hands OnePlus 3 halen?
Nette 2ehandsjes gaan voor 380...VN1X schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:19:
[...]
Ah that sucks...
Die 60 euro extra, hmmm
Ik heb trouwens het idee dat er hier wat verwarring ontstaat over de volgorde van de status van de bestelling.
Is het nou eerst "processing" en daarna "pending shipment" of andersom? De berichten in dit topic spreken elkaar daar over tegen.
Ligt eraan. Waarom wil je zo graag een telefoon met abonnement? Over lange termijn is over het algemeen een sim only abonnement het goedkoopst met een toestel. Je kunt inderdaad gewoon je huidige abonnement + een tweedehands toestel kopen. Of een tweedehands toestel met een nieuw abonnement natuurlijk.VN1X schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:19:
Ah that sucks...
Voor 370 euro kan je al zelfs een OnePlus 3 krijgen volgens mij. Tweedehands.Drowzz schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:47:
Nette 2ehandsjes gaan voor 380...
Die 60 euro extra, hmmm
Volgens mij eerst "processing". Dat houdt namelijk in dat hij in behandeling is genomen. Zodra dat klaar is, wordt hij op "shipped out" gezet, wat inhoudt dat hij verzonden is.Spiff1 schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:53:
Ik heb trouwens het idee dat er hier wat verwarring ontstaat over de volgorde van de status van de bestelling.
Is het nou eerst "processing" en daarna "pending shipment" of andersom? De berichten in dit topic spreken elkaar daar over tegen.
Eerst Pending Shipment, dan Processing en tenslotte Shipped out (en na tekenen Delivery Signed).Spiff1 schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:53:
Zelf de 64GB versie besteld om half zeven vanochtend en verwachte levertijd is 8 december aldus de orderinfo. Achteraf de berichten lezende hier ben ik blij dat ik iets eerder mijn bed ben uitgekomen
Na het betalen (afgelopen nacht) zag ik namelijk vrijwel meteen "Processing".
Nee. Pending Shipment > Processing > shipped out > bezorgdAlex) schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:41:
Volgens mij is het juist: Awaiting payment -> Processing -> Pending shipment -> Shipped out.
Na het betalen (afgelopen nacht) zag ik namelijk vrijwel meteen "Processing".
Nee. Pending shipment betekent dat je wacht tot je order in behandeling wordt genomen (dus dat ze gaan beginnen aan verstuurproces van je order)Alex) schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:45:
Ik had eerst een OP3 besteld en die stond 2 weken lang op "processing" (en toen annuleerde ik 'm, omdat de 3T werd aangekondigd). "Pending shipment" betekent voor mijn gevoel "pakketje ligt klaar in het distributiecentrum, er moet alleen nog een adressticker op" terwijl ik bij "processing" verwacht dat hij nog geproduceerd moet worden.
Ik heb 5 weken op mijn OP3 gewacht. Stond 4 weken op pending shipment, toen 1 dag processing en toen shipped out.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem