Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Dan ben ik benieuwd aangezien ik nu de status processing heb met een verwachte verzenddatum van 22 decemberIk heb 5 weken op mijn OP3 gewacht. Stond 4 weken op pending shipment, toen 1 dag processing en toen shipped out.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Geen last van, refresh hem dan ook regelmatig (Als het goed is 06-12 binnen)reistier schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:58:
Ik heb gisterenochtend gelijk de 3T besteld en daarna een mailtje gekregen met daarbij een leverdatum van 1/12/2016. Nu ik echter mijn orderstatus op de website van Oneplus probeer te bekijken wordt de pagina niet geladen. De rest van de website werkt prima, al mijn account informatie kan ik inzien, maar zodra ik op 'my orders' klikt krijg ik blanco. Hebben jullie hier ook last van?
https://powershellisfun.com
Alleen op mijn iPad gek genoeg.reistier schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:58:
Ik heb gisterenochtend gelijk de 3T besteld en daarna een mailtje gekregen met daarbij een leverdatum van 1/12/2016. Nu ik echter mijn orderstatus op de website van Oneplus probeer te bekijken wordt de pagina niet geladen. De rest van de website werkt prima, al mijn account informatie kan ik inzien, maar zodra ik op 'my orders' klikt krijg ik blanco. Hebben jullie hier ook last van?
Verwijderd
Blijkbaar wel maar niet gekozen en niet voor betaald.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:45:
[...]
Dat is snel. Had je priority shipping?
bij orders staat shipping method Standard
waar kan ik de track en trace vinden?
Dat kun je zien bij je order. Of er staat "normal shipping". Misschien hebben ze "normal shipping" neergezet, maar doen ze "priority shipping".Sjrd83 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:10:
Blijkbaar wel maar niet gekozen en niet voor betaald.
Zie deze topic-start: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen#bestellen/leveringcypher21 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:12:
Bij mij staat op het receipt ook Priority Paket
bij orders staat shipping method Standard
waar kan ik de track en trace vinden?
[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 29-11-2016 09:14 ]
Verwijderd
Ah, kan geen verzendinformatie vinden op de site van DHL, ook niet met mn ordernummerAnonymoussaurus schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:13:
[...]
[...]
Zie deze topic-start: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen#bestellen/levering
Gisteren om 15:46 wel een mail gehad dat mijn order verstuurd is, ook daar staat Priority Paket.
Nja, zie m eerdaags wel verschijnen denk ik
Ik heb gekozen voor standaard, dit staat inderdaad ook bij de order maar bij de bevestiging staat 'Priority PAKET'. Ik klaag niet...Anonymoussaurus schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:13:
[...]
Dat kun je zien bij je order. Of er staat "normal shipping". Misschien hebben ze "normal shipping" neergezet, maar doen ze "priority shipping".
Als je graag duidelijkheid wilt hebben, kun je de support van OnePlus contacteren.cypher21 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:27:
Ah, kan geen verzendinformatie vinden op de site van DHL, ook niet met mn ordernummer
Gisteren om 15:46 wel een mail gehad dat mijn order verstuurd is, ook daar staat Priority Paket.
Nja, zie m eerdaags wel verschijnen denk ik
Idd, straks maar even doen, als ik de mail vergelijk met mijn vorige twee bestellingen, dan mist het shipment # in de mail.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:28:
[...]
Als je graag duidelijkheid wilt hebben, kun je de support van OnePlus contacteren.
Staat ook niet bij orders op de oneplus site.
Bij de vorige bestellingen stond er bij het receipt de vervoerder en een tracking nummer onderin.
[ Voor 6% gewijzigd door Alex) op 29-11-2016 10:21 ]
We are shaping the future

Maar goed. Daar liggen de lonen natuurlijk ook een stuk lager.
http://www.gizmochina.com...na-starts-%C2%A52699-390/
Betreft de 128gb gun metal. Dat zal nog even wachten worden
De 128GB is nu compleet out-of-stock voor Nederland3svb schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:46:
Ik heb pas gisterenavond besteld ... estimated dispatch 28 december, estimated delivery 3 januari ...
Betreft de 128gb gun metal. Dat zal nog even wachten worden
Gisteren had ik ook wat problemen (België). Maar na wat herhaaldelijkte refreshen, was het mij uiteindelijk toch gelukt. Misschien creditcards die bouncen op een gegeven moment en er terug één vrij komt?Anonymoussaurus schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:47:
[...]
De 128GB is nu compleet out-of-stock voor Nederland.
OverSoft schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:51:
Net de verzendbevestiging van mijn 128GB gehad, dus die worden nu ook verzonden.
Ik heb om 01:01:30 besteld (anderhalf minuut na openen dus).
Verwijderd
Ik kreeg gistermiddag om 15:36 een mail dat de telefoon verzonden was. Hierin staat Priority Paket
Vanmorgen via de live chat een track en trace nummer gekregen, deze ontbrak inderdaad in de mail die ik gisteren ontvangen had.
via DHL is dit prima te volgen, staat nog
Status From Mon, 28.11.16 19:40 a.m./p.m.
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Next step
The shipment will be transported to the parcel center of
Nja, zien het wel, zou leuk zijn als ie voor t weekend binnen is
[ Voor 8% gewijzigd door timmie1 op 29-11-2016 11:17 ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Ja voor die 400eu koop ik liever een PS4 of steek ik het geld in mn zak. Ik ben maar een simpele consument en vind 20-25eu voor een telefoon plus redelijk abonnement niet eens zo slecht.Anonymoussaurus schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:06:
[...]
Ligt eraan. Waarom wil je zo graag een telefoon met abonnement? Over lange termijn is over het algemeen een sim only abonnement het goedkoopst met een toestel. Je kunt inderdaad gewoon je huidige abonnement + een tweedehands toestel kopen. Of een tweedehands toestel met een nieuw abonnement natuurlijk.
Misschien dat ik toch maar eens voor een sim-only + peperduur toestel moet gaan.
je betaalt uiteindelijk toch ook voor dat toestel wat bij je abbo zit, alleen maandelijksVN1X schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:45:
[...]
Ja voor die 400eu koop ik liever een PS4 of steek ik het geld in mn zak. Ik ben maar een simpele consument en vind 20-25eu voor een telefoon plus redelijk abonnement niet eens zo slecht.
Misschien dat ik toch maar eens voor een sim-only + peperduur toestel moet gaan.
Steam: CatBearCow
Ik heb zelf een SIM only abo en koop zelf mijn toestellen, dan ben je altijd goedkoper uit. (Ja, je hebt wel een initiele uitgave welke je anders niet hebt, maar uiteindelijk ben je simpelweg duurder uit. Economics 101)
The shipping estimate for Priority shipping does not mean that it will only take 1-3 working days as other areas, even they pay for priority, they receive it on the 3rd week of December.
Nee, staat bij mij nog op processing (00:03:31 besteld). Al is de verwachte dispatch dag nog steeds vandaag, dus even afwachten!JTCK schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:07:
Iemand die de 128GB heeft gekocht die ook al is verzonden? Ik heb die van mij om 00:00:26 besteld maar heb nog geen mail gehad.
Yup, gister 00:01:30 GMT besteld (met Dash Power bundle en Ebony wood case) en vandaag om 10:36 mailtje met verzendgegevens binnen gekregen.JTCK schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:07:
Iemand die de 128GB heeft gekocht die ook al is verzonden? Ik heb die van mij om 00:00:26 besteld maar heb nog geen mail gehad.
19 minuten na launch besteld hier. Ik heb vannacht een mail gehad met de verzendbevestiging.JTCK schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:07:
[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 29-11-2016 12:22 ]
Hier hetzelfde. Exact zelfde bestelling als jij alleen dan om 01:00:56. Nog geen minuut na launch. Ook hier processing met vandaag als estimated shipment.MrMute schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:55:
Had de mijne besteld om 00u05 (GMT) en staat nog steeds op processing .. Ik heb een vermoeden dat dit komt door de sandstone case die ik bij de 3T (64GB gunmetal) heb besteld. Diegene die al een verzendingsbevestiging hebben gehad, hebben jullie enige accessoires besteld?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Gister om 15:46 verzendbevestiging gekregen. Wel al met dhl tracking nummer. Helemaal onder aan de verzendbevestiging. Dit tracking nummer staat nergens op de orderpagina op oneplus.net though.
Status From Mon, 28.11.16 19:40 a.m./p.m.
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Next step
Ben benieuwd wanneer die parcel center verlaat.
Wow. Staat dat bij jou op de dhl tracking pagina?Sjrd83 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:42:
Bij mij wordt het pakketje vandaag bezorgd!
[ Voor 17% gewijzigd door MetalMarty op 29-11-2016 12:49 ]
Ja, via de sms een track code doorgekregen en via deze site opgezocht: https://www.dhlexpress.nl/nl/track-traceMetalMarty schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:48:
[...]
Wow. Staat dat bij jou op de dhl tracking pagina?
Estimated dispatch: Nov 29, 2016
Estimated delivery: Dec 6, 2016
dispatch is bij mij ook verschoven naar 29 maar delivery wel zelfde tijd nogSamplex schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:43:
Bestelling op: Nov 28, 2016 00:06:08 AM Status: Processing
Estimated dispatch: Nov 29, 2016
Estimated delivery: Dec 6, 2016
Nov 28, 2016 00:06:12 AM besteld, standaard shipping overigens
denk niet dat de site geheel klopt als andere al rond dezelfde tijd out for delivery hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Skadrow op 29-11-2016 14:02 ]
Ah ik had een trackingcode via mail. (Hoe kreeg jij hem via sms?)Sjrd83 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:35:
[...]
Ja, via de sms een track code doorgekregen en via deze site opgezocht: https://www.dhlexpress.nl/nl/track-trace
En ik kan mijn trackingcode alleen op dhl.de gebruiken. Op jou site zegt ie dat de trackingcode niet werkt

Dag van levering zal nog steeds 6 december zijn
Gunmetal, 64gb, besteld om 01:00:56 inclusief een sandstone case.
Medewerker van de chat heeft mij ook gelijk voorzien van een DHL volgcode.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Waar haal je zo'n medewerker van de chat? In de mail die ik had gekregen zat geen volgcodeAlekz87 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:27:
Zojuist een mail gehad dat mijn Oneplus 3T verzonden is.
Gunmetal, 64gb, besteld om 01:00:56 inclusief een sandstone case.
Medewerker van de chat heeft mij ook gelijk voorzien van een DHL volgcode.
https://oneplus.net/nl/supportCDA441 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:29:
[...]
Waar haal je zo'n medewerker van de chat? In de mail die ik had gekregen zat geen volgcode
Live Chat
Zet wel even ja ad-blocker uit. Anders opent hij de chat niet
Verwijderd
Verwijderd
Ik zit nu alweer te twijfelen of ik niet de 128 gb alsnog zal bestellen..
Heb dus de 64 gekocht, na te lang twijfelen al veel te laat, dus met bezorgdatum 29 december..
en nu een dag later denk ik "had ik niet voor de 128 moeten gaan".. die kan ik nu weer bestellen met bezorgdatum 30 december (priority) of 3 januari
Besteld om 01:44.
Die 3 dagen zijn natuurlijk maar relatief op de tijd dat je zo'n telefoon gebruikt. Dus dan ga je toch lekker voor die 128GB. Bij mij ging het net zo. Betaling 64GB ging verkeerd. Toen maar alsnog voor de 128GB gegaan.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:07:
Maak ons maar jaloers :-)
Ik zit nu alweer te twijfelen of ik niet de 128 gb alsnog zal bestellen..
Heb dus de 64 gekocht, na te lang twijfelen al veel te laat, dus met bezorgdatum 29 december..
en nu een dag later denk ik "had ik niet voor de 128 moeten gaan".. die kan ik nu weer bestellen met bezorgdatum 30 december (priority) of 3 januari
Heb je betaald voor Express Shipping? Ik heb mijne 40 minuten vroeger besteld en is zelfs nog niet verzondennielsn schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:08:
Ik krijg zojuist een SMS dat mijn toestel (128gb inclusief car charger, cover en protector) morgen worden bezorgd.
Verwijderd
Dat wel ja. Vergeten er bij te zetten.MrMute schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:10:
[...]
Heb je betaald voor Express Shipping? Ik heb mijne 40 minuten vroeger besteld en is zelfs nog niet verzonden.
Heb trouwens geen mailtje gehad en mijn orderstatus staat nog steeds op processing.
Binnen een paar dagen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:13:
Weet iemand hoe snel je je geld terug krijgt nadat je een order cancelt (die nog als "processing" staat vermeld) ?
Dit heeft geen betrekking op je verzend snelheid. Ik had standaard shipment en die is vanochtend al verzonden.MrMute schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:10:
[...]
Heb je betaald voor Express Shipping? Ik heb mijne 40 minuten vroeger besteld en is zelfs nog niet verzonden.
Ik gok dat het relatief random is, of maar net welke medewerker het pakket krijgt toegewezen.
Wow, ik moet me dus niet zo baseren op de status van mijn order..nielsn schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:14:
[...]
Dat wel ja. Vergeten er bij te zetten.
Heb trouwens geen mailtje gehad en mijn orderstatus staat nog steeds op processing.
Verwijderd
en er staat nu dan dus direct na betaling 'pending shipment' - deze status is dus voor 'processing'.
laat ik toch nog héél even de bestelling van de 64 staan..
Hoe krijg je SMSjes en een verwachte aflevertijd te zien?nielsn schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:08:
Ik krijg zojuist een SMS dat mijn toestel (128gb inclusief car charger, cover en protector) morgen worden bezorgd.
Kan dat nergens vinden op de site van DHL, wel emailnotificaties.
DHL pakket is hier veranderd:
Status From Tue, 29.11.16 14:01 a.m./p.m.
The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Next step
The shipment will be transported to the destination parcel center
Wanneer is de geschatte leverdatum?Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:26:
ok, net ook de 128 besteld :-)
en er staat nu dan dus direct na betaling 'pending shipment' - deze status is dus voor 'processing'.
laat ik toch nog héél even de bestelling van de 64 staan..
Hier ben ik ook benieuwd naar.cypher21 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:26:
[...]
Hoe krijg je SMSjes en een verwachte aflevertijd te zien?
Status op dhl.de met mijn pakketnummer is nog steeds
Status From Mon, 28.11.16 19:40 a.m./p.m. Etc...
Verwijderd
3 januari (en 30 december met priority.. wat ik heb gedaan
Gelijk weer een chat gehouden met support waarbij ik dit keer een tracking code kreeg van 12 cijfers. Deze is volgens de support nog niet te volgen omdat het binnen de 24u is.
Hoeveel cijfers heeft jullie tracking code? Denk dat de eerste support medewerker iets verkeerds heeft gedaan.
Status am Mo, 28.11.16 19:40 Uhr
Die Auftragsdaten zu dieser Sendung wurden vom Absender elektronisch an DHL übermittelt.
Nächster Schritt
Die Sendung wird zum Paketzentrum transportiert.
12 cijfers hierPhentaq schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:51:
Hoeveel cijfers heeft jullie tracking code? Denk dat de eerste support medewerker iets verkeerds heeft gedaan.
Alex) schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:54:
Mijn trackingcode is 12 cijfers lang, en werkte pas rond middernacht.
[...]
Oke duidelijk, bedankt
Hoe kom je hier aan en hoe kom de aan die SMS?Sjrd83 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:06:
Bij mij is de track code 10 cijfers lang.
Ik had mijn 12-cijferige code in mijn verzendbevestiging staan.
Ik had overigens standard shipping gekozen maar op mijn order bevestiging staat Priority.
Idem, net via chat gevraagd of zij meer wisten, maar helaas ..SrbinYU schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:24:
Nog steeds proccesing terwijl ik gelijk om 01:00 besteld heb

Ik heb mijn telefoonnummer doorgegeven aan Oneplus, deze hebben zij denk ik doorgegeven aan DHL. Van hun kreeg ik het smsje.MetalMarty schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:10:
[...]
Hoe kom je hier aan en hoe kom de aan die SMS?
Ik had mijn 12-cijferige code in mijn verzendbevestiging staan.
Ik had overigens standard shipping gekozen maar op mijn order bevestiging staat Priority.
Gewoon een algemeen smsje waarin staat dat ze morgen een pakketje van Oneplus komen bezorgen waar een handtekening voor nodig is, er zijn geen tijden genoemd. Wanneer je op de link klikt in dat smsje kom je op de DHL pagina uit. Ook op deze pagina staat alleen de leverdatum.cypher21 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:26:
[...]
Hoe krijg je SMSjes en een verwachte aflevertijd te zien?
DHL pakket is hier veranderd:
Status From Tue, 29.11.16 14:01 a.m./p.m.
The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Next step
The shipment will be transported to the destination parcel center
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
zoals je hierboven leest hebben andere zelfs een shipping email gehad in de nacht dus kan alsnogtimmie1 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:00:
Hier nog steeds processing. Paar minuten na release besteld. Verzenddatum nog steeds de 29e. Tot hoe laat werken ze daar? Dan weet ik dat ik vanaf dat tijdstip vandaag geen update hoef te verwachten
Precies hetzelfde, beetje raar dat het zo random gaat dat verzendentimmie1 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:00:
Hier nog steeds processing. Paar minuten na release besteld. Verzenddatum nog steeds de 29e. Tot hoe laat werken ze daar? Dan weet ik dat ik vanaf dat tijdstip vandaag geen update hoef te verwachten
_██_
(ಠ_ృ)
Ook niet helemaal onderaan de mail?Atomsk schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:04:
Wel een verzendbevestiging gehad, maar er staat geen tracking code in...
Hoi!
Nee, heb het maar even via de chat opgevraagd. Nr. was nog niet actief, dus nog ff wachten..
_██_
(ಠ_ృ)
Heb je m al?Sjrd83 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:27:
[...]
Ik heb mijn telefoonnummer doorgegeven aan Oneplus, deze hebben zij denk ik doorgegeven aan DHL. Van hun kreeg ik het smsje.
Ik moet deze code via https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/search tracken.
En op de website staat het volgende:
Status From Mon, 28.11.16 .......
Next step
Ja, begint bij mij met 5380.
Dash Car Charger 0201002001 1
OnePlus 3T Gunmetal 64GB 0101090209 1
Shipped By Tracking Number
DHL Paket 5380xxxxxxxx
Bij mij sinds het zo onderaan de verzend bevestiging. Vrij duidelijk imo
Komt uit Duitsland zo te zien
29.11.2016, 18:01 Uhr, Rüdersdorf
Die Sendung wurde im Paketzentrum bearbeitet
Ik had eerst door de estimated delivery date van 29 december niet besteld, na via de chat oneplus gesproken te hebben, liet degene weten dat het waarschijnlijk wel al eerder zou worden verzonden, waarop ik toch mijn bestelling geplaatst heb. Ik zou na 3-5 uur opnieuw via de chat moeten vragen en dan zou mijn order in het systeem staan en kon hij mij dit met zekerheid bevestigen. 5 uur later opnieuw contact opgenomen, wordt mij verteld dat ik moet uitgaan van 29 december. Erg fijn nadat je op advies van de vorige wel besteld hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:10:
Ik heb net ook maar even gebruik gemaakt van de live chat - en ik had Danielito - die vertelde mij dat het toch echt zo lang ging duren (22 - 29 december) en de telefoons in batches worden verstuurd, op volgorde van tijd van bestelling. Ze hadden niet verwacht dat er zoveel besteld zou worden..... (apart..)
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem